Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV poetst tweemaal achterstand weg op behoorlijk moeizame avond

Laatste update:

PSV heeft dinsdagavond met 2-2 gelijkgespeeld tegen Rangers in de heenwedstrijd in de play-offs van de Champions League. De thuisclub profiteerde in de slotfase van de eerste helft van slordig balverlies van Ibrahim Sangaré, die in de problemen werd gebracht door doelman Walter Benítez. Abdallah Sima krulde de bal vervolgens prachtig in de rechterbovenhoek. Sangaré herstelde zijn fout na rust met een doelpunt. Nadat Rangers de voorsprong herstelde, wist Luuk de Jong PSV te redden met een kopbal uit een corner.

Benítez stond op Ibrox onder de lat bij de Eindhovenaren. Jordan Teze (rechts) en Dest (links) bekleedden de backposities, terwijl het hart van de verdediging bestond uit André Ramalho en Olivier Boscagli. Ismael Saibari vormde het middenveld met Sangaré en Joey Veerman. Spits Luuk de Jong werd geflankeerd door Johan Bakayoko en Lang. Yorbe Vertessen, de vervanger van Lang in de afgelopen twee wedstrijden, was naar de bank verwezen. Daar zaten ook Isaac Babadi en Jerdy Schouten. Bij Rangers startte Cyriel Dessers en zaten Danilo en Sam Lammers op de bank.

PSV had duidelijk moeite met het hoge tempo dat Rangers in de beginfase hanteerde. Peter Bosz was dan ook niet tevreden en de coach stond dan ook regelmatig flink te gebaren naar zijn spelers. Alleen Lang wist in de eerste twintig minuten tot een doelpoging te komen. De buitenspeler was op de achterlijn nog betrokken bij een opstootje met Jack Ryan, al werd dat snel in de kiem gesmoord. Kort voor rust keek PSV tegen een achterstand aan: Sangaré ging de mist in bij een pass van Benítez, waarna Dessers de bal bij Sima bracht. Laatstgenoemde krul de de bal zonder nadenken in de verre bovenhoek: 1-0. Een tegenvaller dus voor de bezoekers kort voor de rust.

Rangers kwam kort na rust bijna op 2-0, ware het niet dat Benítez James Tavernier van scoren afhield. Na een uur spelen trok PSV de stand gelijk op Ibrox. Sangaré promoveerde een lage voorzet van Johan Bakayoko tot doelpunt en schoot PSV daardoor weer naast de Schotten. Ismael Saibari stapte slim over die bal heen, waardoor de Ivoriaan kon scoren. Toch was het weer Rangers dat aan de leiding kwam, tot grote vreugde van de eigen fans. Rabbi Matondo was alert bij een steekbal van Dessers, stond net geen buitenspel, en rondde rustig af in de rechterbenedenhoek. De vreugde was van korte duur, want uit een hoekschop kopte De Jong raak in de linkerhoek: 2-2.

De gelijkmaker van De Jong leverde een spannende slotfase op in Glasgow. PSV ging zonder de gewisselden Lang en Dest vol voor de winst, al had Rangers de beste kansen in de slotminuten. De ingevallen Danilo en Lammers faalden in de zestien toen ze in kansrijke positie kwamen. Arbiter Clément Turpin trok zes minuten aan blessuretijd bij, maar daarin kwam geen winnaar meer uit de strijd. PSV keert met een redelijk goed resultaat terug naar Nederland, waar volgende week woensdag de return plaatsvindt.

Zie jij PSV de poulefase van de Champions League bereiken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Ik zie PSV graag goed en ik zie PSV graag winnen. Ik geloof ook dat PSV, indien het volgende week beter voor de dag komt, dit nog gaat rechttrekken; maar het schroomt ook echt nog wel aan een aantal aspecten, en dan doel ik vooral op Europese volwassenheid, die PSV met een beetje doemdenken toch wel weer de das om kunnen doen.

Veerman is bijvoorbeeld in de afgelopen maanden (veelal terecht) uitgelicht en zou bijna willen zeggen opgehemeld. Maar mijn gevoel na (niet alleen) vandaag is toch dat hij voor Europees voetbal (nog) niet dynamisch genoeg is en dan oogt het soms zelfs wel wat nonchalant. Dat komt in de eredivisie minder naar voren maar lijkt Europees toch wel aan de orde.

Ik ben over Bakayoko tot nu toe best wel sceptisch geweest maar begin daar toch ook wel steeds wat meer in te zien.

Bosz en PSV is toch nog wel erg zoekende zo lijkt het en ik denk dat je als PSV supporter toch al wel had gehoopt dat zijn elftal al wel (min of meer) zou staan tegen de tijd dat deze ronde van de CL gingen beginnen. Ik hoop er in ieder geval het beste van!

22 augustus 2023 om 22:57

Terecht gelijkspel naar mijn mening. 50/50 volgende week. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd.

22 augustus 2023 om 22:59

Waardeloze wedstrijd. Je weet gewoon dat ze thuis de nul niet gaan houden. Wordt nog spannend.

22 augustus 2023 om 23:01

Psv gaat in Eindhoven zwaar over Rangers heen, Bosz gaat gewoon aanvallen in Eindhoven!

22 augustus 2023 om 23:01

@Tazaboy - Laat hem eerst maar eens zorgen dat ze niet elke wedstrijd 3/4 100% kansen gaan weggeven

22 augustus 2023 om 23:02

Bosz neemt teveel risico, ze staan veel te hoog en hebben er de verdedigers niet voor. Zo gaan ze er veel maken en veel om de oren krijgen. Dat moet je in een uitwedstrijd misschien anders doen.

22 augustus 2023 om 23:08

Ik begrijp die hosanna rond PSV en hun“Boszball” dan ook niet helemaal. Vanavond, en tegen Vitesse, veel grote kansen tegen. Na een paar potjes al de deksel op de neus. Boszball spelen met deze verdediging lukt tegen de meeste clubs in de ED wellicht, maar Europees gaat het lastig worden.

22 augustus 2023 om 23:21

Wat is die saibari een paniekvogel zeg, die man, kan over 100 jaar, nog niet in een lege doel scoren. Man man, Sambo is de beste verdediger in de selectie, die moet dan op de bank en Dest is zo laks, dat krijg je er nooit uit. De keeper, tot aan de hele achterhoede stelt helemaal niks voor. Al 3 seizoenen lang gewoon Eredivisie onwaardig. Ik erger me echt aan de keeper en een decenia al op de backs van PSV.

22 augustus 2023 om 23:33

Dat gewoon aanvallen deden ze vandaag ook. Was alleen niet goed genoeg.

23 augustus 2023 om 00:16

Alleen vergeet je voor het gemak dat het volgende week in Eindhoven is ipv Ibrox

23 augustus 2023 om 00:41

Maar dat weet je toch met een trainer als Bosz. Dat is hoe hij zijn teams laat spelen.

Een wijs iemand zei ooit eens "als je één goal meer maakt dan de ander, dan win je.” en dat is een beetje waar Bosz op speelt heb ik altijd het idee.

23 augustus 2023 om 06:08

@KingB….Dat is toch altijd al zo geweest met bosz? Achterin altijd open huis. Daar weten wij ook alles van.

22 augustus 2023 om 23:00

Dat is geen nonchalance bij Veerman, die jongen heeft gewoon een verschrikkelijk trage handelingssnelheid. Let maar op, die zou verzuipen in eventuele CL wedstrijden. Jammer, want als hij een iets hogere handelingssnelheid had zou het echt een hele goede middenvelder zijn.

23 augustus 2023 om 01:48

Daar ben ik het met je eens. Niemand op tv zei het maar die 2e goal van Rangers is grotendeels zijn fout. Door zijn onhandige balverlies ontstaat een uitbraak van Rangers. Hij moet dat duel of winnen maar vooral ervoor zorgen dat het niet lijd tot een uitbraak. Maak dan maar een zakelijke overtreding. Tuurlijk komt het ook door de speelwijze die bosz hanteert dat zo’n moment vrijwel altijd een levensgevaarlijke situatie wordt, want er staan dan teveel spelers van Psv voor de bal met het lichaam naar het doel van de tegenstander dus zal, hoe snel er ook gereageerd wordt, je altijd veel te laat zijn om het gevaar te stoppen. Maar, en dat is heel makkelijk gezegd natuurlijk, het is eigenlijk heel simpel, Bosz verwacht dat elke speler de kwaliteit bezit om ervoor te zorgen dat zo’n situatie niet ontstaat. Daarom zegt hij ook altijd dat zijn spelwijze geen kamikaze is of veel te aanvallend. Als in die situaties geen balverlies wordt geleden is het ook geen risocovolle speelwijze. Dat is het alleen als spelers foute keuzes maken.

22 augustus 2023 om 23:00

Jij gunt andere teams succesen, dat siert je. Jammer genoeg zie ik dat andersom te weinig. Dit PSV onder Bosz kan dit seizoen veel bereiken. Stel je wordt 2e in de poule dan kan je zomaar ver komen in de CL en anders zie ik ze wel ver komen in de EL.

22 augustus 2023 om 23:02

@kelbergen: stel je wordt 2e in de poule? Wat is dat nou voor uitspraak? Hoe zou dit Psv in hemelsnaam 2e in de poule worden ?

22 augustus 2023 om 23:06

Serieus? Ik vond PSV echt heel erg matig vanavond. Maar denk wel dat ze zich volgende week kwalificeren hoor. Waarom jij denkt dat ze wel even 2e worden in een CL-poule snap ik dan weer niet. Misschien met nog een paar goede aankopen?

22 augustus 2023 om 23:07

Heb je wel verder gelezen dan die ene zin Marcel? En waarom vind je dat dat niet zou kunnen dan? Volgensmij is PSV groeiende althans kwa resultaten zie ik een stijgende lijn en daar draait het om in de CL. Niet wie het mooiste voetbal speelt of wie de beste spelers heeft. Resultaat telt en tot nu is dat wat PSV doet.

22 augustus 2023 om 23:09

En stel dat je na die 2e plek de volgende drie tegenstanders uitschakelt en de finale wint. Dan pak je gewoon de CL

22 augustus 2023 om 23:11

Ze hebben 2-2 gespeeld he Keibergen? Met nog wat aardige kansen voor Rangers in de slotfase.

22 augustus 2023 om 23:12

Stel dat je 3e wordt dan kan je ver komen in de EL, dat is wat ik zei alleen jij hebt het over het winnen van de CL...

22 augustus 2023 om 23:13

Met deze verdediging is het onmogelijk om 2e te worden. Op de counter gaat het al mis. Laat staan als er echt druk op de verdediging/Sangare/Veerman wordt.

22 augustus 2023 om 23:15

2e of ver komen in de EL. Dus dat betekent 2e of 3e. Is dit zo een moeilijke som om te maken voor velen? 😅

22 augustus 2023 om 23:18

Je zegt letterlijk “ Stel je wordt 2e in de poule dan kan je zomaar ver komen in de CL”En dat terwijl ze tegen de joker van de CL van afgelopen jaar nipt 2-2 hebben gespeeld voor de kwalificatie van dat toernooi.

22 augustus 2023 om 23:24

Waarom ik vind dat dat niet zou kunnen? 4 dramatische verdedigers ten eerste...dus reken uit hoe slecht de backups zijn. Verder een ok middenveld maar ik vermoed dat Sangere nog vertrekt en dan zijn de wissels óók niet fantastisch. Lang en De Jong zijn prima spelers maar geen "2e in een Cl poule" nivo

22 augustus 2023 om 23:25

Dan moet je nog een keer lezen en dan wel verder dan je neus lang is. En de joker zeg jij. Je bedoeld Rangers die PSV uitschakelde afgelopen jaar. En 2-2 uit bij Rangers dat is niet velen gegeven. PSV maakt dit volgende week af.

22 augustus 2023 om 23:26

Stel dat je 4e wordt, ben je net geen 5e in de poule…

22 augustus 2023 om 23:27

Is de loting bij jou al bekend dan? En denk je dat ze wel 3e kunnen worden? Denk je verder dat het verschil tussen 2e of 3e worden heel groot is kwa punten? Ga het maar eens na, de afgelopen jaren gaat het vaak om 1 punt verschil en of doelsaldo.

22 augustus 2023 om 23:30

Joker ja. Bestempeld tot slechtste deelnemer ooit, dat PSV hier vorig jaar door uitgeschakeld was onbegrijpelijk. Zelfs Ajax (?) wist hier vorig jaar 2x makkelijk van te winnen (ook uit).

PSV gaat het thuis eenvoudig afmaken, daar niet van, maar om na deze pot te spreken over ver komen in CL of EL vind ik heel vreemd.

22 augustus 2023 om 23:37

Waar heb je het over??

Vorig jaar:

Poule A: 2e 15 pnt 3e 6 pnt
Poule B: 2e 11 pnt 3e 5 pnt
Poule C: 2e 10 pnt 3e 7 pnt
Poule D: 2e 10 pnt 3e 7 pnt
Poule E: 2e 10 pnt 3e 7 pnt
Poule F: 2e 12 pnt 3e 6 pnt
Poule g: 2e 9 pnt 3e 5 pnt
Poule H: 2e 14 pnt 3e 3 pnt

22 augustus 2023 om 23:38

Een belabberd Ajax won daar 1-3.

22 augustus 2023 om 23:41

Voetbal is een proces KingB. En ik zie overduidelijke een stijgende lijn kwa resultaten sinds dat Bosz er is. Dat zorgt voor vertrouwen bij de spelers. En ja ik geloof dat als PSV dit vasthoud en zwakke plekken verbeteren ze zeker kunnen overwinteren. En laat dat nou toevallig precies zijn wat in mijn 1e comment aangaf. 2e of 3e. Maar jij wilt (op basis van deze wedstrijd) horen dat ze kansloos 4e worden. Jammer.

22 augustus 2023 om 23:45

Rare uitspraak wat he zegt die snap ik niet

22 augustus 2023 om 23:46

Jij verdraait hier de woorden (en ook feiten wb punten). Op basis van deze wedstrijd kan je maar 1 ding concluderen, hopen dat ze zich überhaupt plaatsen voor de CL. Niet meer en niet minder.

22 augustus 2023 om 23:47

Je praat alleen compleet over het feit heen dat het verschil tussen dr nummer 2 en 3 helemaal niet zo klein is heen. Dus je hebt echt wel iets meer dan een gelukkige loting nodig om door te gaan.

22 augustus 2023 om 23:54

Lezen is moeilijk. Ik had het over het verschil tussen 2e en 3e worden van de afgelopen jaren. Niet slechts die van vorig jaar. Plak die er ook even bij dan. Het verschil is vaak 3 punten of slechts 1 punt en dat is te overbruggen, helemala met een gunstige loting.

23 augustus 2023 om 00:01

Ah nu is het opeens 3 punten. Zoek het zelf lekker op voordat je onwaarheden de wereld in slingert. 1 punt komt veel minder vaak voor dab 3+ punten, je roept maar wat.

23 augustus 2023 om 07:33

Mrmischa!. en ajax heeft ieder jaar moeite met utrecht en voorheen met ado. Er zijn nu eenmaal clubs die je niet goed liggen. Nu volgende week vlammen.Stewart had 2 weken geleden al een extra centrale verdediger moeten presenteren. Nu is alles aardig op orde behalve de verdediging. Deze fout wordt vaker gemaakt in Eindhoven

22 augustus 2023 om 23:01

Veerman werd dubbel gedekt en kon zich hieruit helaas niet ontrekken. Zie de analyse van Pieter Zwart op Twitter. Bosz tactisch in het hemd gezet, dit moet volgende week echt beter.

22 augustus 2023 om 23:01

Als iemand juist vandaag als enige het niveau haalde wat je wilt zien is het in mijn ogen Veerman wel. En juist van Bakayoko verwacht ik veel meer acties en zuivere voorzetten.

22 augustus 2023 om 23:06

Wat bijzonder dat ik toch een totaal andere lezing heb. Ik ben niet zo arrogant om uit te sluiten dat je gelijk hebt. Ik zie zijn kwaliteiten wel degelijk maar ook het gevaar wanneer er pressie op hem wordt gezet, vind hem met name dan soms wat traag ogen, zo getuige bijvoorbeeld het moment dat er gelukkig nog een kleine overtreding op hem gemaakt wordt waardoor Rangers niet door mocht, maar toen was hij volgens mij toch echt wel even gezien.En wat betreft bakayoko: ik vond het nog steeds niet fantastisch hoor, maar zag wel wat aspecten terugkomen die ik eerder miste. Overzicht tijdens de actie bijvoorbeeld. Dat hij een goede voorzet heeft en acties kan maken weet ik, en dat was vandaag inderdaad wat minder.

22 augustus 2023 om 23:37

Haha precies wat ik dacht. Rangers deed het heel slim door dubbele dekking op Veerman te zetten en toch speelde hij een prima wedstrijd. En juist Bakayoko vond ik een hele, hele matige wedstrijd spelen. Dat is echt nog niet iemand waar je op kunt bouwen. Ramalho en Sangare waren ook heel slecht trouwens, en Lang had ook totaal zijn dag niet. De enigen die mij prima bevielen waren Dest, Saibari, Veerman en in mindere mate Boscagli.

22 augustus 2023 om 23:02

Veerman vond ik juist erg goed spelen. Hij gaf goede passes. Rust aan de bal en goede handelingsnelheid. Dissonanten vandaag waren Sangare en Ramalho. Ook Noa Lang kan veel beter en Saibari had 1 goed moment en dat was het overstappen bij de goal van Sangare.

Op zich is een gelijkspel uit een goede uitgangspositie. Dit Rangers is niet zo goed.

22 augustus 2023 om 23:03

1e helft vond ik psv sterk, en ongelukkig op achterstand door wel een heel mooi beheerst schot van die sima.
Gelukkig maakte sangare het nog goed bij de 1-1 maar ik vond hem verder niet de ploeg op sleeptouw nemen. Uiteindelijk is 2-2 terecht, en vond ik de laatste 10min niet om aan te zien. Zat geen lijn meer in aan beide kanten: lange halen of maar hopen dat de bal goed valt. Teze vond ik overigens by far de zwakste schakel van psv vandaag.
Ik ben en was in dit soort wedstrijden europees voor elk NL team, dus ook voor psv vandaag, maar buiten delen van de 1e helft zag het er nog niet impressive uit. Hopelijk maken ze het dit keer wel goed thuis.
Grt van een ajacied.

22 augustus 2023 om 23:03

Heb jij een andere wedstrijd gekeken? Ik vond Veerman vanavond veruit de beste speler, Bakayono stelde me helaas juist weer teleur, moet echt nog wat volwassener worden in zijn keuzes, ook vanavond weer.

22 augustus 2023 om 23:05

Eens, die jongen gaat veel te veel voor eigen succes. Ook op het laatst een bal die Veerman had kunnen schieten wordt door hem afgepakt... Oogkleppen op!

22 augustus 2023 om 23:10

Hebben wij een andere wedstrijd gekeken? Veerman was een rustpunt. Balvast. Altijd de juiste oplossing en veel meer ballen naar voren dan breed of terug. Man of the match voor mij.

22 augustus 2023 om 23:17

Echt waar? Vind jij 47/61 nauwkeurige passes dan voldoende voor een balvast rustpunt? Ik vind dat het beter moet om mee te kunnen komen op CL niveau. Maar ik zie dat de meerderheid het niet met mij eens is, dus ik zou het wel verkeerd zien!

22 augustus 2023 om 23:26

Misschien even de analyse van pieter zwart lezen op twitter. Ik vind het altijd grappig om de reacties hier te lezen van mensen die de wedstrijd hebben gezien en dan een analyse te lezen van echte kenners. Daarom ben ik blij dat de meeste laptop trainers hier geen echte trainers zijn

22 augustus 2023 om 23:31

Wat een denigrerende opmerking. Ik geef aan dat ik bij Veerman dynamiek mis die maakt dat ik twijfels heb of hij het CL niveau aan kan. Ik zie Pieter Zwart niets zeggen dat dit ontkracht. Denk je trouwens dat alle ‘kenners’ het met elkaar eens zijn? Of past mogelijk de ene mening je beter dan de andere?

22 augustus 2023 om 23:35

Het staat in ieder geval verder uitgelegd en beargumenteerd op VI pro

23 augustus 2023 om 09:46

Wat is de context van die 47/61? Hoeveel van die ballen zijn vooruit? Hoeveel steekballen etc. Tellen de corners en vrije trappen die Veerman neemt ook mee in die statistiek?

Op zichzelf is het een beetje nietzeggend dat hij 47/61 had.

22 augustus 2023 om 23:20

Eredivisieajax: 'schroomt' moet zijn 'schort'. (sorry, kan het niet laten )

OT: Ik zie ook graag een tweede Nederlandse ploeg punten harken. Zelfs Psv!

Ik vind Teze een goede speler. Qua postuur een CV, maar hij heeft een geweldige voorzet in huis, dus vanaf de backpositie misschien wel effectiever. De Jong is een bewezen specialist en ze hebben een aantal leuke talenten rondlopen.

Maar... Zolang PSV Ramalho als een soort leider van de defensie laat opdraven, blijft het lopen op éã©n been.. Als je daar een echte sloper neerzet, die de bal wel naar de juiste kleur kan spelen (type Alex), dan zou PSV veel verder zijn.

22 augustus 2023 om 23:23

Thanks voor de verbetering, denk dat ik die fout wel vaker maak haha.

Wat heb ik me gestoord aan de vleugels. Geen een fatsoenlijke voorzet te bekennen, maar continu voor eigen succes gaan. Als nu niet duidelijk is dat er verdedigende versterkingen bijgehaald moeten worden, kan dat bestuur net zo goed op straat worden gezet. Met afstand de betere partij met Veerman aan kop maar die eindpass moet véél beter wil je volgende week doorstoten.

22 augustus 2023 om 22:59

Nee die hebben een plaat voor hun kop

22 augustus 2023 om 23:05

Alhoewel ze dat inderdaad al jaren uitdragen, hoop ik toch dat het kwartje ooit gaat vallen.

22 augustus 2023 om 23:00

Helemaal eens, die waren de grootste oorzaak van de problemen in de eerste helft, naast het eeuwige geklungel achterin. Heeft niets met verdedigen te maken, maar met de juiste keuzes nemen. Roei die bal de tribune in als het niet anders kan. Rangers is een vervelende felle ploeg en dus moet het sneller volgende week. Nog steeds vertrouwen!

22 augustus 2023 om 23:12

Lijkt wel of ze afwachten tot ze zeker zijn van Champions League voetbal.. Er moet iets gebeuren achterin. Maar een echte vecht wedstrijd. Volgende weer moeten we het over de streep gaan trekken.

22 augustus 2023 om 23:24

Maar met deze verdediging is het halen van de CL juist een hele opgave. Dan beland je in een vicieuze cirkel…

22 augustus 2023 om 23:34

Wat te denken van Sangaré? Letterlijk bijna elke bal, balverlies. Weet niet wat zijn statistieken waren behalve het doelpunt wat je niet mocht missen maar toch absoluut een hele slechte beurt gemaakt. Dest die een paar dagen erbij loopt vond ik het niet heel slecht doen.

Wanneer je niks aan je verdediging gaat doen, hoef je van dit team niks te verwachten….

22 augustus 2023 om 22:57

Wat heb ik me weer gruwelijk gestoord aan onze vriend Ramalho... man man man.

22 augustus 2023 om 22:58

Die gast….. heb er geen woorden voor

22 augustus 2023 om 22:59

Echt he, die man faked zelfs kramp omdat hij zich 2 seconde daarvoor weer gruwelijk voor lul heeft laten zetten!

22 augustus 2023 om 23:00

Ik vind het een grote clown. Op voetballend gebied, maar ook als wie hij is. Hele rare gast. Zou m gauw weg doen... maar ja, keuze is al niet reuze..

22 augustus 2023 om 23:01

We kunnen beter met 10 man spelen dan met ramalho erbij.

22 augustus 2023 om 23:03

Ik stoorde mij aan Teze die bij het tweede doelpunt eerst verkeerd staat gepositioneerd en daarna niet een sliding maakt, want dat schot was echt wel te blokken. Iemand met een over zijn lijk mentaliteit weet dat schot daar nog te blokken.

22 augustus 2023 om 23:03

Ik ben geen fan van hem, maar t word nu wel heel erg op Ramalho gegooid.. heb je bij de 2-1 gezien wat Boscagli doet? Dan is t weer een fout van Ramalho? Te makkelijk iedereen lult elkaar maar na.. waar die geblesseerd raakt daar red die gewoon een punt..

22 augustus 2023 om 23:06

En weer... Op een overtreding na deed Ramalho bijna alles alleen verdedigend in de tweede helft. Dat moment bij het uitglijden in de eerste helft vergeet je voor het gemak dat Boscagli die situatie creeërt? Hij heeft precies twee fouten gemaakt die niet (deels) de schuld zijn van zijn collega's (met name Sangaré) maar boeeeee Ramalho.

Dat Gijp Manolev kapot maakt is één ding, maar een hetze van je eigen supporter? Schaam je heel, heel diep.

22 augustus 2023 om 23:07

Die had Benitez ook wel gehad. Het gaat mij niet alleen om die 2-1 maar gewoon de onzekerheid wat ervan af straalt. Dat simpele balletje terug op Benitez in de eerste helft, het is dat de bal uit gaat voor een corner anders staat die kerel oog in oog met de keeper.

22 augustus 2023 om 23:10

Nee arnino, dat schot daarvoor was door elke andere verdediger geblokt. Maar het gaat niet alleen om dat moment, lang heeft Ramalho van mij, en andere leden hier, genoeg krediet gehad. Feit is dat hij nu structureel de slechtste man op het veld is. Dan is de koek een keer op he!

22 augustus 2023 om 23:13

Ramalho loopt compleet verkeerd bij die 2-1 hoor en wil vervolgens iemand buitenspel zetten waardoor die vrij baan heeft... hij gokt echt continu waardoor er altijd veel risico ontstaat.

22 augustus 2023 om 23:16

Sangaré was de dissonant vanavond.

22 augustus 2023 om 23:18

Spoiler alert @hazardinho: op links.

22 augustus 2023 om 23:29

@lupiromano Ik weet niet of je PSV supporter bent maar Ramalho kan gewoon niet op het niveau waar PSV naar zou moeten streven. Hij doet veel dingen goed maar zoals vandaag ook weer naar voren komt, de beste man grossiert in het maken van persoonlijke fouten en die eindigen meer dan eens in een tegengoal of gevaarlijke situatie. Hij maakt een onzekere en onrustige indruk en telkens als hij in de buurt van de bal komt is het billenknijpen.

23 augustus 2023 om 00:10

Arnino

Mijn hemel zeg, heb je de wedstrijd gezien? Gewoon 1 bron van onrust deze man.

Geef vooral Boscagli de schuld.

22 augustus 2023 om 22:58

Bizar dat je bij de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen eindigt met twee middenvelders als centrale verdedigers. Dat zegt eigenlijk alles

22 augustus 2023 om 22:59

Ik schakelde de 2e helft pas in, maar zat er echt geen enkele cv meer op de bank? Was echt complete kamikaze de laatste paar min zonder verdedigers..

22 augustus 2023 om 23:01

Ramalho is zo uit vorm, dat het gewoon echt sneu begint te worden. Die jongen begon ooit veelbelovend, maar er zit echt niets meer in

22 augustus 2023 om 23:04

Je haalt dan wel een spits van 10 miljoen voor de bank. Die man mag niet eens invallen. Heb nog nooit een club zo slecht beleid zien voeren

22 augustus 2023 om 23:06

Mwa ... het gaat 9 van de 10 keer goed genoeg zijn.

Alleen niet tegen de betere teams.

Onvoorstelbaar weer, hoe krijgen ze het iedere keer voor elkaar. Als het er echt om gaat, dan krijg je al dit soort goals tegen. PSV veel meer dreigend, maar verdedigend blijft het gewoon zwak.

Ramalho weten we, Sangare vond ik ook niet best vandaag.

Moet volgende week toch echt beter, met name dus achterin.

22 augustus 2023 om 23:02

Het was dreigend, maar vooral blaffen zonder bijten. Noa Lang die geen lantaarnpaal voorbij kwam, en Bakayoko die vooral voor Bakayoko aan het spelen was. Dan heb je die Saibairi met zo ongeveer de meest matige afmaakkwaliteiten op de Europese velden en dan gebeurd er gewoon weinig.

22 augustus 2023 om 23:04

Bakayoko was wel 40 miljoen waard hoorde ik eerder deze week

22 augustus 2023 om 23:11

Begrijpelijk ook. Ik vermoed dat hij dat wel gaat opleveren ooit. Alleen nu is nog niet het moment

22 augustus 2023 om 23:19

Ik verwonder me ook echt over Saibari. Die man kan gewoon niet schieten. Pas wanneer hij niet schiet (overstapje) komt er ook een goal haha..

Prima uitslag voor de return

22 augustus 2023 om 23:08

Dezelfde uitslag als vorig jaar….. 0-1 verloren

22 augustus 2023 om 23:17

Dat is zo. Maar normaal gesproken is dit een goede uitgangspositie tegen rangers toch?

22 augustus 2023 om 23:31

Klopt. In principe moet dit kunnen, maar ik ben lichtelijk sceptisch op dit moment

23 augustus 2023 om 00:12

Irrelevant, dit gaat psv niet weg geven.

Wat doet die Veerman op het veld... De spelmaker die geen bal wilt hebben, niet aanbieden niets.

22 augustus 2023 om 22:59

Als er 1 iemand goed speelde was het Veerman wel. Tip: kijk ook wat hij doet zonder bal. Ramalho en Sangare waren echt matig. Bij Ramalho is dat standaard maar Sangare had echt een off day. Zonder slordigheden win je gewoon hier als PSV zijnde.

22 augustus 2023 om 23:05

Heb de hele wedstrijd gezien en gelet op Sangare en Veerman. Die twee maken het je eigen verdediging zo moeilijk. Bieden zich niet of nauwelijks aan en anders in slakken tempo. Waar je zeker van Veerman mag en moet verwachten dat hij zorgt dat er gevoetbald wordt. Twee keer speelt ie met het tempo van een slak maar wordtie gered dat de scheids fluit voor echt een duwtje van niets.

Hij was niet de slechtste van het veld maar hij is ook bijna de belangrijkste pion in deze opstelling in de voortzetting.

22 augustus 2023 om 23:04

Geen idee welke wedstrijd jij hebt zitten kijken of misschien heb je geen idee wie Veerman is, maar als er iemand elke bal wil hebben is het Veerman. Was ook wederom veruit de beste man bij PSV.

Hetzelfde als vorig jaar, gewoon een goede uitgangspositie. Sangare morgen naar PSG alsjeblieft en Schouten erin volgende week.

22 augustus 2023 om 22:58

En uitgeruster vorig seizoen waren ze toch niet zo lang vrij?

22 augustus 2023 om 23:10

jahwel toen hadden we ook vrij

22 augustus 2023 om 23:08

Ik zie het eerlijk gezegd wel somber in. Thuis zal je nog meer gaan drukken, en ik zie rangers het wel beslissen in twee counters.

Dit hebben ze nog niet zomaar gewonnen volgende week

Waar blijven de verdedigers. Echt niet normaal dit

22 augustus 2023 om 23:02

Ik denk dat het afhangt van CL inkomsten. Aangezien ze afgelopen seizoen nog een gaatje moesten dichten willen ze dit jaar denk ik zeker zijn van bepaalde inkomsten voordat ze nog meer geld uitgeven

Belachelijke verdediging bij PSV, en dan zit je zonder centrale verdedigers maar wel met een spits van 8 miljoen op de bank

Psv moet dit wel kunnen afmaken thuis, al zijn de Rangers zeker niet kansloos. Irritant ploegje om tegen te spelen.

Gelijkspel kan ik mee leven... Psv was vandaag gewoon heel matig, thuis mag het wel stukken beter! Succes ermee zal mooi zijn weer eens 2 clubs in de Champions League

Merendeel van Psv's startende spelers waren slecht. Bosz zal heel kritisch moeten gaan kijken naar wie hij nou laat starten.

Zat meer in, maar totaal onnodig die twee tegengoals. Thuis afmaken volgende week. Veerman speelde fantastisch.

22 augustus 2023 om 23:01

Met deze verdediging kan je het moeilijk onnodig noemen. Want je ziet het van te voren aankomen.

22 augustus 2023 om 23:09

Onnodig als in: Een normale verdediging had deze goals nooit tegen gekregen.

22 augustus 2023 om 23:15

Dat ja. Deze verdediging met deze manier van spelen is vragen om tegen goals.

Dit zou PSV duidelijk af moeten maken thuis. Je ziet duidelijk een groot niveauverschil. Respect voor het vechten van Rangers. Heel knap. En Rabby Matondo, ooit een leuk talent, viel erg sterk in.

Nou ja, op naar woensdag. Door in de Champions League. Mag toch niet verkeerd gaan.

Heerlijke pot voetbal gezien. Als psv volgende week iets scherper is dan gaan ze dit tweeluik wel winnen

Jammer van die fout van Sangare maar dat is hem gezien de uitslag voor nu wel vergeven. We blijven het zeggen, weg met Ramalho. Volgende week thuis afmaken!

PSV gaat geen potten breken in de groepsfase, erg matig allemaal

22 augustus 2023 om 23:02

Dit team groeit nog wel. Er kunnen best leuke dingen gebeuren. PSV heb ik iets meer vertrouwen in dan in Feyenoord momenteel eigenlijk.

22 augustus 2023 om 23:25

Ik vind het juist terug lopen, het wordt met de wedstrijd minder al kan het ook zijn dat Sturmgraz ontzettend slecht was

22 augustus 2023 om 23:31

We zijn 5 wedstrijden onderweg met nog steeds wisselingen en dan trek je al een conclusie? Knap. Qua selectie denk ik eigenlijk dat PSV het sterkst gaat zijn komend seizoen. Al sluit ik Feyenoord, zeker met Slot, nooit uit. Als het maar lang spannend is. Dat heb ik als neutrale toeschouwer het liefst. En Heerenveen volgend jaar Conference League natuurlijk

Psv was beter maar in Eindhoven moeten ze het afmaken. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.

Er lijkt een vloek op die CL kwalificatie voor PSV te rusten, deze pot had je gewoon moeten winnen. Persoonlijke fouten toch altijd in deze fase. Verder had ik die buitenspel lijn van de 2-1 wel eens willen zien, naar mijn idee toch echt buitenspel. Verder snap ik er toch helemaal niks van waarom je de slechtste speler in je Selectie, Guus Til, inbrengt.. Waarom niet die Tilman? Die is toch fit. En dan de wedstrijd eindigen met Sangare en Schouten als CVs. Nou ja, volgende week afmaken dan maar.

22 augustus 2023 om 23:03

Geen vloek hoor. Gewoon gebrek aan kwaliteit. Verdedigend is PSV gewoon te zwak voor dit niveau.

22 augustus 2023 om 23:18

Een vloek? Als je deze verdediging hebt en Vertessen en Til als eerste invallers is er gewoon iets goed mis met de selectie.

22 augustus 2023 om 23:23

Je gaat al 3 seizoenen achter elkaar met verdedigers als Teze, Ramalho en Obisbo de voorrondes in, terwijl er wél 10 miljoen voor neergelegd voor een reserve spits. Hoelang is er nog nodig om te realiseren dat die gasten echt niet meekunnen op dit niveau? Het is echt hoogstens niveau subtop Eredivisie.

Een hele grote schande, niks verder aan toe te voegen. Zon ploeg moet je minstens 0-3 pakken. Volgende week ligt PSV er uit want dat zal weer typisch Nederlands zijn om het te verkloten. Bovendien was de laatste keer dat NL met 2 ploegen in de CL actief was ergens in 1863.

22 augustus 2023 om 23:04

2011 met Ajax en Twente

22 augustus 2023 om 23:23

2018 met PSV en Ajax

22 augustus 2023 om 23:24

2018/2019 psv en ajax

22 augustus 2023 om 23:16

1863 toen speelde pasveer nog bij psv

Verwacht dat psv het thuis dit jaar wel afmaakt. Vind ze alsnog beter dan vorig jaar en ik denk dat ze thuis ook wel tot meer kansen gaan komen.

Hoop in Europa altijd dat Nederlandse ploegen doorgaan. En hoop dat nog steeds. Maar deze wedstrijd deed echt pijn om psv te moeten supporten. Wat een dramatisch niveau en ook de inzet van sommige spelers was beschamend. Ook thuis met deze verdediging is het niet zomaar gedaan.

Eerste helft vond ik PSV aardig voetballen, 2e helft was redelijk. Op het laatst was het ook wel weer een beetje armoedig en kan je zomaar de 3-2 om je oren krijgen.

Waren de wissels van Bosz uit noodzaak of was die iets aan het uitproberen?

Iemand zei hier 2-2 en 2 keer fout Ramalho. Scheelt niet veel, maar wil wel jou glazenbol haha..!

Pff deel 1 van de meest vervelende wedstrijd van het jaar zit erop. Natuurlijk een drama met Ramalho en Sangaré daarvoor dat is verdedigend veel te pover en dat zag je in het hele elftal terug. Ook Lang vond ik zichzelf niet deze wedstrijd en heeft weinig goed gedaan. Compliment aan Veerman die zich etaleerde als een klasse speler. Heb hem ooit de nieuwe Tony Kroos genoemd en daar komt hij onderhand wel bij in de buurt.

22 augustus 2023 om 23:27

"compliment aan Veerman die zich etaleerde als een klasse speler. Heb hem ooit de nieuwe Tony Kroos genoemd en daar komt hij onderhand wel bij in de buurt."

Wat heb jij net in je bekertje melk gedaan?

Sangara slecht, noa lang drama. Ik zie nog wel een moeilijke return worden voor Psv.

Wat ik al verwachten en zei, vele dachten dit wordt een makkie.
Puur op wilskracht die Schotten dus dat wordt wat volgende week in Eindhoven
Goudhaantje luuk mooie goal hoor.
Hoop op een zege maar wordt met een billen dicht knijpen wedstrijd

22 augustus 2023 om 23:00

Daar zit natuurlijk wel de kanttekening aan dat je wel erg slecht voor de dag moet komen, wil je dit resultaat krijgen.

22 augustus 2023 om 23:03

Je zag het verleden jaar toch ook, 2-2 in Schotland en thuis denk je makkie en verloor je hem met 0-1 dus het wordt wederom geen makkie, psv is verdedigend tenenkrommend slecht een heeft geluk dat ze Luuk hebben

Tjonge, wat is dat Rangers een verschrikkelijk matige ploeg, niks opgeschoten ten opzichte van vorig jaar in ieder geval. Psv speelde ook stroef, maar dit moeten ze thuis wel afmaken, makkelijk te doen.

22 augustus 2023 om 23:05

Psv net zo slecht , kunnen niet winnen van rangers opnieuw..en dan zon reactie plaatsen 🤣

Ik zie Psv dit thuis afmaken volgende week. Spelen veel beter dan vorig jaar. Bosz is pas trainer van Psv en hij doet het heel aardig. De trainer is de beste aanwinst voor Psv dit seizoen.

Zo'n wedstrijd moet je niet nog een keer spelen. Sangare heb ik nog nooit zo slecht zien spelen, dus laten we hopen dat dit een incident was. Die verdediging is echter zo kwetsbaar dat je in bijna iedere wedstrijd wel grote kansen tegen gaat krijgen. Dit kan gewoon niet bij een Nederlandse topclub. Het kost je vandaag ook 3 punten, want los van het feit dat de aanvallers weinig klaarspeelden, is het de verdediging die er een wedstrijd van gemaakt heeft. Man, wat was dat vreselijk slecht!

Bosz is geen consequente coach. Babadi word er 2 wedstrijden achter elkaar in de rust uitgehaald en was bij lange na niet zo slecht als Sangare vandaag in de 1ste helft. Die durft hij er nu niet uit te halen. Babadi deed het iets te goed waardoor Tillman voor niets zou worden gehaald dus als smoes er 2 keer uit halen terwijl hij tegen Vitesse prima speelde. Hoe is het mogelijk dat Til nog aan spelen toe komt? Die jongen kan er helemaal niets van en pikt toch minuten mee. In de kleine ruimte een regelrechte schande. Veerman was vandaag erg sterk en Dest deed het ook niet verkeerd

22 augustus 2023 om 23:01

Snapte ook niet dat hij voor babadi er in kwam.

22 augustus 2023 om 23:03

4 voorzetten en niks aangekomen en 19x balverlies. Ook Dest was dramatisch.

Kijk als je zonder verdedigers gaat spelen kunnen ze ook geen fouten maken. Dat is de logica die ik nu zie bij het spel en transfer beleid van PSV.

Hoe PSV nu speelt, dan hebben ze echt niks te zoeken in de Champions League. Wat slordig allemaal. Saibari moet echt werken aan zijn afwerking, want het is net als vorig jaar, goed aan de bal, maar totaal geen eindproduct. Daarnaast is de hele tijd Sangare aanspelen zo link. Het is niet even Frenkie de Jong die tussen twee spelers wegdraait. Het aparte van deze avond: waarom de hele tijd lage voorzetten? Terwijl je met Luukinho een van de betere koppers hebt op de voetbalvelden. En voor de centrale verdediging moet er echt nog iets bijkomen. Met als dieptepunt dat je Sangare en Schouten als centrale verdedigers moet gaan opstellen wanneer Boscagli en Ramalho eruit moet. Zegt toch genoeg dat je dan wat verdedigers moet halen.

Die 2-1 was wel een heerlijke counter zeg. Eerlijk is eerlijk. Maar goed, ik verwacht en hoop dat PSV dit volgende week gewoon afmaakt.

22 augustus 2023 om 23:29

En toch wil ik dat lijntje nog wel eens zien. Er was weel heel snel besloten dat het geen buitenspel was terwijl het er toch alleszins naar uit zag.

Net als vorig jaar 2-2 bij Rangers. Weer een goal van Sangare, weer scoort PSV de 2-2 rond de 80e minuut met een kopbal uit een corner.

Twee keer op rij tegen Benfica er uit met nul goals in de thuiswedstrijden, vorig jaar thuis tegen Rangers 0-1 verlies. Volgende week woensdag moet het gebeuren, tijd om af te rekenen met deze reeks van beslissende thuiswedstrijden in de laatste CL-playoff zonder goal.

PSV heeft echt niks te zoeken in de CL

23 augustus 2023 om 02:09

Als je je kwalificeert heb je er wat te zoeken. Europa League is misschien fijner voor de coefficienten.

Bijna weer op typisch Nederlandse wijze weggegeven. Gelukkig komt er een goal uit die corner. Mochten ze de thuiswedstrijd winnen dan moet er van die champions league miljoenen echt een keer een degelijke cv worden gehaald. En een nummer 10 die gewoon een steekpass kan geven.

Teze, Ramalho en Dest. 3 van de 4 verdedigers die totaal geen CL niveau hebben. Echt om te huilen. Verdediging is weer totaal niet op orde in zo'n belangrijke wedstrijd.

Voor het Nederlandse voetbal had ik Psv ècht een overwinning gegund,ondanks dat het Feyenoord meer geld oplevert als ze als enige Nederlandse club in de C.L spelen. Maar ik ergerde mij ook wel een beetje aan de hooghartige uitspraken dat het fantastische Psv deze amateurs van de Rangers wel even moesten oprollen met een dikke overwinning. Rangers is zo slecht nog niet en Psv is echt geen wonderploeg dus al met al geen gekke uitslag. Met zo n gigantische kutverdediging en zo n smalle kwalitatieve selectie gaat Psv het nog moeilijk genoeg krijgen dit seizoen....zowel in de eredivisie als in Europa

22 augustus 2023 om 23:13

Mwoah. Dit lijkt PSV te gaan redden. Vandaag was matig en dan ben je in Schotland alsnog de betere. Qua Eredivisie zal het verschil met Feyenoord verwaarloosbaar zijn

23 augustus 2023 om 00:26

Zeker in de eredivisie met de fantastische vorm van ajax en feyenoord.

PSV gaat het nog heel lastig krijgen in Eindhoven. PSV geeft zoveel ruimte weg en domme fouten. In de eredivisie kom je daarmee weg, maar op dit niveau kan dat echt niet, Ik zie een kopie van vorig jaar.

Verdedigend zeer zwak...gelukkig is rangers geen wonderploeg maar psv ook niet 3x niet kunnen winnen achter elkaar van rangers,

Enorm slechte wedstrijd. Rangers was me een partij slecht zeg in de 2e helft. En dest die bij zijn debuut er helaas ook niks van maakt, En de verdediging van psv kan echt niet zoluukinho is en blijft echt een geweldige speler om in je team te hebben, wat een legend!Ik hoop dat psv het thuis kan afmakenFijne avond/nacht gewenst allemaal!

Genoten van deze wedstrijd , maar ik mis een beetje creativiteit op het middenveld bij PSV alles moet van de flanken komen. En Bakayoko vind ik goed maar hij maakt zo vaak verkeerde keuzes

Dest is een fraudeur en een grap van een voetballer. Ik heb hem niks goeds zien doen en alleen maar bal verlies zien lijden. Hoe een voetballer van zijn kwaliteit nu al Barcelona en AC Milan op zn CV heeft blijft een wonder

22 augustus 2023 om 23:15

Ja waarom staat hij ook linksback. Is gewoon een lastige positie voor iemand die rechts is. Zie liever dan Boscagli gewoon linksback staan en Teze in het centrum.

23 augustus 2023 om 00:25

Speelt zeker niet slecht. Wat een onzin kraam jij uit zeg.

Dit Rangers is toch zo zwak zeg. Maar ja dan heb je de verdediging van PSV weer die nog een stapje verder zit in dat zwak zijn. Rangers uiterst effectief maar het komt wel twee keer door fouten van PSV. Eerst Sangare die gewoon die bal niet wil wegschieten en dan Ramalho die het buitenspel opheft met Teze die opeens begint te stoppen met rennen omdat die zeker dacht dat het buitenspel was. Allemaal van die lakse fouten zeg. Normaal gesproken moet dit Rangers geen enkel probleem zijn voor PSV thuis maar ja dat was vorig seizoen ook zo en toen verloren ze.

22 augustus 2023 om 23:03

Onzin...psv is net zo zwak !, misplaatste arrogantie, ze hebben al 3x achter elkaar niet kunnen winnen...maar jij met je normaal gesproken.....🤣

22 augustus 2023 om 23:18

PSV heeft overduidelijk een beter team en het moet wel heel raar lopen, mogen zij het niet halen

23 augustus 2023 om 00:20

Ik vind PSV de betere spelers hebben en ook het betere van het spel. Zeker voor de eerst 75 minuten was PSV de betere ploeg. Rangers vind ik niet zo'n bijzondere ploeg hebben maar profiteren wel optimaal van geklungel bij PSV. Dat is een beetje het verhaal bij PSV tegen Rangers ook vorig seizoen. Maar goed inderdaad het is wel waar dat PSV al 3x op rij niet kan winnen van Rangers.

Al met al een prima resultaat. Ik hoop dat ze ver gaan komen, maar je mist toch de cup fighter mentaliteit van psv...

Waarom nam Bosz Emmanuel van de Blaak niet mee? Heel talentvolle centrumverdediger. Nu moest je aan het eind van de wedstrijd met Schouten en... Sangare denk ik? achterin spelen omdat hij maar vijf verdedigers mee had genomen.

We moeten gewoon maar concluderen dat we dit jaar geen CL-waardige clubs kunnen afvaardigen voor de CL.. PSV zou Rangers wel even van het veld vegen vandaag..

23 augustus 2023 om 00:23

Wat een azijn. Nieuwe spelers moeten nog wennen en ingepast worden en jij weet al dat het niks is. Man man man

Psv mag zich gelukkig prijzen met een punt. 2x op achterstand en in de slotfase moesten ze overleven. Ik zou een overwinning van Rangers in eindhoven niet uitsluiten, al denk ik dat Psv het net aan redt dit keer.

Mag helder zijn. Sangare zsm verkopen. Schouten doet het veel beter. Daarnaast. Mag toch hopen dat Ramalho nooit meer voetbalt voor psv. Wat een enorme onzekere factor met altijd die domme fouten.

Volgende week wel afmaken. Kom op. Maar zonder Ramalho en met Tilman en een nieuwe CV en met Schouten.

Ramalho die halfslachtig naar voren ‘loopt’ en niet stapt, waarmee hij het buitenspel bij de 1-2 opheft. Man man deze gozer kan er niks van. Hoe was iedereen (inclusief ikzelf) blij voor PSV dat ze een centrale van Salzburg hadden gehaald…. Sambo viel overigens heel goed in en kwam binnen 2 minuten al met een goede voorzet, iets dat Dest 75 minuten niet gelukt was.

Niets geleerd helaas van de wedstrijden van vorig jaar tegen de Rangers...
Hoe is het toch mogelijk!
Met als meest typische moment toch wel de laatste 10 minuten waarin Psv met 0 centrale verdedigers staat te voetballen 😇

Verder veel gepruts achterin, lekker mensen aanvallen die in de dekking staan bij het uitverdedigen ipv de bal gewoon weg te trappen etc.

Beter wordt er dit keer niet thuis verloren zoals vorigjaar en wordt er daarnaast eindelijk eens een goede CV gehaald!!!

Ik vind dat psv ons gruwelijk voor schut zet met zo’n beleid om steed geen fatsoenlijke verdedegers te halen de rangers wist dit van te voren al dat het achterin niks voorsteld we mogen in onze handen klappen dat het volgende week nog ergens om gaat alhoewel ik er totaal geen vertrouwen meer (al ) in heb. Triest triest

Hoe gestoord is die Bosz eigenlijk. Je bent de hele tweede helft al de slechtere ploeg, komt met alle geluk toch nog op gelijke hoogte en dan wissel je op het einde je twee centrale verdedigers voor twee middenvelders.

22 augustus 2023 om 23:10

Zal wel een reden zijn dat hij dat deed. Ramalho was geblesseerd en Boscagli zal hij ook niet zo maar wisselen.

ik moet zeggen dat Rangers het slim deed, met 3 man druk zetten. Ze hebben ook naar ramalho en teze gekeken, doen onder druk domme dingen. Veerman speelde goede pot

Verwacht weliswaar een overwinning van PSV volgende week, maar het wordt wel oppassen geblazen. Uiteindelijk heeft Rangers vandaag nog de beste kansen gehad, ondanks hun mindere veldspel.

Op het laatst met Schouten en Sangare als centrale verdedigers.
Nee hoor vooral niet in de verdediging investeren...

De verdediging. Ja hoor, eenmaal weer bewijzen hoe dramatisch dat is. Schrikbarend slecht ook die Ramalho, echt niet te geloven dat je in zulke cruciale potjes, waar heel veel miljoenen op het spel staat, met zo speler nog komt opdagen. Waarom haal je in godsnaam een spits van 10 miljoen, als die nooit gebruikt wordt? Die 10 miljoen, had je beter een CV kunnen voor halen.

De 1-0 van Rangers. Typisch. 1 kans 1 goal. Je weet gewoon dat ze wachten op fouten, en ja hoor daar kwamen ze. Ik ga die Benitez steeds en domme keeper vinden. Het valt me op dat die laatste tijd echt heel veel spelers inspeelt, die al tegenstanders in hun rug hebben. Al deed Sangare het daar ook echt dramatisch. Wanneer gaat tegen Sangare gezegd worden dat die eigenlijk niks kan met een bal, en zich moet focussen op ballen scheppen. Hij maakt zijn fout wel goed trouwens met een goal. De 2-1 was mooi uitgespeeld van Rangers, maar wat Ramalho daar allemaal doet? Tja zeg het maar.

Je moet echt blij wezen dat je hier met een resultaat weggaat. Al wordt het in Eindhoven ook weer moeilijk. Bosz moet echt met een andere verdediging komen. Dest op rechtsback, Teze centraal en hopelijk kan Van Aanholt volgende week spelen, zodat die weer op linksback staat. Als je weer Ramalho opstelt, dan ga je het niet redden.

Iemand die objectief kan zeggen of PSV en Lang goed waren vandaag?

22 augustus 2023 om 23:10

Het was lang niet goed bij PSV.

22 augustus 2023 om 23:20

Bij vlagen goed, bij vlagen slecht. Vooral in de omschakeling en bij het verdedigen was PSV kwetsbaar vandaag. Lang zorgde zo nu en dan voor dreiging maar was al met al niet al te zichtbaar.

22 augustus 2023 om 23:21

Lang was niet sterk. Veel balverlies en kon weinig gevaar stichten. PSV zelf ook niet goed. Veerman, Luuk en Saibari nog een voldoende. Daar stopt het wel. Zeer onzeker PSV gezien. Rommelig. Zeker Ramalho zorgde voor veel onrust.

Het boszbal komt alweer naar voren. Aanvallend lukt het wel, alleen het ligt zo vaak helemaal open achterin. Dat je elke wedstrijd goals tegen gaat krijgen

22 augustus 2023 om 23:10

Is boszbal 0 voorzetten van de vleugels die aankomen? Alleen eentje van Boscagli die daar niet eens hoort te staan kwam aan. Was toch aanvallend onmachtig dit.

Ik heb een zeer kwetsbaar PSV gezien, nu zal je in de CL weinig tegen counterploegen als de Rangers spelen maar met de huidige defensie heb je in de Champions League echt he-le-maal niks te zoeken. Ik hoop toch ook stiekem dat er al een Sangaré deal rond is want hij laat vandaag nog maar eens zien wat zijn zwakte is; ballen inleveren bij de tegenstander. Dat de scherpte ontbreekt tegen Emmen of Willem2 is ergens nog te begrijpen maar als het op dit niveau niet lukt om de bal naar hetzelfde kleurtje te spelen vraag ik me af of het er überhaupt wel in zit. Ramalho was ook weer een feestje, toch te triest voor woorden dat daar nog altijd geen vervanger voor gehaald is, we weten al heel lang dat de problemen achterin het grootst zijn, 't is om moedeloos van te worden zo.

Veerman afgrijselijk.
Bakayoko is geen speler voor het eerste heeft totaal geen lef bluf in zijn spel.
Balaaname dreigen en weer terug.
Lang is nog niet fit, gezien zijn acties speelde hij op safe.
Sangare speelde ook niet solide teveel tijd nodig.

Je speelt verdomme tegen rangers die zouden tegen az verzuipen en dan kom je zo voor de dag ik schaam mij dood.

22 augustus 2023 om 23:12

Alsof PSV ieder seizoen over AZ heen walst haha

Hoe wil je CL spelen met deze verdediging? In de eredivisie kom je ermee weg maar op dit niveau wordt het keihard afgestraft.

22 augustus 2023 om 23:26

@dani17

Helemaal mee eens de verdediging kan niet op dit niveau, beetje te vergelijken als barca toen we met pique en lenglet achterin speelde

23 augustus 2023 om 00:30

Ja, maar dan is deze verdediging nog 3 klassen lager, om dan maar te zwijgen over het feit dat je daarna doodleuk met twee middenvelders centraal achterin speelt. Ongekend.

23 augustus 2023 om 00:54

@Dani17
Helemaal mee eens
Kan me niet anders dan aansluiten bij jou reactie, 😄

Die pass van Dessers was wel pure romantiek in een verder afzichtelijk potje.

Je had hier zomaar kunnen verliezen met die bal 2 min na rust die Benitez er nog uit tikt, of die streep van Matondo 1 minuut voor tijd.

Ik zou het echt een reden voor ontslag vinden voor het bestuur als je 2x in ongeveer 1 jaar tijd tegen dit rangers eruit vliegt.

Thuis zonder de steun van de geweldige Rangers fans op Ibrox moet zelf een matig PSV dit zien te klaren. Het enige dat ze dan de das kan omdoen is PSV zelf, mentaal zit het niet altijd goed in Europa typisch Nederlands maar voorzag PSV de laatste jaren. Niet kansen afmaken en dan een domme goal weg geven zoals vorig jaar. Hopen dat ze doen wat ze moeten doen en we die belangrijke coëfficiënten pakken. Moet ook wel anders mogen die analisten terug de koelkast in.

Had gedacht dat psv wel makkelijk zou winnen, maar wat is dit psv verdelgend zwak, de back staan veel te hoog elke keer,,en dat centrum met name ramelo kan echt niet met ruimte in zen rug spelen. Hopelijk gaat psv nog wat aan de verdelging doen anders word het weer geen CL vrees ik

Veerman & Boscagli zowat de enige goede.
Verder viel Sambo kort maar degelijk jn. Zet Teze centraal (is die beter) en Sambo back. Kan did angsthaas van een Ramalho er ook af.

Ramalho & Sangare vandaag bij uitstek de zwakste schakels. Sangare verliest veel te veel ballen voor een bepalende speler, al werd die ook vaak ingespeeld op een moment dat je hem absoluut niet moet inspelen…

Vertessen viel wel fel in. Zag je tenminste wel wil in bij het drukzetten.

Toch zonde om Gio als analist te zien ipv als trainer bij een mooie club. Echte gentleman en al met al een prima palmares als trainer

Dat Rangers kan er echt helemaal niks van. Positiespel is echt dramatisch. Ploeg is echt niet beter dan vorig seizoen en we weten hoe ze het toen in de CL deden, geen punt. PSV moet dit thuis gewoon afmaken en niet meegaan in dat onrustige spel, zoals de laatste 10 min.

Met de spelopvatting van Bosz en deze verdediging ga je in de CL keihard op je bek. Ze zullen het met de hakken over de sloot halen verwacht ik, maar als ze niks meer toevoegen aan de verdediging houd ik mijn hart vast.

yep, dat kan maar zo. Hoewel iedereen Ramalho hier weer neer sabelt redt ie ons wel op het schot van Danilo waarbij zichzelf blesseert, vind het zelf ook geen geweldenaar maar vandaag degelijk.
Bij 0-1 is een fout van Sangare, scoort wel maar vandaag dramatisch aan de bal. En bij 1-2 heft volgens mij Dest of Bosgali het buitenspel op.

Tsja blijf me wel afvfragen waarom Bosz niet een extra verdediger(s) zoals Commencia en of Dams (vorige week zeer sterk tegen Telstar) meegenomen i.p.v. 6 aanvallende ingestelde spelers voor 5 posities en stel je jongen op die 1 bij de club en half jaar niet heeft gespeeld, terwijl Sambo tegen Vitesse al liet zien dat hij daar prima kan voetballen en veel meer westrijdritme heeft??

Ik hoor zowel De Jong als Bosz nu zeggen dat ze 'altijd willen voetballen'. Dat is wel de eeuwige valkuil in het spelletje wat Bosz graag wil spelen. Die instrueert zijn spelers zodanig dat onder druk een bal een keer wegroeien eigenlijk geen optie is. En laat dat voor Ramalho nou net een enorm probleem zijn, die kan niet voetballen en komt telkens in de problemen. Sangaré had echt een complete offday, op zijn goal na dan. Weet niet of geïnteresseerde clubs naar deze wedstrijd gekeken hebben maar dan kan Psv die 37,5miljoen wel vergeten denk ik. Ook staat Psv af en toe wel met erg veel man voor de bal. Dat kost je de tweede tegengoal, ook typisch bij ploegen onder Bosz, dan ligt het opeens totaal open. Ook wel bizar dat er geen enkele centrale verdediger op de bank zat bij een club als Psv. Moet Schouten weer invallen als centrale verdediger. Mag hopen dat het geen ernstige blessures zijn

Het leek vandaag weer op het kamikaze voetbal onder schmidt: veel de bal, drukken en plots ligt ie erin.....het is als zuipen op een ongezellige avond en met een kater wakker worden

Zwaar teleurstellend. Dest deed precies wat ik verwacht had. En ik vond Sambo beter. Ramalho weer met zijn gepiel... echt mazzel dat dat niet meer tegengoals opleverde. Sangaré had het heilige vuur niet. En dan mis je een echte CDM . Benitez had die bal wel gewoon naar voren moeten peren. Zucht... weer zo'n fout.

Boscagli was voor mij motm. Held. Veerman en Luuk waren ook goed. De rest oké.

Misschien zeg ik iets heel geks, maar volgens mij kan dit PSV wel een goede verdediger gebruiken.

2-2 is niet goed en het chagrijn overheerst. Ben boos op Sangaré (halve kracht), en op Bosz die zijn elftal voor de tweede keer op rij niet goed geprepareerd heeft voor een fatsoenlijke eerste helft. Het leek nergens op. Het mag niet zo zijn dat een beetje passie genoeg is om dit PSV zo te kakken te zetten.

Hopelijk overleven we Rangers. Met een nieuwe RCV en Schouten naast Veerman hebben we een hartstikke leuke basiself.

We kunnen er allemaal wat van vinden maar 2-2 is gewoon een resultaat

23 augustus 2023 om 00:39

Het gesjem gaat niet over het resultaat, maar over de manier waarop. Je kunt Europees niet aantreden met zo weinig idee en daadkracht. Wat dat betreft was deze wedstrijd ronduit teleurstellend.

Van Nistelrooy faalde ook tegen Rangers, maar in alle topwedstrijden daarna zag je altijd een plan en een tot op het bot gemotiveerd team. En behalve Sevilla heeft hij ze allema gewonnen.

Ik vind de algehel tendens rondom dit psv met bosz aan het roer vrij negatief, en daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Simpel bekeken creeeren ze elke wedstrijd een flink aantal grote kansen en scoren ze behoorlijk. Bosz is zelf nog absoluut niet tevreden met het vertoonde spel, dus als ze zo wel punten blijven pakken en de CL in gaan zie ik ze als favoriet voor de titel en zouden ze met hopelijk een beetje geluk aan hun zijde in iedeer geval de poulfase wel doorkomen. Anders gezegd, als dit het matige spel is, dan worden ze echt een hele gevaarlijke ploeg.

23 augustus 2023 om 06:13

Je geeft met bosz altijd een karrevracht aan kansen weg. Je gaat geheid punten verspelen in de eredivisie met deze speelstijl. En Europees heb je een coach nodig die andere dingen kan proberen, tactisch dingen om kan zetten. Met bosz is het 1 weg en als dat niet lukt dan weet ie het ook niet meer.

23 augustus 2023 om 08:55

Heeft niks met Bosz te maken. psv gaf deze kansen al jaren weg

Zo gemakkelijk als vooraf gedacht werd gaat het niet worden. Dit psv is er ook nog niet en dat is logisch aan het begin van het seizoen. Hopen dat ze het volgende week redden.

23 augustus 2023 om 08:54

Er is door niemand binnen psv gedacht dat uit rangers een makkie is

Niks aan de hand, psv walst thuis over de Rangers heen! 4-2

Het was gister doordat PSV slordig was aan de bal best wel een spannende en vermakelijk wedstrijd. Normaal gesproken moet PSV dit thuis over de eindstreep trekken. Alleen denk ik toch dat ze het spannender gaan maken dan nodig is. Snap ook niet dat je je beste speler pas zo laat in brengt. Saibari moet je gewoon als wissel gebruiken dan lukt het meestal wel om een te prikken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren