Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ten Hag lyrisch over duo: ‘Hij heeft een ongelooflijk belangrijke bijdrage’

Laatste update:

Erik ten Hag heeft in de interlandperiode tijd voor contemplatie. De trainer van Ajax beleeft tot op heden een sterk Champions League-seizoen, maar staat in de Eredivisie reeds vijf punten achter op koploper PSV. Ten Hag bekijkt het positief: “We stellen vast dat we in zeventien wedstrijden een nederlaag hebben geleden.”

De oefenmeester zegt in gesprek met Ajax TV dat men in de goede richting zit. “De ploeg ontwikkelt zich goed en er zijn steeds meer vastigheden. We spelen aantrekkelijk, wat wordt gekoppeld aan resultaat. Ik zit hier met een prima gevoel. Nu moeten we verder verbeteren”, aldus Ten Hag, die blij is met de ontwikkeling van de meeste spelers.

Onder anderen André Onana levert uitstekend werk af bij Ajax, stelt Ten Hag. De 22-jarige doelman van de nationale ploeg van Kameroen zet grote stappen in zijn ontwikkeling. “Als ik zie hoe hij de ploeg motiveert: geweldig! Zijn drive komt over bij de ploeg. Ik hoop dat hij de focus kan houden en net als de ploeg verbetert.”

Ten Hag heeft ook lovende woorden over voor Lasse Schöne. De Deense middenvelder ligt nog tot volgend jaar zomer vast, maar Ajax heeft de optie om te verlengen met de veteraan. “Een speler kan zich altijd blijven ontwikkelen, dat zie je bij Lasse. Hij heeft een ongelooflijk belangrijke bijdrage. Lasse brengt rust, is slim en brengt zijn ervaring goed over”, besluit Ten Hag.

Verwacht jij dat Ajax dit seizoen kampioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Altijd maar positief die Erik. Ajax word kampioen!

9 oktober 2018 om 14:30

Wat doen ze verkeer dan bij Ajax ? Ze hebben 1 wedstrijd verloren, uit tegen een concurrent. Clubs als Barcelona, Bayern en Madrid verliezen ook weleens een wedstrijd.

9 oktober 2018 om 14:49

"wat doen ze verkeer dan bij Ajax ?"

Op dit moment? Niks!

Maar als Ajax dit seizoen géén kampioen wordt dan luidt het antwoord op jouw vraag: Álles! Lijkt me wel helder. Zoveel geld uitgegeven, zoveel kwalitatief enorm sterke spelers gekocht, een trainer gehaald die bekend staat om zijn tactische vernuft en zijn kwaliyteiten om een team op te bouwen en te laten winnen en dan nóg geen kampioen worden? Ja, in dat geval heb je dus als Ajax zijnde letter álles fout gedaan.

Maar ik zeg het dan nog maar een keertje, ik kan nog steeds mij niet werkelijk voorstellen of indenken dat Ajax géén kampioen wordt eigenlijk.

9 oktober 2018 om 15:12

Ligt eraan. De kans is natuurlijk klein, maar stel dat Ajax alle overige wedstrijden in de competitie wint, maar dat PSV dat (behoudens de wedstrijd tegen Ajax) ook doet. Dan heb je op zichzelf een bizar goed seizoen gedraaid in de competitie, maar PSV nóg beter.

Of als je nu wel tweede wordt in de competitie, maar in de CL tot de halve finale zou kunnen doorstoten, dan kan je toch ook moeilijk spreken van een verloren seizoen. De aankopen wekken absoluut verwachtingen, Ajax móet nu zeker presteren. Maar dat zie ik wel breder dan alleen de titel winnen.

9 oktober 2018 om 15:22

Constant volgens mij is jouw club 5 punten voor. Ik heb er nu al een beetje een hard hoofd in, vijf punten is relatief veel als je bedenkt dat de tegenstand tegenwoordig matig is in de eredivisie.

9 oktober 2018 om 15:45

Heb t niet zozeer over Ajax zelf. Maar over Ten Hag. Zijn antwoorden zijn hilarisch.

9 oktober 2018 om 15:46

passionforpink

"of als je nu wel tweede wordt in de competitie, maar in de CL tot de halve finale zou kunnen doorstoten, dan kan je toch ook moeilijk spreken van een verloren seizoen. "

Maar je gaat mij toch niet wijs maken dat je, in dat geval, kunt spreken van een succesvol seizoen? Bij Ajax???

Punt is dat er gewoon niks op af te dingen valt. Ajax moet elk seizoen kampioen worden. Zoals PSV dat ook moet. En na vier jaar waarin niets is gewonnen, én na een zomer waarin er zoveel geld is uitgegeven is het gewoon een keiharde plicht voor een club als Ajax dat er kampioen wordt gewonnen.

Of zou jij het geen grote schande vinden dan, helemaal los van wat PSV doet. Want laten we wel zijn, is Ajax dan om kampioen te worden afhankelijk van Psv?? Ajax heeft de afgelopen seizoenen veel meer punten gehaald dan Ajax haalde in de seizoenen onder De Boer. Dat zegt toch genoeg?

9 oktober 2018 om 15:48

Sulejmani

Er zijn net acht wedstrijden gespeeld. En jij hebt er al een 'hard hoofd in',...??
Dat vind ik wat snel. Er moeten nog 26 wedstrijden worden gespeeld. Dacht jij dat PSV zo soepel blijft spelen als in de laatste vier wedstrijden? Ik niet hoor.

9 oktober 2018 om 16:37

@constant
Die belofte heb je vorig seizoen ook gedaan, maar de handen van ons Ajaxfans zijn nog altijd leeg. Ik snap het punt van Sulejmanii wel, want er zijn niet veel ploegen die het zowel Ajax als PSV lastig kunnen maken. En als het om het dubbeltje gaat dat een kant op moet vallen, dan valt hij wel opvallend vaak richting Eindhoven. Dat is voor ons Ajacieden natuurlijk erg frustrerend. Vorig seizoen was dat ook het geval en toen beloofde je ons dat er een einde aan stond te komen (dat echter uitbleef). Op een gegeven moment wordt je daar moedeloos van en ga je ervan uit dat PSV "wel weer" kampioen wordt. Zeker met het vooruitzicht dat Ajax na de winterstop waarschijnlijk nog Europees aan de bak moet. Dat speelt PSV met het oog op de titelrace natuurlijk in de kaart.
En om je laatste zin in je eerste reactie wat kracht bij te zetten: dat hoop ik met jou .

9 oktober 2018 om 16:47

Tussen succesvol seizoen en een verloren seizoen zit nog een heel spectrum aan mogelijkheden. Een geslaagd seizoen betekent dit jaar voor mij dat Ajax de titel pakt en overwintert in de CL en dus minimaal de 8e finales CL haalt. Als ze dat net niet halen en door moeten in de EL, dan vind ik dat ze eigenlijk daarna nog wel wat te winnen hebben en bv toch zeker tot de kwartfinales moeten kunnen komen. Denk niet dat ik de lat laag leg.

Komen ze verder (bv kwartfinale of halve finale Cl), dan heb ik er meer begrip voor als dat ze de titel in de eredivisie kost. Toen Ajax twee jaar geleden de EL finale haalde kon ik er ook prima mee leven dat ze de titel op een haar na mis liepen. Om het dan weer een geslaagd seizoen te noemen gaat misschien wat ver, maar mislukt was het toch niet.

Al met al hecht ik wel meer waarde aan Europees succes. Daar heeft héél Nederland wat aan. Dat betekent ook dat voor mij de gunfactor in de Eredivisie juist laag ligt bij teams die het in Europa verprutsen. Dit jaar AZ en Feyenoord en vooralsnog in mindere mate PSV en Vitesse (door de zware lotingen). Ik hoop trouwens dat PSV nog uit dat lijstje komt en het ver schopt in de EL. In dat opzicht zie ik juist des te liever ook Ajax de Eredivisie winnen als ze het ver schoppen in de CL. Dus ik hoop dat je gelijk hebt en PSV nog wel genoeg punten laat liggen dat Ajax ze inhaalt.

9 oktober 2018 om 18:35

Dan hebben ze het toch nog steeds slecht gedaan. Domme opstelling tegen Heracles kost je punten en een domme opstelling tegen PSV laat je kansloos. Dat zijn 2 keer aanwijsbare fouten van de trainer en kunnen je het kampioenschap kosten. Zeker als jou scenario uitkomt dan is het helemaal schandalig. En voor 80% ten Hag aan te rekenen.

10 oktober 2018 om 13:41

Maar als Ajax nu de rest van de wedstrijden wint, hoe terecht is het dan om helemaal op het einde nog te zeuren over een wedstrijd tegen Heracles waar je door een zondagsschot punten verspeelt?

De kans dat mijn scenario zich voordoet is natuurlijk klein: grote kans dat PSV nog wel ergens een paar puntjes (denk niet heel veel) verspeelt. De kans dat Ajax dat ook doet is trouwens ook groot, maar dat terzijde, daar gaat het me niet om.

Als Ajax verder alles wint en PSV meer dan 5 punten laat liggen, ben je kampioen en heb je het uitstekend gedaan. Maar als Ajax verder alles wint (kortom, alles goed doet wat ze kunnen doen vanaf dit punt) en PSV alléén van Ajax verliest en dus 2 punten boven de Amsterdammers eindigt, dan heeft Ajax het dus in jouw ogen slecht gedaan. Kortom, of hun resterende prestaties goed of slecht zijn kan in jouw ogen volledig afhankelijk zijn van hoe PSV het doet. Dat vind ik krom: als Ajax de rest allemaal wint, doen ze het meer dan prima, maar moeten de felicitaties voor een bizar goed seizoen in de eredivisie naar Psv.

En alsnog vind ik schone de zwakste schakel op het middenveld. Op het moment dat het tempo omhoog gaat is schone de eerste die door het ijs zakt. Neemt niet weg dat hij zeer belangrijk voor Ajax is geweest, maar voor de basis komt hij naar mijn mening nu echt tekort.

9 oktober 2018 om 14:23

Ff het eerste halfuur tegen Bayern terugkijken Lee of praat je graag iedereen blind na.

9 oktober 2018 om 14:35

Ga jij vooral terugkijken want de eerste fase vs bayern werden we overlopen ...

9 oktober 2018 om 15:25

Gerard, waarom kunnen velen niet respecteren dat de tijd van Schone er nu wel op zit? Met alle respect hoor trouwens, want hij heeft ons meer gebracht dan een ieder ooit heeft kunnen dromen. Maar zijn tempo en handelingsnelheid is echt te laag geworden. Blind Van de Beek en Frenkie moeten het middenveld vormen. Wober en De Ligt centraal...

9 oktober 2018 om 14:26

Op het moment dat Schone op de bank terecht komt, wordt het niveau van de wedstrijden lager. Dat hebben we al meerdere malen gezien, vaak leidt het zelfs tot puntverlies. Is dit seizoen ook weer één van de betere spelers. Ik weet dat het in is om elkaar na te praten, maar Schone mag van mij blijven staan.

9 oktober 2018 om 14:37

Yeah right. Ik oordeel puur op dit seizoen. Leuk dat je ouwe koeien uit de sloot haalt, maar dit seizoen is hij niet zo denderend. Napraten? Ik oordeel obv wat ik zie.

9 oktober 2018 om 15:27

Modric Zie mijn reactie tegen Gerardovic, Schone heeft geen recht meer op een basisplek wat mij betreft.

9 oktober 2018 om 16:30

Maar een speler die doorgaans meer blunders maakt (wober) wel ? Het is niet voor niets dat zowel Bosz, Keizer als Ten Hag, Schone daar opstellen.
Schone is in mijn ogen ook een slimmere speler dan de spelers die jij opnoemt.
Iedereen roept om Frenkie op het middenveld, maar wanneer hij in dribbelt vanuit de verdediging is hij vele malen gevaarlijker, omdat hij dan een overtal situatie creëert. Europees kan je wat meer zekerheden inbouwen door Wober, Blind of Vetlman daar neer te zetten. In de Eredivisie kan je makkelijk met Frenkie starten achterin. Die wint volgens de statistieken ook de meeste persoonlijke duels.

9 oktober 2018 om 18:43

Onzin. Onder Bosz was de wissel Donny voor Schone en het niveau van de wedstrijden zeker Europees werd hoger. Schone is een van de minste spelers. Zakte nog harder door het ijs dan het duo blind de Jong tegen PSV. Zeker nu Blind op het middenveld wordt gebruikt is de rol van schone over. Blind heeft soort gelijke kwaliteiten als schone opbouwend en is verdedigend gewoon beter. Alleen de vrije trap raak je kwijt. Je moet schone niet vervangen voor eiting, maar Blind voor schone kan uitstekend. Nog veel erger denk dat we van de Beek meer gaan zien als verdedigende middenvelder wisselend met blind.

9 oktober 2018 om 14:32

Dit roept men al 6 jaar, maar elk jaar staat Schöne weer opnieuw in de basis.

9 oktober 2018 om 14:38

Hij is niet meer de lasse van toen ..

9 oktober 2018 om 14:45

En voor de duidelijkheid ik vind hem niet slecht alleen als het tempo omhoog gaat wel. Vs az was hij gewoon goed.

Ik ben benieuwd wat Ten Hag gaat doen als Frenkie de Jong straks weer terug is. Durft hij Schone te slachtofferen? Of wordt Wober weer naar de bank gehaald en Blind een linie naar achteren getrokken? Wellicht zal Van de Beek weer kind van de rekening worden en gaat Frenkie de Jong op 10 spelen?

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd! Helemaal aangezien het met Wober in de verdediging en Blind op het middenveld zo goed loopt.

9 oktober 2018 om 14:23

Frenkie de Jong op 10 vind ik geen geweldig idee. Hij wordt weliswaar de hemel in geprezen na een aantal leuke wedstrijden, maar qua stootkracht valt hij mij tot dusver vies tegen. Ik vind dat een 10 ook scorend vermogen moet hebben. Wat dat betreft zou ik een middenveld met Blind F. de Jong en Ziyech op 10 prefereren. Dan is v/d Beek inderdaad het kind van de rekening.
En ja, met Tadic in de punt gaan we ontzettend veel kansen missen, dus daar zie ik toch liever een spits (dolberg dus).

9 oktober 2018 om 14:55

Desteek77

"hij wordt weliswaar de hemel in geprezen na een aantal leuke wedstrijden, maar qua stootkracht valt hij mij tot dusver vies tegen."

Ja, mij dus ook! Ik ben enorm onder de indruk van Frenkie de Jong, maar als ik kritisch ben vind ik hem hoe verder hij naar voren speelt juist minder effectief spelen. Want spelers voorbij dribbelen dat gaat nauwelijks op 20 meter van het doel, dus dan kan hij beter een stuk naar achter spelen en niet als nr. tien.

9 oktober 2018 om 14:25

Denk dat het per wedstrijd zal verschillen hoe Ten Hag zijn elftal samenstelt. Tegen de kleinere tegenstanders zal hij mogelijk met één controleur spelen en/of Wober wisselen voor een meer voetballende speler. Aangezien Ajax uitgaat van het meeste balbezit.

Tegen de grotere ploegen zal hij dan met twee controleurs spelen en/of met een fysiek centraal duo (De Ligt en Wober).

Onana? 😂😂😂. Die heeft geen enkele bal klemvast! Hierdoor kreeg hij er oa 3 om zij oren tegen PSV!

9 oktober 2018 om 14:31

Dan heb je een andere wedstrijd gekeken. Er is geen enkel doelpunt gevallen doordat Onana een bal die hij moest klemmen niet klemde. Nee, er is maar één keeper van een Eredivisieclub die recentelijk ballen losliet of zijn eigen verdediger omliep, waardoor zijn club verloor!!

9 oktober 2018 om 14:35

Nou de tweede goal schiet volgens mij Onana een bal heel slecht uit waardoor de Jong gelijk weg gestuurd kan worden. Maar klopt deze laat hij niet los. Dat hij deed hij bij de derde goal waardoor Bergwijn hem uiteindelijk kan inschieten. Maar jij mag het natuurlijk anders zien

9 oktober 2018 om 14:45

Als je vind dat hij de inzet van Bergwijn voorafgaand aan de 3-0 had moeten klemmen, dan heb jij vast nog nooit gekeept toch?
Bergwijn schiet die bal vrij hard in van vrij korte afstand. Daar heeft hij nooit de reactietijd om de bal te klemmen.
Je zou kunnen zeggen dat de 1-0 matig keepen is, maar dat een van de twee spelers de bal bij die goal niet blokt, is een klein wonder.

9 oktober 2018 om 15:00

Steekie

Volgens mij had ik me hierover al eens uitgelaten, maar dat Onana schuld had aan de drie goals tegen PSV vind ik echt Bullshit.

Bij die eerste kan hij die bal niet eens zien én gaat die bal ook nog eens door twee stel benen heen en wordt hij daarbij ook nog iets van richting verandert. No way dat een doelman daar, vanwege het slechte zicht op de bal, nog bij gekund had.

Goal 2 was een fout van Frenkie de Jong. Weet niet wat die jongen daar allemaal aan het doen was maar hij ging staan Kingen bij de achterlijn door overstapjes te maken en daarna, alsnog, die bal heel onhandig op Onana af te leggen (als hij terug had willenspelen, had hij dat direct moeten doen óf zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen, maar wat hij nu doet, eerst die zeikbewginkjes maken en dan alsnog Onana in de problemen brengen, dat was gewoon de fout van De Jong, en trouwens die De Jong maakte drie seconden later dus nóg een fout door de bal totaal verkeerd te timen waardoor Luuk de Jong zo vrij op de doelman af kon).

Goal 3, inderdaad, was gewoon een loeihard schot, van best wel dichtbij. Ik zou niet weten welke doelman zo'n bal klemvast gepakt zou hebben. Dus ook dat vind ik totaal geen fout van Onana.

9 oktober 2018 om 15:30

Constant, goede constatering. Onana had niet slecht gekeept.

9 oktober 2018 om 14:38

@snijland we hebben nou eenmaal niet allemaal een keeper op goal die punten voor de ploeg pakt in de CL

Ten Hag is lyrisch over iedere speler van Ajax, redelijk lachwekkend als je het mij vraagt. Iedereen hier weet dat Schone een van de zwakste schakels is en om dan te beweren dat hij een ongelofelijke bijdrage levert slaat natuurlijk nergens op. Vorig seizoen werd die ook al boos op een journalist die beweerde dat Neres niet in vorm was, dat was volgens ten Hag onzin want hij had 3 weken geleden tegen Pec Zwolle het nog goed gedaan. Dit soort uitspraken zijn allemaal leuk en aardig maar hij moet zich wel realiseren dat hij bij Ajax zit, en dat ze niet tevreden zijn met 1 of 2 goede wedstrijden in de maand of een speler die matig presteert. Het begin van Ajax is natuurlijk hartstikke goed met 4 punten in de CL maar een keer verliezen/gelijkspelen betekent een achterstand van 7/8 punten op PSV en zie dat maar is goed te maken.

9 oktober 2018 om 14:41

tja...maak jij je maar druk om de interviews van de psv spelers en trainer...die waren erg positief na een waardeloze wedstrijd tegen Inter. Ohoh wat zag het er allemaal goed uit, terwijl ze vrij eenvoudig in eigen huis aan de kant werden gezet door inter....

9 oktober 2018 om 14:54

Als de scheids die keeper gewoon rood had gegeven dan had PSV die wedstrijd waarschijnlijk wel gewonnen. Daarnaast is Inter toch een elftal dat van de Spurs won met goede spelers zoals Naingollan, Perisic, Icardi, de Vrij, Skriniar, Brozovic en Handanovic. Dan mag je best trots zijn als je met een elftal vol jonge spelers het zo’n team lastig kan maken. Daarnaast zal ik me tot hetzelfde niveau als jou verlagen. Wat ziet het er toch allemaal goed uit, de spelers van Ajax zijn ongelofelijk goed terwijl ze toch vrij eenvoudig aan de kant werden gezet door PSV....

9 oktober 2018 om 15:32

Ik had nog wel willen zien, als Ten Hag geen tactische blunder had gemaakt. En als De Ligt niet geblesseerd was, en Wober centraal had gespeeld. Beide teams op volle oorlogssterkte dat is eerlijk beoordelen, maar dat is je vreemd.

9 oktober 2018 om 15:35

Wat is er erg aan een coach die zijn spelers beschermt? Beter een coach die positief is en de kritiek binnenshuis laat dan een coach als Mourinho die zijn spelers publiekelijk afbrandt.

9 oktober 2018 om 15:53

PSV heeft het gewoon aardig/goed gedaan tegen inter dat lijkt mij een logische conclusie net zoals dat alle 11 de spelers van Ajax niet ongelofelijk goed zijn. Daarnaast doe ik die laatste uitspraak alleen maar om hem te laten zien dat die uitspraak nergens op slaat. Verder had Ajax dan ook niet gewonnen van PSV, ze hebben niet eens een kans weten te creëeren. Ook snap ik ook wel dat het verdedigend beter is als de Ligt meedoet maar dat je met Wober aan komt zetten slaat natuurlijk helemaal nergens op alsof hij een verschil zou maken. Wat is hier niet eerlijk aan als ik zeg dat PSV de betere was in die wedstrijd? Dat waren ze toch gewoon. Als Ajax dit seizoen kampioen wordt en PSV heeft een paar wedstrijden 1 belangrijke speler gemist dan ga ik toch ook niet zeggen dat PSV niet op volle oorlogssterkte was en daarom Ajax niet als beter beoordeelt mag worden.

9 oktober 2018 om 15:59

Niks, maar je kan als coach ook overdrijven. Je kan best een keer zeggen dat een tactiek niet goed uitpakt of dat een speler het gewoon aardig doet maar dat bepaalde dingen nog wel beter kunnen, dat is iets anders dan afbranden. Als ten Hag onzin uitkraamt wat hij in dit geval doet dan mag dat best benoemd worden.

Onana is inderdaad een geweldenaar geworden. Al moet hij de slordige fouten wel uit zijn spel krijgen om een transfer naar een Europese topclub te kunnen maken.
Volgend seizoen gewoon 60 miljoen voor deze topper vragen.
In deze op hol geslagen transfermarkt kan dat gewoon waar 80 en 70 miljoen wordt afgetikt voor Kepa en Allison Becker.

Ajax staat 5 punten achter op PSV ja. Maar als ze bijvoorbeeld de kwartfinale van de CL bereiken, is er denk ik niemand bij Ajax die er naar kraait als ze weer geen kampioen worden.
Een goed resultaat in de CL is toch belangrijker, mooier en lucratiever dan een kampioenschap. Zeker nu je als kampioen niet meer rechtstreeks doorstroomt naar de CL.

9 oktober 2018 om 15:12

Dan moeten ze wel als eerste in de poule doorgaan want ik zie Ajax niet snel tegen een groepswinnaar uit de CL winnen. Of je moet het geluk hebben dat je tegen de groepswinnaar van groep D komt te staan. Dat Ajax nog minimaal een miljoen of 8 binnenhaalt als ze doorgaan zal best kloppen maar de supporters willen natuurlijk gewoon een kampioenschap. Daarnaast vinden de supporters natuurlijk dat het een het ander niet uit hoeft te sluiten en dat, dat allebei gewoon mogelijk is. Ook stroom je natuurlijk niet rechtstreeks door als kampioen maar er zit toch wel een verschil tussen clubs als Bate en Benfica of Porto bijvoorbeeld.

Vind Onana er vaak ook niet goed uitzien. Geen blunders maar laat te vaak houdbare ballen door.

9 oktober 2018 om 15:33

Klopt, daarom heeft hij ook zulke goede statistieken in de eredivisie en Europees.

lees van verschillende PSV aanhangers dat onana niet klem vast is en blundert, wel kijk even naar zoet verliezen tegen inter alleen door zijn geblunder, onana is een betere keeper dan de eeuwige tweede van oranje, die een bankzitter als eerste keeper voor hem heeft

Ik vraag mij af stel dat PSV kampioen wordt, maar met 0 punten in de Cl eindigt. Is het seizoen dan ook geslaagt? Ik hecht meer waarden aan Europees succes momenteel. Het meest ideale is natuurlijk als je zowel de schaal als Europees succes hebt.

9 oktober 2018 om 18:52

Eerlijk gezegd vind ik dat totaal niet. Europees succes moet je wel een beetje relativeren aan de tegenstanders. Een poule die bestaat uit Barca, Inter en Tottenham is toch wel een poule waar je als redelijk goed team op 0 punten kunt eindigen. Aan de andere kant is een 0 toch best kut om in je stats te hebben.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren