Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool is helemaal de weg kwijt: zesde thuisnederlaag op rij

Laatste update:

Liverpool heeft zondagmiddag de zesde thuisnederlaag op rij geïncasseerd in de Premier League. De ploeg van manager Jürgen Klopp ging op eigen veld met 0-1 onderuit tegen Fulham, dat via Mario Lemina de zege veilig stelde. Liverpool zal snel de rug moeten rechten, als de ploeg woensdag op eigen veld een 2-0 voorsprong verdedigt tegen RB Leipzig in de Champions League. Door de nederlaag blijft Liverpool zevende, terwijl Fulham op jacht gaat naar rechtstreeks lijfsbehoud. De ploeg van Scott Parker zal dan nog wel minimaal één plek moeten stijgen, daar men nu nog achttiende staat.

Liverpool begon met een compleet ander elftal dan waarmee het de laatste weken aan de aftrap verscheen. Klopp gunde Fabinho, Thiago Alcántara, Sadio Mané, Curtis Jones en Trent Alexander-Arnold rust en had onder andere een basisplaats ingeruimd voor Diogo Jota. De aanvaller kampte de voorbije maanden met een knieblessure en verscheen op 9 december voor het laatst aan de aftrap in het Champions League-duel met Midtjylland (1-1). Georginio Wijnaldum werd een half uur voor tijd naar de kant gehaald. Bij Fulham speelde Kenny Tete de gehele wedstrijd en bleef Terence Kongolo op de bank.

De thuisploeg had het lastig in de eerste helft en moest toezien hoe Fulham voor het eerst gevaarlijk werd. Ademola Lookman trok vanaf de linkerkant naar binnen en probeerde het met een schot in de korte hoek, maar zag zijn inzet rakelings naast gaan. Aan de andere kant werd Mohamed Salah in stelling gebracht, maar ook hij was onnauwkeurig in de afronding. Nadat vervolgens wederom Lookman niet tot scoren was gekomen met een schot van dichtbij, wist Mario Lemina Alisson Becker wel te verschalken. De middenvelder reageerde veel attenter dan Salah na een afgeslagen hoekschop en schoot hard en laag binnen in de verre hoek: 0-1. Daarmee kwam Liverpool voor het eerst in de clubgeschiedenis in zes achtereenvolgende thuiswedstrijden op achterstand in de Premier League.

De thuisploeg zette daar voor rust bijzonder weinig tegenover en stelde flink teleur in balbezit. Na de pauze veranderde het spelbeeld amper en wist Liverpool maar geen vuist te maken. Klopp bracht vervolgens na een uur spelen Mané binnen de lijnen, die niet veel later dichtbij de gelijkmaker was. De Senegalees kreeg de bal per toeval voor de voeten na een doorgeschoten hoekschop, maar kon niet afdrukken. Een kopbal van diezelfde Mané belandde twintig minuten voor tijd op de paal. Fulham, dat in de tweede helft nog slechts één keer voor het doel van Alisson opdook, wist de voorsprong met succes te verdedigen en won zodoende voor de tweede keer ooit op Anfield.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaat niet zo goed bij Liverpool vgm

7 maart 2021 om 17:03

Vgm zijn ze van Dijk vooral kwijt

7 maart 2021 om 17:06

Wat Van Dijk liet Salah Firmino en Mane scoren? Er is meer aan de hand dan alleen blessures

7 maart 2021 om 17:07

Niet alleen van Dijk maar gewoon de middelmaat die op het veld staat. Er staan spelers die bij Fulham niet eens in de basis staan. Voorin staan er twee voetballers die voor zichzelf voetballen. Er moet in de zomer een flinke renovatie worden gehouden en afscheid genomen van Mane of Salah. Een nieuwe spits, middenvelder en buitenspeler. De enigste waarop je kunt bouwen is van Dijk, Trent, Robbo, Fabinho, Salah/Mane, de keeper wil ik nog het voordeel van De twijfel geven vanwege de matige verdediging voor hem. Daar ga je ook niet beter van keepen.

7 maart 2021 om 17:11

Waarom zouden ze in godsnaam Mane of Salah laten gaan? Het middenveld is het overduidelijke probleem. Die Thiago is misschien wel de grootste miskoop in de geschiedenis van de club.Edit: en laat me niet eens beginnen over hoe Wijnaldum staat te spelen daar.

7 maart 2021 om 17:19

@mauroo het kan ook een ongewenst neveneffect zijn he. Salah en Mane spelen minder goed misschien doordat zij minder vertrouwen hebben dat bij een risicovolle actie de verdediging het wel opvangt. Dit kan ervoor zorgen dat hun acties niet altijd lukken, hun zelfvertrouwen lager wordt en ze bij simpele kansen meer spanning voelen om deze af te maken. De beste doelpuntenmakers (notabene Inzaghi) kunnen bij een doelpunt de stressvolle spanning loslaten.

7 maart 2021 om 17:22

Denk dat bv Andy Carroll wel een slechtere aankoop was dan Thiago.

7 maart 2021 om 17:31

Ligt niet enkel aan het ontbreken van Van Dijk. Liverpool verloor bv met 7-2 van Aston Villa met een Van Dijk in de basis.

7 maart 2021 om 17:37

@dickov ik vind dat te makkelijk. een Europese topclub mag natuurlijk nooit zo slecht presteren omdat ze 1 speler kwijt zijn. als Liverpool geen CL haalt dan vind ik dat gewoon een bizar slechte prestatie

7 maart 2021 om 18:42

De spoeling gsm is gewoon te dun gebleken. Vooral de verdedigers die er vandaag stonden kunnen er niet zo heel veel van. Daar komt bij dat scoren op dit moment ook erg moeilijk blijkt te zijn voor Liverpool. Tja dan wordt het moeilijk om je wedstrijden te winnen.

Liverpool is echt in een enorme neerwaartse spiraal beland, wat een schrikbarend niveau vergelen met vorig seizoen. Defensief zo lek als een mandje, aanvallend veel te flets, zou het naast de blessures wellicht ook liggen aan een publiekloos Anfield? Mane ook opmerkelijk, lijkt wel alsof hij opeens al zijn snelheid en explosiviteit heeft verloren na Covid.

Ook de complimenten aan Fulham, hadden een dramatisch slechte seizoensstart en leken haast zeker te gaan degraderen, hebben zich toch knap herpakt, spelen nu sterk voetbal, ik denk dat ze zich wel boven de streep gaan knokken, ten koste van Newcastle.

klopp eruit , Gerrard erin.. dit doet gewoon pijn om te zien. Het scoren lijken ze ook verleerd

7 maart 2021 om 17:24

Mij hemel zeg mag een club ook eens wat minder presteren zonder dat de trainer er meteen uitgegooid wordt? Elke keer een trainer eruit gooien als het even tegenzit slaat helemaal nergens op.

7 maart 2021 om 17:33

wat minder presteren? 6 thuisnederlagen op rij . uit de fa cup, uit de efl cup en de kans is zeer groot dat Liverpool niet eens de cl plekken gaat pakken in de Pl

7 maart 2021 om 17:55

Wat denk jij, vingerknipje en alles is weer terug in orde? Geef alles eens wat tijd.

En jij bent waarschijnlijk ook de eerste die roept dat Gerrard ontslagen zou moeten worden wanneer hij de eerste 6 wedstrijden zou verliezen en dan zit je daar mee. Geef iedereen eens de kans.

7 maart 2021 om 17:57

We zijn snel vergeten wat Klopp met dit elftal heeft gedaan en gewonnen! Hij heeft een mindere periode, maar bij een goed beleid geef je de trainer vertrouwen. En we hebben gezien wat oud spelers bij hun club voor resultaten opleveren. Gerard doet het zeker leuk bij Rangers, maar dat is geen PL.

Is dit dan einde Klopp na dit seizoen ???
Kan me niet voorstellen dat Mane Salah en Firmino blijven zonder CL.

7 maart 2021 om 17:09

Zou dom zijn van Liverpool om Klopp te ontslaan. Heeft de ploeg opgebouwd en de twee grootste prijzen gepakt. Dit seizoen zit het tegen, maar hij moet de kans krijgen om het weer op de rails te zetten. Denk ook wel dat het mee zal vallen met die leegloop wanneer ze CL mislopen. Alle clubs zijn geraakt door de corona crisis, die drie kunnen weg willen wat ze willen maar als er geen bod komt dan blijven ze gewoon.

7 maart 2021 om 17:24

Laten we de coach dan ook maar overboord gooien. Die heeft blijkbaar toch geen invloed.

7 maart 2021 om 17:26

Volgens mij ligt het succes van liverpool ook aan een bepaalde manier van spelen vriend. Je kan het hele elftal volgooien met goede spelers maar als de tactiek en manier van spelen niet kloppen dan heb je er helemaal niks aan, De club heeft dat ook aan klopp te danken.

7 maart 2021 om 17:31

Denk dat jou tekst toch wel wat meer onzin bevat. Als Michael in zijn eentje verantwoordelijk is voor de komst van die spelers, waarom haalde hij jarenlang daarvoor allerlei bagger naar de club dan? En na Klopp haalt hij heel toevallig spelers die perfect in het systeem van Klopp passen. Denk je niet dat het ene dan iets te maken heeft met het andere? En ow de spelers waren verantwoordelijk? Spelers die voordat ze onder Klopp werkten niks meer dan subtopspelers waren en onder hem naar wereldtop zijn gegroeid? Yeah sure...

7 maart 2021 om 20:31

Zou wel triest zijn als Salah, Mané en Salah weg willen, omdat Liverpool geen CL haalt terwijl dat hun schuld is.

Blijkbaar dus nog geen thuiswedstrijd gewonnen in 2021. Na het winnen van de PL en CL lijkt de motivatie helemaal weg te zijn, dit komt echt niet alleen door de blessures want zelfs het 2e van Liverpool zou over dit Fulham moeten lopen. Heb medelijden met de Liverpool supporters.

7 maart 2021 om 17:05

Ik heb geen medelijden. Eerst wouden sommige zo doen van ja wij zijn de beste in engeland. En nu kunnen ze niet eens degradatie kandidaten niet eens aan

7 maart 2021 om 17:12

Als je kampioen bent gespeeld dan ben je ook de beste in Engeland.

7 maart 2021 om 17:25

Wrm winnen ze dan niet van fulham

7 maart 2021 om 17:32

Dan ben je niet de beste. Dan was je de beste.

7 maart 2021 om 17:09

Die blessures spelen wel degelijk mee. Bij veel clubs waar het lekker loopt zie je dat reserves meegaan in die flow. Bij clubs waar het niet goed gaat, zie je juist dat reserves verzuipen. Dat kunnen zelfs dezelfde spelers zijn. Nu zie je dat bij Liverpool. Nagenoeg dezelfde reserves als vorig jaar, maar dan in een slecht draaiend elftal. Het kan een wereld van verschil zijn.

7 maart 2021 om 17:22

Ferguson was meester in het op tijd doorselecteren. Zodat er altijd verse spelers met honger aanwezig waren, en zodat men niet dacht dat ze iets op halve kracht konden. Klopp lijkt daarin precies het tegenovergestelde. Houdt veel te lang aan dezelfde spelers vast en koopt vult de selectie aan met middelmaat.

Na 35min heb ik de switch aangesloten voor de kinderen en gestopt met kijken. Geen passie, geen vechtlust, geen strijd niks.. het was niet om aan te gluren. N. Williams echt ondanks dat ie 20 is.. niet normaal slecht. Geen inzicht niks, werd compleet overlopen door Lookman. Geen woorden kunnen beschrijven hoe woest ik ben. Ik heb meermaals Guardiola verweten dat ie een onetrick pony is. Maar Klopp laat hier zien dat ie niet veel beter is momenteel. Kan het tij niet keren..

7 maart 2021 om 17:10

Je kan niet van passie spreken en dan zelf na 35 minuten de stoppen met kijken.

7 maart 2021 om 17:13

Vind het al weken niet om aan te gluren. Natuurlijk door dik en dun steun ik mijn club. Maar vandaag hebben de kinderen een Nintendo Switch gekregen dus die heb voor ze aangesloten en voetbal gelaten voor wat het is en ben blij dat ik die keuze vandaag heb gemaakt.

7 maart 2021 om 17:14

Hoezo niet? Ik werk de hele week en heb maar een paar vrije uurtjes in het weekend. Moet ik dan in die paar uurtjes verplicht naar een strijdloos Liverpool kijken? Misschien zit Keizer! In een soortgelijke situatie. Hoezo zou hij dan niet over passie mogen spreken?

7 maart 2021 om 17:12

Hoe kan je in godsnaam Guardiola een one trick pony noemen? Heeft bij Barca een team gecreëerd dat het misschien wel het beste voetbal ooit speelde. Vervolgens naar Bayern gegaan en daar de ploeg volledig naar zijn hand heeft gezet. Natuurlijk is het in Duitsland niet zo moeilijk om kampioen te worden, maar je zag duidelijk de speelstijl van Pep. Nu bij City doet hij het ook weer onwijs goed - alleen vorig seizoen was minder. Hij moet het dit jaar nog wel in de CL laten zien. Maar om Pep een one trick pony te noemen slaat helemaal nergens op.

7 maart 2021 om 17:14

Denk dat je one trick pony en one season wonder, door elkaar haalt.

7 maart 2021 om 17:18

Lees je eigen bericht nog eens. Dan snap je misschien wat ik bedoel. Om Guardiola's stijl te kunnen spelen moet je bij de beste spelers van de wereld behoren. Bij Bayern kreeg die een geoliede machine, bij Barca het beste Barca ever en bij City 100en miljoenen om elk jaar uit te geven om alles naar zijn hand te zetten. Guardiola zijn filosofie is ook zijn manco. Kan je dat niet val je buiten de boot en koopt die iemand anders. Daarom heeft City al zo veel centrum verdedigers gehad . Guardiola is niet iemand die kan roeien met de riemen die hij heeft. Met de juiste spelers is het een prima coach.

7 maart 2021 om 18:02

Ik ben het daar ook wel mee eens, maar dat is toch voor elke coach zo. Elke coach wilt een speler die in zijn systeem past. Als werkgever zoek je toch ook collega’s met bepaalde kwaliteiten. Bij Bayern kreeg hij inderdaad een geoliede machine, maar hij heeft de speelstijl wel aangepast en Bayern beter gemaakt. Daarnaast, klopt er niks van dat hij bij Barca zomaar het beste team kreeg. Hij heeft Pedro en Busquets gepromoveerd uit Barca B. Daarnaast, heeft hij Xavi en Iniesta veel beter laten renderen en heeft hij Messi als valse 9 neergezet. Hij heeft dat team volledig naar z’n hand gezet. Het jaar voordat hij kwam eindige Barca 3e met 18 punten achterstand op Real Madrid. Bij City heeft hij er de beste ploeg van Europa van gemaakt en zelfs boven de 100 punten gehaald in een seizoen. Hij breekt record op record. Het enige team waar hij in een gespreid bed terecht kwam was Bayern. Hij kan bij City inderdaad veel geld uitgeven, maar dat kon Tuchel ook bij PSG, Valverde ook bij Barca, Lampard ook bij Chelsea en die zijn allemaal ontslagen. Als je veel kan uitgeven betekent dat nog niet dat je een goed team hebt. Dat ligt aan de coach en Guardiola is een van de beste coaches die er zijn geweest.

7 maart 2021 om 18:47

Hoe heeft hij Bayern beter gemaakt? Bayern won (volgens mij) de dubbel of zelfs treble het seizoen voor dat Guardiola kwam. Sinds Barcelona heeft Guardiola niet 1x in de finale gestaan van de CL, halve volgens mij zelfs niet alleen dat weet ik niet helemaal zeker. Met Bayern kampioen worden is geen wereld prestatie en met een miljard uitgeven aan spelers met City ook niet. Nogmaals ik zeg nergens dat Guardiola geen goede coach is. Ik vind alleen dat hij vrij beperkt is in zijn tactiek en filosofie. Klopp heeft bijvoorbeeld met veel ander materiaal moeten werken bij Liverpool en samen met de staff een grote schoonmaak gehouden in een paar jaar tijd. Maar het spel wat hij met Liverpool speelde in 2018-2019 en 2020 is compleet anders dan het Dortmund waarmee hij furore maakte. De "hand van Klopp" is niet zo zeer een bepaalde soort speelstijl maar meer de overtuiging en speelplezier wat je bij spelers ziet. De hand van Guardiola vind ik vaak tactischer het tiki-taka voetbal is Guardiola.

7 maart 2021 om 19:52

@critical Maar wel 100 punten in de competities en straks 3 landtitels en bekeroverwinningen. City is goed genoeg om de CL te kunnen winnen. Dat doen de investeringen niks van af. Maar als je 2x uitgeschakeld wordt door een team uit dezelfde competitie waar je ver boven bent geeindigd, zegt dat wel wat over hoe ze presteren in CL tegenover waar ze toe in staat zijn. Pellegrini en Mancini lieten City ook niet goed spelen in de CL. Dit gaat verder dan alleen Guardiola. Al heeft Guardiola natuurlijk vreemd geã«xperimenteerd met nieuwe opstellingen, formaties etc in de CL. Achteraf zou je zeggen hadden ze hun eigen spelletje maar gespeeld. Wie weet hadden ze hem dan wel gewonnen.

Klopp out!! Dit kan niet zo. Met dit materiaal moet je kampioen worden of iig CL halen maar nu sta je 7de!!

7 maart 2021 om 17:12

Met dit materiaal? Je bedoelt als iedereen fit is misschien. Als je je 1e 3 centrum verdedigers na genoeg het hele seizoen moet missen dan wordt het al een lastig verhaal als daarbij komt dat je enige creatieve spelers Jota en Keita er ook langdurig uit liggen dan heb je een groter probleem.. tevens zijn er veel spelers korte periodes niet geweest zoals Alisson, Thiago, Henderson. Natuurlijk ga ik het niet recht praten maar met de blessures die Liverpool dit seizoen heeft mag je blij zijn met top4. Neemt niet weg dat je clubs als Fulham gewoon met een half B elftal op moet rollen.

7 maart 2021 om 18:37

Met creatief bedoel ik een steekpass geven of met 1 beweging je zelf vrij maken om zo als nog een steekpass oid te kunnen geven. Robbo "creëert" zo veel omdat ie een goede voorzet in de benen heeft. Maar als je middenveld weinig doet met de loopacties van je voorhoede spelers kan je weinig creëeren. Keita en Jota en in mindere mate Henderson en Thiago zijn spelers die dit kunnen. Maar goed.. volgens jou is niet Klopp maar Edwards het grote succes achter dit Liverpool, dus verwacht ook niet dat je begrijpt wat ik bedoel.

7 maart 2021 om 17:16

Als iedereen fit is inderdaad. Maar heb je gezien wat vandaag op het veld stond? Meer dan de helft zo zelf geen basisspeler zijn bij Fulham.

De correctie van de grote successen... wordt tijd voor reorganisatie lijkt mij.

Wel een zwaarbevochten overwinning van Fulham en die lijken het ook wel echt op de rit te hebben. Ik was onder de indruk van hun verdediging en inzet (Andersen voorop).

En ja Liverpool, het is gewoon niet hun seizoen dit jaar zij moeten zich gewoon gaan focussen op de CL denk ik. Het is wel echt raar dat mensen nu al willen dat Klopp vertrekt hoor, hij heeft toch wel veel krediet opgebouwd zou je zeggen. Gewoon wat verversing in de selectie in de zomer en zij staan er weer denk ik.

Van CL winnaar 2019 naar wellicht niet eens kwalificeren voor EL volgend jaar. Het kan verkeren. En de aanvallers zijn niet geblesseerd dus die zouden gewoon moeten kunnen scoren. Er is meer aan de hand. Het is gewoon eventjes op

7 maart 2021 om 17:09

CL winnaar van de meest armoedige CL finale in de geschiedenis. One season wonders Liverpool. En daar was een totale instorting van City voor nodig. Het is geen toeval dat dit vooral een middenmotor is geweest de afgelopen 30 jaar.

7 maart 2021 om 17:14

‘One season wonders’ na 2 seizoenen bijna 100 punten te halen. Je kent niet zoveel van voetbal maar je bent een Real fan dus verbaasd het me niet.

7 maart 2021 om 17:18

Nathan Ake heeft meer Premier League titels dan Slippery Steven Gerrard. Zegt genoeg.

7 maart 2021 om 17:19

Het was inderdaad geen mooie finale, maar Liverpool was in 2019 in mijn ogen wel zeer terecht de beste van de wereld. Ze hebben echt magische dingen laten zien in dat jaar. Veel meer dan elke andere ploeg dat jaar. Liverpool is wel echt een wereldploeg geworden. Maar nu is het eventjes op

7 maart 2021 om 17:19

Er staat op je profiel dat je 59 jaar bent maar je gedraagt je alsof je 10 bent. ‘Slippy Stevie G’ ga weg man klein kindje.

7 maart 2021 om 17:19

Dan zou ik ff psv- benfica kijken.gezien je leeftijd heb je die gezien

7 maart 2021 om 17:22

Lichtgeraakt jochie? Verlies valt je zwaar? Het is maar voetbal hoor. Mijn club speelt al jaren onder de maat, lighten up kid.

7 maart 2021 om 17:23

Dat was geen CL, pj71.

7 maart 2021 om 17:26

Aké heeft er welgeteld nul, vriendelijke vriend.

7 maart 2021 om 17:47

Wel hoor broeder Almogaver, hij won er twee met Chelsea, 2015 en 2017.

7 maart 2021 om 18:09

Nee, maar wel een echte k#t finale

7 maart 2021 om 18:17

Dat was het zeker.

7 maart 2021 om 18:18

Hé opa, ga je kleinkinderen pesten of pas je leeftijd op je profiel aan naar je echte leeftijd. Wat een gezwets zeg, niet de eerste keer ook.

7 maart 2021 om 19:15

Nee, hoor. Hij speelde inderdaad bij de club Chelsea, maar heeft deze prijzen niet op zijn palmares staan. Je moet namelijk minimaal vijf wedstrijden hebben gespeeld en hij heeft nooit meer dan drie wedstrijden gespeeld in per seizoen.

Hoe is het toch mogelijk zou je denken.

Verandering, verandering, verandering. Vorig seizoen werden er minimaal 10 wedstrijden gespeeld met 4-2-3-1, dit seizoen nog 0. Waarom Klopp, waarom? Mane dramatisch ingevallen, Salah had er (weer) geen zin in vandaag, Jota en Shaqiri onopvallend, het middenveld en de verdediging konden Fulham niet bijhouden hoe beschamend is dat? Beste speler aan onze kant was Neco omdat hij simpelweg het minst slecht speelde. Ik geef Klopp nog het voordeel van de twijfel door alle blessuregevallen maar als het volgend seizoen ook niet lukt dan wil ik Gerrard zien. Word gewoon tijd om te doorselecteren overigens, Mane verkopen en kijken of je Lautaro kan kopen voor minder dan 80. Schandalige vertoning maar we kunnen nog altijd de Champions League of Europees voetbal behalen.

Verandering, verandering, verandering. Vorig seizoen werden er minimaal 10 wedstrijden gespeeld met 4-2-3-1, dit seizoen nog 0. Waarom Klopp, waarom? Mane dramatisch ingevallen, Salah had er (weer) geen zin in vandaag, Jota en Shaqiri onopvallend, het middenveld en de verdediging konden Fulham niet bijhouden hoe beschamend is dat? Beste speler aan onze kant was Neco omdat hij simpelweg het minst slecht speelde. Ik geef Klopp nog het voordeel van de twijfel door alle blessuregevallen maar als het volgend seizoen ook niet lukt dan wil ik Gerrard zien. Word gewoon tijd om te doorselecteren overigens, Mane verkopen en kijken of je Lautaro kan kopen voor minder dan 80. Schandalige vertoning maar we kunnen nog altijd de Champions League of Europees voetbal behalen.

One season wonder blijkbaar...

VVD was gewoon veel te belangrijk voor het succes. Het vertrouwen is helemaal weg sinds hij er niet meer is op het veld.
Het was altijd wel duidelijk dat het materiaal niet wereldtop was. Maar er was altijd een collectief vertrouwen.

7 maart 2021 om 18:17

VVD en vertrouwen weg.. Ben ik gek of is het wel heel toevallig deze tijd?

Even serieus jongens dit is geen toeval meer. Het is niet mogelijk zonder dat er intern in speelt. Dit Liverpool is gewoon niet herkenbaar. Wellicht wilt Klopp zelf ontslag krijgen en zijn cheque uitbetaald krijgen net als Mourinho bij Chelsea? :D. Echt niet normaal dit dat ze 6 achter elkaar kunnen verliezen.

3 jaar lang geen thuis duel verloren en nu 6 op een rij . Blijft een raar spelletje dat voetbal

Het is domweg een opeenstapeling van blessures, waaronder 5 centrale verdedigers als gevolg waarvan het prachtige spel van de laatste seizoenen verwaterd is. Mensen gaan altijd van die ingewikkelde zaken verzinnen, en soms ook onzin als "motivatie". Vandaag zaten er ook weer 9 geblesseerd aan de kant, welk team vangt dat op zonder dat je het aan het spel merkt ?

Het lijkt nergens meer op bij Liverpool, zo lopen ze de CL mis en wordt het misschien wel conference league. Hoe het kan verlopen.. Overigens is hier veel meer aan de hand dan een geblesseerde van Dijk.

Sir Alex zou met dit team alles winnen

7 maart 2021 om 18:59

Sir Alex.in de 1ste 5 jaar bij Manu, 1 top 4 eindklassering 1 league cup en 1 fa cup.vergelijk dat ff met Klopp.

Sir Alex zou met dit team alles winnen

@ Fcb_catalunya

Vertel ! Ik ben benieuwd !

Als ik Liverpool was zou ik Salah verkopen nu je nog een redelijk bedrag er voor kunt krijgen zoals ze met Coutinho deden en goed scouten/kopen.

7 maart 2021 om 18:41

Je kunt hem ook bijhouden tot hij niks meer voorstelt en je er geen geld voor krijgt. Als een ploeg zo gek is om 100 miljoen voor hem te geven zou ik het overwegen afhankelijk van welke deals je al hebt kunnen sluiten met andere spelers.

Sancho, Haaland, ... al die jongens zou je mogelijk kunnen halen. Of je scout verder.

Compleet uitgewerkt die formule van Klopp. Je kan dit niet blijven wijten aan blessureleed. Op den duur moet je verder met de spelers die je wel hebt, en die laten het echt afweten. Voorin moet je iets nieuw brengen want het werkt gewoon niet meer, niemand is nog bang van dit Liverpool.

Nog meer onzin. formule uitgewerkt.

Tja, als de drie centrale verdedigers niet inzetbaar zijn, gaat de hele ploeg dat voelen. Nou gaat 't momenteel wel heel slecht overigens, maar vertrouwen (of een gebrek daaraan) doet veel met een ploeg. Je hebt ook wel het idee dat een frisse wind wel welkom is. Met name dat middenveld is wel erg voorspelbaar aan het worden. Ik denk dan ook dat ze deze zomer het middenveld willen versterken. Een centrale verdediger erbij is ook geen overbodige luxe.

Dit kan je niet meer wijten aan blessures, echt bizar hoe ver dit Liverpool is weg gezakt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren