Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Zeeuw: 'Een talent van Ajax zegt in interviews echt niet wat hij meent'

Laatste update:
/

Demy de Zeeuw keerde begin februari terug in de Eredivisie. Na een absentie van bijna vier jaar en een werkloze periode van zes maanden, besloot hij om op amateurbasis aan de slag te gaan bij NAC Breda. Opmerkelijk genoeg zegt hij het voetbal geen seconden te hebben gemist in de periode tussen zijn vertrek bij Spartak Moskou, afgelopen zomer, en zijn binnenwaaien bij NAC.

Integendeel: De Zeeuw zegt in Voetbal International optimaal te hebben genoten van zijn vrije maanden. Hij reisde de wereld rond en genoot van zijn vriendin en dochtertje. Ook besefte hij door het afstand nemen van de voetbalwereld hoe hypocriet het er daar aan toegaat. Spelers en trainers zeggen vrijwel nooit wat ze écht vinden, zag de ex-international, en journalisten 'die nog nooit tegen een bal hebben getrapt' leveren ongefundeerde kritiek.

Als voorbeeld haalt hij de jonge talenten van Ajax aan. "Een talent van Ajax zegt in interviews echt niet wat hij meent, maar precies wat fans willen horen. En steeds weer die standaardriedeltjes na een wedstrijd, zo vermoeiend", aldus De Zeeuw, die PSV'er Memphis Depay een uitzondering op die regel vindt. Volgens de routinier wordt het toptalent vaak afgebrand omdat hij wél zegt wat hij denkt.

De Zeeuw is gecharmeerd van mensen met het hart op de tong, maar komt die in het voetbal nog maar zelden tegen. "Zo ben ik zelf ook. Als ik iemand niet mag, zeg ik dat in iemands gezicht. Wel zo eerlijk", vindt hij. Arrogant is dat niet, meent de 27-voudig international. "Ik zie dat anders. Ik weet gewoon wat ik wil. Als ze me daarom arrogant vinden of een eigenwijze snotneus, prima."

Demy de Zeeuw heeft hier gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Depay wordt niet afgebrand omdat hij zegt wat hij denkt. Het gaat om de inhoud en die is vaak narcistisch en niet echt van een hoog niveau

16 april 2015 om 16:33

Maar dat is wel hoe hij erover denkt en dus geen standaardpraatje

16 april 2015 om 16:38

nee, t probleem is dat ie niet kan denken. Als hij dan gaat praten valt op hoe extreem dom hij is.
Maakt verder niet uit en kan hij niks aan doen. Hij zal er ook niet veel last van hebben omdat ie andere talenten heeft.
Maar juist voor hem is het beter om maar een standaard zinnetje te zeggen, anders komt er zoveel wartaal uit.

16 april 2015 om 16:46

Extreem dom nog wel, omdat jij hem niet begrijpt?

16 april 2015 om 16:51

Depay zei een keer zoiets: "Die antwoord ga ik niet bevragen." En daarna probeerde hij zich te verbeteren, maar dat was nog slechter. Kan een keer gebeuren, maar dan moet je niet gek op kijken als mensen je dom vinden.

16 april 2015 om 16:56

Ja en laatst zei hij het volgende: ''liever laat klaar dan vroegtijdig falen''. Hij kwam wijs over op mij toen hoor.

16 april 2015 om 17:06

Dat was gewoon een zinnetje die hij 6427x per dag uit z'n oordoppen hoort tetteren. Das namelijk 1 van de zinnen van een vriendje van hem die zichzelf rapper noemt. Je denkt toch niet dat hij dat zelf verzonnen heeft? Hij zat al dagen met dat antwoord in z'n hoofd te wachten op de vraag waarmee hij die kon beantwoorden..

16 april 2015 om 17:07

Ja, dat was een lyric van een van zijn maatjes. Weet nu al dat hij en zijn vrienden daar smakelijk om gelachen hebben. De hele media had het er dagen over.

16 april 2015 om 17:10

Nee omdat hij nooit op een goede manier antwoorden bevraagt.

16 april 2015 om 17:10

Ik vind mensen die hem daarop afrekenen minder slim denk ik

16 april 2015 om 17:11

Oranje88

Liever laat klaar dan vroegtijdig falen is van "bollebof" hij heeft ook nummers samen met depay gemaakt.

Maar goed, zelf vind ik het een mooie tekst die juist goed past bij de context van kampioen worden. Volgens mij verloor PSV toen en wilde hij daarmee de rust behouden. Erg volwassen dus... En veel beter dan het standaard gezeur "van wedstrijd tot wedstrijd bekijken wij het" etc

16 april 2015 om 17:20

Dat je hem niet begrijpt ligt eerder aan jou, zo moeilijk is het niet

16 april 2015 om 17:28

Manmanman, Depay komt inderdaad niet vloeiend over tijdens interviews, maar dom? Die indruk krijg ik echt niet. Hij maakt ook de goede keuzes in zijn carriere.

16 april 2015 om 17:28

zelfs dat zinnetje was niet eens correct geformuleerd. hij bedoelde te zeggen liever laat slagen dan vroeg falen.

die rapper had t dus ook niet goed

16 april 2015 om 17:34

Ik ken die rapper niet . Het klonk in ieder geval prima uit z'n mond.
In ieder geval bedankt voor de aanvulling.

16 april 2015 om 17:35

Mr bombastic, hoe kun jij nu weten wat Depay of de rapper bedoelt? De rapper heeft zelfs zijn eigen tekst gescheven. Hoe kan dat nou fout zijn? Wat een onzin kraam je uit zeg.. Dat is hetzelfde als beweren dat Marco Borsato bedoelde dat vandaag blauw was, in plaats van rood...

16 april 2015 om 17:44

Oranje88

Dat ''liever laat klaar dan vroegtijdig falen'' Is niet van hem maar kwam op een Nederlandstalig rap lied. Ten tweede weten we allemaal dat als Depay geen voetballer was hij ergens Lwoo deed. Hij is sinds Sparta al een probleem kind. Aan de manier van praten zie je al eigenlijk wat zijn intelligentie is.

16 april 2015 om 18:02

Die jongens hebben hun hele leven geleefd voor het voetbal en zijn dus niet de snuggerste, moet je eens kijken wat een Maradonna allemaal uitkraamt de laatste weken.

16 april 2015 om 18:43

Ik weet niet of je het wist maar voetbalintelligentie, de ruimtes zijn hebben ook met het cognitief denkvermogen te maken..

16 april 2015 om 18:43

Zien*

16 april 2015 om 19:23

Depay zegt niet wat hij denkt. Depay staat te mokken als een onvergelijkt klein kind wanneer hij voor een camera verschijnt. Hij beseft niet in welke bevoorrechte positie hij zich bevindt. Daarnaast snapt hij niet dat hij niet persoonlijk wordt aangevallen als hij kritiek krijgt, maar dat het kritiek is op zijn prestaties als voetballer tijdens een bepaalde wedstrijd. Het is terecht dat een journalist spelers beoordeelt op hun prestaties als voetballer, en meestal wordt Depay de hemel in geschreven, dus dat gemok voor de camera is nog onterecht ook. Die jongen moet hoognodig volwassen worden.

Dit verhaal geldt overigens voor wel meer voetballers en blijkbaar is Demy zwaar verzuurd geraakt over de media omdat hij na zijn trieste afgang tijdens de halve finale van het WK in 2010 geen bal meer heeft geraakt en hij daarop afgerekend is.

16 april 2015 om 19:25

@jf_psv, je hebt gelijk. Neem mee dat Memphis uit alle hoeken en (af)standen schiet en vergelijk dat eens met Lionel Messi, die alleen in kansrijke positie op het doel vuurt.

16 april 2015 om 19:36

liever laat klaar dan vroegtijdig falen slaat gewoon nergens op. laat klaar? laat klaar met wat?

alles wijst erop dat die rapper bedoelt laat slagen. aangezien dat ook het tegenovergestelde is van falen.

dus die rapper had zn eigen tekst idd fout.

17 april 2015 om 08:58

@marrieaandebal dat jij het niet door hebt zegt dan weer meer over jou dan over mij.

Het maakt helemaal niet uit dat die jongen niet de slimste is, hij heeft zn voetbaltalent, dus redt zich prima in het leven.
Maar dan hoef je het niet te ontkennen omdat je toevallig fan van hem bent.

16 april 2015 om 16:38

Kan je wat concrete voorbeelden noemen van Depay zijn 'narcistische gedrag'?
Ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Kom trouwens niet met een fragment over die ene vraag over zijn rappen die hij niet wilde beantwoorden, want nee dat is geen narcisme.

16 april 2015 om 17:29

Nee kan ie niet , praat gewoon de manne van VI na.

16 april 2015 om 17:56

Waarom concrete voorbeelden? Ik ben geen Memphis Watcher ofzo. Heb jij die nodig dan? Iedereen kan zo zien dat bij Memphis het voornamelijk in de eerste plaats om Memphis draait. Maar jullie draaien het ook zo om dat ik narcisme als iets slechts zie. Dat is niet zo , maar de buitenwereld houd er niet van en dus wordt hij erop afgerekend. Ik werk als gedragsonderzoeker bij het PBC, en weet waarover ik praat. Narcisme is niet per definitie negati ef. Sterker nog het is de kracht van CR7

16 april 2015 om 18:10

Dat het de kracht van Cristiano is, maakt het nou ook weer niet positief mag ik toch hopen?

Beetje flauw, ben het verder met je eens johnboy.

16 april 2015 om 18:35

Kan beide kanten op gaan toch? Ronaldo is zo overtuigd van zichzelf dat hij mede daardoor alles uit zichzelf haalt. Maar buitenwereld houdt daar niet zo van. Ronaldo heeft veel fans vanwege zijn prestaties maar ook tegenstanders vanwege zijn (narcistische) trekjes. Positief , negatief het is gewoon relatief

16 april 2015 om 18:59

Zo is het, relatief.

Alleen is een dergelijke mate van narcisme enorm moeilijk te handhaven in een teamsport, in mijn ogen. Het Real van afgelopen jaren was niet bezig met een teamsport, maar met hem. Volgens mij heeft sommige spelers dat ontwikkeling en resultaat gekost.

Maar goed.. als, dan, zou het, wie weet...

16 april 2015 om 18:07

Alle interviews en dan met name zijn verongelijkte gedrag ten opzichte van de interviewer voornamelijk op de vragen die hij liever ontwijkt. Maar als jij dat niet ziet so be it. Het is immers niet jouw vak.

17 april 2015 om 07:28

En als je goede voorbeelden wilt. Kijk de interviews na zijn gemiste panenka , of de gele kaart vanwege zijn lange blessure maar eens na

Er is een structureel tekort aan mensen met persoonlijkheid binnen de voetbalwereld. Daarom zeggen ze ook niets. Ze laten zich leiden. Dat is trouwens overal zo. Als je ook al een beetje persoonlijkheid hebt in dit land, ben je al snel uit de hoogte en arrogant. Dus het is ook wel te begrijpen.

Ik vind Depay wel weer typisch een voorbeeld van iemand die juist niet zegt wat hij wilt. Hij heeft het altijd over de media dit en de media dat. Als je persoonlijkheid hebt, dan speel je met de media, i.p.v. de media met jouw.

16 april 2015 om 16:40

om met de media te spelen moet je wel iets slimmer zijn.
Gelukkig heeft depay heel veel voetballend talent om de rest te compenseren.

16 april 2015 om 16:41

@wimd: nou nee, jij vind dat hij met de media moet spelen.. Dus dan houd het alweer op. Dat is de hele issue. Dat iemand juist niet moet vertellen wat een ander dient te doen.

16 april 2015 om 16:46

Wim, ik denk dat een persoonlijkheid eerst slim moet zijn. Iemand die weet dat een journalist iets gaat vragen wat de fans willen horen. Ik zie dan te weinig spelers en trainers die met HUMOR de juiste antwoorden weten te geven.

Depay lijkt mij gewoon een jongen die eerst stoer wil doen. Mag misschien ook, hij is nog jong, maar wat de Zeeuw daarom ook zegt vind ik onzin.

Trouwens iemand als Zlatan zegt wel wat hij vind, maar dat is dan vaak zonder respect en bot. Helaas vind men dan iemand een 'baas'.

Een van de weinige die ik wel waardeer is Robben, maar dat komt gewoon ook omdat hij zo veel heeft meegemaakt. Van een Ajax jonkie kan je gewoon niks verwachten. Die moeten nu in het gareel lopen...en misschien beter want door hun jongen leeftijd zal je sneller chaos in je groep krijgen.

16 april 2015 om 16:54

Ja, die ene 'filosofische' zin van hem was gewoon van een rapfilmpje... "Liever laat klaar dan vroegtijdig falen" Het slaat sowieso nergens op, want vroeg kan al niet meer, er hoeven nog maar een paar wedstrijden gespeeld te worden.

16 april 2015 om 17:13

Robben is inderdaad een goed voorbeeld, evenals Sneijder naar mijn mening. Gewoon een nuchtere en realistische kijk.

16 april 2015 om 17:16

Dus een persoonlijkheid moet slim zijn? Waar slaat dat nou weer op. Depay is (in hoeverre ik kan oordelen) inderdaad dom, maar dan kan hij nog best een persoonlijkheid zijn.

Amen. Hoe hij het hier schetst, is 100% waar

16 april 2015 om 20:33

Ja, hah. Depay zegt precies wat hij denkt. Vandaar dat er nooit een volledige zin uit zijn mond komt. Er zijn wel meer voetballers niet zo slim, maar hij komt wel bijzonder dom over.

17 april 2015 om 00:21

Depay is zeker niet de slimste maar ook geen domoor. Hij heeft gewoon erg veel moeite om naar het gezwets van een journalist te luisteren. Het is lang geleden dat ik een leuke vraag heb gehoord van een journalist. Allemaal uit op sensatie.

Vindt depay een goede voetballer, maar hoe hij voor de camera staat is hopelijk niet hoe hij echt is. Ziet er altijd slecht uit voor de camera. Alsof hij achter iedereen een vijand ziet.

16 april 2015 om 16:37

Met zijn verleden snap ik ook wel dat je mensen niet direct vertrouwt...

16 april 2015 om 17:16

Wat is zijn verleden dan waardoor hij zo doet? Ik weet daar niet van en hoor het graag..

16 april 2015 om 18:00

Erg veel problemen met zijn vader. Ik ken hem uiteraard niet dus weet er niet het fijne van, maar dat is ook de reden dat hij Memphis op zijn shirt heeft en niet Depay.

16 april 2015 om 18:32

De halve wereld (gechargeerd) heeft wel problemen met de ene dan wel de andere ouder gehad, of met beide ouders. In het ene geval erger als in het andere..
Je hebt gelijk dat je daarvan wel achterdochtig kan worden. Maar je hoeft een verslaggever niet te vertrouwen om gewoon normaal antwoord te geven over vragen betreffende een potje voetbal, lijkt me? Er is wel meer dan achterdocht of een tekort aan vertrouwen in mensen wat er speelt bij hoe Depay zich gedraagt, vrees ik.

16 april 2015 om 18:47

Dat kan dus wel, als je verwaarloosd bent in je jeugd kun je er zomaar bordeline aan over te houden om maar iets te noemen en een van die kenmerken is achterdocht. Wil niet zeggen dat depay bordeline heeft.. maar toch wat jij zegt klopt dus niet.

16 april 2015 om 21:20

Blijf het wat raar vinden, je kan toch wel normaal een gesprek aan gaan met een journalist. Het is heel naar dat hij problemen heeft met zijn vader, maar ik vind het wat te ver gaan dat ij daarom niet een normaal interview kan geven.

17 april 2015 om 01:28

En zijn pa heeft ook zijn moeder mishandelt. Heeft een groot interview in de vi gestaan waardoor hij een stuk minder dom overkomt.

16 april 2015 om 16:38

Als je hier in Nederland boven gemiddeld bent, is ook iedereen je vijand, dan staan ze in rijen van 3 te wachten om je neer te kunnen halen.

16 april 2015 om 16:55

Maar een Siem de Jong of zo zegt toch ook niet zulke dingen als de media dit en de media dat..

Ja zo'n veltman bijvoorbeeld die zegt dat er geen aankopen nodig zijn voor de verdediging. Dat ze hiermee ook kampioen kan worden. Zou hij dat nou echt menen?

16 april 2015 om 16:39

Dat zijn ze vorig jaar ook geworden volgens mij met dezelfde verdediging

16 april 2015 om 17:14

Vrijwel dezelfde verdediging inderdaad, Moisander en Viergever is het enige verschil. Maar goed, die zijn allebei van een even bedenkelijk niveau

Spelers van Ajax zijn sowiezo brave jochies. Geen idee waar dat Amsterdamse bluf of arrogantie vandaan komt want heb zelden een kleurlozer elftal gezien als dat wat Ajax nu heeft.
Verder heeft De Zeeuw uiteraard gelijk.

16 april 2015 om 16:43

Braaf voor de camera. Alsof ze ideale schoonzonen zijn in hun dagelijkse leven. Wat een onzin. Alsof de jeugd van tegenwoordig zo gemanierd is en geef ze ook nog een paar tonnen per jaar. Ieder talent zegt wat je wilt horen, want zo is het nou eenmaal in dit land. Zodra je een mening hebt dan ben je arrogant.

Alsjeblieft zeg. 99 procent van de mensen die voor een camera staan had je beter niet kunnen interviewen. In dat opzicht zijn ze allemaal net als politici. Spelers en trainers als een.

Waarom De Zeeuw juist Ajax moet noemen is mij een raadsel, maar misschien zit hem nog wat dwars van die tijd of zo.

En Depay? Talentvolle voetballer, maar straalt meer arrogantie dan wat anders uit. Dit soort jongens hoef ik ook niet. Bescheidenheid bijvoorbeeld koester ik veel meer iets wat de hongerdood PSV'er niet toont.

16 april 2015 om 16:38

Hij haalt gewoon een voorbeeld aan. Veel Ajacieden willen graag alles op zichzelf betrekken maar nu het in 'negatieve' setting gebeurt is het niet goed?

16 april 2015 om 16:55

Voorbeeld is niet nodig omdat de Zeeuw niet bij Ajax betrokken is. Sterker nog, een speler als Veltman komt echt niet over als iemand die zich continue aan de mediatraining houd. Zeker niet voor wedstrijden. Te vaak vind ik hem te grote praatjes hebben.

Wat betreft de rest. Ik kan me voorstellen dat de Boer de jonkies zo strak mogelijk wil houden. Vergeet niet dat de meeste nog jong zijn. De druk is immens, en je wilt als coach toch de orde handhaven. Dus wat die je? Je voorkomt onnodige relletjes om A of B iets te veel heeft gezegd.

Het punt is wel dat dit overal de norm is geworden, niet alleen bij Ajax. De Zeeuw moet het gewoon over de hele sport hebben en niet perse Ajax als slecht voorbeeld geven. Totaal overbodig en niet relevant

16 april 2015 om 16:53

Je koestert bescheidenheid maar roept wel op de tribune: "Wij zijn Ajax en wij zijn de beste." Dat getuigt ook niet van veel bescheidenheid, los van het feit dat jullie natuurlijk wel 4 jaar lang op rij gedomineerd hebben.

16 april 2015 om 17:42

Gedomineerd is ook wat overdreven. Domineren is de rest zodanig onder controle hebben dat ze geen schijn van kans hebben. Ajax is ook op de laatste speeldag kampioen geworden. Dan domineer je dus niet.

17 april 2015 om 19:05

Los van dat seizoen dan. Maar dan alsnog, 4 jaar op rij de competitie winnen is in mijn ogen wel een redelijke vorm van van dominantie.

waarom vind ik deze man toch zo afschuwelijk irritant?

Weet niet of Depay zo'n goed voorbeeld is. ''beter laat klaar dan vroegtijdig falen'', lijkt mij nou niet echt dat hij dat uit zichzelf zou zeggen. Voor de rest ben ik nooit echt geïnteresseerd in die interviews mede om de reden die De Zeeuw hier omschrijft.
Sjaak Polak daarentegen....

16 april 2015 om 18:36

Ookal komt het niet van zichzelf laat het toch zien dat hij kan nadenken in tegenstelling tot wat velen hier denken. En het is eens wat anders dan we kijken van wedstrijd tot wedstrijd.

Je kunt van een jong persoon niet verwachten dat ze als een ervaren rot voor de camera staan. Of hij nu van Ajax of PSV afkomt maakt geen donder uit. Veltman zegt wel eens iets verkeerds Depay doet dat ook. Het heeft wel iets dat ze zich niet aan de mediatraining houden en eat zoekende zijn. Zolang ze dan maar goed een Robben of Sneijder als viorbeeld nemen en niet Zlatan.

16 april 2015 om 19:42

Dat hij het zegt hoeft niet meteen te betekenen dat hij het zelf begrijpt. Hij heeft het sowieso niet zelf verzonnen. Ik verwacht dan ook niet dat hun heel ervaren over komen als ze maar zeggen wat ze echt vinden. En inderdaad, Zlatan kan je maar beter niet nadoen m.b.t. interviews

17 april 2015 om 13:20

Als hij het niet begrijpt zou betekenen dat hij nog te dom is om te schijten. Depay is niet de meest snuggere gast, maar het leek me wel alsof hij doorhad wat hij bedoelde. Dat zo'n tekst gek klinkt uit zijn mond is waar, je verwacht meer iets in de regio van antwoorden bevragen of iets dergelijks.

Zolang ze zich niet arrogant gedragen voor de camera en ze af en toe iets verrassends zeggen mogen we volgens mij niet klagen. Voor de zinnige teksten kun je beter naar Robben of Sneijder gaan, helaas spelen zij niet in de Eredivisie.

Wat een bullshit. Depay gedraagt zich als een botte hork die geen enkele opvoeding heeft gehad in interviews! Een petje ophouden waardoor men je gezicht niet eens kan zien, boos kijken alsof hij net grote ruzie heeft gehad met de interviewer.
Hou toch op zeg, wie heeft Depay iets aangedaan waardoor hij constant boos moet zijn??
Het is totaal geen normaal gedrag wat hij etaleert, integendeel. Het is het gedrag van een verwend jongetje wat altijd zijn zin heeft gehad en nu totaal buiten elke werkelijkheid leeft en denkt..

Wat hij over de jongens bij Ajax zegt, kan misschien waar zijn.
Maar als er iemand laat zien hoe je normaal kan doen is het Davy Klaassen wel..

16 april 2015 om 17:12

Als je wel eens een interview met hem gezien hebt, kun je zelf zien dat hij zich altijd boos gedraagt tegen de interviewer. Dat is niet iets wat ik verzin, maar wat je gewoon zelf kan zien.
ik heb het nergens over het uiterlijk van welke speler dan ook, dat haal jij erbij..

Gewoon normaal doen en op een normale manier vragen beantwoorden kost niets extra. Maar voor een jongen als Depay is dat toch blijkbaar te veel gevraagd..

Ondertussen wel op social-media een filmpje plaatsen waarin te zien is hoe je een auto cadeau geeft aan je moeder. Hoezo vol van jezelf?? De meeste mensen voelen namelijk niet de behoefte om het met de hele wereld te willen delen als ze zoiets doen. Het is een bepaalde psychologische "state of mind" (narcisme) waarin mensen verkeren die zulke dingen doen..

16 april 2015 om 18:42

Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat Davy Klaassen allemaal uithaalt volgens jou. Ik ken namelijk veel mensen uit zijn omgeving (ook zijn vader) en heb hem zelf ook een paar keertjes kort gesproken bij Ajax (tijdens het reizen naar buitenlandse wedstrijden). En het is precies zoals ik zeg, hij is een hele normale jongen die zich niet anders voordoet dan hij is.
Ik heb het idee dat jij gewoon maar wat zegt, om op die manier te laten zien dat het gedrag van Depay wel meevalt.
En anders hoor ik heel graag waar je op doelt mbt het gedrag "achter de schermen" van Klaassen..

17 april 2015 om 00:31

Depay heeft gewoon geen zin in die irritante vraagstelling van de journalisten. Er zijn maar weinig journalisten die iets leuks vragen. Het zijn allemaal vlugge mannetjes die alleen maar uit zijn op een scoop. Het grootste voorbeeld vind ik de 'journalisten' van de Telegraaf en VI. Branden iedereen totaal af, tot het goed gaat. Dan staan ze weer vooraan om leuke qoutes te scoren. Dan zou ik er ook voor passen.

Depay zou natuurlijk veel slimmer zijn als hij zich zou gedragen als Dirk 'de demagoog' Kuyt. Die vertelt de fans wat ze willen horen en doet gezellig mee met het interview. Het is maar wat je van houdt. Ik word ook echt niet vrolijk van de interviews van Depay maar als die jongen zo is, laat hem vooral. Er zijn al toneelspelers genoeg in het voetbal die een standaard zinnetje opzeggen.

Zlatan zegt altijd wat hij denkt en dat maakt hem een baas. Zouden meer mensen moeten doen. Daarnaast kan Zlatan ook voetballen.

zlatan kan zeker voetballen echt slim is hij niet benadeeld zijn team door domme acties mis dan belangrijke wedstrijden zoals tegen barca

16 april 2015 om 17:49

Hoezo hij deed niks verkeerd. Sterker nog, hij probeerde erger te voorkomen.

Mij stoort het niet dat De Zeeuw zegt wat ie denkt. Maar het zou toch beter zijn dat ie eerst even nadenkt, voor ie iets zegt. Kwestie van wat intelligenter over te komen.

Depay als communicatiewonder naar voor schuiven... lol

Iemand niet mogen en dat in zijn gezicht zeggen. Ja, het zal wel lekker stoer zijn, maar je bent dan vooral een hork, een boertig iemand met weinig klasse. En vroeg of laat flik je dat met de verkeerde en krijg je een pak slaag. Wat los je er ook mee op? Niks eh. Je verzuurt een relatie dan nog wat meer.

Ik lust ook niet iedereen, maar ik vind het niet nodig om dat even die mensen te melden. Je moet ook geen kwaad over hen spreken, je kan ze ook gewoon doodzwijgen.

16 april 2015 om 17:10

Tussen de waarheid en het geven van je eigen persoonlijke mening zit meestal wel een verschil.

16 april 2015 om 17:16

Ksummers,

Dat heeft niks met cultuur te maken. Narcistische boertige Belgen zat die ook denken dat hun mening over iemand zo belangrijk is, dat ze dat aan de betrokkene even moeten melden.

Terwijl er ook legioenen Nederlanders zijn, die wél manieren hebben.

Een volksaard bestaat niet. Er is geen empirisch bewijs voor. Maar we generaliseren wel graag.

Kan me die partij niet meer herinneren. Ik herinner me vooral zijn geklooi bij Anderlecht.

17 april 2015 om 00:36

Ik woon als Nederlander in Belgie en ben er nu ondertussen wel achter wat fatsoen is. Een Belg zegt niks in je gezicht maar praat wel achter je rug om. Dan ben je gewoon een bang mannetje. Te laf om het in iemands gezicht te zeggen. Doe mij de Nederlanders maar. Eerlijkheid duurt het langst. Dat is pas fatsoen in mijn ogen.

Ik zie echt geen enkele reden waarom de Zeeuw schijnheilig zou moeten gaan doen tegen iemand die hij niet mag. Hij kan het beter gewoon zeggen, kun je alsnog even goed samen werken. Ik zou het in ieder geval erg waarderen als iemand gewoon zegt wat hij van me vindt.

Hebben de zeeuw, depay en vd wiel ook niet onderling een band? Winkelketen oid. Dacht ik?

16 april 2015 om 17:07

De Zeeuw, Vd Wiel en Elia zijn dat.

16 april 2015 om 18:16

De Zeeuw en Elia hebben samen het mark By Balr opgericht.

16 april 2015 om 21:10

En Van Der Wiel zit er ook bij, aldus Google.

Tsja dit heeft niets te maken met eerlijkheid of arrogantie maar meer met de gedragsnormen in onze maatschappij. Als mijn baas me een vervelende klus geeft ga ik ook niet 'eerlijk' zeggen dat ik hem een lul vind, al is het in het geval van de Zeeuw wat makkelijker aangezien hij al financieel onafhankelijk is.

De voetballerij zit juist vol met persoonlijkheden. Topsporter wordt je niet door een halfzachte te zijn. Als je als voetballer heel veel geld van je club krijgt is het natuurlijk wel de bedoeling dat je de juiste PR voor je club doet. Dat is onderdeel van je vak. De loyaliteit van een voetballer hoort bij de club te liggen en niet bij de media. De voetbalmedia is geen principiele journalistiek maar ook gewoon commercie.

Depay hoeft van mij echt niet voor de camera te komen.
Meestal kijkt hij extreem moeilijk (alsof hij er liever niet staat) en dan komt hij met teksten dat je denkt van ja okay leuk om je mening te horen maar echt iets toevoegen doet het niet. Dan hoor ik liever Wijnaldum, De Jong of Guardado. Bruma moeten ze trouwens ook niet voor een camera zetten.

Toch een giftig ventje en een persoonlijkheid. Zou mooi op het middenveld kunnen bij ons om er wat gif in te brengen. Zeker met het ook op het vertrek van Vejinovic en Propper.

Wat een irritant mannetje is dit geworden. Iedereen die zegt dat ie t hart op de tong heeft, neem ik niet serieus..grotere dooddoener is er namelijk niet.
Eigenwijs zijn, prima, maar soms is het verstandig om gewoon je mond te houden en even niet te zeggen wat je denkt.

Tja Demy, jij durft ook niet altijd voor de waarheid uit te komen he. Op linkedin heel trots al je werkgevers noemen, maar bewust Go Ahead Eagles er niet opzetten, omdat dat de positiviteit van je profiel vermindert. Vervolgens wel als een hypocriet beginnen over dat sommige mensen niet alles durven te zeggen of voor uit te komen. Ben dan zelf ook mans genoeg.

Lekker makkelijk Demy, schijten in de bak waar je uit gevreten hebt als je vol zit!

Wat een moraalridder die de zeeuw!! Is het juist niet hij die maar een riedeltje afdraait voor de camera. Of is mr vergeten dat hij met een staalen gezicgt zegt:ik voetbal op amateur basis bij nac! Verbeter de wereld begin bij jezelf ventje!!!

De 1 kan beter voetballen, en de ander kan beter een praatje houden na de wedstrijd. Ik denk toch dat het eerste het belangrijkst is, en dat met de jaren het 2e vanzelf wel komt. Maar om Depay als voorbeeld te nemen slaat nergens op. Aan de andere kant als zo'n voetballer 1 keer iets interessants zegt voor de pers staan gelijk alle kranten ermee vol en als het de club niet bevalt krijgen ze op hun donder en een paar uur mediatraining erbij. Tuurlijk kan het iemand als Zlatan niks schelen die kan doen wat die wilt, maar als talent kan je vaak beter gewoon zo min mogelijk zeggen, niet iedereen heeft dat ideale schoonzoon karakter wat iedereen wilt zien. Dat zou dus betekenen dat een Depay moet gaan acteren voor de camera om vrolijk en spraakzaam over te komen. Denk dat hij over zo'n 5 jaar er heel anders voor staat.

Middelmatige speler ? ga je mond spoele man.

Laat me zo zeggen Willems is de beste linksbuiten vn de ED.

Ben het helemaal met je eens !
altijd maar dat vergelijken met andere competities .. Nederland is een klein land maar alle 3 de topclubs hebben een EuropaCup1/CL gewonnen.
Hebben Engeland , Frankrijk , Duitsland dat ook ?
Psv word nu gewoon kampioen en is in nederland 1e geworden.

Ik weet nog een moment van deze (eerlijke de Zeeuw) ajax scoorde en hij dook in het feestgewoel van de spelers terwijl hij meteen heel stiekem zijn middelvinger op stak naar het publiek. Die heel stiekeme middelvinger was van deze man die ik nu hoor zeggen. Dat hij graag recht voor zijn raap is en graag recht in iemands ogen kijkt als hij verteld wat hij denkt.
JA JA. Hypocrieter bestaan ze niet. Juist gasten die hun mond vol hebben over zichzelf op deze manier.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren