Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nederlands toptalent ruikt aan hoofdmacht Real: 'Hij vroeg nog wie ik was'

Laatste update:
/

Mink Peeters is in Nederland nog geen bekende naam, maar daar kan snel verandering in komen. De zeventienjarige middenvelder stapte vorig jaar over van Ajax naar Real Madrid, waar hij deel uitmaakt van de Juvenil A. De jongeling heeft al een paar keer mogen meetrainen met de hoofdmacht, zegt hij in een interview in de Gelderlander.

Enthousiast vertelt de jeugdinternational over de bijzonder ervaring en de ontmoeting met de sterren van los Blancos. "Bale, Modric. Ronaldo helaas niet. Marcelo wel. Die vroeg nog wie ik was ", zegt Peeters, die uiteraard zijn ogen uitkeek. "De benen van die mannen. Zo gespierd. Echt, dat gaat helemaal nergens over."

Peeters zegt in het gesprek meerdere opties te hebben gehad. Nadat bekend werd dat hij nog geen profcontract had in Amsterdam, stonden de Spaanse clubs ineens voor hem in de rij. Naar eigen zeggen toonden ook Valencia, Atlético Madrid en Barcelona belangstelling. "Maar Real is Real, hè. Als je daar een keer geweest bent, snap je dat wel. De uitstraling. Hoe alles tot in de puntjes geregeld is. Zo'n club komt maar één keer voorbij."

Zie jij Mink Peeters doorbreken bij Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben echt helemaal klaar met die kutreclames die automatisch beginnen te draaien.
Ongelooflijk VZ, hoe kun je jezelf zo nog serieus nemen, als alles voor het klikje is.
En dan als bezoeker ook nog eens elke keer vernaggelt wordt door die t*** reclames!

28 juni 2015 om 14:22

Wie verplicht je om op vz te kijken? Er zijn genoeg andere opties, zonder reclame..

28 juni 2015 om 16:29

Helemaal mee eens. Ik stram muziek via pc. Als je op ander tabblad VZ opent begint de ellende. Lijkt het er op dat je het geluid uit kunt schakelen ....maar zowel boven in als bij t filmpje waar je die herrie aan te danken hebt werkt dat niet. Is voor de sier....echt giga irritant.

28 juni 2015 om 17:10

Ik krijg geen reclames. Maar misschien is dat op pc ik kijk op mobiel misschien daardoor geen

28 juni 2015 om 14:23

Adblock downloaden en de reclames selecteren en blokkeren, heb je nergens meer last van.

Ben benieuwd of hij wat vaker mee mag trainen met de eerste selectie. Hoe doet hij het bij de A1(?) van Real?

28 juni 2015 om 14:36

Ja leuk allemaal maar niet iedereen heeft daar zin in omdat VZ perse die reclames door je strot wilt duwen voor cash.

Je zou denken dat VZ genoeg genereert en ook wel een luisterend oor heeft voor haar leden maar niets is minder waar aangezien dit niet de 1e keer is dat men klaagt over dit probleem.

28 juni 2015 om 14:37

Helemaal mee eens, Ook die reclames van hans anders die nu uit het niets beginnen.
Daarnaast het live meepraten is ook erg vervelend met die reclames.
IPV dat voetbalzone luistert naar hun leden verschijnen er alleen maar meer reclames.
Er zijn al genoeg klachten geweest maar het draait voetbalzone alleen om geld.

28 juni 2015 om 14:56

Ik heb een adblocker en totaal geen last van reclames. en tuurlijk gaat het voetbalzone om geld. Ergens moet deze site van gefinancierd worden en hoe fijn is het om er ook nog eens wat geld aan te verdienen? anders doe je het in principe nergens voor. Dat hier een aantal mensen niet begrijpen hoe je die reclames kan blokkeren daar zal VZ inderdaad lak aan hebben.

28 juni 2015 om 15:00

Er zijn ook genoeg ideeen voor voetbalzone gegeven om dit te voorkomen maar daar word ook niet naar geluiserd.
Facebook heeft het ook veranderd dat de filmpjes automatisch afspelen en dat kan voetbalzone ook gewoon doen.

28 juni 2015 om 16:38

Ik heb ook een adblocker, maar die betweter reclames kwamen de laatste tijd er gewoon doorheen. Ik zie op dit moment niks. Maar die filmpjes zijn zo irritant die automatisch gaan spelen. Ik ben daar niet geintereseerd in en toch moet ik het horen tot ik op pauze kan drukken.

28 juni 2015 om 15:49

Als je op een pc of laptop werkt is de combinatie van adblock en flasblock (de tweede bestaat onder meerdere namen) echt een uitkomst. Geen reclames en ook geen bloedirritante autoplay video's meer. Zit je op de telefoon dan ben je helaas gewoon de lul.

28 juni 2015 om 15:50

Dit zijn trouwens beide addons. Gewoon via je browser te verkrijgen

28 juni 2015 om 15:50

Geluid van je speakers uitzetten werkt ook goed.

28 juni 2015 om 19:45

Haha inderdaad doe ik ook altijd, geluid van PC staat feitelijk nooit op bij mij.

28 juni 2015 om 14:28

Toch lijkt het me sterk dat hij ook maar 1 minuut in Real 1 zal spelen. Maarja, neem het hem niet kwalijk, na real kan je nogsteeds naar een Real Betis / West Ham e.d.

28 juni 2015 om 14:32

die jonge geniet van zijn moment in madrid heerlijk toch als iedereen de kans kreeg zoude we rennen

28 juni 2015 om 14:32

precies. Als hij op zijn "spelers Cv" Real Madrid heb staan komen die andere clubs ook echt nog wel. Andersom ligt dat toch een beetje anders ben ik bang.

28 juni 2015 om 14:36

Waarom lijkt je dat sterk? Volgensmij ken je deze speler niet eens dus laten we lekker afwachten voordat we van alles gaan roepen. Succes Mink.

Eeuwig zonde voor Ajax dat hij vertrok. Hij maakte ook deel uit van de lichting met Van De Beek en Nouri. Natuurlijk is het volkomen te begrijpen, en het lijkt er nu ook op dat hij zijn status waarmaakt. Stond bij Ajax natuur te boek als groot talent en zet het door bij een van de grootste clubs ter wereld. Weet iemand hoe Fosu-Mensah het bij United doet?

28 juni 2015 om 14:34

Fosu Mensah wordt nu al gezien als een van de grootste talenten in de jeugdopleiding. Was dit seizoen #2 van de gehele u18, volgend seizoen zal die waarschijnlijk bij de u21 meedoen. Vergelijkbaar met Jong Ajax. Al eens meegetraind met het eerste team en er is stiekeme hoop dat hij op tour mag, al acht ik die kans niet groot. Hij speelt voornamelijk als CDM.

28 juni 2015 om 14:39

Mwah, Peeters kreeg niet voor niks geen contract aangeboden. Hij was gewoon niet beter dan de door jouw genoemde spelers. En waarschijnlijk had hij bij Ajax het eerste elftal ook niet gehaald. Laat staan dat hij het bij Real gaat redden. Fosu-Mensah daarentegen heeft die potentie wel, echt een groot talent. Op dit moment nog geen onderdeel van het eerste van United, maar hij zit er wel aan te komen.

28 juni 2015 om 17:43

Ben ik het niet helemaal mee eens. In die tijd hanteerde Ajax een ander beleid, waardoor spelers pas rond hun 17de in aanmerking kwamen voor hun eerste profcontract. Door het vertrek van deze drie zijn de ogen geopend en worden beloften eerder contracten aangeboden. Het eerste van Madrid zal hij niet snel halen, maar dan ligt er nog een mooie carriere voor hem in het verschiet. Bij Ajax baalden we niet voor niets als een stekker dat hij vertrok.
Goed om te horen dat Fosu-Mensah zijn grote belofte in ieder geval wel in lijkt te lossen. Was bij Ajax echt een geweldenaar.

28 juni 2015 om 14:47

Ik heb Fosuh-Mensah zien spelen tijdens het EK-U17. Wat een beest is dat zeg, die gaat er wel komen. Hij samen met De Ligt zou een geweldig duo zijn geweest, zonde dat hij naar United is gegaan.

28 juni 2015 om 14:51

Waarom zonde?

28 juni 2015 om 15:18

Hij had bij Ajax samen met De Ligt in het eerste gestaan over 2/3 jaar. Was goed geweest voor Ajax.

28 juni 2015 om 14:58

Is die Mensah Nederlands, en wat is zijn oorspronkelijke afkomt? Dan kan ik inschatten hoe groot de kans is dat hij voor Oranje kiest, mocht dat gebeuren :D

28 juni 2015 om 15:03

Nederlands en Ghanees

28 juni 2015 om 15:53

Timothy speelt al voor de jeugdelftallen voor Oranje dus die gaat zowieso voor Oranje kiezen. Hetzelfde geldt voor Dilrosun die van Ajax naar Man City is gegaan.

Eeuwig zonde dat Ajax in 1 jaar tijd 3 van zulke grote talenten is kwijtgeraakt omdat men opeens bedacht heeft pas op hun 17e een jeugdcontract te geven.

28 juni 2015 om 16:46

Timothy heeft nog helemaal niet gekozen voor Oranje hoor. Ja hij speelt nog in het jeugdelftal maar hij heeft nog geen idee voor welk land hij gaat kiezen uiteindelijk.

29 juni 2015 om 13:37

Timothy is gewoon een zekerheidje. Manu was geen zekerheidje om Oranje te halen. Dat is het grote verschil.

28 juni 2015 om 18:57

Hij maakte geen deel uit van de lichting Nouri en vd Beek, hij zat er een lichting onder.

Al dat jonge talent bij dergelijke clubs moeten strijden tegen absolute wereld toppers. Als je dus over gezond verstand beschikt kun je wel uitrekenen hoeveel speel minuten je gegeven wordt bij zo'n club als je nog niets bewezen hebt... 0,0!!

Ook Odegaard gaat de strijd niet winnen van James Rodrigues, Modric of Isco! Dat is toch gewoon net zo logisch als 1+1=2!?

28 juni 2015 om 14:47

Als jij op de leeftijd van Ödegaard zo'n hoog salaris krijgt aangeboden, dan doe je het ook.

28 juni 2015 om 15:27

Echt niet, dan zou ik de weg van Eriksen bewandelen en langzaam naar de top toe groeien! Spreek lekker voor jezelf, geld interesseert me werkelijk helemaal niets, je wordt er geen moment gelukkiger van!

Je kunt als voetballer overal belachelijk veel geld verdienen, dus als je in deze tijd nog voor het hoogste aanbod kiest ben je gewoon dom!

28 juni 2015 om 15:31

Ach, de faciliteiten zullen bij Real niet slecht zijn, die jongen ontwikkelt zich echt wel door. En mocht hij niet slagen bij Real dan komt hij nog wel goed terecht bij een prima club.

28 juni 2015 om 15:39

Onzin, je leert veel minder van trainen dan van het spelen van wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau! Daarbij staat de Nederlandse jeugdopleiding over het algemeen nog steeds in de absolute top van de wereld, dus voor een betere opleiding kun je altijd het beste in Nederland blijven en zeker niet naar zulke clubs gaan die nauwelijks talenten zien doorbreken!

En wat je zegt over een mogelijke nieuwe club als het avontuur mislukt is ook onzin, de meeste zijn weer terug gekeerd in Nederland met een omweg en hebben zodoende tijd verspilt, omdat ze dus ook in het eerste van een eredivisie club terecht hadden komen als ze waren gebleven!

Je hebt nog steeds geen feit genoemd, terwijl ik met Bruma, Labyad, Bouy, van Aanholt, Jordi Brouwers (google maar ff waar hij nu speelt), Ebecilio en Rekik toch zat voorbeelden kan noemen van spelers die achterstand hebben opgelopen en uiteindelijk vertraagd in de eredivisie terecht zijn gekomen. Nathan Ake zal spoedig toegevoegd worden aan die lijst, die gozer is al 20 en nog speelt hij niet bij Chelsea, weer een verhuur periode staat voor hem te wachten!

28 juni 2015 om 15:58

Voetbal Schoen,

Dus jij zou een salaris van 100k per week (!) weigeren bij een van de beste clubs ter wereld waar je kan trainen met de beste spelers ter wereld? Dan vraag ik me af waar je in godsnaam voor voetbalt? Je speelt je familie compleet onafhankelijk, kan leren van de besten en zelfs als je niet slaagt (hij is pas 16 hea) kun je nog a la Rekik met 20 jaar basis staan bij een mindere club.

Denk je dat een Bruma of Van Aanholt hoger had gespeeld als ze in de Eredivisie waren gebleven. Lanskampioen en vaste basis in Eindhoven en basisspeler bij een PL-team.
Rekik is even oud als Van Beek en speelt basis bij een top drie land. Daarnaast dicht tegen het Nederlands elftal aan, evenals Van Beek. Het enige verschil is dat Rekik inmiddels al miljoenen op de bank heeft staan.

Zeg nu zelf, afgezien van sentimentele redenen, waarom zou je in godsnaam niet naar het buitenland gaan?

Een Brouwer of Van den Berg had het hier in Nederland ook niet gered als ze het ook niet redden in de lagere Engelse divisies.

28 juni 2015 om 19:35

Voetbal Schoen jij weet helemaal niet wat je zou doen in zo'n situatie dus wees niet zo schijnheilig. Ik wed dat 99% zonder een seconde nadenken dat contract zou ondertekenen. Financieel onafhankelijk op je 18de, wie wil dat nou niet? En ach, dan eindig je bij een "iets mindere" club, nou en? Wel mooi met genoeg geld in je zak om de rest van je leven op je luie hol te zitten. Dat jij nou zo'n hippie bent die geen interesse heeft in geld, betekent niet dat de rest niet rationeel na kan denken. "spreek voor jezelf" zeg je dan, terwijl de feiten uitwijzen dat 99% van de gevallen handelt volgens de redenering van The_citizen. Dus wie spreekt er niet voor zichzelf?

28 juni 2015 om 20:24

@y0y0y

Die 2de alinea daar wil ik wel op reageren, de Vrij speelt nu bij Lazio heel italie is begeistert van die jongen, die is dus net zo oud maar bleef wel.
Dus de kans dat Bruma of van aanholt nuu verder waren geweest is heel heel groot ja, die hadden al 4/5 jaar eredivisie achter hun naam

28 juni 2015 om 14:51

Je hoeft ook niet in de basis terecht te komen van bijvoorbeeld Madrid, spelers redden het veelal alsnog ergens anders. Denk aan bijvoorbeeld Mata, Negredo, Soldado en Morata. Kansen genoeg voor deze jongeren + daarnaast beter weer en een hoger salaris.

28 juni 2015 om 15:29

Deze jongens vergooien jaren door bij dit soort clubs op de bank/tribune te gaan zitten! Kijk naar Bruma bijvoorbeeld, die speelt nu bij Psv, terwijl leeftijdgenoten de Vrij en BMI juist al de volgende stap gemaakt hebben die Bruma ook deze zomer niet gaat maken!

Er zijn meer voorbeelden van spelers die hun carriere een flinke deuk op hebben laten lopen voor een paar ton meer per jaar dan dat je voorbeelden kunt noemen van spelers die nog als talent te boek stonden en succesvol zijn geworden bij de clubs waar ze op jonge leeftijd tekende!

28 juni 2015 om 16:28

Ik ben daar niet mee eens, ik denk zelfs dat het vrij weinig uitmaakt. Iemand als de Vrij is inderdaad verder, maar wie zegt dat Bruma in zich had om beter te zijn?
Naar mijn idee mist het Bruma gewoon aan voetbalintelligentie. Er zijn 100-en jongeren die vroeger te boek stonden als grote talenten maar het ook niet gemaakt hebben. De naam talent zegt het eigenlijk allemaal.

Als ik zo de Nederlandse jeugd van Chelsea pak de afgelopen jaren. Dan speelt Bruma nu bij Psv, van Aanholt bij Sunderland en Ake kunnen we over enkele jaren pas beoordelen. Lijken mij prima ontwikkelingen, tenslotte kan je niet van ieder talent verwachten dat het de nieuwe Messi is.

28 juni 2015 om 20:34

Dus al die jongens die vroeg vertrokken zijn hadden het toch niet gered ?
Dus al die topclubs zitten te slapen en halen steeds de verkeerd ?
Ze hadden devrij moeten halen ipv Bruma ?
Nee prat geen onzin er is niet 1 jongen die de top heeft gehaald van de vroeg vertrokken spelers en dat is absoluut geen toeval!

28 juni 2015 om 20:53

Het is maar net hoe je 'gered' wil omschrijven. Als je er vanuit gaat dat de helft van de Eredivisie talenten bij topclubs horen te spelen, dan hebben ze het inderdaad niet gered. Ga je daar niet vanuit, dan hebben ze het wel degelijk gered met mooie carrières.

Maar goed zoals jij het zegt moet eigenlijk ieder talent vroeg verhuizen. Dan worden het allemaal toekomstige Messi's.

29 juni 2015 om 09:47

@viswoestijn ?

Ik snap je laatste alinea niet, ik zeg volgens mij dat je op je 16de een keus moet maken om naar een club te gaan die bekend staan om het geven van speltijd aan jonge spelers.
Niet Real dus.

29 juni 2015 om 16:26

Messi is ook voortijdig naar het buitenland vertrokken en dat is voor velen de beste voetballer van de wereld.

Ook denk ik dat je niet naar een club hoeft te gaan die bekend staat om het geven van speeltijd. Zoals bij Chelsea krijg je zelfs nog eerder speeltijd doordat je verhuurt word.

28 juni 2015 om 14:54

Vooruit praten is makkelijk. Ik lach me kapot als hij gewoon doorbreekt. Als je goed genoeg bent krijg je gewoon een kans, ook bij Real Madrid. Jongens als Casillas en Raúl is het gelukt, recenter Morata, Jesé en vast hier en daar nog wat anderen. Als Ödegaard goed genoeg is, zal hij uiteindelijk zijn kans krijgen.

28 juni 2015 om 15:32

Je bent als talent nooit zo goed als gearriveerde spelers, daarvoor moet je wedstrijden spelen en ervaring op doen, precies twee dingen die je niet kan doen bij een club als Real Madrid.

Odegaard zal No Way ooit beter dan James, Modric of Isco worden door alleen te trainen, zo werkt het gewoon niet!

Mensen kijk gewoon naar de feiten in plaats van het geld motief maar te blijven noemen en slappe excuses dat zulke jongens met een omweg vanzelf weer in de top terecht komen, want dat is gewoon niet waar en mochten ze het wel redden dan met een hele lange omweg, maar ik kan me geen speler herinneren die als talent (dus zonder noemenswaardige prestaties op het hoogste niveau) zo'n overstap heeft gemaakt en daar succesvol doorbrak of echt de wereld top te hebben gehaald.

28 juni 2015 om 18:37

@voetbal schoen

Je bent wel echt een koning in drogberedenering he?

De spelers met extreem veel talent redden het waar dan ook en spelen zich waar dan ook op lange termijn in de basis. De rest is het onzeker van waar ze ook spelen. Een talent bij Ajax hoeft zich niet beter te ontwikkelen dan een speler bij Real ondanks dat die van Ajax speeltijd krijgt.

En natuurlijk leer je meer van trainen bij Real dan een wedstrijd Ajax tegen Heracles. Besef je wel wat je zegt?

28 juni 2015 om 20:37

Nee van trainen leer je niet meer dan van een wedstrijd.
Dat is pas onzin, waarom breek er nooit iemand door dan ?
Waarom leiden die clubs zelf spelers op om ze vervolgens te verkopen en dan weer terug te halen ? Juist om dat ze dan spelen en wel ontwikkelen

29 juni 2015 om 01:00

Ronaldo is meer dan geslaagd. Hij is ook vroeg vertrokken naar een topclub. Of telt hij niet mee, omdat hij nu een gearriveerde speler is?! Als je talent hebt slaag je overal.

28 juni 2015 om 15:01

Eerst zou ik je gelijk geven, maar toen ik hoorde dat hij 5 miljoen per jaar zou verdienen, snapte ik hem gelijk. Dan ben je al op je 17e binnen voor de rest van je leven! Sommigen zeggen 1 miljoen en zelfs dat zou ik doen!

Daarbij spelers die het de eerste keer niet hebben gered bij Real zijn alsnog goed terechtgekomen. Negredo, Soldado, Mata, Morata, etc.

28 juni 2015 om 15:34

Het geld motief is echt zo dom en zo achterhaalt. Voetballers verdienen zich allemaal scheel! of je nu 1 miljoen verdient als je 17 bent of 5 miljoen, je hebt nog vele jaren voor je waarin je miljoenen kunt verdienen en als je met pensioen gaat dan ga je gewoon een jaartje of twee afbouwen in de zandbak!

Echt, mensen die nog met het geld motief komen zijn echt zo ongelofelijk naief en kortzichtig! Je wil toch een mooie carriere met veel prijzen hebben?

28 juni 2015 om 15:53

Naief is te roepen dat geld niet belangrijk is wanneer het je nooit aangeboden is. De rest van de motieven die je noemt zijn ook drogredenen. Er zijn heel veel voetballers actief op het hoogste niveau die vanuit de Real opleiding komen. Uiteindelijk hangt het van jezelf af.

Vijf miljoen meer is dan echt wel een belangrijk aandeel in je keuze.

28 juni 2015 om 17:48

@voetbal schoen
Jij bent naief en kortzichtig... De beste jongen speelde in Noorwegen, daar zal die echt geen miljoen per jaar verdienen en bij Ajax ook niet. Wie zegt dat hij zou doorbreken bij Ajax?

Nu wil ik de volgende talenten niet vergelijken met Odegaard, maar ook Bodul en Castillion werden een grote toekomst voorspeld. Zoek maar op waar ze nu spelen..

28 juni 2015 om 20:13

Odegaard is een ander verhaal maar op het moment dat Peeters voor Real kiest maakt t toch ook niet uit hoe groot de kans is dat ie het eerste haalt uiteindelijk? Die knul kan nu 3-4 jaar in de jeugdploegen van Real spelen ipv Ajax, werken met de beste jeugdtrainers ter wereld, de beste fysio's ter wereld om hem fit te houden. De opleiding die hij bij Real krijgt is beter dan die bij Ajax, en als ie dan 20 is en al 1 of 2 jaar bij Catilla speelt kan ie toch lekker naar een andere spaanse club gaan, of zelfs terugkomen naar Ajax als ie dat echt wil

Tsja Real is Real...
Dat klopt.
Hoeveel niet Spaanse spelers van Real komen direct voort uit de jeugd?
Dat is bij dit soort clubs gewoon kansloos.
Die wordt straks een paar keer uitgeleend en verdwijnt via clubs als Villareal en Malaga in de vergetelheid.

28 juni 2015 om 15:58

Spelen in de subtop van de best presterende competitie van Europa. Noem het maar de vergetelheid.

28 juni 2015 om 19:24

Ik zei ook via...
elke keer een stapje lager tot ze uitkomen bij een turkse degredatiekandidaat

28 juni 2015 om 18:14

Klopt... Negredo, Carvajal, Morata en Mata zijn in de vergetelheid geraakt.

28 juni 2015 om 19:26

die zijn ook allemaal niet Spaans??

Als Spanjaard maak je nog een kans (veelal via andere clubs), maar buitenlanders worden duur gekocht en zelfs dan ook vaak afgedankt.
Buitenlandse jeugd lijkt helemaal kansloos.

28 juni 2015 om 19:45

Ah zo haha. Er overheen gelezen. Op Cheryshev kom ik niet meer op een goede niet Spaanse jeugdspeler haha.

29 juni 2015 om 10:38

Slimmerd er spelen bij Real bijna geen buitenlandse jeugdspelers.
Kijk eerst naar de feiten en reageer dan aub.!!!!

Als zowel Real als Barcelona zou komen zou ik persoonlijk toch voor Barcelona zijn gegaan... Die hebben toch iets meer het profiel waar de jeugd doorbreekt en een kans maakt. Al is dat vaak ook trainer gerelateerd... Toch wel mooi dat zo'n knaap door een Spaanse hoofdmacht gevolgd wordt. Ajax heeft schijnbaar een misser begaan hem geen contract voor te houden vanaf zijn 16e....

Weer een jeugtalent van PSV dat het goed doet in het buitenland.

Ik voel een van de beste middenvelders van nl aankomen. Als je als 17 jarige bij real meetraint!!. Dan lun je wat hoor

Beetje Google geeft wel een bijzonder beeld trouwens als hij beweerd dat Barcelona ook interesse had...

http://www.psvjeugd.nl/spelers/614

Favoriete Voetballer Internationaal: lionel Messi
Mooie acties en supersnel aan de bal

Favoriete Club Internationaal: barcelona

Dus dan weet je meteen wat voor type het is.
Van psv naar Ajax, van Barca fan naar altijd naar Real madrid fan...

29 juni 2015 om 00:06

Dat is als je goed kijkt ingevuld toen hij een jaar of 11/12 was en dat is weer een tijd geleden.
Jongens worden groter en veranderen, net als jij ooit!

29 juni 2015 om 06:57

Leeftijd: 17 jaar

29 juni 2015 om 10:36

Slimmerd dat is ooit ingevuld toen hij nog speler was van PSV en dat is al weer jaren geleden!!!

29 juni 2015 om 13:36

Thierry73 zoals Joris al aangeeft hij is nu 17 dus hoe kan hij dat op deze leeftijd voor PSV invullen als hij bij Real Madrid zit en daarvoor bij Ajax.

Hoop dat ze droom uitkomt suc6

Ja idd, Real is Real he Minkie. Daar ga je niet slagen als jongeman

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren