Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord wil boven de dertig miljoen euro voor hem vangen’

Laatste update:

Marcos Senesi vestigde zondag andermaal alle aandacht op zich door Feyenoord met een wereldgoal op gelijke hoogte te zetten tegen Fortuna Sittard (uiteindelijk 1-3 winst). De 23-jarige verdediger scoorde eerder dit seizoen al met een geweldige omhaal tegen ADO Den Haag (4-2 zege) en volgens clubwatcher Sinclair Bischop van RTV Rijnmond doet dat de vraagprijs van Feyenoord voor Senesi flink stijgen.

"Feyenoord wil uiteindelijk boven de dertig miljoen euro voor hem vangen", zegt Bischop in het praatprogramma FC Rijnmond. "Hij moet die Argentijnse ploeg in, hij zat bij de voorselectie (in oktober, maar hij viel af voor de definitieve selectie, red.), dat is jammer. Maar als je een bandje van hem maakt, met die omhaal tegen ADO Den Haag en dit soort treffers..."

Ook voormalig Feyenoord-spits Harry van der Laan, eveneens te gast in het programma, heeft hoge verwachtingen van Senesi. "Hij kan als een speer verdedigen, maar dit doelpunt maakt internationaal meer indruk dan zes goede tackles, bij wijze van spreken", aldus Van der Laan. "Dit is niet te geloven, dit gaat de hele wereld over. Zijn marktwaarde stijgt met de minuut. En hij is jong, het is een gozer die nog tien, twaalf jaar meekan als verdediger."

Robert Maaskant heeft zijn bedenkingen. "Ik kan me nog herinneren dat hij bij FC Emmen zijn debuut maakte, en weggleed...", aldus de trainer in ruste. "Heel Rotterdam zei dat hij er geen klote van kon. Iedereen. 'Wat hebben we nu toch weer in hemelsnaam gekocht?' Ik ken toevallig zijn makelaren vrij goed, door wie hij gevonden is, Henk Timmer en Henk van Ginkel, die echt wel weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en wat ze aanbieden aan bepaalde clubs. Nu is het allemaal hosanna. Iedereen is het weer vergeten dat hij er niks van kon."

Bischop stelt dat Senesi te hard werd afgerekend op zijn ongelukkige debuut tegen FC Emmen. "Hij moest toen op dat kunstgras in Emmen beginnen, dat was wel wat ongelukkig", zegt de journalist. "Je moest hem wat tijd gunnen."

Gaat Feyenoord meer dan dertig miljoen euro krijgen voor Marcos Senesi?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En terecht. Op dit moment de beste cv in Nederland. Is nog jong, kan scoren en wanneer hij het Argentijnse elftal haalt, is zelfs 30 mil een koopje. Zit nog heel veel rek ik deze man

23 november 2020 om 18:50

Zo bijzonder is het Argentijnse elftal toch niet. Ja de aanval zeker maar als verdediger het Argentijnse elftal halen betekent toch niet gelijk dat 30 mil een koopje is.

23 november 2020 om 19:11

Jong en international van een A-land = duur

23 november 2020 om 19:22

Er komen bij Argentinië voldoende verdedigende talenten aan waarbij een aantal al bij grotere clubs spelen dan Senesi en/of in een sterkere competitie dan de eredivisie spelen. Senesi doet het prima maar vergeleken met spelers als Romero (Atalanta), Foyth (Villarreal), Martinez Quarta (Fiorentina), Balerdi (Marseille), Perez (Granada) is Senesi niet duidelijk beter. Daarnaast heb je bij Argentinië ook nog jongens als Otamendi, Kannermann en Pezella lopen die momenteel ook gewoon minimaal gelijkwaardig zijn maar wel veel meer ervaring hebben. Senesi komt er wel maar we moeten niet doen of hij zoveel beter is dan zijn concurrenten. Daarnaast hebben ze bij Argentinië hun twijfels over zijn snelheid en hardheid in de duels

23 november 2020 om 20:08

@feye88, zo duur zijn verdedigers meestal niet, ook niet als ze een keer in het Argentijns elftal spelen. Martinez van Ajax had ook 1 cap voor Argentinie voordat hij naar Ajax ging. Als hij wordt opgeroepen dan heeft ie met wat geluk 2 caps op zijn 24e, is toch ook niet enorm goed ofzo toch. Ik zie spelers die hetzelfde bereiken niet standaard voor 30 mil vertrekken.

23 november 2020 om 20:56

Otamendi is toch al aardig op zijn retour. Als je de reacties leest van de Argentijnen over dat hij de laatste keer weer geselecteerd was dan zie je wel dat de meeste Argentijnen ook wel klaar zijn met Otamendi.

23 november 2020 om 23:54

Otamendi vond ik op het WK 2010 al op zijn retour. Wat was die gast slecht toen bij die 0-4 tegen Duitsland zeg.

25 november 2020 om 02:23

De argentijnen zijn juist aan het ontwikkelen nu langzaam merk ik. Bij martinez en senesi. Taglafico(hopelijk herpakt die laaste zich weer maar komt wel goed denk ik)

23 november 2020 om 18:51

Voor Corona was 30 miljoen best mogelijk. Maar nu...? Ik denk het niet. Wel een speler met veel potentie uiteraard. Goed gescout van Feyenoord.

25 november 2020 om 02:25

City spendeert toch ook 45 mil voor ake die nog niet in topvorm is? En chelsea en utd betaalden ook nog flink.(reden dat de jong en de ligt zo hoog waren kwam ook door hun jonge leeftijd)

23 november 2020 om 18:52

Eens. Inderdaad de beste centrale verdediger in de Eredivisie. Heb je Haps nog op linksback staan, wat misschien wel de beste linksback van de Eredivisie is. Die achterhoede van Feyenoord is voor de helft in ieder geval prachtig. Senesi werd al bijna (onterecht uiteraard) afgeschreven. Maar wat heeft hij de criticasters de mond gesnoerd zeg. Zeer complete centrale verdediger. Die 30 miljoen is hij wel waard

23 november 2020 om 18:58

Als Haps eens een seizoen fit zou zijn dan zou die wel kunnen concurreren met Tagliafico maar dat is hij niet. Haps is een prachtige back maar veel te blessuregevoelig.

23 november 2020 om 18:58

30 miljoen voor een verdediger uit de Eredivisie gaat niet zo heel snel gebeuren tenzij hij uitzonderlijk presteerd met Feyenoord, wel realistisch blijven, met een beetje pech haalt Feyenoord de volgende ronde EL niet en dan zakt die prijs weer.. Hier wordt er net gedaan alsof 30 miljoen niks is maar dat is voor een verdediger nog steeds heel veel geld

23 november 2020 om 18:59

Haps is bijna altijd geblesseerd, die is overduidelijk niet de beste linksback van de Eredivisie. Daar heeft hij de afgelopen jaren naar mijn idee gewoon te weinig voor laten zien. Tagliafico heeft zich de afgelopen seizoenen meer dan bewezen en naar mijn idee is Wijndal ook beter. Bij de Eindhovenaren doet Max het ook erg goed.

23 november 2020 om 19:02

@osthoved89: Ja, daar ben ik het wel weer mee eens. Ik vind Tagliafico overigens niet de beste, maar dat is een andere discussie. Haps heeft inderdaad teveel blessures misschien. Wat doodzonde is. Dat had onze vaste linksback van Oranje moeten worden. De potentie is/was er sowieso.

23 november 2020 om 19:05

Alleen lijkt het erop dat Haps er weer langere tijd uit ligt. Om gek van te worden, hebben we eindelijk eens wat transferwaarde op het veld, vallen ze met bosjes uit. Malacia is trouwens een prima stand-in op linksback, ben zeer gecharmeerd van hem.

23 november 2020 om 19:12

Laten we iemand voordat we hem de beste cv in Nederland noemen eerst eens aan het werk zien in topwedstrijden tegen de betere clubs in de competitie. Ajax is hij los van een kansloze 4-0 nederlaag nog niet tegengekomen. AZ heeft hij uberhaubt nog nooit gezien. In Europa dit seizoen toch ook al mooi op 1 eigen goal en 1 rode kaart in 2 wedstrijden.

23 november 2020 om 19:51

Dit dus. Laten we het allemaal even aankijken. Europees en topwedstrijden, de rest interesseert niet als je dat soort bedragen wil hebben. Het is echt een smak geld, dan moet je iets gaan neerzetten en niet tegen Fortuna en Ado.

24 november 2020 om 13:20

Alhoewel ik dit sentiment begrijp, laat het zien in Europa, is het aanhalen van de rode kaart en eigen goal pure scorebord-journalistiek. Zeker met de eigen goal want die wedstrijd was hij met afstand de beste van het veld. Echt met afstand.

23 november 2020 om 19:27

Een koopje dan nog. Dertig miljoen zou eigenlijk al veel zijn. Want je moet natuurlijk rekening houden met het feit dat sommige bedragen voor spelers (lees Ajax) kwam door een geweldige Europese campagne.

23 november 2020 om 20:09

23 is een hele mooie voetballeeftijd maar is niet jong.

23 november 2020 om 20:13

Heeft alleen geen ervaring op hoogste niveau...

23 november 2020 om 23:04

Alsof al die clubs uit oost Europa of frankrijk die hun talenten voor de hoofdprijs verkopen wel ervaring hebben op het hoogste niveau. Valt allemaal ook wel mee

30 lijkt me wat overdreven, maar ik snap goed dat Feyenoord het in de huidige markt verlangt. Ben wel een beetje bang dat de grotere clubs twijfelen omdat hij zich niet kan laten zien op het hoogste niveau.

23 november 2020 om 18:57

Dit dus idd. Waar komt die 30M vandaan? In NL laat hij leuke dingen zien, Europees/internationaal nog helemaal niets. Gaan ze op dit moment geen 30 voor krijgen.

23 november 2020 om 19:05

Dan verkopen ze hem gewoon niet, simpel toch?
En hoezo laat hij zich niet zien? Door die ongelukkige rode kaart? Onzin zeg

23 november 2020 om 20:46

Ik denk niet dat feyenoord in de positie zit elk bod op hem te weigeren dat onder de 30 miljoen euro ligt. Bovendien, als een speler graag weg wilt en je krijgt er een goede prijs voor (wat die prijs is, laat ik even in het midden, maar zeg minder dan de hier betoogde 30 miljoen), dan doe je aan kapitaalvernietiging door zo'n bod te weigeren: speler wilt niet meer, fans worden hem zat, hij speelt niet, prijs omlaag.

23 november 2020 om 19:19

Waarom is 30 voor Senesi overdreven en 45 voor Sanchez normaal ? Kwa leeftijd verschillen ze niet veel en is Senesi zelfs jonger.

23 november 2020 om 19:29

Sanchez haalde op 20-jarige leeftijd als basisspeler de Europa league finale. Daarnaast is de huidige leeftijd toch volkomen irrelevant? Senesi is nu al de volle drie jaar ouder dan Sanchez das ten tijde van zijn transfer.

23 november 2020 om 19:32

Als je dat niet weet snap je er weinig van. Ik zal 2 dingen noemen 1. Is a international en liet het daar ook tegen top landen zien. 2. Hij was bij Ajax vaak een van de of misschien wel.de beste verdediger nationaal en in Europa.

23 november 2020 om 19:33

Lierse1997

Heeft sanchez in zijn uppie de finale van de EL bereikt. Kan het misschien ook te maken hebben met ajax. Die in europees verband toch vaker sterker voor de dag komen. Wie zegt dat Senesi in dat ajax van toen niet zou mee kunnen draaien tot finale EL

23 november 2020 om 19:35

Omdat Sanchez voor Corona werd verkocht.
En omdat Sanchez de finale van de Europa league haalde.
Clubs kijken naar spelers in topwedstrijden eredivisie en Europees.
Als Feyenoord gaat stunten en bv kwartfinale europa league haalt wordt die 30 miljoen reeel. Op dit moment nog niet.

23 november 2020 om 19:57

Onzin echt onzin. Sanchez speelde namelijk al een andere finale voordat hij naar Ajax kwam. De Copa liberadores. Daarna flikt hij het om binnen een jaar in de EL finale te staan en dat met een viergever of blunderende de Ligt naast hem. Tot slot was hij na een seizoen weg. Senesi komt geen eens in de buurt van Sanchez. Senesi komt zwaar in de problemen met 30 meter in zijn rug (zelfs tegen Fortuna zichtbaar waar Toornstra het mocht opknappen). Sanchez speelt zonder probleem met 40 a 50 meter in zijn rug. Zet Sanchez weer neer bij Ajax en counteren is randloos.

23 november 2020 om 20:20

Senesi speelt bij Feyenoord, dat alleen al haalt de vraagprijs omlaag.

23 november 2020 om 21:24

Ninjakai

Je hebt zeker gelijk in een aantal punten. En sanchez was idd ook verder. Alleen zie ik een kleine kans dat de 30 mil wordt neergeteld. Of het onzin is of niet zal nog moeten blijken.

Echt een hele goede verdediger die zeker een stap omhoog kan maken. Als die bij Ajax had gespeeld hadden ze boven de dertig kunnen vragen. Denk helaas voor Feyenoord dat dat bedrag te hoog ligt. Het zou mooi zijn voor de eredivisie als ook andere clubs spelers voor veel geld kunnen verkopen, dan wordt de eredivisie wel meteen interessanter.

23 november 2020 om 19:02

Kijk eens wat je schrijft en de positie die je inneemt, ''omdat hij niet bij Ajax speelt en maar bij Feyenoord ga je niet zoveel krijgen''. Je maakt nu een assumptie onder andere omdat je de Nederlandse competitie kent en zo denkt.

Kijk even wat onder andere Belgische teams krijgen voor spelers terwijl die clubs ook niet zo bekend zijn zoals Ajax of zo succesvol waren de laatste jaren in Europa. Waarom kan Feyenoord het dan niet?

23 november 2020 om 19:22

Ik denk dat als je kijkt naar de transfer van Botman (8 miljoen), die nog niets had laten zien bij Ajax en slechts een jaartje Eredivisie speelde, en van Vilhena (9 miljoen), die dragende kracht was bij Feyenoord en 258 duels had gespeeld, je toch al wel een goed voorbeeld hebt waarom Ajax meer kan vragen dan Feyenoord. De naam Ajax vertegenwoordigt al waarde en dat is bij Feyenoord (helaas) gewoon een stuk minder. Overigens weten de Belgische clubs inderdaad flinke transfersommen binnen te slepen de laatste jaren, maar dat blijft ook onder de 30 miljoen. Als je in België de top 20 aan duurste transfers pakt, is er slechts 1 daarvan niet van een club die momenteel meer coëfficiënten heeft dan Feyenoord (oshimen van Charleroi naar Lille). Het scheelt niet veel, maar die clubs laten dus de laatste 5 jaar meer zien in Europa. Als je dan ziet dat Senesi vorig jaar speelt in een ploeg die maar 5 punten pakt en dat hij nu tegen Zagreb rood heeft gepakt, is dat niet bepaald indrukwekkend. En dat is dan 'maar' de Europa League. Ajax, en dus ook die spelers, laten het zien in de Champions League. Ook dat heeft gewoon invloed op de waarde van een speler. Het is zeker niet onmogelijk dat Senesi voor 30 miljoen of meer wordt verkocht, maar de kans zou bij Ajax toch groter zijn geweest dan nu bij Feyenoord denk ik.

23 november 2020 om 19:30

Welke Belgische club heeft er een verdediger voor meer dan 20 miljoen verkocht dan? Aanvallers zijn altijd duurder en zelfs dan werd de 30 miljoen niet bereikt.

23 november 2020 om 20:42

Gaat ook over het moment dat je een speler besluit te verkopen of kunt verkopen in Vilhena zijn geval (situatie met zijn moeder). Naar mijn mening is Vilhena te lang bij de club gebleven en was die hype en alles wat er rond hing ook verdwenen.

23 november 2020 om 20:47

Maak ik melding van een verdediger? Jij gaat nu in detail.

Waar ik op doelde is dat het Belgische voetbal serieuze stappen heeft gezet de laatste jaren en dat ze daar de vruchten van plukken en ook spelers weten te verkopen voor tientallen miljoenen en veel meer.

10 jaar geleden had ik dit nooit gedacht of verwacht. En die dure verdediger zal er ook wel aan komen.

Maaskant haalt een moment waar die jongen niks aan kan doen. Net in NL nog nooit op kunstgras gevoetbald waarschijnlijk en een waardeloos Feyenoord op dat moment. Niveau VI uitspraak dit.

Maaskant praat wel flink uit zijn nek.
De Feyenoord supporters zeiden helemaal niet dat hij "er geen klote van kon"
Dat was iets wat op het conto van de Media mag staan.

De Feyenoord fans waren er vrij unaniem in dat we hem niet konden beoordelen op een halve wedstrijd op kunstgras in Emmen.

23 november 2020 om 18:53

Weet je dat zeker? Ik kan me discussies hier herinneren waarbij ik, als Ajax-supporter nota bene, zei dat hij tijd moest krijgen. En dat zei ik tegen Feyenoord-supporters.

23 november 2020 om 18:56

Naja oke, misschien niet alle Feyenoorders dan.
Maar zeker 80/90% wel.

(Je hebt er altijd tussen die geen geduld hebben, ook bij Ajax en PSV heb je die)

23 november 2020 om 19:07

Muah, meeste Feyenoorders hadden wel geduld met hem hoor. Heeft ook niet zo gek lang geduurd voordat hij goed begon te spelen. Werd op de transferdeadline gehaald, was toen een paar weken geblesseerd en daarna werd het snel al heel aardig. Alleen uit tegen Emmen was het drama.

23 november 2020 om 20:30

@stengun, bij elke club heb je inderdaad mensen die geen geduld hebben. Ik reageerde enkel op jouw opmerking dat jullie er vrij unaniem in stonden.

Haha, die Maaskant moet nog even een debuut aanhalen waarvan Senesi zich uitmuntend hersteld heeft. Vind hem sowieso altijd verschrikkelijk zuur overkomen die Maaskant. 30M lijkt me grof geld voor een verdediger van Feyenoord, maar als hij gaat spelen bij Argentinië en het goed doet kunnen er gekke dingen gebeuren. Zo is Rojo ook ooit voor 20M bij Man United beland.

23 november 2020 om 19:00

Ook echt dit stuk op het einde nog: ''iedereen is het weer vergeten dat hij er niks van kon." Alsof dat ook een hele periode was. Het was puur dat debuut, daarna herstelde hij zich goed en groeide hij al erg snel uit tot sterkhouder.

Boven de 30 miljoen zou een absolute hoofdprijs zijn, maar dat Feyenoord en Arnesen een klapper in gedachten hebben is natuurlijk duidelijk. Is nog jong, maakt indruk (ook in Europa League), zit inmiddels dicht bij het Argentijnse elftal, etc. Dit moet dan duidelijk ook een soort 'statement-transfer' gaan worden. En wanneer de verwachte contractverlenging van Senesi een feit zal zijn, kan je natuurlijk echt hoog in de boom gaan zitten. Laten we het hopen in elk geval. Voorlopig mogen we nog even van 'm blijven genieten.

Als Feyenoord tweede of eerste wordt en CL voetbal haalt, dan zie ik ze na een jaar CL wel 30 miljoen krijgen voor Senesi (als hij dan ook aardig speelt). Maar op dit moment vraag ik me af of een club het aandurft zoveel geld te spenderen aan een jongen die het hoofdzakelijk in de Eredivisie goed heeft gedaan. En buiten dat hoop ik dat Feyenoord die 20 tot 25 miljoen direct grijpt mochten ze dat voor hem kunnen krijgen. Daarmee kun je prima twee of drie nieuwe Senesis halen.

Ze kunnen zoveel willen maar of ze het krijgen is een tweede. Voor de grote clubs komt hij snelheid te kort ,is denk ik niet veel sneller dan Blind , en is hij niet meedogenloos genoeg. Het is niet voor niets dat hij nog niet zijn debuut heeft gemaakt bij Argentinië hij is al 23 of 24 .

23 november 2020 om 19:06

Denk dat je je nog best verkijkt op z'n snelheid. Hield tegen Cska die Ejuke nog bij. Z'n startsnelheid is wel wat langzaam.

De grootste transfer ooit van Feyenoord dateert alweer van 14 jaar geleden toen Dirk Kuyt naar Liverpool ging voor 18 miljoen.. De meest recente die aardig wat opleverde was Karsdorp voor 16 miljoen richting As Roma. Nu dus rekenen of gokken op een verdubbeling van dat recente bedrag is redelijk utopisch te noemen tenzij Senesi een werelds seizoen draait. Tel daarbij op dat de middenin de Corona shut zitten en het word echt een bedrag om over te dromen tijdens een lange diepe mooie slaap.

23 november 2020 om 19:10

Waarom zou het utopisch zijn omdat je in het verleden die bedragen niet hebt geincasserd? AZ had voor Vincent Janssen ook nooit meer dan 7.5 miljoen getoucheerd, en die ging weg voor 20 miljoen. Beetje raar om dat als logica te hanteren.

23 november 2020 om 19:15

Gaat meer om het feit dat ze een verdubbeling verwachten van de Karsdorp transfer, iemand die werkelijk een topseizodn kende toen.
We zitten in de Corona tijd en zelfs Ajax zal nu moeite moeten doen om zulke bedragen te ontvangen.

23 november 2020 om 19:34

Is ook een onderhandlingsspel. Geloof me, als we 25 miljoen voor Senesi kunnen vangen is iedereen daar dik tevreden mee. Maar het is wel echt een dijk van een verdediger.

23 november 2020 om 20:39

''..zelfs Ajax zal nu moeite moeten doen om zulke bedragen te ontvangen.'' Zoals pak 'm beet die 20+ miljoen voor Dest?

Elk weekend een doelpunt en de vraagprijs stijgt met een miljoen. Laten we het realistisch houden..zulke bedragen voor een verdediger in Nederland is een utopie. Maar dat zn marktwaarde stijgt snap ik.

Nou ja, Feyenoord zijn goed recht om dat te vragen. Maar er gaat op dit moment nog geen enkele club dat betalen. Laat ze eerst maar zorgen door de komen in de EL en dat Senesi daar wat laat zien. Mocht Feyenoord de groepsfase niet overleven, gaan ze dat nooit krijgen voor hem. Leuk dat hij het aardig doet in de Eredivisie maar om zulke bedragen te krijgen moet er in Europa gepresteerd worden, voorlopig is dat zeer wisselvallig.

30 miljoen gaat niet gebeuren helaas, doet het zeker goed en is zeker een van de beste cv 's van de nederlandse competitie maar geen ervaring op cl niveau en (nog) geen international. Ik denk eerder max 20 ofzo maar..

Dat bedrag is nergens op gebaseerd. Van mij mag Feyenoord vijftig miljoen eisen, maar de club speelt geen CL en Senesi is (nog) geen international.

23 november 2020 om 19:28

Dat is ook, en misschien krijg je er geen 30 miljoen voor.
Maar we weten allemaal hoe de markt werkt.

Als Feyenoord zegt: We willen er 20 voor, dan komt er een bod van 16 miljoen en kom je uit op 18.

Als Feyenoord zegt we willen 30 dan is de kans al een stuk groter dat het openingsbod rond de 22/23 ofzo zal liggen.

(dat is dus al direct 4/5 miljoen extra!)

23 november 2020 om 19:29

Zijn genoeg spelers die en geen CL spelen en geen international zijn en die toch voor grote bedragen weggaan. Wat is uberhaupt de waarde van international zijn als je toch niet speelt?

30 miljoen voor een verdediger die het leuk doet tegen middenmoot ploegen in de eredivisie, in Europees verband niks heeft laten zien en her en der toch nog steeds steekjes laat vallen.

23 november 2020 om 20:03

Precies. Dat is de nieuwe markt. Deal with it of vindt de tijdmachine uit.

Ajax zou er alles aan moeten doen om hem binnen te halen. Zit weleens speciaal op hem te letten en vind het een weergaloze voetballer. En dat in een zeer matig team.
Gewoon gelijk ja zeggen tegen die 30 ml. Kan Ajax nooit een buil aan vallen

Elk bedrag boven de 20 miljoen is prima. Clubs als Sevilla, Napoli, Inter en Atletico willen dit wel betalen. En als straks een club als West Ham of Leicester het in hun bol krijgen dan betalen ze dit ook. Prima verdediger, Argentijn en kan ook nog een goal maken. Alleen ben ik het met een aantal eens dat hij het ook nog even moet laten zien in de echte top wedstrijden en de Europa league.

Hij gleed uit... en daarom kan die er niks van... lekkere opmerking hoor.

Op dit moment één van de beste Cv's in de Nederlandse competitie, maar aan het einde van het seizoen ook al 24, dus wil Feyenoord hier daadwerkelijk meer dan 20mln voor vangen(wat ik al flink vind) dan zal Feyenoord echt minimaal de halve finale EL moeten gaan halen ben ik bang. We moeten niet vergeten dat Feyenoord na het kampioensjaar topscoorder Jorgensen voor slechts zo'n 20mln kon verkopen en dat had er ook mee te maken dat ze natuurlijk Europees voor de winterstop er al uit lagen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren