Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Doelman Turkije vlucht stadion uit na fluitconcert tijdens warming-up

Laatste update:

De Turkse nationale ploeg speelt zondagavond een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan en normaal gesproken zou Volkan Demirel het doel verdedigen. De 33-jarige contractspler van Fenerbahçe werd tijdens de warming-up echter uitgefloten en uitgescholden en pakte daarop zijn spullen om vervolgens het stadion te verlaten.

/

Dat melden diverse Turkse media en in de officiële opstelling is Volkan ook al vervangen door Volkan Babacan van Istanbul Basaksehir. Volkan zou zijn uitgejouwd door een groep supporters van Galatasaray en een fan van Bursaspor. Het duel wordt overigens gespeeld in de Türk Telekom Arena, het stadion van Fenerbahçe’s aartsrivaal en buurman Galatasaray.

Bondscoach Fatih Terim haalde Volkan weer bij de selectie voor het oefenduel met Brazilië en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan, nadat hij in de interlands daarvoor nog genegeerd werd hij zich in de ogen van Terim bij het Supercup-duel met Galatasaray had misdragen.


Wie is in jouw ogen een betere doelman?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Belachelijke reactie van de supporters, als het om nationaal belang gaat hoort het 1 groot feest te zijn.

16 november 2014 om 20:52

Belachelijk om je team in de steek te laten en vluchten voor een paar non figuren die je uitschelden. Hij moet daar gewoon tegen kunnen, anders moet je een andere vak gaan kiezen.

16 november 2014 om 20:55

Ga weg man, die supporters moeten begrijpen dat hij speelt voor de Turkse eer. Dus hun eer en hun trots. Dan ga je hem toch niet uitfluiten omdat hij toevallig van de aartsrivaal is?

Anders kunnen we met Nederland bijvoorbeeld met maar een halve Oranje-waardige selectie afreizen naar de Amsterdam Arena. Gewoon onzin en ik snap Demirel echt wel...

Op deze Vine zie je ook dat de fans een beetje schrikken van zijn reactie, dit hadden ze niet verwacht: https:// t.co/ ydihmfufsv

16 november 2014 om 21:14

Je speelt voor je land en als je dan zo behandeld wordt, dan snap ik dat je dat niet meer wil doen. Je doel is je landgenoten plezier te bezorgen, maar zulke landgenoten zou ik ook geen plezier willen bezorgen.

16 november 2014 om 22:30

Ik begrijp hem wel.
En ik had het ook begrepen als die jongens op de foto van fer niet meer willen spelen voor Nederland.
Je moet maar eens wat respect tonen voor je spelers die uitkomen voor je land.

16 november 2014 om 20:56

Geef ik je 100% gelijk in. Hoezeer ik Volkan Demirel haat als Galatasaray supporter vind ik dit soort gedrag schandalig en erg zielig voor hem

16 november 2014 om 21:42

Hoezo haat je hem? omdat hij een ander shirtje aan heeft? Man man..wat een wereld he. Zeker ook tegen zwarte piet

16 november 2014 om 22:18

Er zijn genoeg redenen om hem te haten met zijn provocerende gedrag. Je moet respect hebben tegen je tegenstander. Melo,Volkan en Emre zijn figuren die voetbal verpesten. Voorbeeld Bal tegenhouden met je bil terwijl je tegenstander verliest. Roepen dat gemeente honden moeten afmaken zo niet zal hij ze afmaken (honden bedoeld hij Melo). Vind jammer dat op deze manier moet maar ben blij dat hij weg is.

16 november 2014 om 22:23

Wat heeft Zwarte Piet met rivaliteit tussen aartsrivalen te maken? Ik heb het ook niet op Duitsers en Algerijnen. Ben ik nu meteen tegen Zwarte Piet? Dacht het niet...

17 november 2014 om 05:30

Het kan ook echt niet...

Vind het echter ook een sneer naar de Turkse voetbal bond. Die zorgt er eigenlijk al jaren voor dat er spelers geselecteerd worden die eigenlijk niet in vorm zijn, met alle gevolgen van dien. Wij hebben veel betere opties als Volkan.

Ja, als het alleen bij uitfluiten bleef is het best mager van Volkan om het stadion uit te vluchten. Dan moet hij wel héél veel eer hebben. Als het lelijke verwensingen zijn geweest snap ik hem wel weer. Rivaliteit tussen 2 clubs is het ene maar iemand die het doel verdedigd van het nationaal team moet je gewoon respecteren.

Verder wel een gruwelijke snor

16 november 2014 om 20:52

Dit is een oude foto. Volkan heeft een enorm dikke baard op dit moment.

Nou, dit zat er toch echt aan te komen. Volkan Demirel is ook niet echt een voetballer die in aanmerking komt voor een FairPlay prijs.

Uiterst zwak trouwens om het stadion, en dus ook je mede spelers in deze zeer kritieke wedstrijd te verlaten.

16 november 2014 om 20:56

Uiterst zwak ook van die 'supporters' om je nationale doelman uit te fluiten.

16 november 2014 om 21:31

Iedereen weet al wat voor fans Gala heeft.. ze verpesten het altijd! (CL wedstrijden als leuke voorbeeld)
Afgelopen wedstrijd met Brazilië was bij ons in saracoğlu. Is er iets gebeurd? Uitgescholden? Nee!!

16 november 2014 om 21:37

Ga nou niet scheinheilig doen. Toen Burak tegen Nederland een open kans verprutste vorig jaar, werd hij in Kadikoy ook uitgescholden. Dit gebeurt overal in Istanbul helaas.

16 november 2014 om 21:43

Nee, alleen werd Brazilie aangemoedigd ipv Turkije.

16 november 2014 om 21:44

Ja kan kloppen ik weet dat niet. Maar het is dan wel vanuit woede van de kans je niet hebt benut. Voor een wedstrijd zo 'hevig' (?) Uitschelden (?) Dat de keeper vertrekt maak ik voor het eerst mee.

Dat probeerde ik te vertellen. Natuurlijk zijn niet alle fans zo van Gala!

16 november 2014 om 21:46

Kemal K, wat vond je daarvan dan? Terecht? Onterecht??
Ik vond het wel terecht. Mensen zijn het zat geworden. Natuurlijk je rug toe keren aan je team maakt het wel erger daar niet van.

17 november 2014 om 00:03

Hahahahah

Fbmoussasoww7, kijk je voetbal sinds vandaag ofzo ?

Het gebeurt al jaren, ik herriner nog dat Terim in 2009 werd uitgefloten in saracoglu. Elke keer toen een Gs speler de bal had kwam er een fluit concert.

De ene supporters groep doet niet onder aan de andere, ze zijn gewoon allemaal hetzelfde rotzooi.

Wat een slechte prof. Je nationale team in steek laten door een paar sukkels die je uitfluiten. Ik keur het gedrag van supporters niet, maar wat Volkan hier doet ook niet. Als je zo kinderachtig gaat doen moet ke dat elle wedstrijd doen dan. Want je wordt elke wedstrijd uitgefloten.

16 november 2014 om 20:50

Lachwekkend is die Volkan, ik viel van mijn stoel van het lachen. Wat een slappe zak ben je dan door een paar scheldende Turken het stadion vluchten. Prof onwaardig.

16 november 2014 om 20:54

Ja inderdaad. Neem bijvoorbeeld het derby tussen GS - FB. Hij wordt daar elke minuut, elke seconde uitgefloten maar gaat wel tot het uiterste. Zulke 'profs' heeft onze nationale ploeg niet nodig. Wel jammer want hij is de beste turkse keeper.

16 november 2014 om 21:07

Dus? volgens mij was het Turkije, geen GS - FB of vice versa.

16 november 2014 om 23:44

Hij word daar inderdaad uitgefloten de hele wedstrijd. Maar niet door je eigen supporters en ik snap hem wel. Als je telkens zo word uitgejouwd en uitgescholden ben je er echt klaar mee zeker als dan ook je familie erin betrokken word, dan is de maat gewoon een keer vol. En hij kan nu lekker gewoon genieten van die vrije dagen tijdens de interlandverplichtingen. Hij is nu oud zat en snap dat je daar geen zin meer in hebt. Je eigen fans, schandalig...

16 november 2014 om 20:52

Waarom oordelen? Dat jij zou blijven. Ok. Maar misschien werd er wat gezegd ofzo. Nogmaals ik ga niet oordelen op die keeper. Het is zijn beslissing. Maar om het lafaard en dergelijke te noemen gaat wel een beetje te ver. Je weet ook niet eens wat er gezegd werd.

16 november 2014 om 20:56

Het maakt mij niet uit wat er gezegd is tegen hem. Je keurt zijn gedrqg niet goed toch ? Hij krijgt elke week wel scheldwoorden te horen maar dit gaat me wel te ver. Je nationale ploeg, je trots zo inde steek laten ? Keur het gedrag van toeschouwers ook nket goed, zoals ik al hierboven zei. Een prof moet tegen zulke dingen kunnen.

16 november 2014 om 21:05

In geen van mijn reactie heb ik gezegd dat ik zijn reactie wel of niet goedkeur. Ik zeg alleen dat het zijn beslissing is en dat ik er verder niks over te zeggen heb, omdat ik niet wat er tijdens het incident heeft plaatsgevonden. Prof of geen prof, iedereen is een mens. En wat er daadwerkelijk werd gezegd weet ik niet. Dit doet me denken aan Donald, speler van Roda. Scheids zei iets over zijn moeder en hij begon te huilen. Meeste mensen zeiden toen hij is een pussy en een klein kind. Volstrekt belachelijk! Ik weet niet wat er in die hoofd van die keeper speelt, dus ga ik niet zeggem wat ie wel of wat ie niet had moeten doen in zo'n situatie. Een situatie waarover ik niet veel weet.

16 november 2014 om 21:27

dat was danilo niet donald

16 november 2014 om 21:30

kerel,

Natuurlijk blijft hij staan wanneer de wedstrijd gs fener wordt gespeeld, en geheel logisch dat hij tijdens zo'n derby wordt uitgefloten.. maar uitgefloten worden tijdens het nationale elftal voordat de wedstrijd is begonnen is heel wat anders... Maar blijkbaar kan je niet helder denken.

Daarbij waarom gebeurd dit wel als er in het gehuurde stadion van gs wordt gespeeld en waarom worden gs spelers niet uitgefloten wanneer er in het stadion van fener wordt gespeeld... Gewoon triest. Dit is het nationale elftal, enige wat telt zijn de rood witte kleuren en niet meer de kleuren die ze tijdens de competitie dragen...

En nog zulke reacties plaatsen!

16 november 2014 om 21:31

Zo. Sorry hoor meneer de knipoog.

16 november 2014 om 21:20

Maar wat een geweldige vent die een logische beslissing durft te maken, dat dan weer wel. Hij staat daar om zijn landgenoten te plezieren, maar als die landgenoten je dan gaan uitschelden, dan zou ik ze dat plezier ook niet gunnen.

Je bent op en top prof en je staat basis terwijl je nep speelt maar je gaat janken als je wordt uitgefloten?

Maar ik bemoei niet.

16 november 2014 om 20:54

Terwijl je nep speelt? kan jij het beter is er iemand die het persee beter zal doen zengin goeie keeper maar komt soieso niet in de buurt van volkan dus ga niet zeggen dat ie nep speelt

16 november 2014 om 20:55

Nouja, we hebben wel keepers als Onur, Tolga, Mert en Babacan die in goede vorm niet onder doen voor Demirel, maar Demirel is wel de meest ervaren rot die je op zijn minst op de bank hebt.

16 november 2014 om 21:03

Hij speelt nu niet geweldig toch? Kijk uberhaupt eens met welke mentaliteit hij daar staat.

Genoeg keepers die niet slechter zijn, en eens moeten die ook internationale ervaring op doen.

16 november 2014 om 21:30

Yasemin. Wie is er op dit moment beter dan? Onur is geblesseerd en Tolga is erg matig laatste tijd. Onlangs keepte Volkan nog een prima pot tegen Besiktas. Bovendien is hij de meest ervaren. De keuze voor Volkan is gewoon terecht. De idioten die hem uitfloten moeten eens beseffen dat Turkije hier speelt. En Volkan is de nationale doelman.

16 november 2014 om 21:38

Yasemin, Waarom werd hij uitgescholden dan? Dit is een nationale wedstrijd. Tegen Brazilië bij ons in Saracoğlu is er niks gebeurd. Waarom hier dan wel? Behalve Brazilië aanmoedigen dan.

Gala supporters zijn de laatste tijd wel bekend met het rotzooien tijdens wedstrijden maar ik bemoei niet!

Volkan kan een '???' Zijn maar dan nog is hij de beste Turkse keeper die we hebben.

16 november 2014 om 23:18

De beste Turkse (!) keeper die er is in clubverband(!!!)

Volkan komt altijd lui over tijdens interlands. Kijk even maar voor de grap naar de reddingen die hij verricht in de derbywedstrijden tegen Galatasaray vs. het nationale elftal. Een wereld van verschil!

16 november 2014 om 23:42

Ja Yanlizkurt je hebt gelijk. Maar ik vraag je nogmaals. Noem een keeper op die beter is! Ik kom alleen bij Onur en die is geblesseerd. Zullen we Mert dan maar op doel zetten? Oh nee wacht, die werd ook uitgescholden..

je kan toch niet zomaar weg gaan, is er dan geen speler of trainer die op zo'n moment ingrijpt.

Ok. Erg ongepast van de supporters. Jammer, dat de toeschouwers rivaliserend zijn tijdens een Nationale wedstrijd. Dat die keeper weg is gegaan kan ik niks op zeggen. Dat is zijn beslissing. Misschien werd er wat gezegd dat hem heeft geraakt. Het zijn de supporters die zich horen te gedragen. Erg triest dit!

Walgelijk. Het feit dat toeschouwers zo debiel gedrag vertonen bij een interland geeft precies weer wat er mis is met het Turkse voetbal. Om te kotsen. Volkan is geen lieverd, maar hij verdedigt hier wel de vlag van je land. Neymar applaudiseren, en een van de betere keepers in je nationale elftal uitschelden, wat zijn we heerlijk bezig.

17 november 2014 om 01:49

Idd, het Turkse voetbal bereikt dieptepunt na dieptepunt. Ik dacht dat we de bodem 2 jaar terug bereikt hadden. Blijkbaar is de gifbeker nog lang niet leeg. Ik snap ook nooit waarom Turkije supporters tijdens de wedstrijden aan komen kakken met club shirtjes...

Ik bedoel zie Engeland. Ontzettend grote rivaliteit tussen clubs. Maar tijdens Engeland zie je alleen maar wit.

Wij Turken zijn helaas geen eenheid.

Hij zag Ilhan Cavcav in het stadion en is hem toen gepeerd..

16 november 2014 om 21:49

Hahaha geweldige reactie man. Al zou die 9000 hem niet veel boeien.

Bedankt heb in de rust van deze wedstrijd kunnen lachen door jou.

16 november 2014 om 21:54

Graag gedaan kleurgenoot!

Als je daar niet tegen kan..... gewoon goed spelen en mond snoeren.

16 november 2014 om 21:24

Zo gaat dat niet in Turkije. Als hij in deze wedstrijd 10 penalty's zou hebben gekeerd dan nog zou hij worden uitgefloten.

De haat van Galatasaray fans naar hem ligt erg diep (terecht of onterecht dat laat ik in het midden). Deze man wist dat hij de hele wedstrijd uitgescholden zou worden (no matter what), dus heeft hij voor de simpele oplossing gekozen.

De fan had een tenue aan van Amasyaspor, geen Bursaspor.

Paar mensen kunnen echt bloed onder me nagels halen.
Deze 'fans' schelden hier wel meestal zijn familie uit.
Hij heeft het lang volgehouden maar na een tijdje wordt je het ook zat.
Dit is gewoon begrijpelijk, hij neemt de juiste beslissing hier!
Hij heeft ook fouten gemaakt, maar maak de kat maar wijs dat hij de ENIGE speler is die fouten maakt..
De mensen die hier nu echt anti-Volkan spelen zijn zelf geen haar beter!

Ik snap niet hoe mensen hem kunnen beschermen? Ja het is de keeper van je nationale elftal, ja die supporters zijn raar bezig.

But I mean come on? Zat er aan te komen toch... Een keeper die niks doet behalve een grote mond hebben, beste vriend te zijn van Aziz Yildirim. Ook zie ik boven mensen schrijven 'het is maar een potje voetbal' in elk andere situatie zou ik het 100% met jullie eens zijn. Maar wij hebben het nu over Volkan Demirel. Oftewel één van de gevaarlijkste voetballers uit Turkije en in de letterlijke vorm. Een keeper van je nationale elftal die journaliste bedreigde met ik zet je op straat en ik vind je huis ik maak je werkloos etc. Die meerdere keren mensen/'fans' heeft bedreigd.

Nee. Was het maar iemand anders en kon ik het misschien maar van een ander perspectief bekijken. Volkan Demirel zouden wij Turken niet eens in ons doel willen hebben.

Volkan Demirel hoeft voor mij nooit meer het tenue te dragen van Turkije. Wie ben jij om weg te lopen tijdens het dienen van je land ? Als de tegenpartij jou uitfluit, loop je dan ook weg ?

Een karakterloze persoon die gedurende z'n carrière alleen maar dit soort smerige taferelen op z'n naam heeft staan.

16 november 2014 om 21:43

Als jouw eigen supporters jouw helemaal lopen uit te schelden dan geef ik hem gewoon gelijk. Hij staat daar voor Turkije. Maar die supporters waarderen dat iet.

Nou dan kapt ie er terecht mee!

16 november 2014 om 21:54

Het is altijd het zelfde liedje,
eerst Emre en nu Volkan. Als ze een Fenertenue aan hebben ok maar nu spelen ze voor Turkije en dan moet je 1 zijn. Ik zeg als ze ballen hebben bij de TFF nooit meer een wedstrijd in dat kutstadion.

17 november 2014 om 09:43

Ik zie het al voor me. Er is een oorlog gaande. Volkan moet z'n land dienen. Tijdens een parade word hij uitgescholden en hij gaat naar huis haha. Houd toch op joh.

16 november 2014 om 21:56

Gangster, karakterloze zijn hier die fans van de club die jij ook steunt. . Welke eerloze landverrader scheld nou zn eigen speler uit?! Als het tijdens GS-FB was kon ik nog zeggen oke. Maar dit kan niet.

De laatste tijd houden jullie ervan om wedstrijden te saboteren hè? !! ( nogmaals, niet alle gs fans. Alleen die achterlijke.)

17 november 2014 om 09:41

Ik kan jou garanderen dat elke wedstrijd, meerdere malen, alle 22 spelers z'n moeders en vrouwen het moeten ontgelden. Als ze bij elke scheet van het veld gaan lopen, dan kunnen we net zo goed zonder fans spelen.

Maar goed, Volkan heeft het één en ander recht gezet. Met een aantal Fenerbahce beveiligers hebben ze een aantal journalisten in elkaar getimmerd. Zo gaat dat tegenwoordig bij Fenerbahce toch ? De mannen van Aziz.

16 november 2014 om 21:59

Gangster. Jij hebt zelf een vrouw en een kind. Ik zou wel je reactie willen zien als die de volle laag kregen. We hebben het over het nationale elftal he? We weten allemaal dat Volkan geen lieverdje is, maar met jouw reactie lijkt het net alsof je dit gedrag van die zogenaamde supporters aanspoord.

17 november 2014 om 09:35

Forza

Ik spoor niemand aan. Volkan heeft een bepaalde (karakterloze) persoonlijkheid. Zijn gedrag heeft consequenties. Een van deze consequenties zijn dat je wordt uitgefloten of uitgescholden. Als je zelf alles zegt en doet, moet je niet als een klein kind gaan huilen als iemand hetzelfde bij jou doet. Basisschool regels.

Ik hoor dat die eerloze Emre en Volkan later terug naar de stadion zijn gegaan met paar 'beveiligers' van Fenerbahce. Ze hebben een aantal journalisten in elkaar geslagen. Gadverdamme. Fenerbahce is echt een smerige club geworden met Aziz Yildirim als voorzitter. De spelers van Fenerbahce denken dat ze alles kunnen maken. Zijn ze voetballers of maffia ?

16 november 2014 om 23:25

Precies! In plaats van weglopen, zou die moeten nadenken waarom een klein kind (!) en een supporter van Amasyaspor (weet iemand in welke divisie ze spelen?) kritiek hebben op hem.

Je oogst wat je zaakt (Ne ektigini bicersin). Volkan heeft jarenlang taferelen uitgehaald met alles en iedereen, met zijn houding, uitlatingen, acties en interviews maar vooral ook door zijn mentaliteit tijdens interlands en scheldpartijen. What goes around, comes back around. Voetbal is respect, als Volkan geen respect heeft, moet ie het ook niet terugverwachten.

16 november 2014 om 23:56

Yeni Amasyaspor speelt in de Tff 3. Lig.

Jammer dat het is gebeurd. Alleen was die kerel supporter van Fener en heeft hij Volkan niet uitgescholden. Hij was net nog bij beyazfutbol. En dat van die kleine jochie is gewoon normaal.

Volkan staat daar om te keepen voor het Turks elftal. Als je door je eigen supporters wordt uitgefloten en flink wordt uitgescholden. Niet alleen hij, maar ook zijn 6 maanden oude dochter. Heel jammer.

Ik zou ook stoppen als ik niet wordt gemogen door mn eigen supporters.

Het gebeurt vaker dat spelers en misschien wel in het speciaal worden uitgefloten maar dan is er ook wel wat aan de hand. Speler presteert niet, speler maakt gebaren alsof het hem niets kan schelen. Maar dit is gewoon zonder enige reden.

Volkan je bent van Fener dus je bent hier niet welkom.

Dat het een prof is betekent niet dat hij geen gevoelens heeft.

16 november 2014 om 23:35

Ik geef hem ook gelijk. Hij heeft zat gedaan voor Turkije mbt voetbal. Lekker genieten van die vrije interlandverplichtingen. Als je telkens zo word uitgejouwd dan is de maat een keer vol.

Jij als Fenerfan weet dondersgoed dat volkan geen karakter heeft, maar volgens jou zijnj de supporters de schuldige omdat hij is uitgescholden.
Bijwijze van spreke als ik op militair dienst een dreun krijg van een generaal moet ik ook emotioneel zijn en zeggen ik kom mijn plicht niet na, Dit is precies wat volkan doet zijn land verraden en dan nog eens de stadion verlaten. Gozer hij moet een MAN zijn en zeggen ik strijd voor mij vaderland jullie die mij uitschelden kunnen de pot op.

16 november 2014 om 23:25

Volkan heeft geen karakter? Wat dacht je van die fans van jullie die hem uitjouwen. Hij heeft volledig gelijk om van het veld af te stappen! Je laat je toch niet uitjouwen door een stel zwakbegaafde zogenaamde 'supporters' of wel dan?! Van de Turkse supporters word je gek man, er is telkens wel wat. Dan dit bij volkan en dat vuurwerk op het veld word ook steeds meer normaal. Je hebt zo toch geen zin meer om voor je land te spelen of wel dan?

Wat een trieste bedoeling in het Turkse voetbal. Spelers die elkaar met wapens bedreigen, supporters die hun eigen keeper tot op het bot beledigen. Snap het volkomen dat hij opstapt en naar huis gaat. Alleen jammer dat hij niet gesteund werd door zijn collega's, zij hadden een duidelijk statement kunnen maken door allemaal het veld te verlaten.

PS voor al die fenerfans die volkan steunen , jullie vinden fenerbahce toch een republiek (cumhuriyet)??.

Neem die flutkeeper en al die andere spelers van fener mee en ga spelen voor je eigen republiek

Cimbomfan23,
Hoelang zou jij het volhouden als ze constant je familie zouden beledigen?
Je kan nu wel groot, stoer en dapper typen.
Maar als een stuk hele groep op eens je familie uitscheld nou dan raakt het je op een emotioneel gebied.
Ik zou ook persoonlijk weg lopen, scheld je me familie uit, terwijl ik hier mijn land verdedig nou dan zoek het maar uit.
Maar jij bent zeker de man van je worden!
Jij bent sterk genoeg om bijna elke uit wedstrijd negatieve dingen te horen over je familie en accepteren tot je dood bent!

17 november 2014 om 14:29

Ik heb één vraag aan jou: Zou hij dit ooit doen bij Fenerbahce ?

Wat heel jammer hier is , is dat de meeste de ware volkan demirel niet kennen ! Want wat is hij toch een smerig mannetje en wat is dit toch heerlijk ! Echt verdiend dit ! Resppect voor de supporters !!!!

17 november 2014 om 00:22

Dus je hebt respect voor mensen die iemand zijn 6 maanden oude dochtertje in de zeik zetten?

Alleen nepsupporters fluiten hun eigen spelers uit. Ik vind zoiets schandalig en het heeft geen enkele zin. Integendeel, de meeste spelers gaan alleen maar met minder vertrouwen spelen.

Als een speler totaal niet zijn best doet dan mag je als supporter boos zijn maar anders moet je gewoon je spelers steunen. In Engeland heb ik nog nooit meegemaakt dat fans hun spelers uitfluiten maar helaas komt dit in veel andere landen wel geregeld voor.

Veel Turkse fans geven op een negatieve manier support. Steun je spelers, steun je ploeg in plaats van altijd dat gefluit. Mij valt ook altijd op dat veel Turkse fans continu fluiten wanneer de tegenstander in balbezit is. Zeer ergerlijk vind ik het.

16 november 2014 om 22:29

Het uitfluiten van de tegenpartij is een manier van afleiden. Het is niet bedoeld als haat. Zo werd laatst nog Neymar en heel Dortmund met applaus beloond voor hun spel. Wat verwacht je dan? Dat we vrolijk gaan toekijken hoe we worden weggetikt? Dat uitfluiten is niks negatiefs mee bedoeld hoor.

16 november 2014 om 23:20

Nee je kunt ook je ploeg toejuichen. Alsof de tegenstander het wat interesseert dat ze uitsluiten. Sorry voor jou maar ik vind de Turkse fans echt geen leuk volk. Daarmee wil ik de Turken niet over een kam scheren maar die daar zitten zijn zo irritant! Dat fluiten oké, ik vind niet dat dat positief is en als tegenstander zou ik er echt niet afgeleid van worden, net als die profs die daar echt niet zenuwachtig van worden. De laserlampjes vind ik helemaal verschrikkelijk, telkens zie je die groene lichten op iemands hoofd als ze even stil staan om een vrije trap te nemen of een corner willen nemen. Dat vuurwerk op het veld gooien gebeurt nu ook steeds vaker en daar erger ik me nog het meest aan, helpt dat de spelers die naar de fans moeten toelopen en zich druk gaan maken over het publiek dat ze moeten stoppen? Want de enige die met de problemen komt te zitten is de eigen club!

16 november 2014 om 23:47

Hoezo begin je over dat vuurwerk gooien dan? Zie je mij zeggen dat ik dat goedkeur? De eigen club toezingen doen Turkse fans als geen ander. Alleen omdat het niet wordt verstaan, wordt het 'geschreeuw' genoemd. Als Celtic speelt hoor ik iedereen vol lof over hun gezang, maar als Turkse fans zingen is het nog niet goed. Vuurwerk gooien is fout, uitfluiten is misschien niet netjes maar heeft zeker geen kwade bedoelingen. Maar als Turkse fans prachtige choreografie laten zien dan hoor ik daar niemand over. Ben dat schijnheilige gedoe een beetje zat.

17 november 2014 om 01:40

Ik zeg ook niet dat er kwade bedoelingen achter zitten, ik erger me er aan en weet dat ik niet de enige ben. Schijnheilig gedoe? Wat bedoel je?

16 november 2014 om 23:34

@flip_chelsea

Man united fluit hun eigen spelers uit.

17 november 2014 om 08:16

In Engeland is het in het verleden ook voorgekomen hoor. Je moet de biografie van Gary Neville maar eens lezen. Blijkbaar werden de Man Utd spelers in de jaren 90-00 regelmatig uitgefloten door hun eigen Engeland-supporters wanneer ze in Londen een wedstrijd afwerkten. Door fans van de Londense clubs dus.

Pff belachelijk man. Als het Nederlands elftal speelt en ik zie clasie invallen voor blind dan kijk ik er echt niet anders tegenaan hoor. Doe je dat wel dan moet je zo'n wedstrijd niet gaan kijken en al helemaal niet in t stadion. Rivaliteit is helemaal niet erg maar er zijn grenzen. Vooral als t om t nationale elftal gaat!

Goed zo Demirel! Je laat je niet uitjouwen door een stel zwakbegaafde supporters. Het is telkens wat met die Turkse fans. In de Champions league met dat vuurwerk en nu je eigen doelman uitjouwen terwijl hij daar staat voor Turkije. Word ook altijd gek van dat gefluit als de tegenstander de bal heeft en laserlampjes. Volgens de Turken zelf zijn ze de beste fans ter wereld maar sfeer in hetr stadion is er

16 november 2014 om 23:13

Zelden. Kan helaas niet meer aanpassen op mijn telefoon, mijn excuses.

Waardeloos, laf, schandalig. Een keeper zonder ruggengraat. Hoe durf je je land zo de rug toe te keren omdat je wordt uitgescholden? We hebben het over een prof die meer dan een decennium keept, niet over een pas doorgebroken jonge hond, dus extra schandalig dat deze man de warming-up zo verlaat. Ik praat niks goed van de cimbom fans die hem uitmaakten voor weet ik het maar dit mag je nooit doen binnen de lijnen, echt nooit.

16 november 2014 om 23:32

Je praat er wel heel makkelijk over. Als jij telkens word uitgemaakt voor wat dan ook en je familie Word beledigd. Dit was echt niet de eerste keer lijkt me. Op het gegeven moment ben je er klaar mee en is de maat vol. Zou jij voor je land willen spelen als je constant word beledigd? op die manier is het gewoon niet meer leuk. Ik denk als ik net als hem zo word uitgejouwd, zoveel voor het land heb gedaan mbt voetbal, ik zou er ook klaar mee zijn en mooi gaan genieten van die vrije dagen tijdens de interlandverplichtingen. Even eerlijk, zo is het toch niet leuk om de kleuren van je land te verdedigen? Blijf mooi voor de club keepen en als je in uitwedstrijden Word uitgejouwd. tja, het is de tegenpartij.

Fatih Terim vertelde net dat Volkan last had van zijn rug en dat hij stadion niet heeft verlaten. Als zelfs Terim begint met liegen. Dit gelooft toch niemand.

17 november 2014 om 00:09

Hij loog toch ook over dat schietincident? Ik neem hem sowieso niet meer serieus. Wie neem ik nog wel serieus in Turkije man?

17 november 2014 om 00:16

Ja is toch niet te geloven dit bro. Moet je kijken wat Emre doet in het stadion. Volkan die met zoveel beveiligers het stadion verlaat. Terim die niet eens met Volkan heeft gesproken. Gaat nergens meer over met Turks voetbal en toch blijven we kijken. Het ergste is dat het nog onze (fener) spelers zijn die elke keer weer betrokken zijn.

Deze doelman heeft geen grammetje respect voor de mening van anderen. Er staat 1 dronken man wat te schreeuwen en een klein jongetje laat de sjaal van Galatasaray zien. De mensen die eromheen staan juichen juist voor hem, maar meneer is helaas al op zijn teentjes getrapt. Er is geen fluitconcert geweest. Het fluitconcert is gekomen nadat hij zich te goed voelde om kritiek van anderen aan te horen.

Karakterloze, zielige, misselijkmakend mannetje.

Wegwezen en nooit meer voor Turkije keepen. Hij laat 99% van het Turkse volk in de steek.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren