Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hirving Lozano behoort tot de beste tien aanvallers ter wereld’

Laatste update:

Hirving Lozano wordt bij Napoli een sensatie, zo denkt Jesús Martínez Patino, voorzitter van zijn oude club Pachuca. De preses spreekt tegenover Tuttomercatoweb vol lof over de vleugelspits van PSV, die volgens diverse Nederlandse media voor ongeveer veertig miljoen euro naar Napels gaat verkassen.

De transfergeruchten rond Lozano worden ook bij zijn voormalige club Pachuca nauwlettend in de gaten gehouden: de Mexicaanse club deelt voor twintig procent mee in de transfersom. "Lozano is absoluut klaar voor de sprong naar Napoli", aldus Patino. "Met hem erbij maakt de club een grote kans op de Scudetto (het kampioenschap, red.). Hij gaat het heel goed doen in de Serie A."

Volgens de president van Pachuca behoort Lozano tot de absolute wereldtop. "Hij hoort bij de beste tien aanvallers ter wereld. Hij is een geweldige aanvaller die Napoli in alle opzichten zal versterken." Patino kijkt niet op van de interesse van de Italianen in Lozano. "Hij is altijd begeerd geweest door andere clubs, ook toen hij hier speelde. Ik herinner me dat clubs uit Engeland, Spanje en Frankrijk zich meldden."

Uiteindelijk vertrok Lozano in de zomer van 2017 naar PSV. "Zijn cijfers tonen aan dat het een ongelofelijk goede keuze was van hem. Hij heeft veel doelpunten en assists in de Eredivisie op zijn naam staan", zegt Patino, die ziet dat de aanvaller erg populair is in Mexico. "Hij zal altijd een icoon zijn voor Pachuca en het Mexicaanse voetbal, deels dankzij zijn geweldige WK van vorig jaar. Je zult zien dat hij ook bij Napoli veel shirtjes gaat verkopen."

Gaat Hirving Lozano slagen bij Napoli?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gek, ik vind Bergwijn beter. Dan zal Stevie wel top 5 zijn zeker samen met Ronaldo, Messi, Neymar & Hazard.

14 augustus 2019 om 19:22

Dan hebben we met Lozano, Bergwijn, Tadic en Ziyech toch een aantal wereld aanvallers in de competitie..

14 augustus 2019 om 19:26

Ja, dat klopt trouwens ook echt. Dat hebben we vorig jaar wel gezien. Je mist Neres nog btw.

14 augustus 2019 om 20:21

@messib: tadic is behoorlijk mislukt bij fc middelmaat in de pl. Ziych, momenten voetballer pur sang. Bergwijn veel potentie. Kwestie van tijd. En ja, lozano heeft duitsland op het aller aller hoogste podium mede uitgeschakeld. Vind 42 veel te weinig. Mind you, milik was bankzitter bij ajax toen ie voor 30mio vertrok. En kijk hoe die toen presteerde tot aan zn blessure. Lozano gaat heel ver kome .

14 augustus 2019 om 20:45

Ben jij toevallig een PSV'er, MartinaRody?

14 augustus 2019 om 20:48

@Martina ik heb bij jouw reacties altijd het geviel dat je cynisch bent en ik hoop het ook voor je. Tadic mislukt in de PL?? Maar bij Lozano zeggen dat hij mede Duitsland heeft uitgeschakeld dus is hij meer waard dan 42. Lozano heeft 1,5 jaar goed gepresteerd in de ED en vaak niet thuis gegeven in Europees verband om zijn laatste half ja bij PSV op alle flanken ondermaats te presteren. Lozano is een leuke creatieve speler die liefst voor Lozano speelt.

14 augustus 2019 om 21:06

Lozano is een leuke speler voor de subtop van een Europese competitie ook niet meer dan dat.

Was Demy de Zeeuw dan ook een wereldspeler, omdat hij ook in de halve finale op het WK 2010 stond tegen Uruguay? Als we zulke vergelijkingen er bij gaan halen dat Lozano het ver schopte op het WK tegen Duitsland zo ken ik er ook nog wel meer.

14 augustus 2019 om 21:06

Tadic is niet mislukt in de PL? Dit was al jaren zijn plan? Opvallen bij Southhampton om zo op de radar van ajax te verschijnen? Geloof je het zelf?

14 augustus 2019 om 21:09

"was Demy de Zeeuw dan ook een wereldspeler, omdat hij ook in de halve finale op het WK 2010 stond tegen Uruguay?"

Heeft Demy in die wedstrijd gescoord dan, of viel hij alleen maar op omdat zijn kaak kapot geschopt werd door een Urugyuaan (waarna hij trouwens ook nooit meer zijn oude niveau heeft bereikt)? Oftewel, doelpunten vallen nu eenmaal op. Zo werken die dingen.

14 augustus 2019 om 21:11

@martina. Ajax heeft je echt in haar greep he. Man man man.. Tijd is rijp om naar psychiater te gaan jongen. Laat t daar allemaal uit, miss kan je weer zonder haat functioneren.

14 augustus 2019 om 21:23

@Bommel wat doe jij een rare tegenstelling. Tadic speelt bij Southampton meer dan 30 wedstrijden per seizoen en was daar belangrijk en hoefde niet weg. Is dat dan mislukt in jouw ogen? Geloof je het zelf??

14 augustus 2019 om 21:23

@MartinaRody

Haha, wat laat jij je hier de laatste weken kennen zeg. Wordt je demoon Ajax je teveel? Laat het los kerel, voordat deze kwelgeest je leven nog meer gaat beheersen en uitdrijving noodzakelijk wordt.

14 augustus 2019 om 21:24

En vergeet Dolberg niet hé. Die kan ook aardig ballen.

14 augustus 2019 om 22:21

Ik haalde maar een voorbeeld aan, en doelpunten vallen zeker op. Dit was meer een reactie op Martina waar ik het echter niet mee eens ben. Het is echter niet een garantie dat je een doelpunt in de halve finale maakt dat je opeens miljoenen moet gaan kosten. Al lijkt dat soms wel de werkelijkheid

14 augustus 2019 om 22:25

@thamike.
Ik geloof niet da Tadic naar de PL is gegaan om bij Southhampton niet ''weg te hoefen''. Tadic een beetje kennende streeft hij naar het hoogste. Blijkbaar kwam er niemand voor hem ondanks zijn basisplek bij Southhampton. Er zijn namelijk wel meer spelers die in de basis stonden bij die club in die tijd. Twee daarvan werden opgepikt door Liverpool en wonnen afgelopen jaar de CL. Dat noem ik slagen. Eieren voor je geld kiezen als Ajax komt en terugkeren in de Eredivisie niet.
Als we jouw maatstaf hanteren kan je Tadic degraderen naar een speler als Pieters die alles er uit heeft gehaald en nog steeds doet. Of je kunt gewoon erkennen dat Tadic een redelijk mislukt avontuur heeft gehad in Engeland(in zijn laatste seizoen 36 wedstrijden 6 goals 3 assist), niet opviel bij de top en zich geweldig herpakt heeft bij Ajax en nu sterker is dan ooit. Ik denk dat hij meer recht heeft op dat laatste.

14 augustus 2019 om 23:03

Helaas hebben we het niet mogen aanschouwen maar ik vraag me toch echt af of die twee de CL hadden gewonnen als Ajax de boel dicht had gehouden in de laatste minuut tegen Spurs. Want wat had je dan voor verhaal gehouden ook? Tadic kreeg vorig jaar een 10 toen hij met Ajax Real uitschakelde.

@MartinRody. Zozo Lozano speelde op 't hoogste podium. Wat deed Tadic en consorten tegen Real, Juventus, Bayern etc dan? Was dat oefenen in de intertoto?

14 augustus 2019 om 23:53

@Bommel jij gaat nu een hele andere discussie aan. Jij stelt dat hij mislukt is en dat betwist ik. Dat jij een andere definitie van mislukt heb kan maar dat is heel wat anders als het hoogst haalbare nastreven. Daarnaast heeft Tadic een paar leuke aanbiedingen uit Engeland en Spanje gehad maar keus hij bewust voor Ajax. Hij is geen jonge God meer en heeft volgens mij een goede keuze gemaakt. Hij kon na zijn CL jaar bij Ajax ook weer weg maar tekent gewoon 7 jaar bij. Norm het maar mislukt,

15 augustus 2019 om 01:50

Lozano is een topper die je met Angelino en LDJ niet zo maar even vervangt. Daarbij zo populair in Mexico en in Amerika bij de grote Mexicaanse gemeenschap. Dat het een grote aderlating is

15 augustus 2019 om 07:06

bommmel, Tadic zijn familie wilde weer terug naar Nederland. Nederland is nog niet zo'n slecht land om je kinderen te laten opgroeien, en dan is het maar net wat je belangrijker vind. Dat is dus de hoofdreden waarom Tadic naar Nederland wilde, Je kunt hier vast nog wel wat over vinden op het internet.

14 augustus 2019 om 19:51

Bergwijn verkeert anders ook al maanden in een vormdip, de manier waarop hoe hij de 10-positie invult is in 1 woord dramatisch te noemen.

14 augustus 2019 om 19:58

Bergwijn vind ik echt veel minder ver. Leuk aan de bal maar zijn rendement is niet best. Echt zwaar onder de maat al half jaar lang.

14 augustus 2019 om 20:20

Inderdaad. Dat is zijn punt. Het niveau van Lozano ligt daarvan natuurlijk ook veel lager.

15 augustus 2019 om 00:25

De beste man behartigd ook de belangen van Pachuca en die hebben baat bij een grote deal. Dus hij probeert zo de prijs op te drijven(denk niet da t het lukt hoor maar toch). Dit soort berichten zijn nooit ongunstig voor Psv.

15 augustus 2019 om 00:38

Inderdaad. Doorverkooppercentage. Dacht ik ook gelijk aan.

Nog niet misschien. Begrijp me niet verkeerd, Lozano is een leuke speler, maar hij hoort echt never nooit tot de top 10.. Ik vind Lozano een speler die vooral voor zichzelf speelt. Is heel goed in het naaien van kaarten, gaat vaak neer als een stervende zwaan en heeft echt 0 overzicht. Wat dan wel weer goed is aan Lozano is zijn snelheid en zijn doelgerichtheid. Ik maak me alvast op voor de kritiek op deze reactie..

14 augustus 2019 om 19:42

Kritiek zal wel meevallen aangezien dit de perfecte omschrijving van Lozano is

Overigens is hij natuurlijk nog geen top 10, maar hij is nog jong. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Vind hem eigenlijk wel een typische Napoli speler. Hoop dat hij gaat doorgroeien.

14 augustus 2019 om 20:32

hoezo kaarten aan naaien moeten die verdedigers op tijd komen ??

14 augustus 2019 om 20:58

Kaarten aannaaien omdat hij scheidsrechters door als een stervende zwaan neer te gaan en overdreven lang te blijven liggen, wilt overhalen om een kaart te trekken.

14 augustus 2019 om 20:52

Ik noem zulke spelers niet goed maar lastig. Kracht en snelheid als wapen maar aan de bal en overzicht zwak.

15 augustus 2019 om 07:39

Als je op de counter speelt en van super snelle spelers houdt die ook nog eens het fysiek mee hebben is Lozano in die top 10 niet zo heel gek hoor. Want voor een speler met die snelheid kan hij ook nog bestwel goed passen.

15 augustus 2019 om 11:36

Ben je serieus Martijnovic? Lozano echt in de top 10? Daarnaast, Lozano heeft totaal geen overzicht.

16 augustus 2019 om 13:42

ajax1812 deze maniertjes van Lozano worden wel snel af geleerd in Italië,kijken of hij dan weer kaarten wil aan naaien,vervelend mannetje,nou is hij toch naar de verkeerde competitie gegaan.

Dit lijkt me meer een opmerking om er hopelijk voor te zorgen dat Napoli nog net iets meer betaalt, al zal het absoluut geen effect hebben. Maar deze uitspraak berust natuurlijk totaal niet op de waarheid en is niet serieus te nemen. Hij behoort tot de top 5 aanvallers van de Eredivisie, maar weet echt niet of ik hem wel in de top 3 zou zetten.

14 augustus 2019 om 19:26

Ik in ieder geval niet tadic bergwijn ziyech neres vind ik beter en dan reken ik van de beek niet eens mee.

14 augustus 2019 om 19:39

Neres nog niet. En vd Beek gaat nooit zo'n grote speler worden als Lozano. Hij kent een slechte reeks, maar iedereen die hem op afgelopen WK zag voetballen weet dat het een grote gaat worden.....

14 augustus 2019 om 19:44

Van de Beek ik al een grotere speler dan Lozano, als hij ook Mexicaans was geweest had hij minimaal net zoveel interlands. En daarbij heeft van de Beek interesse van echte absolute topploegen en Lozano van Europese subtoppers.

14 augustus 2019 om 19:46

Als je ook kijkt naar rendement dan zou Lozano samen met Bergwijn, Berghuis en Tadic tot de top van de eredivisie-aanvallers behoren, met kop en schouders boven de rest uit. Ziyech vind ik persoonlijk veel te veel balverlies lijden en Neres is er nog lang niet. Bij Neres denk ik wel dat hij nog beter kan, Ziyech zit denk ik aan zijn top het is niet voor niets dat geen enkele topclub hem wil hebben.

14 augustus 2019 om 19:49

@ Joey91, Vind je dat echt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je zonder clubvoorkeur kijkt je zegt dat vd Beek beter is dan Lozano. De eerste anderhalf jaar was fantastisch bij Lozano en er werd na het WK gesproken over transfersommen van 70-80 miljoen. Laatste halfjaar was hij wat uit vorm maar alle vertrouwen dat dit terug komt.
Van de Beek mist voor het doel echt overzicht, schotkracht en precisie. De interesse van Real is er, maar wat mij betreft onbegrijpelijk. Wellicht niet voor niets dat het nog steeds niet concreet wordt.

14 augustus 2019 om 19:55

Joey

Lees dat zo vaak. 'van de Beek is beter/veel verder dan Lozano'.

Groter in wát dan precies eigenlijk. Pak de statistieken er even bij. Lozano scoort meer goals en geeft meer assists dan Van de Beek. Heeft meer interlands dan Van de Beek, die niet eens basisspeler is in oranje. Daarnaast heeft Lozano indruk gemaakt op een WK, in de Confederations Cup en gaf hij zijn visitekaartje af in de CL.

Dus exact wát maakt Van de Beek 'een veel grotere speler' eigenlijk??

14 augustus 2019 om 19:56

Maar als je een half jaar niet presteerd kan je niet teren op een jaar geleden of gaan we nu ook dolberg voor 50 miljoen verkopen omdat hij 2 jaar geleden top presteerde in El?

14 augustus 2019 om 20:00

@cheesie: Neres heeft vrijwel dezelfde stats als Bergwijn over de afgelopen 2 jaar, hoezo is de een er nog lang niet en steekt de ander er met kop en schouders bovenuit?! Die logica ontgaat me volledig. Enfin, als je gewoon met droge ogen durft te beweren dat niet 1, niet 2, niet 3, maar liefst 4 (!!) spelers 'met kop en schouders' boven Ziyech uitsteken dan gaat er iets goed mis daar bovenin. Hij is al 5 seizoen op rij direct betrokken bij 25+ goals, vorig jaar zelfs bij 45 (!) en creëert al 3 jaar op rij de meeste kansen in de ED. Alsjeblieft zeg..

14 augustus 2019 om 20:17

Constant Kante Van de Beek heeft dan weer veel meer indruk gemaakt in de CL door belangrijke goals te scoren bij Juventus en Spurs en ook uit bij Madrid speelde hij een puike pot en gaf hij nog een assist. Overigens vind ik interlands niet echt een argument. Mexico heeft weinig echt goede voetballers (wereldtop) terwijl je bij Oranje al middenvelders van Barcelona en Liverpool hebt lopen. Daarnaast is Donny ook 2 of 3 jaar jonger, dus logisch dat hij minder interlands heeft.

14 augustus 2019 om 20:20

Cheesie als je naar rendement (per minuut) kijkt dan staan Ziyech en Neres gewoon boven bergwijn en berghuis.

14 augustus 2019 om 20:30

Constant Kanté.

Tuurlijk scoort Lozano meer goals en geeft hij meer assist, want hij is dan ook een aanvaller. Daarbij heeft van de Beek met Wijnaldum, Propper, Vilhena bij Oranje betere concurrenten dan Lozano bij Mexico op de vleugels met Lainez, Corona etc.

Donny van de Beek gaat vanaf nu ook echt wel een basisplek krijgen bij Oranje na zijn sterke ontwikkeling, dus laten we over 2 jaar weer praten en kijken wie dan verder is. Donny heeft zich ook nog in tegenstelling tot Lozano laten gelden in de CL, daar waar Lozano alleen opviel met zijn duikelingen en schwalbes

14 augustus 2019 om 20:42

Om te beginnen is Lozano ouder, dus is hij al iets verder in ontwikkeling. Ten tweede is Lozano een voorhoedespeler en van de Beek een middenvelder. Maar van de Beek is verdedigend beter, heeft oog voor zijn medespelers en scoort veel goals voor een middenvelder.
Over de wedstrijd tegen Duitsland: die waren toen zo slecht dat iedereen er van kon winnen. Lozano gaf, in tegenstelling tot van de Beek, geen visitekaartje af in de Champions League...

14 augustus 2019 om 21:04

"constant Kanté. Tuurlijk scoort Lozano meer goals en geeft hij meer assist, want hij is dan ook een aanvaller"

Precies ja! Dus waarom ga jij hem dan in hemelsnaam met Van de Beek vergelijken eigenlijk?

Dat Van de Beek 'concurrentie' heeft van Vilhena vind ik geen sterk argument eigenlijk. Oranje heeft niet een beste periode achter de rug en jij doet nu net alsof er in oranje vijf wereldsterren rondlopen die de arme Van de Beek uit de basis van oranje hielden. Als Donny zo goed was, stond hij ook bij oranje n de basis. En je onderschat Mexico ook enorm. Chucky staat daar echt niet basis omdat de rest om hem heen matig is en er geen andere wingers rondlopen.

Dat Donny 'echt wel een basisplek gaat krijgen' in oranje is daarnaast ook al vet glazen bol werk. Hoezo weet jij dat? Frenkie's plek lijkt mij gegarandeerd maar als Donny naar Real gaat en daar twee seizoenen vooral op de bank zit gaat hij Wijnaldum of Frenkie niet uit de basis spelen. En Propper ook niet. Dus inderdaad, we zullen het wel zien dan over twee seizoenen.

Tenslotte neem ik je opmerking over duikelingen en schwalbes al helemaal niet serieus. Kom op joh, is dat echt de kern van jouw reactie? 'lozano kan alleen maar fopduiken maken en verder kan hij niks'?? Dat ga je niet menen natuurlijk.

14 augustus 2019 om 21:07

maya

"om te beginnen is Lozano ouder, dus is hij al iets verder in ontwikkeling. Ten tweede is Lozano een voorhoedespeler en van de Beek een middenvelder"

Precies, allemaal verschillen! Dus waarom wil jij ze dan met elkaar vergelijken????? Overigens mis ik in je vergelijking dat Donny maar een handvol interlands speelde en Lozano heel veel waarin hij ook op het hoogste niveau scoorde.

Los daarvan, het gaat er niet om of jij vindt wie er nou visitekaartjes afgaf en wie niet. Het gaat erom wat de scouts van de clubs die kopen vinden. Kennelijk vinden scouts van veel clubs het werk dat Lozano leverde wél indrukwekkend.

14 augustus 2019 om 21:11

Wel indrukwekkend? je doet alsof het grote napoli interesse heeft in Lozano en het kleine real interesse heeft in van de beek.

14 augustus 2019 om 19:53

Natuurlijk is dit een praatje om meer geld in het laatje te krijgen. Als de beste man gelijk zou hebben dan is 40 miljoen voor een top 10 aanvaller van de wereld het koopje van het jaar

Die kerel heeft een zonnesteek. Lozano is absoluut een goede speler en ik zie hem ook wel slagen bij Napoli, maar Lozano behoort naar mijn mening niet eens bij de beste 30 aanvallers ter wereld en iets zegt me dat velen het met me eens zullen zijn. Ik denk niet dat die man beseft hoe matig het algemene niveau in Nederland is. Dat rendement zegt dus wel wat, maar lang niet genoeg.

Dat is natuurlijk absurd. In potentie gaat hij ook niet bij de beste 10 komen.
Probeert misschien met deze woorden nog even paar miljoentje bij de transfersom op te praten met de 20% waar zij recht op hebben

Mooi praatje van de president van zijn oude club die uiteraard heel objectief is...
Wij van WC eend... Maar je kan ook overdrijven natuurlijk...

Deze man is zeker geinterviewd toen hij een paar slokken teveel op had.. Alleen al in de Eredivisie lopen er minstens 4 rond die beter zijn dan Lozano

14 augustus 2019 om 19:32

Noem er eens vier op dan. Lozano wordt zo ondergewaardeerd door zijn mindere periode plus het feit dat de meeste een hekel hebben aan zijn theatrale gedrag. Maar knalt er toch ieder seizoen weer 20 in voor je.

14 augustus 2019 om 19:35

Neres, Ziyech, Bergwijn en Tadic.

14 augustus 2019 om 19:36

Tadic Berghuis Neres Bergwijn Ziyech

14 augustus 2019 om 19:37

Bergwijn, Tadic, Ziyech en neres.

14 augustus 2019 om 19:42

Iedereen noemt blind Bergwijn. Maar die speelt toch ook redelijk belabberd laatste tijd? Met de uitstraling van een natte pannenkoek.....

14 augustus 2019 om 19:57

Neres beter?? Niet mee eens.

Tadic, Bergwijn en Ziyech valt over te praten, al is Lozano op tadic na productiever dan al die andere spelers. En dat voor een speler die vooral rechtsbuiten speelt. Tadic heeft ook heel veel als centrumspits gefungeerd.

14 augustus 2019 om 20:07

Lozano is niet productiever dan Berghuis, ook een rechtsbuiten. Ik vind het eerlijk gezegd gewoon een beperkte speler, neusje voor de goal maar bij lange na niet genoeg techniek voor de echte top. Hij is nu ook alweer ruim een half jaar ongelooflijk aan het stuntelen, je hebt er helemaal niks aan. Denk dat ie bij Ajax ook niet goed had gerendeerd. Maar we gaan het allemaal zien, als ie echt zo goed is zal ie dat bij Napoli wel aantonen.

14 augustus 2019 om 20:14

Niet productiever dan Berghuis? Lozano heeft in de afgelopen 4 seizoenen zo'n beetje evenveel competitiedoelpunten gemaakt als Berghuis in zijn hele carriere. En dan te bedenken dat de Mexicaanse competitie verdedigend sterker is dan de Eredivisie.

14 augustus 2019 om 20:58

Aad

"lozano is niet productiever dan Berghuis, ook een rechtsbuiten."

Hoezo is 34 goals in 59 wedstrijden niet meer dan 30 goals in 64 wedstrijden? Of noem jij iemand die meer goals maakt dan een speler niet 'productiever'??

En je opmerking over 'techniek hebben' slaat in dit verband ook nergens op. Als transfersommen bepaald worden door techniek, dan zou je dus Soufiane Touzani voor 150 miljoen moeten verkopen.

Productie is productie en het selling point van Lozano is nu eenmaal zijn goals die hij maakt, als winger. Heeft dat daarnaast ook al laten zien in de CL, het WK en de Confederations Cup. Prima dat jij hem dan een gebkrekkige techniek vind hebben, maar kennelik is zijn scorende vermogen opgevallen en heb ik nergens gelezen dat er buitenlandse clubs met 40 miljoen klaar staan voor Berghuis.

15 augustus 2019 om 00:52

Los van die 4 in de ED, kan ik zo 20 spelers uit de losse pols opnoemen die op dit moment beter zijn dan Lozano

Bizar dat een club met een doorverkooppercentage zo'n uitspraak doet om nog zoveel mogelijk geld voor Lozano te kunnen krijgen!

14 augustus 2019 om 20:02

eeeeeeh, jij vindt het bizar dat een voorzitter probeert om nog meer geld te krijgen voor zijn club door dit soort dingen te roepen?

Ik bedoel, ik vind ook dat het nergens op slaat verder, maar jij snapt dat niet? Seriously? Is toch zo klaar als een klontje. Dacht jij dat Overmars de dingen die hij roept in de media allemaal echt meent en dat hij zich niet houdt aan de ijzeren wetten die hem verbieden om beursgevoelige informatie te houden en daarnaast ook 'onderhandelt' met clubs via de media en dus alleen maar dingen roept die in het belang van de club zijn??

14 augustus 2019 om 20:08

Ik zou het bizar vinden als Overmars bijvoorbeeld een uitspraak doet over Eriksen dat hij 1 van de beste middenvelders ter wereld is als hij op het punt staat een transfer te maken. En dat Ajax dan mee kan profiteren via een doorverkooppercentage.

14 augustus 2019 om 20:52

Jij vindt het bizar dat een official geld in het laatje probeert te krijgen? Okay, helder. Nou ja, ik vind het vooral een opzichtige en doorzichtig verhaal, dat ik niet serieus neem. Maar ik snap wel waar de man mee bezig denkt te zijn ja. En dat motief is zo helder als wat. Dat je dat bizar vindt, vind ik dan weer bizar.

Heeft deze man ook een eigen stand-up comedyshow? Grappige man!

Messi - Suarez - Sterling - Sane - Aguero - Bernardo Silva - Mahrez - Gabriel Jesus - Neymar - Cavani - Mbappe - Kane - Son - Firmino - Salah - Manã© - Cristiano Ronaldo - Bernadeschi - Mandzukic - Higuain - Dybala - Douglas Costa en zo kan ik waarschijnlijk nog wel tien minuten doorgaan zijn allemaal een aantal niveautjes beter dan Lozano.

14 augustus 2019 om 21:07

Allemaal middelmaat of vergane glorie. Lozano is DE man. DE speler. Oke oke misschien is Messi beter, maar die wordt ook een dagje ouder. Mark my Words; Lozano wint komende 5 jaar alles wat er te winnen valt.

14 augustus 2019 om 22:36

Ik heb morgen om half 9 een afspraak voor je gemaakt bij de dokter Bart, het gaat niet goed met je kerel!

15 augustus 2019 om 00:59

Je had duidelijk geen zin meer om door te typen, ik ga wel door; Griezmann, Lacazette, Dembele, Hazard, Coutinho, Aubameyang, Richarlison, Ziyech, Tadic, Mertens, Insigne, Isco, James, Gnabry, Sancho, Asensio,

Toen ik de titel las, dacht ik al dat het een uitspraak van een Mexicaan was. Niet bijster objectief. Lozano is een goede speler, maar dit slaat nergens op

Ik denk dat Napoli aan zijn aanhang wil uitleggen waarom ze zo veel geld voor Lozano over hebben. Hij hoort echt niet tot de beste aanvallers van de wereld. Hij zal Napoli ook geen kampioen maken. Maar hij zorgt wel voor een financiele klapper door merchandizing omdat hij zo populair is in Mexico...

Beste 10 is overdreven, maar hij is een hele goede speler, beste van de Eredivisie, met Tadic. Heeft het al laten zien op WK. Goede statistieken. Verwacht dat hij het heel goed gaat doen bij Napoli. Hij verdient het om in een betere competitie te spelen dan de Eredivisie. Triest hoe goede spelers in Nederland afgezeken worden.

Die heeft aan het spul van El Chapo zitten snuiven .

Ach, de beste man is fan en ietwat chauvinistisch, zo zijn er ook Nederlanders die hun eigen landgenoten hoger inschatten dan "de rest van de wereld" dat doet of fans die de spelers van hun club beter vinden dan die van anderen. Zo ben ik groot fan van Boadu en vind ik die beter dan Dolberg en Malen, maar ja, dat betekent niet dat dat ook echt zo is.

Gewoon niet teveel aandacht aan besteden

De Ajacieden buitelen als een stel losgeraakte buffels over elkaar heen, om maar zonder enige gene te verkondigen dat tadic, Ziyech en weet ik veel wie beter is dan onze Lozano. Luitjes, relax, dit bericht is natuurlijk ontzettend gekleurd en bedoelt om de waarde van Lozano en de ego van de voorzitter te vergroten. Rustig, kalm en yolo.

Messi, Ronaldo, Griezmann, Suarez, Benzema, Bale, Hazard, Neymar, Mbappe, Cavani, Rashford, Pedro, Lacazette, Aubameyang, Aguero, Sterling, Sane, Sanchez, Lewandowski, Pulisic, Sancho, heb ik er al tien ??

Messi
Suarez
Griezmann
Benzema
Hazard
Salah
Mbappe
Neymar
Mane
Aguero
Sterling
Sane

Dat zijn er 12 en zijn allemaal beter dan Lozano.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren