Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Messi, Ronaldo of Neymar? Dan kies ik nog steeds voor Hazard’

Laatste update:

Eden Hazard speelt de sterren van de hemel bij Chelsea en de vleugelspeler wordt momenteel bestempeld als een van de beste spelers van de Premier League. Marc Wilmots is dolgelukkig dat Hazard de Belgische nationaliteit heeft: de bondscoach zou de aanvaller voor geen goud willen ruilen met een andere speler.

/

“Eden heeft in de Belgische ploeg een team gevonden dat zijn dromen waar kan maken”, laat de keuzeheer optekenen in L’Équipe. “Zelfs in een sterk team springt Eden er bovenuit, want hij heeft iets extra’s. Qua techniek is hij fenomenaal. Hij staat op het podium van mijn Ballon d’Or, hij heeft me volledig overtuigd van zijn talent.”

“Als je me vraagt of ik Lionel Messi, Cristiano Ronaldo of Neymar wil, dan kies ik nog voor Hazard”, gaat Wilmots verder. “Bij Chelsea is Eden degene waar het om draait. Messi en Ronaldo nemen hun clubs al vijf jaar bij de hand en Eden gaat hetzelfde doen. In de wedstrijd tegen Manchester City speelde hij met de tegenstanders. Hij is ook nog eens erg jong; hij heeft alles om de top te bereiken. Zijn kleine minpunten, die José Mourinho en ik hebben opgemerkt, zien we tegenwoordig nauwelijks meer. Zijn nonchalance is weg en in defensief opzicht staat hij ook zijn mannetje.”

Eden Hazard of Cristiano Ronaldo, Lionel Messi of Neymar?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
13 februari 2014 om 15:22

Binnen een paar jaar is Hazard misschien inderdaad de beste ter wereld, nu nog niet. Of dat Messi of Ronaldo is, daar ga ik niet over. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur.

13 februari 2014 om 16:17

“als je me vraagt of ik Lionel Messi, Cristiano Ronaldo of Neymar wil, dan kies ik nog voor Hazard”

Tis maar hoe je het interpreteert. Dit valt gewoon te interpreten als dat Wilmots zelf liever Hazard heeft dan Messi of Ronaldo, en een logische conclusie daarvan is dat hij Hazard ook beter vindt. Wanneer ik zeg dat ik liever Speler A dan Speler B heb, komt dat aardig in de buurt van ' ik vind speler A beter dan speler B'.

Nogmaals, kwestie van interpretatie, al ben ik geneigd te zeggen dat Wilmots inderdaad zegt Hazard beter te vinden.

13 februari 2014 om 16:22

Als je Wilmots vraagt wie is de beste speler... zal hij wel in zijn gedachte denken
Messi of Ronaldo.. simpel..

Dit is niet echt voor interpretatie vatbaar.. tenzij je Wilmots niet kent...

Maar begrijp je wel...

13 februari 2014 om 16:29

ik snap de heisa hier echt niet goed.

Wat denken sommigen nu, dat hij gaat zeggen dat hij zijn beste speler liever omruilt voor een ander?

Net alsof Van Gaal zou zeggen dat hj liever Hazard zou hebben dan Robben... nou, mooie motivatie dan.

13 februari 2014 om 16:51

@asr80
Over één kam scheren gesproken. Buiten dat is het totaal niet relevant voor deze discussie.

Persoonlijk zou ik liever gaan voor Messi of Cr7. Maar Neymar... Misschien over een paar jaar.

13 februari 2014 om 17:01

@asr80 ,

en dat zegt iemand wat uit een land komt waar ze , tada Nederlands spreken.
Verder wil ik niet lullig doen maar als er een volk is wat zich kwa taal kan aanpassen aan de rest van de wereld dan zijn het wel Nederlanders.

13 februari 2014 om 18:03

We leren veel, maar de uitspraak is verschrikkelijk!

13 februari 2014 om 21:41

We leren veel, maar of we t onthouden..

13 februari 2014 om 15:24

ja wat verwacht je dat de bondscoach van belgie zegt? hazard? leuke speler hoor, maar ik wou dat messi een belg was?

elke coach doet zulke uitspraken, en ongelooflijk dat mensen daarover vallen

13 februari 2014 om 15:29

Als jij denkt dat elke coach zulke uitspraken doet dan hebben wij toch een heel ander beeld over coaches. Elke coach is wel positief over zijn spelers, maar Wilmots slaat door. Behoorlijk door ook nog.

13 februari 2014 om 16:08

Een tijd geleden heeft Wilmots zich anders nog licht negatief uitgelaten over Lukaku. Dat was ook na een gesprek met Mourinho trouwens.

Dus misschien moet Wilmots gewoon wat minder naar Mourinho luisteren, of wat minder interviews geven.

13 februari 2014 om 16:24

Wilmots geeft amper intervieuws..

En daarbij als iemand nuchter is, en realistisch zal het Wilmots zijn...

Maar niet iedereen kent hem.. zoals iedereen heeft iedereen een mening over iemand.. al dan niet juist of onjuist...

13 februari 2014 om 16:32

Keizerstad1994

"als jij denkt dat elke coach zulke uitspraken doet dan hebben wij toch een heel ander beeld over coaches"

ik zou zeggen, surf even naar de fifa site en zoek daar de uitgebrachte stemmen van de ballon dor verkiezing

13 februari 2014 om 15:30

Niemand in de wereld zou Hazard kiezen boven Ronaldo en Messi. Ik vind dat Neymar trouwens niet in dat rijtje hoort, wat heeft hij nou weer bewezen man.

13 februari 2014 om 16:26

Neymar heeft alles gewonnen in Brazilie
Neymar heeft Brazilie de conf cup bezorgt
Neymar heeft El Clasico beslist

voor mij zijn dat de allerbesten

Messi,ronaldo,ibrahimovic

Iniesta,busquets,silva,

daarna komen

Hazard,ribery,neymar enz..

13 februari 2014 om 16:30

Wel raar he dat verdedigers niet bij de allerbeste horen en alleen maar aanvallers?

13 februari 2014 om 17:10

Gevalletje straatvoetbal regel geldt nog steeds bij: de beste spelers worden aanvallers, de minder goed verdedigers en de dikke staat in de doel

13 februari 2014 om 17:33

Inderdaad, ben het echt helemaal met je eens! Leuk hoor dat Neymar veel heeft gewonnen in Brazilie, maar de verdedigers daar zijn van een matige niveau als je die met Europa vergelijkt. Voor de rest maak je jezelf al helemaal belachelijk als je Neymar boven spelers als Schweinsteiger, Götze, Reus, Robben, v persie, Lewandowski, Mata, Rooney, Özil, Gundögan, Modric, en Kroos plaatst die zich al veel vaker hebben bewezen in de top in. Ik hoor steeds dat Neymar El Clasico heeft beslist, op basis van een van richting veranderd intikkertje? Kom op zeg, dan kan je eerder zeggen dat Alexis Sanchez El Clasico heeft beslist dan Neymar.

13 februari 2014 om 16:02

Hij zegt niets verkeerd... Hij ziet in Hazard een topspeler in wording en is blij met zijn vooruitgang..

In Engeland zijn ze lyrisch over hem, en niet alleen daar....

Wilmots gaat met Hazard naar het WK en rekent daar op hem... Natuurlijk weet hij dat Messi of Ronaldo beter zijn... maar Hazard is en blijft geniaal... en speler die je zelden gaat zien op een veld

Mee eens dat zijn nonchalance stukken minder is. Hazard is nu een topper en zal alleen maar beter worden schat ik.

Ha, als die mogelijk er was om ronaldo of messi in te ruilen voor Hazard was het super vlot gegaan hoor.

13 februari 2014 om 15:28

Wou net zeggen, als Wilmots dat zou kunnen zou hij zich de volgende dag helemaal lam zuipen van blijdschap.

Nee, laat Hazard eerst maar eens Chelsea een kampioenschop of Champions League bezorgen zoals Robben dat deed bij Bayern, beslissend zijn voor een kampioenschap zoals Messi deed bij Barca(i know, die deed nog veel meer goeds) of België een ronde verder helpen op een eindtoernooi zoals Ronaldo deed bij Portugal. Dit soort prestaties moet hij nog leveren. Dan kunnen we over dit soort dingen discussiëren, al is Hazard wel veel dominanter en beslissender geworden. Nu nog die laatste stap zetten

( Voorbeelden zijn overigens redelijk willekeurig gekozen, kan er zo nog een geven, Braziliaanse Ronaldo bij het WK 2002 bijv.)

13 februari 2014 om 15:50

Ach gut, heb ik iets gezegd over iemand van je cluppie wat je niet aanstaat? Kom met onderbouwde tegenargumenten ipv dit soort nietszeggende zooi.

Daarbij kan je iemand wel makkelijk een naprater noemen, maar wanneer iets overduidelijk is en een analist op tv zegt datgene wat overduidelijk is, ben je dan een naprater als je dat ook vind? Ik acht mezelf prima in staat om mijn eigen mening onafhankelijk te vormen, en ik zie dat Hazard nog amper dergelijke prestaties heeft geleverd.

13 februari 2014 om 16:24

' maar wat van der gijp heeft gezegd hoef jij niet ook nog eens te zeggen je kan toch wel zelf iets bedenken '

Wat een ongelooflijk simpele en domme redenatie zeg. Dus omdat iets al een keer gezegd is ergens(op de tv een paar maanden geleden) hoeven we het niet te herhalen en ben je een naprater? Dus als jij iets herhaalt wat iemand anders heeft gezegd ben je ook een naprater? Als ik jou geweldige redenatie volg is dus iedereen die zegt dat Messi een geweldige speler is omdat die bijv. meer techniek dan de gemiddelde speler een naprater? Want zulke dingen suggereer je.

Daarbij, dingen die algemeen bekend zijn of door velen als waar aangenomen worden zullen wat vaker herhaald worden. Iemand die zegt dat Robben's kracht is om naar binnen te trekken en te schieten? Naprater! Iemand die zegt dat Cillessen rustiger is dan Vermeer? Naprater!

' ik ben het wel eens hoor dat hazard eerst iets groots moet doen om vergeleken te kunnen met messi en ronaldo'

Naprater!

13 februari 2014 om 16:29

Hazard mag idd nog iets winnen, maar je kan niet ontkennen dat hij nu prachtig bezig is en wel degelijk beslissend is bij Chelsea. De stap heeft hij dit seizoen gezet... Maar dat je nu Arjen Robben tss het rijtje gaat zetten van Ronaldo en Messi is om je ziek te lachen.. Hij haalt de enkels nog niet van die 2 grote mijnheren. Op dit moment is Hazard zelfs beter dan Robben. Op dit moment!

13 februari 2014 om 16:38

' Maar dat je nu Arjen Robben tss het rijtje gaat zetten van Ronaldo en Messi is om je ziek te lachen.. Hij haalt de enkels nog niet van die 2 grote mijnheren. '

Sommige mensen lijken systematisch problemen te hebben met(begrijpend) lezen. Nergens staat dat Robben gelijkwaardig is aan die 2. Het is slechts een voorbeeld. Robben heeft namelijk een kampioenschap en een Champions League voor zijn club gewonnen en Nederland naar de finale op het WK geschoten(gekopt). Hele grote prestaties, net zoals Ronaldo en Messi zulke prestaties geleverd hebben. Met wat zoekwerk(nee, ga ik niet doen) kom je nog tig van zulke voorbeelden tegen. Dat soort prestaties, de absolute topprestaties, bepalend zijn op het aller, allerhoogste niveau(wat voor mij de WK en de Champions League met afstand zijn) moet Hazard nog leveren. Is opzich niet erg, hij is ook nog jong, maar het is persoonlijk voor mij nog geen reden om deze vergelijkingen te maken.

Dus nogmaals, slechts voorbeelden. Niks te maken met het niveau van spelers.

14 februari 2014 om 08:10

Je geeft Robben als voorbeeld. Het gaat hier over Ronaldo,messi en Neymar... Robben hoort niet in dat rijtje, dus dan hoef je hem niet te vermelden...

14 februari 2014 om 12:22

Grappig, dus de speler die de goal maakt is dan ineens de man die een ploeg naar de volgende ronde schiet. Zo kan ik je 100 voorbeelden geven van spelers die wel een goaltje gemaakt hebben, maar voor de rest niet zoveel voorstellen ...

Hazard word erg overschat hij is een goeie jonge speler maar ik denk dat er op dit moment geen spelers beter zal worden dan Messi en Ronaldo. Hij geeft hem wel vertrouwen maar wat hij hier zegt slaat nergens op.

13 februari 2014 om 19:13

Wilmots beweerd ook niet dat hij Hazard beter vindt dan Messi of Ronaldo...

En overschat? ik denk dat je bijna alleen op de aardbol bent met deze mening...

13 februari 2014 om 22:04

Ik zei er nog bij dat het een goeie speler is en er word te veel van hem verwacht maar je weet het maar nooit met de talenten van nu.

13 februari 2014 om 22:40

je zei erg overschat..... niet?

Dan neem ik aan dat je niet weet wat je bedoelt.. behalve dat je hem niet zo goed vindt zoals hij daadwerkelijk is....

en talent.. mja... die fase verdwijnt nu stilletjes aan...

Hij speelt op dit moment gewoon heel erg sterk. Puntje bij hem vind ik dat hij eerst eens een kwartfinale(of beter) Champions League of WK moet beslissen of Chelsea aan de titel moet helpen voordat we dit soort uitspraken gaan doen. Die Wilmots is ook niet helemaal lekker. Mafkees.

Chauvinisme ten top.

Hazard is een topspeler maar als ik mocht kiezen dan wist ik het wel

13 februari 2014 om 19:25

Nee hoor. Ik schat jullie ook hoger in. Jullie hebben ervaring op het hoogste niveau en het middenveld en aanval krijgen stilaan vorm. Enkel jullie verdediging is een achilleshiel.

14 februari 2014 om 02:50

Ben het volledig met jou eens. België heeft wel een kern dat kan verrassen maar logisch zou zijn dat we in de 1/8ste finale stranden. Geen schande overigens.

Hahahha niet zoveel drinken Wilmots . Hazard is goed, maar zal nooit kunnen tippen aan Messi die heeft niet ''iets" extra's maar heel veel extra's. Hazard zal eerder van het niveau worden van de huidige Ribery, maar ik zie geen goudenbal winnaar in hem.

13 februari 2014 om 19:26

Maar dan staat hij wel op het podium

Hazard is echt niet beter dan Bakkali.

13 februari 2014 om 15:53

Bakkali is toch die Belgische supertalent die nu in de Jupiler
League speelt tegen Veendam en Emmen?

13 februari 2014 om 15:57

Zeg Zakaria, dit is wel heel flauw hoor... Om zo onder een valse naam in te loggen en dat over je landgenoot te zeggen...

13 februari 2014 om 16:05

Heb je het tegen mij?

13 februari 2014 om 16:06

Nee, tegen Wumbonl, anders zou ik wel op jouw reactie hebben gereageerd hè...

Overdrijven is ook een vak, maar hazard is natuurlyk een topspeler

Ik vindt dat Hazard het echt goed, doet maar Ronald en Messi zijn toch echt wel van een ander niveau. Ik snap ook niet dat hij Neymar in een rijtje zet met Ronaldo en Messi.

Dus eerst was het messi daarna ronaldo daarna suarez en nu hazard?

Ja maar, ik zou de vraag eens willen volledig zien, gaat het hier om in een club of bij de nationale ploeg?
Bij een club, zeker hazard, dan zit je nog voor 10 jaar goed,...

13 februari 2014 om 15:41

Ik ben real fan, maar ik begrijp zijn keuze. Hazard is voetballend en qua dribbels sterker dan Ronaldo. Spectaculairder dan messi (vindt ik zelf prettiger om naar te kijken). Daarintegen scoort hij nog lang niet zo veel als die andere twee. Hij gaat het podium makkelijk halen, wat een potentie.

13 februari 2014 om 16:32

Potentie? xD Hazard is inmiddels 23..en heeft tot nu niks noemenswaardig gepresteerd.
Messi was op zijn leeftijd al de beste ter wereld en had al 2 CL finales achter de rug, waarin hij in beide gescoord had.

13 februari 2014 om 16:41

Niks noemenswaardigs? Man man... Alsof het allemaal niks is, in zijn eentje een club als Lille kampioen gemaakt, 2 keer jonge speler van het jaar, 2 keer speler van het jaar, in zijn eerste jaar premier league meteen in het team van het jaar...

14 februari 2014 om 14:21

Inderdaad, en hij loodste zijn land naar de titel op de OS. Naast een handvol kampioenschappen en god mag weten meer. Hazard speelt op zijn 23ste voor het eerst 5 wedstrijden leuk in de Pl.

Flauw wordt je ervan, dat slappe geklets.

Is natuurlijk gewoon Wilmots die zijn vertrouwen uitspreekt in Hazard en doet dat op een overdreven wijze. Hij weet zelf natuurlijk ook wel dat Hazard nog niet zo ver staat als Ronaldo of Messi, hij is ook niet dom.

Misschien als je de leeftijd van de spelers meeneemt, dan kan de voorkeur uitgaan naar Hazard. Voetballend doet hij nog wel onder voor Ronaldo en Messi, maar hij doet het nu wel erg goed. Hij heeft de potentie om jarenlang de sterspeler van de Belgen te zijn. Hij is in mijn ogen beter dan Neymar.

Dit jaar wint ballon d or Ibrahimovic hij verdient die gewoon

blijf me irriteren dat iedereen neymar in dit rijtje zet. Messi en Ronaldo hebben ongekende kwaliteiten. Terwijl neymar zich voor mij nogsteeds moet bewijzen om in de top 3 te komen.

on: ik blijf genieten van deze man. Al sinds zijn tijd bij Lille

Ik zou toch Messi verkiezen in mijn team boven Hazard. Zijn nonchalance is weg en zijn defensieve arbeid ligt tegenwoordig zo hoog dat ik hem niet meer herken. Hij lijkt meer op z'n broer. Daarin heeft Mourinho een enorme verdienste, Wilmots niet.

Wat een haat naar Elkaar

Ronaldo is voor mij de beste en daarna Hazard.

Messi is goed maar ik durf te wedden dat Hazard Ronaldo 2 kan worden op dit moment zijn er echt veel goede buitenspelers en dat zijn Ronaldo Hazard Messi en Neymar Robben Ribery Draxler Reus er zijn echt veel talenten

en er komt nog aan

Florenzi As Roma

Ik vind Florenzi ook een heel goede aanvaller Dribbelt zijn tegenstander af en toe zoek en heeft gewoon een goed schot.

Er komen ongetwijfeld nog meer van dit soort jongens aan! alleen ik weet de namen daar niet van

Voor zo'n ruil had wilmots hem op zijn rug en op een step naar het desbetreffende land gebracht. Aparte coach, logisch.dat ie voor een Belg kiest. Maar beantwoord gewoon de vraag en wees een nuchtere coach

13 februari 2014 om 16:30

een nuchtere coach kiest voor hazard, want Hazard kan je nog 3 wk's meenemen. Messi en Ronaldo zijn aan hun top en zullen vanaf nu (normaal gezien) in kwaliteiten beginnen inboeten.

ik snap de heisa hier echt niet goed.

Wat denken sommigen nu, dat hij gaat zeggen dat hij zijn beste speler liever omruilt voor een ander?

Net alsof Van Gaal zou zeggen dat hj liever Hazard zou hebben dan Robben... nou, mooie motivatie dan.

13 februari 2014 om 16:58

Hij had ook gewoon iets kunnen zeggen als: Messi, Ronaldo en Neymar zijn drie van de beste spelers ter wereld met alle drie geweldige kwaliteiten. Hun land mag zich gelukkig met hen prijzen, maar wij zijn ook ontzettend blij dat we Hazard hebben, een van de beste spelers in de Premier League.

Dat zou een prima uitspraak zijn, in plaats van dat hij de belachelijke onzin uitkraamt dat hij liever Hazard in zijn team heeft dan Messi, Ronaldo en Neymar. Schei toch uit zeg, met dat constant recht praten wat krom is.



Ronaldo,messi, of neymar ? Dan kies ik nog steeds voor Johny van beukering !!

13 februari 2014 om 17:33

In Rumst kiezen wij voor Bob Peeters alee!!

Met potentie moet hij dat noveau zeker redden!

Alleen omdat hij Belg is -,-

Goede speler Neymar, maar wat doet hij in dat rijtje? Spelers als Reus, Götze, Ibrahimovic, Van Persie, en Robben horen daar eerder bij dan Neymar naar mijn mening.

Hoed zo Wilmots ! Hou die jongen warm. Kan nog heel belangrijk zijn dit WK voor de Belgen

Hehe wat een commotie hier, Wilmots bedoelt dit helemaal niet arrogant, elke trainer praat naar zijn eigen winkel, logisch toch? Alsof hij gaat zeggen, Hazard is goed, maar ik zou hem wel willen wisselen voor Messi. Dat slaat nergens op, zo beschadig je je beste speler ook nog eens.

Laat edin en cr7 eerst prijzen winnen en grote bekers! Dan praten we verder

Ik zou persoonlijk Hazard boven Ronaldo verkiezen. Wel niet boven Messi.

Tja wat moet je anders zeggen als bondscoach van belgie... ik denk wel dat hij hazard meer motiveert door te zeggen dat hij er bij wijze van spreken dicht tegenaan zit.

Zag die Belgen ver komen met zulke mooie spelers, maar na deze uitspraken ga ik weer twijfelen aan het verstandige vermogen van de technische staf. Beter dan Messi ha ha ha ha ha ha ha ha ha.

De beste is Lord Bendtner, dat mensen dat nog steeds niet begrijpen zeg...

Nee, Hazard is een topspeler in wording maar nog zeker niet de beste van de wereld. Neymar geld eigenlijk hetzelfde voor.

Och ja, je voelt toch aan de reacties dat er opeens een 'tegenstander' (de Belgen) is opgestaan, waartegen een collectief pact (de Hollanders) in het verweer moet gaan. Die "arrogante Belgen", "individuele klasse, maar geen team", etc. Ongeveer een jaar of 3 geleden waren het nog de "bescheiden Belgen" die vooral een "sterk collectief blok" hadden. Wat een ommezwaai toch met ongeveer dezelfde spelers ...

Dronkemanspraat.

Elke coach die Messi niet in zijn team zou willen (Of Ronaldo) dient op staande voet ontslagen te worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren