Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Casemiro geeft Erik ten Hag en Manchester United verrassende hoop

Laatste update:

Manchester United mag daadwerkelijk hopen op de komst van Casemiro. Volgens Marca staat de Braziliaanse middenvelder van Real Madrid niet onwelwillend tegenover een overstap naar Old Trafford, mede door de aantrekkelijke financiën die hem aangeboden zijn. Het gebrek aan Champions League-voetbal bij het team van Erik ten Hag is wel een nadeel.

Dinsdag werd duidelijk dat United de pijlen gericht heeft op Casemiro, nu de komst van Adrien Rabiot van Juventus is afgeketst en het er niet op lijkt dat Frenkie de Jong nog gehaald kan worden. Er waren echter twijfels of de controleur wel trek had in een overstap, aangezien hij niet weg hoeft van Real Madrid en de Braziliaan met de Koninklijke al vijf keer de Champions League won. Toch is een transfer niet helemaal ondenkbaar: Casemiro kan in Engeland meer verdienen en heeft zijn management opgedragen om de mogelijkheden te verkennen.

Het gebrek aan Champions League-voetbal bij United is hem wel een doorn in het oog en het is nog afwachten of dat een breekpunt wordt voor Casemiro. Ondertussen wordt door de club van manager Ten Hag een bod voorbereid van zestig miljoen euro. Daarmee hopen the Mancunians het tot medio 2025 doorlopende contract van de Braziliaan af te kopen. Real Madrid heeft met Aurelien Tchouaméni al een eventuele opvolger in huis.

Afgelopen weekend zat Casemiro nog op de bank bij Real en zag hij dat zijn Franse concurrent vanaf de aftrap mocht beginnen. Wellicht dat dat ook een reden kan zijn om voor een samenwerking met Ten Hag te kiezen, die zich waarschijnlijk een andere start bij Manchester United had voorgesteld. De 52-jarige oefenmeester ging tijdens de eerste twee Premier League-duels van het seizoen onderuit tegen respectievelijk Brighton & Hove Albion (1-2) en Brentford FC (4-0), waardoor United momenteel op de twintigste plaats in de Premier League bivakkeert.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

60m is niet genoeg, doe er maar een 100m bij

17 augustus 2022 om 18:29

Voor een 30 jarige speler. Uhu..

17 augustus 2022 om 18:43

Cvm gaan langer door

17 augustus 2022 om 18:49

Ja hoor 160m betalen voor een 30 jarige cvm. Waarom niet joh!

17 augustus 2022 om 19:13

Okay, dan niet. Hij zit nog tot 2025 onder contract, kan Eric hem dan gratis ophalen.

17 augustus 2022 om 19:17

Tot hun 50e?

17 augustus 2022 om 19:47

Gelukkig doe jij niet het transfer beleid bij real knul.

17 augustus 2022 om 18:59

Indd als ze 85mil boden op frenkie dan mogen ze wel beginnen met het dubbele voor case aangezien die een paar klassen beter is.

17 augustus 2022 om 19:03

Maar zo werkt het gelukkig niet. Ronaldo is ook beter dan Zierikzee, maar toch denk ik dat Zierikzee meer oplevert. Dat een speler beter is zegt echt helemaal niets over zijn transferwaarde.

17 augustus 2022 om 19:18

Leeftijd, contractsituatie, vertrekwens… er speelt zoveel meer mee bij een transfer.

17 augustus 2022 om 21:52

Overdreven onzin zoals gewoonlijk.

18 augustus 2022 om 08:34

Die 80 miljoen voor Frankie? Inderdaad overdreven onzin zoals gewoonlijk. Die jongen wordt door benevelde chauvinsiten de wereldtop in geprezen, terwijl hij nog niet een kwart van dat bedrag waard is.

Mocht Casemiro naar United gaan geef ik Barca opeens een grotere kans om kampioen te worden

17 augustus 2022 om 18:39

Dat zeiden jullie ook toen Ronaldo en ramos weg gingen 😄 real heeft altijd een oplossing en daarbij er is niets officieel

17 augustus 2022 om 19:01

Na het vertrek van Ronaldo hadden ze dan ook wel gelijk.

17 augustus 2022 om 21:29

@galid1, Barca heeft zo'n 6-7 titels gewonnen toen Ramos en Ronaldo er waren? Ramos meer zelfs.

17 augustus 2022 om 21:42

Die Real fans zijn vergeetachtig. Kijk maar even erop na wie de laatste 15-20 jaar in La Liga de meeste titels heeft gepakt.

17 augustus 2022 om 22:13

Waarom beperk jij je tot 15-20 jaar? Wil je de CL titels dan ook beperken tot de laatste 10 jaar?

17 augustus 2022 om 22:25

@lierse1997 Na het vertrek van Ronaldo hadden ze 2x kampioen gespeeld in '20 en '22 en barca ook 2x in '18 en '19 maar real had een keer champions league gewonnen dus ze hadden geen gelijk

17 augustus 2022 om 22:27

Ze moeten alles optellen van in het begin tot nu want alles telt dan heeft real meer la liga titels gepakt dan barca en real veel meer cl titels dan barca daarom wil die het beperken tot een bepaalde periode😄

17 augustus 2022 om 23:21

@Millinario En jij beperk je tot Ronaldo en ramos? je moet heel de geschiedenis kijken madrid heeft meer la liga titels gepakt dan barca plus veel meer cl titels dan barca en zelfs alle records gebroken daarom is real de grootste club ter wereld das een feit iedereen zegt het behalve barca fans 😄

Dit zou echt één van de bizarste transfers ooit zijn, tenzij Pérez iets weet dat wij niet weten. Moet hij binnenkort de bak in of zo? Welk addertje zit er onder het gras 😅?

17 augustus 2022 om 18:35

Ramos, Ronaldo en Iker zijn maar een paar voorbeelden van goed doorselecteren bij Real. Het is soms hard naar legendes, maar uiteindelijk vaak wel de juiste keuze geweest

17 augustus 2022 om 18:40

Ronaldo ben ik met je eens, maar Ramos en Iker kun je echt geen goed doorselecteren noemen. Ramos kon nauwelijks meer een volledige wedstrijd spelen toen hij weg moest en Iker werd op een gegeven moment prompt uit het basis gehaald. Dat is geen doorselecteren, dat is spelers houden tot het te laat is.

Alex Ferguson, die kon het, die verkocht Stam en Van Nistelrooy zonder blikken of blozen op hun hoogtepunt.

17 augustus 2022 om 18:46

Als je spelers op hun hoogtepunt verkoopt ben je wat mij betreft juist heel slecht in doorselecteren. De voorbeelden die jij noemt zijn daarnaast ook nog eens transfers die te maken hadden met een onderling conflict met Ferguson.

17 augustus 2022 om 18:55

nick140, Stam werd mede verkocht omdat Man Utd geld nodig had, niet per se vanwege zijn leeftijd (29). Van Nistelrooy wilde zelf graag naar Real en had destijds een minder soepel lopende band met Fergie, ook dat had weinig te maken met doorselecteren, maar eerder met het feit dat Manchester United op dat punt alleen maar minder werd en de belangstelling van Real er kwam.

17 augustus 2022 om 19:43

@josgijzel123: Stam had toch ruzie met Fergie en moest daarom weg. Hoe kom je erbij dat hij weg moest omdat United geld nodig had?

17 augustus 2022 om 19:59

Dit dus. Het is alom bekend dat Stam niet meer door een deur kon met Ferguson, en dus vertrok.

17 augustus 2022 om 21:17

Stam en van Nistelrooy aanhalen als goede voorbeelden om te verkopen op hun hoogtepunt terwijl ze jarenlang in de Europese top speelden daarna... Ramos en Iker als slechte voorbeelden noemen terwijl zij sinds ze weg zijn niets meer voorstellen... Nick140, rook jij crack?

17 augustus 2022 om 21:34

Van Nistelrooy kwam meer en meer op de bank te zitten bij United door de ontwikkeling van Rooney en Cristiano. Van Nistelrooy kon daar niet mee leven en vertrok daarom richting Spanje. Dat is goed gedocumenteerd nochtans.

17 augustus 2022 om 23:40

Dat was geen doorselecteren, dat was een ruzie tussen Ferguson en Stam en Ruud wilde zelf weg..Ferguson was juist dramatisch in doorselecteren en heeft een puinhoop achter gelaten bij Man U voor Moyes. Selectie met oude spelers die totaal uit balans was en oude spelers met dikke contracten..

18 augustus 2022 om 14:20

Inderdaad een puinhoop achter gelaten. Vooral achterin, waar Rio en Vidić nog steeds niet vervangen zijn. Maar wel kampioen geworden met die puinzooi. Dat zegt voor mij alles over hoe goed die man was als manager. 😅

17 augustus 2022 om 18:46

Zo ontzettend bizar is het toch ook niet? Casemiro zit al, wat? 7 jaar bij Madrid? Alles gewonnen wat er te winnen viel. Dan snap ik best dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Met nadruk op “uitdaging”

17 augustus 2022 om 19:26

Sinds 2013, met uitleenbeurten in Brazilië en Portugal de eerste 2 jaar geloof ik. Kwam binnen bij Castilla.

18 augustus 2022 om 00:05

Fabinho ook he speelde toen als back bij Castilla

Dat zou dan de eerste goede aankoop van het United van Ten Hag zijn

17 augustus 2022 om 18:33

Ja maar het is toch onwerkelijk laat? Je had de onderhandelingen eind juni/begin juli al kunnen en moeten starten als je interesse zou hebben in Casemiro. En die interesse is volledig terecht als je met Mcfred moet aantreden waar je begin juli al helemaal niks achter had zitten los van het niveau Donny vd Beek en dat is triestig. Puur wanbeleid.

17 augustus 2022 om 19:04

@consy Klopt helemaal hoor en alleen Casemiro gaat je ook niet redden. Ik zie dit United zomaar 8e of 9e worden als er niet snel kwaliteitsspelers gehaald gaan worden

17 augustus 2022 om 19:09

Japie// ik denk dat case ze wel kan redden omdat ze dan met de punt naar achter kunnen spelen op het middenveld met bruno en eriksen ervoor. Dat middenveld klinkt hoopgevend.

17 augustus 2022 om 19:35

Daar zit idd wel veel meer voetbal in dan in McFred, maar Casemiro gaat het druk krijgen met twee aanvallende middenvelders voor zich

17 augustus 2022 om 18:35

Ik waag het te betwijfelen, Casemiro wil blijkbaar naar Manchester United omdat hij zijn huidige salaris kan verdubbelen. Neigt naar wanhoop. 5 jarig contract, alweer 30 jaar. Voor 70 miljoen euro kun je toch ook een goede middenvelder halen waar je tien jaar mee vooruit kan?

Wat ik mij ook afvraag, ze zijn van Frenkie de Jong naar Rabiot naar deze Casemiro gegaan. Drie totaal verschillende middenvelders lijkt mij geen gedachte of plan achter te zitten.

17 augustus 2022 om 18:52

Ze willen een CVM.

17 augustus 2022 om 19:00

Met Casemiro kun je nu wel met Bruno en Eriksen ervoor spelen

17 augustus 2022 om 18:44

Zeker maar je hoeft er geen wonderen van te verwachten. Hij staat daar als dé oplossing maar heeft geen Kroos of Modric naast zich. Denk weld at het een lekkere tandem kan worden met Fernandes. Goede rechtsback moet er toch ook wel te halen zijn?! Wan B is leuk voor de bank.

17 augustus 2022 om 19:17

Naar mijn idee is het allemaal heel simpel op te lossen. Gewoon vol vor Ruben Neves gaan. Die kent de PL al en past heel goed in het spelletje dat Ten Hag wil spelen. Koop Max Aarons, en als het nog kan Josko Gvardiol of als dat te duur is Tapsoba van Leverkusen. Naast Varane positioneren. Schuif Lissandro Martinez naar het midden en dan gaat het ook voorin lekker lopen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat Sancho Rashford en Ronaldo gewoon een dodelijke trio kan worden. Zodra de sfeer verbeterd ga je die jongens zien vlammen. Als Geeenwood dan nog terug komt dan heb je een ploeg dat meedoet voor allle projzen.

17 augustus 2022 om 19:56

Greenwood speelt binnenkort met Mendy tegen het team van Promes en Mendes da Silva. Goede spelers en ik denk dat een deel daar wel haalbaar van kan zijn. Het probleem is echt het middenveld. Ze hebben een vedette nodig die mensen op de goede plek zet die zelf met gemak zijn niveau aantikt zodat anderen kunnen groeien. Ik zie dat nog niet in de namen die je noemt. Mijn tip voor ETH in iedere linie een starplayer die anderen beter laat spelen. Vertrek Pogba doet ook wat, deze speler kon de kar af en toe trekken en klikte met Fernandes. Wat een klus zeg, ze hebben eigenlijk een Overmars nodig.

17 augustus 2022 om 18:54

En ook maar omdat 20 slechtere opties geen optie waren.. anders speelde rabiot daar gewoon of een andere speler die noch het niveau noch de vorm heeft om bij manchester united te spelen.

Hoop dat casemiro niet voor het geld kiest.. enige winnaar daaruit zou united zijn. Met die verdediging achter zich word niemand gelukkig.

Perez is een meester in doorselecteren.
Als je Casmiro nu voor 70 mil verkoopt heb je super beleid gevoerd aangezien Touchimine binnen is. Touchimine was gehaald als zijn opvolger maar is zo goed die kan je nu voor de Leeuwen gooien.
Deze deal lijkt me gezien het beleid van real zeker haalbaar.
Real zal dan wel op zoek gaan naar een goedkope vervanger

17 augustus 2022 om 18:33

Een meester in doorselecteren? Je zegt dat alsof hun beste spits niet 34 is en hun beste middenvelder niet 36 🤣 Volgens mij is hij juist een meester in betrouwbare krachten blijvend het vertrouwen geven, wie heeft hij nog meer doorgeselecteerd? Ronaldo, vier jaar geleden, maar verder?

17 augustus 2022 om 18:42

- Ronaldo naar Vinicius, hoewel de eerste jaren soms pijnlijk waren
- Navas naar Courtois, waren velen die het er niet mee eens waren
- Marcelo naar Mendy, significante upgrade in defensief opzicht maar offensief evenveel achteruit gegaan imo
- Varane verkocht aan United voor een flink bedrag, Ramos gratis laten gaan om zijn salaris eisen, vorig jaar met Militao en Alaba toch een prima seizoen gedraaid terwijl velen twijfels hadden aan het begin van het seizoen 21/22

Dit is wat ik ff kon ophalen, verder hadden ze goede jonge spelers zoals Kovacic en Hakimi maar door KCM en Carvajal zijn die weggegaan voor meer speeltijd + real kon nog geld eraan verdienen.

17 augustus 2022 om 18:43

Ramos, Marcelo en nu dus Casemiro en binnen paar jaar ook Kroos. Real staat er gewoon goed voor, financieel en kwa verjonging van de ploeg. Je moet toegeven dat Perez goede zaken heeft gedaan. Alleen bij Bale is hij de fout in gegaan met een enorm contract.

17 augustus 2022 om 19:04

Jij begrijpt doorselecteren niet volgens mij. Die spits is de beste speler van afgelopen seizoen wereldwijd. En Modric nog altijd een top 10 middenvelder.

17 augustus 2022 om 19:05

Precies, waarom zou je spelers doorselecteren die waarschijnlijk op dit moment nog top 10 van de wereld zijn?

17 augustus 2022 om 19:32

Modric-Camavinga
Kroos-Valverde
Ramos- Militoa
Varane-Alaba/Rudiger
Marcelo-Mendy
Benzema-Mislukt Jovic gefaald.
Ronaldo- Vini /Hazard Mislukt.
Di Maria- Asensio/Rodrygo
Xabi Alonso ooit- Kroos
Kan nog zo wel even door te gaan.

17 augustus 2022 om 20:11

Ja, laten we de beste speler ter wereld inruilen voor een jongere, mindere spits. De truc van doorselecteren is het op het juiste moment te doen. Niet wanneer je huidige speler op zijn piek zit. Benz en Modric waren beide geweldig vorig seizoen dus hoezo zou je ze vervangen?

18 augustus 2022 om 01:26

Ik begrijp doorselecteren uitstekend, en Perez begrijpt ook dat het bij Real veelal niet nodig is geweest. Dus hoe men hem er een 'meester' in noemt is mij een volstrekt raadsel. Meest constante kern van alle Europese topclubs.

17 augustus 2022 om 18:37

Je kan ook Cavabinga op zijn plaats zetten, of eens proberen met Zalverde

17 augustus 2022 om 19:39

Verkouden?

Lijkt me voor beide clubs een prima zet, zal bij United een enorme kwaliteitsinjectie geven en Real Madrid krijgt een mooi bedrag voor een relatief oude speler waar je al een jonge opvolger voor hebt binnen gehaald.

17 augustus 2022 om 20:05

Zou inderdaad voor alle partijen beste zijn (al zie ik hem nog wel graag nog een seizoen bij Man U).

Zou voor Man U een upgrade zijn tov Rabiot

Over laatste, bizar zeg! Zo ben je een matige Fransman. Heb je nu al PSG en Juve op je CV. Alle geluk dat Juve verslaafd was aan transfervrije spelers en hen bizare salarissen te geven.

En kon nu zelfs naar Man U...... Maar gooit de deur dicht met zijn bizare salariseisen.

Ik geloof er niks van!

Doe maar niet, die gaat alleen maar rooie kaarten pakken. In Engeland gaat hij de La Liga scheidsen missen die hem keer op keer het hand boven het hoofd houdt.

17 augustus 2022 om 18:34

Doe maar niet? Casemiro kan United verlossen van Mcfred en dat is een zegen.

17 augustus 2022 om 18:41

Wat een onzin. Hij heeft slechts 2 rode kaarten in zijn hele carrière gepakt. Juist als mede Mancunian zou je blij moeten worden van deze transfer.. Enige wat mij tegenzit is de transfersom. Meer dan 60 miljoen geven moet je niet willen.

17 augustus 2022 om 19:22

Dat hadden er echt wel veel meer moeten zijn tho.. Vooral tijdens de wedstrijden tegen Barca was het soms echt een wonder dat ie niet weg was gestuurd.

17 augustus 2022 om 19:38

Gavi afgelopen seizoen had al meer rode kaarten moeten hebben dan Casemiro in de afgelopen 7 jaar, maar dat terzijde.

17 augustus 2022 om 19:46

Die pakt in Engeland net minder geel. In Spanje wordt er voor veel meer gefloten, gecombineerd met aanstelleritis.

Ik hoop het niet. Deze speler is zo belangrijk voor real Madrid en wordt nog steeds zwaar onderschat voor het werk dat hij levert op t veld. Zijn vertrek kan real nog eventuele prijzen voor het komende seizoen kosten. Zou het erg jammer vinden als hij vertrekt

17 augustus 2022 om 20:36

Ik weet niet door wie hij wordt onderschat, maar in elk geval niet door de technische staf van Ancelotti en ook niet door die van Zidane. En dat is wat telt, ook gezien de resultaten van deze twee groepen.

Dit had ik niet verwacht en zou een fantastische aankoop zijn, dan kunnen we op zijn minst 4 jaar verder op deze positie. Deze positie is sinds SAF weg is ook niet al te best bezet geweest.
Hopelijk krijgt de aanval hierdoor ook veel meer vrijheid om hun creativiteit te laten zien.

Hele goede speler, alleen is dit natuurlijk niet de speler die Manchester United weer aan titels gaat helpen. Bij Madrid past hij precies als schakel tussen de linies en het systeem van Madrid. Als hij van ten Hag druk moet gaan zetten en op balbezit moet gaan spelen dan is dit absoluut niet de juiste speler daarvoor.

De kans is groot hakim z die kant op gaat. Voor beide een win situatie. Het begin dat ergens op te lijken. Miguer gwn op de bank. Ronaldo aanvoerder maken

17 augustus 2022 om 18:41

Idd ja. Dan kom je er wel. Alleen nog wel een RB erbij.

Aanval: Sancho-Ronaldo-Ziyech
Middenveld: Bruno-Eriksen, Casemiro

Best prima dan. Maguire op de bank anders wordt het nooit wat.

17 augustus 2022 om 19:43

Maguire is echt verschrikkelijk. Dus die moet je Sws weg doen idd

17 augustus 2022 om 19:02

Dan heb je met Ziyech, Eriksen en Fernandes drie spelverdelers en maar 1 flank waarop je diepgang hebt met Sancho/Rashford

Er gaan echt veel geruchten langs, ook dat ie gewoon blijft. Het zou wel jammer zijn mocht ie vertrekken. Een echte warrior! Geweldige speler en samen natuurlijk met Toni en Luka. Hoop dat ie blijft maar snap heel goed dat hij misschien denkt hmm misschien een nieuwe uitdaging aangaan. Alleen tsja hij kan Varane zien en denken nahh dankje.

En even zakelijk gezien, zou hij willen en Man U biedt 70 mil. Dan zou ik dat toch wel accepteren hoe jammer het ook is. Dan verleng je met Ceballos en met Tchoua heb je al een vervanger klaar staan die met vertrouwen zijn plek kan overnemen. En wil je doorselecteren dan is dit nu een mogelijkheid dus tsja. En dan kun je nog een aanvaller om zijn plek in te vullen (lees: selectie plek, niet positie!).

17 augustus 2022 om 18:52

Varane all over again. Zijn jullie met de verkoop van Varane er op achteruit gegaan? Nee. Militao en Nacho hebben dat prima op kunnen lossen.

Met deze Casemiro verwacht ik het zelfde je hebt Tchouameni, Camavinga.. Valverde. Denk dat Madrid meeste voordeel heeft bij deze deal.

17 augustus 2022 om 18:57

Ja eens hoor. Het zou jammer zijn maar zou echt dom zijn om 60 a 70 mil te weigeren en dus indien Casemiro ook echt zelf wil. Dat zal natuurlijk key zijn.

En weet je wat zo grappig is, vele gaven Zidane zoveel kritiek van ja hij moet doorselecteren etc. Nu zou er een kans zijn om KCM legacy te door breken en anderen te laten opstaan en opeens willen ze dat liever niet lol. Zien ze toch in dat het niet zo gemakkelijk is voor de fans laat staan een coach die dichtbij hen was.

Maar idd ja, ben benieuwd.

17 augustus 2022 om 19:10

Casemiro vervangen is natuurlijk anders dan Varane, die duidelijk de laatste paar seizoenen de zwakste schakel was in de defensie. Casemiro is op dit moment de beste cdm ter wereld. Real had ook moeite om Makelele te vervangen. Het is te hopen dat Tch hem kan vervangen.

17 augustus 2022 om 19:42

Ik vindt Kimmich, Verrati, Fabinho, Rodri en Kante in vorm niks onder doen voor Casemiro. Integendeel zelfs. Zelden gehoord eigenlijk dat mensen Casemiro nr.1 CDM plaatsen. Vooral je stelligheid verbaasd me, aangezien in voetballend opzicht Casemiro soms echt door de ondergrens zakt. Top in zijn positie hoor, maar onbetwiste nr.1 zullen de meningen over verschillen

17 augustus 2022 om 20:07

Zelden gehoord? Heb je wellicht een hoorbeperking?

17 augustus 2022 om 21:23

Domme vraag, als je buiten je roze Real Madrid bubbel was gestapt had je begrepen wat ik bedoelde. Was jij niet degene die een of andere jonge snotneus op zijn plek wou afgelopen weekend? Samen met zo'n Vini profielfoto liepen jullie te janken over "uhhh nog 1 seizoen KCM en ik wordt echt gek hoor uhhh"

Het kan verkeren 🤡

18 augustus 2022 om 08:52

Haha hoorberperking idd lol. Hij vindt zijn mening blijkbaar belangrijker dan Wenger, Henry, van Basten en andere top analisten die Case de beste cdm vindt….praat hij over voetballend vermogen… wssn volgt hij voetbal sinds Sergio Busquets. Die denkt dat alle cdm’s geweldig horen te voetballen omdat Guardiola dat geïmplementeerd heeft. Daarvoor keek niemand naar een cdm die wel een balletje kon hooghouden… als je snapt wat ik bedoel. Er komt er meer bij kijken dan alleen “voetballend vermogen” bij een cdm

Maar ach, het is zijn mening joh, dom is het wel, maar blijft zijn mening. Hij kan Casemiro niet beter vinden dan…., maar zeggen dat hij dat zelden gehoord heeft lol.

18 augustus 2022 om 15:38

Jij bent bij voorbaat al geobsedeerd de door Braziliaanse spelers dus jouw mening in deze is nauwelijks serieus te nemen nemen. Zo subjectief als het maar kan. Mag hoor, maar persoonlijk gaat die ene oor in andere oor uit. En Pep is toch echt niet de reden dat Busquets voetballend subliem is. Busquets zelf is de reden.

Fred verkopen en McTomminay banken (omdat hij een jeugdproduct is). Je kunt er niet op achteruit gaan, die Fred loopt daar al jaren te prutsen

Juan Felix Diaz de journalist die dit nieuws naar buiten heeft gebracht is nooit accuraat dus ik geloof dit echt niet.
Als Case überhaupt weg wilt, dan is 60mil euro niet genoeg. Doe maar 80 plus.

Casemiro verkopen aan United, en dan Frenkie de Jong halen als vervanger. Ik zie het niet gebeuren, maar zou echt machtig mooi zijn en een gigantische klap in het gezicht voor Barça

17 augustus 2022 om 19:02

Geen gek plan. Bovendien heeft Real zijn financien wel op orde en kan Frenkie zonder hoofdpijn voetballen

17 augustus 2022 om 19:07

Rellen in de straten van Madrid als Cama, Valverde en Touche moeten gaan banken voor een Barca speler als Frenkie. Dezelfde avond nog rellen 🔥🔥

17 augustus 2022 om 20:19

Dat is een goeie. Daar moest ik smakelijk om lachen. De Jong als vervanger van Casemiro, daar klopt mijlenver niks van natuurlijk.

Het begon als een enorme grap, maar blijkbaar begint het wel een serieuze dingetje te worden. Het gaat heen en weer in de media. De ene zegt dat Casemiro totaal niet wilt vertrekken, en de ander zegt dat Casemiro wel bereid is om te luisteren.Luister dan. Ik neem het de club absoluut niet kwalijk als zo wanhopige club als United met een krankzinnige bod komt van rond de 80 miljoen. Dan is dat echt moeilijk om dat niet te accepteren, wetende dat Casemiro richting 31 gaat, en je inprincipe al een opvolger klaar hebt staan. Het probleem alleen is dat men niet moet verwachten dat Tchouameni wel ff Casemiro gaat doen vergeten, want het gaat tijd kosten voordat Tchouameni helemaal op zijn plek is bij Real. En dat Tchouameni speelde tegen Almeria en niet Casemiro, zegt me totaal niks. Paar dagen ervoor, speelde Real om de Uefa Super Cup en toen stond Casemiro in de basis en Ancelotti heeft al gezegd dat die meer gaat rouleren dan vorig seizoen, ook vanwege WK die eraan komt. Ik vind het wel een klein beetje jammer dat Casemiro het niet leuk vind dat Real een concurrent heeft gehaald op zijn positie, en dat dat een reden kan zijn om te vertrekken. We hebben vorig seizoen gezien hoe kwetsbaar men was als Casemiro niet speelde.En waarom zou je Real ook in ruilen voor een club waar het een verschrikkelijke puinhoop is en geen eens CL speelt? Of wilt Casemiro zoals Varane eindigen? Mijn enige reden is dat Casemiro dan puur voor het geld gaat, want ja. Blijkbaar wilt United zijn salaris twee keer zoveel wilt verdubbelen.

17 augustus 2022 om 19:00

Ja dat zou zomaar kunnen. Stel dubbele salaris, en 2 jaar langer contract, dat is toch wel giga. En wie weet wil ie een nieuwe uitdaging aangaan. Kan zomaar. Het zou jammer zijn (Casemiro is een geweldige warrior) maar zoals je zegt, 70 a 80 mil zou wel echt dom zijn om te weigeren. En dan is het aan Casemiro om de keuze te maken.

En dan kun je Ceballos verlengen en je hebt met Tchoua al een vervanger. En als je dan een aanvaller koopt om zijn selectie plek op te vullen dan doe je gewoon top zaken wat mij betreft. 🤷‍♂️

17 augustus 2022 om 19:29

Gast. United wilt hem een 5 jarige contract aanbieden + 4 ton per week aan salaris. Ongelooflijk. Hoe super wanhopig ben je dan? Haha. Zoals ik al zei. Ik neem de club totaal niet kwalijk als een bod tussen de 70-80 miljoen geaccepteerd wordt. Dan is het aan Casemiro om een keuze te maken. Ancelotti heeft al gezegd dat Casemiro zijn nummer 1 is, ondanks de gearriveerde Tchouameni. Maar dan hoop ik ook dat er ook iets gedaan gaat worden aan de selectie, want er gaat ook in de media rond dat men helemaal niemand gaan halen, ook als Casemiro verkocht wordt. Echt bizar dan. Zo CL winnen is fantastisch, maar dat betekent dan ook gelijk dat er weinig aan de selectie gaat gebeuren, want ja. Perez denkt; als het met deze selectie kan, dan kan het ook volgend jaar. Echt, die Mbappe saga heeft ons hele transferbeleid opgefokt

17 augustus 2022 om 19:44

Inhakend op je laatste zin; niet alleen de mbappe saga heeft ons transfermarkt opgefockt, maar het technische management van real madrid acht ik echt incompetent. Als je de inkomende en uitkomende transfers bekijkt, de onmacht om gebreken in de selectie die zich al jaren voordoen te fixen en hoe zij zich hebben laten bespelen in de transfer van tchoua en de mbappe-kwestie, dan kan ik niet anders tot die conclusie komen. We mogen de afgelopen jaren echt van geluk spreken dat kcm, benzema en ramos ons hebben behoedt voor een diep dal waar we in hadden kunnen komen.

17 augustus 2022 om 20:05

Een van de best gerunde clubs de afgelopen 10 jaar en jij noemt het technisch management incompetent omdat je deze zomer niet je zo gehoopte steraanvallertje hebt gekregen...? Sommige Madrid-fans zijn toch ook kansloos hoor

17 augustus 2022 om 20:22

@RealXIIImadrid Incompetent? Lol dit is funny.

Oh dus als het goed gaat dan is het aan de spelers? Vertel even, wie hebben die spelers naar de club gehaald? KCM, Benzema etc.? Ah owkee. -_-

En een Vini, Camavinga, Fede. Ja precies ja. En de club staat er financieel ijzersterk voor. Kom nou zeg!

17 augustus 2022 om 20:23

Ja, some people are hard to please 8! Maar ga je 6 galacticos halen dan is het ook weer niet goed. Zucht.

17 augustus 2022 om 21:41

Sociofan// de technische management verandert eh. Het technisch management bestond uit andere poppetjes ten tijde van kcm en benzema. Ik heb het over het beleid van sinds 2018. Sindsdien hebben we ronaldo weggedaan zonder een vervanger terug te halen. Dat heeft ons jaren van wanhoop naar goals gekost en op magische wijze is zidane met enkel benzema voorin en 2 kleuters op de flanken kampioen geworden in de tweede jaar na het vertrek van ronaldo, maar hebben we in drie jaar enkel op benzema gebouwd voorin wat als gevolg had dat we maar 1x kampioen zijn geworden (en 2x heel vroeg in de cl eruitgingen). Nu heeft vini zich vorig jaar gelukkig opeens ontpopt (iedereen gaf het al op) en hebben we pas nu een volwaardige speler op de linkerflank.

De rechterkant is al jaren van het niveau subtop en daar ga ik mijn woorden niet eens aan verspillen.

Voorts hebben we sinds 2018 enorm veel transfers gedaan die zich niet uitbetalen of faliekant zijn mislukt (jovic, rodrygo, hazard, odriozola, m. diaz, reinier, dat is iets van 300m!!). En hebben we onbegrijpelijk hakimi weggedaan voor een goedkope prijs terwijl letterlijk iedereen wist dat het een verkeerde move zou zijn (vooral met in gedachten onze problemen op de rechterkant en specifiek de rechtsback-positie).

Vini en fede zijn fantastische aankopen gebleken ja, maar verbloemt dit verder al die negatieve punten?

Nogmaals zonder kcm en benzema was het technische management allang op straat gepleurd. En ik zeg wel kcm en benzema, maar de belangrijkste man post-ronaldo is toch wel zidane. Ronaldo zijn leegte heeft ons 2 trainers laten ontslaan tot zidane met zijn magische kunsten er met pijn en moeite wat van kon maken. Ook vorig jaar is vooral de ontwikkeling van vini de katalysator geweest die ons nieuw leven gaf. Je zag bijv al hoeveel vingers er wezen naar ancelotti. Het is elke x vinger wijzen naar de trainer of de spelers wanneer het slecht gaat, maar het is gewoon de technische management.

17 augustus 2022 om 22:39

@RealXIIImadrid Moet zeggen, ben het met bepaalde punten wel met je eens. Alleen wil het management niet zo hard beoordelen zoals jij doet en daar ben ik het dus niet mee eens. Vele keuzes waren best begrijpelijk. En ook snapte ik volledig het proces om mbappe te halen wat dan nu echter is gefaald maar wat meer komt door zo'n walgelijke club (ja dat andere woordje mag ik sneu genoeg niet meer gebruiken, kreeg ik laatst nog een ban voor) die hem alle power en geld geeft zowat. En ook toen na Ronaldo's vertrek was er frustratie nadat Mariano werd gehaald en bizar genoeg nr 7 kreeg. Of dat die coaches na Zidane 1.0 geen aanvallende versterking kregen. Maar goed dat kreeg Carlo nu ook niet. Vervolgens kwam Hazard. Maar we moeten ook snappen Vini kon op deze manier zich wel verder ontwikkelen. En met jongens als Cama en Fede zit je ook gewoon goed. Dat allemaal zijn keuzes van het management. Maar wie had gedacht dat Bale ermee ophield of dat Hazard zoveel blessures zou krijgen. Niemand, dat is gewoon dikke pech! Anders had je gewoon een wereldaanval.

En toch staat er een leuk team, een goede mix en worden er titels gewonnen. En staan we er financieel enorm goed voor. Dat is dus ook gewoon te danken aan oa het management. Maar het zou oneerlijk zijn door te zeggen dat Vini's ontwikkeling alleen door zichzelf komt. Ja hij moet het doen maar als hij beter is geworden door Carlo's komst. Wie heeft dan Carlo gehaald? Juist ja, het management (oftewel Perez en co.).

Maar snap wel dat de mbappe's fail en dzo lang geen aanvallende versterking is gekomen voor teleurstelling zorgt. Ben ik zelf ook, zeker nu er nog steeds niemand komt voor de aanval. Maar ik kan snappen dat het management Rodrygo het vertrouwen wil geven. Wie weet bloeit hij net zo op als Vini. Het is lastig maar incompetent e.d. daar ben ik het totaal mee oneens. We mogen echt niet klagen met dit bestuur en dus Perez' way of work.

17 augustus 2022 om 23:04

Socio// Dat de mbappe deal niet door is gegaan is niet te wijten aan het technische management en dat doe ik ook niet, maar dat je vervolgens geen aanvallende versterking erbij neemt (zowel een back-up spits of rechtsbuiten of allebei) terwijl deze posities al jarenlang gebrekkig zijn, wijt ik wel aan hun.

Het is hun taak om de juiste trainer aan te stellen en deze vervolgens van een gebalanceerde selectie te voorzien. Dit zijn wellicht de twee belangrijkste taken die zij hebben. Het eerste lukt ze goed en je hebt gelijk dat jij ze de credits daarvoor geeft. Het begint met het aanstellen van een goede trainer. Maar het tweede is echt zeer onvoldoende. Het is ook een kwestie van gewoonweg niet willen. Want bale en hazard kan je al jarenlang niet op bouwen. Zelfde geldt voor carvajal. Toch wordt de rechterkant niet versterkt? Je moet begrijpen dat daardoor een trainer ook enorme aanpassingen moet verrichten, dat andere spelers in het team hierdoor minder goed zijn dan ze hadden kunnen zijn (kroos heeft een geweldige opening in zijn benen, maar een opening naar vasquez word je niet vrolijk van, zelfde geldt voor modric en benz die moeten combineren met een vasquez ipv een topper).

Maar om de invloeden van carlo en zidane op het team te gebruiken om de technisch management hiervoor credits te geven, vind ik te ver gaan. Als carlo inderdaad de beslissende factor is geweest voor de ontwikkeling van vini dan verdient carlo daar de complimenten voor. Het technische management krijgt daarvoor niet extra credits (zij hebben immers al credits voor het aanstellen van carlo). En fede is gewoonweg een schot in de roos geweest van het bestuur.

En nogmaals het is puur gericht naar de poppetjes van het team en niet naar perez. Perez volgt het beleid dat zij uitstippelen en ik kan snappen dat hij dat beleid indien er gewonnen blijft worden. Maar mijn inziens maskeert onze winsten de afgelopen jaren de incompetentie van ons bestuur. Als kcm en benzema niet zo belachelijk goed waren en dit zolang volhielden, hadden we momenteel een andere discussie.

Hoop ik niet, een van onze meest bepalende spelers. We spelen toch altijd minder zonder hem, denk wel dat perez hem weg doet als het ineens 80/85 word. Perez is een meester in door selecteren en schuwt dat ook niet, wie dat ook is.

Ik vraag mij af in hoeverre deze transfer niet wishful thinking is van de pers want er zijn ook geruchten dat Man Utd bijna rond is met Brighton en Caicedo en het lijkt mij sterk dat ze Casemiro dan ook nog gaan aantrekken voor dezelfde positie. Ik zou de komst van Caicedo alleszins wel meer aanmoedigen. Casemiro is natuurlijk een topper maar hij zou dan waarschijnlijk meteen de enige grote versterking zijn die nog zou komen, terwijl Man Utd op meerdere posities versterkt moet worden en niet alleen het middenveld. Er moet dringend een nieuwe RB en minstens 1 aanvaller (ik denk niet dat het gerucht over Felix serieus te nemen valt).

Nou haal binnen die man. Als er een beetje grotere namen komen volgt de rest wat makkelijker en zit een vierde plek er misschien in einde seizoen.
Heb nog steeds vertrouwen in TH. Zijn speelstijl heeft even nodig

Artikel bevat een fout.. united verloor 1-2 en niet 0-2.

Snap nu wel waarom ze zoveel artikelen van driessen hier neerzetten.. want blijkbaar word er geen check uitgevoerd of de inhoud wel juist is hier.

Voor 80-100 miljoen verkopen en dan Kante of Frenkie ervoor terug halen 😜

Ik zeg het maar even, dat het een speler van een ander kaliber dan Malacia is wel niet zeggen dat hij meteen slaagt. Ook Pogba, Di Maria en Varane kwamen binnen als grote mannen die het wel even zouden maken bij Man U...

Uhu weer eentje die United gebruikt voor een beter contract..

60 miljoen? Rot effe een flink eind op United

Ik denk nite dat Casemiro EL wil spelen

17 augustus 2022 om 21:14

Wel voor het salaris dat hem geboden is. Is bijna het dubbele van wat hij nu krijgt. Krijgt nu ongeveer 9 netto las ik. Bij united zou hij 16-18miljoen netto kunnen krijgen met een contract dat 2 jaar langer is dan nu .. ik zie het wel gebeuren aangezien real Madrid heeft gezegd dat de keuze bij de speler zelf ligt. Ik vind het een groot gemis voor Madrid maar zie het wel gebeuren. Een eerste bod van 70 mil en Met camavinga , touchameni , ceballos en zelfs alaba hebben ze genoeg spelers voor op die positie

Zou een hedendaagse "Makelele naar Chelsea"-transfer zijn als ze bij Real Madrid Casemiro verkopen. Het team staat en valt met zijn aan- en afwezigheid.

17 augustus 2022 om 21:18

Eens en het word een groot gemis verwacht ik. Casemiro is zo belangrijk voor het middenveld .. het enige verschil is dat ze nu 4 jongens hebben die op die positie kunnen spelen. ( camavinga, touchameni, ceballos en alaba ) Na het vertrek van makelele hadden ze niemand. De gekste namen werden aangesteld zoals Gravesen, Diarra ( ex Vitesse ) etc etc .. allemaal mislukt ..

17 augustus 2022 om 21:20

Onzin. Absolute onzin. Makelele was buitenaards, terwijl er genoeg wedstrijden zijn met Casemiro op de bank en Madrid won alsnog. Belangrijke speler hoor, maar sinds de tranfer geruchten wordt er echt schromelijk overdreven. Besef dat afgelopen weekend nog tig Madridista's hem op de bank wouden zodat Touche kon spelen. Transfer geruchten: maakt speler gigantisch groot.

17 augustus 2022 om 22:00

ja tegen nietszeggende teams niet echt relevant, tegen grote teams is casemiro zo belangrijk. zonder hem zou real overlopen worden hadden modric en kroos niet die vrijheid om hun ding te doen/

17 augustus 2022 om 22:23

Hahaha, gast ik neem jou niet eens serieus. Alles wat jij beweert is vaak het tegenovergestelde, zo ook nu weer. Dus alles is dankzij Casemiro omdat sommige mede Madridista's dit hier beweren en jij daarom weer met die wind waait? Alleen al de formidabele prestaties van Toni Kroos - al CL én WK winnaar zonder Casemiro - plus Modric bij Kroatië bewijzen feitelijk hoe belachelijk je claim is. Zoals gewoonlijk. Deze vent...

17 augustus 2022 om 22:46

Caemiro is belangrijk punt, dat is een feit zonder hem worden we overlopen tegen topteams hij is zo cruciaal daardoor een modric en kroos schitteren dat hoef je niet te bagatelliseren

18 augustus 2022 om 11:05

Wie tf is Touche? Het boeit niet wat Madridista's zeggen, zonder Casemiro had Real Madrid de Champions League niet gewonnen. Ook een enorme aanname dat dit wordt gezegd omdat er geruchten zijn, terwijl dit een mening is die al ruim voor deze transferperiode, laat staan de geruchten, werden geuit.

18 augustus 2022 om 15:33

Zonder Benzema, Courtois, Modric, Vini, Rodrygo, Carvahal, Alaba etc had Real Madrid ook de CL niet gewonnen. Ga nou niet doen alsof uitgerekend Casemiro opeens de meest cruciale speler was. Echt lachwekkend aangezien zelfs afgelopen weekend nog mensen hem op de bank wouden voor Toucha.

17 augustus 2022 om 21:58

Nooit Casemiro laten gaan is zo belangrijk voor balans in echt elftal daardoor kunnen kroos en modric excelleren. en als het moet is hij soms ook nog eens een derde centrale verdediger zelden zo complete speler gezien op zijn positie beste speler van de wereld

17 augustus 2022 om 22:24

Heb je vandaag ook maar ergens een paar keer gelezen, daarom zeg je dat. Opeens is Casemiro de absolute sterspeler na een paar transfer geruchten, LOL 😆

Dit zou ik dan wel een goede transfer vinden ipv die Rabiot.

Oei toch een van mijn favoriete spelers en de motor van het middenveld. Er is geen directe opvolger beschikbaar dus weet niet of het verstandig is om hem te verkopen maar als hij zelf echt naar Man Utd wilt en je krijgt een mooie prijs ervoor dan kan je hem zijn transfer wel gunnen.

Goede speler, maar voetballend is hij minder dan andere Cvm/'s. Denk dat bij United hij wel goed uit de verf kan komen. Eriksen & Bruno voor hem, dan heb je Case voor de defensieve arbeid. Al verwacht ik ook niet super veel van Eriksen bij United helaas.

Casemiro - Fred met ervoor Bruno, dan kan Bruno zich volledig focussen op het aanvallen zeg.

Ik zou Casemiro zeker niet voor 60 miljoen laten gaan.

Dat is ongeveer hetzelfde bedrag als ze voor martinez hebben betaald.

Casemiro heeft bewezen onmisbaar te zijn, want als hij niet meedeed scheelde dat best veel en gaf Real veer meer kansen weg.

Ik zou eerder Kroos verkopen dan Casemiro.

En ja Tchouameni is goed, maar dat zou niet mee moeten spelen ik zou Casemiro daarom zeker nog een jaar bij Madrid houden.

Ze hebben nu tenminste een goede vervanger mocht Casemiro geblesseerd raken of geschorst zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren