Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal legt op korte termijn openingsbod neer bij City voor Jesus

Laatste update:

Arsenal is serieus van plan om Gabriel Jesus over te nemen van Manchester City. Volgens transferexpert Fabrizio Romano bereiden the Gunners een openingsbod voor op de aanvaller. De 25-jarige spits staat al langer in de belangstelling van de club uit Noord-Londen, daar Arsenal hard op zoek is naar versterkingen voor de spitspositie. Hoewel een definitief akkoord nog niet bereikt is, zijn de verwachtingen dat de clubs tot een overeenkomst zullen komen over een transfersom van circa vijftig miljoen euro.

Volgens berichtgeving eerder deze week kan Jesus, die nog tot medio 2023 vastligt bij City, in Londen zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract. De vraagprijs van the Citizens was zestig miljoen euro, al lijkt de club akkoord te gaan met tien miljoen euro minder. Het Braziliaanse UOL Esporte meldde onlangs dat er vooralsnog niets bekend is over het salaris van de Braziliaan en de eventuele commissies. Arsenal's technisch directeur Edu Gaspar zou een belangrijke rol spelen bij de keuze van Jesus voor de Londenaren. Het Braziliaanse duo kent elkaar van hun gezamenlijke periode bij het Braziliaanse elftal.

Bij Arsenal was Pierre-Emerick Aubameyang jarenlang de onbetwiste nummer één in de spits, maar de Frans-Gabonees vertrok in januari door de achterdeur naar Barcelona. Sindsdien wordt de spitspositie in Londen ingevuld door Alexandre Lacazette en Eddie Nketiah. Zowel de 30-jarige Fransman als het 22-jarige jeugdproduct beschikken over een aflopend contract en beiden maken zich vermoedelijk op voor een transfervrij vertrek. Bij Lacazette is dat zo goed als zeker, maar Nketiah heeft een contractvoorstel in beraad. De aanvaller speelde jarenlang nauwelijks een rol van betekenis bij Arsenal, maar staat de laatste weken in de basis.

Afgelopen week meldde The Times nog dat Lautaro Martínez als prioriteit zou gelden bij Arsenal, met daarachter Gabriel Jesus en Dominic Calvert-Lewin (Everton). Edu sprak eerder al verschillende malen met de zaakwaarnemers van Jesus. Ook Romano heeft positieve geluiden ontvangen van de belangenbehartiger van de Braziliaans international. De belangstelling sluimert al veel langer, een teken dat Jesus (95 goals en 46 assists in 232 duels voor City) de overstap zelf ook ziet zitten. In 2016 maakte Jesus 2016 de overstap van Palmeiras naar Manchester.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

In mijn ogen een topspits voor Arsenal.

11 mei 2022 om 21:16

Weer een leuke voetballer die geen doelpunten maakt. Ik word helemaal moe van deze aankopen. Heeft in de afgelopen 5 seizoenen niet meer dan 14 doelpunten gescoord in een seizoen, waarom is iedereen zo enthousiast?

11 mei 2022 om 21:24

Wordt misbruikt als spits omdat er geen ander alternatief is bij City (nu wel met Haaland), rendeert beter aan de zijkant.

11 mei 2022 om 21:49

Hij is de 3de topscorer (achter Mbappe en Haaland) onder de 26 of iets dergelijks dacht ik. Dus die gozers kan d hè wel veel scoren en heeft ook prima cijfers bij City voor een niet basisspeler. Kent de competitie en is maar 25

12 mei 2022 om 00:18

14 doelpunten en hoeveel basisplekken? In dat seizoen bijvoorbeeld 21x gestart. Heeft veel ervaring voor z’n leeftijd en ondanks dat hij veel op de bank heeft gezeten best redelijke stats en kan op meerdere posities spelen. Arteta kent hem, vorig jaar werden aankopen ook gelijk afgekraakt maar ik vertrouw Arteta en Edu volledig. Prima aanloop naar mijn mening!

12 mei 2022 om 02:06

Elke 94 minuten betrokken bij een goal. Dat is prima

12 mei 2022 om 09:14

@auba: dit is gewoon een prima versterking voor Arsenal! Wat denk je, dat wij even Haaland of Mbappe kunnen halen? Los van het feit dat ze niet eens willen komen, zouden we ze niet kunnen betalen.

Als je dan een spits als Jesus voor 50 miljoen kan halen is dat een prima zaak. Hij is PL proven, kan scoren, is jong,... wat wil je meer?

Meer nog, welke haalbaare alternatieven zijn er? Isak? DLC? Toney? Nunez ja, maar die kost 100 miljoen.

14 mei 2022 om 14:03

Vind 't eerlijk gezegd ook aan de dure kant voor een speler als Jesus. 50M, zo heeft City bijna hun Haaland uitgave teruggewonnen met uiteraard ook een beter spits. Arsenal moet echt hoger mikken dan afdankers van toppers kopen en zich laten leegkopen door de toppers.

11 mei 2022 om 21:18

voor 50 miljoen wel beetje veel

subtop spits..

11 mei 2022 om 21:45

En al zeker voor zijn laatste contractjaar in te gaan. Heeft Gabriel Jesus misschien de Engelse nationaliteit?!

11 mei 2022 om 21:57

Speelt al lang genoeg in Engeland om te tellen als een homegrown speler geloof ik.

12 mei 2022 om 07:22

Buendia ging voor 5mio minder van Norwich naar Aston Villa.

14 mei 2022 om 12:21

50 miljoen is dan ook wel een beetje de prijs die je betaald tegenwoordig voor een subtop spits.

Overigens vind ik dat je met die woorden Jesus wel tekort doet. Is inderdaad niet van het niveau wat City nastreeft, maar bij Arsenal kan deze man echt veel waarde hebben. Geef hem vertrouwen, ritme, en goede aanvoer en hij schiet er zo 15 - 20 voor je per seizoen in.

11 mei 2022 om 21:22

Gabriel Jesus is 25 jaar en weet zelfs in dit City niet veel te scoren. Daar heb je gewoon niets aan. Vooral omdat hij zo'n 50 miljoen euro moet gaan kosten volgens dit artikel. Arsenal zit wel in een situatie waarbij dergelijke bedragen goed gespendeerd dienen te worden. Vooral nu het erop lijkt dat ze de CL weer eens ingaan.

12 mei 2022 om 00:00

Er zijn geen betere alternatieven. Nul komma nul. Jesus wordt de nr 1 spits en is aardig compleet. Je weet wat hij kan in de PL, dat weet je van veel andere niet. Gewoon een prima aankoop.

12 mei 2022 om 00:19

Daar heb je gewoon niets aan? Een sterke upgrade tov Lacazette en Nketiah..

12 mei 2022 om 09:16

@sirius: noem je dan eens wat haalbare alternatieven aub? Want deze transfer afbreken is wel makkelijk maar kom je dan eens met een goed alternatief?

Wie ga je dan opnoemen? Isak? DCL? Toney? Jonathan David? Deze Jesus is PL proven, jong, kan scoren,... Vergeet ook niet dat hij bij City (misschien wel het beste elftal ter wereld) vaak als invaller moest spelen of komend van de flank. Die jongen kan echt wel een goal maken hoor.

Ik heb er vertrouwen in en dit zou een prima transfer zijn voor Arsenal. Vergeet niet dat we momenteel doen met Lacazette en Nktiah

14 mei 2022 om 14:09

Ivan Toney is wellicht een goedkoper alternatief en meer bewezen, omdat hij het constant bij een minder team doet. Laat hem naar Arsenal komen en misschien wil hij zich nog meer bewijzen, vooral in de CL nachten. Jesus is niet goed genoeg bevonden en neemt de stap omlaag, zal hij beter prestatie misschien niet. Lewandowski is ook een optie. Zijn ervaring en kwaliteit is ook nodig bij dit jonge team.

14 mei 2022 om 15:01

Lewa gaat nooit naar Arsenal komen. En stel hij komt, dan mag je over 2 jaar weer 50 miljoen minimaal uitgeven want dan is Lewa alweer 35. Ivan Toney heeft een langer contract en is Engels, hoezo zou hij goedkoper zijn? Ja, misschien 5 miljoen, maar heeft ook veel minder PL ervaring. Maar wat je zegt voor Gabriel geldt ook voor Lewa, neemt een stap omlaag in het geval van Arsenal.

15 mei 2022 om 12:33

Jesus afwijzen en dan met Toney komen, hou op zeg.

Nou nou nou torenhoog dat valt wel mee toch. 50M voor een bewezen premier league spits bij City is niet heel veel als je ziet dat Chris Wood 30 M was.

11 mei 2022 om 21:11

Ik vind het nog best veel. Voor 50 miljoen kun je ook Gnabry (geen spits, maar wel veel betere vleugelspeler) halen, en voor 20 miljoen euro meer heb je Darwin Nunez, wat ook een betere spits is. Ik vind het prima hoor. Voor mijn club altijd lekker om 50 miljoen te krijgen voor reserves, na Ferran Torres, maar als Arsenal zijnde had ik dit niet gedaan. Lautaro was overigens ook een betere optie voor 60 miljoen dan 50 miljoen voor Jesus.

11 mei 2022 om 21:17

Gnabry? Geweldig voor Bayern maar de PL is andere koek, ik zie hem graag terug komen maar je moet vooruit blijven kijken. Jesus heeft goede positionering en werkt hard en bij Arsenal kan hij de main man zijn. Dit doet City toch wel slim, die 50m pond voor Haaland hebben ze gelijk bijna terugverdiend.

11 mei 2022 om 21:17

Gnabry is dan ook geen spits zermatt.

11 mei 2022 om 21:18

Want Gnabry wil ook echt naar Arsenal...

11 mei 2022 om 21:20

ayCaramba “geweldig voor Bayern maar de PL is ander koek” Gnabry is voor iedere top club in Engeland een zeer welkome versterking. Je onderschat imo een beetje hoe goed Gnabry wel niet is. Beter dan menig buitenspelers die nu in de top van de PL rondlopen..

11 mei 2022 om 21:26

Salmad ik ben het met je eens maar hij is eerder gewogen en te licht bevonden voor de PL alhoewel ik zijn 4 goals tegen Spurs in de CL 2 jaar terug keihard aan het vieren was. Hij is zeer welkom maar net als Jadon Sancho en Timo Werner geen zekerheidje.

11 mei 2022 om 21:37

ayCaramba, de beste man was 20 jaartjes jong destijds beetje gek om dan te stellen “te licht bevonden”. Hij speelde bij een (met alle respect) matige Arsenal op dat moment, niet heel gek dat je als 20 jarige jochie dan je draai niet kunt vinden. Ik zou zeggen kijk is vaker naar Bayern en je zult versteld staan wat voor progressie deze jongen doorgemaakt heeft. Vind imo dat je hem veel te laag rangschikt, als je hem in hetzelfde rijtje zet als Sancho en Werner. Ik volg de Bundesliga op de voet, en ik vind dat hij echt één van de toppers is van Bayern.

11 mei 2022 om 21:57

Ik ben echt een grote fan van Gnabry, ik was een van de weinige die er tegen was toen Arsenal hem verkocht en ik zie de groei maar ik vind dat Arsenal met bewezen PL spelers aan de slag moet op dit moment en Gnabry zou toch niet komen. Om te bedenken dat Wenger hem liet gaan voor 5 miljoen, daarvoor kocht hij Mustafi en Xhaka voor 71 miljoen

11 mei 2022 om 22:12

Ja en Lookman en Gray mislukten in Duitsland en doen het nu weer goed in Engeland. Wat is je punt?

11 mei 2022 om 22:18

Hoeveel topspelers en dan vooral top spitsen uit de Bundesliga ken je die geslaagd zijn in de PL? Lookman en Gray kwamen niet bepaald binnen als de grootste spelers.

11 mei 2022 om 22:26

De lijst is legio lang die wel geslaagd zijn. Onder andere De Bruyne, Gundogan, Sane, Son, Berbatov, Klinsmann, Ballack, Schurrle, Havertz (vind ik geen flop), Mertesacker, Hamann, Dzeko, Aubameyang, Xhaka, Fuchs, Okazaki, VD. Vaart, Matip, Roberto Firmino, Thiago, Hleb, Rosiscky, Lehmann enzo kunnen we nog wel even doorgaan. Zitten ook genoeg spitsen tussen dus.

11 mei 2022 om 22:49

De Bruyne, Auba, Van der Vaart en Thiago zie ik niet als Bundesliga spelers maar spelers die in de Bundesliga hebben gespeeld. Schurrle en Sane waren niet echt geslaagd, Dzeko miste veelte veel grote kansen bij City. Klinsmann was geweldig maar volgens mij was hij er maar 1 seizoen? Berbatov, Gündogan, Ballack, Lehmann, Hleb en Firmino springen eruit.

11 mei 2022 om 22:59

Jij had het over spelers die van de Bundesliga naar de Premier League gingen. Zo houd je natuurlijk niemand over als je op die manier gaat redeneren. Dat is toch wel opmerkelijk, omdat De Bruyne pas echt doorbrak bij Wolfsburg en voor enorm veel geld daar ook is weggekocht. Maar goed ik vond Schurrle wel degelijk belangrijk voor Chelsea, jusit met zijn terugkeer naar Duitsland faalde die volledig bij Wolfsburg en later Dortmund. Sane was ook gewoon belangrijk onder Guardiola, maar wou perse weg omdat die 100% garantie op een basisplaats wou.

14 mei 2022 om 13:28

Ja Gray en Lookman doen het echt geweldig.. horen gewoon bij de matigere aanvallers in de competitie. Gray bij een degradatie team en Lookman bij een middenmoter waar ze in Duitsland in de (sub)top speelden..

11 mei 2022 om 21:12

Pre corona was dit idd een normaal bedrag geweest in de voetbalwereld. Maar de zaken liggen na twee jaar weer totaal anders. Niet voor alle clubs natuurlijk.

11 mei 2022 om 21:23

Heeft een eenjarig contract hé? 50 miljoen vind ik best een hoog bedrag, maar ben tevreden met deze aankoop.

15 mei 2022 om 12:34

Wood ging voor 30m omdat hij van een directe concurrent kwam en omdat Newcastle geld als water heeft, dat is een transfer dat niet representatief is voor de prijs-kwaliteit verhoudingen die je op de markt normaliter tegenkomt.

dat zou GEWELDIG ZIJN !!!!!!!!

Dit is een zeer goede zet van Arsenal! Met Saka & Martinelli op de flanken heb iig al een goede verjongde voorhoede.
Betekend dat Nunez dan hoogstwaarschijnlijk naar United verkast??

11 mei 2022 om 21:25

50 miljoen euro voor een spits die er bij City niet eens 10 weet te maken. Hij is natuurlijk ook geen 21 meer, maar 25 jaar. Natuurlijk geen slechte speler, maar een speler als Gabriel Jesus gaat je niet zozeer veel beter maken en dat mag je wel verwachten met die bedragen. Vooral omdat dergelijke transfersommen voor Arsenal best behoorlijk zijn.

11 mei 2022 om 21:59

Ja he. Net als die keeper die 3x degradeerde, dat spelertje dat het niet bij Real kon redden of misschien die onbekende japanner zonder echte positie.Pff die spelers hebben Arsenal helemaal niet beter gemaakt. Verwacht bij Jesus hetzelfde...

11 mei 2022 om 21:33

Dat zou wel top zijn. Die jonge spits die ze zoeken. Zie wel potentie in die jongen

11 mei 2022 om 22:21

Wel een typische Arsenal aankoop. Een wisselspeler/afdanker van een grotere club halen en dat dan presenteren ala topaankoop. Geen slechte speler hoor, maar hadden ze hem zelf niet destijds direct uit Brazilië kunnen halen? Dit is iemand die goed kan trekken en sleuren, maar ik had eerder een kapstok type spits gehaald. Zo heb je wel heel weinig lengte voorin.

11 mei 2022 om 22:33

Als Everton degradeert, zou Calvert-Lewin een goede type zijn voor een spotprijs. Wie weet halen ze hem nog erbij.

12 mei 2022 om 09:19

Kom je dan eens met een waardig alternatief El Fenomeno? Of ga je je, zoals steeds, weer beperken tot kritiek geven?

Wie moeten ze dan halen volgens jou?

Jesus is een jonge spits, met PL ervaring, die bewezen heeft een goal te kunnen maken (als hij op zijn positie mag spelen). Noem eens een beter en haalbaar alternatief.

12 mei 2022 om 12:13

Kom met een waardig alternatief vind ik altijd een beetje goedkoop scoren. Je mag toch verwachten dat een PL scout toch een beter zicht heeft dan een VZ gebruiker die misschien 3 competities volgt. Of het een typische Arsenal aankoop is weet ik niet, maar kom met een alternatief is zinloos en gaat nergens over.

12 mei 2022 om 12:33

Het gaat erom dat het makkelijk is om te zeggen dat speler X niet bij club Y past, zonder redenen te geven waarom die dan niet past en dan zelf niet een speler aan te dragen. We werken hier geen van allen bij een club, dus ik snap niet goed waarom je over PL scouts begint.

12 mei 2022 om 14:28

Je hebt gelijk wandering, zie de Arsenal aanhangers hier ook doen voorkomen alsof het een topspits is die echt alles kan. Nou, als dat het geval was geweest, dan had City hem ook nooit laten gaan.

12 mei 2022 om 14:47

@wandering:

Dat zou je van jouw comment ook kunnen zeggen dat het goedkoop scoren is. Ik verwacht in een discussie dat wanneer je het niet eens bent of een andere mening hebt, je dan ook zegt waarom (of in dit geval met een alternatief komt)

Niemand van ons is een scout maar ieder van ons kan toch wel een naam geven van een speler? Als El Feno zegt dat Jesus niet je dat is, wie dan wel?

Zonder een alternatief is hij weer gemakkelijk kritiek aan het geven... zoals steeds. En das vervelend.

12 mei 2022 om 14:50

El Feno: nuance jongen, nuance... Wij vinden dit een topspits voor Arsenal(dat is de nuance), wat geen topclub meer is. En dus past deze jongen perfect bij Arsenal en is de kans groot dat hij het beter gaat doen dan de jongens die er nu lopen.

Ergo: Arsenal gaat er de facto op vooruit met Jesus.

Niemand schrijft ergens dat deze jongen 'the total package' is want dan zou hij a/ nooit naar Arsenal gaan en b/ City nooit verlaten.

Maar zoals aangegeven, enige nuance is je vreemd (zeker als het Arsenal betreft).

12 mei 2022 om 16:28

Ja, nu is het ineens voor Arsenal een topspits, terwijl als ik zo lees al die aanhangers het gewoon een topspits in het algemeen benoemen. Verder heb ik vaak zat namen genoemd voor aanwinsten van Arsenal, wellicht iets beter opletten.

Ik denk dat dit een hele goede spits is voor Arsenal. Heeft zich toch al redelijk goed bewezen in de PL en is voetballend ook prima. Tuurlijk mist hij wel wat kansen maar ik denk dat hij met vertrouwen van Arteta nog beter kan worden. Ook nog ‘maar’ 25 en toch al jaren spelend in de PL. 50 miljoen valt ook mee en hierdoor kun je ook nog een back up spits ophalen.

14 mei 2022 om 12:29

Als die Arteta maar geen verkeerde blik geeft want dan staat die ernaast!

Ik ben niet zo overtuigd van hem. Duidelijk een van de mindere spelers bij City. 50 miljoen is ook erg veel geld voor iemand met een eenjarig contract. Nunez was een betere optie geweest.

11 mei 2022 om 21:16

Inderdaad. Lautaro overigens ook. Die kon Arsenal krijgen voor 60 miljoen.

11 mei 2022 om 21:21

Martinez past niet bij Arsenal. Dan heb ik nog veel liever Lacazette in de spits of Aubameyang.

11 mei 2022 om 21:25

Waarom past Lautaro niet?

11 mei 2022 om 21:34

Ho ho..."kon krijgen"...???

11 mei 2022 om 22:01

Arsenal moet een spits hebben dat kan meevoetballen. Een targetman mag ook. Martinez is geen van beiden.

12 mei 2022 om 09:22

Zermatt: Lautaro? Nope, door verschillende Inter fans hier reeds meerdere malen bevestigd dat hij niet weg wil bij Inter en ALS hij al weg zou gaan, dan prefereert hij de Spaanse competitie.

Leuk, dat name droppen maar hou het wel realistisch. Het is geen Fm... Ik mis nog enkel opmerkingen van het niveau ' waarom heeft Arsenal Haaland niet gehaald'

Zucht

12 mei 2022 om 12:17

Kijk dit bedoel ik nu, in een reactie vraag je een alternatief, komen ze met een alternatief dan is het geen niveau.

12 mei 2022 om 14:53

Waar schrijf ik dat Lautaro geen niveau heeft? Mocht je begrijpend lezen, dan zou je gelezen hebben dat ik schrijf dat Lautaro geen interesse heeft om Inter te verlaten en dus geen optie is. Dat zou 'meesterscout' Zermatt toch mogen weten...?

Los daarvan zou Lautaro een uitstekende versterking maar als hij niet wil komen is het een irrelevant alternatief. Dan kan je evengoed de naam Haaland of Mbappe laten vallen...

Begrijp je?

15 mei 2022 om 02:07

We hebben een type giroud nodig? of een type vpersie..

12 mei 2022 om 09:21

@benzema: Haaland was nog beter geweest maar ja... Of misschien Mbappe?

Van de haalbare opties , die een meerwaarde betekenen, komt Arsenal uit bij Jesus of Nunez. Met dat verschil dat Nunez 80 miljoen moet kosten. Jesus is PL proven en 50 miljoen, wat maakt dat er budget over blijft voor een 2de spits (want Arsenal moet 2 spitsen kopen)

12 mei 2022 om 10:38

Hoe kom je nou weer bij die noemen? Totaal niet haalbaar. Ik heb het over Jesus en Nunez waarvan ik Nunez de betere vind.

15 mei 2022 om 12:39

Ik snap de obsessie met die Nunez niet. Elke keer dat ik hem heb zien spelen, maakte hij totaal geen indruk op mij.

Fantastische aankoop. Voetballend sterk en heeft zich al jaren bewezen in de Premier League + Arteta ken hemt goed. Andere spitsen zouden veel meer kosten en zijn toch flinke gokjes zoals een Nunez of Isak, dan kun je beter budget overhouden voor Tielemans en andere versterkingen.

11 mei 2022 om 21:19

Tielemans gaat Arsenal ook niet verder helpen. Overschatte voetbal die een matig seizoen kent. Iemand als Fabian Ruiz of Ruben Neves zou een veel betere versterking zijn dan Tielemans. Zelfs Frenkie de Jong sluit ik niet uit als versterking voor Arsenal. Frenkie zou bij Arsenal veel beter tot z'n recht komen dan bij Barca.

11 mei 2022 om 21:33

Ach aan het begin van het seizoen was ook iedereen aan het lachen over Ben White, Tomiyasu, Ramsdale en Ødegaard. Ik weet zeker dat Jesus en Tielemans enorm veel gaan toevoegen aan dit elftal.

15 mei 2022 om 12:40

Aan de andere kant, hetzelfde kunnen we niet zeggen over Tavares en Lokonga.

11 mei 2022 om 22:51

Alsjeblieft geen Tielemans. Vol voor Ruben Neves gaan.

12 mei 2022 om 09:23

@jaricho: ik heb in Belgische media gelezen dat Tielemans aan het praten is met Arsenal dus de kans bestaat wel dat die naar ons komt. Zou een goeie versterking zijn.

Dit zou een prima deal zijn voor Arsenal. Een spits met ervaring op het hoogste niveau die ook nog genoeg potentie heeft om beter te worden.

Ik denk dat dit een goede deal is voor Arsenal en City. 50 miljoen is veel geld voor een contract tot 2023, maar Jesus is nog jong en heeft een gigantische berg aan ervaring in de Champions en Premier League. Daarnaast is het gewoon een goede speler, en ik denk dat hij beter tot zijn recht kan komen bij Arsenal. Dan kan nummer 9 gelijk naar Haaland, tenzij hij ervoor kiest om met het zelfde nummer als zijn vader te spelen (bij City). Als Jesus weg gaat moet er overigens wel nog iemand bij die op rechts kan. Torres en Jesus en Aguero out, en Haaland en Grealish terug.

11 mei 2022 om 21:20

B. Silva, Mahrez, Sterling en Foden kunnen allen op rechts. Genoeg opties dus.

12 mei 2022 om 01:45

En die jonge Argentijnse spits komt. Alvarez?

Ik heb nog wel mijn twijfels bij Jesus. Voetballen kan ie wel, maar het is niet echt een goaltjesdief. Maar misschien met het vertrouwen van Arteta en echt een basisspeler dat zijn niveau ook een stuk omhoog gaat en meer goals zal maken.

Voor Arsenal zou dit top zijn. Prima speler. Wel gek het bedrag (best hoog voor een 1 jarig contract). En als je dan kijkt wat Haaland gaat kosten. Alhoewel de commissies het bedrag ook wel omhoog laten schieten (alhoewel wie weet zijn er ook betalingen achterom, is city wel bekend mee zoals bij Mancini). Arsenal gaat iig met Jesus er zeker wel op vooruit. Kan meteen mee met Arteta's spelstijl ook. Leuk om te zien dat Arsenal met Arteta stapsgewijs stappen omhoog maakt ook.

11 mei 2022 om 21:47

Haaland 60 miljoen en 'maar' 30 commisie in totaal zogezegd. Dat lijkt mij heel ongeloofwaardig, zeker na die uitspraken van Bayern dat ze zeiden dat ze achterover vielen. En dan het salaris toevallig gelijk met de topverdiener. Ik geloof er weinig van.

1 jarige contract voor 50 miljoen euro. Zo enthousiast ben ik niet. Het klinkt raar maar het is een te veilige keuze voor Arsenal. Hij heeft geen verborgen potentie dat met meer speeltijd en vertrouwen naar voren komt. Mocht hij komen en spelen. Dan zal ik zeker voor hem juichen. En hoop dat hij mijn mond snoert. Dan zal ik mijn mening met plezier veranderen. Maar zo op het eerste oog moet Arsenal een betere spits kopen of Arteta moet 2 spitsen kopen. Arsenal kennende gaat dat niet gebeuren en is Jesus nu onze nummer 1 target.

11 mei 2022 om 21:21

Welke betere spitsen zijn haalbaar dan? Arsenal haalt hopelijk voor ze Champions League voetbal, waardoor dat mogelijkheden geeft. Maar spelers als Lewandowski, Benzema en Haaland gaan er niet komen.

11 mei 2022 om 21:28

Darwin Nunez, Schick, Lautaro en Osimhen

11 mei 2022 om 21:44

Die Osimhen vind ik echt niet heel bijzonder. Lautaro weet ik niet of die van Inter naar Arsenal wil. Nunez is overpriced en Schick is ook aardig duur. Vind ik ook een stap zijwaarts (al is Arsenal wel een grotere club dan Leverkusen en betere competitie).

11 mei 2022 om 22:15

Ik kan namen noemen en je kunt ze allemaal wegschieten maar soms moet je creatief scouten. Ik zou het niet erg vinden als elders een spits met veel potentie wordt gekocht zoals Scamacca.Ik heb genoeg van Jesus gezien dat Arsenal hem na 3 jaar moet vervangen wanneer Arsenal andere doelen heeft dan top 4 halen.

11 mei 2022 om 22:35

Al die spelers zijn voetballend zo veel minder dan Jesus. Je maakt echt niet zomaar deel uit van de selectie van Pep.

Alleen omdat Gabriel Jesus niet aan de lopende band scoort wordt hij niet op waarde geschat, maar de meeste City fans weten wat ze gaan missen. Een zeer technisch begaafde hard werkende en complete spits.

Dit jochie kent amper zwaktes. Zelfs een bovengemiddelde kopper met zijn geringe lengte.

11 mei 2022 om 23:07

En toch ArsenalAddict, toch vind ik dat gebrek aan goals wel vervelend. Want wij missen juist een klinische spits. Ik ben niet per se tegen zijn komst hoor, maar ik vind hem qua goals tot nu toe dan niet goed genoeg. En heel eerlijk, we hebben wel goals nodig. 56 doelpunten voor dit seizoen is natuurlijk voor ons niet bepaald voldoende..

11 mei 2022 om 23:26

Als het allemaal klopt wat ArsenalAddict hier zegt, dan had City hem natuurlijk never nooit weggedaan. Hij is gewoon niet goed genoeg, net als die twee Spanjaarden die naar Barcelona vertrokken. Het is geen slechte speler, maar geen goalgetter en vergeet niet dat het makkelijker is om bij City te spelen dan bij Arsenal.

11 mei 2022 om 23:32

Minder druk bij Arsenal vergeleken met City, het focal point zijn en meer speeltijd wat zijn vertrouwen ten goede zal komen. Allemaal punten waardoor je weleens meer zou gaan scoren.

Hij heeft zich al bewezen in de competitie, dat is een groot risico bij een spits uit een andere competitie.

Gabriel Jesus trekt de aandacht en trekt ruimtes, ruimtes waar Martinelli, ESR en Saka in kunnen duiken. Voetballend is Jesus dus sterk waardoor anderen renderen.

Als je er goed over nadenkt is dit de perfecte spits voor Arsenal. De filosofie om aan de bal te zijn en te combineren door het midden.

11 mei 2022 om 23:36

Pep heeft altijd gezegd spelers te laten gaan die weg willen of niet gelukkig zijn. Gabriel Jesus heeft allang zijn waarde bewezen. Je speelt niet 6 jaar voor City als je niet goed genoeg bent, zo simpel is het.

Jesus wil vaker spelen en waarschijnlijk belangrijker zijn in een team. Met de komst van Haaland valt dat doek simpelweg.

En dat laatste moet ik je ongelijk geven. Bij City ligt de druk nog hoger omdat ze daar perfectie nastreven, bij Arsenal zit je in een fase van opbouw en daar horen fouten bij. Jesus voelt iedere keer dat hij het mag laten zien de druk dat het nu ech tmoet gebeuren, anders sta je er naast. Dat is de standaard bij City.

11 mei 2022 om 23:46

Zal juist druk voelen bij Arsenal, want bij City kende hij zijn rol, bij Arsenal zal die in de basis staan en moeten scoren. Bij City had die betere spelers om zich heen en gaat het tempo veel sneller. Moet het nog maar eens zien in de kleine ruimtes bij Arsenal met een lager tempo en minder kwaliteit om hem heen.

11 mei 2022 om 23:51

Tempo ligt hoger, dus lastiger voetballen. Tegenstanders van City graven zich nog meer in, want vol op de aanval is per definitie kansloos, ergo lastiger voetballen, moeilijker scoren.

Uiteraard heb je daar ook betere aanvoer, maar de druk ligt echt wel hoger bij het team van Pep. Jesus kijkt bij Arsenal om zich heen en ziet dat iedereen zo groen als gras is. Hij kan zich daar profileren als de aanvalsleider.

De hoop is dat het ego van Jesus dusdanig wordt geprikkeld dat hij het mannetje kan worden en dat instinct vrijkomt wat een spits een spits maakt voor zijn team.

11 mei 2022 om 23:56

Ik snap niet waarom iemand zo ver wil gaan om een speler/club naar beneden te halen. Een lager tempo is altijd makkelijker voetballen. Hij krijgt nu wat meer minuten en maakt binnen 3 potjes 6 goals geloof ik, maar hij zal moeite hebben om te scoren omdat er zoveel druk op zit. Jesus zit al 6jr bij City maar Arsenal had hem zelf uit Brazilië moeten halen. Echt awkward.

11 mei 2022 om 21:35

Wat Arsenal juist niet moet doen is gokken door een spits uit een andere competitie te halen tenzij het een Haaland of Benz is en die komen niet. Ik begrijp best wat je bedoelt maar er is een Braziliaans connectie nu en er waren weinig alternatieven. We moeten stapsgewijs de weg omhoog vinden en dit is daarom een prima keuze.

11 mei 2022 om 21:45

Echt hoor je leest weer overal namen als Nunez of Isak, maar als je zo iemand voor 90 of 100 miljoen koopt op de gok zoals Nicolas Pepe, staan ze daarna te springen hoe dom het was. Dan liever een BPL proven spits die Arteta goed kent en in het voetballende profiel past.

11 mei 2022 om 21:48

Het zijn ook spitsen waarbij ik mij daadwerkelijk afvraag of die beter zijn dan Jesus. De statistieken van Isak zijn ook behoorlijk karig met al maar 5 La Liga goals.

Prima aankoop van Arsenal. Kan op alle posities in de aanval spelen.
50 miljoen is wel veel geld voor slechts 1-jarig contract.

City verkoopt de wisselspelers iig goed. Ferran Torres ook voor 55 miljoen verkocht.

Dit is wat Fenomeno bedoelde Arsenal trekt alleen maar net niet spelers aan door hoge bedragen te betalen voor dit soort spelers, eerst Pepe nou Jesus ga je echt niet mee om de titel strijden

11 mei 2022 om 21:37

Ondertussen is Jesus een kern speler de afgelopen jaren van Man City en doen zij ieder jaar mee om de titel en pakken zij hem de afgelopen 5 jaar vaker wel dan niet. Lekker bezig Aqua.

11 mei 2022 om 22:02

Met Jesus ga je echt niet mee om de titel strijden...

Hij vecht nu zeker tegen degradatie?

11 mei 2022 om 22:29

En bij Arsenal spelen ze anders dan bij City. Het zal voor Jesus veel lastiger worden om bij Arsenal te presteren want bij City voetbal je telkens op de helft van de tegenstander en die hebben op iedere positie meer kwaliteit.

11 mei 2022 om 23:13

Het zal bij Arsenal imo juist makkelijker zijn om te presteren aangezien die daar echt 100 procent vertrouwen zal krijgen, wat hij bij City nooit had (al deed hij het naar behoren). Snapte de overstap naar City ook totaal niet aangezien hij beter is in omschakeling.

12 mei 2022 om 00:22

Eerst Pépé, dat was in 2019.. Wat denk je van Ramsdale, Odegaard, White, Tomiyasu, Partey, Gabriel, Tierney, Martinelli, Saliba?

12 mei 2022 om 01:28

234 wedstrijden voor City, 95 goals en 46 assists. Daarnaast nog maar 25 jaar en meermaals kampioen geworden in Engeland. Multifunctioneel en kan scoren tegen topteams. En dan vergelijk je Jesus met Pepe?

12 mei 2022 om 09:26

@arsenalz: true. En hoeveel van die 234 wedstrijden speelde hij als invaller? Of als flankspeler? En alsnog bij 140 goals betrokken in 234 wedstrijden.

Uitstekende spits voor Arsenal. Kan goed meevoetballen, heeft snelheid, techniek en kent de competitie. 50 miljoen is hij zeker waard.

11 mei 2022 om 21:34

scoort weinig en is het net niet speler, ze leren het maar nooit he kijk Pepe volledig mislukt.. ook voor veel geld gehaald..

11 mei 2022 om 21:38

Maar andere spitsen zouden een nog grotere gok zijn. Namen als Osimhen, Isak en Nunez kosten tussen de 80 en 100 miljoen en zijn net zo'n grote gokjes als een Nicolas Pepe. Jesus heeft zich al jaren bewezen in de Premier League.

11 mei 2022 om 21:48

Welke vergelijkbare international van rond die leeftijd zou je kunnen halen voor circa 50mil?

11 mei 2022 om 22:03

Ik snap niet waar de vergelijking met Pepe vandaan komt. Als je ook maar een beetje verstand van voetbal hebt en beiden hebt zien spelen, zou je dit niet roepen.

Pepe en Gabriel hebben totaal niets met elkaar te maken als het gaat om voetbalstijl of kwaliteiten.

11 mei 2022 om 23:00

Totaal niet te vergelijken. Ondanks mijn twijfels heeft Jesus het al bewezen in de BPL in tegenstelling tot Pepe. Btw, Pepe was een aankoop van Raul Sanlleh. Emery wou Zaha.

11 mei 2022 om 23:11

Bewezen bij city ja, bij een subtop club als Arsenal wordt het een stuk lastiger voor hem.

11 mei 2022 om 23:56

Noem mij dan eens iemand die beter en haalbaar is. Nunez? 100 mln en geen idee of die wil. Isak? David? Allemaal een grote gok en duurder. Er is gewoon niets beters op de markt voor Arsenal dan bv Jesus. Het is tot nu toe geen klinische spits, maar wel een aardig complete. Als hij het volle vetrouwen krijgt en de nr 1 is, dus wat die bij City niet was, kan het geweldig uitpakken.

12 mei 2022 om 09:28

@gooner: op die vraag zal je geen reactie krijgen... Types als Zermatt, Aqua en El Fenomeno zijn goed in kritiek geven maar van zodra je ze vraagt om een haalbaar en gelijkaardig alternatief te noemen hoor je ze niet meer.

Best sneu...

12 mei 2022 om 09:46

Feno noemde Gnabry, wat ik een heerlijke speler vindt hoor, maar die wil juist weg bij Bayern om ergens te kunnen cashen en als er iets bij ons juist net opnieuw ingericht is, is het het salarishuis. Zonde om dat voor 1 speler weer overhoop te gooien. Daarnaast zou Gnabry wellicht een speler zijn waar Feno normaal over zou zeggen 'waarom zou die van X naar Arsenal gaan?' dus ik begrijp die aanbeveling ook niet echt.

Anyway, je hebt verder natuurlijk gelijk dat zij liever bashen op Arsenal dan serieuze bijdrages leveren. Al is Zermatt nog wel redelijk mild, totdat je hem tegenspreekt want dan komt zijn treurige manier van discussiëren naar boven 'je bent gewoon zuur dat X niet naar Arsenal is gekomen en daarom reageer je zo'

Zeker blij mee als Arsenal supporter. Dit is een uitstekende spits en past in het systeem dat Arteta wil spelen.

Mensen die Vlahovic, Darwin of Isak graag zouden zien komen voor 70m, zijn dezelfde mensen die dit torenhoog vinden.

Bewezen spits in de Pl, in een team dat amper een spits gebruikt. 25 en voor 50m?

Steal baby.

Ik vind 50 miljoen niet torenhoog voor een spits van zijn kaliber

Haha al die figuren die dit downplayen. Gabriel Jesus is een belangrijke speler geweest voor het team dat Engeland al tijdenlang domineert. Dit is geen koekenbakker. Dat je uberhaupt deze transter kan maken is een wonder.

Dit is verreweg de beste keuze die je kan maken in de huidige markt, vergeet al die gemiddelde spitsen waar het dubbele voor wordt gevraagd.

11 mei 2022 om 23:58

Precies dit. Jesus is geen wereldtop en komt daar (tot op heden) voor tekort, maar voor Arsenal zou dit een top transfer zijn. 25 jaar, Pl bewezen en hij wordt de nr 1.

12 mei 2022 om 01:51

Dat hij zal vlammen en een geweldige spits bij Arsenal zal zijn is voor mij een zekerheidje. Deze jongen is zo compleet. Bij Brazilië ook vaak geweldig. Geef hem vertrouwen en maak hem belangrijk en het word genieten.

12 mei 2022 om 11:19

Eens. Al moet er wel echt nog een spits bij. Een ander type die wellicht meer in de lucht kan brengen en/of nog beter met de rug naar het doel kan spelen. Een type als Vlahovic (en nee, die is niet haalbaar) of een Calvert-Lewin (niet volledig van overtuigd) of een Isak (minder seizoen, wellicht nu goedkoper?).

Verder hoop ik dat Nketiah gewoon bijtekent. Doet het nu best prima en als hij verlengd en er komen 2 spitsen, heb je gewoon voldoende bezetting voorin. Dan kan Jesus zo nu en dan ook eens een potje als buitenspeler spelen!

Prima spits voor Arsenal. Heeft PL ervaring en dat is belangrijk, niet iedereen kan daar aarden. Daarnaast vond ik hem in de tweeluik tegen Real toch heel goed spelen. Wat mij betreft was dat het bewijs dat hij mee kan in de echte top. Als hij volgend jaar basis speelt en vertrouwen krijgt gaat hij zeker veel scoren. En natuurlijk kan hij goed meevoetballen in het spel van Arsenal. Ik snap alle negativiteit hier niet echt, ik had ook liever Mbappe gehad, maar het blijft Arsenal en we moeten realistisch blijven.

Geen wereldaankoop maar prima op dit moment voor Arsenal. Vraag me alleen af er nog een spits erbij komt want als Nketiah en Lacazette weg zijn is Jesus alleen niet voldoende ondanks dat Martinelli daar ook kan spelen.

11 mei 2022 om 23:10

Ik hoor wel geruchten dat Arsenal Nketiah wilt verlengen, maar ik zie idd toch wel graag een back-up nog komen indien mogelijk.

Ik denk dat Jesus veel mensen de monden zal snoeren. Dit is een goeie spits voor Arsenal. Zeker door de manier hoe Arsenal speelt. Ben hier van overtuigd.
Je kan misschien zeggen dat 50mil teveel is. Maar wie zou dan een betere optie zijn, en voor dit geld?

11 mei 2022 om 23:26

Ik weet het wel zeker blink, maar de mensen die nu roepen dat Jesus niet that guy is, riepen hetzelfde over Ramsdale, White en Tomiyasu. Ode werd ook maar flauwtjes ontvangen, was ik zelf ook schuldig aan. Ik geef me volledig over aan het oog van Arteta, als hij Jesus wil, wil ik Jesus ook.

11 mei 2022 om 23:46

Tomiyasu kende niemand, kritiek was nergens op gebaseerd. White stond bekend als een hele goede ballplaying CB, alleen te duur, maar ja Engels dus ook weer niet. Als je verstand hebt van voetbal kan je de transfer van Odegaard alleen maar hebben omarmd. Alleen Ramsdale was een groot vraagteken. Heel veel mensen roepen maar wat.

Succesvolle transfers geven vertrouwen, maar bij een transfer als Jesus is het analyseren snel gebeurd.

11 mei 2022 om 23:53

Ik vond Ode de eerste maanden wat onwennig en vond m teveel in de duels komen, die hij aflegt vanwege zijn fysiek. Nu is hij de absolute motor en captain van dit team.

Jesus is een topaankoop.

12 mei 2022 om 00:06

Odegaard had ook even nodig, maar niet meer dan logisch zeker als klassieke 10.
Mensen waren echter heel snel met de kritiek, terwijl de jongen gewoon voetbal ademt. Die techniek, aannames en balbehandeling is om je vingers bij af te likken. Wat hij in Spanje liet zien was ongekend. Al met al heeft hij zich juist heel snel aangepast.

Maar goed, een fanbase die eigenlijk beschadigd is na al dat leed de afgelopen jaren kan je het ook niet kwalijk nemen dat ieder negatief dingetje uitvergroot wordt.

Gelukkig heerst er nu een wat gezondere sfeer.

12 mei 2022 om 01:53

Jesus gaat geweldig zijn dat is voor mij iets wat zeker is. Met vertrouwen en de juiste speelwijze zie ik hem exploderen. En als iemand hem kent is het Arteta wel.

11 mei 2022 om 23:29

Ik hoop dat je mijn ongelijk bewijst.
Vind je het niet mooi dat Arsenal een Braziliaans kleurtje krijgt?
Technisch directeur is Braziliaans en met Jesus erbij hebben we drie Gabriels in de selectie. En alledrie zijn ook opgeroepen voor Brazilië vandaag

12 mei 2022 om 00:10

Zeker mooi om te zien hehe, en terecht natuurlijk dat ze opgeroepen zijn. Mogen Arteta dankbaar zijn.

Absolute topspits en voor 50 miljoen euro ook best wel een koopje. Lekker bezig Arsenal!

Goede spits!
Had liever gezien dat de blinde draver Sterling vertrok- gratis.

Arsenal moet het vaak doen met spelers die niet helemaal zijn geslaagd in de top

12 mei 2022 om 09:31

Tja, Arsenal is dan zelf ook niet helemaal top op dit moment... Maar in het verleden heeft deze strategie Arsenal wel naar de top gebracht. Henry, Viera, Bergkamp,... allenaam spelers die 'gefaald' hadden bij topclubs maar bij Arsenal elite spelers werden.

Van alle haalbare en beschikbare spitsen is Jesus de beste die Arsenal kon aantrekken want spelers als Lewa, Haaland of Mbappe zijn simpelweg onhaalbaar voor een club als Arsenal.

Bovendien is 50 miljoen een prima prijs want dat wil zeggen dat er budget overblijft voor nog spelers (tielemans, extra spits)

12 mei 2022 om 09:42

Klopt, maar dat is juist wel een goede manier om relatief bewezen spelers te kunnen halen die voor een club flink onder die top absoluut van meerwaarde zijn! Het is niet alsof Arsenal 2e is achter City he. Als het allemaal lukt, wat ook nog een relatief grote als is, schrapen we top 4 binnen dit seizoen. Met een mega achterstand op Liverpool en City. Dus een ''afdankertje'' van City is over het algemeen voor ons een absolute topper .

12 mei 2022 om 09:49

Ik begrijp uberhaupt niet waarom sommige(!) leden hier doen alsof afdankertjes vies zijn. Ik kan er niet mee zitten in ieder geval. Maar het zielige is wel dat dan zelfs gedaan wordt alsof Ozil en Sanchez afdankertjes waren, terwijl die gewoon top gepresteerd hadden voor resp. Real en Barca.

12 mei 2022 om 10:48

Exact Jackieboy.

Men doet alsof Arsenal op het niveau van City en Liverpool zit en Jesus dus geen echte versterking is. Onzin natuurlijk.

Ik vind dit echt fantastisch werk van Arsenal mocht deze transfer doorgaan. Daarnaast heb ik in de Belgische media ook gelezen dat Arsenal aan het praten is met Tielemans (de redelijk betrouwbare krant in kwestie sprak van 'een betrouwbare bron dicht bij de speler', waardoor ik wel wat geoof hecht aan dat bericht).

Tielemans en Jesus zouden 2 geweldige versterkingen zijn!

12 mei 2022 om 11:16

Tielemans zou prima zijn, maar ligt vooral aan het bedrag. Ik denk namelijk niet dat hij de missing link op het middenveld gaat worden. Is in mijn ogen veel te inconsistent. En daarnaast heb ik het idee dat hij vaak rond 65 a 70 minuten de pijp al leeg heeft en vooral dat hij defensief nogal kwetsbaar is. Wel eens zijn mannetje laat lopen en dergelijke.

Bissouma zou ik bijvoorbeeld een heerlijke speler vinden. Brengt voetbal, maar vooral ook fysiek en defensieve kracht. Dan kan Partey wat meer in zijn huidige rol blijven spelen, als box - to - box speler. Die was aan een geweldige reeks bezig voor zijn blessure.

12 mei 2022 om 11:41

Daarnaast is Jesus ook echt geen afdanker.. een 25 jarige spits met bijna 100 doelpunten voor City en meer dan 50 interlands voor Brazilië. Wordt ook gewoon erg gewaardeerd bij City alleen wil gewoon eerste spits zijn.. Snap niet dat mensen hem zo makkelijk afkraken.. noem 5 betere spitsen die haalbaar zijn.

Ik denk dat dit een goede transfer is. 50 miljoen is wel veel geld, aangezien hij zijn laatste contractjaar ingaat. Dat is het enige minpuntje wat mij betreft. Als je hem nu voor een miljoen of 35 had kunnen halen, had ik gezegd: absolute steal.

Gabriel Jesus wordt vaak als links of rechtsbuiten gebruikt bij Pep. Ik denk dat hij met die jonge gasten om zich heen echt wel als spits genoeg doelpunten kan gaan maken voor Arsenal. Een flinke upgrade t.o.v. Nketiah / Lacazette. BPL Proven. Weet niet of hij ondertussen als homegrown geldt? Verder hoop ik dat er dan wel nog een ander type spits bij gaat komen. Een speler die echt heel goed met de rug bijvoorbeeld naar het doel kan spelen of erg sterk is in de lucht ofzo. Een speler ala Calvert-Lewin of iets dergelijks.

Gnabry had ik overigens graag zien komen. Arsenal fan en ex product. Kan als buitenspeler aan beide kanten spelen, kan als (valse) spits spelen en ook op 10 eventueel. Wilt volgens mij ook voldoende verdienen bij Bayern, maar wilt vooral een meer centralere rol krijgen wat ik heb begrepen.

Als Arsenal nu gewoon Jesus haalt en nog een andere spits (Calvert-Lewin, Richarlison, Isak of Nunez) en eventueel nog Nketiah kan verleiden tot een nieuw contract, zit je qua spitsen gebakken.

Lautaro ben ik wel van gecharmeerd, maar ik denk dat hij meer een 4-4-2 spits is en niet goed gaat renderen in de 4-3-3 / 4-2-3-1 die Arsenal wilt spelen. Denk dat Jesus dat veel beter kan.

En mensen die zeggen dat Nunez een veel betere spits is dan Jesus, mogen zich wat mij betreft gaan schamen. Nunez schiet nu ook pas voor het eerst op een hoger niveau met scherp. En ja, ik ben onder de indruk van hem, maar om hem nu al beter dan Jesus te achten gaat mij wel 2 stappen te ver.

Lijkt me een goede aankoop voor Arsenal, die maakt in 38 wedstrijden minimaal 20 doelpunten voor Arsenal.

Jesus is een goede voetballer. Top aankoop voor Arsenal!

14 mei 2022 om 20:02

Vind je? Kon Arsenal niet beter Nunez, Schick, Osimhen of Isak halen?

Betwijfel toch of hij in dit Arsenal de juiste man is ! Zeker en goede spits wat we hebben gezien bij City, maar dat is in een geoliede machine, zodat hij standaard wel zijn goals meepikt. Maar zo exceptioneel vind ik hem niet en dat is ook terug te zijn aan zijn statistieken. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar N’kunku of zelfs Martial die veel mee kwaleiten heeft

14 mei 2022 om 20:03

Martial totaal niet...

15 mei 2022 om 09:48

Martial totaal wel, die jongen heeft uitstekende kwaliteiten maar moet gewoon een team vinden waar dat eruit kan komen. En het vertrouwen van ze trainer krijgen. Dan neem ik als voorbeeld Henry voor zijn overstap toen hij bij Juventus zat en totaal geen vertrouwen had. Maar onder Wenger een Mega ster werd

15 mei 2022 om 12:44

Martial heeft zijn piekmoment bij Manchester United beleefd tijdens zijn debuut en heeft ook nog eens het IQ van een goudvis. Aub niet naar Arsenal.

Ik zie het wel zitten in Gabriel Jesus. Ik verwacht dat zijn meevoetballende kwaliteiten een verademing zullen zijn in dit elftal na jaren Lacazette en dat hij redelijk onbedreigd eerste spits zal zijn en dat dit feit ook gelijk ervoor zorgt dat zijn doelpuntenproductie flink omhoog zal gaan. Veel kritiek zie ik hier, maar zelf zie ik het niet zo.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren