Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Liverpool bereikt ook persoonlijk akkoord met Alisson’

Laatste update:

Alisson Becker staat doordat Thibaut Courtois op korte termijn naar Real Madrid lijkt te vertrekken hoog op het lijstje van Chelsea, maar the Blues dreigen te laat te komen voor de doelman van AS Roma. Verschillende media uit Engeland en Italië, waaronder de Liverpool Echo, The Times, The Guardian en Sky Italia maken woensdagmiddag namelijk melding van een akkoord tussen i Giallorossi en Liverpool.

The Reds, die naarstig op zoek zijn naar een upgrade ten opzichte van Loris Karius en Simon Mignolet, hebben naar verluidt met een bod van 75 miljoen euro groen licht gekregen van de Romeinen om met Alisson zelf om de tafel te gaan. Aangezien de 25-jarige doelman in een eerder stadium al heeft laten weten een verhuizing naar Anfield wel te zien zitten, treft Liverpool inmiddels maatregelen om hem zo spoedig mogelijk aan een medische keuring te kunnen onderwerpen.

Alisson zou door de transfersom van 75 miljoen euro, die mogelijk wordt opgebouwd uit een vast bedrag van 60 miljoen en 15 miljoen aan bonussen, verreweg de duurste doelman aller tijden worden. Dat record staat immers nog altijd op naam van Gianluigi Buffon, die in 2001 voor een kleine 53 miljoen euro de overstap maakte van Parma naar Juventus.

De 31-voudig Braziliaans international zou de vierde grote aankoop van Liverpool worden voor het aankomende seizoen. De verliezend finalist van de laatste editie van de Champions League verzekerde zich vorig jaar al van de komst van Naby Keïta, die voor zestig miljoen euro overkomt van RB Leipzig. De club van trainer Jürgen Klopp betaalde AS Monaco daarnaast vijftig miljoen voor Fabinho, terwijl Xherdan Shaqiri voor vijftien miljoen werd opgepikt bij het gedegradeerde Stoke City.

Update 18 juli 16.37 uur - 'Liverpool bereikt ook persoonlijk akkoord met Alisson'
Niets lijkt de overstap van doelman Alisson Becker van AS Roma naar Liverpool nog in de weg te staan. Nadat beide clubs elkaar al vonden in een totale transfersom van 75 miljoen euro heeft de Premier League-club nu ook een persoonlijk akkoord bereikt met de Braziliaan. Dat meldt onder meer Sky Italia woensdagmiddag. De medische keuring zou zaterdag al kunnen plaatsvinden.

Maximaal 75 miljoen euro voor Alisson Becker is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens Paul Joyce, vrij betrouwbaar, heeft Liverpool een akkoord met Roma. Ze mogen dus met de speler praten maar er is nog geen sprake van een medische keuring.

Zou wel een goede aankoop zijn, ondanks de prijs. Ik weet niet of de fans zouden kunnen leven met Karius.

18 juli 2018 om 13:10

ik persoonlijk vind Karius nog altijd een prima keeper! ik zou het opzich wel aandurven. het probleem is alleen dat die jongen geen leven meer heeft, elk foutje, elk slippertje, elk dingetje wat ook maar in de buurt van een fout komt wordt gelijk uitvergroot na de CL finale.

en gezien zijn leeftijd 24, wat voor een keeper nog jong is. gaat hij nog zeker fouten maken
Wil je dat Karius aandoen? en Kloppen de zijnen? die zullen bakken kritiek krijgen allemaal als Karius de mist in gaat.

18 juli 2018 om 13:13

Een topclub heeft een topkeeper nodig, Karius is dat niet. Ik ben het met je eens dat alles rond Karius gigantisch wordt uitvergroot en dat is onterecht. Tuurlijk hij maakt foutjes maar net te veel voor dit niveau. Karius moet gaan keepen in de middenmoot, voor een Southampton, Burnley etc is het inderdaad prima keeper.

18 juli 2018 om 13:18

@Stengun, Karius was in de Bundesliga ook de beste doelman na Neuer. Ik betwijfel dan ook of Alisson wel echt een vooruitgang is t.o.v. Karius. Alisson heeft het nu nog maar 1 jaar laten zien, zonder in mijn ogen veel indruk te maken, howel ik ook niet veel wedstrijden van Roma heb gezien. Alleen op het WK en met Roma in CL zag ik Alisson keepen.

18 juli 2018 om 13:19

Ik vind hem ook geen slechte keeper, kwalitatief gezien. Maar het Anfield publiek staan er een beetje voor bekend dat ze nogal snel beginnen morren. Dat was zelfs al het geval in de 3 pre-season friendlies die Liverpool heeft gespeeld: ironisch geklap, van die dingen.

Ik denk dat het meer om het mentale zal gaan bij Karius. Vanaf het moment dat hij weer een fout maakt, zal iedereen in de media weer beginnen roepen dat hij niet goed genoeg is en verwijzen naar de CL-finale.

Ik vind het ook geen wereldkeeper trouwens maar er is zeker ruimte voor verbetering.

18 juli 2018 om 13:20

Maar sinds wanneer zien we Liverpool weer als een topclub dan? Ze hebben een keer een finale gespeeld, oke leuk! Maar ondertussen zijn ze al bijna dertig jaar geen kampioen geweest en hebben ze al 6 jaar geen enkele prijs gewonnen.. Heel leuk dat ze dat vroeger wel deden en dat er een hoop mensen een kaartje willen kopen voor Anfield, maar de realiteit op dit moment is dat ze gewoon geen topclub zijn.

18 juli 2018 om 13:28

Liverpool is meer een topclub dan Chelsea ooit is geweest en waarschijnlijk ooit zal zijn. Een topteam hebben is iets anders, maar ook daar komen ze weer steeds dichterbij.

18 juli 2018 om 13:31

Yoeri. Liverpool is een topclub die een aantal jaren geen topteam had. Maar op dit moment met dit team zie ik ze zeker weer als topclub. Het is geen vergane glorie zoals Villa of Nottingham. Mijn punt was dat Karius een behoorlijke keeper is, maar niet van het niveau wat Het team van Liverpool heeft of nastreeft. Met Alisson hebben ze die wel en ik denk dat Liverpool gevaarlijk is/word voor PL en CL.

18 juli 2018 om 13:34

CocoAfc snapt het. Chelsea mag dromen van de prijzenkast van Liverpool ondanks dat er de laatste jaren weinig is gewonnen staat Liverpool internationaal een stuk hoger aangeschreven dan Chelsea ook qua fanbase.

18 juli 2018 om 13:35

Ik geloof niet dat ik t heb over de topclub status van Chelsea? Aangezien je niet inhoudelijk kunt reageren, moet ik voor t gemak maar aannemen dat ik gelijk heb? Want het argument “Ja, maar vroeger hebben ze vijf champions leagues gewonnen hoor!” wordt net zo oud als die laatste titel... Gaan we op basis daarvan zeggen dag Nottingham Forest en Ajax ook grotere clubs zijn dan Chelsea, Manchester City of Spurs? Want dan maak je jezelf best belachelijk..

18 juli 2018 om 13:36

Tsja, als je het tijdsframe in je voordeel draait dan kun je altijd je statement maken. In de laatste 120 jaar werd Liverpool 18x kampioen en Chelsea bijv 'slechts' 6x. In dat tijdsbestek zou ik Chelsea toch een kleine speler in het historisch voetballandschap willen noemen en Liverpool een grote.

18 juli 2018 om 13:39

Als jij Karius een prima keeper vind dan is de standaard wel erg laag. Karius is de slechtste keeper in de PL. En dan hoeven we niet te kijken naar Clean sheets want die komen niet door hem maar puur door de verdedigers voor hem. Kan nog herinneren dat ik hem zag invallen anderhalf jaar geleden en ik zei meteen die kan er echt niks van, Onzeker , klemt moeilijke ballen nooit, geen uitstraling, coacht niet. Gewoon een zeer beperkte keeper. Voor de finale zei ik al hij is 1 van de de zwakke plekken van dit Liverpool en de rest is geschiedenis. Klopp en het bestuur weten ook wel dat het niet verder kan met deze clown en met alle respect maar Mignolet was 5 keer beter dan Karius dus het was een persoonlijke keuze van Klopp. Met Allisson zijn alle problemen van de wereld voor Liverpool en kunnen ze de komende 5 jaar genieten van deze topkeeper.

18 juli 2018 om 13:41

@keizer!

Fans bepalen de mate waarin je een topclub bent? Nee natuurlijk niet! Ik vraag me af of je die vergelijking ook wilt maken als je de grootte van Liverpool af wilt zetten tegen die van Real Madrid, Barcelona of Manchester United...

Een topclub ben je als je competitief bent in eigen land, speelt om de prijzen.. Het vooruitzicht op prijzen, niet alleen over 2 maar ook over 10 jaar..

Liverpool heeft het leuk gedaan vorig seizoen hoor, maar vergeet niet dat men in januari nog om Klopp's hoofd schreeuwde toen hij er in de FA Cup uitvloog tegen Wba.. De waan van de dag is weer eens groot op VZ!

18 juli 2018 om 13:43

Ajax is qua status ook een grotere club dan Chelsea. Alleen omdat Chelsea de afgelopen 12 jaar met geld gesmeten heeft en wat prijzen heeft gewonnen wil nog niet zeggen dat ze gelijk een status hebben overal. Ja de status van trainers verslijten.

18 juli 2018 om 13:53

Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op een inhoudelijke reactie waarom Liverpool dan een topclub zou moeten zijn?

- De topspelers worden weggekocht door de echte grote clubs in Europa
- Ze kopen zelf Niet bij de grote topclubs van Europa
- Ze winnen geen prijzen
- De jeugd is niet aanwezig in de latere fases van grote Europese jeugdtoernooien

Als echt alles afhangt van je argument dat ze in het verleden prijzen gewonnen hebben, dan heb je geen flauw benul van het principe topclub...

18 juli 2018 om 14:05

Kijk Yoeri, ik snap dat wij Chelsea fans een beetje de rivalen proberen te treiteren. Maar je kan echt niet ontkennen dat Liverpool absoluut een topclub is. Dat zal altijd gewoon blijven. Ze hebben jaren geen top team gehad, dat klopt. (Alhoewel ik ze nu toch aardig een top ploeg vind hebben). Maar Liverpool is echt een enorme club en daar zal 30 jaar geen titel geen afbreuk aan doen.

18 juli 2018 om 14:09

Edit: wel jammer dat de mensen die op je reageren meteen Chelsea erbij betrekken hoor! Wat heeft Chelsea nou met deze discussie te maken? Chelsea is absoluut een grotere club dan Ajax, het draait niet alleen om de gewonnen prijzen in het verleden. Het is een combinatie van factoren: prijzen, omzet, supporters, waarde etc.

18 juli 2018 om 14:11

Haha, stoker. Als je Liverpool echt had gevolgd de afgelopen tijd dan had je geweten dat Klopps positie never nooit ter discussie heeft gestaan, en al helemaal niet bij de directie. Die wisten drommels goed dat ze met Klopp een meerjarig traject in zijn gegaan, met resultaten op de (middel)lange termijn. Misschien dat alleen jongetjes die verslagen op VZ lezen over Liverpool, zonder Liverpool zelf te volgen dachten dat Klopp weg zou moeten, maargoed.

18 juli 2018 om 14:23

@melwood
k denk dat je Engelse media dan maar eens moet volgen, met name de BBC waar geregeld mensen heen bellen.. Week in, week uit werd daar geroepen dat Klopp moest vertrekken. Dat is zelfs niet eens begonnen in die periode, die groepering is al langer vrij duidelijk aanwezig hoor..

18 juli 2018 om 14:26

@londonfootball

Wat ik hier zeg heeft niks met supportertjes plagen te maken, ik vind Liverpool oprecht geen topclub meer. Natuurlijk waren ze dat wel, natuurlijk hebben ze een hele prijzenkast gewonnen. Maar op basis van hun prestaties zijn ze gewoon geen topclub meer!

Ze hebben twee uitschieters gehad, eentje in 2005 en eentje afgelopen jaar, waarin ze zichzelf wel weer even lieten gelden. Maar verder is er geen enkele reden om te veronderstellen (als je niet aan die historie denkt) dat Liverpool een echt topclub is!

18 juli 2018 om 14:39

@Yoeri.

Jawel bro. Liverpool heeft nog steeds een giga omzet, een enorme naamsbekendheid, veel fans etc. Het gaat niet alleen om de prijzen he (van de laatste 25 jaar bijv). Het gaat om het totaal plaatje. Als het alleen om de prijzen in de historie zou gaan dan was Leeds United nu ook een top club geweest op dit moment. Maar er komen een hoop andere factoren bij kijken. Leeds United heeft niet zo’n grote omzet en naamsbekendheid (bij de meeste).

18 juli 2018 om 14:53

Chelsea staat op het punt Courtois en Hazard van de hand te doen en wellicht Willian naar Real Madrid en Barcelona. Dus wat wil je met dat argument zeggen? Chelsea koopt wel in bij Real Madrid Bayern en Barcelona? Morata is gekocht en een grote flop gebleken.
Argument van prijzen klopt. En Liverpool heeft de afgelopen jaren de jeugd wat meer de kans gegeven dan Chelsea. Dat je over de jeugd begint als Chelsea supporter dat zegt al weer genoeg de kennis van je eigen club. De redenen waarom Liverpool weer een topclub is dat spelers als Alisson, Keita, Fabinho en wellicht nog Fekir geloven in prijzen en titels. Met de huidige selectie, beleid en manager(s) durf ik wel te zeggen dat Liverpool een flinke inhaalslag heeft gemaakt. Spelen sinds lange tijd weer 2jaar achter elkaar CL terwijl Chelsea na het kampioenschap als een pudding in elkaar is gezakt. Nou hoop ik wel dat Sarri er wat van kan maken volgend seizoen maar zonder Hazard en Courtois zal dat een flinke kluif worden.

18 juli 2018 om 15:04

Ik haal Chelsea erbij omdat hij zo denigrerend spreekt over Liverpool. Mensen die op die manier praten vinden zichzelf beter of denken dat ze het beter hebben, vandaar dat ik Chelsea erbij haal.

18 juli 2018 om 15:05

@keizer!

Nogmaals, in welk stukje verwijs ik naar Chelsea als de gouden standaard voor elke Europese topclub?? Ik doe dat niet en om de zeer eenvoudige reden dat ik Chelsea niet van het niveau Real Madrid, Barcelona, Bayern vindt.. Jouw obsessie om Chelsea erbij te betrekken zegt voor mij meer dan genoeg.. Je weet dat je ongelijk hebt en gaat maar om je heen slaan en van alles erbij betrekken, alles om maar vooral geen argumenten te hoeven noemen waarom Liverpool wã©l een topclub is! Het is bijna triest te noemen..

Liverpool maakt een goede inhaalsslag als je het vergelijkt met een jaar of vijf geleden, dat zeker. Maar we moeten het nog maar afwachten. Laat ze eerst nog maar eens prijzen pakken met deze selectie en deze manager, misschien dat ze dan weer terugkomen op het niveau waar jullie die club nog steeds hebben zitten!

18 juli 2018 om 15:11

@cocoafc,

Denigrerend nog wel.. Het zijn feiten: Liverpool is bijna dertig jaar (sinds 1990) geen kampioen meer geworden en heeft zes jaar geleden (in 2012) voor het laatst een prijs gewonnen. Dat en het feit dat ze nu voor het eerst sinds jaren weer twee jaar achter elkaar bijvoorbeeld Champions League voetbal spelen maakt dat ik zeg dat het geen Europese topclub meer is!

Ik zeg overigens nergens dat ik vind dat wij het zelf "beter hebben", want ook onze topspeler lijkt liever ergens anders te willen spelen en ook wij zijn niet consistent genoeg voor de titel topclub. Misschien iets minder zelf denken en meer lezen? Scheelt je een hoop nutteloze reacties plaatsen..

18 juli 2018 om 15:20

@yoericfc: Op de rest van al je opmerkingen ga ik niet in, maar het is echt lachwekkend dat jij serieus denkt dat mensen riepen om het vertrek van Klopp na het verlies tegen Wba. Misschien dat de media en enkele ex-voetballers dat leuk vonden om clicks en aandacht te krijgen, maar een vertrek van Klopp is echt nooit, maar dan ook echt nooit aan de orde geweest bij Liverpool. De eerste fan die roept om zijn vertrek moet ik eigenlijk ook nog tegenkomen. Echt complete nonsens.

18 juli 2018 om 15:31

Wellicht zou je wat meer naar je eigen club moeten kijken ipv denigrerend naar een andere club. Natuurlijk mag je je mening hebben maar het is natuurlijk lachwekkend dat je als Chelsea supporter dingen erbij gaat halen zoals de jeugd.. wat is er bij Barcelona na de gouden lichting echt door gebroken? Precies niks. Dat soort argumenten raken kant noch wal, waaruit blijkt dat je gewoon hier dingen loopt te verkondigen puur om te provoceren(wat je overigens vaak doet in Liverpool topics) wellicht ben je een beetje zuur dat Liverpool aan de haal gaat met spelers waar Chelsea momenteel van droomt. Dat was een kleine 4/5 jaar geleden andersom. Spelers gingen toen liever naar Chelsea.

19 juli 2018 om 11:15

@stengun

Helemaal met je eens: ik zou hem wel bij Feyenoord willen zien. Als we hem zouden kunnen huren, dan zou dat een prima versterking zijn.

Natuurlijk is dit veel geld, maar juist het voorbeeld van Buffon laat zien dat het dat waard kan zijn. Buffon was relatief gezien nog veel duurder, maar was wel één van de belangrijkste redenen achter het succes van Juve. Als Aliison dat voor LFC kan betekenen, dan is dit een goede investering.

18 juli 2018 om 13:11

Ik betwijfel eerlijk gezegd of Alisson wel een vooruitgang is t.o.v. Karius en Mignolet. Karius was in de Bundesliga de meest getalenteerde doelman na Neuer. In 2015/16 werd Karius zelfs verkozen tot beste doelman van Bundesliga na Neuer en toch faalde hij hopeloos bij Liverpool. Zoiets zou bij Alisson zomaar ook kunnen gebeuren. Alisson heeft tot nu toe nog maar 1 seizoen laten zien en ik vond hem niet bepaald indrukwekkend dit WK en met Roma tegen Liverpool. Ik denk dat Liverpool er beter aan had gedaan om 25 miljoen euro meer voor Oblak te betalen. Dan zou Liverpool echt een topper met rust op doel hebben. Maar wie weet heb ik ongelijk en blijkt Alisson wel een geweldige keeper te worden bij Liverpool. Dat hoop ik ook.

18 juli 2018 om 13:14

Op het WK was hij oke, maar voor de rest geef ik je gelijk. Het is en blijft 1 sterk jaar, volgend jaar kan hij zo een andere kant laten zien.

18 juli 2018 om 13:17

Ik zie je dit in ieder bericht roepen, maar waarom zou Oblak zomaar naar Liverpool willen? Waar Alisson heeft aangegeven dat hij open staat voor een vertrek, en ook voor een vertrek richting Anfield, heb ik Oblak dit nooit zien doen. De stap van Roma naar Liverpool is er eentje omhoog, maar de stap van Atletico naar Liverpool is er op dit moment een opzij. Atletico heeft net zo veel kans om de titel te pakken als Liverpool. Misschien nog wel een grotere kans op basis van het recente verleden. Een transfer is meer dan alleen "even 25 miljoen extra aftikken". Persoonlijk ben ik meer dan tevreden over de keuze om voor Alisson te gaan.

Ben me toch een partij benieuwd wie Courtois dan moet gaan opvolgen bij Chelsea. Topdeal dit voor Liverpool. Veel geld maar je krijgt er ook veel voor terug.

18 juli 2018 om 13:13

Stiekem hoop je op Oblak natuurlijk, maar 100 miljoen voor een keeper zal er niet in zitten. Zou Pickford wel een goede vinden door de homegrown regel. En aangezien Milan geen Europees gaat spelen kan Donarumma voor een bepaald bedrag weg geloof ik, zou ook geen verkeerde zijn.

18 juli 2018 om 13:29

Oblak zou fantastisch zijn! Een veel betere keeper dan Courtois ga je echt nergens vinden, en Oblak heeft al jaren bewezen van gelijkwaardig niveau te zijn. Courtois wil graag vertrekken, dus ik hoop dat we goed gaan investeren... Donnarumma schijt voor rond de 50 miljoen op te pikken te kunnen worden. Laten we hopen op een goede keeper, Mr T.

18 juli 2018 om 13:46

Oblak is gewoon nog een klasse beter dan Courtois als je het mij vraagt. Sinds Courtois weer bij Chelsea zit heeft ie nauwelijks stappen gemaakt. Terwijl de Gea elk jaar beter wordt.

18 juli 2018 om 13:14

Oblak maar die mag ook wel wat kosten waarschijnlijk.

18 juli 2018 om 13:14

Cillessen zou de ideale opvolger van Courtois bij Chelsea zijn in mijn ogen

18 juli 2018 om 13:21

Cilissen? Jongens toch... Die wordt echt enkel op Nederlandse sites zo hoog gewaardeerd. Die man heeft al een drietal jaar geen wedstrijd van enige waarde gespeeld en moet zomaar even Courtois komen vervangen?

18 juli 2018 om 13:23

Cillessen is zwaar overschat. Hij keept een paar leuke bekerpotjes tegen 4e klasse teams in Spanje, maar hij kan nooit 40 wedstrijden constant blijven in 1 jaar. Men oordeelt puur op z'n goede bekerpotjes met Barcelona, maar vergeet dat hij bij Ajax gewoon een modale/middelmatige keeper was. Als er 1 iemand is waar Chelsea niet voor moet gaan, is hef Cillessen wel.

18 juli 2018 om 13:24

@bart Cillessen is een prima keeper, maar toch niet van het niveau wat Chelsea wil bereiken en de afgelopen jaren heeft bereikt. Alisson zou een gok zijn, maar wel iemand die in een sterke competitie een jaar goed heeft gepresteerd. Cillessen heeft de afgelopen jaren bij elkaar 20 potjes gekeept, waarin afgelopen jaar meer dan goed, maar die jaren ervoor was het niet spectaculair.

18 juli 2018 om 14:47

@zermatt_person @grzegorz Krych

Ik vind zwaar overschat weer de andere kant van het spectrum. Cillessen is geen Courtois, de Gea of Oblak inderdaad, maar je kan niet zeggen dat het een koekenbakker is. Heeft wel een prima WK gekeept en in de wedstrijden bij Barcelona heeft hij geen verkeerde indruk gemaakt. Bij Ajax was hij ook gewoon vaste waarde en Nederlands elftal inmiddels ook weer.

Of hij klaar is voor een volledig seizoen onder de lat bij Chelsea. Geen idee, maar vergeleken met de prijzen voor de andere keepers kan het wellicht een goeie gok zijn.

18 juli 2018 om 13:19

Beter voor Kroatische keeper Subašić gaan.

@VZ Courtois speelt al bij Chelsea

Alisson Becker staat doordat Thibaut Courtois op korte termijn naar Chelsea lijkt te vertrekken hoog op het lijstje van Chelsea, maar the Blues dreigen te laat te komen voor de doelman van AS Roma.

On: Hele goede transfer van Liverpool, en jammer dat Chelsea toch achter het net lijkt te vissen... Hier lag de afgelopen jaren toch mede het probleem bij Liverpool en nu lijkt dit met Alisson opgelost, beloofd weer een mooi seizoen te worden in de Bpl.

Wat het bereiken van een Champions League-finale allemaal wel niet kan doen met een club

18 juli 2018 om 13:12

Wat geld wel niet kan doen bedoel je. Dit is alleen mogelijk door het grote geld in de PL.

18 juli 2018 om 14:28

Hoe komt Liverpool opeens aan zoveel geld lol. Fabinho, Keita, Shaqiri, bijna Fekir en ook Alisson en ze hebben de trio voorin ook behouden.. bizar

18 juli 2018 om 14:41

Wat nog bizarder is, is dat Klopp niet zo lang geleden zei dat hij geen enorme bedragen uit zou geven als hij het geld beschikbaar zou hebben. Als reactie op de pogba transfer denk ik.

18 juli 2018 om 15:20

Is opzich niet zo heel moeilijk. Coutinho verkopen voor 160 miljoen en je kan keita fabinho en shaqiri halen en dan houd je alsnog wat geld over. Tel daar de nodige miljoenen bij vanuit tv geld etc. En voila. Dan Is dat dus mogelijk.

18 juli 2018 om 15:36

Zo bizar is het niet als je kijkt naar wat je krijgt in de PL + CL finale en het verkoop van Coutinho, krijg je al een monster aan inkomen.

19 juli 2018 om 12:28

Ja combinatie van beide: Liverpool was helemaal niet aantrekkelijk voor de "toppers" zoals Arsenal tegenwoordig zeg maar.
Door successen en leuk voetbal kunnen ze echt leuke spelers overhalen.

Daarbij onderschat niet de inkomsten uit de CL. Zij hebben veruit de meeste CL duels gespeeld van alle teams en dat levert écht heel veel geld op.

Volgend seizoen Fekir halen.

Chelsea moet voor Donnarumma gaan.
Jong en zeer talentvol.
Desnoods morata in een ruildeal betrekken aangezien higuain naar chelsea lijkt te komen en milan interesse heeft in morata.

18 juli 2018 om 13:26

Die naam zie ik wat mij betreft ook niet vaak genoeg de rondte gaan.. Hij heeft al vaker aangegeven best te willen vertrekken bij Milan en Chelsea zal zonder problemen zijn contract af kunnen kopen! Een groot probleem lijkt mij echter Raiola, Chelsea heeft voor zover ik dat weet geen spelers van Raiola in de selectie en ik geloof niet dat dat geheel toevallig is.. Marina en Roman zijn geen mensen die hun oren laten hangen naar een zaakwaarnemer en Raiola is toch wat aan de “aanwezige kant” binnen elke club waar hij spelers heeft gestald.

18 juli 2018 om 13:35

Klopt maar chelsea heeft niet veel andere opties als je het mij vraagt.
Cech voldoet niet meer.
Smeichel zie ik nog komen en dan heb je donnarumma die ac kan verlaten aangezien zij spelers moeten verkopen.

18 juli 2018 om 18:08

Het grote probleem is dat Donnaruma veel fouten maakt en amper ervaring heeft. Denk dat topclubs zich wel achter de oren krabben na die rampzalige bekerfinale met Milan. On: Allison geweldige aanwinst voor Liverpool die zich absoluut heeft laten gelden afgelopen seizoen. Karius schrijf ik nog niet af, maar moet een paar jaar ervaring op doen bij een club op een lager niveau waar de druk wat lager is. Wie Chelsea zou moeten halen is lastiger. Oblak is de beste maar ook de duurste. Dan heb je nog goedkopere opties zoals Cillissen, Pickford of Subasic, maar of dat nou direct een versterking is....

Prima gehandeld van Liverpool, Fekir nog binnen halen en Liverpool mag uitspreken dat ze voor de titel willen gaan. Natuurlijk moeten spelers wel wennen en op elkaar ingespeeld raken maar Liverpool is momenteel de grootste concurrent van City. €65m(75 bij elkaar) is veel geld. maar Liverpool heeft de afgelopen jaren onder de streep weinig uitgegeven en ook veel inkomsten gegenereerd. Karius en Mignolet mogen van mij beide vertrekken Ward 2e keeper maken. Nu nog een fatsoenlijke keeperstrainer want Achterberg vind ik een zwakke schakel binnen de organisatie.

18 juli 2018 om 13:19

Grootste concurrent van city? Op basis van wat. Die 4e plek van vorig seizoen?
Liverpool was dichter bij cl mislopen dan concurrent van city zijn...

18 juli 2018 om 13:22

Op basis van Keita, Fabinho, Shaqiri en misschien Alisson & Fekir... Logisch toch?

18 juli 2018 om 13:50

Liverpool had vorig seizoen geen brede selectie. Veel spelers geblesseerd geweest en Coutinho in Januari verkocht. Vind het nog prima dat Liverpool 4e is geworden. En heb je ook de CL gekeken? City heeft vorig seizoen alleen van Liverpool gewonnen omdat Mane een rode kaart kreeg. Alle andere wedstrijden gingen verloren. Dus hoe kan je Liverpool nou niet als grootste bedreiging zien?

18 juli 2018 om 13:58

Misschien omdát niet het winnen of verliezen tegen Man C bepalend is of je kampioen wordt

18 juli 2018 om 14:35

Liverpool fans denken ieder jaar rond deze periode dat het hun jaar wordt. Duurt ongeveer tot aan december, dan gaan de aspiraties weer even in de koelkast.

18 juli 2018 om 15:07

Migi... De meeste echte fans roepen dat hier al jaren niet meer. Alleen in Januari 2012/2013 durfde sommige te zeggen dat de titel mogelijk was. Afgelopen seizoenen was top4 de doelstelling. Dit seizoen is de doelstelling weer wat omhoog gesteld en vind ik dat Liverpool moet gaan voor de titel. Echter is het geen schande als City weer kampioen wordt want die hebben een geweldig elftal. Lang meestrijden en wederom ver komen in de CL is naar mijn inziens een realistische doelstelling.

18 juli 2018 om 16:47

Ja begrijp me niet verkeerd, ik zou het leuk vinden als ze kampioen worden, maar ze zijn altijd zo inconsistent. Een prachtige overwinning tegen een concurrent vervolgen met een thuis Nederlaag tegen een degradant of iets dergelijks. Helpt natuurlijk ook niet dat ze vaak hun sterren moeten verkopen.

Maar goed, wie weet..

18 juli 2018 om 17:09

Liverpool hoeft nu niet haar sterspelers te verkopen aangezien zelfs blinde mensen kunnen zien dat dit Liverpool ijzersterk aan het worden is. Nu de trein nemen zou naar mijn mening erg dom zijn, ik geloof wel in het project wat Klopp en FSG momenteel aan het opzetten is. Ook de faciliteiten worden alleen maar beter: nieuwe tribune, nieuw veld met de allernieuwste technologie eronder en een compleet nieuw state of the art trainingscomplex wat gebouwd gaat worden.

Hoop dat ie het niveau van afgelopen seizoen kan vasthouden. Hoe goed het ook was, het is toch echt 1 seizoen. Daarvoor kende niemand hem en nu wilt iedereen hem opeens.

Daar gaat de in mijn ogen toch wel ideale kandidaat om bij Real op doel te staan.

75 miljoen voor een keeper. Ik vind het maar nergens op slaan.

18 juli 2018 om 13:17

Het is krankzinnig, maar nodig. Denk dat tegenwoordig niemand meer een reet geeft om de prijs. Anders is elke speler die nu getransfereerd wordt te duur.

18 juli 2018 om 18:32

Grappig altijd. Als t bij andere clubs gebeurt moord en brand schreeuwen. Als t bij je eigen club gebeurt " hoort t er bij". De prachtige eeuwige hypocrisie in het voetbal.

18 juli 2018 om 14:26

Waarom voor een keeper gek maar voor een middenvelder of spits niet? Een keeper kan in een seizoen ook zomaar 4/5 wedstrijden voor je winnen.

Pfff dat Liverpool begint toch wel een bizar team te krijgen. Het duurde ff, maar Klopp lijkt alle gaten te gaan dichten.

Als Roma slim is halen ze Cilissen op bij Barcelona en gaan ze er niet eens heel erg op achteruit.

Veel geld voor een keeper, maar als hij degene is die het ieder seizoen terugkerende keepersprobleem oplost, dan is het het geld dubbel en dwars waard. Niemand heeft het meer over de fee van Van Dijk nadat zijn transfer er voor zorgde dat de verdediging veel beter staat.

Kortom, Liverpool probeert weer duidelijk structureel aan te haken bij de echte top in Europa.

18 juli 2018 om 15:10

Helaas voor Liverpool is deze man dat niet. Enorm gehyped maar heeft op het WK laten zien gewoon een normale keeper te zijn en zeker geen wereld topper.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze relatief onbekende keeper 75 miljoen moet kosten, en Courtois maar zo'n 35?

18 juli 2018 om 13:23

Omdat deze relatief onbekende keeper waarschijnlijk alleen bij enkele onbekend is en eigenlijk een van de allerbeste ter wereld is. En Courtois heeft een rotjaar gehad en ik denk dat dat Chelsea water bij de wijn heeft gedaan gezien de persoonlijke omstandigheden van Courtois.

18 juli 2018 om 13:32

Ik denk dat menig voetbalfan deze keeper wel kent, maar hij heeft pas 69 wedstrijden voor Roma gekeept, dus hij is relatief onbekend als je hem vergelijkt met een Courtois.

18 juli 2018 om 13:35

Nogal overdreven. Als je de halve finale van de CL haalt als AS Roma zijnde, kun je nou eenmaal meer vragen voor spelers en vooral bij spelers die ineens opgehyped worden. Zo geweldig is Alisson Becker nou ook weer niet. Hij is uiteraard goed, maar 75 miljoen euro is echt overkill.

18 juli 2018 om 13:24

Courtois heeft een 1jarige contract.
Volgend jaar is ie gratis..

18 juli 2018 om 13:27

Ah okee, dank je!

Heeft AS Roma goed gedaan toch maar een redelijke keeper en totaal niet top heeft het WK ook uitgewezen.

Zou een goede aankoop zijn. Karius is (niet alleen door de CL finale) gewoon niet constant genoeg om eerste keeper te zijn. Hij maakt teveel foutjes en zorgt voor teveel onrust bij hoge ballen. Alisson ken ik zelf alleen maar van een handje vol AS Roma wedstrijden en een matig WK dus ik weet niet zo goed of hij wel de wereldkeeper is die ze zoeken, maar de verhalen die ik hoor over alle wedstrijden die ik niet heb gekeken zijn veelbelovend.

Ik blijf erbij dat niemand dit voor hem zou betalen als Roma er in de laatste 16 al uit ging. Ik vind dit ook geen exceptionele doelman. Hij is natuurlijk goed, maar er is toch een hype rondom Alisson Becker ontstaan. 75 miljoen euro is wel heel erg veel geld.

Als Ajax fan ben ik bang dat Onana door Roma aangetrokken gaat worden. Ik hoop dus dat deze transfer niet doorgaat.

18 juli 2018 om 14:43

In ieder geval is de keeperscarroussel op gang gekomen, zeker nu Courtois op weg is naar Madrid. Denk dat zowel Cillessen als Onana kunnen uitkijken naar een nieuwe club, al lijkt Roma me nog een stapje te hoog voor Onana.

Liverpool knutselt toch maar weer mooi verder aan dat team. Gaat nu echt de goede kant op. Met een behoorlijk verbeterd middenveld en een goede keeper gaan ze het vuur toch echt aan de schenen van City leggen. Ik vond de BPL niet zo spannend de afgelopen jaren (dus een persoonlijke mening), maar dit gaat een mooie tweestrijd worden met goed voetbal verwacht ik.

Waarom word er niet gedacht aan cillessen?
Is deze keeper echt zo veel beter? Ken hem niet echt dus vandaar de vraag.
Cillessen is volgens mij ook een stuk goedkoper.
Denk zelf dat dit een goede keeper is voor beide clubs.
Over het algemeen een rustige en betrouwbare keeper met een goede verdediging voor zich pakt die ook nog punten voor je, bij barca ook gedaan.

18 juli 2018 om 13:53

Simpelweg: ja hij is beter.

Heeft Cilissen punten gepakt voor Barcelona ja? In die 2 competitiewedstrijden?

18 juli 2018 om 13:56

Volgens mij heb ik een paar keer lovende woorden gelezen uit kranten na een beker deul..
Dat zijn ook "punten" toch?

Maar thnx voor het antwoord over wie beter is!

18 juli 2018 om 14:46

Nee, bekers werken niet met punten.

18 juli 2018 om 14:51

Nee totaal niet maar hier geilen ze op alles wat niet Nederlands is. Alles wat Nederlands is kan er per defenitie niets van.

18 juli 2018 om 15:46

Nee, eigelijk geilen ze enkel hier op Cillissen.

18 juli 2018 om 17:46

Is het nu om het zeiken of om het zeiken, je snapt toch wat ik bedoel of niet?

Beetje jammer dat je zo valt over het begrip punten pakken voor je team...

Ik geil niet op cillessen ik vroeg het me gewoon af of dit niet een goedkopere oplossing was aangezien zowel cillessen als barca open staan voor een transfer iets wat vorig jaar/seizoen niet mogelijk was..

En ja cillessen schat ik hoger in dan karius dus dan lijkt mij deze vraag vanuit mijn standpunt gezien niet heel verkeerd

19 juli 2018 om 09:58

Je vergeleek Cillissen met Alisson, toch? Die indruk had ik. Het is overigens ook heel moeilijk om in te schatten welk niveau Cillissen kan halen gezien zijn beperkte speeltijd.

Persoonlijk zou ik toch naar Cilissen informeren.
Stuk goedkoper, qua leeftijd hetzelfde ongeveer en ook een bak aan ervaring.

18 juli 2018 om 14:45

Reservekeepertje van Barca ja, als je ambitie hebt om de Champions League te pakken? Kun je net zo goed Karius en Mignolet houden. Laten we ophouden met ophemelen van Nederlandse spelers, Alisson is beter, heeft het op het hoogste niveau laten zien, en heeft net een goed WK gespeeld. Als je niet op de duiten hoeft te letten ga je blind voor Alisson.

18 juli 2018 om 18:37

Op welke hoogste niveau? Cillessen heeft het ook wel aardig gedaan in de champions league. Bovendien heeft Cillessen uitgeblokken op een WK.
Het verschil tussen deze 2 is veel kleiner dan neem hier wil doen geloven. Maar er zit een Brazilianen tax op Allison.

18 juli 2018 om 15:10

Qua leeftijd het zelfde ongeveer? Cillessen wordt 30 en Alisson 26... Toch een wezenlijk verschil. En welke bak aan ervaring? Paar wedstrijden in de Copa en wat CL wedstrijdjes met Ajax en NL elftal. Alisson heeft in 1 seizoen al meer ervaring op gedaan dan Cillessen de afgelopen 5 jaar bij elkaar.

18 juli 2018 om 18:41

Meer CL wedstrijden. Meer WK wedstrijden. Zit bij een veel grotere club. Allison zal mss het grotere talent zijn, maar je gaat niemand wijs maken dat hij meer ervaring heeft...

Liverpool heeft volgens mij een boomgaard met geldbomen aangeplant. Ze zouden (incl deze transfer) al 200!! Miljoen hebben uitgegevn in de huidige transferperiode, zonder een speler verkocht te hebben. Iemand hier die meer uitleg kan geven over 'hun' geldstromen?

Mooie club liverpool maar zelfs met de volledige inkomsten van coutinho lijkt me dit wat gortig (en barca zal die transfer verspreid betalen )

18 juli 2018 om 14:46

CL finale spelen legt je ook geen windeieren. Daarnaast zijn de PL tv rechten gigantisch...

18 juli 2018 om 15:12

Je geeft in je laatste zin al aan hoe dit mogelijk wordt gemaakt. Ook Liverpool betaald haar transfers in termijnen of dacht je dat Barcelona de enige club was die dat deed?

18 juli 2018 om 16:18

364 miljoen over 3 transferperiodes waarvan er een nu nog loopt... (ja ze hebben 174m verdiend aan verkoop) Liverpool en barca vergelijken in dit aspect is zowiezo onzinnig aangezien barca wel succesvol is geweest de laatste 5 jaar. Logisch dat liverpool ook via termijnen betaald en ontvangt, toch zijn zulke bedragen niet lichtelijk op te vatten. Ook grappig hoe fans altijd alles proberen te verdedigen wat hun club doet ook al ontbreekt alle logica aan de huidige markt binnen het gehele voetbal wereldwijd (Probeer het niet persoonlijk op te vatten, ik gun het engelse voetbal echt wel wat succes) daarbij is liverpool een prachtige club. Maar voor een club die geen prijs wint zijn t merkwaardige bedragen. Wie weet helpen deze huiverige spenderingen ze wel aan wat silverware. Anders is t ronduit lachwekkend xD

18 juli 2018 om 16:31

Hoeveel heeft Barcelona verkocht afgelopen 2 seizoenen? Hebben zo even minimaal €230m voor 2 spelers uitgegeven(Dembele en Coutinho) terwijl er niet bijster veel verkocht is..

Een club genereert niet alleen met transfers geld.. eigenlijk zijn dat voor clubs als Barcelona en Liverpool. Waarom mag ik Liverpool in dit aspect niet met Barcelona vergelijken? Wat heeft het winnen van prijzen te maken met het verkopen en aantrekken van spelers te maken?

Als je geen prijzen wint wil niet zeggen dat je geen geld hebt. Liverpool heeft met de verkoop van Coutinho, CL finale en BPL televisie geld alleen al meer dan €350 miljoen binnen geharkt. Dus het zijn helemaal geen merkwaardige bedragen. Liverpool heeft de afgelopen 3 seizoenen ook voor ongeveer €400miljoen verkocht.. en natuurlijk ook wat aangetrokken. Maar weinig onder de streep uitgegeven in 1 seizoen. Dit is de 1e keer onder Klopp dat er meer uitgegeven wordt dan dat er binnen komt.

18 juli 2018 om 16:31

Eigenlijk zijn dat voor clubs als Liverpool en Barcelona bonussen*

18 juli 2018 om 17:02

Ik heb bet niet over seizoenen maar transferperiodes. Liverpool heeft nauwlijks grote cijfers in de plus gehaald de laatste jaren, het halen van prijzen is overigens enige vorm van bewijs dat de investeringen in de selectie ook resultaat opleveren. En dit geen merkwaardige bedragen noemen.. het inflatie verhaaltje ok maar dat neemt niet weg dat t een beetje maf en bizar is. Natuurlijk heeft liverpool veel geld, veel bedrijven hebben dat. Ze hebben een mooie aantrekkingskracht vandaar dat ze shoppen bij de beste clubs ter wereld.. en ja barca, real en alle topclubs (m.u.v bayern) spenderen ook bizarre bedragen. ( dat van barca is natuurlijk ook een beetje paniek, maar wie weet zijn de huidige liverpool aankopen dat ook ) Nergens claim ik dat het juist is of moreel verdedigbaar. Ik laat ook in t midden of het goed of slecht is, ik vroeg me alleen af sinds wanneer liverpool zich zulke bedragen kon veroorloven/ ging permiteren om mee te gaan in t grove geweld. Toch bedankt voor het meedenken over het vraagstuk. Nogmaals: het is niets persoonlijks en heeft niet met mijn voorkeur voor andere clubs te maken. Liverpool heeft in t verleden ook grote bedragen betaalt voor spelers, al leken die wat bedachter plaats te vinden. Geniet van de mooie dag keizer! Pak lekker een koud pilsje! Dan proost ik bij deze alvast . Bedankt he!

Bizar. Alisson was een fantastische keeper vorig jaar, maar als je dan nagaat dat je Perin voor 12 miljoen kon halen... Zijn er dan echt geen logischere keepers te vinden? Kijk, ik heb liever Alisson voor 70 miljoen dan Cillessen voor 30 miljoen. Toch lijken er me goedkopere opties mogelijk. Ruffier of Leno (voordat hij naar Arsenal ging) bijvoorbeeld.

18 juli 2018 om 14:52

Dan moeten ze de stekker snel uit deze transfer trekken want wereld op is deze keeper bij lange na niet.

18 juli 2018 om 15:02

Maar sinds wanneer is Becker wereldtop? Hij heeft pas 69 wedstrijden voor AS Roma 1 in de benen. Vorig seizoen was hij gewoon nog 2e keus achter Szczesny. Hij heeft inderdaad een goed jaar gehad, maar dat betekent nog niet dat je wereldtop bent. Daarnaast heeft hij dit seizoen ook minder sterke wedstrijden gekeept. Dus het is niet duidelijke wereldtop die je nu aantrekt (kan hij misschien wel worden natuurlijk). Als je Oblak zou halen kun je dat eerder zeggen vind ik.

18 juli 2018 om 15:22

@hangover96: Het verschil is dat Van Dijk overal aantoonde zich moeiteloos aan te passen, je bij Groningen zijn kwaliteiten al zag en hij eigenlijk altijd eerste keuze op zijn positie was. Zoiets kan je niet zeggen van Alisson, die Szczesny een jaar voor zich had. En Szczesny kon Juve het jaar erop voor ook ongeveer 12 miljoen ophalen. In de Europa League van dat jaar vond ik Alisson ook niet super. Ik geef je gelijk dat Alisson een gehypte topper is. Hij heeft het maar 1 seizoen echt laten zien. Op het WK was Courtois beter. En die gaat waarschijnlijk nu voor 35 miljoen weg (bron: Rmc). Die 70 miljoen is dus echt geheel buiten proporties voor een keeper, aangezien hij niet het niveau heeft van Courtois. En al helemaal niet van Oblak (die constanter keept dan Courtois, die nog wel eens voor zichzelf keept). Daarin ben ik het helemaal met Jackieboy10 eens: je kan beter Oblak halen dan Alisson.

18 juli 2018 om 16:21

@Mexicanooo, vrij apart dat jij nu ineens negatief bent over Alisson. Ik wist nog dat jij in maart moord en brand schreeuwde toen Real Madrid aanklopte voor Alisson. In de artikel van 27 maart 2018 genaamd: "Real zet goedkopere optie dan De Gea en Courtios bovenaan verlanglijst", zei je toen het volgende: "Neeeee. Dit is dus juist de ideale keeper voor Liverpool. Helaas kan mijn club niet op tegen Real Madrid. Niet voor niets de grootste club ter wereld".  Nu vind je Oblak ineens een veel betere optie, terwijl de statistieken veel beter zijn van Alisson. Oblak heeft met name het geluk dat hij Godin en Gimenez voorzich heeft

Hahah 75?!’dit is echt erg voor een redelijk goeie doelman... snap er niks meer van.

Jurgen Klopp maakte van FSV 05 Mainz van een middenmoter 2e Bundesliga een goede middenmoter in de 1e Bundesliga. Vervolgens loodste hij Borussia Dortmund langs Bayern Munchen om uiteindelijk de Champions League te winnen.
Ik ben er van overtuigd dat hij Liverpool ook weer aan prijzen gaat helpen. En dat men 75 miljoen veel vindt voor een keeper ? Een goede keeper maakt het verschil vaak genoeg.
Zie de laatste CL finale.

75 miljoen voor een behoorlijk overschatte keeper is weggegooid geld! Op het WK geen enkele redding gemaakt ook btw.

75 miljoen voor een keeper????? Hahahaha

18 juli 2018 om 18:13

60 miljoen voor een 18 jarige verdediger uit de eredivisie hahahaha! De markt is gestoord als Ajax al 50-60 miljoen vraagt voor spelers als de Ligt en de Jong dan begrijp ik AS Roma wel.

Niet normaal, zo n bedrag voor een matige keeper.
Madrid koopt een van de beste keepers voor 35 miljoen. En hun betalen het dubbele voor iemand die een paar goeie wedstrijden heeft gekeept. Belachelijk

18 juli 2018 om 15:15

Courtios en Alisson zitten dan ook in een totaal andere situatie. Courtios staat nog maar 1 jaar onder contract en wil per se terug naar Madrid. Dit zorgt ervoor dat Courtios goedkoop af te kopen is, terwijl Alisson nog 3 jaar onder contract staat en meerdere opties heeft dan alleen Liverpool. Alisson zou ook prima vinden om naar Atletico, Real, Chelsea, Liverpool of Man Utd te gaan

18 juli 2018 om 15:16

Courtois heeft ook nog een 1 jarig contract en is een stukje ouder dan Alisson, die nog een contract had tot 2021 geloof ik. Chelsea heeft geen sterke positie mbt Courtois aangezien hij volgend jaar gratis de deur uit loopt, €35m is dus een prima bedrag. Natuurlijk is €75m veel geld maar de bedragen worden alleen maar gekker. €35m voor een speler met een 1jarig contract is namelijk ook niet weinig.

Jurgen Klopp maakte van FSV 05 Mainz van een middenmoter 2e Bundesliga een goede middenmoter in de 1e Bundesliga. Vervolgens loodste hij Borussia Dortmund langs Bayern Munchen om uiteindelijk de Champions League te winnen.
Ik ben er van overtuigd dat hij Liverpool ook weer aan prijzen gaat helpen. En dat men 75 miljoen veel vindt voor een keeper ? Een goede keeper maakt het verschil vaak genoeg.
Zie de laatste CL finale.

Ik kijk zeer zeker niet door mijn nl brilletje maar hadden zij niet beter voor cillissen kunnen kiezen? Betrouwbare keeper, heeft de keren dat hij de kans kreeg bij barca bewezen als keeper en is toch bijna zeker wel goedkoper lijkt mij..

Zie Liverpool volop meestrijden om het kampioenschap. Alle zwakke plekken zijn aangepakt. Natuurlijk wel geen excuses meer mogelijk. Als je er niet op zijn minst een race van maakt, faal je voor mij met dit materiaal. City en Liverpool voor de titel en dan zie ik toch wel een kloof met de rest. Maar er kan nog veel gebeuren de volgende weken.

75 miljoen is prima als je kijkt naar jongens zoals De ligt en De Jong, die hebben nog geen haar op hun zak en moeten ook al 50 miljoen kosten, voetbal is nu eenmaal deze bedragen, er gaat schrikbarend veel geld in om..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren