Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Chelsea bereid om Hakim Ziyech bij goed bod van de hand te doen

Laatste update:

Chelsea is bereid om komende zomer afscheid te nemen van Hakim Ziyech, zo weet Fabrizio Romano. Clubs die geïnteresseerd zijn kunnen zich melden in Londen. Bij een interessante aanbieding is de middenvelder annex buitenspeler volgend seizoen in een ander shirt te bewonderen, zo klinkt het. Ziyech speelt bij Chelsea een minder prominente rol dan hij zou willen en zou om die reden zelf ook wel open staan voor een vertrek.

Ziyech beleefde een veelbelovende start van het jaar met sterke optredens in januari en februari. Vervolgens lag hij korte tijd uit de roulatie met een lichte blessure en mocht hij het nog maar zelden vanaf de aftrap laten zien. Dit seizoen kwam de linkspoot tot 23 wedstrijden in de Premier League, waarvan 14 keer als basisspeler. Daarin wist hij vier keer het net te vinden. De 28-jarige aanvallende middenvelder annex buitenspeler werd door Chelsea in de zomer van 2020 voor veertig miljoen euro overgenomen van Ajax en speelde sindsdien 83 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 14 doelpunten.

Arno Vermeulen acht het niet onmogelijk dat Ziyech deze zomer terugkeert bij Ajax, daar in Amsterdam een hereniging plaats zou kunnen vinden met Alfred Schreuder. Het tweetal werkte in het verleden succesvol samen bij de kersverse landskampioen. "Dat zou natuurlijk kunnen, omdat deze trainer, Schreuder, een heel goed contact met hem heeft en omdat Ziyech niet zo gelukkig lijkt in Engeland", aldus Vermeulen bij de NOS. "Het feit dat Schreuder nu trainer wordt van Ajax kan misschien de deur openzetten voor Ziyech, als hij voor iets minder geld dan bij Chelsea weer bij Ajax wil gaan voetballen."

Ziyech is niet de enige speler die Chelsea dreigt te verlaten. Ook Marcos Alonso trekt de deur van Stamford Bridge achter zich dicht. Barcelona is volgens Fabrizio Romano het meest concreet voor de vleugelverdediger. Gesprekken met N'Golo Kanté staan binnenkort op de planning. Ook Jorginho staat in de wachtkamer. De middenvelder heeft nog een contract tot volgend jaar zomer. Indien Chelsea een transfervrij vertrek wil voorkomen dienen ze hem deze zomer van de hand te doen. Een andere optie is het openbreken en verlengen van zijn huidige contract. De verbintenis van Kanté loopt eveneens volgend jaar af.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax sla je slag!

24 mei 2022 om 14:54

Je zou inderdaad op voorhand kunnen denken dat dat een goeie optie zou kunnen zijn, maar ik denk niet dat hij een goeie vervanger van Antony zou zijn omdat hij te veel lijkt op een type Berghuis die in de bal loopt. As Antony weggaat heeft Ajax echt iemand nodig die snel is en veel diep gaat. Je zag het al hoe moeizaam het spel verliep toen Tadic - Haller - Berghuis voorin stonden.

24 mei 2022 om 14:58

Daarom halen we dan toch Bergwijn voor op links? Die heeft wel die diepte in zijn spel.

24 mei 2022 om 15:13

Ik zou het wel enigszins triest vinden als Ajax na Ihattaren ook Bergwijn haalt. De rivaliteit zal er niet minder om worden.

24 mei 2022 om 15:14

Tadic lekker zijn laatste seizoen banken? Of een soort duobaan, allebei de helft spelen?? Best dure speler dan 20-25 miljoen.

24 mei 2022 om 15:17

Hou toch op man. Bergwijn is een Amsterdamse jongen. Gaat een geweldige speler voor ons zijn als hij komt.

24 mei 2022 om 15:23

Tadic in de spits. Mocht Brobbey komen, gewoon rouleren tussen die 4 voorin. In de Champions league dan bergwijn-tadic-antony,. Tadic op 10 zou ook nog kunnen als je perse met brobbey wil spelen.

24 mei 2022 om 15:24

Lol, dan ligt het echt aan je zelf. Ik bedoel, Ihattaren hebben jullie zelf eruit gedonderd en Bergwijn is Amsterdams, heeft in de Ajax-jeugd gespeeld en is al lang en breed door PSV verkocht. Ik had er geen moeite mee dat jullie Bergwijn en Malen hadden.

24 mei 2022 om 15:58

@ janter... ihattarrn heeft zichzelf eruit gedonderd, de club heeft meer dan genoeg gedaan voor hem.

24 mei 2022 om 17:03

Pieter post ik ben betere posts van je gewend. ihattaren is een bekend verhaal, maar Bergwijn is een Amsterdammer die via een omweg bij PSV is gekomen. Ik zou je kunnen begrijpen als Ajax Lammers zou halen (dat vond ik echt een PSV jeugdspeler), of als ze Gakpo willen kopen.
On topic ik denk dat Zyiech naar Spanje of Italië gaat, is nu te vroeg voor hem om in de eredivisie op kunstgras te knoeien.

24 mei 2022 om 18:13

Bergwijn, die zei dat hij er van genoten had dat Ajax werd uitgeschakeld door Tottenham in de halve finale van de CL Die mag lekker weg blijven.

24 mei 2022 om 19:21

Gast, dat was om even makkelijk te scoren bij de fans. Dat kan ik makkelijker hebben, dan een Klaiber.

Die beloofde nooit naar Ajax te willen en liever Feyenoord of PSV wilt gaan. Die komt zijn woorden helaas niet na.

Bergwijn heeft meerdere keren voor die uitspraak maar ook na, dat hij graag naar Ajax wilt.

24 mei 2022 om 14:59

Ajax zal hem niet kunnen halen helaas. Ziyech is nog niet klaar denk ik. Ik hoop echt dat AC Milan zijn slag kan slaan want een type ziyech is echt wat we missen. alleen al omdat hij op 10 en rechtbuiten kan precies de 2 minste positites van milan. Hopen dat hij wel bereidt is de prem te verlaten voor de serie A want dat is wel een stap achteruit natuurlijk.

24 mei 2022 om 15:03

Ik zou er niet direct vanuit gaan dat Ajax hem niet kan halen. Ziyech is een familieman en heeft al eens eerder aangegeven een terugkeer niet uit te sluiten. Ik zie het niet gebeuren maar het zou mij niets verbazen als hij dit jaar al terugkeert.

24 mei 2022 om 15:10

Ziyech komt 100% niet naar Ajax. Hij was klaar en heeft zich niet helemaal kunnen laten zien zoals hij dat zou willen. Als er genoeg animo is voor hem dan gaat ie een ander buitenlands avontuur aan want ook daar heeft ie een soort eer gevoel over. Ik vind dit echt niet een realistische optie voor Ajax.

24 mei 2022 om 15:42

Ik ben het hier wel mee eens. Is 1 jaartje weg en dan nu al weer terug naar Ajax? Dan weet je ook dat je daar de komende jaren nog zit. Denk dat hij nog wel even wil laten zien dat hij wel degelijk met de top mee kan en vind italie dan ook wat meer bij hem passen eerlijk gezegd.

24 mei 2022 om 15:46

Ik vind het niet per se onrealistisch. Lijkt mij het meest waarschijnlijk dat hij richting een andere competitie trekt, maar bij iemand die zijn familie erg belangrijk vindt en bij Ajax in de buurt van familie is sluit ik een terugkeer op 29-jarige leeftijd ook niet direct uit.

24 mei 2022 om 16:32

Vergeet niet dat Chelsea nog een redelijk bod verwacht. Ze hebben 40 miljoen voor hem betaald, dan gaan ze hem echt niet voor 10 miljoen verkopen. En ik zie Ajax geen 25-30 miljoen voor hem betalen.

24 mei 2022 om 16:34

En al dat loon inleveren?

24 mei 2022 om 15:10

Als Zyech, Frenky, de Ligt en vd beek deze zomer worden verkocht zal ajax behoorlijk verdienen met doorverkoop en opleidingsvergoeding. Denk dat Zyech nog wel bij een club als Sevilla of Milan aan de slag wil en daarna naar huis.

24 mei 2022 om 15:20

Sevilla en Milan betalen, 100% zeker, géén 40 miljoen plus voor spelers. Ook niet voor Donny en Hakim. En de kans dat Frenkie voor meer dan die 85 miljoen (maximaal) Barcelona gaat verlaten lijkt mij miniem. City heeft bovendien voor zijn positie al een stuk of vijf spelers rondlopen.

Zelfde verhaal voor De Ligt. Gaat die echt meer dan 85,5 miljoen opleveren? Ik zie dat niet snel gebeuren. Dus dan zal er van 'doorverkoop' percentages, zo die al waren afgesproken, weinig sprake zijn. verder vrees ik dat de opleidingsvergoedingen voor Frenkie en hakim ook al niet naar Ajax gaan. Maar die 150.000 euro of zoiets zal aan Willem Ii/rkc en Heerenveen best wel besteed zijn denk ik.

En thuis is voor Ziyech Dronten. Of Heerenveen. Daar begon het allemaal.

24 mei 2022 om 16:36

Frenky van 18 to 21 bij Ajax en idd rkc willem2. En met 70 miljoen kom je dan met 5% uit op 3.5 miljoen om te verdelen. Als de ligt verkocht wordt voor 80 dan 4 miljoen voor ajax en vd beek voor 20 op 1 miljoen. En wellicht over een paar jaar weer.

24 mei 2022 om 17:24

Is een doorverkooppercentage alleen van kracht als de speler in kwestie voor meer verkocht wordt dan dat hij is aangekocht, of krijgt de club altijd een deel?

24 mei 2022 om 18:08

Opleidingsvergoeding van 5% over 12 tot 23 jaar. Al het andere hangt af van de verkoop afspraken

24 mei 2022 om 15:31

Ik zou als ik Hakim was gewoon nog een jaar blijven, wie weet wordt Tuchel ontslagen en komt er bijvoorbeeld een Zidane of Allegri die Ziyech wel het volste vertrouwen geeft net zoals Lampard destijds. Bovendien als ik zo naar de cijfers kijkt krijgt hij genoeg speeltijd en heeft ie ook redelijk wat goals gemaakt en assists gegeven ik zou gewoon lekker in London blijven, wedstrijdjes genoeg met dat drukke schema en rotatiesysteem van Tuchel!

24 mei 2022 om 15:59

En waarom zou tuchel ontslagen worden dan? Verliest finalist fa cup, 3e in competitie achter de 2 favorieten en afgelopen haar de champions leageu gewonnen.

24 mei 2022 om 16:21

Op dit moment zeker maar ook Conte, Mourinho en Ancelotti konden hun biezen pakken dus die kans zit er altijd in bij Chelsea als ze bij de kerst er slecht voorstaan bijvoorbeeld, daarom adviseer ik ziyech om lekker te blijven hier en daar me minuutjes te pakken en hopen dat er iets intern gebeurt bij Chelsea , dat bijvoorbeeld de nieuwe eigenaren en Tuchel mekaar niet liggen net zoals Tuchel en Nasser bij PSG destijds , zal je net zien komt er een nieuwe trainer en krijgt ie ineens wel al het vertrouwen.

24 mei 2022 om 20:52

MoroccoGol9 heeft wel gelijk. Ancelotti won in zijn eerste seizoen de PL en FA Cup, maar kon na een prijsloos seizoen op de 2e plek in de PL zijn biezen pakken. Mourinho won meerdere prijzen in zijn eerste periode bij Chelsea. En mocht na een slechte seizoensstart in 07/08 ook vertrekken. Conte won de PL overtuigend en het seizoen erop de FA Cup. Mocht ook weg. Maar goed. Om even een nuance aan te brengen. Wij zijn nog helemaal niet bekend met de stijl van de nieuwe eigenaar. Abramovic greep snel in, maar gaat Boehly (zo heet hij geloof ik) dat ook doen?

24 mei 2022 om 15:44

Een Chelsea reject, moet je inderdaad willen. Weten wij alles van ... Ziyech heeft gewoon de boot gemist door tot zijn 27e(!) in de Eredivisie te blijven chillen. Nu na een lastig begin ben je ineens 29 en niet meer interessant als gokje voor de grote clubs.

24 mei 2022 om 15:49

In Italie kijken ze niet zo naar leeftijd. Juve, Inter en Ac Milan zijn prachtige clubs om voor te voetballen en de spelers gaan daar doorgaans ook wat langer mee.

24 mei 2022 om 15:50

Er is toch een verschil tussen Ziyech en Willian of David Luiz, naar mijn mening

Maar ik denk ook niet dat Arsenal hier moet aan beginnen... tenzij ze hem voor een 'vriendenprijsje' kunnen overnemen maar dat zal het geval niet zijn. Hij nochtans een welgekomen versterking kunnen zijn, denk ik.

24 mei 2022 om 15:50

Ja dat zou kunnen, wat lager tempo gaat hem daar ook bij helpen.

24 mei 2022 om 15:51

Willian had anders betere statistieken dan Ziyech hoor. Liet daarbij het team echt beter renderen.

24 mei 2022 om 16:01

De Willian is zijn prime wel ja... alleen kochten wij de Willian die op retour was

24 mei 2022 om 16:02

Ziyech is een geweldige voetballer om naar te kijken en is denk ik niet echt heel hard geflopt bij Chelsea (heeft gewoon heel veel pech met blessures gehad), maar hij heeft het bij Chelsea echt niet beter gedaan dan Willian hoor. Die mocht dan wisselvallig als de pest zijn, zijn piek was behoorlijk hoog en heeft ook altijd prima statistieken gehaald bij Chelsea. Dat het later bij Chelsea en bij Arsenal hard minder werd heeft daar niet zoveel mee te maken

24 mei 2022 om 16:06

Willian had 9 goals en 7 assists in de PL in zijn laatste jaar bij Chelsea

24 mei 2022 om 16:22

De boot gemist? Laatste jaren dat hij bij ajax zat was ajax een van de beste teams van europa.

24 mei 2022 om 15:47

Ik zou als United zijnde een poging wagen. Ten Hag weet zijn sterkte als geen ander en voorin bij Utd kan er wat bij op rechtsbuiten.

24 mei 2022 om 16:18

Lol denk je nou werkelijk dat hij nu al terug wilt komen naar Ajax? Die heeft vast een waslijst aan topclubs die hem graag willen inlijven.

Ik zou Ziyech wel bij Dortmund willen zien, denk dat dat wel een goede match is

Ten Hag, sla je slag. 30-35 miljoen en je hebt een speler die er minimaal 20 klaarlegt voor Ronaldo

24 mei 2022 om 14:59

Precies dit dacht ik ook meteen! Ten Hag kan hem weer helemaal op laten leven met vertrouwen, je ziet dat hij het in Jan en Feb bij Chelsea ook liet zien. Zou ik zeker toejuichen dit!

24 mei 2022 om 15:05

Gezien al zijn blessures heb ik sterk mijn twijfels of het wel geschikt is voor de Premier League. Ik denk dat Ziyech het beter in een andere competitie kan proberen.

24 mei 2022 om 15:25

Als dat zo was, deed hij dat ook wel voor Lukaku, Werner of een andere speler. Ziyech is natuurlijk goed, maar niet goed genoeg om op dat niveau consistent bepalend te zijn voor zo'n club in die competitie. Laliga of de Bundesliga is denk ik meer iets voor Ziyech. Bij pakweg een Dortmund kan hij belangrijk zijn. In Spanje past hij bij zo'n beetje alles onder de top 2.

24 mei 2022 om 15:31

Hij heeft het praktisch in alle wedstrijden die hij speelde laten zien hoe goed hij is. Dat een tuchel het niet op hem heeft kan hij vrij weinig aan doen. Ik denk dat hij heel prima bij man utd kan zijn.

24 mei 2022 om 15:45

Ik vind alleen dat elke speler die United/ten Hag nu gaat halen, er met kop en schouders bovenuit moet steken. De ploeg moet beter worden, niet een versterking voor de breedte gaan halen.

24 mei 2022 om 16:20

Ziyech is een duidelijke verbetering voor een ploeg als United. Voetballend gezien zou hij zo de beste speler zijn bij United. Dus hoezo voor de breedte? Dat een coach als Tuchel liever kiest voor zijn Duitse landgenoten (havertz verdient het), betekent niet dat Ziyech voor de breedte wordt gehaald.

24 mei 2022 om 16:25

“Als dat zo was, deed hij dat ook wel voor Lukaku, Werner of een andere speler”

Dat is natuurlijk de grootste onzin.. wat kan hakim eraan doen dat de trainer die hem haalt word ontslagen en er een trainer komt die een totaal ander systeem speelt waar in principe geen plek is voor een type als ziyech? Wel ben ik het met je eens dat hij denk ik niet consistent genoeg is om week in week uit op topniveau te presteren, maar goed dat concludeer ik slechts op basis van de competitie wedstrijden bij Ajax, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de eredivisie en het feit dat je niet genoeg uitgedaagd word.

24 mei 2022 om 22:02

Ziyech is van origine een nummer 10 en speelde bij Ajax als rechtsbuiten, nota bene in een vrije rol. Dat er dus geen plek voor hem zou zijn, daar ben ik het niet mee eens. Mensen overromantiseren gewoon te snel. Op basis waarvan zou hij in hemelsnaam met zo'n 20 assists gaan lopen strooien in de Premier League? Dat is uberhaupt het totale rendement van Ronaldo in de Premier League zo'n beetje en Ziyech heeft zoveel assists niet eens in de Eredivisie gegeven. Begrijp me niet verkeerd; ik vind Ziyech natuurlijk een goede speler, maar een topspeler is hij niet en hij gaat natuurlijk nooit 20 assists in een seizoen geven in de Premier League.

24 mei 2022 om 19:00

Hij legt er 20 klaar, waarvan Ronaldo er 5 maakt, schiet niet heel erg op he? Ik denk dat Ziyech niet goed genoeg is voor de top in de PL. Kan beter naar Spanje gaan, dat type voetbal pas beter bij hem denk ik. Tevens is het niveau in La Liga niet zo hoog als in de PL.

Chelsea zal mikken op minimaal 30 miljoen euro. Denk dat dit net te veel is voor Ajax. Al hoewel ze wel een bod van max 25 miljoen kunnen neerleggen. Met Ziyech erbij heb je direct de beste speler van de Eredivisie in huis die ook Europees het verschil kan maken. Het is algemeen bekend dat hij een geweldige relatie met Schreuder heeft en daarnaast is Ziyech een gevoelsmens, die zich heel goed op zijn plek voelde in Amsterdam, dichtbij familie en vrienden, dus ik sluit het niet uit.

Ik zie Ajax liever 25 miljoen neerleggen voor Ziyech dan 20 miljoen voor Bergwijn.

Ziyech-Tadic-Antony pff wat een aanval met Brobbey, Daramy en Ihattaren daarachter. Waarbij Ihattaren een jaar als invaller kan spelen en daarna de plek van Antony kan overnemen en Brobbey langzaam Tadic kan vervangen. Ziyech-Brobbey-Ihattaren is namelijk ook een aanval met een goede chemie. Gasten die ook buiten het veld goed met elkaar kunnen opschieten denk ik

24 mei 2022 om 14:58

Hoewel ik het meteen zou toejuichen als Ziyech terug zou komen, twijfel ik of hij daar nu al zin in heeft. Ziyech is een gevoelsmens zoals je zegt, maar hij is ook een eervolle jongen. Hij zal willen bewijzen dat hij het in zich heeft om te slagen bij een grote Europese club, dus ik zie hem eerder proberen om naar Man United te gaan dan dat hij terug naar Amsterdam gaat.

24 mei 2022 om 15:30

Bij Manchester United is de kans groot dat hij in dezelfde situatie terechtkomt. Op dat niveau en met die intensiteit is hij te inconsistent en dat kost je bij dergelijke clubs een basisplaats. Hij heeft specifieke kwaliteiten, maar benut die niet op een dermate hoog niveau dat hij er bepalend kan zijn over een langere periode. In de Bundesliga of in Laliga krijg je toch iets meer tijd en wellicht ruimte. Ik denk dat een overstap naar 1 van die competities beter voor hem is. Natuurlijk is hij goed, maar Ziyech is geen topspeler en dat is wel datgene waar ze aanvallers bij clubs als Chelsea en United aan spiegelen. Dat geldt des te meer als ze niet Engels zijn.

24 mei 2022 om 15:06

Ziyech moet je niet terug willen hebben voor zoveel geld. Hij is nu al niet geslaagd in het buitenland dus die ga je nooit voor meer doorverkopen.
Tevens gaat zijn salaris een dingetje zijn.

24 mei 2022 om 15:22

Dat is dan ook niet de insteek, lekker tot aan ze pensioen in amsterdam, kom maar terug hoor hakim, je bent welkom!

24 mei 2022 om 15:26

Boeie. Met Ziyech haal je nog steeds gewoon een van de beste spelers ter wereld. Moet je altijd doen. Die man is zo ongelofelijk creatief. Deed het ook gewoon prima totdat Tuchel opeens besloot hem op de bank te zetten. Als ik bijvoorbeeld zou kunnen kiezen tussen mount en ziyech, kies ik elke dag van de week ziyech hoor.

24 mei 2022 om 15:37

Dat is wel heel overdreven. Dan zit je niet op de bank bij Chelsea natuurlijk. Ziyech heeft vooral kwaliteiten die zeldzamer zijn geworden in de afgelopen jaren, maar z'n algemene niveau eindigt wel bij de Europese subtop. Ziyech is wel een beetje een alles-of-niets-speler. Dat gaat prima in de Eredivisie waar hij de naam en de tijd heeft, maar in Engeland kun je niet tig keer een bal verliezen, duels verliezen en veel risico nemen ten koste van alles. Dat is wel zijn manier van spelen. Daar kom je wel mee weg bij clubs onder de Engelse top waar hij een grotere speler is, maar in de top word je echt op die zaken afgerekend. Ik zie hem wel graag in Spanje of Duitsland. Dat past ook wat meer bij z'n manier van spelen, naar mijn mening.

24 mei 2022 om 15:45

In het begin was hij matig. Maar dit kalenderjaar was hij echt fenomenaal en werd hij zonder enige aanleiding op de bank gezet. Al vind ik wel dat ziyech niet helemaal in dat beukvoetbal van chelsea past. Misschien idd stapje omlaag doen dan naar de duitse of spaanse top. Denk als je ziyech bij een dortmund oid neerzet, hij je beste man is.

24 mei 2022 om 15:09

Geef dan ook direct een belletje aan Suarez en ik als Feyenoorder ga volgend jaar wel wat anders doen tijdens de Klassiekers. Want dan wordt het elftal gewoon eng. Met inderdaad een Brobbey die mogelijk nog wordt vastgelegd, Antony die dan hopelijk niet blijft, maar alsnog een Ihattaren die wellicht het plezier weer gaat vinden zal Ajax op alle fronten mee kunnen doen. Zelfs CL voetbal zie ik rooskleurig in met zo'n voorhoede. Dan nog een vervanger voor Blind (Wijndal?) En waarschijnlijk moet je die Argentijn of Mexicaan (wat is het) vervangen in het centrum, dan heb je een wereldklasse elftal. Het enige wat ontbreekt is een keeper als Bijlow die topfit is. Dat heeft Ajax aankomend jaar nog wel echt nodig. Een keeper rond de 25 die paar jaar mee kan en van geweldig niveau is. Ik kan er geen één opnoemen die haalbaar is, maar daar zie ik de zwakke link bij Ajax.

24 mei 2022 om 15:12

Er zijn best wel wat sterke keepers beschikbaar voor Ajax dus hoop dat ze deze zomer niet meer terugvallen op Pasveer of Stekelenburg. Zelf zou ik Pedrag Rajkovic halen van Reims. Servisch international, lange en stabiele keeper met uitstraling. Nog 1-jaar contract dus vermoedelijk op te halen voor 7 tot 10 miljoen.

24 mei 2022 om 15:29

Hopelijk leest John de Jong mee, dit lijkt me 100x beter dan een Cillessen.

Als ajax maar niet zit te slapen ...misschien kan verwey het ook nog een keer zeggen.
Spanje zou een mooie competitie zijn voor zyech denk ik

24 mei 2022 om 15:35

Spelers uit de engelse competitie zijn niet te betalen.
Daar vragen ze voor jonge spelers al snel minimaal 30 miljoen. Denk je dat Ajax dat gaat betalen? Nee.

24 mei 2022 om 17:41

1. Hakim is geen jonge speler
2. Ajax haalde Blind en Tadic ook op uit de Bpl

Als je het niet probeert weet je dat het niet lukt.

Lijkt me een ideale aankoop voor Ten Hag bij United, is in staat ze panklaar te leggen voor Ronaldo. Zie hem graag terugkeren naar Ajax maar dat lijkt me niet realistisch helaas

24 mei 2022 om 14:53

Ronaldo is verleden tijd ja hij blijft waarschijnlijk nog een jaar maar dan is het voorbij...

24 mei 2022 om 15:12

Met drie penalty's en nog wat pisgoals. Je gaat mij toch niet echt vertellen dat je vind dat Ronaldo een enorme bijdrage levert aan dit United wel? Één van de grootste voetballers, zeker. Maar er tevens voor zorgend dat de rest van het team in dienst speelt van hem. Iedere club waar hij weg gaat, floreren drie andere spelers. Zie een Madrid, waar Benzema nu opeens scoort als een malle. Zie Juventus, waarbij ze veel meer onvoorspelbaar voetbal spelen. Zie United nu waar Rashford en dit soort spelers nu ondersneeuwen.

24 mei 2022 om 15:17

Benzema speelde samen met ronaldo ook als een malle. Juventus lijkt er niet bepaald op vooruit gegaan te zijn. En als je vind dat het slechte presteren van rashford iets te maken heeft met ronaldo dan kijk je geen united.

24 mei 2022 om 15:21

@martyn7:

Heb je de wedstrijden gezien zonder Ronaldo dit seizoen? Leek helemaal nergens op, Ronaldo is bepalend voor dit team. En Juventus is flink achteruit gegaan sinds het vertrek. Dit seizoen nog net CL voetbal weten te behalen met plek 4. Spelers als Rashford hebben het niveau niet, die gaan niet plots goed voetballen als Ronaldo vertrekt.

24 mei 2022 om 15:22

United heeft geen een wedstrijd gewonnen zonder Ronaldo in de PL dit seizoen.. dus wat geen grote bijdrage? Zonder zijn goals waren ze buiten de top 10 geëindigd..

24 mei 2022 om 15:23

Ah daar hebben we weer een expert, die graag iets wilt zien dat anderen niet zien.

Veel meer onvoorspelbaar voetbal...met andere woorden: 8 punten minder dan vorig seizien met Ronaldo ...😂😂
Dat Rashord geen knikker meer raakt komt idd door Ronaldo... Makkelijk leven moet je hebben als je zulke redenaties hebt voor het falen van een individu.

En Benz is een topspits die toen idd meer in dienst moest spelen van een nog grotere speler. Baas boven baas he..

24 mei 2022 om 15:31

Ronaldo kan nog wat leren van Messi en zijn 6 goals in de farmers league

24 mei 2022 om 15:53

Ronaldo heeft je vaak laten huilen he Khalid. Je kan ook gewoon voor Real zijn en als je vaker wilt juichen he? Bij ons is er altijd een plekje voor jou <3

24 mei 2022 om 15:57

@japie: verzwijg je dan bewust zijn 14 assists én het feit dat Messi bij PSG in een andere rol speelt?

Op 26 wedstrijden (ligue) betrokken bij 20 goals (6 goals en 14 assists). Dat is een ratio van net geen 80% (wedstrijden vs goals/assists)
En in de CL 7 wedstrijden en 5 goals. Het is maar wat je slecht wil noemen natuurlijk.

CR7 is bij United in 30 PL wedstrijden betrokken bij 21 goals (18 goals en 3 assist)dat is een ratio van 70%. En in de CL 7 wedstrijden en 6 goals.

Zoveel ontlopen ze elkaar dus niet...al is de PL natuurlijk een zwaardere competitie dan de Ligue 1.

Gewoon ter info: de Franse competitie staat al sinds 2002 5de op de coefficientenlijst van de Uefa., boven Portugal en Nederland. Hoe noem je die 2 laatste competities dan?

24 mei 2022 om 20:55

Een zwaardere competitie is een understatement.. Daarnaast was United dramatisch en werd PSG makkelijk kampioen. Zou me niks verbazen als Ronaldo er daar 35-40 in schiet..

24 mei 2022 om 15:02

Maar voor wie dan? Staat Sancho niet rechts? Die is jonger, duurder aangekocht en zeker op rechtsvoor waarschijnlijk ook beter. En op 10 staat Fernandes en alhoewel die dit seizoen zo-zo was, was ie vorig jaar geweldig. Veel beter dan Ziyech in zich heeft.

24 mei 2022 om 15:29

Sancho speelt veelal vanaf links de laatste tijd. Rechts speelt Elanga, die eigenlijk nog geen basis materiaal is. Een voorhoede met Sancho - Ronaldo - Ziyech zou zomaar kunnen werken. Bruno erachter op 10 en je hebt genoeg creativiteit. Kante zie ik ook graag komen trouwens!

24 mei 2022 om 15:56

Ah kijk oke, dat is wel even wat anders. Ziyech is absoluut een upgrade over Elanga.

24 mei 2022 om 16:08

Alleen mis je dan wel alle diepgang in je aanval en je moet ergens diepgang hebben om dat te laten werken. Je ziet bij Ajax de laatste wedstrijden heel duidelijk dat ze met een aanvaller zonder diepgang spelen en dat het voorin allemaal zo traag als dikke stront wordt.

Ronaldo moet ze in de voeten hebben, Ziyech ook en Sancho het liefst ook. Ik zie United liever voor een cvm en cv gaan

24 mei 2022 om 16:35

Oh ik ook. Ik had ook meteen snelheid op de vleugels in mijn hoofd, iets wag Ziyech niet heeft. Daarnaast ook eens dat een rechtsvoor of een 10, Ziyech, absoluut niet prioriteit moet zijn. CVM en CV zal ook bij mij de eerste plekken zijn waarvoor ik zou gaan shoppen. Als je toch naar Nederlanders kijkt... de Vrij en de Jong?

24 mei 2022 om 15:38

Als dat zo was, had hij ze ook continu panklaar gelegd voor spelers als Lukaku, Werner of andere Chelsea-spelers. De kans dat hij in Manchester hetzelfde lot zou ondergaan, is groter dan dat hij er de pannen van het dak zou gaan spelen.

Voor 20 miljoen zou Bayern eens navraag moeten doen. Zou een prima versterking zijn.

24 mei 2022 om 14:59

Is het reëel dat Gnabry hem peert deze zomer?

24 mei 2022 om 15:04

Die kans is aanzienlijk ja. Wie weet kan Gnabry betrokken worden in een ruil+geld deal? Ziyech zou dan een prima (tijdelijke)versterking zijn.

24 mei 2022 om 15:39

Oké, zie Gnabry dan misschien wel richting de Spaanse hoofdstad gaan, klasbak hoor. Bayern zat volgens de geruchten in 2018 en 2019 al achter ziyech aan, maar technisch directeur destijds kocht landgenoot Peresic, maar zijn naam staat in ieder geval nog in het scoutingsysteem.

24 mei 2022 om 17:54

Ja, Bayern zat inderdaad toen achter Ziyech aan, maar het prijskaartje was iets te gortig voor ze. Ze haalde toen Perisic die het trouwens heel goed deed. Vond het ook jammer dat ze die niet overgenomen hebben ondanks zijn leeftijd. Laat het nu nog steeds zien bij Inter. Gnabry gaan ze geen 17 miljoen per jaar geven als ze ook al Sane en Coman met dat salaris hebben. Liever Gnabry weg, een eventuele goedkopere vervanger en Musiala de kans geven. Musiala wordt nu vooral gebruikt op de 8 positie vanwege de overvolle vleugels. Dat ligt hem gewoon niet en gaat ten koste van zijn ontwikkeling.

Zou Ziyech heel graag bij Milan op de rechterflank willen zien. Ben benieuwd wat ie zou moeten kosten, maar heb liever dat Milan z'n geld aan Ziyech uitgeeft dan bijvoorbeeld aan Lang die ik eerder op linksbuiten zie spelen.

24 mei 2022 om 14:54

Wat vindt je ervan dat AC Milan bereid is om serieus geld neer te leggen voor Botman? Een verdediger die zich Europees nog niet heeft bewezen en terwijl het centrale duo bij Milan goed bezet is reeds. Zie je ze niet liever dat geld neertellen voor een goede middenvelder/flankspeler?

Ik draag Milan een warm hart toe en zie liever dat ze bezig zijn met aankopen als Renato Sanches, Memphis Depay, Hakim Ziyech, Jonathan David of Houssem Aouar.

24 mei 2022 om 15:00

Tomori - Kalulu was de tweede seizoenshelft echt een ijzersterk duo, dus dat zie ik liever zo blijven. Heb je nog Kjaer achter de hand, die wel redelijk blessure gevoelig is. Romagnoli zal vertrekken. Als je Europees mee wilt doen moet je wel een extra cb hebben, maar of Botman dat nou is...
Lees bedragen van rond de 30 miljoen en weet niet of ie dat waard is. Denk zelf dat de prioriteit moet liggen bij een spits (scamacca), rechtsbuiten (ziyech/berardi) en middenvelder (renato Sanches).

24 mei 2022 om 15:10

Als back-up achter Tomori, Kalulu en Kjaer kan AC Milan beter kijken naar de vele transfervrije opties deze zomer zoals Saiss of Denayer. Prima verdedigers die niet heel veel minder zijn als Botman, potentieel wel, maar voor de potentie heb je Kalulu en Tomori al. Het geld wat hier wordt bespaard kan je dan in de aanval uitgeven.

24 mei 2022 om 15:12

@bundy Precies dit heb ik al eens aangegeven. Liever 30 miljoen voor ziyech dan een botman. Voor botman zou ik max 15 miljoen neerleggen omdat ik totaal geen fan van hem ben. DIe 15 miljoen zeg ik dan omdat veel hem wel goed vinden en je dan een (oke) backup heb. Naast ziyech zou ik zeker nog een goede spits halen, of een talent en anders suarez die uit zijn contract loopt. Eigenlijk had ik een tijd terug al di maria geroepen gezien die uit zn contract liep maar die gaat nu al naar juventus.

24 mei 2022 om 15:17

Iemand als Rafa van Benfica en Corona van porto lijken mij ook goede spelers voor Milan op de vlank en ik geloof niet al te duur.

24 mei 2022 om 15:21

Origi is al bijna binnen. Als je dan ook nog Renato Sanches, Hakim Ziyech en Jason Denayer kan halen heb je wel een breder elftal. Zou Depay ook niet slecht vinden voor Milan.

24 mei 2022 om 15:24

Mee eens hoor. Gabbia heb je nog, maar dat is zeker geen CL materiaal. Zou je van Belotti vinden? Loopt uit z'n contract dus kan niet duur zijn. Vind 'm bij Italie vaak tegenvallen, maar zou 'm bij Milan misschien wel willen zien in de spits. Wil zelf geloof ik ook graag.

24 mei 2022 om 15:34

Belotti zou een goede optie zijn als spits voor Milan. Scoort altijd wel zijn doelpunten en is relatief jong (28?). Voor de flank moet er wel een serieuze speler bij. Vindt Saelemakers te licht voor het niveau Milan. Hier moet de knip getrokken worden voor Hakim Ziyech, Rafa, Rapinha, Antony of Pino.

24 mei 2022 om 15:44

Ik denk dat het Origi wordt, transfervrij en ze moeten echt nog veel andere posities versterken. Vergeet niet dat ze naast een Cb,cm, RW en ST ook nog een CAM nodig hebben.

Diaz gaan ze de koopoptie (hoop ik) niet van activeren, is te licht bevonden. Dan heb je alleen Krunic nog voor op 10. Nuttige speler maar geen basis materiaal, al helemaal niet in de CL.

Dit is een speler voor sevilla/Dortmund/Milan/Arsenal dus clubs onder de top

24 mei 2022 om 14:56

Onzin. Als Dembele, Asensio, Rodrygo of Diaz bij topclubs op de flanken kunnen spelen kan Ziyech dat ook. Zijn cijfers in de UCL spreken voor zich. Heeft gewoon pech dat Tuchel een ander systeem hanteert waardoor zijn specifieke kwaliteiten niet nodig zijn. Heeft het tegen de allergrootste clubs laten zien in de allergrootste wedstrijden.

24 mei 2022 om 15:01

Exact. Ik denk dat hij bij United de sterren van de hemel zou kunnen spelen, zeker met Ronaldo in de spits. Dan krijg een vergelijkbare tandem met Ziyech-Tadic of Ziyech-Promes bij Ajax, maar dan met een nóg betere spits. Kan zomaar 20 goals per seizoen opleveren voor United.

24 mei 2022 om 15:11

Precies. Zijn sterke punt is hoge ballen op iemand z'n voorhoofd leggen, en toevallig is ronaldo de beste kopper aller tijden. Perfect match. Moet toch enigszins lachen om die mensen die denken dat wanneer een coach je op de bank flikkert, je automatisch gefaald hebt en dus tekort komt. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de Duitse Tuchel zijn 2 Duitse schoonzonen koste wat het kost wil zien slagen. Overigens stipte iemand laatst haarfijn aan dat bijna elke aanvaller niet zn niveau haalt onder Tuchel bij Chelsea.

Edit: 3421 is dan ook een notoir k*tsysteem voor veel aanvallers, vooral creatieve stylisten zoals Ziyech excelleren in een vrij rol, iets wat je onder Tuchel z'n 4321 natuurlijk totaal niet hebt. Ziyech leek soms net een verzopen kat zoals hij achter de bal moest jagen. Opgesloten op de flank, 1 keer naar het middenveld en Tuchel ontploft langs de zijlijn

24 mei 2022 om 16:45

Dembele is enkele klassen beter dan Ziyech hoor.

24 mei 2022 om 16:53

Dat kun je vinden, maar cijfers in de UCL vertellen een ander verhaal. Dat hij dit seizoen eindelijk eens constant presteert maakt hem niet automatisch beter. En al helemaal niet "een paar klassen". Voor de rest is Dembele een goede speler hoor, hoge gunfactor. Maar je overdrijft nu wel hoor, Ziyech heeft mooiere dingen in de UCL laten zien vergeleken met Dembele

24 mei 2022 om 15:41

Daar ben ik het wel mee eens. Hij heeft specifieke kwaliteiten, maar benut ze niet op een dermate hoog niveau om zich te kunnen meten met topspelers. Sommigen slaan echt door in hun lofzangen. Die verwachten dat hij met een Ronaldo in de Premier League betere cijfers gaat halen dan met spelers als Tadic en een Ajax in de Eredivisie. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

24 mei 2022 om 15:58

Kijk, je hebt hierboven al 5x aangegeven dat je Ziyech niet goed genoeg vindt, dat kan. Maar wat je zegt over de eredivisie is vrij lachwekkend aangezien Ziyech nota bene met Ajax, dezelfde hoeveelheid goals assists had in de UCL als Hazard... terwijl Hazard 20 wedstrijden meer had gespeeld. Met Ronaldo haalt hij natuurlijk betere cijfers, bij Chelsea in de top spelers qua meest gecreëerde kansen ratio, alleen figuren als Werner, Lukaku, Havertz verprutsen een recordaantal kansen. Hij KAN zijn kwaliteiten niet benutten omdat hij geen vrije rol heeft én zelfs na een uitblinkende pot weer op de bank zit. Zet hem bij Madrid en kijk maar wat voor cijfers hij haalt

24 mei 2022 om 22:06

Je gaat alleen voorbij aan het feit dat Ziyech bij Ajax de grote man was. Dat is hij niet bij Chelsea, dat gaat hij eventueel niet worden bij Manchester United en al helemaal niet bij een Real Madrid. Dat is een wezenlijk verschil. Ook de omstandigheden van spelen bij Ajax zijn niet te vergelijken met de omstandigheden van die andere clubs. Die spelen om de 5 dagen met een intensiteit die Ajax misschien 6-10 keer per jaar op de mat hoeft te leggen.

Vind Ziyech echt een geweldige speler. Weet dat het niet realistisch is maar zou hem heel graag bij PSV zien.

24 mei 2022 om 14:56

Nou verwonderde ik me al aan de hoeveelheid reacties hierboven van mensen die oprecht denken dat het voor Ajax haalbaar is om Ziyech terug te halen, en dan doe jij er nog een schepje bovenop door hem aan PSV te linken 😅

24 mei 2022 om 15:02

Dromen mag...

24 mei 2022 om 15:06

wachten op de overtreffende trap dan van mensen die dit een mooi moment vinden voor een terugkeer naar Twente of Heerenveen

24 mei 2022 om 15:14

ASV Dronten kom er maar in!

24 mei 2022 om 15:41

Zeg toch ook dat het niet realistisch is haha. Wens is de vader van de gedachte in dit geval

24 mei 2022 om 14:59

Waarom niet voor Real? Denk dat hij het niveau echt wel aankan

24 mei 2022 om 15:32

Ik zie hem graag naar Feyenoord komen. Arnesen moet maar snel even bellen naar Chelsea

24 mei 2022 om 20:49

Heeee Japie. Dan had ik het dus toch goed dat je een Feyenoorder bent. Werd al opvallend dat je telkens op alles dat met Barcelona of Ajax kritiek had.

Mooi om het dan nu bevestigd te krijgen.

24 mei 2022 om 22:07

Wat heeft Feyenoord met Barcelona te maken dan?

26 mei 2022 om 20:06

Niks. Maar wel met de aardsrivaal Ajax. Geen toeval dat Japie dan ook evenveel animositeit jegens Barca vertoont als Ajax.

Damm…

Als hij vertrekt, het zij zo. Ik vind zelf dat ie een plek verdient bij de Blues, maar als beide partijen niet eens zijn, dan snap ik de scheiding.
Komt net te kort voor de Big Six, maar heeft nog altijd potentie.

Ziyech weer terug bij Ajax zou natuurlijk de droom zijn, al heb je dan niks meer aan Ihataren en Berghuis voor de rechterkant. Ben ook benieuwd wat hij dan zou moeten kosten, denk zelf aan een bedrag tussen de 20 en 30 miljoen en een salaris van 6 - 8 miljoen per jaar. Niet te betalen dus voor Ajax, tenzij hij zelf flink in wil leveren.

Ik zie liever dat Ajax van Ziyech een prioriteit maakt dan van Bergwijn. Hij wordt door FootballTransfer en Transfermarkt op een waarde van 25-32 miljoen euro geschat. Dat lijkt me geen onoverkomelijk bedrag voor Ajax, zeker als Antony vertrekt. Maar zijn salaris wellicht wel.

Ik denk dat de absolute top in de EPL qua handeling net iets te hoog ligt voor hem.
Tegenwoordig is ook overal een VO2 max vereist

24 mei 2022 om 15:08

gelukkig heeft iedereen een VO2 max.

Sla je slag Milan! Kan Ziyech in de CL die balletjes vanaf links zo op het hoofd van Leao leggen, zoals hij ook altijd bij Promes deed!

Ah toch jammer! Deze Ziyech heeft het niet helemaal kunnen waarmaken. Vaak een blessure.
Een stapje lager zou top zijn voor hem. Benfica bijvoorbeeld!

24 mei 2022 om 16:09

Benfica zou echt een veel te grote stap naar beneden zijn. Kan die net zo goed terug naar Ajax (iets dat ik ook absoluut niet zie gebeuren).

Nu roept iedereen weer Ajax natuurlijk. Die gozer gaat echt niet terug naar de eredivisie. Die is daar te goed voor. Misschien wel goed voor clubs als United, Dortmund, paar Italiaanse clubs of zelfs Spaanse clubs.

24 mei 2022 om 22:11

Ik zou 'm dan vooral bij Dortmund willen zien. Ik denk dat hij daar ook de vrijheid zou krijgen die hij nodig heeft. Bovendien kan Dortmund wel een speler als Ziyech gebruiken, want daar schort het al een tijdje aan daar.

Prima idee. Ziyech is voor mij een grotere tegenvaller geworden dan Werner. Hij is niet fit te slaan en als hij al speelt dan is hij niet in vorm. Ik ben het wel een beetje zat. Daar komt nog bij dat je die hele brigade "kenners" elke wedstrijd in je nek krijgt op het moment dat hij niet speelt en jij toegeeft dat je het daar mee eens bent. Wat mij betreft heeft Ziyech zijn laatste wedstrijd gespeeld. Pulisic en hij zouden de eerste spelers zijn waar ik me van zou ontdoen. Ze komen enorm te kort om in de top van de Premier League mee te doen en daar willen we naartoe.

24 mei 2022 om 15:10

Ziyech is ook niet echt een Chelsea voetballer naar mijn mening. Normaal hebben jullie dribbelaars op de flanken en een nummer tien dat opereert als een schaduwspits. Dat past een beetje bij de cultuur van Chelsea naar mijn mening. Ziyech is geen van beiden. Een spelmaker op de vleugels zonder snelheid is voor veel ploegen geen echte aanwinst.

24 mei 2022 om 15:17

Nee precies. In het spel van Lampard heeft hij zeker enkele goede wedstrijden gespeeld, maar ondertussen speelt hij praktisch iedere wedstrijd een onvoldoende. Tegen Tottenham heeft hij zijn laatste goede wedstrijd gespeeld.

Chelsea moet door, we kunnen niet onze tijd verdoen aan een 28-jarige die nog moet wennen. Op die leeftijd hoor je gewoon direct een impact te hebben. Ik vind het echt weggegooid geld..

Kan niet wachten op de grote schoonmaak binnen onze selectie! Alonso, Christensen, Rudiger, Barkley, Ziyech, Lukaku(?) allemaal van de hand doen. Gilmour en Callagher bij het eerste elftal toevoegen. Hierbij 2 centrale verdedigers toevoegen, Kounde en Timber(?).

24 mei 2022 om 15:03

Ik zou eerder Tuchel wegdoen dan Lukaku.
Chelsea zou beter spelen in een ander systeem voor Big Rom.
En anders is Atletico of Inter terug iets voor hem

24 mei 2022 om 16:42

Nope, Lukaku is gewoon niet goed genoeg. Dat zag je toch op voorhand aankomen. Enkel goed in een systeem met veel ruimte op de counter.

24 mei 2022 om 15:13

Kounde, Colwill (uit de jeugd), Gvardiol (schijnt hoog op de lijstjes te staan) of Pau Torres. Ik ga er vanuit dat in ieder geval twee van deze namen gaan aansluiten. Kounde en Colwill. Gvardiol of Pau Torres zou voor de balans van het team erg nuttig zijn.

24 mei 2022 om 15:21

Ik heb erg volgend seizoen wel weer erg veel vertrouwen in. De nieuwe eigenaar zal zich laten gelden en cruciale positie's zoals recht/links buiten, centrale verdediger en een middenvelder zal versterkt moeten worden. Chilwell en James als backs is fantastisch, kovacic, Kante en Mount op het middenveld is ook prima. Werner of Lukaku durf ik geen uitspraak over te doen. Hudson-odoi misschien volgend jaar de nieuwe revalatie? Ik wacht in spanning af.

24 mei 2022 om 15:24

Zeker op de vleugels zal iets nieuws moeten komen als we van die lamzakken Pulisic en Ziyech af zijn! Ik word er zowaar gewoon opgetogen van!

24 mei 2022 om 15:25

Kounde en iemand uit de jeugd zou al voldoende moeten zijn om Christensen en Rudiger te vervangen. Echter moet je ook alvast denken aan een vervanger van Thiago Silva.

Als spits zou ik Tammy Abraham terughalen. Heeft zich goed ontwikkeld bij AS Roma.

24 mei 2022 om 15:50

Ja precies, Silva heeft ook niet het eeuwige leven. Ik zou Tammy nog even lekker bij Roma laten zitten. Hij doet het daar prima en met Havertz, Lukaku en Broja vind ik dat we volgend seizoen genoeg opties hebben voor de spits positie.

24 mei 2022 om 16:44

@bundy, Voor Tammy moeten we nu gigantisch veel voor betalen. Zo'n bedrag zal hij niet waard zijn. Is niet het niveau waar Chelsea naar moet streven als je met de absolute top wil meedoen.

Mensen die, net zoals Vermeulen, Ziyech naar Ajax praten, doen dat vermoedelijk uit nostalgische maar zeker niet uit realistische overwegingen. Prijs. Binnen de selectie al meerdere spelers op die positie. Ambitie van Ziyech in het buitenland. Allemaal redenen waardoor dit naar mijn idee niet gaat gebeuren.

Van de Beek, FDJ, De Ligt, Ziyech

Wie is er nou echt geslaagd van de goude lichting van ajax in buitenland?

24 mei 2022 om 15:05

FDJ en de Ligt doen het meer dan prima.
Kijk, het zijn wij die de nieuwe Cruijf verwachten maar dat is misschien niet helemaal eerlijk. Gasten zijn nog super jong. Ziyech heeft gewoon pech dat zijn coach een laffe manier van spelen heeft en dus niet zijn type spel speelt
Vd Beek zou bij een middenmotor redelijk mee kunnen draaien denk ik.

24 mei 2022 om 15:15

De ligt maakt teveel blunders om echt europees top te zijn
Frenkie komt aanvallend (vooral in de passing) tekort om als middenvelder echt tot europese top te behoren. Hij is nu een overbodige tussenpersoon (postbode) op het middenveld die daar maar zonder idee/plan loopt. Wilt Barca echt de volgende stap maken moeten ze hem wegdoen want hij vertraagd het spel

24 mei 2022 om 15:23

Als je bij Juventus alles speelt op zo'n jonge leeftijd ben je wereldtop. En Frenkie beoordelen op kwaliteiten waar hij niet voor gehaald is klinkt gek. Alsof Real Madrid volgend seizoen gaat klagen omdat Rudiger weinig assists achter zijn naam heeft. Frenkie en De Ligt zijn beide wereldtop.

24 mei 2022 om 16:42

Bij dit Juventus weet ik niet of dat een garantie is. Overigens vind ik De Ligt ook echt een topper.

Laten we Ajax supporters maar uit de droom helpen. Ziyech die zal echt nog wel een keer terugkomen naar Ajax maar dit is echt nog wel te vroeg. Die wil eerst nog slagen in het buitenland. Er zullen genoeg mooie clubs komen net onder het niveau van Chelsea waar hij prima tot bloei zal kunnen komen en elke week zal spelen

Dat is lekker voor Ten Hag.
Je moet wat spelers hebben die begrijpen hoe hij wil spelen. Zijn manier van voetbal implementeren neemt tijd in beslag, dus met twee of drie bekende spelers erbij is dit makkelijker

Het viel me op dat hij vlak voor de ramadan meer op de bank te vinden was. Tegen Real helaas ook niet gestart. Maar Tuchel gebruikt hem normaliter altijd, laatste twee wedstrijden weer basisspeler. Denk niet dat hij weggaat.

Die moet nog helemaal niet terug naar Ajax. Ziyech kan qua niveau overal mee, Chelsea en met name Tuchel is gewoon geen match gebleken en ik denk sowieso dat ie wel een jongen is die vertrouwen moet voelen. Zou best een speler zijn om Arsenal te helpen de stap terug naar de top te doen maken.

24 mei 2022 om 17:57

Precies dit. In de BPL bestaan er geen simpele tegenstanders. Elke wedstrijd moet je aan de bak. Ziyech kan dat fysiek niet aan.

Hij kan met een opgeheven hoofd vertrekken uit Londen. Hij heeft er alles aan gedaan om Tuchel te overtuigen, maar een combinatie van pech door blessures en tactiek waarin hij minder in z’n spel komt is het helaas niet geworden wat hij had gehoopt. Zo zie je maar weer dat een trainer je kan maken of breken, onder Lampard zou Ziyech nu een absolute basisspeler zijn. Vertrouwen is alles, Tuchel is een toptrainer, maar Tuchel kiest wel uit welke spelers hij meer krediet geeft en wie niet of minder. Ziyech, Pulisic, CHO en Lukaku konden rekenen op weinig krediet, terwijl Werner, Havertz en Mount eigenlijk alle krediet kregen van de wereld.

Maar cijfers liegen er niet, en die cijfers heeft Ziyech mee.

Dit seizoen meeste grootste kansen gecreëerd, in minder wedstrijden dan bv Mount.

En sinds zijn debuut bij Chelsea heeft Ziyech een Goal/Assist ratio van ruim 0.5 per 90 minuten ( niet per wedstrijd). Dat zijn uitstekende cijfers, en eerlijk gezegd waren die cijfers zelfs voor mij schokkend. Eens te meer laat Ziyech zien dat ALS hij speelt dat hij altijd beslissend zal zijn. Ongeacht competitie of club.

United, Milan, Real Madrid. Dit zijn de 3 teams waar ik hem zie slagen. Ziyech werd naar mijn mening niet genoeg gewaardeerd door Tuchel.

Altijd meteen de link naar Ajax, maar hij zit daar toch nu helemaal niet op te wachten? Zou betekenen dat hij mislukt is in het buitenland

Nieuwe linksbenige Beckham voor Man United?

Zou daar prima passen om CR7 van de nodige assists te voorzien.

Ten Hag kan m goed gebruiken. Seireuze concurrentie voor Bruno is goed op 10 en wat 'andere' creativiteit van de zijkanten dan Elanga, Rashord, Greenwoord, Sancho etc.

24 mei 2022 om 16:40

Zou best wel kunnen, toch mist United toch ook iemand met diepgang. Ga je met Ziyech natuurlijk niet oplossen.

24 mei 2022 om 18:54

nou juist genoeg mensen met snelheid en diepgang maar ze voetballen niet goed genoeg om dr gebruik van te maken.

Zo BV Chelsea rommelt weer lekker verder met geld over de balk te kwakken. Fijn dat jullie onze Hakim hebben gehaald.. dank daarvoor... en nu alweer lekker afdanken... goed plan hadden ze met hem kennelijk...ter wijl Ajax jarenlang plezier van en met hem had kunnen hebben.

Je zou maar fan van Chelsea zijn... ben je ook fan van vies oliegeld dat werknemers aan- en verkoopt zonder plan?

24 mei 2022 om 16:39

Ziyech past gewoon totaal niet in het systeem van Tuchel. Wisten ze natuurlijk ook nog niet toen Lampard trainer was.

Jammer hoor, vond hem bij Chelsea helemaal niet zo slecht maar kreeg niet het vertrouwen wat hij verdient en nodig heeft. Was bij vlagen geniaal maar je merkte ook de frustratie. Ik zou het mooi vinden als hij naar United gaat!

Hopelijk terug naar Ajax, maar die kans acht ik klein.. AC Milan of Man U zouden ook mooie opties zijn.

Kunnen zij niet beter die Pulisic lozen, die gast vind ik erg overrated en ligt altijd het halve seizoen in de lappenmand. Zal ook meer opbrengen gezien zijn leeftijd toch.

Ziyech lijkt mij wel wat voor United of misschien een Dortmund en anders bij een Spaans team gezien die competitie misschien wat meer bij hem past.

Zoyech voor ajax te duur denk ik... te hoog salaris.. ik zou idd zoals eerder ook geopperd werd denken dat ie naar Manu gaat of ac Milan.. goeie speler man..

De intensiteit van de PL is simpelweg te groot. Ziyech kan dat misschien twee of drie keer incidenteel brengen, maar nooit structureel twee keer per week. Een subtopper in Spanje lijkt me voor hem het beste. Alleen gaan clubs als Valencia en Villareal geen 30 miljoen neerleggen.

Persoonlijk hoop ik dat hij bij barca terecht komt. Voetballende ploeg vaak in balbezit en vertrouwen vanaf de rechterkant in een vrije rol. Echter weten allemaal hoe financieel zwak barca momenteel is dus zal het waarschijnlijk bij een droom blijven. Een voorhoede Fati-Lewandoski-Ziyech met als backups Ferran Torres-Depay-Jutgla daar teken ik voor voorlopig

Moet van mij niet weg, beter spelers loze als: Barkley, Batshuayi, Bakayoko, Emerson, Drinkwater(contract loopt af), Saul laten terugkeren naar A Madrid, Kepa mag ook weg als grootverdiener zeker voor en reserve keeper.
Ziyech zou ik nog seizoen willen zien zonder blessures.

Als Ac Milan langskomt, moet Ziyech echt zijn kans pakken. Of wachten en op zijn kans wachten bij Chelsea, want volgend seizoen zie ik Tuchel wel rond november/december ontslagen worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren