Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ziyech zou daar nu toch perfect passen, achter Lacazette en Aubameyang?’

Laatste update:

Arsenal kan niet terugkijken op een geslaagd seizoen. The Gunners hoopten zich via het winnen van de Europa League te plaatsen voor de Champions League, maar in de finale was Chelsea woensdagavond met 4-1 te sterk. De analisten van FOX Sports bespraken na afloop hoe Arsenal volgend seizoen de aansluiting met de top kan vinden en Hedwiges Maduro denkt dat de ploeg erop vooruit zou gaan met Hakim Ziyech in de gelederen.

In Baku was Mesut Özil opgesteld als voorste middenvelder van Arsenal, maar de analisten zijn niet onder de indruk van de Duitser. "Ik las een statistiek over Özil: sinds december 2017 heeft hij in de wedstrijden tegen de clubs uit de top zes geen doelpunt gemaakt en geen assist gegeven", aldus Arnold Bruggink. "Özil is ook een speler om gek van te worden", vult Kenneth Perez aan. "Het is zo'n mooie speler, maar hij oogt ook ongeïnteresseerd. Er zit bij hem geen vuur in; hij straalt niet uit dat hij zichzelf echt wil laten zien."

"Met zijn energie zou Ziyech nu toch perfect passen daar, achter Alexandre Lacazette en Pierre-Emerick Aubameyang?", vraagt Maduro zich af. Perez betwijfelt echter of Ziyech de juiste speler is voor Arsenal. "Het lijkt me niet zo onlogisch om te twijfelen als een Eredivisie-speler een stap maakt naar zo’n grote club. Het is niet zo dat alle individuele spelers van Ajax nu zo goed zijn, dat ze opeens allemaal bij absolute topclubs terecht kunnen. Maakt Ziyech Arsenal beter? Is hij de speler die Arsenal een plek in de top drie gaat bezorgen."

Maduro stipt aan dat Arsenal 'net onder' de Europese top zit en dat Ziyech dat niveau wel aankan. "Het is wat anders als hij bijvoorbeeld meteen naar Manchester City of Barcelona zou gaan. Ik denk dat hij het beter zou doen dan Özil, dit seizoen", aldus de voormalig middenvelder. "Bij Ajax zijn Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong de absolute topspelers. Die kun je in elk team neerzetten. Spelers als Ziyech en Donny van de Beek moeten echt een team zoeken dat qua speelstijl bij ze past. En ik denk dat Ziyech wel bij Arsenal zou passen: het is een ploeg die aanvallend en voetballend wil spelen. Hij moet niet naar een ploeg die inzakt, zoals Everton."

Zou Hakim Ziyech bij Arsenal passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat dat precies is wat Arsenal nodig heeft het gif en de briljante ballen van hakim! Hij zou ozil zoals die nu speelt uit de basis spelen!!

29 mei 2019 om 23:54

Alleen jammer dat Arsenal nu een heel erg bescheiden transferbudget heeft voor de komende zomer. Daarin lijkt een speler als Ziyech mij nou niet echt de eerste prioriteit. Hoe je het went of keert, Arsenal maakt altijd wel goals. Het overduidelijke probleem is de verdediging en daar hoort gewoon 100 tot 150 miljoen in geïnvesteerd te moeten worden, maar dat kan nu wel vergeten worden.

30 mei 2019 om 00:15

Wat Arsenal nodig heeft Is een fatsoenlijke systeem. Ze werden overlopen op dat middenveld, schandalige tactiek van emery. Je zag duidelijk dat het niet ging n de eerste helft. Al het gevaar kwam doof lange ballen na laca. Ziyech zal niks veranderen daar. Verder moet Arsenal hun hele defensie vernieuwen en verbeteren. Met andere woorden; niet zo gierig doen!!

1 juni 2019 om 02:12

Las laatst dat ze maar 45 miljoen te besteden hebben deze zomer

Ziyech moet niet naar Arsenal, die heb je de afgelopen 15 jaar met elk jaar verder zien afzakken. Ziyech kan beter naar een Bayern of Liverpool als die interesse hebben.

29 mei 2019 om 23:17

Eens. Arsenal gaat niet om absolute hoofdprijzen spelen. Als Bayern een serieus plan heeft dan zou dat een perfecte stap zijn. Zoals Ziyech zich momenteel ontwikkelt kan hij een sleutelrol gaan vervullen in Munchen.

30 mei 2019 om 19:29

Arsenal is zo'n beetje wat hier in Nederland AZ is.. Hij moet gewoon lekker bij ons blijven, hij heeft hier een basisplaats die hij ook noet zomaar zal verliezen, je speelt altijd voor de titel en gezien de weg die Ajax is ingeslagen kun je best structureel overwinteren in de CL..

29 mei 2019 om 23:43

15 jaar, toe maar... Spelen ze in de League One ondertussen?

30 mei 2019 om 01:47

@samcro

Het is niet alsof ik een voetbalzone account heb om Arsenal af te kraken, maar het is gewoon zo. Arsenal is al sinds Bergkamp gestopt is elk jaar structureel zwakker. Je zou kunnen concluderen dat het misschien de top in de PL steeds sterker word, maar dat valt ook nog best mee. Er waren tijden dat Arsenal speelde om het kampioenschap, toen speelde ze een tijdlang voor de CL ticket, en nu spelen ze in de Europa League.. Je zou kunnen zeggen dat de League One een kwestie van tijd is? Niet zo op je pikkie getrapt zijn joh...

30 mei 2019 om 16:30

Ze spelen nog steeds om CL-plek, zijn er 1 punt vanaf geëindigd. Staan dit jaar in een Europese finale die ze helaas wanhopig verliezen. Als ze hem hadden gewonnen dan was precies het tegenovergestelde gezegd..

30 mei 2019 om 16:52

@TILBURG013

Ik heb Arsenal jarenlang gegund. Afgezien van die paar Fa cups stellen ze altijd teleur. Ik heb nooit vertrouwen erin gehad dat ze zouden winnen van een Chelsea, ze verliezen namelijk altijd van van Chelsea. Ze hebben me in de afgelopen 15 jaar nauwlijks verrast. Jaa, 1x in de CL toen ze Barca versloegen met 3 - 1.. Om vervolgens in de return geslacht te worden als makke lammetjes.

30 mei 2019 om 20:31

Laatste 10x hebben ze 3x verloren.

31 mei 2019 om 00:39

@Samcro

Dat is niet slecht, maar hoevaak hebben ze van die 10 gewonnen dan? Anyways, Arsenal brengt al jaren te weinig, dat is gewoon zo. Erg zonde, als je ziet wat voor prachtige spelers ze hebben gehad.

30 mei 2019 om 01:49

Liverpool wilt Fekir hebben en die schat ik hoger in dan Ziyech en Bayern lijkt geïnteresseerd te zijn in Havertz.

30 mei 2019 om 01:53

Fekir is minder dan Ziyech en zéér blessure gevoelig. Daarnaast kan hij niet pressen en is hij te lui om mee terug te verdedigen met z'n diva gedrag. Klopp kan daar niet tegen. Liverpool zal Fekir nooit meer halen.

30 mei 2019 om 02:12

@tegelen27

De kans dat ze Havertz dit jaar laten gaan is wel klein, zeker nu ze CL voetbal hebben gehaald in Leverkussen. Lyon vroeg daarnaast belachelijk veel afgelopen zomer voor Fekir. Met een beetje geluk betaal je voor Ziyech de helft, en heb je een speler die meer dan capable is in zijn creativiteit en ook hard werkt voor je ploeg. Het ligt in iedergeval niet aan Ziyech dat Ajax niet in de finale staat. Heb je hem gezien tegen Tottenham, beste man bij Ajax... En dat tijdens de ramadan.

30 mei 2019 om 12:21

Ik las onlangs dat real ook interesse heeft.Eerlijk gezegd vind ik het echt niet zo vreemd.Met een Cassimero in een team.Persoonlijk vind ik hem beter bij een Juventus passen.

Slechter dan Özil kan ook niet nee. Helaas zou Arsenal hiermee bijna haar gehele budget moeten gebruiken voor Ziyech. Dat gaat ook niet gebeuren.

30 mei 2019 om 00:00

Het is toch te triest voor woorden dat Arsenal niet genoeg budget heeft om een speler als Ziyech erbij te halen...? Dat kan toch niet man! Verschrikkelijk. Ik ben echt bang dat we alleen nog maar verder zullen afglijden de komende jaren...

30 mei 2019 om 10:14

Toch gek dat Ozil zo ver is afgezakt bij Arsenal. Bij Real maar ook zijn eerste jaar in Londen was hij briljant!

Laten we hopen dat de geruchten dat Real Auba voor 85 miljoen wil kopen waar zijn. Arsenal kan elke cent gebruiken om dit team helemaal opnieuw op te bouwen. 85 miljoen voor een speler van 29 zou een mooi begin zijn.

Ziyech zou eventueel een optie kunnen zijn (al ben ik niet zijn grootste fan), maar waarom zou hij Europa League willen spelen? Haal eerst maar eens wat degelijke verdedigers.

29 mei 2019 om 23:26

Hoop dat die geruchten waar zijn, met dat geld kan je idd investeren in verdedigers. Min 1 flitsende buitenspeler is ook welkom.

29 mei 2019 om 23:27

Ik denk helaas voor Arsenal dat Real deze finale ook bekeken heeft...

29 mei 2019 om 23:29

Clubs zijn soms gek. Kijk bijvoorbeeld naar Ajax en Scherpen. Scherpen had vier blunders voor in een paar wedstrijden en Ajax kocht hem gewoon.

29 mei 2019 om 23:45

Mja, Ajax doet dat met een reservekeeper waar talent en rek in zit. Auba komt niet in de buurt van Benz en gaat ook niet meer beter worden. Kom op, Real gaat nu toch geen 30er kopen voor 85m? Wie gelooft dat gerucht nou?

30 mei 2019 om 09:47

Ik denk dat als Real Madrid Aubameyang niet haalde toen Dortmund hem bij half Europa aanbood, dat ze hem nu zeker niet zullen halen. Klinkt als een gerucht dat te mooi is om waar te zijn.

En dan zeggen dat Everton inzakt😂

Ik word echt knettergek van die Perez met zijn onderschatting telkens van Ziyech. Heeft ie wel staan opletten dit seizoen of heeft ie gewoon iets tegen Hakim.
Ik zou Arsenal een fantastische club voor Ziyech vinden alleen denk ik dat onze Hakim niet geintresseerd is gezien ze weer Europa League zullen spelen komend seizoen. Ik denk dat het 1 van de volgende clubs zullen worden.
- Bayen
- Atletico
- Juventus
- Liverpool
- Spurs.
Ik kan niet wachten totdat de transfergekte uitbreekt.

30 mei 2019 om 02:56

Ik kan de twijfel ergens wel begrijpen. Ziyech heeft toch regelmatig erg stom balverlies waarvan je denkt huh? Het is dat Ajax altijd meer balbezit heeft en ze zich dit kunnen veroorloven. Ploegen die zoals ajax spelen zijn er vrijwel niet. Ik gun hem de stap maar ben ook niet 100 procent dat die zal slagen. We shall see

30 mei 2019 om 10:04

Klopt, je ziet Ziyech vaak wel tot op de eigen helft mee verdedigen maar dan is zijn man al 2 of 3 meter verder en staat hij te zwaaien dat iemand het moet overnemen. Die is er dan niet. Hij schakelt regelmatig te laat om naar meeverdedigen. Ziyech moet in een rol gezet worden als een spelmaker in de as . Hij hoeft dan niet zo achter opkomende mensen aan te lopen. De vraag is of de genoemde grote clubs hem daarvoor willen halen. Ik denk dat hij meer geschikt is voor een club onder de top 8 zeg maar. Daar ligt de druk denk ik net iets lager en mag hij ook een keer minder spelen. Denk daarom ook dat Arsenal een hele mooie club voor hem is. Hij mag natuurlijk ook gewoon bij Ajax blijven.

30 mei 2019 om 08:47

Ziyech is Europese subtop, het is bij hem altijd een 8 of een 3. Een aangezien je Juve in je naam hebt had ik wel verwacht dat je die wedstrijden tegen Ajax had herinnerd, hij was toen met afstand de slechtste van het veld.
Hij mag blij zijn als Arsenal hen zou willen kopen.

Ondanks dat ozil een van de idolen is van ziyech,zie ik niet in waar hij nog beter in is dan ziyech,het enige hij is nog sierlijker dan ziyech,maar totaal geen rendement.....

29 mei 2019 om 23:34

geen rendement Meer, de ozil van 2010-2014 zal ziyech nooit aan tippen. maar het is over met mesut

30 mei 2019 om 01:19

Hahaha, wat moet Hakim nog doen zou je denken hij is zo compleet geworden en meer ready dan ooit tevoren! Maar ik heb jou nog nooit complimenteus over Ziyech gehoord, laat staan over Ajax maar het kan toeval zijn.😉

30 mei 2019 om 01:51

Zelfs de Ozil van 2010-2014 vind ik minder dan Ziyech om heel eerlijk te zijn.

30 mei 2019 om 16:34

Tja als je die Ozil minder vind dan Ziyech dan snap je helemaal niks van voetbal. Absolute vedette bij de wereldkampioen, een van de beste spelers van Real Madrid en record aantal assists in een PL-seizoen. Tuurlijk hij is afgezakt maar hoorde vroeger bij de absolute top met ook uitverkiezingen op de shortlists van beste voetballers van de wereld..

Ik vraag me eerder af of Arsenal het niveau van Ziyech aan kan dan andersom. Daarmee wil ik zeggen dat Ziyech zich volgens mij uitstekend kan optrekken aan een hoog niveau om hem heen en best bij topclubs mee zou kunnen, maar ik betwijfel inderdaad of hij zelf de topspeler is die het niveau van de subtopspelers van Arsenal omhoog kan trekken. Dat is overigens volgens mij ook precies Ozil zn probleem.

30 mei 2019 om 01:50

Is bij Twente aardig gelukt toch?

30 mei 2019 om 12:20

En bij ajax zijn eerste seizoen, want veel mensen bleren dat Tadic en de jong etc....Maar die waren er toch echt niet bij dat seizoen en nadat Ziyech erbij kwam gingen ze europees ook draaien. Mensen kijken bij sommige spelers teveel naar houding terwijl erbij andere (dolberg) daar weer anders wordt gereageerd: ijskonijn, nuchter en nog meer van dat soort nonsens!

Ik zou eerder in de verdediging geld stoppen als ik Arsenal was, goede wingers kan ook geen kwaad.

ozil is meer bezig met randzaken als met flamini milieuvriendelijke cremes verkopen dan met voetbal. totale ambtenaar waar het vuur uit is. verkopen, ziyech aantrekken en doorgaan met de wederopbouw van arsenal

30 mei 2019 om 08:59

Ziyech is te goed voor Arsenal! Die kan dan beter bij Ajax blijven.

Ik heb Ozil’s meerwaarde voor Arsenal nooit gezien buiten het feit dat ze een keer een “grote naam” bij een andere grote club vandaan hebben gehaald.. Hij heeft nooit een team op sleeptouw genomen waardoor ze een prijs hebben gewonnen!

29 mei 2019 om 23:46

Grappig, juist toen Ozil kwam wonnen we weer prijzen.

30 mei 2019 om 00:24

Ik begrijp wel wat Yoericfc bedoeld. die 2 FA cups maken die 6 jaar niet goed. Arsenal heeft ook geen enkele keer om de titel meegedaan.

30 mei 2019 om 09:54

*toen Sanogo kwam.

En we wonnen niets sinds Sanogo weg is gegaan.

En om minder flauw te zijn, Özil's rol in het winnen van die prijzen was nihil. Hij heeft max. 2 assists in 9 halve finales + finales, was altijd onzichtbaar op Wembley. De spelers die echt verantwoordelijk waren voor die prijzen, waren spelers zoals Cazorla, Giroud, Alexis, Ramsey en Mertesacker. Die stonden op toen het moeilijk werd.

Özil? Die verstopte zich weer eens en gaf hier en daar een balletje wat leidde tot een ongevaarlijk schot en dat is dan genoeg voor fanboys om te zeggen dat hij een grote rol heeft gespeeld in dat soort wedstrijden.

30 mei 2019 om 16:35

Nee Arsenal heeft geen enkele keer om de titel meegedaan. Zijn alleen maar 2de geëindigd een paar seizoenen geleden en waren de enige ploeg die Leicester 2x versloeg..

31 mei 2019 om 15:17

Ik zou daar niet over opscheppen, werkt eerder in je nadeel dan in je voordeel, Leicester won tenminste de title met hun uitschieter.

29 mei 2019 om 23:47

real 2010-2013, maar jij kijkt pas vanaf 2017 voetbal heb ik begrepen. dat is zonde, want dan heb je veel geniaals gemist van mesut. nu is het over en uit

30 mei 2019 om 02:03

@yoericfc

Altijd zo typisch weer dit... Net als mensen die vinden dat Messi niet goed speelde tegen Liverpool in de return. Zet wel meermaals een mannetje 1 op 1. Voor zo'n creatieve speler moet het hele team harder werken, als Ozil zijn ding kan doen creeer je genoeg kansen om een wedstrijd te winnen. Maar als je als team niet bereid bent houd het op. Ik snap uberhaupt niet waarom Ozil daar zo lang is gebleven en zijn contract zelfs nog heeft verlengd. Niet elke meer dan gemiddelde spelers neemt een heel elftal keer op keer weer op sleeptouw. Het ligt niet aan Ozil, het ligt aan het transferbeleid van Arsenal, en elke keer weer de verwachting dat Ozil opstaat als een of andere Messi of Ronaldo.

30 mei 2019 om 09:50

Özil heeft zijn contract verlengd omdat hij Arsenal continu kan verzaken en nog steeds zullen mensen zeggen dat het niet aan hem ligt.

Özil is niet de hoofdschuldige, maar hij is een symptoom van de ziekte dat wanbeleid heet dat er nu door Arsenal heerst, hij is geen slachtoffer.

30 mei 2019 om 23:14

@theroscoe

"nog steeds zullen mensen zeggen dat het niet aan hem ligt". Deze quote en de realiteit staan lijnrecht tegen over elkaar, want blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die dit wel over Ozil zeggen. Zelfs de coach heeft Ozil openlijk bekritiseerd, dus misschien helpt het om gewoon even bij de feiten te blijven. Dat mensen vinden dat Ozil soms laks oogt, is kritiek waar hij bij Real Madrid al mee te maken had. Ook een Ziyech heeft dit of vorig jaar nog zulke kritiek te verwerken gehad, maar die maakt structureel de meeste meters bij Ajax. Ozil lijd een goed leven, dus om hem als slachtoffer te bestempelen gaat mij ver, maar hij is wat mij betrefd niet het boegbeeld waarom het niet loopt bij Arsenal. Dat probleem ligt hem toch echt bij het beleid.

31 mei 2019 om 15:24

"Deze quote en de realiteit staan lijnrecht tegen over elkaar, want blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die dit wel over Ozil zeggen."
Dacht het niet. Lees mijn reactie maar terug en dan beter, want je leest het verkeerd. Je voert een gesprek die ik niet voer.

Als ik zeg dat men A doet, dan houdt het feit dat er andere mensen zijn die het tegenovergestelde van A doen niet in dat er geen mensen zijn die A doen. Die zijn er nog steeds.

Ik zeg niet dat Özil geen kritiek krijgt, ik zeg dat er mensen zijn die vinden dat het niet aan hem ligt. Alsof hij geen negatieve factor is, alsof hij geen probleem is.

Zoals ik zei, hij is er 1. Een hele dure ook. En de rest over beleid en dat hij niet het beogbeeld is, blabla, de een ontneemt het ander niet en de rest had ik zelf al gezegd.

31 mei 2019 om 21:58

@TheRoscoe

Gast, het merendeel van het publiek kotst Ozil tegenwoordig uit en zijn heel kritisch op hem. Dat er mensen zijn (zoals ik) die vinden dat hij in dat opzicht onder een vergrootglas ligt doet er totaal niet toe. Het merendeel is kritisch op hem, mensen zoals jij. Dan ga je leuk verkondigen dat hij bij Arsenal is gelbleven omdat hij lekker kan stuntelen zonder tegengas. En dan ga je nu leuk doen alsof ik jou verkeerd begrijp, maar ik begrijp mensen met jou soort reacties heel goed. Fijn dat we het in iedergeval over eens zijn dat het grootste probleem bij Arsenal het beleid is. Hetzelfde beleid dat bij Ozil uit kwam, hem grondig gescout heeft. Wist dat Ozil geen goalgetter/lifesaver is. Maar dat nu wel haarfijn van hem verwachtten, te triest als je het mij vraagt. Dan heb je nog supporters die emotioneel niet in orde zijn en dan van die walgelijke reacties posten, terwijl ze zelf no lifen achter hun beelscherm en alleen maar kritiek kunnen leveren op andere en zelf niet kunnen incasseren. Daar ben ik niet van. Ik zeg niet dat jij onder die categorie valt, maar hou het dan bij de feiten. Het is gewoon totaal niet waar dat Ozil bij Arsenal is gebleven omdat het lekker makkelijk voor hem is.

Hakim kan momenteel wel naar betere clubs als Arsenal. Op basis van historie is het een prachtige club, maar nu ze wederom CL voetbal zijn misgelopen vrees ik dat ze de aansluiting met de top 4 echt gaan verliezen. En Ziyech hoort naar mijn mening bij een stabiele CL deelnemer te schitteren, bijvoorbeeld een Dortmund en niet bij een zwalkend Arsenal. Ik denk trouwens dat het Engelse voetbal hem sowieso niet echt ligt. Duitsland, Spanje en wellicht Italië passen beter bij hem. Of gewoon lekker bij Ajax blijven mag natuurlijk ook.

Perez heeft het duidelijk gemunt op Ziyech, ik heb hem nooit betrapt op iets positief ove Hakim, en als iemand naast hem dat wel doet ging hij meteen tegenovergestelde zeggen, wat een misgunner is deze man.

30 mei 2019 om 01:49

Heb ik ook in de gaten bro. Hij is een notoire racist. Hij zag groen van de jaloezie toen Ten Hag Hakim de hemel in prees afgelopen maandag bij Natafelen met Kees.

31 mei 2019 om 14:14

Pffff....om mannetjes zoals jij maken veel mensen zich nou druk. Of juist helemaal niet meer tegenwoordig. Gebruik je verstand nou eerst eens voordat je het woord racist gebruikt.

30 mei 2019 om 08:56

Perez was een leuke voetballer, maar middelmaat uiteindelijk. Laat hij nou net degene zijn die zijn mond moet houden over een veel betere speler als Ziyech!

Ze blijven er vanuit gaan in Engeland dat hij maar 25 mio moet kosten.. Ik denk dat als er ook maar enkele gegadigden zich aan dienen van het zelfde kaliber als arsenal zoals Milan, Valencia, Sevilla of Dortmund.. Arsenal al niet meer kan mee concurreren op het transfergeld ondanks dat ze uit de grootste competitie ter wereld komen en misselijke bedragen aan tv gelden binnen halen waar die andere genoemde alleen maar van dromen.. daarmee is denk ik alles gezegd over de staat waarin die club momenteel verkeerd.. Arsenal heeft behalve een management wissel ook een hele grote cultuur omslag nodig anders is het straks niet meer dan west ham of newcastle. doodzonde 1 van de mooiste clubs ter wereld.

Leuk allemaal, maar Hakim wilt een echte stap hoger op en daar is hij ook aantoe. Met Arsenal speel je in de PL, maar doe je echt mee bij de top? Wil je in Emerey's systeem spele? Weer de Europa League in?
Ik denk dat Hakim echt wel naar een mooie club wilt verhuizen, maar t moet wel kloppen anders zit hij lekker met z'n matties in A'dam.

0 % kans dat Hakim die prutsers van Arsenal zal gaan versterken volgend seizoen. Ze spelen niet eens Champions League, kan hij net zo goed bij Ajax blijven. Hakim is heel erg slim. Die analisten moeten een keer hun kop houden, Arsenal is een gigantische stap achteruit tov Ajax. Dan nog liever naar de Spurs.

Hakim bij Arsenal? Nooit! Dat eeuwige zogenaamde technische voetbal, wat echt helemaal niks oplevert. Laat hem lekker naar München verhuizen en daar meer dan bruikbaar zijn.

Ziyech kan overal meekomen Mits hij nog iets meer risico uit zijn spel haalt als 10. Ik vind hem als flankspeler een stukje minder dan de toppers als Mbappe, Sane etc etc. Zijn verdedigende werk is beter dan welke 10 dan ook in de Europese top. Zijn passing is fenomenaal en zijn schoten moeten effectiever, dat weet hij ook wel. Maar zijn diepteballen zijn beter dan wie dan ook in Europa op Messi en de Bruyne na. Wie dat nu niet ziet, heeft hem niet vaak genoeg in het werk gezien. Paar verbeterpunten, maar als hij dat weet te verbeteren is ie absolute wereldtop. Ik zou de gok wel aandurven voor die 35 tot 40 miljoen in deze tijd.

Perez blijft maar negatief doen over Ziyech. Er is duidelijk iets wat hem niet bevalt aan Ziyech. Perez is toch die ene vent die **nkerneger riep tegen een grensrechter?

Heb je Arsenal gisteren gezien? Het leek helemaal nergens op!
Ziyech moet van ze lang zal zn leven niet naar die club gaan. Dan zit hij nu bij een betere club, die gemiddeld beter voetbal speelt en kan beter blijven.

Ik zie hakim liever bij Bayern zou ideaal passen daar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren