Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Oorlog om Malacia barst los: Feyenoord slaat eerste aanbiedingen af

Laatste update:

Feyenoord heeft de eerste aanbiedingen voor Tyrell Malacia van de hand gewezen. De 22-jarige linksback staat in de belangstelling van onder meer Olympique Lyon, dat al een bod bij de Rotterdammers heeft neergelegd. Feyenoord heeft het bod van de Fransen, samen met biedingen van andere geïnteresseerde clubs, geweigerd, maar zijn wel bereid mee te werken aan een vertrek van Malacia. De Rotterdammers zetten daarnaast wel in op een langer verblijf van Orkun Kökçü en Luis Sinisterra, zo weet Voetbal International dinsdag te melden.

Malacia behoort dit seizoen tot de absolute sterkhouders in de selectie van Feyenoord. De linkervleugelverdediger kwam dit seizoen in 49 officiële wedstrijden in actie voor de Rotterdamse club en is na ruim vier jaar bij het eerste elftal inmiddels een ervaren kracht te noemen. Feyenoord vindt dan ook dat Malacia klaar is voor een volgende stap en de club zou daarnaast de transfersom zeer goed kunnen gebruiken. Martijn Krabbendam stelde ruim een week geleden dat het vanwege de enorme interesse bijna uitgesloten is dat de 22-jarige linksback voor De Kuip behouden kan worden. "Die gaat vrijwel zeker weg", zei de journalist en clubwatcher van Feyenoord.

Krabbendam ziet dat de Rotterdammers zich opmaken voor een absolute toptransfer. Het record van duurste verkoop staat nog altijd op naam van Dirk Kuijt (voor achttien miljoen euro naar Liverpool in 2006), maar dat moet door Malacia verpulverd gaan worden. "Olympique Lyon en Manchester United zijn concreet", zo meldde Krabbendam onlangs, die daarnaast een advies voor Malacia had. "Hij moet eigenlijk wachten op Manchester United. Die club is weliswaar concreet, maar heeft nu nog twee linksbacks (Luke Shaw en Alex Telles, red.)." Transfermarktexpert Fabrizio Romano noemde eerder een vraagprijs van 24 miljoen euro voor Malacia, die gezien zijn status als Oranje-international en zijn contract tot medio 2024 reëel lijkt.

Voetbal International meldt verder dat er ook serieuze interesse is voor Kökcü. De Turkse middenvelder heeft een uitstekend seizoen doorgemaakt, waarin hij in 51 officiële wedstrijden goed was voor 7 doelpunten en 9 assists. Feyenoord staat echter minder te springen om een vertrek van Kökcu, die nog tot medio 2025 vastligt in Rotterdam. Slot is gecharmeerd van de 21-jarige middenvelder en hoopt ook komend seizoen nog over hem te kunnen beschikken. Feyenoord wil het contract van de veertienvoudig international graag openbreken en verlengen, waarmee hij een van de bestbetaalde spelers in de selectie zou worden.

Een andere speler van Feyenoord die zich dit seizoen in de kijker heeft gespeeld bij tal van Europese clubs is Sinisterra. De 22-jarige Colombiaan was een van de absolute smaakmakers in Rotterdam afgelopen seizoen, wat zijn 23 doelpunten en 14 assists in 49 officiële wedstrijden onderstrepen. Feyenoord wist Sinisterra begin dit jaar langer aan zich te binden, waardoor de behendige linksbuiten nu tot medio 2024 vastligt in Rotterdam. Feyenoord is dan ook niet bereid om mee te werken aan een zomers vertrek en zal minder happig zijn om te luisteren naar geïnteresseerde partijen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Manchester United zou ik niet doen als ik hem was. Zal sowieso aan het niveau van de PL moeten wennen en om dan bij een United aan de slag te gaan, in een volledig nieuw elftal met enorm veel druk, kan dit eigenlijk alleen maar tegenvallen.

Wel heerlijk voor Feyenoord dat ze Dirks transferrecord eindelijk kunnen verbreken

7 juni 2022 om 12:33

Precies, eindelijk eens een situatie voor Feyenoord dat ze kunnen wachten met accepteren van biedingen omdat ze nu 5 spelers hebben waarin veel clubs geinteresseerd zijn. Voor 1 speler het beste bedrag accepteren en doorbouwen met het geld dat het oplevert. De laatste keer dat Feyenoord zoveel interessante spelers had was in de tijd van Wijnaldum en de Vrij en toen moesten ze ieder bod accepteren.

7 juni 2022 om 12:39

Ik zou eerder voor Manu gaan dan voor Lyon. Hij zal een eerlijke kans krijgen van ETH en als je het bij United niet red, staan er altijd nog clubs van het kaliber Lyon in de rij.

7 juni 2022 om 12:48

Jij vind Malacia beter dan Shaw of Alex Telles dus ? Wat een onzin die jongen gaat 2x de kans krijgen van ETH zal fysiek compleet worden afgetroefd en worden afgemaakt door de fans en dan zal ETH hem noodgedwongen moeten verhuren in de winter.

7 juni 2022 om 12:55

Zoiets voorzie ik dus ook. De druk om te presteren en er meteen te staan is enorm. Tijd en ruimte voor foutjes is er nagenoeg niet. Dit is een speler met veel potentie maar we moeten geen wonderen verwachten. De stap van ED naar PL is erg groot

7 juni 2022 om 13:00

Als ik bijvoorbeeld Alex Telles als maatstaf neem, die was bij FC Porto echt geweldig liet het zien bij een topclub in Portugal en ook in de Champions League, zelfs hij kan het niveau en de druk niet aan bij Man UTD omdat vrijwel elke nieuwe linksback moet de nieuwe Evra worden. Ook een enorm nadeel is dat hij Luke Shaw een Engels international voor hem heeft dus na 1 a 2 slechte potjes zal de achterban extreem gaan schreeuwen om Shaw zo werkt dat nou eenmaal in Engeland. Ik vind Lyon onder Bosz een veel betere stap kan hij rustig verder ontwikkelen met een trainer die hem alles laat spelen en komt er veel minder druk bij kijken.

7 juni 2022 om 13:29

Ik denk dat Malacia fysiek en mentaal juist heel sterk is. Hij heeft juist bij alle topwedstrijden laten zien dat hij juist fysiek wel sterk is. Ik weet niet waar jij je voetbal inzicht vandaan haalt. Antony is in alle wedstrijden de mindere geweest tegenover Malacia, hij heeft zelfs gezegd dat Malacia zijn moeilijkste tegenstander was.

7 juni 2022 om 13:30

Verrassend dat je vooral fysiek noemt. Als er iets is waarin Malacia structureel wordt onderschat is het zijn fysiek. Die jongen is fysiek zo sterk. Zie zeker verbeterpunten en weet niet of hij het in de top van de BPL gaat redden voetbaltechnisch, maar fysiek maak ik me het minst zorgen over.

7 juni 2022 om 13:35

Je snapt toch wel dat fysiek in de eredivisie of fysiek in de Premier League een wereld van verschil is. Depay was ook fysiek een beest maar heeft het niet gered in Engeland omdat hij die fysieke verdedigers + intensiteit niet aankon. Malacia is 1 meter 68 lang en is voor Eredivisie begrippen qua inhoud misschien wel top maar in de Premier League wordt toch iets heel anders gevraagd en daar gaat hij met mede door die extreem kritische United fans niet redden !

7 juni 2022 om 13:54

Dan onderschat jij de fysieke kracht van Malacia enorm. Die is fysiek echt niet minder dan sprietje Telles.

7 juni 2022 om 13:56

@MoroccoGoalHeel eerlijk. Shaw en Telles spelen al een tijdje op een hoger niveau dan Malacia maar zijn verdedigend best wel ondermaats. Telles heeft een bijzonder goede trap maar mist de snelheid om een absolute topper te zijn. En Shaw tja, niet bepaald wereldtop. Malacia laat gewoon veel potentie zien en is behoorlijk explosief, kan het begrijpen dat Ten Hag het wil proberen met die jongen. Mocht het niet lukken staan er nog steeds interessante clubs voor die jongen in de rij lijkt me.

7 juni 2022 om 14:09

@maroccogoal9, een verschil met Depay en Malacia is het mentale gedeelte. Depay dacht bij Man U dat hij er al was en liep gelijk naast zijn schoenen. Malacia is juist een nuchtere jongen die zichzelf continu wilt verbeteren. Klein wilt ook niet alles zeggen Messi en Kanté zijn ook niet groot van stuk.

7 juni 2022 om 14:26

Jaja, omdat hij bij Feyenoord speelt, let maar op dat als Malacia naar Man UTD gaat een miljoenensalaris krijgt hij ook gewoon naast z'n schoenen gaat lopen, zo'n ideale schoonzoon is Malacia helemaal niet, Malacia + Man UTD = Grote kans een mislukking.

7 juni 2022 om 14:58

Super beargumenteerd, echt ik ben onder de indruk van jouw uitleg. Malacia heeft in mijn ogen zelfreflectie en geen relatie met de dochter van de aandeelhouder van Man U. Ik heb niet zoals jij een glazen bol om te zeggen dat hij daar gaat slagen, maar dat jij al op voorhand zegt dat er een grote kans is op mislukking slaat nergens op. ETH wilde Malacia al bij Ajax halen en zal echt wel weten wat hij doet!

7 juni 2022 om 12:52

Juist wel doen! Ten Hag is een toptrainer, die kan je helpen beter te worden en geeft hem de tijd die hij elders mogelijk niet krijgt. Mooie competitie ook.

7 juni 2022 om 14:20

Ten Hag weet ook heel veel spelers aan de praat te krijgen. Als hij een speler wil zit daar meestal een goede gedachte achter.

7 juni 2022 om 12:53

Miss nu met ten hag en de tijd die die krijgt het ideaale moment om wel te gaan?

7 juni 2022 om 13:15

Lyon zou ik ook niet doen.. geen topcompetitie en Lyon speelt volgens mij niet Europees..



Op dit moment zijn er meerdere clubs geã¯nteresseerd in zowel Malacia als Senesi. Men zet in op 25 voor Malacia en 15 voor Senesi, maar door de vele interesse kan dit wellicht hoger uitvallen. Voeg daaraan toe dat Feyenoord 20 miljoen aan niet begrootte inkomsten heeft gegenereerd met de CL en dan is het duidelijk dat er genoeg geld zal zijn voor de nodige transfers.

Dit is dan ook de reden dat Feyenoord voor het sportieve kan kiezen en de contracten van Kokcu en Sinisterra wil openbreken. Deze spelers zijn namelijk niet te vervangen binnen de salaris mogelijkheden. Bovendien wil Feyenoord met het oog op de ombouw die gaande is bij Ajax en Psv voor Champions League voetbal gaan. Komend seizoen zou wel eens een uitgelezen kans kunnen zijn.

7 juni 2022 om 12:39

Sinisterra gaat nooit zijn contract openbreken. Afgelopen seizoen was zijn 4e jaar bij Feyenoord en ondanks dat het Conference League was heeft hij goede wedstrijden gespeeld in Europa. Nu is het tijd om die stap te maken.

Feyenoord eindigde op 12 punten van Ajax en zal Til, Dessers en Linssen sowieso niet hebben volgend seizoen. En dan waarschijnlijk Senesi, Malacia en Sinisterra weg. Ik zie Feyenoord niet zo snel CL voetbal binnenhalen.

7 juni 2022 om 12:52

Denk dat het erg afhankelijk is van wat PSV kan en gaat doen op de transfermarkt. Wanneer die Gakpo kwijt raken zie ik Feyenoord wel echt mee kunnen doen om de Champions League te halen. Wanneer Gakpo blijft en ze verliezen zelf Sinisterra dan wordt het alweer een stuk anders natuurlijk (lekkere opendeuren dag).

7 juni 2022 om 12:53

Hangt er vanaf wat ze bij Ajax gaan doen en of Feyenoord twee extra spelers van kaliber Sini, Kokcu weet te halen (bv Wijnaldum, al lijkt mij dat niet reëel) . Tot nog toe lijken ze bij Ajax vooral te richten op alles vervangen met jonge spelers. Dat is prima naar de toekomst en kan hardstikke leuk en frivool zijn, maar bij tegenslag raken jonge teams vaak ook erg in de war met een serie slechte resultaten als gevolg. Maar nu alles nog een grijs gebied. Wat als straks het halve team weg is? De namen die als vervangers genoemd worden bij Ajax zijn maar zo zo. En dan ook nog een hele nieuwe staf. Er zijn erg veel vraagtekens bij Ajax. Bij Psv is het niet veel beter.

7 juni 2022 om 13:03

Dat is zo onrealistisch. 2 extra spelers halen van het kaliber Sini en Kokcu. En dan Wijnaldum als voorbeeld gebruiken die 10 miljoen salaris pakt bij PSG. Uiteindelijk kunnen transfers goed uitpakken maar direct speler halen die zelfde impact heeft als een Sini is vrijwel onmogelijk.

Dan kan je ook zeggen, als Gakpo weggaat gewoon speler terughalen van hetzelfde kaliber. Bij Feyenoord heb je bij vertrek Sini een voorhoede met Walemark, Danilo en Jahanbakshs. Dat zijn ook heel wat vraagtekens...

7 juni 2022 om 13:13

vergeet wel niet dat Nederland op koers is om 2 CL plekken te krijgen plus een voorronde plek. De kans dat Feyenoord CL dan speelt is niet veel minder dan e.g een Lyon of een PL middenmotor.

7 juni 2022 om 13:25

Dit zal in geval van een vertrek van Sini de reserve voorhoede zijn. En dan vind ik die behoolijk goed.

7 juni 2022 om 13:27

Laatste 10 jaar is Feyenoord volgens mij 1x bij top 2 geëindigd

7 juni 2022 om 13:31

@moridin

Om CL voetbal binnen te halen? Je weet namelijk niet wie de vervangers gaan zijn. Bij Ajax en PSV heb je ook twijfels maar het gaat er vooral om dat je aangaf dat er veel vraagtekens zijn bij Ajax en PSV terwijl de Feyenoord voorhoede van het niveau NEC is als Sinisterra weggaat.

7 juni 2022 om 14:03



Ik denk dat zelfs de supporters van Utrecht, Vitesse en en Twente een orgasme zouden krijgen van die voorhoede, maar toegegeven. Die zijn ook wel makkelijk

Maar ik snap je punt. Natuurlijk zijn er bij Feyenoord ook vraagtekens. het is allemaal koffiedik kijken. maar als Feyenoord dit bij elkaar weet te houden en nog wat goede spelers kan toevoegen en tegelijkertijd maken Ajax en Psv er een potje van, dan kan Feyenoord Champions League halen. Dus die kans is groter dan de afgelopen jaren.

7 juni 2022 om 14:29

Dat is de kans zeker groter, maar dan schets je een gek scenario. Ajax en PSV die beide falen op de transfermarkt en Feyenoord die iedereen kan behouden en 2 spelers van het kaliber Sinisterra en Kokcu erbij halen.

Dan kan je elke club een kans geven op CL. Kan je ook zeggen, als AZ iedereen weet te behouden en 2/3 toppers gaat halen van het niveau Karlsson en Wijndal dan is CL voetbal mogelijk.

7 juni 2022 om 14:35

False ;-)

2011/2012 en 2013/2014 allebei 2e, en natuurlijk het kampioensjaar.
Uiteindelijk is dat natuurlijk gewoon te weinig, maar laten we eerst de transferzomers maar eens afwachten. Het nu al gissen terwijl je niet weet wie er weg gaat of wie er gaat komen...

7 juni 2022 om 15:58

ook met 3e plek kan je er komen

7 juni 2022 om 17:24

Sepp10, dus alleen in 13/14 en 16/17 in de afgelopen 10 seizoenen. Die 2de plek in 11/12 werd gevierd alsof ze de CL wonnen en daar gingen ook hele magere jaren aan vooraf. Betekent dat het wel redelijk incidentieel is dat feyenoord bij de top 2 eindigt. Ook pas 1 keer kampioen deze eeuw. CL voetbal zie ik feyenoord niet zomaar halen.

7 juni 2022 om 12:52

Verlengen en meer betalen is ook wel een Jorgensen risico. Feyenoord moet ook eens leren vet te verkopen om aan te blijven haken bij PSV en Ajax.

7 juni 2022 om 13:11

Feyenoord heeft max 12 aan inkomsten uit de CL

7 juni 2022 om 14:29

15 was vorige week nog te lezen en dat was exclusief de recettes uit het stadion. In totaal kwam het op 20.

7 juni 2022 om 14:32

moet je kosten nog afhalen en er kan overigens niet geinvesteerd worden in de selectie. Europa success heeft Feyenoord behoedt voor faillissement maar dat is ook alles.

7 juni 2022 om 13:30

Transfersommen is vaak het probleem ook niet. Het gaat om de salarishuishouding. Daarnaast speelt Feyenoord geen CL, dus grijp je al naast een categorie spelers die dat als voorwaarde stelt.

7 juni 2022 om 14:19

Kunnen we alsjeblieft stoppen met de conference league ook af te korten als CL. CL staat gewoon voor champions league

7 juni 2022 om 18:00

CL en cL misschien handig?

7 juni 2022 om 14:31

Het lijkt rooskleurig bij Feyenoord en dat is het in vergelijking met achterliggende jaren ook maar Feyenoord (ook PSV en Utrecht) hebben als 1 van de weinige clubs gebruikt gemaakt van uitstel van belasting in de Corona jaren.... Dit moet dus net als dit jaar gewoon betaald worden, dit bedrag is over het afgelopen jaar 10 Mio en het jaar ervoor 12 Mio daarnaast moet voor komend seizoen ook nog iets meer (weer toeschouwers en hogere omzet) afgetikt worden ca 14 Mio. Bij elkaar praat je dus alleen al over achterstallige belasting over 36 Mio Euro..... De lening bij vrienden van Feyenoord (jaarlijks aflossing 3,4 Mio) is ook een jaar uitgesteld vanwege financiele situatie en corona van Feyenoord Bij elkaar dus 6,8 Mio (dit jaar ook 3,4 Mio) Dan zit je dus al op 42 Mio wat nog betaald moet worden maar dat is niet alles, het feit dat Feyenoord City niet doorgaat kost nog eens 25 Mio Euro .... en de Bam heeft nog een rechtzaak lopen voor schadevergoeding en je weet niet waar daar uit komt. Dus je hebt het over minimaal 67,8 Mio aan geld wat opgehoest moet worden in dit seizoen. Dus een paar spelers verkopen wil niet zeggen dat je dat geld ook mag investeren in nieuwe spelers, daarom twijfelt Slot over bijtekenen en is behoud Kokcu en Senesi een voorwaarde voor Slot om te blijven. Daarnaast moet men 15% van de transfersom van Senesi overmaken aan zijn oude club en is Senesi zijn komst extern gefinancieerd die ook nog eens een verkooppercentage van 15^% bedongen hebben.... maw indien Senesi verkocht wordt voor 15 Mio kan er in totaal bijna 5 Mio afgehaald worden. Het geld wat de transfers opleveren, inclusief succes in Europa is dus zeker niet voor herinvesteren in de selectie. Dat is ook de reden waarom men ver wil gaan voor Senesi en Kokcu omdat verkoopgeld niet in de selectie gepompt kan worden dan kun je beter verlengen en je salaris schaal oprekken. Wellicht geeft dit wat meer inzicht in de financiele situatie van Feyenoord. Overigens is het bij PSV, Utrecht en Vitesse niet veel beter. AZ, Ajax doen het financieel heel goed. AZ eigen vermogen van 50 Mio en Ajax 220 Mio maar alle andere clubs doen het aanzienlijk minder.

7 juni 2022 om 14:41

Er wordt niets afbetaald aan de VVF en 'de strop' van Feyenoord City bedraagt 5 miljoen. daar is onlangs nog een persconferentie over geweest. 50% van alle transferinkomsten mogen worden geherinvesteerd. Ook dat is gewoon bekend. Je moet je info dus even bijwerken.

Als ik Malacia was zou ik zeker niet naar Lyon gaan maar toch op een betere competitie mikken. In ieder geval een ploeg die CL speelt of voor de winst in de EL gaat. De rek is er nog lang niet uit bij Malacia en ik denk dat hij als hij een goede transfer maakt waar hij in de basis komt. Hij aankomende winter een basisplaats heeft bij het Nederlands Elftal.

Dat is het nadeel van een redelijke tot goede seizoen, dat het seizoen erna de besten weggehaald zijn en je weer opnieuw moet beginnen,kijk maar naar Ajax de afgelopen jaren wat er allemaal is weggegaan en je weer opnieuw moest gaan bouwen

Feyenoord moet nu gewoon lekker cashen. Alle spelers van Feyenoord zijn goed te vervangen. Ze moeten nu de bonus pakken voor het goede Europese presteren. 50-75 miljoen kunnen ze dan binnenhalen en misschien de helft opnieuw investeren. in jongens die er direct staan en talenten.

7 juni 2022 om 12:38

Dat is dus echt grote onzin. Als je alle spelers laat gaan ga je volgend seizoen niks presteren. Daarnaast zijn die spelers totaal niet goed te vervangen.

7 juni 2022 om 12:53

Nee je moet cashen. Zoals barca 3 jaar geleden op messi had moeten cashen, feyenoord op jorgensen, ajax op dolberg etc. Talenten genoeg in de wereld, maar je kan geen risico nemen met hoe Hot iemand is, dat kan zomaar verdwijnen of gratis de deur uitlopen

7 juni 2022 om 13:07

Zelf sta ik niet te juichen als ze allemaal gaan. Malacia, Senesi en Kocku zou ik verkopen bij een mooie aanbieding. Proberen Sinistera te houden. Bouwen aan een nieuw middenveld met Aursnus als centraal persoon.

7 juni 2022 om 13:19

@ADRO ik zou juist Sini eerder laten gaan dan Kokcu, indien er niet verlengd gaat worden. Een een-jarig contract laat de waarde toch wel veel zakken hoor

7 juni 2022 om 13:41

Spelers verliezen heus niet zomaar hun waarde hoor. Een speler als Kokcu is volgend seizoen net zo veel waard. Je moet gewoonweg niet iedereen verkopen omdat je nooit het hele team kan vervangen.

7 juni 2022 om 13:46

Spelers hebben een base waarde en een piekwaarde, arsenal. Sommige feyenoord spelers nu zitten op een piek waarde vanwege het afgelopen seizoen. Dus zeker verkopen. Spelers die een base waarde vertegenwoordigen kun je behouden

7 juni 2022 om 13:57

In mijn ogen zijn het allemaal spelers die geprofiteerd hebben van een goed lopend elftal. Ze hebben allemaal in eerdere jaren veel minder gepresteerd. Dus de garantie dat het volgend seizoen goed gaat met dezelfde jongens is er ook niet. Dan kan je maar beter profiteren van de situatie nu. Het zijn ook bijna allemaal jongens die wel een leeftijd hebben om een stap te zetten.

7 juni 2022 om 12:39

Dan moet je een heel nieuw team gaan opbouwen, en dat heeft tijd nodig. Gaat je ongetwijfeld punten kosten, en dan moet iedere aankoop nog eens de juiste zijn.

7 juni 2022 om 12:54

Gaat om bedrijfscontuiniteit. Een goede financiële fundering is belangrijker, daarmee kun je namelijk weer de top halen. Dan heb je maar een tussenjaar, zo heet de spelers nu zijn, worden ze straks niet meer. Althans, zo is de realiteit vaak

7 juni 2022 om 13:02

Zeker niet alles wegdoen. Malacia en Senesi zijn niet te houden, maar je moet niet heel je elftal gaan verkopen. Dat zou Slot ook tegenhouden om straks over een jaar nog langer te blijven.

7 juni 2022 om 14:04

Onzin, je moet juist een sterke kern behouden. Ajax heeft de afgelopen jaren juist stappen gezet doordat ze niet alles tegelijk verkochten, maar gefaseerd. Als je nu Kokcu en Sinisterra kunt behouden, samen met Aursners, Trauner, Bijlow en Geertruida heb je een stevige basis staan. Als je nog een sportief goed jaar hebt en andere spelers haken aan dan levert dat op termijn meer op.

7 juni 2022 om 15:26

is ook een unieke kans om het ajax en psv echt moeilijk te maken. Die twee gaan op de schop. Feyenoord moet komend jaar sportief gaan oogsten. Dus idd gewoon een stuk of twee spelers heel goed verkopen, en de basis verder houden.

Is klaar voor de volgende stap, laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. Ergens hoop ik dat hij naar een andere club dan Lyon of United gaat, puur vanwege het afbraakrisico.

Begrijpelijk maar jammer.

Ieder talent die Feyenoord heeft is ook echt van korte duur. Behouden van top spelers is niet haalbaar voor Feyenoord helaas.


7 juni 2022 om 12:37

Die jongen is al in 2017 gedebuteerd, vind dit juist een voorbeeld van een jongen die enorm lang zich in Nederland heeft ontwikkeld.

7 juni 2022 om 12:39

Zowel Luis, Tyrell en Orkun hebben allemaal al ruim 100/150 wedstrijden in het eerste achter de rug. Best al een tijdje dan toch

7 juni 2022 om 12:56

En vergeet niet sondela, dat als feyenoord goed casht op dit soort spelers, ze in de toekomst dit soort spelers langer kunnen behouden. Sneeuwbal effect

Ik kan mij niet voorstellen dat het haalbaar is om die voor Feyenoord te behouden. Zou mooi zijn als hij een flinke duit oplevert. Een mooie transfer is hem in ieder geval gegund wat mij betreft..

7 juni 2022 om 12:35



Dat moet je ook niet willen. Hij is nu 'hot en trending'. Meer dan nu ga je nooit krijgen. Je zult geen een op een vervanger vinden, maar een degelijke back met potentie is wel te krijgen.

7 juni 2022 om 13:21

Ik vind juist dat op de back positie een groot te kort is op goede backs.

Ik ben een fan van Malacia. Als ik hem was zou ik naar Manchester United gaan, omdat het een mooie kans is die je misschien nooit meer krijgt, er een frisse wind gaat waaien op Old Trafford en Shaw en Telles eigenlijk afgetest zijn. Persoonlijk denk ik dat hij nog net tekort komt voor dat niveau, maar wel een topaanwinst zou zijn voor Lyon. Maar gewoon proberen zou ik zeggen. Ben je ook direct financieel onafhankelijk. Ook mooi voor het Nederlandse voetbal.

7 juni 2022 om 12:39

Het feit dat gewoon geen enkele verdediger die de laatste 5 jaar naar Man U gekomen is, ook maar een beetje heeft kunnen overtuigen zou voor mij een reden zijn daar zo ver mogelijk weg te blijven als Malacia zijnde.

7 juni 2022 om 12:55

Of het is juist een mooie kans om te laten zien dat hem dat wel lukt. Hij heeft de juiste gezonde agressie om te slagen in die competitie, een goede tackle en zijn fysiek is ook prima. Kortom, een mooie mix om zich daar verder te ontwikkelen. Rafael was in de tijd van Ferguson nou ook niet echt de beste back van de wereld en heeft het daar ook verdienstelijk gedaan, Malacia moet er lekker voor gaan.

7 juni 2022 om 13:30

Ja natuurlijk. Shaw, Telles, Bailly, Lindelof, Varane, Maguire, Wan-Bissaka en Dalot lukt het allemaal niet, maar Malacia zal dan wel even de eerste zijn die het wel doet.

Het kan altijd, maar even eerlijk, hoe groot schat jij de kans in dat een jongen die het nog allemaal moet laten zien even de uitzondering op de regel zal zijn?

7 juni 2022 om 14:01

Varane en Bailly zijn alleen maar geblesseerd geweest. Maguire en Lindelof waren bij voorbaat al brandhout. Je bekijkt het wel erg zwart-wit allemaal. Het is wel een trend om ieder talent ter wereld de hemel in te prijzen, maar onze eigen Nederlandse talenten komen altijd maar tekort voor de grote competities. Malacia is niet slechter dan wat er nu op linksback loopt en heeft nog voldoende rek. Met iemand als EtH, die een enorme fan van hem is krijgt hij ook zeker het vertrouwen.

7 juni 2022 om 14:44

Die namen behalve varane zijn dan ook van een zeer matig niveau. Ik zie Malacia daar wel slagen hoor.

7 juni 2022 om 14:54

Kom op. Niet slechter dan Shaw en Telles? Malacia heeft nog niks laten zien vergeleken met een Telles en zeker met Shaw.

Verder gaat het me zelfs niet over de intrinsieke kwaliteiten van Malacia, die ik trouwens niet uitzonderlijk hoog zoals geschikt voor de wereldtop inschat, maar gewoon het feit dat elke verdediger daar flopt. Misschien ligt dat niet aan die spelers hun kwaliteiten maar aan de omgeving denk ik dan.

7 juni 2022 om 15:34

Ik acht de kans vrij groot dat hij daar slaagt mocht hij de overstap maken. Het helpt natuurlijk wel dat je met ten Hag een trainer hebt die hem ook wel genoeg kansen zal gaan geven en hem daarbij ook de tijd geeft om zich te ontwikkelen. Met betrekking tot Shaw denk ik dat hij qua intrinsiek talent beter was maar door zijn blessures eigenlijk nooit meer de belofte heeft kunnen inlossen. Telles is echt minder.

Ik denk dat het plan is om Senesi en Malacia te verkopen en Sinisterra en Kokcu een jaar proberen te behouden. Feyenoord zal verwacht ik meerdere verdedigers gaan halen. Want we verhuren natuurlijk niet voor niks Ramon Hendriks met optie tot koop aan Utrecht die zowel als vervanger van Senesi als Malacia kan spelen, Sandler is ook weg dus verwacht dat er achterin behoorlijk wat bij gaat komen.

Malacia is een geweldige back die ik het wel zie redden in de premier league. Zou eerst een club als west ham of aston villa beter bij hem vinden passen denk ik. Kokcu vind ik een goede voetballer maar heb ik nooit een uitzonderlijk talent gevonden. Wat betreft sinistera las ik laatst dat bayern leverkussen interesse in hem had. Dat zou ik een mooie club voor hem vinden. Maar voor feyenoord en de eredivisie zou het natuurlijk mooi zijn als spelers als Kokcu en sinistera blijven.

VI meldt serieuze interesse voor Gokcu maar er wordt geen club genoemd? Dat vind ik wel vreemd, als de interesse serieus is dan weten ze toch ook om welke clubs het gaat lijkt me

hartstikke mooi voor feyenoord, en voor malacia ook.
ik denk dat een back-positie altijd wel redelijk op te vangen is, ja hij is goed en je krijgt er niet dezelfde kwaliteit voor terug. maar het is niet de persoon die bijwijze van de punten voor je binnenhaalt.

Oorlog om Malacie? Wie in godsnaam bedenkt die titels hier op VZ? Wat een slechte keuze dit, gezien de daadwerkelijke oorlog in Oekraïne.

On: Malacia zou een keuze moeten maken waarbij hij vrij zeker weet dat hij gaat spelen. Hij is op een leeftijd dat een lange tijd op de bank zijn loopbaan kan breken. Een basisplaats kan ook een basisplaats op het WK betekenen. Een jaar op de bank kan betekenen dat hij niet meer het niveau gaat halen wat hij dit jaar heeft laten zien.

7 juni 2022 om 13:04

Jezus man, als je zo'n titel al teveel vindt moet je echt eens langs bij een psycholoog. Je neemt het veel te zwaar. Ik heb gisteren een patatje oorlog gegeten, ook maar even niet doen?

7 juni 2022 om 13:10

Ik hoef niet naar een psycholoog. En een patatje oorlog heeft nu eenmaal die naam. Deze titel is door iemand zelf bedacht. Je had hier alles van kunnen maken, maar waarom de keuze voor het woord oorlog, dat snap ik niet.

7 juni 2022 om 13:19

Ik ben het met je eens hoor Paul. Al hadden ze 'biedingenoorlog' geschreven, vond ik het wel ok. Dit is sowieso een krankzinnige woordkeuze, tenzij clubs echt in compleet gevecht zijn met elkaar (wat niet zo is).

7 juni 2022 om 14:41

'strijd om Malacia' zou ook de lading dekken denk ik zo.

Ik ben niet verbaasd dat er zoveel clubs in Malacia zijn geïnteresseerd. Malacia is de Eredivisie ontstegen. Hij heeft zich geweldig ontwikkeld en is echt klaar voor de volgende stap. Jongen van de club, een echte strijder die zich altijd vastbijt in zijn tegenstander. Schitterende verdediger die echt gemist gaat worden!

Waar ik mij wel over verbaas, zijn een aantal zaken van ‘Voetbalzone’. Ik weet niet of er een feedback-knop is en of men überhaupt wel eens dingen evalueert. Maar er storen mij wel een paar dingen. Ik ga het niet eens hebben over de vele kinderachtige reacties, dat is voor moderators toch niet te behappen. Maar dat de WAG 2022 (who cares?) mij en anderen alsmaar door mijn strot wordt geduwd. Dat nietszeggende talenten die een contractje tekenen een volwaardig bericht krijgen. En als Feyenoord door wilt met Kokcü, wordt dat gewoon random in deze post van Malacia gepleurd. Want ja, dat is logisch? Waarom zou je daar een post van maken. Het stoort mij als Feyenoord-fan enorm dat veel nieuws van mijn club niet eens deze site haalt. Dat geruchten steevast in de wandelgangen wordt gedropt en dat dit bij andere clubs niet gebeurt. Dat er nooit wat over jeugd wordt gepost maar… bij andere clubs wel. Dat men niet eens de moeite neemt om bepaalde artikelen te maken en het gewoon random neerplempt in artikelen waar het niet thuis hoort. Doe er eens wat aan! Verwijder eens een keer geen kritiek en neem het gewoon eens aan als feedback.

7 juni 2022 om 15:13

Ik heb zelf een aantal keer overwogen om in een ander topic ook dat punt te maken over bijvoorbeeld die WAG 2022. Heb het toen niet gedaan maar ik ben blij dat jij de moeite hebt genomen. Ik sluit me er helemaal bij aan, heeft niks met voetbal te maken wiens vrouw / vriendin knapper is.

Alleen Malacia en Senesi verkopen we dit seizoen. Feyenoord wilt kocku en sinisterra houden

Is een club als Sevilla niet een betere keuze voor hem? Wat minder fysiek voetbal dan in Engeland of Duitsland. En een club die het goed doet, maar niet direct de druk zoals bij United.

Het zou mij verbazen als die meer dan twintig miljoen gaat opleveren. Het is een prima back, maar in mijn ogen geen back voor de top of subtop in Europa, lees een Spurs, Dortmund of een Atletico Madrid. Zou mooi zijn om dat transferrecord eindelijk eens te verbreken, als je zie hoeveel geld een AZ wist te vangen voor speler als Til en Jahanbaksh, dan is het een schande dat Feyenoord dat vooralsnog niet voor elkaar wist te krijgen.

Malacia moet wel minimaal 20 miljoen opleveren lijkt mij. Uitstekende back, en veel kapers op de loer.

Dit is oprecht het sterkste Feyenoord die ik heb gezien sinds 2003, ondanks het kampioenschap onder V Bronckhorst. Er zit zoveel potentie in deze ploeg. Potentie om de subtop te bereiken bij meerdere spelers of zelfs de top als alles goed gaat met Sinisterra, Bijlow, Senesi, Malacia, Kokcu, etc. Lange tijd niet zo een potentieel sterk Feyenoord gezien meer die ook goed presteert.

Senesi, Malacia en Kokcu verkopen
Als je ze allemaal op een 20 mil zou zetten, poeh lekker hoor... 60 mil ... Of anders nog een beetje voorzichtig en het rond 45 a 50 mil houden.

Daarbij gaat Linsen ook weg, met een bruto miljoen salaris.

Bazoer halen
Locadia halen
Erwin Mulder, mits akkoord als 2e keeper
Jetro Willems als back?

Bazoer is een betere versie dan Hendrix
Locadia kan spits en linkshangend zijn, dus Linsen vervangen
Mulder is echt wel nodig als een betere 2e keeper
Willems kan Malacia vervangen (moet nog wel een kilo of 5 af

Suslov, kost wellicht wel een paar centen, maar goede potentie (opvolger Kokcu)
Rasmussen (goede linksbenige speler)

Quiten Timber, Labyad,

Financieel moet het echt lukken om een goed elftal neer te zetten zonder er veel transfergeld voor neer te hoeven leggen

Bijlow
Geertruida
Trauner
Rasmussen
Willems
Aursenes
Bazoer
Suslov/Timbe
Jahanbakhs
Locadia
Sinisterra
7 juni 2022 om 19:24

Locadia!? Mulder!? Willems? Blij dat jij geen td bent zeg. En dan ook nog labyad suslov en Rasmussen.... Hoop dat je aan het trollen bent want dit is natuurlijk verschrikkelijk.

7 juni 2022 om 21:37

Neem je toch lekker Hendrix, Marciano, Diemers haha ik weet niet hoor.
Maar volgens snap je er zelf niet zo veel van.

Benieuwd hoe jij reageerde toen Feyenoord met deze namen destijds kwam en Dessers...
Zo'n Dessers was natuurlijk ook pure middelmaat.
Jongen schopt ze ineens achter elkaar erin.

Maar goed, kom maar daar smart guy
Wie wordt je reserve keeper dan?

Al deze jongens die ik noem hebben laten zien de eredivisie aan te kunnen.
Hebben het bewezen, of bewegen uit te stijgen boven de subtop
Voor al deze jongens betaal je niet of nauwelijks transfergeld omdat ze of vrij zijn of nog een 1 jaar contract.

Ramussen, linksbenige die het goed doet.
Zeg maar, wie ga jij halen?

Danilo dan... Was dat ook dom, dat ze die haalden?
Labyad, gratis, kan prima tussen basis en bank fungeren net als een Toornstra

Kortom: ik durf letterlijk even alles te noemen, te beschrijven en te onderbouwen
Jij ..... tja..... zegt met je woorden eigenlijk niks.

Ik moet altijd zo vreselijk lachen als ik die reacties zie waar in staat:
" Als ik........ zou ik niet naar die of die club gaan.
Zo'n onzin, zolang als je zelf niet in een dergelijk situatie zit kun je dat helemaal niet zeggen, laat staan beoordelen.

Hij is echt leuk bezig, maar is natuurlijk niet goed genoeg voor United. Ik geloof er dan ook niks van dat ze voor hem in de markt zijn. Met Telled en Shaw heb je twee hele goede backs, je probleem ligt daar ook helemaal niet als United zijnde. Daarnaast zie ik niemand meer dan 20 miljoen boor hem gaan betalen. Met alle respect, is geen aanvaller of middenvelder, en geen ajax speler. En nee, ik ben geen ajax fan, wel realist.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren