Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Buitenlandse transfer lonkt voor Érick Gutiérrez na concrete belangstelling

Laatste update:

Erick Gutiérrez kan rekenen op de nodige interesse. De 26-jarige middenvelder van PSV veroverde in november een basisplaats onder Roger Schmidt en verdween sindsdien niet meer uit het elftal. Dankzij zijn goede spel kan de Mexicaan nu rekenen op interesse van onder meer Benfica, Fulham en Espanyol.

De buitenlandse interesse in Gutiérrez wordt genoemd door Voetbal International en het Eindhovens Dagblad. De middenvelder beschikt bij PSV nog over een contract tot medio 2023. Een langer verblijf in Eindhoven blijft een optie, maar PSV heeft Gutiérrez nog geen nieuwe contractaanbieding gedaan en ook is het nog onduidelijk of hij komend seizoen in de plannen van de nieuwe hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij past.

Mocht Gutiérrez besluiten toe te zijn aan een nieuw avontuur dan lonkt mogelijk een overstap naar Benfica, de club waar Schmidt komend seizoen de scepter lijkt te gaan zwaaien. Met Fulham, dat zich eerder deze week verzekerde van promotie naar de Premier League, Espanyol en interesse uit de Bundesliga heeft Gutiérrez over interesse in ieder geval niet te klagen. Gutiérrez maakte in 2018 voor ruim acht miljoen euro de overstap van Pachuca naar PSV. Bij de Eindhovenaren kwam hij sindsdien tot 92 officiële duels, waarin hij goed was voor 6 goals en 8 assists.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zeg snel verkopen. Laatste maanden wat aan het opkrabbelen maar heeft veel te weinig gebracht de afgelopen jaren. Nu kan je er nog wat aan verdienen

21 april 2022 om 08:45

Verlies beperken, denk niet dat hij voor meer dan 8 miljoen over de toonbank gaat.

21 april 2022 om 08:48

Overdrijven is ook een vak. Speelt de laatste maanden goed. Wel het moment om te cashen deze zomer. Gewoon 15 miljoen vangen moet lukken

21 april 2022 om 08:55

15 miljoen voor een speler die in 3 jaar misschien 5 goede potjes heeft gespeeld?

21 april 2022 om 08:55

@ Dutch_psv.. Je bent de komma tussen de 1 en de 5 vergeten denk ik..

21 april 2022 om 08:57

Hij schijnt voor 6 mln gekocht te zijn en staat dan voor 1,2 mln op de balans deze zomer. Ik denk dat het wel goed moet komen met verlies beperken.

21 april 2022 om 08:58

Haha 15 miljoen, en ook nog eens met een 1-jarig contract.

21 april 2022 om 08:58

15 miljoen euro? Op basis waarvan? Hij doet mee bij PSV en daar is alles mee gezegd. Het feit dat hij international is zegt werkelijk niets. Anders had PSV dat destijds ook moeten aftikken, en toen stond Gutierrez er beter op dan nu het geval is.

21 april 2022 om 09:09

PSV heeft destijds geen 15 miljoen voor Gutierrez betaalt hoor.

21 april 2022 om 10:05

Nee, daarvoor moet je bij Ajax voetballen toch..

21 april 2022 om 10:07

@diego forlan. ik vond die 15 miljoen euro al overdreven, maar het statement dat hij 3 goede potjes in 5 jaar zou hebben gespeeld overtreft het zeker.

21 april 2022 om 10:13

Het is wel een internationaal van Mexico wat hem wel wat meer waard maakt. Daarnaast heeft hij zich zondag ook mooi in de kijker gespeeld door een belangrijke rol te pakken in een topwedstrijd. 10 miljoen moet hij wel kunnen opleveren. Mag van mij ook wel blijven als hij de vorm van dit seizoen doorzet.

21 april 2022 om 10:37

Je mag blij zijn als je het aankoopbedrag van 8Mio gaat vangen dan heb je een klein verlies (variabele prestatie bonus) en mag je je handen dichtknijpen, net als Alvarez te traag en niet bepalend genoeg.

21 april 2022 om 10:40

Als ik me niet vergis is die 8 miljoen inclusief bonussen. Vast bedrag was destijds 6 miljoen. Dat lijkt me haalbaar.

21 april 2022 om 11:23

Daarnaast heeft hij een 1-jarig contract en is hij bijna volledig afgeschreven (op de balans). Als je er rond de 7 á 10 miljoen voor kunt krijgen mag je tevreden zijn als PSV zijnde. Ik denk overigens dat Sangare een goede cashcow wordt voor PSV die gaat minstens 30+ opleveren en als Gakpo ook vertrekt haalt PSV een hoop euro's binnen. Benieuwd naar de transferperiode verwacht een hoop mutaties bij PSV en Ajax. Tegelijkertijd verwacht ik dat niet bij Feyenoord en dat zou nog wel eens verassend goed voor hun kunnen uitpakken.

21 april 2022 om 11:30

@trobiii, denk je bij Feyenoord niet nee? Spelers als Bijlow, Malacia, Senesi, Kökcu, Sinisterra staan er in het buitenland natuurlijk prima op, zeker nu Feyenoord halve finale ECL heeft gehaald. En dan is het nog maar de vraag wat er met spelers als Til, Hendrix, Nelsson en Dessers gebeurt natuurlijk. Plus Linssen met een aflopend contract komende zomer. Nee, ik denk dat er bij Feyenoord minstens evenveel staat te gebeuren als bij Ajax en PSV hoor.

21 april 2022 om 11:42

@trobiii,

Ook bij Feyenoord gaan er mutaties komen en zij kunnen dit het slechts opvangen zowel financieel als met jeugdspelers/wisselspelers. PSV en ook Ajax hebben al flink wat euro's binnen gehaald en dat is hard nodig door de verliezen van corona zeker in het geval van PSV, Feyenoord heeft dit niet gedaan. Feyenoord de afgelopen 2 seizoenen 6,7 miljoen, PSV 62 miljoen, Ajax 150 miljoen is te weinig om die verliezen te beperken.

Ook een paar spelers met een kortlopend (1 of 2 jaar) contract onder andere Senesi, Malacia, Geertruida en Sinisterra. Ben bang dat ze daar juist weer overnieuw kunnen beginnen.

21 april 2022 om 13:02

@andres13 - Hij was al international toen PSV hem kocht en stond er destijds beter op dan nu. Ik vraag me af wie er in hemelsnaam 10 miljoen euro gaat betalen voor een wisselspeler van PSV. Onmogelijk is het niet en hun aankoopbedrag zullen ze er wel uithalen, maar ik moet het nog even zien.

21 april 2022 om 08:48

Gewoon een prima speler die je volgend seizoen (mits hij verlengd) goed kan gebruiken, helemaal als sangare weg gaat.
Spoeling op het middenveld wordt dan wel heel erg dun.

21 april 2022 om 08:52

Krijgt dit seizoen echt het vertrouwen en laat nu zien waarom. Hele goede speler die ik graag bij PSV zie blijven, zeker gezien Sangare ook zal vertrekken. Hopelijk kan het WK voor hem een reden zijn om te blijven. Met Fulham, Español en Benfica heb je niet de minste concurrentie.

21 april 2022 om 08:55

Wel een kort contract hè. Mocht hij hem niet willen verlengen moet je hem gewoon nu verkopen. Ben bang voor een flinke leegloop eigenlijk. Als ik kijk naar de basisspelers heb je alleen bij Teze, Ramalho, Veerman en Mauro zekerheid dat ze blijven.

21 april 2022 om 09:07

Uiteraard. Vandaar dat het WK voor hem hopelijk een reden kan zijn om te blijven. Er gaan inderdaad veel spelers vertrekken maar tot nu toe zijn alleen Gakpo en Sangare echt spelers die je gaat missen. Zahavi, Vinicius, Thomas, Mvogo etc zijn prima te vervangen waardoor je er niet op achteruit gaat. En dan is het even afwachten wat jongens als Götze, Madueke, Doan, Teze, Boscagli etc doen.

21 april 2022 om 09:32

@fossen ik zou sangare proberen te houden voor nog minimaal 1 seizoen. Of in ieder geval gewoon heel hoog inzetten qua vraagprijs. Minimaal 30-40miljoen. Het is echt de motor van PSV. Zeker wanneer er een aantal andere spelers vertrekken waardoor inkomsten worden gegenereerd, zou ik proberen sangare te houden.

21 april 2022 om 09:37

@kevin1989 Ik zou hem ook erg graag behouden maar denk dat dat vrijwel onmogelijk is. Speelt nu 2 seizoenen voor PSV, is 24 en staat er in de PL heel goed op. Zelfs voor zijn transfer naar PSV al. Bovendien kan PSV het zich denk ik niet veroorloven om nu niet te cashen op Sangare. Met een contract tot 2025 kan PSV nu het absolute onderste uit de kan halen. Hopelijk lukt John dat.

21 april 2022 om 10:40

Ramalho heeft ook maar twee maanden goed gespeeld daarna werd het minder vraag me af wat zijn houdbaarheid is is ook niet de jongste meer. Overigens worden spelers genoemd die blijven maar terecht dat de selectie niet breed is en je niemand op de bank hebt die echt in de basis kan staan wellicht Bakayoko maar dat is eigenlijk de enige naast Obispo als die fit is. Ajax krijgt een enorme renovatie maar dat geldt zeker voor PSV en naar verwachting ook voor Feynoord. Az en Utrecht kunnen daar wel eens van profiteren.

21 april 2022 om 10:45

Volgens mij lezen we elk jaar over de top 3 dat er 'enorme renovatie gaat plaatsvinden' en het 'heel moeilijk kan gaan worden komend seizoen'. Als ik naar PSV kijk lees ik zelfs vrijwel jaarlijks dat 'top 3 wel eens moeilijk kan gaan worden met al die spelers die vertrekken'. Elke club heeft elk jaar een groep spelers die vertrekt en een selectie die versterkt moet worden. Dat heeft PSV, dat heeft Ajax, dat heeft Utrecht, RKC, Helmond Sport en Den Bosch. Niks nieuws onder de zon.

21 april 2022 om 09:16

Eens, hoewel het geen lege huls is voor je selectie als hij blijft. Van Nistelrooij geeft de voorkeur aan een middenveld met de punt naar achteren, ik weet niet of daar de ideale DM voor is. Komende zomer wordt hij bovendien 27; met een langer verblijf ga je er nooit meer op verdienen. Bij €8M zou ik er een klap op geven, maar met drie geïnteresseerde clubs kun je misschien opdrijven tot €12M.

21 april 2022 om 09:26

In feite speelt hij nu toch ook als enige 6? Op papier staat Sangaré naast hem, maar als je kijkt hoe ze spelen dan staat hij wel echt voor de verdediging en staat Sangaré iets verder naar voren. Ik denk dat hij het wel zou kunnen op 6, mits voor hem een goede box-to-box komt (zoals Sangaré).

21 april 2022 om 09:34

Ik heb wel het idee dat de controlerende factor ook sterk van Sangaré komt en dat Gutiérrez dat ook wel nodig heeft.

Als ze 8 miljoen kunnen vangen zou ik zeggen doen!

Hoop dat hij blijft, maar zou hem een transfer op zich ook wel gunnen. Benfica met Schmidt zou voor hem natuurlijk een logische vervolgstap zijn. Beter dan Fulham en Espanyol waar je meer in de luwte speelt.

Ik zou hem graag nog een seizoen als basisspeler willen zien. Ik denk dat hij onder Van Nistelrooy nog veel meer stappen kan maken.

21 april 2022 om 08:48

Nog een jaar zien en vervolgens gratis de deur uitlopen? Lijkt mij geen optie

21 april 2022 om 09:24

Denk niet dat dat een optie is, daarom de keuze tussen verlengen of verkopen.

21 april 2022 om 08:48

Wat denk jij dat v. Nistelrooy met hem kan wat Roger Schmidt niet kan?

21 april 2022 om 09:07

Brabants lullen?!

Nee vakinhoudelijk misschien niet zoveel, maar misschien iets op scorend vermogen

21 april 2022 om 09:17

Ik kan daar eerlijk gezegd niet echt een antwoord op geven omdat mijn comment hierboven gebaseerd is op gevoel.

Ik heb bij Guti toch altijd het gevoel dat er nog veel meer in zit dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Het lijkt alsof hij de laatste paar maanden zijn draai heeft gevonden en je ziet nu ook dat hij belangrijker kan zijn voor het team. Om die reden zou ik persoonlijk benieuwd zijn hoe hij zou passen in van Nistelrooy zijn speelstijl.

Of er nog een match is tussen PSV en Guti na het eind van dit seizoen is natuurlijk een tweede.

21 april 2022 om 09:01

Mua, Gutierrez is gewoon niet zo heel goed. Hij doet mee bij PSV, maar heeft geen bijzondere kwaliteiten. Hij is gewoon een niet meer dan redelijke allrounder.

Bij PSV staan Guttierez, Gotze, Gakpo en Zahavi op de nominatie om te vertrekken. Verder vertrekt een huurling als Vinicius en in de media vernam ik dat Bruma en Romero waarschijnlijk ook uitkijken naar een nieuwe werkgever. In Amsterdam zullen Onana, Mazraoui, Gravenberch en Tagliafico zeker vertrekken. Verder is er concrete interesse in Antony en is ook het verblijf van Martinez en Haller onzeker. Van de bank verdwijnen nog spelers als Labyad en Danilo Pereira. Bij Feyenoord zal Til sowieso vertrekken, is de kans groot dat Dessers de club verlaat, gaat Nelson terug naar zijn eigenlijke werkgever en ik zie Sinisterra en Kokcu nu hun goede seizoen wel een transfer maken naar een mooie Europese subtopper. Verder is ook het blijven van Malacia en Senesi ook onzeker. Alle drie topclubs gaan komende transferperiode een zeer onzekere periode tegemoet.

21 april 2022 om 08:50

Vergeet sangare niet

21 april 2022 om 08:52

En ik lees ook (te) veel over interesse in Timber en Alvarez. Plus dat het de vraag is wat er met Brobbey gaat gebeuren.

21 april 2022 om 08:58

Zal ik het maar even zelf aanvullen? ;-). Bij PSV zal Sangare denk ik vertrekken, er zijn geruchten rondom Timber en Alvarez, Brobbey raak je waarschijnlijk kwijt en ik vergat nog te benoemen dat Schuurs ook aangegeven heeft weg te willen.

21 april 2022 om 09:36

Dat laatste is eerder een zegen

21 april 2022 om 09:06

Op basis van wat denk je dat Til weggaat? Met de situatie in Rusland is er juist een grote kans dat hij wel blijft.

21 april 2022 om 13:07

Met de cijfers die hij heeft en een eventuele transfervrije status, loopt Feyenoord natuurlijk wel het risico dat de interesse in hem opbloeit. Niet dat ik Til ook maar enigszins een bijzondere speler vindt, maar in de Eredivisie is hij nuttig.

21 april 2022 om 09:11

Elk jaar is het weer spannend wat er met transfers gaat gebeuren, daar de Eredivisie toch ook wel een talenten vijver is waar de grote competities in vissen.
Als je het dan onder elkaar zet krijg je:
- Ajax
-- Ten Hag (zo goed als zeker)
-- Gravenberch (zo goed als zeker)
-- Mazraoui (zeker)
-- Onana (zeker)
-- Antony (volgens geruchten veel interesse)
-- Tagliafico (ongelukkig met huidige speeltijd)

- Psv
-- Schmidt (zeker)
-- Zahavi (zo goed als zeker)
-- Vinicius (huurling)
-- Gakpo (volgens geruchten veel interesse)
-- Bruma en Romero (kunnen ze prima missen denk ik)
-- Gotze (zal misschien nog 1 keer een stapje hoger willen proberen mits er interesse is)
-- Gutierrez (zie dit artikel)

- Feyenoord
-- Til (zo goed als zeker)
-- Dessers (twijfel)
-- Kokcu en Sinisterra (volgens geruchten veel interesse)
-- Nelson (huurling, misschien nog een seizoen erbij)

Eerst het seizoen nog maar eens afmaken, maar volgens seizoen beloofd zeker een hoop veranderingen. Bij 2 van de 3 traditionele topclubs een nieuwe coach. En bij vrijwel alle 3 de topclubs staan er veel (belangrijke) spelers op het punt om te vertrekken.

21 april 2022 om 13:07

Dit jaar is het wel erger dan andere jaren. Ajax en PSV raken ongetwijfeld veel kwijt en zullen daar veel voor terughalen. Dat is wel erg interessant om te volgen.

21 april 2022 om 13:53

Ja maar is dat daadwerkelijk zo? Ajax en PSV raken vrijwel elk jaar minstens 1 van de absolute sterspelers kwijt. Frenkie de Jong, Ziyech, Matthijs de Ligt, Malen, Dumfries, Lozano, ga zo maar door. En elk jaar staan er toch ook weer nieuwe spelers. Gravenberch is een groot talent, maar nou niet echt de absolute uitblinker. Zou hij wel kunnen worden, maar die gaat waarschijnlijk al weg voor hij dat niveau heeft bereikt. Mazraoui is een prima speler, maar ook erg blessure gevoelig. Mist toch elk seizoen al gauw een kwart van de wedstrijden. Gutierrez heeft zich dit seizoen zeer goed ontwikkeld, maar is hij onvervangbaar? Ik denk het niet. Ik denk dat PSV een eventueel vertrek van Sangare harder zou voelen. Ik ben banger voor een eventueel vertrek van Antony. Sinds zijn blessure draait het minder en minder bij Ajax. Berghuis is bij Ajax gewoon geen vleugelspeler. Zowel de vleugels rendeerde beter als Berghuis zelf met Antony op rechtsbuiten en Berghuis op 10. Maar 2 of misschien zelfs 3 belangrijke spelers die vertrekken en een coach die vertrekt gaat veel teweeg brengen. Ik kijk nu al weer uit naar alle ontwikkelingen.

21 april 2022 om 09:21

Naast de zes die je noemt vertrekken ook Mvogo, Thomas, Sadílek en zeer waarschijnlijk Sangaré, Baumgartl en Vinicius, terwijl bij een goed bod (en naar t schijnt heeft Mönchengladbach interesse) zal ook Doan vertrekken. 12 of 13 spelers laten vervangen door John de Jong. Je kunt veel van PSV zeggen, maar dan heb je wel lef hoor…

21 april 2022 om 10:11

Doan zou ik graag houden. Is op rechts al een stabiele factor, maar het zou me niet verbazen als hij ook in een gotze-achtige rol zou kunnen renderen, als aanvallende middenvelder. De enige transfer die ons echt beter zou maken is inderdaad John de Jong vervangen en de zak met geld voor nieuwe aankopen aan iemand anders te geven.

21 april 2022 om 10:26

Doan voegt weinig toe. Lekker verkopen bij een goed bod.

21 april 2022 om 13:09

@yoda - Stabiele factors haal je overal wel vandaan en die kosten doorgaans niet eens veel geld. Als je een Doan of Gutierrez voor mooie bedragen kunt verkopen, moet je dat als PSV zijnde natuurlijk doen. Verder ben ik het met je eens. Ik houd m'n hart vast voor PSV als John de Jong de centen mag spenderen.

21 april 2022 om 14:45

@yoda: het verbaast me enorm dat de puinhopen van John de Jong en totale gebrek aan creativiteit en ambitie bij de scouting - Krul en Cillessen, for crying out loud - volledig vrij is van kritiek en verandering. En zelfs niet eens onderwerp van aandacht is bij de sportmedia, die kortzichtig alle schuld van het transferbeleid bij Roger Schmidt leggen. De middelmaat regeert in de organisatie achter de club, zou graag eens zien dat daar de bezem doorgaat, maar met de komst van Marcel Brands ben ik bang dat de vriendjescultuur nog wel eventjes doorzet.

Misschien opportuun, want ik noch de man noch zijn achtergronden, maar het vertrek van de Nederlandse hoofdscout Marcel Bout bij Manchester United lijkt me in ieder geval wat gewicht in de schaal betreft een optie om eens te overwegen. Bij Feyenoord laten de nieuwe scouts zien wat een impuls aan het netwerk van een club kan geven. Iets wat natuurlijk niet gebeurt als je je hoofdschout promoveert tot Td...

21 april 2022 om 09:46

Kan Utrecht dan toch die top 3 aanvallen 😉

Mooi laten gaan. Tegen het rechterrijtje gaat het prima, maar gaat het tempo omhoog, dan kan hij het voetballend niet bijbenen. Handelingssnelheid is te laag. Leuke stofzuiger waarmee hij zeker zijn nut heeft bewezen, maar aan de bal voegt Guti veel te weinig toe. PSV moet hoger mikken dan het niveau van Gutiérrez.

21 april 2022 om 09:04

Zal best maar het is nou ook weer niet zo dat PSV op die positie veel opties heeft. Nu hebben ze Thomas (loopt af wel nog optie) en van Ginkel die niet meer fit genoeg zijn/zullen worden om basisspeler te zijn. Als Guti en ook Sangare vertrekken blijft alleen Veerman over dan zullen er toch flink wat spelers bij moeten voor die positie, omdat ook in jong PSV volgens mij geen potentiële kandidaten rondlopen die aansluiting kunnen maken bij de a selectie.

21 april 2022 om 09:22

Ik zie Quinten Timber of Cristian Medina graag in zijn plaats komen hoor. Je hoeft je opties toch niet per se intern te zoeken?

21 april 2022 om 09:42

Nee dat hoeft ook zeker niet. Maar het is wel fijn als je weet dat je bepaalde spelers al in huis hebt die eventueel als basisspeler maar zeker als wissel uit de voeten kunnen. Ik vind van Ginkel en Thomas nu al niet helemaal te vertrouwen voor op de bank, dus als Sangare en Guti vertrekken moet je zeker 3-4 nieuwe middenvelders halen. Dat wordt een duur geintje want een goede speler kost al snel 5 miljoen.

20 miljoen en dan laten gaan, sangare samen met veerman of een vm halen en veerman op 10. Gotze zal ook wel mee gaan met schmidt.

PSV moet oppassen dat er geen totale leegloop gaat ontstaan deze zomer. Zahavi en Vini gaan/moeten weg in mijn optiek. Gapko en Sangare zal concrete interesse in zijn. Van ginkel, Guti, mvogo, bruma (hoop ik vooral), Ryan thomas zijn allemaal spelers die weg gaan of weg kunnen/moeten gaan. Al deze spelers op Gapko en Sangare na mogen van mij ook echt wel weg, maar we hebben denk ik niet de financiele strijdkracht om dit op te vangen en de jeugd is redelijk, maar nog lang niet klaar om mee te voetballen voor het kampioenschap en hoge ogen te gooien in europa.. Kan wel eens een hele spannende zomer worden, zeker met een John de Jong.. Die niet verder kan kijken dan een Cillessen als het gaat om keeper scouting..

21 april 2022 om 09:36

Ondanks De Jong en de huidige scouting vind ik ‘oppassen’ nog steeds niet de juiste conclusie. De leegloop blijft een prachtkans om een betere en talentvollere selectie aan te leggen; veel matiger dan het huidige niveau kan het nauwelijks.

21 april 2022 om 13:43

Dat de leegloop een kans is ben ik met je eens. Dan nog blijft de vraag, hebben wij de financiën en scouting dusdanig op orde om de selectie daadwerkelijk bij te vullen met betere en talentvolle spelers.. Bij beide heb ik zo mijn twijfels op dit moment.

21 april 2022 om 09:49

Wat is er mis met Cillessen? Lijkt mij toch een prima keeper voor PSV. Natuurlijk zie ik ook liever een nieuwe Gomes maar met een keeper vind ik het toch wel fijn als PSV niet al te veel risico neemt en ik denk dat ze dat met Cillessen zeker niet doen. Heeft genoeg ervaring op het hoogste niveau en in de grootste toernooien.

21 april 2022 om 11:04

Nouja, het hangt natuurlijk een beetje af van de rol in welke Cilissen binnen zou komen. Als één van de twee keepers die mogen concurreren zou ik het enorm toejuichen, als hij binnen komt als 'de' keeper, ben ik iets meer gereserveerd.

Overigens vind ik het als geboren Nijmegenaar altijd leuk als er een echte NECer naar ons komt, of andersom (zoals Mo Rayhi toendertijd)

21 april 2022 om 11:48



Denk niet dat PSV hem haalt om 2e keeper te worden. Ik heb geen idee hoe hoog het budget van PSV is aankomende zomer door al die partner fondsen en eventuele transferinkomsten. Maar ze hebben zeker een rechtsback, spits en een keeper nodig op dit moment, wordt een duur verhaal.

In de breedte mist PSV naar mijn mening een centrale middenvelder en centrale verdediger zeker nu Boscagli een ernstige blessure heeft kan 7 of 8 maanden duren.

Zijn redelijk wat spelers dus die er bij moeten en eigenlijk is geen positie zo bezet dat ze geen vervanger hoeven te halen. Alleen Doan zou je op kunnen vangen met Bakayoko misschien en Max misschien met Oppegard. Dus bij eventuele verkopen moeten ook weer nieuwe spelers gehaald worden.

21 april 2022 om 13:04

Hele gemiddelde doelman toch? Blinkt nergens in uit, geen heerser het doelgebied, weinig persoonlijkheid en bovendien een beetje een engnek in de groep. Wanneer je op Cillessen komt als opvolger van Drommel is dat gewoon een gebrek aan creativiteit en een blijk van weigering om eens echt in een doelman te investeren.

Een nieuwe Gomes kun je echt wel vinden als je het echt wilt, je zult er alleen wel voor moeten willen betalen. Ik vind zelf Hugo Souza een ideale doelman om bij PSV zijn eerste Europese meters te maken: 1m99, 23 jaar en een reikwijdte waar je u tegen zegt. Natuurlijk zal hij net als Gomes enigszins moeten wennen aan de voetballende bijdrage die we hier van keepers vragen, maar kies je voor zo'n jongen dan is dat echt een diepte-investering. Voor €8-10M kun je die jongen best weghalen bij Flamengo denk ik.

21 april 2022 om 13:20

Gemiddeld is misschien wat overdreven. Gewoon een prima keeper voor PSV lijkt mij en een van de betere Nederlandse keepers. Ik zie weinig betere keepers rondlopen in de eredivisie, alleen Bijlow en Onana denk ik en Unnerstall vind ik ook erg goed.

De keeper die jij noemt ken ik niet. Maar als PSV een groot talent kan halen dan juich ik dat natuurlijk altijd toe. Maar er moeten meer spelers gekocht worden dus of daar budget voor is vraag ik me af.

21 april 2022 om 13:44

Er zijn toch wel betere of talentvollere keepers actief in Europa die voor PSV willen spelen dan Cilissen.. Ik zie graag Lafont komen, maakt op mij een uitstekende indruk dit seizoen. Cilissen is het zoveelste huis tuin en keuken scouting geval van onze technisch directeur.

21 april 2022 om 13:55

Ja die zie ik ook liever bij PSV. Maar hoe realistisch is het dat hij naar PSV kan of zou willen komen? Hij is voor 7,5 miljoen gekomen en als ik jou moet geloven doet hij het uitstekend, nou dan verwacht ik minstens 15 miljoen.

Natuurlijk begrijp ik ook wel dat Cillessen niet de meest creatieve keuze is, maar als ik naar haalbare opties kijk die ik ken vind ik hem een van de beste. Als fans kunnen wij veel namen opnoemen maar de speler zelf moet ook nog maar naar PSV willen en er moet ook geld voor zijn.

Maar ben het met je eens dat er wat meer creativiteit in het aankoopbeleid mag komen.

Valt me op dat veel mensen hier zeggen dat ze hem moeten verkopen. Ik zie hem juist graag blijven. Hij heeft de weg naar boven gevonden en is enorm belangrijk gebleken afgelopen maanden. Gezien de leegloop in de kern van het veld komende zomer, zou het in mijn ogen belangrijk zijn hem juist te behouden en hem een contractverlenging aan te bieden. Ik ga er namelijk vanuit dat Gakpo, Sangaré, Götze en Zahavi vertrekken. Dan blijft van de kern van je team heel mager, terwijl het juist belangrijk is dat er een zekere mate van consistentie moet zijn. Guti is inmiddels goed ingespeeld met de achterhoede, waardoor je nog enigszins je basis intact houdt. Doe je Guti ook weg, moet je vanuit het middenveld een compleet nieuw elftal bouwen. Dat is onwenselijk naar mijn idee. Bovendien vind ik dat hij kwalitatief ook echt wat toevoegt aan PSV. Hij zorgt voor balans, wint veel duels, verovert enorm veel ballen en levert de bal altijd bij de goede kleur in.
Daarnaast zou ik een contractverlenging ook een mooi teken van waardering vinden richting Guti. Die jongen is 4 jaar niet aan de bak gekomen, vanwege blessures of omdat de trainers het niet in hem zagen zitten, maar hij heeft zich dit jaar in de basis geknokt met als hoogtepunten goede wedstrijden tegen Ajax, waar hij steevast tot de beteren op het veld behoorde.
Uiteraard moet je wel over een transfer nadenken als je een goed bod binnenkrijgt. Geen idee waar je dan aan moet denken, maar ik zou hem sowieso niet laten gaan voor minder dan waarvoor je hem gekocht hebt.

21 april 2022 om 13:04

Volledig mee eens. Hij word afgemaakt op zijn vorige seizoenen. Toen was het ook een slapjanus. Maar hij is dit seizoen gigantisch belangrijk. Wat mij betreft zsm verlengen of pas akkoord gaan bij minimaal 7/8mil.

21 april 2022 om 16:45

Verlengen met Guti zou idd top zijn. hopelijk blijft Sangare ook nog iets langer bij ons. toch wel een belangrijk duo in ons elftal.

Ik ben wel fan van Guti en hij was afgelopen zondag erg goed, maar als je naar zijn hele periode bij PSV kijkt heeft hij gewoon te weinig gebracht. Ik zie hem graag nog een seizoen bij PSV maar als je er een mooi bedrag voor kan krijgen moet je hem denk ik verkopen.

Ik hoop dat Guti blijft man, had gewoon wat vertrouwen nodig en dat betaald zich nu terug. maakte ook een mooie Goal in de beker finale.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren