Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Florentino Pérez legt bod van ruim honderd miljoen neer bij Juventus’

Laatste update:

Real Madrid sneuvelde vrijdagavond door toedoen van Manchester City voor het tweede jaar op rij al vroeg in de Champions League. Om een dergelijk echec in de toekomst te voorkomen heeft voorzitter Florentino Pérez naar verluidt nu grote plannen. Sport Mediaset meldt zondagavond namelijk dat de Koninklijke een nieuwe poging gaat wagen om Paulo Dybala los te weken bij Juventus.

Real Madrid heeft volgens de berichtgeving al een eerste aanbieding, die in totaal meer dan honderd miljoen euro bedraagt, neergelegd in Turijn. Naast een flink cashbedrag komen ook Isco en/of Toni Kroos in aanmerking voor een eventuele ruildeal met la Vecchia Signora. De waarde van Isco zou voor deze deal geschat worden op om en nabij de zestig miljoen, terwijl Kroos op een kleine vijftig miljoen wordt ingeschaald.

Juventus heeft naar verluidt kennisgenomen van het bod, maar er verder nog niet op gereageerd. De Italiaanse grootmacht maakt zelf ook een turbulente fase door, aangezien het vrijdagavond tegen Olympique Lyon eveneens uit de Champions League vloog. Trainer Maurizio Sarri werd een dag later vervolgens op straat gezet en een paar uur later kwam het nieuws naar buiten dat de debuterende oefenmeester Andrea Pirlo het stokje overneemt in de dug-out van de kampioen van Italië.

Het is daarom zeer de vraag of Juventus, dat aan een nieuw elftal wil gaan bouwen, bereid is om afscheid te nemen van Dybala. Sport Mediaset legt wel de link met de geruchten rondom Cristiano Ronaldo, die zou nadenken over een transfer naar Paris Saint-Germain. Als de Portugees inderdaad vertrekt is de kans bijzonder klein dat Juventus in zal stemmen met een transfer van Dybala. Mocht Ronaldo wel blijven, dan zou de transfersom die Dybala oplevert gebruikt kunnen worden om nieuwe investeringen in de selectie te doen.

Denk jij dat Juventus in zal stemmen met een vertrek van Paulo Dybala?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet doen! Dybala moet de grote man worden bij Juventus.

9 augustus 2020 om 22:28

Eens met deze man. Dybala is de grote man van de oude dame. Alleen bij Real Madrid gaat hij wel meer geld verdienen en maakt meer kans om de Champions League te winnen. Het is 1 grote puinzooi sinds het vertrek van Sarri... ik bedoel. Kijk naar Cristiano Ronaldo. Die wilt nu ook al vertrekken na 2 jaar uit Turijn. Ik hoop dat het bestuur van Juventus wat grote namen gaan halen waar door zowel Dybala als Cristiano Ronaldo bij Juventus blijven.

9 augustus 2020 om 23:01

Serieus.
Zelf hoofdprijzen vragen voor niks zeggende spelers en zelf Dyabala willen halen voor 100 miljoen.

Als ik Juve zou zijn gewoon min 200 miljoen.

Zelfs spelers die nog niets hebben laten zien zijn voor meer verkocht.
Als juve Dyabala weg doet dan kunnen ze de komende jaren CL vergeten.

9 augustus 2020 om 23:12

Welke spelers die niets hebben laten zien zijn voor 100+m verkocht? Kan wel een rits noemen die t al wel hadden laten zien. Eens dat juve koste wat kost dybala moet behouden. Hij is aanvallend het lijm tussen verdediging en goals.

9 augustus 2020 om 23:18

Nou er zijn speler die van veel minder niveau dan die van Dyabala voor meer dan 150 miljoen verkocht.
Dyabala laat al jaren zien dat hij echt super goed kan voetballen. En hij is de reden dat Ronaldo beetje kon scoren bij Juve.

Zonder Dyabala was Juve nooit kampioen geworden.

9 augustus 2020 om 23:24

Volgens mij zijn alleen Neymar en Mbappe voor meer dan 150 miljoen gegaan (Coutinho kon met bonussen meer zijn, maar geen idee hoe dat is afgelopen). En Mbappe en Neymar zijn gewoon een niveau hoger dan Dybala...

9 augustus 2020 om 23:34

Ja Lierse ik vind dit ook een vreemde uitspraak van serieuze man. Want coutinho had t gewoon laten zien bij Liverpool. Een griezmann had t ook allang laten zien bij Atletico en Frankrijk. Wie van 150+m is gekocht zonder dat ie iets had laten zien dan

9 augustus 2020 om 23:37

Dembele was ook met bonussen en geen idee of die allemaal voltrokken zijn, dus dat zou ik niet weten. Maar het lijkt me sterk dat al de bonussen vervuld zijn.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het vertrouwen in Rodrygo en Vinicius niet zo bijster groot is. Madrid wordt vaak in verband gebracht met andere aanvallers. EN over de toekomst praten is leuk en mooi en sprookjesachtig maar ik ben van mening dat als jij onderdeel wilt uit maken van de toekomst dat je vandaag moet bijdragen op een manier dat ze niet andere gaan denken.

9 augustus 2020 om 22:22

Madrid voert al jaren vreemd beleid en met je reactie ben ik het daarom ook eens. Florentino kan de situatie Barca-Neymar maar niet los laten en koopt om die reden alle Braziliaanse spelers waar Barca lichte interesse in heeft voor hun neus weg voor grof geld. Eerst hadden ze Ronaldo, Asensio en Isco voor de positie van LVA. Kochten ze Vinicius en Rodrygo voor 110 miljoen en daarnaar ook nog Hazard voor 120 miljoen. Volledig onbegrijpbaar.

Dybala daarentegen is een erg goede speler die vooral van rechts komt. Alleen denk ik dat Juventus hem niet verkoopt en zowel dan alleen voor geld.

10 augustus 2020 om 14:28

Rodrygo en Vinicius hebben beide 45M gekost, wat dus samen 90M wordt. Hoe jij op 110m komt is mij dan ook een raadsel.. Zo moeilijk is t echt niet om een transferprijs op te zoeken. Als Felix 126m heeft gekost vind ik 90M voor deze 2 spelers helemaal niet veel..

9 augustus 2020 om 22:25

BFF / Het vertrouwen in Rodrygo niet zo bijster groot is??? Hij speelde vrijdag gewoon in de basis en dat voor een 18-jarige. Op het grootste podium stelt Zidane hem op en niet Bale of Asensio, en volgens jou is het vertrouwen niet bijster groot, gebaseerd op een bericht van een catalaans medium? Rodrygo heeft zelfs een hattrick gemaakt in de CL dit seizoen, scoorde tijdens zijn Laliga debuut en speelt geregeld basis, gaf op vrijdag nog een assist, en volgens jou heeft Real geen vertrouwen in deze jongen... het lijkt me dat je te ver van de club Real Madrid af staat, en je hoeft niet overal op te reageren, helemaal als je geen kennis van zaken hebt

9 augustus 2020 om 23:16

Weet je wat het probleem is bij mensen. Ze vergeten gewoon dat rodrygo nog een jongen is die een man moet worden nog. Hetzelfde geldt voor Vinicius. Het zijn jonge gasten die voor real Madrid spelen en niet voor Dortmund met alle respect waar je de tijd krijgt om fouten te maken. Real Madrid accepteert geen fout op fout maar spelers al rodrygo en Vinicius worden grote spelers waar je uw tegen gaat zeggen. Het zijn top aankopen en het is dood normaal dat het mee zit en daarna tegen zit. Die jongen zijn in ontwikkeling. Ik maak me niet druk om die jongens die gaan echt slagen. Ik heb wel eerder een voorkeur voor Vinicius dan rodrygo en begrijp nog steeds niet waarom hij niet gespeeld heeft tegen Juventus. Wanneer Vinicius aan de bal is je houd letterlijk je hart vast zoveel dreiging komt uit die jongen.

10 augustus 2020 om 00:45

Rodrygo en Vinicius zijn gewoon gekochte jeugd idd die Madrid blijkbaar niet had. Elke club heeft dat. Ajax heeft Unuvar, PSV Ihattaren en Anderlecht bijvoorbeeld Jeremy Doku (die vandaag toevallig scoorde). Zo moet naar die gasten worden gekeken: als ‘jeugd’ die rustig gebracht wordt. Ik weet niet waarom iedereen verwacht dat ze wedstrijden moeten beslissen nu al. Oké 45 miljoen, maar de wedstrijd beslissers bij clubs als Real, Barca, Bayern, City, etc beginnen bij 75 miljoen of hoger. Wat iedereen van hun verwacht is niet realistisch: dat mag alleen verwacht worden van een Bale of Hazard op de vleugel in Madrid.

9 augustus 2020 om 22:28

Dat denk ik ook, wat ook normaal is. Beiden zijn naar mijn mening, vooral Vinicius dan, geen Real niveau. Langs een andere kant denk ik niet dat het echte miskopen zijn, puur door het feit dat het overhypete Braziliaanse talenten van Real zijn, zullen ze nog een aardige duit opleveren. Natuurlijk moet Real gwn 100% voor Mbappe gaan, iedereen weet dat hij gewoon de successor van Ronaldo is.

9 augustus 2020 om 22:49

Als we gewoon eerlijk zijn zitten rodrygo en vinicius nog heel ver af van het niveau dat daar in madrid wordt verwacht. Het is dat de andere aanvallers ( Bale, Vazquez, acensio en hazard) er bepaald ook niet veel van bakken op dit moment dat ze veel speeltijd krijgen. Ik bedoel uit dat rijtje zou ik rodyrgo en vinicius ook opstellen ( op hazard na als die goede vorm heeft). Dat speeltijd zegt mij om die reden nogal weinig. Als je dan naar Mbappe kijkt en hoeveel talent Mbappe heeft dan zittten vinicius en rodyrgo ook ver van Mbappe af als het op talent komt. Ik denk dat het terecht is dat het vertrouwen in rodrygo en vinicius niet zo groot is.

9 augustus 2020 om 22:52

Rodrygo is gewoon een heel groot talent. De beste man is nog maar 19 en speelt een goed seizoen. Ook tegen City was het gewoon degelijk.

9 augustus 2020 om 23:02

rodrygo vind ik dan ook een stuk beter dan vinicius om specifiek te zijn. Dan zou ik ook eerder vinicius wegdoen als ik Mbappe kan halen.

9 augustus 2020 om 23:14

Vinicius wordt wat hard aangepakt. Hij heeft een matig eindproduct maar wel een heel goede dribbel en iets speciaals. En net datgene is moeilijker te trainen dan een eindproduct (al is overzicht wel een lastige). Hij komt er wel denk ik.

9 augustus 2020 om 23:21

Nou als we Real fans moeten geloven dan speelt ieder jaar nieuwe Ronaldo bij Real Madrid.

Toch al heel lang geen enkel speler die zo als Raul is geweest of Ronaldo.
Benzema beetje maar geen speler die echt jaren hoge niveau halen.
4 jaar terug was het Isco, daarna Vini, daarna Asensio en nu Rodrigo.
Dan heb ik het niet over Mariano, en overige spelers.
Eerst afwachten voor dat wij gaan roepen de beste man.

9 augustus 2020 om 23:26

Niemand zegt toch dat hij niveau Ronaldo wordt? Ze hebben gewoon ontegensprekelijk heel veel talent. Doe toch niet zo zuur.

9 augustus 2020 om 22:51

Gewoon een onzinbericht. Perez zegt een aantal weken geleden dat er geen geld is en nu zou er opeens een bod van 100 miljoen neergelegd worden? En daarnaast is er in het systeem van Zidane geen plek voor Dybala.

9 augustus 2020 om 22:53

OKe laten we zeggen dat dybala nep nieuws is. Maar je kan toch niet ontkennen dat Madrid constant bezig is met het halen van nieuwe aanvallers sinds cristiano weg is. Wees eerlijk, zie jij vinicius en rodrygo de kar trekken bij madrid? Ik vind ze nogal ver van dat niveau verwijderd. Als perez het voor elkaar krijgt om Mbappe te halen kan het snel afgelopen zijn met vinicius of rodrygo en het wordt dan ook bikkelen om speeltijd. Ze spelen nu wel veel ja omdat de rest er niets van bakt ( hazard,bale,vazquez,acensio) allemaal beneden maat dit seizoen. Dan is het logisch dat de twee brazilianen veel speeltijd krijgen.

9 augustus 2020 om 22:59

Rodrygo en Vinicius zijn van de grootste talenten ter wereld. Als dat geen talenten meer zijn dan zijn er geen. Ze kunnen beiden nog niet de kar trekken, maar er zit meer dan genoeg potentie in. Daarnaast is het niet zo vreemd dat ze binnen gehaald zijn. Noem het risicospreiding. Als Vinicius, Rodrygo of Reinier bij een andere club doorbreekt en een wereldtopper wordt dan ben je er ook 150 miljoen voor kwijt. Hazard was een logische transfer want zoals je zegt kunnen die jonge jongens de kar nog niet trekken en dat zou hazard wel moeten kunnen. Ook Jovic was logisch want Benzema heeft ook niet het eeuwige leven.

10 augustus 2020 om 13:32

@bf1994 "niet ontkennen dat Madrid contstant bezig is met het halen van nieuwe aanvallers sinds CR weg is"

O ja? Wie allemaal? Volgens mij ben jij in de war met jouw club Barca. Welke aanvallers heeft RM gehaald sinds CR? Hazard is zijn opvolger, maar wie nog meer dan?

10 augustus 2020 om 14:42

Nee ik ben niet in de war. Ik bedoel niet letterlijk halen van dat ze ook gekocht hebben. Maar interesse en bezig zijn met het zoeken van vervangens. Hazard hooorde daar een van te zijn die dit seizoen gigantisch mislukt is. Voor de rest kan ik je echt niet serieus nemen als je meteen over barca begint terwijl het hierbij totaal niet nodig is. Over barca heb ik zelf ook genoeg gezegd wat ik van hun beleid vind. DOe ik dat bij een madrid artikel dan krijg ik gelijk een paar madridstas over mij heen, als ik over barca zoiets zeg dan komen ze zeggen dat ze het mij eens zijn en hier wordt ik beschuldigd door meerdere ( jij, insider madrid die de weg helemaal kwijt is en salamaleikum waarvan zijn reactie verwijderd is) van dingen zien door een barca bril doe normaal man, jochies. Het kan zijn dat ik er naast zit. Maar ik ga je niet serieus nemen als je gelijk begint te wijzen naar het feit dat ik een barca supporter ben.....

No way dat Toni Kroos word betrokken in een ruildeal. Blijft een belangrijke speler die nog wat jaartjes mee kan. Daarnaast heeft Perez al gezegd dat er deze zomer geen grote aankopen worden gedaan. Geloof er dus weinig van.

9 augustus 2020 om 22:16

Precies dit, grote onzin.

9 augustus 2020 om 22:26

1999 / Exact man, Kroos kan nog prima mee en alsof we die kwijt willen. Daarnaast heeft Juve net Arthur gekocht, misschien dat Pirlo wel Isco van ons wil kopen, dan moet Flo vind ik misschien wel ja zeggen als je een mooi bedrag kan krijgen, ik denk niet dat we Isco heel erg zouden missen

9 augustus 2020 om 22:27

Het is bij Perez net hoe de wind staat. Uitgeschakeld worden in de 1/8e finale, moet hij nu wel wat.

9 augustus 2020 om 22:42

JC / En wat zou hij volgens jou dan moeten doen? Jij denkt dus dat er opeens paniek is omdat hij uitgeschakeld is in de CL? Of ben je vergeten dat Real zojuist de Laliga heeft gewonnen? Wat zou moeten betekenen in jouw wereld dat er juist wat rust bij de club is. Er komen geen aankopen, Flo kan toch niet opeens geld tevoorschijn toveren?

9 augustus 2020 om 22:45

Ik hoop het niet, dat hebben ze in het verleden al genoeg gedaan.

Waarom zou Real af willen van Kroos? Ik neem eerder aan dat ze afscheid gaan nemen van Modric gezien zijn leeftijd.

9 augustus 2020 om 23:15

Precies , en waar moet dybala spelen, Zidane speelt zonder 10 en de echte klassieke 10s als James en isco renderen niet bij real. Als real iets bij juve wil halen wat ze kunnen gebruiken dan kijken naar de ligt of demiral

Please Perez, doe dit niet. Bewaar het geld om volgende zomer Mbappe los te weken. Dybala is een prima speler maar niet de jongste meer. Ook zonde om Kroos aan te bieden, zou dan eerder Isco weg doen. Stel je kunt voor een laag bedrag + Isco Dybala binnenhalen doe je daarentegen wel goede zaken, maar die 100 miljoen is het niet waard naar mijn mening.

9 augustus 2020 om 22:27

Jan / Ja dat is altijd al het plan, Mbappe in 2021 oppikken voor hopelijk een normaal bedrag. Zelfs laag bedrag zou ik niet doen, te veel risico en zo goed vind ik hem ook weer niet

Zou mooi wezen als die naar Spanje komt, zie graag de betere voetballer in Spanje en hij hoort daar zeker bij

Een hele goeie speler hoor daar niet van maar liever een jaar niks en dan Mbappe halen. We hebben een nieuwe superster nodig die vele jaren zal blijven.

9 augustus 2020 om 23:17

Inderdaad als je iemand wil halen dan haal je mbappe, een centrale verdediger a la demiral of de ligt, en een centrale middenvelder. Meer niet echt nodig

10 augustus 2020 om 00:09

Dybala is 26, die gozer is ontzettend goed, dit is juist een superster die nog vele jaren mee kan.

10 augustus 2020 om 00:12

Klopt maar Zidane speelt zonder nr 10 en dan heb je niks aan dybala. Hij is geen buitenspeler. Mbappe is dat wel

Lijkt me fake news, die Perez heeft laatst nieuwe pay cuts aangekondigd maar dan wel 100 miljoen uitgeven aan Dybala? Lijkt me broodje aap, die gaat lekker sparen en volgend jaar het uitgeven aan Mbappe.

10 augustus 2020 om 11:57

Precies. Zelfs al zou perez willen en het geld er zijn (is er niet) dan kan je het nog niet maken nadat de spelers ingeleverd hebben. Dat zei perez oon

Wat hoop ik dat hij komt zeg. Dan hebben we links Hazard, rechts dybala en in de punt bigbenz.

9 augustus 2020 om 22:28

X / We hebben al zoveel buitenspelers die ook nog super talentvol zijn en dan wil jij deze meneer er ook nog bij? Nee dankjewel, ik pas. Op rechts willen we namelijk Mbappe, dus wat zouden we dan na 1 jaar moeten doen met Dybala? Nooit aan beginnen als Real Madrid zijnde

9 augustus 2020 om 23:10

Insidemadrid// Die talentvolle buitenspelers zijn niet van het Real Madrid niveau.

10 augustus 2020 om 03:33

Dat was dybala ook niet toen ie 19 was maar daar zou je nu wel 100 miljoen voor neertellen. Dat is het hele punt van die jongens hè

9 augustus 2020 om 22:34

Dat zou dan zonde van de 100 miljoen zijn, want Dybala is geen rechtsbuiten.

9 augustus 2020 om 23:26

Mick// en als een verkapte rechtsbuiten hebben we al isco voor dus het is inderdaad miss wel zonde.

Fake news uiteraard dit, Flo heeft al gezegd dat er geen grote transfers gaan plaatsvinden. Is ook niet goed genoeg voor Real Madrid, laten we heel eerlijk zijn.. is alsnog een goede speler maar zou niet in zien wat voor verschil hij zou moeten maken.

10 augustus 2020 om 09:01

had ook gehoord dat er geen (grote) transfers zouden plaatsvinden. Anyway is er al een potentiele vervanger op het oog voor Ramos? Kan nog wel twee jaar meegaan op zijn top maar daarna?

Persoonlijk zie ik Dybala heel graag spelen, maar denk niet dat hij bij Real zal renderen. 100 miljoen vind ik hem ook niet waard, daarvoor is zn rendement te laag. Real moet gwn nog een jaartje op zn tanden bijten en dan alles op Mbappe zetten.

Zou me niks verbazen als er al bij de transfer van ronaldo over deze move gepraat is. Die 100milj zorgt er weer voor dat juve niet in problemen komt met financialfairplay regels. Mooie club voor hem maar had hem liever langs aguero bij city gezien

Poehh waar komt dit vandaan zeg. Vraag me uberhaupt of dit waar is. Zou het zeker ook anders aanpakken maar als dit waar is ga ik er zeker geen nee tegen zeggen. Dybala is wel een topper en brengt ook zeker de nodige goals. Maar als dit ten koste gaat van het Mbappe project bv. dan moet je dit absoluut niet doen. Ga dan gewoon voor een goedkope optie met Auba bijv. Maar ik kan niet liegen dat Hazard, Benz en Dybala niet onaardig is zeg.

9 augustus 2020 om 22:30

Socio / Het zou onze agenda zwaar omgooien als we deze Dybala zouden kopen ipv volgend jaar Mbappe. Zidane wil hoe dan ook liever Mbappe hebben. Ik vind Dybala niet eens de grote man bij Juve, dus bij ons zou hij dat zeker niet opeens worden, ik zie het niet zitten zoals je merkt hahah

9 augustus 2020 om 22:39

Ja snap ik, ik heb ook me twijfels. Alleen het is een beetje een dilemma want je wil ook niks halen en dan nog een seizoen zo doorgaan en moeite aanvallen e.d. Daarin kan Dybala zeker genoeg brengen maar idd heb me twijfels en zeker als het project Mbappe daardoor ingevaar komt. Ga dan gewoon voor Auba bijv.

9 augustus 2020 om 22:54

Lijkt me gewoon onzin. Perez verkondigt een aantal weken geleden dat er niet veel geld is door Corona en nu 100 miljoen uitgeven?

10 augustus 2020 om 03:37

Als asensio en Hazard fit zijn van dag 1 is dat al een gigantisch verschil tegenover dit seizoen natuurlijk. Daarnaast zijn Rodrygo en Vini ook weer een jaartje rijpen en Jovic, tja slechter kan het niet voor hem toch? Ik denk dus dat het offensief alleen maar beter kan volgend seizoen. Aankopen of niet

10 augustus 2020 om 12:01

Ja maar dan mis je nog steeds die echte goalscorer. Dat hebben al die topclubs wel. Lewa, Agueto en Sterling, Salah en Mane, Mbappe e.d. Wij hebben geen zure spelers maar missen wel die echte afmaker.

10 augustus 2020 om 12:52

Socio / Ja Benz is een prima afmaker, maar hij moet echt alles alleen doen. Geduld is een schone zaak, in 2021 krijg je Mbappe en Benz naast elkaar, dat wordt genieten

Een kleine twee weken geleden kwam nog het bericht uit Madrid dat Real Madrid geen grote bedragen ging uitgeven vanwege corona. En dat moest v.d. Beek dan geloven. Nu zou Real ineens 100 miljoen willen spenderen. Lekker geloofwaardig al die onzin berichten.

9 augustus 2020 om 22:40

Real in de 8e finale eruit lag ook niet in de planning van Perez, vorig jaar al kwart finale eruit. Clubs als Real met zulke uitgaven moeten toch minimaal halve finales halen.

Iedere Madridista is op deze opstelling aan het wachten. Komend seizoen wordt een tussenjaar en dan vol alles zetten op deze basis 11 in 2021...

Courtois
Carva
Varane
Ramos
Mendy
Odegaard
Casemiro
Kroos
Mbappe
Air France
Hazard
9 augustus 2020 om 22:51

Als jezelf InsideRMadrid noemt, moet je weten dat Real geen tussenjaar kent. Een topclub moet elk jaar proberen te presteren. Als mijn club Ajax 'n tussenjaar zou nemen. Nou wat zouden we niet allemaal over ons heen krijgen hierop vz en daarbuiten. Zo kom niet 'alvast'met excuses voor je club. Perez, Zidane of Sergio Ramos zouden je moeten horen 😂🤣

9 augustus 2020 om 22:56

Ach dat is altijd makkelijk lullen, maar als je 1 van de beste voetballers ooit (algemeen als in de clubgeschiedenis) laat vertrekken dan wordt het gewoon even wat minder. Daarnaast heeft Real gewoon de titel binnen dit seizoen, dus dat moet volgend jaar ook mogelijk zijn. Zeker met een fitte Hazard en Asensio.

9 augustus 2020 om 23:07

Dams / De selectie zal zo goed als het zelfde blijven, de Laliga moet zeker te winnen zijn, de CL (waar het in Madrid echt om gaat) wordt lastiger met dezelfde squad. Het is wachten op Mbappe en Odegaard voordat we echt soepel gaan draaien voorin denk ik. En ik maak geen excuses, de realiteit is dat je niet altijd alles kan winnen. Alsnog denk ik dat dit een hele sterke decade voor Real kan gaan worden, en nog altijd verwerken wij het verlies van Cristiano Ronaldo, en voorlopig hebben we dat gedaan met een Laliga en een Supercopa, niet verkeerd. Ik wil weleens zien wat andere clubs gaan doen als hun sterspeler weggaat...

10 augustus 2020 om 02:40

Tuurlijk kan je niet alles winnen. Dat lijkt me niet zo moeilijk om te verzinnen. Maar je gaat er geen tussenjaar van maken zoals jij dat noemt.

10 augustus 2020 om 02:45

Nee dat is niet makkelijk lullen. Dat is gewoon een visie van een topclub. En als topclub dien je zulke verliezen op te vangen. Uuhh is toch Real Madrid?! De club die alles iedereen kan krijgen. Dus in die smoesjes geloof ik niet. Nogmaals, tuurlijk kan je niet elk jaar prijzen winnen, maar kom aub niet met die tussenjaar smoesjes.

10 augustus 2020 om 02:52

Nou die zullen ook al van tevoren moeten gaan anticiperen. Ik bedoel zo 'n vertrek is meestal vroegrijdig al wel duidelijk. En als ze dat niet doen, doen ze hun huiswerk niet goed. Je weet dat niemand voor altijd blijft. Dus hoe, wat, wanneer en al die vragen dien je elkaar als bestuur al aan elkaar te vragen. Dat is hun werk. Maar luister goed! Dat betekent niet dat het gelijk effect zal hebben. Maar dan heb je in ieder geval niet met je vingers in je neus gezeten, mochten er verwijten komen als men er wel of geen werk van had gemaakt.

10 augustus 2020 om 03:42

Damsko. Tuurlijk wel? Wat betreft de transfermarkt toch alleszins. Vorig seizoen stevig geïnvesteerd maar dat is er niet uitgekomen dus die aanwinsten krijgen nog een jaar om zich te tonen. Daarnaast is er gewoon geen geld voor grote aankopen, zo simpel is het. Dan heb je geen andere keuze toch

Ik geloof hier niks van... daags na het kampioenschap Perez ‘Je moet niet verwachten dat we grote namen gaan halen aangezien we net als alle andere grote topclubs geen geld hebben en hard worden geraakt door de Corona crisis’ en nu ineens heeft die een spaarpot gevonden voor Dybala van 100 miljoen?? Dit bericht moeten we niet heel serieus nemen denk ik!!

Ik zie Dybala graag in Spanje spelen, vind hem echt een speler voor La Liga, maar verwacht niet dat Real dit gaat doen en Juve al helemaal niet. Juve wil weer vooruit en Dybala is daar denk ik de juiste persoon voor om dit team te gaan dragen.

Was ik enige die dacht dat dit een bod was om Ronaldo terug te halen? :D.

9 augustus 2020 om 23:32

Moya / hahah nee ik dacht het ook heel even, maar ik denk niet dat Florentino onze Portugese ster weer met open armen zal verwelkomen, all eyes on Mbappe

10 augustus 2020 om 00:08

Moet je idd ook niet willen op zo een leeftijd. Beter focus leggen op Mbappe. Vooral als PSG Ronaldo kan halen moet haast Mbappe of Neymar verkocht worden richting Spanje las we de geruchten mogen geloven.

Er is maar 1 ding al een hele tijd duidelijk. Waar Real vroeg kon kopen wat ze maar wouden is dit nu niet meer het geval.
Geruchten als deze zijn nu al 3 jaar bezig, vroeger was dat een jaar en stonden ze er.
Van de laatste 5 aankopen vind ik er geen enkele top. En toch geven ze + 300 miljoen uit.
Assensio is nooit goed genoeg geweest en zal het ook nooit zijn, net zoals lucas vasquez. De allerjongste talenten worden voor te veel geld gehaald om toch maar te hopen dat ze doorbreken voor ze echt die hoofdprijs moeten betalen, want ze dan ook weer niet meer kunnen.. Zie maar naar Rodrygo en Vincious.
Bale was te veel geblesseerd, maar ze halen nu Hazard die ook al 2 jaar meer geblesseerd is dan goed is.
Modric wordt toch een jaartje te oud voor de echte top, die hadden ze beter verkocht nu er nog een mooie prijs voor was te krijgen. Benzema is nog wel goed, maar is hij echt die absolute topper? Nee en ook nooit geweest..
Mbappe hoort er echt bij, maar is eigenlijk onbetaalbaar. Icardi vond ik dan zeker een waardige kandidaat aangezien jovic toch geen kans meer krijgt, maar daar is wederom weer Psg met weg.
En Real heeft in de eerste plaats vooral De Bruyne nodig. De waardige vervanger van modric, op een iets andere manier.

10 augustus 2020 om 01:14

Ik ben het met je eens als het om Jovic en Hazard gaat. Deze hebben veel te weinig gebracht het afgelopen seizoen. Rodrigo en vinicius zijn nog jonkies die moeten zich blijven ontwikkelen en ervoor zorgen dat ze stappen maken. In die 2 heb ik wel vertrouwen maar ben bang dat hazard en jovic het niet gaan redden. Mendy heeft het wel goed gedaan en heeft zicht bewezen dit eerste seizoen.

Geloof er niks van. Het stadion word verbouwt voor zo n 300 miljoen en perez heeft gezegd dat er geen grote aankopen worden gedaan voor komend seizoen. Er moet sowieso wat ruimte gecreëerd worden. Zolang bale james modric mariano ceballos nog op de loonlijst staan zal er niks gebeuren. Tot nu toe is er alleen maar 40 voor hakimi binnen gekomen.

Als Dybala zijnde was ik echt weggegaan, hoevaak die jongen op de bank zit, en dat als leukste & meest creatieve speler van het veld. Ik denk dat real heel veel aan Dybala zal hebben. Onderschatte speler, wel minder dan eerst.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren