Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Pasveer blijft één wedstrijd geschorst en mist bekerduel met AZ

Laatste update:

Ajax had zondagmiddag niet veel moeite met ADO Den Haag en dat kwam ook zeker door de rode kaart die Ali Boussaboun na ruim twintig minuten spelen kreeg. De aanvaller ging hard door op Vurnon Anita en moest daardoor vroegtijdig de kleedkamer opzoeken. Maurice Steijn dacht dat Bas Nijhuis een juiste beslissing had genomen, maar Boussaboun was het daar niet mee eens.

/

De aanvaller vond de rode kaart overdreven. "Ik ging puur voor de bal", zei Boussaboun tegen De Telegraaf. "Ik heb scheidsrechter Bas Nijhuis gesproken en hem gezegd dat hij een verkeerde beslissing had genomen. Hij vertelde me dat hij het al had gehoord. Natuurlijk ben ik boos, omdat ik hier de dupe van ben. Maar ik vind het eerlijk dat hij zijn fout toegeeft."

Nijhuis ontkent echter dat hij een fout zou hebben toegegeven: "Heeft hij dat gezegd? Dat klopt voor geen meter. Ik ben hem inderdaad tegengekomen. Hij liep in de rust alweer in zijn normale kleding en zei me dat het geen rood was. Ik had inmiddels zelfs al de bevestiging van zijn eigen trainer dat ik de situatie goed had ingeschat. En ook na het zien van de beelden is er voor mij geen enkele discussie. Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is. Boussaboun ging het duel met buitensporige inzet aan en raakte Vurnon Anita zo hard dat het voor iedereen hoorbaar was.”

Update 19 maart 12:18 uur - Boussaboun krijgt schikkingsvoorstel van twee duels
Ali Boussaboun heeft een schikkingsvoorstel voor twee wedstrijden ontvangen van de aanklager betaald voetbal. De aanvaller van ADO Den Haag kreeg zondag rood tegen Ajax, toen hij hard inkwam op Vurnon Anita. De aanklager heeft ADO en de spits nu voorgesteld dat hij twee duels afzijdig blijft. Gaat Boussaboun akkoord, dan mist hij de wedstrijden tegen FC Twente en RKC Waalwijk.

Remko Pasveer ontving een voorstel voor één wedstrijd schorsing van de aanklager. De doelman van Heracles Almelo vloerde vrijdagavond Renato Ibarra van Vitesse en werd met rood van het veld gestuurd; bovendien kreeg Vitesse een strafschop. Pasveer was verontwaardigd dat hij werd weggestuurd; beelden bewezen dat er inderdaad nauwelijks contact was tussen hem en Ibarra.

Update 18 maart 13:34 uur - Heracles-doelman Pasveer wacht zitting na afwijzen voorstel
Remko Pasveer, keeper van Heracles Almelo, heeft het voorstel van de aanklager betaald voetbal van een duel schorsing niet geaccepteerd. De sluitpost kreeg een rode kaart in het competitieduel met Vitesse. Omdat er donderdag een bekerwedstrijd op het programma staat (tegen AZ) is de zitting maandagavond al in Zeist. Ali Boussaboun accepteerde zijn schikkingsvoorstel (drie duels, waarvan één voorwaardelijk) wel en ontbreekt nu tegen FC Twente en ADO Den Haag.

Update 20 maart 10:00 uur - Pasveer blijft één wedstrijd geschorst en mist bekerduel met AZ
De tuchtcommissie heeft dinsdagochtend uitspraak gedaan in de zaak van Remko Pasveer. De keeper van Heracles Almelo is voor één wedstrijd geschorst. Dit betekent dat hij donderdag tijdens het bekerduel tegen AZ niet in actie mag komen. Pasveer ontving maandag een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal met daarin een schorsing van één wedstrijd voor het neerhalen van een doorgebroken speler.

Pasveer heeft de schikking niet geaccepteerd en verscheen, in verband met het bekerduel van komende donderdag, maandagavond voor de tuchtcommissie. Pasveer kan beroep aantekenen tegen de uitspraak van de commissie. Desondanks is hij voor de bekerwedstrijd tegen AZ automatisch uitgesloten.

De rode kaart voor Ali Boussaboun was terecht

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ga je niet bij elke tackle voor de bal?

19 maart 2012 om 08:44

Nou nee, zeker niet. Vaak genoeg zijn tackles gericht op de benen van de tegenstander.

19 maart 2012 om 08:50

of gewoon te laat.

19 maart 2012 om 13:10

te laat is ook voor de bal gaan lijkt me... maar met 2 duels mag hij niet mopperen!

Dit was gewoon een 100% rode kaart, gevaarlijk hard met been vooruit inkomen. Snap ook niet dat Boussaboun ineens een tackle maakt, heeft ie vast nooit eerder gedaan..

19 maart 2012 om 08:52

Klopt, je hoorde gewoon de knal op de enkel van anita.

19 maart 2012 om 13:46

Ja en dan loop je na 30 seconde weer de 100 meter in 10 seconden, nee dit was zwaar overdreven, en dan de rest van die gasten, die deden net of z'n hoofd eraf lag. Dit was gewoon geel en niks meer. Het was gewoon z'n scheenbeschermer die je hoorde, anders had ie echt niet meer opgestaan hoorrr.

19 maart 2012 om 13:50

Snap niet dat er mensen zijn die deze overtreding gewoon goed vinden. Hij kwam gevaarlijk in en of hij van voren of van achteren komt. De scheids heeft hem die gegeven en die blijft erbij.

20 maart 2012 om 10:39

Inderdaad, zonder zijn scheenbeschermer was dit heel anders afgelopen, dus daarom moeten we het maar goedvinden? Wat een onzin, als Anita de tackle had gemaakt op Boussabon, had je het wel terecht rood gevonden. Wees eens objectief man.

20 maart 2012 om 12:31

@ado69

Kerel, dat je je club wil verdedigen begrijp ik, maar alsjeblieft maak jezelf niet belachelijk door dit soort dingen te posten.

Jij stelt doodleuk dat anita dit uitgelokt heeft of iets? We mogen god op onze blote knieën danken dat hij nog door kon spelen na die imbeciele aanslag. Het feit dat Anita de 100 meter in 10seconde kon lopen is geen vrijstelling voor die stomme aanslag op z'n been!! Haal die dingen niet door elkaar.

19 maart 2012 om 09:57

Onzin, doordat hij zijn been introk was er van echt gevaarlijk spel geen sprake meer en was het dus niet meer dan geel, namelijk ruw spel. Had hij zijn been gestrekt gehouden dan was het in de categorie van 'het op grove wijze onderuithalen' gekomen.

Dit is trouwens niet zo heel moeilijk om te begrijpen maar daarvoor dien je wel zelf op het veld te staan. Maak zelf geregeld slidings en weet exact wanneer ik iemand wel of niet kan blesseren en vond de sliding van Boussaboun een zeer nette voor het feit dat hij recht van voren kwam. Daar zat hem dus ook de kneep voor geel, dit was recht van voren en dan is het 'ruw' spel. Kom je dan met gestrekt been en houd je deze gestrekt val je in de categorie 'grove wijze' met grote kans op ernstig letsel wat in dit geval dus niet gaande was.

Dat je overigens een harde klap hoort heeft te maken met de scheenbeschermer, dan hoor je altijd die doffe klap... Ik snap ook niet dat Nijhuis dit niet correct waar nam want hij kon heel duidelijk zien dat Boussaboun zijn been weer introk op het moment dat ze in contact kwamen. Maarja blijkbaar snapt Basje net als vele andere scheidsrechters niet goed welk gevaar bij welk type sliding erbij komt. Je ziet heel vaak dat ze geel geven voor schandalige overtredingen en dan nu rood voor deze of voor zo een als die van Strootman waarbij het gevaar op een ernstige blessure zeer gering is...

19 maart 2012 om 10:27

Lees nu ff je verhaal weer eens over.als je daar dan nog steeds achter staat....gwn stoppen met voetballen,want dan begrijp je er niets van

19 maart 2012 om 10:48

Zo zeg, dat is even een geweldige onderbouwing...doe ik nog zo mijn best om het de onwetende mensen hier duidelijk te maken hoe ze deze situatie moeten beoordelen en dan nog komt er iemand aanzetten die niet meer kan melden dan 'gwn stoppen met voetballen, want dan begrijp je er niets van'.... Geen weerwoord op wat ik zeg met je eigen visie op de situatie maar alleen maar aangeven dat ik het niet begrijp... Dat is even een geweldige reactie zeg, je had beter niets kunnen zeggen!

19 maart 2012 om 11:00

Zo'n beetje iedereen is het erover eens dat dit rood is. Je komt gewoon niet zo met je been en noppen recht vooruit in glijden want je neemt gewoon het risico dat je die ander zijn been breekt. Dus 100% rood. Noppen vooruit, het was wel gestrekt been. Hier hoef je geen woorden over vuil te maken.

19 maart 2012 om 11:14

inderdaad Ansjo, hij strekt zijn been. Echter zoals al aangegeven, op het moment dat de botsing komt trekt hij hem weer in waardoor de klap niet te vergelijken is met een klap wanneer je een been gestrekt laat... Er is een heel groot verschil tussen gestrekt houden en intrekken en de impact van beide. Als je dat niet snapt heb je zelf nog nooit een sliding gemaakt of op je benen gehad. Niet meer dan geel dus...

Ben je het er nog niet mee eens wil ik je verzoeken om deze actie van Boussaboun naast die van Bouaouzan te leggen. Vergelijk ze eens en zie het verschil tussen beide. De een houd zijn been gestrekt de ander trekt deze weer in...

19 maart 2012 om 12:32

Hanzz
Dat jij de overtreding van Bouaouzan probeert te vergelijken met deze van Boussaboun, zegt genoeg. Alsjeblieft zeg, die heeft iemand invalide geschopt, werkloos en kan zijn hele leven niet meer voetballen. Dat je dat in deze topic aanhaalt is voor mij onvoorstelbaar en te gek voor woorden. Kon mij inleven in jouw reactie, tot hier...

In eerste instantie dacht ik ook aan geel maar de beelden terug gezien te hebben vind ik dat de scheidsrechter hier inderdaad rood voor kan trekken. Hij komt te gevaarlijk in met de kans om zijn tegenstander (ernstig) te blesseren. Niet meer niet minder...

19 maart 2012 om 12:32

Hanzz, dus jij zegt dat je best met twee gestrekte benen in mag komen, als je op het moment van raken van de tegenstander maar je benen een beetje intrekt? Gestrekt inkomen mag al niet, intrekken nadat je de man raakt is ook volkomen nutteloos aangezien je hem dan al geraakt hebt en de schade is veroorzaakt.

19 maart 2012 om 12:44

@ Kebm

Het is net als met appels en peren, die vergelijk je omdat ze niet hetzelfde zijn. Om de verschillen aan te halen, zoals in deze dus ook. Er zijn genoeg andere voorbeelden maar doordat de namen van beide daders op elkaar lijken moest ik aan dit eerdere geval denken... Maar inderdaad, ze zijn niet hetzelfde en dat van Bouaouzan was een extreem donkerrode kaart, er zijn er genoeg die minder zwaar als die van hem zijn maar ook gewoon rood. Echter vond ik deze geen rood...

@ Jthomassen

Dat hoor je mij niet zeggen en slaat ook nergens op dat je dit in mijn schoenen wilt schuiven. Recht van voren mag niet en is standaard geel. Doe je dat met gestrekt been dan is het rood vanwege het grote risico. Dat jij echter niet wilt zien dat hij zijn been tijdens de impact niet meer gestrekt heeft moet je zelf weten. Zou je willen adviseren om de beelden nogmaals na te kijken.

19 maart 2012 om 13:40

Dat mag dan wel zo zijn, maar ik hoorde duidelijk de knal ervan. Dus hier zal iedereen wel hun mening over hebben en dat mag ook en mag natuurlijk ook gezegd worden.
Ik blijf erbij, dat het een terechte rode kaart was.

19 maart 2012 om 13:44

Of hij zijn been intrekt of niet, het feit blijft dat hij te ruw in komt en dan zal het voor gevaarlijk spel tellen.

19 maart 2012 om 14:03

@ jolano

Je zegt het zelf al, ruw spel... Iets anders als grof spel...

19 maart 2012 om 10:13

Boussaboun had voor deze tackle al twee eveneens zeer stevige tackles ingezet. Geloof zeker dat hij voor de bal ging maar gewoon helemaal verkeerd uitkwam door Anita. Terechte kaart want het was zeer gevaarlijk.

Boussaboun, je hebt echt geen recht van spreken. Je weet dat scheidsrechters sneller rood trekken voor slidings met gestrekt been, en of je been al niet gestrekt genoeg was, ga je voor de zekerheid je voet nog omhoog gooien. Je kan gewoon beter wachten tot je straf en vooral niet in beroep gaan, dat heeft toch geen zin.

Duidelijk een rode kaart, geen twijfel mogelijk. Hij kwam veel te hard in en had Anita heel erg kunnen blesseren. Dit bericht van hem slaat dus weer helemaal nergens op!

19 maart 2012 om 09:44

En dan vergeten we ook nog eens dat er woorden als bloedhond uit de mond van Ali kwamen toen hij het veld afging. Vind ik ook niet echt normaal gedrag. ADO speelde zeer agressief, met totaal onnodige overtredingen van Boussabon, Toornstra (in de zestien van Ajax notabene!) en Rado (donkerrood Nijhuis). Hiermee benadeel je alleen je eigen ploeg maar, waarna het oversloeg op het publiek.

Die man heeft echt een plaat voor z'n kop als hij dit nog steeds geen rode kaart vind...

Ali, na zo een domme overtreding op de middencirkel zet je met deze opmerking nog meer voor schut

''natuurlijk ben ik boos, omdat ik hier de dupe van ben. Maar ik vind het eerlijk dat hij zijn fout toegeeft."

Haha, die gozer is niet goed bij z'n hoofd. Als hij dit echt heeft gezegd zou ik hem niet eens meer opnemen in de selectie. De kaart was volledig terecht, neem dan ook je verantwoordelijkheid boussaboun.

Wat Boussabon deed kan een scheids rood voor trekken, de één doet dat wel de ander niet. Persoonlijk vind ik rood wat aan de zware kant, maar Nijhuis ziet het anders.

19 maart 2012 om 09:00

@elders,

Dit is gewoon rood, al de scheidsrechters trekken hier rood voor, hij komt met gestrekt been gericht naar voren in, als hij Anita raakt breekt die jongen gewoon een been.

19 maart 2012 om 13:47

bij blom was het gewoon een zeer donkerrode geweest en die van de elleboog ook.

19 maart 2012 om 09:40

Elders..
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik hem in eerste instantie ook geel had gegeven maar na het zien van de beelden kan je duidelijk zien dat hij zijn voet nog even extra omhoog tilt. Terechte rode kaart ook al vond ik dit niet de meest gebeurtenis van de Ado-ajax wedstrijd.
Die elleboog was in mijn ogen nog veel erger. Die jongen (naam kan ik niet onthouden laat staan schrijven) moet d.m.v. camerabeelden alsnog voor een aantal wedstrijden geschorst worden. En over de supporters zal ik maar, net als de gehele Nederlandse media, zwijgen..

Ado heeft gisteren weer laten zien niet om te kunnen gaan met ''haat'' tegen Ajax, erg jammer!

19 maart 2012 om 13:51

hij heeft al geel gehad dus kan niet meer gestraft worden.

19 maart 2012 om 14:23

Dat weet ik. Toch vind ik dat hij dat moet worden, ook al kan het volgens de 'regels' niet. Als men er achter komt, via camerabeelden, dat een speler zich bewust gigantisch misdragen heeft moet het niet uitmaken of hij al geel heeft gekregen of niet. Dan hoort hij geschorst te worden, per direct!
Aangezien ik denk dat je een Ado supporter bent: Wat vond jij nou van het optreden van jouw team en supporters?

19 maart 2012 om 19:04

Ja, ik weet niet. Ik heb het inmiddels vaker gezien en ik vind het toch wel een twijfellaartje. Ik denk dat rood een juiste beslissing is, maar ik denk niet dat er heel veel commotie was ontstaan als Nijhuis geel had getrokken.

Kom op zeg, je gaat toch drie dagen in een kelder zitten om contact met wie dan ook te vermijden als je zoiets gepresteerd hebt? Zo'n tackle voor het oog van de meekijkende natie en dan nog je mond opentrekken..

Ik neem aan dat heel Nederland gezien heeft dat dit een dikke rooie kaart was. Zat op de bank te kijken en je hoorde gewoon de klap op de scheenbeschermers van Anita. Vol gestrekt erin gegaan dus terecht rood. Ik moest helaas tussendoor even weg en zette in de auto de radio aan (radio Rijnmond ofzo) Een Rotterdamse zender en daar twijfelde ze over de rooie kaart maar kwamen er al snel achter dat het terecht was.

Ik kreeg over de Whatsapp van een Feyenoorder dat hij hartstikke de bal speelde en absoluut geen rood :S Dat ging mijn pet te boven. Ik begon aan mezelf te twijfelen maar in elke samenvatting zie je en hoor je dat het absoluut terecht was. Hij zal wel 3 wedstrijden krijgen waarvan 1 voorwaardelijk ofzo. En ADO zal een flinke boete krijgen vanwege dat gooien.

Man zeik niet zo dit was 100% rode kaart en je bent gewoon dom dat je het onder de ogen van de scheids deed. Domme actie van een voetballer die al zo lang in Nederland voetbalt.

Ik snap niet dat hij dit zelf geen rood vind, het is overduidelijk.]
Hij komt gewoon veel te hard in, klaar!

Rood, 2/3 wedstrijden schorsing.

Ik vond het geen rood.
hij zet de sliding in en trekt na het raken van de bal zijn been terug zodat dat hij niemand blesseerd.
je ziet duidelijk dat zijn been terugbuigd na het raken van de bal.

19 maart 2012 om 09:01

Er was geen bal meer om te raken + dat hij op de scheen van Anita zat, al ga je op de bal dan raak je hooguit de enkel van je tegenstander.

19 maart 2012 om 09:21

je ziet dat hij zijn been buigt om hem niet te raken.
met zijn been bijna aan de grond.
En er is dus helemaal geen intentie om de tegenstander te raken.
Dus gewoon geel.

19 maart 2012 om 11:01

Zijn been buigt omdat die het been van Anita raakt ja. Gewoon rood.

19 maart 2012 om 12:20

@ Ansjo

Meen je dat nu echt? Dan ben je echt dom sorry hoor dan snap je er echt niets van. Heb je al verwezen naar Bouaouzan en kijk er nog meer eens na. Die houd zijn been gestrekt, die zie je niet terugklappen maar juist het been van Kokmeijer! Als jij je been gestrekt houd kan je bijna door een muur heen rammen en dus zeker een been. Dit geeft dus aan dat Boussaboun zelf zijn been intrekt om de klap te minimaliseren wat dus ook het directe gevaar op ernstig letsel wegneemt en dus niet meer dan geel is...

@ fstyle

Ga zelf hulp zoeken als je niet eens fatsoenlijk kan reageren op iemand die iets op een andere manier beoordeeld dan jouw. Hij geeft keurig aan waarom hij er zo over denkt en het ergste is nog wel dat hij gelijk heeft ook! Ga dus zelf even hulp zoeken!

19 maart 2012 om 13:54

Oke dus het was toch de scheen, mmm thanks voor de bevestiging, dit kan dus zeker niet zoveel pijn doen als dat ie voordeed, en het was al zeker niet de enkel dus. En dus was dat geluid wel van de scheenbeschermer. Dus zware aanstellerij was het, maar dat zag je 20 seconde later al toen die ff een gigasprint trok dusss.

19 maart 2012 om 14:06

Al deed het geen pijn je hoort zo niet in te komen, waarschijnlijk als het wel pijn had gedaan was Anita het hele seizoen uitgeschakeld.
zo een schop hoeft maat een heel klein beetje verkeerd te gaan en het is over voor het slachtoffer.

19 maart 2012 om 17:25

JA de scheen....je mag de tegenstander niet raken...
En je hoeft niet per se iemand been te breken om rood te moeten krijgen...

19 maart 2012 om 09:33

Hij maaide naast de bal met z'n tackle vriend...
Ga maar naar eredivisielive .nl voor de samenvatting!
En hij kan wat jij zegt ''na HET Raken VAN DE BAL wel zijn voet intrekken ...maar aangezien hij er naast maaide kan hij zo Anita's been breken
En die elleboog van Radoslavjevic, daar mag ook wel even naar gekeken worden.
Ik snap dat anita klein is en daarom makkelijk per ongeluk een elleboog kan raken...maar toch.

Was gewoon zuiver rood. En Nijhuis had die elleboog (ben even vergeten wie het was) later op Anita ook moeten bestraffen met rood ipv geel maar dat durfde hij blijkbaar niet. Hij had ook de wedstrijd stil kunnen leggen wegens spreekkoren.

19 maart 2012 om 09:18

Dat was Radosavjlevic en dat was inderdaad ook rood. En Boussabon moet niet mauwen, gevaarlijk inkomen met gestrekt been met het risico een speler te blesseren, gewoon rood. Gelukkig komt Anita er goed van af.

Helaas voor Boussa echt wel rood,alleen zag het er erger uit dan wat hij overduidelijk bedoelde.
De intentie was om de bal te spelen,alleen de scheen van Anita zat in de weg ;

Het was een rode kaart en dat moet hij maar accepteren, je hoorde de knal gewoon op tv en dit had een blesure kunnen betekenen voor anta en dat ado maar blij is dat die andere maar een gele kreeg, want ook dat was een rode kaart waard. En jammer dat de supporters, zich niet heeft kunnen beheersen en met spullen gingen gooien, zo krijgt de club weer een boete en ik hoop dat ze die dan ook gaan verhalen bij de supporters

Ga jij maar lekker weer naar de burger king Boussaboun, die gast is gestoord man om te zeggen dat het geen rode kaart was.

Ik vond persoonlijk de gele kaart van Radosavljevic erger dan die charge van Boussaboun, maar als ik het goed heb stond de scheidsrechter enkele meters bij de ado speler en Anita. Ik schrik trouwens ook van het feit dat een vol prof met zo veel overgewicht op het veld staat (geldt ook voor Theo Janssen).

19 maart 2012 om 09:34

Theo is altijd zo geweest qua bouw, boussa niet...net als van beukering hadden die het nooit zover moeten laten komen(gewicht)...dan hadden ze nog wel mee gekund.

Edit; Verduidelijking.

19 maart 2012 om 13:57

Ow je kent boussa??? Niet dus, die jongen is ook altijd al zo geweest, alleen een jaartje ouder geworden. Pfff v Beukering die haalt t echt niet bij Ali, Ali is echt vele malen sneller en fitter.

19 maart 2012 om 17:22

Je begrijpt mij verkeerd, ik bedoel de bouw van die jongen(gewicht)...niet zijn gedrag/mentaliteit

19 maart 2012 om 09:45

Ja daar ben ik het mee eens. Dat had rood mogen zijn en die tackle geel. Bij elke harde tackle wordt er gelijk naar dingen als "hij had ze been/voet/enkel/kleine teen kunnen breken".

De laatste beenbreuk in de Eredivsie is al even geleden volgens mij.

Opzettelijke ellebogen moeten wel worden aangepakt. Dit was niet eens 'per ongeluk' in een kopduel maar hij hoekte gewoon uit frustratie.

19 maart 2012 om 12:22

Het was allebij gewoon rood. Die elleboog donkerrood en de sliding rood.

Waardeloze speler.begrijp niet dat een ploeg zulke speler een contract kan geven.die man kan niets anders dan de grote onschuld spelen.voetbalbond, laat die man geen voet meer zetten op een voetbalveld.

19 maart 2012 om 12:29

voetbalbond, laat die man geen voet meer zetten op een voetbalveld.

heeft ie iemand vermoord soms op het veld?
dan heb ik wat gemist denk ik.

19 maart 2012 om 14:45

Je zag duidelijk dat hij z'n been nog introk. Als je hiervoor fluit moet je voor alle slidings fluiten.

Meer dan terechte rode kaart, hij had zo het been van Anita kunnen breken! Gast ga je schamen! Dat je met zo'n uitspraak durft te komen...

Boussaboun, jongen, wat probeer je een achterlijke actie weer goed te praten zeg! Dit was direct rood, 100%! En dan alles proberen te manipuleren zodat Nijhuis de schuldige is, typisch geval van een waardeloze speler!

Deze man zou voor het ontkennen van zn smerige overtreding nog een paar extra wedstrijden schorsing moeten krijgen. Hij had zomaar Anita zn been kunnen breken. Geef gewoon toe dat het onbesuisd was en dat je te laat was!

Waarom hoor ik trouwens Niemand over Oerwoudgeluiden en het zingen van hamas joden aan het gas door het ADO publiek ??? het is toch niet te geloven dat dit in Nederland gebeurd?

19 maart 2012 om 11:00

Dat schijnt in de deal van de Knvb met de NOS te zitten. De NOS mag niet te kritisch zijn omdat dat het imago van het voetbal schade kan toebrengen. overigens is het niets nieuws want dit gaat bij ADO al jaren zo. Kort geleden werden dit soort liedjes zelfs gezongen door spelers in het clubhuis met de trainer ernaast.

ADO blijft Ado, het zal daar nimmer veranderen en dus zullen we nog jaren met dergelijke incidenten geconfronteerd worden.

gewoon een domme sliding van een aanvaller, want waar was die voor nodig?. Waarom een sliding maken met gestrekt benen naar voren als hij voor je staat? normaal probeer je gewoon de bal weg te trapppen./spelen of een blokm maar niet zo. dan is het toch logisch als hij de bal weg tikt. dat hij dan zijn been gaat raken?? en ja dat kan hard gaan.

Gewoon terecht rood,

Wat ik zowieso niet begrijp is waarom aanvallers moeten tackelen? Het slaat helemaal nergens op. het ziet er gewoon niet uit. Je vraagt aan een verdediger toch ook niet om 6 man voorbij te gaan? Je ziet het Mertens ook regelmatig doen....ziet er niet uit!
Ik noem het dan maar " overdreven gemotiveerd zijn" Of zou een trainer die gasten gewoon gek maken

Was gewoon terecht en ado mocht blij zijn dat het maar bij 1 rode kaart is gebleven de eleboog was ook een duidelijke rode kaart geweest dus ze mogen helemaal niet klagen daar in denhaag. Voor de wedstrijd begon wist je gewoon al dat het een gemene wedstrijd zou worden, al verliezen ze elke wedstrijd als er maar van Ajax gewonnen word en hoe maakt niet uit!

Niemand hier die wat over Nijhuis wat te zeggen heeft, want deze scheids floot wel erg veel in het voordeel van Ajax. Nijhuis had zeker wel wat meer gele kaart of misschien wel rood moeten trekken voor Ajax, maar daar hoor je niemand wat over.

19 maart 2012 om 12:25

Wie van Ajax had er dan rood moeten hebben?

Bpoussaboun moet niet zeuren, als je op zo'n manier inkomt dan loop je het risico de tegenstander te raken en dus een rode kaart te krijgen.

Totaal overbodige actie van meneer Boussaboun. Gegokt en verloren, dus nu niet gaan zitten huilen dat je rood het gekregen Ali

Dit soort dingen gebeuren in Engeland in elke wedstrijd zes keer. Nog een reden waarom je in Nederland nooit wedstrijden in moordend tempo ziet. Scheidsrechters verzieken het en willen te veel hun stempel op de wedstrijd drukken.

Ik vind 2 wedstrijden veel te weinig! De snelheid hoe hij inkwam en met gestrekt been vind ik het zeker minimaal 4 tot 5 wedstrijden! Schandalig zo weinig. Soms voor gelijke overtredingen krijg je 4.....

Het been was gestrekt toen die naar de bal ging,anita was toen nog zeker 2 meter van hem verwijderd.
Boussaboun speelt de bal en trekt dan gelijk zijn benen in,ik vond het dus geen rode kaart,zelfs geen overtreding.

Yep ben ik het mee eens, veels te weinig deze schorsing. Rado kan niet meer worden geschorst (helaas) heeft al geel gehad voor die stoot.
Hoop inderdaad dat de tuchtcommissie nog iets met die hersenloze wezens op de tribune doet!!! In ieder geval zo een ongelofelijk hoge boete geven dat de club meteen failliet is zijn we van deze domboos ook af. Dacht dat we dat nu wel gehad hadden, dat laag bij de grondse gedrag. Donker gekleurde medelanders lopen echt overal en zelfs in het elftal van Den Haag zitten ze. En dan nog die oerwoudgeluiden maken, hoe dom kun je zijn!!! Weet iemand of daar nog iets mee gedaan gaat worden?

19 maart 2012 om 13:31

De club krijgt hooguit een boete voor het totaal plaatje maar ik vidn dat je al die incidenten los moet bestraffen, het sloeg gewoon helemaal door. Eerst dat hamas gebeuren, toen de spreekkoren en de oerwoudgeluiden en vervolgens nog spelers bekogelen. Als ze een beetje balle tonen dan laten ze ook geen Ado supporters meer toe bij Ado - Ajax, het is ieder jaar het zelfde liedje. De Ajaxsupporters hebben zich toendertijd misdragen en mogen daardoor niet meer komen, waarom zou je deze idioten belonen door ze de volgende wedstrijd weer te laten komen om vervolgens weer het zelfde te doen. De club een boete geven doet hun helemaal niks. Die blinde haat is groter dan het steunen van de eigen club.

Verder vind ik de straf voor Boussaboun ook maar matig, dat die het nog is goed probeerd te praten is al helemaal misselijkmakend.

Vindt dat de kaart van Pasveer best kwijt gescholden had mogen worden. Hij maakte zich nog extra klein, zodat hij die speler niet zou raken. Maar die rent gewoon rechtdoor, dan raakt de doelman je inderdaad altijd.

Pasveer, die zich als keeper kelin maakt krijgt 1 wedstrijd en Boussaboun die met een smerige tackle iemand heel lang kan blesseren krijgt 2 wedstrijden.

Tuchtcommissie leg dit eens uit, want dit slaat volkomen nergens op !

Pasveer ging liggen,en raakte de beste man niet eens,dus kwijtschelden die kaart !

Ik denk dat de rode kaart kwijtgescholden word. Maar je weet het maar nooit bij die tuchtcomissie die kunnen er ook opeens 3 of 2 van maken.

Wat een ramp die Nijhuis gisteren. Ali kreeg terecht rood. Niet slecht voor Den Haag want daarna werd het tenminste wat levendiger in het stadion en ging Den Haag iets feller spelen. En die twee wedstrijden... Goed Nieuws, Man o Man wat is die gast slecht.

De smerigste overtreding van de dag was overigens voor Theo J. Daar hoor ik niemand over. Vanaf mijn plek in het stadion was duidelijk te zien dat hij een knietje gaf aan Vicento na het maken van zijn "gele" overtreding.

Hoe kunnen mensen zeggen dat de rode kaart voor Pasveer niet terecht was?! Ja tuurlijk hij maakt zich klein en trekt zijn armen in maar hij brengt Ibarra nog steeds ten val. Het maakt niet uit hoe of op wat voor een manier je iemand raakt, doorgebroken speler neerhalen is rood! En raken deed hij hem absoluut! En waarom zou Ibarra bewust over Pasveer heen vallen? De bal was al langs de keeper heen en er was in de verste verte niemand om hem heen, had hij over de keeper heen kunnen springen had hij ongeveer een half uur om de bal nog in het goal te krijgen.

Edit: Ik vind 1 wedstrijd zelfs mild als je ziet wat Pasveer in de catacomben nog deed.

19 maart 2012 om 14:12

Sorry maar dit is t stomste wat ik ooit gehoord heb..

Als een keeper uitkomt dan gaat die met de intentie om de bal te pakken en daarmee gaat die recht op een speler af omdat die nou eenmaal achter de bal loopt. Een keeper is nu eenmaal geen tovenaar die zich even weg kan toveren zodat de speler door kan lopen. En Ibarra valt wel degelijk bewust want hij ging al de lucht in voordat Pasveer hem ook maar raakt (als dat al t geval is).

20 maart 2012 om 09:15

Het maakt niet uit dat hij hem nog 'probeert' te ontwijken of dat hij zich klein maakt. Ibarra kan de bal er nog langs tikken en dus is Pasveer te laat. Of hij hem nou met z'n handen raakt of met het puntje van z'n neus. Het is niet zo dat het alleen een overtreding is als hij hem met zijn handen raakt, wat een onzin.

En natuurlijk springt Ibarra iets op, als je in volle sprint bent, heb je altijd maar één voet op de grond. Zou hij met allebei z'n voeten op de grond staan, dan zou hij beide benen breken. En als dit het stomste is wat je ooit gehoord hebt, heb je een heel beperkt leven.

19 maart 2012 om 14:28

Dit was een zwaar onterechte rode kaart. Sterker nog, ik vind het belachelijk dat Ibarra zich laat vallen terwijl hij er simpel langs kon om te scoren.
Dat een aanvaller zich laat vallen om een penal te versieren als hij de bal niet of nauwelijks meer kan halen is tot daar aan toe. Dat is (helaas) de realiteit in het hedendaagse voetbal. Dat hij zich laat vallen in deze positie vind ik ronduit belachelijk.

Als keeper kon Pasveer zich onmogelijk meer terug trekken dan dat hij deed. Hij probeert overduidelijk het contact te vermijden toen hij door had dat die bal buiten zijn bereik was. De beelden zijn daarin overduidelijk wat mij betreft. Ik, als Vitesse sympathisant, was aan het kijken met 2 Vitesse supporters en we waren het er alle 3 direct over eens dat het een hele smerige schwalbe was. Zonde voor de wedstrijd, sneu voor Pasveer en een smetje op het imago van Ibarra, die daarna overigens een heerlijke goal wist te maken.

19 maart 2012 om 14:31

Ik sluit me bij Arsenal24 aan. Dit is de domste opmerking die ik, nou misschien niet ooit maar toch zeker vandaag gehoord heb. De bal is weg, dus wat doe de keeper: hij maakt zich klein en probeert uit alle macht dat kereltje van Vitesse te ontwijken, die in volle vaart tegen hem aan stormt. Als jij kunt bedenken hoe een volwassen vent op snelheid van het ene op het andere moment ofwel pats boem stil kan blijven staan ofwel in het luchtledige op kan gaan ofwel draag ik je vandaag nog voor voor de Nobelprijs voor Natuurkunde. Maar iets zegt me dat je daar niet slim genoeg voor bent. Want waarom Ibarra bewust zou vallen? Ben je nou serieus nog dommer dan een voetballer, of gewoon (en dat hoop ik dan maar) zo naïef om te denken dat een Zuid-amerikaanse speler niet smerig denkt te kunnen profiteren van zo'n situatie? Je ziet toch waarom!! Penal en rood! Is dat niet reden genoeg?

wat een belachelijke reactie van jou Remco raakt hem niet eens de hele media vind het een belachelijke rode kaart alleen jij bent de enigste die het wel terecht vind.je bent zeker vitesse supporter.ibarra stormt recht op hem af en laat zich over hem heen vallen.wel de juiste feiten vermelden

Was in mijn ogen ook een onterechte rode kaart. een gele kaart was voldoende geweest. Je hoort me er niet over klagen natuurlijk. Ik weet niet tegen wie heracles volgende week in de competitie moet. Maar als dat een 'mindere' tegenstander is, heeft pasveer het mooi goed dat ie in beroep gaat.

19 maart 2012 om 14:47

ze spelen donderdag toch voor de beker?

Gewoon Pasveer vrijspreken. Heracles is al genoeg gestraft met een onterechte pingel en een al even onterechte rode kaart waardoor men de gehele 2e helft met 10 man moest spelen. Pasveer heeft Ibarra niet geraakt, je zag hem de handen intrekken. Dus geen schorsing want dat zou echt belachelijk zijn.

19 maart 2012 om 14:51

volkomen mee eens.
wat ik verder niet helemaal begrijp is hoe de diverse vergrijpen gerangschikt zijn in zwaarte voor een strafmaat.
pasveer krijgt één wedstrijd voor een doorgebroken speler het scoren beletten denk ik, waarom krijgt boussabon dan twee wedstrijden voor ernstig gemeen spel?
ik ben hier even de balans kwijt in het bepalen van de strafmaat.
volgens mij doet die tuchtcommissie maar wat lijkt het wel.

Dit is ook de enige manier om hem kwijt te raken als die klote trainer hem keer op keer op blijft stellen. Het maakt mij als ADO supporter geen reet uit of hij nou terecht is of niet als we hem maar kwijt zijn

De enige die vond dat Pasveer terecht rood kreeg, was de commentator van Eredivisie Live (ron de Rijk), die ook niet zag waarom Douglas eraf werd gestuurd tegen Psv. Misschien moet die man eens naar de opticien. Overigens hoop ik natuurlijk wel dat Pasveer wordt vrijgesproken, anders wordt het wel heel erg moeilijk komende donderdag.

19 maart 2012 om 16:01

Heracles kan in beroep gaan dan mag hij donderdag gewoon spelen.

19 maart 2012 om 16:54

Dat hebben ze al gedaan. Daarom hoop ik ook dat hij wordt vrijgesproken

Rode kaart voor Pasveer is een lachertje en die van Boussaboun is wel terecht. Hij komt er nog genadig van af met 2 wedstrijden schorsing.

Wat mij wel opvalt is het feit dat er geen onderzoek richting die spits van Feyenoord wordt ingesteld. Was dit geen elleboog?!

Belachelijk, Pasveer trok zijn armen in, nooit de intentie om Ibarra te raken... Gewoon deze kaart seponeren, om hem nog een duel te schorsen, voor de beker nog wel! is te zwaar gestraft. Wel flauw dat de zitting al maandag is, en dat hij alsnog voor donderdag dan geschorst is. Matip kon ook net zolang in beroep gaan tot hij er donderdag tegen Twente wel bij was. Dus dit moet Pasveer ook doen, als je die bekerduel wilt spelen. Gewoon lang in beroep gaan.

Ali Boussaboun accepteerde zijn schikkingsvoorstel (drie duels, waarvan één voorwaardelijk) wel en ontbreekt nu tegen FC Twente en ADO Den Haag.

Zozo, Boussanboun moet spelen tegen zijn eigen club

Raar dat ALI ook tegen ado moet voetballen

Boussabon ontbreekt ook tegen Ado? Heeft hij een tweelingbroer ergens spelen hier in de eredivisie?

ontopic: Pasveer raakte misschien wel de speler, maar hij trok zich al in. Ik vind dat hij gewoon vrij moet worden gesproken. Eigenlijk moeten ze de regels veranderen. Zo'n incident is maximaal geel en een penaltie waard. Hetzelfde geldt voor aangeschoten hands binnen de 16-meter. Vaak wordt je er uitgestuurd als je hem per ongeluk aanraakt. Geef gewoon een penaltie en laat het daarbij.

Pasveer is al genoeg gestraft met de rode kaart en de penalty tegen. Hij heeft er alles aan gedaan om een botsing te voorkomen. De aanvaller zocht die botsing uiteraard wel op, en met succes.

Als je dan een penalty tegen krijgt, een rode kaart en ook nog eens een halve finale van de beker aan je voorbij ziet gaan dan wordt je 3x gestraft voor iets waar je ook direct voor had kunnen worden vrijgesproken.

Eens te meer blijkt dat elke m*** aanklager betaal voetbal kan worden. Hoe ziet die dwaas hier nou een terechte rode kaart in (pasveer).
Hopeloos systeem in Nederland. Je wordt gewoon gestraft voor het aanwezig zijn in het veld..

Waarom krijgt Pasveer een voorstel voor een duel schorsing. Is het omdat de commissie stront in de ogen heeft of moet er een scheidsrechter de hand boven het hoofd worden gehouden?
Keepers krijgen zowiso veel te snel rood. Ze zijn van nature de laatste verdediger en een strafschop is vaak straf genoeg.

Ali Boussaboun accepteerde zijn schikkingsvoorstel (drie duels, waarvan één voorwaardelijk) wel en ontbreekt nu tegen FC Twente en ADO Den Haag.

Boussaboun speelt toch bij Ado, dus hij mist de wedstrijd tegen Ado?

Tja zeer onterecht dit vind ik, het was gewoon duidelijk een onterechte rode kaart.
Nu werd hij en zijn team al benadeeld in de wedstrijd zelf en ook nog de volgende wedstrijd.

Pasveer blijft één wedstrijd geschorst -- ronduit schandalig! Durven ze bij de Knvb niet toe te geven dat de rode kaart onterecht was?

Hoezo is pasveer nu wel uitgesloten voor tegen AZ als hij in beroep gaat? Ik meende dat dan een speler altijd wel kon spelen totdat er daadwerkelijk uitspraak over is gedaan.

Tsja die gasten van die tuchtcomissie maken zich wel heel belachelijk,dit was absoluut niet rood waardig.

Heracles/pasveer kan nog in beroep gaan, maar hij blijft geschorst voor 1 wedstrijd. Wat als hij daarna wordt vrijgesproken? Dan heeft hij nog een wedstrijd langs de kant gestaan. Ik denk dat we dit gewoon moeten accepteren, hoe kut het ook is om uitgerekend in de halve finale je eerste keeper te moeten missen.

Kan iemand mij dit even uitleggen, Verbeek word geschorst, gaat in beroep en mag gewoon op de bank zitten, Pasveer word geschorst, gaat in beroep en mag niet spelen, ik kan het niet volgen!

De knvb maakt zich hiermee volstrekt belachelijk. Onterechte rode kaart, helaas zien die blinde paarden bij de bond dat niet. Het lijkt wel alsof ze zich schamen als ze de onkunde van hun eigen scheidsrechters toe moeten geven.

Belachelijke kut knvb kan er niks anders van maken. Heel nederland beweerd dat het geen rode kaart is maar de knvb wil hun fout niet toegeven.

Wat gebeurd er trouwens als heracles het hoger beroep wint en pasveer heeft toch 1 wedstrijd schorsing gehad?

Schandalig dit. Ik zag meteen in eerste instantie al dat dit een onzettende schwalbe was, en de herhaling gaf me alleen maar gelijk. Ibarra begon al met duiken nog voordat Pasveer hem had geraakt, bovendien houdt Pasveer duidelijk in. Lachwekkende rede kaart en ontzettend zuur dat hij de halve finale van de beker gaat missen hierdoor. Ik zou hem bijna de finale gunnen ;-)


Tja, de tucht-commisie moet zelf eens langs de meetlat worden gelegd als ze stug volharden in het nemen van onjuiste beslissingen...

Wat een stelletje incompetente penne-likkers....

Wat moest pasveer doen in die situatie? hij komt uit en houdt absoluut in...de speler van Vitesse maakt een schwalbe en wordt beloond....

Serieus stront aan de knikker daar in Zeist als je het mij vraagt!

Belachelijk maar dat komt vast omdat ene vent van de tuchtcommissie uit Alkmaar komt.. Die rechtse van die commissie op de foto's...

Wordt weer eens mooi de hand boven het hoofd van bepaalde scheidsrechters gehouden door de Knvb. Dat Pasveer geschorst wordt is echt schandalig. In beroep gaan heeft dus ook geen enkele zin omdat hij de komenede wedstrijd toch aan de kant moet blijven van de mannen in Zeist. Moeten we dan maar loopgraven in het veld gaan maken waarin de keepers kunnen gaan liggen als ze zien dat ze de bal niet meer kunnen pakken?

Ze moeten die spelers eens aanpakken die zo dankbaar gebruik maken van iedere uitkomende keeper! Je ziet elke keer dat de keeper inhoudt. Ontzettend 'oncollegiaal' zoals Derksen het zou noemen.
Hebben ze een goede tweede keeper trouwens, Heracles bedoel ik?

20 maart 2012 om 12:20

Dennis Telgenkamp kan ook goed keepen. Hopelijk laat hij dat komende donderdag zien

Los van het feit of het een terechte of onterechte rode kaart is zouden ze eens een keer moeten bekijken of de straf niet te hoog is.
Een penalty tegen, een rode kaart en een wedstrijd schorsing is wel erg veel. Alleen een penalty en een rode kaart voldoet mijn inziens bij het neerhalen van een doorgebroken speler.

Wat maakt de tuchtcommissie zich hier belachelijk mee! De enige reden voor een schorsing is misschien zijn reactie door het kapotslaan van die reclameborden in de tunnel. Maar een overtreding op het veld was het absoluut niet. Dat kan iedereen gewoon zien.

waarom mag hij tegen az niet gewoon spelen het is toch geen eredivisiewedstrijd die schorsing moet hij toch in de volgende eredivisiewedstrijd tegen utrecht uitzitten?

20 maart 2012 om 12:21

Ik vind het ook een vreemde regel, maar als je een rode kaart pakt in de eredivisie of in de beker, word je geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd, of het nu in de beker is of in de competitie. Zo kregen "wij" (harkemase Boys) in de laatste minuten van de bekerwedstrijd tegen Heerenveen een rode kaart voor het vasthouden van Narsingh's shirt. De speler raakte het shirt amper aan. Maar goed, volgende competitiewedstrijd zonder de vaste linksback.

Dan heeft het ook geen nut om in beroep te gaan als je voor 1 wedstrijd geschorst bent (en niet mee mag doen in de beker)

misschien dat het tijd wordt om de tuchtcommissie ook maar eens te gaan schorsen?
ik vind volkomen belachelijk dat pasveer moet gaan brommen voor de onkunde van een arbiter.
het is overduidelijk dat ie ernaast zat en toch houd de tuchtcommissie voet bij stuk door hem te schorsen.
ik zag trouwens die beelden gisteren weer eens maar die ik kan er niks van maken, ja een theaterstukje van die speler van vitesse zodat de keeper er met rood af kan.

Wat een belachelijke conclusie van de tuchtcommissie zeg!!! Hoe kun je hier nou EN een rode kaart in zien EN dan ook achteraf tot de conclusie komen dat een schorsing gerechtvaardigd is?!? In de wedstrijd kan de scheidsrechter het altijd fout zien, maar om nou achteraf hier nog aan vast te houden terwijl overduidelijk het tegendeel uit de beelden blijkt... Pff, wat kan een 'groot' voetballand klein zijn...

Hoe idioot zijn ze bij die tuchtcommissie ?

In de wedstrijd zelf voel je je al genaaid doordat je een penalty tegen krijgt en vervolgens de 2e helft met 10 man mag uitspelen ...einde wedstrijd zeg maar. Nou had ´t arbitrale trio een enkele seconde om te beslissen , balen ...maar vooruit. Die tuchtcommissie heeft dagen de tijd , en ook nog ´s camerabeelden uit alle hoeken en alle tempo´s en komen toch tot dezelfde beslissing als de betreffende scheidsrechter ?

Zelfs voet bij stuk houden na in beroep te zijn gegaan en heel Nederland + media anders beweert ? Dit is een vrijbrief voor elke veldspeler om te gaan liggen zodra er ook maar een keeper in de buurt is ! Ik begin in tegenstelling tot m'n eerste zin in deze reactie bijna te geloven dat ze niet idioot zijn in Zeist , maar dat dit een weloverwogen "keuze" is om welke reden dan ook.

Willen ze deze halve finale beïnvloeden nu ze een kans in de schoot geworpen krijgen ? De scheidsrechter een hand boven 't hoofd houden ? Iets anders ? Je kan deze beslissing toch niet werkelijk in alle eerlijkheid blijven volhouden ?!!

Te bizar voor woorden !!

Met het besluit van de tuchtcommissie maakt ze zich belachelijk. Ik kan geen andere conclusie trekken dat hiermee de heer Wiedemeijer in bescherming wordt genomen, want hadden ze Pasveer vrij gesproken, dan had Wiedemeijer weer "een streepje" achter zijn naam gehad.

Ronduit een grote farce deze commissie. Verder lees ik nergens waarom zij zich aan deze schorsing houden. Zouden ze het ook gedaan hebben als het om een belangrijke speler (in de kampioenswedstrijd van één v/d topclubs) zou gaan? Dan zou heel schrijvend Nederland op zijn kop staan en had je een andere uitspraak gehad. Klasse justitie, en dat in een land wat zich beschaafd noemt!

Hahah ongelofelijk, belachelijk zeg. Iedereen zag toch dat Pasveer niks deed? Het moet niet gekker worden met de Knvb!

daar hebben we mazzel mee. maar verder vind ik het belachelijk als hij niet vrijgesproken word.
er gebeurde weinig tussen Ibarra en hem. eigenlijk had Ibarra een gele kaart meer verdiend dan Pasveer de rode. je kan moeilijk onder het veld kruipen als je hem wilt ontwijken.

Dit is gewoonweg weer belachelijk gewoon het arbitrale trio de hand boven het hoofd houden.
Als de scheids fout zit en hij heeft dan al rood plus een penalty gegeven benje meer dan genoeg gestraft.
Competie vervalsing geleid door Knvb door zeer matig optreden naar mijn mening.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren