Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord kan nu ook een keer een speler voor plus twintig miljoen verkopen’

Laatste update:

Feyenoord versterkte zich op de slotdag met Marcos Senesi. De 22-jarige verdediger wordt in eigen land gezien als een grote belofte en is volgens Henk Timmer een speler die in de toekomst voor een groot bedrag verkocht kan worden. De oud-doelman werkte als zaakwaarnemer van World Soccer Consult aan de overstap van Senesi naar Feyenoord en is van mening dat de Rotterdammers een uitstekende zet hebben gedaan met de komst van de linksbenige centrumverdediger.

Senesi kost Feyenoord naar verluidt circa zeven miljoen euro. Hij zette afgelopen maandag zijn handtekening onder een contract tot medio 2023 in De Kuip en gaat spelen met rugnummer 4. Samen mte zijn zakenpartner Henk van Ginkel werkte Timmer meer dan een jaar aan de transfer van Senesi. In gesprek met Voetbal International zal die moeite niet voor niets zijn, zo verwacht Timmer. “Omdat Feyenoord met Senesi een topspeler in huis haalt die er op termijn voor zorgt dat niet alleen Ajax, maar nu ook een keer Feyenoord een speler voor plus twintig miljoen euro kan verkopen”, aldus de oud-keeper van onder meer Ajax en Feyenoord.

Sander Westerveld, collega van Timmer bij WSC, liet zich vorige maand bij FOX Sports al lovend uit over Senesi. “Ik snap niet dat deze speler eerder is opgepikt. Hij is ook nog jong natuurlijk. Hij zit nu bij de voorlopige selectie van het Argentijnse elftal, dat zegt genoeg. Dit soort spelers maken je ploeg niet alleen beter. Ze zijn ook een investering. Het is hetzelfde als bij Nicolás Tagliafico, die nu ook in het Argentijnse elftal speelt. Feyenoord moet het zien als een investering.”

Volgens een reconstructie van Voetbal International accepteerde San Lorenzo onder druk van Senesi de transfersom van iets minder dan zeven miljoen euro. De onderhandelingen tussen beide clubs verliepen al maanden stroef. Daarom nam Timmer geen enkel risico en liet hij Senesi na zijn laatste wedstrijd voor San Lorenzo door een bevriende relatie ophalen en naar het vliegveld brengen. Maandag werd de transfer uiteindelijk afgerond.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb hoge verwachtingen van Senesi, hoop dat hij ze waar kan maken! De verdediging van Feyenoord is in ieder geval top3 waardig met Karsdorp, Haps, Ie en Senesi.

Jammer dat we geen spits meer hebben kunnen aantrekken, dus het is te hopen dat Jorgensen fit blijft dit seizoen!

4 september 2019 om 12:58

Op papier top 3 waardig, 2 spelers die veel geblesseerd zijn geweest, Ie die niemand eigenlijk echt goed kent en Senesi is ook afwachten. Tel daarbij op dat ze nog nooit hebben samengespeeld en ik schroef m'n verwachting iets naar beneden. Hopelijk valt het op z'n plek en laten ze mooie dingen zien in Europa.

4 september 2019 om 13:01

Ie had nou niet bepaald last van dat nooit samenspelen. Voor Feyenoord is dit werkelijk waar een top verdediging. Ik verwacht dat ze zich moeiteloos aanpassen en dat Feyenoord verdedigend erg goed is.

4 september 2019 om 13:07

Ik ben gematigd enthousiast over senesi omdat het ff afwachten is of hij de (torenhoge) verwachtingen waar kan maken. Dat er geen spits bij is gekomen vind ik een kwalijke zaak. Je 3 centrale verdedigers van vorig jaar lopen nog rond en er zijn er 3 bij gekomen.
Vorig jaar hadden we 3 spitsen en 2 zijn er vertrokken (vpersie en vente) en dan houden we 1 blessuregevoelige spits over en komt er niemand bij?
Er zijn maar 5 ploegen die minder creeeren dan feyenoord. Het echte probleem ligt nu voorin en niet achterin.

4 september 2019 om 13:11

Er moesten echt verdedigers bij hoor, elke wedstrijd kreeg Feyenoord goals tegen nu houdt Feyenoord de 0 en hoeven ze slechts 1 doelpunt te maken.

4 september 2019 om 13:12

Feyenoord blijft de derde ploeg van nl ondanks deze aankoop. Ajax en Psv hebben gelijkwaardige verdedigers als Senesi met Martinez en Baumgartl maar ze hebben ook nog een geweldige aanval.

4 september 2019 om 13:16

Vind het ook niet goed dat er geen spits is bij gekomen, maar de verdediging was voor mij ook echt prio 1. Zeker nadat duidelijk was hoe snel Botteghin (met alle respect) af lijkt te takelen, van der Heijden fout na fout maakte en van Beek ook niet voldoet. Stam heeft er zelfs z'n gewenste speelwijze voor moeten aanpassen, door het toch een stuk verdedigender neer te zetten met Fer en Tapia voor de defensie. Met een sterkere defensie die ook nog hogerop kan spelen (laten we zeggen: Ie en Senesi) kan je ook veel meer aan aanvallen denken en krijgen we bovendien - naar verwachting - ook veel minder van die counter- en knullige goals tegen. Want die hebben we toch vooral tegen gehad.

En de verwachtingen voor Senesi zijn mede bijzonder hoog, doordat de defensie juist zo wankel is/was en met hem hopelijk niet meer is.

@lawpi; Oke, fijn dat je het bevestigt. Niemand heeft het hierboven over plek 1 of 2.

4 september 2019 om 13:17

Zeker moesten er verdedigers bij komen maar we hebben en hadden ook echt wel een spits nodig. Jorgi is blessuregevoelig, een backup hebben we niet. Ja Bannis of Bilareal maar die komen nog rekort.

4 september 2019 om 13:28

Dat weet ik niet zo zeker. Feyenoord heeft echt een ijzersterke verdediging. En bij PSV ben ik daar minder zeker van. Ik denk dat Feyenoord prima om plek twee voorronde CL kan gaan vechten met PSV. Ajax zal kampioen gaan worden. Hebben zoveel geïnvesteerd en belangrijke spelers zijn gebleven. Ik heb wel vertrouwen in Feyenoord. En vooral als ze de EL goed spelen worden dit soort spelers 30 miljoen waard. Hulde voor Troost.

4 september 2019 om 13:36

Wouter

Op papier hebben we nu een goede verdediging inderdaad. Daarbij moet wel vermeld worden dat het eerst maar eens allemaal op zn plek moet gaan vallen. Veel nieuwe spelers die snel moeten leren om samen te gaan spelen, automatismen die moeten volgen, lange lijst van. Positief ben ik zeker, maar in afwachtende houding.

4 september 2019 om 13:47

Je backs Haps en die jongen van Roma zijn niet echt nieuw. Die Le liet zien dat hij een topper is. En die Senesi ben ik ook positief over. Fer en Kokcu zijn meer dan goede middenvelders en voorin met Berghuis en weer een fitte Jorgensen zie ik niet in waarom ze niet met PSV voor plek twee kunnen strijden. AZ Vitesse en ook Utrecht komen echt niet in de buurt van dit Feyenoord. PSV met de problemen op vooral het middenveld de linksback positie en een dumfries uit vorm komt dichtbij.

4 september 2019 om 13:58

Eerlijk gezegd voelt Haps voor mij wel nieuw aan

4 september 2019 om 13:58

Ajax is op het moment echt wel een klasse (of twee) beter dan PSV. Feyenoord en PSV op volle oorlogssterkte vind ik niet veel voor elkaar onderdoen.

4 september 2019 om 13:59

haha verdediging was ook prio 1 om te versterken, want een St Juste - Botta - Vd ehijden -Malacia/Verdonk kon echt niet nog een seizoen.

Prima versterkt dit jaar en hopen dat Haps een x fit blijft.

Ik vind het virj logisch dat ze geen spits hebben aangetrokken, Jorgensen is nu zo goed als weer fit, en thuis tegern Tiblise met Berghuis op die positie werkte het prima.

Tevens heb je met bannis echt een groot talent in huis, die nu gewoon meerdere minuten kan en hopelijk zal gaan maken.

Liever dat, dan dat ze dalijk halsover kop, omdat 'de nood' voor een spits er was weer met een kut speler aankomen, zoals het beleid de afgelopen jaren altijd was!

4 september 2019 om 14:15

Om de zoveel tijd komt er een zogenaamd toptalent (spits) door bij Feyenoord, maar iedere keer wordt het niets. Je zou je bijna afvragen of er iets mis gaat tijdens de laatste fase van de ontwikkeling. Dat terwijl er bij andere clubs (met Lammers, Sierhuis, Buitink, Venema, Malen, Boadu en Druijff) wel de nodige talenten zijn doorgebroken het afgelopen jaar.

4 september 2019 om 14:18

Klopt. We gaan het zien. PSV heeft nog weinig punten laten liggen. Speelt matig maar pakt de punten. Feyenoord heeft toch al wat puntjes verloren. Maar staan nog niet zover.

4 september 2019 om 14:41

Ja dat vind ik ook Ajax staat al 20 punten voor op allebei. Hou op hoor je kan er nog niks van zeggen. Dit is pas het begin van het seizoen.

4 september 2019 om 14:47

Ben ik niet mee eens! Senesi was toen ze allebei in competitie nog speelden in Argentinië veel beter dan Martinez! Baumgartl is gewoon stuk minder dan de Argentijnen.

4 september 2019 om 14:56

Dat betwijfel ik. Waarom heeft Martinez dan al een A interland gespeeld. Daarbij gezegd heb ik het gevoel dat Senesi een topper is. Maar wat Martinez bij Ajax laat zien eerst als CV en nu als middenvelder is wel indrukwekkend voor een speler die er net is uit een ver continent. Maar goed ik ben niet echt een volger van die competitie.

4 september 2019 om 14:56

Wouter

Nieuw als in dat er toch nieuwe spelers zijn, leren hoe ze samen moeten spelen, waar ze moeten staan en lopen, dat ze dat van 'elkaar moeten leren' is nieuw.

Zelfs een Fer, Kokcu en Tapia is een nieuw middenveld.

Zoals ik al schreef ben ik positief, maar nog even terughoudend.

@mgmv Geweldig!

4 september 2019 om 15:00

Ik kijk de argentijnse competitie bijna altijd! Geloof me deze jongen heeft alles. Groot, Sterk, Dribbelt, perfecte diepte bal. In Argentinië gelooft iedereen in hem als centrale verdediger. Martinez vindt ik centraal achterin beter dan op het middenveld.

4 september 2019 om 15:05

Wouters de belangrijkste 2 zijn weggegaan bij ajax. Psv heeft een heel jong 11tal en zal ook wisselvallig zijn. Maar ondanks dat zal feyenoord toch echt op een grote achterstand eindigen van de nr 2.feyenoord vecht het eerder uit met vitesse... AZ.. En Utrecht. Psv en ajax hebben veel meer kwaliteit, kijk maar naar vorig jaar. Psv en ajax gaan het samen uitvechten

4 september 2019 om 16:36

@michael: Jorgensen is bijna weer fit... en voor hoe lang? Misschien 2 weken, misschien een half jaar... maar als hij er over 2 weken weer uit ligt, speel je dus minimaal een half seizoen zonder spits. Bannis komt gewoon nog tekort.
Het is voor mij heel simpel: ik speel liever een seizoen met botteghin en ie centraal achterin en met een spits, dan met Senesi en ie en zonder spits.

4 september 2019 om 13:11

Ik vind ze met deze vier achterin op elke verdedigende positie beter dan AZ, Utrecht en Vitesse dus dat maakt ze al snel top 3 waardig. Als je deze vier vergelijkt met Botteghin, Van der Heijden, Malacia en St. Juste waarmee Feyenoord vorig seizoen veel speelden is het echt een absurde verbetering. Blind, Tagliafico en Dumfries zou ik boven deze vier zetten maar een Dest, Veltman, Baumgartl, Boscagli zouden bij Feyenoord geen basisplaats hebben.

4 september 2019 om 13:14

Dat betwijfel ik Fr rkc. Dest doet het geweldig tot nu toe. Enorme verbetering ten opzichte van Mazraoui en ook veel fitter dan Karsdorp. En de verwachting is dat Alvarez straks op de positie van Veltman gaat spelen. En ook Alvarez maakt tot nu toe veel indruk.

4 september 2019 om 13:15

Je hebt de helft van de verdedigers niet eens zien spelen, en eentje heeft net een wedstrijd tegen weet ik veel wie gespeeld en nu al woorden dat verdedigers van andere clubs geen basisplaats zouden hebben?

4 september 2019 om 13:21

Dest wordt nogal overschat merk ik. Defensief niet echt sterk.

4 september 2019 om 13:25

Talenten van onze grote concurrent doen het en zijn toch altijd beter Dylan. Niets nieuws ondee de zon.

4 september 2019 om 13:51

Karsdorp is ook niet defensief sterk en kan maar 60 minuten spelen. In aanvallend opzicht is Dest dan weer erg goed.

4 september 2019 om 14:59

Karsdorp defensief niet sterk? Je maakt me aan het lachen. Eens dat hij nog niet geheel fit is maar dat zal niet lang meer duren. Enkel tegen Willem 2 had hij last van een stijf gevoel waardoor die gewisseld werd. 'voorzorg'

4 september 2019 om 15:26

Van alle verdedigers die ik noem heb ik alleen Senesi nog niet live zien spelen. Dus ik snap je punt niet?

4 september 2019 om 16:17

@lawpl

wat een argument: Karsdorp kan maar 60 minuten spelen. Over 3 weken is hij helemaal wedstrijd fit en kan hij gewoon 90 minuten lang. Drogreden dus. Daarnaast is Karsdorp van nature een CAM en dus aanvallend gewoon sterk. Dat was juist een extra wapen in het kampioensjaar.

4 september 2019 om 14:04

Laat die spelers eerst maar eens zien dat ze zonder problemen er 90 minuten tegen aan kunnen gaan .
K
Deze aankoop heeft al.wat wedstrijden gespeeld , dus hij is in ieder geval wedstrijdfit dat is al heel wat voor Feijenoord

Volgens mij doet PSV dat ook al een tijdje en daarnaast moeten we eerst nog maar eens zien wat hij gaat presteren.

4 september 2019 om 13:11

Precies, niets nieuws onder de zon. Daarbij heeft hij nog geen bal aangeraakt bij Feyenoord. Ze zijn er een jaar mee bezig geweest, zullen wel weten wat hij 'kan' brengen maar laten we eerst maar eens afwachten hoe hij in het team gaat spelen en samenspelen. En nu al aangeven dat hij ons 20+ miljoen op kan leveren is een ver van me bed show. Spel en team moet nr 1 staan..

Als hij het laat zien in de CL dan kan hij meer waard zijn. Of na de winter in de EL. Maar tegen Eredivisie clubs presteren is niet genoeg om meer dan 20 miljoen te kosten.

Wij van WC-eend...

Maar zou natuurlijk absoluut mooi zijn als hij een doorslaand succes wordt.

Als ik de verhalen mag geloven dan wordt het een verbeterde uitvoering van Ramos . Laten we het hopen dat dit een goede versterking is. Voor de PSV en Ajax is het alleen maar fijn als er meer weerstand vanuit de subtop komt. Dat zorgt ervoor dat ook zij continu moeten bewegen om sterker te zijn en te blijven.

Die jongen heeft nog geen wedstrijd gespeeld, maar is nu al in de toekomst voor 20 miljoen te verkopen. Misschien even afwachten of hij presteert en niet uitpakt zoals een Magellan?

4 september 2019 om 13:03

Dat zou voor Feyenoord echt een enorm verlies zijn. Een miskoop van 7 mio heeft nogal wat impact bij hun in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld Ajax. Die nemen tegenwoordig gokjes van 12 miljoen

4 september 2019 om 17:57

Het grote verschil is: niemand in Argentinië was ooit positief over Magellan. In de buurt van het Argentijnse elftal is hij ook nooit gekomen.

5 september 2019 om 10:49

Aan de andere kant: Magellan zou bij feyenoord de absolute ster in de verdediging zijn. De reden dat hij bij ajax niet uit de verf komt is omdat hij een ‘no nonsense’ verdediger is, terwijl een verdediger bij ajax meer moet meevoetballen. magellan was basisspeler in de copa america finale. Dan kan je echt wel wat.
Misschien is senesi beter, maar Magellan zou bij feyenoord een topspeler zijn en zeker ook het dubbele vam de investering opleveren

Rare manier van denken naar mijn mening. Volgens mij haal je een speler in de eerste plaats voor de sportieve ambities die je hebt als club zijnde. Wanneer die speler dan met veel winst verkocht kan worden is dat mooi meegenomen, maar het moet geen doel opzich zijn.

4 september 2019 om 13:09

Dat zeg je heel goed. Ďaar is de jeugd voor. Die kunnen jarenlang spelen em zich ontwikkelen en op latere leeftijd voor mooie som geld verkocht gaan worden.

4 september 2019 om 13:40

Het is nooit goed hé! Als Feijenoord een oudere speler koopt dan is het slecht want dan vertegenwoordigd hij geen restwaarde. Nu kopen ze een jong talent die is geselecteerd voor Argentinië en dan is het niet goed want zijn ze niet bezig met het sportieve aspect.

Dit lijkt een topaankoop te worden en ja het is natuurlijk afwachten maar je wordt niet zo maar geselecteerd voor Argentinië dan kun je echt wel wat. Daarnaast is hij 22 en kan hij nog enorm groeien.

4 september 2019 om 14:21

Wel om verder te kunnen groeien. Het geld moet ergens vandaan gaan komen. Het nieuwe stadion is er op zijn vroegst over 5 jaar. EL is goed voor de ervaring en tranferwaardes. Maar brengt niet het grote geld binnen. Drie grote transfers en Feyenoord is ineens weer dichtbij PSV. Onze slapende reus heeft geld nodig om wakker te worden.

De indianenverhalen dat Troost geweldig werk heeft geleverd voor Feyenoord kunnen ook wel weer ontkracht worden.
Kelly en deze Senesi zijn namelijk vooral door de connecties van Stam voor elkaar gekregen. Henk Timmer is namelijk goed bevriend met Stam en zo als in dit gericht wordt bevestigd is dat Timmer al meer dan een jaar werkt aan een transfer van Senesi. Hoe kun je dan Troost hiervoor de credits geven?
Ook heeft de connecties van Kuyt ervoor gezorgd dat Johnston van Liverpool werd binnen gehaald en werd er bij Rondo duidelijk dat zaakwaarnemer Rob Jansen ook voor Feyenoord werkt en spelers richting Feyenoord loodst.

4 september 2019 om 13:32

Dan nog is Troost degene die er als eindverantwoordelijke een klap op moet geven. Technisch directeuren hebben nu eenmaal hun contacten en netwerk nodig om aan spelers te komen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar onder zijn 'bewind' is de selectie precies op die plekken versterkt waar het nodig was. Het lijkt mij ook duidelijk dat hij flink geholpen/ondersteund is, maar wat mij betreft krijgt hij ook gewoon credits.

4 september 2019 om 13:53

Ik vind juist dat hij teveel eer krijgt toegespeeld. Terwijl de bewijzen overduidelijk richting Stam, Timmer, Kuyt, Rob Jansen wijzen die de belangrijkste transfers voor elkaar hebben gekregen voor Feyenoord.

4 september 2019 om 13:57

En Troost geeft zelf altijd ook overduidelijk aan dat hij dit niet alleen doet, maar met een team die hij om zich heen heeft verzameld. Want hij weet zelf ook; hij is geen td, maar heeft zich als het ware opgeofferd om er te zitten en kan dus hulp gebruiken.

Uiteindelijk is Troost wel degene die het gedaan heeft als eindverantwoordelijke en verdient daarvoor ook de credits. Credits aan Troost zijn ook credits aan zijn 'team'.

4 september 2019 om 14:23

Als het een miskoop is is het Troost zijn schuld. Is het een topper dan is het zijn succes. Hij doet het niet alleen maar is eindverantwoordelijk. Ik vind het zo knap wat hij doet. En voelt zich niet te groot om naar anderen te luisteren.

4 september 2019 om 15:09

Team die hij om zich heen heeft verzameld? Van Geel heeft Stam en Kuyt naar Feyenoord gehaald. Troost werkt nu slechts samen met de mensen wie er voorhanden zijn bij Feyenoord. Stam en Kuyt hebben gebruik van hun connecties gemaakt. Troost hoefde eigenlijk alleen maar ja te knikken en groen licht te geven maar dat werk hadden ze net zo goed aan een kleuter kunnen overlaten. Had je waarschijnlijk hetzelfde effect gehad als met Troost nu.
Ik denk dat Troost zelf erg weinig invloed heeft gehad op de inkomende transfers.

We gaan het meemaken. Heb in elk geval hoge verwachtingen van 'm en - mede door de financiã«le problemen van San Lorenzo - is hij ook nog voor een behoorlijke gunstige som binnen gekomen ook. De voortekenen lijken in elk geval goed en het zou prachtig zijn als we voor Senesi over enkele seizoenen ook nog eens een mooie transfersom ontvangen. Dat zou dus ook betekenen dat wij én hij goed presteren, want da's natuurlijk het voornaamste van zijn komst.

4 september 2019 om 14:58

Mede door de financiële problemen van San Lorenzo is hij voor een behoorlijk gunstige som binnengekomen zeg je. Is dat ook niet het probleem bij Feyenoord het geval met spelers verkopen? Ik denk dat als bijvoorbeeld bij PSV of Ajax had gespeeld, hij alleen daardoor al voor meer zou zijn verkocht. Ik zie niet echt veel spelers bij Feyenoord rondlopen die de komende jaren echt voor een hoog bedrag verkocht gaan worden. Kokcu is goed maar zal gezien zijn leeftijd nog wel even blijven, Larsson zal geen 10+ miljoen opleveren en ik vraag me af of bijv een berghuis wel voor een hoog bedrag verkocht kan worden. Hoe zie jij dit?

4 september 2019 om 17:48

Ligt er denk ik aan wat jij een leuk bedrag noemt. Ik denk dat niet veel clubs bereid zijn om meer dan 15 miljoen voor berghuis te betalen. Voor Jorgensen zie ik dan meer in om voor een goed bedrag te verkopen maar ik weet niet hoeveel jaren contract hij nog heeft na dit seizoen

4 september 2019 om 17:55

San Lorenzo had acuut geld nodig. Dat is bij Feyenoord absoluut niet het geval. Deze zomer ook gewoon interesse op Berghuis afgewimpeld van PSV dat met velen miljoenen kwam. Zo zwak staat Feyenoord niet in de onderhandelingen.

4 september 2019 om 18:38

San Lorenzo had inderdaad geld nodig maar er was op Senesi ook nog maar een 1 jarig resterend contract. Geheel logisch dat ze hem voor 7 miljoen verkochten aan ons. En de vele miljoenen, 8 tot 10 was een fooi voor Feyenoord om Berghuis naar een concurrent over te laten stappen. Maar geheel eens dat Feyenoord niet zwak staat of is op financieel gebied.

Heel bizar om zoiets te zeggen. Die jongen heeft nog geeneens een minuut gespeeld. Het zit feyenoord diep dat ajax en psv voor veel geld spelers verkopen. Zelfs az verkoopt zijn spelers voor meer geld. Ik vind dat je moet moet uitkijken met zulke gewaagde voorspellingen. Dat een feyenoord fan dat zegt is prima. Maar als timmer zijnde is dat niet slim.

4 september 2019 om 13:23

Het is niet Feyenoord die dit zegt he? Maar de zaakwaarnemers van de beste man.

4 september 2019 om 13:29

Is toch ook niet consequent dat er spelers voor zo veel geld verkocht worden vanuit de eredivisie. De bedragen zijn tegenwoordig sowieso vaak niet representatief voor de kwaliteiten van een speler.

Het is en blijft een speler van Feijenoord, die zelfde speler zou bij Ajax zo wie zo meer waard zijn

4 september 2019 om 13:27

Yep, valt niet te ontkennen. Marktpositie van Ajax ligt velen malen hoger.

4 september 2019 om 14:06

Hij is in ieder geval wedstrijdfit, dat scheelt al

4 september 2019 om 14:42

Hopelijk blijft hij dat ook nadat hij uitgekomen is voor Argentinie.

4 september 2019 om 13:27

Klopt, maar daar gaat het eigenlijk niet over.

4 september 2019 om 13:57

On de tekst halen ze er zelf Ajax bij, dus als je dan toch wil gaan vergelijken....

4 september 2019 om 14:03

Het gaat erom dat Feyenoord volgens Timmer dus een speler heeft die weer eens/eindelijk veel geld (meer dan 20 miljoen) op kan leveren, zoals Ajax al langer doet. Volgens mij kan ik verder geen benadrukking vinden dat Ajax meer zou verdienen aan Senesi dan wij eventueel zouden doen.

4 september 2019 om 14:11

Ik hoop het voor Feijenoord. Hij heeft nog geen bal geraakt voor Feijenoord en er wordt al een verkoopprijs opgeplakt.
Het scheelt dat hij al wedstrijd fit is , dat heeft hij al voor op die andere aankopen.
Maar je hebt gelijk

4 september 2019 om 13:30

Zo verkoopt ajax tegenwoordig bankzitters voor meer dan 20 miljoen

Vind het jammer dat ze hem niet voor 5 jaar vastlegden.

4 september 2019 om 14:29

Dat vind ik ook iets minder Dante, hoe gek het ook klinkt is 4 jaar voor een jonge topaankoop niet heel lang. Meestal tekenen dit soort spelers voor 5 jaar, of zelfs voor 6 zoals Lozano bijvoorbeeld had gedaan toen hij naar PSV ging.

4 september 2019 om 14:43

Zullen tussentijds wel gaan verlengen wat afgesproken is om zijn salaris omhoog te krikken. Enkel om die reden kan ik een 4 jarig contract verklaren.

4 september 2019 om 17:42

Probleem is dat hij nu waarschijnlijk al grootverdiener is, en ook weer niet piepjong. Als hij 1 seizoen goed speelt moet je alweer aan het onderhandelen slaan. Maar ok misschien was dit het hoogst haalbare.

4 september 2019 om 18:00

Ik begrijp je redenering heel goed, maar dit zou de meest logische verklaring (kunnen) zijn. Vond het maar vreemd een 4 jarig contract met een speler die al een jaar gevolgd word en naar het schijnt idem mee is gesproken.

Ja het is en blijft een groot risico. Ze zijn all in gegaan voor deze speler. 7 miljoen is veel geld voor feyenoord. Feyenoord wilt meedoen met ajax en feyenoord alleen is dat alleeb mogelijk door de jeugd goed te laten ontwikkelen. We zullen zien hoe deze serie af gaat lopen. Wat ik wel weet is dat wanneer deze speler flopt er een paar koppen gaan rollen.

20 miljoen betalen de gekken in Engeland, of je moet presteren in de Champions League. Laten we het eerst maar zien...timmer kan onmogelijk zeggen dat dit een aanvulling voor de bank is aangezien hij meewerkte aan de transfer.

Ik blijf het toch gek vinden dat geen Spaanse ploeg het bij Senesi probeerde. Hopelijk is het een voltreffer, net als Tagliafico en Martinez (tot nu toe).

Naja, laten we vooral ff afwachten of hij ook echt presteert op het veld. Fijn dat we in ieder geval een keer een leuke versterking hebben, maar ik had wel heel graag een spits zien komen.

Zou Henk Timmer niet weten dat Ajax zijn toppers voor 50 miljoen plus verkoopt? En bankzitters voor 20 miljoen. ont dit lijkt een prima aanwinst te zijn. Hopelijk maakt de betere versie van Martinez het ook waar.

4 september 2019 om 16:20

1 a 2 zwaluwen maken nog geen zomer.
Volgens mij heeft Ajax ook bankzitters voor 2 miljoen verkocht (aan AZ) en een basisspeler voor een schijntje aan genua.

4 september 2019 om 19:40

Natuurlijk wel een scheve vergelijking. Schone is inmiddels 33 jaar en wou nog een keer een avontuur aangaan waar Ajax aan meewerkte, terwijl De Wit een huis-tuin-en-keuken-voetballer is die geen perspectief heeft op een definitieve doorbraak.

Feyenoord moet het allemaal eerst nog maar eens waar gaan maken, fitheid heeft namelijk ook te maken met kwaliteit. Beetje de waan van de dag om te roepen dat Feyenoord niks onder doet voor een PSV terwijl ze al 2 jaar op rij bijna op 20 ptn achterstand stonden. Ik denk dat PSV dichter in de buurt zit van Ajax dan Feyenoord in de buurt van PSV.

Het is natuurlijk afwachten maar ik volg de argentijnse competitie goed en ik moet zeggen dit is wel 1 van de betere spelers van de competitie misschien wel top 3. Het is altijd maar afwachten hoe zo'n speler zich aanpast en uiteindelijk of het spel hem past wat Feyenoord speelt. Ik vind het meer een speler voor Ajax en snap daarom niet waarom Martinez word gehaald tenminste ik snap het wel want die kan ook op het middenveld spelen iets wat Senesi niet kan! Maar het is mooi misschien kan Stam met zijn ervaring deze jongen een wereldtopper maken!

Dat kan Timmer mooi zeggen, maar Feyenoord heeft al moeite om sterkhouders te verkopen voor meer dan 15 miljoen euro en dan is dit ook nog eens een verdediger (die overigens zelden de hoofdprijs opleveren). Ik geloof best dat dit een goed talent is, maar laten we eerst even afwachten hoe die jongen het doet voor we er weer allerlei labels aan plakken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren