Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Voetbalshow van Cristiano Ronaldo geeft de doorslag tegen Tottenham

Laatste update:

Cristiano Ronaldo heeft Manchester United zaterdag hoogstpersoonlijk een zwaarbevochten overwinning bezorgd op Tottenham Hotspur. Door drie doelpunten van de veteraan wonnen the Red Devils met 3-2. Ronaldo maakte zijn 49ste hattrick in clubverband en werd met zijn 37 jaar en 35 dagen de op één na oudste speler ooit met een hattrick in de Premier League (Teddy Sheringham was 37 jaar en 146 dagen toen hij drie keer scoorde in augustus 2003). Steven Bergwijn viel enkele minuten voor tijd in, maar kon de nederlaag niet meer afwenden.

Ralf Rangnick voerde liefst vijf wijzigingen door in zijn basiself ten opzichte van de vorige competitiewedstrijd tegen Manchester City (4-1 nederlaag). Ronaldo ontbrak vorige week, maar maakte zijn rentree in de opstelling. Ook Marcus Rashford, Nemanja Matic, Diogo Dalot en Raphaël Varane werden opgesteld; Bruno Fernandes ontbrak vanwege ziekte in de wedstrijdselectie. Antonio Conte hield logischerwijs vast aan de spelers die vorige week met succes aantraden tegen Everton (5-0 zege), al moest de geblesseerde Ryan Sessegnon wel noodgedwongen vervangen worden door Sergio Reguilón.

De grote ster van de avond sloeg in de twaalfde minuut voor het eerst toe. Ronaldo opende de score met een weergaloze uithaal: hij ontving de bal door een behendige actie van Fred en haalde vanaf een meter of 25 op venijnige wijze uit in de linkerhoek: 1-0. Uit een strafschop kwam Tottenham echter op gelijke hoogte. Na een voorzet van Dejan Kulusevski kreeg Alex Telles de bal tegen de arm, waardoor Harry Kane mocht aanleggen vanaf elf meter. David de Gea raadde de juiste hoek, maar kon de zuivere inzet van Kane desondanks niet keren.

Dankzij Ronaldo rustte Manchester United toch met een voorsprong. Na een fraaie bal van achteruit over de defensie heen doken Jadon Sancho en Ronaldo op voor het vijandelijke doel. Sancho stelde Ronaldo in staat om van dichtbij aan te tekenen voor de 2-1. De Portugees jaagde na de rust op de hattrick, maar moest eerst toezien hoe Tottenham op 2-2 kwam door een eigen doelpunt van Harry Maguire. De onfortuinlijke verdediger werkte de bal achter De Gea na een voorzet van Reguilón. Omdat Ronaldo na een corner van Telles ontsnapte aan zijn bewakers en knap raak knikte in de bovenhoek, pakte Manchester United toch de drie punten. Door de zege neemt Manchester United de vierde plek over van Arsenal. De ploeg van Rangnick heeft twee punten meer, maar liefst vier wedstrijden meer gespeeld.



Verdiende Manchester United de overwinning op Tottenham Hotspur?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

2 net niet teams voor de top, maar het verschil is dat de ene Ronaldo heeft. Beide teams konden elkaar niet constant de wil opleggen, maar Ronaldo laat maar zien dat we hem nog steeds niet af kunnen schrijven. Klasbak!

12 maart 2022 om 20:26

Ik verwacht dat ze allebei buiten de CL plekken eindigen. Ronaldo is nog veel te belangrijk voor dit United, zonder hem stonden ze middenmoot.

12 maart 2022 om 20:27

Wat zou hij hebben geflikt als hij naar city was gegaan. Enerzijds jammer anderzijds is hij een echte fan van United.
807 goals gescoord, wat een fenomeen!

13 maart 2022 om 01:58

Mooie naam Abdelhamid! Ik heb dezelfde naam.OT:Geweldige prestatie van Ronaldo. Echt bizar wat hij nog (situationeel) laat zien op zijn leeftijd.Voor de mensen die er echt van overtuigd zijn dat Ronaldo een betere voetballer is en is geweest dan Messi:Check even het YouTube kanaal van MagicalMessi.Overigens vind ik ook dat Ronaldo het dit seizoen beter doet dan Messi, maar dat is dit seizoen. Vooral echt heel bijzonder dat ik zowel Messi als Ronaldo van het begin tot eind heb kunnen zien. Veel te weinig wedstrijden gekeken om alles goed te hebben gezien..Mbappe wat mij betreft op dit moment de allerbeste voetballer.

12 maart 2022 om 20:30

Ja je hebt het hier over the best of the best. The goat, in zo een grote wedstrijd drie goals maken en dan ook nog die wereld goal. Vergelijk dat maar met messi die in 180 minuten tegn Real Madrid precies 0 keer scoorde, sterker nog hij mistte zelfs een penalty. Messi heeft al 13 uur matchtime niet tegen Real gescoord, maar los daarvan, deze avond is van Cristiano. Als hij gewoon bij ons was gebleven hadden we heel Europa nog jaren lang koud gemaakt. Toen hij vertrok werd het voetbal wel eerlijker, daarvoor kon niemand wat doen, we legde iedereen om, unstoppable. Real Madrid was gemaakt voor een machine als Cristiano

12 maart 2022 om 20:34

Nouja, omdat hij weg is heb je nu deze Benzema. Die werd onderschat en minder belangrijk omdat Ronaldo er was. Nu geniet de hele wereld van Benzema.

12 maart 2022 om 20:36

@InsideRMadrid Lijkt me juist beter zo, als Ronaldo nog bij Real zou spelen zou Benzema nooit het krediet ontvangen die hij verdient.

12 maart 2022 om 20:38

Gooner/ absoluut en Benz is ook genieten nu maar Cristiano had nog een contract voor 3 jaar, hij had wel wat langer in zn prime kunnen blijven hangen bij ons. Hij was echt uniek goed op zn 32e nog

12 maart 2022 om 20:54

@InsideRMadrid
Jij mag helemaal niks zeggen joh, je bent de grootste troll hier op vz, jij weet helemaal niks van voetbal messi is en blijft de grootste allertijden, en je bent nog is 33 jaar oud en je reacties zijn net als een jochie van 10 die overwinningen viert alsof real de treble heeft gepakt

12 maart 2022 om 20:58

Daarom hem negeren mbt ronaldo/messi

12 maart 2022 om 20:59

Ja oke, maar het laat ook zien wie Ronaldo is; willen laten zien dat hij het overal kan. 3 Cls op rij, dus nu wil ik het bij Juve gaan flikken. Zo denkt hij en dat maakt hem zo fenomenaal.

12 maart 2022 om 21:06

@Gooner4Gaat gewoon moeilijk om hem te negeren, als ik wist wie insidermadrid in het echt was, had ik hem zwaar uitgelachen

12 maart 2022 om 21:11

Op basis van wat is Messi de grootste allertijden? Dat hij meer spel inzicht heeft? Of dat hij meer balgevoel heeft? Zeg het maar? Als ik kijk naar hun hele carrière dan kan je stellen dat Ronaldo vaker beslissend is geweest in de grote wedstrijden. En naar mijn inziens ook meer grote prijzen gepakt, helemaal de afgelopen 10jaar, dat is natuurlijk wel een team prestatie, maar hij maakte juist steeds het verschil op de momenten dat het moest. Is Messi de grootste aller tijden omdat hij meer kan met een bal? Dat kon Ronaldinho ook, of is Messi de grootste aller omdat jij zijn goals mooier vind? Een goal is een goal, geef mij maar een lelijke goal op het moment dat het echt moet, dan een mooie goal tegen de lamme en de blinde. Ik zeg ook niet dat Ronaldo de grootse is, dat zijn dingen die je niet kan meten en elk antwoord is eigenlijk subjectief

12 maart 2022 om 21:16

Messi de grootste noemen hahaha moet niet gekker worden. Messi word al 7 jaar lang vernederd in de cl en heeft niks bijzonders gepresteerd na xavi en iniesta. Eerste jaar uit zn comfortzone en hij heeft 2 doelpunten in een farmers league.

12 maart 2022 om 21:40

Benzema heeft altijd het krediet gehad dat hij verdient, is altijd een van de lievelingen van Perez geweest, een sieraad voor elke trainer die we gehad hebben in de jaren dat hij bij ons speelt en geliefd door zijn medespelers. En de echte Real Madrid fans hebben hem altijd op handen gedragen hoor. Dat hij zich nu in de kijker speelt buiten Madrid omdat hij nu de topdoelpuntenmaker is, wil niet zeggen dat Madrid hem geen krediet toedichtte toen Cristiano Ronaldo er nog was.

12 maart 2022 om 22:10

Messi_123 heeft het nog steeds niet opgegeven met die dubbel accounts

12 maart 2022 om 22:20

Cr7_arsenal

Man man wat een onzin roep jij dan. Messi is 34 heeft meer prijzen gewonnen dan Ronaldo en heeft meer goals gescoord in finales, heeft meer finales gespeeld dan Ronaldo, maar Ronaldo is zo beslissend maar hij heeft toch minder finales gespeeld dan Messi??? hoe leg jij me dit uit ???? We kunnen trouwens ook gedetailleerd gaan praten over die grote finales wat Ronaldo heeft gespeeld maar dat gaan we natuurijk niet doen want dan wordt het wel een hele erge lange discussie die ik jou niet gun.

Daarnaast benoem je in je rare betoog geen enkele keer het woord assists??? Je doet het spel inzicht af als nietszeggend. KIjk je zou een punt hebben als Messi 300 goals achter zou lopen op Ronaldo op hun gehele carriere maar dat is niet zo ze scoren beiden ongeveer evenveel. Het feit dat jij niet kunt toegeven dat Messi een veel betere voetballer is valt me ook erg tegen van jou. Je kunt wel roepen Ronaldo is groter en beslissender maar het feit dat zijn teams ook veel vaker in een verliezende positie staan zegt ook veel over de speler Roanldo die niet die kwaliteiten heeft om een wedstrijd vroegtijdig te beslissen.

Maar goed om te horen hoe jij erover denkt ik vind je argument behoorlijk beperkt en puur gebaseerd op weinig voetbalkennis en het benoemen van jou persoonlijke aspecten die iemand de beste maken.

12 maart 2022 om 22:33

@FCBInsider "als ik wist wie hij in het echt was had ik hem zwaar uitgelachen". Dat zegt meer over jou, dan over hem. Ten eerste is hij extreem van toegevoegde waarde voor real madrid supporters. Ten tweede weet jij precies niks over hem, buiten een aantal reacties die die heeft gepost.

12 maart 2022 om 22:57

Stel je voor mij iemand heeft een andere mening dan dat jij hebt. Uitlachen zelfs. Kinderachtig naar mijn mening. Het zijn twee unieke spelers die lastig met elkaar te vergelijken zijn.

Cr7 laat het langer zien en klaarblijkelijk lukt het Messi niet buiten La Liga. Ook geen schande

12 maart 2022 om 23:28

Weet je zeker dat je het niet zelf bent? Vrijwel dezelfde naam en weet hoe oud hij is? Lijkt wel een soort toneelstuk dit.

13 maart 2022 om 00:46

Mooi verhaal, maar Messi heeft het alleen laten zien bij Barca en CR7 bij man UTD Juventus en nu weer MAN UTD. Messi heeft nog niks laten zien bij PSG

13 maart 2022 om 01:47

gooner4 benzema kreeg volop krediet en wel als eerste van ronaldo zelf! Scoorde wat minder maar was altijd al heel belangrijk.

12 maart 2022 om 20:33

Als Ronaldo bij Bayern München zou spelen maakte hij er 58 in de competitie en 22 in de championsleague.

12 maart 2022 om 20:37

Pink boots Maguire???

Wat een fenomeen is het toch ongelofelijk, hij is misschien niet de beste voetballer, maar voor mij is hij de grootste voetballer aller tijden, hij is gemaakt voor het grote podium en belangrijke wedstrijden, en niemand die hem op dat gebied evenaart #goat

12 maart 2022 om 20:28

Daar ben ik het grotendeels wel mee eens. Ongekend grote sportman, misschien wel de grootste sportman ooit.

12 maart 2022 om 20:36

Haha je bent serieus? Wauw dan kijk je echt alleen voetbal?

12 maart 2022 om 20:40

Geen voetbal

12 maart 2022 om 21:01

Voetbal is de grootste sport ter wereld. Ronaldo is daarin de grootste (niet direct beste), dus ja. Dan kun je idd spreken over 1 vd grootste sporters ooit.

12 maart 2022 om 21:02

Dan kijk je weinig andere sporten.Tom Brady, Michael Jordan, Messi, Lewis Hamilton en André Ooijer etc

12 maart 2022 om 21:13

Dan kom je aan met sporters waarvan hun sport slechts in Amerika heel erg groot is en een enkel ander land.

12 maart 2022 om 21:14

Mooi verwoord, der zijn veel spelers die meer met een bal kunnen dan Ronaldo of het echte verfijnde bal gevoel hebben wat hij minder heeft. Maar als je gaat kijken naar prestaties (waar het uiteindelijk om gaat) moet je hem toch echt gewoon zijn credits geven.

12 maart 2022 om 21:15

Hahaha André Ooijer, goud.

12 maart 2022 om 22:12

Als je iemand dan al wil verbeteren en niet eens Ali noemt smh

12 maart 2022 om 22:29

Dele?

12 maart 2022 om 23:18

Het zal de leeftijd zijn denk ik. Ali was als sporter én als mens een sierraad voor de mensheid.

Compleet niet te vergelijken met al die zogenaamde goats van tegenwoordig.

12 maart 2022 om 23:46

Ik doe niet mee aan de Messi - Ronaldo discussie, maar dit is wel een interessante vraag. Basketbal is vooral in de VS groot maar Michael Jordan was natuurlijk larger than life in de hele wereld. Mohammed Ali ook, en nog steeds. Dan heb je nog de voor ons kleinere sporten zoals Wayne Gretzky in ijshockey. Phelps in het zwemmen maar die mist uitstraling. Persoonlijk vind ik Jordan de grootste atleet ooit.

Ik tel trouwen dingen als darten en golf niet mee. Dat zijn spellen, geen sporten. En F1 is de auto te doorslaggevend om sporters te vergelijken.

13 maart 2022 om 00:06

@tikkitaka88 Dan vergeet je nog atleten als Jan Frodeno (triatleet) Mathieu van der Poel, Wout van Aert en "ons" Sifan Hassan.

OT: schitterend dat CR7 dit nog kan laten zien, de hele discussie wie de betere voetballer is kan mij gestolen worden. Ik ben blij dat ik Messi en Ronaldo beide heb mogen beleven. Het gaat lang duren eer er een speler zo'n niveau haalt als deze twee.

13 maart 2022 om 01:49

Waarom zou iemand ali noemen als die tyson niet noemt

15 maart 2022 om 23:35

Federer, Nadal, Djokovic, Rossi, Marquez. Er zijn wel meer Goats in andere sporten inderdaad.

12 maart 2022 om 20:29

Zo vind ik het ook. Beste is Messi daar kan geen discussie over zijn. Maar de grootste dat is voor mij Ronaldo

12 maart 2022 om 20:32

Als zelfs benzema meer scoort tegen ligue 1 teams...

12 maart 2022 om 20:37

"daar kan geen discussie over zijn" oh jawel die kan er wel zijn hoor, Messi laat namelijk al een seizoen lang niets zien nadat hij de meest onverdiende gouden bal ooit mee naar huis nam terwijl CR7 met twee jaar ouder nog altijd bepalend is in een veel zwaardere competitie. Messi valt wat mij betreft juist zwaar door de mand en begint steeds sneller zijn status van 'de beste' te verliezen

12 maart 2022 om 20:37

Wauw rare beredenering. Messi blijft de beste ooit. Maar dit jaar is het minder inderdaad.

12 maart 2022 om 20:44

Ik heb het natuurlijk niet over dit jaar dat lijkt me logisch. Op dit moment is wat mij betreft Benzema met afstand de beste voetballer. Algemeen gezien zeg ik als grootste madridista is Messi de beste ooit (ookal is hij nu compleet finito) maar Ronaldo de grootste.

12 maart 2022 om 21:04

Zullen we beginnen over Messi in La Liga?

12 maart 2022 om 21:19

Op dit moment ligt Ronaldo een metertje of 2 voor op Messi, al hoewel ze beide een straatlengte achter de top liggen, maar over de algehele carrière ligt Messi toch echt meerdere straatlengtes voor op Ronaldo. En dat is het mooie aan een mening, iedereen vind iets anders mooi bij een sport en creëert daardoor een eigen mening. Ik vind bij voetbal voetballend vermogen, inzicht, mooie passjes, mooie doelpunten, vrij trappen en persoonlijke acties mooi. De andere ziet graag vooral doelpunten, en geeft niks om de rest. En dat mag.

12 maart 2022 om 21:25

Ja zullen we beginnen over Messi in La Liga, een fenomenale voetballer oogstrelende acties, sommige momenten echt gewoon ongrijpbaar, maar toch ook de afgelopen 10 jaar niet heel beslissend in de 2 grootste wedstrijden; tegen Atletico en Real. Voor de rest elke week tegen Eibar en Cadiz geweldig, dat maakt hem ook geen minder goeie VOETBALLER, de beste ooit misschien wel als je kijkt naar voetballer pur sang maar helaas gaat het in het voetbal toch ook om prestaties, en er staan als je er moet staan, en daar laat hij het helaas de laatste jaren vaak afweten, maar dat doet niks af aan zijn voetballende kwaliteit.

12 maart 2022 om 22:23

kinggeorge

In wat dan precies??? je praat zoveel onzin. Ben zo benieuwd of die United voorbij het zwakke Atletico helpt (ik denk van wel) maar gaat hij Portugal eind van de maand naar het Wk schieten als de GOAT had hij daar natuurlijk allang moeten staan maar toen was hij niet beslissend voor zijn land maar daar hoor ik Niemand over. Als die zo beslissend is en zo bepalend en hij altijd en overal opstaat waarom is het dan zo dat Messi meer finales heeft gespeeld dan Ronaldo??? Hoe kan dat?? of lag dat aan alles behalve Ronaldo?????

12 maart 2022 om 22:37

Hij was beslissend voor zn land alleen een arbitrage blunder zorgde ervoor dat Portugal niet de punten kreeg die het verdiende. Zelfs een blinde kon zien dat die goal van Ronaldo over de lijn was. Met een normale grens had Portugal zich al geplaatst.

12 maart 2022 om 23:18

Ericvanloo. Waarom raak je altijd zo geirriteerd bij andere meningen? Kinggeorge zegt letterlijk: IK VIND Ronaldo een straatlengte voor liggen op Messi. Ik vind van niet, jij vindt van niet, Kinggeorge van wel. Eigen mening. Je kunt er natuurlijk wel over discussieren, maar dingen afdoen als onzin gaat ook te ver

12 maart 2022 om 20:30

Hij is de grootste de beste de succesvolste de mooiste de langste de gekste. Wat een speler wat een mens. De absolute GOAT.

12 maart 2022 om 20:34

Nou nee.

12 maart 2022 om 22:53

Misschien moet je hem ten huwelijk vragen?

12 maart 2022 om 21:18

grootste voetballer? daarmee doe je melvin platje toch echt te kort

37 jaar oud dames en heren.. in de PL. De absolute GOAT

12 maart 2022 om 20:29

Als je Argentijn dan ziet wandelen in de ligue en afgelopen week tegen Real man man. 34 jaar en al afbouwen

12 maart 2022 om 20:31

Hij is al een aantal jaar niet zo goed meer, werd niet voor niets eibar man genoemd. Op zijn leeftijd scoorde de goat een hattrick tegen atleti met een zeer matig juve.

12 maart 2022 om 20:35

Vorig seizoen bij Barca toch asrdig goed.

12 maart 2022 om 20:37

Kijk eens even naar de statistieken van messi vorig jaar bij barca tegen de betere teams.

12 maart 2022 om 22:20

Ronaldo is al 3 jaar aan het afbouwen toch? Beetje balletjes afwachten voorin. Juve wilde hem weghebben en man utd vorige week ook nog

12 maart 2022 om 22:28

Gelukkig zijn de cijfers van Ronaldo tegen de betere teams in de PL uitzonderlijk. Zul je nu wel weer aanhalen dat hij 3x heeft gescoord tegen een team uit de top 6. Laten we het allemaal maar eens effe afwachten, want Ronaldo fans zullen dit soort momenten altijd aanhalen om hem te benoemen als mogelijke gouden bal winnaar van komend seizoen ondanks dat hij de CL nooit gaat winnen met dit United (of ze moeten zoveel geluk hebben ) dat kan gewoon niet. En 4e of 5e eindigen in de PL, nog niet te praten over het feit dat Portugal zich nog steeds moet plaatsen voor het WK en als dat niet lukt dan nog zullen jij en de Ronaldo fans hem noemen als mogelijke gouden bal winnaar. Echt beschamend hoe belabberd hij heeft gespeeld tot aan vandaag en opeens komen ze allemaal weer hun zegje doen. Ben zo benieuwd wie ze straks weer de schuld gaan geven mocht hij de CL Niet winnen of mocht hij het Wk niet halen dat zal iedereen zijn behalve Ronaldo, want Ronaldo staat A L T I J D op.

12 maart 2022 om 23:45

Dat gebeurt bij Messi nog erger. Die geeft laatst 2 assists in een wedstrijd en alle broeken zakken hier spontaan weer tot op de enkels.

13 maart 2022 om 00:02

@Hazardinho77 Precies. Messi leverde altijd enorm veel arbeid tijdens balverlies en stond vooral niet voorin te wachten

13 maart 2022 om 00:37

Moet hier stiekem wel om lachen Japie. Jij de man van het talent en niet van het harde werk, die reageert op een comment over werkethiek in het veld. Volgens jouw logica hoeft een messi (puur talent) niet hard te werken, want dat moet je niet vragen aan een speler die andere krachten heeft.

Je ziet gewoon dat werkethiek het verschil maakt, hoeveel talent je ook hebt. Ronaldo is nog belangrijk, omdst hij inzet toont, Messi blijft achter op dit moment, omdat hij vliegtuigen aan het spotten is rond de middenstip in Parijs.

13 maart 2022 om 10:59

Ik ben het deels met je eens. Ik heb gezegd een aanvaller moet zich verdedigend niet de benen uit de reet lopen, maar niet helemaal niks doenin verdedigend opzicht en nooit een beetje druk zetten

15 maart 2022 om 23:36

Messi speelde een sterk eerste uur tegen Madrid. Daarna zakte PSG in als een pudding.

12 maart 2022 om 20:42

Ja? Wekenlang niks maar nu de goat? Ok

12 maart 2022 om 20:59

Doet mij goed om zo een grote Cristiano fan te zien!! Cris staat weer eens op in een belangrijke wedstrijd onder de zoveelste trainer die niet met hem overweg kan en je ziet de echte die hards gelijk weer terug in de reacties. Ventola veruit de meeste reacties hier! Chapeau!

12 maart 2022 om 21:22

De grootste wedstrijd? Oja? Om de top 4 van Engeland te halen? Is dat de graadmeter? Ok

Wat een fenomeen! En wat een leuke wedstrijd.. hij is toch wel de beste hoor..

12 maart 2022 om 20:33

Inderdaad de beste speler aller tijden

Ronaldo doet het weer hoor. Persoonlijk de drie punten binnengehaald en dat is de zoveelste keer dit seizoen. Wat een legende dat hij dit op zijn 37e doet in - op dit moment - de beste competitie.

12 maart 2022 om 20:30

En ik ben erg nieuwsgierig waar nu de mensen zijn die altijd roepen dat CR7 alleen maar intikkertje maakt. Wat een legende.

12 maart 2022 om 20:40

Het feit dat je een hattrick tegen Tottenham maakt waarbij een van de goals bij de mooiste van dit seizoen PL behoort zie ik wel als tegenbewijs van deze stelling inderdaad... maat.

12 maart 2022 om 20:53

Die knal vind jij bij de mooiste goals vd PL dit seizoen horen? Ben benieuwd of die bij genomineerden voor goal vd maand zit.

12 maart 2022 om 23:19

Goal van het seizoen gaat inderdaad te ver, maar dit is gewoon een prachtgoal en zeker het bewijs dat Ronaldo meer is dan intikkers scoren. Ook zo ijzersterk in de lucht nog steeds!

Tja Ronaldo... United moet wel echt investeren komende zomer. Op elke linie minstens een versterking nodig!

13 maart 2022 om 16:09

Ten Hag nieuwe coach, met Timber, Mazraoui, Neves en Haaland als versterkingen zou Utd een titelkandidaat maken.

En dan durven hem nog af te schrijven.. dat elftal is gewoon shit en laten we het maar niet weer over maguire hebben wat een drama verdeidiger is dat zeg!

Het lijkt wel een real madrid speler week!!! K9 3x en nu de GOAT CR7 3x!!!!

12 maart 2022 om 20:26

Het is toch echt een speler van Manchester United.

Pfff wat een man jongens. Elke keer afschrijven door sommige en dan weer ff Spurs aan gort schieten. 37 jaar en op zo hoog niveau nog belangrijk zijn met goals en assist. Goat nooit afschrijven.

12 maart 2022 om 21:03

Ik vind wel eens dat mensen dit eerlijk mogen toegeven dat Ronaldo het laatste 1.5 jaar gewoonweg beter is en speelt dan Messi. Ik zie het elke keer ook voorbij komen in die Messi topics.

Je kunt van ze beide genieten maar het is nu wel duidelijk zichtbaar. Geef dat dan toch gewoon eens toe maar dat is te moeilijk voor sommigen om te doen.

12 maart 2022 om 21:37

1,5 is overdreven, dit seizoen is Ronaldo inderdaad iets beter, vorig seizoen was Messi iets beter. En wie weet gaat Messi zijn vorm toch terug vinden in deze nieuwe voor hem slechte omgeving, en is het volgend jaar weer andersom. Dat zullen we nooit weten.

12 maart 2022 om 21:39

Ronaldo dit seizoen “iets beter?” Understatement.

12 maart 2022 om 21:47

Het is gewoon zielig dat het over Messi moet gaan in een topic over United.

12 maart 2022 om 21:57

Hij speelt te weinig, waar hij zelf niets aan kan doen, en is buiten zijn doelpunten om niet heel extreem goed, dus ja, iets beter. Want voetballend is Messi dit seizoen niet slechter dit seizoen, alleen scoort die zelf te weinig en maken zijn teamgenoten te weinig van zijn potentieel assists af, want die heeft die er nog steeds meer dan genoeg van. Dus ja, iets beter.

12 maart 2022 om 22:04

Dat is feitelijk onjuist.
De verkiezing voetballer van het jaar is de standaard in de voetbalwereld als het gaat om wie de beste voetballer is.
Die is zeven keer gewonnen door Lionel Messi, en vijf keer door Cristiano Ronaldo.
Daarmee is Lionel Messi feitelijk gezien beter dan Cristiano Ronaldo.
U mag natuurlijk Cristiano Ronaldo beter vinden dan Lionel Messi, maar dat moet u zeggen: Ik vind Cristiano Ronaldo beter dan Lionel Messi.
Als u dat had gedaan, dan had ik niet op uw opmerking gereageerd.
Maar nu staat uw mening er als een feit, en als feiten niet kloppen dan reageer ik om uw te corrigeren.
Wanneer mensen onwaarheden vertellen op platforms of in het dagelijks leven, dan ben ik er altijd snel bij om ze op de feiten te wijzen.

12 maart 2022 om 22:19

Meer goude ballen maakt je feitelijk niet de betere voetballer maar heb je feitelijk meer verkiezingen gewonnen. Je kan wel feitelijk vast stellen wie er bijvoorbeeld meer doelpunten heeft gescoord.

12 maart 2022 om 22:38

In de voetbalwereld staan de reglementen en statistieken allemaal beschreven.
Die worden bepaald door de FIFA zoals voorbeeld de spelregels.
Als het gaat om beste voetballer van het jaar, dan is de uitverkiezing tot beste voetballer van het jaar de standaard om te meten wie de beste voetballer is.
Dit staat dan ook beschreven in de reglementen van de Fifa.
Ik moet wel zeggen dat de verkiezing tot beste voetballer een prijs is voorkomt uit meningen van de mensen die mogen stemmen.
Het zou in mijn ogen beter beter zijn als de jaarlijkse verkiezing bepaald wordt aan de hand van statistieken zoals die van de International Federation of Football History & Statistics.
Dan krijg je een beter overzicht over wie de beste prestatie heeft geleverd over het afgelopen seizoen.

13 maart 2022 om 04:36

Beste Thomas, meer gouden ballen maakt je inderdaad niet automatisch beter dan een ander. Modric heeft 1 gouden bal, maar je moet toch een beetje gek zijn, wil je hem beter vinden dan Iniesta en Xavi (ook al komt Modric wel een beetje in hun buurt). Los daarvan zijn Messi en Ronaldo niet te vergelijken als voetballer. Messi is meer een middenvelder of hangende buitenspeler die belachelijk veel goals maakt, terwijl Ronaldo een buitenspeler is die in de spits duikt of gewoon als spits speelt. Ronaldo staat dus altijd ook veel verder in het veld, dichtbij de goal van de tegenpartij. Dit verklaart ook wel deels het verschil tussen het doelpuntenaantal van Messi en Ronaldo dit seizoen. Kijk maar eens een wedstrijd PSG: Messi staat bijna op eigen helft. Toch heeft Messi doelpuntenmakend, assistgevend, dribbelend, passend, schietend en vrije trappen nemend betere statistieken over de gehele carriere. Los daarvan ook meer prijzen. Hiernaast doet Messi soms geniale dingen die in statistieken niet te meten zijn. Dit zegt wel genoeg over zijn genialiteit. Kijk zijn goals tegen Getafe en Bilbao 2015, Real 2011 en ik kan nog wel doorgaan met 5/6 goals waarbij hij de helft van een team voorbij dribbelt en scoort. Die staan in de statistieken bekend als slechts een goal.

13 maart 2022 om 11:32

Modric is zeker beter dan iniesta en xavi

15 maart 2022 om 23:38

Modric staat op hetzelfde niveau. Behalve qua prijzen dan. Busquets staat op hetzelfde niveau als Modric, Iniesta en Xavi.

Bizar wat deze man kan presteren als er druk op komt te staan.

Hopelijk is de ketchupfles nu open voor Ronaldo

Wat een absolute machine is Cristiano ook, die scoort gewoon een hattrick tegen een top 6 PL club. En die 1e goal zal wel heel de wereld overgaan in dit weekend. Cristiano heeft de ability om nu in de nadagen van zijn loopbaan nog statistieken te verbeteren. Je hebt het hier over de beste ooit, als hij ons niet verraden had konden we hem zeker nog wel 2 CL bekers erbij geven maar hij flipte het script op ons. Leuk om te zien dat de PL spannend is als het gaat om plek 4, ik kijk uit naar Arsenal - Manutd. Wat een week was dit zeg, hattrick Benzema, hattrick Cristiano, 50 punten van Lebron James in 1 partij. Dit was genieten. Maak er een mooie zaterdagavond van allemaal

12 maart 2022 om 20:28

Die intikker bedoel je?

12 maart 2022 om 20:28

Heeft Ronaldo jullie verraden dan? Wilde gewoon een nieuwe uitdaging aangaan, niet heel gek toch?

12 maart 2022 om 20:41

De club had hem net drie CL bekers op rij gegeven, en zelfs 4 in 5 jaar tijd. Plus Cris kreeg precies wat hij van Florentino wilde : een elftal dat helemaal op hem was afgesteld. Hij had ook nog een contract voor 3 jaar lopen en Madrid hield echt van hem. Het is dat hij zoveel won voor ons en scoorde dat we het hem moeten vergeven maar dit is hoog verraad. We hadden samen met hem alle records zo kunnen zetten dat geen enkele clun ooit meer in de buurt zou komen. Real is de top, hij had ons moeten respecteren maar hij dacht dat zijn eigen merk groter was dan onze naam.

12 maart 2022 om 20:46

Aub InsideRMadrid... ik kost echt op dit soort reacties... hoog verraad? Is hij naar barca gegaan dan? Niet naar andere Madristas toe, maar daarom gun ik Real geen prijzen puur hoe de reacties van jouw "onderbouwd" is.

12 maart 2022 om 21:00

@InsideRMadrid
Weer kraam je onzin uit
Hij respecteerde real gewoon hij had ruzie met perez geen idee waarover het ging, misschien ook wel goed dat ronaldo weg is, er is een nieuwe tijdperk bij real aangebroken, en benzema die helemaal invorm is sinds CR7 weg is,

12 maart 2022 om 21:03

@RicottoFCJe moet die man gewoon negeren bij hem is het telkens provoceren en InsideRMadrid zei ooit in een artikel dat haaland thuis madrid shirtjes thuis draagt, toen ik dat las wist ik dat ie aan het liegen was, deze man is zonder twijfel de grootste troll hier op vz op 33 jarige leeftijd, zelfs messi_123 die helaas een def ban heeft respecteer ik 10x meer dan insider, messi_123 is een chille boy ja zijn reacties zijn ook kinderachtig, maar messi_123 praat altijd met respect naar de rivaal en trollt nooit, ik weet zeker dat als je aan veel leden hier gaat vragen wie ze beter en leuker vinden gaan ze 100% messi_123Zeggen, bring the goat messi_123 back vz

12 maart 2022 om 21:09

Haha gossie toch InsideRMadrid... hoe oud ben je? Dus heeft Real hem die 3 bekers bezorgd? Of Ronaldo aan Real? Wat is het nou? Volgens mij was het toch echt de schuld van Perez!

12 maart 2022 om 21:13

Snapje Reppi
Door insider heb ik de drang gekregen om een acc te maken omdat ik mij zwaar irriteerde aan zijn gegeil op real en zijn haaland en mbappe geruchten, hij is gewoon een trollertje die alleen alleen maar liegt

12 maart 2022 om 21:24

Ben jij toevallig zelf Messi_123?? 😆😆

12 maart 2022 om 21:31

@Jeff-Sparrow

Hahaha nee, maar wel een Grote fan van hem ik ken hem wel in het echt, ik zal de groetjes doen

12 maart 2022 om 23:24

Hahaha FCBInsider aka messi_123. Ik moet hier oprecht om lachen man. Je mag het gewoon eerlijk toegeven, niemand doet je wat. Volgende keer als je een ban krijgt en je maakt een account, iets minder je oorspronkelijke account ophemelen😉

13 maart 2022 om 11:56

@FcBInsider... je zegt zo vaak messi_123 en hemelt hem dusdanig op dat dit wil je oud account moet zijn 😉

Siiiiiuuuuuuuu, elke keer maar weer bewijst hij het weer maar hij is op 1 of andere manier een probleem. Heeft in deze wedstrijd al meer goals dan messi in heel zijn seizoen in farmers league. Three three three, this also means 3 goals alone in 1 game then messi in 1 season in france. Respect respect respect respect.

12 maart 2022 om 20:39

Hij is een probleem een groot probleem voor de tegenstander en voor zn haters. De goat. Mag eigenlijk niet meer vergeleken worden met eibarman.

12 maart 2022 om 20:45

Allesman / Wow sicke statistiek

12 maart 2022 om 20:50

Die van messi kan je niet eens een statistiek noemen. Eerder sssssttt..😂😂😂

12 maart 2022 om 21:27

Ik hoor José Mourinho weer praten

Telkens als je denkt dat hij het niet meer aan kan, bewijst hij weer het tegendeel. Enorm veel respect voor Ronaldo. Vandaag was die weer als vanouds met fenomenale doelpunten.

United matig maar Ronaldo een masterclass geleverd, niet normaal op 37 jarige leeftijd

13 maart 2022 om 11:57

Die man leeft voor top sport, hoe hij zijn lichaam verzorgt is ongekend.

Alle 3 goals om op voorsprong te komen, netjes gedaan. Misschien even een teams meeting met Messi inplannen, kan Messi wat aantekeningen maken. Zal we zo netjes zijn van Ronaldo om Messi te helpen in deze moeilijke tijden.

12 maart 2022 om 20:29

Weer als een zielig mannetje die vergelijking maken. Ronaldo en Messi kan je tegenwoordig niet vergelijken. Ronaldo speelt als spits terwijl Messi veeeeel dieper in het veld staat. Als een soort midmid.

12 maart 2022 om 20:37

Beetje apart om mij hier te kleineren. Terwijl ik juist wil dat Ronaldo Messi helpt. Wat is daar precies mis mee?

12 maart 2022 om 20:30

Ronaldo en Messi zijn hele verschillende voetballers, waar Messi zijn teamgenoten keer op keer 1 op 1 weet te zetten, maakt Ronaldo zijn kansen af. Stop gewoon met die eindeloze discussie.

12 maart 2022 om 20:39

Volgens mij mag ik nog steeds zelf beslissen wat ik zeg. Als je dat liever niet hebt, is Rusland misschien een leuke optie om naar te emigreren. Daarnaast heb ik nergens gezegd dat Messi en Ronaldo dezelfde soort voetballers zijn.

12 maart 2022 om 20:44

Het is onzinnig om dezelfde discussie die hier al 10000x gevoerd is weer aan te wakkeren. Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen.

12 maart 2022 om 20:53

Vgm ben jij degene die gelijk in de verdediging schiet voor Messi. Terwijl ik helemaal geen discussie start, dat is jouw interpretatie erop, omdat jij je wss zo snel aangevallen voelt als Messi en Ronaldo in eenzelfde topic worden genoemd. Chillax man het is weekend en we hebben zojuist kunnen genieten van een prachtige wedstrijd.

Geweldig van die man. Wat een honger en wat een winnaar. Geweldige doelpunten ook.
Verder geen wereldpot, maar met 5 doelpunten amuseer je je natuurlijk wel.

We kunnen wel stellen dat CR7 nog steeds van absolute top is. Wat een heerlijk doelpunt zeg! Waar Messi het laat liggen blijft de machine Ronaldo doorgaan in de zwaarste competitie!

12 maart 2022 om 20:31

Ik word toch zo moe van fans als jij. Waarom die andere fantastische speler er weer bij halen. Totaal niet relevant. Geniet van vanavond, want eerlijk is eerlijk, Ronaldo was ook niet in beste doen laatste maanden. Als die geen doelpunten maakt speel je bijna met een man minder. Echter heeft hij vandaag bewezen het zeker nog te kunnen.

12 maart 2022 om 20:40

Ik kies geen partij tussen twee echt goede voetballers, maar als je nu gaat ontkennen dat Messi niet meer op hetzelfde niveau zit als Ronaldo is dat vrij frappant. Ronaldo scoort een heerlijke hattrick tegen Tottenham waar Messi niets laat zien in een farmer league.

12 maart 2022 om 20:44

Walcott16

De mensen die roepen dat Messi slecht was vs Madrid hebben de wedstrijd ook niet gekeken. De manier waarop ze eruit vlogen is gewoon slecht en bizar, had niks met die 3 voorin te maken in mijn optiek. Door individuele fouten worden die 3 waaronder Messi als meeste bekritiseerd

12 maart 2022 om 20:50

Nee hoor Mbappe speelde gewoon erg goed. Hij kreeg geen kritiek.

12 maart 2022 om 20:55

Had genoeg met die 3 voorin te maken, verdedigen begint bij de aanvallers.

12 maart 2022 om 20:59

Ik ontken niks hoor, maar word gewoon moe van dit soort reacties die na elke goede wedstrijd van Ronaldo weer naar voren komen. De reacties hierboven zijn namelijk niet echt inhoudelijk of vind je van wel?

12 maart 2022 om 21:12

Ben het op zicht met je eens, maar waarom mag alle bagger over Cristiano heen als hij het onder weer een trainer die er niets van snapt het even moeilijk heeft en moet Messi ontzien worden als hij al sinds hij bij PSG is gekomen totaal niet presteert?
Ik heb niets tegen Messi, maar de willekeur waarop de media Cristiano kruisigt als hij niet presteert en het bij Messi goed praat doet mij ander snaar Messi kijken. Misschien niet eerlijk naar Messi toe, maar zo zie ik het nu eenmaal.
Ik blijf het zeggen, Messi geweldig bij Barca toen Xavi en Iniesta nog meededen, maar voor de rest zie ik die zogenaamde genialiteit niet. Ook niet bij Argentinië, Ja hij heeft de COPA gepakt, maar die wordt elke 2 jaar gespeeld en ze hebben hem gepakt tegen de slechtste Brazilië ooit (verder is de COPA natuurlijk van een totaal ander niveaus dan Wereld kampioenschap en Europese Kampioenschap).

12 maart 2022 om 21:14

En vorig jaar zat Ronaldo niet op het zelfde niveau als Messi. Dat is het risico van vertrekken naar een nieuwe omgeving, vooral een waar 0.0 team zit. Als er minder gezeik was geweest en Messi gewoon bij Barca had kunnen blijven had die wss gewoon het zelfde niveau als Ronaldo aangetikt. Beide een hoog niveau, maar beide niet meer in de top 5 van de wereld. Niet dat Messi nu ineens heel slecht speelt, nog genoeg voetballend vermogen dat die laat zien met mooie passjes, alleen minder bepalend en lange tijd geblesseerd geweest.

12 maart 2022 om 21:21

Hahahhaha messi was onzichtbaar en heel slecht. Miste ook nog eens een penalty die de doorslag had kunnen geven. Jammer van je messi fanboy moeilijk te accepteren.

12 maart 2022 om 22:34

cicaldau

Ik weet zeker dat jij subjectief hebt gekeken. Ik raad je aan om nog een keer de wedstrijd terug te kijken Messi speelde uitstekend, Het is gewoon makkelijk scoren van jou op een Roanldo topic nadat hij 3x heeft gescoord om dit te roepen een paar dagen nadat ze eruit zijn gevlogen tegen een Real Madrid dat gewoon met geluk de volgende ronde heeft gehaald, cadeautjes uitgepakt door Benzema. Geniet ervan want zodra United speelt tegen de lammen en blinden uit de PL laten ze toch iedere keer weer punten liggen. En dan hoor of zie ik je niet.

13 maart 2022 om 00:10

Uitstekend nog wel. Hahahahhaha. Ik vind het echt zielig voor je eric je begint steeds triester en triester te worden. Als er 1 iemand was die uitstekend speelde bij psg was het mbappe. Messi was 1 van de slechtste.

Wat blijft deze man ongeloofelijk!!! Echt dit is gewoon bizar. 37 jaar!
En ik wil niet stoken of iets. Dit is zo geweldig!

Wij zijn lachwekkend inconsistent en speelden alsof wij al 4-0 achter staan. United was daar om aan te vallen maar wij kunnen niks tegen verdedigende teams zoals ik al zei. Wij verdienen helemaal niks qua stand, slappe gedoe altijd.

Ronaldo staat gewoon op als je hem de kans geeft en hij zorgt dan ook voor het verschil omdat hij dat altijd doet. Wij zijn gewoon triest en onze zogenaamde toppers waren nergens te bekennen het leek net alsof het niet hoefde.

Son, Davies, Bentancur, Reguillon, Doherty en Kane waren echt bagger deze wedstrijd. Je hoeft niks te verwachten met deze selectie, ik zei het eerder en zeg het nog eens met deze selectie ga je geen progressie meer boeken.

12 maart 2022 om 20:31

Toch bizar dat zo’n commentator dat niet ziet? Je moet de Spurs de bal geven, dan zijn ze het minst gevaarlijk.

12 maart 2022 om 20:33

100% wij zijn al jaren slecht als wij het spel moeten maken. Wij zijn een team wat goed in de omschakeling en de counter kan spelen meer niet.

12 maart 2022 om 20:37

Krijg je met zo'n middenveld. Ndombele viel tegen en nu heb je niks creatiefs

12 maart 2022 om 20:37

Met Doherty, Reguilon, Dier en Bentancur staat er ook een hoop middelmaat op het veld bij jullie. Wat Spurs wekelijks op de mat legt verbaasd mij dan ook niet. Alles moet van die twee gasten voorin komen en verder is het hopen dat Lloris alles pakt.

12 maart 2022 om 20:43

Dier is goed dit seizoen en Bentancur speelt zijn eerste slechte wedstrijd voor ons vandaag dus niet mee eens.

Onze creativiteit komt niet van het middenveld in het systeem maar de wingbacks en die laten niet genoeg zien.

Deze selectie is niet goed genoeg voor top 4

12 maart 2022 om 20:46

Please Ndombele heeft geen conditie en kan echt niet in een tweemans middenveld die jongen heeft geen mentaliteit en verkwabseld zijn gigantische talent echt.

12 maart 2022 om 20:49

MotheSpurs, dan heb je de wedstrijd tegen City gemist. Bentancur was dramatisch die wedstrijd. Alleen maar balverlies en kon de druk van City totaal niet aan. Aan de bal is het een zeer beperkte speler. Evenals Dier. Die twee gaan je echt niet naar een hoger niveau tillen.

12 maart 2022 om 21:04

Klopt, maar dat was wel de man die voor creativiteit moest gaan zorgen. Is gefaald en nu niks creatiefs

12 maart 2022 om 23:27

MoTheSpur. Ik heb toevallig de wedstrijd tegen Man City ook bekeken en daarin was Bentancur dramatisch zoals Walcott16 zegt. Ook heb ik Bentancur een aantal keer mogen zien bij Juve. Die man is het tegenovergestelde van Busquets. Dramatisch onder druk, raakt daarin altijd in paniek en maakt vaak de verkeerde keuzes. Verdedigend vind ik hem niet verkeerd overigens.

12 maart 2022 om 23:32

Daarnaast vind ik het niet zo slim on een systeem te creeeren waarbij de creativiteit van de wingbacks moet komen, terwijl die echt een grote drama zijn. Reguilon vind ik echt niet goed spelen, als Real Madrid fan wil ik hem graag zien slagen, maar hij heeft weinig speciaals. Goede basistechniek, hardwerkend en gooit er soms wel een goede voorzet uit. Maar passeert zijn mannetje vrijwel nooit, is positioneel slecht en als je het spel maakt is hij dramatisch want hij heeft een trage handelingssnelheid. Doherty ga ik niet eens woorden aan vuil maken, al lijkt hij een goede vorm te krijgen de laatste weken.

13 maart 2022 om 16:27

Spurs zou een Kostic moeten halen voor de wingback, en een Atal, Baku of die Schot van Bologna als rechterwingback.

12 maart 2022 om 20:43

Zo...hèhè...na lang scrollen eindelijk een bericht gelezen wat inhoudelijk over wedstrijd gaat. Wem alleen vanuit de kant van spurs. Had namelijk ook wel wat meer van ze verwacht. Maar wat je al zei, op de counter zijn ze erg goed. Tweede helft hebben ze, na de kans van Son, niet veel gecreëerd.
United was ook zeker niet op hoor.
Vond Spurs wel beter aan de bal. Maar United misschien ietsje meer kansjes.
Ronaldo maakte gewoon het verschil vandaag.

12 maart 2022 om 20:57

Maar echt he, topics van Utd worden wee gekaapt door jongens met kleine pielemuizen die wie heeft de langste willen spelen. Soms zou ik wel mod willen worden…

12 maart 2022 om 20:49

Nou zo bega mo . Zo slecht was het echt niet. Voel gewoon niet. Jammer gewoon 3 onnodige goals

Wat een legende is Ronaldo toch. Op belangrijke momenten toont hij weer zijn absolute klasse en deze topwedstrijd.

mooie wedstrijd alleen met var had tottenham een penalty gehad en pogba rood.

12 maart 2022 om 20:36

Ja zij hadden sws wel een rood mogen hebben, heb Pogba 5 overtredingen zien maken waarvan een erg vieze maar een gele kaart en Dier bij zijn eerste redelijk lichte overtreding gelijk geel. Voor de rest denk ik niet dat het wat uit had gemaakt want wij kunnen gewoon niet tegen verdedigende teams spelen.

Hier moeten wij allemaal van genieten, dat Ronaldo dit nog 10 keer in een seizoen doet. hij gaat dit niet meer elke week kunnen. maar dat geeft niet want dan genieten we extra als hij zijn klasse weer eens laat zien. siuuuuuuu.

Niet de beste qua techniek en behendigheid maar zeker 1 van de grootste sportmannen aller tijden, wat een fenomeen is het ook!

Ragnick doet het fantastich, maar twee keer verloren in zestien competitiewedstrijden met een middelmatig elftal zonder voetballend vermogen, waar een Brighton nog meer voetballende spelers heeft. Niets meer dan lof.

12 maart 2022 om 20:38

United was weer echt niet oke hoor Ronalde bezorgde heb hier echt de 3 punten.

12 maart 2022 om 20:46

"Ragnick doet het fantastisch", moet meteen al lachen om deze opmerking. Ragnick doet het weinig beter dan zijn voorganger. Het spel van United is zwaar ondermaats met de spelers die ze hebben. Als je elke wedstrijd van United kijkt, zie je dit ook. Die vergelijking met Brighton slaat natuurlijk ook nergens op, want die hebben echt niet meer voetballende spelers natuurlijk. Tegen Liverpool gingen ze weer kansloos onderuit vandaag. Opmerkelijke reactie van je, El Fenomeno.

12 maart 2022 om 21:00

Niets opmerkelijks aan imo, alles wat Duits is of uit Duitsland komt is fantastisch voor Feno. Rangnick is een tactische onbenul die met een surplus aan kwaliteit in de selectie ze nog niet 1 fatsoenlijk aanval op de mat kan laten leggen. Zijn pressing is belabberd en hij heeft nog steeds niet door wat zijn beste opstelling is. Let maar op wat het excuus wordt als Utd geen CL of zelfs EL haalt, het zal niet aan de coach liggen. Maar owee als Arsenal dat niet zou halen, Arteta moet dan aan de hoogste boom. Pure willekeur en meten met twee maten.

12 maart 2022 om 21:37

@Walcott16
Het zal je misschien nog niet opgevallen zijn. Maar dit is tegenwoordig een standaard bericht van El Fenomeno

12 maart 2022 om 22:05

Goed om te weten. Volgende keer zal ik er niet meer uitgebreid op ingaan
@samcro, ben het totaal met je eens. Arteta is het nu wel echt verplicht om met Arsenal CL te halen overigens. Hopelijk nemen we morgen weer de vierde plek over!

12 maart 2022 om 22:36

Als we morgen winnen mogen we punten laten liggen tegen Chelsea en Liverpool. Pakken we dan zelf nog punten tegen Utd, WHU en Spurs dan zijn we er denk ik. Heel goede uitgangspositie nu, mag niet meer mis gaan idd.

12 maart 2022 om 22:41

Het is ook onmogelijk om verzorgd positiespel te verwachten met dit materiaal. Er is geen voetballend vermogen vanuit achteruit en centraal op het middenveld en ook op de vleugels ontbreekt het eraan, er valt ook niets te bouwen, dus speelt Ragnick op resultaat wat tot dusver dus prima is. Hij heeft zelfs die houten klaas Wan Bissaka vervangen voor Dialot, dat deed zijn voorganger bijvoorbeeld niet. En alsof het een schande is om kansloos ten onder te gaan tegen Liverpool, dat deed Arsenal ook en dat kon wel 8-0 worden op Anfield. Voetballende, technische spelers betekent niet meteen dat het kwalitatief topspelers zijn. Er komt zoveel meer bij kijken, maar als het gros van de spelers van United al niet voetballend en technisch onderlegd zijn, dan is het onmogelijk om goed positiespel te verwachten, zelfs Van Gaal lukte het destijds al niet.

13 maart 2022 om 13:33

Kom op Feno, Rangnick speelt niet op resultaat hoor, hij wordt keihard gered door Ronaldo en individuele kwaliteit.

GOAT. Laat Messi maar hattrick maken in Ligue.. zonder Ronaldo wil je toch niet naar wedstrijd van United kijken.

Heerlijk dat die Romero nog het beslissende kopduel verliest na dat gluiperige geschreeuw in het gezicht van Maguire bij de 2-2. Wat blijft de voetbalkarma toch een prachtig iets!

Ben ik de enige die vind dat de overtreding van Pogba een rode kaart verdiende?

is toch mooi, sta je dan 80 minuten in het veld, je raakt 3 ballen en die vliegen erin.

12 maart 2022 om 20:49

Normaal zou je gelijk hebben. Maar Ronaldo was vandaag zeer actief. Ook meevoetballend zijn bijdrage geleverd zelfs veel verdedigende Meters gelopen. Je zou hem tekort doen als je bovenstaande zegt.

12 maart 2022 om 20:53

Sorry maar dan heb je de wedstrijd niet gekeken, anders zou je dit nooit zeggen

12 maart 2022 om 22:38

Aqua1

Meen je dit nou??? Roep je nu echt dan heb je de wedstrijd niet gekeken??? Maar zelf roep je dat Messi slecht was tegen Madrid?? Kom op man je bent echt totaal niet objectief als het over Messi en Ronaldo gaat. Messi speelde echt utistekend tegen Madrid, het feit dat jij dat niet kunt toegeven maar wel andere aanspreekt op hun kijk op hoe Ronaldo speelt zegt heel veel over jou als lid.

13 maart 2022 om 00:27

Uitstekend nog wel?? Hahaha

12 maart 2022 om 22:36

Is toch mooi, log je in, plaats je binnen 1 min een reactie die kant noch wal raakt.

Nou, dan heb ik woensdag naar Real Madrid tegen Parijs zitten kijken, en dan nu net United tegen Spurs, ja dan valt het wel even op natuurlijk.

Gefeliciteerd ubited fans. Ronaldo weer fenomenaal. Tevreden over het spel van tottenham. Alleen hier kopen we niks voor. Kulusevski heel goed. Hadden meer verdiend. Kop omhoog richting brighton

Ik gun Ronaldo wel een last ride samen met Messi en Neymar.

Laat hem alsjeblieft volgend seizoen naar PSG gaan, dat zou geweldig zijn. Zou Messi misschien ook een ‘boost’ geven, want hij ziet er nu echt ongelukkig uit.

Betreft Ronaldo, ik kan het niet blijven herhalen, de beste man is niet op, speelde hij nog bij Real Madrid dan scoorde hij nog jaarlijks minimum 40 goals, het is dat aanpassingen en mindere teamgenoten ervoor zorgen dat hij ‘minder’ lijkt.

12 maart 2022 om 20:53

Volgens mij is al bewezen dat een zooitje supersterren bij PSG niet echt werkt/samengaat. Ronaldo en Messi klinkt geweldig, maar in de praktijk zal het niet werken ben ik bang. Er is namelijk totaal geen verdedigende arbeid en het team is uit balans.

12 maart 2022 om 21:04

Nergens claim ik dat het wel zou werken, alleen gun ik mezelf en derest van de wereld een last-ride van de grote rivalen bij elkaar.

Kan vonken geven.

Maar ik zie de Champions League niet winnen nee, missen alle 3 explosiviteit, jeugdigheid etc.

Siuuuu The goat 🐐 laat van zich horen, snoert heel wat criticasters die hem over de hil noemde hij moet afbouwen in miami werd er gezegd, het is een oude opa dat soort respectloze kreten las je... een hattrick tegen sterke spurs ontzettend knap ook.

12 maart 2022 om 22:39

Ronaldo mag Amerika niet eens meer in.
Grappig wel dat ie 1 uit 12 had en nu opeens monden gesnoerd heeft. Mag ie weer een tijdje onzichtbaar zijn.

13 maart 2022 om 11:19

Doet veel pijn he samcro. Beste is gwn accepteren dat hij de beste ooit is en niet meer kritiek op hem hebben want al 10 jaar snoerd hij de mond van zn haters. Dan ben je daar ook vanaf.

13 maart 2022 om 13:34

Pijn? Ik ben geen 12 meer.

Wat een sneu volk zit er toch tussen de voetbalfans. Beide spelers horen niet meer bij de top 5 van dit moment, maar de ene grootheid scoort een hattrick en er moet meteen weer overdreven gereageerd worden, waarbij er zoveel onnodige haat is richting die andere grootheid. Triest volk, geniet gewoon van de de hattrick van jullie goat, zonder de goat van vele andere af te kraken. Echt, het wordt tijd dat ze beide stoppen, want die toxic fanbase (vooral van de portugees) is echt heel vervelend.

12 maart 2022 om 21:17

Laat mij raden jij hoort bij de fanbase van de Argentijn. Ik ben het verder overigens met je eens hoor! Maar de cynische ondertoon doet mij denken dan je van kleine voetballers houdt.

12 maart 2022 om 21:21

Die Argentijn is in mijn ogen de betere ja, maar ik ben er geen fan van. Geen ruimte voor hem in mijn elftal met favoriete voetballers. Maar daar zitten dan ook veel verrassende keuzes tussen verwacht ik zo.

Zoals ik al zei Ronaldo moet je altijd! Opstellen!

Gezeik over leeftijd, meevoetballen, verdedigen etc.. je hebt nog andere 10 spelers.. tuurlijk hij was tijdje minder maar dat is bijna heel UTD. Punt blijft Crisje moet altijd spelen!

Lees hier weer veel over Messi haha deze discussie gaat nooit stoppen! Ook over 20 jaar niet! Op dit moment is Ronaldo zeker beter dan Messi! De een is een gretige spits en de een wilt een spelverdeler zijn bij een club waar dat niet kan/past/hoeft/moet en lijkt het allemaal wel oke te vinden... Over all time prime niveau is voor mij wel bekend wie de beste is

United kijk je alleen voor Cristiano. Want verder is het echt een verschrikkelijke matige elftal met Maguire voorop. Toch wel pijnlijk dat Cristiano de laatste jaren in een matige elftal loopt te spelen. Desalniettemin moet je altijd rekening houden met Cristiano. Wat een fenomeen. Die eerste en derde goal waren echt van grote klasse. 37 jaar en nog altijd hattrick maken in de Premier League. Geweldig. Ondanks de winst, denk ik dat het voor United wel erg moeilijk wordt om bij de top 4 te eindigen. Arsenal heeft 4(!!!) wedstrijden minder gespeeld, en als Arsenal ze alle wint, dan staat United 10 punten achter en je krijgt ook nog Arsenal - United. Heel erg moeilijk. De CL zie ik ze ook niet winnen al weet je het natuurlijk nooit met Cristiano in je team. Stel dat ze winnen van Atletico, dan zou het wel super leuk zijn als Real en United aan elkaar gekoppeld worden in de kwartfinale.

Heerlijk, na al die kritiek van de laatste weken, gewoon weer even 3 goals maken en de wedstrijd beslissen. Wat een baas is het toch

Heerlijke wedstrijd van Ronaldo. Verder behoren beide teams net niet in de top 4 thuis.

Deze man heeft het eigenlijk overal laten zien. Voor mij de beste speler die ik heb mogen zien tot nu toe in mijn leven. Helaas heeft Robben het lichamelijk vermogen niet gehad om dit te doen maar goed.

Buiten deze 3 goals om vond ik hem ook uitstekend meeverdedigen, heeft zelfs een paar ballen onderschept!! Kunnen andere voetballers echt een voorbeeld aan nemen, niet vies van arbeid leveren CR7!

Beste prestatie van de forever no.2. Maar serieus. Wat een topper was die Sheringham ook!

Kunnen alle GOAT, Ronaldo is beter dan Messi etc. Etc. Discussiërende mensen dit voortzetten op Facebook alsjeblieft? Dat is de afdeling voor kleine kinderen en Tokkies, danku.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren