Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ontevreden Real Madrid noteert drie namen voor spitspositie’

Laatste update:

Real Madrid nam bijna twee seizoenen geleden afscheid van Cristiano Ronaldo en de Spaanse grootmacht is er sindsdien nog niet in geslaagd om een nieuwe goalgetter te vinden die de plek van de Portugees in kan nemen. In de afgelopen twee jaar werden met Mariano Díaz en Luka Jovic wel twee nieuwe spitsen aangetrokken, maar zij weten geen van beiden te overtuigen.

Jovic maakte dit seizoen pas 2 doelpunten in 22 officiële wedstrijden en ook oudgediende Karim Benzema komt in de afgelopen maanden maar moeilijk tot scoren. De 32-jarige Fransman scoorde begin deze maand tegen Atlético Madrid voor het laatst in LaLiga en die goal is zijn enige in de Spaanse competitie sinds half december. Real Madrid is volgens Marca dan ook van plan om aankomende zomer een nieuwe spits te halen en zou drie namen op het lijstje hebben gezet.

De sportkrant uit Madrid weet te melden dat de Koninklijke Erling Braut Haaland, Lautaro Martínez en Timo Werner ziet als geschikte kandidaten om de aanval te komen versterken. Eerstgenoemde zou hierbij de voorkeur genieten: de Noor is bezig aan een bijzonder productief seizoen en laat nu in de Bundesliga zien ook onder meer weerstand te kunnen scoren. Real Madrid onderhoudt bovendien een uitstekende relatie met Borussia Dortmund, wat een eventuele deal zou kunnen bespoedigen.

Carvalho: 'Een week voor El Clasico zijn de mensen al zenuwachtig'

Wat dan weer in het nadeel van de Spanjaarden werkt, is dat Haaland pas een paar maanden in Duitsland actief is. Het is daarom maar de vraag of Dortmund mee wenst te werken aan een vertrek, hoewel de club er weinig aan kan doen als Haalands transferclausule van 75 miljoen euro op tafel wordt gelegd. Martínez is eveneens voor een vooraf vastgesteld bedrag in te lijven, al ligt de clausule in zijn contract bij Internazionale met 110 miljoen substantieel hoger dan die van Haaland.

De Argentijn staat bovendien in de nadrukkelijke belangstelling van Barcelona en zijn komst zou meteen een probleem met zich meebrengen. Real Madrid zit door de aanwezigheid van Vinícius Júnior, Rodrygo, Éder Militão, Reinier en Takefusa Koubo al aan zijn limiet wat betreft spelers van buiten de Europese Unie, waardoor er iemand zou moeten vertrekken. Dit geldt niet voor RB Leipzig-aanvaller Werner, die echter ook nadrukkelijk in verband wordt gebracht met Liverpool en niet bovenaan de lijst lijkt te staan in het Santiago Bernabéu. De eventuele komst van een nieuwe spits betekent overigens niet dat Real Madrid Kylian Mbappé vergeet, zo voegt Marca toe.

Wie lijkt jou de beste keus voor Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Valt best mee zijn transferclausule. 75 miljoen werd ook voor De Ligt en Frenkie De Jong betaald dus dan is dit een koopje met Haaland. Hij is dan wel niet de meest verfijnde spits maar wel een fenomeen met een neusje voor de goal en met een Viking oerkracht. Zsm vastleggen dus Real. Mbappe er ook nog bij en je kunt weer vele jaren vooruit met de aanval.

29 februari 2020 om 11:37

Die clausule wordt pas actief in de zomer van 2021. Als Real hem nu wil halen betalen ze gewoon (terecht) de jackpot.

29 februari 2020 om 11:53

Final/ In dat geval zal Real wachten tot de zomer van 2021, en Jovic gewoon nog een seizoen de kans geven, of misschien verleggen ze de aandacht naar Lautaro. Echter, ik hoor mensen heel makkelijk praten over Haaland naar Real Madrid, maar die transfer sluit ik eigenlijk uit. Nog altijd heeft Real Madrid geen enkele speler ooit van Raiola gecontracteerd, en volgens mij gaan ze dat ook nooit doen. Als een speler naar Real wil zullen ze met Raiola moeten breken. Haaland valt ook onder Raiola, dus ik zie de link zo 1,2,3 niet. Het lijkt me eerder dan Haaland naar Manutd ofzo gaat in de toekomst, en dat daarom die clausule er zo in is gezet, Manutd kan dat bedrag prima betalen en bij zo een transfer maakt Raiola weer goud geld. Werner is meer een linksbuiten dus ik denk dat hij afvalt en alleen Lautaro overblijft, wat echt een geweldenaar is

29 februari 2020 om 12:04

Huh? Werner meer een linksbuiten? Werner is een rasechte spits.

29 februari 2020 om 12:27

@inside "of verleggen aandacht naar Lautaor" Denk je? Ik vind hem eigenlijk te kort om in de spits te spelen. Anders krijg je alleen maar korte aanvallers. Mocht Benezema vervangen worden (over paar jaar) je moet weer iemand met zijn lengte en techniek.

29 februari 2020 om 12:45

Clausule wordt pas actief in 2022, niet 2021.

29 februari 2020 om 13:10

In FM is/was Werner ook een prima linksbuiten. Wellicht dat hij het daar op baseert, haha.

Vind die Lautaro op één of andere manier wel een typische Real-speler

29 februari 2020 om 13:15

Bij Leipzig en Duitsland speelt hij als spits, maar hij zakt heel veel uit naar de linkerflank. In zijn beginjaren bij Stuttgart was hij ook een linksbuiten.

29 februari 2020 om 19:28

Als je de afgelopen tijd Leipzig hebt zien spelen kon je zien dat hij 85% van de aanvallen vanaf links komt en Schick of Poulsen in de punt staan.

29 februari 2020 om 12:20

Weet niet of jij voor Real bent maar deze insteek doet mij walgen van clubs als Real. Mbappe er oook nog eventjes bij. Doe die er ook maar bij. En die en die en dan kunnen we weer vooruit.

29 februari 2020 om 13:48

Er zijn maar weinig topclubs die niet kopen, dus dan walg je wel van veel clubs heb ik het idee. Real koopt echter wel spelers met de visie om hen jaren voor de club te behouden. Met Varane, Ramos, Marcelo en Benzema heb je in de basis al vier voorbeelden hiervan en Vinicius, Rodrygo, Valverde en Militao is de volgende lichting waarmee dat moet gebeuren. Dat dit niet met elke speler lukt, is volkomen logisch. Als Real Mbappe en Haaland weet vast te leggen, kunnen ze de komen 10-12 jaar vooruit zonder daar een aankoop te hoeven doen. Dat is gewoon een prima beleid, dus ik snap niet zo dat je van Real walgt, aangezien de jeugdopleiding - kijk maar naar elke andere topclub - nooit en te nimmer ieder gat in de selectie kan opvullen.

29 februari 2020 om 14:14

Volledig met je eens RomanEmpire010. Real zit momenteel qua prestaties en niveau een beetje in een laagconjunctuur, maar over het algemeen is het technisch beleid dat bij de club gevoerd wordt uitstekend.

29 februari 2020 om 17:23

@romanempire: Maar wel denken dat iedere ster klakkeloos voor Real kiest? Uiterst vreemd, een Haaland ziet ze nog niet hangen. Arrogantie ten top

29 februari 2020 om 18:00

Hoezo arrogant, dat is gewoon zo. Real Madrid en FC Barcelona zijn de 2 clubs die vrijwel elke speler kunnen aantrekken als ze dat willen. De aantrekkingskracht van die 2 is gewoon erg groot omdat het toch wel de meest succesvolle clubs zijn wereldwijd met de meeste fans, is toch logisch?

Sorry, maar Benzema is echt het probleem niet. Je hebt Vinicius en Bale aan de zijkanten, dat is het probleem. De een kan nog geen meter over de bal kijken, gewoon 0 overzicht. En de ander speelt structureel op 50%. Mbappe halen en samen met Asensio of Hazard opstellen met Benzema in het midden en het liefst nog Alexander Arnold op rechtsachter (hoewel dat bijna onmogelijk is).

29 februari 2020 om 11:24

Arnold is niet nodig, Hakimi is mijn inziens gewoon een even groot talent. Daarnaast hebben ze ook nog Odriozola en Carvajal.

29 februari 2020 om 11:33

Die Carvajal mogen ze ook wel laten gaan. Gozer strooit elke wedstrijd met matige voorzetten.

29 februari 2020 om 11:35

Hij heeft inderdaad een matig seizoen. Maar met 3 (top)backs is TAA absoluut niet nodig lijkt me.

29 februari 2020 om 11:36

Odriozola is een vraagteken, het is maar de vraag hoe hij zich zal ontwikkelen bij Bayern. Carvajal heeft een groot probleem, als je hem vergelijkt met Trent Alexander Arnold en Achraf Hakimi heeft de Spanjaard maar 1 goal en 6 assists terwijl bv een Achraf Hakimi op 10 assists zit en 6 goals, Trent Alexander Arnold zit aan 2 goals en 14 assists. Carvajal brengt dus te weinig, sinds hij een operatie heeft gehad. Loopt er alleen maar opgefokt bij. Er is veel kritiek jegens Marcelo geweest, maar Carvajal doet ook weinig goeds.

29 februari 2020 om 11:56

Carvajal is een prima back, en dat hij weinig assist geeft, tja, Benzema staat amper in de 16 en als hij er wel staat is hij gedekt door drie man, daar kan Carvajal weinig aan doen. Toen we CR nog in het team hadden waren die voorzetten van Carvajal magisch, Ronaldo kon overal wel iets van maken, nu is dat idd minder, maar het is niet bevorderlijk dat Carva nu geen concurrent heeft, dan voel je ook geen pressie om top te presteren. Hakimi mag zsm aansluiten

29 februari 2020 om 12:21

Topback en Carvajal? Que? Ja hij WAS een topback. Echter sinds zijn hartoperatie grossiert hij in balverlies, foutieve passing, nuttelose voorzetten, verdedigende fouten, denkingsfouten, wilde overtredingen. Neen, Carvajal lijkt over zijn top heen. Nu moet ik wel zeggen.. een Isco helpt vaak ook niet mee op de flank met meeverdedigen, maar Carva is zeer consistent geweest de afgelopen 2 seizoenen met zijn lage niveau. Ik ben benieuwd wat Hakimi brengt. Odriazola was in de wedstrijden die hij kreeg nog minder dan Carva.

29 februari 2020 om 13:16

Ik zeg niet dat Carvajal een topback is, daar doelde ik eerder op Hakimi. Als back-up zijn zowel Carvajal als Odriozola echter ruim geschikt.

29 februari 2020 om 11:33

Zeker waar, er is weinig aanvoer jegens Benzema maar Haaland bied ook meer opties aan. Is bv groot, dus je kan makkelijk de ballen in de box droppen, is enorm snel, dus je kan hem wegsturen op de counter. Eigenlijk zou je Haaland naast Benzema moeten droppen, zoals Ronaldo en Benzema samen destijds speelden.

29 februari 2020 om 11:35

Genoeg aanvoer, alleen heb je iemand nodig die de kansen afmaakt. Benzema heeft 50 kansen nodig voor een doelpunt te maken...

29 februari 2020 om 11:38

Nou bijvoorbeeld tegen City was er weinig tot geen aanvoer. Hoeveel keer werden de verdedigers van City getest? Met name Fernandinho sinds hij erin kwam? Nul keer. De enige goeie bal van Mendy werd bijna een doelpunt door Benzema. Uiteraard als Levante erbij pakken, schieten wij 7 keer op doel in de 1e helft en doen wij er niks mee, maar bv tegen City was er geen aanvoer.

29 februari 2020 om 11:46

Zou idd kunnen, alleen moet Benzema dan wel in het midden blijven staan en niet, zoals altijd, naar links en naar rechts uitwijken.

29 februari 2020 om 11:56

Helemaal mee eens, maar dat gaat hij echt nooit meer leren...

29 februari 2020 om 13:14

Onzin, Benzema is wel deels het probleem. Die loopt op het middenveld rond en niet in de spits, dus geen wonder waarom hij niet vaak scoort. Ook met andere buitenspelers zal die niet veel gaan scoren want zo een type speler is ie gewoon niet. Bij de geweldige assist van Vini tegen City was hij ook niet in de buurt van de 16. Benzema moet met een spits spelen of een buitenspeler die veel kan scoren en dat heeft Real niet.

Is Casemiro ook niet van buiten de EU? Of is dat niet meer van toepassing als je zoveel jaar in Europa hebt gevoetbald?

29 februari 2020 om 11:28

Na 5 jaar krijg je een Spaanse paspoort...

29 februari 2020 om 22:53

Voor Zuid-Amerikaanse landen geld in Spanje een naturalisatie periode van 2 jaar.

29 februari 2020 om 13:01

Noorwegen is ook geen EU land, geeft dat dan geen problemen

29 februari 2020 om 13:21

Noorwegen valt dan wel weer onder het Schengen verdrag en zodoende mogen burgers zich vrij verplaatsen. Ik vermoed dat dat geen issue gaat zijn.

Florentino Perez is boos, kan natuurlijk niet dat Real twee jaar op rij wellicht in de 8e finale word uitgeschakeld. Denk dat ze uit eindelijk bij Haaland uit gaan komen, Werner acht ik nog niet goed genoeg wat ik er van heb gezien tegen Tottenham. Verwacht dat Lautaro Martinez naar Catalonie trekt in de zomer. Haaland zou me wel mooi lijken voor Madrid. Ze hebben dringend doelpunten nodig. Zou wat zijn voor de Madridistas in 2020 Haaland en 2021 Mbappe. Ze hebben imo ook een nieuwe rechtsbuiten, scorende middenvelder en rechtsback nodig maar daar komt Hakimi voor terug natuurlijk.

29 februari 2020 om 11:30

Perez heeft impact van Ronaldo erg onderschat, dacht wel zonder hem te kunnen, nou haalt hij Hazard nu geblesseerd maar dat is ook geen killer en vind leuk meedoen belangrijker dan winnen komt aan met overgewicht , wat al niet kan...

29 februari 2020 om 12:25

Vind de impact van het verlies van Ronaldo wel iets te makkelijk. Ik mis de gretigheid en strijd bij sommige spelers. Marcelo, Bale, Carvajal en Benzema spelen op dit moment als uitgebluste vedettes. Varane lijkt meer concetratieproblemen te hebben dan mij als ADD'er en Modric en isco zijn naar 70 minuten kapot. De aankopen en jongelingen zoals Courtois, Mendy, Vini, Rodrygo, Valverde laten een goede indruk achter echter kiest Zidane elke keer voor de oude garde. Die oude garde is op, daar ligt een belangrijk probleem.

29 februari 2020 om 14:47

Iemand als Ronaldo heeft dan ook wel invloed op de gretigheid van sommige spelers die misschien wat meer moeite hebben met die intrinsieke motivatie. Is natuurlijk triest opzichzelf maar wel iets wat kan voorkomen, vooral in geval van spelers met zo'n prijzenkast.

29 februari 2020 om 11:31

Ik ben er nog niet van overtuigd dat Lautaro met zekerheid naar Catalonië trekt. Hij is dit seizoen goed bij Inter maar heeft nog genoeg wedstrijden waar hij vrij afwezig is. Nog een extra jaar bij Inter lijkt me daarom een reële optie. Zeker aangezien hij daar 1 van de sterspelers is en een goed duo vormt met Lukaku. Daarnaast is Inter zeker geen kleine club: niet qua achterban, niet qua historie, niet qua sportieve mogelijkheden en ook niet qua financiën.

29 februari 2020 om 11:35

Ik denk dat zowel Barcelona & Real Madrid in de eerste of tweede week van juli zijn clausule gaan triggeren, van Madrid weet ik het niet zeker maar van Barcelona wel. Die zien in hem de perfecte opvolger van Luis Suarez. Hij is tussen 1 & 15 juli voor 111 miljoen op te halen.

29 februari 2020 om 11:40

Inter zal er nog wel alles aan doen om het contract open te breken. Maar zoals je zegt staat het wel vast dat zeker Barca deze zomer een poging gaat doen om hem binnen te halen.

29 februari 2020 om 11:41

Inter is met Lautaro in onderhandeling over het verlengen van zijn contract en het ophogen van de clausule. Lautaro heeft aangegeven het erg naar zijn zin te hebben en ziet een langer verblijf zitten. Ik denk dus zeker niet dat het een vanzelfsprekendheid is dat hij aankomende zomer vertrekt.

29 februari 2020 om 11:37

Hoezo is Werner niet goed genoeg? Hij is beter dan elke aanvaller van Real Madrid.

29 februari 2020 om 11:41

Klinkt hard, maar je hebt wel gelijk. Werner is een topper maar is denk ik niet wat Real Madrid nodig heeft, een type Haaland die echt compleet is, dat heeft Real Madrid nodig. Met Werner kan je bv geen ballen in de box gooien, wel is hij nuttig in de kleine ruimtes op zijn Aguero.

29 februari 2020 om 12:10

Werner mag het dan wel goed doen bij Leipzig maar bij Real spelen is nog wat anders. Zie ook Jovic die het ook heel goed deed in de bundesliga maar bij Real ontgoochelt en Werner is eigenlijk een iets betere, meer ervaren versie van Jovic. Ik vind het een geweldige spits als hij in de ruimte kan duiken maar bij een club als Real ligt er vaak minder ruimte. En we zien bij Duitsland dat hij daar keer op keer teleur stelt omdat hij in de kleine ruimte simpelweg slecht is. Hij is razndsnel maar in die wedstrijden komen zijn meevoetballende beperkingen op pijnlijke wijze naar boven. Ik blijf Benzema een onderschatte spits vinden omdat hij in het spel ook zo belangrijk is, en zou dan eerder op zoek gaan naar een type Benzema of Firmino dan Werner.

29 februari 2020 om 20:28

Werner zie ik wel slagen bij Madrid, omdat Madrid voornamelijk in de omschakeling speelt.Alsnog acht ik hem alleen niet voldoende! Hazard was/ben ik geen fan van! Leuke dribbel en houdt inderdaad verdedigers bezig waardoor er ruimtes vrijkomen,maar datgene doet Benzema ook!

Real Madrid mist een killer voorin, dat zijn Hazard Benzema helemaal niet, wat een blunder heeft Perez begaan om Ronaldo te laten vetrekken, ironisch genoeg hield hij het vertrek van Modric naar Inter wel tegen. Had Ronaldo gewoon dat salaris gegeven, dan zaten we nu niet met alle gevolgen van dien en met de gebakken peren....

29 februari 2020 om 20:19

Het duurt nog wel even voordat het team een eenheid is.Je kan Mbappe halen, maar dan is het probleem niet opgelost.Mbappe goede voetballer,maar geen winnaar zoals Ronaldo!Het scorend vermogen is niet het enige probleem bij R.Madrid.

Jovic zou ik zeker nog niet afschrijven, heeft echt wel een neusje voor de goal. Uit de drie bovengenoemde namen zou ik het liefst Werner zien komen. Laat Lautaro maar bij Inter zitten (zeg ik ook als Interfan) en Haaland is dan wel echt een topper in wording maar je haalt er wel Raiola mee in huis. Maar persoonlijk denk ik niet dat een spits absolute prioriteit heeft. Een goede rechtsbuiten (a la Mbappé of Sancho) lijkt me een veel betere versterking, want de flanken brengen te weinig op dit moment (hazard door blessures en de andere spelers zijn te jong).

29 februari 2020 om 11:47

In mijn ogen heb je zowel een spits nodig als een rechtsbuiten. Haaland, Sancho, Achraf Hakimi zou heel mooi zijn.

29 februari 2020 om 11:49

Zou inderdaad mooi zijn om die namen allemaal te zien. Maar dan schrijf je Jovic volledig af, terwijl die het echt wel in zich heeft. Ik denk dat een aanval Hazard-Jovic-Sancho werkelijk waar dodelijk kan zijn in de toekomst.

29 februari 2020 om 11:53

Ik wil Jovic niet helemaal afschrijven maar hij doet duidelijk iets mis, het lijkt erop te worden alsof het een 1-seizoens wonder was, vergeet niet dat hij bij Benfica op de tribune was beland, Frankfurt gokte en zij kregen een doelpuntenmachine, ook botste Jovic vaker met de bondscoach van Servië, dat zijn toch zaken dat misschien ook nu afspeelt in Madrid. Ik zou hem misschien verkopen met een terugkoopt clausule aan Dortmund. Prachtige trio wel indd

29 februari 2020 om 12:30

Bij Benfica had hij aanpassingsproblemen. Kopje ging hangen en toen ging het helemaal mis. Las in een verdieping van VZ vorig jaar dat hij amper contact had met mensen, de taal niet leerde en down was. Heb respect dat hij nog elke keer die laatste 5 minuten invalt. Doe die jongen dat niet aan denk ik. Vind dat Jovic (helemaal als we strals een slechte reeks neerzetten en we klaar zijn met het seizoen) zeker een aantal wedstrijden eerste spits mag zijn. Zoveel slechter dan benz kan ie toch niet zijn. Verder hoop ik vooral dat Vini en Rodrygo gewoon veel speeltijd krijgen want daar zit muziek in. Hoe vini na die goal tegen man city begon te groeien was prachtig. Straks met Hazard, Vini, Rodrygo en of isco/bale/lucas (1 houden 3 verkopen) heb je al 4 goede buitenspelers qua breedte. Je zou dan eventueel nog een goede aankoop erbij kunnen halen, maar om dat weer 150 miljoen voor 1 speler te halen..
Pls niet.

Zoveel speelminuten krijgt Jovic ook niet, toch? Misschien komt het nog goed want hij liet het eerder wel zien. Al zegt dat natuurlijk niks. Haaland heeft geen al te hoge clausule, maar verwacht niet dat die komende zomer al weer weg wil

29 februari 2020 om 12:21

Dat zal ook aan zijn salaris bij Dortmund liggen denken of hij wel of niet weg wil. Tevens is het ook nog een stapje omhoog. Maar al met al zou een seizoen extra bij Dortmund goed voor hem zijn

Het probleem bij Real Madrid ligt meer op de vleugels, dan in de punt van de aanval. Natuurlijk heeft Benzema al een tijdje niet of heel weinig gescoord, maar hij is gewoon nog erg belangrijk voor Real Madrid en kan nog wel een paar jaar mee. Op de vleugels lopen Hazard, Bale, Vinicius en Rodrygo rond, maar Hazard heeft sinds zijn komst toch al de nodige blessures gehad en als hij speelt, speelt hij niet goed, Bale is al een lange tijd einde verhaal, Vinicius kan wel voetballen maar heeft geen rendement en Rodrygo dat is wel een goede maar daar ken je niet meteen veel van verwachten gezien zijn leeftijd en hij heeft tijd nodig (net als Vinicius overigens, beide moeten zich op bepaalde punten wel verbeteren).

Courtois
Hakimi
Ramos
Varane
Mendy
Casemiro
Kroos
Rodrygo
Isco
Mbappé
Benzema
29 februari 2020 om 12:39

Ik denk ook dat dit aan de spelopvatting ligt. Het is vaak breien. Beetje zoals Frank de Boer bij Ajax. In een relatief traag tempo rond de 16 tikken. Je hebt de snelheid en techniek van spelers als Vini, Rodrygo, Hazard, Isco. De passing quality van een Modric en Kroos. Een meevoetballende spits in Benz. Toch gaat alles zo traag. Posities lijken statisch. Je ziet amper loopacties, positie wisselingen. Spelers hebben de neiging om de drukte op te zoeken (Bale en Isco). Je ziet waardeloze voorzetten van Marcelo en Carvajal. Tegen City speelt Carvajal tegen 2-3 man alleen omdat Modric en Isco die op dezelfde kant staan amper verdedigend werk verrichten. Je maakt het jezelf ook zo onnodig moeilijk op deze manier.

Zou wat zijn Håland samen met landgenoot Ødegaard bij Real Madrid. Het zou een enorme versterking zijn. Als ze dan ook de Ligt kopen dan hebben ze zowel voor als achterin een jonge klerenkast staan. In Madrid zijn ze ook wel toe aan vervanging en verjonging. En Håland, de Ligt en de verhuude Ødegaard zouden eventueel een goede zet zijn.

29 februari 2020 om 11:48

De Ligt? Topverdediger hoor, maar hij speelt bij Juventus en als hij ooit vertrekt zal het voor FC Barcelona zijn. Ik acht Militao hoger in dan De Ligt.

Mocht dit bericht waar zijn is het bestuur gewoon achterlijk, hoe kun je Jovic afschrijven terwijl die jongen qua minuten niet eens 9 hele wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen? Hij heeft nooit voor een langere periode in de basis mogen staan, ook niet nu Benzema weer teruggevallen is naar z'n standaard niveau. Al deze jongens zijn natuurlijk geweldige spitsen, maar zo lang de verloren zoon van Zidane onder contract staat zullen ze stuk voor stuk op de bank belanden.

29 februari 2020 om 12:02

Ben het gedeeltelijk met je eens, alleen loopt die jongen er echt verloren bij en de situatie bij Real Madrid niet bepaald prettig. Pak de wedstrijd tegen Atletico Madrid in de supercup waar Benzema geblesseerd was, Jovic speelde 83 minute en kon geen vuist maken tegen de verdedigers van Atletico, Mariano die een 6 maanden niet had gevoetbald maakte de verdedigers van Atletico zuur in 30 minute tijd. Ik zou Jovic niet afschrijven maar misschien verhuren of verkopen met een terugkoop-clausule zou niet bepaald verkeerd zijn?

29 februari 2020 om 12:06

Vind je het gek dat die jongen er volledig verloren bij loopt als hij alleen een echte kans krijgt wanneer Benzema geblesseerd of geschorst is? We hebben dit seizoen in alle competities al ruim 30 wedstrijden gespeeld, maar Jovic kan alsnog niet eens de 800 minuten aantikken. Zidane is goed bezig met de integratie van jongens als Fede en Mendy, maar heeft voor Benzema, Vazquez etc zo een blinde vlek dat het je elftal gewoon verpest.

29 februari 2020 om 12:14

Laten wij niet doen alsof Jovic geen kansen kreeg tijdens het voorseizoen, Zidane probeerde alles met hem maar de Serviër faalde ook compleet. Maar goed ik ben een groot fan van Jovic, ik hoop dat hij het red bij Real Madrid.

29 februari 2020 om 12:27

Ben speciaal voor jou terug in de tijd gegaan en dat Zidane alles met Jovic geprobeerd heeft is dus ook onzin, die jongen heeft 2 wedstrijden basis gestaan in pre-season waarvan hij in die 3-7 tegen Atleti gewisseld is na 30 min en tegen Arsenal na 16 minuten. Rest van de wedstrijden heeft hij alleen de 2e helft mogen spelen in een B-team met wat Castilla spelers. Jovic heeft vanaf dag 1 dus geen serieuze kans gekregen en Zidane wil hem die niet geven terwijl we doelpunten te kort komen, belachelijke beslissing.

29 februari 2020 om 18:02

Nu is hij zelfs niet opgeroepen voor morgen. Mariano wel, maar je weet al zo dat die niet speelt. Zal mss Vazquez, Benzema, Bale worden? Dan heb ik eigenlijk al geen zin meer om te kijken....

We hebben gewoon scorend vermogen nodig, dat is ondertussen pijnlijk duidelijk geworden. We zijn aanvallend onmachtig nu Benzema weer is vervallen naar zijn oude niveau. Vinicius moet nog werken aan zijn rendement, Rodrygo wordt ineens niet meer opgeroepen, Isco is ook niet een echte buitenspeler, Vazquez hoef ik niets over te zeggen en Bale speelt standaard op 20%. De spitspositie is een probleem maar we zijn ook te licht bezet op de flanken. Een type Sancho/Mbappe voor de rechterflank zou fantastisch zijn, dat heeft imo meer prioriteit dan Haaland, al zou ik daar ook zeer tevreden mee zijn. Ik vind wel dat Jovic meer kansen moet krijgen. Ik vind het niet zo gek dat hij niet rendeert zoals bij Frankfurt bijv. Zidane heeft een blinde vlek voor Benzema en in mindere mate ook Vazquez. Als Jovic maar 10 minuten per wedstrijd mag spelen, of soms helemaal geen minuten maakt, kunnen we ook niet verwachten dat hij ons scorend vermogen gaat geven. Benzema in deze vorm hebben we niets aan. Ik blijf erbij dat we Jovic sowieso structureel een helft moeten laten spelen zodat hij ritme kan opbouwen, maar ga dat Zidane maar eens uitleggen.. het is duidelijk dat Perez de portemonnee moet gaan trekken deze zomer want op deze manier gaan we de oorlog niet winnen. Kijk daarom ook niet uit naar de Clasico, met deze aanval gaan we niets klaarspelen.

Kan iemand mij uitleggen waarom Dortmund een transferclausule van "maar" 75 miljoen heeft laten vastleggen voor Haaland? Als die zo door blijft gaan kunnen ze daar toch minimaal het dubbele uit halen lijkt mij? Of word dit ook door Haaland zelf bepaald enzo?

29 februari 2020 om 12:27

Ja, dit was een voorwaarde die Haland zelf in het contract heeft laten opnemen. Zoals je zegt, als hij zo door blijft gaan is hij dat geld dubbel waard dus is het voor zijn volgende club geen probleem om 75 miljoen op tafel te leggen. Mocht hij dit niet hebben gedaan en Real Madrid of een andere club komt vraagt Dortmund natuurlijk veel meer, waardoor hij misschien niet zijn gewilde transfer kan maken.

29 februari 2020 om 12:47

Clausule wordt pas in 2022 actief. Dan hebben ze al minimaal 3 jaar plezier van hem gehad, en het was een voorwaarde van Haaland om te tekenen.

Jovic + geld ruilen voor Haaland lijkt mij een uitstekende deal voor Real madrid

29 februari 2020 om 12:51

Goede deal voor real ja. Ik zou dan zeggen hakimi plus jovic plus 20 miljoen. Lijkt me een perfect deal voor Dortmund. Haaland gaat toch over anderhalf jaar als zijn ontsnapping clausule ingaat en dan hebben we maar 75 miljoen.

29 februari 2020 om 13:26

Eens, Hakimi belangrijker. Volgend seizoen is Moukoko nR.9

De hele top van Europa heeft lopen slapen als het gaat om haaland, ongelooflijk dat ie voor zo weinig op is gepikt door Dortmund. Real heeft nu genoeg "talenten voor de toekomst" het wordt tijd om afscheid te nemen van een paar spelers om ruimte te maken voor een super ster voetballer zoals mbappe . Bale mag naar mening weg , modric maakt plaats voor odegaard Hakimi terug halen bij dortmund. Jovic komt er wel hopelijk , maar zo niet wordt het tijd voor een Werner /haaland / of een andere speler voor de spitspositie. Haaland wordt heel erg duur en ik denk niet dat Martinez naar Madrid wilt als hij kan kiezen tussen spelen bij Madrid of samen met Messi. Misschien kijken hoe de situatie zich uitspeelt in Manchester met city. Dan misschien een de Bruyne /sterling / Jesus , op halen bij city .

Die clausule is niets waard, staat voor de show.
Haaland voelt zich comfortabel bij Bvb en heeft hier aangegeven de komende jaren te willen rijpen. De clausule kan te allen tijde geactiveerd worden zodra er het gewenste bod komt echter kan Haaland alles verwerpen. Volgens planning zal Haaland na dit seizoen een contractupgrade krijgen. Meestal betekent dit forse salarisverhoging en de clausule wordt eruit gesloopt om Bvb tegemoet te komen.
Als ik dan toch BVb was zou ik Jovic en Hakimi in de deal betrekken. Ze hebben immers de nieuwe Pelé/CR7 rondlopen: Moukoko. En laat Moukoko nu 2 x beter zijn.

29 februari 2020 om 16:39

Haha, Moukoko heeft nog niet eens zijn debuut gemaakt. Hoe kan je dan zeggen dat hij 2x zo goed is als Haland of Jovic (ik weet niet eens op wie je doelt). Zijn al heel wat spelers de nieuwe Pele/CR7/Ronaldo/Messi/Neymar genoemd. Eerst is zien hoe hij speelt als hij zijn fysiek niet mee heeft en 1 wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld.

29 februari 2020 om 22:22

Hij is 17, speelt mee met de U19 en heeft de fysiek van Balotelli in z’n hoogtijdagen. Hij steekt er met kop en schouders boven uit. Volgend seizoen gaat hij met de A selectie trainen en spelen.

Gaan we weer: 2 doelpunten in 22 wedstrijden, maar hoeveel van deze wedstrijden mocht hij in de basis beginnen? Dat dus. Zulke onzin statistieken betekent niks. Geef Jovic nou een kans zodat we hem goed kunnen beoordelen.
Natuurlijk zie ik Haaland graag zien maar hoe Jovic behandelt wordt is echt schandalig.

29 februari 2020 om 13:42

@blink182: Precies. Luka Jovic heeft maar 4x basis gestaan en 11x als invaller gespeeld

29 februari 2020 om 18:03

Hoelang duurde die invalbeurten?

Benzema heeft wel anders gewoon 13 doelpunten gemaakt van de 46 in totaal van Real Madrid. En staat 2e op topscorers lijst van La Liga alleen Messi heeft er meer met 18 en daarna pas Suarez met 11. Dus je kan moeilijk Benzema hier de schuld voor geven.zonder zijn 13 goals zouden ze nu niet nog mee doen om de titel. Misschien kunnen ze maar beter voor zorgen dat die buitenspelers als Vinicius en Rodrygo wat meer assists gaan geven?

Haaland zou wel een goeie optie zijn maar laten we Jovic nou niet de grond in boren. Die jongen heb amper wedstrijden gespeeld en toch wel leuke dingen laten zien wat aantoonde dat hij het wel heb maar er nog niet echt uitkomt. Daarbij Mbappe lijkt slechts een kwestie van tijd en eerlijk is eerlijk. Je kan geen Haaland Mbappe, Jovic , Benzema, Hazard, Vinicius En Rodrygo allemaal tegelijk opstellen. En dat zou zonde zijn want een talent als Haaland hoort gewoon altijd te spelen. Zou wel een droom aanval zijn voor iedere coach

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren