Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Een speler als Ziyech, hoe vaak bekritiseerd ook, die mist Oranje’

Laatste update:

Het Nederlands elftal wist onder de nieuwe bondscoach Ronald Koeman vrijdagavond niet te overtuigen tegen Engeland. Oranje ging in de Johan Cruijff ArenA met 0-1 onderuit door een doelpunt van Jesse Lingard in de tweede helft. De Nederlandse kranten zijn het vrijwel allemaal met elkaar eens: achterin stond het prima, maar in aanvallend opzicht is er nog veel werk aan de winkel.

Het Algemeen Dagblad merkte op dat Koeman koos voor een speelwijze die vergelijken was met hoe Tottenham Hotspur vorig seizoen speelde, in een 3-4-3-systeem bij balbezit. “Met oud-Ajacied Christian Eriksen en Dele Alli als creatieve mensen in de rug van diepe spits Harry Kane. Gisteren imiteerde Bas Dost Kane in Oranje, maar da's geen vergelijking. Te stijf, te weinig brille, te weinig aanspeelpunt. En Quincy Promes en Memphis hadden het ook moeilijk in de ondersteunde rollen om Dost heen”, is het oordeel.

Hetzelfde dagblad verwacht dat de opvolging van Arjen Robben een groot probleem gaat vormen. “Dost is al geruime tijd een fenomeen als hij in stelling wordt gebracht. Slaagt een elftal daar niet of nauwelijks in, en de verwachting is dat Oranje het de komende wedstrijden tegen Europese toplanden aanvallend niet veel beter zal doen, dan is zijn inbreng min of meer verwaarloosbaar.”

De Telegraaf was met name positief over Jeroen Zoet, die vrijdagavond de voorkeur kreeg boven Jasper Cillessen. Laatstgenoemde verschijnt maandag tegen Portugal onder de lat, zo bevestigde Koeman voor de wedstrijd. “Zoet zag voor zijn doel een kopbal van Jordan Henderson net naast gaan en in de 38e minuut greep hij goed en resoluut in alvorens Raheem Sterling gevaarlijk kon worden”, schrijft de krant. “De meedogenloosheid waarmee de PSV’er dit deed zei wel iets over de bewijsdrang. Waar Sterling zijn voet terugtrok ging Zoet er honderd procent in.”

Het ontbrak bij Oranje vrijdagavond aan creativiteit, merkte de Volkskrant op. Daar houdt de krant voormalig bondscoach Danny Blind deels verantwoordelijk voor. “Had hij de vrijdag met Marokko weer uitblinkende Hakim Ziyech tenminste nog international gemaakt in plaats van hem te laten lopen, dan was misschien nog wat te genieten geweest in het stadion van de club van Ziyech. Want zo'n speler als Ziyech, hoe vaak bekritiseerd ook, die mist Oranje. Iemand die vooruit denkt, die iets durft, die zich niet druk maakt om een keer balverlies meer.”

Met een doelpunt en assist was Hakim Ziyech vrijdag de grote man bij Marokko tegen Servië (2-1).

De huidige creatieve Oranje-internationals gaven tegen the Three Lions niet thuis. “Nu liep Promes vaak ergens tussen aanval en middenveld, zonder dat duidelijk was wat zijn bedoeling was. Pröpper kwam hem halverwege de tweede helft vervangen. Voorin was het hopen op een bevlieging van Depay, de enige voetballer in Oranje met werkelijk lef, met ingevingen, met gekte in de kop.”

De visie van de eerder genoemde kranten wordt gedeeld door Trouw: “Vooraf had Koeman gezegd dat hij minder doelloos getik achterin wilde, minder terugspeelballen ook op de doelman, de verkozen PSV'er Zoet, die zich weinig gerieflijk voelt met de bal aan de voet. Zijn centrumverdedigers probeerden met een lange pass zo nu en dan te gehoorzamen, maar veel richtte dat niet uit. Met vrij machteloze vleugelspitsen wreekte zich een gekend Nederlands euvel: de aanvalskracht correspondeerde bepaald niet met het hoge aantal aanvallers.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oranje is ook zelf na beneden gehaald door types als Van Basten en Blind. Ziyech was voor ons de middenvelder. Creatief en kan iets forceren. We hebben toch al 10 stormrammen als middenvelders dan kon mooi Ziyech een vrije rol krijgen.

24 maart 2018 om 09:17

Ja... want toen Van Basten bondscoach was ging het zo verschrikkelijk slecht met het Nederlands elftal! Man scheid toch uit om hem verantwoordelijk te houden. Van Basten speelde Frankrijk en Italië van de mat maar had de pech dat Bhoula een drama mee maakte en Rusland zijn beste wedstrijd ooit speelde Ook was hij de architect van het oranje dat 2e en 3e werd op het WK en dan ga jij hem afrekenen op zijn assistenschap. Sinds wanneer worden assistenten verantwoordelijk gehouden voor slechte resultaten?

24 maart 2018 om 09:30

Iedereen wist dat het minder werd en dat het vooruit kijken alleen daar zijn we in Nederland niet zo goed in. Eerst fout gaan en dan zeiken.

24 maart 2018 om 10:03

Van Basten heeft als bondscoach naar mijn mening niet zo veel fout gedaan, maar hij was ook assistent ten tijde van de Ziyech affaire en heeft toen wel wat twijfelachtige uitspraken gedaan.

24 maart 2018 om 11:45

@Xyzz
Zijn ruzie met spelers als van Bommel, van Nistelrooy en Seedorf kost ons uiteindelijk gewoon een prijs met een hele talentvolle generatie. Daar ben ik van overtuigd. Hoezo niet zoveel fout gedaan? 2006 vergeten?, Waar hij Ruud doodleuk op de bank houdt tegen Portugal.

24 maart 2018 om 11:45

Edit: En dan vergeet ik nog Makaay in 2006.

24 maart 2018 om 12:16

Van basten had gewoon een hele goede selectie. Dat hij op het wk tegen Portugal zijn persoonlijke vete prefereerde boven het logische inbrengen van Ruud van Nistelrooy en ook zijn schofferen van van Bommel was onvergefelijk . Maar gaat het verder hier niet over. Hij kon totaal niet opschieten met Ziyech . En ik weet zeker dat dat een belangrijke factor was , samen met de lamlendigheid van blind , om voor Marokko te kiezen.

24 maart 2018 om 10:20

Nee want in Nederland zeurt men over balverlies. Zelfs bij Ajax krijgt hij kritiek terwijl hij 3 keer meer kansen creëert dan wie dan ook. Ja 30 keer balverlies en ook 6 opgelegde kansen. Hier krijg je daar kritiek op.

24 maart 2018 om 10:42

Op dit moment heeft Nederland geen enkele creativiteit op het middenveld. Gisteren was schrijnend.

24 maart 2018 om 10:55

Oneens, want proper is gewoon creatief. Helaas kreeg hij geen basisplaats. Strootman en gini naast mekaar is te beperkt.

24 maart 2018 om 13:20

Nou kan je vertellen laat hem 30 x balverlies lijden bij barcelona dan zit die 30x erna op de tribune

25 maart 2018 om 01:55

ik denk dat bij barca de meeste spelers wel snappen waar ze moeten lopen als een medespeler de bal past. Bij ajax lopen die gasten op het middenveld maar wat te doen. Dan krijg je vanzelf wel veel balverlies. Bij marokko heeft Ziyech bij lange na niet zoveel balverlies als bij ajax.

25 maart 2018 om 01:01

We missen zeker een echte nummer 10 zoals zyech maar er zijn zat opstellingen waar er geen echte nummer 10 speelt. ik vind nu dat je eindelijk goede centrale verdedigers hebt je prima met 2 kunt spelen. met de vrij en de ligt hou je ook wel veel tegen. zeker als je daarvoor een blok neerzet van blind (van bommel type) en fosu mensah (nigel type) op de vleugels depay en promes en bij gebrek aan een nummer 10 twee spitsen dost en babel.

Mensen hou nou toch eens op over Ziyech.
Iedereen is weer heerlijk negatief over Oranje en ongelooflijk typisch Nederlands.
Geef het NIEUWE elftal wat tijd en er is genoeg potentieel om weer terug te komen waar we horen en dat vraagt om GEDULD.

24 maart 2018 om 09:05

Stop maar met reageren jij. We kunnen wel geduld hebben maar kwaliteit kon je pakken. Ziyech kon voor oranje spelen en daarnaast de oranje selectie is niet zo goed als jij denkt.

24 maart 2018 om 09:29

Want Ziyech is the missing link? Die bewijst keer op keer in de eredivisie dat ook hij door het ijszakt wanneer de druk toeneemt en puntverlies dreigt. Dan gaat hij steevast voor eigen succes en verliest hij het overzicht. Geweldige speler, maar hij had dit oranje ook niet enorm veel beter gemaakt.

24 maart 2018 om 09:50

Misschien ligt dat niet alleen aan Ziyech wat betreft bij Ajax. Eens in de paar maanden speelt hij bij Marokko en dan zie je wat er gebeurd als hij steun krijgt van het publiek en beter begrepen wordt door zijn medespelers. Boutaib is geen eens een geweldige spits maar weet wel waar de bal gaat komen als Ziyech m heeft. En een Belhanda combineert toch net wat lekkerder dan een Schone..

24 maart 2018 om 10:25

Maar Ziyech koos zelf voor Marokko. Hij was zelfs al eens opgeroepen voor Nederland, dus hij wist ook heel goed dat hij in beeld was. Toch koos hij voor Marokko. Als bondscoach ga je er toch niet vanuit dat een speler alsnog van mening verandert als hij al eens een uitnodiging voor Oranje heeft geaccepteerd, maar later niet mee kon door een blessure.

Stel we hebben ziyech.
Stel we trappen depay , strootman , promes , Wijnaldum eruit omdat ze zogenaamd niet presteren in oranje .
Dan maak je een opstelling:
Zoet / cillessen ( geen verschil)
Veltman, de ligt , van dijk , van aamholt
Frankie de Jong , Donnie van de beek , ziyech, Berghuis, dost, Justin kluivert.

Is dit elftal beter dan de huidige Ajax ?? Je weet wel Ajax , die 2 e staat in de mickey mouse competitie , kansloos uit de Europa League ...

En zo'n elftal gaat ons wel even door de kwalificatie loodsen en van landen als Frankrijk winnen ?

Nee , het ligt niet een het feit dat we een Ziyech missen , het ligt niet aan Wijnaldum of strootman die niet goed spelen in oranje , het ligt niet aan of je zoet of cilessen op doel zet.

Want ook al heb je Ziyech , ook al staat cilessen op doel , nog altijd is dit gewoon een middelmatig elftal zonder wereldklasse kwaliteiten die we ooit hadden met Robben , Sneijder persie etc

We missen niet creativiteit , we missen kwaliteit als in wereldklasse spelers.

Naar mijn weten is Ziyech geen wereldklasse.

24 maart 2018 om 09:15

Daarom trappen we de bovengenoemde namen ook niet eruit, want dat slaat nergens op. Spelers als Wijnaldum en Strootman zullen echt veel beter spelen als er met een echte controleur wordt gespeeld (Marten de Roon). Veel spelers van het NL elftal zijn echt wel de mickey-mouse league en Ajax ontgroeid. Neem het duo De Vrij en Van Dijk, dat is al wereldtop. En spelers als Strootman en Wijnaldum doen nog steeds mee aan de CL en doen het daar ook vrij aardig.

24 maart 2018 om 09:24

Daarom snap ik die roep naar van de beek of Frenkie de jong niet .
Wijnaldum heeft al bewezen het Nederlandse nivea ontstegen te zijn, net zoals strootman .
Dat hebben de jong , van de beek niet . De vrij en van dijk, zijn Europees subtop, strootman en Wijnaldum net Iets onder .
Dost en depay promes weer iets daaronder .
En de rest is gewoon Mickey mouse niveau.

24 maart 2018 om 10:26

Heeft niks te maken met beter zijn, maar met de balans. Strootman en gini zijn te statisch en durven amper vooruit. Zij spelen ook zo bij hun club. Daarom moet er een speler als proper daarvoor spelen. Of een andere creatieveling.

24 maart 2018 om 11:51

Wie roept er dan precies om van de beek en de jong? Het gaat nu puur om Ziyech en dat oranje zijn creativiteit goed zou kunnen gebruiken. Buiten dat t wel een keer klaar mag zijn met t gezeur daarover is t nog wel waar. Verder zet je ook Veltman er nog bij waarvan volgens mij de meesten het er wel mee eens zijn dat hij er ook niet bij hoort. Dat er een eredivisie speler gemist wordt betekent niet dat de rest van t elftal ook met eredivisie spelers aangevuld hoeft te worden.

24 maart 2018 om 12:19

Wijnaldum en strootman het Nederlands elftal ontstegen??? Aan de onderkant ontstegen bedoel je dan zeker. De zwakste schakels zijn het al jaren .

24 maart 2018 om 14:28

nou, daar ben je lekker mee. dan heb je 3 controleurs staan die alleen kunnen tegenhouden. wie gaat de aanvallers in stelling moeten brengen dan?

24 maart 2018 om 09:20

Ook met Robben, Sneijder en Van Persie hebben we ons de laatste jaren niet gekwalificeerd. Ziyech is uiteraard wel een kwaliteitsinjectie. Of één speler genoeg is? Nee, helaas niet...

24 maart 2018 om 09:26

wie je dan zeggen dat ze de laatse jaren nog wereld top waren( Galatasaray Sneijder , Fenerbahçe van persie ) waren dan.

24 maart 2018 om 09:46

Ziyech is misschien nog niet van wereldklasse, maar hij zou wel de beste speler zijn die bij Oranje zou lopen.

24 maart 2018 om 10:01

Definieer beste :
Naar mijn weten is van dijk een beter speler Ziyech . Net zoals Wijnaldum en strootman beter zijn dan Ziyech.
Daarom spelen zij ook bij betere clubs.
Ziyech Kan idd de meest creatieve speler zijn , maar dat betekent niet hij beter is.

Sorry jongens, maar als we alle hopen moeten vestigen op Ziyech dan moeten we ons echt zorgen maken. Dan hebben we het over één creatieve speler van niveau op een ruim 16 miljoen Nederlanders. Dat is toch waanzin? In de jeugdopleiding moet je de spelintentie veranderen. Elke bal naar voren en heel veel creatieve vrijheid geven. Niet vol stoppen met opdrachten. Nu hebben we postbodes en spelers met poep tussen de billen. Niets durven en alles behalve creatief zijn. Daarbij een handelingssnelheid van een bejaarde als je ze vergelijkt met de echte toppers.

Voetbal begint van achteruit, dus prima dat Koeman dit op orde heeft nu. De komende tijd trainen op doorschuiven en aanvallend spel en we komen er vanzelf weer aan met de huidige spelers die we wel hebben.

Het blijft raar dat iemand die voor jong oranje heeft gespeeld alsnog kan kiezen voor een ander nationaal elftal...

24 maart 2018 om 10:27

Zeker als die ene al een oproep voor het grote Oranje heeft geaccepteerd en later alsnog wisselt.

Ben ik de enige die de goal van Lingard gewoon een houdbare bal vond?

24 maart 2018 om 10:08

Houdbaar voor een topkeeper , maar Zoet is dat niet .
Aan de andere kant , als we top verdedigers hadden , zou lindgard nooit op doel kunnen schieten.

24 maart 2018 om 14:13

De bal ketste af van een van onze Centralen.. dacht eerst dat hij bewust werd teruggelegd denk dat de verdedigende middenvelders op dat moment te diep stonden heel vreemd

24 maart 2018 om 14:12

Zeker niet, buiten de zestien geschoten in het bereik van zoet echt een keepersfout!!

Als Ziyech gespeeld zou hebben voor Oranje, zou die mee zijn gegaan in de malaise van het geheel. Je ziet bij Marokko dat hij op handen wordt gedragen. Misschien is dat wel het probleem van ons Nederlands elftal, Dat wij ze niet op handen dragen, maar een angst cultuur creëren. Marokko is een team en daar ontbreekt het aan bij ons Oranje.

Laten we vooral weer over Ziyech praten...... Gepasseerd station. Die zien we nog heel even bij Ajax en zal daarna voor zijn Nederlandse landgenoten in de anonimiteit terecht komen. Hij had heel goed kunnen passen in Oranje maar als je voorkeur ergens anders ligt dan geen probleem en de mazzel dan... Waarom daar steeds weer over beginnen. Hij draait blijkbaar lekker daar dus heeft hij een goede keuze gemaakt.

Volgens mij spelden menfis depay ze eigen wedstrijd is ook al zo balverlies dat hij geen bal afspeelt en denk dat hij een wereld voetballer is als we afhankelijk zijn van dit soort spelers halen we in de toekomst geen eind toernooi meer ...
Wat wij missen is tempo snelheid in het spel snelheid van denken snelheid vecht lust en het belangrijkste voetbal . Wij zijn kampioen rondspelen om te rondspelen met de bedoeling iets te creëren altijd maar terug geen man meer uit kunnen spelen

Niet per se Ziyech in mijn optiek. We missen een bondscoach die ziet dat Strootman - Wijnaldum niet werkt. Hiddink, Blind, Koeman. Allen dachten dat zij het wel voor elkaar zouden krijgen omdat de spelers bij een betere club spelen dan hun concurrenten. Ik zie liever Propper op het middenveld ivm creativiteit en scorend vermogen. Wellicht Blind ernaast, moet hij wel gaan spelen, voor het balans.

Van Aanholt ben ik nog niet van overtuigd, gelukkig hebben wij daar nog een paar alternatieven. Ik hoop dat Willems weer aan spelen toe komt. Gozer heeft een geweldige voorzet waar Dost de vruchten van zou kunnen plukken. Hateboer zou uiteindelijk concurrentie met Karsdorp moeten aangaan als Karsdorp ooit weer op zijn oude niveau komt en zich door ontwikkelt na zware blessureleed.

Promes faalde helaas opnieuw. Zie maandag graag Berghuis of eventueel Kluivert. Spelen bij mindere clubs maar ik wil actie en bravoure zien ipv constante tikkies terug. Dat heeft geen enkele zin.

24 maart 2018 om 13:48

Propper is ook geen creatieve Ziyech, maar gaat meer richting het box to box van Wijnaldum. Wel met scorend vermogen, maar die het het verschil niet maken.

Het probleem bij Nederland is inderdaad een echte nummer 10. Deze lichting heeft helaas niet zo'n speler in de aanbieding. Want die Davy Propper? Die is veel te traag. Leuke voetballer hoor; komt alleen op internationaal niveau te kort als de creatieve nummer 10. Om er dan zoveel over te klagen valt precies binnen de Nederlandse cultuur. Het valt of staat bij acceptatie. Accepteer dat we geen technische nummer 10 hebben, die de balletjes geniaal verdeelt en doorvoer geeft aan de spits. Daarom is het helemaal niet zo'n slecht idee om niet met een echte spits te spelen, ondanks dat ik het Dost heel erg gun. De volgende keer eens Depay - Babel - Berghuis proberen. En misschien, heel misschien daarachter Promes. Die speelt in Rusland ook meer als valse spits. Hopelijk zorgt dat voor een leuker aanvalsbeeld.

24 maart 2018 om 11:44

Volgens mij hebben juist de aanvallers die jij opnoemt behoefte aan 'balletjes geniaal verdeelt en doorvoer geeft'. Dost heeft juist aanvoer van de zijkanten nodig. Types als Karsdorp en Willems zouden perfect zijn voor Dost. Net als Berghuis met al zijn assists dit seizoen. Promes speelt uiteraard bij een grotere club in een betere competitie maar als hij niet eens durft acties te maken dan kan je hem net zo goed op de bank zetten.

Ik weet overigens niet hoe snel de linksback van Portugal is maar Kluivert als diepgaande rechtsbuiten zou ik ook prima vinden. Zolang er maar geprobeerd wordt om Dost te vinden.

24 maart 2018 om 12:00

@rbn_: een team kneden voor Dost klinkt als een aanlokkelijk idee, maar ik heb niet de illusie dat de rest van het team voor Dost wil werken en dat hij de juiste aanvoer krijgt. De aanvaller staat in bijna elke wedstrijd op een eilandje en dan heb je iemand in de spits nodig die technisch een mannetje kan passeren, of iemand die heel bewegelijk is of iemand die oorlog maakt in de 16. En in geen van die profielen past Dost thuis.

24 maart 2018 om 12:05

Volgens mij ga je juist problemen krijgen als je een type Promes in de spits zet terwijl wij zoals jij zelf al aangaf geen spelers hebben die hem kunnen lanceren. Wat heb je dan aan hem in de spits?

24 maart 2018 om 12:19

@rbn_: ik had het dan ook niet over Promes in de spits, maar Babel. Die is door zijn ervaring op hoog niveau veel geniepiger en een van de meest bewegelijke spelers die we hebben. En anders opteer ik voor een Weghorst. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.

24 maart 2018 om 14:31

leuk en aardig maar dan moet er nog wel iemand zijn die buitenspelers lanceert op tijd en die hebben we niet. als je geen enkele bal in die diepte krijgt krijg je wat je gisteren zag met Depay. die moet dan gaan lopen met de bal en 5 man voorbij, dat schiet niet op. er is simpelweg geen aanvoer van het middenveld, vandaar ook dat we het Ek en Wk zijn misgelopen

Een speler als Pirlo mist oranje ook, wat een gelul, Ziyech is een Marokkaans international...heeft niets met het Nederland elftal te maken..onzin om dit te roepen

Zo jammer , was een zo dichtbij. Hiddink wilde hem al laten spelen , raakte hij net geblesseerd . Jammer , maar kijken wat ee niet is heb je niks aan. Frenkie de Jong is de enige creatieve middenvelder die we hebben. Hij is nog jong maar het komende jaar spelen we alleen oefenwedstrijden en Nations cup . Ideaal grote tegenstanders om goede ervaring oo te doen voor een jonge speler. Opsteken dus die gast ! De Jong - Propper heeft in ieder geval een hoop meer creativiteit en aansluiting dan strootman - Wijnaldum.

Waarom zou je een speler met zo n' extreem hoog balverlies nodig hebben ..
Misschien vanwege zijn briljante vrije trappen?

24 maart 2018 om 13:31

Omdat het balbezit bij het huidige NLs toch niets oplevert dus is balverlies van Ziyech niet erg. Wat je ervoor terugkrijgt zijn assists.

Een elke nieuwe team heeft in het begin altijd moeilijk met een nieuw spelsysteem van een nieuwe coach aan de roer. Het is nog te vroeg om conclusie er uit te trekken. Minstens is het geen schande dat we het verloren hebben van Engeland, want Engeland is veel verder dan ons Oranje op dit moment. Dat zag je ook gisteren aan het wedstrijd op televisie of in Johan Cruijff Arena in Amsterdam.

We weten het ook dat de Knvb al een tijdje achter de feiten aanloopt met ontwikkelingen in het voetbal. Zeker is het ook dat misschien schort aan trainersopleidingen waar kwaliteit veel minder is dan in omliggende landen en rijke voetballanden. Juist de spelers gaan te vroeg uit Nederland vertrekken om ergens anders brood te verdienen. Dat is ook slecht voor ontwikkelingen bij Ajax, PSV en Feyenoord, maar geldt ook voor kleinere clubs. Zowel is dit niet meer tegen te houden waar scouts van rijkere clubs op tribune zitten om spelers te bekijken waar ze een wedstrijd spelen tegen een tegenstanders in Eredvisie of Jupiler League. Deze ontwikkelingen hebben Oranje ook voorgaande jaren geen goeds gebracht met mentaliteit van de spelers. Dus spelers die bij rijke voetbalclubs spelen dan heel nauwelijks een wedstrijd, echter gaan ze vaak banken bij de staf en andere spelers. Dat is mentaliteitskwestie waar Oranje nu mee kampt, zowel ritme van het wedstrijd en zo veel moet spelen is niet bij elke club het geval. Want een coach kiest men vaak betere buitenlandse spelers boven Nederlandse speler bij een rijkere club in Spanje, Engeland of Duitsland.

Dit slaat de spijker op z'n kop. Het is mismanagement van de KNVB geweest om na Van Gaal voor Blind te gaan, dat had nooit gemogen.
Het laten lopen van Ziyech hoort daar ook bij.
Nu moet je daarvoor op de blaren zitten, met een elftal zonder creativiteit, dat wat Ziyech juist heeft.

24 maart 2018 om 14:32

de Knvb had destijds gewoon moeten ingrijpen en Blind moeten verplichten deze speler op te roepen. zo moeilijk kan dat toch niet zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren