Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Streuer gooit deur voor Zerrouki dicht; teleurgesteld Feyenoord trekt zich terug

Laatste update:

Jan Streuer heeft herhaald dat hij Ramiz Zerrouki deze winter niet wil verkopen. De technisch directeur van FC Twente geeft bij ESPN aan dat er door Feyenoord veel getrokken wordt aan de middenvelder, die zelf de overstap naar De Kuip wil maken. Voetbal International weet dat Feyenoord zich inmiddels heeft neergelegd bij het standpunt van De Tukkers en de Rotterdammers gaan in de huidige transferperiode geen poging meer wagen om Zerrouki los te weken.

Streuer wordt dinsdagavond voor de camera gevraagd of hij 'de hele dag' contact heeft gehad met Feyenoord. "Dat viel wel mee", reageert hij. "We hebben wel contact gehad, maar het was vrij rustig. We hebben verschillende keren contact gehad, maar we zijn er niet uitgekomen, dus Zerrouki moet gewoon blijven. Ik vind het voor hem heel vervelend, want ik kan me voorstellen dat hij graag weg wil. Hij zal er ook meer kunnen verdienen", toont Streuer begrip voor de international. Feyenoord meldde zich afgelopen zomer en ook in de huidige transferperiode meerdere keren voor Zerrouki. Een akkoord leek afgelopen week even nabij, maar Twente wil niet meewerken.

"Wij hebben ook ambitie", vervolgt Streuer. "We hebben geen enkel probleem om in de zomer mee te denken, maar op dit moment kunnen we dat niet maken. We willen presteren, en als je hem laat vertrekken toon je niet de ambitie. We komen er niet uit. Dan blijft het zoals het is, en moet de speler blijven tot het eind van het seizoen. We gaan het nu niet meer doen." Zerrouki was dinsdag niet aanwezig bij de bekerwedstrijd tegen Telstar. De rechtspoot had zich namelijk ziekgemeld.

Zerrouki liet na de eerste keer dat bekend werd dat de onderhandelingen gestaakt zijn van zich horen op Instagram. In een story plaatste de middenvelder een afbeelding van hem in een wedstrijd tegen Feyenoord met daarboven een zandlopertje. Daarmee lijkt hij aan te geven dat een transfer een kwestie van tijd is. Toch is Streuer niet bang voor een eventuele lastige houding van zijn sterspeler. "Wat schiet je ermee op om het hard te spelen? De speler heeft een contract getekend. Iedereen die weet wat voetbal is, zegt dat de club gelijk heeft. Het verhaal is dat we het gewoon niet gaan doen. We moeten nu afwachten of hij morgen fit is. Ik kan me voorstellen dat hij er morgen niet is, maar we kennen hem als een geweldige jongen. Misschien zien we hem morgen wel."

Feyenoord lijkt zich inmiddels te hebben neergelegd bij het besluit van FC Twente, zo schrijft Voetbal International direct na het interview van Streuer. Hoewel de Rotterdammers 'teleurgesteld' zijn, gaat men geen nieuwe poging wagen om Zerrouki in te lijven. "Algemeen directeur Dennis te Kloese wilde nu zaken doen en was bereid een voor clubbegrippen maximale transfersom te betalen, maar niet meer dan acht miljoen euro", zo klinkt het. Volgens de berichtgeving heeft Feyenoord Sivert Mannsverk van Molde FK nu in het vizier als alternatief.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Net het interview gezien met Streuer. Wat een realistische en fijn mens om naar te luisteren. Legt haarfijn uit waarom Twente Zerrouki niet wil verkopen. Hij kan zich ook heel goed verplaatsen in Zerrouki en begrijpt dat hij baalt.

Gewoon luid en duidelijk NEE zeggen tegen uitgaande transfers van je beste spelers halverwege het seizoen. In de zomer wil hij met Zerrouki meedenken om een mooie transfer te maken. Prima!
Streuer heeft Twente echt weer op de kaart gezet. Een top TD naar mijn hart.

10 januari 2023 om 22:17

Tuurlijk gaat hij zeggen dat hij zich in zerrouki kan verplaatsen zou dom zijn s
Hij dit niet zou zeggen natuurlijk.

En tuurlijk wil hij in de zomer meewerken ondanks dat Twente kan verlengen met een jaar. Wil hij nog wat opleveren moet die dan weg.. anders wordt alleen maar minder denk in

10 januari 2023 om 22:36

Bijzondere reactie……

Maar een hoor maar om te zeggen dat het goed is dat hij zich kan inleven bla blz bla is gewoon onzin.
Is stukje open deuren in trappen en logisch dat hij dat zegt.
Dat maakt hem niet een speciale td.

Dat jij zerrouki binnen houd en als
Die nog tevreden is dat maakt hem een goede td niet het stukje open deuren

10 januari 2023 om 22:47

@bliek, sorry maar jij snapt er maar weinig van zo te zien. Niet iedereen is kampioen open deuren intrappen. Streuer zit al een aantal jaar bij twente. Maar ik heb nog nooit een td gezien die zo open naar de buitenwereld is. De supporters vinden het erg fijn hoe hij iedereen benaderd. Dat maakt voor twentefans hem een speciale td die twente weer op de kaart heeft gezet.

10 januari 2023 om 23:02

@fct-tuulk

Ik reageer op Marc die dat dus zegt.
Ik zeg nergens dat het een slechte td is maar de teksten dat hij zich kan verplaatsen in de speler bla bla dat zijn open deuren en moet hij okk zeggen.

@fcttwente voor de rest volg ik de beste man niet. Ik geloof je op je woord dat het voor jullie een fijne open man is.
Om dan te zeggen dat ik er niks van snap is prima hoor dat
Mag jij

10 januari 2023 om 23:26

Nou ja, het lijkt me vrij duidelijk dat hij zich in Zerrouki kan verplaatsen in die context, anders was dat besef er niet geweest. Op zich een vrij logische uitspraak. Het interesseert hem alleen niet meer dan het sportieve aspect.

Verder denk ik dat Zerrouki wel was verkocht als FC Twente nu 10 punten achter de eerste plekken zou staan. Het plaatje is momenteel echter anders. Er is sportief aardig wat te winnen met Europese kwalificatie zonder daar binnenlandse playoffs voor te hoeven spelen en ook in de zomer is Zerrouki nog geld waard mits er geen onvoorziene problemen komen.

Ik had overigens wel verwacht dat de partijen eruit zouden komen. Feyenoord leek zich erin vast te bijten en voor de juiste prijs was hij waarschijnlijk wel te koop geweest. Hoe dan ook krijgt deze soap veel te veel aandacht waarbij vooral sommige supporters van beide kanten soms erg irritant zijn. Er gebeurt eigenlijk niets geks, maar op de 1 of andere manier heeft ineens iedereen er een mening over. De ene is dan tegen Feyenoord, de ander tegen FC Twente. Toch doen beide partijen exact wat ze zouden moeten doen.

10 januari 2023 om 23:26

Hij zegt niks verkeerds zeker niet.

Hij zegt dat dat hij het heel goed vind dat hij zich kan inleven in zerrouki.
Wat ik zeg tuurlijk zegt steuer dit dat is een open deur toch dat maak steuer niet goed..

10 januari 2023 om 23:27

Sirius iedereen is voor de juiste prijs te koop natuurlijk.
Ach ben blij dat nu klaar is.
Ben alleen niet blij met tweede keus haha.

11 januari 2023 om 04:41

@Bliek,

In de zomer heeft ie nog 1 jaar contract+ optie van 1 jaar,dus wat moet weg??

11 januari 2023 om 14:50

Maar Sirius, wat is de juiste prijs? Naar horen zeggen 7,5 miljoen en nog een doorverkoop percentage is veel, te veel als je het mij vraagt. Als je dat weigert en een speler opnieuw een kans naar een topclub te gaan ontneemt dan ben je alleen bezig met je zelf en je club en niet met de speler.

10 januari 2023 om 22:18

Perfect nieuws. Zerrouki moet zaterdag ook spelen, dus dit is koren op mijn molen. Hopelijk kan hij voor vuurwerk zorgen, ik ga er eens goed voor zitten

10 januari 2023 om 22:19

Ben het helemaal met je eens, één van de weinig mondeling sterke persoonlijkheden in het TD vak.

10 januari 2023 om 22:49

Marc43
Dat vinden wij op die paar Feyenoorders na ook. Erg dankbaar voor wat hij en Ron doet bij de club. Hij wordt tekens gevraagd voor een interview waardoor sommige dan zeggen dat hij aandachtsgeil is. Ik vind het knap werk dat je dit bedrag durft afteslaan en de ambitie uit durft te spreken. Vol voor het kampioenschap gaan en als we 5e worden is nog iedereen tevree, lekkere luxe dat. Ik denk niet dat Zerrouki gaat muiten. Hij heeft z’n vrienden wel bij Twente en maakt er na de wedstrijd altijd wel een feestje van. Deze zomer gaat hij ook wel voor 8 miljoen weg.

10 januari 2023 om 23:05

Ja zegt wat je zou verwachten, en dat is tegenwoordig bijzonder. Vind alleen altijd het beginnen over de zomer een beetje slap, als je net in de zomer precies dezelfde houding had. Maar ok het is hun speler, dus het is hun beslissing.
Sneu voor die jongen, maar had hij maar niet zo'n lang en/of strak contract moeten tekenen.

11 januari 2023 om 10:21

De afgelopen zomer wilden ze wel meewerken maar kwam Feyenoord niet verder dan een lullig bod van 4,5 miljoen.

11 januari 2023 om 10:27

Ik hoorde toen ook bedragen van richting de 8m. Maar geen idee wat de axacte waarheid is. Hij gaf zelf iig niet de indruk dat er erg meegewerkt werd.

11 januari 2023 om 01:00

Leuk en aardig, maar zijn uitleg is niet te verkopen. De club staat tientallen miljoenen in het rood, dan kun je een bod van 8 miljoen voor een speler die dat totaal niet waard is weigeren. Onverantwoord beleid en toch wel een middelvanger naar de rest van de clubs in Nederland die zich veelal wel aan de regels houden. Maar voor Feyenoord is dit uiteraard goed nieuws.

11 januari 2023 om 02:45

Praat niet over de zaken waar je geen verstand van hebt. Twente heeft tegenwoordig betere financiële kengetallen dan Feyenoord.

11 januari 2023 om 07:13

Ah daar is ie weer, het financiële fenomeen van VZ. Ik mag hopen dat jij een bewindvoerder hebt want je hebt de knaken verstand van financiën.Ben even in de jaarrekening van Feyenoord gedoken, moet je ook eens doen. Een eigen vermogen van maarliefst 1 miljoen en schulden van een slordige 63 miljoen (20 lang, 43 kort). Onverantwoord om 8 miljoen uit te geven, onbehoorlijk bestuur!Ter aanvulling voor jou: eigen vermogen FCT 14 miljoen, schulden 34 miljoen (21 lang, 13 kort). En 8 miljoen op de bank, en dat is niet roodstaan.

11 januari 2023 om 09:30

Fenomeno zal wel niet meer reageren. Doet ie nooit als ie zo pijnlijk eruit geluld wordt. Goed uitgezocht Reuser!

11 januari 2023 om 10:23

Twente staat niet in het rood. Twente heeft een lening. Zodra ze de afbetalingen niet kunnen doen staan ze in het rood. Niet eerder. Beetje verstand van boekhouden moet je wel hebben als je hierover mee wilt praten.
Overigens heeft Feyenoord ook nog een lening van tientallen miljoenen uitstaan bij de vrienden. Of staan zij dan ook in het rood?

11 januari 2023 om 15:00

Reuser. Wel het spel eerlijk spelen dan hé. Pak het laatste jaar, dus jaar 2021/2022 en niet het jaar waarin Twente gunstig en Feyenoord ongunstig uitkomt. Feyenoord heeft 70 miljoen binnen gehaald en enorm veel winst gehaald uit de conference league waardoor de kaarten ineens heel anders ligt voor Feyenoord.

11 januari 2023 om 15:56

Dat is de jaarrekening van 2021/2022. Ik maak hieruit op dat jij m in ieder geval niet doorgelezen hebt. Ik heb speciaal voor jou ook even de jaarrekeningen van 2018/2019 tm 2020/2021 erbij gepakt: in totaal ruim 34 miljoen verlies in Rotterdam. Als de vriendjes van Feyenoord geen aandelen extra hadden bijgekocht voor 3,9 miljoen afgelopen jaar had je gewoon een negatief eigen vermogen 3 miljoen. Die Kuip is zo lek als een mandje, geld stroomt er aan alle kanten uit. De 30 miljoen die in het boekjaar 2022/2023 winst is gemaakt volgens jullie (die jaarrekening is nog niet opgemaakt en gecontroleerd door een RA) dekt nog niet eens het verlies van de afgelopen 4 jaar rekenwonder.

11 januari 2023 om 16:50

@sergioramoshm: aanvullend citeer ik graag nog even uit de jaarrekening 2021/2022 van Feyenoord:
Na balansdatum zijn Tyrell Malacia, Luis Sinisterra, Marcos Senesi en Fredrik Aursnes getransfereerd. Met deze transfers is een positief resultaat vergoedingssommen gerealiseerd van circa EUR 45 tot 50 miljoen. De vorderingen uit hoofde van deze transfers zullen in termijnen worden betaald, gespreid over maximaal 4 jaar.
Na balansdatum zijn Javairô Dilrosun, Mats Wieffer, Quinten Timber, Santiago Giménez, Marcos Lopez, Igor Paixão, David Hancko en Ezequiel Bullaude gecontracteerd. Hiervoor zijn investeringsverplichtingen aangegaan voor een bedrag van circa EUR 38 miljoen, te betalen in termijnen gespreid over maximaal 4 jaar.
Reken het verder zelf maar even uit, daar ben je goed in.

11 januari 2023 om 03:51

En dan komende wedstrijd tussen dd 2 clubs 3 eigen goals van Zerrouki hahah

Eindelijk kunnen we deze afsluiten.
Ik vind zonde maar tis wat het is.
Daarnaast wordt in niet warm van de volgende naam vilhenna. Dat is meer een speler positie kokcu en niet specifiek een cvm.

Dit is jammer voor hem. Maar wel begrijpelijk als twente zijnde. Nu maken ze kans op Eurpa League en zonder zerrouki is het wel een stuk moelijker

10 januari 2023 om 22:34

Ze maken zelfs volop kans op een eventuele CL plek

10 januari 2023 om 22:46

Dat is wel wat te hoog gegrepen, ondanks een erg fijn seizoen tot nu toe. Plaatsen voor play offs zou een mooi resultaat zijn.

10 januari 2023 om 23:28

Dat is wel erg optimistisch. Kijkend naar de huidige stand is die gedachtegang wel te verantwoorden, maar ik zie het niet gebeuren. Als supporter zou ik het overigens fantastisch vinden, maar als ik de bril vervolgens af zet, wordt je niet blij als je met zo'n ploeg de CL in moet. Dan ben je kanonnenvoer.

10 januari 2023 om 23:36

Kanonnenvoer of niet, de miljoenen die dan binnenstromen zijn zeker voor een club als Twente bizar. Desondanks verwacht ik niet dat ze in de top 3 komen met alle respect. Zou het btw wel erg mooi vinden.

Dan wel praten dan niet.. deur dicht.. dan weer open.. word er maar moe van.. hopelijk kan Feyenoord voor dat geld een waardige vervanger halen van timber en wellicht een verdediger erbij.

10 januari 2023 om 22:18

Hoop dat Feynoord geen Vilhenna gaat halen.

Ik begrijp nogsteeds niet dat teams sommige spelers behouden terwijl ze weg willen. Laat die jongen gewoon gaan, want het wordt de komende half jaar gewoon gezeik!

10 januari 2023 om 22:22

Iets met een contract dat met volle verstand door de speler in ondertekend misschien?

10 januari 2023 om 22:24

Twente geeft gewoon het juiste signaal af. Je kont tegen de krib gooien gaat niet werken, want je mag gewoon niet weg. Wat er bij ons is gebeurd deze zomer was al vreselijk, spelers die gingen weigeren om te trainen om zo een transfer te forceren. Zerrouki heeft met vol verstand een contract getekend, daar mag Twente hem gewoon aan houden.
Netjes gehandeld door Streuer.

10 januari 2023 om 22:25

Als er niet voldoende geld op tafel komt is dat toch heel erg logisch? Stel Kokcu wil graag, maar er ligt slechts een bieding van 10 miljoen.. dan hoeft Feyenoord toch niet mee te werken?

10 januari 2023 om 22:38

Maar de bod op zerrouki was meer dan prima en ik heb het over dat de speler nu met tegenzin gaat trainen en dat heb je als club toch ook liever niet?

10 januari 2023 om 22:45

Vanuit Feyenoord inderdaad prima
Vanuit Twente blijkbaar niet prima

10 januari 2023 om 22:48

Die speler is nu teleurgesteld, maar over een week of 2 ook wel weer in orde. Als hij goed blijft spelen komt er in de zomer sowieso een mooie club.

10 januari 2023 om 22:59

Het bod was niet toereikend, blijkbaar. Ik zie veel mensen hier een mening hebben over wat het juiste bedrag zou zijn, maar dat is toch volledig aan Twente? Ik kan 10 miljoen voor Kokcu ook prima vinden, maar dat is aan Feyenoord, niet aan mij.

10 januari 2023 om 23:09

Zerrouki weet dondersgoed dat hij moet blijven presteren om in de zomer wel een transfer te kunnen maken. Twente speelt nog voor een mooie plek, dus hij kan zich nog prima laten zien.

11 januari 2023 om 01:38

Het heeft denk ik niks met het bod te maken, maar dat Twente Feyenoord juist wil aanvallen en als concurrent ziet. Daarom komen ze er ook niet uit, het gaat Twente om het principe.

10 januari 2023 om 22:41

Zerrouki was helemaal blij met zijn contract tot medio 2024....waarom dan begin 2023 mee moeten werken? Daarbij heeft Twente hem beloofd medio 2023 een mooie transfer te gunnen. Wat is hier moeilijk aan te begrijpen?

10 januari 2023 om 23:32

Mua, ik denk dat Zerrouki die knop vrij snel weer om zet. Hij is er natuurlijk ook bij gebaat om gewoon weer te presteren en kan het zich niet veroorloven om zich onmogelijk te maken. Hij is momenteel waarschijnlijk absoluut niet blij met Streuer, maar hij heeft wel een binding met de club en z'n supporters. Z'n post op Instagram was natuurlijk niet verstandig, maar ik kan me wel voorstellen dat Zerrouki even teleurgesteld en pissig is. Dat mag ook gewoon als je het niet te gek maakt.

10 januari 2023 om 23:33

Als je denkt dat de prijs die geboden wordt genoeg is doe je het, Twente denkt dat een goede klassering met zerrouki meer waard is als het bod dat Feyenoord doet. Mocht een Engelse club zo gek zijn om 16 miljoen te bieden ( is hij niet waard hoor) dan is die weg

10 januari 2023 om 23:37

Waarom zou je überhaupt nog contracten afsluiten met spelers. Laat iedereen toch lekker komen voetballen die daar zin in heeft. En laat iedereen lekker weer gaan wanneer die liever ergens anders wil spelen. Wat doen we toch moeilijk met z'n allen

11 januari 2023 om 02:48

Dan begrijp je waarschijnlijk ook niet dat er contracten zijn tussen clubs en spelers.

Eindelijk is het nieuwe GTST weer afgelopen! Alle gekheid, Feyenoord heeft meer dan genoeg gedaan. 8 miljoen Incl bonussen is een fantastische prijs maar hoger moet je echt niet gaan. Nu hopelijk Mannsverk ipv Vilhena want daar zit je ook niet echt op te wachten. Ondanks dat Mannsverk misschien niet meteen wedstrijdfit is.

Vanuit Twente zijn kant is het ook gewoon begrijpelijk natuurlijk dat ze het afwijzen. Zij willen ook wat en dat is hun goed recht. Vind het wel sneu voor Zerrouki maar ja. Had die ook eerder kunnen bedenken door zo lang te verlengen zonder een vast bedrag waarvoor hij weg mocht.

10 januari 2023 om 22:24

Afhankelijk van de clausules en dergelijke is 8 miljoen natuurlijk een mooi bedrag maar dit is voor ons ideaal. Normaliter krijg je dat er in de zomer ook voor na hopelijk een mooie finish in de top 4.

11 januari 2023 om 06:48

Of hij scheurt zijn kruisband en je krijgt dat niet meer.

11 januari 2023 om 07:55

De afgelopen 2 transferperiodes lijkt de concrete belangstelling voornamelijk van feyenoord te komen. Dat iedereen er maar vanuit gaat dat er vd zomer weer een goed bod komt vind ik erg optimistisch. Maar we gaan het zien.

10 januari 2023 om 22:31

Ik snap ook heel goed dat Feyenoord niet verder gaat, want het is inderdaad een hele hoop geld. Wel precies voor de speler die nu nodig is daar. Midden in het seizoen is gewoon de verkeerde timing, want geen club die in de flow zit wil zijn cement kwijt.

10 januari 2023 om 22:34

Dat Twente hem liever niet verkoopt, dat snap ik, maar er zijn nog ongeveer 3 weken over om een vervanger te halen. Tenzij Streuer geen lijstje klaar heeft, wat me sterk lijkt, heeft hij genoeg tijd om met een miljoen of 7 iets leuks te doen?

10 januari 2023 om 22:39

Nouja.. Twente zou het geld niet in 1x krijgen maar in talloze delen. Maar Feyenoord heeft toch ook nog 3 weken als ze een nee krijgen van Twente?
Mannsverk is de gedroomde kandidaat zoals ik veel heb gelezen en hij wil graag.

10 januari 2023 om 22:43

@stefandefree: blijkbaar heeft Feyenoord niemand anders op het lijstje staan voor diezelfde miljoen of 7.

10 januari 2023 om 22:43

Waar heb je die wijsheid over termijnen vandaan? Dat Feyenoord ook nog 3 weken heeft is nou niet echt een antwoord op de vraag.

10 januari 2023 om 22:45

Interessante conclusie, Reuser5. Dat blijkt precies nergens uit, maar klinkt wel leuk natuurlijk.

10 januari 2023 om 22:49

Ooh, je wil antwoord op die vraag? Ja, Twente zou dan nog 3 weken hebben om geld uit te geven. Dat klopt!
Dat het in termijnen is, is overigens vrij gebruikelijk. Daar niet van. Of heb jij berichten dat er in 1x 7 miljoen wordt bijgeschreven? Naar mijn weten was het 6,5 miljoen en daarbij zouden mogelijk nog bonussen en doorverkooppercentage kunnen komen.

10 januari 2023 om 22:56

Nou ja, het is voor Twente niet onmogelijk om bij een verkoop een vervanger te halen lijkt mij. Dan weet je natuurlijk niet zeker of het van vergelijkbaar niveau is, maar die gok wil Streuer dus ook met een paar miljoen niet aan. Daar had ik nog niet over nagedacht, maar vind ik op zich wel opvallend. Over die termijnen, ik heb er niks over gehoord, dus ik was benieuwd. Veel Twente supporters waren de laatste dagen een beetje boos richting 1908 over speculaties, maar er worden aan eigen kant ook voldoende aannames gedaan.

10 januari 2023 om 23:00

Nou, als je drie weken aan het schrapen bent voor een paar euro per bod meer, dan komt dat vrij wanhopig over. Dan zeg je na 2x nee, prima schakelen we door. En maar blijven bieden, en maar afgewezen worden. Blijkbaar is de zogenaamde interesse in mannsverk allesbehalve concreet.

10 januari 2023 om 23:14

Je weet niet wat er geboden is, daar begin je al. Daarnaast, ook als biedende partij is er een grens. Die grens is nu voor zowel Feyenoord als Twente bereikt, dus helaas is het toptarget niet binnen. Er is geld, dus nu is het doorschakelen geblazen. Lijkt me allemaal niks vreemds aan.

11 januari 2023 om 07:28

stefandefree Er zijn nog 3 weken over dus waarom zoekt Feyenoord geen alternatief voor Zerrouki. Waarom zoeken ze geen optie die ze wel kunnen betalen. En jij mag vinden dat 8 miljoen genoeg is maar als Twente dat niet vind dan heeft Feyenoord daar maar mee te dealen. Ik wil jullie reactie wel eens zien wanneer iemand Kokcu probeert weg te halen tegen een bedrag wat jullie niet aanstaat terwijl jullie in de race zijn om kampioen te worden. Twente hoeft de problemen van Feyenoord niet op te lossen. Jullie hebben geloof ik 13 nieuwe spelers gehaald hoe is het dan mogelijk dat er geen fatsoenlijke 6 is gehaald terwijl Aursnes vertrok. Wieffer komt tekort en dat was te verwachten van een KKD speler, Timber, waar jullie de absolute hoofdprijs voor betaald hebben, is meer een 8 dan een 6 en eigenlijk overbodig zolang Kokcu nog onder contract staat. Verder is Geertruida een verdediger en kan op 6 maar matig uit de voeten. Ik wil het woord wanbeleid niet direct in de mond nemen maar erg slim is er niet gehandeld zeker als je weet dat na die 13 spelers er niet veel geld meer beschikbaar is voor versterkingen.

11 januari 2023 om 07:50

Wat willen jullie steeds graag in de tegenaanval zeg, misschien eerst even rustig lezen wat ik zeg de volgende keer? Ik zeg niet dat 8 miljoen genoeg is, blijkbaar weet niemand behalve Streuer wat genoeg is, dus waarom ik wel? Feyenoord probeerde Zerrouki te kopen he, niet te ontvoeren. Snap de verontwaardiging niet zo van de Twente supporters. Feyenoord had inderdaad afgelopen zomer al betere zaken kunnen doen, snap alleen de relatie tussen dat feit en het feit dat Twente niet wil of niet zou moeten verkopen. Dat Feyenoord het niet handig heeft gedaan deze zomer, dat wist ik al.

11 januari 2023 om 08:16

Nou, het vervelende is dat, als we het alwetende 1908 moeten geloven, Feyenoord 33 keer terug is gekomen met een bieding. Zoals je de afgelopen weken gemerkt hebt zorgt dat voor onrust, bij Zerrouki. Maar misschien ook in de selectie, terwijl Twente met een meer dan prima seizoen bezig is. Nee is nee, laat ze met rust, ze willen graag stunten dit jaar

11 januari 2023 om 08:23

Onrust hoort ook een beetje bij grote(re) transfers toch? Zolang het bedrag waar men ja tegen zou willen zeggen niet bekend is, zul je het moeten blijven proberen als je de speler per se wilt hebben. Beetje kort door de bocht om de verantwoordelijkheid voor die onrust op een partij af te schuiven. Onderaan de streep vind ik het gewoon jammer dat het niet gelukt is. had denk ik een topspeler voor Feyenoord geweest.

11 januari 2023 om 10:30


@stefandefree
Laat Feyenoord die vervanger dan maar ophalen. Als hij bij Twente Zerrouki kan vervangen dan kan die dat bij Feyenoord ook,toch?

11 januari 2023 om 11:07

Een vervanger, of in Feyenoords geval een alternatief, halen lijkt me inderdaad niet onmogelijk nee.

10 januari 2023 om 23:34

Mua, vooralsnog zijn er geen bedragen genoemd. Vooral afgaande op het feit dat Streuer vorige week nog zei dat de bedragen die genoemd werden volledig uit de lucht gegrepen waren en niet klopten, denk ik niet dat er daadwerkelijk 8 miljoen euro is geboden. Ik denk namelijk dat FC Twente 8 miljoen euro niet zou afwijzen. Zerrouki is goed, maar zeker met dergelijke bedragen niet onvervangbaar, al ben ik absoluut fan van hem. Het is ook gewoon erg veel geld voor FC Twente.

Hopelijk voor twente gaat die nu transfervrij weg en levert die helemaal niets op.

10 januari 2023 om 22:26

Gaat gelukkig natuurlijk nooit gebeuren, kinderachtige reactie.

10 januari 2023 om 22:28

Denk niet dat Zerrouki nog 2 seizoenen bij FC Twente blijft, jij wel?

10 januari 2023 om 22:36

Die gaat deze zomer vast nog wel een paar centjes opleveren.

11 januari 2023 om 02:52

Ja doelmannetje. En het is ook te hopen dat Feyenoord de play-offs haalt.

Mooi zo! Vond het toch al een te duur grapje worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel wedstrijden van Twente heb gezien dit seizoen maar in die paar potjes was ik niet dermate onder de indruk van Zerrouki dat ik 'm de genoemde bedragen waard vind.

10 januari 2023 om 22:25

Voor een controlerende middenvelder is hij erg goed in het middenveld controleren. Als je meer wedstrijden van Twente zou zien, zou dat je echt opvallen. Hoevaak hij ballen onderschept, duels wint, spel weet te verleggen, tussen de linies passt. Zonder een echt rendement 100 procent de beste speler van Twente momenteel. Dus wat dat waard is... Volgens Streuer in elk geval meer dan Feyenoord wilde betalen, dus dan is het jammer maar helaas.

10 januari 2023 om 22:38

Feyenoord zal ook vast niet voor niets een poging hebben gewaagd om hem binnen te hengelen dus hij zal vast beter zijn dan ik hem op basis van een paar potjes inschat.

10 januari 2023 om 23:36

Het is sowieso relatief, zo'n transferbedrag. Had Feyenoord bijvoorbeeld even 25 miljoen euro liggen, hadden ze dat waarschijnlijk gewoon betaald zonder dat er toekomstige bonussen aan te pas zouden moeten komen. Echter is 8 miljoen voor Feyenoord ook gewoon veel geld en dan kun je je inderdaad wel afwachten of het 't waard is. Echter snap ik jouw gedachtegang en ben het er ook niet zozeer mee oneens.

10 januari 2023 om 22:47

Ach ja, dat heeft iedereen wel met spelers van een club die hij niet als supporter intensief volgt. Zo vind ik bijvoorbeeld kraak noch smaak aan kokcu zitten, maar iedere Feyenoorder verklaart je voor gek. Geeft ook niks, even goeie vrienden

10 januari 2023 om 23:37

Niet iedere Feyenoorder. Ik ben ook niet zo'n Kokcu-fan en snap prima dat supporters van andere clubs ook niet heel erg onder de indruk zijn....ben ik ook regelmatig niet, haha

11 januari 2023 om 03:27

Sorry maar als je, vooral na dit seizoen, nog steeds niet inziet hoe goed Kokcu is dan kijk je met je ogen dicht, of heb je gewoon iets op Kokcu.

11 januari 2023 om 07:38

Hoi Jiren, bedankt voor het bevestigen van mijn punt 👍🏻

Streuer is echt een zegen voor FC Twente. Vanaf het begin een duidelijk standpunt ingenomen en daar niet vanaf geweken. Duidelijk gecommuniceerd, wat vaak verward wordt met mediageil op de een of andere manier, en een mooi streven dat sportieve belangen dit seizoen zwaarder tellen dan financiele. Zerrouki gaat z'n transfer van de zomer echt wel krijgen, misschien naar Feyenoord, misschien naar het buitenland en heeft eerder bewezen zich prima over een dergelijke teleurstelling heen te kunnen zetten. Veel succes gewenst naar Rotterdam met het vinden van een goede middenvelder, ik hoop dat die Mansverk is wat ervan verwacht wordt.

10 januari 2023 om 22:28

Exact, ik lees met name op FR12 dat mensen Jan wel erg mediageil vinden. Maar hier komt hij ook weer gewoon voor de camera, omdat ESPN hem dat vraagt. De beste man geeft vervolgens gewoon antwoord en doet niet geheimzinnig. Kortom m.i. een verademing

10 januari 2023 om 22:51

Fr12 is dan ook het afvoerputje van het internet.

10 januari 2023 om 23:01

Eens, maar vermakelijk om te lezen m.b.t. dit item

Zerrouki is een goede speler en je had iemand gekocht die er gelijk staat. Ik ben van mening dat met een goede scouting Feyenoord in ze zomer een betere speler kan halen voor dat bedrag.

10 januari 2023 om 23:38

Er is altijd wel ergens een absoluut pareltje voor een paar ton op te halen. Echter is dat bijna niet te voorspellen, hoe goed de scouting ook is. Als het namelijk zo makkelijk was, had elke club er wel wat lopen. Er lopen ongetwijfeld genoeg spelers rond van het niveau Zerrouki die voor een fractie op te halen zijn, maar de kans dat je zo'n speler tegen het lijf loopt, is niet bijster groot.

De enige juiste beslissing voor alle partijen.

Hij zou toch gigantisch mislukt zijn en met een miskoop van 8 miljoen zou bij Feyenoord een kleine crisis uitbreken.

Dit voorkomt een traumatische ervaring voor Zerrouki en een interne crisis bij Feyenoord.
En Twente kan langer genieten van een speler die daar aan zijn plafond zit.

Balen voor Slot, die een obsessie voor Zerrouki leek te hebben, maar een zege voor alle overige partijen.

Teleurgesteld Feyenoord? Als ik maar 5 euro te besteden heb en ik moet 15 euro uitgeven, dan kan ik dat ook niet kopen met die 5 euro. Feyenoord dacht voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en dat is ze helaas niet gelukt. Ben blij dat deze soap nu voorbij is. Ik hoop oprecht voor Feyenoord dat ze nog een paar goede aankopen kunnen doen. Maar dit boek kunnen we eindelijk sluiten.

10 januari 2023 om 22:31

Dat is ook vrij ongenuanceerd. Alsof elke transfer alleen maar afhangt van de biedende partij. Bovendien, Twente mag het onderste uit de kan willen halen, maar Feyenoord mag proberen een gunstigere deal te krijgen?

10 januari 2023 om 22:45

@stefandefree

Je hebt gelijk, mijn posting was iets te ongenuanceerd. Als ik iets nieuws aanschaf, probeer ook ik het onderste uit de kan te halen. Ben wel blij dat deze soap voorbij is en mocht Feyenoord in de zomer voor hem terugkomen, dan wens ik hem veel succes blij jullie. No hard feelings.

10 januari 2023 om 22:47

Lief! Als hij zo doorgaat, dan kan ik me niet voorstellen dat er geen andere clubs met meer geld aan gaan kloppen. Ik denk niet dat Feyenoord dan financieel nog een kans maakt.

10 januari 2023 om 23:42

De vraag is wel of andere clubs hem zo graag willen. Men noemt nu natuurlijk ook Ajax en PSV omdat Sangare en Alvarez waarschijnlijk verkocht worden deze zomer, maar wie zegt dat die clubs niet overschakelen op andere alternatieven? Daarnaast denk ik ook niet dat buitenlandse clubs zomaar meer gaan betalen dan Feyenoord. Dan moet 't echt wel in de groepsfase van een Europees toernooi spelen en dat doet FC Twente niet.

10 januari 2023 om 23:58

Ik vind het sowieso verbazend dat, zover bekend, Feyenoord de enige club was in de zomer en nu weer met concrete interesse in Zerrouki. Naar ik begreep heeft zelfs Leon ten Voorde dat bevestigd.

11 januari 2023 om 07:40

@sirius Met Zerrouki is de kans dat we ons rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal groter dan zonder. Want een vervanger halen is leuk maar of dat direct succesvol is kun je je afvragen. Maar Europees levert niet alleen start en deelname geld op maar wanneer we behoorlijk presteren schiet de waarde van onze spelers omhoog. Kijk wat er gebeurt is bij Feyenoorf na het laatste seizoen. Je denkt toch niet echt dat het verschil in kwaliteit tussen Zerrouki en Kokcu zo groot is als dat het nu bijvoorbeeld op Transfermarkt staat aangegeven. Die fors hogere waarde voor Kokcu komt voort uit het Europese succes. Dus de gok om te strijden voor Europees voetbal met een ingespeeld team weegt op tegen het geld wat we nu krijgen voor Zerrouki. Iedere andere beslissing van Twente was een dikke middelvinger naar de uitgesproken ambitie geweest.

10 januari 2023 om 22:35

Dus dan zou Zerrouki volgens jouw berekening 24 miljoen moeten kosten aangezien er 8 incl bonussen is geboden... Gewoon een prima bod, partijen komen er niet uit..en door.

10 januari 2023 om 22:36

In de zomer heeft die jongen nog 1 jaar contract. Ven benieuwd wat dat met zn prijs doet.

10 januari 2023 om 22:40

+ optie van nog een jaar

11 januari 2023 om 02:58

2 jaar

10 januari 2023 om 22:38

Twente valt zeker niks kwalijk te nemen, maar het is ook weer niet zo dat Feyenoord voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten haha..Dan had deze kwestie afgelopen zomer al afgesloten geweest, als het waar is die 8 miljoen dan is dat een meer als redelijke prijs in mijn ogen.Doet er niet meer toe, zullen we weer vriendjes zijn en Twente komend weekend ajax verslaan? .. dan doet Feyenoord het de week erop, allebei blij!😊😎🥳

10 januari 2023 om 22:42

@fanaticus
Dat klopt ook wel weer. Maar goed, ben blij dat deze soap voorbij is. Hoop op een paar goede versterkingen voor jullie.
Laten we hopen dat we Ajax zaterdag kunnen verslaan, dan duim ik voor jullie de week erop.

11 januari 2023 om 03:00

Mooi voorstel!! 👍🏼💪🏼

10 januari 2023 om 22:50

Dubbeltje op de eerste rang ? Zerrouki wordt op transfermarkt op 7 mil geschat, feyenoord bood 8 excl bonussen en een doorverkoop percentage. Ik weet niet wat jij een dubbeltje vind dan ? Of schat jij zerrouki ze waarde rond de 18 mil ?

10 januari 2023 om 23:05

Het bod zou 8 miljoen inclusief bonussen en doorverkoop geweest zijn. Das iets heel anders.

11 januari 2023 om 00:00

Dat is nog steeds boven de geschatte marktwaarde. Of je het eens bent met dat bedrag en de voorwaarden of niet, je kan een bod wat boven de waarde is niet "voor een dubbeltje op de eerste rij" noemen.

11 januari 2023 om 07:15

Je kunt 8mil bieden...maar als je dit bijvoorbeeld in 36 termijnen wilt betalen is dat voor Twente niet heel aantrekkelijk

11 januari 2023 om 07:42

Alle bedragen die er in de media circuleren zijn complete onzin heeft Streuer al aangegeven. Dus wat de echte bedragen zijn weten we niet.

10 januari 2023 om 23:01

Als ik ergens wat wil kopen dat5euro waard is, maar de verkoper vraagt 15.. Ga ik er ook niet verder op in.

Ik denk wel dat het voor beide ploegen het beste is. Twente vraagt de jackpot en krijgen in de zomer ook nog wel een leuk bod van een Europese subtopper. Voor Feyenoord zou het bedrag veel te hoog worden. Het enige dat nu niet te hopen is is dat dejongen een zware blessure krijgt. Maar dat is het risico dat je loopt natuurlijk

11 januari 2023 om 01:04

Een speler die straks 25 wordt, net twee jaar in de eredivisie speelt en het leuk doet bij een provincieclub is inderdaad ook geen 8 miljoen waard. Veel te veel geld voor zo'n modale speler en Feyenoord heeft geluk gehad dat Twente dat zo dom is om dit te weigeren. Dit was anders Vejinovic 2.0 geworden.

11 januari 2023 om 03:05

Gefeliciteerd!! Iedereen (behalve zaakwaarnemer Zerrouki) blij.

Beste keuze voor alle partijen (op Zerrouk na). Ik begrijp Feyenoord en ik begrijp Twente. Sterker nog het zou stom zijn een van je dragers weg te doen aan je concurrent terwijl er nog zicht is op CL voetbal.. Feyenoord had tijdens zomertransferperiode de portemonee moeten trekken en niet achteraf pas gaan zoeken. Nee is nee, klaar zand erover en door naar een ander speler.

11 januari 2023 om 07:44

Gelukkig dat er Feyenoord fans zijn die er zo genuanceerd inzitten.

Eindelijk is de ‘transfersoap’ ten einde gekomen. Ik denk dat Twente zich financieel behoorlijk in de vingers snijdt met het weigeren van 8 miljoen voor Zerrouki. Verder heb je nu een ongelukkige speler bij Twente rond lopen waarbij een grote kans aanwezig is dat hij ook niks voor Twente zal terugdoen op financieel vlak.

10 januari 2023 om 22:38

Als het al 8 miljoen is hoor. FC Twente was dan misschien terughoudend in het noemen van een transfersom, maar vanuit Feyenoord is ook helemaal niets gecommuniceerd over wat ze geboden hadden. Die acht miljoen was 'gelekt' maar door geen enkele partij bevestigd, dus ik heb daar zo m'n twijfels bij. Wat mij betreft kan het op de hoop onzin die is bericht over deze transfer.

10 januari 2023 om 22:49

Die 8 miljoen is onzin. Zo is er afgelopen dagen veel geschreven en gespeculeerd. Zerrouki is een modelprof die er zaterdag gewoon weer voor 100% staat. In de zomer een mooie transfer naar het buitenland voor een miljoen of 7 a 8. Twente blij, Zerrouki blij.

11 januari 2023 om 09:34

Ik denk dat de transfersom van 8 miljoen geen onzin is, omdat het afkomstig is van bronnen die er altijd goed bijzitten. Waarom zou Feyenoord zich drie keer melden in 1 week met steeds een te lage transfersom? Zerrouki gaat niet meer opleveren dan 5 miljoen in de zomer, omdat zijn contract dan al afloopt en ik denk dat hij ook geen medewerking gaat leveren, omdat Twente simpelweg de transfer dwarsboomt die hij zelf ook graag wilt! Time will tell.

10 januari 2023 om 22:50

Ik ben ook erg benieuwd waarvoor Zerrouki in de toekomst weg zal gaan. Ik had niet verwacht dat een dusdanig idioot bod door Twente afgewezen zou worden. Persoonlijk ben ik hier ook niet ontevreden mee want deze transfer gaf mij omgekeerde Nicolai Jorgensen vibes. Hopelijk kan Feyenoord alsnog een waardige middenvelder binnenhalen en zal Zerrouki goed presteren bij Twente.

Zo klaar dit, kan het Twente niet kwalijk nemen, ze staan er tussen ipv dat ze bijv 11e staan, dan was het een stuk makelijker, en goedkoper.

FC Twente maakt zichzelf compleet belachelijk. Afgelopen zomer wilde ze niet verkopen omdat Feyenoord te weinig wilde betalen en nu bied Feyenoord wat Feyenoord in de zomer wilde hebben en nu laten ze hem alsnog niet gaan. Dat is echt onbegrijpelijk. Twente zegt nee tegen 8 Miljoen wat in de zomer de vraagprijs was. Streuer zal met een heel goed verhaal moeten komen richting Zerrouki. Dit valt niet uit te leggen. Ik krijg een Dejavu Bas Dost die van Heerenveen naar Ajax zou gaan en uiteindelijk toch niet ging. Daar weet Ron Jans ook alles van. Was ook iets met toezeggingen die hem gedaan waren waar de club toen op terug kwam.

10 januari 2023 om 22:44

Fc Twente heeft nooit een vraagprijs naar buiten gebracht. Daarnaast is ook niet duidelijk of Feyenoord die 8 Miljoen heeft geboden. Je verhaal hangt van aannames aan elkaar en maakt het compleet ongeloofwaardig.

10 januari 2023 om 22:54

Als ze nu kunnen bieden wat in de zomer schijnbaar de vraagprijs was dan is Feyenoord vrij traag van begrip. Halverwege het seizoen 1 van je betere spelers verkopen, dan geldt de winterstop-bonus: als Twente een vervanger moet halen bij een andere club dan zal het ook meer moeten betalen omdat het halverwege het seizoen is.

10 januari 2023 om 22:48

miki1959, Precies dit schreef ik afgelopen weekend ook al. Dost belandde toen zelfs op de bank omdat Jans hem vervelend vond. Hij scoorde dat seizoen slechts 13 goals geloof ik, seizoen erop 30+ en toen vertrok hij naar Duitsland.

Een andere leuke is Jorgensen, Feyenoord weigerde een enorm bod uit Engeland tijdens de winterstop. Want, ze verkochten enkel in de zomer daarna raakte Jorgensen geblesseerd en heeft nooit die transfer meer kunnen maken.

10 januari 2023 om 22:51

Er is er maar 1 die zichzelf compleet belachelijk aan het maken is. Het goede verhaal van Twente hebben we vanavond voor de camera gehoord. Geen speld tussen te krijgen. De bedragen die jij noemt zijn nooit door Feyenoord noch Twente bevestigd.

10 januari 2023 om 22:54

Je verhaal hangt van bedenksels en aannames aan elkaar. Twente heeft nooit een prijs genoemd, Feyenoord heeft nooit aangeven hoeveel ze geboden hebben.
Je praat complete onzin.

10 januari 2023 om 22:54

Er is maar één persoon die zich compleet belachelijk maakt, kijk eens ff in de spiegel.

11 januari 2023 om 00:12

Jij gaat er nu ook maar even vanuit dat een speler halverwege het seizoen evenveel waard is als in de zomer. Zo werkt het niet. Waarom zou Feyenoord opeens zoveel meer bieden? Paniek...

11 januari 2023 om 00:22

Miki snapt nog niet helemaal hoe een transfermarkt werkt denk ik. We zijn inmiddels 6 maanden verder, Twente staat super goed op de ranglijst, 4 punten op de koploper, 1 op CL plaats. . Wellicht vraagt Twente over 6 maanden wel 10x zoveel nadat ze de schaal omhoog hebben mogen houden en de CL in gaan.

Aan de ene kant begrijpelijk. Toch hoop ik dat Twente de playoffs in moet en weer naast Europees voetbal grijps. En dat Zerrouki z'n poot stijf houdt en alleen naar Feyenoord wil. En dan minder bieden als Feyenoord zijnde.

Want Twente heeft naar mijn weten nog steeds een schuld van 35 miljoen. Dus hoe mooi het verhaal van de TD ook is, ze spelen wel een gevaarlijk spel. Stel dat Zerrouki zwaar geblesseerd raakt, dan is die 7-8 miljoen helemaal niet zo zeker.

Of gaan ze er bij Twente vanuit dat ze vanzelf wel weer geholpen worden?

10 januari 2023 om 22:50

De hele wereld draait niet om Feyenoord. Zie Ajax of PSV nog zomaar eens het gewenste bedrag betalen. Vervolgens trekt Zerrouki net zo makkelijk het shirt van de echte top van Nederland aan..

10 januari 2023 om 22:57

Nee de wereld draait om clubs die in de schulden mogen blijven zitten en zodra daar wat aan gedaan kan worden met een realistisch bod; gewoon weigeren. Lekker gokken dat het wel goed komt en meer wordt.

Zoals ik zei: krijgt ie een zware blessure ofzo, dan gooien ze het vast op pech. Maar het is gewoon een wilde gok die ze hier nemen.

10 januari 2023 om 23:04

Laat Twente in dat geval snel de hele selectie in de aanbieding doen. Er zitten vast nog enkele blessure gevallen aan te komen. Man wat een korte termijn visie. Mag hopen dat er bij de beleidsmakers van Feyenoord meer verstand zit..

10 januari 2023 om 23:19

Dat zit er ook, Feyenoord zit niet met een schuld van 37 miljoen. Wij hebben geleerd van onze fouten.

11 januari 2023 om 07:17

Klopt, volgens de zinsnede uit een artikel van FR-fans.nl uit oktober '22 bedraagt het werkkapitaal negatief 18 miljoen euro...Om maar te zwijgen over Feyenoord city wat gelukkig voor Feyenoord niet doorgaat.. Het werkkapitaal van een onderneming is een indicatie voor de financiële slagkracht. Het werkkapitaal is grofweg gezegd de kortlopende schulden minus de kortlopende vorderingen. In het boekjaar van Feyenoord is deze verslechterd met maar liefst 9,3 miljoen euro naar negatief 18 miljoen euro. Oftewel Feyenoord heeft nog meer kortlopende schulden gemaakt dan er op korte termijn binnen komt.

11 januari 2023 om 12:39

@stpn84: klopt, Feyenoord zit niet met een schuld van 37 miljoen. Feyenoord zit met een schuld van 63 miljoen. Misschien moet je even met financieel rampexpert El Fenomeen weer even de schoolbanken in om wat economie lessen te volgen.

10 januari 2023 om 22:53

Correctie, 37 miljoen langlopende schulden dus weinig gevaarlijk spel aan! Of noem je jouw hypotheek ( mits je die hebt ) ook gevaarlijk spel? Verder zullen we weinig woorden vuil maken aan deze kinderachtige post...

10 januari 2023 om 22:57

Inclusief stadion…. En de afspraken worden netjes nagekomen. Net als jij met jouw hypotheek hoop ik.
Wat een kolder.

10 januari 2023 om 23:00

Zielige opmerking. Klinkt net of je een redbull blikje op een festival te duur vindt, waardoor je het verstappen niet gunt.

Vraag en aanbod liggen gwn iets te veel uit elkaar, dat kan. Ik snap beide partijen heel goed. Voor Twente is het te weinig en voor Feyenoord een te groot risico.
Zerrouki gaat niet muiten want dan groeit hij niet verder. Ik denk dat hij over een half jaar blij is dat hij niet bij Feyenoord heeft getekend. Ik denk dat Feyenoord gwn 3-5 eindigt. Ik de zomer komt wel een club als West Ham die hem 1,5-2miljoen salaris biedt.

10 januari 2023 om 23:10

@stpn84: heb jij toevallig een koopwoning? Zo ja, dan heb je in relatieve zin een vergelijkbare schuld als Twente.

11 januari 2023 om 01:30

Als ik een koopwoning zou hebben, van zeg 370k (37 miljoen en 8 miljoen zet ik even om, is wat realistischer) en ik kan 80k verdienen met iets wat ik kan verkopen (zeg een schilderij dat in waarde is gestegen en die ik uiteindelijk toch ga verkopen voor de winst), dan zou ik dat zeker doen ja. En direct een groot deel van m'n schuld afbetalen. Alles wat ik daarna verdien, kan ik namelijk gebruiken voor andere zaken of zelfs verbetering van mijn huis.

Twente betaalt geloof ik 3 miljoen per jaar. Dat betekent dus dat voor de komende 2 jaar je gecovered bent en dat je het geld dat je normaal gesproken zou gebruiken om die 3 miljoen te betalen, gewoon kan gebruiken om je team te verbeteren. Twente in een betere financiã«le positie etc.

Zerrouki is niet de Messi van Twente die er hoogst persoonlijk voor zorgt dat Twente het aardig doet momenteel. Dus ja, ik vind het een risico. Maar veel plezier met een speler die liever weg wil en die dat 2x door z'n neus geboord ziet worden. Mooi voorbeeld voor jongere mannen die een contract voorgeschoteld krijgen voor verlenging en straks gaan twijfelen voor het geval ze in de situatie van Zerrouki komen.

11 januari 2023 om 07:06

Zeg en stel nou hè, dat met Zerrouki de kans op EL groter is hè. En stel nou eens dat ze dat halen. En stel nou dat ze die plaatsingspremie gebruiken voor het aflossen, tezamen met het bedrag wat ze in de zomer ook wel krijgen voor Zerrouki? Zou dat niet slim zijn

De boodschap voor jonge mannen zou inderdaad duidelijk zijn: teken met je volle verstand een contract. Contract = contract. Grote jongen zijn en niet huilen.

11 januari 2023 om 07:24

Een schilderij is toch geen vergelijking met een voetballer welke veel verschil kan maken voor resultaat?!
Wees gewoon eerlijk en geef toe dat je mega subjectief bent en ervan baalt dat een boeren clubje als Twente jouw o zo "grote", Feyenoord de loef afsteekt!
Persoonlijk hoop ik dat er een grotere club komt die zo met Kocku omgaat, beetje de kop gek maken maar een habbekratsje willen betalen...
Spreken we elkaar dan wel weer! Kijken welke hypocriete onzin er dan uit je komt haha

11 januari 2023 om 07:49

Je weet zo goed hoeveel schulden Twente heeft maar kennelijk ben je niet zo goed op de hoogte hoe groot de schulden van Feyenoord zijn. Maar kennelijk leef jij in de veronderstelling dat de vrienden van Feyenoord er in zijn gestapt omdat het zo goed ging met de club. Slaap rustig verder.

Dus Messi blijft bij Twente....

Streuer blijft volhouden dat hij niet weg mag. Gelukkig weten we nu ook zeker dat als Alvarez weggaat en Ajax klopt aan met 12 tot 15 miljoen dat Streuer daar niet op in gaat. Prettig nieuws ook voor de schuldeisers.

10 januari 2023 om 22:52

Uiteindelijk is bij Twente alles te koop! Streuer verkoopt zijn eigen vrouw nog tegen de juiste voorwaarden..

11 januari 2023 om 00:13

Hij verkoopt juist niemand. Als je een gemene grap probeert te maken doe het dan goed.

11 januari 2023 om 00:55

Ruiz_fct, in het Nederlands voetbal is iedereen te koop als de prijs daar naar is of je nou wil verkopen of niet, dat is de realiteit zelfs voor Ajax. Als morgen een premier league club belt en die betaald Twente pakweg 12 miljoen Euro dan zit hij dezelfde dag nog in het vliegtuig mits de speler zelf ook wil natuurlijk.

10 januari 2023 om 22:55

Tjonge, je haalt er ook echt van alles bij. Twente betaalt schulden keurig af. Dat staat hier helemaal los van. Streuer zei aan het eind dat het zeer waarschijnlijk is is dat niemand weggaat. Wellicht als een Nederlandse topclub met een goed bedrag komt....

10 januari 2023 om 22:55

Voor 10 miljoen is hij gwn weg hoor. De kans dat we Feyenoord kunnen uitdagen is gevoelsmatig groter. Ik denk dat de waarde van deze jongen rond de 6-7 ligt en met de winterstop is het niet zo raar dat je daar 2 miljoen bijdenkt.

10 januari 2023 om 22:56

Schuldeisers strijken netjes hun rente op, die hopen echt niet op enorme terugbetalingen, net zoals jouw bank dat met jouw hypotheek liever niet heeft.

Prima, Nu dus echt helder voor alle partijen. Mannsverk kopen of Vilhena huren (en dan van de zomer kijken of je alsnog Zerrouki of een ander binnen kan halen) en hopelijk wordt de deal met Piatkowski snel afgerond. dan zit je echt goed voor dit seizoen.

Een kostbare week verspilt aan een missie waarvan werkelijk iederen zag dat het kansloos was. Hopelijk gaat de club leiding snel doorschakelen en moeten ze niet eerst nog op zoek naar nieuwe targets.

Helemaal prima zo. Ik was echt wel voorstander van zijn komst, maar met die hele soap er omheen kon het bijna alleen maar tegenvallen. Zorgt voor veel extra druk en hoge verwachtingen. Bovendien is het ook wel erg veel geld voor een speler die in mijn ogen ook geen absolute zekerheid is en waar je niet snel grote winst op kunt maken. Wel sneu voor die jongen, maar dat is nu het probleem van Streuer en Twente. Maar hij lijkt me professioneel genoeg en zal vast nog wel een leuke transfer maken.

Enige waar ik me een beetje zorgen om maak is met welke alternatieven Feyenoord nu op de proppen komt. Er komen ook wat namen voorbij waar ik niet heel enthousiast van word.

Hij had niet moeten bijtekenen. Dan had hij zeker bij Feyenoord gespeeld van de zomer al plus het zou mijn club minder kosten. Maar goed dat is achteraf...

Die zerrouki is geen 8 miljoen waard schei toch uit waar hebben ze het over

11 januari 2023 om 07:52

Ben ik helemaal met je eens. Twente zat veel te laag. 12 miljoen was beter geweest

Zerrouki is een vaste waarde in het Algerijns elftal met spelers als Mahrez en Bennacer. Zijn waarde zal 10000% omhoog schieten zodra hij basisspeler is bij Feyenoord. De kuip heeft een druk die hij daar ook voelt met meer dan 40 miljoen inwoners. FEYENOORD MOET NIET GIERIG DOEN EN NAAR ARNE LUISTEREN 9/10 MILJOEN BETALEN GAUW!!! GR PETER

Leuk hoe iedereen reageert tot hij straks zijn aflopend contract niet gaat verlengen en gratis de deur uit loopt o er 1 jaar. Kijken hoe iedereen dan over het bestuur van Twente denkt. Minig vind het geen stap man fey speelt Europa league waar is Twente?????? Ok dan smoel.

11 januari 2023 om 08:14

Over 2 jaar ja?? Dat lijkt me stug

Helder, nuchter en duidelijk...zowel TD Streuer, als trainer Jans...dit is voor FC Twente idem als nog niet zolang geleden Overmars en Ten Hag.

Twente is zich bewust van de kansen die er dit seizoen zijn om hoog te eindigen op de ranglijst...want ze zijn qua spel stabieler dan Ajax en Psv....en misschien ook wel als Feijenoord.

De kans is er dit seizoen voor FC Twente om te gaan voor plek 1, 2 of 3.... en het is ze gegund wat mij betreft....en nee, ik ben geen Twente supporter....maar ik vind het wel een leuke voetballende ploeg, met een team wat vóór elkaar gaat...en een goede en rustige trainer en TD die goed samenwerken!

Feyenoord kon niet eens 4.5 miljoen ineens op tafel krijgen. Alles moest met constructies en uitgesmeerd worden met toekomstige inkomsten. Ajax komt straks en die tikken het bedrag zo af en dan blijkt Zirrouki al vanaf kinds af aan in een Amsterdamse pyama te slapen.

Feyenoord heeft helemaal geen geld. Jaarrekening ziet er beroerd uit en is relatief slechter dan Twente.
Dus logisch dat zij er niet in slagen een speler van Twente te kopen. Heeft verder niks met grootte van de club te maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren