Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gakpo voert oriënterende gesprekken met Liverpool en Manchester City

Laatste update:

Manchester City en Liverpool zijn nadrukkelijk geïnteresseerd in Cody Gakpo. Voetbal International en het Eindhovens Dagblad melden dat de aanvaller van PSV oriënterende gesprekken heeft gevoerd met de Engelse topclubs. Het is echter wel de bedoeling dat Gakpo het seizoen bij PSV afmaakt en hij staat op het punt om zijn contract in Eindhoven met een seizoen te verlengen, tot medio 2026.

John de Jong, technisch directeur van PSV, ggaf zondag in gesprek met ESPN toe dat een contractverlenging van Gakpo ‘redelijk dichtbij’ is. De 22-jarige aanvaller ligt momenteel nog tot medio 2025 vast in Eindhoven. Door voor één jaar bij te tekenen, moet de transferwaarde van Gakpo in de woorden van Voetbal International ‘misschien wel tot recordhoogte’ opgevijzeld worden. In dat geval moet Gakpo meer dan 35 miljoen euro moet opleveren: voor dit bedrag maakte Hirving Lozano in de zomer van 2019 de overstap naar Napoli.

Er bestaat klaarblijkelijk de nodige belangstelling voor Gakpo. Bayern München maakte zijn interesse eerder al kenbaar, maar nu heeft de aanvaller dus ook oriënterend gesproken met Liverpool en Manchester City. PSV lijkt echter niet te hoeven vrezen voor een winters vertrek, aangezien Gakpo het voor zijn ontwikkeling het beste acht om het seizoen af te maken in Eindhoven. Maar de zaken lijken nu richting de zomer wel ‘in een stroomversnelling te raken’.

“Het ziet er naar uit dat ik mijn contract ga verlengen”, zo tekent Voetbal International op uit de mond van Gakpo. “De clubs die iets willen zijn ook bij mij bekend, ik heb daar gesprekken over gehad met mijn zaakwaarnemer. Er zijn hele interessante clubs bij gekomen, maar wij moeten kijken naar wat de eerste stap is. Op dit moment ligt mijn focus daar niet en had ik zondag wel wat beters te doen.”

“Hij zal in de toekomst naar een topclub in een van de topcompetities gaan”, zo voorspelde PSV-trainer Roger Schmidt maandagochtend in De Telegraaf. “Of dat komende zomer al gebeurt, is lastig te zeggen. Als je naar spelers als Sadio Mané en Mohamed Salah van Liverpool kijkt, dan moet Gakpo nog wel een paar stappen maken. Dat zijn niet alleen geweldige voetballers, maar ook uitstekende teamspelers die volop meeverdedigen. Op dat punt moet Gakpo zich nog verbeteren.”

Gakpo, viervoudig international voor Oranje, speelt al sinds 2007 in de jeugdopleiding van PSV. De aanvaller brak in de eerste helft van 2019 door in de hoofdmacht van de Eindhovenaren en heeft inmiddels 116 wedstrijden achter zijn naam staan, waarin hij goed was voor 31 doelpunten en 29 assists. Ondanks dat hij dit seizoen een tijdje uit de roulatie was met een enkelblessure, maakt hij met 10 doelpunten en 11 assists in 28 wedstrijden de nodige indruk in het elftal van Schmidt.

Is Cody Gakpo klaar voor de volgende stap in zijn carrière?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Liverpool zou die passen. Met het geweld van Salah en Mane wel minder basisspeler. City is echt te hoog gegrepen denk ik.

24 januari 2022 om 09:27

Huh, maar salah en mane zijn toch echt betere buitenspelers dan die van city toch?

24 januari 2022 om 09:29

Ja maar city heeft er meer van topniveau...de oncurrentie is er dus veel groter.

24 januari 2022 om 09:40

Alleen zijn Salah en Mane onomstreden basisklanten. Sterling is dat alles behalve.

Bij City hebben ze Sterling, Foden, Jesus en Grealish rondlopen. Foden is degene die in de toekomst alles zal gaan spelen, verder zijn het 3 spelers waar nog veel twijfel bij is. In mijn ogen gaat Grealish er ook wel komen, ongelofelijk sterke speler, maar Sterling en Jesus komen in mijn ogen duidelijk tekort voor basis op lange termijn.

24 januari 2022 om 09:47

Gakpo gisteren niet gezien al is het natuurlijk wel een goede voetaballer en talent maar vind Antony nog iets beter dan Gakpo. Moet wel zeggen dat het vergelijk met Mane en Salah over verdedigen erg mank gaat zoveel verdedigen die nu ook weer niet. Denk dat Gakpo beter voor Bayern kan kiezen dan City of Liverpool daar hebben ze iets meer geduld en ook een mooiere stad om te wonen dan die grauwe engelse steden of je moet wachten op een club uit Londen maar Manchester en Liverpool wil je echt niet wonen. Dan krijg je een Babel of Donny verhaal die clubs laten jongelingen volledig aan hun lot over. Als Gakpo meer dan 35 mio kan opleveren dan heeft Ajax met Gravenberch, Timber en Antony helemaal goud in handen. Die leveren allemaal meer op

24 januari 2022 om 10:07

Ik vind het talent van Gakpo allemaal wel meevallen hoor. Ja hij doet het leuk tegen Twente, Willem II etc. Maar ik vind hem altijd afwezig in Europa en in de toppers. Bergwijn was vele malen beter en belangrijker voor die ging en zelfs die redt het niet echt bij Tottenham.

24 januari 2022 om 10:23

Heb je bergwijn zien spelen gisteren? ,, hij zat in de basis en was gewoon weer goed en kan makkelijk mee, dat hij niet altijd speelt is meer keuze van de trainer, maar dat hij het daar niet red of niveau niet aankan is onzin natuurlijk.

24 januari 2022 om 10:25

@xajacfa

Gravenberch moet eerst nog weer stappen gaan zetten voordat hij aan dat soort bedragen gaat komen. Talent is er wel, maar komt er nog onvoldoende uit. Beetje zoals Bazoer destijds.

Gakpo is imo zeker klaar voor een stap, maar of dat gelijk het niveau City of Bayern moet zijn, betwijfel ik. Dan moet hij wel zeker weten dat ze een beetje geduld met hem moeten gaan hebben.

24 januari 2022 om 10:30

@ronna.

Bergwijn heeft al verschillende trainers gehad en heel weinig basisplaatsen. Omdat hij nu een uitzonderlijke week heeft dat hij 2x scoort en daardoor basis staat, betekent niet dat hij al 1,5 jaar naar behoren presteert..

24 januari 2022 om 10:46

Zie hem echt nauwelijks bij de grote wedstrijden , ook bij NL niet heel erg goed.
Lijkt me dat dat je eerste stap moet zijn anders ga je het echt niet redden en moet Ajax je redden over een paar jaar.

24 januari 2022 om 10:56

Gakpo is op dit moment een leuke speler voor de Eredivisie met heel veel groei potentie. Maar hij is nog niet elke week de beste van de Eredivisie. Spelers zoals Bergwijn, Ziyech en wat langer terug Depay waren dat wel voor dat ze de stap maakten, en zelfs bij hun blijkt dat t een hele grote stap is. Ik laat me graag verassen maar denk niet dat hij echt toe is aan een stap hogerop

24 januari 2022 om 11:18

Gakpo is wel degelijk 1 van de beste van de Eredivisie en kan wat mij betreft prima de stap maken naar een Liverpool of City. Zijn kracht, afronding en assists zijn beter dan die van Stevie en Depay naar mijn mening bij PSV.

@xajacfa , Antony beter noemen is vooral bekeken door een Ajax bril. Antony heeft zeker exceptionele kwaliteiten, maar ik schat Gakpo mentaal en fysiek hoger in. Antony zie ik het dan ook niet redden in de Premier League en Gakpo wel. Neemt niet weg dat ik Antony geen mooie carrière tegemoet zie gaan, maar in de PL zie ik hem niet slagen.

24 januari 2022 om 11:36

Gakpo zie je biet in de Europese potten en in de toppers geeft ie ook niet thuis. Itt Antony bijvoorbeeld die in Europa wel levert. Itt tot Depay en Bergwijn die in Europa wel deden leveren en in de toppers ook.
Laat Gakpo eerst maar eens onbetwist de beste zijn in Nederland. Dat is hij nog niet eens, zelfs bij PSV was Madueke in vorm beter dan Gakpo in vorm. Die jongen gaat het atm never nooit redden bij een betere club dan de nederlandse toppers.

24 januari 2022 om 11:40

Antony is al een paar keer heel prima afgestopt. Wanneer hij fysiek in de weg wordt gezeten, laat hij het keihard afweten. Kon gisteren nauwelijks wat tegen nota bene Mauro

24 januari 2022 om 11:45

Pieterpost, waarom schat je Gakpo mentaal sterker in dan Antony? Antony heeft al succesvol een overstap gemaakt naar een ander continent en komt uit een wat harder land dan Nederland. Gakpo heeft binnen PSV in alle veiligheid en vertrouwdheid zijn stappen kunnen maken. Ik heb helemaal niks tegen hem ofzo, vind het een goede speler die ik alles gun, maar hij moet eerst nog maar eens laten zien wat hij op hoog niveau kan, zeker in het buitenland.

24 januari 2022 om 11:45

Benfica uit was hij de beste op het veld en was hij niet te stoppen, de potentie is er dus wel degelijk. Gakpo is verder voornamelijk geblesseerd geweest ten tijden van de Europa League, dus daar kun je hem niet goed op beoordelen. Daarnaast levert Antony Europees, maar doet hij in een team met meer individuele kwaliteit.

@vernon, omdat hij meer (fysieke) kwaliteiten heeft dan Antony en Antony van een 9 naar een 4 gaat, is dus minder constant. Dat hij uit een wat harder land komt kan ook tegen hem werken (te veel op het individu gericht), een beetje een veilige en vertrouwde omgeving (in ons landje) kan ook geen kwaad. En zoals gezegd na de wedstrijd tegen Benfica wist ik genoeg.

24 januari 2022 om 12:01

@Pieterpost Ik denk dat je dan elke wedstrijd van Ajax hebt gemist in de CL. Speelde de verdediging van Dortmund en Sporting helemaal zoek. Antony zou een mooie aanwist zijn voor Bayern.

24 januari 2022 om 13:10

Hij was juist held van Jong Oranje. Grote Oranje heeft hij maar 3 wedstrijden in de basis gestaan en 1 goal en 1 assist is dan niet slecht.

24 januari 2022 om 13:12

Beetje zoals Bazoer? Bazoer speelde geweldig maar was gewoon mentaal niet sterk genoeg en een enorme stoorzender. Gravenberch is alles behalve een stoorzender. Er zijn nooit problemen of akkefietjes met deze jongen. Geen foto’s van hem in een discotheek, of in de auto met een prostitué (Maher) en komt ook niet in het nieuws met disciplinaire maatregelen na wangedrag of onprofessionaliteit.

24 januari 2022 om 14:01

Die jongen heeft net 4 invalbeurten bij Oranje gehad !? Wat had je verwacht ? Dat hij meteen iedereen van de mat zou spelen ? De eerste wedstrijden van Virgil waren ook niet echt om naar huis te schrijven. Wat dacht je van de eerste minuten van De Ligt bij Oranje....weet je nog wat daar gebeurde ?

24 januari 2022 om 14:14

Ik denk dat Gakpo instaat is Mane uit de basis te spelen. Salah zal never nooit niet gebeuren

24 januari 2022 om 14:59

@ronna en hij maakte het verschil gisteren op welke manier? Ziyech toevallig zien spelen gisteren en zelfs die is geen onbetwist basisspeler bij een absolute topclub. Die heeft zich met pijn en moeite geknokt naar een plaats bij de eerste 16. En knokt nu door naar een plak bij de eerste 11. Bergwijn krijgt een kans na zijn fantastische inval beurt, maar om te zeggen dat hij goed is en het gered heeft bij Spurs is echt te vroeg.

Vraag me uberhaupt af of spelers het gaan redden bij absolute topploegen. Als je de Jong en de Ligt, maar ook Ziyech van de Beek enz allemaal aan de gang ziet en hoe moeilijk ze het hebben dan begin je toch echt enorm te twijfelen aan het niveau in Nederland. Ook zo'n Brobbey maakt er gewoon 3 he, Is beslissend in een topper en schoot nog geen deuk in een pakje boter bij Leipzig. Die europese campagnes van Ajax strooien echt zand in de ogen, had echt het idee dat de eredivisie veel verder was dan in werkelijkheid blijkt.

24 januari 2022 om 09:29

Viel gisteren tegen, maar dat is op basis van 1 wedstrijd. Ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat een voor een speler van de ED op die leeftijd bijna onmogelijk is om direct naar de top te gaan. Zeker als je zoals Gakpo het nog ziet consequent laat zien.

24 januari 2022 om 09:41

Gisteren stons hij ook weer centraal in de punt. Iets waar hij duidelijk niet het beste tot zijn recht komt.

24 januari 2022 om 09:46

Niet consequent laat zien?verreweg de beste speler van de Eredivisie Tadic heeft 7 goals en 14 assists in 1690 minuten (20 wedstrijden). Gakpo heeft 6 goals en 10 assists in 1146 minuten (15 wedstrijden) Tadic is dus elke 80 minuten bij een goal betrokken en Gakpo elke 71 minuten in een team dat veel minder scoort. Voordat Ajacieden boos worden wil ik niet zeggen dat hij beter is dan Tadic maar om vergelijkbare statistieken te kunnen overleggen op zijn leeftijd is gewoon razend knap en mensen die zeggen dat hij niet consequent genoeg is kijken denk ik niet naar PSV.

24 januari 2022 om 09:49

Centraal in de punt stond Gotze toch te voetballen? Los daarvan viel hij gisteren toch gewoon tegen. Hij lijkt in een dip te zitten. Is niet erg, daar krijgt elk talent mee te maken, maar de stap naar Liverpool is toch echt een vele te grote stap. Een Depay, de Ligt of de Jong lieten vaker een hoger nievau zien en laten toch ook gewoon zien dat die stap (om welke reden dan ook) te groot is. Depay heeft een stap terug gedaan. De Ligt haakt met moeite aan en de Jong dreigt buiten de boot te vallen. Denk je nu echt dat een Gakpo bij Liverpool op dit moment ook maar een serieuze kans maakt?

24 januari 2022 om 10:20

Tadic laat het ook zien in de champions league en voor z'n land. Gakpo komt nog tekort voor de top. In teveel topwedstrijden laat hij het gewoon niet zien. Maar misschien in een beter team wel, bij Ajax zou hij ws beter tot zijn recht komen. Maar Liverpool en City zijn nog te hoog gegrepen.

24 januari 2022 om 10:27

tegen Feyenoord ook niet gezien

24 januari 2022 om 10:27

@PSV-er

Je begint anders met zeggen dat hij verreweg de beste speler van de eredivisie is. Dan is ie dus ook beter dan Tadic ;-)

Volgens mij moeten we niet zo vergelijken. Tadic is veel verder in zijn carrière, Gakpo kan nog groeien.

24 januari 2022 om 10:33

Ik zeg “verreweg de beste van de Eredivisie Tadic” dat gaat dus niet over Gakpo. Dat zeg ik omdat Tadic die prijs toch 2 of 3 jaar op rij wint. Ik probeer dus te zeggen dat Gakpo vergelijkbare stats heeft met de beste speler. Niet om de vergelijking te maken maar om aan te tonen dat hij dit seizoen juist heel consistent is.

24 januari 2022 om 10:59

@rochus,

Helemaal eens. We denken in Nederland vaak nog dat onze beste spelers direct wel mee kunnen in de wereldtop maar dat is echt alleen voor de extreme talenten weggelegd. De rest heeft gewoon een of 2 tussenstappen nodig, zoals bijvoorbeeld Wijnaldum of van Dijk. Zelfs jongens als de Ligt en Frenkie moesten eerst nog een tijdje wennen bij een topclub en zijn zelfs nu nog niet volkomen onbetwist bij hun clubs, al spelen ze gelukkig wel heel veel. Ziyech heeft lang moeten aanpassen bij Chelsea maar komt nu pas los, Luuk de Jong kon het bij Sevilla niet voor elkaar krijgen, Bergwijn zit op de bank bij Spurs, Malen lijkt nu ook een beetje los te komen maar overtuigd ook niet wekelijks etc etc etc. En dat zijn alleen de recente voorbeelden nog maar. Voor Gakpo zou het beter zijn om niet direct naar Liverpool of City te gaan, maar eerst naar Arsenal, Leicester oid te gaan. Laat dat soort jongens eerst maar even wennen aan het fysieke, conditionele en de snelheid in de PL. Financieel zijn het voor zowel hem als PSV natuurlijk wel hee interessante transfers. Maar dat is een ander verhaal.

24 januari 2022 om 11:32

Wat een vreemd vergelijk. Als een debutant drie keer scoort in een wedstrijd en een beter gemiddelde heeft dan wie dan ook is hij toch ook niet de beste? En in het vergelijk dat je maakt: is Gakpo ook minder als hij na 1690 minuten minder bij goals betrokken is dan Tadic?

Wat een onzin zeg! Ik snap het vergelijk ook niet. Het zijn totaal andere categorieen spelers. Als het een troost is, Tadic kwam op de leeftijd van Gakpo over van Vojvodina naar FC Groningen, wat toen ook zijn niveau was. Gakpo is wel wat verder dan Tadic destijds.

24 januari 2022 om 11:49

Psv-er, ah okay, ik dacht dat er een komma ontbrak, maar nu begrijp ik hem.

@gomes, dat Gakpo zulke statistieken heeft zegt toch wel iets over het niveau dat hij haalt? Het “bewijst” niet dat hij de beste is ofzo, zo werkt het inderdaad niet. Maar het is zeker niet betekenisloos. Vergelijkbare stats overleggen met Tadic is gewoon erg goed.

24 januari 2022 om 09:30

Bijzondere redenatie.
Denk wel dt hij qua spel beter zal passen bij Liverpool. Maar Liverpool en City zijn wel van een vergelijkbaar niveau

24 januari 2022 om 09:30

Jota mag je ook erbij rekenen, want die gaat Gakpo zeker niet uitspelen. Minamino misschien, maar die komt nu steeds beter uit de verf bij Liverpool.

24 januari 2022 om 10:14

Minamino zit helaas nog steeds heel diep in dat blik met verf. Ik zou niet weten op basis van wat hij nu steeds beter uit de verf lijkt te komen. Heb ik dat gemist?

Laatste maanden ook amper gespeeld, behalve 1 wedstrijd tegen Arsenal en een handvol invalbeurtjes van samen ongeveer 90 minuten in januari...

24 januari 2022 om 10:22

@mangoloco - Mua, ik vind dat wel meevallen. Als je ziet hoe dreigend hij is als hij als invaller in het veld komt en de combinaties aangaat met Firmino en/of Salah. Je moet Minamino vergelijken met zijn beginperiode bij Liverpool en zijn huidige ontwikkeling, dan heeft hij echt stappen gemaakt. Bij zijn beginperiode liep hij als een kip zonder kop het veld op zonder echt de looplijnen te weten waar hij zich moest gaan positioneren. En had hij echt 100 kansen nodig en dan scoorde hij nog steeds niet. Nu zag je bijvoorbeeld met die invalbeurt tegen Arsenal waar hij moest gaan staan en bij zijn eerste balcontact gelijk een goal forceerde. In de EFL cup tegen Leicester speelde hij bijvoorbeeld echt sterk, miste weliswaar een penal, maar was wel bepalend. Een wereld van verschil ten opzichte van de Takumi van zijn begin periode van Liverpool.

24 januari 2022 om 09:46

Lekker hoor! Vooral omdat hij eerst nog even bijtekent terwijl zn contract niet eens afloopt.
Ik wou dat Nous dat ook deed al is het alleen maar om je club een transfersom te gunnen. Netjes van Cody! Zie hem overal wel slagen meer nog dan Malen en die ging ook voor meer dan 30 toch? Katsjing

24 januari 2022 om 10:30

Als Nous dat zou doen dan kost hem dat zelf veel geld aan tekenbonus. Gakpo heeft hoe dan ook nog een contract. Dus die doet het om nu nog even meer te verdienen.

Toch wel een niveautje te hoog om daar naar toe te gaan. Kan beter naar een stapje daaronder gaan, om uiteindelijk alsnog die stap te maken. Die potentie heeft hij in ieder geval wel!

Ik zou wel weer iedereen over me heen krijgen, maar 40 milj. + Moet wel lukken toch? Ik zie hem liever nog een jaar langer blijven maar je kunt hier wel mooi op verdienen als PSV zijnde!

24 januari 2022 om 09:31

Ik denk dat hier weinig mensen het mee oneens zijn. Bergwijn vertrok voor 30 miljoen en ik denk dat iedereen wel ziet dat Gakpo meer potentie heeft. Contract tot 2026, international en zeer waarschijnlijk basisspeler WK, meerdere clubs serieus geïnteresseerd en expliciet meerdere Engelse clubs (die hebben een goedgevulde portemonnee). Bij 35 miljoen überhaupt pas gaan praten en zo rond de 40 miljoen moet zeker haalbaar zijn.

24 januari 2022 om 09:36

Danjuma is toch een te duchten concurrent en ook lang vind ik niet slechter. Beiden hebben het toch ook al op een hoger niveau laten zien (danjuma begin dit seizoen zelfs vrij constant in la liga).

24 januari 2022 om 09:39

Basisspeler WK is een beetje optimistisch denk ik. Danjuma doet het op het moment veel beter dan Gakpo, terwijl hij zowel nationaal als Europees op een veel hoger niveau uitkomt. Daarnaast heb je nog Lang, Berghuis en Bergwijn, die allen ook van een vergelijkbaar of beter niveau zijn.

24 januari 2022 om 09:51

Bergwijn had wel al iets meer laten zien in het shirt van PSV toen hij transfereerde, dus dat vind ik geen goed vergelijkingsmateriaal. Desondanks ben ik het op basis van alle andere factoren die je aanhaalt wel eens met een prijskaartje van 40 miljoen of meer.

24 januari 2022 om 12:31

Buiten Engeland is er inderdaad weinig geld in het voetbal op het moment. Maar Gakpo heeft net als vele voor hem, nog niet laten zien klaar te zijn met de eredivisie of het ontgroeid te zijn om echt de Europese top aan te kunnen. Het is lastig te weerstaan maar hij kan beter bij PSV blijven nog anderhalf jaar en dan zien waar hij staat. City, Liverpool e.d., dat moet hij niet doen. Als hij dan al gaat, laat het dan Bayern zijn, dat past stukken beter.

24 januari 2022 om 12:43

Waarschijnlijk basis speler lijkt me wat optimistisch niet? Laat hem eerst maar eens definitief de selectie halen. Met Depay, Malen, Berghuis en Danjuma heeft hij in ieder geval genoeg concurentie voor de basis en Lang en Bergwijn zijn niet veel minder (ook niet veel beter), dan heb je met Gakpo al 7 spelers voor 2 posities.

24 januari 2022 om 14:21

@london calling

Depay (spits), Malen (spits en heeft bij psv ook aangetoond minder te zijn op linksbuiten) Berghuis (rchtsbuiten/aanvallende middenvelder) zijn allemaal spelers waarvan linksbuiten niet hun betere positie is. Dus indien Oranje een 433 wilt gaan spelen dan wil je elke positie dubbelbezet hebben. Rechtsbuiten (bergwijn, Berghuis), Spits (depay, Malen en als stormram Weghorst/de Jong) en voor de linksbuiten positie Danjuma en Gakpo. Van Noa lang ben ik zelf niet zo onder de indruk en met 6 goals en 10 assists kan Lang in een zwakkere competitie exact dezelfde cijfers overleggen als Gakpo (ook 6 en 10) maar dan in 21 wedstrijden i.p.v 15 matches. Hierin kan je ook meenemen dat Gakpo in de tussentijd ook nog 1,5 maand eruit heeft gelegen met een enkelblessure en hier ijzersterk van is teruggekomen. Het zal er dus om gaan spannen wie er linksbuiten komt te staan of Gakpo of Danjuma.

@jaap pieter
Ik zie op transfermarkt dat Danjuma al sinds begin december niet meer bij de selectie van Villareal zit. Dus hoe precies doet hij het op dit moment beter? Is hij langdurig geblesseerd of spelen er andere dingen?

24 januari 2022 om 09:33

Het kan als psv het goed doet in de ConfL met hem als uitblinker. Persoonlijk denk ik dat een bedrag rond de 30 miljoen momenteel realistischer is. Ik vind hem niet veel beter dan bergwijn en malen die voor 30 miljoen vertrokken en malen was dan zeker ook nog beslissender in topwedstrijden. Ik heb gakpo psv eigenlijk zelden over een dood punt zien heen helpen in een topwedstrijd of Europees.

24 januari 2022 om 11:11

Denigrerende reactie. Gakpo schat ik hoger in (of te wel 50 miljoen) dan Malen en Bergwijn die beiden waarschijnlijk tekort komen voor de meest intense competitie van de wereld. Daarentegen zie ik Gakpo daar wel slagen, omdat zijn rendement hoger ligt en fysiek nog meer te bieden heeft dan een Stevie.

24 januari 2022 om 11:22

Pieter, denigrerend? Je kunt het oneens zijn met Zytto, maar denigrerend is het zeker niet. Prima onderbouwd.

24 januari 2022 om 11:33

Ja hij doet zijn best om de marktwaarde van Gakpo naar beneden te halen als ajacied. Liefst ziet hij hem vertrekken voor 20 miljoen.

24 januari 2022 om 12:05

@Pieterpost Depay was verre 1 van de beste spelers van de afgelopen 10 jaar voor jullie… En die ging voor minder weg.

24 januari 2022 om 12:55

Stellen dat je een bedrag rond de 30 miljoen realistischer vind (met duidelijke argumentatie erbij m.b.t. de transfers van Malen en Bergwijn) is dus "je best doen om de marktwaarde naar beneden te halen"? Die snap ik even niet.. Ik denk dat Gakpo -zeker als hij zijn toch al langlopende contract nog een jaartje verlengt ook- misschien wel eens de duurste Psv'er aller tijden kan gaan worden, maar ik snap de redenatie van Zytto34 ook best wel. Denigrerend is het in ieder geval sowieso niet, dat heeft meer met de lengte van jouw tenen te maken dan gok ik

24 januari 2022 om 13:30

Pieterpost: Na mijn reactie is de marktwaarde van gakpo inderdaad gedaald van 40 miljoen naar 25 miljoen. Klopp en Guardiola zijn 180 graden van mening gedraaid na een reactie van Zytto34 . Nee zonder dollen: wat is er onlogisch aan mijn redenatie. Ik vind hem oprecht niet veel verder dan malen vorig seizoen of bergwijn in zijn laatste jaar. Ik vind hem Europees en in topwedstrijden altijd wat mak overkomen terwijl malen voor mijn gevoel wel altijd extreem belangrijk was. Ik vind het een goed talent, maar hij wordt dit seizoen ook alweer 23 jaar. Ik denk dat een bedrag van 40 miljoen best haalbaar zou kunnen zijn bij een goede ConfL, maar op dit moment vind ik 30 miljoen realistischer. Is dat zo gek? Op dit moment zou ik niet zeggen dat hij veel verder is dan malen en bergwijn in hun laatste seizoen en die waren toen ook 22/23.

24 januari 2022 om 09:36

Ja hier krijg je wel iedereen mee over je heen.. 40 miljoen voor een speler die nog nooit kampioen is geworden, niks in de CL heeft laten zien en ook nog geen volwaardig international is??

24 januari 2022 om 09:40

Haha ja vast 40m.. zou meteen het record zijn voor PSV dan toch? Lozano, Depay en Bergwijn gingen allemaal voor minder en hadden een beter rendement. Denk dat je met 30m gewoon tevreden moet zijn. Ik ben aardig fan van Gakpo vanwege zn doelgerichtheid en snelheid maar 40m is wel erg veel daar koop je spelers voor die iets meer naam in Europa hebben gemaakt.

24 januari 2022 om 09:46

Tuurlijk is het veel geld, maar als City en Liverpool komen zou ik ook hoog in de boom zitten. Het gaat er niet om wat hij waard is, maar om wat de gek ervoor betaalt. Lozano en Depay vond ik in hun tijd beter, Bergwijn niet. Gakpo laat vooral een hoger rendement dan Bergwijn zien en vind ik veel meer een leiderstype. Voor Bergwijn werd 30 miljoen betaald in de winter (dus een extra mark up), dus denk dat je voor Gakpo wel hoger dan 30 miljoen kan krijgen. Desalniettemin blijf ik het een interessante speler vinden voor de internationale subtop. Hij heeft immers enorm veel. Is in de combinatie in de kleine ruimte goed, snel, sterk, doelgericht, goede kop, atletisch. Ben benieuwd waar t plafond van deze jongen ligt. Tis niet erg als dat niet bij Liverpool of City is, daar komen spelers van Nederlandse komaf tegenwoordig zelden meer terecht, maar bij clubs als Tottenham, Arsenal, Sevilla, Dortmund is het ook prima leven hoor.

24 januari 2022 om 10:05

Ben het met je eens dat het maar net is wat de gek er voor geeft. Bergwijn ging natuurlijk wel in een andere tijd weg, nu zijn veel clubs toch weer wat voorzichter met geld. Maar wat gahpo betreft, teken lekker bij en blij nog minimaal een jaar bij psv. Of ga eerst eens naar de Bundeliga of Serie A. Leverkussen of Dortmund bijvoorbeeld. Of een AC Milan. Concurrentie met Leao win je ook niet zomaar.

24 januari 2022 om 10:42

We zijn twee jaar verder t.o.v. Bergwijn en we zien al jaren een tendens bij de grote clubs dat ze graag tien miljoen méér uitgeven voor iemand waar ze veel potentie in zien, dan dat er een biedingsoorlog moet komen.

Vinicius werd bv ook voor 45 miljoen gekocht toen ie zeventien was en nog niets had bewezen.

24 januari 2022 om 11:22

Kan me niet zoveel transfers voor de geest halen waarbij dat in de afgelopen anderhalf jaar is gebeurd. Sinds corona zijn clubs toch wat voorzichtiger op de clubs na die het van de olieprijs moeten hebben.

24 januari 2022 om 10:40

Ik denk wel dat er een addertje onder het gras zit, Gakpo zal niet voor niets nu bijtekenen. Daar zal een clausule aan verbonden zitten met een gelimiteerde transfersom of een percentage van de transfersom. Anders heeft hij er helemaal niets aan om nu bij te tekenen.

24 januari 2022 om 10:55

Hij kan voor een half jaar meer geld gaan verdienen. Dus reden genoeg om bij te tekenen, je hoeft alleen maar je handtekening te zetten.

24 januari 2022 om 14:36

Precies en hij kan morgen ook zijn been breken bij wijze van, dus dan zit je ook goed met een langer contract voor meer salaris.

24 januari 2022 om 11:53

@Bram

Ik weet het niet hoor. Groot talent, maar ik denk dat City of Bayern hem niet direct in de basis willen zetten. En dan is 40m wel heel veel geld. Misschien als ze erop gokken dat hij door gaat groeien. Maar ik denk dat hij beter nog even kan blijven en dan over een jaar voor zo’n bedrag weg kan gaan.

Heel pittig, vind hem niet beter dan Memphis in de tijd dat hij de overstap maakte naar United. Ik weet niet of dit zo’n goed idee is, tenzij hij eerst minuten kan maken bij een subtop club in de PL.

24 januari 2022 om 10:43

Verschil is wel dat Liverpool en City lekker spelen, terwijl Man Utd toen al achteruit ging. Als jonge, talentvolle speler heb je baat bij een goed draaiende ploeg. Dat vergroot je kansen op succes.

Dat is imo een te grote stap voor een speler die nog nooit een volledig seizoen boven iedereen uitsteekt. Met het oog op het komende WK lijkt me dit geen juiste stap voor hem

Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. De Engelse clubs hebben een goedgevulde portemonnee, international en waarschijnlijk basisspeler op het WK, een contract tot 2026 (na verlenging en geweldige potentie. Hier moet John de jong iig meer kunnen uithalen dan Bergwijn dus pas gaan praten bij een bedrag van 35+ miljoen.

24 januari 2022 om 11:55

Als hij dit jaar al naar City gaat verkleint dat juist zijn kansen op het WK. Hij moet vooral speeltijd hebben.

24 januari 2022 om 12:29

Zo gaat dat vaak niet. Dat opbieden blijft meestal uit omdat clubs op een gegeven moment afhaken.

dit maakt de kater van het weekend nog wat zwaarder. Tuurlijk onhoudbaar aan het worden, geweldige voetballer. Maar zo blijft er toch echt heel weinig voetballend vermogen over in ons elftal..

Met de geschiedenis van John de Jong om geld uit te geven aan niet-voetballend vermogen. houd ik mijn hart vast voor komende jaren.

24 januari 2022 om 11:56

Ja dat is wel een probleem ja. Zit maar weinig echt voetbal in PSV nu. Als ik dan gisteren naar die wissel zit te kijken waar je Vertessen, Zahavi en Bruma inbrengt. Da’s best armoede. Misschien dat Veerman wat voetbal gaat brengen.

24 januari 2022 om 12:21

Veerman brengt nu al voetbal op ons middenveld. Vond het ook verschrikkelijk om te zien dat hij twee dravers en een blind paard inbracht aan het eind, zonder dat er een verbindende spelers tussen de verdediging en aanval stond. Laatste minuten speelde we 3-0-7, had graag 3-1-6 gezien iig met veerman ertussen voor de steekballen.

Maar wij hebben meer versterkingen nodig dan ons banksaldo aan kan denk ik, om op langer termijn Ajax lastig te maken. Twee nieuwe backs plus een cv, vervanger voor Sangare (die gaat zoiezo weg in de zomer), vervanger voor Gapko(gaat ook weg wss) en een spits die er gewoon 30 inschiet in een seizoen. en dan zou het ook heel lekker zijn als deze aankopen goed gescout zijn en niet kaliber Bruma, Baumgaurtl zijn..

24 januari 2022 om 21:17

Spitsen die er 30 inleggen zijn lastig te vinden vrees ik. Maar ja, het is moeilijk. Zahavi deed het even goed, maar is ingekakt en is duur. Bruma is natuurlijk een misser gebleken. Daar moet je er niet teveel van hebben.

Daar is Gakpo echt nog niet klaar voor. Vond hem gister ook weer echt onzichtbaar en naar mijn idee is hij dat wel echt vaak. Deze jongen moet in ieder geval na dit seizoen nog een seizoen vol maken wil hij echt kijken naar een stap in het buitenland.

24 januari 2022 om 09:33

Ik vond hem gister ook onzichtbaar. Maar dat hij vaak onzichtbaar is is natuurlijk niet waar. Gakpo is vrijwel altijd één van de beste spelers aan de kant van PSV en ook heel vaak de speler die er bovenuit steekt. Echter vind ik hem nog lang niet klaar voor een stap naar Man United of Man City.

24 januari 2022 om 09:43

Ik denk dat iedereen iets te veel verdedigende en stoortaakjes had gekregen van Schmidt. Gakpo moet aanvallend spelen. Overigens pakt ie toch 1x de bal af en dat leidt tot een goal, waarbij hij eerst de bal goed afschermt en vrijmaakt. Wel eens dat hij beter bij Psv kan blijven hoor.

24 januari 2022 om 09:51

Van Gakpo werd gister ook wel het onmogelijke en ondankbare verwacht door constant met Mazraoui mee te lopen en als enige eigenlijk echt de individuele klasse te hebben om voorin wat klaar te spelen. Dan gaat alle aandacht van de verdediging uit naar Gakpo, wat mijns inziens ook volledig terecht is omdat ik hem een grandioos goede speler vind en Ajax gek zou zijn als ze dat niet zou doen met de opstelling waar PSV in speelde. Dan raakt hij geïsoleerd. Speel je met een echte spits, een aanspeelpunt, dan kan hij zijn eigen spel daar ook aan ophangen, en staat op de andere vleugel Madueke dan moet de aandacht daar ook weer naar gaan, waardoor hij in meer ruimte komt te spelen. Maar ik geloof wel in Gakpo, is al twee seizoenen lang de beste speler van PSV en laat over het algemeen een constant niveau zien. Ik ben het dus niet met je eens dat hij echt vaak onzichtbaar is, allesbehalve dat juist. Hij is nog wel wat vaak geblesseerd, desondanks staat hij al op 6 goals en 10 assist in 15 competitiewedstrijden en loopt hij dus 1 op 1 wat betreft goalcontributies.

24 januari 2022 om 10:41

@rubentje13

Ik ben het met jou eens wat betreft Gakpo. Ben echt gecharmeerd van hem. Ik zou hem ook graag bij Arsenal zien overigens, maar dat zal wel niet gebeuren.

Ik vraag mij alleen wel af of het voor Gakpo zelf niet beter is om nog 1 jaar PSV te doen, alvorens hij een stap maakt. En dan met name meer CL ervaring opdoen (volgend jaar 2 CL plekken toch?). Hoe kijk jij hier tegen aan? Ik denk namelijk dat het hem dat net dat extra stapje constantheid en bagage kan opleveren, waarmee hij dan bij zijn vervolgstap sneller een basisplaats kan bemachtigen. Ik zou het namelijk erg zonde vinden als hij bijvoorbeeld naar Liverpool gaat en dan eerst 1 jaar nauwelijks speelt.

24 januari 2022 om 10:57

Ik zou hem graag nog een jaar bij PSV willen zien, vooral omdat hij nog geen een jaar alles heeft kunnen spelen omdat hij geblesseerd was. Denk ook dat het voor hem wel goed zou zijn nog een jaartje te blijven. Aan de andere kant: als je er nu 35 miljoen voor kan krijgen, kan je dan nee zeggen? Dat is gewoon hele dikke winst en wie weet wat er volgend jaar gebeurt (kruisband, enkelbanden, carrière weg etc).

24 januari 2022 om 11:58

Volgend jaar nog 1 plek. Alleen de kampioen speelt CL komend jaar.

Dat was t dan na dit seizoen is het klaar met ons. De TD is ruk de trainer trek ik af en toe in twijfel en het materiaal op het veld is 10x niks. Behalve deze jongen deze Eindhovenaar is toch iets waar elke PSV’er naar uitkijkt elke wedstrijd weer. Met z’n passie geweldige techniek en schot een voorbeeld voor alle jeugdspelers van PSV.

Voor het beloftenelftal neem ik aan? Nogal onzinnig om naar teams te vertrekken waar Salah, Mané, Jota en Firmino spelen terwijl je zelf misschien twee seizoenen voldoende presteert in de Eredivisie.

Ik vind het een goede speler met veel potentie maar ga alsjeblieft niet daar op de bank zitten verpieteren, zijn tal van voorbeelden die je voor zijn gegaan.

Mooie clubs. Beste man heeft een surplus aan kwaliteiten. Snel, sterk; goed schot! Samen met sangaré de enige die champions league niveau hebben en enige waarden representeren. Dit verklaart ook de resultaten tevens..

Die stap zou ik nog niet nemen totdat je heel de Eredivisie aan gort schiet. Liverpool en City zijn absolute wereldtop. Depay had veel betere cijfers dan Gakpo bij PSV en die redde het al niet bij United. Ook Bergwijn heeft enorm veel moeite bij de Spurs en hij had volgens mij geen mindere cijfers dan Gakpo. Gisteren tegen Ajax was hij ook niet echt bepalend en dat soort wedstrijden zijn wel de maatstaf als je gelinkt wordt net een Liverpool en City imo

24 januari 2022 om 09:36

Maak je geen zorgen, zowel City als Liverpool hebben wel 30 spelers op de korrel waarin ze evt geinteresseerd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat de interesse in Gakkpo concreet is. Net wat je zegt, gisteren totaal onzichtbaar, bij Oranje de laatste wedstrijden afwezig. Hij kan beter verlengen bij Psv en daar nog 2 jaar blijven.

24 januari 2022 om 09:39

Valt dit ook niet meer onder de geruchten wandelgangen?
Ik zou de stap naar liverpool, man. City of bayern zeker erg groot vinden.
Laat hem nog maar een jaar rijpen in de eredivisie die is nog niet uitgeleerd.
Vrees dat dit weer een gevalletje te vroeg vertrokken gast worden.

24 januari 2022 om 09:43

Ik ben het zeker met je eens en even ter verduidelijking ook, ik vind Gakpo een goede speler en groot talent, maar City en Liverpool vind ik nog te vroeg komen. Het is wel een speler die ver kan komen als hij zijn carriere gestaag opbouwt. Nu komt hij daar binnen als een nobody waarschijnlijk. Nog geen titels, nog geen CL gespeeld zover ik weet en PSV ligt ook al uit de EL dus daar kan hij zich nu ook niet laten gelden

24 januari 2022 om 13:19

Ze liggen uit de EL maar spelen nog wel europees. Maar niet op de hogere podia.
Hij komt altijd qel over als een verstandige jongen dus hopelijk strooien deze grote namen geen zand in zijn ogen en wilt hij niet te snel.

Zou het wel mooi vinden een Nederlander bij liverpool . Als die aankomende zomer komt kan die mooi nog even 2 jaar rouleren met mane voordat die zn plek definitief veilig kan stellen

Mooie tussenstap zou beter zijn, Sevilla of Lyon

24 januari 2022 om 10:02

Sevilla zeker. Lyon? Meh, ook geen topcompetitie. Ik denk dat Gakpo beter wordt van veel spelen tegen goede tegenstanders, dan is een stap weg uit Eindhoven logisch (zeker als die elke keer niet overwinteren in de CL, waar de goede tegenstanders zitten). Maar City en Liverpool zijn ook niet handig, want dan speelt hij niet, Kortom, Sevilla is dan prima. Lyon niet echt toch? Zou dan eerder zeggen Leipzig, Milan, Tottenham, o.i.d.?

24 januari 2022 om 10:55

Leipzig, Milan, Tottenham ook goede opties, maar ieder geval dat niveau eerst. Je ziet al dat genoeg spelers die de eredivisie verlaten moeite hebben met een niveau lager dan Leipzig, Milan, Tottenham en Sevilla.

Wat gaat die daar in hemelsnaam doen? Een nieuwe Minamino worden? Die had zelfs al meer bewezen op Europees gebied. En bij city heeft die al helemaal niks te zoeken als je naar de concurrentie kijkt.

Mooie stappen maar wel flink grote stappen ook tegelijkertijd. Het is dan voor psv te hopen dat ze het contract wel daadwerkelijk met een jaar verlengen om een betere positie te krijgen. Ik ben benieuwd

Gister vertelde ie nog over z'n contract verlenging 😂 Zeg dan niks..Ot: clubs die je niet kan afslaan, Liverpool past denk het beste bij hem

Pfoehh.. dat zijn wel clubs van wereldformaat. Ik ben persoonlijk fan van type speler dat Gakpo is. Dacht aan begin van seizoen ook echt even dat ie de hele competitie op een hoopje zou gaan spelen dit jaar, maar dat vind ik na extreem sterk begin toch wat tegen vallen. Ik denk dat deze namen iets te hoog zijn gegrepen en dat het voor zulke clubs dan weer snel op verhuren uit komt, categorie eronder zou die mij inziens wel moeten kunnen slagen.

Ik denk dat Gakpo naar de bank verdwijnt als hij bij dot soort clubs terecht komt. Hoop daarom dat hij nog een jaartje bij PSV blijft, misschien volgend seizoen CL kan meepakken en dam een tussenstop maken bij een subtopper. Deze jongen heeft echt veel potentieel en zou ik niet graag zien verpieteren.

24 januari 2022 om 09:31

Bij city zal die al blij mogen zijn met de bank. Die hebben De Bruyne, Foden, Mahrez, Grealish, jesus, Silva, palmer en sterling rondlopen voor de aanvallende posities.

Zou jammer zijn nog een jaartje dan pas gaan.
Met 1 kampioenschap in je bagage kom je anders binnen

24 januari 2022 om 09:40

Wanneer zouden we die titel moeten winnen dan? Zie het verlopig niet gebeuren met ons veldspel 😅

Gakpo zou ideaal passen bij Liverpool
maar gisteren hoorde ik dat Gakpo bijna rond is om voor nog een extra jaar bij te tekenen bij Psv
dus hoop eigenlijk wel dat hij na dit seizoen nog 1 jaar te zien is op de NL velden en dan de overstap gaat maken

Mooi voor Gakpo dat die clubs zich melden voor hem. Maar laten we eerlijk zijn, daar is hij nog lang niet aan toe toch? Gisteren ook onzichtbaar in de topper. Laat hem maar verlengen bij Psv en daar nog 2 jaar voetballen, anders komt als aanvulling van de selectie binnen.

24 januari 2022 om 09:44

Hij oogt altijd wel rustig en nuchter mag hopen dat hij dit ook doet met zijn keuzes in een volgende transfer.
Hij is nog lang niet uitgeleerd in de eredivisie, en wat je aangeeft daar komt hij amper aan speeltijd toe als je de selecties bekijkt.

24 januari 2022 om 09:58

Anderzijds, als je 5 jaar kan tekenen voor een aantal miljoenen per jaar, ben je voor de rest van je leven binnen.

24 januari 2022 om 13:21

Deels met je eens, maar mag aannemen dat hij zelf ook wel weet dat hij nog altijd een mooie transfer kan maken. Maar geld kan een hoop doen met keuzes van een mens absoluut mee eens.

Liverpool snap ik nog wel, buiten Mane hebben ze niemands noemswaardig, maar Naar City gaan zou zelfmoord zijn…

Veel te hoog voor Gakpo. Snap sowieso niet waarom deze clubs genoemd worden, want in de ED steekt ie er ook niet bovenuit.

Gakpo is een fanatastische speler. Gisteren zag je bijvoorbeeld bij de 1-1 ook al zijn kwaliteit hoe hij slim zijn lichaam gebruikte tegen Timber.

Zou een fantastische stap voor hem zijn, een Liverpool of een Man City. Maar als ik hem was zou ik nog 2-3 jaar in Eindhoven blijven en lekker minuten maken.

24 januari 2022 om 09:48

Ik zag gisteren ook hoe zijn tegenstander de winnende scoorde. Goede speler maar zeker niet uitgeleerd in de Eredivisie.

24 januari 2022 om 11:14

Mijn persoonlijk visie is dat iemand anders op dat moment Mazraoui had moeten opvangen. Maar goed het was natuurlijk wel zn directe tegenstander.

Weer een talent die denkt dat hij het top niveau aankan. Ga nou maar eerst bij een club als Everton, Brighton of Crystal palace spelen en je daar laten zien. Liverpool en man City. Hou toch op met me.

Ik ben wel benieuwd wat iedereen hiervan vindt. Gakpo heeft naar mijn mening echt niet meer laten zien dan Memphis, Bergwijn of Lozano. Is ook vrij vaak geblesseerd geweest en nog nooit iets laten zien in de CL. Ook bij NL niet standaard in de basis. Alles boven de 30 mln zou ik meteen accepteren.

Liverpool zie ik genoeg kans voor hem, maar denk dat hij beter nog 1 seizoen kan blijven. Daarmee zal hij (waarschijnlijk) garantie hebben om richting het WK te gaan. En dan na afloop van het seizoen zijn gewenste transfer te maken.

doe nou niet jongen. Kijk even wat er bij Liverpool en City rondloopt, dan kom je gewoon op de tribune te zitten.

Verwacht ergens tussen de 20 en 30 miljoen. Nadeel voor spelers van PSV is dat ze het op het hoogste niveau niet kunnen laten zien. Dat drukt de vraagprijs

Dit gaat weer ontzettend snel. Presteer nou eerst gewoon constant 3 seizoen of langer als beste speler van je club.. maar waarschijnlijk ben ik in het verleden blijven hangen waar we nog iets meer waren dan alleen een opleidingsclub voor de grote competities. In ieder geval, sinds hij terug is van zijn blessure presteert hij nog ondermaats, los van de eventuele redenen. Als je echt top wilt zijn dan moet je ook kunnen presteren als het wat tegenzit (mindere medespelers, andere positie, etc).

Hij kan beter nog een jaartje blijven. Op dit moment krijg je er niet de hoofdprijs voor en hij is ook nog niet klaar voor die stap. Nog een jaartje vlammen onder hopelijk een andere trainer is beter.

Als squad player zou hij vooral bij Liverpool nog wel van pas kunnen komen. Bij Man City zijn de vleugelspelers wel enorm sterk met een Foden, Mahrez, Sterling en ook Jesus die daar gebruikt wordt. En soms zelfs nog Bernardo Silva...

En nu weet ik dat Liverpool ook natuurlijk 2 giganten daar heeft met Mané en Salah, maar daar is de bezetting gewoon minder bezet. Een Jota wordt voornamelijk als puntspelers gebruikt in roulatie met Firmino.

Dan heb je met Gakpo wel een explosieve speler erbij voor op de flank als squadplayer. Maar om daar nu 30 a 40 miljoen voor neer te leggen? Gakpo is nog te onzichtbaar zo nu en dan en te inconsistent.

Liverpool lijkt mij een prima volgende stap voor gakpo.
Denk dat hij er na dit seizoen ook klaar voor is en gun hem het allerbeste

Daar heeft ie helemaal niks te zoeken. Als ie zo nodig weg wil, laat hem dan eerst naar een club als Leicester City gaan.

Als PSV weer geen CL haalt zou Ajax eigenlijk een ideale club voor hem zijn. Kunnen ze daar Tadic nog een keer een mooie klapper gunnen.

Ik snap dat Psv wil verlengen. Het staat ook in het artikel. Ik snap niet waarom hij dit ook zou willen. Wat Psv extra krijgt zal hij minder krijgen.

Dat PSV Sangaré niet meer gaat weten te houden staat buiten kijf. En ik vind het niet onrealistisch dat een Engelse club zijn contract met €40M afkoopt. Maar waar de Ivoriaan zich wel gaat redden in PL, denk ik dat het Gakpo nog te vroeg is. Met zijn 10 assists doet hij het keurig, maar met 6 goals is het nog te mager om bij Liverpool of Manchester City iets af te dwingen. De stap naar dat niveau is echt enorm vanuit de Eredivisie, zo laten ook Van de Beek, Malen en Ziyech zien.

Ideaal zou het zijn als men Gakpo nu voor pakweg €37M zou verkopen en nog een jaartje huurt. In combinatie met de miljoenen die Sangaré opbrengt én het wisselgeld dat Doan, Bruma, Gutierrez en Baumgartl hopelijk nog gaan opleveren zou dat genoeg slagkracht geven om aan een heel nieuw elftal te bouwen komende zomer.

24 januari 2022 om 10:15

Wel 6 doelpunten en 10 assists in 15 wedstrijden lees ik hier boven. In dat geval zijn dit gewoon echt goede cijfers voor een buitenspeler.

24 januari 2022 om 10:19

Ja, tegen RKC en PEC zouden degenen die nu bij Liverpool en City op de bank zitten ook scoren.

Hij moet het laten zien in de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord, de Europa Cup en Oranje.

24 januari 2022 om 10:22

Klopt, het is niet slecht. Maar je moet in mijn ogen echt nog duidelijk Nederland ontgroeid zijn wil je echt slagen in de absolute top. De stats van Ziyech en Malen waren in Nederland ook niet mals. Haalt hij 15 goals en 20 assists eind van het seizoen, dan is-ie er echt klaar voor. Voorlopig denk ik niet dat hij al klaar is voor die stap.

24 januari 2022 om 10:17

Dan moet je wel hopen dat ze niet opnieuw meer dan 35 miljoen gaan uitgeven aan spelers als Max, Bruma, Baumgartl en Doan.

24 januari 2022 om 10:21

Lastige is dat de spelers die PSV een niveau omhoog kunnen trekken wel zin moeten hebben om eredivisie te spelen, binnen het salarishuis dat PSV heeft. Met Gotze hebben ze een meevallertje gehad, aangezien iemand met zo'n status normaal gezien niet geinteresseerd is in de eredivisie. Maar vindt er zo nog maar eens een paar.

Het zou al erg helpen als ze kampioen worden en dus zekerheid hebben over CL voetbal.

24 januari 2022 om 10:23

Dat is waar ik ook bang voor ben, zolang John de Jong nog op de spaarpot past. Met de spelers die jij noemt heeft ie eigenhandig de winst op Lozano verdampt. Hij gaat ook ongetwijfeld Bazoer en Luuk de Jong willen halen. Prima spelers om een bepaald niveau (ED, EL) vast te houden, maar voor groei schiet je daar niets mee op. Sportief onvoldoende en financieel nihil.

Is die jongen natuurlijk nog lang niet klaar voor. Maar ja, dit soort clubs geven zo 35 miljoen uit aan zo’n talent en wordt het niks is er wel weer een engelse middenmoter die er 25 voor geeft.

Lijkt mij niet zo handig om naar die clubs te gaan. Liverpool heeft met Salah en Mané onomstreden basisspelers. Die kunnen nog wel een aantal jaar door. Wil je dan zo lang op de bank gaan zitten. Bij City is de concurrentie ook heel hevig met Foden, Grealish en zelfs Sterling die daar kan spelen. Dus ja denk dat het beter is om bij PSV te blijven dan.

Misschien toch even met Kenneth Perez gaan praten.. en dan naar Arsenal of Napoli, Roma of Dortmund gaan...?

Ik zou ook even koffie gaan drinken met Wijnaldum. Die kan je vast ook vrij goed helpen aangaande de overstap. Beide clubs zijn momenteel te groot voor hem om een basisplaats te kunnen krijgen. Dus dan gaat het over perspectief en clubfilosofie. Ik zie hem ook niet echt bij City een kans krijgen. Liverpool is ook al lastig zat.

24 januari 2022 om 11:01

Overigens zou ik Bayern altijd een goeie optie vinden. Die kopen zelden zonder een goed idee erachter. Daarnaast lijkt me dat toch een enorm gemoedelijke club. Spelers blijven daar doorgaans toch vrij lang hangen en er is intern zelden gezeik.

Eerst lekker groeien bij je hidige club en verkassen als je 23 a 24 bent. Al die jonge gasten hebben op hun 19e al dollartekens in hun ogen. Gravenberg idem vorig jaar goed gepresteerd en op dit moment stokt de groei, Gakpo zelfde verhaal. En dan heb ik het nog niet over al die jonge gasten die de afgelopen jaren zijn verkaat hebben het allemaal moeilijk of zakken door het ijs.

Oje was waarschijnlijk vandaag boos en te laat op de training want de trainer vindt hem nog niet zo goed als Salah en Mane.

Ik zou hem nog niet verkopen. Volgend jaar zomer pas. Hopelijk plaatsen we ons voor de Cl. Als hij zich daar kan laten zien met paar goals/assist en eventueel op het wk dan kun je volgend jaar rond de 50 miljoen vragen.

Ik lees hier berichten dat mensen zich afvragen wat Gravenberch en Anthony dan wel niet moeten kosten als Gakpo meer dan €35 miljoen moet kosten. De tijden dat buitenlandse clubs absurde bedragen neertelden voor spelers van Ajax ligt ook achter ons zie de transfer van Neres en de mogelijke transfer van Tagliafico. Beide heren zouden de volgende cash cows van Ajax worden maar dat valt vies tegen.

24 januari 2022 om 12:11

Neres was in seizoen 2019 ruim 50 mil waard. Helaas na zijn blessure nooit meer dat niveau gehaald. Gezien de eerste helft van de CL voor Ajax dit seizoen ben ik heel benieuwd naar de rest. Antony staat hoog in het vaandel bij buitenlandse clubs. Dus wat je nu zegt klopt niet. Ik zou ook Timber in de gaten houden als ik jou was.

24 januari 2022 om 13:13

@exedo en wat klopt er niet van wat ik zeg? Neres is toch met verlies verkocht en Tagliafico zal ook niet voor veel meer dan zijn aankoop bedrag verkocht worden. Anthony kan leuke dingen met een bal maar daar alleen voor gaan clubs tegenwoordig echt geen astronomische bedragen meer betalen.

Ik zie Danjuma liever bij Liverpool (concurreren met de garde). Die zouden voor hem een bod van ca. 40m hebben neergelegd bij Villarreal.

24 januari 2022 om 11:54

Danjuma zie ik deze zomer ook wel een grote transfer maken

Ik zou zeggen met Man city of Liverpool afspreken dat hij ook het seizoen 22/23 afmaakt in Eindhoven. Het is te vroeg voor hem om naar zo'n grote club te gaan vind ik. Maar ja zijn adviseurs zullen beter weten

Gakpo is inderdaad toe aan een nieuwe stap, maar hij mag PSV ook wel meer op sleeptouw nemen vind ik. Goede voetballer, qua leeftijd moet hij nu wel een stap maken

Wauw ik zie gakpo heel graag komen! Maar het is wel een speler die dan echt aan het spelen moet komen. Met mane en jota op de linkervleugel heeft die wel wat concurrentie. Zou ook niet slecht zijn voor mane trouwens, die vind ik minder scherp en productief dan voorheen. Uiteindelijk vermoed ik dat gakpo wel een hele waardige opvolger zal gaan zijn.

Gakpo kom maar snel naar ons toe. Bij PSV is het te vaak net niet met het team en ga je internationaal geen potten breken maar ook nationaal is het soms tenenkrommend matig. Als koploper thuis tegen de nummer twee zo matig spelen. Dat is niets voor jou, en ook het stelselmatig excuses zoeken in plaats van als topsporter de spiegel durven voorhouden is bij Klopp beter dan bij Schmidt.

Gakpo kom maar snel naar ons toe. Bij PSV is het te vaak net niet met het team en ga je internationaal geen potten breken maar ook nationaal is het soms tenenkrommend matig. Als koploper thuis tegen de nummer twee zo matig spelen. Dat is niets voor jou, en ook het stelselmatig excuses zoeken in plaats van als topsporter de spiegel durven voorhouden is bij Klopp beter dan bij Schmidt.

Zo dat zijn hele grote clubs. Begrijpelijk wel vanwege de potentie die gakpo heeft. Benieuwd naar zijn eventuele prijs

Zie hem niet wekelijks uitblinken of zo… eerst maar eens stabiel presteren bij PSV.

Gakpo is een van Nederland's grootste aanvallende talenten. Met goede clubkeuzes en niet al teveel blessureleed kan hij denk ik echt wel ergens rond de absolute top uitkomen.

Hij is er echter nog niet klaar voor. Hij presteert nog niet constant genoeg en lijkt nog niet het niveau eredivsie echt te zijn ontstegen. Daarbovenop valt het mij op dat hij erg vaak, misschien te vaak, voor eigen succes gaat.

Laat m eerst maar s een seizoen fit zijn en uitblinken. Gezien zn speelminuten een uitstekend moyenne maar ik verwacht meer van m. Denk wel dat ie met betere spelers om zich heen een goede stap kan maken qua ontwikkeling.

Toch wel een goede voetballer dit hoor.
Was dit vroeger eigenlijk een supertalent?

Op zich kan ik de interesse in Gakpo van Liverpool wel begrijpen. Natuurlijk hebben we Mane, maar ik vindt de overige opties voor de linkerkant toch een stuk minder. En nu Mane en Salah naar de Afrika Cup zijn is de spoeling voorin sowieso dunner. Jota speelt nu vanaf links maar die zie ik eigenlijk het liefste in de punt spelen en dan rouleren met Firmino. Gakpo kan als jonge speler bij Liverpool heel veel leren en steeds beter worden en dan kan hij misschien uiteindelijk toegroeien naar het gewenste niveau. Maar ik hoop wel dat Danjuma nog hoger op de lijst staat

Mooi. Ga maar achter Gakpo aan Klopp en hou voortaan de naam Martinelli uit je mond .

Gakpo heeft wel potentie om Mane op te volgen in de toekomst. Echter is het te vroeg om nu al die stap te maken naar Liverpool. Presteer eerst een seizoen of twee constant in de Eredivisie en kijk daarna verder naar je vervolgstap.

Geloof me zo een overstap zie ik hem wel maken joh zeker niet te slecht voor dat niveau hoe ik hem zie spelen de techniek die die heeft de bal net als een magneet aan de voet mooie schot heeft daadwerkelijk alles we zijn niemand om te judgen wil hij de overstap maken doet tie dat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren