Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Utrecht bevestigt komst Riechedly Bazoer: ‘Hij wil investeren in zichzelf’

Laatste update:

Riechedly Bazoer maakt het seizoen op huurbasis af in de Eredivisie. De 22-jarige middenvelder is overbodig bij VfL Wolfsburg en zal zich in de tweede seizoenshelft gaan aansluiten bij FC Utrecht, zo melden beide clubs maandagavond. De Domstedelingen hebben naar verluidt geen optie tot koop weten te bedingen. Bazoer speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor FC Porto, maar dat werd geen succes.

De voormalig Ajacied kwam in een halfjaar tijd namelijk tot slechts twee wedstrijden voor de Portugese grootmacht. Bazoer maakte vanwege een schouderblessure pas eind oktober in de Champions League-wedstrijd tegen Lokomotiv Moskou zijn eerste minuten voor Porto, waarna hij een week later in de bekerwedstrijd tegen Varzim (4-2) zijn tweede en laatste wedstrijd voor os Dragões speelde. Tegen Varzim wist hij overigens wel te scoren.

In november werd hij door trainer Sergio Conceição verbannen tot de B-selectie van Porto, omdat hij na vier vrije dagen te laat verscheen op de training. De oefenmeester verweet de zesvoudig Oranje-international een gebrek aan discipline en gaf vorige week al aan dat Bazoer niet meer voorkwam in zijn plannen. "Op dit moment speelt hij voor het B-team. Ik ga het niet meer over die speler hebben, want het is de moeite niet waard om door te praten over een speler die niet in de A-selectie zit", waren de duidelijke woorden van Conceição.

Porto had met Wolfsburg de afspraak dat het Bazoer zou huren tot het einde van dit seizoen, maar partijen hebben vroegtijdig een einde gemaakt aan de samenwerking. "Riechedly wil in deze fase van zijn carrière investeren in zichzelf", legt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam van Utrecht uit op de clubsite. "Iedereen kent zijn potentie en hij is erop gebrand om die bij FC Utrecht weer te laten zien in zijn eigen stad. Riechedly is een klasbak en we zijn er trots op dat we hem per direct aan onze selectie hebben toegevoegd. De kern wordt door de komst van Riechedly zowel kwalitatief als kwantitatief sterker en nog veelzijdiger."

Is Riechedly Bazoer een aanwinst voor FC Utrecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van psv naar ajax naar wolfsburg om dan naar porto te gaan en alsnog bij utrecht te belanden! Hmm

7 januari 2019 om 21:23

En over een half jaar voor een habbekrats weer terug naar Ajax en de cirkel is rond.

7 januari 2019 om 21:24

je net zoals Labyad

maar voor Utrecht top, Advocaat is van de directe harde hand

Feyenoord, we komen er aan!!!!

7 januari 2019 om 21:31

Nou ik denk inderdaad dat je gelijk hebt hoor. Advocaat krijgt hem denk ik echt weer aan de praat.

7 januari 2019 om 21:35

Ja en dan mag hij daarna terug naar Wolfsburg om vervolgens verkocht te worden aan een andere club in Duitsland. Wat heeft Utrecht hier aan? Derde ga je ook met hem niet worden, dus je moet toch de play-offs nog spelen, waar je met een goede dag iedereen kan verslaan, maar er met een slechte dag ook zo maar uit kan liggen. Domme zet van Utrecht dit.

7 januari 2019 om 21:38

wat Utrecht daar aan heeft? dat ze Europees voetbal kunnen halen

7 januari 2019 om 21:39

Wow, deze zag ik even niet aankomen. De harde hand/ discipline van Advocaat is ofwel zijn redding of échte ondergang. Ik ben wel benieuwd of het erin zit, maar ergens denk ik dat Bazoer een slappe zak is die niet uit het juiste hout gesneden is. Het is in ieder geval aan hem om zeikerds zoals ikzelf het ongelijk te bewijzen, we gaan het zien!

7 januari 2019 om 21:47

Dat verschil gaat hij niet maken. Hij heeft eerst een tijd nodig om überhaupt wedstrijdritme op te doen, te wennen aan het team en dan is het nog maar de vraag of hij nog niveau kan halen. Nee, ik ben hier allerminst blij mee. Maar goed, ik las ook dat je van Overeem niet goed vindt, die is de laatste weken elke keer de beste aan Utrecht-kant..

7 januari 2019 om 21:58

Zulke mannetjes leren het nooit zijn al meer voorbij gekomen zoals hij, die het toch altijd beter weten en als ze 2 wedstrijdjes goed spelen meteen denken aan het grote geld... Beetje jammer van zulke "talentjes"

8 januari 2019 om 03:34

Klopt , maar hij is bij ajax niet iemand als advocaat tegen gekomen. Ondanks zijn leeftijd vind ik deze man echt fantastisch. Word dit niks. Bind dan je schoenen maar op. Dick. Wat een legend.

7 januari 2019 om 21:46

Maar wel EINDELIJK een slimme zet van deze jongen. In de spiegel gekeken en zich niet te groot voelen. Plezier terugvinden...gewoon weer helemaal opnieuw beginnen. Nu bescheiden blijven en iedereen gunt hem een comeback...

7 januari 2019 om 22:08

Inderdaad, verstandige en dappere keuze van hem en hele mooie versterking voor Utrecht. Met deze mentaliteit geloof ik er wel in.

7 januari 2019 om 22:59

Idd want met bescheidenheid gaat hij het halen

8 januari 2019 om 00:34

Wat is er dapper en verstandig als er bijna niemand meer op je zit te wachten. Hij moet dankbaar zijn dat hij onder advocaat mag gaan trainen. Het word zo’n beetje zijn laatste kans.

Nu eens kijken of Advocaat er raad mee weet. Dit wordt al een van de laatste kansen voor deze jongen anders wordt het Azerbeidzjan of Bulgarije voor deze gozer

Zozo mooie club voor hem 👍

Leuke club om.weer in de kijker de spelen. Alleen Bazoer is helaas nergens echt goed in. Hopelijk kan hij zich ergens in specialiseren

7 januari 2019 om 21:43

Waarom specialiseren? Misschien is zijn kracht juist dat hij overal heel erg goed in kan worden. Zoals een Pogba. Of in iets mindere mate een Wijnaldum. Types als Bazoer passen juist in het huidige voetbal, waarin je als middenvelder alles moet kunnen. Kijk hoe verdedigende middenvelders centraal achterin worden gezet, nummer 10s op de flank of op de back. Het zou zonde zijn als Bazoer zich specialiseert op een kunstje in mijn ogen.

7 januari 2019 om 22:03

Nee juist niet. De kans is zo groot dat je een "net niet" spelet wordt. Zie Emmanuelson, Blind(ja vind hem niets; is gewoon een nummer 6 ipv verdediger) ect. Gewoon je ergens op focussen en daar echt goed in worden. Nederland, en ajax in het speciaal, exprimenteerd teveel met spelers op meerdere plekken waardoor, 9/10n je pure middelmaat krijgt

7 januari 2019 om 22:22

Alsof Nederland het enige land is? Ozil op rechtsbuiten terwijl het een 10 is. Kimmich die overal staat. Om over het City van Guardiola niet eens te beginnen. Er zijn genoeg voorbeelden van clubs die spelers op andere plekken neerzetten. En ik zeg niet dat Bazoer ineens rechtsback moet gaan spelen. Maar wel dat een middenvelder die goed is in alles gekoesterd moet worden. Bazoer zal namelijk nooit de beste 6 worden, want er zijn middenvelders die beter kunnen verdedigen. En nooit een 10, want er zijn spelers veel creatiever dan hij. Als hij zich specialiseert, wordt hij juist middelmaat. Als hij zorgt dat hij in alles heel goed wordt, is de kans op falen aanwezig, maar als het hem lukt, en dat talent heeft hij denk ik, word je een topper die het hele middenveld kan domineren.

7 januari 2019 om 22:25

Lol goede voorbeelden. Emanuelson was vroeger best wel heel snel (specialisatie) en Blind heeft een splijtende pass.

7 januari 2019 om 22:53

Ubry, kon niet verdedigen en kon ook niet goed genoeg aanvallen... blind; yes daarom moet hij op 6 ipv verdedigen...

7 januari 2019 om 23:43

Het lijkt me juist eerder een voordeel dat hij als middenvelder veelzijdig is. Hoop ergens dat Ajax hem oppikt en dat Ten Hag hem alsnog aan de praat krijgt. Ik acht de kans niet groot, maar het zou mooi zijn als hij zijn potentie alsnog waarmaakt.

Mooie club om weer te proberen zijn oude niveau te benaderen. Soms een stap terug doen om er weer twee vooruit te kunnen zetten! Eindelijk eens een verstandige keuze van Bazoer.

Hahahaha van talent bij Ajax dat bij Barcelona of real Madrid zou eindigen (volgens voornamelijk Ajacieden) naar verhuurd worden aan Utrecht. Met de mentaliteit van deze jongen is echt veel mis.

7 januari 2019 om 21:24

Je snapt natuurlijk ook wel dat als hij bewijst het niveau van Utrecht aan te kunnen, hij alsnog Modric kan opvolgen. Niveau ontloopt elkaar immers nauwelijks.

7 januari 2019 om 21:37

HAHAHA you made my day with this comment!!

8 januari 2019 om 05:50

Hij is pas 22 gast!

7 januari 2019 om 21:38

Leedvermaak is niet leuk. Hij zal echt niet de bedoeling gehad hebben en niet iedereen is een trainingsbeest a la Ronaldo. Geef m een kans. Denk dat heel veel clubs baat hebben bij een Bazoer die er helemaal voor gaat

7 januari 2019 om 23:53

Hij is ook nog steeds erg jong natuurlijk. Als hij bij advocaat aan z'n discipline kan werken, zit er genoeg in om nog steeds een goede speler te worden.

7 januari 2019 om 21:45

Je laatste zin zegt het toch precies? Dat veel Ajacieden, waaronder ikzelf, riepen dat hij bij Barca kon eindigen, kwam voornamelijk door het talent dat hij lijkt te bezitten. Op dat moment hadden weinig mensen die de jongen niet persoonlijk kennen kunnen voorspellen dat hij de handdoek na een terugslag in de ring gooit. Zonder voor die jongen, maar wie weet valt het kwartje nog een keer.

7 januari 2019 om 21:50

Niet door het talent dat hij lijkt te bezitten maar door het altijd onnodig ophemelen van spelers na een paar goede wedstrijden. Er is wel meer nodig om in de top te komen dan alleen een beetje talent. Hij is een in het rijtje van opgehemelde spelers die uiteindelijk er niks van hebben gemaakt..

7 januari 2019 om 22:27

"Die uiteindelijk er niks van hebben gemaakt" Die jongen is nota bene 22. Sommige gasten breken nu pas door en bereiken de wereldtop. Dan mogen Ajacieden hun spelers te snel ophemelen. Maar er zijn ook veel te veel mensen die voetballers meteen neersabelen als de kans komt. Mensen die De Ligt overschat vonden na een slecht debuut in Oranje. Mensen die jongens van 20, 21, 22 afdoen als geflopte spelers terwijl ze nog 10 jaar carriere voor zich hebben. Geef een jongen als Bazoer dan ook de kans om er weer bovenop te komen. Waar was Depay drie jaar geleden. Toen was het ook allemaal klaar voor hem zogenaamd.

7 januari 2019 om 22:56

Toen speelde die bij United, had hij op een WK 2 doelpunten gemaakt, had die PSV eigenhandig kampioen gemaakt, was die topscorer van de eredivisie geworden. En wat heeft Bazoer bereikt, die heeft niet eens 20 wedstrijden gespeeld voor Wolfsburg en 0 voor Porto. Wat een goede vergelijking zeg...

7 januari 2019 om 23:07

Ik zeg toch niet dat die gasten hetzelfde niveau hebben of kunnen/zullen halen. Maar Memphis ging als grote belofte naar United. Bakte er daar, door meerdere redenen, niets van en werd compleet afgemaakt door de media en Nederland. Weer een jongen die alleen bezig was met zijn uiterlijk, geld, noem maar op. Bazoer brak door bij Ajax en was de grote belofte. PSV was niet voor niets vrij pissed dat hij naar Ajax vertrok. Speelt met 17 (of net 18, weet ik even niet meer) in Oranje en is op weg om een topper te worden. Hij krijgt ook een terugslag. De situatie is in die zin precies hetzelfde, aangezien Bazoer ook wordt afgemaakt als verloren talent die het niet redt over de grens. Maar ook Bazoer heeft veel talent en kan zich, net als Memphis, met wat stappen terug toch weer opwerken. Dan kan hij zomaar over twee jaar de bepalende speler van een club als Lyon zijn. Precies zoals Memphis. Dat ze niet helemaal dezelfde route hebben gelopen doet niets af en het feit dat het talentvolle jongens zijn die worden afgemaakt, omdat ze hun talent niet waarmaken op hun 20, 21, 22e. Terwijl er zoveel manieren zijn om alsnog de top te bereiken. Net zoals er zoveel manieren zijn om het niet te halen inderdaad. Maar de vergelijking tussen Memphis, een zogenaamd moeilijke jongen (wat hij heeft bewezen absoluut niet te zijn) en Bazoer (die in de komende jaren mag bewijzen het niet te zijn) vind ik niet heel scheef hoor. ...

7 januari 2019 om 23:52

Hmm ligt toch wel wat anders hoor. Snap waar je vandaan komt maar Depay had zijn strepen al verdiend. De stap naar united was gewoon niet de juiste, zwaarste competitie in de wereld en kwam binnen bij een slecht draaiend team met hevige concurrentie. Heeft ook niet super veel kansen gehad overigens. Bazoer heeft helemaal niks bewezen en gaat zitten piepen na 3 wedstrijden op de bank. Ik had altijd nog vertrouwen en Memphis en meerdere mensen zeker. Alleen de media en de zogenaamde Facebook zeikerds niet maar ik ken genoeg mensen die zeker genoeg vertrouwen in hem bleven hebben. United is ook gewoon wereldtop dus is geen schande als je het daar niet red. Bazoer lukt het niet bij Wolfsburg en Porto en is nu bij Utrecht. Dat zegt toch wel wat?

8 januari 2019 om 01:07

Ik snap ook wat jij bedoelt en ik zat elke wedstrijd te duimen dat Memphis een kans kreeg en die zou pakken. Maar de keuze voor United was een slechte van Memphis. Hij nam nummer 7, terwijl hem dat werd afgeraden door mensen die hun sporen hadden verdiend. Die jongen had het op dat moment (terecht) hoog in zijn bol, maar maakte zelf slechte keuzes. En inderdaad, dan spelen er nog andere dingen mee, maar puntje bij paaltje liet hij het niet zien op dat niveau. Kan, geen schande. Bazoer maakte ook een slechte keuze, namelijk door te denken dat hij al gearriveerd was. En dus wilde hij weg bij Ajax in plaats van te knokken voor zijn plek. Nu zit het mentale probleem bij Bazoer veel dieper dan bij Memphis denk ik, omdat Memphis probleem vooral was dat hij zichzelf te veel druk oplegde. Terwijl Bazoer zichzelf te weinig druk oplegt en denkt dat ie er al is. Maar wat ik met die vergelijking wilde en wil zeggen, is dat beide jongens op een dood spoor zaten (of zitten in het geval van Bazoer) op jonge leeftijd, door niet zulke verstandige keuzes en slecht spel. En bij Bazoer wordt er op zijn 22e helemaal niets meer van hem verwacht, terwijl die jongen misschien helemaal opleeft bij Utrecht en met zevenmijlslaarzen stappen gaat zetten. Net zoals bij Memphis gebeurde toen hij de verstandige keuze maakte om naar Lyon te gaan en toen hij God vond. Ik ken ook genoeg mensen die vertrouwen in Bazoer blijven houden, omdat hij heeft laten zien bizar veel talent te bezitten. Maar de algemene visie is dat die jongen al is afgeschreven. VI maakte er zelfs een documentaire over, haha. Bij Memphis werd hetzelfde geschreven in de United-tijd. Ik vind dat veel te ver gaan en net zo schadelijk als het ophemelen van talenten. Bazoer moet zich opnieuw bewijzen en ik hoop van harte dat het hem lukt.

7 januari 2019 om 22:00

@tilburg013

altijd erg makkelijk om iets gelijk op mentaliteit af te schrijven. wie weet zat hij bij Ajax al aan zijn plafond. je kan nooit precies inschatten hoeveel rek of potentie er in een speler zit, dat blijft koffiedik kijken

7 januari 2019 om 22:09

Bij bazoer lijkt het wel echt mentaliteit te zijn hoor. Vertrok bij Ajax ook na 3 potjes op de bank. Je kan vechten of vluchten bij tegenspoed. Hij is een "vluchter" dat bewijst hij op het moment bij elke club waar hij is

7 januari 2019 om 22:18

Is dit de jongen die zo snel weg wou bij PSV omdat die op zn 16e nog niet bij het 1ste zat, dezelfde jongen die zich te groot voelde voor de bank bij Ajax terwijl die amper iets had bewezen? Vervolgens een breuk forceerde en alleen maar op de bank heeft gezeten. Voor mij is het wel duidelijk hoor..

7 januari 2019 om 23:20

@rolo1984

Bosz had Bazoer duidelijk verteld dat hij mocht vechten voor zijn kans maar dat zelfs dan de kans op speeltijd erg klein zou zijn omdat hij hem simpelweg niet vond passen in zijn systeem.

als dat geen duidelijk signaal is dat een coach het niet in je ziet zitten en van je af wil weet ik het ook niet meer. dan zou het wel erg dom zijn van Bazoer om dat te blijven want je weet toch dat je niet gaat spelen,, hoe hard je ook je best doet op de trainingen

Haha wat een afgang. Maar vooruit, wie weet waar het hem brengt

7 januari 2019 om 21:30

Ja, je kunt het een afgang noemen, maar waarom zou je. Hoezo is het een afgang dat je voor Utrecht gaat spelen, veruit de meeste hier zullen dat nooit halen. Daarnaast kun je het ook juist dapper noemen, dat hij akkoord gaat om een stapje terug te doen. En zo weer te proberen om straks weer vooruit te kunnen. Heeft met advocaat in ieder geval iemand die inzet eist. En hij is pas 22, dus nog alle tijd om door te groeien naar een hoger niveau.

7 januari 2019 om 21:39

Als je een toptalent bent bij Ajax en vervolgens via mislukte avonturen bij Wolfsburg en Porto bij Utrecht komt....is dat dan geen afgang. Nee hoor, heel knap gedaan!!

7 januari 2019 om 21:42

Er is inderdaad niets mis mee om even een stap terug te doen in zijn situatie. Dat het een afgang genoemd wordt zal er vooral mee te maken hebben dat Bazoer zichzelf nogal heel goed vond en nu dus 'maar' bij een subtopper in Nederland terecht komt.

7 januari 2019 om 21:44

Als iemand zijn ware potentie niet waarmaakt is dat niet meteen een afgang.

7 januari 2019 om 21:45

Soms is een stap terug nodig om er weer 2 vooruit te maken. Natuurlijk valt er over zijn mentaliteit te discussiëren. Maar afgang wil ik het niet noemen. Wellicht een stuk zelfkennis, wat wat mij betreft wel eerder had gemogen.

7 januari 2019 om 22:47

afgang voor wie? moet elk talent automatisch een topvoetballer worden? zo werkt dat niet

Drenthe zit nu ook bij Sparta...

moet Bazoer dan maar stoppen met voetballen? Dat zou ik een afgang vinden. Hij beseft dat ie iets moet doen, hij kan cashen op de tribune of op lager niveau voetballen en proberen zijn plezier terug te krijgen en te kijken wat ie wel aan kan, hij is 22, en levert veel salaris in. Ik heb daar juist respect voor.

Utrecht is weer goed bezig op de transfermarkt. Dat kan je van AZ niet zeggen terwijl die de versterkingen misschien nog wel harder nodig hebben (ik hoop dat er nog sowieso een verdediger komt en evt nog een spits).

7 januari 2019 om 21:21

Hoe staat het Boadu? Als hij weer fit is heb je goeie spits als hij zijn niveau weer kan halen. On: Denk dat Bazoer hier een goede keuze maakt. Zou leuk zijn als hij zijn niveau weer haalt. Utrecht goed bezig op de transfermarkt.

7 januari 2019 om 21:25

dit is de enige versterking voor FC Utrecht he

die andere 2 waren voor Jong FC Utrecht

7 januari 2019 om 21:24

Mag ik vragen hoe het komt dat jij van bent van zowel AZ en Everton? Puur uit interesse!

7 januari 2019 om 21:34

Toen ik de titel las hoopte ik echt dat er een AZ logo te voorschijn zou komen, maar nee. We moeten het doen met zogenaamde versterkingen als Wuytens, Vejinovic, Boadu en Stengs. Spelers die er al waren. Kijk echt uit naar volgend jaar, want ik ben er nu al klaar mee.

7 januari 2019 om 21:49

nou als AZ na de winterstop thuis v Utrecht wint staan ze gewoon 4e of 5e hoor

7 januari 2019 om 22:05

Mij maakt het niet zoveel uit waar we staan, ik wil goed voetbal zien. Of in elk geval strijd en een idee. Dat lijkt nogal eens te ontbreken bij AZ dit seizoen. De chemie met vd Brom is ook wel weg. Het is dat de rest ook matig is, anders had AZ natuurlijk nooit 4/5e kunnen staan na de winterstop.

Schijnt een enorme last pak te zijn. Maar verder wel een goede speler voor Utrecht.

Weer een middenvelder! Wat moeten we met deze jongen op huurbasis? We hebben al zoveel middenvelders die ook nog eens voor langere tijd vastliggen. Moeten die op de bank voor iemand die al jaren niets meer heeft laten zien? Ik vind dit onbegrijpelijk.

Erg benieuwd wat we hiervan moeten verwachten. Is natuurlijk een uitstekende voetballer, maar lijkt mentaal zwak te zijn.
Hopelijk kan advocaat hem weer op zn oude niveau laten voetballen, dan zal hij van grote waarde kunnen zijn dit seizoen!

7 januari 2019 om 22:31

Je moet je afvragen of dat wel klopt. Die jongen is fysiek meer dan in orde. Hij is een lange tijd bij Ajax in Nederland gebleven terwijl hij veel in het buitenland kon verdienen. Daarna heeft hij ook bewust voor Wolfsburg gekozen, nadat die bij Ajax op een dood spoor zat want hij was niet zo maar wissel van de Beek, Nouri en volgensmij ook al de Jong waren hem al voorbijgestreefd. Iedereen zegt dat hij geen geduld had, maar zijn overstap was nodig om ergens weer aan minuten te komen. Bij Wolfsburg heeft hij wel wat gespeeld maar het was inderdaad niet goed genoeg en dat je dan vervolgens jezelf uit laat lenen aan Porto is natuurlijk dom. Toch getuigt het van lef dat je dan toch nog terugkeert naar Nederland bij met alle respect FC Utrecht. Ik ben ervan overtuigd dat hij het goed gaat doen bij Utrecht en dan meldt een club als PSV of Feyenoord zichzelf echt wel.

7 januari 2019 om 23:37

Maar de Bundesliga is in mijn ogen meer tactisch dan fysiek. Hij had in mijn ogen beter voor Frankrijk of Engeland kunnen kiezen.

Wie had dat gedacht. Van zijn eigen kwaliteiten overschat, tot wegkwijnen in de Domstad

7 januari 2019 om 21:29

tot opbloeien in de Domstad

Iedereen kan lachen om hem wat ie wilt, maar zijn girorekening lacht het hardste denk ik. En nu zit hij uiteindelijk bij een club van zijn niveau, een subtopper in de Eredivisie, waarin hij eventueel zou kunnen excelleren; maar wel met veel geld. Verder natuurlijk een prima aanwinst voor FC Utrecht

7 januari 2019 om 21:37

Zo heel veel zal Utrecht hem niet betalen. Wolfsburg zal wel redelijk betalen voor een half jaartje. Maar het is niet alsof hij hier voor de rest van z'n leven van binnenloopt.

7 januari 2019 om 21:58

Hij krijgt al sinds z'n vertrek bij Ajax al een Bundesliga salaris, dan heb je wel een paar miljoen geharkt. Dat ie bij Utrecht niet binnenloopt dat snapt elke frikandel.

Wat moeten wij nou weer met deze jongen, mentaliteit van nul en daarnaast hebben we al genoeg middenvelders.

Hopelijk zetten ze hem bij Utrecht nu eens neer als een centrale verdediger. Als middenvelder kan hij het gewoon niet waarmaken.
Misschien gaat hij dan wel weer verrassen.

7 januari 2019 om 21:54

Daar vind meneer zich te goed voor. Hij is de belangrijkste man van het veld.

Strieder langer geblesseerd en sinds hij niet speelt loopt het niet goed bij Utrecht, dat ze 4e staan is ook mede te danken aan slechte eredivisie en niet draaiend AZ en Vitesse al kunnen die na AZ - FC Utrecht al weer voor ze staan, zo dicht staat het op elkaar

Utrecht speelt niet goed, en met v Overeem geprobeerd op middenveld is het niet gelukt... Dus nu Bazoer

En Advocaat kan wel met spelers overweg anders zou ie het ook niet doen

Labyad was ook een lastige jongen, bij FC Utrecht opgebloeid

7 januari 2019 om 21:31

Overeem is de laatste wedstrijden misschien wel de beste speler aan Utrechts kant

7 januari 2019 om 21:40

Nou dat heb ik niet gezien, net zoals Gustafsson opgehemeld wordt, ons hele vak ergeren zich juist aan die 2

7 januari 2019 om 22:05

van Overeem beste speler? of minder slecht dan de rest

verlies tegen Feyenoord, verlies tegen Ajax, met moeite gewonnen van Heerenveen met kunst en vliegwerk, 1 helft weggespeeld tegen Excelsior

ja er is ook wat geluk geweest,

maar duidelijk dat Strieder gemist wordt, het hele seizoen is al te zien dat Utrecht geen wedstrijd echt continue kan dicteren. Schijnbaar is Strieder toch langer geblesseerd. Nu Emanuelson is te wisselvallig was laatste 2 wedstrijd een drama. Gustafsson is wisselend, v Overeem doet zijn best maar is niet de speler die het verschil maakt, dus goed geanticipeerd door v Seumeren, Advocaat, Zuidam, Scouts en technische staf om dit probleem te onderkennen en niet alleen naar stand op de ranglijst te kijken, wat ook verbloemt dat veel wedstrijden gewoon matig zijn. Ook onder Advocaat.

Men heeft dus duidelijk de ambitie en wil om Europees voetbal te halen en dat is een goed teken. Speler kopen wellicht niet haalbaar, dus is huur om Europees voetbal te halen een prima alternatief... beter dan geen speler halen en gokken dat alles maar mee zit en AZ en Vitesse zich niet gaan verbeteren qua spel, resultaten etc.

Heerlijk, goed om te zien dat hij na het akkefietje bij ajax zijn zelfreflecterend vermogen heeft opgekrikt... zonde wat een verspilling qua talent. Hopelijk wordt de man wakker.

Er zit totaal geen lijn in het aankoopbeleid van FC Utrecht. Er wordt nu zomaar een middenvelder (waar Utrecht er al heel veel van heeft) zonder optie tot koop gehuurd. Onbegrijpelijk.

7 januari 2019 om 21:41

Begrijpelijk omdat ze Europees voetbal willen halen de enige prijs die haalbaar is voor Utrecht en belangrijk is

7 januari 2019 om 22:49

ondanks dat er zogenaamd geen lijn in dat aankoopbeleid zit staat FC Utrecht wel 4e

overigens is Bazoer het antwoord op de blessure van Strieder die langer duurt en die Strieder wordt gemist dat is wekelijks te zien, dus het is een volkomen logische huur deze Bazoer

en volgens jaar staat Strieder daar gewoon weer

8 januari 2019 om 00:35

Dus dan kan er toch geconcludeerd worden dat er slecht is ingekocht....als je vd Streek in je elftal hebt, dan is het toch overbodig om Gustafson te halen. Waarom wordt een niet fitte Tannane gehuurd zonder optie tot koop?

Behalve Strieder is er geen enkele goeie verdedigende middenvelder in het team. Ironisch gezien hadden ze met Kali een degelijke vervanger in huis. maar uitgerekend hem laten ze gaan.

Bazoer voegt zeker wat toe mits hij fit is, maar ik denk dat er veel meer behoefte is aan een talentvolle linksback.

8 januari 2019 om 00:07

tja dat is de hand van advocaat, spelers spelers en spelers, die wil 80 voetballers in zijn selectie

8 januari 2019 om 00:26

Advocaat heeft maar 1 speler gehaald en dat is Bazoer...

Hoe kan je een zeer veelbelovende toekomst binnen enkele jaren verpesten? Vraag het Bazoer.. Deze jongen heeft zoveel talent, maar mentaliteit is gewoon niet goed. Ben heel benieuwd of hij zich bij Utrecht wel kan herpakken.

7 januari 2019 om 21:33

Is het alleen mentaliteit of heeft hij ook gewoon steeds op de verkeerde positie gespeeld? Is hij niet gewoon beter als een centrale verdediger of een nummer 6?
Had hij misschien toch beter bij Psv kunnen blijven destijds.

7 januari 2019 om 21:45

Tsja, daar ben je zelf ook bij... Hij wilde niet als verdediger aan de slag en zag zichzelf als middenvelder en als hij zich in een andere rol op het middenveld beter vond en dat wilde bewijzen, had hij een club moeten kiezen waarbij hij dat kon bewijzen. Misschien is dat nu Utrecht..

7 januari 2019 om 22:40

Toch is dat wel heel makkelijk gezegd. PSV wilde hem in het centrum laten omdat ze hem daar beter vonden. Maar als mannen als Overmars of de Boer dan zeggen dat ze een topmiddenvelder van je kunnen maken dan geloof je dat natuurlijk als 16 jarige. Het plan van Ajax was om een middenvelder van hem te maken. Als je dan vervolgens ook nog debuteert en mensen gaan zeggen dat je de nieuwe Vieira of Pogba bent dan is het logisch dat je gaat zweven. Een de Ligt bijvoorbeeld zal niet zo snel zweven omdat hij erg slim is, maar de meeste van die jongens kunnen veel minder goed omgaan met veel positieve aandacht, kritiek, geld, belangstelling van andere clubs, tegenslagen, geld etc.

7 januari 2019 om 22:03

@de toekomst
Hij heeft niets verpest. Hij is gewoon niet goed genoeg en ontzettend gehyped. Ik vraag jou nu om zijn kwaliteiten te noemen. Wat zijn zijn sterke punten?

Toch bijzonder hoe dat loopt. Toen ik enkele jaren geleden hier zei dat ik het niet zag in deze jongen werd ik voor gek verklaard. Was echt een gigantische hype voor iemand die nog niets had bewezen. Na al die voorbeelden zou je denken dat mensen daar nu voorzichtiger mee zijn, maar niets is minder waar.

7 januari 2019 om 21:42

In de voetbalwereld moet het voor bepaalde spelers allemaal net op zijn plek vallen. Kwaliteiten heeft deze jongen wel. Echter komt er wel meer bij kijken dan alleen kwaliteit. Hoeveel mensen zeiden in NL dat Suárez nooit bij Barça zou slagen? Volgens mij bijna iedereen behalve de Ajacieden. Uit eindelikk heb je bij fans te maken met sentimenten, lekker laten gaan. Je gram willen halen over dat soort reacties slaat nergens op. Voegt niks toe en is niks waard. Tal van voorbeelden die het wel halen en visa versa.

Leuk voor die jongen dat die het bij Utrecht mag proberen. Wie weet kan hij via Utrecht weer omhoog klimmen.

7 januari 2019 om 23:17

Eindelijk iemand gevonden die toen hetzelfde dacht als ik.

Ik als Ajax fan heb Bazoer nooit goed gevonden. Heb het talent dat ajax na streeft ook nooit gezien in hem. Dat hype kwam mede door FdB speelwijze toen (Slaapvoetbal). Elk speler die een schaar kon doen was meteen een Messias. Het zijn voor mij gewoon een middelmatige spelers die in Heerenveen ook lopen met alle respect.

8 januari 2019 om 01:23

Jij bent zo'n type die elke hype naar beneden praat om later te kunnen zeggen: Ik zei het toch???? Maar als een hype blijkt uit te komen zien we je opeens niet meer. Het is echt om te gieren.

FC Utrecht is geen Porto, Ajax, of Wolfsburg

dus Bazoer kan bij Utrecht een grote meerwaarde zijn zoals Labyad dat ook was na mislukte seizoenen in Portugal

Zo kan het gaan denken dat je er bent als voetballer maar dan moet je ballen hebben om door te gaan helaas jammer dacht ook dat hij heel goed was !!!

Nou Bazoer, laat het maar zien! Dit is je kans!

Echt ziekelijk hoeveel mensen genieten van het feit dat hij een moeilijke fase kent in zijn carrière. Bewijst eerder wat voor een losers jullie zijn. Deze jongen is ten minste profvoetballer bij Utrecht, kunnen velen alleen maar van dromen.

Prima toch domme keuzes maken te snel te veel omhoog gepraat. Gaan zweven beetje stoer en dapper doen en ondertussen teveel op je talent willen teren. Om na een paar stappen en klappen erachter komen dat je er toch echt meer voor moet doen!
Met een mentor als Urby en een meester Dick eromheen bij toch een redelijk grote club die lekker loopt Maby jezelf terugvinden en een echte meerwaarde kunnen zijn.
Getuigd ook van Zelfkennis/volwassenheid dat hij hiervoor kiest en dit aanpakt (want ook hier kan die op zijn bek gaan!). Niks mis fouten maken als je jong bent en zeker ook lastig in een stad als Amsterdam met veel te veel geld op zak. Weet zelf niet of ik er levend was uitgekomen🤣.

Ik gun het de beste jongen wel. Er zijn veel meningen, maar deze jongen blijft slechts 22. Een leeftijd waar nog veel mentaal ontwikkeld kan worden. Ik ben benieuwd.

Geen idee wat die Bazoer zichzelf de laatste vijf jaar heeft aangedaan. Ik hoop alleen voor hemzelf dat hij eindelijk eens naar iemand gaat luisteren die het goed met hem voorheeft. Want wat heeft hij al een kansen naar de kloten geholpen. En dan bedoel ik niet zozeer die voor het doel van de tegenstander.......

Kunnen beter hun naam aanpassen naar Ajax aan de Vecht

Maar zeker een aanwinst, is een top speler als hij zijn koppie er bij heeft en is het een klassebak

7 januari 2019 om 22:50

Galgenwaard ligt niet aan de Vecht maar aan de Kromme rijn

7 januari 2019 om 23:15

Fijn dat je de humor er van inzag, In ieder geval een goede aankoop in mijn ogen dan..zijn goed bezig momenteel

die jonkies worden gewoon verpest door het grote geld wat ze nu al verdienen, geen kloten presteren maar wel miljoenen op de bank,dan is de honger er toch ook niet meer bij sommige spelers

FC Utrecht is tegenwoordig het team dat spelers met een krasje de kans geeft blijkbaar. Opzich wel een handige manier om voor weinig geld aan talent te komen. Ben trouwens wel benieuwd of PSV fans nog de moeite nemen om hem uit te fluiten. Was Advocaat trouwens niet de trainer die hem niet direct een kans wou geven bij PSV?

7 januari 2019 om 23:06

Toen Advocaat trainer bij PSV was, was hij pas 15 het eerste halve seizoen. In de winter ging hij naar Ajax. Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat hij überhaupt een kans verdiende. Je moet je ook afvragen of dat de reden was dat hij wegging want voor hem was het min of meer bekend, dat Philip Cocu binnen 1,5 seizoen toch hoofdtrainer werd (destijds zijn trainer). Dat FC Utrecht spelers bij wijze van een laatste kans geeft vind ik heel slim en dat gaat ze zeker verder helpen. De PSV fans zullen hem echt nog wel uitfluiten dat doen/deden ze ook bij Labyad en Reis en voor die jongens viel er eigenlijk weinig te fluiten want na hun vertrek bij PSV zijn ze geen enkele stap voorruit gekomen, Reis had dan wel een ernstige blessure natuurlijk. Deze jongen heeft eigenlijk nog erger verraad gepleegd dus ze zullen ongetwijfeld fluiten. Maar naar mijn mening is uitfluiten sowieso iets wat je niet moet doen.

8 januari 2019 om 07:34

Ohja hij was pas 15. Dan hoeft hij echt geen vrok te hebben richting Advocaat. Over dat uitfluiten zijn we het helemaal eens trouwens, das super zinloos. Heb liever dat de fans hun aandacht steken in PSV aanmoedigen.

supporters zijn dom volk, leven bij de waan vd dag, stomme gefluit, zodra een speler voor ze scoort is het weer goed

Dit kan een uitstekende transfer zijn voor zowel Utrecht als Bazoer. Als Bazoer speelt zoals in zijn eerste volle Ajax jaar, dan is hij een absolute meerwaarde voor alle ploegen in NL, inclusief Ajax en Psv, dus al helemaal voor Utreg. Deze jongen is fysiek sterk en een enorm goede allrounder. Zijn keuze lijkt aan te geven da thij in zichzelf wil investeren en hard wil werken, nou dan zit hij met Advocaat echt uitstekend. En als hij zich er toch te groot voor voelt, dan staat hij er met Dickie ook zonder pardon zo naast. Voor Bazoer zelf kan een half jaar alles spelen in een lekker draaiend elftal goed zijn voor de conditie, het zelfvertrouwen en de uitstraling. Ik denk dat hij nog altijd een uitstekende middenvelder kan worden voor de Europese subtop, du zelfs bij Wolfsburg zou het best nog moeten kunnen, mits hij zichzelf daar niet onmogelijk heeft gemaakt.

Mooie uitdaging voor beiden! Goede speler, heeft een prikkel nodig.

Aan de ene kant een goede speler met veel kwaliteit erbij helemaal voor ons doen. Maar ja wel op huur basis van een half jaar en op een positie die 3 dubbel bezet is . Dan wordt de vraag wie gaat er voor hem banken ?

doel van halen van Bazoer is om Europees voetbal te halen, wie er geld voor hem vangt zal mij een zorg zijn

en nu rouleren al spelers in de basis, dus afhankelijk van vorm, speelwijze, blessures, schorsingen zullen Emanuelson, v Overeem, Gavory plek moeten maken voor hem

De belofte die de nieuwe Pogba had moeten worden komt terug van een koude kermis nadat hij overal verbannen is en tekent bij Utrecht. Wie had dat gedacht? Niemand wil de weg van Wijnaldum bewandelen die zich rustig een aantal jaren in de eredivisie heeft ontwikkeld en toen naar een subtopper in Engeland is gegaan om zich verder te ontwikkelen en pas naar de top van Engeland is gegaan toen hij er klaar voor was, want anders was hij ook mislukt bij Liverpool. Maar tegenwoordig willen ze na een paar wedstrijden in het eerste van Ajax of PSV het liefst al binnen een jaar naar een topclub. Zo werkt het niet. En als ze ff op de bank gezet worden omdat ze minder presteren willen ze zich niet terugvechten en niet inzien dat zij zelf het probleem zijn. Het is de trainer die hun ontwikkeling in de weg staat en hun variété verpest en daarom willen ze zo snel mogelijk weg. Het zijn spelers met weinig zelfreflectie en een zwakke mentaliteit. De weg naar de top is voor hun erg lang.

@utregwatcher, het is leuk dat jij namens je club uitlegt wat de supporters graag zien gebeuren en waarom dus een bepaalde speler bij je club wordt geparkeerd. Maar er zijn dus ook gewoon investeerders in het verleden van de loopbaan van Bazoer geweest die financieel benadeeld zijn omdat hij bij lange na niet heeft waargemaakt wat hij jaren geleden beloofde. En die hebben geen klap te maken met de belangen van jouw club, die zijn er slechts op uit om "hun" speler weer ergens wat waard te laten worden. En dat hopen ze bij FC Utrecht te vinden zodat ze alsnog een fatsoenlijke transfer met dito opbrengst voor hem kunnen vangen.
En geloof mij, als Bazoer dan weer wat waard blijkt te zijn is hij weg uit Utrecht.
De enige hoop die Utrecht mag koesteren is dat Bazoer nu eindelijk iets van zijn grote belofte gaat waarmaken. Dan zou de club er in ieder geval ook even van kunnen profiteren.

Hmmm. Heeft verkeerde stappen gemaakt in zijn carriere. Als Nederlander gun ik hem nog een mooie toekomst. Hoop dat hij gaat schitteren dit halve seizoen en dan toch nog bij Porto nog een kans krijgt.

Die Bazoer geeft me een negatieve lating , geen idee hoe dat Komt. Hoop dat huh toch goed terecht komt en dathij utrecht beter maakt.

een speler inpassen in de winterstop hahaa die loop hier voor ze eigen dan ga je een speler eruit halen waar je volgend jaar weer op moet bouwen top utrecht goed bezig

Niemand krijgt hem aan de praat, advocaat ook niet. Het zit gewoon niet in hem. Een erg luie speler met gebrek aan discipline.

Eindelijk maakt Bazoer de juiste keuze. Die stap van Wolfsburg naar Porto had ik al nooit begrepen. Veel succes en hopelijk maak je je talent waar. Het kwartje kan nog vallen heb ik het idee..

Pijnlijk voor Riechedly, die zich te groot voelde voor elke club waar hij gespeeld heeft. Vanuit Utrecht ook een vreemde keuze, tegen de tijd dat deze slapzak weer een beetje fit wordt is 'ie weer weg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren