Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kramer in één klap miljonair: ‘Dit kon ik niet laten schieten’

Laatste update:

Feyenoord was onvoldoende overtuigd van Michiel Kramer en het Engelse Brentford vond hem te veel een geluksvogel, maar Baniyas uit de Verenigde Arabische Emiraten ziet het wél zitten in de spits. Omroep West gaf aan dat de transfer al rondgemaakt is en Kramer zelf bevestigt het nu ook. Hij liet aanbiedingen van FK Astana en Sheffield Wednesday schieten.

/

De 26-jarige aanvaller, vorig seizoen goed voor 17 doelpunten in de Eredivisie, heef zich voor de duur van drie seizoenen verbonden aan Baniyas. Zijn vertrek van ADO Den Haag naar de Verenigde Arabische Emiraten betekent een enorme financiële klapper voor de centrumspits. “Deze aanbieding was financieel zo aantrekkelijk. Dit kon ik niet laten schieten”, zegt hij in een reactie tegen Omroep West.

ADO moet het nieuws van de transfer nog wel bevestigen. De regionale radio- en televisiezender stelt in ieder geval dat Kramer vrijdagavond of zaterdagavond op het vliegtuig stapt naar Abu Dhabi. Hij keert binnenkort sowieso terug in Nederland voor een trainingskamp met Baniyas.

Ik snap dat Michiel Kramer gaat voor de financiële kant van het verhaal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik gun het die jongen van harte! Was ik maar een betere voetballer geworden....

3 juli 2015 om 15:57

Ik niet, arrogante kwal

3 juli 2015 om 15:58

Kun je uitleggen waarom het een arrogante kwal is? Heeft hij iets over Ajax gezegd?

3 juli 2015 om 16:05

Nee, kramer heeft een te grote ego, denkt zelf dat hij 'te goed' was voor Feyenoord en heeft te veel groot spraak

3 juli 2015 om 16:10

Iemand hier is jaloers. ot:Mooi voor deze jongen, met zijn beperkte kwaliteiten toch nog miljonair worden, hij mag in zn handen knijpen

3 juli 2015 om 16:13

@forzaroda
Volgens mij is Kramer wel een leuke gozer, maar hij heeft tegen Ajax wel nare trekjes laten zien.

Ik heb hem tegen geen enkel team ook maar een keer kunnen betrappen op een smerige overtreding of iets, behalve tegen Ajax. Zo liep hij meerdere keren hard door op Cilessen bij een terug speel bal en heeft hij ook wel eens een vervelende schop uitgedeeld. Dit was niet in 1 wedstrijd, maar over een paar wedstrijden verspreidt.

Daarmee laat hij toch wel een beetje zien dat hij vanuit z'n feyenoord liefde hatelijk tegen Ajax is geweest en dat vind ik wel onsportief en onprofessioneel.

Maar goed, daar moet je ook weer niet te zwaar aan tillen en hem gelijk een kwal noemen, dat is zwaar overdreven!

3 juli 2015 om 16:15

Als je hem al een kwal vindt, hoe moet jij dan wel niet over je eigen clubje denken? Om te beginnen met die slechte acteur van een keeper van jullie.

3 juli 2015 om 16:22

Ahh gossie...liep ie meerdere keren tegen Cilissen op, joh! Heeft ie geen sorry gezegd?

On topic; fijne gozer, heeft deze transfer echt verdiend. Heeft er genoeg gemaakt bij Ado om te laten zien dat hij weldegelijk een goede spits is.

3 juli 2015 om 16:23

Omdat hij geen supporter is van jouw club?

3 juli 2015 om 16:24

@denhaagfc

Niet om het een of ander, maar het is nog steeds een hagenees die de geschiedenis in gaat voor de slechtste Schwalbe ooit, dus hou de term acteur aub voor je...

https://www.youtube.com/watch?v=kopljgr7jgo

Is natuurlijk niet geheel toevallig ook weer precies tegen Ajax... dus ssst!

3 juli 2015 om 16:42

@ Voetbalschoen

Komt Suarez tegenwoordig uit Den Haag?

3 juli 2015 om 16:46

Suarez komt uit Uruguay!

Ik wijs de beste man alleen even op spelers van zijn eigen club alvorens hij Cilessen een acteur denkt te moeten noemen.

3 juli 2015 om 16:57

Zegt wellicht iets over Cillissen?

3 juli 2015 om 17:07

Wellicht ook niet! Kom met onderbouwingen, anders is je uitspraak inhoudsloos. Dan kun je net zo goed zeggen dat het wellicht aan het weer ligt!

3 juli 2015 om 17:41

Haha al die haat op Cillessen, maar bij de grote landentoernooien weer juichen bij een redding, stelletje inhoudsloze figuren met een bord voor de kop. Dat Kramer geen fan Ajax is, is zijn goed recht en hij heeft dit feit al meermaals uitgesproken. Zolang hij maar professioneel blijft, alleen heeft hij het tegendeel wel bewezen mede door de voorbeelden die Voetbalschoen hierboven al noemt. Ik kan me ook nog een hele nare elleboogstoot herinneren, weet niet meer bij welke speler dat was. Niet zo gek dus hè dat Ajacieden niks van 'm moeten hebben? Verder wens ik 'm het allerbeste hoor met z'n carrière, maar als -ie echt ver wil komen moet hij die trekjes wel achter zich laten. Om over z'n voetbalkwaliteiten nog maar niet te spreken.

3 juli 2015 om 17:44

Niet alleen over Cillissen. Zie video @1 minuut
http://voetbaltube.com/goals/nederland/samenvattin...

3 juli 2015 om 17:53

Vicento, de stervende zwaan... Dit is pure nostalgie. Genieten

3 juli 2015 om 18:00

Onzin, hij heeft nooit een aanbieding van Feyenoord gehad. Hij vond dat overigens jammer.

3 juli 2015 om 18:04

@voetbalschoen

Dus? Ik krijg zo vaak te horen door supporters van Ajax, Feyenoord, Psv, Cambuur etc. dat ik mijn mond moet houden over iets/iemand en dat ik ik er niets vanaf weet. Moet ik dan boos op iedereen worden?

3 juli 2015 om 18:11

Hoezo???

We hebben het hier over een prima middenmoot-spits, die te kort komt voor de top. Dan is het toch niet meer dan logisch dat hij de zandbak ingaat en zowel zijn eigen financiële toekomst als die van zijn familie veilig te stellen?

Probeer jezelf eens te verplaatsen in deze positie: Je werkt bij een werkgever naar je hart en verdient bijvoorbeeld 1800 netto met het werk dat je doet. Je weet dat je nooit aan de 3000 zult komen, maar het bedrijf waar je voor werkt voelt als familie.

Plotseling komt de concurrent en die biedt 5000 netto voor hetzelfde werk dat je al doet en direct een vast contract.

Wat doe je nu???

3 juli 2015 om 18:14

idd want na dit avontuur is het klaar....slim van kramer

3 juli 2015 om 20:58

Ach dat vind ik altijd zo'n onzin. Gaan spelers naar de Emiraten (of andere olielanden) en zeggen ze dat ze het voor het geld doen. Iedereen weet toch dat ze het puur voor hun sportieve ambities doen.

4 juli 2015 om 10:45

sjapie geef me 1 reden waarom deze vent een fijne is haha que un' rat

3 juli 2015 om 16:13

Haha top gedaan zou ik zeggen, verder dan de championship of een middenmotor uit de eredivisie was die toch niet gekomen.

3 juli 2015 om 16:53

Kramer geniet ervan! Pak je geld en dan zie je wel weer

heel verstandig van hem.
Zal toch nooit echt iets presteren met voetbal (niet negatief bedoeld), dus kan nu mooi zn bankrekening spekken. Ideaal voor de rest van zn leven.

3 juli 2015 om 15:58

Zeg dan gewoon niet van deze onzin, want hij presteert met voetbal meer in zijn leven dan jij met je baantje ooit gaat presteren (niet negatief bedoeld). En hij heeft dit seizoen genoeg gepresteerd, 3e topscorer van NL dus grote onzin van jou, babymongo.

Hij is profvoetballer geworden dus heeft hij al wat gepresteerd met voetbal. Hij zal nooit meedoen om de serieuze prijzen in Europa maar dat is heel wat anders, dat doen er maar een paar.

3 juli 2015 om 17:07

Wat zijn mensen hier toch altijd snel op hun tenen getrapt. Baby is nog erg klein en kan nog alle kanten op met zijn leven dus ik weet niet hoe jij nu al zo over hem kan oordelen!

Maar er zijn wel heel wat manieren om maatschappelijk meer toe te voegen dan als voetballer. Zeker als 'profvoetballer' en '3e topscorer' (dit is toch geen eens een ding?) al prestaties zijn!

3 juli 2015 om 17:09

Mensen die met opmerkingen komen 'hij presteert meer dan jij' begrijpen echt helemaal niets van het leven en slaan volledig de plank mis aangezien ze de persoon waar ze het over hebben totaal niet kennen en dus ook totaal nergens hun uitspraken op kunnen baseren!

3 juli 2015 om 18:11

Heel goed geprobeerd om na te denken hoor voetbal schoen, ik hoop dat je jezelf hierbij geen pijn gedaan hebt. Maar laat het nadenken voortaan maar over aan mensen die dit wel kunnen.

Tuurlijk ken ik babymongo niet, maar het lijkt me 100 procent aanneembaar dat Kramer met zijn voetballen meer presteert dan Babymongo met zijn baantje, waar dat dan ook zijn mag.

Aangezien bovengenoemde het heeft over 'kramer zal toch nooit echt iets presteren met voetbal', stel ik dat dit 'bereik' van Kramer groter is dan van Babymongo. Hoef ik hem niet eens voor te kennen.

En, voetbal schoen, mensen die met opmerkingen komen over mensen die met opmerkingen komen, die begrijpen zelf nog minder van het leven. En daar kan ik net zomin wat aan doen als het zweet dat van mn voorhoofd gutst.

4 juli 2015 om 00:47

@simon Says. Domme opmerking, wat zeg ik: Domste opmerking van de dag.

Zou je dat ook zeggen als Babymongo zijn land had gediend? Op uitzending is geweest naar Bosnie, Irak, Afganistan en Mali? Mensen daar beschermd in oorlogsgebieden en geprobeerd een tot de grond afgebrand land opnieuw op te bouwen?

Of als hij arts was die naar rampgebieden werd gestuurd na een tsunami, orkaan of aardbeving. Daar met gevaar voor eigen leven andere mensen proberen te helpen omdat hij dat zijn morele plicht vindt?

Wellicht kun je beter ophouden je domme reacties proberen te rechtvaardigen want je zet jezelf alleen nog maar meer voor schut. Een voetballer presteert voor jou goed als hij scoort en veel geld verdient maar er zijn belangrijkere dingen in het leven als voetbal of geld. Ik kun je vertellen dat als jou moeder morgen ernstig ziek wordt en een arts haar over een jaar weer kerngezond maakt jij je mening bijstelt en dan plots toch vind dat de arts meer in zijn leven heeft gepresteerd dan een voetballer.

Hypocriet.

5 juli 2015 om 12:44

hallo elnino,
Ja, als hij 'zijn land had gediend' dan had ik dat ook gezegd. Ik heb daar niet om gevraagd, het is je eigen keuze om militair te worden. Ik heb groot respect voor artsen, maar ik heb genoeg reacties van hem gezien om te weten dat hij geen arts is.

Misschien moet je even ophouden met woorden in mijn mond leggen, door te stellen dat een voetballer voor mij goed presteert als hij veel geld verdient. En al helemaal dat stuk over mijn moeder, want daar heb ik ervaring mee. Ik heb veel en veel meer respect voor artsen dan voor voetballers, dus gefeliciteerd, je onbenullige en onwetende reactie heeft een toppunt bereikt.

Ik verzoek je vriendelijk en zeer dringend om geen woorden in iemands mond te leggen, want dat is echt storend en heel zielig. Bah. En dan noem je mij hypocriet, zoek maar even in het woordenboek naar de betekenis van dit woord.

5 juli 2015 om 13:25

@simon says...ik zeg er toch ook achter niet negatief bedoelt.

met andere woorden het is knap dat hij zo hoog voetbalt, maar het zal nooit een topper worden. Dus dan kun je beter voor het geld kiezen op het moment dat je die kans krijgt.
Dat jij zoveel moeite hebt met begrijpend lezen kan ik niks aan doen.

En daarnaast ben ik met sporten Nederlands kampioen geweest, dat zal Kramer nooit worden. Dus zo slecht doe ik het niet.

5 juli 2015 om 14:24

Haha babymongo je kunt het leuk omdraaien. Ik had ook niks tegen jou als persoon, maar een opmerking over de manier waarop je het brengt.

Dat jij zo veel moeite hebt met jezelf verwoorden kan ik niks aan doen. Ga dan niet doen alsof iedereen jouw redenatie zou kunnen volgen wanneer ze begrijpend kunnen lezen.

Aangezien deze discussie niet meer over voetbal gaat, hou ik ermee op. Ik raad je aan om hetzelfde te doen.

Gelijk heeft ie.. hij zal nooit uitgroeien tot een topspits die miljoenen verdient bij een topclub, dus waarom niet nu al cashen, hij kan altijd nog terug naar Nederland.

Ik zie overigens nergens staan behalve in de titel dat hij daadwerkelijk miljonair wordt in 1 keer, alleen 'een grote financiele klapper', dus waar VZ dit vandaan heeft?

denk niet dat hij daar zal slagen. die is binnen een jaar weer terug in nederland.

3 juli 2015 om 15:49

Verstandige keuze
Voetbal blijft werk voor die gasten. Gij kan zich nu in drie jaar financieel onafhankelijk voetballen. Dan zou het raar zijn dat meneer hier in de polder blijft voetballen voor een habbekrats.

Veel geluk en succes daar!!

Heerlijk! 1 fantastisch jaar en meteen ongelofelijk cashen. 3 jaar in de zandbak en dan weer eens kijken of je verder kan in de eredivisie.

Gefeliciteerd Kramer. Wijs besluit. ADO verdient in korte tijd aardig wat geld. Nu maar hopen dat er nog een paar toppertjes gehaald worden..

Groot gelijk, lekker cashen in de zandbak en dan voor je 30ste klaar voor de rest van je leven. Goed voor elkaar.

Als je een spits op dit niveau bent, dan zou ik dat zeker niet laten schieten. Veel succes daar! Dat je met 1 volle koffer met kleding daar naartoe gaat en met drie volle koffers met geld terug komt.

Normaal gesproken ben ik niet zo happig op dit soort carrièremoves, maar in zijn geval een begrijpelijke keuze. In 3 jaar een hele hoop centen bij elkaar ballen en daarna maar weer eens kijken waar het schip strandt. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

Dom van Feyenoord. Kon een nieuwe Kuyt in de kuip worden

3 juli 2015 om 15:50

dat denk ik niet, zo goed is hij niet. voor ado een prima spits maar bij feyenoord zie ik hem liever niet.

3 juli 2015 om 15:56

Voor Feyenoord prima spits. Oke Feyenoord zal zijn plafond worden, maar als je er ook bij Feyenoord aan komend seizoen 17 had ingelegd was die gewoon goed. Is een harde werker en kop sterk. Tevens sterk aan de bal, dus zie niet in waarom die niet zou slagen.

3 juli 2015 om 16:01

Beperkte speler hoor, die moet je echt niet willen bij Feyenoord. 17 goals is niet waar Feyenoord naar moet streven (wat ik niet verwacht dat hij nog een keer zou halen). Feyenoord moet op zoek naar een spits die er minimaal 20 scoort (ja en ik weet dat dit lastig is) en Kramer is dit niet.

3 juli 2015 om 16:02

ja en als hij er bij manchester 17 inlegd is hij een wereld spits....
hij legt er net 17 in bij ado in zijn beste seizoen en voorig jaar had hij er maar 7 gescoord, dan gaat hij er zeker geen 17 inleggen bij feyenoord.

3 juli 2015 om 16:05

Vorig seizoen heeft die ze allemaal in de 2e seizoenshelft gemaakt.

3 juli 2015 om 16:29

Dat is niet waar. Kramer heeft 11 van de 17 goals in de 1e seizoenshelft gescoord, dus 6 goalsin de 2e seizownshelft. Misschien moet je eerst ff iets opzoeken voordat je reageert

3 juli 2015 om 16:52

Lacazette, je begrijpt randje16 verkeerd. Hij bedoelt dat Kramer in het seizoen 2013/14 al zijn goals in de tweede seizoenshelft hreft gemaakt. On: Verstandige keus van Kramer, hij is een goede speler maar komt tekort voor een echte topclub. Dan is het slim om je in het Midden-Oosten financieel onafhankelijk te spelen.

3 juli 2015 om 17:59

Even slecht als Te Vrede man, die zou er bij ADO ook 17 inleggen. Maar voor een grotere club is het niks.

3 juli 2015 om 21:01

Harde werker? Ik denk niet dat je Kramer zo kan noemen. Hij is juist een lambal eerste klas die nooit voluit gaat op de training.

3 juli 2015 om 16:00

Eerder de nieuwe Immers. Nee, hij zou niet slagen daar is hij voetballend te slecht voor.

Prima deal, als een speler gewoon eerlijk zegt dat hij voor het geld kiest dan heb ik daar helemaal geen moeite mee, het begint pas te irriteren wanneer hij had beweerd dat het vooral een sportieve keuze zou zijn geweest zoals zoveel spelers roepen tegenwoordig.

En voor hem is het mooi, even leek hij bij Feyenoord terecht te kunnen komen en zodoende toch een mooie sportieve stap te kunnen maken, maar als die deal nu niet doorgaat dan is het met zijn leeftijd ook wel begrijpelijk dat je voor de poen gaat.

Ik vind het vooral ook goed dat ADO eindelijk eens een fatsoenlijke transfersom vangt voor een speler, Chery, Toornstra, Verhoek en Immers zijn allemaal voor veel te lage bedragen vertrokken bij ADO destijds.

3 juli 2015 om 18:19

Dat heb ik ook heel erg. Zeg gewoon waar het op staat en doe niet zo ingewikkeld. Iedereen begrijpt dat een flinke salarisverhoging een reden is om van werkgever te veranderen. Snap het 'taboe' daar op niet zo. Het enige waar het zonde voor is zijn de talenten die het vermogen hebben met een goede carrièreplanning de top of sub-top te halen.

Hij krijgt de kans om veel geld te verdienen en hij pakt het. Ik geef hem groot gelijk. Hij doet het bij ADO goed maar zal nooit een topvoetballer worden. Als je dan toch een kans krijgt er veel geld mee te verdienen, is het niet meer dan logisch dat je hem pakt.

3 juli 2015 om 16:02

Precies dit. Hoop alleen voor hem dat hij daar niet diep ongelukkig wordt want het leven is daar wel heel anders.

iemand enig idee hoeveel hij gaat verdienen. prima spits voor ado maar veel hoger kon hij denk ik ook niet aan. de competitie in VAE ken ik niet maar die zal denk ik niet al te goed zijn en dan zou kramer op zijn gemakje wel een aantal goals scoren.

3 juli 2015 om 19:38

Meer dan genoeg, gezien zijn werkgevers' vermogen. Hij gaat spelen voor Baniyas SC, met de Spanjaard Luis Garcia (ex-Levante) als hoofdtrainer. Die club is toevallig eigendom van een zekere Saif bin Zayed al Nahyan. Wellicht zegt het je niets, wellicht wel. Maar dit is een telg uit de in het Midden-Oosten vrij roemruchte Al Nahyan-familie, eigenaar van onder meer Manchester City én de familie die de V.a.e. regeert. Het geschatte vermogen van de president van de Emiraten, Khalifa bin Zayed Al Nahyan, ligt zo om en nabij de 800 miljard dollar.

3 juli 2015 om 21:28

Ja ik weet ook wel dat er een rijke sjeik zit en dat hij waarschijnlijk veel verdient maar ik wil weten hoeveel in getallen

3 juli 2015 om 22:14

Ik geloof 1,5 miljoen, maar ik weet niet of dit per jaar is of alle drie jaren bij elkaar op.
Zelfs dan zou ik het niet erg vinden, miljonair is miljonair.

Wordt nooit een wereldtopper dus waarom niet cashen

3 juli 2015 om 15:53

Ik snap heel goed dat spelers naar het MO gaan on te voetballen.
Geen druk
Geen zwaar speelschema
Veel verdienen
Goed vertoeven

Het sportieve komt bij deze werknemers niet altijd op nummer 1. In een paar jaar moeten ze voldoende verdienen om het voor heel veel jaartjes uit te houden. Gezien het uitgave patroon van deze gasten is het begrijpelijk dat he gaat cashen.

Groot gelijk natuurlijk. Zal nooit een echte topper worden die zich nu al onafhankelijk speelt voor de rest van zijn leven. Op deze manier kan hij dat waarschijnlijk wel, dus dan zou ik die kans ook grijpen.

En geef hem eens ongelijk! Zegt het tenminste ook eerlijk, ipv die cliché verhaaltjes. Die gaat lekker veel geld verdienen, het is hem gegund.

Mooi voor die gozer, lekker z'n meisje mee en leven als god in Frankrijk daarzo. Zo'n straf is t niet om daar te voetballen

Wel fijn dat hij het niet heeft over de waardering die uit het contract spreekt, maar gewoon zegt dat hij hier zoveel kan verdienen dat ie het niet kan laten liggen

Tja, in een klap miljonair. Laat hem inderdaad een miljoen euro verdienen in drie jaar tijd. Dan is hij daarna gegarandeerd van 33.000 per jaar voor de komende 30 jaar. Kan hij het na zijn voetbal carrière rustig aan doen. Geef hem groot gelijk.

3 juli 2015 om 16:24

Hij gaat wel wat meer verdienen dan 333k per jaar denk ik

3 juli 2015 om 17:07

Misschien eens lezen wat hij typt..
33k per maand, 30 jaar lang. Wat duidt op 1 miljoen (in die 3 jaar dus).

3 juli 2015 om 17:42

Wat dus duidt op ongeveer 333k per jaar

3 juli 2015 om 18:09

misschien eens lezen wat ik typ, hij zegt dat Kramer in 3 jaar een miljoen gaat verdienen.

1.000.000 / 3 = 333.333,33 per jaar

3 juli 2015 om 21:03

Fachten gaat uit van het minimale wat je moet hebben om miljonair te zijn: precies een miljoen dus. Vanuit daar gaat hij verder berekenen, hij krijgt dus minimaal 33k per jaar voor de komende 30 jaar, wat waarschijnlijk hoger is in werkelijkheid.

4 juli 2015 om 09:07

Met 33k per jaar kun je de komende dertig jaar niet rondkomen. Alles zal duurder worden.

Groot gelijk dat hij hierop ingaat. hele beperkte speler die waarschijnlijk nooit hoger dan de top van NL zou kunnen komen, als hij dit al zou halen.
Bij zo een club verdien je waarschijnlijk gewoon net zoveel of nog meer als bij een topclub in Nl.
Succes daar!

Als hij blijft weet hij niet of hij het nog ergens gaat maken. Nu heeft hij tenminste zekerheid (financieel). Logische keuze, denk dat ik hetzelfde zou doen als ik hem was

Eerst tighadouidi geprobeert (excuses voor de spelling) en nu kramer. Ze zijn op de eredivisie-tour daar! Lekkere stap voor hem!

Hij is er ten minste eerlijk over! Het is die gozer gegund. Had hem ook graag bij Groningen gezien, maar daar zou hij maar een fractie van het salaris verdienen.

Vanuit zijn perspectief is dit een hartstikke logische stap. Hij voetbalt drie jaar op waardeloos niveau, maar hoeft de rest zijn leven zich geen zorgen meer te maken over zijn persoonlijke financiële situatie. Deze keuze rationeel, en elk weldenkend mens op VZ zou hier ook mee akkoord gaan.

Knap dat Voetbalzone de details van zijn contract kent. Voor zo'n speler is 300.000 euro per jaar al een fantastisch inkomen. Helemaal belastingvrij. Bij ADO verdiende hij netto wellicht de helft.

It's all about the money.

Snap het nog ergens ook wel dat hij daar gaat cashen en zich even financieel onafhankelijk kan gaan voetballen, maar het blijft toch wat. Voetballen in de Vae, ver weg van alles en iedereen.

Blij dat Kramer niet naar mijn clubs komt. Toch wel een grappige gast, gun hem die miljoenen wel.

Dit is denk k de eerste speler die gwn eerlijk zegt dat ie voor t geld gaat haha al die andere maar zeggen van jaa de ambitie van de club sprak mij erg aan enz hahaha

Ik snap zijn keuze helemaal. Zoveel als hij daar gaat verdienen krijgt hij in Nederland waarschijnlijk niet bij elkaar geharkt. Voor een Nederlandse topclub komt hij in mijn ogen veel tekort, dus waarom zou je op je 26e niet gaan cashen? Prima keuze. Hij heeft de afgelopen dagen al een beetje kunnen wennen aan het weer.

Ik ben blij dat hij eindelijk opr..
Laat ik maar zeggen dat ik Kramer veel succes toewens bij zijn nieuwe club.

https://www.youtube.com/watch?v=2z20sbkgwoa

Deze jongen mag iets tegen ajax hebben, het is namelijk een RotterdammerT! ....

Lekker geld binnenharken ... Iedereen die hem dat niet gunt mag lekker hier op voetbalzone jaloers zijn en vanavond op z'n eigen zielige bankrekeningetje kijken hahhaaa

Hij draait niet om zijn motieven heen, wat ik wel netjes vind. Ik gun hem daarom zijn centen.

ADO loopt ook al leeg, na Kanon en Van Duinen nu ook de topscorer.

Weer een leuke titel bedacht.. Kramer in 1 klap miljonair, maar in het stuk staat alleen maar dat deze aanbieding zo financieel aantrekkelijk was, dat hij hem niet kon afslaan. Hij zal vast in die jaartjes boven de miljoen verdienen, maar zolang er geen bedragen bekend zijn kan je niet vanuit gaan dat die in 1 klap miljonair is!

Maar buiten dat wens ik hem veel plezier daar! Hopelijk blijft het daar wel rustig, ipv de rest van het Midden-Oosten! Succes Michiel en het ga je goed.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren