Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hiddink zet Kuyt in basiself en streept Robben weg

Laatste update:

Het Nederlands elftal oefent donderdagavond in het stadion van Bari tegen Italië en bondscoach Guus Hiddink heeft de opstelling alvast verklapt. Hij keert met Oranje terug naar een 4-3-3-spelsysteem en laat Dirk Kuyt als rechtsbuiten starten. Dat bevestigde Hiddink op de persconferentie na de training.

/

De verdediging voor Jasper Cillessen zal bestaan uit Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind en Hiddink heeft op het middenveld gekozen voor Nigel de Jong, Georginio Wijnaldum en Wesley Sneijder. De aanval wordt, naast Kuyt, gecompleteerd door Robin van Persie en Jeremain Lens. Memphis Depay begint dan ook op de reservebank.

Hiddink kan niet over al zijn spelers beschikken, want Arjen Robben, Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar, Ron Vlaar en Jordy Clasie meldden zich af. Robben en Huntelaar zijn er dinsdag in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Tsjechië ook niet bij: “De kans dat Robben nog instroomt is zo goed als nul”, zei Hiddink. Robben heeft een enkelblessure en Huntelaar is grieperig.

Wat verwacht jij van Italië - Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Logische keuze bij de afwezigheid van de rest.

3 september 2014 om 22:52

Wat een titel weer hoor hahahahahahaha

4 september 2014 om 16:03

Tja alleen omdat Robben een Kuitblessure heeft. Daarom staat Kuit er ook zeker in haha. Excuseer een enkel blessure.

4 september 2014 om 00:22

Ik vind het onbegrijpelijk dat Kuyt wordt opgesteld en niet Depay. Lens zou ik op rechts zetten omdat hij daar veel beter is dan op links en Depay is een betere speler dan Kuyt en hij heeft de toekomst. Op het EK 2016 zijn we weer 2 jaar verder en dan verwacht ik niet meer veel van Kuyt.

4 september 2014 om 16:08

Mee eens. Depay linksbuiten en Lens dan maar rechtsbuiten.
Maar je kunt zo ook wisselen. Kuijt eruit halen Depay erin en dan Lens naar de andere kant.

Cilssesen
Janmaat
de Vrij
Indi
Blind
Wijnaldum
N de jong
Sneijder
Lens
van Persie
Depay
4 september 2014 om 16:15

Dat is precies wat ik bedoel
Dan zijn we het dus eens met elkaar!

3 september 2014 om 21:50

Ja, die heeft het te hoog in zijn bolletje sinds het WK. Lekker banken voor Memphis dus.

3 september 2014 om 22:12

Ik ben het helemaal eens met Ignition.
Het is een hele goeie speler, maar hij denk wel dat hij het ineens helemaal is!

3 september 2014 om 22:27

Hoezo heeft hij het te hoog in zijn bol? Omdat hij nu wel wedstrijden beslist? Zijn egoïsme had hij voor het WK ook al..

3 september 2014 om 23:57

Hij is veel beter als iedere buitenspeler die hij mee heeft. Jullie zeiken alleen maar omdat jullie jaloers zijn dat jullie eigen club niet zo'n talent heeft. Hij moet er eigenlijk gewoon in staan. Van een heel ander level dan wat Hiddink er nu in zet. Ik zeg Lens naar rechts Kuijt banken en Depay op links.

4 september 2014 om 01:38

deze man heeft wel een punt, Depay was al een mannetje voor het wk, dus daar kan je hem niks op verwijten.

dalsniettemin moet hij het niet te hoog in zn bol krijgen aangezien PSV op sleeptouw nemen in de mickey mouse compentitie is wel andere koek dan in de BPL of nog erger eigelijk Serie A.

4 september 2014 om 08:48

Wat een onzin zeg. Hij speelt met vertrouwen en maakt dat ook waar. Hij is echter helemaal niet vervelend naar ploeggenoten of tegenstanders ofzo.

3 september 2014 om 21:51

Ja. Heb je hem wel gezien tegen Ajax en Vitesse..

3 september 2014 om 22:03

tegen ajax was het niet veel hoor

3 september 2014 om 22:47

Genoeg om te scoren.

4 september 2014 om 09:38

Ajax en vitesse zetten 3 a 4 man op depay. Als hij de bal heeft staan er 3 voor hem en 1 half achter. Uiteraard kan hij dan niet uitblinken maar wint daarmee alsnog wedstrijden.

Goed dat Kuyt in de basis staat hij geeft toch elke wedstrijd meer dan 100%. Ik had van der Wiel wel in de basis verwacht onder Hiddink hij speelt bij een grote club en speelt zijn wedstrijden bij PSG goed.

3 september 2014 om 21:46

Nee, Kuyt op de rechterflank heb je vrij weinig aan. Hij gaat nooit zn man voorbij en past altijd de bal terug. Leuk voor hem dat hij het op het WK zo goed deed op de rechts/linksback positie maar als hij voorin staat speel je gewoon met een man minder.

3 september 2014 om 23:11

Bij Fenerbache doet hij het ook altiid zo slecht voorin ja....zucht!

3 september 2014 om 21:51

Van der wiel had laatst volgens mij een blessure. En Janmaat speelt ook prima dus zal het op basis daarvan wel gewonnen hebben.

3 september 2014 om 21:57

Vd Wiel had last van gebroken rugwervel.

3 september 2014 om 22:03

Zo van janmaat speelt bij een kleine club ofzo?

3 september 2014 om 22:14

Zo van PSG is ongeveer drie klassen hoger dan newcastle.

3 september 2014 om 22:24

Janmaat speelt op een hoger niveau tegen betere tegenstanders.. CL pas vanaf achste interessant genoeg en ligue 1 gewoon matig. Janmaat laat dus consequent zien het niveau wat Nl nastreeft aan te kunnen mits hij naar behoren speelt, vandaar logische keuze.

4 september 2014 om 16:12

Ongelofelijk dat het blinde paard weer van stal wordt gehaald.

Zou lens rechts zetten, depay links en kuyt op de bank

3 september 2014 om 22:28

Is het probleem van Lens niet, dat hij sinds die naar Oekraïne is verhuisd, hij totaal z'n niveau niet meer haalt. Snelheid is stukken minder, net zo als zijn neusje voor de goal.

Een beetje verrassend dat Depay niet start maar misschien is dat ook wel goed voor die jongen. Hij moet niet denken dat hij al onomstreden of zo is. Verder nauwelijks verrassingen. Prima middenveld met Wijnaldum daar.

We gaan het zien morgen denk een 0-0

Hoe kan je Depay er nou niet inzetten en Kuyt wel? Snap ik echt he-le-maal niks van.

3 september 2014 om 21:54

Keizerstad

Precies Kuyt is nuttig maar daar is alles meegezegd, ik zie liever dan nog Depay en Lens op de flanken. Wat jammer dit, wat hebben al die coaches met Kuyt.

3 september 2014 om 22:00

Dan zal Kuyt op de trainingen genoeg overtuigen lijkt me zo. Als al die bondscoaches hem blijven opstellen. Geeft altijd 120% dus ik heb er heen probleem mee. Go Holland!

3 september 2014 om 22:15

Ik wel, Kuyt is idd nuttig, en wanneer je in een officiële wedstrijd tegen een sterke tegenstander met een opkomende linksback had ik het nog best begrepen. Maar vlak na een eindronde moet je als Oranje zijnde gewoon iets meer naar de lange termijn kijken. Zo'n Depay is de toekomst van Oranje, die zou ik persoonlijk altijd opstellen, zeker omdat ik vind dat Depay als buitenspeler veel meer heeft dan Kuyt(denk dan o.a. aan snelheid, dribbel, creativiteit, beter schot). Kuyt maakt waarschijnlijk wat meer beters en zal misschien nog een iets beter neusje voor de goal hebben.

3 september 2014 om 22:20

Mooi en aardig Jelle, maar ik zie liever een jong talent in plaats van veteraan. Ik zeg niet dat hij er niet bij hoort, Kuyt heeft zijn verdiensten ook gehad tijdens het Wk. Maar laat hem maar lekker invallen.

433 vind ik geen opstelling voor nederland.. beter 4231

3 september 2014 om 21:46

Tja uiteindelijk vind ik dat nooit zoveel uitmaken eigenlijk, hangt meer af wat voor spelers het zijn en instructies/rollen die ze krijgen.

3 september 2014 om 23:24

true true, we zullen zien of het zonder robben ook mogelijk is!

4 september 2014 om 09:41

Zonder robben zijn we meteen 50% minder goed

4 september 2014 om 16:17

@ Bvb
Je hebt gelijk! Zo zou ik graag spelen. Als iedereen fit is natuurlijk.

Strootman de Spielmacher ,nigel als controleur , Sneijder die de geniale passjes geeft, Robben de snelheids maniak , Depay voor de briljante actie, Huntelaar als de koele afmaker.

Cilessen
Janmaat
de Vrij
Vlaar
Blind
Strootman
N de Jong
Robben
Sneijder
Depay
Huntelaar

Ik snap niet dan kuijt speelt geef zo'n narsingh de kans komt veel meer dreiging vanaf en ik denk dat hij belangrijker is dan kuijt ook zal ik depay voor lens doen want depay vind ik het grootste talent van Nederland en hij kan denk ik veel belangrijker zijn voor oranje dan zo'n matige lens

3 september 2014 om 21:46

Zo zal ik trouwens spelen tegen Italië

Cillisen
Janmaat
Veltman
Vlaar
Pieters
Sneijder
De jong
Blind
Narsingh
Van persie
Depay
3 september 2014 om 21:49

Sorry bedoelde cillessen was de dubbel s vergeten

3 september 2014 om 21:50

Veltman, als je het over overschatte voetballers hebt : ' )

3 september 2014 om 21:52

Leestekens maken je teksten begrijpelijker.

3 september 2014 om 21:54

Hoezo ik zie veel talent in die jongen en vind hem nu al verder dan de vrij staat verdeling sterker zijn mannetje op het Wk was hij sterk maar dat kwam omdat er drie cv verdedigers waren als er een twee cv verdedigers zijn vind ik de vrij heel matige

3 september 2014 om 21:56

Heb mij examen al gehaald hoef je mij niet uit te leggen en het is hier een voetbalsite geen taal site

3 september 2014 om 21:57

Interpunctie is wel handig.

3 september 2014 om 22:13

Maar we moeten wel kunnen lezen en begrijpen wat je typt. Handig als je een discussie wilt voeren.

Interpunctie is in het algemeen iets wat levens kan redden, niet alleen disuccies op vz .

Commas save lifes!

3 september 2014 om 22:15

Te veel wim daniels gehoord?

3 september 2014 om 22:22

Js maar als je het niet begrijpt dan ben je aardig dom want mijn woorden type ik over het algemeen goes

3 september 2014 om 22:23

Befoel goed dat was een type fout

3 september 2014 om 22:24

**bedoel** weer type fout

3 september 2014 om 22:40

Karel235 Wees nou niet zo koppig hahahahahhahahahhahahahaha

3 september 2014 om 22:42

Toch de tip om je tekst eerst ff na te lezen voordat je het post, scheelt behoorlijk. Je doel is toch om je visie/mening duidelijk te maken? Leestekens zijn er niet voor niets (de naam zegt het al), dan maken (je) stijl- en spelfouten ook wat minder uit.

3 september 2014 om 23:11

Heb je het over je schoolexamen of zwemdiploma a?

3 september 2014 om 23:27

lijkt mij aantrekkelijk

Krul
Janmaat
Van Dijk
De Vrij
Willems
De Jong
Clasie
Narshing
Sneijder
Depay
Van Persie
4 september 2014 om 01:20

Goed om te horen dat Hiddink weer aanvallend, attractief voetbal (4-3-3) wil gaan spelen. Daarnaast heeft hij ook bewezen oog te hebben voor fysiek sterke spelers, zodat we niet voor joker staan over 2 jaar op het EK. Hij is in elk geval niet naïef. Ik hoop dat tegen die tijd de opstelling er ongeveer zo uit zal gaan zien. (zie opstelling)

Als reservespelers denk ik dan aan : Krul, Janmaat, Vlaar, Van Ginkel, Wijnaldum, Narsingh en Huntelaar

Cillessen
v.d. Wiel
De Vrij
Martins Indi
Blind
Klaassen
De Jong
Strootman
Robben
v. Persie
Depay
4 september 2014 om 09:43

Ga maar opnieuw examen doen dan. Wat een ramp!

En veltman basis? Wat een lachertje!

4 september 2014 om 16:30

@ Karel
Op de plek van Blind moet je denk ik Wijnaldum of Emanualson zetten. Op de plek van Veltman de Vrij.
Verder lijkt het me een prima opstelling.

4 september 2014 om 16:34

@ Afcajax
Prima, maar i.p.v. Klaasen zou ik daar wel van Ginkel willen zien.

Ik verwacht een (wellicht ruime) overwinning voor oranje. Italie mist pirlo en balotelli, ik denk niet dat het loopt maar een goede les is het wel aangezien pirlo er in 2016 waarschijnlijk ook niet meer bij is. Zou leuk zijn als spelers als destro, zaza en giovinco wat leuks kunnen laten zien. Zaza heeft dynamiet in zijn linkerbeen en Destro heeft echt een neusje voor de goal

4 september 2014 om 01:35

Italië zal zo langzamerhand (met het oog op het EK 2016) toch echt een elftal moeten gaan bouwen zonder Buffon, De Rossi en Pirlo. Er zijn genoeg jonge spelers die het over kunnen nemen. Buffon kan worden vervangen door Sirigu (of in de toekomst Perin) en Pirlo door Verratti.

Sirigu
Darmian
Bonucci
Chiellini
De Sciglio
Candreva
Verratti
Marchisio
El Shaarawy
Balotelli
Immobile
4 september 2014 om 23:12

Natuurlijk, Italie moet verjongen en verratti zal een hoofdrolspeler zijn. Maar hoewel deze opstelling er best goed uitziet vind ik hem te aanvallend. Candreva en El Shaarawy zijn vleugelaanvallers en niet bruikbaar in defensief opzicht. Ook denk ik dat het gezien mijn mening dat de italiaanse verdedigers niet meer zo geweldig zijn slm is om 5 verdediger te gebruiken daarmee compenseer je het gebrek aan snelheid van de verdedigers. Ook moet ik nog zien of balotelli het volhoud op topniveau en of el shaarawy zijn ontwikkeling goed verloopt. De alternatiefen zijn Immobile en Zaza

Buffon
Astori
Bonucci
Chiellini
Darmian
Marchisio
De rossi
De Sciglio
Verratti
SES(zaza)
Immo/balo
6 september 2014 om 01:05

Ja, mijn opstelling is inderdaad wat aan de aanvallende kant, zeker voor Italiaanse begrippen. Sowieso zal Conte 3-5-2 gaan spelen i.p.v. 4-4-2.
Astori is linksbenig, dus die zal ws niet de rechter centrale verdediger worden.
Dus het zal er ongeveer zo uit komen te zien denk ik ... (zie opstelling)

Sirigu
Ranocchia
Bonucci
Chiellini
Candreva
Verratti
Marchisio
De Sciglio
Montolivo
Balotelli
El Shaarawy

We zullen het morgen zien, nu is direct te pijlen hoeveel de WK gangers zich hebben ontwikkeld.

Persoonlijk hoeft ik Lens niet meer te zien in de selectie. Kuyt twijfel ik nooit meer aan, tenzij ik hem met eigen ogen neer zie gaan.

zowel lens als kuyt zijn matige buitenspelers.

3 september 2014 om 21:54

Wie wil je er dan neerzetten? Depay denkt nu al dat ie er is en Narsingh is niet eens 100% fit en in vorm. Misschien dat je Elia/Afellay in zo'n wedstrijd de kans kan geven om zich te laten zien..

3 september 2014 om 22:01

Leg eens even uit waarom Depay denkt dat hij er nu al is?
Hij heeft zijn contract verlengd, hij blijft gewoon nog een jaartje bij Psv...
Zo dom als bijv. Royston Drenthe is hij niet hoor.
Depay kiest voor zekerheid en bouwt geleidelijk aan een prachtige toekomst.

3 september 2014 om 22:35

-World- Je geeft antwoord op je zelf

3 september 2014 om 22:49

Narsingh is volgens mij juist WEL in vorm.

4 september 2014 om 16:36

Dan Depay en Elia maar.

goede opstelling, en hopen dat het goed uitpakt

Goed om depay nog even op de bank te zetten en rustig te brengen, echt een typische Hiddink zet. Onze people manager

Ik ben benieuwd welke middenvelder eruit gaat zodra Strootman weer fit is. Ik denk Wijnaldum.

3 september 2014 om 21:50

Niet eens perse, want met Wijnaldum én Strootman ben je niet te aanvallebd noch te verdedigend.

Sneijder wordt ook een dagje ouder en met onze verdediging kunnen we wel lopers gebruiken. Gelukkig zijn Stroot en Wijn geen ordinaire lopers, ze kunnen heel veel met de bal en beide op hun eigen manier.

Daarnaast maakt Wijnaldum ook een ontwikkeling mee, niet normaal. Ik zie Sneijder niet meer beter worden bij Galatasaray, met alle respect.

3 september 2014 om 21:52

Wijnaldum gaat eruit zodra Strootman weer fit is. Kom op man. Wijnaldum mag de veters van zowel Strootman, de Jong als Sneijder niet strikken.

Wat een top middenveld heb je dan!.

3 september 2014 om 21:56

We zullen het zien over 2 jaar, daar gaat het uiteindelijk om.

3 september 2014 om 22:12

Sneijder is over 2 jaar helemaal niks meer, dan heeft die n wandelstok nodig. Dan kun je veel beter een team opbouwen met Gini, strootman en Nigel. Opa kuyt mag er ook wel uit, daar heb je over 2 jaar ook niks meer aan.

3 september 2014 om 22:47

Gini is een fantastische speler, dat ziet iedereen. Daarbij vertrouw ik ook op Van Ginkel, geloof echt dat, dat een geweldige speler voor ons gaat worden.

3 september 2014 om 21:59

Wijnaldum hopelijk. Ik hoop nog steeds op een middenveld met Blind Strootman en Maher, daar zit veel voetbal in.

3 september 2014 om 22:07

Jij verkiest Blind op het middenveld boven Nigel de Jong? Op het WK werd weer duidelijk hoe belangrijk Nigel is. Die hoort er indien fit altijd in te staan.

Een middenveld met Nigel, Strootman en Sneijder zou echt fantastisch zijn. Aanval met Robben, Van Persie en Depay en je bent topfavoriet op het EK.

3 september 2014 om 22:53

Zullen na 3 zeer matige toernooien van zijn kant het eens Zonder van persie gaan proberen ?

4 september 2014 om 01:43

Toegegeven dat Van Persie het op de laatste toernooien niet bijzonder goed heeft gedaan (m.u.v. de wedstrijd tegen Spanje), maar wie wil je er dan neerzetten ? Locadia , Castaignos, Luuk of Siem de Jong ?!? Lijkt me niet ...

In 2016 zijn Van Persie en Huntelaar allebei 32 jaar. Huntelaar is een uitstekende spits, maar hij is -in tegenstelling tot Van Persie- volledig afhankelijk van de aanvoer vanaf de flanken.

Met Robben op rechts en Depay of Lens op links heb je spelers op de flanken die 9 van de 10 keer voor eigen succes gaan. En een Sneijder, die wel veel gelopen heeft in Brazilië (maar niet goed heeft gevoetbald) schiet het liefst zelf alle ballen op doel. Tegen Mexico ging het een keer goed, maar Sneijder was vrijwel iedere wedstrijd op het WK de slechtste speler aan de kant van Oranje ... Iedere spits in Oranje staat op een eiland. Is al jaren het geval.

4 september 2014 om 09:46

Blind vind ik al tekort komen voor nl elftal. Tenminste voor het middenveld. Maar hoe kom je bij maher??? Nog steeds de zwakste schakel bij psv!

Wist niet dat 4-4-3 ook kon!VZ dacht altijd dat je er maar 11 kon opstellen

4-4-3 is inderdaad een mooie opstelling. Je hebt altijd een mannetje extra op het middenveld :-D

Jezus deze dinosaurus selecteert ook niet door... Gelukkig valt vd. Vaart al af maar Kuyt? Are you kidding me?!

Leuk Wk gespeeld omdat we destijds dunne stroming hadden op bepaalde posities. Maar dat is toch helemaal niet het geval meer? Waar blijven jongens als Van Ginkel en Pieters? Kan Blind door schuiven naar middenveld of naar de bank?

Mijn oproep zou momenteel zo zijn:

Keepers: Krul (newcastle), Cillessen (afc Ajax), Zoet (psv)

Verdediging: V.d Wiel (psg), Janmaat (newcastle), De Vrij (lazio), Bruno Martens Indi ( FC Porto) Van Dijk ( Celtic), Vlaar (aston Villa), Viergever (ajax), Pieters (stoke City)

Middenveld: Strootman (As Roma), Van Ginkel (milan),wijnaldum (psv), De Jong (Ac Milan), Clasie (feyenoord), Blind (ajax), Sneijder (galatasaray)

Aanval: Van Persie (manchester United), Huntelaar (schalke 04), Depay (psv), Robben ( Bayern Munchen), Narsingh (psv)

Mijn opstelling:

3 september 2014 om 21:51

Pieters? Wat heeft die in Oranje te zoeken?

3 september 2014 om 21:57

Viergever? Speelt goed hoor, maar pas 5 wedstrijden ofzo..

3 september 2014 om 21:51

Lekker veel vleugelspelers

3 september 2014 om 21:57

Blij dat jij geen bondscoach bent,Kuyt is al weken in bloedvorm maar ja altijd maar t afkraken van deze speler die al meer dan 4 coaches en 100 interlands jullie t ongelijk bewijst. En toch durven jullie je kenners te noemen,laat me niet lachen.

4 september 2014 om 00:24

Het ergste van alles is dat Kuyt in elk land waar hij speelt of speelde,ze vol lof over hem praten behalve in ons eigen land omdat hij toevallig niet voor ajax heeft gespeeld! En geen techniek zou hebben nou waarom wordt zijn directe tegenstander dan zo vaak gewisseld? Hij speelt iedereen nog steeds kapot. Een standbeeld verdient hij ipv dat afzijken stelletje hersenloze mensen heb je op deze wereld bah.

4 september 2014 om 01:57

Alle respect voor Kuijt (ook al is het een technisch beperkte speler) en zolang hij speelt zoals op het WK verdient hij absoluut een plekje in de selectie van Oranje. Hij is nooit te beroerd om hard te werken, is een voorbeeld voor alle andere spelers en is welbespraakt.

Maar ... met het oog op het EK 2016 (kuijt is dan 36 jaar als ik het goed heb) lijkt het mij verstandig andere spelers de kans te geven. Zeker wanneer het oefenwedstrijden betreft.
Ook spelers als Sneijder en Van der Vaart raken inmiddels op leeftijd en bovendien (belangrijker nog) missen ze m.i. de laatste maanden het vereiste niveau.

3 september 2014 om 22:01

Blind ajax? Jij heb zeker een paar dagen onder een steen gezeten

3 september 2014 om 22:06

Ja eerst zeggen dat hiddink kuyt niet moet selecteren en jij selecteert nu zelf een geblesseerde speler..

4 september 2014 om 01:51

Ik zou het zelf zo doen (ben het grotendeels met je eens qua selectie) :

Doel : Cillessen, Krul, Vermeer
Verdediging : v.d. Wiel, Janmaat, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Pieters, Willems
Middenveld : Van Ginkel, De Jong, Wijnaldum, Klaassen, Sneijder, Strootman, Blind
Aanval : Robben, Narsingh, v. Persie, Huntelaar, Depay, Boetius

Reserve(s) : Zoet, Veltman, Vilhena, Lens

12 tegen 11.Moet te doen zijn.

@VZ, zeker weten dat voetbal met 12 man is? Ik ben benieuwd hoe de verdediging eruitziet als iedereen fit is. BMI lb, De Vrij, Vlaar centraal en Van der Wiel od Janmaat rb?

3 september 2014 om 22:00

Ik denk gewoon Blind - BMI - De Vrij of Vlaar - Van Der Wiel. Op het middenveld speel je dan wss met de punt naar achter totdat Strootman terug is, en de cvm is dan Nigel. VD Wiel speelt bij PSG en aangezien Janmaat bij Newcastle tegen City allesbehalve een goede indruk maakte, geef ik hem de voorkeur. Janmaat werd dan ook gepasseerd door Van Gaal, zelfs Verhaegh en Kuyt (!!) vond hij beter. Ik zou met een linksbenige cv en een rechtsbenige cv spelen, dan lijkt het me logisch dat dat BMI en De Vrij of Vlaar worden. Sneijder en Wijnaldum op het middenveld, Robben, Huntelaar en... Lens? in de aanval. Maar wss wordt het Van Persie ipv Huntelaar.

3 september 2014 om 23:20

Dan had je de laatste 2 wedstrijden van janmaat moeten zien, alsof hij al jaren in de pl speelt en één van de beteren van newcastle. Ook lovende recensies in alle engelse kranten...Slaat dus nergens op wat je zegt.

Ben ik de enige die grote vraagtekens zet bij Lens? Ik vind dat echt een zeer matige speler. Voor de rest niet heel verrassend. Ik denk dat Hiddink Depay expres op de bank laat beginnen om hem met beide benen op de grond te laten. Ben ook benieuwd of ie Afellay gaat inbrengen.

Ik vind Kuyt echt een slechte speler, hij is een grap in Turkije en Fenerbahce.

Turkse-elftal is veel beter.

3 september 2014 om 21:58

Scheer je weg man, alleen maar provoceren sinds je lid bent. Jongens niet op deze kleuter ingaan.

4 september 2014 om 00:00

Ik volg de turkse competitie niet maar hoe doet Kuijt het bij jullie?

3 september 2014 om 22:04

Hahaha laat turkije zich eerst maar eens qualificeren voor een eindtournooi, voordat je zo'n stoere praat kunt ophangen

4 september 2014 om 09:50

Natuurlijk zegt een gala fan zoiets. Bang voor dirk?

Wel mooie penalty die hij erin schoot tegen jullie he !

4 september 2014 om 16:41

@ Gala
Met het eerste ben ik het met je eens.
Kuyt is echt een grap en een hele slechte speler.
Maar het Nederlands elftal is toch echt wel sterker dan het Turkse elftal.
Jullie moeten nog wel even je best doen voordat jullie er weer bij zijn.

Dacht dat RVP aan t sukkelen was met blessure. Of is dat onzin?

3 september 2014 om 21:54

Onzin, gewoon niet in vorm.

4 september 2014 om 16:43

Al heel lang niet meer.

Kuyt had ik nooit meer opgeroepen. Te oud, kan niet meer mee. Lekker doorselecteren. Ik had in plaats van Kuyt Narsingh meegenomen.

3 september 2014 om 22:04

Narsingh is ook mee.

3 september 2014 om 22:06

Dachten wij allemaal niet dat Kuyt te oud was voor Oranje zo'n 2,3 maanden geleden?
Heeft laten zien nog steeds van waarde te zijn voor Oranje op het hoogste niveau (wk).

3 september 2014 om 22:19

Ik bedoelde in de basis ipv Kuyt. Excuses voor de verwarring.

En op het WK was Kuyt ook niks niekhengelo. Constant balverlies, man wat heeft hij een hoop ballen de tribune in gekruld/knalt zeg! Niet normaal!

3 september 2014 om 22:35

Het voordeel aan Kuyt is: hij is overal inzetbaar als het zou moeten, plus dat hij veel ervaring heeft.
Kuyt is geen type Sneijder die even een bal dwars door de verdediging steekt, Dirk's passing is nooit top geweest.
Met zijn 'over-mijn-lijk' mentaliteit vind ik het niet heel gek dat hij zoveel ballen het stadion uitschiet, en uiteraard is het wel lekker voor de rest van de verdediging om er zo'n stofzuiger bij te hebben op de back.

4 september 2014 om 02:08

Zonder bal was Kuijt erg goed. Rennen, vliegen, werken. Energiek en sympathiek. Paste ook prima in het 3-5-2 concept van Van Gaal. Is nooit te beroerd om hard te werken en speelt zonder zeuren op iedere positie en probeert dat dan ook zo goed mogelijk in te vullen. Echter, zodra hij aan de bal is, is het echt om te huilen. De man is niet creatief en grossiert in foute passes. Met hem is het vrijwel onmogelijk om verzorgd voetbal te spelen in aanvallend opzicht ... Zie (ook met het oog op de toekomst) liever Depay of Narsingh.

4 september 2014 om 16:43

Nee heeft die niet laten zien. Ik vond het waardeloos.

Die hele verdediging die op het WK nog allemaal in de Eredivisie speelden....

Laten we hopen dat ze zich ontwikkelen in het buitenland en dit een top verdediging kan gaan worden.

Ga toch lekker weg Hiddink. Kuyt meenemen is al een groffe schande maar hem opstellen is echt helemaal gestoord. Ga gewoon lekker doorselecteren en zet El Ghazi of Boetius of Promnes ofzo erin. Kuyt heb je over 2 jaar niks meer aan..

3 september 2014 om 21:59

tja hiddink is geen van gaal.

3 september 2014 om 22:03

Ik kan me er in vinden als je Kuyt niet meer in de basis wilt zien. Maar voor die jongens die jij noemt is het te vroeg. Daarnaast is Boëtius allesbehalve in vorm en weet bijna niemand hoe het met Promes zit.

3 september 2014 om 22:03

Die namen die je noemt: nou nee. Wel zou ik Depay erin zetten ipv Kuyt en dan Lens op rechtsbuiten zetten.

3 september 2014 om 22:04

Laat me niet lachen El Ghazi. Die prutser hoef ik niet meer bij Ajax te zien. Zware overschatte speler. Ik schaam me als Ajax supporter dat die er nog steeds speelt. Die kerel moet snel terug naar een andere club gaan daar heeft Ajax alleen maar baat bij. Kuyt vind ik ook niks. Zet dan maar een andere speler erin.

4 september 2014 om 02:12

Schande is overdreven, maar zeker in een oefenwedstrijd had je m.i. beter een jonge speler de kans kunnen geven zich te laten zien. El Ghazi heeft zeker talent, maar een uitverkiezing voor Oranje lijkt mij wat aan de vroege kant. Boetius en Narsingh verdienen nu wel een kans in de basis.

Op zich logisch... Al had ik voor Lens op rechtsbuiten gekozen en Depay linksbuiten.

Verder zal Vlaar erin komen voor Indi in de komende wedstrijden. En Van Der Wiel zal flink gaan concurreren met Janmaat verwacht ik....

Mooi dat Kuyt mee doet, kan ik rustig mijn huiswerk doen want daar ga ik niet naar kijken. Wat een schande.

Hiddink moet kijken naar het EK van 2016 kijken en dan vind ik het raar dat Kuyt en Van der Vaart nog werden geselecteerd. Lens en Kuyt ook nog eens in de basis terwijl Depay in super vorm is. Hopen dat Hiddink niet teveel aan de oudjes blijft hangen.

3 september 2014 om 22:07

Klopt, je moet juist doorselecteren en in dat geval snap ik zeker de keuze van Van der Vaart niet.
Kan het allang niet meer belopen, haalt al zelden zijn oude niveau en denk dat de nieuwe generatie niet veel onder doet dan hem.

Kuyt zou ik ergens nog wel snappen, want alhoewel ik hem ook afkraakte, bewees hij iedereen het tegendeel op het Wk.

Maar ervan uitgaande dat Kuyt niet meegaat naar Frankrijk over 2 jaar, vind ik deze keuze toch wel raar maargoed.
We zullen zien wat het morgen word!

4 september 2014 om 16:45

Van de Vaart is ook helemaal niks meer. Dat hebben we nu wel gehad net als Kuit .

3 september 2014 om 22:57

Je moet je eerst kwalificeren en dat doe je met je beste spelers,momenteel hoort Kuyt daar gewoon bij,is geweldig in vorm. Je moet pas doorselecteren als er iemand beter wordt,maar juist Kuyt lijkt zich juist beter te ontwikkelen. Kijk naar zijn prestaties ipv zijn leeftijd mensen.

4 september 2014 om 16:46

Welke prestaties?

Goed dat hij Depay laat banken vind ik, die zit met zijn hoofd hoog in de wolken. Als hij dan in gaat vallen zal hij extra zijn best doen om zich te bewijzen denk ik.

Kuyt rechtsbuiten, pfffffff.....
Back beter!

Ondankbare mensen jullie Nederlanders. Kuyt dit Kuyt dat. Rot toch op man. Die man heeft een goed WK gespeeld, zowel op het veld als er naast.

Afgelopen weekend nog een assist met buitenkantje voet, en 2e goal door zijn schuinbeweging. Die man is in topvorm.

Hiddink doet dit puur om spelers als Depay zoals hem te krijgen. Begrijp dat nou eens!

Kuyt je bent en blijft een held.

3 september 2014 om 22:26

Ben je zelf geen Nederlander dan?

3 september 2014 om 22:29

Er wonen nog 100 andere nationaliteiten in Nederland..... Kuyt is nog steeds belangrijk bij ons en zal dat ook bij Oranje zijn.

3 september 2014 om 22:38

Waarschijnlijk heeft Guiza09 gewoon een Nederlands paspoort, dus ik beschouw hem als Nederlander.

dirk blijft geweldig.maar we moeten verder als ze nou nog niet weten wat we aan dirk hebben dan weten we het nooit .dus iemand anders er in .iemand waar we nog niet alles van weten daar oefenen we toch voor.om iets nieuws te proberen

Elke nieuwe coach start eerste wedstrijd met de erfenis van zn voorganger, logies om irritatie te vermijden. Maar Kuijt nog selekteren vind ik n brug te ver. Op een gegeven moment moet je ook de eer aan jezelf houden. Dirk ie nu echt over d de hill

Lekker verdedigend.....................

Lens en Kuyt op de flanken...hoe triest kan je zijn guus.
Kuyt heeft nog nooit een tegenstander gepasseerd in zijn leven en Lens speelde erg matig op het WK en is alles kwijtgeraakt sinds hij in Oekraine zit te verpieteren. Narsingh, Beerens, Promes, Depay, Afellay, Elia en zelfs Wijnaldum zouden deze posities vele malen beter kunnen invullen en hebben allemaal een individuele actie en snelheid in huis en een vele betere actieradius dan deze twee prutsers.

ik zou zo gaan spelen

Krul
Janmaat
Van Dijk
De Vrij
Willems
N. De Jong
Clasie/Blind
Narshing
Dneijder
Depay
Van Persie

Voorlopig zal de oude garde er nog wel in blijven staan maar het lijkt mij slimmer om op termijn toe te werken naar een middenveld met Blind Wijnaldum en Strootman dan heb je drie spelers die allemaal mee verdedigen twee die een enorm loopvermogen hebben en genoeg fisieke kracht. Huntelaar en van Persie zullen er wel nog bij blijven omdat we op dit moment daar nog geen concurrentie voor hebben.
Zoiets als dit ongeveer http://lineupbuilder.com/?sk=4f6m

Ik ben eigenlijk benieuwd als ibi zou gaan spelen wat die nog kan, laatste x had ik m bij Nederlamd - Hongarije gezien een goeie 3 jaar terug. Komop die ORANJESE!!

Gelukkig is het maar een oefenwedstrijd. Als het niks is dan kunnen we altijd nog Depay of Lens inzetten.

Het is maar een oefenpot hoor, maar zijn Lens en Kuyt echt beter in form dan Depay? Snap niet helemaal wat Hiddink doet, maar goed we zullen morgen zien hoe Oranje in Italië gaat spelen.

Mis je je meest technische speler dan is het logisch dat je ren je een ongeluk kuyt er voor inzet .het lijkt mij dat je voor de technische depay dan kiest ,zowieso snap ik niet wat kuyt toevoegt behalve een goede mentaliteit in de groep .

4 september 2014 om 09:52

v persie speelt gewoon hoor. het enige echt grote gemis is uiteraard robben.

Ik vind ook dat er moet worden doorgeselecteerd.
Ik bedoel, Vdvaart en Kuyt is echt wel klaar en tuurlijk hebben ze in het verleden een waarde gehad.
Ik hoop ik dat Guus het in de punt is anders gaat doen, aangezien Van Persie nu al 3 toernooien de kans krijgt en het al 3 toernooien laat afweten op zn kopbal tegen spanje na.

Verder wel dolblij dat er weer gewoon 4 3 3 gespeeld word ipv 5 3 2 om eerst bijna de wedstrijd weg te geven om het vervolgens dan toch om te zetten naar 4 3 3.

4 september 2014 om 09:56

hoezo heeft v persie het laten afweten op dit wk dan? volgens mij is ie 3e geworden qua topscorerslijst met 4 goals, heeft ie brons gewonnen op een wk en een keer zilver en is topscorer allertijden op een toernooi na bergkamp. ik weet niet zo goed wat mensen nou eigenlijk verwachten. dacht je nou werkelijk dat je als spits van een land met zo'n verdediging en middenveld er 10 inschopt per toernooi ofzo...dan hoeven mensen als messi, ronaldo, zlatan in principe ook niet meer op te worden gesteld want die presteren ook weinig tot niets op een toernooi en presteren minder op een toernooi dan v persie...

heb jij robben gezien na die schalwbe tegen mexico? waar was ie dan? heeft hij ons 2x de wereldtitel gegeven? laatste keer dat ik keek is hij het geweest die faalde tegen spanje en die bal tegen argentinie er niet in kreeg anders hadden we twee keer een finale gespeeld.

4 september 2014 om 10:35

Als jij dan toch keek en Spanje erbij haalt (2010) dan is dat een toernooi geweest waarin Van persie alleen scoorde tegen Kameroen toen Nederland al door was.
Als je als vaste spits op een heel toernooi incl Finale maar 1 goal maakt die ook nog onbelangrijk was heb je gefaald ja.

2012 als Spits wederom dramatisch zelfs struikelend over zn eigen benen tegen Denemarken een wedstrijd overigens waar je als hij WEL functioneerde gewoon 3 pnt had behaald en het hele EK anders was gelopen.

Waar was Van Persie tegen Australie Mexico, Costa Rica en Argentinie.
speelde hij vreselijk slecht, scoorde dan nog wel tegen Australie maar daar is alles meegezegt.
Zelfs de spelersgroep wilde Huntelaar tegen Argentinie.

Robben doe je wel bijzonder tekort want zonder Robben (en sneijder) had je in 2010 niet eens in de Finale gestaan, net als dat je nu geen halve finale had bereikt zonder Robben.

Een spits van het kaliber (vind ik van persie niet bijhoren maar goed) Zlatan maakt bij een land dat de Finale/halve finale haalt idd zeker 5 a 6 goals.
Van persie staat op 5 met de beide Wk's Om een voorbeeld te geven Sneijder heeft ook 5 goals gemaakt op beide Wk's .

4 september 2014 om 12:56

"de spelersgroep wilde Huntelaar".

sorry maar ik moest even lachen

"zonder robben had je niet in de halve finale gestaan"..ja want Robben scoorde nml tegen Costa rica en speelde echt iedere wedstrijd top
.
dan kun je ook zeggen dat zonder die wondergoal van v persie tegen spanje we uberhaupt niet door waren gekomen..als die 1-1 niet valt krijg je echt een andere wedstrijd..sterker nog als cillisen die bal niet pakt is het 2-0 en is het over en sluiten..zo kan je wel doorgaan...

feit blijft dat v persie 2x de gelijkmaker scoort waardoor je gewoon eerste in de poule wordt uiteindelijk

2012 was iedereen dramatisch en bleef hij na inderdaad knullig 2x een bal te hebben verprutst als enige overeind tegen duitsland en in mindere mate tegen portugal. 2010 is een eindeloze discussie. V Persie is daar gewoon ten onder gegaan aan het egosisme van sneijder en robben. je kunt een spits die geen bal; krijgt en op een eiland tussen 2 a 3 man staan niet verwijten dat ie niet scoort. als ie te ver inzakt heb je geen aanspeelmogelijkheid in de punt..kip ei verhaal.
het is nogal een trent om de topscorer allertijden hier af te fikken en dat is jammer..het is een prachtige voetballer met zoveel technische bagage dat het eigenlijk te bizar voor woorden is dat hij zoveel kritiek krijgt.. hij scoort veel, hij voetbalt mooi en sinds hij in de spits staat hebben we 1 wk finale en een halve finale.wat wil men nog meer??

geen depay ?? waarom niet ??

Kuijt in de basis? Kom op Guus, durf ook te verjongen! Geef van mij part Depay een kans in de basis. Lens kan ik me nog enigzins indenken, maar die komt ook tekort een het gewenste niveau bij een eindronde.

Depay op de bank. Kom op. Die jonge is nu al veel beter dan Lens.

Onze Guus , helaas krijg ik het beeld niet weg hoe overdreven hij juichte en het veld over rende als een bezetene toen hij nederland versloeg met rusland , dus hij heeft al een behoorlijke streep tegen bij mij ! En dan kuyt voor depay opstellen ongelooflijk .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren