Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Bayern weigert 20 miljoen per jaar te betalen: transfervrij vertrek dreigt’

Laatste update:

Het heeft er alle schijn van dat Kingsley Coman in de zomer van 2023 transfervrij gaat vertrekken bij Bayern München. De 25-jarige Franse vleugelaanvaller onderhandelt al een tijdje met der Rekordmeister over een nieuwe verbintenis, maar blijft vasthouden aan een salariseis van twintig miljoen euro per jaar. Bayern weigert dat te betalen, waardoor het niet voor de hand ligt dat beide partijen er nog uit gaan komen.

Sport Bild schrijft dat Pini Zahavi, de zaakwaarnemer van Coman, inmiddels aanstuurt op een transfervrij vertrek. Als hij in 2023 gratis van club wisselt, kan er namelijk een forse tekenbonus opgestreken worden. Coman strijkt momenteel acht miljoen euro per jaar op bij Bayern, maar wil fors meer gaan verdienen. Eerder werd gemeld dat het salaris van Leroy Sané (circa achttien miljoen euro per jaar) de reden was voor de entourage van Coman om hoog in de boom te gaan zitten in de onderhandelingen over een nieuw contract.

De door Paris Saint-Germain opgeleide Coman speelt sinds 2015 voor Bayern, nadat hij eerst op huurbasis en twee jaar later definitief werd overgenomen van Juventus. Coman was voorlopig goed voor 42 doelpunten en 50 assists in 207 officiële wedstrijden voor Bayern. Dit seizoen speelde hij mede door een operatie vanwege een lichte hartritmestoornis pas zeven officiële duels. Er werd eerder al nadrukkelijk gespeculeerd over een overstap van Coman naar Engeland, waar onder meer Chelsea en Manchester United belangstelling zouden hebben. De eisen van de 34-voudig Frans international zouden te gortig zijn voor Liverpool.

Waar de onderhandelingen met Coman uiterst stroef lopen, heeft Bayern in de gesprekken met Serge Gnabry volgens Sport Bild wel reden tot optimisme. De 26-jarige vleugelaanvaller verdient momenteel tien miljoen euro per jaar, maar wil vijftien miljoen euro gaan opstrijken na het ondertekenen van een nieuwe verbintenis. Ondanks dat er geen snel akkoord wordt verwacht, gaat men ervan uit dat Gnabry en Bayern er wel uitkomen. Het contract van de 31-voudig Duits international loopt eveneens in de zomer van 2023 af.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 oktober 2021 om 09:26

Dit is toch waanzin. Deze semi bankzitter kijkt toch ook weleens tv. Die ziet toch ook dat ie een pak minder is dan de Neymar, Messi en Ronaldos van deze wereld. Dan zeg je toch tegen je zaakwaarnemer, doe mij een miljoentje of 5, praten we nergens meer over.

27 oktober 2021 om 09:33

Hij wil graag 20 miljoen per jaar, verdient nu 8 per jaar en ligt nog bijna 2 jaar vast. Dus 'verliest' hij als het ware een kleine 24 miljoen de komende 2 jaar als hij dus echt transfervrij wil vertrekken. Ik vraag me af of je die 24 miljoen dan helemaal goed gaat maken als hij transfervrij vertrekt (en helemaal als hij misschien wel steeds minder gaat spelen ivm zijn contract).

27 oktober 2021 om 09:58

@nl_modrid

" Die ziet toch ook dat ie een pak minder is dan de Neymar, Messi en Ronaldos"

En daarom vraagt hij 20 miljoen per jaar en niet zoals de Neymars, messi's en Cr's 60 tot 80 miljoen

Hij vergelikt zijn eis met een Sane die 18 miljoen krijgt.

In het artikel staat verder dat hij nu 8 miljoen krijgt, waarom zou moeten zeggen: "doe mij maar een miljoentje of 5, praten we nergens meer over"?

27 oktober 2021 om 10:03

Ja, en dan zie je een andere bankzitter bij dezelfde club het dubbele verdienen. Maar jij wilt dat hij er zelfs op achteruit gaat op eigen initiatief.

Lekker wandelen in het sprookjesbos.

27 oktober 2021 om 10:27

En uiteindelijk speelt Sané nu meer en beter dan Coman. Dus hoezo zou hij dan hetzelfde moeten krijgen? Daarnaast kun je op Coman niet rekenen, met zijn blessuregevoeligheid. Dus vanuit Bayern niets meer dan logisch.

27 oktober 2021 om 10:36

Tuurlijk speelt hij meer, Coman is niet fit.

Dat hij meer speelt zegt alsnog niks, want zijn City niveau heeft hij nooit meer gehaald. Ik zeg ook niet dat Coman hetzelfde hoort te verdienen, ik zeg meer dat Sane dat niet hoort te verdienen en Coman geen ongelijk heeft als hij hetzelfde vraagt.

27 oktober 2021 om 10:40

En uiteindelijk speelde Coman vorig jaar een veel beter seizoen dan Sané. Dat die nu eens 5 leuke wedstrijden speelt betekent niet dat die plots beter is dan Coman.

27 oktober 2021 om 11:53

Lekker makkelijk gezegd Lierse, want Sané speelt dit seizoen wel meer dan ''5 leuke wedstrijden''. Is gewoon constant sinds het begin van dit seizoen, maar oké. Coman was vorig seizoen inderdaad beter.

De kwalitatieve vergelijking over het algemeen maak ik niet eens trouwens, dat doe jij nu zelf. Ik heb het juist over vorm. Persoonlijk vind ik Sané wel beter, maar dat is mijn persoonlijke mening en die heb ik er bewust niet bij gezet.

27 oktober 2021 om 11:59

@coco.

Ja, maar dat is wel essentieel ook bij de beoordeling van iemands salaris he. Coman is 50% fit bij wijze van spreken. Sané 80%. Ik noem maar random wat voor een voorbeeld. Van die 50% dat Coman fit is, is hij niet dan ook 100% goed. Hij is daarin wisselvallig. Net zoals Sané dat over het algemeen is van die 80%. Laten we voor het gemak 50/50 goed nemen in de wedstrijden die ze wel spelen. Dan is Sané dus in 40% overall goed en Coman slechts in 25%. Puur hypothetisch dit natuurlijk, maar het gaat mij om het punt. Sané heeft Bayern dus feitelijk meer aan (al het andere even buiten beschouwing gelaten) dan aan Coman over een heel seizoen. Dan is het toch niet raar dat Sané meer dan Coman verdient?

Sané verdient in de selectie inderdaad te veel, ben ik het wel mee eens. Maar daarom vind ik het juist goed dat Bayern voet bij stuk houdt. Ze wilden Sané graag, oké dat is even een uitzondering. Maar dat betekent niet dat jan en alleman wel dikke salarissen krijgen. Bovendien zie ik jou praten over Kimmich, Müller etc. Die zijn gewoon allemaal bezig met contractverleningen, die hen allemaal boven Sané plaatsen.

Bovendien is dit seizoen Sané wel op weg naar zijn City niveau, want hij is gewoon op eenzelfde lijn begonnen als toen. Het is alleen de vraag of hij dit vol gaat houden. Zo ja, dan speelt hij dus een net zo goed (misschien beter) seizoen dan ''zijn City niveau''.

27 oktober 2021 om 12:49

Heel leuk allemaal, ik zie alleen maar als als als. Teveel omwegen om je punt te maken.

Sane is binnengekomen met dit contract, na een moeilijke knieblessure en heet vooralsnog niets meer betekend dan Coman. Geblesseerd of niet, de verhouding is scheef.

Verast me dat overige sterren van Bayern niet klagen.

Geld regeert...er is altijd wel een club die aan zijn eisen wilt voldoen..bizar.

27 oktober 2021 om 09:58

Prima toch. Hij is inmiddels 25 en nog steeds erg grillig. Met Gnabry en Sane heb je al twee spelers die het op kunnen vangen en dan kan je op zoek naar een talent die coman kan vervangen. 20 miljoen is echt belachelijk voor wat hij brengt.

28 oktober 2021 om 09:20

Dat bewonder ik aan Bayern...ze doen hier niet aan mee..



Ik vind Coman echt een goede winger. Hij is pijlsnel, kapt en draait zo easy om z'n as en heeft ook een voorzet in huis. Voor de ''moderne'' winger scoort hij misschien te weinig, maar ik zou hem al te graag in mn selectie willen hebben. Die past perfect bij de speelstijl van Liverpool bijvoorbeeld.

27 oktober 2021 om 16:34

Helaas gaat liverpool een volle 100% geen 20miljoen salaris voor deze man neerleggen

28 oktober 2021 om 21:42

@henk: * gelukkig gaat Liverpool..

27 oktober 2021 om 18:59

Ja met coman is het altijd spannend haha

28 oktober 2021 om 03:29

Neen bedankt, is inmiddels al 25 jaar en nog steeds weinig rendement, leuke voetballer maar daar blijft het bij en blessuregevoelig.

28 oktober 2021 om 08:19

42 goals en 50 assist , dan is hij 92 x betrokken bij een goal in 207 wedstrijden en dat noem jij weinig rendement ? Wat verwacht jij dan van een buitenspeler ? Als Bayern die kwaliteit moet terugkopen betalen ze sowieso +50 miljoen en die speler zal ook minimaal + 10 miljoen per jaar willen verdienen…..

28 oktober 2021 om 16:05

Kijk maar naar Salah's cijfers.. al is dat wel het topje van de ijsberg en niet de standaard natuurlijk

28 oktober 2021 om 22:09

Dat is eerder een punt voor Coman, aangezien Salah ook pas laat in zijn carriere echt doorbrak.

28 oktober 2021 om 20:02

Scoort alleen veel te weinig

Ik ben echt zo blij als voetbalclubs een keer nee gaan verkopen aan spelers. Laat ze maar eens voelen dat niet alles kan op planeet aarde. Het heeft niet met misgunnen te maken maar met het wereldbeeld van hen dat ze denken dat ze altijd alles maar krijgen en alles maar kan. Uiteindelijk helpt het hen ook weer om beter te leren omgaan met het geld dat ze hebben en laten we wel wezen met een salaris van 2 miljoen is die ook de rest van zijn leven klaar.

27 oktober 2021 om 09:51

Maat dan moeten alle voetbalclubs het doen. Maar de PSG's etc staan vooraan om iemand transfervrij binnen te halen met een dikke tekenbonus én een goed salaris. Dus dat gaat niet goedkomen.

27 oktober 2021 om 13:22

Wel als ze vervolgens op de bank komen te zitten. Ben benieuwd of die paar miljoen extra (wat een belachelijke bedragen) dan nog zo gelukkig maken.

27 oktober 2021 om 09:51

Heel leuk bedacht, maar aan het einde van de rit maakt het helaas helemaal niets uit. Complimenten aan Bayern inderdaad om er eens zo in te staan, maar na Bayern zijn er nog 20+ clubs die er niet zo in staan en denken: Coman, kom maar lekker bij ons ballen voor 20 miljoen per jaar. Een overkoepelende organisatie die eens daadwerkelijk zaken aan banden legt, dat is nodig. Maar ja, we weten allemaal hoe de Fifa en Uefa in elkaar steken...

28 oktober 2021 om 21:46

Laag houden? Dat zou pas mooi zijn. Minimum inkomen en dan via prestatiebonussen kunnen ophogen tot de balkenendenorm.

Hier gaat het om de extreme van de extreme van de extreme hoge lonen tegen te gaan. 2 mln/ jaar is al extreem hoog voor over een veld rennen.

27 oktober 2021 om 10:12

Ja joh, al die leuke praatjes van mensen hier tot ze zelf een salarisverhoging gaan vragen oid.

28 oktober 2021 om 21:47

Ik zou 100% genoegen nemen met een salaris van 8mln/ jaar hoor. Geen probleem.

27 oktober 2021 om 10:10

Dezelfde voetbalclub die een mindere speler het dubbele betaalt? Waarom kreeg Sane geen nee?

27 oktober 2021 om 10:38

Precies, dus ik vind het absoluut niet gek dat Coman dit vraagt. Zou de rest van Bayern ook moeten doen als het zo is dat enkel Lewa en Neuer meer verdienen.

27 oktober 2021 om 11:52

Omdat mensen fouten maken? Omdat het pre-corona was?
Ik heb geen idee, je kan altijd 1000 argumenten vinden waarbij er een paar voor- en een paar tegen zijn. Ik ben blij met deze situatie, waarin voorlopig nee verkocht lijkt te worden aan een voetballer voor een achterlijk salaris.

27 oktober 2021 om 12:46

Wat heeft dat er mee te maken. Fout of niet, het blijft logisch dat Coman dit vraagt.

27 oktober 2021 om 13:26

@CocoAfc: logisch, ach mag zijn. Er zijn net zo veel “logische” redenen om hem het niet te betalen!

27 oktober 2021 om 14:38

Ik zeg nergens dat hij het moet krijgen, of Bayern het nou wel of niet wilt betalen heeft hier ook niets mee te maken.

Het gaat mij om de gedachtegang bij een Coman wat ertoe leid dat hij dit bedrag vraagt, en daar geef ik hem geen ongelijk in. Of hij er daadwerkelijk recht op heeft, who cares, iemand die er nog minder recht op heeft verdiend het dubbele.

27 oktober 2021 om 11:37

Maar ligt de schuld daarvan bij de spelers of bij de clubs? Als jouw collega met dezelfde functie 5k meer verdient dan jij zou je dat accepteren?

Clubs kiezen ervoor megasalarissen uit te betalen en zijn dat ergens ook verplicht. De spelers zijn namelijk het verdienmodel van de club. Als een speler CL-voetbal oplevert en daarna laat zeggen 300 mln, moet je hem dan 1 miljoen aan salaris geven? Tuurlijk niet.

Dat is marktwerking, zo werkt dat op alle niveaus. Je wordt betaald naar verhouding van wat je oplevert.

27 oktober 2021 om 11:55

Prima vraag, maar 5k (meer of minder) vind ik al absurd veel maar dat kan je nog als een vorm van normaal beschouwen. 7 of 20 miljoen per jaar, lees een verschil van 1 miljoen per maand? Dat is echt onvergelijkbaar en eigenlijk ook pijnlijk dat je een paar 1000jes vergelijkt met bedragen waardoor je na 1 jaar nooit meer hoeft te werken.
Ik bedoel; ik ben net van werkgever geswitcht omdat ik fors onderbetaald werd. Ik presteerde significant beter dan mijn collega's en ik kreeg 25% minder. Nu krijg ik hetzelfde en vind ik het allemaal prima. Geld kan me ook niet schelen, rechtvaardigheid wel.

Voetbalsalarissen vergelijken met normale salarissen is gewoonweg niet te doen.

27 oktober 2021 om 21:05

Hij zal dit waarschijnlijk wel vragen omdat hij het elders ook kan verdienen. Genoeg clubs die transfervrij een basis speler van midden 20 van Bayern willen hebben lijkt me. Newcastle is op zoek naar 15-20 nieuwe spelers, daar kan hij zo heen, die staan te spingen om gratis spelers van dit niveau, waarschijnlijk naar een club als PSG of City ook. Bij united zou hij hiermee minder verdienen dan Varane, dus die zullen dit ook wel zien zitten in 2023. Bij Real loopt Bale komende zomer eindelijk uit zijn contact, die verdient nu inclusief bonussen 40 miljoen dus daar kunnen ze 2 Comans voor halen. Een club als Juventus is altijd op zoek naar gratis spelers, die zullen geen 20 miljoen betalen maar daar hoeft hij een stuk minder belasting te betalen dus dat hoeft ook niet. Geen idee wat barca over 2 jaar weer kan, maar voor Corona was 20 miljoen geen probleem dus zonder transfersom zullen die misschien ook wel interesse hebben.
Ik denk niet dat hij hier iets van leert, of in iedergeval niet die lessen die jij hoopt.

28 oktober 2021 om 11:37

Ach, er komt toch wel weer een Manchester City, PSG, Newcastle United of andere olieclub die het betaalt. Het is door en door rot, al hoop ik, net als jij, op een ommekeer.

28 oktober 2021 om 16:12

"nee verkopen" is in dit geval best hypocriet aan de kant van Bayern.

Natuurlijk zijn die bedragen absurd, maar als ik hetzelfde soort werk verricht en dezelfde kwaliteiten beschik als mijn collega en zie dat die gozer meer dan het dubbele verdient dan ik tjsah
Dan ga ik ook 2 keer achter m'n oren krabben als ik die 2 salarissen naast elkaar zie..

28 oktober 2021 om 17:16

Jouw argumentatie laat zien dat je bitter bent of ergens het toch wel misgunt. Wat maakt het uit of hij met 2m kan leven, of dat hij moet leren omgaan met geld. Als hij geen salaris verhoging eist conform zijn kwaliteiten dan gaat hij zeker niet slim met zijn tijd en geld om. Jouw wereldbeeld is dat het op een bepaald moment genoeg is, maar als er zoveel geld rond gaat in de voetbalwereld en je kunt er het uiterste van halen waarom doe je dat dan niet?

Dat beperkend denken laat ook zien waarom de meeste mensen normale banen hebben wat ze met tegenzin doen en hij zijn droom carrière beleefd met alle voordelen nadien.

28 oktober 2021 om 18:30

Je reactie slaat volgens mij niet echt op mijn reactie. Mijn wereldbeeld is dat het normaal is om nee te zeggen tegen voetballers en dat het compleet ridicuul uit de klauwen is gelopen doordat niemand ooit meer nee zei.
De prijzen die wij voor consumptiegoederen betalen zijn behoorlijk opgelopen mede doordat clubs steeds grotere contracten aan een stel voetballers betalen.
Ik sta volledig achter je argument dat hij er het uiterste uit mag proberen te halen en ik vind het getuigen van top beleid om daar als voetbalclub niet in mee te gaan.
Dat jij denkt dat dat mij bitter maakt of het hem misgunt, ik ben fan van een club en niet van het salaris van een voetballer. Dus in die zin kan het me alleen schelen omdat ik fan ben van voetbal, van voetbalclubs en omdat ik ondanks mijn rechtse politieke voorkeur een sociale inborst heb. Of Coman 7 of 20 miljoen verdient kan me alleen schelen omdat de ratrace gaande blijft en het mij, maar vooral mijn medemens hard raakt. Waar de een meer heeft, heeft de ander nou eenmaal minder dus het staat haaks op mijn sociale waarden.
Betekent niet dat ik een hekel heb aan Coman dat hij het vraagt; hij is gewoon niet mijn type mens en daar is niks mis mee.

Ik ben erg gelukkig dat er clubs nee durven zeggen tegen voetballers omdat daarmee de achterlijke financiele groei uit de sport gaat en het weer meer om de sport kan gaan ipv om hoeveel euro's iemand verdiend. Ze mogen van mij een goed salaris verdienen, maar als het om een financieel groeimodel gaat is de kern van waar het in sport om draait, de sport zelf, weg. En daar sta ik voor.

Als iemand moeilijk gaat doen met dat soort bedragen dan lekker laten gaan. Heeft helemaal niks met de club en heeft er overduidelijk geen passie voor. Voetbalt voor het geld.

Met 20 miljoen zou hij na Lewandowski gelijk de bestbetaalde speler van Bayern zijn en dat is gezien zijn kwaliteiten natuurlijk wat overdreven. Ik denk dat hij genoegen zal moeten nemen met een bedrag rond de 12-14 miljoen en anders kan vertrekken.

27 oktober 2021 om 17:35

Haha lees nog effe je comment door... 'met 12-14 miljoen genoegen moeten nemen'.... Is al te gek voor woorden voor iemand die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt! Voetbal is entertainment, geen levensreddend werk!

27 oktober 2021 om 18:05

Ja en voetbal genereert enorm veel geld omdat jij, hij en ik ernaar kijken. Hoeveel betaal jij aan artsen, verpleegkundigen, brandweerlieden etc? Hoevaak kijk je naar ze in een gevuld stadion? Zo werkt het kapitalisme nou eenmaal. Vraag en aanbod..

28 oktober 2021 om 10:21

@ Supportert, ik geef nergens in mijn comment aan dat ik dergelijke bedragen normaal vindt, maar enkel wat marktconform een realistisch bedrag is dat Bayern waarschijnlijk voor hem over heeft.

Mijn persoonlijke mening sluit aan bij de jouwe en ik vind ook dat het helemaal uit de hand is gelopen met de salarissen binnen de voetbalwereld.



Coman? Dan zou hij bijna de best betaalde speler van Munchen worden haha. Ga maar lekker wat anders zoeken jonge! Wel een gigantisch dikke carriere die jongen.

Haha wat een gek. Goed van Bayern en denk niet dat ze er rouwig om zijn. Voor hem 10 anderen. Natuurlijk kan hij geweldig goed zijn, maar hij is de helft vd tijd geblesseerd dus dat schiet ook niet op.

27 oktober 2021 om 16:45

Noem jij 10 anderen op die goedkoper en beter zijn?

28 oktober 2021 om 08:55

Nou ja, voor de rol die hij bij Bayern heeft kun je prima 10 anderen bedenken. Misschien niet allemaal net zo goed, maar hij is prima te vervangen. Hij speelt jaarlijks pak weg 20-30 wedstrijden (Cl en competitie) en haalt nagenoeg nooit dubbele cijfers.

Geef hem eens ongelijk, iemand als Sane krijgt het dubbele en komt carriere gewijs niet in de buurt van Coman.

Alleen is Coman zeer blessuregevoelig en ook nu blijkbaar weer in de lappenmand.

Schuld van Bayern door Sane zoveel te betalen, maar Coman moet zelf ook realistisch blijven.

Blessuregevoelige speler die niet tot de absolute top behoort in mijn ogen. Ja, hij is goed. Maar mede door al die blessures kan je hem niet tot de elite van de vleugelspelers benoemen.

Sané hebben ze zich mee in de vingers gesneden (dat hij zoveel salaris krijgt), maar Bayern heeft wel de laatste tijd veel problemen hierdoor...

Goretzka, Coman, Kimmich, Alaba destijds. Allemaal ''problemen'' met het salaris wat men wilt, maar die zijn natuurlijk ook niet achterlijk.

Zeker wat betreft Kimmich & Goretzka kan ik dat begrijpen. Kimmich is zowat de beste CVM ter wereld. Staat niet eens in de top 3 van best verdienende spelers bij Bayern!!!

27 oktober 2021 om 10:38

Zeker waar. Maar aan de andere kant moet je wel realistisch blijven als speler.
Je mag natuurlijk hoog inzetten, maar Coman heeft ook te maken gehad met enorm veel blessures en Bayern heeft toch altijd het vertrouwen in hem gehouden.

Als je dan van 8 miljoen naar 20 wilt gaan, lijkt mij dat (iets) te gortig. Als je nu van een miljoentje of 8 naar een miljoentje of 12 a 14 wilt gaan, snap ik het nog. Dat is ook een fikse verhoging, maar daar zou Bayern (gok ik) nog wel over willen nadenken.

27 oktober 2021 om 14:40

Hij vraagt veel te veel, maar opzicht is het wel de realiteit. Zie Sane, verdiend het dubbele en heeft minder betekend voor Bayern. Daarnaast lost hij zijn belofte amper in.

Dus als het in realiteit mogelijk is dat een mindere speler het dubbele verdiend, is het reëel om op ze minst hetzelfde te vragen. Hoe Bayern daarop reageert moeten zij zelf weten, maar dat is wel wat je krijg als je overbetaald.

28 oktober 2021 om 11:41

Nouja. Ik vind Coman niet echt zo veel meer betekenen voor FC Bayern dan Coman.
Coman is vaak geblesseerd geweest, dus mag eigenlijk al blij zijn voor al dat vertrouwen.

Verder heeft hij dan wel de winnende gemaakt, maar goed. Sané speelt er ook nog niet zo lang en kwam ook binnen toen hij net wel/net niet fit was van een ernstige blessure!

Puur qua talent en voetbal denk ik dat Sané wel beter is dan Coman, maar dat is mijn mening.

Verder denk ik dat een Gnabry het meest een upgrade verdiend van de wingers. Die jongen is echt gigantisch goed geworden, wat een speler.

28 oktober 2021 om 08:59

Denk ook niet dat dit beleid houdbaar blijft voor Bayern. Bij elke andere topclub schieten de salarissen door het dak en als je bij wil blijven moet je daar zelf ook gewoon in mee jammer genoeg.

28 oktober 2021 om 11:39

Eens. Kimmich is een wereldspeler. Die zou echt meer moeten gaan verdienen!
Wellicht als een Lewandowski zoiets heeft van: ik wil nog wat anders (of ik stop er mee), dat een Kimmich dan een flinke upgrade krijgt, omdat dan zijn salaris (deels) vrij komt.

Die Coman is gevoelsmatig meer geblesseerd dan fit heb ik het idee. Dan zou je toch wat realistischer moeten zijn in je eisen, then again is de voetbalwereld ook weer knettergek. Wel grappig dat Coman echt een belachelijke prijzenkast al heeft voor een 25 jarige met mooie clubs ook op zijn CV.

Wie denkt hij dat hij is? Heeft alles aan Bayern te danken, is meer geblesseerd dan wat anders. Heeft hij evenveel laten zien dan een Neuer/Lewy/Müller? Daar veranderd een winning goal niks aan want zijn voorzetten zijn slordig& doelgerichtheid kan veel beter. Vorig jaar zijn beste stats ooit gehaald maar in dat jaar haalden Sané/Gnabry hun minste stats die EVEN GOED waren.
Gnabry gaat verlengen en die vraagt paar mil minder terwijl hij beter presteert!

Komende zomer verkopen, Bayern doet niet mee aan zulke bedragen tenzij je het waard bent.
& anders 2 jaar laten rotten op de bank of komende zomer OPROTTEN.
Sané-Gnabry-Musiala + een Antony/a
Adeyemi=> TOP. ( Sané speelde indien fit prima in de PL & haalde er mooie stats, speelde nu fantastisch, hij heeft tegenover Coman al wat meer laten zien oa in de PL.)

27 oktober 2021 om 10:39

Sané - Gnabry - Musiala dan achter Lewandowski bedoel je?
Zie Gnabry namelijk niet echt als spits uitblinken, maar goed.

Overigens lijkt die Adeyemi inderdaad wel een hele goede voor Bayern. Duits, jong, talentvol en scoort nu al veel (en beslissend in o.a. de CL bij Salzburg!)

27 oktober 2021 om 10:56

Ik bedoelde voor de wings, staan zonder Coman prima opgesteld dus deze 3 + nog iemand erbij. Sané/Gnabry/Musiala zijn echt top, Musiala is een 10 maar is o zo sterk op de flank. Klopt, een Adeyemi erbij zou prima zijn maar BVB heeft betere papieren volgens de laatste stand… Antony zie ik heel graag kopen persoonlijk

Transfervrij? Die gaat naar PSG en krijgt betaald wat hij wil. Helaas

27 oktober 2021 om 10:40

Denk je? Wat moet PSG met nog een winger van dit kaliber.
Ze hebben ondertussen Mbappe, Neymar, Di Maria en Draxler die daar kunnen spelen (flanken). Daarnaast is Sarabia verhuurd. Die kan daar ook nog spelen.

Verder heeft hij al een verleden bij PSG. Benieuwd of hij nog interesse heeft om daar te voetballen.

Hoezo vraagt die gek ook 20 mil per jaar? Zou t echt zonde vinden als die transfervrij weggaat, die gaat geen betere club vinden in ieder geval

Nou Newcastle dit is begin van een mooi “project”. Sla toe zou ik zeggen 🤣

Belachelijk eisen. Coman is een prima speler, maar 20 miljoen.. kom op zeg.
Zonde als hij transfervrij vertrekt, maar als club moet je ook eens zeggen, genoeg is genoeg.
Bayern is bij uitstek een van de meeste financieel gezonde clubs ter wereld. Dit doen ze door goed beleid. Daarnaast winnen ze prijzen en is een ijzersterk elftal.

Coman kunnen ze echt wel missen.

Krijgt hij het niet bij Bayern, komt hij ergens anders wel weer aan de bak. Het is mooi dat Bayern hier principieel is, maar uiteindelijk is het voetbal dermate verziekt met geld, dat dit maar symbool politiek is. Zie ook Haaland, die 35 miljoen wil ontvangen...

27 oktober 2021 om 11:46

Noem eens een club die een salaris van 20 miljoen per jaar voor hem over heeft?

27 oktober 2021 om 11:55

We zullen het zien, maar ook als het geen 20 miljoen is, dan komt hij vast wel aan de bak voor 15 of zo. Het gaat erom dat de spelers dit soort macht hebben gekregen en clubs zich bijna niet meer kunnen veroorloven om daar niet in mee te gaan.

Er wordt kapitaal verloren door spelers transfervrij te laten vertrekken, je moet die plek opnieuw gaan opvullen (vaak betekent dat inkopen) en clubs zullen dan ook steeds vaker worden gedwongen om akkoord te gaan met zulke eisen.

En misschien is dat niet bij Coman zo, maar dan bij de volgende. Ze hebben ook Alba al laten gaan...

27 oktober 2021 om 18:15

Manchester United bijvoorbeeld, die hebben Sancho ook ruim 3,5 ton per week aan salaris gegeven. Die geven gigantisch veel geld uit aan salarissen, de meeste van de EPL. PSG zou eventueel ook nog kunnen.

Haha 20 miljoen per jaar voor een speler die niet zo heel erg uitblinkt. Je kan het proberen natuurlijk, maar Bayern wordt daar niet warm of koud van. Kunnen ze beter door selecteren. overigens gaat geen een club zo'n salaris voor hem betalen, is gewoon erg veel geld.

Ik denk dat hij ook wel schikt voor 15mlj, bijna verdubbeling van huidig salaris.. wrm zou hij voor minder moeten gaan als zn collega dit al verdient? En wat een mensen heb je op de wereld.. het is slecht als een speler veel geld eist, maar andersom mag een club zich over de rug van een speler spekken??? Want waar denk je dat het geld blijft als het niet wordt besteed aan het salaris? En dan hebben we het hier over rijke clubs hè?! Wil je af van dit soort belachelijke bedragen, dan moet het gehele systeem aangepakt worden...

Lekker laten banken dan als die na dit jaar niet weg wilt gaan. Voor hem genoeg andere spelers. Zo’n absolute topspeler is het ook niet.

Goed dat Bayern nee zegt, want komop zeg 20 miljoen per jaar is ook wel bizar veel. Voetballers moeten even weer met beide benen op de grond komen en snappen dat zulke salarissen echt te veel is. Jammer dat er altijd clubs zijn die het wel gaan betalen maar je zou eigenlijk onderling moeten afspreken dat niemand daarmee akkoord gaat om de salarissen flink terug te dringen voor de clubs.

Bayern heeft dit grotendeels aan zichzelf te danken. Als je Sane voor een mega salaris vastlegt en anderen in de groep zien dat Sane niet brengt wat die moet brengen en zelf gelijkwaardig of beter zijn dan Sane dan is dit een logisch gevolg. Bayern zegt dus niet nee tegen zeer hoge salarissen zoals velen hier schrijven, ze weigeren enkele spelers dit.

Als je op deze manier de onderhandelingen in gaat dan wil je ook helemaal niet blijven. Verdient nu 8 en wil 20. Het verschil is zo groot en omdat hij hieraan blijft vasthouden sla je alle onderhandelingsruimte uit de gesprekken.

Lekker laten gaan, zoveel bijzonders is deze speler nu ook weer niet.

Wat is Bayern een krachtige club zeg. Coman een heerlijke speler als hij fit is en hij is ook nog belangrijk geweest meerdere keren voor Bayern. Maar Bayern is niet bang ze vinden zo iemand met meer potentie, iemand jonger en goedkoper. Doei Coman.

Weg ermee. Zijn actie van gisteren is de druppel om niet te verlengen. Hij probeerde de kleedkamer van Gladbach binnen te vallen. Hopelijk wordt hij verkocht.

U wordt bedankt, maar u mag gaan!
Vertel je zaakwaarnemer maar dat je ook eerder kunt vertrekken voor dit bedrag.....
En anders ga je in je laatste jaar op de tribune zitten.

Nu zie je dat clubs zelf ook vaker nee zeggen dat de grote zaakwaarnemers ook met problemen komen te zitten als ze niet aan spelen toekomen

20 mil wuahahab waarom ??? Nou de weg naar newcastle is vrij

Jongens jongens jongens. Beseffen jullie wel dat Bayern een super groot bedrijf is. Dus de inkomsten van het bedrijf blijven maar stijgen maar de werknemers moeten het doen met hetzelfde loon als 5 jaar geleden? Dit klopt niet. Het is gewoon terecht dat als het bedrijf groeit de werknemers mee willen groeien qua salaris. Dat we dan 20 miljoen absurd veel vinden vanuit ons perspectief gaat absoluut niet op. Want het lijkt erop dat sommige zeggen... ''al was Bayen Munchen 100 miljard waard, dan nog moeten de spelers (werknemers) genoegen nemen met 5 miljoen per jaar want dat is genoeg om van te leven. Dit is absurd (met uitroepteken).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren