Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho: 'Afgelopen seizoen was Hazard beter dan Ronaldo, ja'

Laatste update:
/

Cristiano Ronaldo was afgelopen seizoen goed voor liefst 62 goals, maar kon met Real Madrid alleen de Europese Super Cup en het WK voor clubteams veroveren. José Mourinho is daarom van mening dat Eden Hazard een beter seizoen had dan zijn fameuze landgenoot. De Belgisch international won met Chelsea de Premier League, de Capital One Cup en was in persoonlijk opzicht goed voor negentien doelpunten.

"Afgelopen seizoen was Hazard beter dan Ronaldo, ja", zo verzekert Mourinho in gesprek met diverse Britse media. "Ook al was Ronaldo afgelopen seizoen fantastisch. Hij was fantastisch. Hij maakte een ongelooflijk aantal doelpunten. Ik zeg niet dat hij niet fantastisch was. Ik zeg alleen, en dat is mijn persoonlijke mening, dat elke voetballer ter wereld moet inzien dat het team het allerbelangrijkste is."

"Eden komt eraan, hij heeft een indrukwekkende status opgebouwd. Hij stond vorig jaar in de top tien van beste spelers in Europa. Mijns inziens zou hij in de top drie moeten staan", zo stelt Mourinho. "Ik denk dat Eden de beste speler in ons land is. De beste speler in Engeland. Jullie (de media, red.) hebben Eden ook tot de beste voetballer van Engeland benoemd. En de Premier League is de beste competitie ter wereld en daarom vind ik dat hij tot de allerbeste spelers ter wereld behoort."

Populaire jongen die Ronaldo! #cristiano #realmadrid #instavoetbalzone

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el


Wie had een beter seizoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel simpel, persoonlijk gezien had Ronaldo een veel beter jaar, gezien de teamprestatie Chelsea, waar toevallig Hazard bij zit. Is Diego Costa ook de beste speler ter wereld omdat hij hetzelfde heeft gewonnen als Hazard en ook flink heeft gescoord? Nee toch? Volgens Mourinho's theorie wel. Onzin. Ronaldo had een fenomenaal jaar, Hazard moet simpelweg nog komen.

28 juli 2015 om 07:53

Klopt, maar zoals andere voetbaliconen al zeggen; ik denk niet dat Ronaldo zoveel doelpunten in de BPL meer maakt. Dat is een geheel andere competitie terwijl je in Spanje tegen de badmeesters van Cordoba voetbalt.

28 juli 2015 om 08:18

Daar staat tegenover dat in de Premier league ze vaker lucht staan te dekken. Veel meer ruimte om de actie te maken en minder teams die de bus voor het doel parkeren en het initiatief laten. Hazard zou het in Spanje net zo moeilijk kunnen hebben.

28 juli 2015 om 08:26

Hoezo badmeesters? Net alsof de BPL geen mindere ploegen heeft... Spaanse ploegen domineren de laatste jaren ook de Europese competities en de BPL is alleen zwaar door alle buitenlanders die er spelen. Er zit bij elke ploeg vrijwel echte Engelse voetballers. Lichtelijk denigrerende opmerking van jou en nietszeggend. On topic: Ik ben geen Ronaldo fan, maar deze had ook een uitzonderlijk seizoen weer. Hazard is goed en heeft meer prijzen gewonnen afgelopen jaar. Maar de teksten van Mourinho moet je met korreltje zout nemen, is vaak provocerend bezig om zijn team te beschermen.

28 juli 2015 om 09:36

Hahah, zet Cordoba maar tegen Burnley of Qpr. Geloof mij maar, ze eten die Engelsen op nog voordat de thee gezet is.

28 juli 2015 om 10:53

Dat verklaart natuurlijk dat de topscorers in de PL net over de 20 doelpunten scoren. En in de Spaanse als 1 van de weinige 40/50 uiteraard Messi en Ronaldo zijn uitzonderlijk, maar de verdediging in de PL is niet het lachertje die van de Primera zou dat eerder zijn.

28 juli 2015 om 11:07

Daarom dat er bij een Spaans-Engels duel op Europees vlak altijd een karrevracht aan ballen in het Engelse net belanden ... (zucht).
De competities zijn anders, er wordt anders gevoetbald, maar de Spaanse 'minder' noemen getuigt van weinig voetbalkennis

28 juli 2015 om 11:48

Ronaldo zou met gemak 40 goals maken in de BPL. Scoorde in zijn laatste seizoen bij MUFC 35 goals als ik me niet vergis

28 juli 2015 om 11:59

@shoarmagoed, of je kan stellen dat de beste spelers van de wereld op dit moment in de Primera spelen? De spitsen die eerst in de Primera speelden en nu in Premier League scoren hetzelfde aantal dan ze voorheen deden. Dus dit is geen vergelijking.

28 juli 2015 om 12:41

wat je nu zegt is volslagen onzin. iedereen weet dat de mindere ploegen in de BPL veel beter zijn dan de mindere ploegen in overige competities. ik weet zeker dat er in de championschip teams rondlopen die cordoba makkelijk kunnen verslaan

28 juli 2015 om 12:49

In zn laatste seizoen scoorde hij er rond de 15...

28 juli 2015 om 08:14

Jaap de vos

Je kan Ronaldo zijn doelpunten niet vergelijken met hazard zijn spel. Beide zijn hele andere spelers in mijn ogen. Hazard speelt voor het team en het team speelt voor Ronaldo. Het aanvallend spel begint 9/10 bij hazard de aanval, assists of het voor assist en dat neemt doelpunten weg in vergelijking met Ronaldo.

Terwijl Ronaldo wordt bedient door het hele team. Niet erg omdat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft.

Als je op basis van jouw mening doelpunten het allerbelangrijkst vind aan een voetballer zou je idd voor Ronaldo moeten kiezen dit jaar. Kies je op basis van jouw mening het spel van een speler
En de prijzen die hij heeft gewonnen kies je dit jaar eerder coor hazard san voor Ronaldo.

Overigens staat Messi dan in beide gevallen wel boven hazard

28 juli 2015 om 10:00

Je vergeet wel dat Ronaldo afgelopen seizoen ook gewoon meer assist heeft gegeven dan Hazard.

Waar ik me het meest aan erger is dat iedereen elkaar maar blindelings volgt met het zeggen van; Ronaldo is alleen maar een "doelpuntenmachine". Ronaldo creëerde na James de meeste kansen voor Real afgelopen seizoen. Hazard komt totaal niet in de buurt van Ronaldo.

28 juli 2015 om 11:50

Ronaldo heeft veel betere statistieken dan Hazard in alle opzichten. Ronaldo is minstens 10 klasses beter en hij wint wedstrijden voor je. Als je team dlecht speelt scoort hij er drie en draait het team beter. Hazard is een goeie speler maar ik schat Neymar bijv. Veel hoger in. Voor nu en in de toekomst.

28 juli 2015 om 11:51

Hazard verzaakt ook op internationaal niveau en Neymar niet, die presteert overal!

28 juli 2015 om 16:34

@fenomeno 10

In alle opzichten ? Wat een mop. je maakt jezelf een beetje belachelijk. Hazard heeft na Messi de meeste geslaagde dribbels van de grote Europese competities. Ronaldo komt daar niet eens in de top 20. Hazard heeft 85 kansen gecreëerd uit open spel. Dat zijn er 10 meer dan Messi en 23 meer dan Ronaldo. Hazard heeft ook 155 geslaagde take-ons, Messi 151 en Ronaldo maar 49.

Bron: http://www.soccerladuma.co.za/news/articles/catego...
Dus ik vraag mij af waar jij die statistieken vind waar Ronaldo op elk vlak beter is.

28 juli 2015 om 18:03

Haha mooie reactie. Geniet er altijd van wanneer iemand met statestieken komt en hier ook nog een bron voor heeft. Dan zijn ze opeens allemaal stil.

29 juli 2015 om 19:38

Waar heb ik gezegd dat Ronaldo alleen maar een doelpuntenmachine is? Het voor werk van de aanval begint bij Chelsea met hazard, heeft een hele andere rol en bovendien maakt het niets uit hoeveel doelpunten je maakt als je maar kampioen wordt en dat is Ronaldo niet dit jaar

Hij mag dat vinden maar feitelijk is het gewoon onjuist. Kijk de statistieken even terug zou ik zeggen.

28 juli 2015 om 07:56

Gelukkig wordt de beste niet altijd door statestieken gekozen. Ene Zidane had ook niet de meest wonderbaarlijke statestieken maar wordt toch door velen gezien als de beste van zijn generatie en zijn aanwezigheid alleen was zo belangrijk zowel voor zijn land als club, ook niet de minste club...

28 juli 2015 om 09:05

@google. Statistieken niet statestieken.

Daarnaast gaat de vergelijking hier over Ronaldo en Hazard. Allebei vleugelaanvallers die op links spelen dus die vergelijking betreft de statistieken slaat wel degelijk ergens op.

Gelukkig bestaat het 'kiezen' juist wel uit statistieken en niet alleen op wie het populairste is. Ronaldo heeft afgelopen jaar de balon do'or gewonnen en Hazard niet, dat is gekozen op basis van statistieken EN op de mening van mensen die er echt verstand van hebben.

Mourinho kan nog 100x keer zeggen dat Hazard beter was maar alles wat niet Chelsea gekleurd is zal van mening zijn dat Ronaldo beter is.

28 juli 2015 om 09:58

@panerai, stoer mensen verbeteren. Je weet toch wat degene bedoeld. Kinderachtig..

on topic: je kan geen een speler met elkaar vergelijken. Het heeft met zoveel dingen te maken:
- naar welke statistieken je kijkt
- het team
- niveau competitie.
Maar vooral voorkeur naar type speler, dus je eigen mening.

Mijn voorkeur gaat dan ook eerder uit naar Modric (geen Real Madrid fan)
Alleen heeft Modric het afgelopen seizoen veel last gehad van blessures.

28 juli 2015 om 10:38

Bianconero.

Panerai schrijf je met een hoofdletter.

Daarnaast snap ik je punt betreft het vergelijken. Echter zijn Hazard en Ronaldo nagenoeg identieke spelers qua speelstijl. Het enige verschil is dat ze bij een ander team spelen in een andere competitie.

Ronaldo heeft afgelopen seizoen individueel records gebroken en de ballon do'or gewonnen.

Heel deze discussie is naar mijn mening zinloos want Ronaldo is gewoon beter dan Hazard en dat kan gewoon feitelijk onderbouwd worden.

Dat jij daar persoonlijk anders over denkt mag helemaal echter is dat jou mening en niet het gros van de voetbalwereld. Ik denk dat de gemiddelde mening van de voetbal liefhebber aannemelijker is wat jij vind of een ander individu.

9 van de 10 mensen zullen zeggen dat Ronaldo beter is dan Hazard omdat dat waar is. Mourinho zegt dit alleen maar om veren in de reet van Hazard te steken en hij weet zelf beter.

28 juli 2015 om 11:38

@panerai,

Zo kunnen we bezig blijven.
Mijn gebruikersnaam is: Bianconeroo haha

Ja je zegt het eigenlijk zelf al, ze spelen in een ander team en in een andere competitie. Niet vergelijkbaar.
Tevens zit er een groot verschil in leeftijd.

Deze discussie is inderdaad zinloos. Maar dan moet je er niet natuurlijk niet weer over beginnen dat Ronaldo beter is.

9 van de 10 mensen zijn natuurlijk niet alle mensen!

28 juli 2015 om 12:50

Panerai. Zidane heeft ook vaak hangend op Links gespeeld. Meer op de Hazard manier eigenlijk. Volgens jouw redenatie kunnen we die dus één op één vergelijken met Ronaldo?

28 juli 2015 om 08:02

De statistieken zeggen dat Chelsea kampioen is geworden en real niet.
Overigens als je naar statistieken over hoe vaak iemand zijn man voorbij komt staat hazard op een grote hoogte samen met Messi en Robben. Ronaldo is te gespierd om nog flegmatiek te kunnen zijn. Zijn dribbel vanuit stilstand is niet bijzonder.

28 juli 2015 om 08:08

Maar zet Chelsea in de Spaanse competitie en dan was Chelsea ook geen kampioen geworden dus een beetje een vreemde vergelijking

28 juli 2015 om 08:31

Het was eerder een argument over hoe nietszeggend statistieken kunnen zijn. Wellicht niet helemaal duidelijk geworden

28 juli 2015 om 08:46

Flegmatiek? Bedoel je niet flexibel? :P

28 juli 2015 om 08:48

Waar baseer je dat op? Misschien wint Chelsea niet gemakkelijk van Real, Atletico en Barca maar er zijn nog 16 andere teams waar ook punten tegen te behalen zijn.

28 juli 2015 om 08:49

Daar heb je niet helemaal gelijk in feye88. Statistieken zijn een graadmeter van hoe een speler functioneert. Bijv. een spits wordt beoordeeld op z'n doelpunten, een keeper op clean sheets. Bij veel banen in de maatschappij wordt je ook afgerekend op prestaties. Je moet natuurlijk wel de belangrijkste statistieken van een voetballer erbij pakken... ik bedoel, je kan als buitenspeler je man 100x voorbijkomen, dan ziet het er spectaculair uit, maar komt daar 1 assist uit is dat te weinig. In de voetballerij gaat het om statistieken. On topic: Al kijkt Mourinho, en dat doet hij vaker, door een roze bril en is hij provocerend bezig om zijn team te beschermen. Heb ook niet het idee dat het kampioenschap op naam van Hazard hoort te staan. Het is fantastische speler, begrijp me niet verkeerd, maar niet dat ze het zonder Hazard ook niet hadden gered.

28 juli 2015 om 09:16

Nee. Ik bedoel dat alles bij ronaldo zó getraind is dat niets meer achteloos en nonchalant kan. Daardoor worden zijn bewegingen voorspelbaar.

28 juli 2015 om 09:19

@anlista
Natuurlijk zeggen statstieken veel, maar ze kunnen ook misleiden. Ronaldo moet in ieder team worden opgesteld omdat hij garant staat voor heel veel doelpunten en ook redelijk was assists. Maar als je kijkt naar zijn betrokkenheid in het veldspel, vind ik hem vaak niet heel bijzonder spelen. Zijn looplijnen en traptechniek zijn buitenaards, maar hij is aan de bal niet heel handig. Als hij vanuit stilstand moet voetballen, is hij op zn zwakst. Als je dat leert, kun je hem neutraliseren in het veldspel. Maar voor de goal is hij onhoudbaar.

Hazard brengt meer voetbal in een ploeg. Hij heeft al veel doelpunten en veel assists, maar draagt ook bij aan de prestaties van andere spelers.

28 juli 2015 om 10:03

@feye88
Wat heeft flegmatiek nou weer met een man vanuit stilstand voorbij komen te maken? Slaat helemaal nergens op.

Daarnaast is dit gewoon een standaardtruc van Mou om zijn eigen spelers op te hemelen en vertrouwen te geven dat is niets nieuws.

Als hij serieus denkt dat hazard beter was dan Ronaldo zou ik dat op z'n minst opmerkelijk vinden. Hazard is een goede speler maar nog een flink stuk verwijderd van Ronaldo. Alleen al om al de goals die Ronaldo maakt al wordt Ronaldo ook meer gezocht voor de eindpass dan hazard.

Tja ik weet het nog niet met Hazard.
Geniale speler maar hij mist die iets om echt uniek te zijn en tot de legendarische spelers te horen.
Het is gewoon een creatieve buitenspeler in een team met weinig creativiteit door de hoge eisen van Mourinho op teamwork.
Ik schat Hazard in de categorie van James, Vidal, Rooney etc. Net geen categorie Messi Ronaldo die gewoon de wereld domineren.

28 juli 2015 om 08:14

Er is veel verschil tussen messi, ronaldo en dan hazard vind ik. Maar de spelers die jij opnoemt vind ik toch stuk voor stuk een pak slechter als hazard.(james vidal rooney).

28 juli 2015 om 10:42

James een pak slechter dan Hazard? Gebaseerd op wat?

28 juli 2015 om 11:33

Gebasseerd op het :
- Belangrijker voor de club
- betere statistieke in een zwaardere competitie
- persoonlijke mening

en op het feit dat veel echte voetbal analisten praten over dat hazard in de top 5 beste spelers zit en dat er nooit zoiets over james wordt gezegd.

28 juli 2015 om 11:34

Waarschijnlijk gebaseerd op het feit dat hij in tegenstelling tot jou geen Real Madrid fan is?
Hazard is echt een aantal stappen verder dan James. Hazard behoort wel tot de top 10, James valt misschien net buiten de top 20.

Ronaldo heeft betere statistieken qua doelpunten,is dus in dat opzicht betere individueel. Hazard speelt meer in het team verband, is dus in dat opzicht beter.

28 juli 2015 om 09:54

Al die doelpunten. Daar zal zijn team ook wel blij mee zijn denk ik zo. Ik vind Ronaldo juist een team speler. Altijd inzet, altijd fit, altijd excelleren, denk dat het hele team daar beter van wordt. Alleen bij Portugal is het echt een draak. (ben sowieso geen fan). Ronaldo heeft natuurlijk een veel beter seizoen gedraaid, daar kan geen discussie over zijn.

28 juli 2015 om 11:36

Zijn team zou blijer zijn als ze prijzen zouden winnen. Als ze niet de druk zouden voelen om elke bal bij de beste man in te leveren omdat hij anders boos op ze wordt.
Ja, Ronaldo is beter dan Hazard. Maar doelpunten als enige meetmethode is overschat.

Hazard is een betere dribbelaar dan Ronaldo,
maar Ronaldo zal over heel zijn carriere betere adelbrieven kunnen voorleggen.
Ronaldo is prototype van complete voetballer

28 juli 2015 om 08:07

Mooi woord, "adelbrieven". Maar ik snap nooit zo dat men Ronaldo zo compleet vind. Daarvoor mist hij veel te veel te teamgeest. Zelfs Mourinho kaart dat hier aan.

Op persoonlijk niveau is hij tamelijk compleet. Voor een team is hij een handicap in mijn ogen.

28 juli 2015 om 11:39

Prachtig woord inderdaad, ik moest het opzoeken omdat ik er niet bekend mee was .
Overigens is Ronaldo geen complete voetballer, maar een complete doelpuntenmaker. Hij kan het spel namelijk niet (meer?) maken en is alleen het eindstation. Dat hij zijn doelpunten met links, rechts of met het hoofd kan maken, maakt hem wel compleet in opties, maar niet als gehele voetballer.

Ronaldo is voorlopig nog een stuk beter. Hij scoort veel vaker en deed dat ook al toen hij nog in Engeland speelde, heeft meer snelheid, meer kracht, een minstens zo goede techniek, kopt beter en presteert ook nog eens in het shirt van zijn nationale team. Messi en Ronaldo steken er op dit moment nog altijd bovenuit.

Capital one cup is een te verwaarlozen prijs. De Europese supercup en de wereldbeker voor clubteams spreken ook niet echt tot de verbeelding, maar 20 goals om 62 (uit m'n hoofd) is wel een belachelijk groot verschil. Volgens de beredenatie van José zouden alle spelers van Chelsea dus beter zijn geweest dan Ronaldo..

Hij zou beter Charly Musonda eens een kans geven.
Die is intriniek nog een klasse beter dan Eden.

28 juli 2015 om 08:33

Denk dat ze ongeveer op het zelfde niveau zitten qua potentie, wat een topper in wording is die Musonda zeg!

Van Hazard kwam veel meer dreiging uit vanuit het middenveld. Ronaldo wordt wss beter bewaakt maar toch zie ik hem minder twee spelers voorbij komen. Puur voor de goal is Ronaldo weer beter. Veel van zijn goals zijn trouwens wel een penalty of intikker. Moet je ook maar kunnen, maar toch.

Mijn toekomstige top 3 in willekeurige volgorde. Neymar Hazard en Pogba. Dus ergens begrijp ik mourinho wel. Maar Hazard zal meer moeten scoren.

Helemaal niet.. Wel lekker makkelijk om zoiets te roepen zonder enige vorm van onderbouwing en dan erachteraan zeggen: "het is mijn persoonlijke mening".
Natuurlijk is Hazard een goede voetballer, maar niet beter dan Ronaldo afgelopen seizoen. Als je meer dan 60 goals in 1 seizoen scoort dan mag je wel spreken van een wereldseizoen, ongeacht de prijzen die je met je team hebt gewonnen.

Mourihno praat onzin. Ik weet ook niet of Hazard dit zo prettig vindt. Hazard is goed, heel goed maar om te zeggen dat hij beter is dan Ronaldo gaat te ver. Maar door dit soort uitspraken over Hazard, die Mourihno aan de lopende band doet, wordt de druk op Hazard erg groot.

28 juli 2015 om 11:10

Het is geen onzin maar Mind Games. Veren in de reet. Hij meent niet echt wat hij zegt.
Feite is wel dat Hazard nog beter kan worden. Constanter. Dat weet Mourinho ook en vandaar dat hij veren in zijn reet stopt.

de PL is misschien de leukste competitie ter wereld, maar dat het niet de beste is was afgelopen jaar weer goed te zien in Europa.

Maar goed...kunt er uren over discussiëren, hazard is een topper. En of ie nou 3e of 15e staat zal mij een zorg zijn

Op hetzelfde platform; de CL was Hazard nergens te bekennen in tegen stelling tot CR7

Mourinho is gewoon een huichelaar en praat de grote onzin. Hazard mag de veters van C.ronaldo niet eens strikken messi en c.ronaldo staan ver boven hem neymar is ook beter. Mourinho is niet meer serieus te nemen dit zegt hij alleen dat hij ruzie heeft met c.ronaldo. PL is misschien de leukste competitie ter wereld, maar dat het niet de beste is was afgelopen jaar weer goed te zien in Europa. Deze jongen zal nooit zo goed worden mourinho kapt met je domme uitspraken niemand neemt je serieus je wordt kapot uitgelachen

In your dreams Mourinho

Tja, ik vind Eden zijn veldspel veel beter dan Ronaldo op dit moment. Voor mij is dat eigenlijk belangrijker dan het eindstation zijn, maar Ronaldo is gewoon effectiever. Toch hoop ik dat Ronaldo een beetje als vroeger gaat spelen.

Mourinho zegt altijd dat zijn spelers de beste zijn. Altijd veren in de reet van zijn spelers aan het steken.
Hij zei eens dat Ibrahimovic de beste voetballer van de wereld was. Een jaar later verkochten ze hem aan Barcelona in ruil voor Eto'o en toen wonnen ze de treble.
Wat Mourinho zegt en wat hij denkt is lang niet altijd hetzelfde.

28 juli 2015 om 12:32

Ja en wie is niet zo?
Welke coach is niet zo?

Ancelotti? een jaar voordat hij naar Real vertrok zei hij voor de wedstrijd PSG vs Barca, dat Messi de beste ooit is. Een jaar later zegt hij dat het Ronaldo is.

Wil je nog meer voorbeelden?

Ik vind dat hazard en Ronaldo juist vergeleken kunnen worden als er de vraag komt wie is beter Messi of Ronaldo dan is het antwoord dat kunnen we niet weten spelen op verschillende positie's maar hazard en Ronaldo speelde vorig seizoen op jet linkervlak dus je kan wel vergelijken

Voetballend vond ik Hazard ook beter dan Ronaldo, maar als je naar de statistieken kijkt heeft Ronaldo het natuurlijk veel beter gedaan. Hazard moet nog even wat doelgerichter worden om echt op dat niveau te komen, maar Hazard creëert ook heel veel dat zie ik Ronaldo minder doen.

Bulshit,toen due realmadrid coachte was Ronaldoor de beste en hij had toen minder gescoord dan nu.daarom is mourinhi niet serieus te nemen.2 punt is:ronaldo is topscorer ,net als messi, zoals elke jaar in de championsleague de beste competitie van Europa dus speelde hij tegen de beste clubs dus ook tegen de Engelsen die de laatste jaren de mindere waren.conclusie: hazard die ook een fantastische voetballer is is niet beter dan ronaldo.

die oneindige negativiteit over Ronaldo... hazard moet nog 3 klasse beter worden om ronaldo zijn schoenen te mogen strikken. 19 goals had ronaldo er in zijn eerst 6 wedstrijden LOL. Ronaldo is anders gaan spelen als vroeger, uiteindelijk gaat het om meer doelpunten scoren dan je tegenstander, en Ronaldo scoort nou eenmaal erg graag, voor het team en voor zichzelf, maar dat heeft elke goede voetballer, alleen uit deze fenomeen het meer!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren