Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als ik een speler als Ziyech had, had ik mijn hele elftal om hem heen gebouwd’

Laatste update:

Hakim Ziyech was zondag opnieuw het mikpunt van een deel van de aanhang van Ajax. Enkele supporters wachtten bij de ArenA de spelersbus op na de 3-0 nederlaag tegen PSV en de middenvelder zou bij het verlaten van de bus door enkele fans geduwd zijn. Nourdin Boukhari, die tussen 2002 en 2006 bij Ajax speelde, vertelt in onderstaande video dat hij helemaal niets begrijpt van de kritiek op Ziyech.

Speelt Hakim Ziyech volgend seizoen nog bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens mij is er bij Ajax al een team om hem heen gebouwd.
Donny en Schone knappen heel veel van het vuile werk voor hem op, en als ik hun was dan zou ik van zijn balverlies koppijn krijgen.
Straks als hij in het buitenland speelt, dan hoop ik dat hij wat economischer leert voetballen, en wat simpeler spelen. Gemiddeld 30 keer balverlies, welke middenvelder komt daar normaal gesproken mee weg?

16 april 2018 om 13:12

Haha dit ja, gewoon een slechte speler. Als je Schone, Frenkie of zelfs Van de Beek zo'n rol geeft en zo veel risico in zijn spel laat leggen, kom je ook aan zulke aantal assists en doelpunten.... Hij is gewoon absurd slordig.

16 april 2018 om 21:11

Schaam je. Ajax en resultaat okay...maar tranen van een mooie actie, pass, combinatie. Dat is Ajax. Ziyech past dan ook bij Ajax. Haal dat logo van je profiel of ga de spelersbus slopen.

17 april 2018 om 01:28

hahahahaa De Toekomst denkt aan vroeger was het beter. Je bent niet goed bij je knikker man, waarom denk je dat 3 trainers frenkie of schone of VdB niet in die rol lieten spelen als ze overtuigd waren dat ze het konden dan hadden ze het allang gedaan. Feit is Ziyech doet wat hij het beste kan kansen creeëren, assist geven zijn cijfers spreken voor zich. En als je nog niet overtuigd bent kijk dan naar zijn cijfers bij marokko... I rest my case

16 april 2018 om 13:29

Oh want die doen het zo goed?
Schone vind ik niet meer het niveau waar ajax naar streeft.
Beek is een goede, maar het vuile werk opknappen voor ziyech? dat is gewoon onzin, en ik heb ook nooit gezien dat ziyech niet omschakeld of ze best doet, dat hij slordig in balbezit is dat is wel een feit ja.

Waarom zou je? Je weet dat ie na 2 seizoenen weg is, daar kun je geen elftal voor bouwen. Overigens gaat ie ook overal met problemen met de supporters weg, misschien dan ook eens bij jezelf te raden gaan.

16 april 2018 om 12:34

@leikiam: klopt, die jongen roept weerzin op met zijn houding.
Het ligt nooit aan hem, enige zelfreflectie is hem vreemd.
Altijd die verongelijkte blik in zijn ogen, alsof de hele wereld tegen hem is.
Sommige mensen kunnen alleen met bewondering omgaan, een beetje kritiek is al teveel.

16 april 2018 om 13:02

Precies , en t valt me op dat er geen kritische noot op Ziyech komt vanuit de oud Marokkaanse voetballers . Heel ongeloofwaardig komt dat over . Ziyech moet naast zn uitstekende voetbalkwaliteiten nu ook een volwassen voetballer gaan worden en ook in de spiegel moet kijken of het idd allemaal aan de buitenwacht ligt .

16 april 2018 om 13:14

Marokkaanse cultuur is niet gewend om publiekelijk kritiek te uiten of krijgen. Dat vinden ze respectloos, maar daardoor kunnen ze blijkbaar ook minder goed met kritiek omgaan.

16 april 2018 om 20:50

Nederlanders kunnen ook niet echt met kritiek om gaan, Ken je je nog herrineren hoe mensen ober Silvana Simons vielen toen ze wat vond van Zwarte Piet?

16 april 2018 om 21:20

Lol dat Nederlanders heel kritisch zijn betekent niet dat ze zelf goed tegen kritiek kunnen. Grappenmaker.

17 april 2018 om 01:30

komt hij weer de antroploog uithangen naast analiticus ook cultuur specialist? het moet niet gekker worden met deze pipo's op VZ

16 april 2018 om 13:18

Bij Ajax ligt het niet echt aan hem hoor! Ik zou niet weten wat hij voor Ajax verkeerd heeft gedaan maar de supporters van Ajax zoeken een zondebok voor dit slechte seizoen en omdat hij de beste en een van de meeste ervaren speler is hij de pineut. Hij en de Ligt zijn de gewoon de beste spelers en als je Neres, Kluivert en Huntelaar toch ooit kansen ziet missen dan is het toch onbegrijpelijk dat die in verhouding veel minder kritiek krijgen. Ziyech kan er inderdaad niet tegen als hij uitgefloten wordt, maar ik kan het persoonlijk wel waarderen dat hij gewoon zegt dat het waardeloos is dat supporters eigen spelers uitfluiten en dat ze daar mee moeten stoppen. Elke speler denkt er zo over maar de meeste willen natuurlijk niet nog meer het publiek tegen zich krijgen dus durven zich daar niet over uit te laten Ziyech heeft daar gewoon schijt aan en zegt hoe het is. Daarnaast moet je elk seizoen als Ajax zijnde weer opnieuw beginnen want van de spelers die er gister in de basis stonden kun je wel verwachten dat de meeste niet heel veer meer dan 2 of 3 seizoenen voor Ajax in de basis zullen spelen. Daarom moet je toch soms een elftal bouwen rondom een speler en misschien had Ajax dat ook beter aan kunnen pakken door met een type anigel de Jong te spelen in plaats van een Schone, dat doen ze eigenlijk bij bijna alle grote clubs in Europa dus dat is totaal geen schande.

16 april 2018 om 16:19

Ziyech is de beste speler van de eredivisie, daar zijn vriend en vijand het over eens. Toch staan we 10 punten achter op Psv. Toch kinnerkt FC Twente ons uit de beker.

Supporters zijn niet dom, die zien wanneer Ziyech er zin in heeft en wanneeer niet. Niet elke week gaat hij tot het uiterste, soms laat hij het gewoon lopen. En dat drijft supporters tot waanzin. Waarom denk je dat spelers als Klaassen zo populair zijn?

Supporters geven wekelijks veel geld uit. Seizoen kaart bij Ajax is veruit de duurste in Nederland, looopt zo op naar 600, 700 euro per jaar. Tel erbij op het parker a 10 euro, de catering die behoorlijk prijzig is en de fan artikelen. menig supporter tikt dit jaar de 1000 euro aan. Dankzij die supporters heeft Zoyech de mooiste baan van de wereld en wordt hij stinkend rijk. Het enige wat de supporters ervoor terug vragen is 100 procent inzet ten alle tijden. Dan zingen de supporters de voetballer nog toe ook en klappen ze hun handen blauw bij elke goal, elke mooie actie en elk doelpunt.

Als je het talent van Ziyech hebt, is het niet zo moeilijk om razend populair te worden.

16 april 2018 om 17:16

Helemaal mee eens, ik erger me vaker dan dat ik geniet van Ziyech. Inzet is soms ver te zoeken en als het even niet lukt dan gaat zijn koppie ook snel hangen.

16 april 2018 om 17:25

Hij werkt toch wel redelijk hard en levert verdedigend ook genoeg arbeid. Hij zal sommige wedstrijden misschien wel wat minder zijn best doen maar ik vind niet dat het heel veel minder is dan de meeste van zijn teamgenoten. Daarnaast zijn er zo veel aanvallende middenvelders die verdedigend niet zo hard willen lopen en dat krijg je bij het grootste gedeelte er niet uit. Dat is misschien wel wat dit Ajax mist dat ze geen spelers hebben die het team dragen en nooit opgeven en die hebben zelfs de best voetballende clubs zoals Bayern en Real wel overduidelijk in de basis staan.

16 april 2018 om 17:50

Je verwacht gewoon meer van Ziyech omdat hij een erg goede speler is . En ik verwachtt meer volwassenheid van hem ,dat hij de leider zou zijn in het team ,het goede voorbeeld zou zijn in wat een wedstrijd vraagt om de winst over de streep te trekken. I.p.v. uitgaan met kluivert hem uit te leggen dat je als topsporter wel kan genieten maar wanneer de tijd daar naar is. Ik had hem daarom ook aanvoerder gemaakt dit seizoen . Een jongen die van al zijn collega’s respect afdwingt door zijn voetbalkwaliteiten . Ziyech had als een halfgod Ajax kunnen verlaten en hoop voor hem dat hij die stap in zijn ontwikkeling bij zijn volgende club wel kan maken.

16 april 2018 om 21:17

Och gut...gaan we weer dat geld er bij halen en zo. En iedere schoonmaker van de Arena moet de supporter bedanken dat ie werk heeft.

17 april 2018 om 01:37

Een marokkaan halfgod bij ajax hhaaaahhaa dacht het niet. Ze moesten hem niet vanaf dag 1 en dan praat ik over die parasieten die vandaag ook de bus stonden op te wachten. Er is vanaf dag 1 een Hetze tegen Ziyech die jongen had geen schijn van kans. Als hij goed speelt praten ze over houding, geeft hij een aantal wereld passes kijken ze naar zijn balverlies. Ajax heeft gewoon een groep supporters wat geen supporters te noemen is dat zijn gewoon radraaiers en lafbekken.

Ben ik nou de enige die Ziyech zwaar overschat vind,het is een goede voetballer maar echt geen geweldenaar,die gast heeft zoveel balverlies ze schoten gaan bijna allemaal de 3 de ring in,en in Nederland vinden ze hem de beste dan is het niveau wel heel zwak

16 april 2018 om 12:27

Precies. Als Ajacied word ik ook doodmoe van de Ziyech ophemeling door de media. Hij heeft het dit seizoen veel te vaak laten afweten en is geen 1 keer echt bepalend geweest toen Ajax hem echt nodig had. Gister verliest hij de bal rond de eigen 16 10 seconden voor de 2-0, maar iedereen komt nu nog steeds klaar op een bal over 50 meter. Leuk en aardig allemaal maar met dat balverlies verlies je gewoon de wedstrijd uiteindlijk.

16 april 2018 om 12:33

Eerder onderschat. Als Ziyech amper balverlies leed en nog wel magistrale passen gaf dan speelde hij allang niet meet bij Ajax. Bij Real heb je zo iemand lopen met de naam Modric/kroos.

Kansen creeeren gaat nou eenmaal samen met balverlies of wil je eindelijk tikkie breed?

16 april 2018 om 12:42

Kijk naar een Eriksen en Suarez die legde ook risico in hun spel maar verloren echt niet zoveel ballen als hem,en jij denkt dat Ziyech bij Real past hij moet blij zijn als ie in de basis gaat staan bij een suptopper in Frankrijk ofzo

16 april 2018 om 12:49

Ziyech is een leuke straatvoetballer maar als je realistisch naar hem kijk is de subtop van NL zijn top. Dus zwaar overschat nu, zonder Ziyech had Ajax dichter bij PSV gestaan nu.

16 april 2018 om 12:58

Ik zeg nergens dat hij bij Real hoort te spelen of past... Ik geef alleen aan dat je het onmogelijke verwacht van een speler van Ajax. Je noemt nu 2 voorbeelden op waarvan 1tje bij de absolute top behoort en eentje vlak eronder. Wil je dat daadwerkelijk als graadmeter gebruiken? Dan kun je net zo goed Ajax opdoeken.

16 april 2018 om 13:03

Suarez? Die speelde toch niet op 10 bij Ajax? Die moest het juist hebben van de ballen van Eriksen. Denk dat Eriksen enorm dankbaar is dat hij Suarez voor zich zag lopen die de ballen erin moest werken i.p.v. een Huntelaar op leeftijd.

16 april 2018 om 13:12

Eriksen maakte zijn debuut in februari 2010 tijdens het seizoen 2009/2010. Suarez vertrok in Januari 2011 tijdens het seizoen 2010/2011. Ze hebben samen maar 1 jaar in Ajax 1 gespeeld wat neer komt op ongeveer 30 wedstrijden (waar Eriksen veelal wissel was). Ze hebben allebei rond de 150 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld. 20% van hun Ajax loopbaan (in minuten slechts 10%) hebben ze samen op het veld gestaan. Suarez en Eriksen waren daarnaast 5 klasses beter als Ziyech en ook nog jonger. Eriksen is pas 26 geworden en Hakim laatst 25. Eriksen is al 3 jaar een van de sterren van de PL en Hakim kan Ajax nog niet bij de hand nemen zoals Eriksen dat al deed op zijn 19de.

16 april 2018 om 13:33

@bellapartita Je vergeet 1 ding, dat is dat Hakim zelf van mening is dat hij is uitgeleerd bij Ajax. Dat duidt op een gebrek aan zelfreflectie. Je dacht toch niet echt dat hij met zoveel balverlies ook maar in de buurt kwam van een basisplaats bij een Europese subtopper?
Hij is ook nog mijlenver weg van ook maar een vergelijking met bijvoorbeeld Modric, die bij Zagreb al begreep wanneer hij wel of geen risico in zijn spel leggen moest.
Deze jongen is een begaafde speler, maar moet als eerste nog altijd leren in de spiegel te kijken om te bezien waar zijn tekortkomingen liggen. Dat de buitenwacht hem daar mee moet helpen, vertelt feitelijk het hele verhaal want hij ziet het niet. Maar ho maar! Kritiek op mijnheer Ziyech?? Dat kan niet.

16 april 2018 om 13:34

@franky_utrecht

Dan zie jij barcelona niet voetballen. als iemand daar veel balverlies lijd is het suarez wel.
Zoveel aanvallen stoppen uiteindelijk bij hem omdat hij zo slordig is met ze aanname of verkeerde keuzes.

Maar uiteindelijk scoort hij wel weer een gekke of heerlijke doelpunt.

16 april 2018 om 13:55

Echt idioot om Ziyech te vergelijken met Suarez.
Een middenvelder moet de risico's in zijn spel doseren, een aanvaller moet risico's in zijn spel leggen.

16 april 2018 om 14:07

Jc63,

Hij is toch ook wel uitgeleerd bij Ajax. Als middenvelder creëert hij meer dan 4 kansen per wedstrijd wat moet hij nog meer doen 6 kansen creëren. Natuurlijk kom je bij een Europese subtopper niet weg met zoveel balverlies maar daar ligt het niveau vele malen hoger dus zal Ziyech minder risico in zijn spel leggen, beter zijn best doen en daar krijgt hij wel op zijn kop als hij zo vaak de bal verliest. Sommige spelers ontstijgen het niveau in de eredivisie gewoon waardoor er toch wat nonchalance insluipt bij deze spelers wat natuurlijk verkeerd is. Ik ben het met je eens dat er nog dingen te verbeteren zijn maar de eredivisie is daar niet de juiste bestemming voor. Om hem dan met Modric te vergelijken slaat ook nergens op ten eerste weten 999 van de 1000 mensen niet hoe Modric in zijn bij Zagreb speelde en ten tweede is Modric een speler van niveau die ze in de hele wereld over 10 jaar nog kennen.

16 april 2018 om 14:59

Zytto, je haalt allemaal extra dingen erbij die helemaal niet van belang zijn in het gesprek. Ik heb t over dat Suarez geen ‘nummer 10’ was en de vergelijking met eriksen/Ziyech niet op gaat daardoor. En mijn punt is dat het team dat eriksen om zich heen had en waar Ziyech het mee doet een enorm verschil is. Ik zeg nergens dat Ziyech beter zou zijn dan eriksen of Suarez. Gaat mij om dat eeuwige geneuzel over zijn balverlies.

16 april 2018 om 19:55

@zytto34

Juist! Als ik naar Frenkie de Jong kijk zie ik dat dan weer wel, al niet zo vroeg als Eriksen, maar die jongen heeft echt wat speciaals, Frenkie lijkt wel geen slechte momenten te hebben, ongelooflijk.

16 april 2018 om 20:25

Soccer81

De reactie van Zytto is prima relevant, jij suggereert namelijk dat de prestaties van Eriksen komen door het koele afmaken van Suarez waardoor Ziyech en Eriksen niet eerlijk te vergelijken zijn, maar de dingen die Zytto zegt weerleggen dat prima.

17 april 2018 om 00:32

Shorty, een deel is relevant. Ik reageerde op iemand die zij dat eriksen ook veel risico in zijn spel had maar niet zoveel balverlies leed. Ik gaf daarop aan dat t team dat eriksen om zich heen had kwalitatief beter was dan wat er nu rondloopt. Al die andere dingen die zytto noemde heb ik geen eens iets over gezegd.

17 april 2018 om 01:42

Jij geeft aan dat dat team beter is door Suarez als voorbeeld te noemen, maar Eriksen heeft langer met Ebecilio gespeeld en meer van dat soort figuren. Je punt dat Eriksen een beter team om zich heen had is dus nogal wankel zoals je ziet.

16 april 2018 om 13:31

@franky_utrecht

Noem dan een middenvelder in de eredivisie die jij beter vind dan ziyech ?
Als hij zo zwaar overschat is dan verwacht ik nu minimaal 5 namen.

Hahaha, ja Bouchari, die dat zegt, is waarschijnlijk de enige die Zyech begrijpt. Het is heel simpel. De meeste supporters moeten Zyech niet. Gewoon normale echte supporters, dat zegt genoeg

16 april 2018 om 12:48

Natuurlijk is het wel een Ajax speler en dat is ook het beste team in de eredivisie waar hij bij past. Ajax is toch meest in balbezit op de helft van de tegenstander en daar moet een Ziyech actief zijn. De enige redenen waarom hij beter zou kunnen passen is omdat de spelers van PSV beter zijn in het afmaken van voorzetten of standaardsituaties en hij een dienende speler als Hendrix achter hem zou hebben staan.

16 april 2018 om 13:30

Steek passen zijn toch ook hartstikke belangrijk als je tegen een muur achterin speelt. Hij is een van de weinige spelers in de eredivisie die zijn medespelers vrij voor de keeper kan zetten en hij is gewoon erg creatief. Ik vind dat zijn medespelers in de voorhoede hem daar ook wel een beetje in de steek hebben gelaten want die gaan volgend seizoen zonder hem zo veel goede kansen krijgen, als Ajax geen vergelijkbare vervanger haalt. Ook is hij in de kleine ruimte gewoon een sterke speler en kan hij ook spelers passeren.

16 april 2018 om 13:57

Dat balverlies heeft naar mijn mening meer te maken met dat hij soms wat nonchalant is, te vaak voor de moeilijke pass wil gaan en dat niemand hem op zijn kop geeft als hij balverlies lijdt. Bij de meeste clubs in het buitenland zou Ziyech op zijn kop krijgen als hij zo vaak de bal verliest maar bij Ajax gebeurt dit waarschijnlijk gewoon niet. Om hem nou te vergelijken met mensen als Bergkamp, Eriksen en Litmanen is natuurlijk ook niet terecht want dat was/is gewoon wereldtop. Maar in de eredivisie ken ik geen betere speler in de kleine ruimte heel misschien nog Pereiro. Hij zou naar mijn mening prima bij PSV passen maar met zijn kwaliteiten past hij bij heel veel clubs hartstikke goed.

16 april 2018 om 19:52

Toch zei ik dat al voordat hij naar Ajax kwam, maar ik was wel een van de weinige en heb het eigenlijk alleen nog maar bevestigd zien worden. Ik ben blij als hij weg is, ik denk dat Frenkie de Jong en Donny van de Beek meer kunnen in de kleine ruimte.

Ziyech had destijds beter voor Feyenoord kunnen kiezen

16 april 2018 om 12:45

hij heeft daar wel over getwijfeld maar volgens de geruchten vond Van Geel dat hij moest concurreren met Boetius voor de linksbuitenpositie omdat Immers zeker was van zijn plek op 10, waardoor Ziyech afhaakte toen Twente met een beter sportief plaatje en een hoger salaris kwam aanzetten

jammer dat het zo gelopen is want ik had hem graag bij Feyenoord gehad. dit is ongeveer de enige speler in de Eredivisie waar ik echt van kan genieten en natuurlijk ook van iemand als Robin Van Persie momenteel

16 april 2018 om 13:13

Dat is allemaal waar Japie!

Ziyech past denk ik niet bij Ajax. bepaalde Amsterdamse jongens die veel minder presteren als hem hebben volop krediet terwijl ze nog veel minder presteren. bij Marokko rendeert hij geweldig dus wie weet dat hij bij een andere club beter uit de voeten komt. ze doen ook veel te weinig met zijn passes hier, gisteren ook weer, 3 geniale passes waar echt helemaal niks mee word gedaan

16 april 2018 om 13:25

Welke Amsterdamse jongens dan?

16 april 2018 om 13:55

Frenkie De Jong, Kluivert en Veltman bijvoorbeeld. die hebben nog veel minder laten zien als Ziyech maar worden vaak wel op handen gedragen

Gister met de westrijd kon je eigenlijk het seizoen van ajax en psv samenvatten
psv maakte hun kansen af ajax maakte hun kansen niet af.

En dat ziyech door velen supporters als zondebok word aangewezen is gewoon een schande.
Want hij is een hele goede speler en tuurlijk heeft hij ook zwakheden maar als zijn teamgenoten wat beter met zijn kansen omgingen dan had hij waarschijnlijk dubbele assist op zijn naam staan.

voetbal is een team prestatie als dan heel het team niet presteert dan is het bijna onmogelijk om als enigste het verschil te maken en daar zit vooral de fout bij ajax dat ze er niet door heen kwamen bij heel veel wedstrijden en dan als ze er door heen kwam de kans weer werd gemist.

Nog drie wedstrijden en dan is Ziyech verleden tijd. Hoop dat er een mooie club voor hem komt met een dikke portemonnee. De interviews van hem zijn tenenkrommend, ook voor een Ajax supporter. Ik vind het een goede voetballer maar hij draagt het elftal niet. Zijn houding maakt hem niet populair. Waar hij ook speelt.

16 april 2018 om 21:05

Ach in NL wordt ie nog beschermd omdat ie mocro is. Straks in het buitenland is hij El hamdaoui de tweede, na een jaar op de bank in Frankrijk naar de woestijn. Daar de hele dag chagrijnig kijken en misbaar maken. Het zal best een aardige gast zijn maar dat gedrag van em is zo misplaatst en fout

16 april 2018 om 23:57

Wat een idiote reactie! Beschermd omdat hij mocro is? Zoveel onzin verdient geen uitgebreidere reactie.

Ziyech is als een tennismaatje van me, hij laat de meest briljante dingen zien, slaat de mooiste ballen, maar maakt te vaak vanwege het risico in zijn spel unforced errors. Dat maakt het dat we tegen de meest degelijke tegenstanders het vaak afleggen. Spektakel...maar wel verliezen. Ik hou er niet van.

Een team om een speler bouwen doen clubs die maar een goede speler kunnen veroorloven, Ziyech heeft nooit laten zien dat hij degene zou moeten zijn waar het om draait en bovendien is dat ook totaal niet strategisch, wil je een hechte verdediging kapot spelen moet je variatie en dynamiek hebben en juist niet van een speler afhankelijk zijn. Zeker niet een grillige speler als Ziyech, als het in zijn kop goed zit dan kan hij zomaar 3 assists geven, maar zit het tegen heb je helemaal niks aan hem.

Een ander probleem is dat je schijnbaar niet kritisch op hem mag zijn, terwijl de echte stats, aantal pogingen versus succesvolle pogingen (bij schoten meer dan passes) dat gewoon keihard aantonen.

Hemel hem nog maar meer op en streel zijn ego nog maar een beetje. Als hij zijn instelling niet kan veranderen zie ik hem graag vertrekken bij Ajax.

Als je bij elke club zegt dat je na 2 seizoenen een stap hogerop wilt dan ga je daar geen club omheen bouwen toch! Hij 25 nog nooit een prijs gewonnen en bij elke club waar hij gezeten heeft heeft hij problemen met club en supporters gehad ? Misschien beetje zelfreflectie ?

Volgens mij deden en Keizer en ten hag dit en is duidelijk geworden dat Ziyech helemaal niet zo goed is. Bij een team alsvtwente kon hij excelleren maar er zijn veel Ajacieden die beter zijn dan Ziyech. Hij zal ergens in de middenmoot in Duitsland, Frankrijk, Spanje of Italië terechtkomen en verzuipen omdat hij teveel balverlies leidt. Wat hij bij Ajax kon flikken gaat geen andere coach hem laten flikken. Marokko doet er ook beter aanneem niet op te stellen tegen Spanje en Portugal want daar heeft hij niets tegen in te brengen met al zijn foute psses en balverlies. Tien keet liever frenkie de jong, vd beek en schone op jet middenveld

16 april 2018 om 23:58

Als jij het hebt over 'veel Ajacieden die beter zijn dan Ziyech', geef je aan dat je geen verstand hebt van voetbal.

Zyech moet lekker vertrekken. Dit Ajax gaat sws wel nog 2 jaar niks presteren, te zij ze een super trainer vastleggen. Ajax mist gwn een leider ' had je een soort Van bommel lopen op het middenveld dan had hij neit alleen Zyech geschreeuwd maar het hele elftal

Ziyech is een goede voetballer maar geen winnaar. Heeft nog nooit een prijs gepakt en is overal slecht weggegaan, zal toch wel aan die jonge liggen en niet aan heerenveen, Twente of ajax

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren