Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Engelse grootmacht hoopt vurig op komst Kylian Mbappé: ‘Waarom niet?’

Laatste update:

Arsenal-manager Mikel Arteta zou Kylian Mbappé graag verwelkomen in het Emirates Stadium, zo laat de Spanjaard weten tijdens een persmoment van the Gunners.

Donderdagavond brachten onder meer Fabrizio Romano en The Athletic naar buiten dat Mbappé komende zomer vertrekt bij Paris Saint-Germain. De 25-jarige sterspeler geniet een transfervrije status, waardoor meerdere clubs met hem in gesprek willen.

Ook Arsenal moet overwegen Mbappé te halen, zo stelt Arteta. “Waarom niet? Als we het beste team willen zijn, hebben we het beste talent en de beste spelers nodig, dat is zeker.” Mbappé werd tot dusver nauwelijks gelinkt aan de Londense topclub, maar Arteta denkt dat Arsenal groot genoeg is om hem binnen te halen.

“Ik denk niet dat dat ooit een probleem is geweest”, aldus Arteta. “Iedereen wil voor Arsenal spelen. De spelers met wie we gesprekken hebben gehad, hebben altijd die glimlach op hun gezicht zodra de deur open gaat en de gesprekken beginnen. Dat komt door onze geschiedenis en alles wat we hebben gepresteerd, ook in het verleden.”

Arteta weet niet of Arsenal zich al bij het management van Mbappé heeft gemeld. “Ik ben niet betrokken bij gesprekken over transfers. Misschien Edu (technisch directeur, red.) en de eigenaren wel, maar ik ben pas in de laatste fase bij die gesprekken betrokken.”

Sinds het nieuws over zijn naderende vertrek bij PSG vult Mbappé wereldwijd de voorpagina’s. In Spanje denkt men vooral dat de WK-winnaar van 2018 eindelijk naar Real Madrid komt. In Frankrijk zijn de voetballiefhebbers juist in rouw omdat de international van les Bleus vertrekt uit de Ligue 1.

Mbappé speelde in zijn carrière nog niet buiten de Ligue 1. Waar men verwacht dat hij naar LaLiga trekt, kan de pijlsnelle goaltjesdief dus ook aan de slag bij Arsenal in de Premier League. In het verleden hadden de Londenaren met onder meer Thierry Henry, Robert Pires en Patrick Vieira diverse Franse topspelers onder contract staan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou wel gaaf zijn als hij zo echt in de voetsporen van Henry zou treden

16 februari 2024 om 13:50

Ja, en daarna naar Barca😉

Arsenal heeft meer dan genoeg geld. Gewoon 200M tekengeld en 50M p/j.

16 februari 2024 om 13:24

Haha ja. Gewoon... dit gaat nooit gebeuren dat zorgt voor teveel scheve gezichten binnen de selectie. Buiten dat zou Arsenal haar succesvolle filosofie overboord gooien.

16 februari 2024 om 13:37

Denk dat dat qua scheve gezichten wel meevalt als de beste speler ter wereld arriveert.

16 februari 2024 om 13:45

Ook voor de beste speler ter wereld is het vrij gortig om ruim het driedubbele te gaan verdienen van de huidige grootverdieners (momenteel zitten Odegaard, Rice, Havertz, Jesus en Saka tussen de ruwweg 13 en 17 miljoen euro per jaar.

16 februari 2024 om 13:54

*1 van de beste spelers ter wereld. Ik zou het wel vet vinden, Henry opvolgen maar vooral: met Arsenal prijzen winnen. Zeg nou eerlijk, gaat 'ie naar Madrid en winnen ze volgend seizoen La Liga/CL dan is dat "gewoon normaal". Zijn ze gewend. Gaat 'ie naar City en winnen ze volgend seizoen PL, wederom, "gewoon normaal". Maar als hij naar Arsenal gaat, en wint daar grote prijzen, tja dan wordt je wereldwijd op een onvoorstelbaar voetstuk geplaatst. Hoe langer ik erover nadenk, hoe beter ik Arsenal zou vinden. The missing piece.

16 februari 2024 om 14:07

Ja. Als hij bijv. Arsenal kampioen maakt, dan zou hij wel een enorme status hebben internationaal gezien. Heeft hij nu al ofcourse, mara sommige zeggen toch nog altijd: hij laat het alleen in de Ligue 1 zien al jaren (en ja ook het WK / CL, maar je snapt wat ik bedoel).

Salaris is het allergrootste punt. Als hij 5 x zo veel gaat verdienen als een Saka, Martinelli, Odegaard, Rice, Havertz en Jesus, dan komen er sowieso scheve gezichten.

Ik bedoel: Saka is één van de sterren, uit de eigen jeugd en zou dan minimaal 3 x zo weinig verdienen als Mbappé.

Misschien zou dat het eerste jaar nog leuk zijn, maar stel hij zou komen en je wint het eerste jaar met hem geen CL en/of BPL, dan denk ik gelijk dat de Saka's van de selectie gaan morren m.b.t. salarissen etc.

16 februari 2024 om 14:11

Ik denk dat hij naar een club gaat waar hij veel kans heeft op het winnen van de Champions League en hoe mooi ik Arsenal ook vind, Arsenal is die club niet.

Ik denk dat er maar een paar clubs zijn die hedendaags min of meer de finale zouden kunnen halen, namelijk: Manchester City, Liverpool, Bayern Munchen en Real Madrid, met daar kort op Barcelona, Arsenal, PSG en een Inter Milan.

Bayern en City zie ik niet gebeuren maar Liverpool eigenlijk ook niet. Hoe jammer ik het ook zou vinden als hij bij Real Madrid tekent, dat zal denk ik wel zijn volgende club zijn.

16 februari 2024 om 15:15

Scheve gezichten? Je hebt te maken met de grootste speler van dit moment. Hoe durf je dan een scheve gezicht te trekken vanwege zijn dubbele salaris? Mag blij zijn dat het een teamgenoot is

16 februari 2024 om 15:23

Hmm. Arsenal heeft City al verslagen en 4 punten gepakt uit twee tegen Liverpool dit seizoen. Liverpool speelt niet eens in de CL dit seizoen.. ik schat dit jaar Arsenal ook hoger in dan Bayern dus zou me helemaal niks verbazen..

16 februari 2024 om 15:26

Afgaand op de recente historie wellicht niet Glenn, maar dit seizoen heeft Arsenal al van de sterkste teams van Europa. Kan me geen club voorstellen die Arsenal graag loot, zie daar maar eens van de winnen.
Al met al, als Kylian dat wilt is hij een fenomenale aanwinst: Martinelle, Mbappe en Saka…ik zie verdedigers al nachtmerries krijgen.

16 februari 2024 om 16:20

Linley, niet zo overdrijven. Mbappé is een bijzonder getalenteerde voetballer, iets meer dan dat zelfs maar het is geen God. Geen enkele speler ter wereld is dat. Blij zijn dat het een teamgenoot is? Alsof het een voorrecht is om met de Grote Kylian in je team te spelen. Ik denk juist wel dat dit tot scheve verhoudingen gaat leiden.

16 februari 2024 om 23:38

@heiky

Je denkt dat en we hebben nu al tig voorbeelden gezien waar dit niet gold. Ronaldo verdiende ook buitensporig veel meer dan de rest van Madrid en Messi bij Barca. Alsof spelers dat niet begrijpen.

Deze spelers leveren sportief en financieel veruit het meeste op, dus ze krijgen ernaar betaald net als de rest.

16 februari 2024 om 16:53

MA zei dit wel met een knipoog. In de wereld leven gigantische veel succes supporters. Vooral in Azië en Afrika. Alleen al aan shirt verkoop krijg je een hoop.

16 februari 2024 om 17:28

In Afrika en delen van Azië ga je echt geen jackpot vinden v.w.b. shirtverkoop hoor, dat zijn allemaal neppe shirts.



Zou een enorme transfercoup zijn van Arsenal! Juich het enorm toe!

(vooral zodat ik niet nog meer zweetaanvallen krijg tijdens de Clasico's.)

16 februari 2024 om 13:32

Hahaha ja dan kunnen we de komende 5 jaar de clasico’s schriftelijk af doen. Zeker als ze Davies nog weten te halen. Ik vind een team met Davies, Mbappe, Bellingham, Vinicius, Rodrygo, Tchouameni en Camavinga cheaten. Te veel talent, te veel snelheid. Niet eerlijk.

16 februari 2024 om 13:38

Vind Valverde ook aardig snel en talentvol.

Maar wel eens ja, Real Madrid voert geweldig beleid. Bij komst Mbappe dan ook het beste team ter wereld, beter dan City ook.

16 februari 2024 om 14:12

Valverde vergeten inderdaad, Militao en Rudiger is ook een goed defensief duo met power en snelheid. Courtois op goal.

Ongelofelijk team.

16 februari 2024 om 15:31

Vind Militao en zeker Rudiger niet echt de statuur hebben die bij zo'n team past dan. Idd een zeer goed blok/duo is gebleken, maar met name Rudiger vind ik een centrale verdediger waar je er zoveel van hebt (gehad). Een v Dijk heeft dan bijvoorbeeld een veel grotere status.

Goed, galacticos en ook PSG hebben wel bewezen dat enkel sterren in je team geen succes biedt. Een degelijk centraal duo wat gewoon zijn werk doet is dan wellicht het beste. Toch vind ik het team nog niet "af" met Mbappe en Davies erbij. Uiteraard een dodelijk team, maar ook Carvajal Kroos Alaba Joselu en Modric zullen langzaam wegvallen. Daar moet dan toch nog wat bij, zeker op rechtsachter.

16 februari 2024 om 17:05

Van Dijk the watcher een grotere status dan Antonio Rudiger? Je maakt een grap neem ik aan.

16 februari 2024 om 17:41

Rudiger doet nu misschien niet onder dan Van Dijk, maar Van Dijk heeft uiteraard een (veel) grotere status op basis van de afgelopen +-6 jaar

16 februari 2024 om 20:40

Rudiger is echt geen elite hoor. Over 10 jaar bedenk je die naam niet als je aan deze generatie denkt. Of v Dijk veel beter is laten we maar even in het midden, maar die heeft veel meer status en bekendheid dan Rudiger. Dat is wat ik bedoel.

16 februari 2024 om 14:16

Gaat niet gebeuren. De enige clubs waar hij prijzen mee kan winnen zijn Real Madrid of Man City. De rest zijn leuke verhaaltjes en sprookjes voor in de media.

Dit zou fantastisch zijn maar ik zie eigenlijk maar 1 bestemming voor Mbappe en dat is Real Madrid

16 februari 2024 om 13:33

En dan zie je dat hij ineens gaat tekenen bij spartak Moskou, al Hilal of inter Miami 😂😂😂

16 februari 2024 om 13:47

Als hij naar Real gaat, dan zijn al die contracten al lang en breed getekend. Vraag me alleen af waarom dat dan nog steeds zo geheimzinnig stil wordt gehouden. Misschien uit angst voor wat PSG dan zou doen. Real heeft aangegeven dat ze niet nogmaals als een schoothondje op hem gaan wachten. Ze wilden half januari een antwoord, want dan weet de club ook waar het aan toe is en of ze moeten doorschakelen. Als het allemaal nog niet concreet is tussen hen, dan zie ik Mbappe echt niet meer naar Madrid vertrekken. Dan moet je als club ook groter zijn dan de grillen van 1 speler

16 februari 2024 om 13:57

Zolang Real Madrid geen gezichtsverlies lijdt, vertrekt die gewoon die kant op vermoed ik. Tegen die tijd zullen ze dan wel iets communiceren in de trend van dit stond al lang vast/ we mogen het eindelijk bekend maken.

16 februari 2024 om 14:02

Die transfer van Messi naar PSG was ttt ook al lang en breed afgesproken. Toen de contractonderhandelingen met Barca spaak liepen, was het allemaal binnen een week geregeld bij PSG. Dat kan normaal gesproken natuurlijk nooit als je dan pas begint. Bij Mbappe ben ik er ook van overtuigd dat, als hij naar Real gaat, het nu ook al lang en breed vastligt. Begin je daar na het seizoen (of het EK) pas mee, dan mis je als speler ook weer een hele vakantie/ eerste trainingsperiode.

Lastig, gezien hij volgens mij nog steeds zijn Real pyjama in de kast heeft liggen. Al lijkt het mij wel, op basis van de afgelopen berichtgeving, dat hij zo veel mogelijk geld wil verdienen binnen een gerespecteerde league. Als Arsenal hem een stuk meer biedt dan Real, dan waarom niet?!

16 februari 2024 om 13:31

Zo ver ik begrijp komt het voorstel van Real niet eens bijna in de buurt van de salariseis van Mbappe. Benieuwd of Arsenal daar wel aan kan voldoen.

16 februari 2024 om 14:24

Ik denk dat niemand daar in de buurt van komt.. hij zit nu op 75m per jaar, Dat gaan Arsenal en Madrid echt niet betalen natuurlijk

16 februari 2024 om 14:25

Kan/wil Arsenal meer dan 50M bruto betalen denk je? Dat hij nu gewend is aan 200M maakt niet dat Madrids bod makkelijk te overtreffen is.

16 februari 2024 om 17:14

De betrouwbare journalisten die dicht bij Arsenal staan achten het onmogelijk, tenzij Mbappe bereid is om concessies te doen. Arsenal heeft afgelopen zomer gigantisch veel geïnvesteerd en het lijkt me niet dat ze nu een vergelijkbaar bedrag aan een transfervrije speler gaan uitgeven. Eigenlijk hoor je met zulke eisen ook gewoon in de zandbak thuis. Wenger heeft ooit 100 miljoen geboden toen hij nog bij Monaco speelde, ik denk dat we niet nog dichterbij zijn komst gaan komen dan destijds. Kortom: praktisch onmogelijk

Denk niet dat dit realistisch is al zou ik maar al te graag Mbappe in de PL zien.
Je weet het maar nooit..

‘De meeste drooomen zijn bedrog’..

Zo het prachtig vinden om Mbappe in de Premier League te zien eerlijk gezegd en veel liever als in de Primera Division. Echter denk ik dat er maar 1 of 2 clubs zijn waar hij naar toe zou willen buitenom de lubs die wel wel zouden kunnen en willen betalen als Chelsea en Newcastle.
Liverpool lijkt mij eigenlijk de enige chte kandidaat die serieus kans zou maken op zijn komst daar die heeft aangegeven Liverpool ook als serieuze optie zien.

Arsenal heeft ondanks de opmars onder Arteta aan aantal jaar geleden denk ik nog steeds niet de ''wow'' factor om de echte wereldtoppers binnen te halen.

Ik zie hem eerder bij Liverpool tekenen dan bij Arsenal, maar beiden gaan niet gebeuren. Hopelijk maakt hij wel snel een keuze ipv een hele saga.

16 februari 2024 om 13:37

Met een vertrekkende Klopp vs Arteta. Denk dat ie liever voor Arsenal kiest. Zou mooi zijn.

16 februari 2024 om 14:36

Zidane als trainer bij Liverpool, dan maken ze een stuk meer kans.

16 februari 2024 om 14:52

Ik verwacht dat de selectie echt los zand zal worden bij Liverpool na de zomer. Er moet echt een hele speciale trainer komen als ze willen blijven aanhaken.

16 februari 2024 om 13:40

Denk eerder Arsenal juist. Londen, in de sporen van Henry, meer het voetbal wat hem ligt. Een aanval met Saka, Mbappe, Martinelli met daarachter nog Odegaard en Rice is cheaten.

16 februari 2024 om 13:42

Martinelli misschien in zijn beste wedstrijd. Komt te kort voor een constant (hoog) niveau.

16 februari 2024 om 13:43

Martinelli komt echt niet te kort hoor. Vorig seizoen nog 15 goals, meest scorende Braziliaan in de PL in een enkel seizoen (samen met Firmino)

16 februari 2024 om 13:49

Voor nu niet. Als je spelers will hebben die altijd in staat zijn om een verschil te maken, dan wel.

En in hoeverre is het feit dat hij Braziliaan is van belang voor zijn stats?

16 februari 2024 om 13:51

Je beschrijft nu precies martinelli.

16 februari 2024 om 15:36

@Fred-manred Gabi is pas 22 jaar oud en laat nu bij vlagen de beste verdedigers nachten wakker liggen met zijn balcontrole en snelheid.
Daarnaast staat hij er vaak op hele belangrijke momenten, scoort vaak de 1-0 of een aansluitingstreffer.
Deze jongen gaat nog een hele grote meneer worden en komt echt helemaal niks tekort, misschien alleen wat vlieguren.

16 februari 2024 om 16:00

Hij kijkt altijd naar de bal. Dat is het verschil tussen de absolute wereldtop en wereldtop. Verder mist er bijna niets.

18 februari 2024 om 12:46

Vaak oogkleppen, maar ik heb het idee dat dat steeds minder word en hij steeds beter daardoor word, ben benieuwd, als hij dat eruit kan krijgen dan word het echt een superster

We moeten het gewoon proberen, klaar. Nee heb je en ja kan je krijgen. Met Saka, Rice, Odegaard, Martinelli, Gabriel, Saliba en Timber staat er een geweldige fundering, voeg daar een Mbappe en een Frenkie aan toe en je bent klaar.

16 februari 2024 om 13:43

Hoogste salaris bij Arsenal nu is 17 miljoen. Bij Mbappe kan je denken aan het dubbele. Alsof Arsenal dat doet. Frenkie de Jong er ook nog bij voor een salaris van 20 miljoen? Denk niet dat ze zo diep in hun buidel willen tasten.

16 februari 2024 om 13:50

Tekengeld evt. Mbappe moet sowieso inleveren dusja. Frenkie gaat ook nergens meer 20m opstrijken en kan niet naar Madrid, waar moet die anders heen als Barcelona hem wilt verkopen. Gaat lastig worden maar het is denk ik mogelijk. De grote vraag is of Mbappe liever naar La Liga of de Premier League gaat.

16 februari 2024 om 14:12

Beetje realiteitszin mag ook wel. Arsenal komt niet in de buurt bij Real qua club en prestaties. Waarom zou hij de grootste club passeren voor een club die misschien ooit weer kampioen gaat worden in de PL? Enkel City zou kans maken denk ik, als Haaland zou vertrekken.

16 februari 2024 om 14:20

Ik denk ook niet dat hij komt, ik denk dat hij bij Real Madrid tekent. Maar Arsenal zou geen hele slechte optie wezen, denk de beste buiten Real Madrid om. Denk namelijk dat City hem niet zou benaderen.

16 februari 2024 om 15:40

@onieboy over realiteitszin beginnen om vervolgens historische resultaten erbij betrekken.
We kunnen ook stellen dat La Liga al geruime tijd aan het aftakelen is en de grootste transfers stuk voor stuk gedaan worden door Premier League clubs.
De gehele big 6 van de BPL kan die man betalen, of ze hem weten aan te trekken is een tweede uiteraard.

Proberen kan altijd! Zou wel echt geweldig zijn zeg.

16 februari 2024 om 13:42

Vind Arsenal, na Real Madrid, wel de grootse kanshebber. Zou echt een stunt van jewelste zijn.

Zou natuurlijk een geweldige aankoop zijn maar ik zie ons niet het salaris huis kapot maken voor 1 speler.

Als hij echt graag wil komen zal die toch echt zelf water bij de wijn moeten doen.

16 februari 2024 om 15:55

Misschien compenseren met t tekengeld?
Weet niet of dat mogelijk is.
Je zult me nooit horen dat ik roep dat Arsenal kampioen gaat worden maar dan zou t zo maar eens de eerste keer kunnen zijn dat t uit mijn mond komt😂

Alsof Arsenal met hun beleid dit zou doen. Hoe zullen de overige spelers reageren? Overigens denk ik dat elke club in de wereld Mbappe zou willen hebben. Of het realistisch is? Nee.

Natuurlijk een mooie stap, Arsenal zou daar een geweldige slag mee slaan en dan wordt City goed het vuur aan de schenen gelegd. Dat zou mooi zijn. Natuurlijk zou het geweldig zijn als hij naar Madrid komt (hoewel niet ten koste van alles!), maar als hij naar Engeland verkast, dan toch het liefst naar the Gunners.

Zou de ultieme droom zijn, en dan gaan spelen met nr 14. Ach, dromen mag

16 februari 2024 om 13:50

Ach waarom zou mbappe in de voetsporen van Henry willen treden als hij ook prima in staat is om zijn eigen legacy op te stellen? Denk niet dat hij per se datzelfde pad wil bewandelen. Ga je dan na Arsenal ook naar Barcalona?

16 februari 2024 om 14:04

Misschien vind hij Arsenal wel ook een schitterende club?

Je hoeft toch niet persé naar Real Madrid te gaan, al schijnt het zijn ''droomclub'' te zijn.

Misschien is hij vanuit vroeger, mede door een Henry/vieira/petit etc, wel ook lichtelijk fan van Arsenal geworden en heeft hij gezien hoeveel potentieel dit huidige Arsenal momenteel heeft.

Mbappé zou wel eens het ontbrekende puzzelstukje kunnen zijn voorin.

Martinelli - Mbappe - Saka
Havertz/aankoop - Rice - Odegaard en de defensie.

Wellicht wil Mbappé de absolute ster zijn. Als hij bij een Arsenal tekent is hij dat toch net wat meer dan bij Real Madrid (met alle respect voor mijn team).

16 februari 2024 om 14:51

Ach, je snapt toch dat t voor ons een prachtige droom zou zijn. En zoals GLENNN hieronder al aangeeft, zou helemaal niet zo raar zijn als Mbappe vroeger Henry als een idool zag

16 februari 2024 om 15:48

Graag AUB!

Vermoed dat hij ''gewoon'' bij Real zal tekenen. Maar stel je even voor dat Arsenal Mbappé en Frenkie de Jong weet te strikken...
Ik zou op termijn dan nog een links en rechtsback halen (frimpong/grimaldo types bijvoorbeeld). Dan kan je echt weer naar een Arsenal zoals The Invincibles gaan. Alleen de vraag of ze dan uiteraard wel de CL kunnen pakken, maar je hebt een enorme kans.

Raya
White
Gabriel
Saliba
Zinchenko
Rice
Frenkie
Saka
Odegaard
Martinelli
Mbappé
16 februari 2024 om 13:46

Frimpong zal White niet uit de basis spelen. Een linksback kan geen kwaad maar daar hebben wij genoeg spelers voor op dit moment waaronder Timber dat in maart weer kan spelen als alles goed gaat met herstel.

16 februari 2024 om 13:48

Is een type Frenkie dan top naast Rice? Zou eerder voor een speler als Tchaoumeni (niet hem specifiek, maar puur zo'n type) gaan. Veel power, want dat heb je nodig in de PL.

16 februari 2024 om 14:11

Rice brengt die power en het loopvermogen al hoor.
Als je daarnaast een creatieve speler kan plaatsen met een goede bal tussen de linies (zoals Jorginho en Partey, maar Jorginho is te traag en Partey is een wandelend skelet die constant geblesseerd is), dan heb je wel een ideaal trio.

Rice - Frenkie - Odegaard zou echt werelds zijn. Zeker als Mbappé met Martinelli en Saka daar nog voor staat (of Jesus i.p.v. Martinelli en Mbappé dan op de flank).

Overigens moest Arsenal eerder investeren in een goede linksback, dan een goede rechtsback.

Ben altijd gecharmeerd van White, maar als ik hem zag spelen als ''inverted fullback'' dan zie ik dat liever dan een Zinchenko die invert. Zinchenko doet veel te interessant aan de bal en laconiek. Daarnaast kan hij i.t.t. White echt niet verdedigen.

Verkoop Tierney (wederom geblesseerd en lijkt niet meer onder Arteta aan spelen toe te komen) en breng Miguel Gutierrez in.

Haal Frenkie en Mbappé en je bent gebakken, haha. Zo simpel klinkt het hé. Maar dat is haast niet te doen in de komende zomer ofcourse.... Zeker gezien het geld van Mbappe en Frenkie.

Hij zegt echter ook: maar het lijkt erop dat hij een andere bestemming heeft.

Hij zegt hier niks geks. Als er een mogelijkheid is om dit te doen moeten alle andere plannen maar op pauze dan maar geen nieuwe middenvelder of linksback. Dromen mag.

Nee liever niet. Qua voetballende kwaliteiten mag ie zeker komen maar Mbappe als persoon hoeft van mij niet te komen.
Is te hebzuchtig qua geld en tekent te korte contracten. Daarnaast ook geruchten dat hij op technisch beleid snel zeurt.
Past totaal niet bij de spelers die we nu hebben qua persoonlijkheid. We hebben eindelijk een klas vol brave jongens die voor elkaar door het vuur gaan.

Begrijp niet helemaal dat mensen dit realistisch achten. Mbappe verlaat nu PSG, die sportief gezien beter presteert dan Arsenal en wat hij daar verdient zal hij never nooit niet verdienen bij Arsenal. De enige reden om PSG te verlaten, is het winnen van de CL en zo de Ballon d Or. De grootste kans daarop is door bij Real Madrid te spelen. Verder zou een City wellicht een kleine kanshebber zijn en met het vertrek van Klopp acht ik naast andere PL clubs ook Liverpool kansloos.

16 februari 2024 om 14:12

PSG presteert sportief beter omdat ze in een ballen competitie spelen en 10x meer uitgeven dan de rest. De nummer 2 van Frankrijk werd met 6-0 weggespeeld door Arsenal paar weken terug..

16 februari 2024 om 15:02

@Tilburg013, Feit blijft toch dat PSG sportief beter presteert? Volgens mij speelt Arsenal dit seizoen pas weer CL... Dus jij vind oprecht dat Mbappe vanuit individueel opzicht (kans op winnen van collectieve en daardoor individuele prijzen) beter voor Arsenal kan spelen dan PSG?

16 februari 2024 om 15:21

Als ik zie welke weg Arsenal ingeslagen is en hoe ze in relatief korte tijd zo’n talentvolle selectie hebben gebouw. Denk ik dat er op de lange termijn meer glorie te behalen valt bij Arsenal dan bij PSG ja. Moet je voorstellen als je Arsenal naar een CL of PL schiet.. dan ben je gelijk een legende. Neemt niet weg dat PSG de laatste jaren uiteraard veel meer heeft gepresteerd dan Arsenal. Daarnaast denk ik ook helemaal niet dat Mbappe naar Arsenal gaat en Arteta trouwens ook niet. Hij zei ook letterlijk, lijkt erop dat hij naar Real gaat..

Tsja, ik ga er van uit dat hij naar Real Madrid gaat natuurlijk.

Als Arsenal fan zou ik hem uiteraard graag zien komen (wie niet, haha), maar dan vooral als speler.

Denk ook wel dat hij goed zou passen als spits tussen Martinelli & Saka in. Of als linksbuiten met Jesus en Saka voorin.

Twee puntjes wat ik wel ''minder'' zou vinden:
Mbappé lijkt vaak nogal snel boos en egoistisch. Hij scoort veel, maar hij is erg egoistisch. Arsenal wilt juist een team en eenheid uitstralen en het zijn. Die spirit zit momenteel uitstekend. Een veelscorende spits zou een goede oplossing zijn voor de problemen die wij momenteel hebben.

Daarnaast denk ik dat de transfer van Mbappé er voor zou zorgen dat wij ons niet op andere posities kunnen versterken/investeren in diepte van het elftal en dat hij het hele salarisplafond op zijn kop zal gooien.

Stel: Mbappé komt voor 500k per week op de loonlijst te staan. Dan zou hij 26 miljoen verdienen ongeveer bij Arsenal. Denk je dan dat spelers als Saka, Martinelli, Odegaard, Saliba bijvoorbeeld nog erg gemotiveerd zijn. Ja, ze spelen dan met een heuse superster, maar zij krijgen aanzienlijk minder salaris dan hem voor de bijdrage in het geheel.

Als Mbappé graag wil (en hij natuurlijk voldoende salaris inlevert) zie ik hem heel graag komen. Alleen hoop ik dan wel dat er ook nog op andere plekken geïnvesteerd kan worden. Al lijkt mij het lastig als hij komt (tekengeld + giga salaris + zijn moeder zal ook wel weer 20% of meer tekengeld willen...)

Kiezen tussen een Mbappé aantrekken en jeugdspelers als Skelly, Nwaneri en Walters door laten stromen.
Of bijvoorbeeld investeren in 3 toppers ala Wirtz, Diomande & Pedro Neto bijvoorbeeld en dan de jeugd ook laten doorstromen?

Ik ben benieuwd, maar ik ga er gewoon van uit dat hij naar Real gaat.

Overigens logisch dat Arteta dit zegt. Als je de grootste in Engeland en uiteindelijk Europa/de wereld wil worden, dan moet je ook de beste spelers nastreven. Al helemaal als die transfervrij ''op te pikken'' zijn.

Goede reactie, maar zoals Arteta ook al zegt: hij gaat waarschijnlijk naar een zekere Real Madrid.

Hahaha niet moeilijk dat de online Arsenal fan base bekend staat als de meest delusional van allemaal. De coach leidt de weg.

16 februari 2024 om 14:31

Leren lezen is ook moeilijk hij zegt ook gewoon dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren maar dat het voor iedere club dom zou zijn het niet eens te proberen.

16 februari 2024 om 14:34

‘Elke speler wil voor Arsenal spelen’ zegt ie ook. Arsenal is een leuke club waar de meeste spelers voor open staan maar wanneer ze voor zowat elke club kunnen kiezen zijn er volgens mij heel weinig die Arsenal kiezen. Dan is die uitspraak dus onzin.Overigens zet je jezelf wel flink voor lul hier kerel. Degene die duidelijk het artikel niet heeft gelezen ben jij. Dat staat hier immers nergens in de tekst. Dat heb je gelezen in een comment die het artikel aanvulde omdat hij dat schijnbaar heeft gezegd maar vd dat stuk niet heeft overgenomen…Wel zo slim om het eerst zelf te lezen.

16 februari 2024 om 15:18

Ik denk dat Arteta ook meer bedoelt dat de spelers waarmee ze gesprekken hebben gehad, altijd graag naar Arsenal wilden komen. Beetje gare reactie dit ook. Had wel beter van je verwacht. Bedoel je ons als Arsenal fans daar dan ook mee? Heb overigens net de persconferentie terug gekeken en daarin niks gehoord over dit zogenaamde citaat dat “alle spelers naar Arsenal willen komen”. Vraag me dus af waar dat vandaan komt..

16 februari 2024 om 15:27

Was een stuk dat niet werd opgenomen door de club maar door de pers. Als je het googelt dan vind je het filmpje.

Vindt het ook maar een rare conclusie van real8madrid. Zelfs als Arteta serieus was, wat boeit het.

16 februari 2024 om 15:31

Neen, heb ik volgens mij meerdere keren aangehaald. De Arsenal-fans op vz verschillen daarin heel hard van het imago dat de fans op pakweg twitter en reddit hebben. De fans die menen dat ze samen met City de grootste kanshebbers zijn op de CL, die geloven dat hun elftal nu beter is dan begin jaren 10 Barca en eind jaren 10 Madrid en die denken dat geen enkele Madrid-speler nu hun basis elf zou binnenlopen ed.

16 februari 2024 om 15:33

Hoezo rare conclusie. Als hij daadwerkelijk gezegd heeft dat iedereen naar Arsenal wil en dat meende is dat toch onzin? Ik koppel het gewoon aan de online fanbase van de club waar ik, nogmaals, de fanbase op vz niet onder schaar.

16 februari 2024 om 15:47

Dat Arteta de weg leidt voor de delusional Gooners is toch onzin? Arteta heeft veel zinnige dingen gezegd over de club de afgelopen jaren. Zo'n zinnetje zorgt er niet voor dat hij de weg leidt of niet?
Dat het onzin is ben ik het met je eens maar ik neem het niet zo serieus als jij.
Daarnaast zijn een boel Arsenal fans erg emotioneel dat geef ik eerlijk toe.
Kijk maar hoe Raya werd beoordeelt begin van het seizoen en nu zegt niemand wat over hem.

16 februari 2024 om 16:29

Het is wel degelijk een ietwat onnodig geagiteerde conclusie van jou. Arteta is manager van Arsenal, dus dat hij zoiets vanuit die context zegt is niet gek. Dat het overdreven is kan best, maar dat doen er genoeg. En eerder had je zelf wat anders staan over het stuk dat VZ niet heeft overgenomen. Dat heb jij zelf ook nog ff aangepast nadat je hebt opgezocht dat VZ dus een aantal stukken mist.

16 februari 2024 om 16:35

Tja die mensen heb je altijd maar dat is zekerheid niet de meerderheid van de fanbase. Dat soort types, stoor ik me zelf ook aan namelijk. Gelukkig is dat is maar een klein gedeelte

16 februari 2024 om 18:53

Nououou, klein gedeelte Tilburg? Hier op vz zijn de Arsenal fans denk ik de meest nuchtere, de meest level-headed fans, vrijwel zonder uitzondering. Maar wat er op social elders soms voorbijkomt, het gros daarvan daar zit een steek los. Overigens ook van andere clubs van het VK. Hier merk je er niks van, maar op X, vroeger op YahooUK, daar vraag je je toch af wat die kerels op hebben voordat ze een toetsenbord erbij pakken

Tsja, welke club zal het niet op zijn minst proberen? De kans is natuurlijk het grootst dat hij naar Real Madrid zal vertrekken, maar dat betekent niet dat je niet minimaal het gesprek aan kunt gaan. Mbappe zou voor Liverpool een enorme boost zijn om het verlies van Klopp mee op te proberen te vangen, als hij naar Engeland komt lijkt me dat een meer logische stap dan naar een Arsenal.

16 februari 2024 om 16:26

Arsenal heeft alleen een ding dat Liverpool niet heeft. Ieder klein Frans jongentje keek begin jaren 2000 naar een enkele Franse spits: Thierry Henry. En dat doet toch ergens iets bij spelers.

16 februari 2024 om 19:13

Niet vergeten dat de familie en vooral de moeder van Mbappe, fan zijn van Liverpool. Ook hijzelf heeft zijn bewondering voor Liverpool al eens laten uitschijnen in een interview paar jaar terug. Maar ja maakt eigenlijk allemaal niets uit, wie het meest betaald daar zal hij uiteindelijk voor kiezen.

16 februari 2024 om 22:49

Vader van bellingham is ook een lfc fan waarna alle lfc fans er al vanuit gingen dat hij zou komen. Kijk eens aan.

16 februari 2024 om 23:39

Zoals ik zei maakt allemaal niet uit, die met het meeste geld wint.

17 februari 2024 om 13:30

Mbappe is geboren in 1998, toen Henry vertrok was hij zelf 8 of 9 jaar oud. Ik denk niet dat dat een grote rol zou spelen. Hij heeft het zelf nauwelijks bewust meegemaakt.

Zou wel echt een hele toffe club zijn als hij daarheen zou vertrekken. Ben niet voor Arsenal maar het is een prachtige club met rijke historie. Maar toch denk ik dat het praktisch onmogelijk is gezien zijn bizarre financiële eisen.

Hij hoort maar bij 1 club te spelen en dat is Barcalona. Een voetballer die gewoon heel Real Madrid kan wegvagen. Barca is ook altijd een club geweest die in dienst van 1 voetballer spelen.

16 februari 2024 om 14:52

Barca moet die paar miljoen wel kunnen ophoesten. Hoop persoonlijk één ding, en dat is in alles het tegenovergesteld wat jij zegt haha. MAar goed ik ben dan ook wel Real fan

16 februari 2024 om 14:59

Ongelofelijk, alle 3 je zinnen zijn gewoon niet waar.

16 februari 2024 om 15:09

Heeeeeeh?

Vraagje voor de Real Madrid fans. Hoe zit het nou? Ze hadden Mbappe een ultimatum tot halverwege januari gegeven toch? Mbappe heeft ze al "misbruikt" voor meer geld van PSG te krijgen. Doet het de naam Real Madrid wel eer aan, na al die praktijken, om Mbappe alsnog binnen te halen én hem waarschijnlijk groot verdiener te maken?

16 februari 2024 om 14:56

Vermoed dat het al lang en breed beklonken is, maar dat ze er nog niet mee naar buiten komen om een beetje zout in de ogen van de rest te gooien en zodat PSG geen moeilijkheden gaat veroorzaken voor Mbappe zelf.

Gaan we hier serieus een topic aan besteden?

Natuurlijk gaat hij niét naar Arsenal, gewoon Real Madrid.

Misschien over een paar jaar dat hij wil bewijzen het ook in de premier League te kunnen, dan wellicht.
Maar dan pas als hij 30plus is.

Mbappe naar arsenal hahahaahha

als hij echt geschiedenis wil schrijven en ambitie heeft dan gaat hij een Arsenal legende worden, in voetsporen van Henry, en de battle tegen Haaland aan, hij is denk ik de missing link voor een Kampioenschap en een Champions League beker, tuurlijk zitten nu volop in de race, maar hij is de echte 9 die we wel gewoon nodig hebben!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren