Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV is ziek en wij willen ze juist een slecht medicijn toedienen’

Laatste update:
/

PSV begon de competitie vlekkeloos, maar zit nu in een mindere periode. De Eindhovenaren verloren drie van de laatste vier competitieduels, speelden op bezoek bij Dinamo Zagreb enigszins teleurstellend met 0-0 gelijk en werden woensdag door Roda JC Kerkrade uitgeschakeld in het bekertoernooi. Zaterdagavond ontvangt de ploeg van Phillip Cocu PEC Zwolle en de Blauwvingers ruiken hun kans.

“PSV is ziek, kampt met zware griep”, zegt trainer Ron Jans tegen MijnZ. “PEC wordt genoemd als een goed medicijn, maar wij willen ze juist een slecht medicijn toedienen.” De Zwollenaren wonnen vorig seizoen direct na de winterstop met 1-3 in het Philips Stadion en hopen die stunt te kunnen herhalen. “Al is het in deze competitie niet echt stunten. Maar je wil altijd winnen, vooral deze wedstrijden”, aldus Jans.

Zwolle, dat net als PSV over achttien punten beschikt, won één van de laatste vier duels in de Eredivisie. De laatste uitoverwinning werd op 17 augustus geboekt; NEC werd met 1-5 verslagen. Jans kan tegen PSV overigens niet beschikken over de geblesseerde aanvoerder Bram van Polen. De rechtsback wordt vervangen door Giovanni Gravenbeek.

Wat verwacht jij van PSV - PEC Zwolle?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De zwakte van PSV is nooit zo groot geweest.
Ik gok op 2-0 voor Pec.

2 november 2013 om 12:07

Het Nederlandse voetbal is ziek, welke club presteert wel iedere week? kijk naar de ranglijst en PSV is qua selectie zwakker en jonger geworden dat weet iedereen, en nu is dat opeens verrassend?

Ajax doet het dan slechter want die hebben veel ervaring en hun team aardig bij elkaar kunnen houden en presteren niet beter

2 november 2013 om 12:16

ajax veel ervaring? ik weet niet onder welke steen jij leeft en ook ajax heeft met alderweireld en eriksen heel wat kwaliteit ingeleverd..

2 november 2013 om 12:17

De resultaten blijven achter, maar het veldspel van Ajax is wel vooruitgegaan. Het positiespel is echt op een hoog niveau, maar spelers als Alderweireld en Eriksen konden dat door ervaring, kwaliteit en vertrouwen versnellen. Zonder hun is het spel van positiespel ook vooruitgegaan, maar ontbreken spelers die dit positiespel kunnen versnellen. Vooral Eriksen wordt gemist, maar ook Alderweireld zag sneller een voortzetting van het spel naar voren dan de huidige spelers. Dit kan komen door vertrouwen, ervaring en/of kwaliteit bij de spelers die nu als vervangers spelen, maar uiteindelijk zullen zij ook het niveau op kunnen schroeven. Vooral Duarte maakt, wat dat betreft, een erg goede indruk op mij. Die heeft meer in huis dan veel mensen nu nog denken en ik moet toegeven dat ik, toen Ajax hem aangetrokken had, ook echt heel erg sceptisch was. Deze speler leek mij niet beter dan Serero, Klaassen of Schone.

Hoe dan ook is Ajax er op bepaalde gebieden op vooruitgegaan, maar missen we de vertrokken spelers wel erg. Ik verwacht wel een Ajax dat eerder in vorm is dan voorgaande jaren, dus al voor de winterstop. De komende weken moeten uitwijzen of ik gelijk heb of ernaast zit.

2 november 2013 om 12:19

ik bedoel denswil en veltman centraal achterin dat is natuurlijk 1 blok ervaring

2 november 2013 om 12:34

Ervaring is wat anders dan kwaliteit. Ik ben met je eens dat er veel kwaliteit weg is door het vertrek van Toby en Eriksen. Maar met ervaring wordt meer bedoelt spelers die al langer bij Ajax spelen. Zoals de Jong, Blind, Moisander (speelt er niet lang, maar heeft veel ervaring in eredivisie en europees) Vermeer, Cilessen enz.

2 november 2013 om 13:40

De toekomst

Ajax heeft inderdaad een goed positiespel. Beter dan vorig jaar rond deze tijd. Het positiespel van na de winterstop was ook uitstekend. Ik denk nog beter dan nu. Het probleem van ajax nu is dat het weinig kansen creëert als je dit vergelijkt met andere momenten. De boer kan dan wel zeggen dat ze dit wel doen maar ik vind dit wel meevallen. De uitspraken van de boer vind ik over het algemeen wat overdreven. Ik heb de boer hoog zitten, vind het geweldig hoe hij het doet. Daar kan cocu wat van leren. De uitspraken na twente, dat hij vond dat ze de 3 punten mee hadden moeten nemen naar Amsterdam vind ik onzin. Het gelijkspel was gewoon terecht! Zo is dit erna nog wel een paar keer voorgekomen. Ik denk dat cocu gewoon nog veel te leren heeft maar er uiteindelijk ook wel komt. Ze hebben ten slotte ook jarenlang dezelfde leermeester gehad. Het zou voor het Nederlands voetbal goed zijn om deze trainers nog lang in de eredivisie te zien, zij kijken tenminste naar de jeugd.

2 november 2013 om 14:15

Hou toch op ajax zou met glans kampioen worden, nu zijn er 2 spelers weg en spelen ze zo slecht, psv verloor zijn hele selectie en doet het net zo goed/slecht..., dus verhoudingsgewijs doet psv het stukke beter.
Maar jammer is het wel, de compitie is saai en op sterven na dood en das niet om aan te zien.

2 november 2013 om 14:24

Psv moet "gewoon" snel op 1-0, liefst 2-0 komen, dan is er niks aan de hand.
Problemen komen vooral als het lang gelijk is en PSV moet forceren.
Als Zwolle voor komt dan komt er weer paniek in het spel van Psv.
Snel scoren zou een goed medicijn zijn

2 november 2013 om 15:23

@Riick_PSV

Hulde voor je objectieve reactie. Ik ben het volledig met je eens wat betreft het positiespel van Ajax. PSV en Ajax doen het beide niet goed op het moment. Terwijl het veldspel (meestal) wel redelijk goed is. PSV speelde in de bekerwedstrijd tegen Roda tot de 0-1 zeker niet slecht. Echter is het niet meer zo sprankeling als in het begin van het seizoen. Overigens logisch met zo'n jong team. Ik verwacht dat Ajax na de winterstop, zoals de laatste jaren, weer in een flow komt waarin het wel wedstrijden zal winnen. PSV zal het dit seizoen wat meer last van wisselvalligheid houden denk ik, volkomen logisch met al die jonge jongens. In ieder geval blijft het erg spannend!

2 november 2013 om 16:09

Niet ten nadelen van PSV en eigenlijk geheel logisch, maar Ajax speelt wel degelijk het stabielst qua positiespel, spelopvatting en niveau. Net als vorig jaar heeft Ajax redelijk weinig verloren partijen en gaat het vooral om de gelijke spellen. Winnen van Ajax is moeilijk, maar voor Ajax is het hierdoor ook moeilijker om te zelf te winnen. Ajax geeft tegenstanders, door het van achteruit rustig opbouwen, weinig kansen om er zelf ''uit te komen'' en juist wel de tijd om zelf alles goed te organiseren verdedigend gezien.

Als Ajax speelt maakt het de hele wedstrijd dus voorspelbaarder en daardoor, voor veel mensen, minder aantrekkelijk om naar te kijken. Er wordt namelijk gekeken naar het ge-brei van Ajax in plaats van een wedstrijd waarin het spel op en neer gaat. Dit maakt het saaier, omdat Ajax constant op zoek moet naar kleine gaatjes bij de tegenstander. Dit lukt Ajax elke wedstrijd enkele keren echt heel goed. Normaal gesproken resulteert dit in overwinningen van 2-0 voor Ajax, maar door gemiste kansen en enkele defensieve fouten lukt dit de afgelopen weken nog niet.

Ajax speelt echter goed genoeg om ineens wel constant met dergelijke uitslagen van het veld te stappen.

2 november 2013 om 16:16

volgens mij hebben ze een selectie van een kleine 30 man, dus met vertrek van 2 spelers zijn ze niet opeens een pupillenploeg en zeker niet als landskampioen voor de Mickey Mouse competitie,

2 november 2013 om 16:27

@ mols1970

Vergeet je niet dat die redelijk brede selectie er is, omdat Ajax ook een Jupiler League elftal moet hebben? In de breedte hebben we inderdaad spelers als Hoesen, Sana, Klaassen, Veltman, Ligeon, Bazoer, Meleg, de Sa, Andersen.. Goh.. Het is nou niet dat er spelers tussen zaten met de kwaliteiten en het niveau van Alderweireld en Eriksen.

Verder vergeten veel mensen dat bijvoorbeeld ook Babel vertrokken is. Vaak geblesseerd, maar wel een kwaliteitsspeler.

2 november 2013 om 17:01

gaat om ervaring in de eredivisie of elders op het hoogste niveau en dan staat er bij Ajax een goed ingespeeld team die alleen op 2 posities spelers zijn kwijt geraakt, maar de rest van de selectie + versterkingen en teruggekomen spelers v blessures zou je mogen verwachten dat ze met voorsprong koploper nu waren, zeker omdat de rest vd ploegen qua selecties zwakker zijn geworden of omdat die nu slecht presteren

juist Feyenoord en Ajax hadden nu moeten profiteren en doen dat dus beide niet

2 november 2013 om 17:05

Babel speelde weinig zoals je zelf al schreef en blonk vorig jaar niet uit

Eriksen en Alderweireld missen ze ja, maar niet zodanig dat ze het in de Eredivisie nu niet meer superieur kunnen zijn. Want de selectie is breed en bulkt van de kwaliteit en is grotendeels ingespeeld. Dat kan het het huidige PSV en Twente niet zeggen die hebben veel meer mutaties en kwaliteit ingeleverd (meer dan Ajax), en dat geldt ook voor Vitesse waar v Ginkel en Bony gemist worden en nu Theo Janssen vanwege een blessure. Ja nieuwe spelers voor terug, maar dan staat er een minder goed ingespeeld team wat ook nog aan kwaliteit verloren heeft.

Alleen feyenoord heeft de selectie bij elkaar kunnen houden en hadden nu moeten doorgroeien en die zijn juist achteruit gegaan

Feyenoord en Ajax presteren dus gezien de omstandigheden veel slechter dan bv een Psv, Twente of Vitesse

2 november 2013 om 17:30

Stabiele spel opvatting ? Bal bezit is wel stabiel, maar dit is niet de insteek van het voetbal. De bedoeling is om doelpunten te maken.

2 november 2013 om 17:32

volgens mij heeft Ajax ook 11 spelers in het veld staan en niet alleen 2 spelers... beste mallotelli

We verliezen niet twee keer achter elkaar in het Philips stadion Jans, zeker niet nu Rekik er weer bij is en spitsen zoals Demuuge nu geen kans meer krijgen. PSV gaat vanavond gewoon winnen en Zwolle op hun plaats zetten.

2 november 2013 om 12:05

Gewoon winnen?
Ik vind het uitermate treurig dat de verdediging wel heel erg afhankelijk blijkt te zijn van één jonge gozer van 19!

2 november 2013 om 12:38

Ik ben het helemaal met je eens. En ik heb het gevoel dat PSV tegen Roda ook dacht dat ze ff zouden winnen. Psv straalde niet echt uit dat ze voor de winst gingen, wat Roda zeker deed. En tja Rekik alleen kan geen wedstrijden bepalen, hij kan helpen. Maar er moet toch gescoord worden om te winnen. En met Arias en willems achterin heb je ook niet veel zekerheid.

2 november 2013 om 12:53

Afhankelijk is overdreven. Feit is wel dat Rekik een klasse beter is dan Hendrix en veel meer ervaring heeft door alleen al het trainen met alle grote namen bij Man City. Dus het feit dat hij een stuk beter is maakt hem alleen al meer dan welkom. Dat zal hij waarschijnlijk bedoelen.

Dat teun roept dat we gewoon gaan winnen lijkt me nogal dom. Alle ploegen zijn nogal wisselvallig, niemand wint gewoon van iemand!

2 november 2013 om 14:29

@ Villa ...

Over welk duel met Roda heb je het?

De grootste angstgegner van alles clubs in de eredivisie voor Psv,
PSV heeft het altijd lastig tegen Roda, uit al helemaal.

Thuis voor de beker hebben ze het vooral zelf verpest.
Als je de kansen niet afmaakt dan win je ook niet.

Ze hebben Roda zeker niet onderschat.
Probleem is vooral dat de kansen niet afgemaakt worden, dat baart grote zorgen

2 november 2013 om 12:24

Als jij een Ajaxlogo als afbeelding had waren er waarschijnlijk al meerdere reactie over arrogantie geplaatst, maar ik ben het er wel mee eens. De klassieke top 3, waaronder Psv, moet de rest van de competitie weer eens enkele jaren laten zien wie de baas is in onze competitie. Die 3 clubs moeten ons land in Europees verband gaan vertegenwoordigen. Het is enkele jaren leuk geweest.. Stuivertje wisselen tussen 4 clubs, met Feyenoord er ook nog eens bij, maar in Nederland is geen plaats voor een brede top. Dan overleven we niet in Europa. En als er dan een beperkte top moet komen, dan heb ik het allerliefst de vertrouwde top 3, zoals het hoort. AZ, Twente, Vitesse.. Leuk, maar die moeten niet eens het idee krijgen dat de klassieke top 3 te benaderen is.. Laat staan PEC Zwolle...

Toch zal er jarenlang goed beleid nodig zijn bij de klassieke top 3 om het wanbeleid dat bij alle clubs een periode van minimaal 10 jaar heeft gehad (op PSV gedeeltelijk na, want die hebben enkele jaren geleden nog gedomineerd) te herstellen..

2 november 2013 om 13:03

Als ik jouw tekst zo lees dan krijg ik sterk de indruk dat je ook tegen doellijntechnologie bent en tegen financial fairplay of heb ik het mis? Het liefst zou je zelfs willen dat er weer met een opgeblazen varkensblaas wordt gespeeld, of niet? Just kidding.

Waarom nou weer de klassieke top 3? Kan je niet tegen verandering? De tijd van de klassieke top 3 is voorbij. En dat is maar goed ook. Dat zorgt er namelijk voor dat voetbal helemaal niet meer leuk en spannend is. Concurrentie is altijd goed gebleken, omdat organisaties zo worden gedwongen te ontwikkelen. Daarnaast wil jij dat Ajax, PSV en Feyenoord weer in Europa ons land gaan vertegenwoordigen, maar als er nou iets niet moet gebeuren is dat het wel. Ajax laat al jaren niets meer zien in Europa. PSV denkt er niet eens aan om in Europa hun best te doen en Feyenoord laat zien er ook niets te zoeken te hebben, gezien de kwalificatieduels de laatste jaren. Nee doe mij maar AZ en Heerenveen die altijd laten zien te willen strijden in Europa. AZ is ook de laatste club die iets heeft gepresteerd in Europa.

Sowieso kan je beter de gehele competitie verbeteren dan dat je zorgt voor een groter gat tussen de top 3 en de rest van de competitie. Dat zou er enkel voor zorgen dat het niveau nog verder achteruitgaat. Zonder tegenstand wordt je niet beter.

2 november 2013 om 13:22

@keez1988, wat heeft AZ dan in Europa gepresteerd?
De laatste is volgens mij Feyenoord geweest hoor. En als je het dan hebt over vertegenwoordigende Nederlandse clubs die de afgelopen 5 jaar de punten voor Nederland hebben binnengehaald, dan zijn dat Ajax, PSV en Twente. wederom geen AZ.

2 november 2013 om 13:48

@steef71
Ik meende dat Az twee jaar terug de kwartfinale heeft gehaald, wat voor een club als Az natuurlijk gewoon een prima prestatie is. Als Alleen een titel winnen een prestatie is dan heb je gelijk, maar dan kunnen Nederlandse clubs beter helemaal niet meer meedoen aan Europees voetbal want dat gaat voorlopig niet meer gebeuren.

Verder heeft keez1988 natuurlijk gewoon gelijk. Het zijn vooral de grote clubs die het voor het Nederlandse voetbal verknallen door heel matig te presteren in Europa, met Feyenoord als uitschieter. Van die club kan ik mij al niet eens meer herinneren wanneer ze voor het laatst de groepsfase in een Europees toernooi hebben bereikt.

2 november 2013 om 14:22

AZ heeft meer gepresteerd zowel het lopende seizoen als afgelopen 5 seizoenen in Europa dan een Feyenoord, ken je statistieken

2 november 2013 om 14:56

@mols1970, ik zeg nergens dat Feyenoord de afgelopen 5 seizoenen in europa gepresteerd heeft, lees voor je reageert zou ik zeggen.

2 november 2013 om 15:45

beste Steef71, je schrijft het volgende:

@keez1988, wat heeft AZ dan in Europa gepresteerd?
De laatste is volgens mij Feyenoord geweest hoor. En als je het dan hebt over vertegenwoordigende Nederlandse clubs die de afgelopen 5 jaar de punten voor Nederland hebben binnengehaald, dan zijn dat Ajax, PSV en Twente. wederom geen AZ.

Nu ik reageer dat AZ wel degelijk gepresteerd heeft , terwijl jij beweert van niet

2 november 2013 om 16:18

@ Steef71

mols1970 heeft gelijk in dit geval. AZ kwam tot de halve finale van de Uefa Cup (nu de Europa League). Dit is echter langer dan 5 jaar geleden (als ik het goed heb in 2005 of 2006), dus wat dat betreft heeft Steef71 weer gelijk als hij naar de afgelopen 5 jaar kijkt..

Ik heb het daarom even opgezocht. Op Wikipedia kan je de coëfficiëntenlijst zien met hierop de prestaties van Nederlandse en Belgische clubs in de afgelopen 5 jaar.. PSV staat bovenaan gevolgd daar Ajax. Hierna komen Twente en AZ (anderlecht sla ik even over). Zelfs Heerenveen en Utrecht staan nog boven Feyenoord...

2 november 2013 om 17:37

ja Feyenoord heeft al jaren niets gepresteerd in Europa mede omdat ze al jaren geen Europees voetbal haalden, of daarna snel uitgeschakeld werden

2 november 2013 om 12:07

wat heeft Zwolle de laatste 2 weken gepresteerd dan?

2 november 2013 om 12:23

In ieder geval nog meer dan Psv, want Zwolle is door in de beker.

2 november 2013 om 12:29

dus statistisch gezien is het dan de beurt aan PSV

2 november 2013 om 12:41

Volgens mij kan ik mij herinneren dat Zwolle Ado 2 weken geleden klop gaf met 6-1 of zo iets. En tegen AZ hadden ze ook al een aantal gevaarlijke kansen. Zwolle kan echt nog wel eens verrassen tegen Psv, ik denk dat PSV het nog heel lastig gaat krijgen tegen PEC

2 november 2013 om 12:57

Hey, jij! Speel je weer een toto dit weekend?

2 november 2013 om 13:03

Dezelfde ploeg afgemaakt met 6-1 die een week later met 3-2 won van FC Twente. Aardige prestatie, of niet?

2 november 2013 om 13:05

ja de enige wedstrijd die Zwolle in de competitie won de afgelopen 7 wedstrijden tegen een degradatiekandidaat die in begin vd wedstrijd nog beter was dan Zwolle, dus Zwolle presteert nog minder dan Psv, dat zijn de keiharde feiten

2 november 2013 om 17:33

Als je gekeken hebt had je kunnen zien dat het ook 1-6 had kunnen zijn. En dit lag meer aan Ado dan aan Pec.

Maar dat gold ook afgelopen week aan Psv. PSV speelde de eerste helft in de beker zeker niet slecht, maar als je de kansen niet maakt en zo makkelijk weggeeft wordt het lastig.

2 november 2013 om 15:46

kans voor PSV

Leuk gevonden Jans, maar denk toch echt dat je met de staart tussen de benen naar huis gaat.
Vooral als Maher de kans krijgt op 10.

2 november 2013 om 13:02

Als je verliest van PSV ga je dan met de staart tussen de benen naar huis (overdrijving)? Volgens mij is PSV nog altijd de favoriet.

Ik zie overigens PSV wel winnen, hoop alleen dat het niet dat het een te grote uitslag wordt.

2 november 2013 om 13:42

Wanneer heeft Maher dit seizoen nou echt die kans gekregen? Ik moet het nog maar zien. Ik zie hem daar in ieder geval liever dan dat blondje wat er loopt. Hij hoeft van mij geen nieuw contract te tekenen.

Mooie kerel is die Jans ook, weer mooi gevonden deze woordformulering Denk niet dat PSV nog een keer zal gaan verliezen, ik ga uit van een 2-0 zege voor Psv.

2 november 2013 om 13:44

Ik denk dat het een matige pot wordt waarin psv hard zal moeten strijden voor de overwinning. Ik hoop op een overwinning maar ik gok op een gelijkspel. Zeker met die rechtsback. Als je kijkt hoe hij ingreep bij de 2de goal in de beker. Schandalig gewoon. Zo'n duel ga je gewoon vol in en anders moet je er niet eens gaan staan. Schop die bal gewoon weg en als je mist dan raak je die speler maar dan heb je wel gehandeld als een kerel en niet als een huisvrouwtje.

Zou geweldig zijn als PSV weer een pak rammel krijgt, en die kans is toch behoorlijk aanwezig.

Om maar neutraal de blijven ga ik voor 'n gelijkspel : 2-2

2 november 2013 om 13:42

pak rammel, behoorlijk aanwezig, ja hoor natuurlijk.
Hoop dat je dekentje nog droog is gebleven vannacht .

Wordt een lastige pot, maar in normale doen is psv verplicht om te winnen, nou is dat normaal niet zo normaal in deze competitie, denk toch 3-1

2 november 2013 om 13:45

Ik gok ook op een gelijkspel. Hoop het niet. Ik zit nog te twijfelen over de wedstrijd ajax vitesse. 20 Euro op een gelijkspel misschien haha.

2 november 2013 om 15:51

waarom denk je gelijk tegen Zwolle. ?
We moeten altijd van Zwolle thuis winnen, kom op beetje positief !!!

Ik zou de 20,- op winst Psv , Ajax & Twente zetten

4 november 2013 om 19:50

Wat zegt u? Haha

Straks wanneer psv een wedstrijd met 4 of 5-0 wint wordt het team weer de hemel in geprezen.
Zelf ga ik er wel vanuit dat psv wint. Jans heeft ook wel een beetje gelijk, maar ik denk dat psv zich uit hun dip gaat spelen

2 november 2013 om 13:46

Straks? In deze vorm gebeurd dat niet meer.

Ik zie inderdaad Pec, psv pijn doen vanavond..psv speelt al weken slecht en PEC heeft aangetoond dat het goed speelt tegen de grote clubs (winst tegen feyenoord, verlies tegen ajax waar de recht op een punt hadden)

2 november 2013 om 13:44

Speelt Pec zo goed tegen de grote clubs ?
Of spelen de grote clubs erg dramatisch tegen dit soort teams (vooral thuis)
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Tjah je zou zeggen PSV gaat niet lekker en is klaar voor de slachtbank, PEC draait goed en als ze ooit een kans maken om uit bij PSV te winnen is het nu. Maar het is de eredivisie dus PSV zal dus wel opeens weer met een dikke overwinning van het veld stappen

2 november 2013 om 12:29

PEC draait de laatste weken niet zo goed hoor, hoe kom je daarbij?

2 november 2013 om 12:57

Ze winnen2 weken terug ff met 6-1 van ADO , met hoeveel hadden ze dan moeten winnen om het predicaat goed te krijgen? Hebben voor de beker een lekker trainingswedstrijdje gespeeld, dus zeg het maar.

2 november 2013 om 13:09

laatste 7 competitiewedstrijden 1 wedstrijd gewonnen dat is alles dus

2 november 2013 om 14:09

Ja, de verloren wedstrijden tegen Ajax, Vitesse en AZ. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat je daar van verliest als PEC zijnde? Tegen Ajax hadden ze zelfs kans op meer, maar het zat niet mee

Tegen NAC en Roda waren ze veruit de bovenliggende partij maar beide ploegen gingen voor een punt, dus de hele wedstrijd met 10 man voor de goal. Zelfs Ajax heeft het dan lastig, dus ligt het niet aan Pec.

2 november 2013 om 14:14

dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat Zwolle laatste 7 wedstrijden 1 wedstrijd gewonnen heeft en PSV 2, dus feitelijk ontlopen ze elkaar dus niet veel

2 november 2013 om 17:14

Je hebt ergens wel een punt. PEC draait eigenlijk ook lang niet meer zo soepel als in het begin van de competitie. Maar PSV oogt daarbij ook nog eens labiel, onmachtig haast. Terwijl PEC ondanks de wat mindere resultaten toch nog steeds heel aardig speelt. Daarom zou je (kunnen) verwachten dat PEC punten gaat pakken bij Psv. Maar zoals ik al aangaf is het de eredivisie dus dat zal dan wel weer niet gebeuren.

Jans ik zou het slimmer aanpakken
Ik zou me i de underdog plaatsen.
PSV moet winnen en Pec heeft niets te verliezen.
Ik hoop op een gelijk spel. Maar verwacht een 3-0 uitslag voor PSV

Ik denk dat PEC zeker niet verliest vanavond. Gelijkspel of winst voor Pec! Vind PSV echt heel, heel, heel erg matig de laatste wekend dus ik geef ze erg weinig kans.

2 november 2013 om 12:35

dan is de kans juist groot dat PSV weer wint want topploegen blijven niet week in week uit verliezen dat zie je ieder jaar weer

en PEC Zwolle heeft van de laatste 7 competitiewedstrijden er maar 1 gewonnen, namelijk tegen degradatiekandidaat Ado, wat in het begin sterker speelde maar de kansen niet afmaakten

dus zo kan je zien hoe zwak de Ned competitie is, 1 gewonnen wedstrijd in de laatste 7 competitiewedstrijden en toch 5e staan

by the way

PSV won van de laatste 7 competitiewedstrijden: maar 2 wedstrijden en staan 4e terwijl Ajax als landskampioen maar 1 punt meer heeft, dus het niveau is bedroevend in Nederland, of je nu Psv, Feyenoord, Twente of Ajax bent

2 november 2013 om 12:52

@mols1970

Dat is nou nog eens statistische onzin, als je 6 keer met een dobbelsteen 6 hebt gegooid is de kans dat je bij een zevende worp opnieuw 6 gooit exact even groot als bij je vorige worpen.

2 november 2013 om 14:16

dobbelsteen is geen voetbal

Voetbal gaat om een mix van kwaliteit, vorm, en topclubs verliezen minder per jaar dan andere clubs, dat zie je ieder jaar weer, kwestie van eindrangschikking checken en aantal gewonnen en verloren wedstrijden bekijken

Dan zal je PSV de afgelopen tig jaar in de top 4 zien terug komen en een Zwolle niet

2 november 2013 om 14:21

als het dobbelsteen effect zou gelden in de Eredivisie dan vraag ik me af waarom clubs als Psv, Ajax etc altijd in de top eindigen en clubs als Nec, Heracles, RKC in het rechterrijtje

Jij zegt dat ze allemaal evenveel kans maken, nou waarom is Rkc, of NEC de laatste 10 jaar dan niet meerdere malen in de top 5 terecht gekomen.

Is er zo weinig 6 gegooid?

Ik denk 2-1 voor PSV. Hun individuele kwaliteit zal de doorslag geven.

2 november 2013 om 12:44

Ik denk niet dat de individuele kwaliteiten doorslag zal geven. Want anders was dit ook gebeurd tegen Roda 2 maal. Ik denk dat de best voetballende club zal winnen en in mijn ogen is dat op dit moment Zwolle. PSV is niet helemaal een team, Toivonen die alles zelf wilt net als Depay Bakkali en Maher (als ie speelt) en dan heb je een Matavz die voor spek en bonen in de spits staat, omdat ie maper een bal krijgt.

2 november 2013 om 14:19

dus omdat PSV 2x verliest van Roda zullen de individuele kwaliteiten nu ook niet de doorslag geven?

Dat kan per wedstrijd anders zijn en Zwolle is geen Roda

bij jouw redenatie gaat PSV dus nooit meer winnen dit seizoen en zijn ze dus vanaf nu degradatiekandidaat?

2 november 2013 om 16:44

Met laatste wat je zegt heb ik nooit gezegd, dat maak jij er van. Ik zeg alleen dat PSV met individuele kracht geen doorslag speelt. Psv moet meer als team voetballen. En bedoel ik dat Depay en Bakkali niet de hele tijd naar binnen moeten komen en schieten, maar ook eens moeten denken owja matavz speelt ook en dan achterlijntje halen een voorzat geven. En zo werkt het ook op het middenveld. Met egoën alleen red je het niet

Pec gaat dit gewoon winnen. De resultaten zijn goed, terwijl PSV alweer 3 potjes achter elkaar heeft verloren. Het is te hopen dat Ter Wielen boven zichzelf zal uitstijgen anders kan het nog lastig worden. Ik vind hem maar een matige doelman. (al is dat niet gek, hij is dan ook 3e keus.)

2 november 2013 om 14:25

welke resultaten zijn goed? Alleen van Ado gewonnen thuis de laatste 7 wedstrijden, dat zijn de feiten van Zwolle

Waarschijnlijk zijn rekik narsingh en tyton terug. En als de bronnen kloppen speelt Maher en Locadia. die willen vast wat laten zien. Depay is dan weer een groot gemis. Maar psv moet dit winnen. word Maar het blijft de eredivisie niets van te zeggen.

2 november 2013 om 15:52

Zoet is beter dan Tyton hoor

Ach Ron Jans toch...nu de beste verdediger van de competitie weer fit is gaat PEC helemaal niks vanavond. Wat een grap zeg.

2 november 2013 om 13:50

Haha je bedoeld toch geen rekik he.....zelf bij roda hebben ze niks in te brengen.

Vrees voor psv dat ze na vandaag onder Pec staan.

2 november 2013 om 14:40

Zelfs bij Roda niks in te brengen ?

Volgens mij had de 1-3 score net zo goed andersom kunnen vallen.
Tsja ... sommige mensen en scorebord journalistiek, kijken alleen naar de cijfertjes.

2 november 2013 om 14:57

Ja want Rekik speelde mee tegen Roda toch?

2 november 2013 om 16:24

Oke en wie heeft de punten....roda heeft gewoon verdiend gewonnen.

Tsja sommige mensen kijken alleen door hun bril of niet verder dan hun neus lang is...

2 november 2013 om 16:25

Lees mijn reactie nog een x maar nu begrijpend lezen en je komt tot de conclusie dat je reactie niet bijster slim is.

Serieus, ik denk dat alle ingredienten er zijn dat Zwolle flink op zijn broek krijgt.

Ach kan alle kanten op.
Zou voornamelijk te maken hebben met hoe snel scoort psv een 1-0 en eventueel 2-0 om rust te krijgen in het team.

Scoort Zwollen 0-1 dan komt er vast onrust en gaan er weer passen verkeerd lopen.
Blijft het lang gelijk dan krijg je dat psv natuurlijk gaat zoeken en forceren wat weer gevaarlijk kan zijn.
Snel doelpunt, liefst 2 is een must voor een overwinning.

psv gaat gewoon alles op alles zetten, er moet nu gewoon gewonnen worden rekik erbij zorgt al voor meer rust achterin! ik denk zelf 2-1 al hoop ik 2-0 of 3-0

Ik verwacht een gelijkspelletje, want PEC hoeft het spel niet te maken en PSV kan dit wel maar weet de kansen niet te benutten. 2-2 denk ik, zou een mooie uitslag zijn.
Na dit weekend zou AZ wel eens de nieuwe nr 1 kunnen zijn, want Ajax krijgt het tegen Vitesse ook erg moeilijk !

2 november 2013 om 14:27

Zwolle of Groningen kunnen net zo goed nieuwe koploper zijn

iedere week zijn er verrassende uitslagen, sterkte van de tegenstander op papier maakt al weken niet meer uit in de Micky Mouse competitie

En spijtig maar helaas is de kans best aanwezig dat ze winnen van ons. Toch hoop ik op een opleving en dat we alsnog winnen van pec en weer kunnen mee doen om het kampioenschap. mochten we nu weer verliezen zie ik ons niks meer goed maken en het kampioenschap kunnen vergeten.

2 november 2013 om 14:25

och alle ploegen spelen belabberd, Ajax en Twente etc hebben maar 1 punt meer dan Psv, dus waar hebben we het over?

2 november 2013 om 14:34

precies ...

Iedereen zegt wel dat PSV zo verschrikkelijk speelt.
Maar als je de veranderingen ziet van alle selectie dan mag je het een schande noemen dat alle andere concurrenten het niet veel beter doen en slechts op 1 punt voor sprong staan.
Dus eigenlijk faalt de rest.

2 november 2013 om 14:43

exact, Feyenoord heeft zijn selectie bij elkaar gehouden en presteert minder

Ajax heeft vrijwel zijn selectie bij elkaar gehouden plus spelers terug van blessures en presteert minder

Twente presteert dan ongeveer gelijk aan vorig jaar maar door verlies van andere ploegen handhaven zich.

PSV is qua selectie zwakker geworden en staat op 1 punt van de koploper.

Juist ploegen als Ajax en Feyenoord moeten zich schamen

Misschien is Wijnaldum toch de schakel. Niet aanwezig en gelijk gaat het slecht met Psv. Moge Pec Zwolle winnen. Ik zie ze en spelen als Villareal

2 november 2013 om 14:37

Hij is een belangrijk schakel, hij is nog iemand die de bal in het net krijgt (ook al mist hij nog te vaak) hij is nog steeds de topscorer van PSV dit seizoen terwijl hij al een tijd eruit is met een blessure.
Ook Park vind ik erg belangrijk met altijd veel inzet, kan de rest een voorbeeld aan nemen.
En met Rekik achter in is er toch meer rust heb ik het idee.

Zo zie je maar, want hoor de meeste mensen altijd klagen over Wijnaldum.

Nou psv , tijd om Jans even met zijn pootjes terug op aarde te zetten??!!

Psv wint dit gewoon. PEC is ook niet in vorm en de tikken die Psv heeft gehad zijn waarschijnlijk wel een aanleiding om er vol voor te gaan. Dan is Psv gewoon te sterk voor Pec.

PEC gaat dit niet winnen, belangrijke basisspelers geblesseerd en de 3e keeper keept vanavond. Dat is helaas geen punten pakker.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren