Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Diepe onvoldoende voor geïrriteerde Van de Beek bij nederlaag United

Laatste update:

Erik ten Hag heeft met zijn Manchester United een oefennederlaag geleden. Op bezoek bij Cádiz werd het 4-2 voor de nummer negentien van LaLiga. United moest het zoals bekend doen zonder zijn WK-gangers, waardoor onder meer Donny van de Beek een basisplaats kreeg toebedeeld. De Nederlander maakte echter geen bijster sterke indruk en kreeg van Manchester Evening News een 4.

Volgens de lokale krant had Van de Beek 'geen impact' op het spel van the Red Devils. Ondanks de afwezigen kon Ten Hag nog een aardig elftal opstellen. Zo vormden Alejandro Garnacho, Anthony Martial en Anthony Elanga de voorhoede, terwijl ook Victor Lindelöf, Martin Dúbravka en Aaron Wan-Bissaka mochten opdraven. De basiself van United leek echter niet helemaal bij de les te zijn, want al binnen dertien minuten stond het 2-0 voor de thuisploeg.

Carlos García-Díe opende de score na zeven minuten spelen via een kopbal, doordat de verdediging van United er niet goed uitzag. Nadat Martial zijn gekrulde schot gekeerd zag worden door Jeremías Ledesma, was het aan de andere kant wel raak via Choco Lozano. De Hondurees wist te profiteren van slecht verdedigend werk van Wan-Bissaka. Nog voor de twintigste minuut kreeg United de mogelijkheid om terug in de wedstrijd te komen. Een overtreding op Zidane Iqbal leidde tot een strafschop, die door Martial werd benut: 2-1. Het liep niet bij de ploeg van Ten Hag en dat leidde even voor rust tot irritatie bij Van de Beek, die niet blij was dat Elanga in buitenspelpositie een pass van Scott McTominay ontving. De Schot was net als Van de Beek niet blij met Elanga.

Van de Beek werd net als bijna het gehele elftal in de rust gewisseld. De Nederlander kreeg net als Wan-Bissaka, Elanga en Brandon Williams een 4 voor zijn optreden voor rust. Drie minuten na rust wist jeugdspeler Kobbie Mainoo voor de gelijkmaker te zorgen, door na goed combinatiespel over de rechterkant af te werken: 2-2. De jeugdige invallers bleken echter niet opgewassen tegen Cádiz, dat net als United tien keer wisselde in de rust. Eerst wist Rubén Sobrino er 3-2 van te maken na een fraaie voorzet van Theo Bongonda, waarna de Congolees een kwartier voor tijd ook een assist in huis had op Tomás Alarcón, die er na een vlotte counteraanval 4-2 van maakte.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe lang gaan ze nou nog hopen tegen beter weten in dat Vd Beek gaat laten zien het niveau aan te kunnen daar in Engeland? Je kan hem wel allemaal dingen gaan verwijten, maar die jongen komt gewoon tekort voor United. Daar kan hij ook niks aan doen

7 december 2022 om 22:05

Las ergens dat United vd Beek + een transfersom wilt betalen voor Gakpo. Lijkt me sterk dat Donny bij PSV wilt voetballen maar je weet het nooit in het voetbal.

7 december 2022 om 22:12

Waarom niet? Hij heeft natuurlijk een verleden bij Ajax maar dat hebben er zoveel. Het is natuurlijk wel een redelijke achteruitgang maar van de Beek moet niet te lang blijven zitten anders wordt zijn ontwikkeling nog meer geremd. Hij had nu ook gewoon op het wk moeten staan.

Hij is voor PSV begrippen denk ik wel een topper alleen heb je dan niks meer aan Til aangezien dat hetzelfde type is, ook heeft PSV momenteel redelijk wat opties op het middenveld.

7 december 2022 om 22:16

Je weet het natuurlijk nooit maar ik zie het ook niet zo snel gebeuren. En tevens denk ik als Donny terug wilt keren in de eredivisie dat Ajax daar ook wel voor open zal staan. Wat zou hij nu überhaupt nog moeten kosten ?

7 december 2022 om 22:26

Is psv een achteruitgang voor een speler van united die nauwelijks minuten maakt? Denk het niet. Misschien wel qua naam. Maar draai het eens om. Is vd Beek een toegevoegde waarde in het spel dat psv wilt spelen?

7 december 2022 om 22:35

En waarom zou PSV dat willen?

7 december 2022 om 22:35

@flamengobrasil: Dat vind ik een meer terechte vraag inderdaad. Donny lijkt mee een systeemvoetballer om eerlijk te zijn en dat systeem wordt bij PSV niet gespeeld. Hij zal vast zijn minuten krijgen als dit daadwerkelijk een deal gaat worden, maar eigenlijk ligt dat hem net zo goed niet.

Donny is een lopende 10 die in gaten kan duiken en ik mag toch hopen dat PSV straks met Simons op 10 gaat spelen als Madueke weer helemaal mee kan doen (en daarnaast El Ghazi die ik eigenlijk op dit moment het liefst minuten gun op rechtsbuiten aangezien dat gewoon een prima speler is voor ons niveau die het ook helemaal niet onverdienstelijk gedaan heeft in de minuten die hij kreeg). Dan zal Van de Beek op 8 belanden en daar vind ik hem eerlijk gezegd ook niet zo heel goed.

Nee, PSV heeft de centen nodig gezien de berichtgeving van de afgelopen maanden en als Gakpo dan toch weggaat zie ik liever een hele grote zak geld.

7 december 2022 om 22:38

@flamengobrasil,

Ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde zou zijn tenminste als hij weer in zijn Ajax vorm zou kunnen komen, dan is hij zelfs een topspeler. Daarvoor heeft hij vertrouwen en speeltijd nodig dat zou bij PSV kunnen lukken. Het probleem is natuurlijk wel dat PSV momenteel al Veerman en Sangare heeft en ook nog met Madueke zit waardoor je eventueel Simons weer op het middenveld kan zetten.

Je gaat toch weer terug naar een club die niet speelt in een topcompetitie, terwijl je toch een heel aardig bedrag hebt gekost en met zeer goede prestaties bent binnengehaald.

8 december 2022 om 05:48

Donny op het WK moeten staan hahahahahah op basis van wat? 1 goed jaar bij ajax 4 jaar terug? Misschien moeten ze Zoetebier in de goal zetten! Was ook erg goed 15 jaar terug!

8 december 2022 om 10:16

Dat middenveld van PSV is helemaal vol. Waarom zou je je aanvaller inruilen voor nog een middenvelder? Totaal overbodig. Die Ajax - PSV sentimenten gaan niet op denk ik. Spelers als Kluivert en Van der Meijde (toch meer Ajax-iconen) hebben er ook gewoon gespeeld. Ooijer en Stam de andere kant op. Dus denk niet dat dat veel uitmaakt.

7 december 2022 om 22:09

Vind hem wel een sympathieke gozer maar vraag me idd ook af wat hij precies toevoegt. In welk aspect is hij onderscheidend goed bijv?

7 december 2022 om 23:59

Diepte zoeken, loopacties de 16 in. Dat kan hij goed, maar dan moet de speelstijl wel bij je passen. Bij United is die match er niet, en dan komt hij op alle fronten tekort.

8 december 2022 om 00:39

Al zijn kwaliteiten komen dus alleen tot uiting zonder bal?

8 december 2022 om 03:47

Nee. Van de Beek was onder Bosz en erna Keizer voetballend prima.
Niet het echte creatieve type maar wel een prima meevoetballer.

Ten Hag heeft hem verpest.

7 december 2022 om 22:16

Japie. Denk niet tegen beter weten in, maar hij staat daar gewoon op de loonlijst. Waarom zou je hem dan in dit soort wedstrijden niet laten spelen met de kans dat er wellicht een club interesse gaat tonen? Of wat bedoel je precies?

7 december 2022 om 22:31

Als de reden waarom ze hem opstellen de reden is die jij hier noemt dan heb je zeker een heel goed punt. Vd Beek speelt geloof ik nu al twee seizoenen bij United en het wil gewoon niet lukken. Dan kan United hem beter verkopen aan een club waaraan hij wel iets kan toevoegen en dan snap ik dat ze hem opstellen om in de etalage te zetten

8 december 2022 om 01:03

Japie en je bent Depay fan maar praat over blind ze uitstap moment maar hoe vaak heb Depay met ze achteloos balletjes en balverlies gevaar veroorzaakt

8 december 2022 om 10:41

Ik zei na de wedstrijd tegen de USA nog dat ik Memphis een slechte partij vond spelen

7 december 2022 om 22:43

Zolang Portugal en Brazilië in het WK blijven,(Casemiro, Bruno, Fred) hebben ze elke speler hard nodig. 2 dagen na de finale speelt United al een wedstrijd.
Eriksen krijgt volgens mij een week rust. Hoe lang krijgen de spelers rust die nog terug moeten komen vanuit Qatar.
Meer andere opties hebben ze niet. Hooguit Iqbal Zidane. Maar dat is nog een jonkie. Daar kun je nog niet veel van verwachten

7 december 2022 om 23:18

Mainoo heeft zich ook goed laten zien. Die gaat zijn kansen wel krijgen denk ik.

7 december 2022 om 23:51

Japie leven Ajax en ex ajaxspelers rentevrij in je hoofd jij bent echt zo negatief ik reageer bijna nooit maar bij jou vraag ik me af ben je gefrustreerd kom je wat tekort of heb je geen leven maar in mijn optiek heb je er ook niet al te veel kijk op heb je met deze wel gelijk maar je bent ook nog is hyprcotieter dan een politicus ik bedoel je zou het wk ook niet kijken en laten we niet vergeten jou favoriet he ittharan het ligt weer niet aan hem blind afzeiken maar he hij was toch wel belangrijk tegen de vs net zoals die al het hele toernooi zeker niet de slechtste

7 december 2022 om 23:52

Jij komt tekort voor spelkennis spelinzicht en zeket een dosis positiviteit

7 december 2022 om 23:57

Nou Japie, ik heb lang gehoopt, maar dat is nu ook wel voorbij. Donny gaat het daar inderdaad niet redden. Als ik hem was zou ik lekker op zoek gaan naar een club waar hij weer plezier en speeltijd vindt. Geld genoeg verdiend nu.

8 december 2022 om 00:03

Japie die alles weet en ziet maar 7 van de 10 keer ernaast zit en alles wat ajaxverleden heeft of Ajax is neerhaald zonder argumenten zoals de ligt leverde niet bij Juventus Frenkie niet bij Barça bla bla maar zonder enige onderbouwing alleen maar roepen deze man ziet die wedstrijden niet en al ziet die ze wel heeft die er toch niet genoeg verstand van om een oordeel te vellen deze man heeft ook geen priveleven denk ik want hij reageert op alles en als het Ajax gerelateerd is altijd negatief maar deze man die het wk veroordeelde en iedereen die het zou kijken en het nu dus wel kijkt en ook nog is ze mening erover uitspreekt zegt voor mij genoeg eerst anderen veroordelen voor iets wat je zelf doet deze man is ruggengraatloos heeft geen principes of moraal en ook nog is 0.0 verstand van het spelletje Bassie krekel past je meer

8 december 2022 om 00:11

Japie Daley was ook slecht toch en die zou ons toch tegen de vs de kop kosten beweerde jij was toch andersom of niet bla bla je hebt zoveel verstand ervan je blijft maar roepen Ake knapt alles voor hem op die redt hem he blinde dat is het systeem en spelwijze alwetende je praat en zegt een hoop maar ik kan weinig kennis of inzicht eruit opmaken daarintegen bij Ajax zakt Basset wel door de grens vanwege blind andere speelwijze systeem en spelopvatting maar jij bent een modale dammer hooguit dus moet je niet bezig houden met schaken

8 december 2022 om 00:18

Japie krekel als jou neus groeide bij iedere keer dat je het verkeerd had had je nou al minimaal de Eiffeltoren op je gezicht maar altijd als je ernaast zit reageer je niet meer beetje kinderachtig

8 december 2022 om 00:21

Japie zei jij niet Nederland poule moeilijk misschien eruit en vs zou oranje overlopen

8 december 2022 om 00:24

Japie hoe vaak heb je eigenlijk gelijk van de reacties die ik lees zit je er 75 tot 80 procent naast maar blijven doen alsof je het weet en wordt je naderhand aangesproken zwijg je

8 december 2022 om 00:28

Japie lisamdro Martinez ken je die nog wat zei je daarover of weet je dat niet meer iedereen met een beetje inzicht wist inderdaad dat van de beek het niet ging redden maar volgens jou was Martinez nog een. Grotere flop en je blijft maar beweren dat de hond en de ligt geflopt Zijn statistieken en gespeelde wedstrijden tonen iets anders aan maar jij weet het pff

8 december 2022 om 00:31

Japie kijk Gakpo ze kopgoal wereldpass van Frenkie Gakpo kopt op goed geluk kijk Gakpo ze vorm op ze doelpunten na wat is ze inbreng in het speel

8 december 2022 om 00:39

En Japie hoelang ga jij nou nog reageren in de hoop dat je een keer wat zinnigs zegt en er een beetje verstand van krijgt dat gaat langer duren denk ik

8 december 2022 om 00:42

@Piet Baum Een heel boekwerk. Het zit je hoog 😄 Chill out man, het is maar een mening. Als jij die spelers allemaal geweldig vind en ik niet dan is dat toch helemaal prima? Ieder zijn meug

8 december 2022 om 00:48

Japie de enigste reden dat jij hier kan reageren is omdat je niks hoeft te weten om op social media te reageren maar waarom reageer je nooit als je er weer is naast zit en he Japie mijn naam is me echte naam troll figuren zoals jij zijn het probleem van sociale media alleen maar alles afzeiken en stoer praten vanachter je toetsenbord maar jij hebt ook nog is nergens kijk op

8 december 2022 om 01:01

Prima maar als je ernaast en je wordt op gewezen reageer dan ook dat is mijn punt bij jou toegeven dat je ernaast zit doe je ook niet ondertussen ben je nog arroganten dan Louis die tenminste een cv heeft ik jou worden ve zou ons kapot maken met blind bla bla ik heb gewoon overtuigende overwinning gezien en geloof me ik wou ook dat we beter hadden dan blind Klaassen kapot praten met 2 assits 1doelpunt ben ook niet echt onder de indruk maar Gakpo omhoog praten maar wat voegt hij toe aan het spel op ze 3 doelpunten na hetzelfde als Klaassen

8 december 2022 om 00:52

Met je nepnaam zegt al genoeg het zit mij niet hoog ik gebruikt ook me echte naam troll zegt al genoeg dat je je verschuilt Achter een nepnaam trol

8 december 2022 om 07:03

@Japie.
Ik ben benieuwd wanneer er hier eens gestopt word met die Donny-verheerlijking.
Elke wedstrijd die hij wrl of niet speelt word breeduit weggeschreven hier.
Inmiddels weet iedereen dat Donny een middelmatige voetballer is net als zovelen in het buitenland waarover je niets hoort.
Als hij nu wekelijks wedstrijden beslist snap ik het, maar de hoeveelheid aan topics over hem slaat inmiddels nergens op.

8 december 2022 om 09:58

@tinus: komt uiteraard door zijn Ajax verleden en wordt dit seizoen nog eens versterkt door het feit dat Ten Hag Man Utd manager is.

Maar dat die jongen niets te zoeken heeft bij United, lijkt me duidelijk. Nu nog te hopen dat ook de Ajax fans dat gaan beginnen erkennen. Want het lag aan Solskjaer toch dat Vd Beek niet uit de verf kwam?

Maar ook onder Ten Hag bakt ie er niets van...

Donny van de Beek bij Manchester United doet mij altijd een beetje denken aan het burgemeesterschap van Amsterdam van Job Cohen

7 december 2022 om 22:49

Dan ben je nog mild, mij doet het meer aan Halsema denken. Cohen was niet zo'n rampzalige burgemeester, wel een belabberde lijsttrekker van de PvdA.

7 december 2022 om 23:18

Dat je Donny met Halsema vergelijkt is wel heel erg Donny was tenminste geliefd in Amsterdam.

7 december 2022 om 23:25

Haha. Ik dacht aan Gabrich bij Ajax. Was ook zo'n topmatch.

7 december 2022 om 23:47

Vergeleken met Halsema was Cohen een halve God..

Vond VdB echt absurd goed in de CL met Ajax. Zijn one touch kon soms zo magisch zijn en het hele spel versnellen.

Lijkt gewoon niks meer van over. Jammer.

7 december 2022 om 22:09

En daar gaat het dus fout bij Ajax en de supporters. Messi is "absurd goed" en "magisch", van de Beek had weleens een leuk balletje. In Amsterdam vond men het de normaalste zaak als vd Beek naar Real Madrid had gegaan.

7 december 2022 om 22:13

Hoe die jongen toen speelde was dat ook helemaal niet gek geweest, en tevens is er ook vaak genoeg intresse geweest uit Madrid. Lekker achteraf praten is makkelijk.

7 december 2022 om 22:32

Ik zei het destijds ook al hoor en ja, Real Madrid had heel gek geweest. Dat United weleens een miskoop doet is dan weer niet heel gek.

7 december 2022 om 22:32

Nou voor Real Madrid komt hij toch wel heel erg tekort. Het is een bruikbare speler maar als je ziet wat voor een techniek en passing Modric en Kroos hebben dan lijkt het me duidelijk. Ik dacht toen al dat hij technisch tekort zou komen voor United, niet om mijn gelijk te halen.

Buiten dat zie je ook wel wat een flow en zelfvertrouwen met een speler kunnen doen. Hij speelde destijds bij Ajax erg sterk, maar hij is zeker niet de enige die heel ver terug is gevallen. Bijvoorbeeld Dele Alli.

8 december 2022 om 08:53

@daanson, maar was hij echt goed of draaide hij lekker mee aan de hand van een aantal goede spelers. Ik heb Donny nooit een goede voetballer gevonden. Hij kon inderdaad goed bijsluiten en was gevaarlijk voor de goal. maar als je dan leest dat hij met een one touch het spel kan versnellen dan vraag ik mij af of club liefde blind maakt. Donny heeft nooit het spel versnelt. Donny was geen opbouwer, hij was een afmaker.
Toen Davy Klaassen bij Ajax weg ging was hij een leider. Toen Donny weg ging was hij nog steeds een meeloper die afhankelijk van anderen was. Ik heb nooit gesnapt dat een (qua naam) grote club hem gehaald heeft. Deze speler is zo beperkt.

7 december 2022 om 22:24

Typisch een speler die alleen goed rendeert in een sterk draaiend elftal.

8 december 2022 om 08:54

Dit is voor velen duidelijk. Maar een groot aantal supporters heeft toch ook moeite om dit in te zien.

7 december 2022 om 23:22

Mua, dit zijn vaak wel de problemen. Niet alleen met dit type speler, maar ook met spelers waarvan supporters ze helemaal ophypen. Ze halen er van alles bij om het plaatje zo mooi mogelijk te doen lijken, maar onderaan de streep is het allemaal zeker niet speciaal.

Het rendement van aanvallend ingestelde spelers die vanuit de Eredivisie naar de Premier League verkassen kun je normaal gesproken wel delen door 3 of 4. Zeker bij spelers die al uitgeleerd zijn in de Eredivisie en die competitie nog steeds niet aan flarden schieten. Dat was al een dingetje. Dan z'n optredens in Oranje waarin hij al liet zien maar 1 trucje op een aardig niveau te kunnen. Vervolgens z'n optredens bij United.

Allemaal leuk, die 'one touch', maar in Engeland kunnen heel veel spelers dat. Tenzij je daar de 'one touch' van een Neymar hebt, benoemen ze dat soort dingen niet eens. Ze kijken naar het totale plaatje. Als Engelsman heb je dan nog wat meer krediet, maar ook die worden afgezaagd als ze een langere tijd weinig laten zien. Van De Beek heeft allereerst gewoon niet dat niveau en ten tweede rendeert hij alleen onder ideale omstandigheden.

Die jonge moet daar direct weg als hij ook nog maar iets wil maken van zijn carrière.. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen voor hem lijkt me

7 december 2022 om 22:37

Sportief gezien niet nee, maar er ligt natuurlijk ook nog een financieel belang. Het geld wat hij nu bij United krijgt (weet niet precies hoeveel) gaat hij nooit weer krijgen en er zijn altijd nog wel clubs in de PL die een Unitedflop willen hebben en die zullen ook prima betalen.

Hoe kan een speler zo ver terug zakken? Wat vertrouwen (en wedstrijdritme) wel niet doet..

7 december 2022 om 22:23

Hij is nooit echt goed geweest,teert op een paar leuke goals in de cl,allemaal goals van 5 meter tegen chelsea spursen Valencia..

8 december 2022 om 03:53

Dan zou ik beelden van hem terugkijken toen hij als 6 of 8 onder Bosz en Keizer speelde.
Hij was prima lager op het veld.
Niet de creatieve man natuurlijk maar wel een goede meevoetballer.
Ten Hag heeft een 'draufganger' van hem gemaakt.

8 december 2022 om 08:56

In de (sub) top hebben ze geen meevoetballer nodig. Daar hebben ze spelers nodig die iets extra's brengen. In Nederland kom je daar door het grote niveau verschil tussen Ajax en de rest wel mee weg, maar in het buitenland is het niet voldoende.

7 december 2022 om 23:13

Hoezo ver terugzakken? Van De Beek heeft nooit het niveau van Manchester United gehad. Aan de bal is hij beter dan Klaassen, in verdedigend opzicht is hij slechter. Echter heeft Van De Beek ook een lager rendement in de nummer 10 rol.

Natuurlijk is hij momenteel uit vorm en heeft hij weinig zelfvertrouwen, maar ook in vorm en met zelfvertrouwen was hij voor United niets meer dan een reserve. Dat had bijna iedereen 'm kunnen vertellen, maar z'n ego zat hem helaas in de weg. Dit was een kansloze missie.

Die jongen overschat zichzelf gewoon en ik heb het gevoel dat Ten hag hem ook niet de harde waarheid vertelt. Hij is natuurlijk niet goed genoeg voor united ook niet als wisselspeler. Hij zit liever op de bank bij een gevallen topclub dan dat hij wekelijks ergens aan speelminuten komt. Gewoon een gebrek aan ambitie bij deze matige voetballer.

7 december 2022 om 22:40

Waarom zou Ten Hag hem niet de harde waarheid vertellen? Over het algemeen schuwt Ten Hag ongemakkelijke waarheden niet en kan hij best handelend optreden. Hij heeft Van de Beek gewoon een paar eerlijke kansen gegeven dit seizoen op zijn favoriete positie en daar blijft hij gelukkig niet aan vasthouden omdat Van de Beek niet levert. Dat hij hem in zo'n oefenpotje opstelt is helemaal niet raar gezien de hoeveelheid internationals die nog niet terug zijn bij de club. Van de Beek weet ook wel dat hij klaar is bij United, maar zolang hij netjes meetraint en er geen concrete interesse komt van andere clubs heeft hij nog gewoon een contract natuurlijk. Dan kun je hem in zulk soort potjes beter maar even laten spelen om te kijken hoe de vlag erbij hangt.

7 december 2022 om 23:11

Mua, Ten Hag is anders vrij duidelijk in z'n daden. Ik heb Ten Hag nog geen uitspraken zien doen dat hij een plan met hem heeft in tegenstelling tot de vorige coaches. Bovendien geeft Ten Hag hem nog minder minuten dan z'n voorgangers. Het is vrij duidelijk hoe Ten Hag over Van De Beek denkt met betrekking tot Manchester United.

Zidane wel goed! Trots om te zien dat

Donny moet lekker naar AZ of een subtoppper als Utrecht gaan om weer te leren voetballen. Heeft gewoon de verkeerde keus gemaakt. Shit happens.

Het grote geld en de Premier League is natuurlijk verleidelijk, maar Eredivisie spelers kunnen eigenlijk gewoon beter een van de andere competities als tussenstap nemen. VDB, Bergwijn, Memphis, Klaassen, Ziyech (heeft zijn waarde gehad) het is allemaal toch net niet of onomstreden. Ze zouden toch makkelijk mee moeten kunnen in la liga en de serie A?

vd Beek moet gewoon weg, hij heeft gewoon het niveau niet. Dat is inmiddels wel duidelijk. Ook Everton is te hoog gegrepen. Laat hem lekker naar een Spaanse of Duitse subtopper gaan. Mogelijk kan hij dat niveau aan, en anders maar terug naar Ajax. Net als Klaassen enige systeem waarin hij kan floreren. Is helemaal geen schande. Kun je alsnog een mooie carrière hebben.

Die Van de Beek kan er ook niet zoveel van helaas. Blinkt nergens in uit en dat past gewoon niet in het spel van Ten Hag bij United. Die heeft liever Bruno Fernandes als nummer tien. Op acht voegen Fred, Mctominay en Eriksen meer toe en Casemiro is natuurlijk vaste basisspeler. Tja zelfs niet kunnen imponeren in een oefenwedstrijd maakt zijn reputatie nog slechter...

7 december 2022 om 22:32

Als iemand bij een bepaalde club niet uit de verf komt wil dat niet zeggen dat hij 'er niet zoveel van kan' hij heeft vaak genoeg laten zien er wel iets van te kunnen.

8 december 2022 om 00:15

Meer in de zin van topniveau. Wat lager kan zeker maar zijn potentie voor de top komt er bij hem niet uit.

Ik heb geen idee hoeveel Donny nu waard is, maar als het 10-12 mil is dan mag ie van mij meteen terugkomen. Nothing like Ajax.

Donny is veel meer dan een simpele loper, maar omdat 1/2 trainers hem daar vooral opstellen heeft ie een stempel gekregen. Onder Bosz en Keizer speelde hij in een andere rol, en beide keren ook goed. Is echt 5 niveaus beter dan Klaassen en ook veel completer.

7 december 2022 om 23:08

Onder Bosz en Keizer speelde hij ook in die rol, maar dan ook vanuit de combinatie. Dat is leuk bij Ajax, maar in de Premier League stelt dat niets voor. Dat kan zo'n beetje iedere speler in een hoger tempo.

Van De Beek is aan de bal beter dan Klaassen. Echter is Klaassen in defensieve werklust en betreft het defensieve werk weer een stuk sterker. Zelfs bij United liep Van De Beek regelmatig te snel naar voren en was hij te laat terug. Da's gewoon de aard van het beestje. Die moet gewoon lekker naar de subtop van Duitsland of naar de top van een middelgrote competitie gaan. Daar ligt ook tevens zijn top.

7 december 2022 om 23:34

Nee, onder Bosz speelde hij als enkele '6', op de plek van Schone meestal. Daar was ie stiekem al Schone voorbij, maar Bosz gaf terecht krediet aan Lasse. Bosz speelde helemaal niet met een nummer 10. Keizer ook niet. Donny was toen ook veel zichtbaarder in balbezit en zette zelfs aanvallen op. Dus nee, gewoon een andere rol, ook bij Jong Ajax.

Onder ten Hag had ie ook een fase van 4/5 wedstrijden, toen ie eindelijk als box-to-box werd opgesteld. Martinez en Ziyech om hem heen. Daar vond ik hem het allerbeste. Ik vind Klaassen helemaal niet zo sterk defensief, zijn statistieken zijn in ieder geval totaal niet bijzonder. Qua niveau heb je denk ik wel gelijk, Spanje zie ik ook nog wel zitten voor hem. Maar het liefst, Ajax.

De wedstrijd was slecht maar met Zidane Iqbal, Choco Lozano en Kobbie Mainoo was her qua namen zeer spectaculair!

Tja, in vorm doet hij hooguit mee. Nu heeft hij ook nog eens geen zelfvertrouwen. Dan blijft er niet veel over. Die jongen heeft twee jaar van z'n carriere eigenhandig gesaboteerd. United was sowieso een keuze die alleen hij op sportief vlak dacht te begrijpen en dan verkast hij ook nog eens niet omdat hij zich laat paaien door wat leuke woordjes. Hoe naief kun je zijn? Met wat zelfreflectie en gezond verstand had het hem veel frustratie kunnen schelen.

Zelfreflectie is in het leven in het algemeen en in de voetballerij in het bijzonder een zeldzame karaktereigenschap.

We kunnen nu wel concluderen dat vd beek niet echt beter is geworden van een stap naar het buitenland, (sportief) soms kun je beter gewoon je plek kennen

Haal die gozer op in de winterstop en zet hem op Alvarez zijn plek neer.

Dit is een modale eredivisie voetballer die gepiekt heeft in een paar CL wedstrijden en daar is United toen ingetrapt. Als zelfs ETH hem eigenlijk al niet kan gebruiken bij United dan weet je dat hij het niveau gewoon niet heeft. Gezien zijn tekortkomingen denk ik dat het snelle omschakelen van de PL hem sowieso niet ligt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren