Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord kan bod van twintig miljoen verwachten uit Liverpool'

Laatste update:

Nicolai Jörgensen heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord mogelijk al gespeeld. De Eredivisie-topscorer van het afgelopen seizoen staat voor een droomtransfer naar de Premier League. Ronald Koeman wil de Deens international namelijk aantrekken als Romelu Lukaku wordt verkocht door Everton. De ex-trainer van de Rotterdammers denkt aan een bod van ruim twintig miljoen euro.

Met 21 doelpunten in de Eredivisie had Jörgensen het afgelopen seizoen een groot aandeel in het kampioenschap van Feyenoord. De Rotterdammers willen hem dan ook niet graag laten gaan en met een contract tot medio 2021 heeft technisch directeur Martin van Geel een uitstekende onderhandelingspositie voor de spits. “Er is veel interesse, maar ik ga niet in op namen van clubs”, laat Mikkel Nissen, zaakwaarnemer van Jörgensen, desgevraagd weten in gesprek met BT.

Everton dreigt Lukaku deze transferperiode kwijt te raken. De spits van Everton staat naar verluidt in de belangstelling van verschillende clubs en daarom heeft Koeman zijn aandacht nu gevestigd op Jörgensen. Hij is overigens niet de enige Deense spits op wie Koeman een oogje heeft. Volgens BT denkt de trainer ook aan Kasper Dolberg, al blijft hij naar alle waarschijnlijkheid bij Ajax.

Denk jij dat Nicolai Jörgensen volgend seizoen nog voor Feyenoord speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb geen idee of er een noodzaak is bij Feyenoord om te verkopen, zo niet gewoon afwijzen. Jorgensen is een van de, zo niet de belangrijkste speler van Feyenoord.

18 juni 2017 om 11:00

Precies gewoon bij Feyenoord blijven CL mee pakken als Jorgensen dan weer,
topscorer van Nederland wordt en hij in de CL zes goals maak kun je wel 30 Miljoen vragen.

18 juni 2017 om 11:02

Ja of een jaar a la luuk de jong draaien en je kan hem niet aan de straat stenen slijten voor 7 miljoen.

18 juni 2017 om 11:07

6 goals in de CL Haha? Ik de CL is de tegenstand iets groter den in de eredivisie he. Ik vind 30 miljoen voor 1 seizoen eredivisie vrij veel, wat ElPistolero ook zegt kijk naar de Jong.

18 juni 2017 om 11:32

Ik denk eerlijk niet dat hij en Feyenoord nog zo'n seizoen kunnen draaien.

18 juni 2017 om 11:33

Sorry maar als je hem laat gaan voor minder dan die overschatte klaasen ben je echt gestoord.
Minimaal 35 mil Anders lekker verder shoppen.

18 juni 2017 om 11:50

Klaassen was gewoon de beste speler van de eredivisie, dus is die prijs gewoon waard. Hij gaat je nog verbazen. Jorgensen moet eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien.

18 juni 2017 om 11:51

Wat is er zo gek aan.?
Al zou feyenoord 6x verliezen maar score wel gewoon elke wedstrijd een goal.
Waarom zou het niet mogelijk zijn dat hij ze maak.?

18 juni 2017 om 12:01

Omdat hij afgelopen jaar in Europa League ook niet bepaald aan de lopende band scoorde en in de CL is de tegenstand nog wel wat groter.

18 juni 2017 om 12:34

Wie bepaalt dat Klaassen de beste van de eredivisie was? Ik vond Jorgensen de MVP van de eredivisie

18 juni 2017 om 12:39

@dordt078, Elke wedstrijd een goal, dan praat je over het niveau Messi en Ronaldo in de afgelopen 10 jaar, niet 1 of 2 niveaus lager.

18 juni 2017 om 12:42

@wehave
Sorry hoor maar 20 miljoen is in verhouding met Klaassen al veel te veel
Klaassen is al 2 jaar met afstand de beste speler van de eredivisie, in zijn beste jaren (24) en heeft een bak meer potentie dan deze one day flyer.
Deze spits heeft een aardig seizoen gedraaid en zou voor 20 miljoen een gouden greep zijn geweest voor het budget in Rotterdam.
Voor die prijs met een grote strik eromheen met de waterfiets wegbrengen.

18 juni 2017 om 12:55

Natuurlijk is Klaassen niet de beste speler van de Eredivisie. Misschien dat hij op zijn positie tot een van de betere behoort, dan geef ik gelijk. Als je als Jorgensen topscoorder bent geworden en daarbij als spits nog veel assists hebt gegeven, heb je geen "aardig seizoen" gedraaid, dan heb je gewoon een supergoed seizoen gedraaid. Als je je jouw redenering volgt, wat voor een seizoen heeft Dolberg dan gedraaid ? Matig denk ik dan! Kortom, probeer een beetje realist te blijven, misschien lukt het!

18 juni 2017 om 13:00

Klaassen is een goede eredivisie speler dat zeker maar meer zal het echt niet worden, dat zie je al bij ned elftal waar hij vaak echt slecht is en het niet kan bijbenen.
En dat terwijl het ned. Niveau laag is.
Vind echt vreemd dat mensen dat niet kunnen zien.
Maar we gaan het allemaal meemaken volgend jaar hoe goed deze speler is.

18 juni 2017 om 13:11

Nosky. Er is een verschil tussen waarde en vraagprijs. Een speler kan 1 miljoen waard zijn, maar een club mag daar gerust 100 miljoen voor vragen, dat betekent niet meteen dat hij dat ook daadwerkelijk waard is. Snap je het nog of moet het in Jip en Janneke taal voor je?

18 juni 2017 om 13:19

Ik denk dat Dolberg MVP van de eredivisie is geweest afgelopen jaar. Maar Jorgensen kan wel een stap hogerop

18 juni 2017 om 15:26

Dolberg? Hoe kan je jezelf nog serieus nemen.

18 juni 2017 om 15:59

Mooi hè al duimpjes, op het moment dat onze blonde held uit amsterdam niet over de middellijn struikelt is hij minimaal 40 miljoen waard. Waarom kan Jorgensen niet nog zo'n seizoen draaien en alles wat bij Ajax speelt wordt alleen maar beter. Makkelijk scoren onder onze Amsterdamse vrienden

18 juni 2017 om 11:00

Noodzaak is er zeker niet, maar als ze de prijs nog wat op kunnen krikken waarom niet.. Met Van Persie staat er een uitstekende vervanger op pole position om over te nemen, zeker met 20+ miljoen extra op de bank kan Fener wel betaalt worden. Met Van Persie zelf schijnen ze er zelfs al uit te zijn. Het ideale scenario is dan dat Van Persie nog twee jaar schittert en Vente klaar maakt voor 2019. :D

18 juni 2017 om 11:02

Natuurlijk is die noodzaak er. Feyenoord is nog steeds volle bak bezig om financieel gezond te geraken. Mochten ze echt 20M bieden is hij direct vertrokken denk ik hoor.

18 juni 2017 om 11:07

Waar haal jij de info vandaan dat Feyenoord nog bezig is om financieel gezond te raken? Dat zijn we al ruim 3jaar

18 juni 2017 om 11:08

De noodzaak is er vooral omdat er een redelijk oud elftal staat op het moment. De posities van el ahmadi kuijt elia en berghuis moeten allemaal nieuwe spelers voor gekocht worden.

18 juni 2017 om 11:24

Wil je beweren dat Feyenoord het financieel al dusdanig op orde heeft dat ze een bod van tientallen miljoenen zullen willen weigeren dan? Natuurlijk zijn ze al heeeel veel gezonder, maar ze zitten nog altijd niet in de luxe positie dat begragen van dergelijke kalibers geweigerd kunnen worden denk ik hoor.

18 juni 2017 om 11:40

@Sander Met je eens. We kunnen wel even 1 of 2 weekjes doen alsof terwijl je er wat meer uithaalt. Maar zulke bedragen vallen lastig te weigeren, en ik neem aan dat de speler er ook een stem in heeft. Naar een grote club en +5x zoveel verdienen kan zo'n jongen ook niet laten schieten.

18 juni 2017 om 11:48

Hij is nu 26 jaar, de perfecte leeftijd om nog naar een topcompetitie te gaan. En wie weet verrast hij vriend en vijand daar. 20 miljoen is ook een mooi bedrag, voor dit jaar bij Feyenoord lukte het allemaal niet echt in zijn carrière

18 juni 2017 om 12:57

Waarom niet. Als Jorgensen ook volgend jaar weer het verschil kan maken tussen CL en geen CL verdien je daar alleen al 15 miljoen mee. En ook volgend jaar kun je hem nog verkopen voor dat bedrag of wellicht zelfs meer. OK, je loopt een risico dat hij zwaar geblesseerd of totaal uit vorm raakt. Maar dat risico moet je dan , nu dat het weer een beetje kan ; maar eens nemen. Het kan NL ook dat je veel meer verdient, financieel en sportief .

18 juni 2017 om 13:07

Ja leuk en aardig maar Jorgensson maakt niet per definitie het verschil tussen wel of geen CL he? Voor hetzelfde geld maakt ie er komende jaar 8 minder (Elia en Karsdorp bijv weg) en dan die 15 miljoen vervlogen.

18 juni 2017 om 13:22

Volgend seizoen geen directe plaatsing dus er wordt pas in het seizoen 2018-2019 bepaalt of iemand cl gaat spelen. Al levert een titel natuurlijk sws veel geld op.

18 juni 2017 om 15:03

Dante,

Mooi bedrag, kan Feijenoord goed gebruiken.

Weet niet of jullie een goede aanvaller in de jeugd hebben, anders moet er toch wel wat op te halen zijn.

Zou net als Ajax een jeugdige aanvaller proberen te strikken.

Lozano naar Psv, Feijenoord dat goede zaken doet komt het niveau allemaal ten goede.

18 juni 2017 om 15:11

Is Lozano naar psv dan? :O Lees al een jaar dat allemaal grote clubs achter hem aan zitten. Zou een stunt zijn!

Denk dat we wel iets zullen moeten aankopen als Jorgensen vertrekt.

18 juni 2017 om 15:37

Hier was ik al bang voor. Feijenoord die al zijn spelers gaat verkopen na één goed seizoen om te vragen. Daarmee het kampioenschap weggeven. Dat vind ik als ajaxfan uiteraard geen probleem. Echter zou het wel fijn zijn als er punten gehaald worden Europees. Verkoop van de spits van Feijenoord kan waarschijnlijk niet worden opgevangen.

18 juni 2017 om 17:27

Tja zo gaat dat bij nederlandse clubs. Ajax heeft de beste speler van het team en de trainer van het jaar verkocht .. Vang dat maar eens op.

18 juni 2017 om 20:46

Denk t niet. Hij ligt nog 3 jaar vast dus 20 miljoen krijgen we er volgend jaar ook nog wel voor. En noodzaak om te verkopen is er niet.

18 juni 2017 om 11:26

Vind et ook gek dat Nicolai aan het begin van het seizoen zij dat hij Feyenoord niet als tussenstop ziet en misschien dit zijn laatstste club wel zou blijven en hij niet perse naar bijv. engeland hoeft, nu hoor je hem niet meer

18 juni 2017 om 11:38

Heeft een week of 4 geleden nog geroepen dat hij niet erg hoeft

18 juni 2017 om 11:40

Nee joh, dat was toen, maar nu is hij veel verder in zijn ontwikkeling en ook als spits.

18 juni 2017 om 14:42

Dat zei bosz ook. Sneijder ook. Donarumma ook. Delph ook. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

18 juni 2017 om 14:52

Klopt, ik zeg ook niet dat zijn woorden per definitie betekenen dat hij zal blijven, ik wilde alleen aangeven dat de bewering van Neymar niet juist was.

19 juni 2017 om 00:36

Niet zo gek, Nicolai trouwde gister. Die heeft wel wat anders aan z'n stok ;-)

18 juni 2017 om 11:40

Nou sorry hoor 20 miljoen gewoon accepteren en Janssen huren (eerst kijken of dat mogelijk is). Dan ga je er niet eens op achteruit en je hebt 20 miljoen geïncasseerd dan ga je nooit meer voor hem krijgen.

18 juni 2017 om 12:26

Janssen zal vast 70% van zijn salaris in willen leveren

18 juni 2017 om 13:05

Bij een huuroptie kan Spurs gewoon zijn salaris doorbetalen. Of Feyenoord betaald maar een percentage van het salaris wat nog onder het salarisplaffond is voor de Rotterdammers. Het is gewoon mogelijk.

Janssen zelf moet inzien dat hij het niveau van Spurs ook niet aankan.

18 juni 2017 om 13:08

@mister L, als je een speler huurt, dan betaal je zijn salaris niet, maar slechts een huursom. De eigenaar van de speler betaalt zijn salaris. Ook wat @branquinho zegt klopt dus niet.

Wat je veel ziet in de Eredivisie en Jupiler League, is dat jeugdige spelers van b.v. Manchester City en Chelsea zelfs gratis verhuurt worden. Spelers van het kaliber Traore en van Ginkel kosten echter geld. Die spelers hebben Ajax en PSV 2 miljoen op jaarbasis gekost. Je kan je dus voorstellen dat de huursom voor Janssen ook zoiets wordt. Een hoop geld, maar betaalbaar. Ik denk echter dat Feyenoord zoiets niet kan permiteren, want deze investering levert financieel niets op.

18 juni 2017 om 13:01

Als je 20 miljoen voor Jorgensen krijgt, moet van Geel hem persoonlijk komen afleveren.

Dit gerucht lijkt me echt stug, want Everton heeft zojuist Sandro Ramirez, ex Barca, van Malaga overgenomen. Zodra Lukaku wordt weggekocht, gaan ze echt voor een grotere speler dan Jorgensen als eerste spits. Dat kan ook, want die Lukaku gaat minstens 60 miljoen opleveren, en waarschijnlijk 20-30 miljoen meer.

18 juni 2017 om 13:15

Napoli kwam ook uit bij Milik nadat ze enorm hadden gecasht 🙄.

Minimaal 35 miljoen vragen. Nou moeten alle kleindenkers niet gaan zeuren over zo een som, wat ambitie uitstralen mag in het leven.

18 juni 2017 om 11:03

Eens 35 vragen en 28 uitkomen heb je mooi bedrag. En volop winst. Heb je gelijk geld om je selectie op orde te brengen.
Ambrabat halen een goede linksback erbij en nog een centrale middenvelder en je bent een end

18 juni 2017 om 11:09

Jorgensen is echt niet meer waard dan Klaassen he. Jorgensen heeft net goed 1 jaar gehad bij Feyenoord. In de competitie, Europees viel hij niet op. Klaassen speelt als seizoen lang in de eredivisie, en heeft zich in Europa laten zien. Is bovendien nog 2 jaar jonger ook.

18 juni 2017 om 11:26

Als scorende spits bovendien en vaste spits van denemarken, ben je toch echt meer waard dan een middenvelder die niks exceptioneels heeft.

18 juni 2017 om 11:37

Hij is topscorer ja en heeft een prima seizoen gehad. Maar 21 is niet heel uitzonderlijk he, laagste aantal voor een topscorer sinds 1997.

18 juni 2017 om 11:44

Als scorende spits die op zijn 26ste voor het eerst opvalt in de Eredivisie en al een keer mislukt is in een topcompetitie ja.

18 juni 2017 om 11:44

Nee, maar Sanchez mag zeker wel voor 50 mil weg en direct in de basis staan bij barcelona of niet?

18 juni 2017 om 11:47

Reken daar de assists voor het gemak even bij. Is hij productiever geweest dan Nilis dat jaar

18 juni 2017 om 11:50

Je weet dat hij de vaste spits is sinds de afgelopen interlandperiode?😂

18 juni 2017 om 11:52

Sanchez is gaat nu echt niet voor 50 miljoen weg. Maar je snapt toch hoe een vraagprijs tot stand komt? Heeft met leeftijd, club en prestaties te maken. Sanchez is pas 21, aantal uitstekende duels gespeeld in Europa waardoor opgevallen en Ajax spelers zijn over het algemeen meer waard. Verder is de financiële situatie van Ajax beter, Feyenoord heeft geen problemen meer, maar ze kunnen niet zomaar een bod van 20 miljoen weigeren. Ajax kan dat wel, Ajax heeft afgelopen 5 jaar voor 200 miljoen verkocht, PSV voor 130 en Feyenoord voor 60. Dat zegt wel iets he.

18 juni 2017 om 11:52

Je weet ook hoelang hij spits is?
Daarvoor stond hij aan de zijkant

18 juni 2017 om 12:06

Mijn punt was niet om Jorgensen met Nilis te vergelijken. Laten we dat absoluut niet doen. Maar 21 goals is niet bijzonder veel, wel ook nog 11 assists inderdaad. Maar bijv Luik de Jong had vorig jaar 26 goals en 9!assists en kan er volgens sommige mensen nu helemaal niks meer van. Een goed seizoen zegt niet alles.

18 juni 2017 om 12:40

Jdw het is wat een gek ervoor vraag. Pele scoorde voor Feyenoord ook niet daarna was hij top.
20 miljoen is een hoop geld maar ik zou iig bij een Engelse club met 35 beginnen.
Of ik vind dat hij dat waard is dat vind ik geen 1 speler. Maar tis maar wat een gek er voor wil betalen .
En vergelijken met Klaassen heeft
Geen zin totaal andere posities en spelers.

18 juni 2017 om 13:01

MIlik ging toch ook goor ruim 30 naar Italië . Waarom Jorgensen dan niet. Voor spitsen wordt altijd meer betaald .

18 juni 2017 om 13:19

Check dan ook even het aantal wedstrijden in vergelijking met topscorers van voorgaande wedstrijden.

18 juni 2017 om 13:23

Aanvoerder van Ajax, vaste klant oranje en finale gespeeld in de Europa League, plus wat champions League wedstrijden. Denk niet dat Klaassen en Jorgensen met elkaar te verglijken zijn.

18 juni 2017 om 13:26

Ja dus? Kijk naar Pelle...

18 juni 2017 om 13:26

Vaste klant oranje??? Plus dat klaassen nog 1 jarig contract heeft. Kun je ze niet vergelijken

18 juni 2017 om 14:45

Klaassen had nog 2 jaar.

18 juni 2017 om 11:04

Koeman weet zelf ook wel dat er geen club is die dat gaat betalen voor jorgensson (laten we eerlijk zijn). Bij 20-25 miljoen mag je in je handjes knijpen en verkoop je een speler binnen 1 jaar voor het 6-voudige.

18 juni 2017 om 11:05

Ik zou eigenlijk meer vragen zelfs, die Engelse smijten met geld alsof het niks is.

18 juni 2017 om 11:16

Pas eerste bod zal dus wel stukje hoger uitkomen dan 20 miljoen. Mogen niet vergeten dat hij nu 1 goed seizoen heeft gespeeld, speelt jorgensen volgend seizoen een minder seizoen tsja dan had je hem nu als Feyenoord zijnde willen verkopen, want de rijkste club zijn ze helaas niet..

18 juni 2017 om 11:15

35 voor een spits die het net 1 seizoen heeft laten zien? Dan praten we over de ED, Europees nog geen wedstrijd gespeeld..

18 juni 2017 om 11:20

Onzin. Stop toch eens met zulke onzin te verkopen. Ze kopen deze speler toch met de overtuiging dat het een aanwinst is. Wat maakt het dan uit dat hij bij Feyenoord speelt. Tevens international maar maakt verder niet veel uit... Feyenoord mag deze speler niet verkopen. Tja, wellicht bij 35 miljoen.. maar ze moeten nu doorpakken. Deze speler gaat het komende seizoen weer schitteren en punten pakken.

18 juni 2017 om 11:24

Nee Milik speelde 2 jaar bij Ajax. Is veel jonger en had net een prima EK achter de rug. Veder blijf is toch ook wel de deal vinden waar Overmars de meeste credits verdiend. Milik is dat bedrag toch niet waard naar mijn mening.

18 juni 2017 om 11:24

Haha je kan spelers van die 2 clubs nooit vergelijken qua verkochte bedragen. Heeft te maken met naam, faam, historie etc etc

18 juni 2017 om 11:26

Milik speelde 2 seizoenen bij Ajax

18 juni 2017 om 11:26

Maar Milik is van Ajax, dan mag het wel. Daar vragen ze tegenwoordig ook al 50 miljoen voor Sanchez, maar de rest van de Eredivisie moet weg voor onder de 10 miljoen.

18 juni 2017 om 11:42

Dat dus Vedetterut. Alleen Ajax mag hoge sommen vragen en zeggen dat hun spelers bij Barcelona etc eindigen. Als het om ons gaat mogen we blij zijn als Leed United 3 miljoen voor onze beste speler neerlegt, pas namelijk bij onze ambitie...

18 juni 2017 om 11:43

Duurste eredivisie speler ooit is anders toch echt een PSVer hoor .

18 juni 2017 om 12:13

Feyenoorders blijven zich maar vergelijken met Ajax en Psv, snap nou toch eens dat jullie helemaal geen naam meer hebben in Europa. 1x worden ze kampioen in 20 jaar en meteen schreeuwt iedereen van de toren hoe groot ze wel niet zijn, en dat hun spelers nu dan ook maar evenveel waard zijn als de echte topclubs van Nederland. En toen werden ze weer wakker..

18 juni 2017 om 12:16

Niemand hier zegt dat wij dat mogen vragen en jullie niet. Overal wordt onderbouwt waarom Ajax meer kan vragen en Feyenoord genoegen moet nemen met 20-25 miljoen. Jullie hebben een goede spits, maar wees ook realistisch. Hij is 26 en geen 21, heeft Europees nog niks gepresteerd, is pas sinds kort eerste spits van Denemarken en heeft maar 21 goals gemaakt in de Eredivisie. Het is goed, maar niet uitzonderlijk. Hetzelfde geldt voor ons met younes. Redelijk seizoen gehad, voor 12 miljoen zou ik hem zelf op de fiets naar torino brengen. Maar volgend jaar, met een goed en productief seizoen kan hij zomaar meer waard worden. Met het bedrag van Jorgensen kan je veel meer bereiken dan wanneer je hem houdt.

18 juni 2017 om 12:23

Veel plezier met je fietsreis naar Torino dan. Hopelijk stop je genoeg flesjes water in je fietstas, want het zal een zware rit worden in je eentje. Tegen de tijd dat je daar aankomt zal Nicolai er al weer een paar in hebben liggen.

18 juni 2017 om 12:30

Die vergelijking kan je eerder met Ajax trekken. Één keer staan ze in de Europa League finale en gelijk roepen dat heel Europa van ze genoten heeft en dat jullie weer meedoen. Niemand roept hier dat wij heel groot zijn of iets in die trend, maar wij mogen best vergelijkbare prijzen vragen als onze concurrenten.

18 juni 2017 om 12:46

Zijn coaches van andere clubs die Ajax de complimenten geven. Vandaar dat we bijna 30 miljoen vangen voor een middenvelder.

18 juni 2017 om 12:50

Als het duidelijk voor je is wat is dan het probleem. Tel maar even de transfersommen van spelers die uit de jeugd van Ajax doorgestroomd zijn. (Dus ook een Fischer etc.).

18 juni 2017 om 13:03

milik ja, verschil is wel aanzienlijk milik scoorde voornamelijk afstandgoals en creerde veel zelf, jorgensen maakt bijna enkel intikkertjes.

18 juni 2017 om 13:04

Lekker belangrijk allemaal. Feyenoord mag vragen wat ze willen voor Jorgensen en als ze dat niet willen betalen, blijft hij toch lekker bij Feyenoord voetballen. Een speler met een contract tot 2020, topscorer van de Eredivisie, Deens international en speler van de kampioen. De hoofdprijs vragen lijkt me zeker niet zo raar.

18 juni 2017 om 13:07

Nosky. Ik hoop dat je een grapje maakt. Jorgensen creerde enorm veel kansen voor zowel zichzelf als medespelers (11 assists en meeste keypasses). Overigens zou het natuurlijk ook een kwaliteit zijn om intikkertjes te maken, dat betekend namelijk dat je je als spits goed kan positioneren. Spelers als Van Nistelrooij en Inzaghi waren toch ook grootheden in de 16? Of waren dat ook koekenbakkers?

Nee, Jorgensen is meer dan alleen balletjes intikken.

18 juni 2017 om 13:12

inzaghi en van Nistelrooij waren een klasse apart op dat gebied, en dat Jorgensen voor Feyenoord super belangrijk is kan ik het enkel mee eens zijn. Echter als je gaat kijken naar de spits Jorgensen als geheel denk ik dat hij echt niet eens 10 goals maakt in de premier league.

Denk dat door het kampioenschap van Feyenoord het grotendeels matige spel van Feyenoord wordt overschaduwd, dus nogmaals nee ik denk dat op el ahmadi en Vilhena na het hele elftal minder is als het team van Ajax.

18 juni 2017 om 12:44

Amen. Zelfs minimaal 45 miljoen euro. Hij is van waarde voor Feyenoord en daar moet voor betaald worden.

18 juni 2017 om 13:02

Ah gelukkig, iemand die wat groter kan denken. Volgens mij dat als Ajaxcied?

18 juni 2017 om 13:12

Ja ben Ajacied, maar denk altijd financieel. Feyenoord mag gewoon vragen wat het wilt. Ben die onzin zat van ach ED spits. Ja dus? Hij is ontzettend belangrijk dus zo veel mogelijk vragen. 20 miljoen is sowieso te weinig. Laten ze maar flink betalen.

18 juni 2017 om 13:22

Dat dus. Ik weet niet wat de rest hier zo dwarszit waardoor ze zo met tegenargumenten lopen te strooien over iets wat hen helemaal niet zal jeuken.

18 juni 2017 om 12:59

ambitie is een ding maar jezelf in de voet schieten is een tweede, kijk maar naar Psv met de jong en propper.

Die 25 miljoen voor propper ga je nooit meer krijgen. 20 miljoen is al een dikke winst en dan kan feyenoord doorbouwen.

18 juni 2017 om 13:04

Er is nooit 25 miljoen geboden voor Pröpper hoor, rond de 15 miljoen afgelopen zomer.

18 juni 2017 om 13:07

Jdw17, heb dat bedrag zien circuleren dat Zenit dit wilde betalen.

Maar dan nog Propper heeft zich veel meer bewezen dan een jorgensen en persoonlijk vind ik als ajacied dat propper even goed is als klaassen.

Jorgensen daarintegen was zeer belangrijk voor Feyenoord dit seizoen maar die goals waren niet van grote klasse en meestal meer klungelgoals in mijn optiek.

18 juni 2017 om 17:56

Jorgensen is in Denemarken ook al speler van het jaar geweest he! Dat Propper al langer in de eredivisie speelt wilt niet zeggen dat hij meer bereikt heeft dan Jorgensen

18 juni 2017 om 13:16

Ten eerste heeft Everton voor Lukaku niet eens 35 miljoen betaalt. Daarnaast is Jorgensen mislukt in Duitsland, dan gaat een club niet eens 15 miljoen betalen voor een speler op " leeftijd" . Pelle was ook " mislukt" voordat hij naar Feyenoord kwam en hij heeft uiteindelijk 10 miljoen opgeleverd. Pelle was veel beter dan Jorgensen.

Ten derde heeft Everton zojuist een 2e spits gekocht, dus dit bericht is zeer waarschijnlijk luchtfietserij.

Gaat het dan toch gebeuren? Ik zie het niet per se als iets negatiefs, Jorgensen heeft een goed seizoen gehad en Feyenoord heeft dankzij hem ook resultaat behaald. Als hij dit seizoen het minder doet krijg je er nooit meer 20 miljoen voor. Dus pakken dat geld, en een goede vervanger zoeken, Jorgensen kwam ook voort uit scouting.

Anders Guidetti dan maar als vervanger halen? Of Vincent Janssen huren?

Wow Lukaku vervangen door Jorgensen, dat moet wel de allerslechtste transfer zijn die Everton ooit heeft gemaakt dan. Ik geloof er dan ook niks van.

18 juni 2017 om 11:18

Een uitstekende spits voor de eredivisie ja. Als je lukaku wilt vervangen door jorgensen beledig je lukaku en vernietig je de carrière van jorgensen. Dat niveau kan hij namelijk helemaal niet aan.

18 juni 2017 om 11:27

Suarez speelde in zijn eentje iedereen aan gort in eredivisie. En scoorde er 35 in zijn laatste bij Ajax.

18 juni 2017 om 11:28

Alleen de mensen zonder voetvalverstand zouden twijfelen aan Suarez. Ik vond het toen al de beste Ajax spits die ik ooit live heb zien voetballen. En legde er 30+ in het mandje.

18 juni 2017 om 11:34

Bij Suarez werd er voornamelijk getwijfeld vanwege zijn rare acties. Nooit gedacht dat iemand die tot drie keer iemand bijt, alsnog de absolute top zou halen. Wat dat betreft vind ik het treurig dat Barcelona hem gekocht heeft. Geen speler waar ik mij mee verbonden voel.

18 juni 2017 om 12:17

@Hangover, haha Suarez met Jorgensen vergelijken in 1 zin.. haha lachwekkend. Suarez schoot er over de 30 in, en presteerde jaar op jaar steeds beter. Dat heeft hij dan ook voort gezet in het buitenland. Die spelers heeft Feyenoord in een eeuw niet meer gehad en zal het dan ook nooit meer krijgen.

18 juni 2017 om 12:31

@grasveld7 Nee want Van Persie is al 150 jaar..

18 juni 2017 om 12:36

Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je psver bent. Als Suarez voor jou club had gespeeld was het een held geweest. Zo werkt het nou eenmaal.

18 juni 2017 om 12:41

Wel jammer dat Van Persie amper voor Feyenoord gespeeld heeft, had de belangrijkste speler in 20 jaar kunnen worden, maar dat is nu dus Kuyt geworden.

18 juni 2017 om 13:29

Suarez die op zijn 22/23ste (half 22, half 23) er 35 scoorde en op zijn 21/22ste iets van 23 keer scoorde vergelijken met jorgensson die op zijn 26ste 21 keer scoort terwijl de Eredivisie alleen maar kwaliteit heeft verloren.

18 juni 2017 om 13:35

@calm dat Van Persie niet veel wedstrijden heeft gespeeld voor Feyenoord klopt, maar dat was het argument van Grasveld niet.

18 juni 2017 om 13:58

@hangover 96,

Verschil tussen Suarez en Jorgensen is toch wel een paar dimensies hoor wie dat niet ziet kan niet geholpen worden. Puur statistisch gezien snap ik je argument nog wel, maar als je gaat kijken naar de spitsen individueel dan kun je niet ontkennen dat Suarez 2 a 3 klasses beter was dan Jorgensen nu is.

Denk zelf dat Jorgensen bij een laagvlieger wel aan de bak komen in Engeland.

18 juni 2017 om 12:30

Klopt, ik schrok ook toen ze Klaassen haalde! Koeman heeft het even niet meer geloof ik.

18 juni 2017 om 13:28

Inderdaad, deze man heeft een keer een uitschieter naar boven. Als die volgend seizoen ook zo goed speelt en ook van waarde is in de CL dan zou een stap hoger een optie zijn. Dus beter blijft ie gewoon nog een jaar bij Feyenoord.

Ook al ben ik niet direct overtuigd dat Jorgensen het bij Everton gaat redden, 20 miljoen is niet genoeg. Hij is voor Feyenoord voor zo'n grote waarde dat er echt een flinke som betaald moet worden wil Feyenoord hem verkopen. Zeker als Everton 100 miljoen voor Lukaku binnenkrijgt. De meest waardevoller speler van de Eredivisie in zijn eerste seizoen als spits. Weliswaar met een leeftijd die we niet gewend zijn in Nederland, maar hij is gewoon van onschatbare waarde. Feyenoord heeft Pelle destijds met dezelfde waarde al voor een schijntje laten gaan, dat moet geen tweede keer gebeuren.

18 juni 2017 om 11:05

Precies, je moet hier gewoon minimaal hetzelfde bedrag als voor Klaassen is betaald vragen. Jorgensen is iets ouder, maar bleek qua goals en assists ook waardevoller en bovendien wordt er voor spitsen meer betaald doorgaans. Het moet tegen de dertig miljoen aanzitten, anders hoef je het niet te doen. We hebben iets te veel zomers gehad waar we nog een spits moesten zien te vinden in augustus, dat is mij maar matig bevallen.

18 juni 2017 om 11:11

''Maar bleek qua en assits waardevoller'. Ja wat wil je lekker een middenvelder met een spits vergelijken. Klaassen laat het al seizoenen lang zien in de eredivisie en met name dit seizoen ook in Europa. Jorgensen heeft 1 goed jaar gehad en is ouder. Hij is echt niet meer waard dan Klaassen hoor.

18 juni 2017 om 11:16

Minimaal hetzelfde zou ik vragen, het is wel de spits van de kampioen hé, niet de nummer 10 van de nummer 2.

18 juni 2017 om 11:17

Ja want Klaassen is nog nooit kampioen geworden? Klaassen heeft drie titels achter zijn naam staan en net de finale van de Europa League gehaald. Sommige Feyenoorders slaan een beetje door na 1 titel.

18 juni 2017 om 11:20

Daarnaast kan je de prijzen totaal niet vergelijken met elkaar. Ajax verkoopt haar spelers nou eenmaal voor meer geld; verleden, heden, meer, groter...

18 juni 2017 om 11:22

Jorgensen heeft ook 3 titels achter zijn naam staan.

18 juni 2017 om 11:22

Helemaal mee eens. Amen! Supporters verdienen het ook.

18 juni 2017 om 11:27

Oké, jullie hebben mij overtuigd, vanwege historie mag Feyenoord maximaal 20 miljoen vragen voor zijn spits. Ik weet niet meer wie dat zo heeft bepaald, maar het is blijkbaar nou eenmaal zo. Klaassen heeft in 2014 een Johan Cruijffschaal gewonnen, dat is de laatste prijs die Ajax heeft gewonnen. Individueel is Klaassen vorig seizoen nog voetballer van het jaar geworden, maar goed, nogmaals, jullie hebben zeer overtuigende argumenten. Op basis van het verleden mag Feyenoord nooit hetzelfde vragen als Ajax. Weet je wat, we laten ze anders in Amsterdam de onderhandelingen wel doen, zij kunnen beter bepalen hoeveel onze spelers waard zijn dan dat wij dat zelf kunnen.

18 juni 2017 om 11:29

Het gaat er niet om wat Feyenoord mag vragen. Ze mogen best 100 miljoen vragen, dat zullen ze alleen niet krijgen. Spelers van Ajax zijn gewoon meer waard.

18 juni 2017 om 11:33

Dat ze er meer voor krijgen betekent niet dat ze ook meer waard zijn.

18 juni 2017 om 11:42

spijker, kop, raak vedetterut. Ajax krijgt meer voor de spelers omdat ze meer vragen, niet omdat de spelers zoveel beter zijn.

18 juni 2017 om 11:50

JdW17 Wat is nou precies het probleem, je bent hier alleen maar bezig om deze hele kwestie naar beneden te halen in het nadeel van Feyenoord. Wees blij dat jou club het geld binnenharkt en laat ons lekker vragen wat we willen. Waar ben je nou bang voor?

18 juni 2017 om 11:53

Ajax is niet mijn club . Ik verbaas me gewoon over de reacties van sommige Feyenoord, slaan naar mijn mening een beetje door na de eerste titel in 18 jaar.

18 juni 2017 om 12:00

@jdw Jorgensen heeft ook 3 titels achter zijn naam staan. Is topscoorder in de eredivisie en heeft volgens mij de meeste assist gemaakt. Bovendien is hij in tegenstelling tot Klaassen vaste waarde in de nationale ploeg.

18 juni 2017 om 12:01

Maradungatje, dat is arrogantie van de bovenste plank. Ofschoon Ajax afgelopen seizoen het prima gedaan heeft in de EL blijven wij voor de rest van de wereld maar Nederland en is het niet zo dat men in het buitenland daar erg warm of koud van worden welke club het in Nederland is... al denkt men in Amsterdam daar soms anders over.

18 juni 2017 om 12:04

Mijn gevoel zegt ook dat Ajax op de 1 of andere manier meer krijgt voor hun spelers dan Feyenoord of PSV, maar Feyenoord moet gewoon het onderste uit de kan halen en schijt hebben aan het verleden!! Vrees wel dat ze met de verkoop van deze spits ook hun titelkansen weggooien

18 juni 2017 om 12:10

Tja heeft ook iets meer concurrentie bij de nationale ploeg. Ik denk ook niet Jorgensen basisspeler zou zijn als hij zou moeten concurren met spelers van Roma, Liverpool en Galatasaray.

18 juni 2017 om 12:26

@droppie, ojahhm ga jij maar even hier neerpennen wat ze in het buitenland allemaal wel niet denken van Nederlandse clubs. En je hebt ook al gaven wat iedereen in Amsterdam vindt en denkt ipv de gekleurde mensen hier. Wat denken ze in het buitenland van spelers als Vilhena, Nelom of Karsdorp? En arrogantie?het zijn de feiten...arrogantie is zo goedkoop, makkelijk en jaren '00...

18 juni 2017 om 12:43

En Ajax slaat niet door? Hebben het een seizoen goed gedaan in Europa en roepen ondertussen al dat Sanchez 50 miljoen waard is. Ajax doet net zo hard mee maar daar hoor ik je niet over.

18 juni 2017 om 12:54

Nee, Ajax krijgt meer, omdat de contracten van de spelers meer waard zijn.
Ik ga geen discussie starten over wie beter is, want daar komen we toch niet uit. Feit is dat er meer scouts bij ajax op de tribunes zitten dan bij feyenoord. Spelers van Ajax zijn over het algemeen jonger, individueel lijken ze beter, doordat ze voetbaltechnisch beter onderlegt zijn. Ik zou zeggen: ga voor de hoofdprijs, maar het zal mij niet verbazen als die rond de 20 miljoen zal blijken te liggen.

18 juni 2017 om 12:57

Ajax zegt niet dat Sanchez 50 miljoen waard is. Ajax geeft een signaal af dat Sanchez niet te koop is, tenzij voor een absurd bedrag. Maar Ajax is in de positie om dat te doen. Er is meer dan genoeg geld in Amsterdam. Feyenoord moet verschillende posities versterken en heeft daarvoor geld nodig. Bovendien is het nu eenmaal zo dat Ajax een grotere naam heeft in het buitenland.

18 juni 2017 om 13:57

Feit? Heb je daar bronnen van? Ben wel benieuwd naar de ranglijsten met aantal scouts per club per wedstrijd eigenlijk.

Ik zou zeggen niet doen, ook niet voor twintig miljoen. Koeman weet dat het in Nederland lekker shoppen is maar voor deze speler vind je geen goede vervanger.

Lijkt me sterk. Een paar weken geleden twijfelde Koeman nog openlijk of hij het niveau wel aan zou kunnen en hem dan nu wien oppikken? Bovendien is 20 miljoen nooit genoeg.

Is alleen jammer dat de beste vervanger van Wolfswinkel net een nieuwe club heeft. Van Persie is voor de lange termijn geen oplossing.

Gewoon de ABSOLUTE hoofdprijs vragen! Feyenoord hoeft niet te verkopen en Jörgensen missen met het oog op de CL is een absolute aderlating!

Gewoon afschrikken met een vraagprijs van 35miljoen+
Pay it or leave it!!

Als dat waar is...

Feyenoord weet dat Everton net hun spits voor 100 miljoen verkocht heeft én hoeft niet te verkopen.

Doe eens gek. 40 miljoen.

De voetbalwereld is gestoord. Mogen wij ook meedoen.

18 juni 2017 om 11:16

Haha 40 miljoen vragen kan altijd, maar Everton is ook niet gek natuurlijk. Dan kijken de lekker verder.

18 juni 2017 om 11:19

Ideaal. Dat is ook niet erg.

Óf je behoudt je spits, of je krijgt een bizar bedrag.

Zie Milik.

18 juni 2017 om 11:42

Ze hebben net bijna 30 mil betaald voor een Andere speler die absoluut gaat falen dus Everton is behoorlijk gek.

18 juni 2017 om 11:47

Nee Everton is niet gek .. Vd week nog een keeper opgehaald voor een spotprijsje ..

18 juni 2017 om 11:59

Engelse clubs betalen sowieso altijd veel te veel voor Engelse spelers door die home grown regels. Dus is niet echt te vergelijken met buitenlandse spelers.

18 juni 2017 om 12:05

En dat wordt weer gecompenseerd door de vergelijking tussen keeper en spits. En het is wel degelijk een teken dat ook Everton best een beetje gek is. En dat was m'n punt!

18 juni 2017 om 12:11

Wordt ook weer deels gecompenseerd door verschil een leeftijd. Maar inderdaad alle Engelse clubs zijn wel een beetje gek.

18 juni 2017 om 15:25

michiel2424,

Overmars zei bij wijze van grap tegen Napoli: Milik kost 33 miljoen.

Als hij geweten had dat Napoli direct wilde betalen had hij wel 45 miljoen gezegt.

20 Miljoen moeten ze meteen doen. Alleen wordt het aantrekken van een vervanger wel een hele klus. Maar ach ze hebben Kramer natuurlijk nog

Zonder gekheid, feyenoord heeft als aanvallers op dit moment kramer jorgensen en basacikoglu. Dat is natuurlijk onvoldoende. Dus 20 miljoen komt als geroepen.

Lijkt me zeer sterk dan Everton voor Jorgensen gaat. Verder is 20 miljoen echt de max voor hem hoor. Feyenoorders hier doen alsof hij ineens een superspits is na goed jaar in de eredivisie. Hij is een prima spits daar niet van, maar in de Europese wedstrijden viel hij niet op. En hij moet ook maar laten zien het niveau vast te kunnen houden. Bovendien is hij 'al' 26 oud, is niet enorm oud maar ook geen talent meer. Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zeggen dat hij meer waard zou zijn dan Klaassen. Klaassen is aanvoerder van Ajax, speelt al jaren goed in eredivisie en heeft net de finale van de Europa League gehaald.

18 juni 2017 om 11:20

Er is geen max bedrag wat je voor een speler kan vragen, er wordt straks een bod van 100 miljoen gedaan voor een keeper. En als het Everton is gaan ze hun spits ook verkopen voor 100 miljoen, dan is 20 gewoon te weinig. Puur omdat je weet dat ze het geld toch hebben. Zodra een Engelse club komt gewoon het bedrag verdubbelen. Dat zij de markt op hol hebben laten slaan is hun probleem, maar dan moeten ze niet verwachten dat ze spelers uit de eredivisie kunnen halen voor een appel en een ei. Ik heb trouwens ook nog nergens gehoord wat Feyenoord wil hebben voor hun spits, dus mocht het echt een eerste bod zijn resoluut afwijzen en met veel meer terug komen.

18 juni 2017 om 12:14

Leuk die finale van de Europa League, maar Jorgensen wist wel van Manchester United te winnen. Overigens met De Gea, Bailly en Ibrahimovic.

Dat Klaassen aanvoerder is zegt helemaal niets, Miquel Nelom is dit seizoen ook aanvoerder geweest bij Feyenoord. We mogen God op zijn blote knieën bedanken als er een club komt die denkt dat hij daarom een miljoen meer waard is.

18 juni 2017 om 12:38

Ja Luuk de Jong won ook van United en speelde uit ook gelijk. Wat is je punt? Klaassen heeft gewoon een heel groot aandeel gehad in het Europese succes van Ajax. Klaassen is al een tijdje de vaste aanvoerder, Nelom de derde aanvoerder ook niet echt te vergelijken he.

In principe zou Jørgensen een goede spits voor Everton kunnen zijn, maar ik betwijfel of hij ongeveer net zoveel goals als Lukaku kan maken. Maar anderzijds had ik destijds ook mijn twijfels toen Pellé van Feyenoord naar de Premier League ging en uiteindelijk deed Pellé het, bij Southampton onder Koeman, gewoon prima en hij haalde dan niet 20 goals per seizoen of iets dergelijks, maar Pellé wist zich in principe wel gewoon goed staande te houden en pikte geregeld z'n goals mee en misschien dat dat bij Jørgensen ook kan, al betwijfel ik of hij net als Lukaku telkens minimaal 15 goals in de Premier League kan maken.

Persoonlijk zou ik proberen om Iheanacho van Manchester City over te nemen, als vervanger van Lukaku. Ik verwacht eigenlijk dat Lukaku (net als Barkley) deze transferperiode sowieso zal vertrekken en Iheanacho is pas 20-jaar en krijgt niet veel speelminuten bij City, maar in de minuten die hij kreeg, was hij altijd wel vrij gevaarlijk en volgens mij had hij in het seizoen 15-16, waarin hij vrij veel speelde, erg weinig kansen nodig om doelpunten te maken, alleen gaf Guardiola hem het afgelopen seizoen niet veel speelminuten en Iheanacho heeft ook nog de potentie om veel beter te worden, wat zeker moet lukken onder Koeman.

Als Iheanacho niet haalbaar blijkt en Lukaku waarschijnlijk naar Chelsea zal vertrekken, dan zou ik proberen om Batshuayi in de deal met Lukaku te betrekken en als dat ook niet lukt, dan pas zou ik naar iemand als Jørgensen gaan kijken.

Daarnaast zal Ramirez overkomen van Málaga, dus dan kan er ook nog gerouleerd worden tussen Ramirez en (hopelijk) Iheanacho (of dus een andere spits). Ben benieuwd hoe Everton aankomend seizoen zal presteren, want ik denk dat ze uiteindelijk tekortkomen om voor Champions League-voetbal te gaan, maar wie weet kunnen ze wel verrassen en in mijn ogen kunnen ze zeker strijden voor minimaal plek 4 en ja, ik weet dat dat voorronde Champions League is, maar met tekortkomen voor Champions League-voetbal bedoel ik eigenlijk dat ik Everton in de Premier League niet hoger zie eindigen als plek 4 en mits iedereen fit is, zou dat in mijn ogen zeker kunnen met deze opstelling (zie opstelling).

Pickford
Coleman
Jagielka
Williams
Baines
Schneiderlin
Gueye
Mirallas/Aan
Klaassen
Bolasie
Iheanacho

20 miljoen is dan ook echt het maximale bedrag wat hij waard is, ik hoor hier mensen over bedrag schreeuwen van 30 miljoen, omdat hij pas 1 seizoen leuk mee doet? Ga eerst maar eens een paar seizoenen lang presteren voor dat mensen over die bedragen gaan lopen roepen.. kom op zeg, leuke spits maar toch niet voor Everton. Het vertrek van Lukaku wordt toch niet opgevangen door Jorgensen, man wat gaan ze daar op inleveren mocht dit werkelijk waar zijn. Ik denk dat hij überhaupt niet mee kan met het niveau van de PL.

18 juni 2017 om 11:31

Alsof Jorgensen afgelopen zomer uit de hemel is gevallen en bij Feyenoord voor het eerst in zijn leven is gaan voetbalen. Hij was de 3 seizoenen daarvoor ook al de beste speler in de Deense competitie. Laten we nou niet doen alsof de Eredivisie zoveel beter is dan Deense competitie. De nummer 2 van de Eredivisie heeft het ook gewoon hartstikke lastig tegen de kampioen van Denemarken.

18 juni 2017 om 12:09

De beste speler van de Deense competitie? haha geloof je het zelf, daarom kon hij ook voor een fooi naar Feyenoord toe, en had niemand anders interesse. De beste clubs worden niet altijd kampioen helaas, en Europeese wedstrijden zijn wel wat anders dan in de competitie.

18 juni 2017 om 12:18

Jorgensen kon ook naar andere competities, maar het was heel simpel, dat wilde hij niet. Hij wilde liever naar de Eredivisie om zich hier als basisspeler te laten zien. Spelen in de top van de Eredivisie is als spits leuker dan in het rechterrijtje van de Premier League of de Bundesliga.
En waarom een fooi? Simpelweg omdat hij nog maar een eenjarig contract had en Jorgensen de sterke wens had om te vertrekken. Daarom liet Kopenhagen hem relatief makkelijk gaan.

18 juni 2017 om 12:33

Hij was daadwerkelijk de beste speler van de Deense competitie en van FC Kopenhagen. Dat je een mening hebt prima, maar feiten zijn feiten.

18 juni 2017 om 13:01

Het bewijs dat Grasveld7 maar wat roept zonder enige kennis van zaken. Feyenoord moet minimaal 30 miljoen VRAGEN, dan zal je misschien uitkomen op 26 miljoen als ze hem echt graag willen hebben. Feyenoord mag vragen wat ze willen voor Jorgensen en anders blijft hij toch lekker bij ons ballen?

18 juni 2017 om 12:14

Je weet dat ergens in Frankrijk een jonge gast van 18 op 130 miljoen wordt geschat na 1 goed seizoen?

18 juni 2017 om 13:06

Klopt, en hij en Jorgensen zijn ongeveer even talentvol, dus ik zou minimaal 65 miljoen vragen als Feyenoord zijnde.

Mocht Everton echt komen, Zou ik toch zeker 30 miljoen bij beginnen. Je weet hoeveel geld ze daar hebben dus gewoon hard to ghet spelen

18 juni 2017 om 11:37

Sowieso minder, daar Dolberg zowel in de Eredivisie, als in het Deens nationaal elftal ver achter Jorgensen staat.

18 juni 2017 om 11:38

Dolberg heeft niet bijzonder veel goals gemaakt en is absoluut niet beter dan Jorgensen imo. Maar hij is wel weer jonger.

18 juni 2017 om 11:43

Minder doelpunten en minder assists dan Jorgensen dus dat zal dan inderdaad niet veel opleveren.

18 juni 2017 om 11:56

Dolberg kan een stuk beter voetballen. Dat is dan ook de reden dat hij een stuk meer gaat opleveren dan een spits als Jorgensen.

18 juni 2017 om 12:15

Dolberg beter voetballen dan Jorgensen? Jij hebt dit seizoen zeker nog geen hele wedstrijd van Feyenoord gekeken? Die jongen heeft enorm veel voetballend vermogen, absoluut meer dan Dolberg. De statistieken spreken daarin eigenlijk voor zich, Dolberg 23 goals en 8 assists in 48 wedstrijden t.o.v. de 25 goals en 17 (!) assists in 42 wedstrijden van Jorgensen. Jorgensen scoorde dus meer goals en gaf meer assists terwijl hij minder wedstrijden dan Dolberg speelde. Dolberg is op dit moment nog gewoon 2 niveau'tjes lager dan Jorgensen. Dit zie je dan ook terug in de opstellingen van het Deense elftal. Dit wil niet zeggen dat Dolberg dit niveau niet zal kunnen bereiken maar op dit moment is hij gewoon echt veel minder. Of hij meer gaat opleveren dan Jorgensen dat zullen we t.z.t. nog wel zien.

18 juni 2017 om 12:17

Ja en van der Vaart kan ook beter voetballen dan Ronaldo, die is nu vaste klant van Mora.

18 juni 2017 om 12:38

Jorgensen is sinds afgelopen interlandperiode de 1e spits en Dolberg zit er pas net bij 😅

18 juni 2017 om 12:55

Jorgensen is sinds maart 2015 al een vaste basisspeler en sinds maart 2016 de vaste spits van Denemarken.

18 juni 2017 om 11:48

Ajax moet Dolberg nu niet verkopen man, levert nu veel te weinig op. Als Dolberg gewoon bij Ajax blijft en op de trainingen goed naar zijn trainers luistert wordt hij op een dag misschien net zo goed als Jorgensen. Dan is hij ook wel 20 miljoen waard. Maar nogmaals, Ajax moet hem nog niet verkopen, hij is zelf ook nog lang niet klaar voor een stap hogerop.

18 juni 2017 om 13:09

wel leuk om te zien, dat je iedere ajacied omlaag haalt en als het andersom is, het hardst van de daken loopt te brullen!

18 juni 2017 om 13:53

Nog leuker om te zien is de ironie in mijn post, je hebt de eerste stap in ieder geval al door.

18 juni 2017 om 11:52

Missch zal dolberg op een dag net zo goed zijn als Jorgensen. Als dat niet te lang duurt zal hij best flink wat waard zijn!

18 juni 2017 om 12:01

Jorgensen is dan ook al met pensioen als Dolberg op zijn top zit. Je betaald namelijk ook voor leeftijd en potentie

18 juni 2017 om 12:07

Ja maar om een erg hoge prijs te rechtvaardigen zou je toch op z'n minst jong EN heel goed moeten zijn. Niet alleen jong. Anders is mijn zoon veel meer waard dan dolberg, want die is nog veel jonger ..

18 juni 2017 om 12:08

Dylan Vente is nog jonger dan Dolberg, die is dus nog duurder? En mijn buurjongetje van anderhalf, wat een potentie zal die wel niet hebben, hoofdprijs maar vragen?

Koeman gaf een tijdje geleden aan dat hij twijfelde of Jorgensen mee zou kunnen bij Everton in de Premier League. Nu moet hij Lukaku doen vergeten? Kan het me niet voorstellen.

Eerste bod, zou dus hoger moeten worden. 26 miljoen mag hij weg want dan kan je wel een vervanger halen, maar wie ?

18 juni 2017 om 11:41

Van Persie....

18 juni 2017 om 11:45

Ik vind Van Persie niet iemand waar je het hele seizoen op kan leunen en meer een '10' voor Feyenoord. Heb ook liever een spits in de 20

18 juni 2017 om 11:49

Marcus Ingvartsen, overlegt ongeveer een beetje dezelfde cijfers als Jorgensen destijds in Denemarken en lijkt qua spel ook veel op hem.

Strik omheen. Komend seizoen kan het alleen maar minder met hem gaan bij Feyenoord. Kuyt en Elia zijn al vertrokken. Feyenoord zal het zwaar gaan krijgen met CL voetbal. Afgelopen seizoen was een"leicestertje" voor Feyenoord.

18 juni 2017 om 11:43

Leicestertje? Ik ben Rotterdammer en voor Feyenoord dus helemaal objectief ben ik niet maar kom op Feyenoord is zo een grote club en staat altijd in de top 3, geen Leicestertje want ze komen niet uit de jupiler league en het is geen wereldwonder wat het ander wel was.
Ik denk ook niet dat je het helemaal zo bedoeld maar als Dortmund nu kampioen wordt is dat ook geen hele grote verrassing, zelfde voor Feyenoord

18 juni 2017 om 11:44

Waarom denk je dat? Volgens mij ziet het er tot nu toe prima uit. Veel spelers hebben hun contracten verlengd, er zullen een paar spelers bijkomen.

18 juni 2017 om 12:02

Spelers die vertrokken zijn en CL programma. Plus dat iedereen extra gemotiveerd is om een goed resultaat te behalen tegen de regerend landskampioen.

18 juni 2017 om 12:08

CL programma zal voor ons waarschijnlijk 6 wedstrijden inhouden. Eigenlijk hetzelfde als dit seizoen maar dan 1 dag extra rust voor de competitie.

Tja en dat iedereen extra gemotiveerd is om een goed resultaat te behalen tegen ons is hartstikke leuk maar dat zijn voor mij nog geen redenen om te denken dat a.s. seizoen een stuk minder zal gaan. Wellicht niet kampioen maar ik zie ons sowieso weer in de top 3 eindigen.

18 juni 2017 om 13:13

Ok nu geen 18 jaar meer wachten maar 8 is toch een verschil. Feyenoord heeft alles mee gehad dit jaar klaar. Al vroeg geen Europese verplichtingen ( zie chelsea ). We gunnen iedereen het beste maar inprincipe is feyenoord na de winter weer uitgevoetbalt in Europa. Als ik het goed begrijp is feyenoord 4de ploeg in poule. Je moet blij zijn met 1 gelijkspelletje thuis. Met alle respect ik lees boetius terug halen berghuis kopen. Is niet echt een vooruitgang denk ik.

18 juni 2017 om 14:18

@ Balrup

Tegen wie heb je het eigenlijk? Ik gaf namelijk al aan dat de kans groot is dat wij net als dit seizoen uitgeschakeld zullen zijn na 6 wedstrijden.

Ik ben blij als Feyenoord Berghuis en Boetius weten te halen. Prima gasten met mogelijkheden om nog te groeien.

18 juni 2017 om 11:47

Onzin, ik verwacht inderdaad niet dat feyenoord nu opeens weer elke 3 jaar een titel pakt, maar een leicestertje is wel weer het andere uiterste. Je doet nu net of willem 2 kampioen is geworden.

18 juni 2017 om 12:10

Willem II heeft de laatste 18 jaar slechts 2 keer minder CL voetbal gespeeld en is ook slechts 2 keer minder vaak kampioen geworden in de Eredivisie. De kans dat Willem II afgelopen seizoen kampioen zou worden was gek genoeg niet heel veel kleiner.

18 juni 2017 om 12:22

Ah leuk, statistieken! Van de huidige selectie van PSV heeft alleen Guardado en Pasveer meegemaakt hoe PSV een Europese prijs won, van de huidige selectie van Feyenoord daarentegen heeft elke speler een Europese prijs meegemaakt van Feyenoord. Nu is onze selectie ook wel wat ouder, maar de enige Europese prijs voor een Nederlands team die alle spelers uit de selectie van PSV hebben meegemaakt is de prijs die Feyenoord won. Zo bezien moeten die spelers van PSV toch wel enorm opkijken tegen Feyenoord, een Nederlandse club die een Europese prijs wint, dan kunnen ze alleen maar Feyenoord herinneren.

18 juni 2017 om 17:16

Een zwaktebod als je zo ver in het verleden moet zoeken voor een statistiek in het voordeel van Feyenoord.

Twintig miljoen is een mooi bedrag voor Jorgensen! Dan maakt
Feijenoord geweldige winst op deze aankoop. Een schot in de roos
blijkt maar eens. Daarnaast kun je niet verwachten dat Jorgensen
blijft vanwege sentimentele redenen. Hij is in de eerste plaats broodvoetballer
en in Engeland worden nu eenmaal salarissen geboden die Erediviseclubs
zich absoluut niet kunnen permiteren. Zie Klaassen als voorbeeld. Natuurlijk
zal het sportief gezien een aderlating zijn voor de Rotterdammers. Deal with
it en probeer met het binnengekomen transferbedrag te investeren in weer
van dit soort jongens die op een of andere manier onder de radar zijn
gebleven van de rijke clubs uit de grote competities. Oftewel, zie Ajax als
voorbeeld. Wel is een uitvloeisel van deze gang van zaken dat je af en toe
weer helemaal van voren af aan moet beginnen met bouwen aan een
succeselftal. Al zou Feijenoord van Persie kunnen lokken met een meer dan
bovengemiddeld salaris voor de komende 2/3 jaar. Dan ben je meteen uit
de brand!

Overigens vertrekt ondertussen Traore voor 19 miljoen maar moet Jorgensen maximaal 20 miljoen opleveren. Dat zou echt de wereld op zijn kop zijn.

Dit zijn dezelfde mensen die lopen te zeiken dat we onze spelers voor veel minder verkopen en dat ze in Portugal voor een veelvoud worden verkocht. Daarnaast huilen omdat sommigen een Klaassen bedrag willen ontvangen. Boehoee ik wil niet dat een Jorgensen net zoveel oplevert als een Klaassen van het grote Ajax. Man ipv dat we in Nederland gewoon hopen dat een speler van welke club dan ook voor zoveel mogelijk wordt verkocht, gaan we zielig lopen doen. Hoe meer geld, hoe meer er wordt besteedt. Hoe hoger het niveau mits goed besteedt. Liep je ook zo te janken toen Ajax 50 miljoen vroeg voor Sanchez?

20 miljoen is natuurlijk veels weinig. Helemaal als je ziet wat de clubs uit Engeland tegenwoordig betalen voor spelers. Hij zit nog in contract dus Feyenoord moet de hoofdprijs vragen. Als spelers als younes voor 15 miljoenen worden aangeboden dan is Jorgenson min 25 miljoen. En zo niet dan blijft hij toch nog lekker in Rotterdam CL spelen

20 miljoen?? sorry hoor maar als je de prijzen van tegenwoordig ziet en kijkt wat ajax krijgt voor spelers zeg ik gelijk niet doen! 20 miljoen is veeeeel te weinig dan... als milik voor 32 mil weg gaat mag jorgenssen voor 42 mil weg haha xD

Volgens mij zijn ze dronken daar in Liverpool, of misschien dit wel de reden de clubs uit die stad nooit echt zullen aanhaken met top premier league. Ga er van uit dit niet waar is. Want dit is gewoon een matig spitsje klaar. Nog onder het niveau van bijvoorbeeld een Janssen of Dost. Ik ben benieuwd.

18 juni 2017 om 14:47

Nou nee, is meevoetballend zo ontzettend sterk daar waar Janssen echt meer een counterspits was die voorin balletjes stond af te wachten. Hij is een van de meest waardevolle spelers kwa aantal assits en daarnaast ook nog eens de topscoorder van Nederland. Als dit een 'matig' spitsje is, wat zijn Luuk de Jong, Dolberg of een Haller dan? Koekenbakkers?

18 juni 2017 om 15:09

Luuk en haller zijn ook gewoon matige spitsen die net onder de sub top van Europa horen. En het in onze kleine competitie goed doen, maar zodra er tegen echte kerels word gevoetbald houd het gewoon op voor ze. Daar is niets mis mee maar het is wel een feit. Er is volgens mij geen club in de wereld die staat te springen om Luuk de jong.

18 juni 2017 om 20:48

En Dolberg laat je in je reactie even buiten beschouwing? Diezelfde Dolberg die door Jorgensen op de bank wordt gehouden bij Denemarken?

Nou kwalitatief is het natuurlijk wel een stap achteruit maar hij kan natuurlijk groeien, ook is het een beetje een soortgelijke spits als Lukaku.

Ik zou meer vragen voor meer Jorgenson. Hij heeft meeste assists en meeste doelpunten in de Eredivisie. Klaassen is ook voor 27 miljoen verkocht. Dus waarom niet. Voor de mensen die zeggen dat Jorgenson niks heeft laten zien in de EL, is omdat Man Utd en Fenerbahce goed verdediging speelde. Ajax zou ook niet uit deze groep komen.

Janssen zou perfect bij Feyenoord passen denk ik. Als die te huur is? Dan idd voor 23 mio Jorgensen verkopen (20 is immers een openingsbod) en RvP halen voor nr 10 ipv Kuyt, met Toornstra en el Amhadi op middenveld. Vilhena reserve voor RvP of ook verkopen voor 10- 15 mio.
Boëtius links en Berghuis of Toornstra rechts.

Broodje aap verhaal. Sandro Ramirez van Malaga heeft vandaag getekend. Jorgensen is een aardig spits hoor, maar hij komt klasse en snelheid te kort voor de premiership. Zie hem meer in Duitsland eindigen bij een Frankfurt of Stuttgart maar zeker niet voor 20MIL hooguit 8 of 9 en dan mag je je handen als Feyenoord zijnde dichtknijpen.
Als ik Feyenoord was zou ik hem niet laten gaan, de alternatieven zijn niet echt voorhanden, Kramer is een pinch-hitter en Dan houdt het wel op met de spitsen

Jammer als ie gaat maar zo'n 25 miljoen mag Jorgensen wel opbrengen. Van Persie halen en de rest van de selectie zwaar versterken. Ook de druk houden op de jongens die het vorig jaar goed hebben gedaan. Anders worden ze nonchi. Is menselijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren