Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Hij is blij in Amsterdam en heeft geen reden om te vertrekken’

Laatste update:

Real Betis heeft zich zonder succes gemeld bij Ajax met een bod op Nicolás Tagliafico, claimt Radio Marca donderdagmiddag. Naar verluidt bood de club uit LaLiga een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax minstens tien miljoen euro wil zien. Het is niet de eerste keer dat Real Betis interesse toont in de Argentijnse linksback.

In januari verkaste Tagliafico voor circa 4,5 miljoen euro van Independiente naar Ajax. De Amsterdammers troefden toen onder meer Real Betis af. "Ik kon naar Duitsland en Real Betis, maar Ajax is Ajax", vertelde de international toen via de officiële kanalen van Ajax. In het seizoen 2012/13 speelde Tagliafico al in Spanje, in dienst van Real Murcia.

Als alternatief voor de Ajacied is Luca Antonelli in beeld bij Real Betis. De linksback van AC Milan zou zijn aangeboden bij los Verdiblancos, die zich nog beraden op die optie. Tagliafico ligt nog vier seizoenen vast bij Ajax en is een basisspeler in het elftal van Erik ten Hag. Deze zomer deed hij met Argentinië mee aan het WK in Rusland.

Eind vorige maand schreef The Sun al over belangstelling voor de vleugelverdediger. Fulham als Newcastle United zouden overtuigd zijn geraakt van de 25-jarige Zuid-Amerikaan, die tevens werd gelinkt aan VfL Wolfsburg en Schalke 04. De vraagprijs van Ajax zou echter te hoog zijn bevonden door zowel Newcastle als Schalke.

Update 11 augustus 18.18 uur - 'Hij is blij in Amsterdam en heeft geen reden om te vertrekken'
De zaakwaarnemer van Nicolás Tagliafico ontkent dat er sprake is van een transfer van zijn cliënt naar Real Betis. "Van de geruchten rond een mogelijke transfer naar Real Betis is helemaal niets waar", verzekert Ricardo Schlieper in gesprek met De Telegraaf. "Nicolás verkoos Ajax afgelopen winter zelfs boven Betis. Hij is blij in Amsterdam. Op dit moment is er geen enkele reden om te vertrekken."

Zie je Nicolás Tagliafico deze maand nog vertrekken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Na een redelijk eerste seizoen (ja ajacieden, niet overdrijven) en een WK zou ajax toch gek zijn om hem voor 1,5mln meer dan de aankoopprijs te verkopen.

9 augustus 2018 om 13:13

Eens, dit zou echt een waardeloos bod zijn. Ook de 10mln als minimum lijkt me sterk in deze markt.
25 mln lijkt mij een bedrag om er eens over te gaan nadenken.

9 augustus 2018 om 13:16

25 miljoen gaat natuurlijk geen club betalen voor Nico. Zo goed is hij ook weer niet. Overigens hoop ik dat Nico gewoon nog een jaartje of 2 blijft.

9 augustus 2018 om 13:40

Ajax wil hem toch niet verkopen? Dus zeggen; “Onder de €25 miljoen hoeven we niet eens te praten.” is een prima uitgangspunt.

9 augustus 2018 om 14:33

Zeker en dan loopt hij over 4 jaar gratis de deur uit!

9 augustus 2018 om 14:48

Maakt niet uit, als die op het veld zijn waarde bewijst is het ook prima toch? Zeker voor 4,5 mln.

9 augustus 2018 om 14:53

Tagliafico is een nuttige speler voor dit Ajax, brengt een beetje felheid die nog wel is gemist wordt. Maar daarbuiten is het inderdaad echt geen wereld speler. Het zou mij zelfs niets verbazen als Blind linksback wordt. Die is voetballend beter maar ik vind hem juist centraal achterin altijd kwetsbaar ogen (niet de snelste en kwestbaar in de lucht). Neemt niet weg dat 6 miljoen wel erg weinig is. Zelfs 10 miljoen is niet veel. Dat is in ieder geval niet een prijskaartje wat hoort bij een basis speler as je roept dat er niemand meer weg mag.

9 augustus 2018 om 15:04

Naja ik vind 6 miljoen wel een redelijk markt conform bedrag maar snap natuurlijk dat je na een half seizoen een speler niet gaat weg doen voor slechts 1.5 miljoen meer. Niks meer dan logisch dat Ajax haar poot stijg houdt..

9 augustus 2018 om 15:10

Niet alles bij Ajax is veel geld waard he. Alsjeblieft zeg, 25 miljoen voor Tagliafico, een back die in de Eredivisie niet meer dan zeer degelijk is.. Jij maakt het helemaal mooi. Dalijk mag Onana alleen weg als hij de duurste keeper ooit wordt!

9 augustus 2018 om 15:10

Marktconform? Er worden keepers verkocht voor 80 miljoen?

9 augustus 2018 om 15:39

Hij moet gewoon blijven, maar alles op de wereld is te koop dus vind ik 25 mln wel redelijk als getal om te gaan nadenken. Ik denk dat hij over 1 of 2 jaar gewoon voor een bedrag van 8-12 mln weg mag (naar huidige maatstaven)

9 augustus 2018 om 15:52

En heb je 4 jaar (een van) de beste linksback(s) in de eredivisie gehad voor n prikkie. Prima !

& de kans dat hij zo lang blijft is überhaupt miniem..

9 augustus 2018 om 13:14

Zeker als je nagaat dat 4.5 miljoen eigenlijk al als koopje werd gezien doordat hij nog maar een half jaar contract had en Indepiedente hem een stap naar Europa gunde na het winnen van de Copa Sudamericana als aanvoerder na jaren trouwe dienst.

9 augustus 2018 om 13:18

Half seizoen zelfs maar. Gewoon net als de rest behouden

9 augustus 2018 om 13:28

Is ook echt een broodje aap, geloof echt niet dat Overmars 10 voor Nico wil zien.

9 augustus 2018 om 18:24

Dit niet accepteren oké zeer laag bod, maar man wat vond ik hem slecht op het WK zeg! Oké achterin allemaal niet echt best bij Argentinië... maar Tagliofico had echt niets goeds gedaan.

Verder oké potjes gespeeld bij ajax.. voor de eredivisie prima, maar geen topper hoor.
Moet het dit seizoen maar eens laten zien

6 miljoen? Dat is niet eens serieus te nemen.

9 augustus 2018 om 13:12

Die 10 miljoen die Ajax zogezegd vraagt ook niet.

9 augustus 2018 om 13:14

Dat zeg jij. In deze markt is 10 miljoen niets. Bovendien, Ajax wil hem niet kwijt.

9 augustus 2018 om 13:16

Tagliafico speelt pas net in Amsterdam en Ajax is niet van plan hem te verkopen, al helemaal niet voor 10 miljoen. Je gaat basis linksback, die een Argentijns international is en 4-jarig contract heeft toch niet voor 10 miljoen weg doen als je in de financiã«le situatie van Ajax verkeert..? Sommige mensen zien nog steeds niet in dat Ajax niet meer voor een prikkie verkoopt. Voor 10 miljoen kon je Riedewald net halen, denk jij dat Nico daar ook voor weg gaat paar jaar later haha.

9 augustus 2018 om 13:19

Helemaal als je leest dat hij vorig jaar ook al naar Betis kon, hij verkoos Ajax dus. Waarom zou hij nu dan naar Betis willen? Dit is dus gewoon weer een artikel om de kranten te vullen!

9 augustus 2018 om 13:25

He dit is Ajax, die hoeven niemand te verkopen en.helemaal niet voor dat soort bedragen. Dan moeten ze maar bij andere Nederlandse clubs kijken wat er te halen valt..

9 augustus 2018 om 13:25

Nee tuurlijk niet. Ajax koopt een linksback voor 4.5 mil die altijd basis staat en waar geen vervanger voor is. Het zou natuurlijk heel logisch zijn om die voor minder dan 10 mil de deur uit te doen. Dat is nog eens beleid.

9 augustus 2018 om 13:42

Dat bedoel ik juist.. Ajax wilt minimaal het dubbele.

9 augustus 2018 om 13:43

Ik verwacht dan dus ook dat Ajax minimaal 20 wilt..

9 augustus 2018 om 14:22

Oh sorry, dan begreep ik je helemaal verkeerd. Excuses voor mijn sarcasme dan.

9 augustus 2018 om 14:27

Geen probleem, je was niet de enige.
Zal het voortaan nog beter benadrukken

9 augustus 2018 om 14:28

Geef je daar gelijk in Sander. Ajax is kerngezond.

9 augustus 2018 om 14:37

10 miljoen niet serieus te nemen? Ik vind het inderdaad ook erg laag!

9 augustus 2018 om 14:49

Klopt, Ajax vraagt veel meer. Hij is namelijk niet te koop. Pas bij een extreem bod, wil Aajx het uberhaupt overwegen en dan praten we over biedingen richting de 20 miljoen euro.

9 augustus 2018 om 15:02

Nee idd dat is wel erg magertjes

6 miljoen voor tagliafico in deze tijd is echt lachwekkend

Hij was slecht dinsdag. Maar 6 miljoen slaat helemaal nergens op.

6 miljoen? Dan mogen ze een gesigneerd shirtje en zijn schoenen hebben

6 Miljoen? HAHAHAHAHAHAHA

Hahaha 6 miljoen? Die zijn niet helemaal helder als ze denken dat dat voldoende is.

Donder op dat bedrag met wel 10 keer verdubbeld worden

9 augustus 2018 om 13:16

Ik snap als Ajacied dat je het liefst zoveel mogelijk ontvangt als je hem überhaupt al weg wilt hebben maar dat is natuurlijk never nooit realistisch voor zo'n bedrag. Het is verre van een topper en ik zou zijn waarde schatten op 20 miljoen max.

9 augustus 2018 om 13:29

Het gaat ook niet om realisme. Het gaat om wat je als club vaststelt. Zeker in de huidige markt kan je als club gewoon zeggen: voor dit bedrag mag deze speler van club verwisselen, alles daaronder is voor ons niet genoeg om de speler zijn contract te ontbinden.

Hier in Nederland roepen we veel te vaak om het hardst dat iets niet realistisch of marktconform is. Als je als club of competitie qua niveau wil stijgen moet je je poot stijf houden wanneer er aan goede spelers getrokken wordt. Spelers moeten langer dan 1 jaartje bij je team spelen om daadwerkelijk het teamniveau naar een hoger level te kunnen tillen, daarom is het totaal onlogisch om een Tagliafico voor minder dan 25 miljoen te laten gaan.
Zo'n speler laat je alleen bij een uitzonderlijk, niet te weigeren, bedrag geboden wordt waarmee je in de huidige tijd een directe vervanger/versterking kan halen en daar ben je met 20 miljoen niet eens meer zeker van.

9 augustus 2018 om 14:39

10x verdubbelen is wel erg veel.

3072*2 = 6144 miljoen euro. Dat is nogal wat

9 augustus 2018 om 14:58

Genieten ik was ook al aan het rekenen geslagen!

Zes miljoen, Real Betis, please..

Speelt net bij Ajax, die gaat deze zomer sowieso niet vertrekken en zeker niet voor zo'n asociaal laag bedrag, ik denk dat je wel het drievoudige nodig hebt om Overmars uberhaupt aan het denken te zetten..

Edit: waarom is het niet mogelijk om trema's of accenten op klinkers normaal te typen op de desktop versie? Als ik 'uberhaupt' typ met trema op de u dan komen er allerlei vage tekens te staan, dit lijkt me toch niet zo moeilijk te verhelpen @voetbalzone?

6 miljoen is gewoon te weinig voor een Argentijns international die een meer jarig contract heeft. Wel oogt die de eerste paar wedstrijden van dit seizoen nog niet scherp.

Haha, zelfs die vraagprijs lijkt me sterk, als je 150 kunt verdienen met spelers waar je de positie dubbel bezet hebt maar je enige linksback verkoopt met 1.5 - 5.5 winst, heb je niet goed bezig

Waarom zou Ajax een bod van 6 miljoen accepteren? We hebben eindelijk een goede linksback, die is net bij Ajax. Heeft 4 miljoen gekost. Is voortaan international van Argentinië en het seizoen staat op de valreep. Ik zie ook we dat Tagliafico geen absolute wereldtop is, maar ik zou hem op dit moment, onder deze voorwaarden, in deze markt niet voor minder dan 20 miljoen laten gaan.

Hahahahhahahahaha een Argentijns international die op het wk zelfs basis stond krijg je niet voor 6 miljoen, als Ajax zijnde zou ik pas bij 20 miljoen er over nadenken

9 augustus 2018 om 13:41

Hij was daar ook zo goed lol. Kerel was slechtste back wk

9 augustus 2018 om 14:22

Hij speelde, net als heel Argentinië, geen heel best WK nee. Al vond ik Tagliafico nog een van de weinigen aan Argentijnse zijde die een beetje zijn niveau haalde tegen Ijsland en Nigeria. De wedstrijd tegen Kroatië, toen hij overigens al LCV in 3-4-3 opstelling stond, was niet bepaald best nee maar toen vond ik Otamendi en Mercado evengoed drama. Daarna de pech gehad dat hij tegen Kyllian "speedy Gonzalez" Mbappé stond, daar was geen kruid tegen opgewassen inderdaad, maar ik denk dat dat meer lag aan Mbappé dan aan Nico.. Slechtste back van het WK vind ik overdreven, hij had het lastig tegen de wereldkampioen en vice-wereldkampioen, dat klopt, maar ik denk dat de meeste backs dat wel zouden hebben. In de overige 2 wedstrijden gewoon prima zijn ding gedaan, op de rest van Argentinië was in die potten meer aan te merken dan op hem, even serieus..

9 augustus 2018 om 14:41

hij was gewoon erg slecht. Dat je hem als een van de betere beschouwt komt omdat zijn normale niveau minder is dan van Otamendi enco. Daardoor is het verval minder.

9 augustus 2018 om 15:44

Ja inderdaad, dat is precies wat ik zeg met 'iemand die nog enigszins zijn niveau haalde'. De rest van die spelers, die veelal bij Europese topteams spelen, zakten harder door de ondergrens dat Tagliafico. Nogmaals, hij was zeker niet goed op het WK maar 'slechtste back van het toernooi' is uiteraard onzin. Zeker als je beschouwd dat de 2 keer dat hij het echt moeilijk had tegen Frankrijk (wereldkampioen) en Kroatië (verliezend finalist) was..

6 miljoen is natuurlijk erg laag.

Ik moet wel zeggen dat Tagliafico toch geen best WK speelde en ik vond hem tegen Standard ook zwak, liep vaak helemaal verkeerd in de zone.

Of hij is niet in vorm of dit is gewoon zijn niveau en dan kun je bij 10 miljoen beter afscheid nemen want dat is niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.

10 miljoen kan ik begrijpen, dan maak je flinke winst op hem maar 6 miljoen heeft geen nut. daar haal je geen betere linksback voor terug. dan kom je dalijk weer in de categorie Kristensen terecht en daar zit je niet op te wachten lijkt mij

9 augustus 2018 om 14:24

Sinds wanneer is 5.5 miljoen een flinke winst? Dat is precies een winst waar Ajax helemaal niets aan heeft. Basis linksback kwijt, kans op een even goede linksback terughalen nihil en 5 miljoen meer op de bank, nou jippie!

9 augustus 2018 om 14:30

ik zeg niet dat je het perse moet doen voor die 10 miljoen als je het geld niet nodig hebt maar als dat de vraagprijs is van Ajax zou ik het wel kunnen begrijpen. het is toch iets van 60 procent winst die je pakt op een speler die nou ook weer geen wereldtop is ofzo. gewoon een prima, degelijke back maar meer ook niet. het is bv geen Maxwell of Chivu ofzo

9 augustus 2018 om 14:36

Ja oke dat is zo, over een paar jaar zou ik dat misschien nog wel begrijpen (hij is ook niet de jongste natuurlijk). Echter, na een half jaar ga je zo'n aanwinst natuurlijk niet voor 5 miljoen winst weg doen als je zoveel geld hebt als Ajax. Kerel heeft nog een 4-jarig contract en het is voor het eerst in jaaaaren dat we weer een echte linksback in de selectie hebben. Gewoon lekker aan boord houden dus!

9 augustus 2018 om 14:43

5.5 miljoen winst op 4.5 miljoen euro is een flinke winst. Dan maak je 122% winst. Dat is geen slecht rendement.

9 augustus 2018 om 14:45

Ik zie Blind eigenlijk liever als linksback dan centraal achterin en vind hem daar ook beter dan Tagliafico. Als backup heb je dan Sinkgraven en Bakker. Centraal achterin kun je dan eventueel nog een vervanger halen as je Wober en Schuurs (nog) niet goed genoeg vindt en daar niet met de Jong wil spelen, maar in principe heb je ook daar opties.

9 augustus 2018 om 14:59

Dat is geen slecht rendement nee maar we hebben er niets aan. Geld is niet nodig nu, een sterke brede selectie om prijzen te winnen wel.

Ongelooflijk, jaren lang moet je alleen maar lezen dat Ajax moet zorgen dat het kapitaal op het veld staat en niet op de bank. Nu komt het eindelijk zo ver dat Ajax een (voor ED begrippen) zeer sterke en brede selectie heeft, komt men weer bij elk transfergerucht zeggen dat we maar die winst zo snel mogelijk moeten grijpen..

Waarom zouden we Nico niet eerst nog 2 jaar houden en hem dán voor 10 miljoen verkopen, lijkt je dat geen slimmer idee??

Volgens hebben ze een getal vergeten.. (2)6miljoen, dan kunnen we praten!

Jezus ga normale nieuwsberichten schrijven ofzo :s Ajax wil 10 mil hebben.. mag toch hopen dat Ajax meer verlangt als 10 miljoen..

6 miljoen? Das wel een behoorlijk zunig aanbod. Dat zijn bedragen die Ajax betaalt als ze een speler uit de middenmoot van de ED overneemt.

Enige speler die ik nu zie vertrekken is Ziyech bij een goed bod, maar verder niemand.

Ajax wil 10 miljoen zien?

sinds jaren weer eindelijk een verdediger op de back die weet wat zijn primaire taak is en lekker fel deze jongen sowieso niet laten gaan en al helemaal niet voor 10 miljoen.
En ik denk dat tagliafico nou ook niet echt zit te wachten op betis.

9 augustus 2018 om 13:41

Staat altijd verkeerd slechtste back wk

Haha, mooi man.

"welke linksback zullen we eens gaan halen?"
"wat dacht je van die Tagliafico?"
"wie?"
"je weet wel, die Argentijn. Was basisspeler op het Wk."
"o ja. Denk je dat we die makkelijk kunnen halen?"
"nee, makkelijk zal het niet worden. Ajax wil op zich niemand meer later vertrekken en heeft het geld ook niet nodig. Bovendien: die jongen heeft een contract tot 2022 en is daar basisspeler."
"ach, doe eens gek en bied 6 miljoen op hem. Dan gaat Ajax heus wel overstag."
"denk je?"

Onzin, geloof inhoudelijk hier niks van.
Ajax laat hem zelfs niet voor 10 mil gaan.

Als Ajax al spelers weigert te verkopen en pas gaat praten bij bedragen van 40 miljoen plus kan je dit niet serieus noemen toch.

Voor 6,5 miljoen krijgen jullie een shirt met handtekening opgestuurd
en bij een bod van 10 miljoen komt Overmars het shirt persoonlijk brengen.

9 augustus 2018 om 13:44

Ajax kan nog niet van Luik winnen. En dan meer dan 6 miljoen verwachten voor een van je zwakste schakels

9 augustus 2018 om 14:08

Wat wil je nou bereiken met zulke niets toevoegende reacties die alleen maar bedoeld zijn om reacties uit te lokken? Leuk man, 5 provocerende berichten posten om vervolgens een ban te krijgen.

9 augustus 2018 om 14:55

Zucht, Ajax verwacht niet meer. Ajax is dik tevreden over hem en wil hem niet verkopen.

Wellicht een idee om je wat meer in voetbal te verdiepen? Als jij denkt dat Luik thuis een makkie is, is het wellicht een idee om het Belgische voetbal wat beter te volgen? Het is daar qua niveau niet zoveel minder dan bij ons in de eredivisie.

9 augustus 2018 om 15:05

Beetje kortzichtig dit

1. De wedstrijd tegen Luik was uit, dus dat is uiteindelijk helemaal geen slechte uitslag
2. Je hebt het wel over Standard Luik, nummer 2 van Belgie.. Geen Kazachstan
3. We hadden inderdaad de voorsprong moeten vasthouden, en kregen een ongelukkige penalty tegen in de laatste seconden. Pech hoort er ook bij
4. Tagliafico speelde prima

Dat je hem de zwakste schakel noemt is voor jouw rekening maar daar zullen heel veel mensen het niet mee eens zijn. Prima back, de beste die we sinds jaren op links hebben rondlopen

9 augustus 2018 om 15:41

Vind Ajax een heel goed elftal hebben alleen Taglifico vind ik 5 keer niks

Dit bericht is niet serieus te nemen. Als Betis 6 miljoen bood was dit erg respectloos. Verder 10 miljoen voor een international van argentinie , belangrijke schakel voor Ajax , en 4 jarig contract is natuurlijk onzin.

Buiten het bedrag om is er op dit moment niet een echte vervanger voor hem (Blind uitgesloten, zie persoonlijk een vluggere linksback). Mocht hij verkocht worden moeten ze al een alternatief achter de hand hebben. Anders is het kansloos.

Ik zou helemaal niet overwegen om Nico te verkopen

Ik geniet elke week van hem

En zoals je ziet met de rechtsback, je geeft 5.5 plus 2.5 miljoen uit aan twee backs en je staat nog met lege handen

Nee, ik vind Nico een succes, dat moet je nu niet weggooien.. kom op zeg!

Ik heb nog weinig slechte wedstrijden zien spelen eerlijk gezegd, gezien de markt en zijn ervaring ga je die gast toch nooit wegdoen. 10 miljoen? Nee joh

9 augustus 2018 om 14:25

Ik vind hem de wedstrijden sinds zijn terugkeer van het WK niet best. Dat zie je wel vaker bij spelers: dan zijn ze nog niet uitgerust. Afgelopen seizoen was dát nou juist hetgeen dat vóór hem sprak. Toen was hij onvermoeibaar. Ik hoop dat hij er snel een beetje bovenop komt. Misschien rust geven tegen Heracles.

Minstens 15 miljoen en geen cent minder. Ondanks die zeer matige wedstrijd tegen Standard. We hebben op dit moment geen andere linksback.

Ajax kan Nico ook gratis aan Betis geven...Ik geloof ook niet dat Overmars voor een Argentijnse international die net amper een half jaar bij ons speelt maar tien miljoen euro vraagt. Complete onzin dit.

6 miljoen is lachwekkend maar ook 10 miljoen is gezien de financiële situatie van Ajax belachelijk. Gewoon 25 miljoen en anders zoek je maar verder! Ciao!

6 miljoen is een lachertje, maar 10 miljoen is toch ook veelste weinig. Hij heeft een goed seizoen gedraaid en een prima wk. Een bedrag vanaf 20 lijkt me prima.

6 miljoen, plak er in de huidige markt nog maar een nulletje achter. Minimaal 20 miljoen is een reële prijs voor hem. Geloof ook niet dat Ajax hem voor (veel) minder weg zou doen, 10 miljoen al helemaal niet.

15-20 miljoen is voor een back als Tagliafico marktconform. Hij komt uit in de Eredivisie, heeft voldoende ervaring, een lang contract (tot 2022) en is international. Ik vind Tagliafico niet zo'n goede speler als Arias. Die zet dan ook een vervolgstap bij Atletico. Vergelijk je hem echter met backs van andere clubs uit de hoogste Nederlandse competitie dan vind ik hem een verademing.

Nog 22 dagen en dan kunnen we eindelijk dit soort berichten achter ons laten. Wat heb ik toch een hekel aan die Transferwindow. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent tot 1 september.. Bwoaaaa

6 miljoen is wat weinig, maar de mam is verder ook geen held of zo. Degelijke vleugelverdediger, maar die lopen er wel een stuk meer rond. Lekker houden, moet zn waarde uiteindelijk op het veld
opleveren, niet in transferwaarde.

Of het zijn de naweeen van het afgelopen WK, of gewoon een vormdip(je), maar Nico is niet meer de Nico van begin dit jaar. Al lieten tegen. St. Luik ook een paar andere heren hem flink in de steek. Maar voor (mee)verdedigen halen bepaalde jongens in Ajax hun neus voor op. Kost een paar doelpuntjes, maar dan hou je het ook lekker spannend. En anders is onze vriend Ten Hag er ook nog met zijn rare wisselbeleid....

Het mooie warme weer is nu wel ten einde natuurlijk, kan zijn Tagliafico nu toch uit pure heimwee naar een mediterraans klimaat de PD toch overweegt... ook al is het een Betis.

Gaat niet door onzin verhaal!

lol 10 miljoen, Nico speelt pas een half jaar in Amsterdam en kan met Ajax Europees voetballen en komt altijd aan z'n basis plaatsen. Als hij lekker blijft en een goed jaar speelt kan hij naar betere clubs.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren