Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Te Kloese bevestigt interesse Leipzig in Geertruida, maar plaatst kanttekening

Laatste update:

Feyenoord heeft nog geen officieel bod ontvangen op Lutsharel Geertruida, zo laat algemeen directeur Dennis te Kloese weten tegenover Voetbal International. Fabrizio Romano berichtte donderdagochtend dat RB Leipzig dat wel had ingediend. Volgens de transfermarktexpert is Geertruida in vergevorderde onderhandelingen met de Duitsers, die de transfer na de komst van Fabio Carvalho willen afronden.

"Er is belangstelling, maar het is zeker geen concreet verhaal", zegt Te Kloese. Volgens de algemeen directeur hoeft Feyenoord niet te verkopen, al betekent dat niet dat de club dat per definitie niet wil. Mocht er volgens Te Kloese interesse zijn voor spelers, dan 'moet het goed zijn voor alle partijen en voornamelijk voor Feyenoord als belangrijkste partij'. De verwachting is dat die Roten Bullen zich op de korte termijn gaan melden bij Feyenoord.

De interesse van Leipzig in Geertruida is nieuw te noemen. Bekend was dat de veelzijdige verdediger door Barcelona werd bekeken, maar de Bundesliga-club is volgens Romano vrij concreet. De nummer drie van afgelopen Bundesliga-seizoen wil Geertruida zo snel mogelijk presenteren als de deal met Carvalho eenmaal rond is. De talentvolle spelmaker komt voor één seizoen op huurbasis over van Liverpool.

Geertruida is de volgende op de lijst van Leipzig. De 22-jarige Rotterdammer kende een seizoen uit duizenden, met onder meer de landstitel en zijn interlanddebuut. Afwisselend als rechtsback, centrumverdediger en verdedigende middenvelder was hij een onmisbare schakel in het succesteam van Arne Slot. Voor de Feyenoord-trainer ligt flink wat herstelwerk in het verschiet: ook aanvoerder Orkun Kökçü vertrok al uit De Kuip.

Geertruida verlengde onlangs nog zijn contract tot medio 2025, waardoor de Rotterdammers hoog in de boom kunnen gaan zitten. Volgens Transfermarkt vertegenwoordigt Geertruida momenteel een marktwaarde van 25 miljoen euro. Ook collega-verdediger Dávid Hancko staat er overigens goed op in de Europese top. Volgens Gianluca Di Marzio hengelen Napoli en Newcastle United naar de diensten van de Slovaak.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mocht feyenoord dit doen moet het transferrecord wel opnieuw verbroken moeten worden lijkt mij. Anders een beetje onzinnig. Wel jammer dat hij niet blijft en de cl ingaat of desnoods naar de Pl gaat, in duitsland verdwijn je toch wel wat meer uit de schijnwerpers

29 juni 2023 om 11:22

Had hij niet vrij recent z’n contract verlengd? Kan Feyenoord wel keihard cashen.

29 juni 2023 om 11:23

Wellicht dat er een gelimiteerde transfersom in staat, dat weet je niet natuurlijk. Maar het lijkt op voorhand een fijne positie om te onderhandelen.

29 juni 2023 om 11:25

april 2023 zie ik online. Kan ook dat hij clausule had opgenomen of agreement dat mee gedacht wordt.

Contract tm juni 2025 dus niet heel lang

Wel mooie club en lijkt mij dat hij daar ook echt stappen kan zetten. Alleen hij stottert toch? En erg introvert. Benieuwd hoe dat gaat in het buitenland.
Bij Brobbey had ik ook gevoel vooraf de jongen te te introvert om alleen in het buitenland te wonen en waar je de taal niet van spreekt.

29 juni 2023 om 11:28

Tot 2025 zie ik. Dat valt mee. Verdediger ook, Kökcu ging voor 25 miljoen. Denk dat ze dan tussen de 18-23 miljoen uit komen.

29 juni 2023 om 11:30

Nee contract loopt tot 2025 dus als hij niet verlengd is dit een uitgelezen mogelijkheid om hem te verkopen. Volgens transfermarkt is zijn waarde circa 25 miljoen en denk dat Feyenoord daar nog iets boven kan zitten. Leipzig staat er niet om bekend flinke bedragen uit te geven, maar met het vertrek van Gvardiol vang je een hoop op. Overigens wel benieuwd of hij goed kan aarden in het buitenland het lijkt me een rustige en timide jongen en dat kan lastig zijn in een nieuwe omgeving (aanname)Voordat mensen de bedragen met die van Timber gaan vergelijken is dat een wezenlijk verschil. Timber heeft meer internationale ervaring en dat weegt in het buitenland zwaarder.

29 juni 2023 om 11:42

18-23 miljoen? Reken maar op zo’n 10 miljoen meer.

29 juni 2023 om 11:53

Van mij mogen ze hoor, maar denk niet dat het 28-33 miljoen gaat worden als ik eerlijk ben. Feyenoord (maar ook PSV)is geen Ajax wat betreft verkoopbedragen.

29 juni 2023 om 12:03



Mocht hij voor 18 mln weg gaan, is wel een hele slechte zaak. Karsdorp is destijd voor 18 weggegaan. Ik hoop toch wel dat het rond de 30 komt, maar we zullen het zien. Zo moet er toch opnieuw gebouwd worden, enige verschil is er is wel wat geld beschikbaar in vergelijking met voorgaande jaren.

Ps. Op zich vind ik dit wel een leuke goede team voor Geertje.

29 juni 2023 om 12:04

Maar mag toch hopen dat we nu eens wat hoger in gaan zetten. We hoeven niet te verkopen en 18 miljoen voor Geertruida vind ik echt te weinig. Kan je amper een fatsoenlijke vervanger voor halen. En Slot is ook wat beloofd

29 juni 2023 om 12:05

En als Geert gaat moet je Hancko aan zijn contract houden

29 juni 2023 om 12:08

@FR010FRDAM, Misschien is Geertruida ook wel wat beloofd, bij zijn verlenging. En amper een fatsoenlijke vervanger? Feyenoord heeft de laatste 2 jaar toch juist bewezen dat je voor weinig geld uitstekende spelers kan halen?

29 juni 2023 om 12:11

Ik verwacht het eerlijk gezegd ook. Las eerder ook iets over een gelimiteerde transfersom, maar dan moet Feyenoord wel voor de transfers van Hancko en Santi gaan liggen. Zij mogen volgend jaar pas gaan.

29 juni 2023 om 12:20

Zou prima zijn toch? Lot van een Nederlandse club dat een succesvol seizoen achter de rug heeft. 2/3 basisspelers kwijt raken. Als het maar geen hele lage clausule is van maximaal 15 miljoen lijkt het me prima

29 juni 2023 om 12:24

Ja denk ook dat hij gaat en prima stap. Hopelijk haakt hij aan, kunnen we volgend jaar weer wat meer vragen voor onze spelers

29 juni 2023 om 12:38

Die jongens gaan vrijwel nooit alleen, Brobbey zijn moeder ging bjvoorbeeld ook mee naar Leipzig. Daarbij is Geertruida over 3 weken 23 jaar; dat is een groot verschil met de 19 van Brobbey toen die ging.

Ook heeft Geertruida nu 4 jaar in het eerste van Feyenoord erop zitten, meer dan 150 wedstrijden gespeeld, dan is het ook niet gek om iemand een transfer te gunnen lijkt mij. Waarmee ik niet bedoel dat die dan bij gratis weg moet kunnen oid, maar scherp de onderhandelingen in gaan om er een marktconform bedrag uit te halen is anders dan '100m anders blijft ie'.

Ik zie de interesse in Hancko en Giminez ook nog wel concreet worden, die spelen pas 1 jaar bij Feyenoord, daar zou ik er veel harder inzitten qua onderhandeling.

29 juni 2023 om 12:44

Anders kunnen ze altijd nog doorschakelen op Jordan Teze.

29 juni 2023 om 13:43

@Fossen, iets boven 20 lijkt me redelijk, geen hoofdprijs. Simpel gerekend: wat is Geertruida volgend jaar waard met een 1-jarig contract? Na een goed jaar misschien 12 miljoen? Dan moet Feyenoord oordelen of het 7-10 waard is om hem nog 1 jaar te houden. Zelf vind ik dat nogal prijzig

29 juni 2023 om 14:19

Stottert inderdaad, maar is het tegenovergestelde van introvert!
Kijk de Ibiza filmpjes maar eens, is feestbeest!

29 juni 2023 om 14:47

Fossen feyenoord en psv zijn zeker geen ajax wat verkoopprijzen betreft. Ajax had 50-60m voor deze jongen gevraagd (en waarschijnlijk gekregen). 28-33 is dus nog maar de helft daarvan.

29 juni 2023 om 11:22

Je weet dat Leipzig zich heeft geplaatst voor de CL, toch?

29 juni 2023 om 11:26

chinise25

"in duitsland verdwijn je toch wel wat meer uit de schijnwerpers"

Je bedoelt uit de schijnwerpers van mensen zoals Derksen en Mike? Die alleen maar NL voetbal kijken....

Leipzig is een stap hoger dan Feyenoord (of stappen). Spelen CL en spelers maken ook transfer naar de top.

29 juni 2023 om 11:54

Ik denk dat hij doelt op Koeman.

29 juni 2023 om 11:59

Hahaha o ja, die kijkt ook alleen NL voetbal

True true true.

29 juni 2023 om 12:01

Eigenlijk toch ook achterlijk dat je uit de schijnwerpers van Koeman duikt, terwijl je naar een grotere club gaat. Die beste man heeft naast de interlandperiodes 1 taak en dat is spelers in de gaten houden om een goeie selectie samen te stellen. Kan toch niet zo zijn dat hij dan alleen maar naar de Eredivisie kijkt…

29 juni 2023 om 13:16

Hij laat natuurlijk andere mensen de wedstrijden bekijken, daarom moest een flapdrol zoals v Looi bijv Frimpong bekijken en rapport overmaken.

Ook wil Koeman geen trainer zijn maar coach. Trainingen overlaten aan zijn assistenten.

Die man heeft echt een heerlijke baan! Iedere week een leuk wedstrijd selecteren om gratis te bekijken in het stadion. Je laat anderen vliegen om spelers te bekijken, zodat je doordeweeks lekker thuis bent met de vrouw.

Paar keer per jaar een interland en dan moet je even werken.

29 juni 2023 om 11:26

Volgens mij staan de spelers bij de topclubs in Duitsland toch ook wel overal in de schijnwerpers. Van de Ven lijkt toch ook een mooie volgende stap te maken ? Daarbij is een tussenstap misschien ook wel veel beter. Ook in Duitsland is de intensiteit veel groter dan in Nederland.

29 juni 2023 om 11:31

Indien het tot een transfer komt ga ik ervan uit dat er minimaal een bedrag op tafel komt tussen de 35 en 40 miljoen. Feyenoord heeft lang genoeg zijn spelers verkocht voor een fooitje. Niettemin zou ik het beter vinden als hij nog een jaartje kan blijven bij Feyenoord en hopelijk met zijn team iets kan neerzetten in de CL. Maar ik begrijp heel goed dat bij een bod van 35 miljoen plus het heel erg moeilijk wordt om nee te zeggen als Feyenoord zijnde.

We gaan het afwachten, en indien het komt tot een transfer hebben wij nog voldoende tijd om een geschikte vervanger aan te trekken.

29 juni 2023 om 11:40

Vrees dat de bedragen die jij noemt gedeeld moet worden door ca 2. Gaat m echt niet worden.

29 juni 2023 om 11:52

35 tot 40 miljoen? Dan kom je echt van een koude kermis thuis. De helft is realistischer

29 juni 2023 om 12:02

Volgens mij ben ik 1 vd weinigen hier, maar ik denk echt dat 30+ mil er prima in zit. 22 jaar, international, uitstekend seizoen gehad, nog 2 jarig contract, multi inzetbaar. Dan moet 30 wel lukken toch?

29 juni 2023 om 12:08

2 jaar, denk dat we op maximaal 25 uitkomen

29 juni 2023 om 12:59

Gewoon je poot stijf houden en niet verkopen. Ik vind hem niet minder of zelf beter dan Timber van Ajax die voor een idioot bedrag mag vertrekken. Feyenoordspelers zijn te lang voor te lage bedragen verkocht. Het mooie van de situatie is dat Feyenoord niet hoeft te verkopen. Nee heb je, ja kan je krijgen voor het juiste bedrag.

29 juni 2023 om 13:45

Behalve wanneer de speler zelf het dubbele kan verdienen en liever wil gaan.
Dan heb je er helemaal niets aan om je poot stijf te houden.

29 juni 2023 om 11:38

Hij gaat wel de CL in alleen dan met Leipzig.

RB Leipzig? Had beter gekund lijkt me.

29 juni 2023 om 11:21

Geleidelijke carrièreopbouw met het oog op speeltijd en kansen in Oranje. Ik vind het een slimme keuze.

29 juni 2023 om 11:22

Beter gekund? De nummer 3 van Duitsland, dat is toch 5 stappen beter dan Feyenoord met alle respect. Daarnaast raak je in de Bundesliga niet in de vergetelheid hoor, mega grote competitie en de top 4 van de PL zie ik niet zo snel aankloppen bij Luts

29 juni 2023 om 11:23

Zo typisch. Gaat hij naar een grotere club moet hij een tussenstap nemen. Nu maakt hij een tussenstap, is het ook niet goed. Wat willen we nou?

29 juni 2023 om 11:27

Ik zou het een hele mooie stap vinden !! Het is misschien geen aansprekende naam, maar het is toch 1 van de topploegen in Duitsland.

29 juni 2023 om 12:01

Het is een geweldige stap. Prachtige competitie (die hem meer zou passen dan La Liga of de Serie A), een club die systematisch meedoet in de top van de competitie, financieel gaat hij er enorm op vooruit. En met het potentiële vertrek van Gvardiol en Simakan is er genoeg ruimte om minuten te maken. Als Leipzig dan ook nog met een adequaat transferbedrag komt, moet je het doen als club en speler zijnde.

29 juni 2023 om 11:24

De nummer 3 van de BL lijkt me anders een uitstekende stap voor Eredivisie spelers. We zien ze vaak genoeg wegkwijnen nadat ze een veel te grote stap hebben gemaakt (niet allemaal, wel veel). Dus prima keuze lijkt me.

29 juni 2023 om 11:25

Dit is juist een enorme stap. Groter dan naar Benfica.

29 juni 2023 om 11:30

Ik vind Benfica ook een topploeg. Alleen vind ik de Duitse competitie wel beter dan de portugese.

(ik ben onlangs voor een concert in het stadion van Dusseldorf geweest. Dat is een club die in de 2de divisie speelt. Maar er is in Nederland geen enkel stadion die kan tippen aan het stadion van deze club).

29 juni 2023 om 11:37

@Hans - volgens mij overschat jij hem heel erg of onderschat je Leipzig. Zeer goed team, ontwikkelen jonge jongens en spelen altijd CL.

Snap de Feyenoord supporters niet zo. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Als je hem kan verkopen voor 20-25m je het gewoon netjes.

Feyenoord komt van ver, heeft het vorig jaar top gedaan maar is gewoon nog de derde club van NL. De bedragen gaan omhoog, maar geef dit tijd.

Leuke transfer! Simakan gaat waarschijnlijk vertrekken en dan is Geertruida echt een goede opvolger denk ik.

Nee man, Geert moet je behouden voor de club! Boegbeeld van dit Feyenoord en een jongen van Zuid. We moeten ook nog de Champions League in!

29 juni 2023 om 11:25

Kokcu, Geertruida en Hancko die verkocht zijn of worden.. dit word heel zwaar.

29 juni 2023 om 11:27

Hancko ook al ja? Misschien kunnen ze die nog een jaar houden

29 juni 2023 om 11:28

Als Geertruida gaat, gaat Feyenoord dan weer aankloppen bij Twente voor Hilgers?

29 juni 2023 om 11:29

Newcastle schijnt zeer geïnteresseerd te zijn, wanneer zij met een goed bod komen is die ook weg.

29 juni 2023 om 11:29

@Krillin. Nee, die heeft zich totaal niet ontwikkeld.

29 juni 2023 om 11:30

Ik ben Twente fan, maar van Geertruida naar Hilgers zijn nogal wat stappen achteruit..

29 juni 2023 om 11:31

Repuiztav

Dacht dat hij nog wel op lijstje stond.

Oke als Hancko gaat, dan 20 miljoen voor Bassey???
Deal?

29 juni 2023 om 11:31

Hancko was toch bij Napoli gezien als vervanger van die Kim, waarvan nu gezegd wordt dat die naar Bayern kan? Gaat lekker zo

29 juni 2023 om 11:32

Hilgers gaat binnenkort zijn contract verlengen bij Twente dus kleine kans lijkt me.

29 juni 2023 om 11:34

Hancko word in de gaten gehouden door Napoli en Newcastle is bereid om een bod te gaan doen. Het is wachten tot dat er voor Hancko ook een officieel bod gaat komen.

29 juni 2023 om 12:07

@mrkrillin Wanneer komt Feyenoord nu eens langs voor Vlap. Krijgen jullie van Wolfswinkel er gratis bij. Heb je meteen een 10 en een reserve spits. Gouden deal.

Hilgers is talentvol, maar is nog niet klaar voor een stap hogerop naar mijn mening.

29 juni 2023 om 11:31

En nu weet Feyenoord wat Ajax meemaakt na een succesvol seizoen. Je kan iedere keer opnieuw beginnen. Wel met geld in kas maar met aankopen komen ook miskopen. En daarom kan Ajax of een andere club in Nederland nooit het nieuwe Bayern worden.

29 juni 2023 om 11:48

Dat is natuurlijk niet helemaal zo. Destijds Tadic binnengehaald voor Ziyech terwijl ziyech nog bleef.

Ze hebben een grote kas gebouwd en je kan spelers ook beter belonen om iets langer te blijven.

Natuurlijk niet verbaasd omtrent de interesse van Geertje. Alleen hoop ik dat ze nu ook gewoon nee kunnen zeggen tegen een bepaalde bedrag. Als hij voor minder dan 25 mln gaat dan is het gewoon slechte zaak. Als Hancko ook nog straks vertrekt dan zie ik het wel somber in volgend jaar.

@mrkillin, nee feyenoord is alsnog niet geintereseerd meer in Hilgers. Misschien dat de omstandigheden wat veranderen. Het zorgt ervoor dat we een drukke zomer tegemoet zien.

29 juni 2023 om 12:04

Mwah niet helemaal zo? Na elk successeizoen worden er enorm veel spelers weggekocht. Of het nou na het CL seizoen was met De Ligt en De Jong, of afgelopen seizoen met Martinez, Antony, Gravenberch, Mazraoui.

29 juni 2023 om 13:20

Mr_knowledge

" Destijds Tadic binnengehaald voor Ziyech terwijl ziyech nog bleef."

Dit is niet zo.

Tadic is gehaald als opvolger/vervanger van Kluivert. Was dus voor ons een geluk dat Kluivert graag wegwilde.

Wij hadden wel Labyad alvast gehaald als opvolger van Ziyech en laatste bleef nog langer.

Benieuwd wie Feyenoord gaat halen als opvolger. Na spelers als Hancko wel benieuwd of zij weer een parel kunnen toveren

29 juni 2023 om 13:51

Afgelopen zomer heeft Ajax van alle topclubs in Nederland veruit het meeste van het geraamte verkocht en is daarom dit dramaseizoen natuurlijk helemaal niet zo gek te noemen. Is inderdaad eigenlijk de keerzijde van succes. Tadic is trouwens helemaal niet als opvolger van Ziyech gehaald.

29 juni 2023 om 14:06

Feyenoord verloor 15 spelers, waarvan 7 basis. Dat is echt wel meer dan Ajax. Beetje rare vergelijking.

29 juni 2023 om 14:11

Onzin @myvision. Ajax heeft helemaal niet het meeste van de Nederlandse clubs verkocht. Feyenoord heeft 15 spelers, waarvan 7 uit de basis zien vertrekken. Leuk smoesje, maar schijnbaar kan je wél een succesvol seizoen hebben na zo'n leegloop

29 juni 2023 om 11:48

Laten we met z'n allen hopen dat er geen exodus van toppers bij Feyenoord ontstaat. Dan wordt het straks weer een roemloze campagne in de Champions League. Zou juist leuk zijn er als er een competitieve groep staat. Je kan niet blijven bouwen.

29 juni 2023 om 12:18

Lol dit lees je bij ieder artikel als het over Feyenoorders gaat. Ja maar champions league! Leuk die champions league maar het grootste deel speel je in de competitie. Die een stuk minder is dan de PL of Bundesliga.

29 juni 2023 om 13:55

@Ali wat grappig. Dat is jarenlang geroepen als het on keuzes van Psv en Ajax spelers ging, maar nu is het geen argument meer?

29 juni 2023 om 14:24

Of het nu Ajacieden, Psvers of Feyenoorders zijn. Het is nooit een argument zodra clubs zich melden uit de top competities. Ajax wordt elk jaar leeggeroofd beetje gek om te denken dat voor Feyenoord anders geldt. Gevolg van kampioen worden. Wen er maar aan.

Ik ben erg benieuwd, lijkt me verstandig om nog een jaar te knallen in cl en je echt te laten zien op internationaal niveau. En mocht ie gaan, dan moet net transfer record wel weer verbroken worden.

29 juni 2023 om 11:31

Je laten zien op internationaal niveau kan ook bij Red Bull Leipzig. Misschien zelfs nog wel beter omdat je (normaal gesproken) betere spelers om je heen hebt.

Hier was ik al bang voor, een zeer ondergewaardeerde speler (buiten Rotterdam). Leipzig is wel een goede stap, die gaat daar wel spelen. Goed dat ie heeft verlengt, Feyenoord moet hoog in de boom gaan zitten.

29 juni 2023 om 11:29

Zeer ondergewaardeerde speler? Wat is dat met Feyenoorders? Volgens mij wordt hij meer dan prima op waarde geschat. Verder is Leipzig een mooie stap voor hem inderdaad!

29 juni 2023 om 11:37

Hij speelt al jarenlang ijzersterk, maar kreeg amper aandacht. Nu zit hij dan bij Oranje, maar dat was rijkelijk laat. Dat bedoelde ik er mee.

29 juni 2023 om 11:39

Ondergewaardeerd in dat hij pas recent bij het Nederlands elftal zit. en ondergewaardeerd dat hij zelden genoemd wordt als toptalent, terwijl het bv wel altijd over Timber moet gaan die twee klassen minder is. Het zal wel calimero zijn, maar veel Feyenoorders hebben het gevoel dat spelers van Feyenoord zich altijd dubbel moeten bewijzen.

29 juni 2023 om 11:48

Timber die twee klassen minder is. Op basis van dit seizoen ja. Timber heeft al twee landstitels, een beker, een EK, een WK en twee redelijk tot goede Europese campagnes achter de rug, waarbij hij zich ook in de Champions League op het allerhoogste niveau gemanifesteerd heeft. Die heeft toen een hoger niveau aangetikt dan Geertruida afgelopen seizoen. Neemt niet weg dat Geertruida ook een groot talent is. Leipzig lijkt me een mooie stap voor hem.

29 juni 2023 om 11:56

Wellicht dat jij Timber nu onderwaardeerd door hem 2 klasses minder te noemen.

Denk dat de veelzijdigheid van Geertruida hem ook een beetje parten speelt in de waardering naar hem. Als je op iedere positie een 7 haalt dan ben je fantastisch voor een trainer. Het publiek zal echter eerder kijken naar een Hancko of Wieffer die op hun vaste positie een 8 scoren.

Of Feyenoorders ondergewaardeerd worden vind ik lastig. Volgens mij gaan alle prijzen naar Feyenoorders dit seizoen. Daarnaast waren ze bij Oranje ook flink vertegenwoordigd. Dat is normaal na zo’n seizoen zoals het ook normaal was dat er vorig seizoen meer Ajacieden bij zaten.

29 juni 2023 om 12:27

Dat onderwaarderen is mede de schuld van Feyenoord zelf, door steeds met hem te schuiven op meerdere posities. Als je dat vergelijkt met Timber en al zijn prijzen, toernooi ervaringen en interlands dan zit daar nog wel een groot verschil tussen. Maar ik ben het er wel mee eens dat Geertruida ten alle tijden de voorkeur had moeten krijgen boven een Rensch in Oranje. Dat blijft voor mij onverklaarbaar. Ik ben wel heel benieuwd voor welke positie Leipzig hem wilt aantrekken. Als CV zie ik hem de top gewoon niet halen, wat ook pijnlijk zichtbaar werd tijdens de afgelopen interlands. Maar als rechtsback heb ik hem echt geweldige wedstrijden zien spelen en als hij daar echt specialist in kan worden, dan gaat Leipzig zeker niet zijn eindstation zijn en gaat Dumfries er een geduchte concurrent bij krijgen in Oranje.

29 juni 2023 om 13:53

Ach dat kleinzielige altijd en dan weer Timber z'n recente gebrek aan vorm er bij halen. Timber heeft ook al veel eerder in z'n carrière tegen de absolute top wereldpartijen afgeleverd maar dat wordt dan weer even vergeten.

Als Geert weggaat dan gaat het heel lastig worden in de Champions League. Dan heeft Feyenoord echt een top rb nodig en eigenlijk ook nog een betere rcv want Trauner redt het niet in de CL. En dan hebben ze ook nog eens een top links of rechts buiten nodig en eventueel nog een directe vervanger voor Kokcu. Veel werk te verzetten dus.

29 juni 2023 om 11:24

Ja zeker als Hancko en Gimenez ook vertrekken. Die zie ik ook nog wel gaan.

Leipzig is wel een hele mooie vervolgstap zeg. Wel echt een aderlating voor ons. Miljoentje of 30? Wetende dat Leipzig geld zat heeft door het verkopen van Nkunku en Gvardiol, moet je echt hoog inzetten.

Maar kans is ook aanwezig dat er afspraken gemaakt zijn met Geert. Dan zal het 20-25 miljoen worden?

Tja... hier kun je op wachten natuurlijk. Het gaat ook echt niet stil blijven omtrent Gimenez en Hancko. Ben benieuwd hoe Feyenoord deze zomer door komt.

Zou ongelooflijk jammer zijn als we hem kwijt raken, maar dit zou wel een mooie stap voor hem zijn.

Gelukkig hebben we Trauner en Hancko dan nog. Wel een aderlating. maar CL is toch bonus en in de eredivisie moet het ook met die twee lukken.

29 juni 2023 om 11:30



Trauner in de CL kan toch niet.. Daar hoort Geertruida te spelen.
Met Trauner ben je te kwetsbaar.


29 juni 2023 om 11:33

Valt ook wel mee. laten we nou niet gaan doen alsof Trauner er niets van kan. Geert, Hankco en Trauner ontlopen elkaar niet zo veel. Dan staat er nog een blok met Wiefer en Zerrouki voor. Dat ben je gewoon weer oerdegelijk.

29 juni 2023 om 11:38

Totdat Geert en Hancko weggaan, waar we niet op vooruit moeten lopen, maar zo ondenkbaar is het nu ook weer niet.

29 juni 2023 om 11:32

Ik verwacht wel een meer capabele vervanger voor Luts, Trauner als backup. En hopen dat Hancko nog blijft...

Zou een mooie en goede stap zijn in mijn ogen. Stapje hogerop waar die ook gewoon zou spelen denk ik.

Een hele goede vervolgstap mocht dit doorgaan. Spelen bij een club die bovenin meedoet in een top 3 competitie. Daarnaast is het worden van een basisspeler in zijn eerste seizoen echt geen onmogelijke opgave, wat heet de kans is groot! Daarnaast ook CL-voetbal.

Voor feyenoord zal dit wel een enorme aderlating zijn. Hij is super belangrijk voor feyenoord en zijn vervanger Pedersen is wel echt minder. Om mee te kunnen doen voor overwintering heb je Geertruida wel nodig.

Hier was ik al bang voor. De leegloop gaat beginnen 😮‍💨. Ik gun het Lutha uiteraard wel. Als iemand een stap verdient, is hij het wel!

Logisch dat een club uitkomt bij Geertruida. Hopelijk kan hij behouden worden en Feyenoord moet hoog in de boom gaan zitten qua vraagprijs.

Dit zou een mooie transfer voor hem zijn. Leipzig is uitstekende club voor jonge spelers en de stap voor Geertruida is niet meteen te groot.

Dit zou voor mij meer een aderlating zijn dan Orkun eerlijk gezegd. Hoop dan wel op de hoofdprijs. No Luts, no Glory!

29 juni 2023 om 11:30

Dat dit een aderlating is komt vooral omdat iedereen al rekening heeft gehouden met het vertrek van Kokcu. Luts heeft zijn contract nog verlengd en stond niet heel erg in de schijnwerpers. Zou een aderlating zijn dit.

29 juni 2023 om 12:26

Kokcu was echt met afstand de beste speler

Dit zat er natuurlijk aan te komen en laten we hopen dat het bij Kokcu en Geertruida blijft. Wel 2 echte Feyenoord jongens die dan vetrekken natuurlijk en daardoor ook een beetje identiteit uit het elftal maar dat is de keerzijde van succes.
Ik mag toch aannemen dat dit ook minimaal 25 miljoen gaan opleveren als het niet meer mag en/of moet zijn.

Eerste gevoel: klote! Maar op gegeven moment zijn spelers onhoudbaar en moet je ook door. Proberen zoveel mogelijk geld binnen te halen en snel een vervanger halen! Maar na vorig seizoen heb ik alle vertrouwen in onze scouting

Feyenoord moet gewoon cashen want Slot heeft gewoon de kwaliteit om een team neer te zetten. Bij Feyenoord merk ik dat ze bekwaam zijn om goeie vervangers ook te halen, Brenet kan prima die gat opvullen die hij zal achterlaten. Als ze 3de in de CL worden is dat gewoon prima gedaan.

Wat zou dit zonde zijn. Had onze hele selectie willen zien vlammen in de CL, maar misschien is dat niet realistisch. Toch jammer hoe wij worden kaalgeplukt van al het talent, het zou de Nederlandse competitie sieren als spelers iets langer blijven plakken. Maar nogmaals, ik snap het allemaal. Toch hopen dat wij hier minimaal 25/30 miljoen mogen pakken. Feyenoord kennende laten wij hem lopen voor 17,5.

Deze transfer gaat wel rondkomen. Leipzig gaat 100 Miljoen krijgen voor Gvardiol, Nkunku is al verkocht dus die kunnen weer flink investeren. Szoboslai misschien voor veel geld weg. Dus uiteindelijk wordt dit een bod wat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren.

Van Juventus geleerd dat je gewoon 5x de marktwaarde moet vragen Dat was helemaal niet gek werd er gezegd. Dan nu ook niet toch?

Nou blijft niet veel over. Kocku,Hancko,Geertruida,Danilo. Ik ben benieuwd Feyenoord het weer weet te presteren om er een kampioenselftal van te maken. Zou ik wel erg knap vinden!

29 juni 2023 om 11:46

Hankco is nog maar zeer de vraag natuurlijk. Maar dan nog, daar heb je een scouting voor en die presteren al twee jaar lang erg goed. Bovendien is geld dan niet echt een issue meer.

Tja wat hadden ze dan verwacht in Rotterdam? Dat deze sterkhouders per sé blijven omdat ze CL gaan spelen? Dat doet Kokcu bij Benfica ook en Geertruida bij Leipzig ook. Het is logisch dat deze jongens juist nu de stap willen maken. Kijken in hoeverre Feyenoord de selectie weer op de been kan brengen en van nieuw elan voorzien.

Slot is gebleven, maar als het zo doorgaat kan hij helemaal opnieuw gaan bouwen. Tuurlijk, veel geld beschikbaar, maar een ingespeeld team maken dat in de CL mee kan, is wel een uitdaging zo.

RB is beter dan welke NL club en hoger, door simpele feit dat de Bundesliga gewoon veel zwaarder en beter is dan de ED

Geertruida maakt in mijn Football Manager saves ook vaak de overstap van Feyenoord naar Leipzig, dus dit komt voor mij niet echt als een verassing .

Niet gek dat er interesse voor hem is. Heeft een sterk seizoen achter de rug. Zie hem bij Leipzig ook wel een sterkhouder achterin worden.

Gaan we weer. Moet het transfer record breken , minstens 30/40/50 miljoen. Kijk eens niet door een gekleurde bril en kom tot de conclusie dat het een leuke verdediger is die nog niet op CL heeft gepresteerd en in Nl elftal ook onder sneeuwde. Denk dat hij rond de 18/20 miljoen zal opbrengen of nog een jaartje vlammen bij Feijenoord in de CL en daarna of meer opleveren of door het ijs zakken en in waarde verminderen.

Dit is natuurlijk de keerzijde van kampioen worden of boven verwachting presenteren in Nederland als club. Je topspelers worden van alle kanten belaagd met aanbiedingen van momente betere clubs. In dat opzicht zal Nederland helaas nooit tot grotere hoogtes komen, zoals een Premier League of zelfs Italië.

Lijkt erop dat de leegloop bij Feyenoord gaat beginnen. Nu Geertruida, maar ook de naam van Hancko wordt al genoemd en ik las net op Nu.nl dat ook Gimenez heeft aangegeven niet te kunnen garanderen dat hij volgend seizoen nog in Rotterdam speelt. Dan mogen de heilig verklaarde te Kloese en Slot laten zien dat ze echt buitengewone kwaliteiten hebben en het kunstje nog een keer herhalen. Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat ze dat lukt.

29 juni 2023 om 12:16

Gimenez gaf een zeer realistisch interview. Hij wilt bij Feyenoord blijven maar 100 procent garantie kan hij niet geven want wat als er wel een club komt die opeens 50 miljoen voor hem neerlegt dan moet Feyenoord Gimenez wel verkopen. Dat weet hij ook. Ik ga er overigens niet vanuit. Denk dat de kans groter is dat Hancko nog gaat vertrekken maar als dat gebeurt dan moet hij het record van Kokcu verbreken.

29 juni 2023 om 12:27

Dat is ook heel logisch en realistisch, maar er waren nogal wat Feyenoorders die het deze week 200% zeker wisten dat hij zou blijven. Toen ik daar een kanttekening bij plaatste, werd ik voor gek versleten. Dit is gewoon hoe het werk in de voetballerij en de loyaliteit van spelers als Hancko en Gimenez is, maar zeer beperkt. Bij Geertruidan is dat natuurlijk anders omdat hij een "kind van Feyenoord" is.

29 juni 2023 om 12:40

Klopt, al zie ik Geertruida wel vertrekken. Ik denk dat er al over gesproken is tijdens zijn contractverlenging. Dat duurde een eeuwigheid en toen iedereen bijna alle hoop had opgegeven, verlengde ie opeens toch. Door dat extra jaartje verlenging krijgt Feyenoord er wat meer centen voor en zal Luts een bepaalde toezegging hebben gekregen dat Feyenoord bij een goed bod er serieus naar zal kijken.

29 juni 2023 om 13:29

Waar slaat die zin op over het zogenaamd heilig verklaren? Dat beide heren kwaliteiten hebben hoeven ze jou echt niet meer te bewijzen hoor. Als je dat nu nog niet wil zien of toegeven dan ben je vooringenomen.

Het is Geertruida gegund maar hij moet niet voor een te lage prijs de deur uit gaan. Kokcu is in mijn ogen voor een te laag bedrag vertrokken, laat dit niet de volgende speler zijn. Voor minder dan 30 miljoen euro zou ik hem niet laten vertrekken. Is één van de sterkhouders, is nog jong en heeft genoeg potentieel om door te groeien tot een topspeler.

Minimaal 50 miljoen en niet anders

Van Geertruida naar Brenet of Pedersen... Als Hancko ook nog vertrekt zie ik het volgend jaar heel somber in. De verdediging doet flink, maar dan ook flink wat jasjes uit... De beoogde vervangers geven geen enkele hoop.

29 juni 2023 om 13:08

Volgens mij wordt er ook rekening gehouden met een vertrek van Pedersen en dan zou Brenet een optie zijn maar ik kan me niet voorstellen dat ie een vervanger van Luts zou zijn. Brenet kan niet eens centraal spelen.

29 juni 2023 om 14:14

De wens is de vader van de gedachte. Maar ik heb een sterk vermoeden dat Pedersen blijft en we volgend seizoen met hem of Brenet op de flank spelen. Voor centraal hebben we Kasanwirjo achter Trauner. Die komt ook zwaar tekort, net als de opties op de flanken. Maar de staf lijkt er tevreden mee te zijn....

29 juni 2023 om 15:48

Slot is niet voor niets gebleven, die wil presteren. Ik kan me niet voorstellen dat alleen Brenet komt als ie uberhaupt al komt. Ik verwacht een grote aankoop/talent voor in de verdediging om Geertruida te vervangen.

Duitse competitie is wel goed voor hem. Wat meer fysiek voetbal, daar moet ie het toch meer van hebben dan van zijn verfijnde techniek.

29 juni 2023 om 14:22

Dit is echt totale onzin, is juist enorm belangrijk voor het voetbal van achteruit en is ijzersterk in de passing.

Hoop dat Luts zijn contract met nog een jaar verlengd en blijft. We gaan hem keihard nodig hebben. Net als Hancko trouwens. Al snap ik dat die bij een goed bod weg kan zijn.

Hoewel ik uiteraard liever heb dat we spelers als Hancko en Geertruida behouden met het oog op Champions League,denk ik dat het van de andere kant ook niet verkeerd is om een paar keer flink te cashen op transfers en een goed potje geld op te bouwen zoals Ajax heeft gedaan. Als je voor Geert en Hancko per persoon minstens 25 miljoen kan vangen moet je dat eigenlijk gewoon doen. Dan kan je toch ook weer investeren in goeie spelers op andere mindere posities in het elftal èn een financiële grote buffer opbouwen

Feyenoord moet Geertruida en Hancko nog minimaal één seizoen houden. Nog een Ajax ineenstorting kan Nederland niet hebben.

Nou. Als Juve 20 miljoen vraagt voor een jeugdige buitenspeler met een marktwaarde van ik meen 6 miljoen zou Geertruida dus ongeveer 85 miljoen op moeten gaan leveren. Mooi!

De perfecte stap voor hem als hij wil gaan denk ik, hoop voor de Feyenoords dat hij nog even wacht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren