Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

VI: Feyenoord dacht dat Arne Slot ‘loyaler’ zou zijn en stelt nu een ultimatum

Laatste update:

Arne Slot moet uiterlijk woensdag aan Feyenoord laten weten of hij blijft of vertrekt. Dat meldt Voetbal International. De oefenmeester staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur en daar zal deze week over gesproken worden met Rafaela Pimenta, zijn zaakwaarnemer. In datzelfde gesprek zal ook de verbeterde aanbieding van Feyenoord op tafel komen.

Pimenta spreekt woensdag met algemeen directeur Dennis te Kloese en huisadvocaat Joris van Benthem over de toekomst. Dan moet duidelijk worden of Slot wil blijven of dat een vertrek werkelijkheid gaat worden. De houding van de zaakwaarnemer van Slot zorgt echter voor irritatie, omdat Feyenoord meerdere signalen heeft gekregen vanuit de markt dat de coach uit Bergentheim door Pimenta 'in de etalage is gezet'. Zo kreeg de Stadionclub meerdere keren de vraag of Slot 'inderdaad beschikbaar is'. De vraag is nu of Slot daar zelf ook van wist.

De uitspraken van de trainer de laatste weken doen het ook niet goed bij de clubleiding van de Rotterdammers. Door te zeggen dat er nou eenmaal clubs zijn met wie hij wil spreken en een vertrek niet uit te sluiten, geeft Slot volgens VI aan open te staan voor een nieuw avontuur. Feyenoord had de trainer loyaler verwacht, zo valt te lezen. Mede daardoor wil de club woensdag duidelijkheid.

Het bestuur van Feyenoord hoopt Slot echter nog steeds binnenboord te kunnen houden en gaat dan de miljoenenaanbieding die het voorbereid heeft ook op tafel leggen. Als dat niet genoeg blijkt om Slot in Rotterdam te houden, zal de Stadionclub het 'keihard gaan spelen', schrijft VI. De financiële noodzaak is er niet om meteen 'ja' te zeggen tegen het eerste bod van Tottenham en dus moet er waarschijnlijk diep in de buidel getast woren door de Engelsen om de trainer over te kunnen nemen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
22 mei 2023 om 13:18

Eens, hoe graag ik hem ook zie blijven moet Feyenoord nu al met volgend seizoen aan de slag en een trainer is daarin een belangrijke factor. Feyenoord moet ook kunnen schakelen met evt. vervangers namelijk voordat elke trainer onder de pannen is.

Hoop persoonlijk nog steeds op Bosz, al zijn de meningen daarover verdeeld.

22 mei 2023 om 13:22

Iedereen die over dat ene jaartje Ajax valt kent zijn geschiedenis gewoon niet. Bosz heeft 5 jaar bij Feyenoord gevoetbalt en is er daarnaast 3 jaar TD geweest.

Als dat allemaal al teniet wordt gedaan door sommigen door een jaartje Ajax..

22 mei 2023 om 13:22

Iedereen is een brood trainer of voetballer....

Wat had je anders van Slot verwacht dan? Heeft geen Feyenoord verleden en heeft er ook geen banden mee kwa stad of afkomst!

Hij heeft ook aan zijn eigen cariere te denken en terecht dat hij stappen maakt.

22 mei 2023 om 13:23

Marcelo Gallardo

22 mei 2023 om 13:29

Koeman was zowel bij Ajax als PSV trainer geweest voordat hij naar Rotterdam kwam, ik zie het probleem ook niet. Daarnaast is Danilo toch ook geliefd bij de aanhang.

22 mei 2023 om 13:37

Volgens 1908 is er al een lijst met mogelijke opvolgers bestaande uit 5 trainers. Bosz staat daar (gelukkig) niet op. 4/5 trainers zitten nu bij een andere club.

Laat Bosz maar lekker naar Ajax gaan. kunnen ze Daley Sinkgraven mooi terughalen als linksback.

22 mei 2023 om 13:40

Oneens. Het is pas mei. Wat een haast. Iedereen laat zich compleet opfokken door die berichtgeving. Het seizoen is niet afgelopen. We hebben alle tijd om een nieuwe trainer aan te trekken. Laat Slot eerst het seizoen even afmaken en dan kijken we verder.

22 mei 2023 om 13:48

Je doet net alsof dat iets slechts is? Maar Daley Sinkgraven zie ik graag terugkeren met Bosz naar Amsterdam, 4 jaar voetbal ervaring in de Bundesliga erbij, prima!

22 mei 2023 om 13:55

@feye_88 hoewel ik je sentiment ergens deel heb ik graag duidelijkheid vanwege de andere contractverlenging die al dan niet moeten gebeuren binnen Feyenoord. En voor sommigen zal de keuze van Slot om te blijven of te vertrekken best een grote overweging zijn voor hun eigen keuze.

Gimenez, Szymanszki, Hancko - allemaal spelers die al meermaals hebben aangegeven erg tevreden te zijn met Slot en zijn manier van werken. Mochten er grote aanbiedingen komen en zij weten niet waar ze aan toe zijn qua trainer volgend seizoen omdat Slot geen duidelijkheid geeft/feyenoord nog geen nieuwe coach heeft aangesteld, kan het zomaar zijn dat ze eieren voor hun geld kiezen.

22 mei 2023 om 13:56

Binnen 3 reakties zitten de Feyenoorders alweer op Ajax! Fnoord -> Slot -> ultimatum-> opvolger Bosz? -> Ajax. Knap hoor! Azfans kunnen jullie wel vertellen hoe trouw Slot is!

22 mei 2023 om 13:58

Clubliefde onder spelers bestaat ook niet (meer). Het zijn allemaal voorbijgangers die kijken waar ze het meest kunnen verdienen. Net als de meeste werknemers.

22 mei 2023 om 14:00

@Capis dan kun je nog wel duidelijkheid geven of eerlijk zijn dat je in gesprek bent met Tottenham over een overgang. Dit geintje flikte hij bij AZ ook al was de situatie toen iets anders, de club was niet op de hoogte. Je hoeft geen clubman te zijn om transparantie te tonen richting je werkgever. Vind het dan ook een goed signaal van Feyenoord, want zij moeten ook door.

22 mei 2023 om 14:00

@zanazanyan

Dat zal best. Maar voorlopig moeten we zondag naar Vitesse en is dan het seizoen afgelopen. We zijn net 1.5 week kampioen. Die haast is gefabriceerd door media. DIe spelers hebben ook gewoon een doorlopend contract en Slot is niet de enige trainer op deze aardkloot.

Ze gaan netjes met elkaar praten en daar komt een resultaat uit. HIj gaat weg of hij blijft.

Doe nou eens rustig en laat je niet zo opnaaien door die 10 berichten per dag over zijn contract. Er is echt geen haast. Ook met de spelers komt het wel goed. Hoe dom staat het als we ons compleet afhankelijk van Slot opstellen?

Als Te Kloese zn werk doet hebben we aan t begin van t seizoen een capabele trainer. De jeugd en de scouting werken al uitstekend. Dat komt heus wel goed.

22 mei 2023 om 14:05

Vind ik ook. Slot heeft geprobeerd om deze kwestie door te schuiven naar het eind van het seizoen om de titel binnen te slepen en alle aandacht daarop te vestigen. Dat is m gelukt. Intussen hebben de media als een stelletje wespen zitten steken.

Ik denk dat er weinig werknemers zijn die hun huid verkopen voordat de beer geschoten is. Volgens mij is in Slot in dat opzicht aardig transparant geweest en heeft ie aangegeven dat hij op sommige kansen in zal gaan. Dat is hem goed recht toch?

Voor Feyenoord zou het fijn zijn als er snel duidelijkheid is. Met of zonder slot kan Feyenoord succesvol zijn.

22 mei 2023 om 14:05

Bosz heeft feyenoord niks aan. Is eigenlijk compleet mislukt in het buitenland en zijn teams vallen zwaar hard door de mand na een tijd. Ik zie liever die trainer van AZ maar volgensmij gaat dat niet meer gebeuren. Met ten kloese zijn netwerk ben ik niet verbaasd als er een buitenlandse trainer komt.

22 mei 2023 om 14:06

Na anderhalf uur weer een artikel over Slot? Kom op, als er nou echt nieuws was...
Dit is gewoon een aanvulling op het andere artikel over de inhoud van het gesprek.

22 mei 2023 om 14:08

Ik zie dan nog liever Gio terugkomen of een Wim Jonk.
Bij Bosz begint het leuk, maar daarna zwakt het in de beslissende momenten vaak heel erg af.

22 mei 2023 om 14:08

Bosz schijnt niet op de lijst te staan in Rotterdam (volgens FTM dan). Benieuwd wie dan wel de 3 Nederlandse namen zijn....

22 mei 2023 om 14:09

Bosz heeft meer gepresteerd dan Jansen. Tevens het voetbal is 10x keer zo goed

22 mei 2023 om 14:24

@Feye_88 ‘doe nou eens rustig en laat je niet zo opnaaien.’

Haha je wordt lekker persoonlijk, rustig aan gast.

'Hoe dom staat het als we ons compleet afhankelijk van Slot opstellen?'

Je mist ook compleet de strekking van mijn bericht en van de meeste hier: niemand die zegt dat we compleet afhankelijk zijn van Slot als in de persoon Slot, maar wel van de positie van trainer.

Huidige spelers die in de belangstelling staan, nieuwe spelers die overgehaald moeten worden om voor Feyenoord te tekenen: de trainer is de sleutelpersoon hier. En ja, dat is zeker wel een doorslaggevende factor voor veel spelers.

Als jij in de veronderstelling bent dat spelers dit voor lief nemen in hun keuze voor een toekomstige stap -of als je denkt dat alle spelers hun keuze uitstellen tot het nieuwe seizoen- dan is dat erg naïef.

22 mei 2023 om 14:42

@The Utopian, Niet alleen als trainer, als speler deed Ronald Koeman dit ook al.

On: Zou het wel snappen als hij naar Tottenham wilt, maarja hij zit pas één jaar bij Feyenoord en kan volgend jaar de Champions League in. In mijn ogen valt er zeker nog meer te bereiken bij Feyenoord voor hem.

Ik hoop dat hij blijft, want het maakt de Eredivisie wel interessanter met een sterk Feyenoord.

22 mei 2023 om 14:46

Niet met je eens Corner53. Kokcu had bijgetekend en verklaarde vrij snel te werken aan een mooie transfersom voor Feyenoord. Hij had ook niet kunnen tekenen en voor extra handgeld naar het buitenland verhuizen. Clubliefde bestaat niet alleen maar uit spelers die hun leven lang bij dezelfde club willen spelen, ik zie het ook in een warme samenwerking tussen club en speler waarbij de gezamelijke belangen worden nagestreeft.

Uiteraard zijn spelers (en trainers) ambitieus, zo hoog mogelijk spelen/coachen en zo veel mogelijk verdienen. Waar Bogarde bij Chelsea liever een jeugdteam ging trainen omdat hij geen geld wilde inleveren, nam Elia de tegenovergestelde beslissing (meer minuten maken bij Feyenoord en hiervoor geld willen inleveren). Kuijt en van Persie kwamen terug om prijzen te winnen, Toornstra ging juist weg omdat hij bij Feyenoord te weinig aan spelen zou toekomen. Lijken mij allemaal voorbeelden waarbij een laagje clubliefde speelt.

22 mei 2023 om 14:49

Hij heeft groot gelijk. Als hij nu al zegt dat hij vertrekt zullen de doodverwensingen door een aantal leeghoofden weer zijn mailbox vullen. Zo lang mogelijk stil houden en hem snel peren ......jammer dat dat vandaag de dag nodig is.

22 mei 2023 om 14:52

Hulshof doorschuiven? Ervaren assistent erbij.

22 mei 2023 om 15:46

Lijkt mij ook inderdaad, vind dat ultimatum ook wat opmerkelijk. De man heeft net een aanbod gekregen, lijkt mij dat hij daar gewoon even over wil nadenken. Het is niet dat volgende week het nieuwe seizoen begint.

Overigens mooi verhaal ook, maar als over 2 weken een andere club zich meldt als dit toch mocht klappen, begint het gewoon weer van voor af aan. Contract is mooi, maar als de trainer weg wil, heeft het niet zoveel zin om daar aan vast te houden.

22 mei 2023 om 15:50

Rooiedraad, heeft 1908 die vijf namen ook genoemd? Ik weet alleen dat Tomasson erop staat. Waar ik overigens heel tevreden mee zou zijn

22 mei 2023 om 16:04

Pendeco: "on: Zou het wel snappen als hij naar Tottenham wilt, maarja hij zit pas één jaar bij Feyenoord".

Euh....hij zit er al langer hoor.

22 mei 2023 om 16:28

Precies!

Er zijn zoveel geruchten..
Feyenoord is stabiel en zag dit al van ver aankomen. Dus denk niet dat ze in paniek raken. Dat doet de media wel.

22 mei 2023 om 23:52

@feye_88 Wat Zanazayan zegt klopt. Er zullen hoe dan ook spelers vertrekken, en dus nieuwe gehaald moeten worden. Het lijkt me normaal dat spelers willen weten wie de trainer is en wat de speelstijl en verwachtingen zijn alvorens zij tekenen. Jij en ik vinden het ook fijn om te weten wie de leidinggevende is voor we ja zeggen op een aanbod.

De club stelt zich dan ook niet afhankelijk van Slot, maar wel van een trainer. Mocht Slot vertrekken, dan is het natuurlijk het ideale scenario om een trainer te hebben voor je nieuwe spelers aantrekt. Dan kunnen de lege plekken in het team samen met de trainer ingevuld worden, naar de door hem beoogde speelstijl. Zeker met het oog op een Champion's League plaatsing wil je dat zo goed en snel mogelijk klaar maken voor de voorbereiding. Dat is niet afhankelijk zijn van Slot, maar het oog op de toekomst van de club houden. Heel verstandig lijkt me.

22 mei 2023 om 13:18

Ben er ook blij mee, ik hoop nog steeds dat ie blijft (er komen betere clubs in de toekomst voor hem) en ben dankbaar voor de enorme progressie die hij mede heeft ingezet. Maar we moeten ook door, wie weet zitten ajax en psv straks ook om een nieuwe trainer verlegen. Dan kunnen we maar beter doorpakken.

22 mei 2023 om 13:37

Tja, het is nog geen eens juni. Geef de beste man wat tijd. We hebben een prima selectie en kunnen best door. Die haast wordt enorm door de media opgeklopt. Het seizoen is nog niet voorbij.

22 mei 2023 om 14:05

Dat er betere clubs in de toekomst voor hem komen is natuurlijk pure speculatie. Voor hetzelfde geld verliest hij volgend jaar alles met Feyenoord kansloos in de Champions League en wordt hij 4de in de Eredivisie. Komen er dan nog clubs van het niveau van Tottenham? Mijn voornaamste punt is hier dat je gewoon niet weet wat de toekomst gaat brengen. Het kan zijn dat als hij blijft er volgend jaar een Chelsea ofzo langskomt, maar dat kan ook niet gebeuren. Aan Slot dus om de keuze te maken.

22 mei 2023 om 14:23

Ook als hij alles verliest zou een betere club hem nog moeten nemen. Je ziet namelijk het spel dat hij speelt en hoe hij zijn tactisch vernuft overbrengt op zijn spelers. Slechte resultaten doen daar niets aan af. Je wilt een club die kiest voor jouw vanwege je manier van werken, niet omdat je toevallig een titel wint.

22 mei 2023 om 16:02

@baardgrasmus dan ben je zeker nieuw in de voetbalwereld. Resultaat gaat altijd boven goed spel. Dus slechte resultaten doen daar zeker wel iets aan af. Helemaal in de top.

22 mei 2023 om 16:09

En voor hetzelfde geld doet hij het volgend seizoen prima Miccoli, komt hij een CL poule door met mooi voetbal en wordt hij wederom kampioen. En dan komen er misschien clubs van een hoger niveau dan de Spurs.

Je weet inderdaad nooit wat de toekomst gaat brengen, maar een hoop (voornamelijk niet-Feyenoorders) zijn wel heel erg van de 'het glas is halfleeg' instelling.

Als hij echt overtuigd is van zijn eigen kwaliteiten, dan zal hij zich niet laten leiden door zulke gedachtes als het is nu of nooit.

We zullen het zien, voorlopig zijn we hopelijk tot het overleg woensdag even klaar met Slot artikelen....

22 mei 2023 om 17:28

@baardgrasmus en @ikweetalles11
Hoe veel beter dan de Spurs wil je een club hebben?
Je hebt een PL subtop club die de mogelijkheden heeft om elk jaar mee te doen voor een plek in de top 4.
Natuurlijk kan er een club uit de categorie daarboven komen, maar zo veel zit er nou ook niet boven de Spurs. Qua omzet zijn er in de wereld maar 9 clubs die meer geld verdienen.

De absolute top clubs (bayern, Real, City op dit moment e.d.) vissen uit een andere groep trainers. Dan moet je hopen op een topclub als United die weg gezakt is/was en iets anders willen proberen, misschien zoals Chelsea nu of zo.
De spurs zijn financieel en sportief toch een van de eerste clubs net achter de absolute top waar je terecht kan komen.

22 mei 2023 om 23:57

Dat hoor je vaak, dat de Spurs de mogelijkheid heeft mee te doen voor een plek in de top 4. Toch gebeurd dat niet heel vaak. De gemiddelde plaats van Tottenham in de afgelopen 20 jaar is toch echt nummer 6. Met meer uitschieters naar beneden dan boven.

22 mei 2023 om 13:18

In de zeik? Hij heeft gewoon een contract hoor, het is aan Feyenoord om hem daar aan te houden of niet. Arne heeft volgend jaar pas een clausule, die geldt nu nog niet.

22 mei 2023 om 13:28

Ja ja die kennen we, wordt een wakker! Als een trainer/speler wil vertrekken zal hij vertrekken ook als een club dit tegen wil houden! Mocht je zaken willen tegenhouden zal dat altijd averechts werken...

22 mei 2023 om 13:36

Gewoon duidelijk zijn als club zijnde, dan valt er altijd wel uit te komen.

22 mei 2023 om 14:43

Leuk hoor dat duidelijk zijn van de club. Al komt over 3 weken Benfinca (noem maar even wat) dan zal hij nog steeds vertrekken. Afspraken zijn leuk maar geeft nog steeds geen 100% zekerheid!
Heb het Wesley Sneijder ook wel eens wat hier horen zeggen? En waar ging hij twee dagen later heen?

22 mei 2023 om 13:19

Wat moet hij anders dan? Je gaat je baan toch ook pas opzeggen als je een andere hebt? Zo gaat dat nou eenmaal. En het is niet zo dat we vlak voor aanvang van het nieuwe seizoen zitten, toch? Slot heeft eigenhandig Feyenoord naar de titel geholpen, een zeldzaamheid en nu beginnen de eigen supporters hem gelijk af te vallen omdat hij een enorme carrière sprong kan maken, apart….

22 mei 2023 om 13:25

Snap het ook niet. Als hij het 1.5 weel geleden had gedaan dan was het ook een slechte timing omdat feyenoord dan nog geen kampioen was

22 mei 2023 om 16:11

Volgens mij zijn het voornamelijk niet-Feyenoorders die hem bekritiseren hoor Giannini.

22 mei 2023 om 16:14

Denk dat ze duidelijkheid willen omtrent of ze moeten zoeken naar een trainer voor de mogelijkheid er een goede club komt voor Slot zodat ze meteen kunnen doorpakken. Is denk ik ook het enige wat je mag verwachten. Heeft de club een titel opgeleverd en veel inkomsten met spelersverkoop. Geertruida en kokcu gaan de kassa doen rinkelen.

22 mei 2023 om 16:31

Dat kan ik mij niet zo voorstellen, denk dat die een stuk rationeler in de wedstrijd zitten.

22 mei 2023 om 13:20

Vind het ook beetje zwak van Feyenoord. Feyenoord is degene met de beste kaarten. Zij hadden meteen moeten zeggen dat ze slot nog 1 jaar aan zijn contract willen houden met een verhoging. Dan accepteert slot dat en kan iedereen weer verder.

22 mei 2023 om 13:23

Toch vindt ik het apart dat slot nog steeds in zijn interviews niet duidelijk durft te zijn. Hij kan toch zeggen dat hij 100% nog 1 seizoen bij feyenoord blijft ondanks de interesse van tottenham. Te kloesse doet dat toch ook, maar slot blijft elke keer maar mysterieus.

22 mei 2023 om 13:26

Ik snap slot aan de ene kant best wel. Stel dat een club langskomt die je echt niet kan afwijzen. Bijv Bayern of iets dergelijks. Dan heb je dus al beloofd te blijven en zit je daar dus mee. De problemen van Spurs kun je prima afwijzen. Het scheelt tenminste dat te Kloesse nu duidelijk wilt.

22 mei 2023 om 13:29

Hoe kan je duidelijk zijn als je het zelf ook nog niet weet? Het zijn geruchten, mogelijk gesprekken maar totaal geen zekerheid dat het gaat gebeuren toch? Dan ga je ook niet vooraf je eigen ramen ingooien? Dit is mij nochtans geleerd..

22 mei 2023 om 13:31

Het is ook maar net wat je leuker vindt. Bij Spurs valt er wat te halen en bij Bayern kan je alleen maar falen. Daarbij vind ik dat Feyenoord zich wel heel wanhopig vastklampt aan Slot. Net alsof je de komende 5 jaar in zak en as zit na wat er is opgebouwd..

22 mei 2023 om 13:31

En toch als slot slim is, blijft hij nog een seizoen. Want met cl ervaring kom je al anders binnen dan alleen eredivisie en wat Europese ervaring. Daar kijken spelers toch anders tegenaan.

22 mei 2023 om 13:32

Hij heeft zelf nog geen duidelijkheid. Hij duidelijk aangegeven dat als hij weggaat, dat goed moet zijn voor Feyenoord. Oftewel, ze vangen een goede transfersom voor hem, wat NU nog mogelijk is, volgend jaar clausule. Als hij daarnaast een overstap kan maken naar een grote club in de premier league, kan je hem dat toch niet kwalijk nemen? ‘Loyaler verwacht’ - Hij kon in de winter al naar Leeds, maar bleef loyaal aan Feyenoord en het seizoen. Laat de man rustig z’n eigen beslissingen nemen en ga niet een week na hij die club hoogstpersoonlijk kampioen heeft gemaakt, hem weer afvallen om iets wat hij al maanden door laat schemeren; een eventueel vertrek.

22 mei 2023 om 13:33

Tenzij je keihard afgaat in de CL. Je moet oogsten als het tijd is en niet als het mogelijk bedorven is. Wie zal zeggen hoe het komend seizoen zal gaan?

22 mei 2023 om 13:35

En wat als hij het niet accepteert? Je doet nu ook wel heel leuk alsof Slot totaal niet zit te wachten op Spurs en gewoon even moet zeggen dat hij daar sowieso niet heen gaat, maar als daar sprake van was had hij dat allang gelegd. Ik geloof eerder dat jij bang bent dat jouw succescoach misschien aan de slag gaat bij de grote rivaal van je andere club.

22 mei 2023 om 13:50

Arsenal890 ouwehoert sowieso leuk mee over Feyenoord, maar als Arsenal tegen Veyenoord zou moeten is ie vol voor the Gunners 😉

22 mei 2023 om 14:00

@Pieterpost

Dus je kan niet 2 clubs supporten? Dat is een beetje gek vind ik. Ik kan er wel meer dan 2 supporten, al ligt m'n hard bij 1 club. Mag ik dan wel meepraten?

22 mei 2023 om 14:03

Pieterpost,

Ik ben gewoon een Feyenoord fan hoor? Iemand kan toch fan zijn van 2 clubs?

Spursfan96,

ja ik zou het heel jammer vinden als slot weggaat maar iedereen weet dat het gaat gebeuren. Of het nu dit seizoen is of volgend seizoen. Het enige waar ik op hoop is een club waar mogelijkheden liggen. Bijv ten Hag bij united. Spurs is niet zo’n club. Veel van jouw mede supporters hebben dat ook al uitgebreid genoemd. Dus nee dat is niet omdat ik een Arsenal fan ben.

22 mei 2023 om 14:07

@nora dat kan best wat mij betreft, maar Arsenal890 praat vaak mee over Feyenoord, terwijl Arsenal hem nauwer aan het hard ligt als je afgaat op de inhoud van z’n reacties. Was puur een constatering.

22 mei 2023 om 14:09

Tja, toen hij naar Feyenoord ging vond ik Feyenoord ook niet zo'n club, maar hij heeft er toch wat moois van gemaakt. Dat de situatie bij ons nu hopeloos is hoeft niet te betekenen dat dat altijd zo hoeft te zijn. Voor hetzelfde geld pakt Slot volgend jaar een FA cup en haalt hij top 4 met mooi voetbal, en dan vinden we allemaal weer dat hij een goede stap heeft gemaakt.

22 mei 2023 om 14:10

En waarom kan dat niet @Pieterpost? Ik praat ook vaak mee over Spurs, maar als Spurs tegen AZ zou moeten spelen hoop ik op een overwinning van AZ. Niks mis met het supporten van meerdere clubs.

22 mei 2023 om 14:12

Pieterpost,

Ik ben voor beide clubs. Dat kan toch gewoon?

Spursfan96,

Feyenoord is een top 3 ploeg. Dat is toch echt een compleet andere situatie dan Spurs. Voor hetzelfde geldt verliest slot wat wedstrijdjes en wordt hij er naar een half jaar uitgegooid. Vele zeiden dat ook onder Mourinho en conte. Jij als Spurs fan zou moeten weten wat voor slangenkuil Spurs is. Niet voor niets dat bewezen coaches als conte en Mourinho er weinig van konden maken. Al waren top 4 gewoon goede prestaties.

22 mei 2023 om 14:16

Dat vind ik dan weer netjes dat je dan voor AZ bent. Kijk al liggen je roots in Londen wordt het een ander verhaal.

22 mei 2023 om 14:20

Nogmaals mijn vraag, je kunt toch gewoon voor 2 clubs zijn?

22 mei 2023 om 13:20

Hoezo neemt hij de club in de zeik, hij maakt ze kampioen. Als ze zo achter hem stonden konden ze ook eerder met een verbeterd bod komen om hem te houden toch? Als je elders het dubbele kan verdienen ga je ook.

22 mei 2023 om 14:19

Dat doen ze toch @Johan Feyenoord doet een verbeterde aanbieding. Dan is het aan Slot om te accepteren of niet.

22 mei 2023 om 13:21

Wat is dit nu weer voor onzin!

als Spurs zich niet officieel voor hem heeft gemeld dan kan hij toch ook niks doen?
Neemt niemand in de zeik en heeft groot gelijk dat hij alles netjes en duidelijk afwacht.

Wat een ondankbaar volk hebben wij!

Wees trots dat grote clubs hem willen bij ons vandaan. Hij heeft ons met vooral geweldig voetbal naar een Europese finale gebracht en kampioen gemaakt! niet met geluk, maar met kwaliteit en mooi voetbal.

Er voor gezorgd dat we 2 jaar op rij dik kunnen cashen voor onze sepelers.

Wees trots op hem inplaats van nu alweer uitkotsen. Schandalig

22 mei 2023 om 13:24

De geschiedenis herhaalt zich. Toptrainer, maar stapt zo op een andere trein als het hem uitkomt.

22 mei 2023 om 13:34

‘De geschiedenis herhaalt zich’ - Net als elke voetballer, dat heet ‘door-ontwikkelen’ en ‘carriere sprongen’ maken. Als jij nu manager kan worden bij een ander bedrijf, terwijl je nu Junior nogwat bent, dan doe je dat toch ook? Je leeft voor jezelf. Slot blijft dat hopelijk voor hem ook gwn doen.

22 mei 2023 om 13:47

Het verschil is dat hij bij AZ einde contract was, dus moet hij verder kijken. Nu heef thij nog 2 jaar contract. toch anders

22 mei 2023 om 13:26

Ja dit trucje deed slot ook al bij AZ. Het blijft een job hopper. Dusja wat Feyenoord destijds bij AZ deed met Slot overkomt Feyenoord nu zelf.

22 mei 2023 om 13:29

Verschil is dat hij nu een doorlopend contract heeft. Toen bij AZ liep ie zn laatste halfjaar in en dan mag je overleggen

22 mei 2023 om 13:30

Cookie from own dough

22 mei 2023 om 13:36

Dat werkt zo bij spelers. Coaches mogen praten met wie ze willen en wanneer ze willen, ook met een doorlopend contract.

22 mei 2023 om 13:41

Hij naait helemaal niemand. Hij is in gesprek met een grotere club. Logisch. Dat zou elke werknemer doen. Dit is geen trucje. Dit is je carrière opbouwen.

22 mei 2023 om 13:59

En wellicht gebruikt Slot deze interesse om er betere voorwaarden voor zichzelf uit te slepen en volgend seizoen via de voordeur te vertrekken

22 mei 2023 om 14:18

@gryudo

Hij was al voor de periode van de 6 maanden in contact met Feyenoord. Dat is wat AZ zo pissed off maakte. Plus dat hij tegen zijn spelers had gezegd dat ze niet met anders bezig moesten zijn met AZ.

22 mei 2023 om 14:33

Je wordt wel heel vervelend Prem met steeds in de herhaling te vallen over wat er toen des tijds bij AZ is gebeurt. Als hij nu een stap maakt of wilt maken snap ik dat prima, heeft een prachtige prijs gewonnen met Feyenoord. Bij AZ was er onduidelijkheid waar hij niet op ging wachten en ging op zoek naar zekerheid.

22 mei 2023 om 14:39

@jurumy

Err was geen onduidelijkheid, AZ wilde verlengen, en Slot ging voor de vrije periode van 6 maanden met Feyenoord praten.

Doet er overgins verder niets af aan het feit dat ik het met je eens ben over het willen maken van stappen, heb verder zelf ook geen enkele rancune jegens Slot.

22 mei 2023 om 13:55

Arne Slot moet helemaal niets. Hij neemt de club ook niet in de zeik.
Iemand neemt een club pas echt in de zeik wanneer hij die garantie dat hij blijft wel geeft en vervolgens alsnog vertrekt (zoals heel veel andere spelers of trainers). Dan liever iemand die ten minste eerlijk is, dan kan de club daar (in ieder geval een beetje) op anticiperen.

Hij heeft gewoon een contract. Net als elke andere speler of trainer kan hij geen 100% garantie geven dat hij volgend jaar nog bij dezelfde club zit mocht er een financiële en/of sportieve uitdaging komen die niet te weigeren is. En dan nog moet een club mee werken aan een transfer dus daar zijn ze uiteindelijk ook zelf bij.

En dat verhaal over loyaliteit vanuit de club is ook zo'n onzin. Uiteindelijk is die loyaliteit er vanuit clubs richting spelers of trainers ook niet in het voetbal. Denk bijvoorbeeld aan Ranieri die een half jaar na een onwaarschijnlijk kampioenschap met Leicester weg moest, er is niemand die kan zeggen dat zo'n scenario niet ook bij Feyenoord kan gebeuren. Volgens mij kunnen we bij elke club wel een icoon vinden die, ondanks eerdere prestaties werd ontslagen of spelers die weg moesten op het moment dat de prestaties tegen vielen. Hoe kun je dan verwachten dat die loyaliteit er vanuit spelers of trainers wel is.

22 mei 2023 om 14:28

Ja precies, beetje naief om te denken dat Slot niet ingaat op kansen die hem geboden worden. Dat is het lot van de Nederlandse competitie: ben je een talent (speler, trainer, wat dan ook), dan komen er kansen in een betere competitie met meer financiele mogelijkheden.
Slot is daar duidelijk in, maar verwacht geen wonderen: hij zegt toch niet op totdat hij een nieuw contract heeft getekend. Logisch toch?

22 mei 2023 om 14:40

Domineederksen@ Hoezo kiezen. Dit is hoe jij ook een werkgever tegen elkaar kan uitspelen. Dit een vraag en aanbod verhaal. En dat stoken van die riool journalisten moet ook ophouden.

22 mei 2023 om 14:47

Haha laat ze maar lekker de stekker eruit trekken. Kan hij naar Ajax.

22 mei 2023 om 14:54

Nu nog niet, maar dat gaat nog wel een keer gebeuren.

22 mei 2023 om 15:27

Zaakwaarnemer denk slim te zijn maar Feyenoord zal vele miljoenen vragen en terecht ook want zaakwaarnemer was erbij toen hij verlengde. Spurs heeft geld zat. Feyenoord is de lachende winnaar als ze 8 a 10 mil voor een trainer kan vragen

Nou, het verleden vertelde wat anders..... Hoe was ie ook al weer bij AZ weg gegaan en bij Feyenoord terecht gekomen? Oh ja.Edit: niet zeggende dat het nu automatisch weer zo zou gaan, maar daar verbaasd over zijn, is toch echt wel apart imo.

22 mei 2023 om 13:20

Daar was hij einde contract

22 mei 2023 om 15:15

Maar praatte in december stiekem met Feyenoord. Het punt is dat Feyenoord prima kan zeggen: je hebt een contract, dus je blijft. Je laat je toch niet piepelen door je trainer? Je hebt het volste recht om hem aan zijn contract te houden. Dus dan zeg je niet: voor woensdag beslis jij. Nee, wij als Feyenoord zijnde beslissen dat je blijft!

22 mei 2023 om 16:18

Kom op Formus, zo werkt het toch niet!

Als club kun je proberen het meeste eruit te halen, financieel.
Maar iemand tegen zijn zin binnen houden werkt toch niet! Helemaal niet in de voetballerij.

22 mei 2023 om 18:15

Bij Zerrouki werkte het prima, net zoals het bij de meeste prima zal werken, iedereen weet dat al je er met de pet naar gaat gooien dat je je eigen ruiten ingooit, want dan wil geen enkele betere club je meer.

23 mei 2023 om 17:12

Dnsdkr, je zal even teleurgesteld zijn, maar je gaat echt wel weer verder, zoals wandering ook zegt. Anders gooi je je eigen glazen in.
Bovendien heb je zelf een contract getekend, met je volle verstand.

22 mei 2023 om 13:21

Is hij ook eerlijk in geweest volgens mij. Nooit geheim gehouden dat de kans groot zou zijn dat hij weggaat als hij een beter aanbod krijgt.

22 mei 2023 om 13:22

Vergelijking slaat nergens op aangezien hij bij AZ een aflopend contract had waarbij AZ wel heel lang heeft gewacht om te komen met een nieuwe aanbieding.

22 mei 2023 om 13:24

Dit komt van voetbal international, die geen bronnen vermelden. Lijkt me dus uit de duim gezogen.
Echter is de gedachte helemaal niet onlogisch, sterker nog, het is zeer aannemelijk.
Een ultimatum is noodzakelijk in deze fase, daar je al aan het einde van het seizoen zit en graag een nieuwe trainer hebt voordat de voorbereiding begint. Dus de directie moet weten waar ze aan toe zijn.

22 mei 2023 om 13:27

Klopt helemaal Formus!!! Het is de werkwijze van Slot! Op een slechte manier vertrekken. Had ik wel kunnen voorspellen als AZ Fan

22 mei 2023 om 13:38

Onzin Prem. Hij is alleen slecht vertrokken bij AZ door AZ. Zij baalden dat hij in gesprek ging met een andere partij, maar dat was zn goedrecht.

Het is nog mei en er is niets aan de hand. Als hij weg wil dan mag dat. Daar is een bedrag voor en bepaalde voorwaarden. Voldoet hij daaraan? Dan gaat ie door de voordeur weg.

Media klopt deze rommel op en jij doet er lekker aan mee.

22 mei 2023 om 14:20

@feye_88

"...maar dat was zn goedrecht."

Niet helemaal. Hij sprak al met Feyenoord voor de periode van de laatste 6 maanden (waarin je vrij bent), dat is waarom AZ hem meteen weg deed.

22 mei 2023 om 14:44

Wat een onzin. Zijn contract liep af en Feyenoord was geinteresseerd. Een coach met ambitie grijpt zo'n kans 99 van de 100 keer aan. Datzelfde gebeurt nu weer nu hij goed werk heeft afgeleverd bij Feyenoord en Tottenham wellicht concreet gaat worden. Daar gebeuren verder helemaal geen gekke dingen. Hij heeft nu echter een doorlopend contract waardoor er plooien gladgestreken dienen te worden.

22 mei 2023 om 13:43

Wat Feyenoord op dit moment stoort (volgens VI althans), is dat Slot min of meer is aangeboden bij andere clubs door zijn zaakwaarnemer. Bij AZ had hij een aflopend contract. Dan is het logisch dat je actief op zoek bent naar een nieuwe club voor het volgende seizoen. Nu heeft Slot nog een contract voor twee jaar, dat maakt het natuurlijk wel een ander verhaal.

Als dit waar is, zal hij zeker vertrekken.

22 mei 2023 om 13:16

Gaat ie ook. Zeker weten.

22 mei 2023 om 13:17

Hij mag gaan maar dan moet hij wel Kokcu meenemen voor 60M

Sooo is dat niet erg snel? Seizoen is nog niet eens afgelopen…

22 mei 2023 om 13:38

Dit dus. De maand juni (normaalgesproken de maand dat je met de gesprekken begint) moet nog starten…

22 mei 2023 om 13:47

Welk medium moeten we nog geloven? Te Kloese zegt dat niemand zich nog gemeld heeft en Slot zegt dat ze zich eerst bij de club moeten melden. Ondertussen het een na het andere bericht zonder enige journailistieke achtergrond. Het betreft allemaal speculatie. Ook Tottenham heeft zich niet uitgesproken. Laten we maar gewoon rustig afwachten.

22 mei 2023 om 14:32

Als je elke dag maar roept dat er gesproken is, krijg je als journalist natuurlijk wel een keer gelijk. Ik geloof best dat Tottenham interesse heeft en dat ze de boel onderzoeken. Of Slot daarna kiest voor Tottenham of voor Feyenoord, dat is natuurlijk nog helemaal niet bekend. Ik krijg een beetje het gevoel dat Te Kloese ook het gevoel heeft (door alle berichtgeving) dat hij haast moet maken, maar feitelijk is dit seizoen nog niet eens afgelopen. Slot focust zich volgens mij in de eerste instantie ook alleen nog maar op dit seizoen. Volgend seizoen begint volgende week pas.

Als je aan je centen denk moet je naar Spurs gaan want als je wordt ontslagen vind je sws een club na Spurs en als je aan je carrière denkt moet je bij Feyenoord blijven

22 mei 2023 om 13:18

Juist dat

22 mei 2023 om 13:23

Nou ja, als hij zou blijven en volgend jaar weer gewoon 3e of 4e wordt, weet ik niet of zijn carrière ook nog zo’n boost krijgt.

22 mei 2023 om 13:23

Als hij bij Spurs wordt ontslagen na 10 nederlagen uit 10 vindt hij alsnog lachend een nieuwe club van minimaal het kaliber Feyenoord / Ajax / PSV. Daar zou ik me als ik hem was echt totaal geen zorgen over maken.

22 mei 2023 om 13:31

Bij Feyenoord blijven, 3e of 4e worden en er met 0 punten uit gaan in de CL. Kan ook zomaar gebeuren, dan staat er zeker geen Spurs meer op de stoep. Had het als ik Slot was ook wel geweten.

22 mei 2023 om 14:07

Ja zo kunnen we allemaal wel scenarios verzinnen.

22 mei 2023 om 14:17

Denk dat je het punt mist, je kan nu met zekerheid naar Spurs. Wellicht daarna niet meer.

22 mei 2023 om 14:46

@repuiztav - Dat scenario ligt wel dichterbij de realiteit dan dat het nog beter zou kunnen gaan. Natuurlijk blijft het gissen, maar een Tottenham komt natuurlijk niet altijd langs en zeker niet als Feyenoord ineens een minder seizoen gaat spelen. Hoe dan ook blijft het allemaal gissen tot Tottenham daadwerkelijk concreet wordt. Tot die tijd valt er weinig zinnigs over te zeggen.

22 mei 2023 om 16:30

Hoezo moet hij voor zijn carrière bij Feyenoord blijven? Best case scenario is dat hij nog een geweldig seizoen heeft zoals dit jaar en dan zit hij nog steeds in dezelfde situatie (veel grotere clubs gaan niet komen) terwijl als hij dit seizoen niet evenaart er een grote kans is dat de grote buitenlandse clubs afhaken.. Bij Feyenoord kan hij ook na een slechte dienst bij Spurs weer terug keren.

Heel Nederland wil hem naar de buitenland pushen. Zijn ze zo bang voor Feyenoord?

22 mei 2023 om 15:51

Dat krijg je als je kampioen bent, even wennen he? Welke bij het grote jongens voetbal

Juist. Doorschakelen!

22 mei 2023 om 13:19

Marcelo Gallardo wil CL spelen. Direct bellen!

Mwa, dit vind ik dan weer de typische VI-insteek, zeker nadat je te Kloese al hoorde afgelopen zondag. Ze weten heel goed dat er interesse op gang kan komen voor Slot en dat die er op de achtergrond is, maar willen logischerwijs snel duidelijkheid. En heel goed dat ze dat ook eisen.

Arne Slot heeft nu succes. Maar lijkt soms te vergeten dat hij dit niet allemaal zelf heeft geflikt. Nu vertrekken en je toont aan dat je niet echt een loyale coach bent. Straks gaat het vast ook een keer wat minder, en dan zijn mensen dit niet snel vergeten.

22 mei 2023 om 13:52

Hij heeft in 2 jaar de club succesvol gemaakt. Als Feyenoord er met Spurs uitkomt is er helemaal niks aan de hand. Als Spurs niet genoeg biedt, gaat Slot niet weg. Wat is het probleem precies?

22 mei 2023 om 14:50

Sorry hoor, maar wanneer is een coach wel loyaal? Bij AZ heeft hij z'n contract uitgediend en bij Feyenoord heeft hij er nu twee seizoenen gezeten. Een gewilde coach met ambitie maakt nou eenmaal stappen en dan vind ik het nogal komisch dat mensen ineens loyaliteit eisen.

Feyenoord trapt er toch ook net zo makkelijk een coach uit als hij niet presteert? Of heeft Feyenoord nooit een coach ontslagen? Feye_88 heeft gewoon een goed punt.

22 mei 2023 om 17:51

Dit geld toch voor iedereen in het voetbal, maakt niet uit of je nu speler, trainer, TD, scout of nog een andere functie hebt. Niemand doet het alleen.
Loyaliteit is er vanuit clubs ook niet. Als je de kans krijgt moet je die pakken. Ik geloof daarom ook niet dat het tegen je gaat werken. Er zijn immers genoeg voorbeelden van coaches die in hun carriere ook vaak genoeg tussentijds ergens weg gingen (koeman en Advocaat zijn met tweeen zo vaak op een voorbij rijdende trein gesprongen dat je er een spoorboekje mee kan vullen, en die carrieres gingen ook met pieken en dalen).

Lekker als je zo onder druk wordt gezet. Getuigd niet echt van vertrouwen. Dan weet je al waar het op uit gaat draaien.

22 mei 2023 om 13:21

Nee, je moet jezelf aan het lijntje laten houden en dik in de voorbereiding opeens een andere coach aantrekken.

Dit doet Feyenoord prima.

22 mei 2023 om 13:33

@njfromvol dik in de voorbereiding? het huidige seizoen is nog niet eens ten einde......hoe op tijd wil je het hebben?

22 mei 2023 om 13:48


Dit is inderdaad ruim op tijd, maar bobo suggereert dat we hem nog even lekker moeten aanmodderen met andere clubs. Dan loop je het risico dat je in een laat stadium alsnog op zoek moet naar een andere trainer.

Dus Feyenoord doet het wat mij betreft prima om nu snel duidelijkheid van Slot te eisen,

Daar hebben we in Alkmaar ervaring mee. Begrijp me niet verkeerd; het is werkelijkwaar een uitstekende trainer. Loyaliteit is alleen niet iets wat dikgedrukt in zijn woordenboek staat.

22 mei 2023 om 14:05

Ja dat is toch jammer. Na deze twee intense jaren waarbij de supporters zijn naam uitgebreid hebben gescandeerd, elke Feyenoorder zijn waardering uitspreekt verwacht je toch wat meer emotionele binding ofzo. Maar goed, misschien is dat mijn valkuil.

22 mei 2023 om 14:39

Het nadeel van nuchtere mannen, is dat ze ook naar de andere kant van de medaille nogal nuchter zijn.

22 mei 2023 om 14:54

Hij diende zijn contract uit bij AZ. Ik vind het echt lachwekkend hoe men ineens met de term 'loyaliteit' strooit als het op Slot aankomt. Feyenoord is bij lange na geen eindstation, laat staan met alle respect een AZ. Wat verwacht je dan; dat coaches er even vijf jaar blijven zitten terwijl ze ambities hebben? Hoe is Slot in jouw ogen anders dan iedere andere coach? Het is in mijn ogen pure supporterspraat. Als je een aflopend contract hebt bij AZ en Feyenoord komt, is dat gewoon een stap. Heb je een doorlopend contract bij Feyenoord en Tottenham komt, is dat wederom een hele interessante stap. Dan is het aan de clubs om eruit te komen. Slot komt uit Bergentheim en heeft professioneel gezien waarschijnlijk de grootste binding met PEC Zwolle. Waar moet die loyaliteit dan ineens vandaan komen?

22 mei 2023 om 17:59

Voor mij is wat er tussen hem en AZ gebeurde meer een bevestiging dat je als trainer of speler ook nergens op hoeft te rekenen vanuit je club.
Slot deed hier niets verkeerd, hij had een aflopend contract en er kwam een grotere club langs. Hoe veel meer loyaliteit wil je hebben in het voetbal dan iemand die zijn contract uit dient.
Vervolgens werd hij uit rancune door de club op non-actief gesteld en kreeg hij alle fans over zich heen. Als je mij als buitenstaander vraagt wie er geen loyaliteit hadden, waren dat de club en de fans richting een goed presterende trainer met een aflopend contract, niet omgekeerd.

Want naar AZ was hij ook enorm loyaal toen Feyenoord aanklopte, toch? Slot komt toch in de verleiding doordat er een grotere club aankomt en er meer geld bij komt kijken.

22 mei 2023 om 14:19

Hij had bij AZ gewoon een aflopend contract. Dan kun je toch met iedereen praten en overal tekenen. Dat AZ hem dan op non-actief zet omdat hij na afloop van zijn contract ergens anders aan de slag zou gaan was hun keuze, dat kun je hem moeilijk verwijten. Als we mensen al na gaan dragen dat ze hun aflopende contract niet verlengen is er, zowel vanuit de clubs als vanuit spelers en trainers al decennia lang niemand meer loyaal geweest in het voetbal.

Het mooie van deze soap is wel dat ik bij elk hapje van m'n lunch een nieuw artikel te lezen heb. Maar even zonder grappen, Slot is toch geen ras echte Feyenoorder in hart en nieren? Geweldige prestatie natuurlijk, maar als Feyenoord 3e was geworden en Tottenham was langs gekomen was het dan geen "probleem" geweest? Ik begrijp hem overigens heel goed als hij gaat, ondanks dat Tottenham natuurlijk gewoon een trainers kerkhof is...

Loyaler ?? Ik snap heel goed dat hij wil luisteren naar Spurs. Of dat iets met loyaal te maken heeft weet ik niet. Hij kan bij Spurs van nul beginnen en het kan onmogelijk slechter gaan dan dat het nu gaat. Snap dat hij, buiten de euros om, heel graag naar Spurs wil vertrekken. Vanuit Feyenoord snap ik het ook heel goed, die moeten ook denken aan volgend jaar. Jans komt vrij bij Twente ?? Die is echt wel geschikt om bij Feyenoord aan de slag te gaan. Misschien Bosz, maar ik weet niet of de supporters hem pruimen omdat hij bij Ajax heeft gezeten.

22 mei 2023 om 13:31

@nation: ik zou Bosz nog steeds meer omschrijven als Feyenoorder dan als Ajacied. Dat lijkt me geen enkel probleem. Ik lees hier ook vaker kritiek op de coach Bosz dat hij verdedigend naief is, dan dat het een probleem is dat hij Ajax een jaartje getraind heeft. 9 jaar in dienst geweest in Rotterdam.

Hoop oprecht dat dit netjes blijft gaan!
O.a. Slot heeft ze gebracht waar ze nu staan en is een trainer met ambitie, heeft nog niks verkeerds gezegd en handelt zuiver.
Het is logisch dat hij even heeft afgewacht.
Laat de media nou ook maar even afwachten ipv steeds hetzelfde te roepen!

Goed zo Feyenoord, snel duidelijkheid creã«ren want aan deze situatie heeft niemand wat. Voorbereidingen voor het nieuwe seizoen worden snel aangevangen, hopelijk met Slot. 'als' hij gaat moet er een flinke som geld op tafel komen, lees/hoor bedragen tussen de 15 en 20 miljoen.

Zojuist bekend geworden;

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-doet-woensdag...

Hoe naïef zijn ze bij Feyenoord wel niet hahahaha. Op basis van wat zou hij loyaler moeten zijn? Is geen Feyenoord man en is voor zijn carrière bezig.

22 mei 2023 om 14:09

Dit zijn de woorden van VI, niet van Feyenoord

Wat mij betreft is hij heel loyaal geweest, namelijk heel hard gewerkt en de kampioenachap binnengebracht.

Gaat Feyenoord ook lotaal zijn en spelers binnenboord houden ondanks hoge biedingen van andere clubs ?

De beste man heeft Feyenoord naar een Europese finale geloodst en een kampioenschap behaald. Hoe durven sommige supporters hem nu te vervloeken, echt waar? Loyaliteit is leuk totdat iemand met een zak geld zwaait en die persoon lijkt te zijn gaan zwaaien.

Prima zet van Feyenoord. Mocht slot weggaan neem ik hem niks kwalijk. Heeft het fantastisch gedaan maar is gewoon geen echte Feyenoorder slot kiest(terecht) voor zichzelf en wat hij denkt dat goed is voor zijn carrière.

Alleen jammer dat er zo’n groot ding van wordt gemaakt. Hopelijk snappen mijn mede kameraden dit.

22 mei 2023 om 13:43

Geloof wel dat hij Feyenoord minded is. Zie interview met zijn ouders. Ziet PL als volgende stap al zou ik Spurs niet gauw kiezen. Slangenkuil zie historie.

Snap de reactie van Feyenoord wel... Een trainer is een passant en je moet je niet laten ringeloren door een trainer... En bij 't aantrekken van een nieuwe trainer heb je ook tijd nodig.. Niks is groter dan een club ook een trainer niet

Dacht feyenoord serieus dat Slot loyaler zou zijn geweest?
Hoe je bent gekomen zo kom je er ook weer vanaf

Dit is alleen maar vanuit de media ontstaan. Drama voor niks. Puur voor de kliks en de views. Ik vertrouw er op dat Feyenoord en Slot er samen goed uit komen, of dat nou blijven of vertrekken is.

Juist, eindelijk nemen ze de heft in handen, ze mogen best wat harder zijn tegen Slot, niet alles en iedereen bij Feyenoord draait om hem. Mocht Slot toch willen vertrekken, dan moet Feyenoord lekker hoog in de boom zitten kwa transfer geld, en niet gelijk meewerken met en vetrek, Feyenoord moet er ook wat aan hebben en niet alleen Slot, het werkt beiden kanten op.

22 mei 2023 om 13:40

Eens!

Jonge jonge triest hoor Feyenoord... ze mogen in hun handjes wrijven met Slot! En dan janken dat hij mss verder wil kijken dan Feyenoord dat is toch logisch 😅

22 mei 2023 om 13:31

Hoezo triest? Voorbereiding op het nieuwe seizoen begint vanaf komende maandag. Vrij logisch dat je als club zijnde wil weten waar je aan toe bent mbt transfers etc en noem maar op. Op onzekerheid kan je geen beleid voeren.

22 mei 2023 om 20:43

Zeker waar

Beetje dankbaarheid richting Arne is ook wel op zijn plaats denk..

Zerrouki en v.d.belt zijn gekocht omdat Slot dat wilde toch? Feyenoord doet er in ieder geval alles aan, maar een megasalaris en meedoen op het hoogste niveau is natuurlijk andere koek.

Laten we van een coach, net zoals van spelers, vooral geen loyaliteit verwachten vandaag de dag. Slot heeft aangegeven alle opties open te houden en heeft Feyenoord geen beloftes / toezeggingen gedaan. Balletje ligt bij de club, zij moeten bepalen of ze hem aan het contract willen houden of flink willen cashen. Zou niet te lang wachten met het nemen van een beslissing.

Gevalletje Koeman dit. Jammer, want met een zelf gebouwde team kampioen worden en de CL in gaan is toch de kroon op je werk? Bij Tottenham moet hij nog maar afvragen of ze Europees gaan spelen en het rommelt al jaren bij die club. Geld verblind blijkbaar, ook bij Slot

22 mei 2023 om 13:57

Bij Feyenoord heeft ie nu ook alles eruit gehaald wat erin zit. Kan alleen maar minder worden.

Als hij naar Spurs wil en dat ziet er naar uit dan is het simpel. Aan zijn contract houden heeft geen zin. Afkoopsom van min. 10 miljoen vragen is reëel. Minder geen genoegen mee. Niet voor niets heeft hij met 2 jaar verlengd. Dat Slot vertrekt daar twijfel ik niet over. Peter Bosz, Maurice Steijn, J.D. Tomasson nu mee gaan praten. Ik vind Bosz nr 1 om hem op te volgen. Sipke moet blijven samen met John de Wolff.

22 mei 2023 om 14:05

Jansen van AZ. Is de enige die bewezen heeft Slot op een goede manier over te nemen. Gelijk Reijnders meenemen.

22 mei 2023 om 14:23

Kassa voor AZ dan. Jansen heeft nog een contract en Feyenoord heeft geld. 10 miljoen vragen.

Als hij vertrekt, dan heb ik liever dat ze dat de komende weken al beklinken, dan dat het weer een gebed zonder eind wordt en dat je dan in augustus nog met een nieuwe trainer op de proppen moet komen. Een trainer die dan nauwelijks een voorbereiding heeft gehad met de spelers. Een afkoopsom van 10-15 miljoen lijkt me billijk, gezien de prima uitgangspositie die Feyenoord heeft. En daar kun je dan toch mooi weer een paar spelers voor halen die, voor onze begrippen, een directe versterking zijn.

Loyaliteit is iets voor supporters. Als speler en coach moet je vooral aan je eigen loopbaan denken.

Als ie graag op dat niveau wil werken moet ie nu de kans pakken. Slot heeft geweldige resultaten te overleggen. Het kan zomaar zijn dat het volgend seizoen wat minder is met Feyenoord. En dan komt er misschien geen club van het kaliber Spurs meer.

Oei.., naast De Telegraaf zaagt VI nu ook aan de stoelpoten van Feyenoord. Daar slapen ze ook allemaal onder een Ajax-dekbed dus ze willen Feyenoord afbreken. Toch? Nee? Oh.. On: Goed dat Feyenoord een ultimatum stelt en duidelijkheid eist. Zij moeten ook door. Volwassen mensen spreken elkaar aan en vertellen de waarheid. Conclusie zal zijn dat hij naar Spurs gaat. Daar zal hij vroeg of laat de laan uit gestuurd worden. Hopelijk pas na een seizoen of 2 en dan zal hij bij Ajax tekenen. Want ooit gaat hij trainer van Ajax worden. Hij laat zich niet tegenhouden door vals sentiment.

Het is net een vrouw. Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf.

Een zaakwaarnemer die deze situatie gebruikt om de beste deal voor zijn cliënt eruit te halen? Is dat zo nieuw?

Uiteindelijk hoeft Feyenoord niets te doen, daar Slot nog gewoon een contract van 2 jaar heeft.

Laat Tottenham maar zien hoe graag ze m willen en zet de afkoopsom op minimaal 50 miljoen.

Jeetje. De laatste wedstrijd van het seizoen is nog niet eens gespeeld. Wat een paniekvoetbal. Los daarvan. Dan stel je een deadline. En dan komt bij wijze van spreken Bayern München op 3 augustus langs. En dan? Dan ga je hem tegen (kunnen) houden? Dat gelooft toch niemand?

22 mei 2023 om 14:17

Ja dat geloof ik wel. Slot hoeft van Feyenoord niet weg. Ze willen natuurlijk dat ie blijft. Heeft nog een 2-jarig contract. In de voetballerij gaat om veel geld en Feyenoord hoeft dus niet Slot te pleasen of ergens mee akkoord te gaan om het hem te gunnen. Dat kan seizoen daarop aangezien ie dan een clausule heeft.

22 mei 2023 om 14:31

Feyenoord kan van alles willen, maar een beetje Europese club koopt dan natuurlijk gewoon zijn contract af.

22 mei 2023 om 14:32

Dat is prima maar dan heeft Feyenoord alsnog controle en kunnen ze het accepteren of niet.

22 mei 2023 om 14:22

Het wordt nog steeds opgeblazen. Ik kan snappen als die gaat, maar zou ook zeker niet verbaasd zijn als die nog een seizoen blijft. Je hebt met Ten Hag immers een voorbeeld dat 4,5 jaar Nederlandse top slecht is voor je carriere.

Dachten ze dat echt?
Kijk hoe hij van AZ naar Feyenoord is gegaan....

Goh, men is verrast over het karakter van Slot...

Hahaha, loyaliteit in het voetbal. En dat een club dat verwacht van de trainer die ze zelf weggehaald hebben bij een concurrent. Alles er nu al op ingesteld dat er een grote afkoopsom bedongen kan worden en er hard ten opzichte van Slot gespeeld kan worden. Met je "loyaliteit".

Ijzer smeden als het heet is. Hij schiet zich toch in de vingers en is dief van z'n eigen portemonnee als hij dit niet doet. Voor Feyenoord is het te hopen dat hij blijft, maar Engeland is en blijft het walhalla voor trainers. Bijna ongelimiteerd transferbudget, zeker bij de top 6, je bent eigenlijk gek als je het niet doet.

Als een speler of trainer niet goed genoeg zijn worden ze tegenwoordig ook makkelijk weg gestuurd. Dan verbaast het me ook niet dat als ze zelf te goed zijn voor de club, ze de club ook net zo makkelijk de rug toe draaien. Business is business

Haha dat Feyenoord mag onze grote vriend tussen de wolkjes op de blote knieën bedanken dat Arne trainer is geworden van hun club.

22 mei 2023 om 14:22

'dat' Feyenoord 'hun' club. Ga jij lekker het gras maaien, Garrie.

Al die artikelen zijn echt helemaal nikszeggend terwijl de situatie best logisch en rationeel is. Feyenoord wil Slot graag houden, dat is het uitgangspunt van de club en lijkt mij logisch. Volgens mij is Slot duidelijk geweest dat hij zowel ambitieus is, als dat hij in Rotterdam echt wel goed zit. Ik denk niet dat hij het als straf zal ervaren dat hij moet blijven. Maar een club ala Spurs is gewoon niet niks. Grote club in de competitie waar die graag wil werken. Natuurlijk ga je luisteren. Financieel onafhankelijk kan die met 20 jaar Feyenoord tegen verhoogd salaris ook wel worden. Je verdiend meer natuurlijk in Engeland, maar het gaat hem om de ambitie. Wat is dan het verhaal van Spurs? Het zou mij niet verbazen als die gaat maar ook niet als die afhaakt. Ik schat Slot ook wel in dat hij geen zin heeft om op het trainerskerkhof te belanden en dat als het verhaal bij Spurs niet goed is, dat hij blijft. Zonder Kane bij de top 4 moeten eindigen is namelijk zoiets waar hij denk ik op af zou kunnen knappen. Moet wel wat van te maken zijn. Voorlopig heeft niemand zich officieel gemeld. Overigens wel goed van Feyenoord dat ze duidelijkheid willen. Kunnen ze door.

Goed van de club, anders kan je niet anticiperen. Denk wel dat hij dan gaat helaas.

Beetje raar paniekvoetbal van Feyenoord. Ze zijn pas een dikke week kampioen en de huidige competitie is nog niet eens afgelopen.

Ik snap de commotie niet zo. Heeft Slot ooit aangegeven dat hij 100% blijft bij Feyenoord? Nee toch?
Hij krijgt nu een mooie kans in één van de grootste competities ter wereld. Hij heeft Feyenoord al kampioen gemaakt en eigenlijk kan hij niet veel beter bij Feyenoord. Ja, CL voetbal en eventueel nog ''echt succes'' in Europa... Maar dat zie ik, helaas, niet snel gebeuren (in ieder geval niet in de Cl).

Ik snap Slot wel en als Spurs met een fatsoenlijk bedrag komt, zou ik hem ook gewoon netjes laten gaan. Het seizoen is nog niet eens afgelopen, waarom zou je dan al perse willen weten wie de trainer is volgend jaar? Of je dat nu deze week weet of over 2 weken, dat boeit geen hol.

Hoe gek ik ook ben op onze kale slot.. het blijft een vreemdganger.. dus het zou mij niks verbazen als hij net als bij AZ gewoon weer achter de rug om van zijn geliefde de bloementjes buitenzet.. die vent is gewoon zo ambitieus en dat kunnen wij hem helaas niet kwalijk nemen. Het gaat je goed ouwe kampioenenmaker!!

Heel goed!!!!! Heeft gewoon nog contract wat ie zelf verlengd heeft!!!! Trouwens pimenton is wel lekker.gerookt paprika poeder

Dat moest die bij AZ ook,week later was die weg. Dus feijenoord xoek msdr cast naar ern nieuwe trainer.

22 mei 2023 om 15:00

Misschien kan te Kloese in het diepste geheim praten met Pascal Janssen. Dan herhaalt de geschiedenis zich weer en barst echt de bom bij AZ vermoed ik :’)

Het is toch gewoon overduidelijk dat hij weg wil. Ook dat Kokcu vd week aangaf een trasfer te willen maken is mogelijk een hint dat Slot heeft aangegeven te vertrekken. Ik denk oprecht dat Kokcu wel een jaar had willen blijven als Slot zou blijven om samen in de CL een zo goed mogelijke prestatie neer te zetten. Maar voor Kokcu en Slot geldt hetzelfde. Volgend jaar kan bijna alleen maar een jaar worden waarbij je minder presteert dan dit jaar omdat de mogelijkheden zo beperkt zijn. Dicht in de buurt komen van de prestaties van dit jaar is al een hele opgave.

Feijenoord kan hoog in boom gaan zitten en een transfer tegen houden. Je zit dan wel met een ontevreden trainer en of dat het gaat worden volgend seizoen is nog maar de vraag.

Ik begrijp het. Anders is een nieuwe trainer zoeken lastig. Het liefst weet je dat al ruim voor het seizoen eindigt.

Persoonlijke zou ik dit erg jammer vinden.
Als Spurs en Slot voor elkaar kiezen toch gedurft.

Kan echt twee kanten opgaan.
Buiten dat, zal je zien dat hij prijzen gaat pakken met spurs.
Toch ook wel iets moois voor het NL voetbal.

Grappig en heerlijk naïef dat Feyenoord dacht dat hij loyaler zou zijn. Ze zijn alweer vergeten hoe hij destijds van AZ naar Feyenoord kwam zeker.

Mwuah vind ik ook best zwak hoor het seizoen is nog niet over en hij mag niet even de tijd nemen? Dat ze verwachten dat hij loyaler zou zijn is net als iedereen hier, die denken dat nog een jaartje Feyenoord goed zou zijn terwijl hij naar Londen kan verhuizen om veel meer te verdienen in de grootste competitie kan spelen. Nee mensen zeggen, hij moet wachten op de juiste club. Wat is de juiste club? Welke juiste club stelt Slot nou aan? Vind dat mensen echt onrealistisch hier naar kijken. Natuurlijk is het mooi om het te proberen in de CL, maar hij heeft z'n Europese avontuurtje gehad met Feyenoord. Logisch dat hij verder kijkt.

22 mei 2023 om 15:37

Het is prima dat Slot verder kijkt maar hij heeft een 2-jarig contract en daarom vind ik het ook logisch en terecht dat Feyenoord een ultimatum stelt. Als Slot namelijk wilt vertrekken dan kan Feyenoord snel reageren voordat het seizoen begint.

22 mei 2023 om 16:09

Een ultimatum van 2 dagen? Begrijp je verder volkomen, maar vind het heel kort en heel veel druk zetten op iemand die je heel veel heeft gegeven.

Mensen kunnen wel zeggen het is maar Tottenham maar alsnog blijft het een club met veel potentie ondanks dat ze een voorzitter als Levy hebben. Het blijft gewoon werken in de PL. Niet iedereen kan dat zeggen en als je 1e kandidaat bent dan snap ik wel dat Slot er heen wil gaan. De ervaring om alleen al elke week in de PL te kunnen staan is echt enorm. Daarnaast heeft Slot nooit 100% gezegd te willen blijven. Aan de andere kant vind ik het wel goed dat Feyenoord al vroeg wil weten wat hij van plan is. Zo kunnen ze alsnog kijken voor een capabele vervanger mits Slot weggaat.

Rustig aan mensen. Het seizoen is nog niet eens voorbij. Iedereen weet dat er clubs voorbij kunnen komen die een bod kunnen doen dat voor Slot en Feyenoord aantrekkelijk is. Hier gaan we de hele zomer nog over lezen...

22 mei 2023 om 16:43

Hele zomer? Een trainer moet vanaf dag 1 beginnen vriend. Ooit van voorbereiding gehoord? Het is niet een speler die op de laatste dag nog ff binnen kan komen wandelen. Dit gaat heel snel afgerond worden als het door gaat.

Daar komt de chaos weer in Rotterdam. Hoe kun je nu in godsnaam verwachten dat slot loyaal is na hetgeen dat hij flikte bij az?

Wanneer je als clubleiding verwacht dat Slot loyaler zou zijn dan heb je toch echt een gigantische plaat voor je kop en een erg kort geheugen. Zeker vergeten hoe loyaal Slot was aan AZ toen Feyenoord hem benaderde. Slot is geen supporter maar een werknemer. En wanneer werknemers ergens een betere aanbieding krijgen dan wisselen ze van baan. De mensen die nu ageren tegen Slot zouden zelf voor 100 euro per maand van baan wisselen.

Het andere argument wat ik vaak hoor, is dat het afbreukrisico bij de Spurs zo groot is. Naar mijn mening is het afbreukrisico bij Feyenoord net zo groot. Hij heeft het maximale eruit gehaald en de beste speler gaat vertrekken. En misschien volgen er nog wel meer. Dan kan hij weer van voren af aan beginnen. Hoe lang is het geleden dat Feyenoord 2 × achter elkaar kampioen is geworden. Bovendien waren de prestaties in de Europa League dit seizoen echt niet bijzonder. Met de hakken over de sloot een zwakke groep overleefd. Vervolgens tegen een ploeg die nooit wedstrijden speelt en bij de eerste de beste serieuze tegenstander er terecht uit. En AS Roma zou echt in de Champions League geen hoogvlieger zijn. Spurs heeft een heel slecht seizoen achter de rug dus dit is een ideaal instapmoment. Ik vergelijk het met Manchester United waar ze zielsgelukkig zijn met een miniem succes als de plaatsing voor de Champions League.

Ondanks dat Feyenoord de landskampioen is zal ook komen seizoen Ajax weer de grote favoriet zijn voor de titel simpel en alleen door het feit dat ze qua begroting ver boven de rest uitsteken. En wanneer het dan in de CL ook niet mee zit dan is er dus ook bij Feyenoord een groot afbreukrisico.

Ik begrijp Slot volkomen. Ik vind het jammer voor de eredivisie dat hij gaat, maar dat is het lot van onze competitie. Alles wat boven het maaiveld uitsteekt vertrekt. Hij zou gek zijn wanneer hij een kans om in de grootste competitie ter wereld te werken te laten lopen.

22 mei 2023 om 16:11

Precies iedereen staart zich dood op dingen, maar er komt echt gigantische bevoordelingen bij kijken. Alsof Feyenoord hun toppers weet te behouden en weer mee doet om de titel. Ja ze hebben het dit seizoen helemaal zelf verdiend, maar Ajax en PSV zullen niet nog zo'n verschrikkelijk slecht jaar hebben. Ok bij Spurs ben je nergens van zeker, success of het tegenovergestelde. Het enige waar hij zeker van zou zijn is dat z'n salaris minstens word verdubbelt en hij in de beste competitie ter wereld gaat spelen met spelers als Son en co.

Een vos verliest zijn haar, niet zijn streken…

Letterlijk en figuurlijk

Lekker naïf zijn ze in Rotterdam. Hij is natuurlijk ook in goed overleg bij Feyenoord gekomen? Slot wil carriere maken, dat straalt er van af, is een winnaar en wil hogerop.

Speculeren maar!!!

Wat zullen kandidaten zijn voor Feyenoord?

Ik denk op 1: Peter Bosz

Verder:
Pascal Jansen
Ondanks zijn redenen; Ron Jans
Gio weer terug

Wellicht gedurfd; Rogier Meijer?

Ik vind het lachwekkend om overal op internet te lezen hoe erg ze het vinden dat slot Feyenoord mogelijk naait.


Een vos verliest zijn streken niet heeft het gedaan tijdens zijn periode bij az en nu Feyenoord 😂

Lees hier de meest vreemde reacties , broodtrainer ?
Wij werken toch ook voor ons loon
En als wij ditzelfde werk mogen doen , voor heel erg veel geld , dus daarna hoef je eigenlijk niet meer te werken ..
Wie van ons blijft dan bij zijn huidige werkgever.
Feyenoord heeft ook heel erg veel te danken aan de trainer en mens Slot .
Deze man wil rustig nadenken wat hij eventueel gaat doen.
Nu is het nog maar 22 mei , en iedereen is eigenlijk in paniek.
Feyenoord heeft een geweldige goede selectie op papier , ook dit was het werk van Slot .
Zijn toch wel met elkaar eens , dat hij bij de Spurs iets meer kan doen dan met alle respect een Feyenoord.
Als sportman wil hij het hoogste ,
En als vader en man , wil hij zo snel als het kan onafhankelijk worden.
Weer met alle respect , dit is bijna onmogelijk in Nederland , met ons belastingstelsel.
Dus ik heb alle begrip voor Slot , en natuurlijk ook wel voor een Feyenoord ..
Staan sinds lange tijd in de CL .

lol Feyenoord heeft slot achterbaks weg gehaald. En nu ultimatum stellen, hypocrieten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren