Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Ligt-clausule van 120 miljoen euro is serieus thema voor Juventus

Laatste update:

Juventus is bezig met een nieuw contract voor Matthijs de Ligt, zo weet Tuttosport dinsdag te onthullen. Op deze manier wil de Italiaanse grootmacht voorkomen dat de centrumverdediger deze zomer vertrekt voor een bedrag van 120 miljoen euro, een clausule die werd opgenomen toen hij in 2019 voor 75 miljoen euro overkwam van Ajax en in werking treedt na afloop van deze jaargang. Met de nieuwe verbintenis ligt de Oranje-international tot medio 2025 vast in Turijn.

Het huidige contract van De Ligt bij Juventus loopt door tot de zomer van 2024. De mandekker is een vaste waarde onder trainer Massimiliano Allegri en de clubleiding wil hem ook liever niet kwijt. De verwachting is dat clubs als Barcelona, Chelseam Paris Saint-Germain en Bayern München na afloop van dit seizoen geen 120 miljoen euro zullen neertellen voor De Ligt. Wellicht dat geïnteresseerde clubs een lager bedrag overhebben, waardoor Juventus wel zou kunnen gaan nadenken over een voortijdig afscheid van de pas 22-jarige verdediger.

Juventus houdt volgens Tuttosport dus rekening met alle scenarios's wat betreft de toekomst van De Ligt, die jaarlijks acht miljoen euro en vier miljoen euro aan bonussen opstrijkt. Mocht de Nederlander alsnog worden verkocht, dan zorgt dat bij Juventus voor ruimte in het salarisbudget voor komend seizoen. De transfersom die men incasseert bij een eventuele verkoop van De Ligt zal worden gebruikt voor het aantrekken van een vervanger. Naar verluidt zijn er al enkele opvolgers in beeld bij de huidige nummer vier in de Serie A.

Onder meer Sven Botman (Lille OSC) en Bremer (Torino) worden in verband gebracht met Juventus, dat zich in januari al verzekerde van de diensten van Federico Gatti. De 23-jarige verdediger werd voor acht miljoen euro overgenomen van Frosinone, waar hij het seizoen op huurbasis afmaakt. Door de situatie in financieel opzicht kan Juventus De Ligt bij een nieuw contract geen hoger salaris bieden. Om dat te compenseren is men bereid het vastgestelde bedrag van 120 miljoen euro te verlagen, om er zo voor te zorgen dat de centrale verdediger ook de komende jaren aan de club verbonden blijft.

Tuttosport verwacht overigens niet dat De Ligt over enkele maanden afscheid neemt van Juventus. De Italiaanse krant verwijst in dat kader naar een filmpje op de Instagram-pagina van de speler van maandag. Hierop is te zien dat De Ligt samen met vriendin AnneKee Molenaar uit volle borst meezingt met een Italiaanse liedje.

Zie jij Matthijs de Ligt volgend seizoen bij Juventus spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

120 miljoen is aardig bedrag voor de Ligt. benieuwd waar zijn toekomst ligt
op de 1 of andere manier zie ik hem na dit seizoen niet bij Juventus blijven

15 februari 2022 om 13:56

wat een slecht onsaamhangend verhaal is dit.... Willen ze nu wel of niet De Ligt verkopen het artikel is totaal niet duidelijk!

15 februari 2022 om 14:01

het staat er inderdaad niet duidelijk in. alleen als ze hem verkopen scheelt het ze 8 tot 12 miljoen aan bonussen dit de Ligt per jaar er extra binnen haalt.

15 februari 2022 om 14:07

Xajafca

Ze willen liefst clausule eruit, verwachting is dat geen club de 120 miljoen gaat bieden.
Bij lage biedingen, gaat Juve er over nadenken, want zij kunnen dan veel geld besparen met schrappen van zijn salaris. Er is een schaduwlijst met vervangers, mocht Juve hem deze zomer dus voor lager bedrag verkopen.

15 februari 2022 om 14:20

Inderdaad, heel onsamenhangend verhaal. Vooral ook de laatste quote: "tuttosport verwacht overigens niet dat De Ligt over enkele maanden afscheid neemt van Juventus. De Italiaanse krant verwijst in dat kader naar een filmpje op de Instagram-pagina van de speler van maandag. Hierop is te zien dat De Ligt samen met vriendin Annekee Molenaar uit volle borst meezingt met een Italiaanse liedje."

Dus omdat ze een Italiaans liedje zingen, gaat de Ligt komende zomer Juve niet verlaten. Top verhaal

15 februari 2022 om 15:37

@MrKrillin

Volgens mij klopt dat, maar dan hoeft dat contract toch niet aangepast te worden. Er staat 120 miljoen in. Als een club minder biedt en Juve is daarmee akkoord, dan is het toch prima?

15 februari 2022 om 15:49

Idd. Heel onsamenhangend haha

Er gaat toch niemand 120 miljoen voor deze gozer betalen??? En zelfs als het zou gebeuren zou ik de champagneflessen open doen als Juve zijnde

15 februari 2022 om 13:24

Lijkt me niet. Ik heb nog nooit een verdediger voor 120 miljoen verkocht zien worden. Zeker niet nu net na de Corona crisis zie ik zo een bedrag worden uitgegeven

15 februari 2022 om 13:57

Tja Van Dijk is 86 Mio voor betaald maar dat is een speler die verdedigen aan anderen overlaat en alleen maar achteruitloopt dan is De Ligt zeker 120 Mio waard.

15 februari 2022 om 14:06

De Ligt is in niks beter dan Van Dijk, hou alsjeblieft op. Van Dijk is samen met Allison, Fabinho & Salah de reden dat Liverpool weer top is. In potentie is De Ligt wel absolute top maar Van Dijk is nu (1 van) de beste centrale verdediger (s) ter wereld en De Ligt nog lang niet. 120 miljoen waard zijn slaat nergens op. En van zijn leeftijd lopen er ook nog verdedigers als Militão, Romero, Upamecano, Konaté, Bastoni en Koundé rond die niet perse minder zijn.

15 februari 2022 om 14:30

@Joey91 maar dat doet er hier niet toe, wij Nederlanders kijken vooral naar speelminuten. Met die Logica is Maguire veel beter dan de Ligt, maar dan meten we opeens anders. Van Dijk is een van de weinige Nederlanders die echt een impact heeft gemaakt op een team en sinds zijn komst prijzen heeft gewonnen die al een tijde ondenkbaar waren. Maar ja zeker, de Ligt is beter omdat hij al 2 jaar bij een van slechtste Juventus ooit basis staat. Lachwekkend.

15 februari 2022 om 15:39

Haha, Van Dijk laat verdedigen aan anderen over… daarom zit hij bij de beste spelers ter wereld, pakte hij de CL met Liverpool en stortte Liverpool in toen hij geblesseerd raakte.

15 februari 2022 om 15:51

@xajacfa

En dit soort analyses is waarom jij een reaguurder op VZ bent, en geen hoofd scouting/technisch directeur bij Liverpool.

15 februari 2022 om 16:05

Xajacfa// Dat viel mij dus al zolang op dat ik bijna dacht dat het aan mij lag toen hij zo overhyped werd. Maar de laatste tijd zie je (vooral in engeland) dat het al bij veel mensen opvalt dat hij verdedigend weinig doet. In nederland wordt die kritiek weggewuifd onder het mom "hij leidt de boel achterin".

15 februari 2022 om 13:24

Kijk jij wel naar wedstrijden uit de Serie A of zit je nu lekker populistisch van en af te schreeuwen?

15 februari 2022 om 13:34

Je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat deze gorilla geen 120 miljoen waard is.. genoeg wedstrijden van Juve gezien en ik zag echt niks speciaals

15 februari 2022 om 13:39

Als je hier niks speciaals in ziet, zou ik echt ff langs specsavers gaan. Noem is 1 centrale verdediger van 21 die al 2 jaar basis staat bij een team waar al 2 andere wereldtoppers centraal onder contract staan?f

15 februari 2022 om 13:42

Dat basis staan is wat een discutabel begrip. De meeste toppers worden gespeeld door het duo Bonucci-Chiellini, als beide fit zijn. Dat is echter wel nogal een enorme als de laatste jaren waardoor hij inderdaad vaak basis staat. Maar dan te zeggen dat hij nu echt de voorkeur krijgt, is ook overtrokken.

En iemand als Bastoni vind ik over de afgelopen twee seizoenen gezien de betere van de twee.

15 februari 2022 om 13:44

Mensen vergeten wel eens hoe jong De Ligt nog is volgens mij en hoeveel ervaring hij eigenlijk al heeft op het hoogste niveau. Hij heeft namelijk al 252 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld voor clubs en land. Dat is toch wel heel veel op zo'n leeftijd. Daarnaast is hij nu gewoon "vaste" basisspeler bij een Italiaanse (en op papier) Europese topclub. Tuurlijk maakt De Ligt z'n fouten maar dat doet iedereen (en zeker op die leeftijd), alleen worden die fouten hier vaak heel erg uitvergroot door een aantal leden. Dit is uiteraard hun goed recht, alleen zou het wel goed zijn in gedachten te houden hoe jong hij eigenlijk al is en hoe fantastisch het eigenlijk is dat hij al zoveel ervaring kan opdoen. Dit is voor het Nederlands elftal in de toekomst alleen maar een fantastische toegevoegde waarde

15 februari 2022 om 13:57

@lierse1997, hij is gewoon vaste basisspeler hoor dit seizoen ook al zijn Bonucci en Chiellini allebei fit. Doet het dit seizoen naar behoren. Ik vind hem voor zijn leeftijd steeds beter en beter worden. Zeker omdat hij naar Juventus ging die steeds minder en minder werd.

15 februari 2022 om 14:04

Dit seizoen zat hij op de bank tegen Napoli, Milan (2 keer zelfs) en Inter. Dat zijn de absolute toppers in Italië en daarvan heeft hij er 5 van de tot op heden gespeelde (de terugmatch tegen inter moet nog komen) 1 gespeeld en toen was Chiellini er niet bij aangezien die covid had.

We kunnen dus stellen dat Allegri voor de belangrijkste potten vertrouwt op Chiellini-Bonucci. En de enige reden dat Chiellini vaak op de bank zit, is zijn leeftijd en fysieke gesteldheid. Dus ja hij is basisspeler, maar geen onbetwiste. Integendeel, een zeer betwiste.

15 februari 2022 om 14:10

Dat was vooral het begin van het seizoen. Toen was het inderdaad wat twijfelachtig. Zeker omdat het toen al minder ging. Dan gaat Allegri gewoon vertrouwen op zijn oude garde. Maar sinds november gewoon bijna alleen maar in de basis gestaan. Dus ja de laatste maanden heeft De Ligt gewoon een basisplaats. Hij heeft echt wel steeds meer het vertrouwen gewonnen in Allegri. En Juventus is sindsdien ook alleen maar omhoog gegaan.

15 februari 2022 om 14:13

Behalve die pot tegen Milan van 23 januari. Toen zat hij op de bank voor Chiellini. Het is gewoon echt zo dat die de voorkeur krijgt als hij fit is in toppers.

En sinds november heeft Chiellini ook gewoon 6 wedstrijden gemist door allerhande blessures.

15 februari 2022 om 14:21

Tja voor Rugani. Kan gewoon dat Allegri wou roteren. Rugani doet het dit jaar ook niet onaardig. Tegen Atalanta speelde hij wel dus ja dat zegt mij niet zoveel. Als iedereen fit is is het duidelijk dat Chiellini en De Ligt spelen. 19 basisplaatsen dit seizoen en 1733 minuten al gespeeld.

15 februari 2022 om 14:25

Bastoni? Wat? Op basis van wat is Bastoni de afgelopen 2 seizoenen?😂

15 februari 2022 om 14:29

Elke topper dat Bonucci en Chiellini fit waren starten zijn, de ligt start 1 op 5. Dus hoe dat je tot die conclusie komt is me volkomen onduidelijk. Als er morgen een CL finale was en iedereen is fit dan lijkt het me veel waarschijnlijker dat Bonucci-Chiellini het centrum vormt. En dat is dus niet op een onderbuikgevoel gebaseerd maar op basis van toppers die dit seizoen door Juventus gespeeld zijn.

Verder wil dat niet zeggen dat de ligt slecht is of iets dergelijks, hij speelt een uitstekend seizoen, maar wel dat Allegri een duidelijke voorkeur voor Chiellini heeft.

15 februari 2022 om 14:31

@Lars Lentz, Hij is sneller, wendbaarder, technisch beter, heeft een betere lange bal en loopt niet continu met zijn armen te flapperen. Daarnaast is hij op basis van de laatste twee seizoenen de beste verdediger van inter en zowat de enige die niet al meermaals opvallend in de fout is gegaan bij een tegengoal.Op basis van wat vind jij de ligt beter?

15 februari 2022 om 14:48

De Ligt kan veel beter een man uitschakelen, is sterker, veel beter in de lucht en feller. Dat Chiellini de voorkeur zou krijgen zegt ook eigenlijk helemaal niks. Als er een geweldig talent verdedigend opstaat bij Liverpool komt hij ook achter Van Dijk te staan. Zegt werkelijk niets over hoe goed of slecht dat talent is. Beetje flauw om Chiellini continu aan te halen. Dat is een clublegende.

15 februari 2022 om 15:05

Veel beter in de lucht is ook een nogal discutabele uitspraak vind ik eerlijk gezegd.

En waarom is het flauw een feitelijke vaststelling te maken? Ik ontken ook nergens dat het een geweldig talent is.

15 februari 2022 om 15:14

Naja wat de Ligt afgelopen weekend liet zien was echt indrukwekkend hoor tegen Atalanta. Veruit de beste man van Juventus, was geweldig. Als hij dat niveau constant weet vast te houden hoort hij gewoon bij de beste 5 verdedigers van de Serie A.

15 februari 2022 om 15:26

Als het de CL finale was dan hadden De Ligt en Chiellini gespeeld 100%. De Ligt is de laatste maanden gewoon in een goeie vorm. Ook erg constant. Bonucci takelt steeds meer af.

15 februari 2022 om 15:26

Dat zeker, volgens mij beweer ik nergens iets anders. Hij was echt goed tegen Atalanta. Alleen viel zijn gebrek aan wendbaarheid wel op bij de fase vlak voor de 1-1.

Hij heeft natuurlijk ook wat de pech dat er met Chiellini nog een andere fantastische verdediger is en dat Allegri schijnbaar een fan is van Bonucci.

15 februari 2022 om 15:31

@modric, dat baseer je dan toch werkelijk nergens op buiten onderbuikgevoel?

Laat ik het zo stellen. Je hebt drie naamloze verdedigers a, b en c. A en b spelen alle toppers als ze volledig fit zijn dit seizoen. Verdediger c zit vier van de vier keer op de bank als zowel verdediger a als b fit zijn bij een absolute topper. Is het dan een logisch besluit dat als zowel a, b als c volledig fit zijn, verdediger c sowieso in de basis staat?

15 februari 2022 om 15:48

Ik baseer het op de laatste maanden. Jij haalt toppers erbij van het begin van het seizoen vooral. Ja dan was het nog even zoeken. En omdat Bonucci en Chiellini zo’n goed EK hadden gespeeld en ook daarvoor onder Allegri speelden was het logisch dat hij eerst voor hen koos. Want Allegri is een manager die vertrouwd op de oude garde. Nu speelt de Ligt vrijwel alles.

15 februari 2022 om 15:53

Het feit dat ze beiden ongeveer 50% van de wedstrijden van de afgelopen twee maanden gemist hebben, zal daar inderdaad niks mee te maken hebben.

15 februari 2022 om 15:59

Waarom kan een feitelijke vaststelling niet flauw zijn? Dat hangt toch volkomen van de context af? Verder ga je er niet inhoudelijk op in.

15 februari 2022 om 16:02

2 jaar basis? Hoe kom je daarbij

15 februari 2022 om 16:05

Dus in een discussie over het feit dat iemand een onbetwiste basisplaats heeft, is het aanhalen van een persoon die de speler die zogenaamd een onbetwiste basisplaats heeft regelmatig op de bank houdt “flauw”?

15 februari 2022 om 16:20

Ik leg je in mijn vorige comment letterlijk uit waarom ik het flauw vind om continu de concurrentiestrijd met Chiellini aan te halen. Het staat er echt letterlijk. Lees nog eens zou ik zeggen.

15 februari 2022 om 16:50

Ik zal het anders formuleren voor je. Ben je enkel een goed presterend groot talent als je de grote vedette en captain van je huidige club het gehele seizoen op de bank houdt? Als je met mee eens bent dat die niet zo is, waarom haal je dan continu Chiellini aan om de prestaties van de Ligt te bagatelliseren?

15 februari 2022 om 17:10

Je verzint maar wat dingen die ik zogenaamd zeg zo te zien. Nergens bagatelliseer ik namelijk prestaties. Ik ben het niet eens met iemand die stelt dat hij nu een onbetwiste basisspeler is.

15 februari 2022 om 17:12

Ja, oke ze wisselen wel wat af. MAar zie toch best vaak de ligt op het formulier staan. Kijk ook best vaak Juve en is niet alsof ie een roulatie speler is. Over Bastoni ben ik het niet perse oneens overigens. Maar dat is ook gewoon een hele goeie. Kunnen toch gewoon allebei toppers zijn?

15 februari 2022 om 17:33

Zeker en vast. Samen met Araujo en Militao zijn dat toch de beste jonge verdedigers die er nu rondlopen.

15 februari 2022 om 13:27

"de verwachting is dat clubs als Barcelona, Chelsea, Paris Saint-Germain en Bayern München na afloop van dit seizoen geen 120 miljoen euro zullen neertellen voor De Ligt."

De kop wordt in het artikel zelf tegengesproken. Niemand verwacht dat de ligt 120 miloen euro op gaat brengen. Echter als hij deze zomer niet verkocht wordt, dan heeft hij volgend jaar een eenjarig contract. Daar zal men wel op anticiperen om zijn transferwaarde op peil te houden.

15 februari 2022 om 13:28

Zeg nooit, nooit zie pak 'm beet Chelsea nog wel eens gek doen de komende transferperiode wanneer alle cv's transfervrij vertrekken. 120 miljoen lijkt mij overigens wel erg veel, verwacht dat die voor 100 miljoen ook weg mag.

Aan de andere kant waar haal je zo'n talent op met zoveel ervaring op deze leeftijd?
Je haalt een jonge verdediger die nu al bij de wereldtop hoort en alleen maar beter wordt.

15 februari 2022 om 16:13

Ik zie het ook echt niet in hem. Totaal niet. Ik zei het al in het stukje over Mazraoui. Ik zie het niet. Hij is lomp. Timing is niet geweldig. Heeft rare fratsen. Natuurlijk is niet iedereen De Vrij of Van Dijk, maar ik zie zelfs liever St Juste of Aké. Ajax heeft echt wat leuke talenten buiten Europa gebracht (frenkie en Ziyech), maar De Ligt schaar ik vier klasses minder. 120miljoen voor hem? Juve zou de ballen uit de broek lachen dan

Timber daarentegen: Die komt veel verder!



Als Juve met alles rekening houdt, dan zullen geinteresseerde clubs ook bezig zijn met alternatieven, zoals Martinez/senesi/timber/ Malacia/ enz
Hopelijk liggen die goed vast, dfwz voor forse transfersommen
Is de Ligt zoveel waard? Speelt hij zo goed? Ik zie hem nooit ballen en weet dit dan ook niet

15 februari 2022 om 13:26

Hij speelt degelijk maar niet zo goed dat je zou denken die is momenteel 120 miljoen waard

15 februari 2022 om 13:30

Maar dat is bij nauwelijks spelers zo Japie. Dat heeft vrij weinig met De Ligt te maken, die overigens echt wel beter dan "degelijk" speelt. Hij speelt namelijk gewoon goed. Maar 120 miljoen is een verdediger sowieso niet waardt, ongeacht wie het is. En heel veel spelers die wel voor dergelijke prijzen zijn getransfereerd, zijn dat ook absoluut niet waardt (Dembele, Coutinho, Joao Felix, Griezmann, Bale om er maar een paar te noemen).

15 februari 2022 om 13:38



Ik denk dat de ligt makkelijk zoveel waard is. 22 jaar pas, winnaar van de Golden Boy, Europa League finale, halve finale Champions League gespeeld, was zeer jong aanvoerder van Ajax. Belangrijker dan dat allemaal, hij speelt gewoon goed bij Juventus. De matige prestaties zijn echt niet aan hem toe te schrijven. Denk dat elke club hem zou willen hebben.

Edit: Of zoals Jackieboy10 hierboven zegt, niemand is het waard. Maar ik bedoel meer dat de Ligt misschien wel de meest waardevolle centrale verdediger ter wereld is.

15 februari 2022 om 14:03

@Jackieboy10 Dan verschillen we daarover van mening. Van Dijk vond ik echt goed toen in die twee seizoenen dat Liverpool de CL haalde. Die drukte echt zijn stempel op dat hele elftal. De Ligt vind ik degelijk. Om goed te zijn maakt hij imo ook nog teveel cruciale fouten in een seizoen

15 februari 2022 om 15:07

Ik denk dat Bale uiteindelijk wel zijn 100 miljoen waard was, neen? Is toch zeer belangrijk en goed geweest voor Madrid. Hij is het uiteindelijke kostenplaatje niet waard geweest imo maar dat is omdat ie al 3 jaar een gigantisch salaris blijft trekken en er niets voor levert. Maar de transfersom, ja dat denk ik wel.

15 februari 2022 om 16:41

@real8madrid

Ik twijfelde inderdaad een beetje om Bale in dit rijtje te noemen. Eerlijk gezegd spelen die laatste 3 jaar bij mij daarin wel mee. Op basis van de 1e seizoenen is hij zeer belangrijk geweest voor Real inderdaad en z'n prijskaartje wel waard geweest. In de CL finale was hij belangrijker dan Ronaldo bijvoorbeeld.

Maar inderdaad zoals jij zegt, het uiteindelijke kostenplaatje absoluut niet. Ik denk alleen dan nog wel dat je voor die 100 miljoen een onbetwiste basisspeler had verwacht die in zijn contractperiode altijd belangrijk is geweest. Dat laatste is dus niet het geval.

15 februari 2022 om 16:46

@japie.

Maar dat is toch ook een verschil Japie? ''echt goed'' en ''goed'' zijn twee verschillende zaken. Van Dijk was toen echt wereldtop, dat is inderdaad een verschil. Maar het blijft natuurlijk een combinatie van factoren. Van Dijk speelde op de toppen van zijn kunnen, maar had ook het team om hem heen die 200% in vorm was met een geweldige Salah en Mané.

De Ligt speelt goed in een team dat compleet uit balans is en de slechtste periode sinds jaren heeft. Dat heeft natuurlijk ook invloed op zijn spel. En daarom vind ik dat hij ''gewoon goed'' speelt. Jij focust heel snel op een enkele fout bijvoorbeeld. Maar streept dat niet weg tegenover zijn goede wedstrijden. Dat is dan niet fair. Ter vergelijking, van De Vrij zeggen we nu toch ook niet dat hij een ''degelijke'' verdediger bij Inter is, nu hij 2 fouten heeft gemaakt?

15 februari 2022 om 19:06

Ik zeg ook niet dat De Ligt geen goede verdediger of een groot talent is,maar ik vind hem niet heel indrukwekkend spelen. Gewoon degelijk. Dit soort dingen over matuge teamgenoten hoor ik ook alleen bij Frenkie en De Ligt. Als bv een Veerman een matig Heerenveen niet bij de hand nam tegen de top 3 dan was het een middenvelder die overrated was

15 februari 2022 om 13:29

Senesi? Malacia? haha met alle respect maar dat is zelfs voor de ligt een groot niveauverschil....

15 februari 2022 om 13:37

Ik vond de Vrij een leuke voetballer, maar geen topper en kijk hoe gewild hij is geworden. Goed ontwikkeld in Italie
Malacia vind ik een heel goede speler (maar dat vond ik ook van Kongolo de linksback/centrale verdeiger van Feyenoord)
Senesi begon slecht, werd beter, zakt(e) wat terug, moet nu anders gaan ballen dan waarop hij binnengehaald is
Arnesen gaf het al aan las ik hier: Feynoord verkoopt slecht, dwz voor te weinig geld.
Bij Az denken ze, als een speler goed heeft gepresteerd gelijk verkopen voor de hoofdprijs, in plaats van afwachten of het misschien wel meer kan worden.

15 februari 2022 om 13:40

Maar er is toch geen haar op je hoofd dat gelooft dat de Chelsea’s van deze wereld denken aan senesi of malacia?

15 februari 2022 om 13:41

Senesi heeft echt helemaal niks te zoeken in het rijtje dat jij op noemt. Dat wordt echt maximaal niveau Espanyol verwacht ik. De Ligt is echt lichtjaren beter dan die vent.

Absolute topverdediger op zijn leeftijd. Hopelijk doet Juve er alles aan om hem te behouden.

15 februari 2022 om 14:04

Het lijkt af en toe wel of mensen het expres niet willen zien dan ofzo. De Ligt is echt een geweldige verdediger, staat en zit overal tussen, schuwt de duels niet en is echt een beer van een vent. Zou bij letterlijk elke club in de basis staan.

Mocht Juve hem kunnen slijten voor 120 miljoen moet er een volksfeest ontstaan in Turijn.

15 februari 2022 om 14:07

En na een jaar volop spijt hebben dat ze ‘m hebben laten gaan zeker? Een van de grootste talenten van de wereld en dan een volksfeest, hilarisch.

Hoe doet ie het eigenlijk bij Juve? sinds Matthijs achterin staat gaat het volgens mij bergafwaarts met de club, op sportief gebied. Niet alleen dankzij hem natuurlijk , maar toch..

Zie hem ook regelmatig schutteren in de samenvattingen die voorbij komen.

15 februari 2022 om 13:39

Een muur op zijn eigen. Heel belangrijk en onmisbaar voor Juve. Pure klasse en helaas voor mij geen Belg.

15 februari 2022 om 13:44

Thanks

15 februari 2022 om 14:21

Wat een onzin verkondig je weer Sangabeast, al verbaast me dat niet aangezien ik nog geen zinnige reactie van je ben tegen gekomen. Misschien gewoon eens een wedstrijd van hem kijken dan zie je dat hij het prima doet.

Moet zeggen dat ik hem in het begin wel vond tegenvallen. Echter vind ik hem dit seizoen een stuk betrouwbaarder. Hij is ook nog maar 22 jaar oud. Zou mooi zijn als hij naar de Premier League zou gaan. Zie hem wel passen bij een club als Chelsea.

Ze zingen mee met een Italiaans liedje. Nah, die gaan dus echt niet weg. Journalistiek van de bovenste plank

15 februari 2022 om 13:34



Echt verschrikkelijk dat Instagram en voetballers die zich als beta cucks gedragen. Wat een tijden joh
Zie je Jaap Stam of Roy Keane al karaoke zingen op social media haha, dat waren tijden man.

Kunnen ze dus bijna 50 miljoen "winst" pakken na 3 jaar.
Laat het eerder genoemde volksfeest maar los barsten, al betwijfel ik heel erg of er iemand is die middelmaat De Ligt voor 120 mln wilt overnemen.

15 februari 2022 om 13:42

Middelmaat? Speelt gewoon een goed seizoen. Geeft echt leiding aan de defensie daar en houdt het echt op de been dit jaar achterin. Echt knap, want de backs zijn dramatisch en de keeper heeft ook zijn beste tijd wel gehad.

15 februari 2022 om 14:24

blaugrana11

Komisch om te zien.

Juve fans die iedere wedstrijd kijken, zeggen hij is top. Doet het goed.

Mensen die waarschijnlijk niet kijken, roepen verkopen en volksfeest.

15 februari 2022 om 14:24

Helemaal gelijk blaugrana. Zo'n reactie van tinus gaat echt helemaal nergens over.

15 februari 2022 om 14:30

Dat zegt niet altijd wat. Veltman was volgens veel Ajax fans ook fenomenaal terwijl ik hem toch aardig vaak cruciale fouten zag maken. Bij Brighton is hij wel enorm betrouwbaar, dat mag ook gezegd worden

15 februari 2022 om 14:57

Mrkrillin hij doet het goed maar is niet onvervangbaar, voor 120M zie ik hem graag vertrekken

15 februari 2022 om 15:15

ik ken weinig Ajax fans die Vetman ooit fenomenaal hebben genoemd.

15 februari 2022 om 16:00

Inderdaad wat verstand zegt Japie. Veltman werd door sommige de grond in geboord, wat hij ook deed en sommige Ajacieden vonden hem een zeer nuttige verdediger, waaronder ik trouwens. "veltmannetjes" werden bij hem gewoon erg uitvergroot. Maar goed, Fenomenaal werd volgens mij echt nooit gezegd over Veltman, ook niet door Ajacieden.

15 februari 2022 om 16:42

Fouten die direct een tegengoal opleveren worden toch niet uitvergroot? Het is logisch dat die worden benoemd

15 februari 2022 om 15:17

Haha middelmaat, jij hebt afgelopen weekend dus geen Juventus gekeken of je bent aan het trollen. Tinus45, nog iemand die ik nooit meer serieus hoef te nemen.

16 februari 2022 om 10:31

Nee ik heb afgelopen weekend niet gekeken.
Maar jij bent serieus in de veronderstelling dat iemand op dit moment meer dan de genoemde prijs gaat betalen voor hem?

Ik vind De Ligt nog steeds een topverdediger, maar als ik hem zie denk ik altijd toch dat hij wel wat minder de sportschool in mag. Wat een tank is dat geworden.

Die gaan ze misschien niet verkopen voor 120 miljoen. Maar voor 85 miljoen gaan ze echt wel nadenken. Zie hem graag bij Liverpool.

"tuttosport verwacht overigens niet dat De Ligt over enkele maanden afscheid neemt van Juventus. De Italiaanse krant verwijst in dat kader naar een filmpje op de Instagram-pagina van de speler van maandag. Hierop is te zien dat De Ligt samen met vriendin Annekee Molenaar uit volle borst meezingt met een Italiaanse liedje."

Ik heb gisteren een Frans liedje uit volle borst mee gezongen. Ga ik nu verhuizen naar Frankrijk?

Ook al staat er 120 miljoen in het contract dan wilt dit nog niet zeggen dat hij niet voor minder weg mag.

wat een hoop negatieve reacties hier zeg ?wat heeft deze man jullie aangedaan hahah.
kan er niks van ,feest als deze man verkocht word,niemand ziet het zitten in hem bij juventus.
Word in het buitenland vaak bejubeld,maar de gemiddelde voetbal zone gebruiker weet het beter.

15 februari 2022 om 14:55

misschien overdrijven sommigen een beetje, maar voor 120 miljoen mag hij van mij vertrekken. ik ben geen fan van hem bij juve, kan zijn dat hij bij een andere club beter tot zn recht komt.

15 februari 2022 om 15:06

ja oke dat snap ik. maar denk dat de meeste spelers mogen vertrekken bij hun club als er 120 miljoen word geboden. op de absolute topclubs en top spelers na.
maar valt me op dat mensen net doen als of die geen bal kan raken en bijna persoonlijk worden.

15 februari 2022 om 14:55

Tja, als de namen De Ligt (of Frenkie de Jong) vallen komen de Usual Suspects weer tevoorschijn met termen als ' middelmaat' en ' niet geschikt voor het niveau dat club X nastreeft'

De Ligt ontwikkelt zich gewoon prima daar, krijgt de seizoenen dat hij bij Juventus speelt genoeg minuten, zowel in de Serie A als Europees. Dat hij nog niet het niveau heeft van De Vrij of Van Dijk, dat komt nog wel. Die jongens zijn ook een paar jaar verder.

120 miljoen, mag juve heel blij mee zijn. daar kan je 3-4 versterkingen van halen. de Ligt is niet onvervangbaar

Raar verhaal. Ze zijn bang dat hij voor 120 miljoen wordt verkocht, dus verlengen ze zijn contract en verlagen ze het gelimiteerde bedrag.
Dan gaat hij goedkoper de deur uit… en zijn er sneller kopers die het gelimiteerde bedrag willen betalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren