Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Bayern München contacteert Mino Raiola voor Denzel Dumfries’

Laatste update:

Denzel Dumfries heeft zich op het EK in de kijker gespeeld bij Bayern München, zo meldt Sky Deutschland. De 25-jarige rechtervleugelverdediger van PSV, die in de eerste twee duels op het toernooi twee doelpunten maakte voor Oranje, zou in de ogen van de kampioen van Duitsland goed passen in het systeem dat Julian Nagelsmann wil hanteren.

Vrijdag onthulde het Eindhovens Dagblad dat PSV voorafgaand aan het EK dacht aan een bedrag van twaalf tot vijftien miljoen euro voor Dumfries. Door zijn uitmuntende prestaties op de eindronde zou de vraagprijs nog licht kunnen oplopen. Bayern is volgens Sky echter niet van plan om vijftien miljoen euro te betalen. "Het is eigenlijk relatief goedkoop, maar Bayern wil niet zoveel spenderen", zegt verslaggever Marc Behrenbeck. Wel zou Bayern al contact hebben gehad met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Dumfries.

Dumfries bestrijkt de hele rechtervleugel in het 3-5-2-systeem van bondscoach Frank de Boer, een vergelijkbare formatie die Nagelsmann aanhangt. De wingback onderscheidt zich in de hogen van Bayern met zijn snelheid, duelkracht en drang om op te komen. Der Rekordmeister beschikt met Benjamin Pavard, Joshua Kimmich en Bouna Sarr al over drie spelers die op dezelfde positie uit de voeten kunnen.

Ook Marcel Brands heeft namens Everton serieuze belangstelling voor de rechtsachter, zo meldde het Eindhovens Dagblad al eerder. De technisch manager had er in 2018 een hand in dat Dumfries door PSV werd overgenomen van sc Heerenveen. Brands was in juni 2018, toen de wingback werd aangetrokken, net van PSV naar Everton verkocht, waardoor zijn opvolger John de Jong de transfer afrondde. PSV betaalde drie jaar geleden 5,5 miljoen euro aan Heerenveen, dat bovendien een doorverkooppercentage van tien procent wist te bedingen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Minimaal 20 anders blijft hij is Eindhoven!!

19 juni 2021 om 00:52

Ik zou dan ook iets hoger in de boom gaan zitten als Bayern komt en Dumfries zich goed laat zien op het EK. Begin gewoon met het dubbele😉

19 juni 2021 om 01:11

Bij Bayern kan je het proberen, maar die betalen niet zomaar te veel helaas.

19 juni 2021 om 02:09

Het is eigenlijk best gek dat uitgerekend Bayern, een club die al jaren uitstekende en verstandige aankopen doet, nu zich laat meevoeren in de Dumfries-hype

19 juni 2021 om 08:08

Voor de vijf miljoen die ze denken te gaan betalen, kunnen ze prima het risico nemen. Helaas zal PSV hier niet in meegaan. Ik denk dat er genoeg Engelse ploegen zijn die makkelijk minimaal 15 miljoen willen neerleggen. Voor het rechterrijtje is Dumfries een ideale speler.

19 juni 2021 om 08:52

Het zijn ook maar geruchten. Er is nog geen bod. En het is logisch dat iedere club en scout mee kijkt op het EK. En ja Dumfries valt in die 2 wedstrijden nu eenmaal op.

19 juni 2021 om 09:20

Dumfries hype.. die gozer speelt al een paar jaar zo hoor... ik ben fan

19 juni 2021 om 09:36

Fan heeft gelijk. Dumfries mag van mij zo goed blijven presteren op het EK, maar het blijft een blind paard. Ongeschikt voor de absolute top denk ik

19 juni 2021 om 09:48

Het is ideaal voor hem met zoveel ruimte op de flank tegen matige ploegen. Hij hoeft de bal dan niet super strak aan te nemen, kan wat meer tijd nemen bij een voorzet. Je ziet dat hij eigenlijk technisch gewoon te kort komt. Hij mist tegen Oekraïne legio kansen. Kopt er eentje schofterig ver naast zonder man in z’n rug. Ook zijn goal tegen oostenrijk was gewoon slecht ingeschoten. De keeper had gewoon nog een kans en raakte de bal ook. Zo eentje moet gewoon in de bovenhoek geramd worden. Hij speelt met de dozen nog om zijn schoenen.

19 juni 2021 om 11:04

@ajax/barca Sorry maar beweren dat Dumfries goed is voor rechterrij clubs is echt onzin! ik weet niet of je kan zoeken bij reacties, maar heb al maanden geleden gezegd dat deze man zeer geschikt is voor topclubs die 352 spelen. Deze jongen is echt veel beter dan Hateboer die bij top4 club speelt in Italië. Dumfries kan met gemak mee bij Inter of Atletico. Hateboer stond zelfs in belangstelling van Juve, dus Dumfries zou dat ook moeten kunnen. Voor de goede orde ik benoem zoeken in artikelen, omdat ik mij niet laat leiden door de hype nu. Verder ben ik objectief aangezien ik fan ben van zelfde Nl topclub als jij

19 juni 2021 om 14:09

Je zet jezelf met deze reactie aardig voor schut. Hij was bij alle 5 de goals betrokken. In het buitenland zijn ze lyrisch. Of is het misschien omdat hij bij PSV voetbalt?

19 juni 2021 om 01:23

dan heb je een hele boze dumfries in je selectie als die blijft. een bize dumfries is het laatste wat je wil in je selectie

19 juni 2021 om 07:35

Dat is dan heel jammer. Die jongens tekenen met hun volle verstand een contract. Dan hadden ze maar een clausule moeten afspreken. En boos worden??? Hallo, hij heeft gewoon een prima werkgever met een geweldig salaris.

19 juni 2021 om 12:32

Dan moet psv hem niet die belofte doen.

19 juni 2021 om 14:31

@ryanbabel8
Het werkt wel ietsjes anders natuurlijk. Speler, makelaar en club bepalen onderling wanneer een speler mag vertrekken en voor welke prijs. Deze gesprekken hebben al plaats gevonden en de prijs was al bepaald.
Als je als club dan eenzijdig aanpassingen wil maken, dan krijg je op termijn problemen met makelaars. Want die trappen daar maar een keertje in natuurlijk.

19 juni 2021 om 08:41

Ik zou het gewoon doen. 2 wedstrijdjes tegen Oostenrijk en Oekraïne. Ploegen die niet veel voorstellen. Het is dat het op een EK is. En je dan meer in de spotlights staat. Anders waren ze nooit gekomen. Hij moett het nog maar.laten zien in de volgende ronde(s) als de tegenstanders van betere kwaliteit zijn. En hij misschien maar 5 miljoen waard wordt

19 juni 2021 om 09:00

Zou je zeggen, maar John de Jong wil wel 'redelijk en billijk' blijven en 'goed werkgeverschap' tonen door de prijs niet al te hoog te laten oplopen.

19 juni 2021 om 09:25

Zo gaat een beschaafde werkgever niet om met zijn werknemers. Als het feitelijk waar is dat PSV met de entourage van Dumfries afspraken heeft gemaakt over de hoogte van de transfersom, zal de club zich daaraan dienen te houden. Als dat zo is, zal de club dat ook doen omdat Raiola de zaakwaarnemer is en die nog diverse andere spelers van PSV onder contract heeft. Die kan je beter niet tegen je in het harnas jagen, die laat je het bedrag dat je daarmee verdient op een ander tijdstip met woekerrente terug betalen. Ik vrees voor PSV dat vooral Raiola zal profiteren van de goede prestaties van Dumfries op het EK.

19 juni 2021 om 01:17

Ik herinner me ook nog al die artikelen over Frenkie de Jong. Helaas is die ook overal gefaald. Komop zeg. Laten we niet altijd zo negatief doen. Ik zeg: Dumfries kan het gewoon redden in een grote competitie!

19 juni 2021 om 02:41

Je noemt ook 3 ajax spelers. Ajax spelers worden over het algemeen naar 1 wedstrijd al opgehyped. Bij psv is dit niet zo. Kijk dumfries. Elke keer bewijst die opnieuw het ongelijk en nog twijfelen mensen.

19 juni 2021 om 02:42

@Samir Deze reactie getuigt van weinig intelligentie. Hij probeert alleen maar aan te geven dat er ook voorbeelden zijn van spelers die gehyped worden en het wel hebben gemaakt. Hij vergelijkt Dumfries nergens met Frenkie…

19 juni 2021 om 07:35

Ik zie Dumfries het wel halen. Mensen onderschatten nig steeds zijn drive/ mentaliteit. Deze jonge heeft iets speciaals wat velen niet zien/ herkennen.

19 juni 2021 om 09:08

Nou en bij geen van die 3 spelers hebben de meeste Ajacieden juist gezegd dat ze nog niet klaar waren voor een ander club. Juist bij Ajax en supporters, hebben deze transfers flink afgeraden of ben je dat soms vergeten?Ze hebben alle 3 iets gemeen en dat is Raiola of vond jij dat clubs waar ze naartoe gingen een logische stap? Maar die 3 spelers, speelde niet eens basis en kozen voor om elders op de bank meer te gaan verdienen, dan bij Ajax op de bank en minder verdienen. On: Ik vind 15 Mil. echt te weinig voor Dumpy....hij moet juist minimaal op 22,5 mil zitten. Is aanvoerder bij PSV en ik vind hem om door te groeien het meest bij Chelsea passen, maar die hebben al een goede rechtsback.

19 juni 2021 om 09:23

"Bij psv is dit niet zo." Nou je hebt er toch genoeg gehad met ihattaren, ramselaar, locadia, bakkali, lammers, enz.

19 juni 2021 om 09:42

@Zytto34 Ramselaar, Lammers, Locadia? Waar heb jij ooit gelezen dat die jongens zijn opgehyped?

19 juni 2021 om 09:43

Enkel Ihattaren werd na een paar wedstrijden omhoog geschreven, door letterlijk iedereen.
De anderen toch niet? Locadia waren we volgens mij zo blij als een hond met 7 lullen dat je dát bedrag voor hem kreeg..

19 juni 2021 om 10:18

Ik bedoel na hun debuut/eerste 10 wedstrijden. Bij Ajax waren ze ook blij dat een Kluivert uiteindelijk nog ging voor +- 20 miljoen of El Ghazi voor 10 miljoen. En ja zeker locadia en bakkali hebben die hype ook gehad en er was ook een tijdje dat iedereen schreeuwde om lammers in plaats van luuk de jong. Labyad of maher had je ook kunnen noemen. Ik heb hier zelfs ooit nog een discussie gehad met psv fans die rosario beter vonden dan Frenkie (rond 2018 toen ze beiden hun debuut maakte voor Oranje). Bij Ajax worden ze misschien iets extremer gehyped, maar als je nu de reacties onder bijvoorbeeld het artikel van madueke leest. Die jongen is net 8 keer in de basis gestart en 15 keer ingevallen. Zo'n gozer heeft ook nog alles te bewijzen en er is geen garantie dat die het wel even gaat maken. De hype is terecht, maar een vertessen werd aan het eind van het seizoen boven hem gekozen bijvoorbeeld.

19 juni 2021 om 10:40

@fairplay, onzin. Alleen Kishna had Raiola en 2 hele slechte knieën. Bazoer heeft zijn alles altijd door zijn broer laten doen. El Ghazi heeft Mendes en hiervoor Lerby.

19 juni 2021 om 01:19

Renato Sanchez doet het uitstekend nu bij Lille als ik me niet vergis?

19 juni 2021 om 01:41

zeg ik dat dan? en neemt niet weg dat RS het daar uitstekend doet.

19 juni 2021 om 02:03

Martijn, hij speelt Indd uitstekend en mag bij Portugal hier en daar invallen

19 juni 2021 om 14:37

Martijnovic zegt alleen dat Renato het uitstekend doet bij Lille. Geen woord aan gelogen. En met de 20 miljoen euro aan transfergeld een uitstekende aankoop van Lille. We hebben het hier niet over een speler van 100 miljoen euro of meer.
En ja Lille is geen topclub maar wat doet dat er nou weer toe?
Gewoon Europese subtop, niks mis mee zoals van der Gijp zou zeggen.

19 juni 2021 om 16:30

ze doelen hier meer op de tijd dat bayern hem kocht voor 35 miljoen. Maar ik denk dat ze bij bayern nu blij mogen zijn als ze hem voor 40 miljoen terug mogen kopen. RS heeft nog steeds de potentie on weteldtop te halen..

19 juni 2021 om 08:57

Het maakt niet uit, feit is Dumfries wil een stap maken en net nu speelt hij geweldig. Verkopen aan de hoogste bieder. Als je het nu niet doet kan hij alleen maar minder waard worden, daar zijn nl meer dan genoeg voorbeelden van.

Laat de geruchten maar beginnen. Eerst Inter, nu Bayern. What’s next? Minimaal 25 dan maar. Hij hoeft niet weg en laat de teams maar uitvechten...

19 juni 2021 om 01:22

25 gaat hem nooit worden. de clubs zijn juist geintresseerd omdat hij zo goedkoop is.

19 juni 2021 om 07:36

Psv heeft al lang toegezegd mee te werken aan een transfer dus ik zie de prijs niet snel flink omhoog gaan

19 juni 2021 om 09:22

Zolang Barcelona zich niet meldt voor dit one-trick pony vind ik het allemaal goed. Die hype is echt scorebordexpertise. Moest je nu eens een hele wedstrijd op hem letten, zelfs de wedstrijd tegen Oekraine, dan kan je toch enkel vaststellen dat het allemaal niet zo bijzonder is?

Hij zou wel passen bij bayern munchen en de duitse competitie. Zou ook mooi zijn voor hem. Gun het hem van harte.

19 juni 2021 om 00:44

Hahahaha meen je dit. Ik gun hem echt al het succes, maar hij is dan aan de bal zwaaaaar de zwakste schakel van Bayern. Los van dat zou het echt prachtig zijn.

19 juni 2021 om 02:06

Gelukkig hoeft hij niet veel aan de bal te zijn en worden er andere dingen van hem verwacht. Niet iedereen hoeft goed te zijn aan de bal.

19 juni 2021 om 07:46

In de absolute top moet je echt wel wat meer kunnen met een bal hoor dan Dumfries met zijn harde voeten. Doet het goed bij oranje maar de hype wordt wel groot nu.

Nou wordt de hype rond Dumfries misschien een beetje overdreven, maar dat 15 miljoen voor Dumfries al te gortig is vind ik wel bijzonder.

25 vragen en geen cent meer. Ze gaan ongetwijfeld tegen mekaar opbieden en als ik Denzel was zou ik trouwens kiezen voor Everton, want Bayern is toch echt wat te hoog gegrepen.. Hij piekt nu op het EK, maar dit is niet het niveau wat Bayern moet nastreven ook al doet hij nu geweldig.

19 juni 2021 om 01:16

Opbieden boven 25 miljoen gaat niet lukken als ze geen cent meer dan dat moeten vragen. Tenzij je geen cent minder bedoelt.

19 juni 2021 om 01:32

@lukaModric Bayern geeft aan dat 15 te duur is en daarom zeg ik ze gaan ongetwijfeld de prijs opdrijven als hij zo blijft spelen, want dan ga je zo'n jongen echt niet binnen halen voor 15. Stel dat er meer en meer grote clubs interesse krijgen dan zou ik zeggen als PSV, 25 en mag je hem hebben en dan is het wat de gek ervoor geeft. Als hij dit nog 2 wedstrijden dan is 25 voor die kapitaal krachtige clubs 'betaalbaar' en helemaal voor een uitblinker van een eindronde. Dus om op je bericht terug te komen, ik bedoel eigenlijk opbieden vanaf het bedrag dat Bayern momenteel bereid is te betalen en niet van 25.

Kunnen we Overmars niet inhuren als consultant?

19 juni 2021 om 07:59

Dat denk ik ook steeds. Of dat hij een keer een middag les komt geven. Die John de Jong heeft van onderhandelen echt geen kaas gegeten.

Ongelofelijk dat je met 0 talent, maar wel met inzet, fysiek en uithoudingsvermogen een rechtsback zou kunnen worden bij een topclub...

19 juni 2021 om 00:55

Ik geloof er niets van. Leuke RB, maar niet bij een topclub. Gaat BM nooit doen

19 juni 2021 om 00:58

Als je ziet wat die de laatste jaren binnenhalen op de backs dan geloof ik het nog wel. Die Sarr kan ook echt niet.

19 juni 2021 om 01:32

Dat was wel een hele rare transfer idd. En Bayern heeft toch Pavard ook nog gekocht niet zo lang geleden? Doet die het slecht dan? Ik zie Dumfries juist naar Inter gaan, die gaan Hakimi verkopen en zijn al gewend aan een stoomtrein op RB.

19 juni 2021 om 01:37

Klopt John. Pavard is een degelijke verdediger, maar geen stoomtrein op rechts. Aanvallend is ie zeer zwak. Prima backup maar niet meer dan dat. Staat nu al wel 2 of 3 seizoenen onder contract in München volgens mij dus zo nieuw is ie niet meer. Sinds Kimmich centraal is gaan spelen is de rechterflank wel een zorgenkindje van Bayern geworden. Dumfries is inderdaad ook wel een goedkope vervanger voor Hakimi en hij zou er prima passen denk ik.

19 juni 2021 om 02:44

Ja.. precies wat ze zeiden van sparta naar Heerenveen. Heerenveen naar psv en psv naar Nederlands elftal en toch bewijst die het keer op keer. Laten we maar afwachten

19 juni 2021 om 01:21

0 talent? daarmee red je het niet eens op amateur niveau laat staan bij het nederlands elftal. snel je tandenpoesten jij

19 juni 2021 om 02:12

Ik heb zelf 0 talent, maar wel inzet, redelijk fysiek en uithoudingsvermogen. Geloof mij maar als ik zeg dat je daarmee echt niet verder gaat komen dan een paar wedstrijdjes in het eerste elftal bij de plaatselijke 3e klasser.

19 juni 2021 om 06:27

Wat overdreven en respectloos weer met je 0 talent.. allemaal kleine Derksjes die dit soort onzin uitkramen.

19 juni 2021 om 08:01

Dat is altijd de norm geweest vanProffesioneel voetbal, anders had Touzani 15 x de ballon door gewonnen. Als het niet om uithoudingsvermogen en inzet ging.

19 juni 2021 om 11:14

Kuyt is zo ook heel ver gekomen

Ja alsof een goed geleide club opeens enkele dagen na 2 wedstrijden besluit om een aankoop te doen. Alle spelers zijn al bekend bij alle scouts. Enige hoop wat kan gebeuren is dat zijn marktwaarde omhoog schiet maar clubs als Bayern gaan met alle respect niet voor een renpaard komen. AC Milan of Engelse middenmoot zou bij hem passen.

Hoop het niet, speelt nu goed op het Ek maar komt te kort voor het niveau van Bayern.

Het is zonde dat Conte zonder club zit, zijn systeem is echt ideaal voor Denzel. Ik zal nooit vergeten hoe moses over die flank denderde bij Chelsea onder hem.

Hebben ze spelers nodig voor het tweede team?

Komop zeg dit vind ik wel heel erg ongeloofwaardig, twee goals op een EK als rechtsback zegt niets over het niveau van zo’n speler, al helemaal omdat hij verdedigend uitermate zwak is wat bij een club als Bayern tochwel vereist is.

19 juni 2021 om 02:16

Zo werkt de voetbalwereld. Normaal gesproken zou je zeggen dat PSV tevreden zou moeten zijn met 10 miljoen voor dumfries. Nu hij opeens "hot" is kun je gerust met een vraagprijs van 35 beginnen.

19 juni 2021 om 06:16

Dumfries is een kwaliteit speler. Als je dat niet kan herkennen zou ik even langs hans anders gaan. Aangezien Dumfries met afstand de beste speler is op dit EK. Nee geen Ronaldo, geen Mbappe maar Denzel Dumfries!

Wat leuk dat Bayern zo snel mogelijk weer bij Werder Bremen, Schalke 04, Hamburger SV en 1. FC Nürnberg wil spelen. Met zo'n aankoop red je dit wel.

Weet niet welke ambities Dumfries heeft maar die Duitsers uit München zie ik geen 20 miljoen betalen. Indien er interesse is uit Engeland en hij heeft belangstelling, gewoon die club over Het Kanaal de prijs laten opvoeren en verkopen voor rond de 22mille (inclusief variabelen)

We hebben een gezegde voor Bayern als ze 15 miljoen al teveel vinden: Houdoe en bedankt!

19 juni 2021 om 06:14

15 miljoen is wat mij betreft de absolute ondergrens. Hij moet minstens 30 miljoen opleveren anders kunnen ze dumfries op hun duitse buik schrijven!

19 juni 2021 om 07:32

30 miljoen voor Denzel Dumfries?

Goede concurrentie voor Pavard. Een van de weinige posities waar Bayrn nog geen absolute wereldtopper heeft staan.

Dumfries wat een speler. Heb hem jaren onderschat heb ik ontdekt. Hij is met grote afstand de beste speler van het Nederlands elftal. Echter is Bayern geen geschikt team voor hem. Hij moet naar Inter!

Wat een negatieve gedoe hier zeg,hij is de beste man tot nu toe,maar sommige mensen blijven maar negatief,er komt veel meer gevaar van hem dan via de linker kant.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat er een prijs al op tafel ligt vanuit PSV hoek. Nu ga je nooit meer veel hoger uitkomen. Als Bayern geen 15 wil betalen moet je er van uit gaan dat ze je voor de breedte halen, dan zou ik naar Everton gaan. Lijkt mij ook veel beter bij hem passen. Stap hogerop en vanuit daar weer verder kijken.

Ik zie dit echt niet gebeuren. Is ook helemaal niet de juiste club voor hem. Die kunnen Kimmich op rechtsback zetten. Voor een stap voor Dumfries denk ik eerder aan Inter, Atalanta, misschien Dortmund, of een middenmoter in Engeland.

Ik zie Denzel wel slagen bij een rop ploeg. Hij heeft enorm veel energie en een enorme bewijzingsdrang.
Ik vergelijk hem eigenlijk altijd met dirk kuyt, geen extreem goede voetballer. Maar gewoon op power en vermogen.

Haha, Bayern wil geen 15 miljoen betalen voor een speler van Raiola, de groeten dan maar. 15 miljoen is een koopje, zeker na de wedstrijden die hij nu al op het EK heeft gespeeld. Als hij nog een doelpunt maakt en in de KO-fase goed speelt, gaat hij straks voor het twee á driedubbele weg.

19 juni 2021 om 09:47

Clubs lezen ook dat psv niet hoog in de boom gaat zitten hè…

Ik ben wel fan van Dumfries, maar Bayern lijkt me geen goede match. Gewoon lekker naar Everton of West Ham ofzo.

Ik zou zeggen basisbedrag van 15 miljoen en voor iedere doelpunt en assist op het wk 1 miljoen erbij.... Bayern wil voor een dubbeltje op de eerste rang. Volgend jaar dan doorverkopen voor 30 miljoen omdat het een speler is van bayern..

Wingback.....
Weer een nieuw begrip voor Wikipedia,of de dikke van Daele.
Ik hoop van ganser harte voor Psv,dat Dumfries dit niveau weet vast te houden.
Maar ze moeten hem niet voor een schijntje van de hand doen!
Sterker nog, PSV moet de selectie als het kan juist gericht versterken,of minimaal de spelersgroep intact houden van afgelopen seizoen.
Alleen dan is de kans naar het kampioensschap realistischer.

Kyle Walker kostte 56 miljoen en Dumfries doet niet voor hem onder. Min 50% Britse speler txa, dan kom ik op een transferprijs van 28 miljoen. Plus als hij nog een keer Man of the Match wordt. Lijkt mij een reele prijs.

Mooie gast, gun m elke transfer wel. Hopelijk een mooi bedrag voor psv, mooie club voor Dumfries. Everybody happy!

Dumfries bij Bayern, het moet niet gekker worden.
Aardige speler hoor, maar door een paar gebeurtenissen op dit EK natuurlijk overhypt.

Als je gisteren Duitsland hebt gezien, dan heeft Bayern met Kimmich een meer dan uitstekende speler voor die rechter flank. Dumfries zou daar hooguit als stand-in kunnen spelen. Misschien dat ze Robin Goosens voor de linkerkant beter kunnen halen als hij zo blijft spelen als gisteren. 😁

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren