Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Kandidaat' zegt Nederlands elftal af: 'Ze hoeven mij niet te bellen'

Laatste update:

Dick Advocaat werd niet genoemd als kandidaat voor de functie van bondscoach van het Nederlands elftal, maar hij sluit hoe dan ook een dergelijke baan uit. De KNVB zoekt mogelijk een trainer die zijn huidige clubwerkzaamheden kan combineren met de functie van keuzeheer van Oranje. Advocaat heeft ervaring met een dergelijke rol: het nationale elftal van België en AZ.

/

Advocaat, die zich voor één seizoen aan PSV heeft verbonden, zit naar eigen zeggen niet te wachten op een telefoontje van de KNVB. "Ze hoeven mij niet te bellen, ik heb mijn tijd gehad", zegt Advocaat in het weekblad Voetbal International. Het vinden van een opvolger voor Bert van Marwijk hoeft volgens de huidige trainer van PSV geen probleem te zijn. "Als je een trainer wilt hebben, dan kun je hem krijgen."

Guus Hiddink blijft welkom bij de KNVB, maar er worden in zijn richting geen initiatieven meer genomen, zo meldde het Algemeen Dagblad donderdag. Ruud Gullit en Frank Rijkaard gelden nadrukkelijk niet als kandidaat en de kandidatuur van Co Adriaanse is niet serieus overwogen. Frank de Boer en Ronald Koeman, respectievelijk trainer van Ajax en Feyenoord, zijn niet beschikbaar.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan iemand mij vertellen waarom Gullit nadrukkelijk geen kandidaat is ?

5 juli 2012 om 18:45

Ik denk dat ze op dit moment een trainer willen die wat gepresteerd heeft en niet één die het doet voor een nieuwe kans.

5 juli 2012 om 19:13

haha, blijft niets over! wat heeft Guus dan wel niet gepresteerd? inderdaad, ook helemaal niets. Kleine landjes naar de knockoutfase van een groot toernooi brengen, met Turkije en Rusland geen eens kwalificatie afgedwongen.

5 juli 2012 om 19:20

Dit is hopelijk een grap? Iets met een Europacup 1 en landstitels met Psv?

5 juli 2012 om 19:20

@ghk123: U zei?

Prestaties Guus Hiddink

Psv:
Eredivisie (6): 1987, 1988, 1989, 2003, 2005, 2006
Knvb Cup (4): 1988, 1989, 1990, 2005
Dutch Supercup (1): 1993
Uefa European Cup (1): 1988

Real Madrid:
Intercontinental Cup (1): 1998

Chelsea
FA Cup (1): 2009

Netherlands:
Uefa Euro 1996: Quarter Finals
1998 Fifa World Cup: Fourth Place

South Korea:
2002 Fifa World Cup: Fourth Place

Australia:
2006 Fifa World Cup: Second Round

Russia:
Uefa Euro 2008: Semi-final

Prestaties Ruud Gullit als trainer:

Chelsea:
FA Cup (1): 1997

5 juli 2012 om 19:30

Bovendien had hij ook nog wel de CL gewonnen in 2009 als Ovrebou niet zo druk bezig geweest was met zieltjes in Spanje winnen

5 juli 2012 om 18:46

Hij is te druk met stofzuigen.

5 juli 2012 om 19:07

Waarom Gullit geen kandidaat is?
Omdat de Knvb bezig is met Hans Kraay Junior!
Die zal wél met punten het WK verlaten!

Tjonge jonge, ik heb al de gekste namen voorbij zien komen..

Marco van Basten, Ruud Gullit nu Advocaat.. Natuurlijk komt hij niet, hij heeft net getekend. Ruud Gullit, wat heeft hij bewezen als trainer? Echt een heel slechte trainer, niet doen dus. Van Basten ook niet, geen slechte trainer maar laat hem eerst maar ontwikkelen bij Heerenveen.

Frank Rijkaard moet het worden, goede trainer en heeft het bij Barcelona geweldig gedaan, die kan die jongens wel hendelen. De nummer één optie.

5 juli 2012 om 18:57

Je noemt van Basten geen slechte trainer en Gullit wel??
En wat heeft v. Basten gepresteerd??
Gullit heeft in elk geval de FA cup gewonnen en met Newcastle de FA cup finale bereikt. En wat heeft v. Basten ook alweer bereikt dat je hem wel een goede trainer vind???

5 juli 2012 om 19:00

Van Basten heeft Nederland prima voetbal laten spelen, het ging gewoon in een wedstrijd fout helaas, maar bij het Nederlands Elftal heeft Van Basten het alles behalve slecht gedaan. Bij Ajax heeft hij het wel verprutst, eerlijk is eerlijk.

Maar Ruud Gullit heeft in normale competitie's niks gepresteerd en is gewoon een club-hopper met zijn Terek Grozny waar hij ook niks van wist te maken.

5 juli 2012 om 19:06

Noem ook even alle clubs op waar Gullit hopeloos heeft gefaald zoals bij Terek Grozny. Van Basten heeft verzorgd voetbal erin gestampt bij het Nederlands elftal en helaas gingen we ten onder tegen Rusland dat ons te slim af was. Gullit heeft bij meerdere clubs gefaald.

5 juli 2012 om 19:45

Paddepoel,

Noem eens een club waar Gullit zijn contract heeft uitgediend?
De Fa-cup en finale met Newcastle, dat zijn wel recente prestaties met slecht materiaal.

6 juli 2012 om 11:44

Ik zeg ook niet dat Gullit een wereldtrainer is.
Maar we moeten dan ook niet doen alsof v. Basten dat wel is.
Want waar heeft v. Basten zijn contract wel uitgediend? Welke trainer heeft zijn contract wel uitgediend? 9 van de 10 trainers doen dat niet.

Ja, Gullit is uitdagingen aangegaan bij Grozny bijvoorbeeld wat hij nooit had moeten doen, dat weet hij zelf nu ook.
Hij wist niks van de spelers en competitie..dan wordt het een hele lastige.
Blijft staan dat Gullit al wel wat heeft gepresteerd en v. Basten nog niks.

6 juli 2012 om 12:00

Onder van Basten heeft het Nederlands elftal precies 2 goede wedstrijden gespeeld. Dat zijn de enige wedstrijden die iedereen zich nog herinnerd. De rest van die 4 jaar was dramatisch.

6 juli 2012 om 13:08

Precies.
Die hele voorbereiding ernaar toe was absoluut niet goed.
2 wedstrijden op het toernooi waren ze echt goed..maar al die wedstrijden ervoor en erna niet.
Is v. Basten dan zo'n goede trainer?? In potentie misschien.
Maar ga dan v. Basten niet een goede trainer noemen en Gullit niet.
Gullit heeft meer gepresteerd..simpel zat.

5 juli 2012 om 19:07

Natuurlijk komt hij niet .. Advocaat zou nooit ergens tekenen en dan van gedachte veranderen .. :P

Doe maar gewoon een trainer van de Ajax school.
Dat verdedigende voetbal breekt onze naam alleen maar af.

5 juli 2012 om 18:49

Ik ben het met je eens dat het geen Psv'er moet worden.
PSV is welliswaar een prestatieclub maar wel verdedigend / onaantrekkelijk voetbal.

Ik vind Rijkaard geschikt, maar dat heeft niet zoveel te maken met het zijn van de Ajax school

6 juli 2012 om 02:30

Ik snap niet dat mensen dit blijven zeggen Psv speelt verdedigend, PSV heeft op 2 bepaalde spaanse clubs die we zelf wel kunnen invullen na het meeste officiële doelpunten in Europa gemaakt. Niks verdedigend dus.

5 juli 2012 om 18:53

Trainer van de ajax school..pff, hoe arrogant wil je zijn.
Doe mij maar gewoon een goede trainer die de poppetjes op de juiste plek zet. En of hij nou bij ajax vandaan komt, bij Feyenoord, PSV of Heerenveen. Maakt mij niet uit.

5 juli 2012 om 19:00

Wat heeft dat nou weer met arrogant te maken. Sommige mensen moeten echt een keer met harde hand erin geslagen krijgen wanneer ze welke woorden moeten gebruiken. Net zoals al die pubertjes die "respect" en "discriminatie" te pas en te onpas gebruikt voor dingen die er niks mee te maken hebben.

Het is niet arrogant om te zeggen dat je een trainer van de Ajax school wilt, dat is gewoon een voorkeur. Jij wil toch ook liever mooie schoenen dan afdankertjes... pff arrogant! .

5 juli 2012 om 19:02

Hij wil daarmee aangeven dat er een trainer moet komen die aanvallend voetbal wilt spelen. Beetje logisch nadenken zou je sieren i.p.v. direct je oordeel klaar hebben liggen.

5 juli 2012 om 19:50

Paddepoel,

Dit maal volledig met je eens. Het gaat om kwaliteit en niet om verleden of welke school dan ook.
De Ajax-school wat mag dat dan zijn. Gespeeld in de jeugdopleiding, als prof of als trainer daar gewerkt hebben?
In het laatste geval zou je Jan Wouters, Danny Blind, Hans Westerhof, Henk Ten Cate, Leo Beenhakker en Morten Olsen kunnen benaderen.

5 juli 2012 om 20:51

Dus ajaxwatcher probeert uit te leggen dat de ajax-school vergeleken moet worden met mooie schoenen, en alle andere met afdanketjes. Dat kun je toch zeker niet arrogant noemen?

5 juli 2012 om 21:34

Dante dus jij wil ontkennen dat Ajax in het verleden voor het mooie voetbal stond in Nederland/Europa?

Jullie moeten niet zo mierenneukerig
doen, minderwaardigheids complex ofzo?

6 juli 2012 om 11:39

Als hij dat wil aangeven dan moet hij dat ook zeggen.
Dat er iemand moet komen die aanvallen wil spelen.
Begin dan niet over een ajax verleden ofzo.
Genoeg trainers die niet bij ajax hebben gezeten maar toch probeerden aanvallend te spelen.
Soms hebben trainers zich ook aan te passen aan clubbeleid of aan de spelers.

Gewoon niet gelijk weer ajax erbij halen als we het over het NL elftal hebben...want ja, dan kom je voor mij arrogant over. Alsof die dat alleen maar kunnen.

5 juli 2012 om 18:58

Mee eens, gewoon Van Gaal voor de groep. Die kan goed een team opbouwen en werken met jonge spelers. En laat hem die vedettes maar eens flink aanpakken.

Doe maar gewoon een trainer van de Ajax school.
Dat verdedigende voetbal breekt onze naam alleen maar af.

5 juli 2012 om 18:47

Advocaat heeft eerder anders best aardig gepresteerd met het Nederlands elftal, de wissel van Robben daargelaten;. Maar als ik hem was zou ik het om meerdere redenen niet doen. Al was het alleen om hoe hij behandeld is door het Nederlandse publiek, met als dieptepunt de dreigbrieven.

5 juli 2012 om 18:50

Die wissel van Robben toentertijd was zeer logisch. Maar ja, heel de Nederlandse pers riep dat het een slechte wissel was, dus lopen we daar maar met zijn alle achteraan zonder enige vorm van redenatie waarom Advocaat dat gedaan zou hebben.

5 juli 2012 om 18:59

Ik weet het nog als de dag van toen. Robben was bij uitstek de beste op het veld toen. Als je de wedstrijd daarna niet weggeeft heeft natuurlijk niemand het er meer over. Hoe er daarna met hem is omgegaan is belachelijk uiteraard. Maar ik ben het niet met je eens dat het een logische wissel was. Helemaal niet om Bosvelt in het veld te brengen die toen al niets meer toevoegde aan het Nederlands elftal, dus ben het niet met je eens. En niet omdat de media dat riep.

5 juli 2012 om 19:04

Haha wat? Robben was de beste man op het veld, speelde een van zijn beste wedstrijden ooit in Oranje en werd er uitgehaald. En toen verloren we. Iedereen inclusief zijn assistent Van Hanegem vond het een debiele wissel. Dat jij dan met zo'n slap argument aan komt van 'het domme Nederlandse volk loopt massaal de pers achterna'...

5 juli 2012 om 19:07

Het voetbal onder Advocaat was zeer onder de maat, met mazzel wist Nederland de poulfase te overleven (duitsland werd toen uitgeschakeld). Daarna tegen Zweden nog net kunnen winnen met penalties en tegen Portugal gingen ze kopje onder. Ze haalde wel de halve finale, maar echt goed vond ik ze niet.

5 juli 2012 om 19:17

Klopt. Duitsland verloor gewoon van Tsjechie B en alleen daardoor waren wij een ronde verder. Het wonder wat we op dit EK nodig hadden, gebeurde daar. Na 2 wedstrijden 1 punt en toen kwam het wonder! Het was alles behalve een geslaagd EK. Saillant detail...... ook toen liet Van Bommel zijn man lopen (maniche) en die maakte de winnende.....

6 juli 2012 om 12:30

Je beste speler van het veld halen is alles behalve logisch.

5 juli 2012 om 18:47

Echt he, ik schrok me stuk toen ik de opstelling van Italie zag.. Die spelen ''gewoon'' 4-1-3-2, komen wij aan met 4-2-3-1..

Gewoon weer naar de 4-3-3 met een 2 doorgeschoven middenvelders en 1 er onder..

5 juli 2012 om 19:00

Ach joh, spijker je niet vast een 4-2-3-1 of een 4-1-3-2. Laat één van de 3 aanvallende middenvelders van Italië 5 meter naar achter staan, en je staat ook gewoon 4-2-3-1 te voetballen. Het is maar net hoe de spelers elkaar opvangen.

On. Verstandige keuzen Dick, lekker dit jaar jezelf volledig focussen op PSV om daarmee de dubbel te pakken! Het is momenteel een zeer lastige keuze voor de Knvb om iemand aan te stellen.

5 juli 2012 om 18:59

Hiddink trouwens ook Psv-er. Heeft het toch aardig gedaan dacht ik zo.

Ik wil iemand met ervaring, maar die gene moet niet aan vriendjespolitiek doen en iedereen een eerlijke kans geven maar die kans wel baseren op kwaliteit en niet op naam.

Dus geen Hiddink, want dan zie ik V.bommel nog basis staan en met meer pech ook Bouma en Strootman.

Wees maar gerust Dick, de Knvb zal jou ook zeker niet benaderen. We hebben behoefte aan een bondscoach die durft te voetballen, vooruit speelt, op de aanval en niet verdedigend met de punt naar achter, Dick. Tevens moet de toekomstige bondscoach het ook aandurven om in te grijpen indien nodig is. Ik weet alleen niet of er een Nederlandse trainer beschikbaar is met zulke kwaliteiten.

Guus Hiddink of Louis van Gaal. Zij kunnen spelers als Huntelaar,robben etc wel bang maken voornamelijk Louis

Gezien de egootjes die er bij Oranje rond lopen moet het iemand zijn waar ze tegen op kijken . En het liefst iemand onder de 50 . Weet niet of hij in het bezit is van de juiste diploma's , maar ik zie in Bergkamp de perfecte bondscoach.

5 juli 2012 om 19:08

ja en hoe denk je bergkamp in brazilië te krijgen?

5 juli 2012 om 19:09

Heeft hij nog steeds vliegangst? Maar Brazilie kan je ook bereiken met de boot..

Laat hem maar lekker bij PSV blijven. Heeft al niet zo'n goede status met steeds vroegtijdig ergens weg gaan, of weg gaan voor geld. Het heeft me verbaasd dat hij bij PSV aan de slag ging, dus laat het hem daar maar eens waarmaken. Wordt al een flinke klus.

Gullit is voor mij nog steeds favoriet. Hij heeft dan weinig gepresteerd, maar hij is wel een goed uithangbord naar de pers en alle andere internationale instanties. Een paar goede assistenten erbij en het gaat helemaal goed komen.

5 juli 2012 om 19:04

Wat heb je aan een uithangbord?

5 juli 2012 om 19:06

Iemand die er staat, ook op persconferenties en op die manier rust uitstraalt. Iets wat van Marwijk ook deed, maar hij zei gewoon niks in zo'n persconferentie. Kijk naar Low, die was heel geliefd bij iedereen en dat doet een elftal ook goed. ik denk dat het zeker een verschil maakt.

5 juli 2012 om 19:12

Ik denk niet dat Sneijder bijv tijdens een wedstrijd gaat denken aan hoe geliefd Gullit is bij de pers...
Het gaat om voetbal en ik denk dat Louis van Gaal meer dan een perfecte kandidaat is, hij boezemt angst in en dat zal spelers als Robben,afellay zeker gaan motiveren.

5 juli 2012 om 19:25

Van Gaal zal ook zeker een goede zijn. Maar weet niet of de Knvb daar aan begint. Die ligt namelijk altijd overhoop met de pers, en dat is ook weer niet goed. Maar hij is een uitstekende trainer, die de spelers wet weet te prikkelen.

Verder denk ik dat het wel belangrijk is hoe je overkomt. Als je elke keer een clown voor de camera hebt staan die rare uitspraken doet over het team is ook niet goed. Verder denk ik dat Gullit ook heel open en eerlijk naar de spelers toe is. Dat is ook heel belangrijk.

5 juli 2012 om 19:14

wat zijn je prioriteiten? een goede trainer, vakmens, goed track record, tacticus, people manager, motivator, of per se een uithangbord voor bij de persconferenties. het is door derksen dat iedereen nu trainers gaat beoordelen op hoe ze de interviews doen. vroeger kon dat niemand schelen. de grootste kritiek op rutten was niet dat hij elk jaar aan het einde psv niet op de rails kon krijgen, dat hij een star en bang elftal het veld in stuurde, dat de resultaten niet goed waren, maar dat hij zo lispelde en saai vertelde tijdens de persconferenties. heb ik me kapot aan geërgerd. doe maar hiddink, frank de boer, ronald koeman. géén gullit.

5 juli 2012 om 19:28

Bij het Nederlands elftal heb je geen trainer nodig die spelers beter maakt. Daar heb je te weinig tijd voor. Verder zijn al je punten denk ik belangrijk.
De assistenten doen ook veel. Heb een paar trainingen bekeken en je ziet dat assistenten vaak een belangrijke rol spelen. Door daar de juiste mensen aan te stellen heb je al een goede basis. En Gullit is zelf prof geweest en trainer, dus ook hij weet hoe het moet.

Hiddink zou ik het liefste zien, maar hij zal het niet doen. Alle drie trouwens niet. Koeman twijfel ik nog bij en De Boer is een hele goede, maar die zit nu goed bij Ajax. Denk dat hij daar nog heel wat moois neer gaat zetten.

Afgelopen jaren was ik er van overtuigd dat we met Nederland uitstekende trainers hadden. Grote trainers die bij topploegen zaten (rijkaard, Van Gaal), Guus Hiddink die telkens topprestaties leverde. Zelfs Beenhakker heeft het bij Trinidad en Tobago en Polen goed gedaan. En tot slot van rekening ook nog een Nederlandse bondscoach. Aan goede trainers geen gebrek, leekt me. En nu is er geeneens meer één fatsoenlijke kandidaat om bondscoach te worden

5 juli 2012 om 19:16

Kun jij mij even een lijstje opleveren wat Guus dan wel niet allemaal voor fantastische topprestaties heeft geleverd? Is volgens mij een heel klein lijstje.

5 juli 2012 om 19:20

Psv-titel,beker en CL gepakt in 1 seizoen
Zuid Korea-halve finale Wk
Australie geplaatst voor Wk(nooit eerder gebeurd) en achtste finale gehaald
Chelsea-fa Cup
Rusland- halve finale Ek(nederland weggespeeld)
Nederland-halve finale Wk(geweldig voetbal)
Anzhi-europa gehaald.

5 juli 2012 om 19:27

Misschien dat je pas sinds dit jaar voetbal volgt, dat weet ik niet, maar Guus Hiddink heeft in het verleden geweldig gepresteerd.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem evenmin geschikt voor het bondscoachschap. Heeft toch wel gefaald bij Rusland (geen kwalificatie WK) en Turkije (geen EK)

6 juli 2012 om 00:48

Ghk123,

Over welke Guus heb jij het nou? Ik geloof niet dat jij weet wie Guus Hiddink is.

On: Rinus Michels vind ik de beste coach die Nederland ooit heeft gehad. Dat komt ook voornamelijk dat hij in '88 één van de mooiste prijs wist te pakken. Guus Hiddink is mijn 2e keus, maar mocht hij ooit weer een keer wakker worden en beseffen dat het Nederlands Elftal hem gewoon nodig heeft dan ben ik bang dat Rinus Michels mijn tweede keus wordt.

Als de Knvb niet loopt te slapen... Er loopt nog een onderschatte toptrainer en peoplemanager genaamd Foppe de Haan rond om en nabij Heerenveen . Die weet hoe het is om met Oranje prijzen te pakken.
Foppe in een Aragones-rol, waarom niet? Ik vind hem de perfecte kandidaat! Twee assistenten met uitstraling erbij en je bent klaar.

Ik vraag me af waarom we elke keer met gevestigde namen komen. Van Basten, Hiddink, Advocaat, van Gaal, Adriaanse. Waarom niet eens wat vers bloed proberen en bijvoorbeeld Peter Bosz eens naar voren schuiven. Hij heeft het hopeloos verbruidt bij Feyenoord als technisch directeur, maar als coach doet hij het prima. Speelt mooi en goed voetbal met beperkte voetballers, doet geen rare dingen in opstellingen en kan prima met talenten omgaan. Is naar de media altijd prima en correct en kan zich uitstekend presenteren.
.

5 juli 2012 om 19:39

Denk je echt dat egootjes als Robben/sneijder/affelay/van der Vaart en Van Persie iets aan nemen van Peter Bosz ???

5 juli 2012 om 20:00

Als ze spelen zijn ze tevreden, en tactisch is Bosz sterk genoeg om een concept te verzinnen waarin ze allemaal kunnen spelen. En als je een paar sterke assistenten hebt, dan zie ik niet in waarom het niet kan.

5 juli 2012 om 20:03

Wat dacht je van de volgende namen, voldoende internationale ervaring als bondscoach?

Wim Rijsbergen (o.a. bondscoach van Indonesie, Trinidad en Tobago), Arie Haan (kameroen, China) Leo Beenhakker (geen uitleg nodig), Gerard vd Lem (saoedie Arabie), Foppe de Haan (tuvalu), Arie Schans (namibie/bhutan), Jo Bonfrere (nigeria, Vae, Zuid Korea, Quatar), Aad de Mos (vae), Rinus Israel (ghana), Henk Wisman (armenie), Arno Pijpers (estland), Jan Boskamp (georgie), Ruud Krol (egypte).

Persoonlijk zou ik gaan voor Louis van Gaal of Pim Verbeek (bondscoach Zuid Korea en Australie).

Welke trainer er staat. De ego's dien ze duidelijk en hard aan te pakken.

Wat vinden jullie van Louis van Gaal als bondscoach met Alfons Groenendijk en Danny Blind als assistenten?
1. Van Gaal is ervaren en schroomt niet om stervoetballers ernaast te zetten.
2. Groenendijk is een ervaren coach die met name voor de jeugdige spelers een goede aanvulling zou kunnen zijn.
3. Blind - niet zo ervaren als coach. maar ik denk voor van Gaal de perfecte assistent en hij regelt ook veel daarbuiten in de Cooky Voorn rol.
Ruud Hesp mag van mij blijven.

De Boer/bergkamp/cocu/blind , daar zit zooo veel voetbal en ervaring in .

Edit

Wim Jonk

5 juli 2012 om 20:58

Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp zullen, gezien de afgelopen periode bij Ajax, nooit meer met Danny Blind willen werken. Hij koos namelijk openlijk de lijn van Van Gaal. Cocu is al gestopt bij Oranje en gaat zich op zijn trainerscarriere richten.
Misschien Louis van Gaal, Gerard van der Lem? Misschien als 3de nog Ronald de Boer en Edwin van der Sar of Fred Grim als keeperstrainer.

Misschien iets stoms, maar als er dan toch zo weinig mogelijkheden hier zijn waarom niet een goede trainer in het buitenland zoeken (type als guardiola ofzo) misschien zien ze het als een uitdaging en kunne wij misschien nog wat van leren. maar goed prefereer ook liever een nederlander. Maar heb liever een goede buitenlandse trainer dan een tweederangs trainer hier. (daar reken ik gullit en rijkaard zeker onder)

Natuurlijk komt hij niet, hij heeft net getekend bij Psv, dan wil je jezelf eerst daar op focussen.
Zou Bergkamp niet een goede bondscoach zijn? Heeft sowieso verstand van voetbal en spelers luisteren echt wel als hij wat zegt. Hij is ook nog niet zo oud dus hij weet wel hoe het tegenwoordig in zon spelersgroep gaat. Dan een ervaren man naast hem om te zorgen dat hij geen domme beginnersfouten gaat maken net als van Basten destijds deed.

5 juli 2012 om 21:11

Bergkamp heeft voetbalverstand en straalt rust uit, maar deze man heeft vliegtuigangst en je kan niet steeds met de auto reizen, want dat is zeer onhandig. Vind je niet?

5 juli 2012 om 21:22

ach klopt ja, dat was ik vergeten. Dan maar zorgen dat elke keer het ek of wk in nederland wordt georganiseerd

5 juli 2012 om 21:46

Haha, dat zou fantastisch zijn. Zie je Bergkamp telkens lobbyen om toernooien naar Nederland te brengen.

Trappatoni, alleen al om zn woede uitbarstingen

Ik hoor nergens de naam van Huub Stevens. Ik vind dat Huub het Nederlandse voetbal heel goed uitdraagt en dat hij met grote spelers om kan gaan. Hij is ook onwijs goed in het opbouwen van een team.

voor de liefhebbers, hier dickie nog een keer op z'n best!;

Haha, alsof de Knvb hem ook maar als optie beschouwde. Not. Lijkt me logisch dat Hiddink en Van Gaal de topkandidaten zijn, en gezien Hiddink zijn riante salaris niet snel zal inleveren, ook al blijft het bondscoachschap het hoogst haalbare voor een Nederlander en heeft ie ondertussen wel genoeg verdient, zet ik mijn geld op Van Gaal.

Maar alle gekheid op een stokje...het zal mij echt benieuwen wie het wordt hoor. streep maar met me mee:

De Knvb wil geen buitelandse bondscoach
Rijkaard, Hiddink, Koeman, de Boer en Advocaat zijn niet beschikbaar
Het lijkt me stug dat de Knvb nogmaals met van Gaal of van Hanegem in zee gaat
Gullit is niet serieus te nemen als trainer

Dan kom je toch echt in het rijtje de Haan, Bosz, Maaskant hahah...

Een man is de perfercte man voor het nederlands elftal op dit moment: De heer Loui van Gaal !!

Pleur op met v gaal, hoe meer ik er over nadenk, denk ik echt dat Verbeek het maar moet gaan doen, die pakt die lastige egootjes wel ffies aan, en als ze niet luisteren komt er wel weer een nieuwe naam, zonder die vet betaalde egootjes.. Ik zeg Verbeek, laat altijd elftallen leuk aanvallend voetballen, mits ze geloven in zijn visie, en je hoeft niet bang te zijn dat onze duur betaalde bv'tjes moe zijn, daar zorgt Verbeek wel voor. Ik ben voor Verbeek laat die het maar doen, en wie niet mee wil gaat lekker golven ofzo. Enige nadeel is dat hij zijn interviews moet laten doen, door iemand met charisma.

De spoeling wordt zo langzamerhand dun. Hoeveel echt goede coaches zijn er nog die niet net bij een nieuwe club hebben getekend of af zullen zeggen. Op van Gaal na blijft er weinig over.

Van Gaal is wel een trainer die er een keer onderstampt en die sterspelers op hun plaats zet. Tegen van Gaal hoeft Robben niet te keer te gaan, want dan kan die lopend naar huis.

Echter denk ik voor de toekomst dat een combinatie De Boer en Cocu geweldig zou zijn. Echter is Cocu zich bij PSV aan het richten op zijn trainerscarriere.

Waarom is Rijkaard geen optie? Heb ik het wrs gemist.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren