Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Entourage van Neres heeft reeds mondeling akkoord over transfer naar Italië’

Laatste update:

David Neres heeft zich in de kijker gespeeld bij AC Milan, zo weet UOL Esporte woensdag te melden. De Italiaanse grootmacht heeft al sinds december contact met de entourage van de vleugelaanvaller van Ajax en zijn belangenbehartigers waren afgelopen week in Milaan voor gesprekken met de clubleiding van i Rossoneri. De vertegenwoordigers van Neres zouden zelfs al een mondeling akkoord hebben bereikt met AC Milan over een transfer.

Die mondelinge afspraak heeft alles te maken met de afgeketste transfer van Neres naar Guangzhou Evergrande. Ajax weigerde de Braziliaan voor een bedrag van 43 miljoen euro naar China te laten vertrekken. Neres had in het Verre Oosten een maandsalaris van één miljoen kunnen opstrijken. AC Milan is niet van plan om de aanvaller een dergelijk salaris te bieden, maar heeft hem naar verluidt wel een sleutelrol in het elftal van trainer Gennaro Gattuso beloofd.

Ajax zou een bedrag van vijftig miljoen willen overhouden aan Neres en AC Milan is bereid om diep in de buidel te tasten voor de aanvaller. Leonardo, de technisch directeur in Milaan, is volgens het Braziliaanse medium een offensief begonnen om de overgang van Neres tot stand te brengen. Overigens is AC Milan niet de enige gegadigde voor de kersvers Braziliaans international, want ook Borussia Dortmund en AS Roma worden nog altijd genoemd.

De Telegraaf wist woensdagochtend te melden dat het er alle schijn van heeft dat Neres niet nog een seizoen met trainer Erik ten Hag wenst te werken. De aanvaller maakte dinsdagavond zijn debuut voor de nationale ploeg van Brazilië in de met 1-3 gewonnen wedstrijd tegen Tsjechië, waarin hij goed was voor een assist. Neres speelde dit seizoen tot dusver veertig officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij goed was voor acht doelpunten en dertien assists.

Zie jij David Neres naar AC Milan vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als dit zo doorgaat kan Ajax de basiself van ManCity kopen.

27 maart 2019 om 15:00

Haha dat nog net niet maar het beginnen wel duizelingwekkende bedragen te worden inderdaad. 50 miljoen voor een speler die niet eens zeker was van een basisplek bij Ajax. Hoe krijgen ze het voor elkaar?
Als dit zo doorgaat kunnen Psv en Feyenoord over een paar jaar niet meer concurreren met Ajax. Dit is niet meer bij te houden voor Psv en Feyenoord als elke goede speler van Ajax voor meerdere tientallen miljoenen wordt verkocht.

27 maart 2019 om 15:05

Is natuurlijk onzin, Neres is in principe gwn een basispeler. Gezien zijn kwaliteiten en debuut (met assist) is het een redelijk bedrag... Las ergens deze week dat een speler van Benfica met 4 wedstrijden in de poten ook rond de 50 miljoen moet opbrengen! Dan vind ik het helemaal een mooi bedrag!

27 maart 2019 om 15:50

DIt was vroeger ook al hoor.
Toen verkocht Ajax Sneijder voor 28 miljoen, Huntelaar voor 27 miljoen en Suarez voor 26 miljoen.
Terwijl Feyenoord met Kuyt en Kalou in totaal 22 miljoen opleverden. Terwijl K2 evht niet veel minder waren dan Suarez en Huntelaar toentertijd.

27 maart 2019 om 15:59

Qua statistieken in Nederland misschien, maar scouts kijken als het goed is verder dan dat. Ook toen al kon je zien dat Huntelaar en Suarez beiden meer potentieel en talent hadden. Zeker in het geval van Kuyt. Die bleef eigenlijk iedereen steeds weer verbazen als hij zich staande hield na een stap hogerop.

27 maart 2019 om 16:00

Nou welke spelers van Feyenoord zullen nu voor een dergelijk bedrag weg gaan dan als dat van Neres, De Ligt, De Jong?
Alleen Psv komt nog een beetje in de buurt als ze Lozano en Bergwijn voor 40 miljoen p.p. verkopen. Maar ook dat gat is al erg groot met Ajax.

27 maart 2019 om 16:10

Suarez heeft inderdaad meer Talent dan kuyt. Maar Huntelaar is in principe gefaald in de top terwijl Kuyt wel geslaagd is bij Liverpool. Kalou was maar 4 miljoen. Dat was echt een belachelijk bedrag. Kalou had ook veel talent en heeft het bij Chelsea ook prima gedaan met 2 CL finales achter zijn naam.

27 maart 2019 om 16:11

Neres en De Ligt zijn nog niet weg he. DUs dergelijke bedragen zijn er voor hun nog niet. 3 jaar geleden werd de prijs van Dolberg ook op 50 miljoen geschat. Nu is hij ongeveer 1/4e van dat bedrag waard.

27 maart 2019 om 16:16

Huntelaar meer potentie dan Kalou? Denk het niet hoor en ook bij Suarez waren er veel twijfels, juist bij hem. Je bent de grootste leugenaar als jij gaat zeggen dat je had verwacht dat Suarez de absolute wereldtop zou halen.

27 maart 2019 om 17:04

Sinds de transfer van Vinicius Junior naar Real Madrid vind ik 50 miljoen niet eens zo veel meer. Real betaalde destijds 45 miljoen voor een 16-jarige Vinicius die slechts een of twee invalbeurten in het eerste van Flamengo op zijn naam had staan.

27 maart 2019 om 17:08

Juist veel beter. Als je de hele basis verkoopt, wordt je vast als team niet beter. Leuk geld op de bank, maar het kapitaal op het veld is leuker.

27 maart 2019 om 17:17

Sorry DNeres maar bij Suarez was het overduidelijk dat hij talent had. Het was eerder waanzin dat mensen zeiden dat hij ging falen. Hij was af en toe leip kwa gedrag ja. Maar stak er echt met kop en schouders bovenuit bij ajax. Dus mensen uitmaken voor grootste leugenaar om het talent in Suarez te zien is echt zware bullshit.

Verder is het wel zo dat Ajax over het algemeen meer geld krijgt voor spelers. Dat komt dan ook weer omdat ajax gewoon veel goede spelers afleverd en ze daarin een goede reputatie hebben.

Ik snap alleen niet hier dat ze bij Neres maar blijven hameren op dat hij wisselspeler is. Hij heeft er inderdaad een tijdje naast gestaan om onverklaarbare redenen maar staat weer steevast in de basis en heeft ondertussen ook alweer 40!! Wedstrijden in de benen.

27 maart 2019 om 17:29

@gloryunited De Ligt gaat 100% zeker verkocht worden in de zomer of eerder al zelfs. En kans is zeer groot dat ook Neres verkocht wordt. Die wilt niet nog een seizoen veel banken door Ten Hag.
En dan gaat Neres wel voor minimaal 50 miljoen verkocht worden.

27 maart 2019 om 19:32

@Jefe,

Toen Eriksen bij Ajax vertrok zou hij ondersneeuwen in Engeland. Suarez was niet goed genoeg voor “het grote buitenland” Vertonghen was leuk voor de Eredivisie maar zou in Engeland ook door de mand vallen. Zelfde werd gezegd van Zlatan naar Juventus, Babel naar Liverpool. Alderweireld, blind, Anita, van der Wiel en van der Meyde waren ook niet goed genoeg.

Dat slappe geouwehoer over dat voetballers het ergens niet zouden redden houd je overal bij elke club. En misschien slagen ze niet allemaal hoor bij de club waar ze naartoe gaan. Maar de meesten die vertrekken worden uiteindelijk ergens in het buitenland op een prima niveau een vaste waarde.

29 maart 2019 om 00:33

@23vdv23: Kalou heeft zeker geen mindere carrière gehad dan Huntelaar. Deze was niet bijster succesvol in Milaan en Madrid. Kalou heeft daarentegen wel lang een rol gehad bij Chelsea.

On topic: Vind Neres ook wel passen bij Milan. Het gaat zo wel erg hard met deze jongen in de afgelopen weken. Ajax zou ik voor dit bedrag zeker instemmen voor een verkoop, met de kennis van nu. Ben erg benieuwd of deze jongen constant op dit niveau kan blijven.

27 maart 2019 om 15:02

Alleen al de Bruyne en Sane zijn al meer waard dan de hele selectie van Ajax

27 maart 2019 om 15:18

Als Neres 50 mln waard is dan Sane minimaal 250 mln inderdaad....

27 maart 2019 om 15:59

Frenkie 86, De Ligt 70, Neres 50, Ziyech 30, Tagiafico 25, Onana 20, Donny 20, Tadic 20, Blind 15, Mazraoui 15, Dolberg 15, Schone 1. Zo kom ik, met lage inschattingen, op 367 miljoen euro, tel daarbij de hele bank op, en je komt al richting de 400 miljoen. Ik wilde eigenlijk tegen je ingaan wat betreft Sane en De Bruyne, maar je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben, haha.

27 maart 2019 om 16:17

De vraagprijs voor Sane zal minimaal 150 zijn dus zo gek is het niet eens wat er gezegd wordt...

27 maart 2019 om 17:43

Of Bergwijn!😝😝😝

27 maart 2019 om 15:03

Als je alleen de transferwaarde per positie zou laten zien, zou je zeggen dat Ajax ManCity is. Niet helemaal waar natuurlijk, maar zou me niks verbazen als de basiself van Ajax momenteel in de top 20 meest waardevolle ploegen staat.

27 maart 2019 om 15:13

Bij de 20 meest waardevolle ploegen betreffende actuele waarde? Betaalde transfersommen? Of verwachte? Zit namelijk wel ver uit elkaar 😉. En zit Schone in de basiself of Neres? Scheelt ook namelijk nogal. Maar als je bedoelt dat de duurste elf spelers van Ajax tegenwoordig echt een kapitaal vertegenwoordigen, dan kan ik het alleen maar met je eens zijn.

27 maart 2019 om 15:16

Goede schatting, volgens transfermarkt zit ajax net 3 ton onder de waarde van de nummer 20 everton. Dat gaat over de hele selectie alleen, niet de basis.

27 maart 2019 om 15:18

Oh, net even opgezocht op transfermarkt, maar Ajax heeft qua totale spelerswaarde de 21ste plek op dit moment. Dus ik denk dat het veilig is om te stellen dat de beste/duurste elf zeker in de top 20 vallen. Want Everton is nr 20 op dit moment, met een minieme voorsprong, maar de beste 11 zijn zeker minder waard. De nrs 12 tm 25 echter meer.

27 maart 2019 om 15:19

Ah, Glory was me net voor

27 maart 2019 om 15:21

Klopt, de waarde van de selectie van Ajax wordt momenteel getaxeerd op 419,70 miljoen euro. Daarmee is het de 21e selectie van de wereld. City moet men met een geschatte waarde van 1,14 miljard nog wel ruim voorrang verlenen trouwens hoor!

27 maart 2019 om 19:37

Op zich best knap als je ziet hoeveel Ajax heeft besteed om tot die 419 miljoen te komen en hoeveel City om tot die 1,14 miljard te komen.

27 maart 2019 om 17:41

Te beginnen met Pierie en Scherpen.....

27 maart 2019 om 17:50

Neres mag best weg als een pedrinho dan iig gehaald kan worden. Dan met tadic op 10 en pedrinho op links. Marin en vd beek als verdedigende middenvelders.

Eerst zien dan geloven, en bankgaranties graag. Ik vertrouw de liquide middelen van de meeste Italiaanse clubs niet zo meer.

50 miljoen is echt niet genoeg voor Neres hoor. Misschien kan Milan Donnarumma in de deal betrekken als Onana weggaat?!

27 maart 2019 om 14:57

Kom nou, 50 miljoen is een prima bedrag voor Neres. 4x het aankoopbedrag, strik eromheen en voor 15 miljoen een vervanger halen.

27 maart 2019 om 15:46

Niks ervan... Voor 15 miljoen haal je geen Braziliaans international en bovendien heeft hij amper een half jaar nog een nieuwe verbintenis getekend bij Ajax. Die hoeft dus voorlopig niet weg.

27 maart 2019 om 16:02

Neres was ook geen international toen Ajax hem haalde.
dus voor 15 Miljoen zal je best een leuke (aankomend) International kunnen oppikken ergens.

27 maart 2019 om 16:59

@fcexclusief

Exact twee weken geleden was hij nog helemaal geen Braziliaans international. Die term gebruik je dus wel heel erg los. Buitenspelers zijn vrij makkelijk te vervangen (nog makkelijker als je geld hebt). Voor 20 miljoen euro moet Ajax makkelijk in staat zijn een capabele vervanger voor Neres aan te trekken. We hebben het hier over Neres, niet over een nieuwe Robben.

27 maart 2019 om 19:39

Exclusief.

Blijft Neres ook international als alle vaste spelers van Brazilië terugkeren van hun blessures? Dat vraag ik mij wel af. Denk persoonlijk van niet.

27 maart 2019 om 23:18

Ik denk het ook niet, maar hij staat wel echt hoog op het lijstje van Tite en met name Edu Gaspar (ex Arsenal) en Taffarel. Dat zijn de twee belangrijkse personen naast Tite in de samenstelling van de selectie. Hij is een speler als Malcom al voorbij in de pikorde bijvoorbeeld. Maar als iedereen fit is lijken Neymar, Firmino, Douglas Costa, Coutinho en GJ zekerheidjes voor de voorste 3 plekken en moeten spelers als Willian, Neres, Richarlison, Felipe Anderson, Vinicius, Everton en straks misschien ook Rodrygo, Pedro en Malcom het met elkaar uitvechten. Over 2 jaar zullen daar misschien weer andere namen bij staan..

27 maart 2019 om 14:57

Je bedoelt ze broer dan toch ? Waarom zou Donnarumma naar Ajax gaan ?

27 maart 2019 om 15:06

50 miljoen moet je gewoon accepteren. 50 miljoen is al een groot wonder als je dat krijgt, geen eens vaste basisspeler. Donnarumma gaat never nooit naar Ajax.

27 maart 2019 om 15:46

Hoe kom je erbij dat hij geen vaste basisspeler is? Speelt zo goed als alles.

27 maart 2019 om 15:56

Er wordt af en toe wat gerouleerd, zo heeft Neres ook enkele wedstrijden vanaf de bank moeten starten, net als Donny, Dolberg of Schone bijvoorbeeld. Maar hij heeft het ongelijk van Ten Hag inmiddels aardig bewezen en staat weer vrijwel altijd in de basis de laatste tijd en heeft ook alle belangrijke potten in de CL gewoon basis gespeeld. Als je al met al kunt spreken over 40 van de 45 duels in actie gekomen en 30 van die 40 in de basis kun je toch makkelijk concluderen dat hij tot de vaste kern van belangrijke (basis)spelers hoort bij Ajax.

27 maart 2019 om 16:07

Eerder in het seizoen was hij geen basisspeler. Donny kreeg veel al de voorkeur en als neres een kans kreeg was het vooral op 10. Nu heeft die wel een basis plek maar dat is echt wel anders geweest dit seizoen hoor.

27 maart 2019 om 16:23

Precies, een paar wedstrijdjes moest hij het doen met invalbeurten (speelronde 7 - 10 en vlak na de winterstop). Die eerste periode, die amper een maand duurde, worstelde hij een beetje met zijn vorm en hij heeft de pech dat de dirigent van dit Ajax, Hakim Ziyech, zo goed rendeert hangend op rechts. Waardoor er continu lastige keuzes gemaakt moeten worden door Ten Hag. Van het groepje Dolberg, Huntelaar, Neres en Donny moeten er 2 op de bank zitten, terwijl ze alle 4 prima voor de basis zijn. Dat hoort er bij bij een grote club, zeker als je heel veel duels speelt. Hij is gewoon 1 van de 13 spelers die meer dan 30 duels heeft gespeeld dit jaar, gewoon duidelijk de vaste kern wat mij betreft dus. Sterker nog: Tadic, Donny, Blind, De Ligt en Onana zijn de enige 5 spelers die meer duels in actie kwamen dan Neres dit seizoen.

27 maart 2019 om 16:26

Dus hij is een vaste basisspeler.. Dankjewel dat je jezelf even corrigeert.

27 maart 2019 om 16:26

50 miljoen is toch een top bedrag voor Neres.

Ik krijg wel is het idee dat we in Nederland denken dat er in het buitenland alleen maar bedragen van van meer dan 50 miljoen betaald worden.
Op wiki staat een lijst met de hoogste 50 transfers ooit (minder dan 50 spelers want een paar staan er twee keer in), de onderste zijn op dit moment 50 miljoen. De afgelopen 2 transfer windows waren er 12 transfers van 50 miljoen of meer (inclusief de Jong die eigenlijk pas in de zomer vertrekt). Op die lijst staan nog transfers uit 2000 en 2001. Dat worden er wel snel minder, maar het geeft ook aan dat 50 miljoen nog steeds een uitzonderlijk bedrag is. Zoveel transfers met hogere bedragen zijn er dus niet, en ook nooit geweest. Zeker niet uit “kleinere” competities.
Als je die lijst bekijkt valt het verder op dat er in Europa maar 8 of 9 teams zijn die vaker dit soort bedragen betalen.

Nou is Neres een leuke voetballer, zeker voor de eredivisie en ongetwijfeld ook voor de Europese subtop. Maar ik heb tot nu toe nog niet het idee dat dit een speler is die tussen de beste 10 of 12 spelers hoort die het afgelopen jaar een transfer hebben gemaakt of dat hij een spelers voor die voor die 8 acht absolute top teams (dat is AC Milaan al lang niet meer) een versterking kan zijn.

27 maart 2019 om 17:11

Wel de juiste Donnarumma dan aub.

50 miljoen? Neres is een hele leuke speler met een groot potentieel. Maar is ook nog grillig, wisselvallig en druk in zijn acties. Draagt Ajax absoluut niet zoals tadic dat wel doet. Zou max voor 30 gaan.

27 maart 2019 om 14:56

Tja, maar Ajax heeft de luxe om daar nee tegen te zeggen. Als ze 'm willen hebben,diep in de buidel tasten. Neres is een speler die niet weg hóeft.

27 maart 2019 om 15:00

Neres is niet wisselvallig. Hij wordt gewoon vaak niet opgesteld.

27 maart 2019 om 15:01

Neres heeft ook zelf aangegeven dat hij er vanuit ging dat hij volgend jaar nog Ajacied is. Daarbij 30 miljoen, waar Ajax hem voor 12-15 miljoen gekocht heeft, gaat Ajax echt niet doen. Tenzij het gaat om een huursom van 30 miljoen

27 maart 2019 om 15:05

Waarom zou je voor max 30 gaan als je een bod van 43 miljoen al heb afgewezen en andere clubs bereid zijn. Om minimaal 50 te bieden? Die man heeft Real de 3 voudig Europees kampioen helpen uitschakelen. In de interland tegen Tsjechië gaf hij de beslissende pass waar Jesus de 2-1 uit scoorde en gaf de voorassist voor de 3-1. Iets wat Richarluson en Coutinho al die tijd niet gelukt is. Neres is die 50 miljoen dubbel en dwars waard.

27 maart 2019 om 15:08

Dus omdat hij 1 goede wedstrijd speelde tegen real Madrid is die 50 miljoen waard? Goed argument.

27 maart 2019 om 15:18

Man, man.. Dat is toch niet zijn enige goede wedstrijd geweest zeker? Hou je jezelf nou dom of? Goed voor 25 goals en 30 assists in 90 wedstrijden voor Ajax. Vorig jaar de meest beslissende speler van Ajax. Zichzelf laten zien in de CL en nu zelfs opgeroepen voor de selectie van Brazilie. Net 22 geworden en nog een contract voor 3 jaar komende zomer. En dan, het belangrijkste argument van allemaal: Ajax bulkt van het geld en WIL geen spelers van de vaste kern verkopen tenzij er een idioot bedrag op tafel komt. Zijn geschatte marktwaarde is 32 miljoen en er is al een bod van 43 miljoen afgewezen. Er zal dus meer nodig zijn om hem los te weken, dan ga je al gauw richting de 50 miljoen. Ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat mensen dit niet kunnen begrijpen, zo moeilijk is het toch allemaal niet of wel soms?

27 maart 2019 om 15:24

Dat bod van 43 is afkomstig uit China, die bieden altijd meer dan de waarde. Ik vind 50 miljoen echt teveel. Hij is amper basis speler.

27 maart 2019 om 15:35

Het is duidelijk dat je gewoon geen verstand van zaken hebt arsenal890, omdat hij een paar potjes op de bank begon ergens voor de winterstop maakt dat hem nog nog geen bankzitter. Ik zal het even voor je ophelderen: hij speelde dit seizoen 40 duels waarvan 30 als basisspeler, miste dus 5 wedstrijden van alles wat Ajax gespeeld heeft op 3 fronten dit jaar: 2 keer daarvan was hij geblesseerd, dus effectief miste hij er maar 3. Vorig seizoen 38 duels waarvan 32 als basisspeler en was hij MVP van Ajax. Gewoon ronduit belachelijk om hem 'amper basis speler' te noemen. Je reageert puur op onderbuik gevoel maar je kan beter de feiten opzoeken volgende keer, dit staat ook zo raar he..

27 maart 2019 om 16:09

Mijn fout ik wist wel dat hij in de CL basis was. Maar ik dacht zelf dat hij ook best vaak op de bank zat dit seizoen in de eredivisie maar dat is dus niet zo, nogmaals mijn fout.

27 maart 2019 om 15:07

Dan zal AC Milan op zoek moeten naar een andere optie denk ik, als ze voor 30 miljoen willen gaan. Ajax raakt al vrijwel zeker 3 a 4 sterkhouders kwijt (exclusief Neres) en Overmars heeft het geld tot het plafond opgestapeld liggen op zijn kantoor. Waarom zou Ajax dan akkoord gaan met 30 miljoen terwijl afgelopen winter nota bene een bod van ruim tien miljoen meer nog geweigerd is? Geld is absoluut niet meer nodig, het is vele malen belangrijker om de kern verder zo goed mogelijk bij elkaar te houden en, met een waarschijnlijk vertrek van Ziyech, is Neres op weg naar een vaste basisplaats op zijn favoriete rechtsbuiten positie. Overmars zal hier gaan doen waar hij goed in is: Neres gaat niet vertrekken tenzij iemand echt een exorbitant bedrag op tafel brengt, en dat is 30 miljoen niet, transfermarkt schat zijn marktwaarde bijvoorbeeld zelfs op 32 miljoen.

Heel benieuwd naar volgend jaar. Hopen dat het nieuwe elftal goed in elkaar valt.

Tjaaa, je wilt natuurlijk geen uitverkoop houden in je selectie en veel belangrijke spelers laten gaan, maar daarentegen, 50 miljoen voor Neres is een hoop geld. Dat zijn lastige keuzes, al helemaal als de speler zelf ook liever vertrekt. Dan zit je met een niet-gemotiveerde speler en krijg je er geen 50 miljoen voor. Ben blij dat ik die keuze niet hoef te maken.

Vraag me of AC Milan dit wel kan betalen. Ajax gaat Neres echt niet meer onder de 40 miljoen laten vertrekken. Bewijst zich steeds meer en meer ook nu nog eens in het Braziliaans elftal. Als Milan geluk heeft betalen ze 48-52 miljoen. Bizar wat Ajax aan kapitaal kan binnen krijgen. Als je dit een paar jaar geleden had verteld zou je zeggen dat mensen Football Manager spelen ipv real life als nu

27 maart 2019 om 14:59

Grappig dat de meningen zo verdeeld zijn hier over wat Neres wel niet waard zou zijn.
40 mil is gewoon een heel normaal bedrag en daar hoeft niemand van te schrikken lijkt me.

Met Suso, Samu en Calhanoglu zijn de vleugels prima bezet bij Milan, tenzij een van hen vertrekt snap ik deze transfer van Milan niet. Kan je dat geld beter stoppen in een creatieve middenvelder, de enige die ze nu hebben is Paqueta.

27 maart 2019 om 15:11

De vleugels zijn juist het probleem bij Milan, als je de club zou volgen zou je dat weten. Suso speelt dramatisch al het hele seizoen lang, Samu is redelijk maar niet consistent en Hakan heeft pas 2 goeie wedstrijden gespeeld dit seizoen, de laatste 2. Dus als het meezit hebbe we een goeie Hakan en Samu, dat zijn er 2 en geen backups. Met Bonaventura terug later in t seizoen hebbe we mer Paqueta en Bona genoeg creativiteit (al zal Rino dat wel eruit moeten laten komen). Zie Neres graag komen met een Braziliaanse connectie met Paqueta maar 50 miljoen is wel erg veel geld.

27 maart 2019 om 15:27

Ben het met je eens Rossoneri27 behalve het punt dat 50 miljoen veel geld zou zijn. Op het moment dat Neres gekocht werd door ajax was het na Sulejmani de duurste speler in de historie als ik mij niet vergis. De kostprijs van deze speler was natuurlijk ook al aanzienlijk, daarnaast is Neres pas 22 jaar. Hij kan zich aankomende jaren door ontwikkelen tot een erg goede speler. Hij brengt ook bepaalde aanvallende kwaliteiten die Ac op dit moment mist. In deze markt is 45-50 miljoen een prima prijs. Als Ac het niet betaald, betaald iemand anders het wel.

27 maart 2019 om 15:28

Heb dit seizoen al zat wedstrijden van Milan gezien. Suso is minder dan de voorgaande seizoenen maar dramatisch is hij zeer zeker niet. Nog altijd de speler die de meeste kansen creëert bij Milan en bij 26 wedstrijden bij 13 doelpunten betrokken geweest. Is zonder twijfel een van de beste bij Milan. Wat je over Calhanoglu zegt is ook onzin. Is aan een prima seizoen bezig. Uitstekend in de passing ondanks dat hij op de vleugels speelt en creëert kansen voor zijn mede spelers. Na Suso ook de meeste assist op zijn naam. Dus zo slecht als jij omschrijft is het zeker niet en Samu is een prima back up. Dat geld kan je beter ergens anders in steken.

27 maart 2019 om 15:58

Suso heeft sinds november welgeteld 1 assist en 1 goal geleverd? Zit op 8 of 9 assists dit seizoen volgens mij maar dat kwam door een goeie start en sindsdien, dra-ma-tisch. Zo voorspelbaar en traag. Niet voor niets het laagste gemiddelde cijfer van Milan dit seizoen volgens Gazetto. Ook Hakan speelt pas net weer wat redelijk, je verkijkt je op statistieken en dit sluit er alleen maar op aan dat je Milan niet echt volgt.

Dit is wel uniek. Bij welke club in de wereld. Zie je zoveel jonge talenten voor dit soort bedragen vertrekken. Benfica bijvoorbeeld. Maar dat zijn er 1 a 2 per seizoen. Bij Ajax is het bijna een halve elftal die deze transferwaardes hebben na een uitstekende CL campagne. De jong en de ligt 85. Neres 50. En dan word er nog getrokken aan onana, tagliafico, vd beek en Mazraoui. Het is aan de ene kant jammer dat we ze kwijt raken. Maar aan de andere kant enorm trots dat ze zich zo kunnen ontwikkelen en kunnen transfereren.

27 maart 2019 om 15:05

Ben je het elftal van Monaco alweer vergeten? Dat was wel erger dan dit hoor.

27 maart 2019 om 15:13

Ja Monaco is het voorbeeld van een club die zoveel talent had, maar vrijwel het hele elftal kwijtraakte het jaar daarop. Nu kan het zelfs zo zijn dat ze degraderen en dat met zoveel geld op de bank. Ik hoop dat Ajax die fout niet maakt door het hele A-elftal te verkopen. Ook al kun je een heel elftal terug kopen ik zou altijd een basis behouden die je dan aanvult met nieuwe spelers dan is de kans dat je zo diep zinkt als Monaco veel kleiner.

27 maart 2019 om 16:55

Dat heeft niet zozeer met het kwijtraken van de selectie te maken en alles met de capaciteiten van dit Monaco om die spelers capabel te vervangen. Die selectie is namelijk heel erg slecht vervangen waardoor er nu toch een behoorlijk middelmatig elftal staat. Simpelweg sportief wanbeleid.

27 maart 2019 om 20:57

Volgens staat die Russische eigenaar ook behoorlijk onder druk. Dacht dat ik zoiets gelezen had. Criminaliteit, witwaspraktijken, politieke spelletjes. Het is nooit ver weg bij de oligarchen.

Quote: "de vertegenwoordigers van Neres zouden zelfs al een mondeling akkoord hebben bereikt met AC Milan over een transfer".

"zouden hebben". Dat zegt feitelijk al genoeg. Neres heeft net zijn contract verlengd en staat seizoen nog 3 jaar onder contract. Dat zegt niet alles, maar wel dat hij bij de prijzen die Ajax tegenwoordig hanteert, niet goedkoop zal zijn. Voor 50 miljoen moet de club ook wel in staat zijn om een vervanger te halen. Zelfs wel 2.

Huh? Dat gaat als een speer. Ben niet verbaasd dat de interesse in David wederom is toegenomen. Al helemaal na zijn prima debuut in de Seleção. Het zou wel erg jammer zijn als hij vertrekt uit Amsterdam. Maar goed, dat geldt voor iedere speler van Ajax die vertrekt. Als David daadwerkelijk vertrekt, wat is zijn prijskaartje? Ergens tussen de 40 en 50 miljoen? Ben benieuwd! Hoop van harte dat hij blijft!

Alsjeblieft niet, haal Bergwijn maar op of anders Depay

27 maart 2019 om 16:04

Bergwijn of neres, vind ze beide zelfde niveau. Zie liever Chiesa of Bernsdeschi komen

27 maart 2019 om 18:49

Na de wedstrijd tegen Atleti zal Berna nergens meer naar toe gaan. Ondanks de hattrick van Ronaldo vond ik hem de MotM

27 maart 2019 om 20:59

Persoonlijk vind ik Neres een mooiere speler. Beter weet ik niet.

27 maart 2019 om 21:08

Chiesa dan het liefst, alleen kost dan ook wel weer 70 miljoen ofzo??

50 miljoen zou een mooi bedrag zijn voor Neres. Profiteren van t feit dat hij nu zijn debuut heeft gemaakt voor de gele kanaries zou ik zeggen.

27 maart 2019 om 15:11

Maar wie moet Ajax ervoor terughalen nu Stengs bij AZ wilt blijven? Met Ziyech en Neres verliest Ajax veel creativiteit, veel assists en scorend vermogen.

27 maart 2019 om 15:14

Nou met het scoutingsapparaat van Ajax verwacht ik wel dat ze een buitenspeler kunnen vinden van rond de 15 miljoen die gelijkwaardige kwaliteiten heeft, ben persoonlijk niet super gecharmeerd van Neres.

27 maart 2019 om 15:18

Ze gaan dan waarschijnlijk weer in Brazilië kijken (of Vargas uit Argentinië) waar ze aan bijvoorbeeld Anthony (Sao Paulo) gelinkt worden. Type Neres vinden is lastig, hele intelligente speler in zijn loopacties met hoog rendement. Ben wel benieuwd wat ze zouden doen als Neres echt vertrekt.

27 maart 2019 om 15:25

Die lijken mij wat te duur en onhaalbaar voor Ajax. Ik zat zelf aan Sisto te denken mocht Celta De Vigo degraderen. Of Carcela van Luik.
Lijkt je dat ook goede buitenspelers voor Ajax?

27 maart 2019 om 15:38

Las tijdje terug dat Vargas zijn afkoopsom rond de 15miljoen zou liggen. Of hij het juiste type is betwijfel ik maar heeft wel duidelijke kwaliteiten. Carcela speelde heel leuk tegen Ajax, Sisto zal geen reden hebben om te vertrekken uit top 5 competities. Zou wel typisch Ajax zijn om dan aan te komen met Skov Olsen oid.

27 maart 2019 om 15:42

Te duur lijkt me niet. Stel dat Ajax Neres ook nog verkoopt, dan gaan de inkomsten voor dit seizoen (samen met CL-gelden, verkoop Frenkie, Matthijs en dus Neres. Ziyech of Onana ofzo niet eens meegerekend) al met gemak door de 250 miljoen euro (!!). Ik denk dat je dan echt wel de ruimte hebt om een buitenspeler van Sao Paulo (antony) of Velez Sarfield (vargas) aan te trekken, mocht je dat willen.

27 maart 2019 om 15:52

Voor Ajax te hopen dat het Anthony, Vargas of Carcela wordt dan. Skov lijkt mij niet van toegevoegde waarde.

Toch respect hoe Ajax zulke bedragen weet te vangen. Volgens mij heeft dat niet alleen maar te maken met de successen in Europa. Denk dat wanneer een Lozano en een Bergwijn bij Ajax zouden spelen deze een stuk meer zouden opbrengen dan dat ze nu bij PSV doen. Zo'n Neres heeft absoluut potentie hoor maar heeft zich nog nauwelijks over een lange periode bewezen terwijl bijv. een Lozano al een WK achter zijn naam heeft en één van de sterspelers van het Mexicaans elftal is (wat internationaal toch redelijk staat aangeschreven).

27 maart 2019 om 16:45

@kezzaman

Quote: "toch respect hoe Ajax zulke bedragen weet te vangen. Volgens mij heeft dat niet alleen maar te maken met de successen in Europa. Denk dat wanneer een Lozano en een Bergwijn bij Ajax zouden spelen deze een stuk meer zouden opbrengen dan dat ze nu bij PSV doen".

Bij Op=op of Kruidvat kan je 3 of 4 artikelen van hetzelfde merk halen waarvoor je er bij een reguliere drogist 1 of 2 krijgt. Waarom zou je dan naar die reguliere drogist gaan als het om hetzelfde merk gaat? Bij voetballers is het niet anders. Een voetbalclub is geinteresseerd in spelers met bepaalde kwaliteiten. Als een club Neres dezelfde kwaliteiten toedicht als Lozano en ze kunnen de een goedkoper krijgen dan de ander kiezen ze altijd voor de goedkoopste. Waar een speler speelt heeft geen enkele invloed op de transfersom. Die is uitsluitend gebaseerd op zijn kwaliteiten of mogelijkheden. Het zou hooguit een rol bij de onderhandelingen kunnen spelen dat Ajax zoveel geld op de bank heeft, dat de club een speler niet perse hoeft de kopen. Maar gezien de CL inkomsten geldt voor PSV misschien inmiddels wel exact hetzelfde. Wat ook een rol zou kunnen spelen is en capaciteiten van de onderhandelaar. Maar ik heb het sterke vermoeden dat niet John de Jong maar Toon Gerbrands de onderhandelingen doet bij PSV en die kan je gerust wel om een boodschap sturen. Ajax is een veel grotere club dan Psv. Vooral internationaal gezien. Dat Barca bereid is om 80 miljoen voor Frenkie de Jong op tafel te leggen en misschien wel hetzelfde bedrag voor de Ligt heeft echter niets met de club Ajax te maken, maar met de specifieke kwaliteiten van betreffende spelers. Als Mo Ittharen zijn belofte waar maakt en PSV hem de komende jaren uit de handen van buitenlandse clubs weet te houden, melden clubs zich van het kaliber Barcelona zich net zo makkelijk bij PSV en leggen zulke bedragen bij PSV op tafel. Als de speler zo uitzonderlijk goed is dat men hem dat bedrag waard vindt.

Natuurlijk weet De Telegraaf dit te melden. Als er kansen liggen aan de stoelpoten van Ten Hag te zagen, zullen ze die pakken ook.
Toch benieuwd wat Ten Hag dan met die vrouw van Valentijn Driessen heeft uitgespookt...

"de Telegraaf wist woensdagochtend te melden dat het er alle schijn van heeft dat Neres niet nog een seizoen met trainer Erik ten Hag"
Goh, de telegraaf gaat nu zelfs insinueren dat de vertrekwens van Neres komt door ten Hag? Ik vraag me toch af wat Erik verkeerd heeft gedaan bij die krant want dit begint toch behoorlijk op een heksenjacht te lijken. Triest van zo'n groot media platform.

27 maart 2019 om 15:40

Dat vraag ik me ook af: heeft Ten Hag misschien een keer gelachen naar de vrouw van Driessen? Het lijkt wel een hetze tegen Ten Hag.

27 maart 2019 om 16:05

Het is eigenlijk lachwekkend die Driessen. Na de eerste wedstrijd tegen Real zegt hij dat hij niet eens meer naar Madrid gaat omdat Ajax kansloos is. Vervolgens haalt Erik z'n gram en zien of horen we Driessen nauwelijks meer. Vorige week probeerde hij makkelijk te scoren op tv toen hij het over die minuut stilte had rond de interland tegen Wit Rusland (wat hij overigens helemaal juist had) om weer wat geloofwaardigheid terug te krijgen.
Er vallen genoeg positieve zaken over ten Hag te vertellen: de ontwikkeling rond Frenkie, Mathijs en Mazraoui, de verbluffende prestaties van Ajax in Europa, het feit dat de sfeer in de groep erg goed is. Maar niets van dat alles krijgt Driessen over z'n lippen, en als ie er iets over zegt dan komt het volgens hem zeker niet door ten Hag...

27 maart 2019 om 16:11

Hij maakte zich echt belachelijk toen hij, als chef voetbal van De Telegraaf, niet naar Madrid ging omdat Ajax 'geen schijn van kans had'. En toen hij naderhand met die uitspraak werd geconfronteerd, zei hij niet "ik had het mis" , maar wees hij meteen naar anderen die de winst ook niet hadden verwacht. Hij zou volgens mij de vlag uithangen als Ten Hag vertrekt.

We kijken echt nergens meer van op he? Er gaan mij iets teveel miljoenen om in het voetbal maar het gaat blijkbaar maar door. 50 miljoen is tegenwoordig een bedrag wat al snel wordt gevraagd. En wij slaven maar buffelen voor weinig.....

Als ajacied is dit toch smullen.
Ondanks Ajax het goed doet in Europa worden we dit jaar geen kampioen, de beker winnen we wel en kwart finale CL gehaald.
Met spelers als Neres zo nu en dan lekker presteren merk je goed dat de scouts van topclubs alleen de hoogtepunten zien want 50 Miljoen voor Neres is veel te veel.
Hij is geen teamspeler, geen motor, te weinig discipline, Ajax moet goed gaan investeren.

De stap naar Milan is helemaal geen stap omhoog. Lekker bij Ajax blijven en dan staan er veel grotere clubs voorbije in de rij.

27 maart 2019 om 15:57

Met de gedachte dat Milaan echt een talentvolle ploeg heeft, zie ik ze met wat gerichte aankopen volgend seizoen vlammen. Daarentegen gaat Ajax deze zomer behoorlijk wat kracht verliezen. In die zin is Milaan en die serie A sowieso een stap omhoog. Neres is pas 22 en als hij zich zo blijft ontwikkelen, zal de top sowieso over een paar jaar op hem wachten.

ik was onder de indruk gisteren van zijn spel met Brazilie. ik ben benieuwd waar Neres zijn plafond ligt

Ajax gaat ongelooflijk veel cashen dankzij spelers als De Jong, De Ligt, Neres en Onana. En ook Ziyech zal aardig opbrengen. Maar dan heb je de andere kant van het verhaal: hoe gaan ze dat allemaal opvangen? Met dat geld koop je echt goeie spelers, maar het moet nog werken ook.

27 maart 2019 om 15:44

Een team zo sterk als dit jaar gaan ze lastig bij elkaar krijgen, een team sterker dan 16 andere eredivisieploegen daarintegen moet haalbaar zijn. De klap zal voor Ajax stuk minder zijn als het voor AS Monaco was bijvoorbeeld. Als ze een team neer kunnen zetten waarmee ze CL kunnen halen of Europees overwinteren via EL hebben ze het goed gedaan, een sterker team dan dit jaar is voor volgend jaar onhaalbaar denk ik.

27 maart 2019 om 15:49

Welke spelers zou jij adviseren om te halen mochten De Ligt, De Jong, Ziyech, Neres, Onana en Vd.Beek allemaal verkocht worden?

27 maart 2019 om 16:49

Maar je mag best een behoorlijke ploeg verwachten volgend jaar. Dit Ajax is dan kwalitatief wel heel sterk, maar het kent maar 1 trucje. De kans is groot dat de selectie van volgend jaar met meerdere speelstijlen uit de voeten kan.

Als ik dan lees dat ze hun pijlen richten op Kik Pierie, Razvan Marin en Kjell Scherpen tot nog toe, is dat wel heel erg pover gezien de financiele mogelijkheden. Nu zeg ik niet dat je direct een kapitaal uit moet geven, maar deze spelers zijn minstens twee klasses slechter dan hun voorgangers, zowel in kwaliteit als potentie.

Verder is het beleid van AS Monaco dan ook lachwekkend. Ze hadden 1x de jackpot met een zeer talentvolle selectie, maar net zoals elke jackpot is de kans zeer klein dat 'ie nog een keer valt. Als je zoveel geld incasseert, zul je directe kwaliteit terug moeten halen.

27 maart 2019 om 17:37

@wolterx

Quote: "een team zo sterk als dit jaar gaan ze lastig bij elkaar krijgen, een team sterker dan 16 andere eredivisieploegen daarintegen moet haalbaar zijn. De klap zal voor Ajax stuk minder zijn als het voor AS Monaco was bijvoorbeeld. Als ze een team neer kunnen zetten waarmee ze CL kunnen halen of Europees overwinteren via EL hebben ze het goed gedaan, een sterker team dan dit jaar is voor volgend jaar onhaalbaar denk ik".

Het is de vraag of dat zo is. Dat zal van de spelers die vertrekken en worden aangetrokken, afhangen. Iemand als Tagliafico heeft zich bijvoorbeeld razendsnel aangepast, dat is niet iedere speler gegeven. Ajax levert vooral in waar het individuele kwaliteiten betreft, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat automatisch ook voor het collectief geldt. Frenkie de Jong is een speler met uitzonderlijk kwaliteiten, maar het is natuurlijk niet zo dat hij die dit jaar in alle wedstrijden heeft laten zien. Op de positie van De Ligt gaat Ajax er nog het meest op achteruit, maar dat zou je kunnen opvangen door twee echte verdedigers in het centrum te posteren en Daley Blind naar het middenveld te verhuizen. Met Zyech en De Jong lever je veel creativiteit in, maar ook dat kan je opvangen door je middenveld anders in te richten. Het middenveld van het Ajax van 95 met Davids, Ronald de Boer Seedorf en Litmanen liep ook niet over van de creativiteit, maar heeft ons desondanks prachtige dingen laten zien. Toen begin jaren 90 het creatieve brein van Ajax, de tandem Jonk-Bergkamp, naar Inter vertrok, was ook iedereen in mineur en vroeg zich af hoe het nu verder moest. En dat is uiteindelijk allemaal nog goed gekomen. Het is derhalve precies zoals Ten Hag dit seizoen op zijn Tukkers zei: it ain't over till it's over.

27 maart 2019 om 16:42

Dan is Neres nog het makkelijkst op te vangen. Er lopen genoeg goede buitenspelers rond en als Nederlandse topclubs iets vaak wel aardig voor elkaar hebben, zijn het de voorste buitenposities. Neres is een goede speler, maar er lopen genoeg jongens rond met dezelfde kwaliteiten. Dan is 50 miljoen euro natuurlijk wel een aantrekkelijk bedrag.

27 maart 2019 om 21:55

Dat klopt, het is niet dat Neres een onuitwisbare indruk en grote leemte zal achterlaten. Dat valt nog op te vangen, maar jongens als De Jong en Ziyech daarentegen. En Tadic is ook nog iemand die in de markt is voor een stap hoger. Ben toch benieuwd hoor.

Fijne speler waarvan ik blij ben dat hij weer in de basis staat, waarvan ik ook zeker weet dat hij veel potentie heeft en beter kan dan hij nu laat zien. Maar mocht Milan daadwerkelijk 50miljoen willen neerleggen zou ik als Overmars zijnde geen seconde langer nadenken. Is toch vrij wisselvallig en puur naar zijn statistieken kijkend is het allemaal wat magertjes. Kan een heel hoog niveau halen maar deelt ook net zo goed weer mee met de malaise in wedstrijden waarin het niet loopt.

Hoe leuk ik Neres ook vind. Als ze daadwerkelijk 50 miljoen bieden dan moet je hem gewoon laten gaan.
Uiteindelijk doet Neres zijn best om zo'n transfer af te dwingen als die dan voorbij komt dan moet je hem ook laten gaan.
Hopelijk heeft het schaduwteam van Ajax ook een schaduwteam want volgens mij vertrekt iedereen binnenkort uit Amsterdam.. niet normaal meer hoeveel belangstelling er is!
Volgend seizoen kan er weleens een heel ander Ajax op het veld staan.

Gaat nog een grote opgave worden voor Ten Hag

Leuke speler, maar zie liever Chiesa of Bernadeschi komen. Maar als neres komt, zou ik, als ik milan was,max 35 mil betalen. Dus hopelijk gaat de prijs nog wat naar beneden

27 maart 2019 om 16:05

Niet moeilijk gaan doen over 15 miljoen meer. Ac Milan heeft een steenrijke eigenaar die dit makkelijk moet kunnen ophoesten.

27 maart 2019 om 16:15

Ja klopt, maar elke leuke voetballer kost tegenwoordig al 50 mil... ik verlang vurig terug naar de "normale" transfersommen

27 maart 2019 om 21:04

Of dat je heel Ajax transfervrij kon oppikken in 1996 ;-)

27 maart 2019 om 16:41

Dat zie ik niet gebeuren binnen de huidige markt. Verder vind ik Chiesa en Bernadeschi ook twijfelgevallen als je terug wilt naar de top. In dat geval zou ik toch wat hoger mikken dan die twee of Neres.

27 maart 2019 om 17:28

Hoezo? Bernadeschi is 1 vd beste vleugelspelers ter wereld.....! Datcis al top en Chiesa is een enorm talent

Dat is geen gek bedrag. Buitenspelers zijn niet heel moeilijk te vervangen als je geld hebt en 50 miljoen euro is veel geld voor Neres. Na de Champions League duels deed men ineens alsof het de nieuwe Robben was, maar een jongen als Neres is prima te vervangen.

Ik zie in Milan voor Neres toch niet echt een goede optie. De italiaanse competitie is voor brazilianen altijd al een trekker geweest, maar ik denk dat hij in spanje met het snelle spel beter tot zijn recht komt. Ik vind hem nu toch al iets arrogant. Een transfer naar China is sportief gezien klinklare onzin, en zou zijn carriere geruineerd hebben. Neres moet veel spelen, dus een subtopper zou goed zijn. Ik mik op bijvoorbeeld Sevilla. Als hij naar Italie verkast, is Milan wel de beste club, aangezien ze met vleugelaanvallers spelen.

Volgens mij behoren ze eerst met Ajax te praten en dan pas met geintreseerde club maar Italianen gaan vaker hun boekje te buiten dus het verbaast mij niks.. na gisteren lekker hoog in de boom zitten en 65 miljoen eisen en anders lekker niet verkopen!

50 is echt veel voor Neres. Lozano heeft aanzienlijk beter moyenne en 40 waard...

27 maart 2019 om 18:18

Wie zegt dat lozano 40 waard is?

27 maart 2019 om 18:32

Nee nu vergelijk je Neres' potentiële verkoopbedrag met Lozano's geschatte marktwaarde, dat zijn 2 verschillende dingen. Neres' geschatte marktwaarde is 32 miljoen, lager dan die van Lozano dus. Dat komt omdat laatstgenoemde al langer international is, WK heeft gespeeld en wellicht inderdaad een iets hoger rendement heeft (al heeft Neres ook een erg hoog rendement). Verschil is echter dat Ajax, zeker dit seizoen, een sterkere financiële onderhandelingssituatie heeft dan PSV en dus ook hogere boden naar de prullenbak kan verwijzen. Zeker als je in het achterhoofd houdt dat er bij Ajax al een paar andere sterkhouders gaan vertrekken, waar er bij PSV waarschijnlijk toch iets minder vertrekkers zullen zijn. Het kan dus zo zijn dat Neres uiteindelijk voor meer zal vertrekken dan Lozano. Niet omdat hij per se beter is, maar omdat Ajax en PSV anders tegenover een transfer en bijbehorend bedrag aan kijken!

Als Neres tevreden is met 1 a 2 miljoen per maand in China, dan zou Overmars eigenlijk 12 tot 15 miljoen in Neres moeten investeren. In plaats van een talent kopen voor dat bedrag die het nog moet waarmaken.

27 maart 2019 om 18:34

Dat kan natuurlijk niet he, Ajax' begroting is onder de 100 miljoen, dan kan je niet ff in een jaar 12 miljoen in 1 willekeurige speler rammen natuurlijk!

27 maart 2019 om 19:02

Maar als ze nou weer een talent voor 12 a 15 miljoen kopen, daar dan ook weer salaris aan spenderen dan is Ajax toch meer kwijt dan als het contract van Neres word geupgrade voor een X aantal jaar en zijn verkoopwaarde hier bij ook stijgt. Want Neres speelt hoogstwaarschijnlijk nog 1 a 2 jaar bij Ajax. Contract uitdienen zal waarschijnlijk niet van toepassing zijn. Dus dat lijkt mij dan toch een betere optie dan een onbekend talent halen.

Vraag me af waar Neres dan gaat spelen. Suso staat al rechts buiten en ik denk niet dat Milan 50 miljoen voor een bankzitter gaat betalen.

Aangezien er in de winterstop 43 Mil betaald zou worden vanuit China toen hij nog geen topprestaties had geleverd met Ajax in de achtste finale en zijn debuut voor Brazilië is zijn waarde toch zeker 20 Miljoen gestegen. Een bedrag van 60 Miljoen lijkt een mooie deal voor Ajax

Mag van mij wel komen denkt dat Suso weg gaat dan.
Die heeft zijn contract niet verlengd nog ben benieuwd.

Voor Milan zou dit wel een goeie aankoop zijn, zie hem zeker wel slagen als hij een basis plek krijgt en vertrouwen. Plus daarbij die jongen is nog niet uitgeleerd en zie hem zeker wel nog stappen maken als hij voor Milan gaat spelen. Al moet Ajax dan wel gelijk weer naar Zuid Amerika, want Neres brengt snelheid en dynamic op de vleugels en dat is iets wat Ajax wel gaat missen als hij vertrekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren