Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Southampton gaat overstag en onderhandelt over huurdeal met Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord en Southampton voeren gesprekken over een transfer van Jordy Clasie op huurbasis, zo meldt Sky Sports zaterdagavond. Volgens de doorgaans goed ingevoerde sportzender wil Southampton de middenvelder liever verkopen, maar geeft Feyenoord de voorkeur aan een verhuur voor een seizoen.

Clasie staat nog twee seizoenen onder contract in het St Mary's. Het is onduidelijk of Feyenoord een optie tot koop laat opnemen in een eventueel huurcontract. De 27-jarige Haarlemmer zou zelf vanwege familieomstandigheden graag terugkeren naar Nederland. Hij verliet Feyenoord in 2015 voor vijftien miljoen euro en speelde sindsdien 38 competitieduels voor Southampton. Vorig seizoen kwam hij op huurbasis tot twintig duels voor Club Brugge.

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord bevestigde donderdag in gesprek met de NOS dat Feyenoord werkt aan de rentree van de zeventienvoudig Oranje-international. "Ik wil niet ontkennen dat we aan het onderzoeken zijn of Clasie kan komen. We kennen hem natuurlijk als kind van de club. Hij zou een geweldige toegevoegde waarde kunnen zijn", zei Van Geel.

Voor Feyenoord begint het seizoen op zaterdag 4 augustus met de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Van Geel zal de selectie voor die tijd op orde willen hebben; Feyenoord versterkte zich al met de transfervrije Yassin Ayoub en de Colombiaanse aanvaller Luis Sinisterra. Van het basiselftal van vorig seizoen vertrok vooralsnog alleen Karim El Ahmadi, die naar Al-Ittihad in Saudi-Arabië ging.

Feyenoord zou de voorkeur moeten geven aan...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

In hetzelfde artikel staat ook dat Feyenoord de middelen niet heeft om hem te kopen en omdat Southampton schoon schip wil maken voor het begin van het seizoen, zij daarom akkoord gaan met een verhuur. Dus zijn komst lijkt redelijk dichtbij.

21 juli 2018 om 19:41

Nee, dat staat er niet. Dat heeft een andere website in Nederland ervan gemaakt en jij gelooft het...

Dit is het originele artikel:

Feyenoord are in talks with Southampton about signing former midfielder Jordy Clasie on a season-long loan, according to Sky sources.

However, it is understood Saints would prefer a permanent deal for the 27-year-old, who moved to St Mary's in 2015 for £8m.

The Netherlands international has made 46 appearances for Southampton, scoring twice. He spent last season on loan at Club Brugge and helped them win the Belgian First Division title.

Clasie, who has two years remaining on his contract, tried to secure a return to Feyenoord last season but said the Dutch side "didn't want me".

He is understood to want a return to his native Netherlands for family reasons and could get his wish this summer, with Feyenoord looking to strengthen after finishing fourth in last season's Eredivisie, 17 points behinds champions PSV Eindhoven.

Should Clasie rejoin Feyenoord, he will become the 13th player to leave Southampton this summer as manager Mark Hughes rebuilds a squad that narrowly avoided relegation from last season's Premier League.

21 juli 2018 om 20:35

Ik geloof niet dat Clasie het verschil gaat maken voor Feyenoord. Heeft niet het niveau van El Ahmadi en is fysiek ook minder dan hem. Op die positie ga je er dan op achteruit. En op een andere positie op het middenveld heb je het probleem dat hij het niet kan belopen zoals hij dat ook niet kon bij NL Elftal en bij Southampton.

21 juli 2018 om 20:48

XAjax: hij brengt wel meer voetbal dan Karim. Zijn ook totaal andere spelers. Bij Oranje was hij vaak zelfs goed! En NL is niet Engeland, hij kan het hier echt wel belopen. Kon hij toen al dus waarom nu niet meer?

Toen was hij 1 van de betere hier en de eredivisie is alleen maar zwakker geworden....

21 juli 2018 om 20:58

Als reserve Blind de kar voor Ajax kan trekken op de weg richting de CL winst in een aantal Amsterdamse ogen, waarom is Clasie dan ineens niet iemand die het verschil kan maken?

21 juli 2018 om 21:06

Nu ga je het argument krijgen dat Blind meer heeft bereikt en voor united heeft gespeeld en Clasie bij een mindere club niet aan de bak is gekomen. Persoonlijk denk ik dat Blind iets meer geluk heeft gehad dan Clasie en dat ze elkaar niet ontlopen, maar aan die discussie wil ik niet aan beginnen. De Clasie in zijn Feyenoord periode was een goede middenvelder alleen weet ik niet of hij dat niveau gaat redden. Engeland was te fysiek voor hem. Hij had of naar Italië of Spanje moeten gaan. Verder weet ik niet of Clasie echt nodig is aangezien je een hoop middenvelders van het zelfde hebt rondlopen. Allemaal werkertjes heb je rondlopen.

21 juli 2018 om 21:27

Grrrr hoezo lees ik dit ook allemaal mensen praten zoooo stom hier! Snap het wel lekker mensen op stang jagen ...maar jullie komen zo dom over als je denken dat clasie voetbal verleerd is ofzo! Pfff ik hou het maar hier bij

21 juli 2018 om 21:58

@realist69: blind - ruim 140 wedstrijden voor united. Ruim 50 interlands. Dat is het verschil met Clasie. Maar als jullie blij zijn met clasie, veel plezier ermee. Betere opties kan v Geel blijkbaar niet bedenken of heeft het juiste netwerk niet. Ik had gehoopt dat Feyenoord iets ambitieuzer zou zijn.

21 juli 2018 om 21:58

Heel simpel; blind is technisch en heeft een geweldig voetbal inzicht. Beide ontbreken bij clasie.

21 juli 2018 om 21:59

Clasie is nooit 1 van de betere van de ED geweest. Dus dat punt gaat niet op.

21 juli 2018 om 22:19

Hou op met me, Clasie was absoluut 1 vd betere middenvelders van weleer. Doe dat brilletje eens af, of ben je echt zo Blind?

21 juli 2018 om 22:20

En in beide teams voorbijgestreefd alsof het niks was, dus waarom is hij nu daadwerkelijk de verlossers tov Clasie? Beiden interlands en beide Engelse ervaring.

21 juli 2018 om 22:27

@realist69

Nou ben ik geen fan van beide, maar zo zeg, wat sla jij de plank mis met het vergelijken van Blind met Clasie. Blind heeft zich in mijn ogen wel laten gelden bij Man U. Wat heeft Clasie laten zien in Engeland, bij een mindere ploeg?

22 juli 2018 om 07:27

@AFCA owwww ja hoor van Geel heeft het netwerk niet... welk netwerk heeft Overmars gebruikt voor Blind en Tadic dan? Hahaha hou op hoor.. nee dat was knap scouten.

Met Clasie haal je een directe versterking. Hoe ambitieus moeten ze dan zijn?

22 juli 2018 om 07:29

@musi26: clasie was zeker zijn laatste jaar 1 van de beste spelers in de Eredivisie. Niet voor niets dat Koeman hem haalde naar Engeland

22 juli 2018 om 07:53

Snap niet echt waarom we Blind met Clasie vergelijken! Vind het juist fantastisch dat we zulke spelers strax weer zien in de Eredevisie! Clasie is zeker een goede speler die absoluut zijn meer waarde zal hebben! Word een leuk seizoen strax, eindelijk wat meer aanzien, iets waar we trots op mogen zijn. De Eredevisie is weer een beetje een inhaalslag aan het maken na alle ellende die het heeft mee gemaakt!

Eerst Huren , kijken of het echt een toegevoegde waarde is.

Tapia kan er ook spelen en zit meer voetbal in vind ik.

Vandaar huren de juiste oplossing..

21 juli 2018 om 19:59

In tapia zit meer voetbal? Laat me aub niet lachen

21 juli 2018 om 20:24

Ik vind ook dat Tapia meer voetballend talent heeft, heeft niet altijd de concentratie en beheersing, maar Clasie wordt door veel mensen helaas overschat. Toen Clasie een van de toppers van Feyenoord was, was Feyenoord als team ook best waardeloos.

21 juli 2018 om 20:39

Tapia heeft meer talent daar ben ik het ook wel mee eens. Clasie was niet onomstreden bij Brugge, speelde helemaal niet bij Southampton en NL elftal kwam hij al helemaal niet meer voor in aanmerking, dat zegt toch allemaal genoeg.....

Je komt met zijn fysiek zo in de problemen. Bij corners kun je hem niet kwijt bij de paal want dat helpt toch niet enige wat je dan kan doen is hem voor zetten en Van Persie of Jorgensen terughalen ter compensatie maar die moeten dan veel meer meters gaan maken dat is ook niet reeel. Met Clasie speel je eigenlijk met een man minder.

21 juli 2018 om 21:07

Twee keer derde geworden en 1 keer op doelsaldo 3e achter PSV. Ja, heel waardeloos was het team dat in de Europa league 1e eindigde....

21 juli 2018 om 21:20

@XAJAcfa, verstand van voetbal is ver te zoeken zo te lezen. Toen Clasie bij Feyenoord zat was hij juist een dragende kracht wat ook vele interlands onder verschillende trainers heeft gespeeld. Dat hij geen lengte heeft dat heeft hem nooit tegengehouden om op het middenveld een van de betere te zijn. Als je met een man minder speelt dan is het wel knap dat hij door verschillende trainers in oranje kwam. Hij zat niet meer in oranje omdat hij niet meer aan spelen toe kwam en in Engeland had hij het moeilijk ben je dan direct heel slecht als een competitie niet bij je past? Je vind Davy Klassen heel toevallig ook niet een slechte speler zeker?

21 juli 2018 om 22:36

Whahaha jij kunt beter niet meer over voetbal praten prutser. Clasie Was bij Feyenoord de beste middenvelder van de eredivisie.. voetballend ga je er veel meer op vooruit dan el ahmadi. Laat Clasie thuiskomen zich weer lekker in zijn vel zitten en lekker voetballen!! Zullen we aan het einde van het seizoen zien wie er met een man minder speelt!!!!

22 juli 2018 om 02:17

Haha ik denk dat jij hier de prutser bent, beste middenvelder van eredivisie hou toch op man

22 juli 2018 om 05:50

Waar was Tapia een paar weken geleden !?
Ja jongen WK , daar lopen geen prutsers rond..

En Tapia heeft ook meer scorend vermogen Vind Ik.

En voor welke buis zat Clasie op dat moment , als je er geen verstand van hebt reageer dan helemaal niet is tijdverspilling ,buiten het feit dat ik toch al niks positiefs van jou zou verwachten i.v.m je nickname..

24 juli 2018 om 00:00

Er lopen genoeg prutsers rond op het wk hou op hoor Hahaha, dus in jou inziens is lacazette slechter dan de rechtsback van panama want tja hij deed niet mee. Lekker vooroordelen trouwens omdat ik voor Ajax ben, zielig mannetje

Wanneer er een optie tot koop kan worden afgedwongen altijd doen. Speelt hij goed en haalt hij zijn eerdere niveau van Feyenoord dan kan je hem met zekerheid definitief vastleggen. Wanneer hij tegenvalt kun je hem terug laten gaan naar Southampton en kost hij je geen transfersom.

21 juli 2018 om 20:48

Laat Clasie maar terugkomen. Tegen Ajax staat hij dan tegenover Tadic of Van de Beek...... Tadic kan hij fysiek helemaal niet aan en Van de Beek kan hij helemaal niet belopen.....

21 juli 2018 om 21:00

Waarom dat clubje er weer bij halen? Beiden zijn gelijkwaardig aan Clasie

21 juli 2018 om 21:17

Van de Beek is toch dat jochie dat al 3x niet over de middellijn is gestruikeld?

21 juli 2018 om 21:23

Xajacfa: ja want van de beek heft al zoveel bereikt en weet Ajax te dragen... haha clasie is nog steeds beter dan vd Beek

21 juli 2018 om 21:23

Tadic gelijkwaardig aan Clasie? Je bedoelt Tadic die wel speelde terwijl Clasie naar België mocht gaan en zelfs daar amper speelde?

21 juli 2018 om 21:23

@XAJAcfa, ik kan mij de wedstrijden tegen ene Eriksen wel herinneren dat Clasie hem overheerste. Laat Tadic of van de Beek maar.

21 juli 2018 om 22:22

Andere posities heb ik vernomen uit betrouwbare bron.

21 juli 2018 om 22:27

Dat kan maar 1 wedstrijd geweest zijn. De in Rotterdam nog steeds legendarische 4-2. Verder heeft C. Eriksen namelijk nooit van Feyenoord verloren, laats staan dat hij overklast is door Clasie. Los daarvan was hij wel altijd een aanjager en snap ik wel dat Feyenoord interesse heeft, alleen het moment snap ik niet.

21 juli 2018 om 22:44

Tadic gelijkwaardig aan Clasie? Dat meen je niet hoop ik?

Ik denk dat je Clasie eigenlijk helemaal niet nodig hebt zolang we Amrabat en Vilhena op het middenveld kunnen opstellen. Vilhena kan natuurlijk nog vertrekken, maar dan zie ik denk ik liever Ayoub of Tapia op die positie. Laten we Clasie eerst maar eens huren om Gio te laten beslissen of hij voldoende toevoegd aan de selectie voor een definitieve overname. Persoonlijk ben ik bang dat het net zo’n natte scheet als Boëtius gaat worden....

21 juli 2018 om 19:47

Haha natte scheet ) maar ik deel je mening volledig en ben er ook bang voor.
Vind het jammer dat Vangeel niet met wat beters komt aanzetten..

21 juli 2018 om 21:14

Clasie was een topper voor Feyenoord, ook een aantal prima potten voor Oranje gespeeld. Boetius heeft nooit lang een goed niveau gehaald.

21 juli 2018 om 23:55

Ja, Vilhena, komt die nog wel weg?

Met alle respect maar dit is toch niet het gewenste niveau dat Feyenoord zegt na te streven. Clasie is leuk voor een gemiddelde Nederlandse subtopper maar komt zwaar tekort voor de Nederlandse top. Met Clasie zal Feyenoord never nooit de zo gewenste aansluiting vinden bij Ajax en Psv.

Sowieso heb je voor de positie van Clasie al Tapia. Geef die dan eerst het absolute vertrouwen. Tapia schat ik een klasse beter in dan Clasie en Tapia heeft met Peru en eerder dit seizoen in de CL bewezen op hoog niveau prima mee te kunnen.

21 juli 2018 om 19:47

Clasie was toen hij vertrok gewoon een top 5 speler in de competitie. Ja, het is een tijdje geleden en hij is nu niet op datzelfde niveau, maar zwaar tekort? Nee nee, dat niet.

Ben het wel met je eens, dat hij niet nodig is. Zie liever een Janmaat terugkomen.

21 juli 2018 om 19:50

Toen Clasie wegging was hij 1 van de sterkhouders van Feyenoord en hij lijkt me niet slechter geworden dus in dat opzicht zou het in mijn ogen een goede versterking zijn voor Feyenoord. Ben het idd wel met je eens dat Tapia gewoon een keer het vertrouwen moet krijgen want die jongen kan echt wel heel goed voetballen.

21 juli 2018 om 20:30

Wat zit jij altijd stom uit je nek te lullen joh, ongelofelijk. Clasie was destijds een van de zo niet de beste speler van Feyenoord. Als die straks weer fit is kan hij zo maar beter zijn dan karim. Tapia kan goed zijn ja, maar zoekt altijd de moeilijke oplossing en maakt te veel fouten.

21 juli 2018 om 20:41

Feyenoord stelde dan ook niet veel voor, weet je nog. Dan ben je al snel de beste speler.
En Tapia die veel fouten maakt ? Ja, als verdediger heeft die fouten gemaakt wat je eigenlijk niet eens fouten mag noemen. Tapia is middenvelder en zo speelde die ook in de verdediging. Acties wat bij menig middenvelder normaal is, wordt nu ineens weggezet als "fout"

21 juli 2018 om 20:54

@rabaut:
Stelde net zo veel voor als Ajax en PSV toen al. Van die generatie zijn de meeste van Feyenoord in Oranje gekomen van welk Nederlands team dan ook. Dus wat was er slecht aan Feyenoord?

21 juli 2018 om 21:26

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over sommige Feyenoord-supporters maar ik verlaag me niet tot dat niveau.

22 juli 2018 om 00:55

@Capis Feyenoord had dat jaar iets meer Nederlanders in basis dan de 2 andere clubs, het zegt ook genoeg dat al die spelers die op het Al heel goed waren van Feyenoord alleen de Vrij is doorgebroken en de rest zie of hoor je nauwelijks nog iets van

22 juli 2018 om 00:55

Al is WK

21 juli 2018 om 20:56

@Raubaht:
Welke aansluiting? Geloof dat ze de afgelopen 5 jaar die juist al lang weer hebben gevonden.

Hij was toen gewoon al 1 van de beste van Nederland en zou nu subtop zijn.... pffff hoe verzin je het? Hij was en is nog steeds Nederlandse top, want heel het niveau hier is alleen maar slechter geworden

21 juli 2018 om 21:08

Feyenoord roept steeds aansluiting te willen vinden met Ajax en PSV dus schijnbaar vinden ze zelf ook dat Feyenoord nog steeds een subtopper in Nederland is. En dat is natuurlijk ook zo, een simpel kampioenschapje verandert daar weinig aan.

Clasie vond ik toen al niet zo bijzonder. Ja hij deed het leuk maar tegen de grotere clubs als Ajax en PSV was die steevast onzichtbaar. Daarbij is hij bij zowel Southampton als Club Brugge hard op zijn bek gegaan, bij Brugge zelfs tot de Tribune gedegradeerd. Ik ben van mening dat als Feyenoord stappen wil zetten, aansluiting wil vinden bij de Nederlandse top en de Europese subtop, dat ze toch echt een heel ander categorie spelers moeten aantrekken.

21 juli 2018 om 21:27

Een simpel kampioenschapje... hahaha wat moet je dan doen? Je speelt voor prijzen en Feyenoord pakt prijzen. Plus doen steeds bij de bovenste plaatsen mee. Hij is bij. Brugge niet op zijn bek gegaan. Hij had een zware blessure en had ja gek heh dat als je niet speelt dat je dan tribune zit.
Hij was toen al 1 van de beste hier in NL. Als hij dat niveau haalt zal hij weer 1 van de beste zijn

21 juli 2018 om 22:00

Een simpel kampioenschapje ook.. Jeetje, hoe kan je toch Feyenoord supporter zijn.

En bij Brugge was hij zoals Capis al zei eerst geblesseerd, en om daaraan toe te voegen: als huurling maakte hij in de tweede seizoenshelft gewoon weer een sterke indruk.

21 juli 2018 om 22:17

In de 2e seizoenshelft, de laatste 2/3 maanden zat Clasie stelselmatig op de tribune. Dus hoe bedoel je een sterke indruk ?

21 juli 2018 om 22:02

Alles over Feyenoord zit je weer onzin te praten.. Clasie misde bij Southampton en Brugge vertrouwen. Als hij weer bij ons is krijgt hij weer vertrouwen + vertrouwde omgeving en wordt hij weer de Clasie wat hij was. Clasie wilt graag terug nou dan is huren prima.

En Tapia kom op zeg.. Paar aardige potjes maar ook genoeg domme fouten gemaakt.. zie dan liever Amrabat of Ayoub dan Tapia.

21 juli 2018 om 22:26

Als je liever Ayoub heb dan Tapia, hoe kunnen we jou dan nog serieus nemen ? Tapia die uitblinkt tegen grootmachten als Brazillie, Argentinië, Uruguay etc. Tapia die toppers als Messi, Suarez, Neymar, Cavani etc in zijn zak had. Hoe kan je dan roepen dat je een Ayoub, dat maar net het niveau van Utrecht bij kon houden, liever heb dan Tapia ?

21 juli 2018 om 22:37

Heel leuk die wedstrijden. Maar Tapia kan het in de Eredivisie niet. Dan is het toch simpel? Ayoub heeft gewoon goede seizoenen gehad bij Utrecht. Serieus gast? Net het niveau van Utrecht bij kon houden? Ayoub was gewoon samen met Labyad daar de smaakmakers.

21 juli 2018 om 22:58

@sander1410

Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar zo slecht deed Tapia het toch niet afgelopen seizoen?

21 juli 2018 om 23:20

Ayoub was zeker 1 van de sterkhouders en uitblinkers. Dus dat is onzin. Maar Tapia is een geweldige voetballer die regelmatig verkeerd wordt gebruikt bij Feyenoord. Het is een verdedigende middenvelder en geen verdediger...

21 juli 2018 om 23:26

Nee tuurlijk niet, maar je ziet ook vaak genoeg dat hij erg veel risico neemt. Als je kan kiezen tussen Tapia en Ayoub is dat voor mij een makkelijke keuze. Als Tapia echt zo goed is dan had Gio hem toch al wel eerder een kans gegeven?

Zullen wel weer voldoende reacties komen in de richting 'vissen in dezelfde vijver', 'ga eens scouten', etc., maar ik zou erg blij zijn met de terugkeer van Clasie. Echte jongen van de club, wil zelf ontzettend graag terug en bovenal ben ik er persoonlijk van overtuigd dat hij (nu hij z'n beste jaren zelfs nog in gaat) het weer goed gaat doen bij ons. Was voor zijn vertrek al een van de beste middenvelders in de Eredivisie en bij Brugge deed hij het zeker ook niet onverdienstelijk. In z'n vertrouwde omgeving kan hij - net als bijv. Karim - nog jaren van waarde voor ons zijn (als hij langer blijft )

Lijkt me dat dit snel geregeld zal zijn eerlijk gezegd.

21 juli 2018 om 23:33

Die bekende vijver is ook gewoon ontzettend schadelijk voor Feyenoord. Los ervan of Clasie een toevoeging is voor Feyenoord, noem nou is 5 spelers op die Feyenoord voor meer als 15 miljoen kan verkopen? Sinestressa (sorry als het fout is hoor) is nou echt een aankoop met ambitie, maar als ik de andere geruchten lees... Clasie, Janmaat, Fer? Kom op man op deze manier wordt je financiële achterstand toch alleen maar groter op PSV en Ajax. Die verkopen straks lachend Neres voor 40 miljoen en Lozano voor 50 miljoen en Van Geel die begint straks weer te miepen dat de achterstand financiëel zo groot is. Feyenoord heeft een enorme potentie, maar door dit soort aankopen blijft het qua financiële daadkracht de derde club van Nederland.

Mocht Clasie zijn oude niveau halen zou het een welkome versterking zijn voor Feyenoord, als dit niet lukt heeft Feyenoord er vrij weinig aan. Dit is dan echter wel het voordeel van een huurconstructie.

21 juli 2018 om 19:53

Clasie was voordat hij weg ging een redelijk goede speler! Fijne passes en snel handelen ook. Ben alleen bang dat hij niet een toevoeging gaat zijn aan Feyenoord, mede doordat hij weinig heeft gespeeld de afgelopen tijd. Dat is inderdaad het fijne aan zo'n huurconstructie, weinig risico!

Ik weet het nog niet zo goed met Clasie. Betwijfel of hij Feyenoord gaat brengen wat hij toen bij Feyenoord bracht (een minder elftal dan nu qua prestaties). Heeft de laatste jaren geen progressie geboekt en is ook alles behalve een bijzondere speler.

21 juli 2018 om 20:07

Ondanks dat het op Europees niveau niet veel bijzonder wellicht is kan hij voor de Eredivisie een meerwaarde blijken in mijn ogen. Kan in ieder geval vanuit achteruit het spel verdelen.

21 juli 2018 om 20:17

Ik betwijfel of hij dat kan, vind zijn passing namelijk niet bijzonder en moest het voornamelijk van werklust hebben. Sinds Clasie is vertrokken is Feyenoord immens verbeterd en zijn jongens als Clasie niet meer echt een must in mijn ogen.

Ik ben blij dat hij terug naar Nederland komt! Wordt zeker een toegevoegde waarde, hij komt terug in een familie omgeving en zal op handen gedragen worden door het legioen. Ik als Ajax fan juich dit toe en hij gaat slagen en de kar trekken!

Aahh Jordy man werelds! Echt een top gozer, het zal werelds zijn als hij terug komt bij ons, als hij nog beter is dan een aantal jaar terug dan zorgt hij dat wij eind Mei op de Koolsingle staan!

21 juli 2018 om 20:19

Ik denk dat hij eerlijk gezegd alleen maar slechter is geworden, heeft weinig gespeeld en de momenten dat hij speelde zag er niet echt heel soepel uit, helemaal bij Soton stelde het bijster weinig voor. Het zou mooi zijn voor Feyenoord als het gaat lopen met Clasie, maar ik ben sceptisch.

Net als Klaassen toch goed gefaald in de première league. Maar voor de Nederlandse competitie zijn dit geweldige spelers. Zou hem zeker terug halen, kan hem altijd nog niet kopen als hij tegen valt.

21 juli 2018 om 22:22

Het enige verschil is dat Klaassen goals maakt. Iets wat clasie niet kan. Feyenoord heeft helemaal niets aan een waterdrager. Ze hebben een ander type voetballer nodig als ze willen groeien.

22 juli 2018 om 07:37

Gek heh 2 verschillende type spelers.... kom op hoor.. clasie is dan weer meer een spelverdeler en afjagen. Met Toornstra en van persie op 10 heb je daar al doelpunten

Is ook heel lastig om een vervanger voor El Ahmadi te halen maar om nou Clasie te halen, dat niet eens een gelijkwaardig niveau heeft, daar worden de Feyenoorders niet direct warm van. Maar ook al dat hij de afgelopen jaren(mede door blessures) geen progressie heeft gemaakt denk ik toch dat hij van waarde zal zijn voor Feyenoord en de Eredivisie. Van Geel heeft met deze transfer de meest veilige weg gekozen overigens.

Voor Feyenoord zou het top zijn als die zou komen zeker. Ik snap alleen niet waarom hij is gegaan. Want hij kan echt helemaal geen Engels. Hoe gaan je wonen in een land waar je de taal al helemaal niet van kent en er ook niemand is die je dagelijks daarbij kan helpen? Dan ben je in mijn ogen een echte geldwolf om eerlijk te zijnn

Weinig creativiteit heeft die Van Geel in zijn aankoopbeleid. Valt weer terug op een oud Feyenoord speler die niks heeft gepresteerd de laatste jaren.

Is dit serieus het niveau wat Feyenoord nastreeft? Bankzitter van Club Brugge...

Clasie is een beetje een huilebalk, daarom zie ik hem de (stiekem) gemene el ahmadi niet vervangen. Al is clasie natuurlijk een prima aanvulling op de Feyenoord selectie

Wel een echte Feyenoord jongen natuurlijk. Dat spreekt zeker in zijn voordeel, kan in zijn vertrouwde omgeving misschien meer brengen dan bij zijn vorige clubs. Vind het wel zorgelijk dat hij het zelfs bij Club Brugge niet gered heeft. En dan als vervanger van El Ahmadi gehaald worden. Dat lijkt mij echt te veel gevraagd voor Clasie. Hij zal een aardige aankoop zijn, niet meer dan dat. El Ahmadi was zo belangrijk voor Feyenoord, gaan ze nog voelen dit seizoen.

Net zo goed dat men in Amsterdam blij is met de terugkeer van Blind mag Rotterdam blij zijn met Clasie. Vooraf roepen dat de een wel en de ander geen goede aankoop is is gewoon speculeren. . Clasie heeft het niet gemaakt bij Southampton en Brugge. Blind enigszins wel bij United. Maar het zegt niks over hun functioneren komend jaar.
Van Geel valt denk ik weinig te verwijten. Hij heeft weinig geld, mede omdat de CL centen van vorig jaar nauwelijks in de spelersgroep konden worden gestoken Dat bepaalt van Geel niet, dat is een hem opgelegd gegeven.
Ajax heeft wel geld en kan daarom meer doen op de transfermarkt. Dat doet Overmars dus ook, en handig. Tadic, Blind, en hij probeert na 5 spelers binnen te hebben gehaald nog wat meer. Al die zure opmerkingen daarover hebben maar met één ding te maken.
Kinderlijke jaloezie.

22 juli 2018 om 00:19

Feyenoord heeft vorig seizoen zo'n 27 miljoen aan nieuwe spelers uitgegeven! Hoezo nauwelijks in de spelersgroep kunnen steken?

Feyenoord heeft helemaal niets aan clasie. Ze hebben al meer dan genoeg waterdragers. Ze hebben een speler nodig die technisch is en een speler alleen voor de keeper kan zetten.

Ik wil aan mijn betoog richting Fouder nog wat toevoegen.
Marco van Ginkel beschouw ik als een van de beste middenvelders op de Nederlandse velden in de afgelopen jaren.
Gewoon faliekant mislukt en niet eens een serieuze reserve bij Chelsea.
Maar bij PSV wellicht degene die het verschil maakte tussen wel en geen kampioen worden.
Clasie is ook mislukt in Engeland.
Maar de Clasie van Feyenoord had best veel weg van van Ginkel.
Van die Clasie wordt Feyenoord zeker niet slechter.
Zoals ik bij PSV nu nog geen middenvelder zie die beter is dan van Ginkel.
De toekomst zal ons leren wat de invloed van Clasie op Feyenoord is.
Zoals we ook gaan zien hoe goed PSV het gemis van van Ginkel gaat opvangen.

Huren en optie met koop hanteren. Dit us de beste deal.

Die kerel is toch alles behalve een versterking voor Feijenoord. Kom op zeg, leuk in het Feijenoord van 4 jaar geleden maar niet in het Feijenoord van de laatste 2 jaar..

Johannes de D leg uit. Hoeveel anders is Feyenoord nu dan 4 jaar geleden ?
En zal Clasie wellicht ook wat hebben bijgeleerd in die 4 jaar ?

Feyenoord heeft toch genoeg andere middenvelders. Clasie is opzich een prima speler voor in de breedte. Maar of hij zichzelf ook in die rol wil plaatsen is natuurlijk een ander verhaal. In vergelijking met El Ahmadi zou ik zeggen een achteruitgang. Maar goed laten we hem eerst maar een paar wedstrijden zien spelen voordat we gaan oordelen.

Is dit wel een toegevoegde waarde?

Clasie werd destijds enorm opgehyped onder aanvoering van Willem van Hanegem. Dat was zijn oogappel. Dus enige vorm van objectiviteit zat er niet in. En je weet, als je maar vaak genoeg zaken benoemd in de media, dan zal het wel zo zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren