Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

West Ham mengt zich in strijd om Kökçü; ook Arsenal geïnteresseerd

Laatste update:

West Ham United kijkt met bovengemiddelde interesse naar de verrichtingen van Orkun Kökçü, zo meldt Fabrizio Romano maandagavond via een Instagram Story. De transfermarktexpert weet bovendien dat ook Arsenal afgelopen seizoen al diverse wedstrijden van de middenvelder bekeken heeft. Verder hebben onder meer Leeds United, Sevilla en AS Roma belangstelling voor de Turks international.

Afgelopen woensdag meldde 1908.nl al dat Kökçü kan rekenen op de belangstelling van Sevilla. De Turkse middenvelder zou al diverse overtuigende gesprekken hebben gevoerd met de Spaanse club. Feyenoord wil er alles aan doen om de spelmaker in Rotterdam te houden en wil daarom zijn contract verlengen. Kökçü ligt nu tot 2025 vast, maar als het aan de clubleiding ligt wordt die verbintenis verlengd tot 2026. De middenvelder kan daarbij bijna een verdubbeling van zijn bruto salaris tegemoet zien.

Feyenoord probeert met de mogelijke contractverlenging Kökçü nog minimaal een jaar binnenboord te houden. Voor trainer Arne Slot is de 21-jarige spelmaker een onmisbare speler in het elftal. Feyenoord zal de middenvelder sowieso niet zomaar laten gaan. Vanwege een doorlopend contract zullen Sevilla en de overige geïnteresseerde clubs met een aanzienlijke transfersom over de brug moeten komen. De marktwaarde van Kökçü is na een uitstekend seizoen in Rotterdam gestegen tot een bedrag van 22 miljoen euro (Transfermarkt). Vermoedelijk gaan de Rotterdammers hoger in de boom zitten.

‘Kökçü is straks misschien wel vijftig of zestig miljoen euro waard’

Voetbalzone legde de prestaties van Kökçü over de afgelopen jaren langs de meetlat.Lees artikel

De middenvelder speelde afgelopen seizoen 51 wedstrijden voor Feyenoord in alle competities. Hierin wist hij negen keer te scoren en kon hij hetzelfde aantal assists bijschrijven. Ook kwam hij zestien keer uit voor het nationale elftal van Turkije. Daarin wist hij één keer te scoren. Tot zijn debuut in de nationale ploeg in 2019 speelde Kökçü zijn jeugdinterlands voor Nederland. De middenvelder kon eerder al rekenen op belangstelling van onder meer Leeds United en AS Roma. Laatstgenoemde club heeft hem live aan het werk kunnen zien tijdens de finale van de Conference League.

Sevilla eindigde afgelopen seizoen als vierde in LaLiga. De club van trainer Julen Lopetegui wist daardoor een Champions League-ticket voor aankomend seizoen in de wacht te slepen. Bij de Andalusiërs staan onder meer Karim Rekik en Oussama Idrissi onder contract, die ook allebei een tijd in de jeugd van Feyenoord speelden. De interesse in Kökçü is voor de middenvelder een bekroning op een uiterst succesvol seizoen. Nooit eerder gaf hij zo veel assists. Bovendien overtrof hij zijn doelpuntenrecord met meer dan het tweevoudige en maakt hij op tal van andere vlakken een enorme groei door.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan Feyenoord het zich veroorloven om spelerscontracten te upgraden ipv ze voor grote bedragen te verkopen? Een vervanger voor Kokcu moet toch niet zo moeilijk zijn, en voor je het weet heb je a la Jorgensen naar Newcastle de deal of a lifetime afgeslagen.

15 juni 2022 om 13:49

Altijd maar dat voorbeeld met Jorgensen wordt ook een beetje vermoeiend. Feyenoord staat er waarschijnlijk goed voor, waardoor ze dit kunnen doen. Daarbij was Jorgensen toen houden, de topscorer van het jaar ervoor, en met hem de CL in gaan helemaal geen verkeerde keus. Dat het helaas maar 1 topseizoen was, is gewoon pech hebben.

15 juni 2022 om 14:14

Had Feyenoord ook niet zo'n voorbeeld met Jonathan de Guzman? Hem niet verkopen voor goed geld en transfervrij vertrokken..

15 juni 2022 om 14:38

Sevilla is een mooie club voor Kökcu. Hij kan zich hier goed verder ontwikkelen. Ik snap Feyenoord wel dat ze hem een verbeterd voorstel doen. Hij heeft zich goed ontwikkeld en zit echt nog meer rek in. Is mijn inziens ook niet makkelijk te vervangen of je moet iemand anders halen voor behoorlijk veel geld.

15 juni 2022 om 14:45

@mentalist

Was wel een heel ander verhaal. Feyenoord werd vlak voor de deadline benaderd door een tussenpersoon die claimde voor City te werken. Hij kon dat alleen op geen enkele manier bewijzen. Uiteindelijk bleek dat hij inderdaad voor City werkzaam was, maar toen waren zij al doorgeschakeld naar Wright-Phillips.

15 juni 2022 om 14:45

Dat klopt inderdaad, getreuzel van de leiding en vervolgens geblesseerd, maar dat zijn 2 voorbeelden in 15 jaar. Karsdorp, Kuyt, Kongolo en bijvoorbeeld Drenthe zijn toch ook allemaal op het juiste moment verkocht.

Iedere club heeft toch dit soort voorbeelden. Bij Ajax zijn bijvoorbeeld Neres en Tagliafico, mogelijk ook Onana toch ook niet op het juiste moment verkocht? Daarintegen Frenkie, De Ligt en Ziyech dan weer wel.

Ik hou vooral moed met dat Feyenoord er klaarblijkelijk goed voor staat waardoor ze spelers binnenboord kunnen houden, zoals bijvoorbeeld Ajax ook doet. Dat is het beleid wat Feyenoord ook moet voeren willen ze kunnen doorgroeien. Als 2 van de 4 (senesi, Malacia, Kokcu en Sinisterra) verkocht worden en de rest wordt behouden is dat toch goed beleid?

15 juni 2022 om 14:51

@sepp
Ik wil ook natuurlijk iets toevoegen bij je comment, Jorgensen was nog steeds even goed maar die man had ook geen aanvoer meer met een paar vertrokken sleutelspelers zoals Kuyt en een paar andere grote namen. Kokcu is gewoon een hele mooie voetballer en moeilijk te vervangen omdat hij zo creatief is dus Feyenoord doet goeie zaken als ze hem kunnen verlengen en als hij met Fey Kampioen word kan hij een transfer naar een echte topclub zoals een Barca maken inplaats van een Sevilla

15 juni 2022 om 15:00

@rambokolombo,

Bedankt voor de toevoeging . Je hebt daar natuurlijk ergens wel gelijk in, maar Jorgensen was het seizoen daarna gewoon veel geblesseerd en hopeloos uit vorm als hij wel mee deed.
Feyenoord was niet in de positie om te gokken, maar dat deden ze in de hoop op nóg een goed seizoen waardoor de prijs nog hoger kon.

Daarbij hoop ik dat hij blijft en hopelijk wordt Feyenoord kampioen. Of daarna de weg vrij ligt naar Barca valt nog te bezien, maar dat zijn waarde zakt zal zeker niet gebeuren.



15 juni 2022 om 16:14

@sepp10

De ligt en frenkie zijn te vroeg verkocht. 1 jaartje extra had beter geweest, qua transfersom had het niet veel uitgemaakt denk ik zelf.
Drenthe ook, te vroeg verkocht, wel begrijpelijk. Goed toernooi gespeeld, basisplaats bij feyenoord, maar ook 1 jaar extra rotterdam had hem goed gedaan, en de transfersom helemaal.

15 juni 2022 om 16:22

Als het qua transfersom niet had uitgemaakt, dan hebben ze het juist op het juiste moment verkocht.. Anders had het ook een ''gevalletje Jorgensen'' kunnen worden..

15 juni 2022 om 17:18

Natuurlijk is het pech, en je kunt het Feyenoord misschien niet kwalijk nemen. Maar feit is wel dat als je Kokcu nu niet verkoopt hij volgend jaar een periode geen knikker raakt wat flinke invloed heeft op zijn marktwaarde. Ik denk niet dat er betere momenten komen om hem te verkopen dan nu, en dat is achteraf bij Jorgensen ook gebleken.

15 juni 2022 om 18:48

Ben ik mey je eens indsrdaad alleen onana heeft ajax genaaid waardoor hij nu transfer vrij vertrekt dat was bij dir andere niet het geval. En daarbij komt vind ik kökcu nog wel regelmatig wissel vallig spelen de wedstrijden dat ik feyenoord heb gezien. Voor de rest een prima speler en kan denk ik wel bij sevilla aanhaken jaa, stap naar de top gaat hij niet in 1 keer kunnen maken ben ik bang.

20 juni 2022 om 23:13

Feyenoord was wel degelijk in de positie om Jorgensen te houden. Kongolo en Katsdorp werden voor goede marktconforme prijzen verkocht. Van het geld werd St. Juste, Amrabat, Haps en nog een paar jonge talenten gekocht. De miljoenen die Feyenoord ontving in de CL zijn in de trainings-/jeugdaccommodatie 1908 gestopt. Als Feyenoord toentertijd op hete kolen zat, hadden ze nooit de CL-inkomsten hiervoor kunnen gebruiken en hadden ze nooit een 5-tal spelers kunnen aantrekken. Dat de aangekochte talenten om wat voor reden dan ook niet het gewenste niveau aantikten is een heel ander verhaal. Maar het gelul dat Feyenoord niet in de positie was om …. is klinkklare onzin.

15 juni 2022 om 13:49

Ik vraag me af op welke dag jullie die transfer van Jorgenssen gaan laten rusten. Moet dit ELKE keer aangehaald worden? Kökcü is veel jonger dan Jorgenssen toentertijd was en is geen spits. Scoort een spits niet: probleem. Dat is veel minder bij Kökcü. Totaal niet te vergelijken dus. Laat het gaan.

15 juni 2022 om 13:54

Ik heb een half jaar moeten aanhoren hoe moeilijk het was om 4 miljoen bij elkaar te krijgen voor Dessers, dus dan ben ik verrast dat Feyenoord na zo'n uniek seizoen besluit spelers te willen behouden ipv de beste deals te sluiten met clubs die momenteel veel geld voor ze overhebben. Ik wist niet dat Jorgensen zo'n trigger was, het was voor mij gewoon een voorbeeld van hoe je met dit soort deals te mist in kan gaan. Chill...

15 juni 2022 om 14:03

Van wie heb je dat moeten aanhoren dan? Die paar journalisten die dachten dat dat het probleem was? Was al vanaf het begin duidelijk dat de transfersom niet het probleem was, maar dat de club twijfelde of hij de transfersom en het bijbehorende salaris waard was.

15 juni 2022 om 14:07

En waar kwam die inzamelingsactie vandaan dan? Dat waren Feyenoordfans toch? Zo duidelijk was het dus niet dat Feyenoord het geld had om Dessers makkelijk over te nemen.

15 juni 2022 om 14:11

Dat waren een aantal fans met een ludieke actie. Vervolgens was dat weer leuke cafepraat voor de voetbalprogramma's. Niet alles zo serieus nemen in het leven.

15 juni 2022 om 14:39

Geen geld? Er is een verschil tussen weinig geld en geen geld hebben. Vergeet niet dat Feyenoord ook een bod had gedaan op Veerman dus geld om Dessers over te nemen was er zeker

15 juni 2022 om 14:48



@gofcte

Die inzamelingsactie kwam van een aantal figuren die niet eens de moeite hadden gedaan om uit te zoeken of het überhaupt mogelijk was om met dat geld een speler aan te schaffen. Je raadt het waarschijnlijk al: dat kan niet.

Dit geeft ook gelijk het algemene (denk)niveau van die lui aan en staat in schril contrast met het grootste gedeelte van het Legioen dat, mede dankzij Feyenoordtm, uitstekend op de hoogte is van de (financiã«le) situatie van Feyenoord en de targets die zij op het oog hebben.

15 juni 2022 om 14:53

Schijnbaar kan Feyenoord het zich veroorloven anders zouden ze het niet willen toch? En heel onlogisch is het toch niet? Met Til, Nelson, Dessers zijn al 3 van je basisspelers weg. Je vaste invaller Linssen is ook al weg. Malacia en Senesi gaan hoogstwaarschijnlijk ook weg. Je moet toch kwaliteit overhouden. Van een zak geld ga je niet beter voetballen en met 10 nieuwe basisspelers ook niet. En dat zou toch de basis moeten zijn van een voetbalclub?

15 juni 2022 om 17:14

@jjr12

Ik ben geen feyenoord fan en niet op de hoogte van de feyenoord financien. Ik heb het via dat soort dingen moeten meekrijgen, en stelde daarom de vraag of Feyenoord zich dat kan veroorloven. Ik vind Jorgensen een goed voorbeeld van waarmee dat mis kan gaan, maar dat voorbeeld schiet een hoop mensen in het verkeerde keelgat. Was niet de bedoeling, ik ben oprecht geinteresseerd....

15 juni 2022 om 13:50

Helemaal eens. Ze moeten het ijzer wel smeden als het heet is. Tuurlijk tegen het juiste bedrag, voor een fooi moet niemand meer op te halen zijn maar een Jorgensen 2.0 mag niet meer gebeuren natuurlijk.

15 juni 2022 om 13:57

Kwesties als Jorgensen destijds zullen altijd blijven gebeuren bij vrijwel elke club. Dat is ook helemaal geen probleem als je beleid in orde is.

Jorgensen was destijds trouwens een vak de weinige spelers met restwaarde in een uitgebluste selectie. Dit feyenoord heeft afgelopen seizoen juist veel waarde gecreëerd verdeeld over een flink aantal spelers.

Stel Malacia, Senesi en Sinisterra vertrekken allemaal dan lijkt het me geen slecht idee om de rest binnenboord te houden zodat je zowel financieel als sportief stappen kunt blijven maken.

15 juni 2022 om 13:51

Dit is allemaal onderdeel van het spel om de prijs op te drijven. Ik zie Kokcu echt niet verlengen, die wordt gewoon verkocht. Dat hoop ik althans, prima vervangbaar lijkt me.

15 juni 2022 om 13:53

Er zullen genoeg spelers in de belangstelling staan. Het is dus zaak om te peilen wie er open staan voor een langer verblijf zodat je de andere spelers voor zoveel mogelijk geld kunt verkopen.

Zo staat er volgend seizoen ook weer een competitief team.

15 juni 2022 om 13:55

Is dit seizoen een van de best presterende middenvelders in de Eredivisie geweest, dus zo makkelijk zou je die nou ook weer niet 1 op 1 vervangen lijkt me. Verdient nu met 6 ton (bruto) overigens ook geen heel extreem salaris. Ik denk dat Feyenoord dit best een jaar kan upgraden om ervoor te zorgen dat er niet te veel sterkhouders tegelijk vertrekken. Die verlenging zorgt er immers ook voor dat zijn potentiele transfersom voor aankomende zomer niet zakt (of zelfs nog hoger wordt als hij wederom zo'n goed jaar draait). Die constante verwijzing naar Jorsensen kun je ook niet tot in den treure blijven aanhalen. Zoiets gebeurt elke club weleens. Jammer, je verlies nemen en doorgaan. Nu staan er met Sinisterra, Malacia, Geertruida, Bijlow, Senesi en dus Kokcu toch echt wel enkele jongens die de nodige knaken in het laatje gaan brengen - maar die wil je logischerwijs niet allemaal tegelijk verkopen, want dan kun je weer vanaf 0 beginnen..

15 juni 2022 om 14:01

Zo zijn er toch bij elke club voorbeelden (neres bij Ajax bijvoorbeeld). Volgens mij staat het financieel bij Feyenoord gewoon goed in de steigers. Dat gesneer of Feyenoord het zich kan veroorloven gaat nergens over. Waarom zouden ze zich dat niet kunnen veroorloven ?

15 juni 2022 om 14:07

Jorgensen en Kokcu zijn idd geweldig te vergelijken zeg… Stop nou is met dit soort onzin constant te roepen. Sommige spelers kun je wel degelijk langer behouden en dan neemt de waarde echt niet zomaar af zoals bij Kokcu.

15 juni 2022 om 14:36

Je beleid laten afhangen van één keuze die achteraf niet goed heeft uitgepakt zou heel raar zijn. Jorgensen was ineens structureel geblesseerd, dat is gewoon dikke pech. Bovendien wil je ook niet al je spelers tegelijk kwijtraken.

15 juni 2022 om 14:51

Blijkbaar kunnen ze dat dus.

15 juni 2022 om 14:51

gofce

"een vervanger voor Kokcu moet toch niet zo moeilijk zijn"

Waarom krijgt deze man altijd een downgrade? Wie zou hem makkelijk moeten vervangen? Wel met realistische namen komen he, niet Modric ofzo noemen.

Lijkt mij wel moeilijke keuze voor Feyenoord. Zie zien Ajax en PSV raken belangrijke spelers kwijt en de trainers. Grote vraagtekens hoe zij er straks voorstaan.
Feyenoord heeft het knap gedaan met finale. Team bij elkaar houden, wat versterkingen en kunnen mogelijk spelen om het kampioenschap.

Andere kant, spelers zijn nu meer in trek door de finale. Nu snel cashen...

15 juni 2022 om 17:16

Ik bedoel hem niet te downgraden, maar als je Kokcu deze zomer zou verkopen krijg je er meer geld voor dan hij normaal gesproken waard is. Dus dan kun je weer wat besteden en een speler aantrekken die het gat wat Kokcu achterlaat moet kunnen opvullen. Althans, zo zou ik mijn club managen. Daardoor groei je uiteindelijk als club denk ik.

15 juni 2022 om 15:43

Kokcu zou ik persoonlijk lekker verkopen. Hetzelfde geldt voor Senesi. Als die 2 volgend jaar een slecht jaar hebben zijn ze nog maar de helft waard. Als je spelers wilt behouden, ga dan voor Sinisterra en Malacia. Die zullen minder snel in waarde dalen en zie ik eerder nog in waarde stijgen

20 juni 2022 om 22:45

@peerberwers, en als ze volgend jaar een goed jaar hebben zijn ze dan het dubbele waard? Wat een onzin zeg.
Kokcu is nog maar 21 jaar, draait qua statistieken het beste jaar van alle spelers tot en met 21 in de eredivisie en qua progressive passes en keypasses zat hij in de top van Europa, maar iedereen zou hem wel even lekker verkopen. En al zou hij een paar potjes minder spelen is hij ineens de helft waard? Haha wat moet die kerel doen om credits te krijgen?

22 juni 2022 om 15:30

Nee, dan zijn ze niet het dubbele jaar, want het is voor Feyenoord bijna onmogelijk om een beter jaar te hebben dan ze dit jaar hadden.

Het is gewoon een hele goede speler, maar hij is overduidelijk minder dan Malacia en Sinisterra. Bovendien is het voor een middenvelder veel moeilijker om dit soort statistieken vol te houden.

20 juni 2022 om 22:35

Hou nou eens op over Jorgenson zeg...

Goedzo, gewoon de hoofdprijs vragen en anders blijft ie.

15 juni 2022 om 13:56

Ervan uitgaande dat hij zelf ook dan prima wil blijven, vooral doen. Je hoeft hem niet te verkopen en als verkopende partij mag jij gewoon je verkoopprijs zelf bepalen natuurlijk.

15 juni 2022 om 15:04

Nog zo'n mooie Europese campagne gaat denk ik niet snel gebeuren en daar moet je gebruik van maken. Nu kan je flinke sommen geld vangen voor Kokcu, Sini en Senesi. Met een beetje goede scouting haal je daar ook prima vervangers voor terug. (Al zal dat bij Sini niet helemaal lukken)

20 juni 2022 om 21:39

Als ze uitkomen in de eCL wel, dat niveau is echt zaad, word gehyped

Snap Feyenoord volledig maar zou dit voor Köcku zelf wel een goeie stap vinden.

Als hij voor 20 miljoen weg kan, lekker laten gaan! Dat geld kan je goed gebruiken en wellicht investeren in andere speler

15 juni 2022 om 13:55

Voor Kökcü gewoon 30 vragen. 20 is echt te weinig in de huidige markt, met een 3 jarig contract, Europese ervaring en International. Uiteindelijk zal je er rond de 25 a 26 voor kunnen vangen en if not dan lekker openbreken en verlengen.

15 juni 2022 om 14:22

Hij gaat echt niet voor een bedrag van 20 miljoen weg. Dat gaan clubs niet betalen. Daarmee zeg ik niet dat het geen goede speler is, maar het is heel onzeker of hij een stapje hogerop aan kan. Daarvoor heeft hij te weinig “grote” wedstrijden gespeeld. Daarnaast waren er ook wedstrijden dat hij finaal door het ijs zakte en dat mag niet met een prijskaartje van 20 miljoen om je nek.
Ik snap dat Feyenoord het gaat proberen, maar ze moeten niet hun hand overspelen.

15 juni 2022 om 14:39

Prima toch, dan blijft hij gewoon. Hij hoeft niet voor minder verkocht te worden

15 juni 2022 om 14:41

Hahaha ja idd, zijn transferwaarde is 22 miljoen maar weet je wat…. Hij heeft een langlopend contract, Turks international, goed seizoen gedraaid… we verkopen hem onder de marktprijs

15 juni 2022 om 14:52

Wie bepaalt dat dat zijn marktwaarde is?

Persoonlijk zou ik er nog geen 15 miljoen voor betalen, simpelweg omdat ik het niet zo'n geweldige speler vind maar als Manchester City dadelijk met 30 miljoen op de stoep staat, wat is Kokcu dan waard? Ik denk ook dat het voor hemzelf beter is als hij bij Feyenoord blijft. Zie hem niet spelen in Spanje of Engeland.

21 juni 2022 om 09:33

Iedereen heeft een marktwaarde, dat wordt gewoon bepaald door contractlengte, leeftijd, prestaties etc.
Als je marktwaarde 22 mln is, dan ga je niet daaronder verkopen als je er niet vanaf wil. Gewoon 40 vragen.

15 juni 2022 om 14:23

Hij gaat echt niet voor een bedrag van 20 miljoen weg. Dat gaan clubs niet betalen. Daarmee zeg ik niet dat het geen goede speler is, maar het is heel onzeker of hij een stapje hogerop aan kan. Daarvoor heeft hij te weinig “grote” wedstrijden gespeeld. Daarnaast waren er ook wedstrijden dat hij finaal door het ijs zakte en dat mag niet met een prijskaartje van 20 miljoen om je nek.
Ik snap dat Feyenoord het gaat proberen, maar ze moeten niet hun hand overspelen.

15 juni 2022 om 14:40

Arsenal legde bijna 20 miljoen euro neer voor Albert Sambi Lokonga. En wat had die allemaal gepresteerd voordat ie naar Arsenal ging dan?

20 juni 2022 om 23:21

Daar heb je een punt. Al ken ik de speler niet. Als hij elke wedstrijd ver boven zijn ploeg uit steeg snap ik die 20 miljoen. Kokcu steeg geen enkele wedstrijd ver boven zijn ploeg en was daarnaast zelfs in een enkele pot de zwakste schakel. Daarom kan ik me niet voorstellen dat er iemand 20 miljoen gaat betalen, maar ik hoop het voor Feyenoord!

21 juni 2022 om 08:25

Dat ligt iets genuanceerder, dat was 15 miljoen.

Feyenoord feyenoord... leer het nu is. Gewoon goed bedrag vragen en verkopen. We moeten met oog op de toekomst meer grotere transfers maken! Anders haalt AZ ons straks nog in. Kampioen wordt je, met uitzondering daar gelaten, toch niet.

15 juni 2022 om 13:56

Jajoh, lekker al je topspelers verkopen en vervolgens weer kansloos 5e worden. Doet me denken aan die club waarvan jij denkt dat ze ons straks wel even inhalen.

15 juni 2022 om 14:03

Ik ben het met je eens dat je niet alles moet verkopen maar 5e worden als je ze wél verkoopt?! Zal toch flink wat geld genereren als ze allemaal vertrekken. En dit keer is er geen van Geel om het door de plee te spoelen..

15 juni 2022 om 14:09

Maar geld wint geen wedstrijden. Dan haal je vast wel een handvol goede vervangers binnen, maar het duurt maanden voordat het team dan weer een beetje ingespeeld is.
Meer dan drie basisspelers wil je gewoon niet kwijtraken als je echt vooruit wil denken, daarvan zijn we er nu sowieso al 1 kwijt.

15 juni 2022 om 14:08

Als je juist als je topspelers verkoopt ga je zakken op de ranglijst. Nooit als je topspelers tegelijk verkopen of je eindigt als een Az.

Ik zou niet weten of Feyenoord er verstandig aan doet om deze zeer middelmatige speler moet behouden. Mocht de kans zich voordoen om hem voor veel geld van de hand te doen, dan liever vandaag nog dan morgen. Nogmaals, Kökcu is een leuke, frivole voetballer die het in de Eredivisie meer dan goed gedaan heeft. Maar vooral in La Liga is het toch echt andere koek. Daar komt fysiek, kracht en loopvermogen samen + zéér goede voetballende kwaliteiten. Menigeen mislukt finaal in het buitenland.

Ik zeg het maar vast. Maar als ik Feyenoord was, zou ik hem (vooral met dit zonnige weer) op de fiets naar Zuid-Spanje brengen.

15 juni 2022 om 13:59

Ahja, die zeer middelmatige speler die de beste stats van alle middenvelders in de Eredivisie laat zien. Die middelmatige speler die op zijn 20e al 100 duels voor Feyenoord heeft gespeeld. Die middelmatige speler die ondertussen een vaste waarde is in de Turkse selectie
Als je hem nooit hebt zien spelen kan je beter gewoon niet reageren.

15 juni 2022 om 14:10

Baseer je feiten en mening nou niet alleen op de Eredivisie. Het niveau wat hij hier aantikt, lukt toch bij lange niet bij een club als Sevilla in een van de sterkste, zo niet sterkste, competitie van Europa. Hier is het allemaal lange leve de lol en hoef je geen vuile meters te maken. Bril afzetten.

15 juni 2022 om 14:13

Vuile meters maken is juist waarin Kokcu zich dit seizoen enorm in heeft ontwikkeld... Je hebt denk ik echt te weinig Feyenoord gekeken in de Eredivisie en COL dit seizoen. Waar ik me vorig jaar ergerde aan het gesjok wat hij soms vertoonde is hij dit jaar echt de motor van Feyenoord geweest in het afjagen.

15 juni 2022 om 14:24

Misschien nog een beetje zuur vanwege die 3 goals en die assist tegen jouw clubje dit seizoen? Kunnen het er inderdaad wel over eens zijn dat dat geen wereldprestatie was.

Als je probeert te betogen dat Kokcu geen vuile meters maakt is de discussie nog kanslozer dan ik al dacht. Als je de Eredivisie dan niet vindt tellen verwijs ik je nog eens naar zijn Europese wedstrijden waarin hij Slavia Praag en Union Berlin degradeerde tot amateurs en waarin hij fantastisch standhield tegen Marseille en Roma.

15 juni 2022 om 15:28

Whahah geen vuile meters maken? Het druk zetten van Slot zou jij nog geen 5 minuten volhouden. Kokcu is overall de best presterende middenvelder geweest in de Eredivisie, maar jij ziet het natuurlijk anders. Statistieken liegen niet, zeggen ze toch?

15 juni 2022 om 14:00

Fysiek en kracht geeft Kokcu wel degelijk , al is hij niet de grootste dan nog gaat hij niet zomaar opzij, en je speelt geen 16 interlands voor Turkije als je fysiek niet in orde bent
Tuurlijk zijn de tegenstanders beter in Spanje, en het gaat allemaal sneller, maar in Kokcu zit nog veel rek en naar mijn mening tikt hij dat niveau na verloop van tijd op zeker aan.

15 juni 2022 om 14:41

Haha, er is geen enkele middenvelder in de Eredivisie die ook maar in de buurt van zijn statistieken komt. Met name het aantal keypasses per wedstrijd is bizar hoog.

Hoofdprijs vragen. Je hebt veel waar je op terug kan vallen! Europese ervaring, Turks international, lang doorlopend contract, ijzersterk seizoen achter de rug, is zeer tevreden en wilt alleen weg bij het juiste totaalplaatje. Komt die niet voor zowel speler als club? Volgend seizoen verder knallen en daarna een nieuwe poging.

Als er een bod komt van 20 miljoen of hoger dan gewoon accepteren.
Ondanks hij een jeugdproduct is denk ik dat je het geld beter kan investeren dan hem voor een hoger salaris aan boord houden met het risico dat de marktwaarde gaat zakken.

15 juni 2022 om 14:41

En waarom zal zijn marktwaarde zakken?

15 juni 2022 om 14:55

Omdat zijn prestaties kunnen verslechteren..

Ik zie hem ook nog verbeteren maar dat dacht ik ook bij talloze andere spelers. Suljemani, Bazoer en Fischer bijvoorbeeld om er maar even snel 3 op te noemen.

20 miljoen vind ik trouwens geen bod wat te goed is om te weigeren. Zou dan eerder aan 30 miljoen denken, daar kun je een hoop leuke dingen mee doen.

15 juni 2022 om 16:03

Tja, dat kan bij Jurriën Timber ook. Maar dat is een dragende kracht van Ajax, en Kokcu draagt Feyenoord, dat vind ik echt. Niet te vergelijken met de spelers die jij noemt.

Sulejmani droeg alleen Heerenveen. Fischer draaide lekker mee met een goed spelend Ajax en Bazoer is altijd al een rare vogel geweest.

Ben het helemaal eens met jouw vraagprijs. 30 miljoen is heel veel, ik verwacht dan ook dat het 25 miljoen wordt, met wat kleine bonussen.

Nieuw contract moet echt laatste prioriteit zijn deze zomer. Ligt nog 3 jaar vast en als er 40 miljoen komt, dan lekker verkopen. Feyenoord kan salaris dat ze beschikbaar hebben, beter besteden om de selectie op pijl te brengen.
- een nieuwe spits
- een nieuwe linksback
- een nieuwe aanvallende middenvelder
- nieuwe rechtsbuiten
- nieuwe linksbuiten
- nieuwe keeper als marciano weggaat
- nieuwe centrale verdediger

waarom zou je 8 ton uitgeven enigzins onnodig aan kokcu

21 juni 2022 om 08:42

Prima dat je hem niet wilt verkopen, maar even serieus. 40 miljoen? 40 miljoen Indonesische Rupee hoop ik dat je bedoelt…

Ik ben er niet van overtuigd dat hij weer een goed seizoen gaat draaien.20 miljoen direct aanpakken

15 juni 2022 om 14:40

Staat genoteerd

Kokcu is sinds de komst van Aursnes en Slot zoveel beter gaan voetballen, by far de belangrijkste schakel op het middenveld en wellicht in het gehele elftal. Gezonde agressie, passing van hoog niveau, fel in de duels, redelijk schot en geweldig loopvermogen ontwikkeld dit seizoen. Ik snap de reacties niet van mensen die denken dat Kokcu eenvoudig te vervangen is in de huidige selectie is er niemand die zijn positie kan overnemen. Dermane heeft een aantal van bovengenoemde kwaliteiten, maar is nog verre van klaar voor een basisplaats. Enkel bij een niet af te wijzen bod zou ik Kokcu verkopen dan denk ik persoonlijk aan 30 mil+.

Tuurlijk moet je het ijzer smeden wanneer het heet is, maar besef je wel dat Malacia en Senesi voor 75-90% vertrekken. Til, Nelson, Dessers zijn al vertrokken en in Sinisterra is ook interesse. Hoeveel basisspelers wil je verliezen? Wees een beetje reëel volgend seizoen zijn er naar waarschijnlijkheid 2 vaste CL plekken te verdelen. PSV en Ajax hebben beide een nieuwe trainer. Sportief gezien wil je ook stappen zetten als Feyenoord zijnde. 7 basisspelers zien vertrekken waarvan 4 verkoop spreekt dat niet uit. Salaris budget voor deze verlenging is vrijgekomen dankzij het vertrek van Til, Nelson en Dessers. Waarbij Nelson en Til een vrij hoog salaris hadden voor Feyenoord begrippen.

Middenveld is momenteel de enige linie die aardig klaar is voor volgend seizoen in de vorm van Toornstra-Kokcu-Aursnes-Hendrix-Basset-Dermane-Har... + 1 aankoop voor de '10' positie als vervanger van Til.

‘Ideaal’ zou zijn dat Sini en Kokcu nog een jaar blijven, daar Senesi en Malacia vrijwel zeker verkocht gaan worden.

Twee belangrijke spelers vervangen wordt al lastig zat, als dan ook Kokcu - die ontzettend belangrijk (en goed!) is in het systeem van Slot - verkocht zal worden, dan wordt ‘t het zoveelste tussenjaar.

We moeten nu ook eens doorpakken en een gooi doen naar de bovenste twee plaatsen.

Het zou een goed idee zijn om iedereen een ban te geven die over Jorgensen begint. Daar wordt je toch doodmoe van omdat die vergelijking helemaal mank loopt. Ajax weigerde ooit 50 miljoen voor Neres, kan ook zeggen dat ze daarom Jurrien Timber daarom zo snel moeten verkopen, voordat ie minder waard wordt. Maar dat slaat ook nergens op omdat het een slechte vergelijking is, evenals Jorgensen vs Kã£â¶kcu

Sevilla heeft een beleid dat zij max15 miljoen betalen voor een speler, lijkt me sterk dat zij voor hem zo veel op tafel gaan leggen.

15 juni 2022 om 15:07

Nou dat beleid stelt dan weinig voor als ze in de laatste 7 jaar 10 spelers voor meer dan 15 miljoen hebben gekocht.

Heel goed Feyenoord. Teken van beleid om je beste spelers niet voor een 'prikkie' weg te doen. Kokcu kan alleen nog maar beter worden. Topper in spé

Het blijft merkwaardig dat met name clubs als Feyenoord en PSV zo gericht zijn op behoud. Terwijl, zeker gezien zij Ajax als kapitaalkrachtiger concurrent, winst door verkoop van spelers de boost kan zijn voor kwaliteitsverbetering in de hele selectie. Met de verkoop van Kokcu kan Feyenoord drie, vier kwaliteitsspelers kopen die de ondergrens van het basiselftal aanzienlijk omhoog krikken.

PSV, waar verkoop van een zelf opgeleide speler als Gakpo evenzeer als volle winst beschouwt kan worden, idem dito. Daar heb je alleen met Gakpo, Sangaré en Madueke echte cash cows in de selectie. Verkoop je eerstgenoemde twee, dan kun zes spelers halen die met een vergelijkbaar ontwikkelingstraject in hun voetsporen treden; met €80M zou in ieder geval de contractafkoop van spelers als Vinicius Souza, Williot Swedberg, Wilfried Gnonto, Joshua Zirkzee en Anel Ahmedhodzic toch geen probleem moeten zijn, wat financieel en - over de hele linie - sportief flink wat perspectief geeft. In het behouden van toppers op hun hoogtepunt (met contractafspraken die steevast leiden tot gelimiteerde afkoopsommen), met als gevolg in de marge profielen zoals eerder Mwene en Zahavi moeten halen geloof ik niet in. Dan heb je voorin een kraan en achterin een lek, schiet je weinig mee op.

15 juni 2022 om 16:04

Het is wel een verschil dat ze bij Ajax door hebben dat er soms boven de marktwaarde geboden wordt en bij Feyenoord er flink onder. Dat verkoopt wel makkelijker

15 juni 2022 om 16:29

@gomes1psv, dit is slechts een gerucht het is maar de vraag met welk doel deze de wereld in is geholpen. Wie weet vind Feyenoord de interesse te voorzichtig en proberen ze zo de clubs die interesse hebben/hadden tot handelen te brengen.

Daarbij is er bij Feyenoord ook veel interesse voor andere spelers. Het is wel slim om een soort van kern van je elftal te behouden zodat je niet teveel stappen terug hoeft te doen. Ajax heeft dit in het verleden ook gedaan. Aantal talentvolle sterkhouders voor erg veel geld verkocht, een aantal anderen langer vastgelegd om vervolgens het elftal aan te vullen met nieuwe krachten die zodoende makkelijker kunnen aanhaken.

15 juni 2022 om 18:18

@eazy-e: Ik begrijp je punt, maar dat is alleen een risico als je niet investeert in een goede scouting. In het geval van PSV zie je gewoon met ledenogen aan hoe het niveau in de organisatie afglijdt en men niet alleen overtuigt raakt van spelers die regelrechte middelmaat zijn, maar er ook nog eens de hoofdprijs voor betaald. Op 24-jarige leeftijd was Armindo Bruma al dusdanig met twijfels omhangen dat het wel heel naief is te denken dat deze speler, met nota bene zo'n beroerde basistechniek, een investering van €12M wel goed maakt. Dat Timo Baumgartl na degradatie met Stuttgart nauwelijks op BL-interesse kon rekenen was ook een teken aan de wand en Ritsu Doan, die bij Groningen niet eens wekelijks uitblonk, was voor €8M ook bij voorbaat al een dure blunder.

Met een goede scouting en logische investeringen kun je echt wel kwaliteit voor kwaliteit vervangen, en geld overhouden om ook op andere posities te verbeteren. Statistisch gezien is Vinicius Souza verdedigend gelijkwaardig aan Sangaré, maar moet hij offensief nog bijleren. Prima vervanger dus als je intussen Guti weet te vervangen voor een wat meer allround- of aanvallender middenvelder (swedberg bijvoorbeeld). Verkoop je Gakpo, dan red je het niet met de kleindenkerij waar spelers als Joel Fernandes voor staan. Pak dan eens door zou ik zeggen en ga een segment hoger onderzoeken of je als opvolger Exequeil Zeballos, Gabriel Veron of Giovanni kunt halen.

16 juni 2022 om 09:37

@gomes1psv, Ja en nee. Als je geen goede scouting hebt dan ga je sowieso nat wanneer er vervanging nodig is. Maar ook met goede scouting je zal nooit dezelfde kwaliteit er gelijk voor terug kunnen kopen, althans niet voor minder geld cq risico (uitzonderingen daar gelaten). De kopende club heeft niet voor niets interesse.

Wat je wel kan doen en daar doelde ik op met mijn eerdere reactie. Zorgen dat de instroom van nieuwe spelers cq talenten geleidelijk gaat door ze een stabiele basis te bieden. Zou Feyenoord de vijf sterkhouders waarvoor nu interesse lijkt te zijn allemaal verkopen dan is dat lastig op te vangen zonder sportieve consequenties.

Ik zou dan eerder opteren om 2-3 spelers maximaal te verkopen (je hebt niet altijd de volledige keuze) voor de hoofdprijs. Aanvullen met nieuwe spelers die zodoende makkelijker kunnen aanhaken op het niveau.

22 - 23 miljoen vangen. Dan doe je het wel goed hoor!! Feyenoord kan hiermee 3 redelijke spelers van kopen!!

Dat kan toch bijna niet dat kökcu meer gaat opbrengen dan Gravenberch?? Hij heeft een redelijk seizoen gespeeld en dat is het…

20 juni 2022 om 21:50

Is gewoon een veel betere voetballer en laat dat dit seizoen ook qua statistieken zien. Is maar net wat je ‘redelijk’ noemt.

20 juni 2022 om 22:12

Ah, vandaar dat Bayern een Gravenberch ingelijfd heeft en met alle respect West Ham en misschien Arsenal achter Kokcu aanzitten. Als je er een beetje kaas van gegeten hebt, weet je dat de contractduur nogal zwaar weegt. Gravenberch zijn contract van slechts een jaar nog is voor 19 miljoen excl bonussen (kan oplopen tot rond de 25 miljoen) afgekocht. Stel hij had even lang als Kokcu vastgelegen (nog 3 seizoenen!!) dan had je eenvoudig de transfersom kunnen verdrievoudigen van Gravenberch en zou je rond de 60 miljoen zitten. Dat Bayern dat er waarschijnlijk niet voor over had gehad, is iets anders. Daarbij komt ook nog de positie van de club waar de spelers zitten. Ajax kan door die goede Europese seizoenen en grotere toptransfers gewoon hoger in de boom gaan zitten. Feyenoord komt er nu ook gelukkig aan, door die Europese finale. Ook moet je nog naar de leeftijd kijken. Jouw subjectieve oordeel die je verpakt als feit: "kokcu is een veel betere voetballer", is op vrijwel niets gebaseerd. Wel is hij 2 jaar ouder, dus dat is ook minder gunstig gezien een Gravenberch zich al op een veel hoger podium heeft weten te tonen dan Kokcu. We gaan zien of Kokcu voor meer vertrekt, maar als het zo is dan is het niet omdat hij een betere voetballer is.

20 juni 2022 om 22:22

De statistieken van Kokcu waren afgelopen seizoen ruim beter, bij een minder voetballend team.

20 juni 2022 om 22:38

Tsja en de statistieken van Tadic weer beter dan van iedereen in de Eredivisie maar die gaat ook niet meer weg voor 25 miljoen. Dat is het punt toch nu, een transfersom is afhankelijk van veel meer dingen dan alleen statistieken. Daarbij maken betere statistieken iemand niet een betere voetballer. Kokcu en Gravenberch staan niet eens op echt vergelijkbare plekken.

20 juni 2022 om 22:53

Inderdaad. Of Zian Flemming. Die speelt vaak op de plek waar Kokcu ook speelt en die heeft 12 goals en 4 assists in slechts 28 wedstrijden. En Fortuna heeft helemaal een minder team.

En eens; Gravenberch en Kokcu zijn niet met elkaar te vergelijken.
Qua positie niet, qua talent niet, qua contractduur niet, qua gewonnen prijzen niet, qua vervolgstap in het buitenland niet.

20 juni 2022 om 22:59

Flemming is een aanvallende middenvelder

20 juni 2022 om 23:01

Ik heb het niet over de transfersom reageer enkel op het zinnetje dat het vinden dat Kokcu een betere voetballer is nergens op gebaseerd is. Het is altijd moeilijk om toe te geven, maar het kan gewoon zijn dat spelers van Ajax een keer minder zijn dan spelers van een concurrent. Als we Kokcu en Gravenberch qua posities al niet meer kunnen vergelijken kan je vrijwel geen enkele speler vergelijken. En statistieken in dezelfde competitie zijn bij uitstek handvatten om spelers te vergelijken...maar als het niet in jullie straatje past ineens niet meer. Hoe wil je ze dan vergelijken?
En Flemming is een ander verhaal..iets met druk etc

20 juni 2022 om 23:06

@ Diederikjekel

Ja klopt. En Kokcu heeft ook 33 wedstrijden voor Feyenoord als aanvallende middenvelder gespeeld. Samen met Guus Til wisselde hij steeds van positie.

20 juni 2022 om 23:06

Verschil is dat Tadic bijna met pensioen gaat, waar Kökçu begin 20 is. Kökçu en Gravenberch zijn inderdaad lastig te vergelijken, omdat Kökçu nagenoeg alles beter doet dan Gravenberch.

20 juni 2022 om 23:07

@Marc 433

Flemming speelt helemaal niet op de plek van Kokcu, maar op de plek van Til. De cijfers van Flemming moet je dus vergelijken met Til en in dat opzicht legt hij het dus af.

Als je toch perse iemand van Fortuna moet vergelijken met Kokcu zou dat een Tekie of Duarte zijn. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat die vergelijking onnodig en onzinnig zou zijn.

20 juni 2022 om 23:10

@Marc 433

“Samen met Guus Tik wisselde hij steeds van positie”. Dit is een gevalletje ‘laat zien dat je nooit naar Feyenoord kijkt, zonder dat je zegt dat je nooit naar Feyenoord kijkt’.

De laatste wedstrijd dat Kokcu als 10/aanvallende middenvelder is gestart, is in het seizoen 2019/2020 (!) geweest..

20 juni 2022 om 23:14

@11tegen11hj

Van mij mag Feyenoord 50 miljoen voor Kokcu vangen hoor. En volgend seizoen mag hij de Ballon D'or winnen van mijn part. Ik gun het hem van harte.
Ik heb niks met die spelletjes over "onze spelers zijn beter".

Je begint zelf over dat Kokcu beter is dan Gravenberch en daarom meer zal opbrengen. En dat hij betere statistieken heeft bij een minder team. Daarmee lok je reactie uit. Terwijl je weet dat contractduur bepalend is in dit geval. En de spelers totaal niet met elkaar te vergelijken zijn.

20 juni 2022 om 23:20

@ Jjr12

Nou ja dan heb ik een ander Feyenoord gezien.
Dan zal Kokcu zijn goals allemaal vanaf de middenlijn gescoord hebben.

20 juni 2022 om 23:35

@Marc 433

Het feit dat iemand een goal maakt van binnen de 16, zegt niets over de positie waarop diegene speelt. Gravenberch is ook regelmatig in/rondom de 16 van de tegenstander te vinden en speelt ook niet op 10.

Verder heeft dit niets te maken met overgevoeligheid, maar moet je de feiten wel op orde hebben. Zo kan ik, itt tot sommige mede supporters, prima inzien en toegeven dat de (contract) situatie van Kokcu en Gravenberch totaal niet te vergelijken is en dat als Gravenberch en Kokcu beide een contract hadden van 3 jaar, dat Gravenberch voor 2x zoveel geld de deur uit zou gaan.

Uitspraken als “Kokcu heeft ook 33 wedstrijden als aanvallende middenvelder gespeeld” slaan nergens op als die laatste wedstrijd inmiddels meer dan 2 seizoenen geleden is..

20 juni 2022 om 23:43

Laten we positief afsluiten en hopen dat of Kokcu voor de absolute hoofdprijs gaat of gewoon lekker blijft. Want als hij zich doorontwikkeld gaat hij volgend jaar nog meer opbrengen! Ik vind het mooi dar Feyenoord in ieder geval hoog in de boom durft/gaat zitten. De positie is verbeterd.

21 juni 2022 om 00:27

@ Jjr12

Ik wil de avond niet zo afsluiten. Mijn motto is namelijk dat iedereen hier recht heeft op een mening. En jij reageert redelijk normaal en onderbouwt het. Daarom kom ik hier op terug.

Laat ik zeggen dat ik een bron heb geraadpleegd en zag dat Kokcu 33 wedstrijden als aanvallende middenvelder heeft gespeeld. Dit is een officieel getal wat op papier stond.

Wat natuurlijk vaak gebeurt is dat de trainer gedurende de wedstrijd het tactisch anders neerzet. Dit is afhankelijk van de tegenstander en eventueel de stand.
Ik kijk mijn hele leven voetbal en ik kan jou zeggen dat Arne Slot redelijk vaak Kokcu naar voren schoof en Til iets naar achteren. Dit omdat Kokcu een betere techniek, overzicht, passes en schot van afstand heeft.

Kokcu lanceerde vanaf positie 10 de buitenspelers en gaf passes op de lopende Dessers in de 16. En als het kon schoot hij vanaf rand 16.

Ik heb zo'n idee dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Jij focust je puur op wat op het wedstrijdformulier staat en ik meer de wedstrijd in de praktijk.
Want ook qua systeem zag ik niet alleen 4-3-3, maar ook 3-4-3, 4-4-2, 5-3-2 en andere varianten. Dan staan de poppetjes ook anders op het veld.

Wens ik je een fijne nacht verder!

21 juni 2022 om 08:20

Mag ik hier even inspringen? "jij focust je puur op wat op het wedstrijdformulier staat" gecombineerd met: "laat ik zeggen dat ik een bron heb geraadpleegd en zag dat Kokcu 33 wedstrijden als aanvallende middenvelder heeft gespeeld. Dit is een officieel getal wat op papier stond."

Ik weet niet precies wat het punt is nu. Maar en Nederlandstechnisch en voetbaltechnisch laat je in 1 bericht zien dat je het bij het verkeerde eind hebt. Orrie rendeerde niet op 10 en toen is controlerend gezet. Dan kom je inderdaad niet zo vaak in de 16, maar je kunt prima scoren als 'inloper'. Het grootste gedeelte van dit seizoen heeft hij als spelverdeler gespeeld en de lijnen uitgegooid. Tuurlijk is een systeem dynamisch en rouleren spelers met elkaar "als de posities maar bezet zijn" ben je in de jeugd als het goed is mee doodgegooid. Ik kan me niet voorstellen dat je echt kunt menen dat je Orrie als aanvallende middenvelder benaderd en beoordeeld. Dat je je hele leven voetbal kijkt, zegt mij verder niet zoveel. Ik hoor 60 plussers soms de meest infantiele dingen roepen en zij hebben wellicht al 50 jaar voetbal gekeken. Slap verhaal verder. Excuus.

20 juni 2022 om 22:00

Verschil in contractduur is toch wel een grote factor. Daarnaast heeft Kokcu meermaals aangegeven graag Feyenoord n flinke transfersom te gunnen

Ik zal ongetwijfeld te weinig van Kokcu hebben gezien, maar wat ik van hem zag vond ik hem ook geregeld nog een zwakke schakel bij Feyenoord. Hij is, al met al, wel weer de weg omhoog aan het terugvinden en kan zeker nog stappen maken. Echter zou ik dan vooral bij Feyenoord blijven. Ik snap ook niet dat Premier League clubs interesse hebben, want ik zie geen speler die die intensiteit aan kan of zo goed is dat hij zich daaraan kan onttrekken. Nogmaals, het is echt knap van een jonge speler om na een dip de weg omhoog weer in te slaan. Dat toont karakter, maar het is nog niet de sterspeler bij Feyenoord die klaar is voor de Premier League in mijn ogen.

20 juni 2022 om 21:54

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè? De zwakste schakel en de weg omhoog weer aan het inslaan?
Houd je lekker bezig met je eigen clubje, want je bent hier echt wartaal aan het uitslaan.

20 juni 2022 om 21:58

Ik zeg geregeld de zwakste schakel. Dat betekent niet altijd of vaak of zo. Ik heb hem ook goede wedstrijden zien spelen en al met al heeft hij zich dit seizoen weer eens ontwikkeld. Als je even langs mijn logo en naam kan kijken, zou je misschien zien dat het een gewone reactie is. Zit totaal geen haat in richting Kokcu of Feyenoord....

20 juni 2022 om 22:05

@fiorenoord beetje apart hoe je reageert. @De Toekomst heeft hier gewoon gelijk, Kokcu heeft zich wel degelijk ontwikkeld het afgelopen seizoen, maar is nog steeds geen hele bijzondere speler. Wellicht als hij zo door blijft gaan dat hij daar meer naartoe kan groeien, maar op dit moment komt hij sowieso nog tekort voor de PL. Als die een stap wil maken moet hij lekker naar de Bundesliga gaan en bij Wolfsburg gaan voetballen oid.

20 juni 2022 om 22:25

"Geen bijzondere speler" Dan kom maar eens met een lijstje met middenvelders tot en met 21 jaar die betere statistieken hebben. Als het geen bijzondere speler is zal dat wel lukken

20 juni 2022 om 22:25

Één van de beste middenvelders van Europa qua progressive en key passing, maar jij hebt het in die paar Feyenoord potjes die je gekeken hebt vast beter gezien Leon!

20 juni 2022 om 21:57

Weet wel zeker dat je te weinig van Kokcu hebt gezien..

20 juni 2022 om 22:01

Kökçü was oprecht 1 van de beste dit seizoen van Feyenoord. Het was zelfs zo dat als Kökçü niet goed in de wedstrijd zat heel Feyenoord wegzakte.

Hoop dat die nog een seizoen blijft is echt enorm gegroeid onder Slot.

20 juni 2022 om 22:20

Zelf was ik meer onder de indruk van de prestaties en ontwikkeling van Malacia en Sinisterra. Ook Geertruida vond ik een sterke indruk maken. Kokcu was in mijn ogen echt een van de minste. En nogmaals, dat zeg ik niet om te haten of zo, bij Ajax zei ik precies hetzelfde over Gravenberch en ook dat leverde geregeld veel kritiek op bijvoorbeeld. Ik vind Kokcu zelf echter geen bijzondere speler en niet bijzonder bepalend. Te trage handelingssnelheid, te wisselvallig. Ik heb ook zeker goede wedstrijden van hem gezien en ik vind hem een betere ontwikkeling hebben doorgemaakt dan Gravenberch bij ons, maar ik heb zeer grote twijfels of hij een grote competitie al aan kan. Bij talenten als Malacia, Gakpo, Timber heb ik veel meer het gevoel dat zij wel klaar zijn voor een volgende stap. Bij Kokcu zie ik dat gewoon nog niet. Ik zou, als ik hem was, daarom dus lekker nog een jaartje blijven.

20 juni 2022 om 22:09

Dan heb je wel heel weinig Feyenoord gekeken.

20 juni 2022 om 23:00

@ De Toekomst

Ik heb redelijk veel wedstrijden van Feyenoord gezien en ben het wel met je eens.
Kokcu heeft zeker talent en potentie, maar is nog niet stabiel genoeg. Hij wisselde best vaak goede wedstrijden met hele slechte. Wel viel mij op dat hij vorig seizoen beter is geworden. Ongetwijfeld komt dit door Arne Slot.

Wie mij wel heel positief hebben verrast zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Trauner en Aursnes.
Die vond ik constanter en de belangrijkste spelers van Feyenoord.

Maar uiteraard is dit slechts mijn mening van wat ik gezien heb.

20 juni 2022 om 23:23

Het is een beetje de motor van Feyenoord, goed in de korte combinatie met een geweldige drive. Hij moet wel veel voetballende spelers om zich heen hebben. Hij kan mee in de EPL bij teams met veel voetballende spelers, zoals Arsenal.

21 juni 2022 om 09:37

Als je net de foute wedstrijden hebt gezien snap ik dit wel. Heb ook wel momenten gehad waarbij ik me afvroeg wat er zo goed was aan deze jongen. Gelukkig daarna nog meer wedstrijden gezien en daar was hij wel erg goed. Hoort bij de beste middenvelders van de Eredivisie, zonder twijfel.
Hoop voor hem en Feyenoord wel dat hij verlengd. Is pas 21 jaar (!!), dus rustig aan en zorgen dat je écht de beste wordt daar. Constanter worden.

Mocht er 35/40 mln op tafel komen dan verkopen, maar dat gaat echt niemand betalen.

Nu verkopen. Volgend jaar valt ie tegen en komt Feyenoord ook niet zo ver in Europa. Minder aandacht, jaartje korter contract. Cashen en zo snel mogelijk.

Als je clubs zo gek kan krijgen dat ze 25M+ neertellen dan moet je hem op de fiets wegbrengen, 2 leuke potjes in de Conference en al zijn goals/assists tegen het rechterrijtje van de Eredivisie. Hij kan echt nog wel beter worden hoor zeker onder Slot maar om nu de stap naar de subtop in Engeland te zetten daar word hij echt helemaal ondersteboven gespeeld.

20 juni 2022 om 22:23

2 leuke potjes? Was dit seizoen één van de meest productieve middenvelders qua progressive en key passing data van heel Europa. Zet jezelf alsjeblieft niet zo voor schut joh

20 juni 2022 om 22:45

Statistieken tegen de lamme en de blinden in de Conference league en het rechterrijtje van de Eredivisie, in de topwedstrijden onzichtbaar alleen Marseille uit was top en de finale was een dikke voldoende.

Maar we zullen zien of hij echt zo goed is als jij denkt wanneer hij z'n transfer maakt

20 juni 2022 om 23:19

Feitelijk onjuist, er zit qua key en progressive passing geen significant verschil tussen zijn statistieken van ploegen in het linkerrijtje t.o.v. die in het rechterrijtje.

20 juni 2022 om 23:27

Tegen PSV uit, 0-4, waar Feyenoord het middenveld volledig domineerde was die ook onzichtbaar inderdaad. Of tegen de nummer 5 van Duitsland, nummer 1 van Tsjechië die onlangs nog CL speelde of de nummer 2 van Frankrijk. Tuurlijk heeft die weleens mindere wedstrijden, maar dit natuurlijk weer zwaar overdreven doen.

Hoop het niet... Kan die totaal niet bijbenen

Men beweerde toch dat hij 60 miljoen moest gaan kosten? Dit bedrag vind ik een stuk redelijker klinken en voor dit bedrag moet je hem gewoon verkopen. Als Feyenoord zijnde kun je nog niet dezelfde bedragen eisen als Ajax of PSV.

20 juni 2022 om 22:39

Men beweerde dat niet, dat was een uitspraak van Ali Boussabon met de kanttekening erbij dat Kokcu dat zou opleveren als hij eenzelfde Europese campagne had gespeeld in de Champions League ipv de Conference League.

Er zijn toch wel wat mooie clubs voor Kokcü in de markt. Hij heeft een heel aardig seizoen achter de rug. Daarmee lijkt hij klaar voor een stap hogerop. Bij Feyenoord valt niet heel veel meer te behalen. Maar gelet op zijn doorlopende contract snap ik wel dat Feyenoord hem alleen voor de juiste prijs wilt laten gaan.

Sevilla, Arsenal en Roma zouden toch mooie clubs voor hem zijn. Vooral Sevilla en Roma zouden denk ik goed bij hem passen. Ben heel benieuwd wat hij Feyenoord gaat opleveren, want ik vind het moeilijk om een prijskaartje op hem te plakken.

Hopelijk maakt Feyenoord niet weer de bekende fout, door spelers te houden en het volgende jaar veel minder voor ze te vangen,. AZ verkoopt elk jaar zijn twee beste spelers op hun top.
Wat feyenoord wel moet doen is een behoorlijk bedrag vangen. Een die ver boven het hoogste bedrag is dat ze ooit hebben gevangen en mocht het een Engelse club worden dan ook doorverkooppercentage.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren