Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ultras geven met spandoek duidelijke mening over komst Cristiano Ronaldo

Laatste update:

De harde kern van Atlético Madrid zit absoluut niet te wachten op de komst van Cristiano Ronaldo. De Frenze Atlético deelde woensdagavond beelden op Twitter van een groot spandoek, inclusief een tekst waarover geen misverstanden bestaan. Bang hoeven de trouwe fans van Atlético echter niet te zijn voor de komst van de voormalig Real Madrid-vedette: voorzitter Enrique Cerezo noemde een eventuele overgang al 'onmogelijk'.

"CR7 not welcome", valt er nietsverbloemend te lezen op het spandoek. Het canvas werd zowel tentoongesteld aan de kant tijdens het oefenduel met Numancia als op de gevel van het Wanda Metropolitano, waar het (tijdelijk) werd opgehangen. Ronaldo maakte tussen 2009 en 2018 furore in het shirt van aartsrivaal Real Madrid en verklaarde al meerdere keren openlijk zijn liefde aan de Koninklijke. Daarom zit de harde kern van Atlético alles behalve te wachten op de komst van de Portugees.

The Times pakte zondag uit met het nieuws dat los Rojiblancos bovengemiddelde interesse zouden hebben in het binnenhalen van Ronaldo. Volgens de kwaliteitskrant voelt de 37-jarige aanvaller ook wel wat voor een terugkeer naar de Spaanse hoofdstad, vooral vanwege het feit dat zijn huidige club Manchester United komend seizoen geen Champions League-voetbal speelt. Cerezo ontkende echter dat Atlético bezig is met de komst van Ronaldo: "Ik weet niet wie die verhalen heeft verzonnen. Het is absoluut niet waar. Het is praktisch onmogelijk voor hem om naar Atlético Madrid te komen", aldus de bestuurder tegenover COPE.

Ronaldo had dinsdag in Manchester samen met zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes een gesprek met Erik ten Hag over zijn toekomst. Ook Sir Alex Ferguson, met wie Ronaldo nog altijd een goede band onderhoudt, was daarbij aanwezig. Volgens Engelse media hebben de gesprekken echter niets opgeleverd. De wens van de Portugese steraanvaller om te vertrekken is er nog steeds, terwijl the Red Devils hem niet willen laten gaan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 juli 2022 om 20:11

Met Ronaldo gaan ze hem ook niet winnen.

27 juli 2022 om 20:12

Laatste jaren is toch wel gebleken dat niet alleen het aantrekken van Ronaldo je even de Cl bezorgt?

27 juli 2022 om 20:34

Ronaldo bezorgt je niet eens CL-kwalificatie.

27 juli 2022 om 21:32

Maar wel doorstroming uit de groepsfase.

27 juli 2022 om 22:10

Dan moet je er wel eerst zijn natuurlijk.

27 juli 2022 om 20:37

Als ik hem was zou ik blijven, EL winnen en volgend jaar bij een goede ploeg spelen die ConfL speelt en winnen. Weer een statistiek erbij: enige speler die de CL, EL en ConfL gewonnen heeft.

27 juli 2022 om 21:23

Ja goed idee, met Feyenoord de Conference League finale spelen 😁

27 juli 2022 om 21:29

United heeft er altijd nog meer gewonnen zonder Ronaldo dan met, EC 1 meegerekend daarbij hebben ze ook een finale verloren met Ronaldo.

En ja, Ronaldo heeft de CL vaker gewonnen dan de club United maar dat is niet wat jij zegt...

Toch wel pijnlijk duidelijkkdat vrijwel niemand op hem zit te wachten. Enkel United en wellicht wat fanboys uit het witte gedeelte van Madrid. Maar Vini en Benz zijn garantie. Dus ook daar past hij niet meer binnen de filosofie. Gewoon EL spelen lijkt mij.

27 juli 2022 om 20:15

Zijn leugens van de media, dat je daarin trap had je wel hoger geschat.... daarom heb ik de Ronaldo artikelen geskipt, zoveel onzin dat ik mij rot erom heb gelachen. voor de media ene heerlijk zomer en de naam Ronaldo scoort eenmaal goed..

27 juli 2022 om 20:52

Wat zijn precies de leugens? Ronaldo wil toch echt weg? En tot nu toe heeft toch nog geen club concrete interesse? Wat klopt er niet? Ben oprecht geinteresseerd.

27 juli 2022 om 20:58

Waar haal je vandaan dat hij echt weg wilt? Net als dat er geen interesse eo ergens aangeboden is?

27 juli 2022 om 21:02

Dat hij weg wil is gemeld door meerdere betrouwbare journalisten. Dat Atletico, Chelsea en Paris hem hebben afgewezen kwam meer van roddeljournalisten. Maar als er echt iemand concreet was geweest, was hij nu toch wel verkocht?

27 juli 2022 om 21:32

Maar als hij niet weg zou willen, waarom slaat hij dan de trainingen en oefenwedstrijden over? Juist met een nieuwe trainer en een strakke discipline kan hij het verschil maken door TH te steunen in zijn aanpak. Nu ondermijnt hij het clubbelang door zijn afwezigheid.

27 juli 2022 om 20:33

Ik zeg niet dat hij absoluut moet komen, maar Real is uiteindelijk sterker met dan zonder Ronaldo. Ik verwacht dat die nog steeds makkelijk aan 20 doelpunten komt, en als je ziet dat bij Real naast Benzema (en mogelijks Vinicius) er amper iemand is om doelpunten te maken. 4-4-2 met vooraan Benz en Ronaldo, links Vini en rechts Valverde om te compenseren lijkt mij een sterkere opstelling dan met Asensio of Rodrygo.

27 juli 2022 om 20:39

ConchaEspina, ik vind een van de sterkste punten van Perez dat hij niet verleid word door nostalgie. Heeft Ronaldo nog verkocht ook voor 100M. Als Barcelona de tijd kon terugdraaien hadden ze ook Messi in de zomer van 2020 aan Man City verkocht voor 100M wat ze wouden betalen. Zie niet in waarom hij Ronaldo terug zou halen. Je verstoort toch een beetje de dynamiek na net een Champions League te hebben gewonnen.

Dan is ook de vraag waar wil je hem laten spelen, nu Benzema vleugels lijkt te hebben na het vertrek van Ronaldo. Zou eerder kijken naar een rechter aanvaller.

27 juli 2022 om 20:46

Klopt hoor. Ik denk dat Florentino ook niet echt naar deze piste kijkt. Liefst van al zou ik op rechts inderdaad ook een versterking willen zien. Sane of Bernardo Silva bijvoorbeeld. Waarbij die eerste een verademing zou zijn in de zin van dat je na meer dan 10 jaar nog eens eindelijk met iemand speelt die op die positie wilt en kan spelen. In heel die periode stond daar eigenlijk een linksbuiten, of het nu Bale, Rodrygo of Asensio is. Bernardo Silva heeft dat echter ook wel wat gedaan geloof ik, en zou zo een kwaliteitsimpuls zijn tov Asensio/rodrygo. Vooraan moet er ook wel een back-up komen, als hopelijk Mariano en/of Mayoral nog vertrekken. RdT zou leuk zijn, al gun ik hem een club waar hij meer dan backup is. Zeker gezien het feit dat onder Ancelotti/zidane backups ook echt wel backups zijn helaas. Gelukkig is er geen excuus meer om Casemiro te blijven opstellen als die weer dramatisch loopt te ballen zoals vorig jaar en gisteren. Idem voor Militao die uitstekend is als die geconcentreerd is. Als die dat niet is, is die werkelijk dramatisch. Maar verder is die hele rechterkant en Benzema afhankelijkheid nog een even groot probleem als vorig jaar.

27 juli 2022 om 20:37

Ik vind het pijnlijker dat zo'n groepje 'ultra's' het voor het zeggen heeft bij een club, net als bij veel andere clubs. Als ze hem toch zouden halen dan komen de bedreigingen en geweld. Dit zijn gewoon hooligans, tuurlijk mogen ze protesteren maar ze gaan vaak veel te ver. Overigens niemand weet of Atletico echt interesse had en of Ronaldo er überhaupt voor open stond. Misschien is deze heisa gebaseerd op een roddel

27 juli 2022 om 20:49

Hij kan bijvoorbeeld naar Bayer Leverkusen, Celtic, Red Bull Salzburg, Eintracht Frankfurt.
Gewoon zelf zijn contact afkopen en genoegen nemen met een hele grote salaris verlaging.
Waar een wil is, is een weg naar de Championsleague.

27 juli 2022 om 21:12

Verbaasd me dat niemand Ajax geopperd heeft. Normaal zijn er bij dit soort items gelijk 3 of 4 die roepen dat Ajax erachteraan moet gaan.. Tevens als hij naar die clubs zou kunnen gaan die jij opnoemt dan zou naar Sporting gaan.

27 juli 2022 om 21:49

No way… Madrid wil hem echt niet hebben hoor. Perez ook niet. En tja de meeste fans opperen voor hem als back up spits/vleugelspeler (omdat Madrid opzoek is naar nog een aanvaller). Maar dit is helemaal niet realistisch. Voor Ronaldo is CL voetbal ook niet realistisch, althans niet bij een topclub. Als ie genoegen neemt met OM of Sporting natuurlijk wel.

28 juli 2022 om 07:52

Mwaj, beste spits. Lewandowski en Haaland zijn op dit moment wel beter. Benzema ook

28 juli 2022 om 09:17



King George,

Kun je aub niet overal zo huilen als een baby? De waarheid over Ronaldo doet je immens verdriet/pijn of niet? Welkom in de echte wereld waar de waarheid eenmaal is wat die is. En dan over Messi beginnen een echte fanboy aldus. Van Messi kan ik idd meer genieten, dat is een alleskunner en niet enkel een goalgetter. Over meest complete voetballer gesproken ...

Iedereen wil hem hebben maar zijn salaris is te hoog? Lol. En dat je hem nog steeds de beste spits van Europa noemt met afstand is al helemaal lachwekkend. Log gewoon uit, maar aan je balkje te zien los jij het probleem binnenkort vanzelf op en zijn we van je af.

Benzema en Lewandowski zijn met afstand de beste spitsen van Europa en daarna Haaland. We leven niet meer in 2017, tijd om wakker te worden.

28 juli 2022 om 09:28

Ronaldo de beste spits van Europa met afstand? Benzema, Haaland, Mbappé en Lewandowski spelen basketbal zeker

Die fans (en niet alle, maar dus een specifiek deel ervan) van Atletico zijn wel nogal infantiel bezig het laatste jaar. Eerst die ongein met Courtois en nu dit. Nogal onnodig vind ik zelf.

Unpopulair opinion: lekker laten gaan deze geweldenaar als je ManU bent. Brengt een hoop extra druk mee en niet in de vorm van pressie op de achterste linie zoals ten hag wenst. Maar vermoed dat geen club hem wil inlijven. Of komt Bayern München misschien nog op het idee ?

27 juli 2022 om 20:13

Kahn heeft al kenbaar gemaakt dat hij niet binnen hun filosofie past. Als je Bayern een beetje kent dan weet je dat dit ook gewoon zo is. Die zitten niet te wachten om hun hele team enkel op CR7 af te stemmen.

27 juli 2022 om 20:15

Nee dat is ook wel zo. Ben benieuwd hoe ze wél verwachten het verlies van Lewandowski op te vangen. Het hele seizoen Muller in de spits zou vast de bedoeling niet kunnen zijn als ze de CL willen winnen met een voor de rest versterkt elftal.

27 juli 2022 om 21:29

Gnabry in de spits. Hij heeft vaker als spits gespeeld en deed het meer dan verdienstelijk.

28 juli 2022 om 00:04

@Hangover: Je vergeet de meest waarschijnlijke optie. C: Bayern wil hem niet. Dat zou ik zeer goed begrijpen namelijk

27 juli 2022 om 22:53

Zelf zn eigen contract laten afkopen (dat kan hij makkelijk betalen) en dan zoekt hij het zelf maar uit of hij nog ergens terecht kan. Het lijkt me dat EtH niks aan hem heeft met deze instelling.

Zo begint de carrière van Ronaldo toch een beetje een nachtkaars te worden. Het begint erop te lijken dat de Europese top het niet meer in hem ziet zitten. Twijfel ook of hij in het spel van Ten Hag zou passen (pressen zonder bal). Maar hun het de man wel om iedereen nog eens geweldig te verrassen met 25+ goals in de PL o.i.d.

27 juli 2022 om 20:18

Er zijn heel weinig spelers die tot ze met pensioen gaan op topniveau zitten. Ronaldo heeft het een stuk langer dan de meesten volgehouden.

27 juli 2022 om 20:18

Als dit al “uitgaan als een nachtkaars” is, wat is er dan met 99,999% van de rest van de voetballers hun carrière? Of hoe zou je het einde van de carrière van pakweg Iniesta dan categoriseren?

27 juli 2022 om 20:26

Dat is een stukje zelfkennis. Weten wanneer je over je hoogtepunt heen bent en wat je daadwerkelijke inbreng nog is in het collectief. De beste man is 37 en maakt zijn goals, maar dat staat niet in verhouding met de salariseisen die hij nog heeft. Geen een topclub in Europa zit nog te wachten op Ronaldo. Ik denk dat de teksten van een goed geleide club als Bayern veelzeggend zijn. Iniesta verliet op het perfecte moment Europa. Dat hij nu nog in Japan zijn geld opstrijkt, prima. Al denk ik dat niemand hem meer echt als actieve voetballer geschouwd.

27 juli 2022 om 20:29

Dus Iniesta die op zijn 34 niet meer mee kon heeft het beter gepland dan Ronaldo die op zijn 34+ nog meer goals per seizoen gemaakt heeft in topcompetities dan zowat elke spits ooit?

27 juli 2022 om 20:29

Ja. Je bedoelt die Iniesta die in zijn laatste seizoen in Spanje 44 wedstrijden speelde, captain was en LaLiga won? Ja die heeft het beter gepland dan Ronaldo die zo nodig naar Engeland wou om vervolgens na een jaar te zeggen dat hij er klaar mee is en nu wanhopig een nieuwe club aan het zoeken is.

27 juli 2022 om 20:37

Hoewel Ronaldo inderdaad niet meer de absolute top Ronaldo is, is hij nog steeds veel beter dan het gros van de spitsen/spelers. Scoort nog steeds makkelijker dan heel veel andere spelers. Enerzijds zijn we enorm verwend geweest met absolute top (understatement) zoals Messi/ronaldo, anderzijds heb ik het gevoel dat er niet veel andere spelers ook maar iets in de buurt komen of waar je veel geld wilt voor wilt spenderen die je zoveel garanties geven. Veel goede spelers, maar veel minder uniek.

27 juli 2022 om 21:51

Meneerja, klopt niet wat je zegt. Het verschil tussen Iniesta en Ronaldo is namelijk dat Iniesta gewoon klaar was, technisch een van de beste, maar kon fysiek helemaal niet meer mee en dat was ook te zien. Ronaldo is technisch juist minder, maar naar mijn mening nog steeds beter dan bijv. een Nunez waar 120 miljoen voor betaald is. Dat is hoe ik het bekijk.

27 juli 2022 om 23:20

Ronaldo ging op zijn 33 nog 3 jaar de serie A aan flarden trappen. Vrij perfect ingepland dus.

Ik snap het volledig. Zelfs met het 'extreme offer' wat Ronaldo zou willen doen zou hij 2 keer zoveel verdienen als de best betaalde spelers. En in tegen stelling tot Suarez destijds, is een spits totaal niet nodig en is het dus gewoon niet waard om alles om te gooien voor Ronaldo.

Ik heb er alle begrip voor dat Atletico fans niet op Ronaldo zitten te wachten. Ronaldo heeft Atletico zo vaak pijn gedaan tijdens zijn periode bij Real Madrid. Volgens mij 21 goals en drie hattricks. Ook de Champions League voor de neus weggekaapt. Daarbij heeft hij ook bij Juventus, Atletico kapot gemaakt in een Champions League wedstrijd.

Wordt wel een beetje zielig zo. Enige optie is gewoon blijven en jezelf weer bewijzen dat je het nog kan. Hij en De Gea hebben vorig seizoen United nog af en toe kunnen redden, maar aankomend seizoen zal Ronaldo het toch moeten laten zien om ook weer het vertrouwen te winnen van echte United supporters

Ronaldo krijgt nooit de waardering die hij echt verdient,hij werd jaren lang ook altijd uitgefloten in uitwedstrijden waar fans messis naam scandeerden...

27 juli 2022 om 21:44

Komt door zijn houding. Messi is in feite een grotere rat, die heel vaak om kaarten heeft gevraagd en zich ook bemoeide met de opstellingen en transferbeleid. Zo waren bepaalde spelers niet welkom in de Argentijnse selectie en wilde hij per se Tata Martino als coach bij Barcelona. Krokodilletranen huilen en 2 dagen later gepresenteerd worden in Parijs. Jaja.

Ronaldo straalt echter in alles egoïsme, zelfverheerlijking en arrogantie uit. Dat trekt men gewoon niet. Zelfs in Madrid werd hij door het thuispubliek uitgefloten ondanks 40 competitiegoals per seizoen. Messi had dus meer die gunfactor, maar lijkt me ook vreselijk kereltje.

27 juli 2022 om 21:53

Messi is dus een grotere rat dan ronaldo en hij dus ook volgens jou arrogant en egoïstisch en wat vind jij van jezelf rob geboren uit 81?

28 juli 2022 om 09:32

Hoezo waren bepaalde spelers niet welkom in de Argentijnse selectie? Waar heb je dat vandaan?

28 juli 2022 om 23:51

Misschien proberen begrijpend te lezen. Ik zeg hij straalt dat uit, niet dat hij het per definitie is want ik ken de beste jongen niet. Dat is een reden dat veel supporters hem niet mogen. Ik zou zeggen, lees het manifest van Atletico Madrid waarom ze hem niet in hun shirt willen zien. Dat is precies waarom.

Wat Messi betreft, sowieso iets met Icardi vanwege Maxi Lopez. In zijn topseizoen 2018 is hij om vage redenen buiten de selectie gehouden. Met Dybala zat het ook een tijd niet goed.

Heel benieuwd wat Ronaldo gaat doen. Lijkt erop dat de absolute top geen budget en/of ruimte heeft voor iemand van zijn kaliber. Daarnaast zit zijn eigen ego en ambitie hem in de weg om het op een iets lager niveau te gaan doen. Kan alleen nog denken aan de Italiaanse top maar die ontberen de financiële middelen. Stiekem hoop ik dat PSG toeslaat zodat we nog minimaal 1 seizoen kunnen genieten van de 2 🐐

27 juli 2022 om 20:55

Als Mbappe naar Real Madrid was vertrokken had ik far zeker zien gebeuren, of PSG moet Neymar nog verkopen

27 juli 2022 om 21:04

Klopt! Denk niet dat er, op Laporta na, nog iemand op Neymar zit te wachten. Zou voor Qatar de ideale marketing zijn voor het WK

27 juli 2022 om 21:06

Dat is een mooie opstelling Hangover! Ik begrijp zelf ook niet waarom PSG het niet wilt. De reden is dat ze een jeugdige weg in willen slaan, maar ze kunnen één Ronaldo makkelijk betalen en twee stel dat het gebeurt, dan schud de hele voetbalwereld en dan wordt dat wereldnieuws. De twee besten van het afgelopen 15 jaar bij elkaar. Iedere voetbal dier is nieuwsgierig daar naar. En wat dacht je van sponsoring en merchandise.

27 juli 2022 om 21:12

Wie gaan er verdedigen dan en druk zetten op de verdedigers van de tegenpartij als PSG niet in balbezit is? Dat zijn 4 luie zakken voorin, defensief gezien en qua pressing.

27 juli 2022 om 21:14

Begrijp je dat niet? Omdat dat allemaal ego's zijn die het liefst zelf de shine pakken. Dat gaat mis. Je ziet nu toch ook al dat het gewoon niet werkt met al die haantjes voorin. Daar ga je nooit een CL mee winnen als er geen balans is in het team. Denk je dat Ronaldo de bal voor het doel af geeft aan Messi als hij ook zelf kan schieten?

27 juli 2022 om 21:43

Indd! Gaat toch meer om het idee dat de 2 grootste voetballers en rivalen van elkaar op zoek gaan naar hun laatste succes.

Samen stoppen wanneer ze PSG naar hun eerste CL winst helpen! Dromen mag!

Andere optie zou Dortmund of Leipzig kunnen zijn, kan hij topscorer Bundesliga worden en paar CL goals toevoegen. Maar dan zal hij veel moeten inleveren.

Wat een kneuzen iedere club zou blij moeten zijn als CR of Messi bij je club wilt spelen.

Lekker terug naar Sporting of MLS, ManU draait prima zonder Ronny en hij wil er zelf ook niet meer spelen

Toch helema niet gek? Ik zie iedereen hier boven me verontwaardigt dlen maar Real Madrid en Altetico zijn toch behoorlijk grote rivalen van elkaar. Ik snap wel dat je dan als Ultra van Atletico niet zit te wachten op een van de allergrootste legendes van Real die jarenlang eem plaaggeest was voor Altetico. Dat is net als Ramos wordt genoemt als versterking voor Barca of Iniesta die wordt genoemt bij Real.

Het zou ook erg absurd zijn als Ronaldo in Spanje voor een ander team dan RM zou voetballen, is ook een smet op zijn reputatie daar in Madrid, het was dan ook wel te bedenken dat het toch nooit zou gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren