Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Noa Lang: waarom het ‘enfant terrible’ nu echt klaar is voor de Italiaanse top

Laatste update:

Na maandenlange speculaties lijkt Noa Lang nu ook daadwerkelijk de stap te gaan maken naar de Europese top. De 22-jarige aanvaller ontwikkelde zich in zijn twee jaar bij Club Brugge in rap tempo en heeft van zijn werkgever groen licht gekregen voor een transfer. Lang staat inmiddels in de zeer nadrukkelijke belangstelling van de landskampioen van de Serie A, AC Milan. Samen met FootballTransfers onderzocht Voetbalzone in hoeverre het immer veelbesproken talent klaar is voor de overstap naar zijn droombestemming.

Noa Lang zou Noa Lang niet zijn als er deze week niet kort na het behalen van de landstitel met Club Brugge een video opdook waarin hij afrekende met zijn ‘haters’. Het gedrag van de drievoudig Oranje-international wordt geregeld bekritiseerd en ook zijn nieuwe uitspraken konden weer op de nodige reacties rekenen. Maar wat Lang in zijn twee seizoenen bij Club Brugge op het veld heeft laten zien, daar kan niemand omheen.

Klein van stuk, maar toch de grootste
Twee jaar geleden verruilde Lang Ajax voor Club Brugge, vanwege zijn gesprek aan perspectief op speeltijd in Amsterdam. Blauw-Zwart huurde de geboren Capellenaar aanvankelijk voor een jaar, met een verplichte optie tot koop van zes miljoen euro. Het bleek niet alleen sportief, maar ook financieel een goede deal. Volgens FootballTransfers is Lang inmiddels namelijk liefst twintig miljoen euro waard, waarmee hij de meest waardevolle speler van de gehele Belgische competitie is. Tel daar een contract bij op dat tot de zomer van 2025 doorloopt, en er rolt een flink bedrag uit wat Milan op tafel zal moeten leggen.

Daar krijgen i Rossoneri uiteraard wel wat voor terug. Met Lang halen ze een speler binnen die de afgelopen twee seizoenen landskampioen werd in België, uitgroeide tot A-international van het Nederlands elftal en in totaal goed was voor 24 goals en 19 assists in het tenue van Club Brugge. Het rendement van de 1 meter 73 grote aanvaller stokte wat in het laatste halfjaar, maar op zijn piek afgelopen winter was Lang zelfs dertig miljoen euro waard. FootballTransfers dicht slechts één speler in de Jupiler Pro League meer kwaliteiten toe: ploeggenoot Faitout Maouassa.

Noa Lang kijkt hoe de enige tegen wie hij het in het klassement van beste spelers moet afleggen, Faitout Maouassa, het doel van KV Kortrijk onder vuur neemt.

De droombestemming; AC Milan
En dus lijkt Lang inmiddels klaar te zijn voor de volgende stap. De afgelopen maanden werd hij gelinkt aan verschillende clubs uit zowel de Premier League als de Serie A, maar zijn voorkeur lijkt uit te gaan naar laatstgenoemde. Volgens onder meer Het Nieuwsblad zien zowel Milan als Lang een samenwerking zeker zitten. Hij zou in de modehoofdstad een welkome verjongingsimpuls zijn, waar het met de veertigjarige Zlatan Ibrahimovic en de 35-jarige Olivier Giroud nodig lijkt om door te selecteren.

Maar de concurrentie die overblijft is niet mals. Waar Lang in België nog de meest waardevolle speler van de gehele competitie was, vindt de technicus in alleen de voorhoede van Milan zelf met Rafael Leão (39 miljoen euro) en Alexis Saelemakers (28 miljoen) al twee spelers die door FootballTransfers hoger worden ingeschat. Wel leggen Ante Rebic (18 miljoen), Samu Castillejo (7 miljoen) en Junior Messias (2 miljoen) het af tegen Lang. Een uitdaging dus, al zal de vleugelflitser deze niet schuwen.

Gaat de transfervrije komst van Divock Origi naar AC Milan Lang zijn droomtransfer door de neus boren?

Nieuwe concurrentie

Uit de data van FootballTransfers rollen diverse spelers die vergelijkbaar zijn met Lang. Eén van hen is Divock Origi, die Liverpool eind juni transfervrij gaat verlaten. Het is dan ook niet vreemd dat Milan naast Lang ook de Belg op het oog heeft. Volgens transfermarktexpert Fabrizio Romano en diverse andere toonaangevende media (zoals The Athletic en The Guardian) is de Italiaanse grootmacht zelfs al bijna rond met Origi. Problemen voor Lang?

Met Origi zou Milan een van de beste pressing forwards (= aanvaller die veel druk zet bij balbezit van de tegenstander) ter wereld binnenhalen. Volgens FootballTransfers moet de 32-voudig international alleen Pierre-Emerick Aubameyang (Barcelona) voor zich dulden. Lang zelf wordt daarentegen gedefinieerd als een mobile striker, ofwel een beweeglijke aanvaller. In dat klassement staat de Nederlander op plek 35, met Kylian Mbappé als lijstaanvoerder.

Een vreugdevol onderonsje tussen Alfred Schreuder en Lang bij het behalen van het landskampioenschap tegen Antwerp (1-3 winst).

Mooie woorden van de trainer
Om de volgende stap te zetten zou een transfer naar een van Europa's topcompetities Lang wel eens goed kunnen doen. Voor zover zijn statistieken nog niet laten zien dat hij er klaar voor is, bleek dat wel uit de woorden van zijn (inmiddels ex-)trainer. De naar Ajax vertrekkende Alfred Schreuder vertelde aan het Belgische programma Extra Time dat hij aanvankelijk nog enorm botste met zijn 'moeilijke' pupil, maar hem uiteindelijk in zijn hart heeft gesloten.

Schreuder ziet daarbij ook dat Lang in zijn twee seizoenen bij Club Brugge een veel betere speler is geworden dan hij eerder bij Ajax was, toen de twee ook al samenwerkten. “Zijn werklust is nu geweldig. Het is een geweldige speler die nog veel stappen kan maken. Ik denk dat er voor Noa een prachtig podium zal zijn in het buitenland.”


Denk jij dat Noa Lang klaar is voor de overstap naar de Europese top?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een mindere tweede seizoenshelft gedraaid maar in de play offs zich toch goed herpakt. Uiteindelijk is hij wel klaar voor een stap hogerop.

Verder zou ik Milan ook echt allerminst als Europese top bestempelen (niemand in Italië eigenlijk) dus dat is een goede stap voor hem. Leao speelt hij er nooit van zijn leven uit maar mannen als Messias, Brahim, Saelemakers of Krunic moeten echt wel lukken.

23 mei 2022 om 17:53

Je ziet aan de Jong en de Ligt bijvoorbeeld dat de stap toch nog steeds erg groot is. Ik moet maar zien of hij meteen potten kan breken. Ik ben het wel met je eens dat Milan zich op dit moment nog niet kan meten met de echte top, dus wat dat betreft is Milan inderdaad mogelijk wel een goede stap voordat hij naar de echte top gaat. Of misschien kan hij met Milan samen naar de top groeien de komende jaren.

24 mei 2022 om 20:06

Maar op rechts is Lang niet zo veel. Leao speelt op zijn beste positie. Milan vind ik deze verkeerde stap. Daar zie ik hem niet slagen, bij veel andere subtoppers wel. Enfin, de keuze is aan hem. En eerst moet er natuurlijk keuzemogelijkheid zijn. Voorlopig lijkt alleen Milan echt door te willen duwen en voldoende te willen bieden om Brugge te overhalen.

24 mei 2022 om 23:26

Niemand praat hier in Italie over Lang maar wel over De Ketelaere, hoe zie je hem bij Milan passen?

25 mei 2022 om 08:26

Ik dicht Lang veel kwaliteiten en potentie toe, maar Brahim Diaz gaat hij er toch niet uit spelen. Mocht hij bij Milan blijven spelen trouwens, want ik verwacht dat Real hem wel terug haalt.

Wordt niks. Veel te veel met omgeving en randzaken bezig. Hij heeft zogenaamd overal schijt aan, maar reageert op alles.

Kan heel goed voetballen, maar komt mentaal te kort voor de top...

23 mei 2022 om 16:35



mee eens @tommie
de top wordt gehaald door de combi van talent instelling / attitude.
En deze jongen is een hele grote puber (nog vervelender dan een kind) en het is nog maar af te wachten of dat nog zal veranderen.
Mijn voorspelling is dat dit niet zal gebeuren.

23 mei 2022 om 16:42

Wat doet hij dan dat zo vervelend is voor jou? Waar je echt wakker van ligt. En als zijn instelling niet goed was was hij ook nooit een profvoetballer geworden

23 mei 2022 om 17:02

TEAMBULL11. Ook met een slechte instellingen kan je profvoetballer worden hoor. Overigens denk ik niet dat Noa een slechte instelling heeft. Denk dat die gewoon voor de sport leeft en in het veld maakt hij ook gewoon de meters.

23 mei 2022 om 17:57

@Teambull11 een goed voorbeeld vind ik een interview na een wedstrijd een paar maanden terug. Waarin hij boos zei "mensen praten, mensen praten" toen hij even minder speelde en maanden niet gescoord had. Hij was zichtbaar geirriteerd. Ik vind dat zo kinderachtig. Als hij een hattrick maakt, hebben mensen het er ook over. Dan vind hij het wel lekker dat mensen over hem praten, maar zodra het een keer negatief is wordt meneer boos. Heel erg kinderachtig en onprofessioneel.

23 mei 2022 om 18:44

Heb je Frenkie wel eens zien zeiken tegen de scheids in wedstrijden om elke scheet? Zal ook wel een slechte mentaliteit hebben dan en bezig zijn met randzaken

23 mei 2022 om 18:53

Frenkie staat onderhand toch ook wel als eerste woord bij je toetsenbord automatisch invullen?

23 mei 2022 om 20:31

@Ducktaildo, naast Blind. Het begint echt trieste vormen aan te nemen.

23 mei 2022 om 20:39

Vind je dit zelf nou niet een beetje gênant Japie, dat je er in een topic als dit geheel out of the blue Frenkie de Jong in fietst?

23 mei 2022 om 22:12

Nee, ik probeer een punt te maken. Noa Lang gaat het niet redden in de top omdat hij bezig is met randzaken begrijp ik hier, terwijl wel meer spelers dat doen. Ook spelers die heilig zijn verklaard zoals laatst genoemde. Als we een keer consequent zijn wat betreft dit soort argumenten dan hoef ik onze ideale schoonzoon Frenkie ook niet meer als voorbeeld aan te halen

23 mei 2022 om 22:47

Dat probeer je inderdaad, maar het lukt niet zozeer. Los van het feit dat ik het niet bepaald met bovenstaande heren eens ben over alle "randzaken" of de "slechte instelling" van Noa Lang maak jij weer een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel. Dat F. de Jong naar jouw mening te vaak staat te mekkeren bij de scheids (een kwaaltje waar velen bij Barca -of breder: in La Liga- last van hebben) staat toch geenszins in verhouding met zulk soort filmpjes op social media knallen richting "je haters"? Kijk, mij interesseert het verder geen drol want het gaat erom wat die gozer op het veld laat zien en dat was dit jaar (op een kleine dip na) alleraardigst. Ik denk ook zeker dat hij een stap hogerop kan maken. Maar hoe je de persoonlijkheden De Jong en Lang naast elkaar wil zetten onder de noemer "consequent zijn", dat gaat er bij mij niet in. Lijken in doen en laten echt in de verste verte niet op elkaar. De een is een "enfant terrible", de ander een "ideale schoonzoon", om het maar even in hokjes te plaatsen zoals jij graag doet. Hoe verschillend wil je ze hebben..

23 mei 2022 om 23:57

Iemand die constant bij de scheids loopt te janken vind ik nou ook niet echt een voorbeeldkarakter hebben. Dat is gewoon heel naar gedrag, waarin je dingen ook in de schoenen van anderen wil schuiven. In dit geval de scheids of de tegenstander. Wat betreft mij mogen ze rood geven voor dat soort matennaaierij. Daar erger ik me net zo erg aan als aan schwalbes

24 mei 2022 om 16:21

Japie als ze inhoudelijk niks in te brengen hebben spelen ze het op de man best sneu handelen is het... Frenkie acteert ideale schoonzoon, dat is wat anders..

24 mei 2022 om 19:39

Lig nergens wakker van, maar dat geneuzel met z’n ‘haters’, de andere domme uitspraken maken niet dat ik kan spreken over een kerel die z’n zaakjes op een rijtje heeft.

25 mei 2022 om 15:52

@rick101

Oftewel je vind mensen die spelers na mindere wedstrijden afzeiken niet kinderachtig maar als een voetballer er ook maar op durft te reageren, is hij kinderachtig.

Daarbij vind elke persoon het lekkerder om iets positiefs te horen en vooral het compleet afbreken zoals wat mensen doen bij voetballers minder leuk.

Wat ik vind is dat fans zelf eerst eens wat respect mogen gaan afdwingen door eens normaal te doen en degelijke kritiek te uiten zonder overduidelijke antipathie om randzaken zoals bij Lang het geval is.

Daarna zullen spelers vast heel dankbaar zijn. Waarom denk je dat Liverpool en Celtic spelers bijvoorbeeld zich vrijwel nooit kritisch uit laten over hun fans?

Omdat ook al verliezen deze clubs, staan fans nog steeds te klappen. Ik zou ook heerlijk elke keer mijn gram halen tegen de fans van vandaag de dag. Ik zou werkelijk 10 keer erger zijn.

Zo'n narcistische relatie waar in ik geprezen wordt als het goed gaat maar volledig afgebrand als het slecht gaat heb ik al eens gehad.

23 mei 2022 om 17:17

Wordt niks? Erg makkelijke reactie dit. De man is 22 en heeft bijna een transfer naar AC Milan binnen, alleen daarmee heb je al meer gepresteerd dan het overgrote deel van profvoetballers.

Ik vind hem mentaal juist wel sterk lijken. Hij is toch een beetje afgedankt bij Ajax, maar heeft zich goed weten te herpakken in Belgie. Als je dan een transfer naar de kampioen van Italie weet te bewerkstelligen, vind ik niet dat je kan zeggen dat hij mentaal tekort komt. Dat hij niet van het niveau Messi / Salah (dus wereldtop) is lijkt me geen verassing.... maar dat ligt echt niet aan een gebrek aan mentaliteit.

24 mei 2022 om 17:47

Klopt. Harvey Esajas. Alleen voor die man kan ik meer respect opbrengen.

25 mei 2022 om 06:51

Salah is een goed voorbeeld. Speelde bij Basel al degelijk en vooral in de CL tegen Chelsea top. Chelsea licht hem en hij bleek toen te licht. Bij Roma iets later is hij dan in een zeer goed draaiende ploeg terecht gekomen en heeft zich zo tot een absolute topper ontwikkeld.
Noa Lang bleek achteraf gezien een koopje voor Brugge. Die statistieken voor dat geld, zo hoort het in onze competitie. En erna nog een serieuze winst met de doorverkoop.
Noa Lang heeft zich in België inderdaad goed herpakt, maar het niveau is hier toch ook bedenkelijk.. Dat hij technische kwaliteiten heeft is duidelijk en hij zat bij de beste ploeg, zeker vorig jaar. Dit jaar was het allemaal wat minder, missschien wel gemakzucht. En daar zie ik dan het probleem bij Noa Lang, al denken dat hij de topper is, dat alles wel vanzelf gaat, maar de weg naar de echte (sub)top is nog lang..

25 mei 2022 om 10:25

Bwa het was niet minder. Lang was geblesseerd geraakt, had Corona en moest dan als linkerwingback spelen wat zijn positie niet is. Maar deed nog altijd ze werk en nam ze verantwoordelijkheid op. Alleen lukte niet alles 100%, maar hij had vaak de meeste km gelopen en de meeste acties etc. In de PO’s heeft hij zijn niveau op getrokken en toch sterk gespeeld, maar goals en assists zeggen ook niet altijd alles. Het i een speler met een handleiding maar zo zijn er zoveel.

24 mei 2022 om 00:06

Hahaha word niks , ventje is 22 jaar speelt al 2 jaar heel België op een hoopje , is ondertussen ook international geworden maar volgens tommie word het niks. Lang brak al 16 jarige jongetje zijn rug, was twijfelachtig of hij ooit nog zou voetballen. Maar is keihard aan de slag gegaan om het te halen , en dat doet hij tot op de dag van vandaag. Is superfit , staat in de CL gewoon in de top 8 van meeste gelopen kilometers. Word Motm tegen PSG , en koppelt loopvermogen, techniek aan overzicht. Maar tommie heeft genoeg gezien, want hij loopt niet juichend het veld af na een wissel. En doet ook nog eens een keer een vinger voor zijn mond als hij vanaf minuut 1 word beledigd en vervolgens in ondertal de winnende maakt. Nee die deugt niet hoor , foei wat een vervelende gast. En dan ook nog de meeste likes, Nederland op zijn kleinst. Lekker klappen voor normale jongens als Donny, Matthijs en Frenkie zucht ….

24 mei 2022 om 08:42

Hij is natuurlijk ook wel een echte prof en goede voetballer maar dit neemt niet af dat zijn gunfactor gewoon lager is, wat Japie ook zegt het is makkelijker je te ergeren aan een speler die vaak op de grond ligt en dan ook niet levert.

Als een neymar (oke ander niveau maar toch) niet levert ga je je hier ook enorm aan ergeren, het de hele tijd liggen, provoceren etc.

on:
denk trouwens wel dat hij het gewoon kan halen bij Milan, met het loop vermogen en creativiteit

24 mei 2022 om 11:53

@baradona, mooie simpele geest: klappen voor Noa Lang of voor 'normale' jongens als Donny, Matthijs en Frenkie. Daar zit natuurlijk geen enkele andere mogelijkheid tussen. Haha, dit soort reacties als mensen je idool geen leuke vent vinden, wow.

24 mei 2022 om 11:15

Toch een van de grootste engnekken in het voetbal. Heel zijn uitstraling vind ik naar, maar dat zal persoonlijk zijn.

Volgens footballtransfer is Saelemaekers 28 mil waard!?!!??!!? Meteen verkopen! En leao slechts 10 mil meer waard dan Saelemaekers? Lachwekkende cijfers dit. Sealemaekers eerder 1-12 mil waard en Leao 60-70 mil waard. Ik durf wel te gokken dat Lang beter is dan Saelemaekers.. Saelemaekers heeft soms leuke bewegingen en is snel. Maar heeft geen scorendvermogen en geen strakke passing. Tja, dan heb je er niets aan. Hoop nog steeds dat Milan voor Berardi/Zaniolo gaat. Poh, dat zijn pas mooie spelers.

23 mei 2022 om 16:37

@maurootje, zo inderdaad zeg als die Saelemaekers door hen op 28 miljoen wordt geschat moeten ze hem gelijk wegdoen. Kunnen ze daar mooi Berardi voor halen. Wat is dat een fantastische spelers met uitstekende cijfers zeg bij een ploeg als Sassuolo. Heb nu meerdere wedstrijden van Milan gezien maar dit zou wel een topaankoop zijn zeg.

Ik lees trouwens pas net dat stuk terug over Maouassa. Dan kan je echt alles van dat databedrijf in de vuilbak pleuren hoor. De grootse flop van een transfer dit seizoen bij Brugge en letterlijk de derde keuze momenteel op de linksback.

Dat is echt bijna alsof je zegt dat Diemers vorig seizoen de speler met de meeste kwaliteiten was in de eredivisie.

24 mei 2022 om 00:08

Ik denk een typefout, zal de Ketelaere moeten zijn. Een ideale schoonzoon die voetballend een pak minder is als Lang, maar met een veel hogere gunfactor.

24 mei 2022 om 20:03

Een pak minder dan nog. Is Modric een pak minder dan Neymar? Lang is vinniger en lichtvoetiger in zijn dribbels en slaloms maar de Ketelaere doet voetballend of qua techniek voor niemand in België onder.

Geen goede club voor hem. Als leao blijft dan is die sowieso tweede keus en dan gaat wordt die misschien weer irritant hahah.
Ik vind eerder een subtop uit italie geschikt voor hem, AS roma of atalanta. Laatsgenoemde speelt wel iets aanvallender denk ik

23 mei 2022 om 16:30

Ai ai, ik ken Footballtransfers niet maar Footballtransfers kent de besproken spelers duidelijk niet…. De volgorde is wel degelijk Lang, dan Saelemakers, dan en op enige afstand Maouassa… Maouassa was ik zelfs vergeten, die jongen is nooit in het stuk voorgekomen…

Ik snap niet waarom hij gelinkt wordt met AC Milan.. Die hebben zat goede wingers. Hij zou zo perfect passen bij Atletico Madrid een aanvals duo met Joao Felix zou moordend zijn. Plus het is een type voetballer waar Simeone goed mee om zou kunnen gaan.

23 mei 2022 om 21:04

Zat goede wingers ?? Alleen Leao is echt top. Rebic is en aardige speler maar ook wel blessure gevoelig en op rechts staan Saelemakers Messias en Castilejjo wat alles behalve topspelers zijn.

24 mei 2022 om 12:13

Aanvallers en wingers hebben we juist nodig.. alleen wel een rechtsbuiten want leao op links speelt hij er niet uit. Lang kan wel ook op 10 uit te voeten waar we ook nog iemand nodig hebben.

Noa (nog) Lang niet klaar voor de top. Voetballend wel maar mentaal zal hij denk ik nog wat stappen moeten maken. Toch laat ik me graag verrassen mocht hij een transfer maken. Goede voetballer met een scherp randje..

Overdrijven is ook een vak apart hoor. Zo goed is deze jongen niet, dus zullen we hem niet naar de top schrijven? Hij heeft leuke dingen laten zien in de Belgische competitie, die geen ruk voorstelt, maar meer ook niet. Heeft niets te zoeken bij bovengenoemde clubs.

24 mei 2022 om 15:14

Dus als je top bent bij club Brugge stel je niks voor?
Zeg dat eens tegen CDK of Mignolet

Ik zal u uit uw droom helpen
Nederlandse competitie = belgische

25 mei 2022 om 07:01

Spijtiggenoeg moet ik hem wel gelijk geven. Ajax, PSV staan toch een heel stuk boven onze top 4. Feyenoord is iets meer met ups en downs, maar ze spelen de finale in de Conference League, waar Anderlecht zelfs tegen Vitesse eruit ging.. Union heeft het prachtig gedaan dit jaar, maar ik denk dat ze volgend jaar 3 belangrijke spelers kwijt zijn en dan halen ze waarschijnlijk geen top 6 meer.

Als ie een keer stopt met het "negeren van de haters" en zich er gewoon echt niet meer mee bezighoudt kan die zich best nog verder ontwikkelen. Talent genoeg, maar nu kappen met die stoere act

Dan noemen we Milan dus Europese top? Denk dat ze daar nog wel vandaan zitten. Real, City, Liverpool, psg, Bayern dat is Europese top. Lang moet zich nog steeds bewijzen in een grote competitie. Is een goede brutale voetballer, maar niet zo’n slimme en onvolwassen jongen. Hij is wel klaar voor een stap omhoog, maar dan denk ik eerder aan een Dortmund, Sevilla, Valencia, Arsenal. Dat soort clubs.

Dit verbaast me niks, Lang had in de jeugd al iets speciaals en ongrijpbaars. Ik hoop dat hij in het centrum kan spelen bij zijn volgende club. Ik heb hem op 10 echt briljante dingen zien doen bij Jong Ajax. Spijtig dat hij het niet kon vinden met ten Hag en de captains maar het zij zo. Hopelijk gaat ie voor een beetje een fors bedrag weg.

Wordt nooit iets met die jongen in een echte topclub van een top 5 comp. Daar heeft hij gewoon de mentaliteit niet voor. Maar dat hij met zijn arrogantie de Belgische competitie zou verlaten, kan ik alleen maar toejuichen.

Noa heeft zeker zijn maniertjes en kan het ettertje uithangen naar de buitenwereld toe.
Maar binnen Club is iedereen lyrisch over die jongen, heel geliefd in de kleedkamer, geen capsones en kei hard werken op training en tijdens de match. Loopt heel vaak het meeste km's van heel de ploeg bijvoorbeeld. Los van zijn waanzinnig talent, er gebeurt altijd wel iets als hij aan de bal is.

Zo zie je maar dat je niet te snel moet oordelen over zo'n personen.

We gaan 'm missen bij Club, maar een mooie transfer is hem gegund.

24 mei 2022 om 16:15

Nou ja precies dat. Net als Depay een bepaald karakter, maar kan toch niet zeggen dat ze beide een probleem opleveren binnen de club zelf. Geen relletjes en geen ruzies. Wel een bepaald overkomen, maar dat geeft een selectie ook wat kleur. Van 11 types Dirk Kuyt ga je ook niet heel gelukkig worden (qua uiting naar buiten dan)

Veel Nederlanders hebben geen goed beeld van Noah omdat hij in België speelt.

En ik lees hier veel bullshit door de aversie tegenover zijn persoon.

Lang is een topper die zeker bij AC Milan zou passen.
Hier gaat nog menig man zijn hoed opfretten!

Gaat veel kaarten pakken tegen de slimme italiaanse verdedigers die hem emotioneel goed gaan prikkelen.

Enfant terrible? Het is in een selectie toch niet echt een probleemstoker/ ruziemaker? Komt wat flamboyant over, maar is op de club geen probleemgeval toch?

Een goede wedstrijd tegen Paris en is sindsdien alleen maar naast zijn schoenen gaan lopen dat wordt geen succes vrees ik.

Ben benieuwd of Ibrahimovic gediend is van zijn gedrag. Zijn beiden excentriek, maar toch wel enorme tegenpolen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren