Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘De Champions League nog eens winnen zou uniek zijn’

Laatste update:

José Mourinho won als trainer van FC Porto (2004) en Internazionale (2010) de Champions League. Hij had gehoopt een derde Europese titel te pakken bij Real Madrid, maar dat lukte hem niet. Sinds vorig jaar zomer werkt the Special One weer bij Chelsea en die club werd in de zomer dusdanig versterkt, dat de Londenaren weer gezien worden als een kanshebber. Mourinho kijkt echter liever nog niet voorbij de groepsfase.

/

Tweeënhalf jaar geleden kroonde Chelsea zich onder Roberto Di Matteo tot de beste van Europa: de eerste keer en men wil graag meer succes. Datzelfde geldt uiteraard voor Mourinho. “Wil ik de Champions League weer winnen? Ja, natuurlijk wil ik dat. Maar op dit moment wil ik vooral dat we de groepsfase overleven”, zegt Mourinho aan de vooravond van Chelsea-Schalke 04 op Stamford Bridge.

“Deze competitie maakt deel uit van mijn verleden en ik maak deel uit van de Champions League-historie. Met drie clubs deze prijs pakken, dat zou uniek zijn. Maar we zijn nog lang niet perfect en proberen iedere dag nog beter te worden. Het maakt ons niet uit in welke competitie we actief zijn, we willen altijd iedere wedstrijd winnen. Onze benadering richting Schalke 04 is niet anders dan in aanloop naar andere duels”, aldus Mourinho.

De Portugese coach zegt dat hij daar ook zijn drive uithaalt. “Ik wil altijd winnen. Ik werk niet voor mezelf, maar voor de club, voor de spelers en voor de supporters.” Na de wedstrijd tegen Schalke 04 wacht Chelsea over twee weken een uitwedstrijd tegen Sporting Portugal. Daarna komt NK Maribor uit Slovenië op bezoek in Londen en zit de eerste helft van de groepsfase erop voor the Blues.

Denk jij dat José Mourinho de Champions League ooit wint met Chelsea?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een prestatie zou dat zijn, eentje waar ik me pet voor af doe. ik gun het hem van harte. unieke prestatie als dat hem lukt

16 september 2014 om 14:22

Ik denk dat hij met dit Chelsea van nu zeker kan doen, er zit gewoon zoveel kwaliteit in die ploeg, zou me niet verbazen als ze minimaal halve finale bereiken.

16 september 2014 om 14:23

Van 2003 tot 2012 heeft hij elk jaar minimaal 1 prijs gewonnen, dus echt een B-trainer..

16 september 2014 om 14:35

Aan jouw foto te zien weet je het verschil tussen A en B niet

16 september 2014 om 14:29

Ik gun het hem niet. Wat een misselijk ventje. Ik hoop dat hij de groepsfase niet overleefd haha heerlijk voor hem

16 september 2014 om 16:35

Ik denk dat chelsea samen met bayern, real en barca de halve finales wel halen.

16 september 2014 om 16:54

Misschien iets te voorbarig, maar ik denk dat Barcelona niet ver gaat komen dit seizoen in de CL, het draait nog niet lekker. Maar dat kan gauw veranderen zodra Suarez er nog bij komt. Denk wel dat Chelsea, Bayern en Real het ver gaan schoppen. Maar er zijn altijd wel verassingen in dit toernooi, zie Athletico afgelopen seizoen, en die zijn er ook niet zwakker op geworden.

Word genieten dit Champions League seizoen met veel sterke teams en een hoop gevaarlijke outsiders!

Verder gun ik het Mourinho ook niet, veel mensen mogen hem om zijn streken, maar ik mag hem daarom juist totaal niet.

16 september 2014 om 17:09

Het draait niet lekker? Lol, heb jij überhaupt een wedstrijd van Barcelona gezien dit seizoen? Het draait juist heel goed bij Barcelona. Als er een club is die lelijknatrek noemde en die niet goed draait, is het op dit moment Real.

16 september 2014 om 17:30

Iedereen die mourinho een misselijk ventje vind snapt het niet helemaal. Volgens mij is het al 100x gebleken dat hij zijn zo typerende houding opzet om zijn spelers te beschermen en alle kritiek vanuit de media op zichzelf richt. De spelers voelen daardoor net dat beetje minder druk om de preataties te leveren die ze doen onder mourinho. Spelers lopen niet voor niets met hem weg bij iedere club waar hij gezeten heeft.

16 september 2014 om 17:55

@ Floyd A.
Nou ja, ik vind het nog niet bepaald sprankelend bij Barcelona, en heb de laatste 2 wedstrijden van ze bekeken. Real start slecht, vooral qua uitslagen maar dat komt goed, dat weet ik zeker! Niet dat ik daar een voorkeur voor heb, eerder voor Barcelona. Maar weet zeker dat als Real gaat draaien en de nieuwe spelers gewend zijn dat het een van de kanshebbers is voor de eindstrijd. Barcelona groeit natuurlijk ook naarmate het seizoen vordert, maar heb gewoon een voorgevoel dat Barca in de CL gewoon niet ver komt. Hopelijk bewijzen ze dat ik hier ongelijk heb!

@quin1994
Jij bent dus een van die vele die elkaar napraat over de kul reden dat hij dat doet om zijn spelers in bescherming te nemen.. Dat is gewoon bullshit want hij is de enigste coach die toch vrij regelmatig walgelijke niet respectvolle uitspraken doet en rare fratsen uithaalt. Dat moet ook op een normale manier kunnen?! Of wil je zeggen dat geen een andere coach zijn spelers in bescherming neemt..?! Dat mensen hem waarderen vanwege het vak snap ik, hij heeft geweldige prestaties geleverd, die ik ook kan waarderen! Maar dat mensen zijn rare uitspraken en acties goedkeuren maar ook nog geweldig vinden kan ik dus echt niet begrijpen... Echt ongelooflijk.... Spelers kennen hem dan ook een stuk beter dan de beelden die jij ziet op tv, die werken elke dag met hem samen, en het zal persoonlijk vast een geweldige vent zijn! Maar wel een met meerdere persoonlijkheden, vooral naar mensen die niet naast hem staan.

Chelsea, Barcelona, Bayern München en PSG zijn in mijn ogen de 4 kanshebbers dit jaar... Real is door het vertrek van Dimaria toch wel verzwakt, maar kunnen natuurlijk ook gewoon ver komen...

16 september 2014 om 14:14

Wat dacht je van Atletico. Die zijn gewoon sterker geworden.

16 september 2014 om 14:15

Ondanks dat Real verzwakt is/lijkt door de vertrek van Di Maria (en Xabi Alonso natuurlijk) is het nog te vroeg in het seizoen om hun niet als kanshebber te zien. Zeker als je een PSG (die ook een niet al te beste start kent) daarboven te zetten. Bij Barcelona moet ik het ook nog eens zien hoe het gaat lopen met die drie tenoren voorin. Chelsea zie ik als de grootste kanshebber omdat ze de zwakke plekken van voorgaande seizoenen uitstekend hebben versterkt en een belachelijk goede bank hebben.

16 september 2014 om 14:17

Real Madrid verzwakt? Haha lachertje. Real Madrid behoort tot de absolute favorieten met aankopen als Kroos en Rodriguez. Op Barcelona na kan geen enkele ploeg een betere aanval opstellen dan Real om over het middenveld maar te zwijgen.

Enige opstaken is het team weer aan het draaien te krijgen, maar ik verwacht dat dat Ancelotti wel gaat lukken

16 september 2014 om 14:33

Ik vind Ribery-Lewandowski-Robben nou ook niet bepaald slecht..

16 september 2014 om 15:03

'verzwakt' tov van vorig jaar. Kroos is een absolute topaankoop, maar James voor Di Maria is toch wel een stuk minder. Ze maken natuurlijk wel kans, maar de teams die ik noemde maken meer kans, maar dat is mijn mening.

16 september 2014 om 17:00

De balans op het middenveld is volledig verdwenen terwijl die vorig jaar juist uitstekend was. Real Madrid is dus wel degelijk verzwakt. Kroos is een zeer goede aankoop, maar met Modric overbodig in principe. Voor een meer verdedigende rol is hij namelijk net niet geschikt. Di Maria is daarnaast nog zeker een klasse beter dan James, die het eerst nog maar eens moet bewijzen om wekelijks constant hoog niveau te halen. Real Madrid wint dit jaar helemaal niks, ook al doet dit pijn om te zeggen.

16 september 2014 om 14:52

PSg heeft mij dit seizoen nog niet overtuigd. Chelsea, Barca, Real en Bayern zou ik zeggen. Met dan PSG als 1 van de belangrijkste outsiders samen met City en Atletico.

De Champions League van 2012 was er een die te wijten viel aan de mentaliteit en het doorzettingsvermogen van de spelers. Het was een soort revanche die alles te maken had met een immense wilskracht.

Dit is echter een ander verhaal. Naast het feit dat die mentaliteit nu ook zeker aanwezig is door de aanwezigheid van Mourinho, die zoals bekend soldaten maakt van zijn spelers, is er ook echt de kwaliteit in huis. Zoals ik commentatoren al hoorde zeggen: er zijn geen zwakke plekken in dit Chelsea. Misschien het feit dat Terry en Cahill het lastig kunnen hebben met veel ruimte in hun rug. Maar praktisch gezien klopt àlles.

Daarnaast zal de gunfactor zeker stijgen als je kijkt naar het attractieve voetbal dat Chelsea dit jaar op de mat (gaat) leggen. Ze hebben nu alle middelen in huis om elke tegenstander van het kastje naar de muur te tikken.

Daar waar ik Chelsea vorig jaar weinig kans gaf tegen bijvoorbeeld Real Madrid, zie ik ze nu ver komen. Ik hoop het uit de grond van mijn hart.

16 september 2014 om 14:16

Klopt, Chelsea is niet in staat goed te verdedigen in een aanvallende formatie. Maar Mourinho gaat zich natuurlijk ingraven in de grotere duels en het aanvalsplan richten op de diepte van Costa en dan een loper op het middenveld of Schrulle, Cesc in een sneijder rol en de individuele klasse van Hazard. Dit Chelsea is een topfavoriet.

16 september 2014 om 14:21

Inderdaad, een beetje het Liverpool spel van vorig seizoen. Erg aanvallend en veel goals maar ook bovengemiddeld veel tegengoals, dat zie je nu al na 4 wedstrijden. Ik denk echter ook dat ze vooral in de knock-out fase in uitwedstrijden de pot wel dicht gaan gooien, wat ook Mourinho's goed recht is.

Er gaat wel een verandering plaatsvinden binnen het verdedigende spel in deze wedstrijden verwacht ik. Waar het vorig jaar soms niet om aan te zien was, gaat het dit jaar meer in de richting van het erg mooie countervoetbal dat Real vorig jaar vaak speelde.

16 september 2014 om 14:25

Mourinhos goed recht weet ik niet. Hij heeft de middelen om een geoliede aanvalsmachine te vormen, maar daar ligt zijn tactische kracht niet.

Chelsea speelt zeer aantrekkelijk op het moment en ze zullen Schalke ook wel met 3 a 4 doelpunten verschil opzij zetten. Kijk meer uit naar het weekend tegen City.

16 september 2014 om 14:38

@cfc

De tegendoelpunten van Liverpool vorig jaar kwam vooral omdat ze met een zeer zwakke centrum speelde (skrtel en Toure) voor een hele lange tijd. En Chelsea heeft (een van) de beste centrale duo's van dit moment. Het is gewoon een kwestie van tijd dat die twee hun vorm gaan hervinden en minder goals tegen gaan krijgen.

Dat gaat em echt lukken ook ooit, ik heb een hekel aan Chelsea, hun oliegeld en walgelijke bus, ook aan Mourinho natuurlijk maar hoe ze nu spelen is het heerlijk om naar te kijken, ik hoop echt dat ze dit voetbal vast houden ook tegen de grotere clubs, als ze dan zo de cl winnen applaudisseer ik voor ze.
Cesc,felipe, Courtois en Diego costa zijn fantastische spelers die erbij gekomen zijn, geen 1 club heeft beter ingekocht en verkocht dan chelsea deze zomer.

16 september 2014 om 17:07

Waarom heb je haat aan hun oliegekd? Is het niet prachtig dat de top eindelijk breder wordt?

Het is alsof mensen vergeten dat vrijwel alle topcluns van dit moment ooit topclubs zijn geworden omdat ze vanaf het begin van het ontstaan van de comoetitues meer geld haddem dan andere clubs en op deze manier tot nu een enorme voorsprong hebben genomen.

Is het dan niet prachtig dat eigenaren andere clubs in staat stellen om dit gaat in een tiental jaren te dichten?

Volgens mij wilt iedereen eerlijkere competities. Nou de enige manier vandaag de dag is geld.

Kijk naar Arsenal en Dortmund. Arsenal heeft eindelijk dat gat financieel weten te dichten maar dat herft ook decenia geduurt.

Dortmund is onderweg maar zitten in de fase waar Arsenal eerst in zat. Dat Lewandowski en Gotze door je directe concurrent worden opgekocht.

Ik zie clubs als City, Chelsea en PSG juist met eem glimlach tegemoet. Vooral als je ziet hoe ze hun academies aan het verbeteren zijn en het voetbal wat ze vandaag de dag laten zien.

16 september 2014 om 17:17

Omdat het de markt verziekte qua bedragen, spelers gekocht werden alsof het fm was en meer zulke types de sport inlokte die clubs als speeltjes zien.
Goed voor de competitie in sommige gevallen maar het leidt uiteindelijk tot een groter verschil tussen grote en kleine clubs, een onoverbrugbare kloof en wanneer zo'n miljardair de stekker eruit trekt schaadt het een club ook enorm.
Bovendien vond ik het als fan niet leuk dat een normale club ineens iedereen kon kopen en zo succes kon behalen terwijl de rest allemaal keihard moest werken en goed beleid moest voeren, het voelde als vals spelen.

16 september 2014 om 18:41

Meen je dit nu serieus Larsoboy? Ik maak hieruit op dat je het toejuicht dat steenrijke eigenaren clubs opkopen en zo de markt en de competitie verzieken voor clubs die niet die middelen hebben en het met geduld en een goed beleid willen doen. Ik heb echt een hekel daaraan!

Ook dat is een reden waarom ik een club als Arsenal (ook Bayern bijv.) zo mooi vind. Goed beleid, goede opleiding en toch een geweldig nieuw mooi stadion gebouwd en inmiddels afbetaald, mooie sponsorcontracten vastgelegd en altijd in de top mee blijven draaien. Een club die in het totaal plaatje gewoon klopt zonder al die middelen die Chelsea, PSG en City hebben! Daar kan ik waardering voor opbrengen.

18 september 2014 om 19:41

@arsenalajax

Je leest niet wat ik heb gezegd dus ik ga niet reageren, alleen herhalen.

De orginele topclubs hadden vanaf de start van de competities in Europa meer geld dan andere clubs. Ze hebben zo juist door rijkere eigenaren(toen de regels nog amoer over financien gingen) een voorsprong genomen op Chelsea en een echte volksclub als City.

Wat heb je liever? Dat deze traditionele clubs blijven overheersen en op een gegeven moment echt niet meer in te halen zijn op een manier dat zelfs Athletico, Arsenal en Dortmund uit de top wegvallen of dat dit soort clubs die jet verdienen een kapitaal injectie krijgen?

Of dat überhaupt clubs de oneerlijk opgelopen achterstand in een klap kunnen goedmaken.

Ik ben voor eerlijke concurrentie. Op welke manier boeit niet.

16 september 2014 om 18:34

Ik heb ook totaal niks met Chelsea, maar je moet toegeven dat ze nu toch aardig voetbal laten zien hoor. Zie Chelsea echt ver komen in de Champions League. Voor de Premier League zijn ze voor mij echt topfavoriet (helaas).

Dat zou voor Chelsea natuurlijk wel het ultieme zijn; José Mourinho, de trainer die Chelsea echt tot een topclub heeft gemaakt, die als eerste trainer ooit de Champions League wint met drie clubs, waarbij juist die speciale derde club CFC zou zijn. Geweldig!
Mourinho geeft sinds zijn terugkeer steeds aan dat hij voor een langere periode wil blijven werken bij Chelsea, zeg een jaar of 10. In dat geval verwacht ik zeker dat hij in staat zal zijn om met Chelsea de Champions League te winnen. De komende jaren heeft Chelsea namelijk een goede basis om op voort te borduren, aangezien alle posities goed ingevuld zijn met vooral redelijk jonge spelers. De enige oudjes zijn Cech, Drogba en Terry waarvan alleen JT nog basis is. Hopelijk zal Zouma/christensen de komende tijd zijn doorbraak maken, zodat deze plek soepel overgenomen kan worden en er dus echt een team staat dat jaren mee zou kunnen.
Hazard, Courtois, Matic, Fabregas, Costa en Oscar hebben allen nog minimaal vijf jaar (sommigen veel meer) te gaan voordat ze over de top zijn. Daarom zal dit een goed ingespeelde machine kunnen worden waarmee jaarlijks strijden om de titels niet meer dan logisch is en eenmaal de prijs met de grote oren winnen haalbaar lijkt

Voor mij ligt de strijd helemaal open dit jaar. Op dit moment kan je geen absolute favoriet aanwijzen. Wel echt jammer dat United geen champions league speelt met die spelers.

16 september 2014 om 14:17

We hebben er Liverpool voor terug. Gegarandeerd spektakel.

brobleem is met wie hij die cups won praat vrijwel niemand meer er over. omdat het echt beton voetbal was en met FC Porto had je geen echt top clubs toen.

je ziet dat hij toch tekort komt als hij tegen echte grote clubs komt te staan.
hij hoopt maar op een muur en daarna counteren of scoren van uit een corner.

bij real had hij bilajreden selectie en kon uit alles kiezen, maar door zijn taktiek heeft hij alles om zeep geholpen.
ik denk dat hij echt diep teleurgesteld is. je was trainer van aller grootste club te wereld en je had beschikking van half miljard op het veld. en toch gefaald.

dus ja

16 september 2014 om 15:01

Zo slecht had hij het bij Real niet gedaan. Alleen iedereen had te hoge verwachtingen van hem. Net alsof je er vanuit kan gaan dat hij eventjes de CL wint. Er zijn zoveel sterke clubs in Europa. Dat ding win je niet zomaar.

16 september 2014 om 17:19

Alle topclubs hebben een selectie waarde van zowat een half miljard ik snap niet wat je daarmee wilt zeggen.

Daarbij praat jij er nog over en wij allemaal ook elke keer weer als het over Mourinho gaat. Grappig. Aha dus toen Porto het won had je geen topclubs? Ze waren zeker opeens verdwenen zodat ze Mourinho met Porto konden laten winnen?

Want teams als Real met Raul, Ronaldo, etc was niks, Chelsea met Drogba en Lampard was niks, Olympique Lyon met Juninho was niks, Juve met Del Piero, Nedved, Ibra was niks, Inter met Adriano en Veron was niks, United met Scholes, Giggs, Ronaldo, Rooney was niks, AC Milan met Shevchenko, Kaka, Crespo, Pirlo was niks en het invincibles team van Arsenal met Henry, Bergkamp, Viera, Fabregas, Pires was niks.

Allemaal nietszeggende ploegen.

16 september 2014 om 17:21

Dan vergeet ik nog te zeggen dat Celta de Vigo, Deportivo la Coruna, Monaco, Lyon en dergelijke teams toen makkelijk vergelijkbaar waren met outsiders als Dortmund, Arsenal, Benfica, Porto, Athletico van nu.

Waarom willen memsem altijd perse iets roepen terwijl het zo moeilijk verstaanbaar is aks je roept van binnenin je anus.

Real Madrid verzwakt? Haha lachertje. Real Madrid behoort tot de absolute favorieten met aankopen als Kroos en Rodriguez. Op Barcelona na kan geen enkele ploeg een betere aanval opstellen dan Real om over het middenveld maar te zwijgen.

Enige opstaken is het team weer aan het draaien te krijgen, maar ik verwacht dat dat Ancelotti wel gaat lukken

16 september 2014 om 14:20

Dat is leuk en aardig maar iedereen ziet dat de balans op het middenveld ontbreekt waardoor ze die strijd verliezen en eenvoudig goals incasseren, ook zijn ze bij dode spelmomenten zwak, dat kan in de ko wedstrijden cruciaal zijn.
Maar misschien draait het tegen die tijd veel beter, Real begint altijd zwak.

16 september 2014 om 14:37

Mee eens. Ze hebben een leuke team voor op playstation, maar op het middenveld hebben ze niemand die het vuile werk opknapt. Leuk en aardig al die grote namen, maar als team zijn ze zwakker.

16 september 2014 om 14:37

Het seizoen duurt nog lang. Real heeft nog tijd zat om te groeien. Ancelotti heeft het vorig seizoen ook voor elkaar gekregen. Waarom dit seizoen niet Vorig seizoen was het een fout dat Ozil weg ging en ook toen ging het goed.

16 september 2014 om 14:42

Ja misschien wel maar ik zie niemand die de Xabi Alonso rol zo over kan nemen of vel dienend werk kan verrichten als Di Maria.
Of Isco en Illaramendi moeten ineens grote stappen gaan maken.

Chelsea maakt dit jaar net zoveel kans als alle andere topclubs in Europa. Niet alleen in Nederland, maar ook in Europa is de nivellering aan de gang op het allerhoogste niveau. Tegenwoordig is er geen club meer die in de breedte niet goed is en de winnaar zal voor een groot deel gewoon gaan afhangen van loting en vorm, want op kwaliteit valt er bijna geen pijl meer op te trekken. Dat Mourinho hem voor de derde keer met een andere club zou winnen zou natuurlijk wel een enorm knappe prestatie zijn.

16 september 2014 om 14:23

Nivellering in Europa? Ik zie het niet hoor. Er zijn altijd maar 4 of 5 kanshebbers. De gehele Italiaanse top is weggevallen, de Engelse top is in opbouw en kunnen met hun koopdrift nooit het hoge voetballende niveau van Bayern/barca in hun beste jaren halen hierdoor.

16 september 2014 om 14:31

Er waren de afgelopen jaren altijd maar een paar clubs die in staat werden geacht om hoge ogen te gooien in de Champions League. Tegenwoordig doen Bayern, Chelsea, Manchester City, Barcelona, Real, Atletico, PSG allemaal mee. Meerdere teams die gewoon niet werden opgeschreven en daarachter heb je ook nog ploegen als Dortmund, Arsenal en Juventus. In de breedte is dit waarschijnlijk de meest sterkte CL in jaren.

16 september 2014 om 14:37

Enkele jaren geleden had je gewoon 10 kanshebbers. Misschien dat het vanaf dit jaar weer zo is, ik verwacht van niet.

16 september 2014 om 15:04

Atletico stond nog in de finale en deden het niet eens zo slecht. Wie had dat verwacht? Zo waren alleen te moe om in de blessuretijd nog te blijven voetballen. Ze hadden hem zomaar kunnen winnen.

Ik hoop dat Chelsea de CL kan winnen, Chelsea is onder Jose Mourinho en Roman Abramovich uitgegroeid tot een wereldclub. Het zou een kers op de taart zijn als ze ook samen de CL zouden kunnen winnen. Hoe dat gewonnen word maakt mij niet zoveel uit, maar het voetbal dat ze nu laten zien is werkelijk prachtig.

En hij gaat het weer flikken ook. Deze narcistische mastermind gaat het doen. Dit seizoen zou het extra lekker zijn, omdat CFC het mooiste voetbal speelt sinds het seizoen 2009-2010.

Met dit Chelsea gaat Mourinho zeker hoge ogen gooien in het miljoenenbal. Vorig jaar haalde 'the Blues' al de halve finale en met de zomerse aanwinsten is het team alleen maar verder geperfectioneerd. Het zou mij niks verbazen als the special one het weer flikt met een derde club de Champions League te pakken. Het zou een unieke prestatie zijn. Bij Real Madrid zat hij er steeds dichtbij maar hij vloog er altijd onfortuinlijk uit door een Barcelona in topvorm, door een slechte penaltyreeks of door een doelpunt te weinig. Maar dat zal nu niet meer het geval zijn. Ik denk dat Chelsea en Bayern de grootste concurrenten zijn voor Real Madrid.

16 september 2014 om 18:18

Ik begin te geloven dat als t iemand lukt, het Mou is. Tactisch is deze man zo goed en elke speler geeft zijn leven voor hem en dan ook nog zulke kwaliteiten hebben in je selectie, het hele plaatje klopt gewoon.

Real Madrid is wel een kanshebber maar geen favoriet. Waarom niet? De balans is weg met de verkoop van Alonso, wat vind ik dat dom zeg!! Ondanks zijn leeftijd toch een bepaalde klasse en autoriteit in de selectie, telt ook. Daarnaast is het geen enkele ploeg gelukt om de CL in deze formatie ooit geprolongeerd heeft. Voor mij zijn het Bayern en eigenlijk Chelsea de grootste kanshebber. Barca, Real, PSG en Dortmund zijn voor mij de gevaarlijkste outsiders met daarachter City. Weet niet waarom, kan t ook niet onderbouwen, maar City heb ik niet dusdanig hoog zitten.

Ik schat Dortmund en Bayern wel hoger in dan Chelsea.
Maar ze maken zeker een grote kans. Spijtig dat Mou met Real de cl niet wist te winnen. 3 x in de halve finale. Pech gehad tegen München in 2012.

Als Chelsea zo blijft spelen als de eerste wedstrijden van dit seizoen mogen ze wat mij betreft de cl winnen. Heb nu alle grote kanshebbers aan het werk gezien en Chelsea maakt op mij de beste indruk. Ik weet het. Het seizoen is nog lang.... Ben vooral blij dat de oude Fabregas weer terug is. Wat speelt die gozer weer heerlijk zeg.

Gun het hem echt niet, walgelijke trainer. En als ie het dan ook nog met Chelsea gaat doen dan ben ik wel echt een week ziek.

16 september 2014 om 16:56

Ik zou maar alvast ziek worden dan

16 september 2014 om 18:02

Ik ga nu alvast paracetamol slikken, haha.

Na Real Madrid zie ik Chelsea en Bayern als grootste kans hebbers voor de Cl.

17 september 2014 om 03:21

En Barcelona nog als outsider..

Ik denk zeker dat Chelsea een goede kans maakt in deze editie van de CL. Zeer uitgebalanceerd team met kwaliteit over iedere linie. Ook tip ik Bayern en Atletico als belangrijke kandidaten voor de eindzege . Een beetje voorbarig allemaal natuurlijk maar het zou toch geweldig mooi zijn om Guardiola en Mourinho met hun teams tegen mekaar te zien strijden in de finale. Twee totaal verschillende voetbalstijlen die clashen en daarnaast ook twee heren die op zijn zachtst gezegd mekaar niet kunnen luchten.

Het is nog te vroeg in het seizoen. Er kan voor alle topploegen van alles misgaan in de loop van het seizoen. Het is dan ook veel te vroeg om iets te zeggen. Daarom ook is nog nooit een ploeg erin geslaagd het 2 jaar op rij te winnen.
Maar dat Chelsea een van de meest uitgebalanceerde selecties heeft is wel zeker.
Het zal voor hen afhangen van hun primaire doel: De PL of de CL. Als je voor beide gaat (natuurlijk aan het begin van het seizoen ga je voor beide, zelfs alles. De FA cup vindt Mourinho ook geweldig)
Maar later in het seizoen kan dat je gaan opbreken.
Mourinho heeft al aangegeven dat Man United, juist omdat zij geen Europese verplichtingen hebben, als de grootste concurrent voor de PL mogen worden beschouwd.
Hij heeft als geen andere ervaren hoe meerdere doelen nastreven verkeerd kan uitpakken.
Met Chelsea heeft hij het 2 keer moeten afleggen tegen Liverpool, die een jaar eind oktober al 20 punten achterstand had in de PL en het andere jaar 41 punten achter Chelsea zou eindigen. Maar wel een CL heeft gepakt. De jaar daarop pakte AC Milan de CL maar werden wel 5e in Italie.
Ook met Real heeft hij dit ervaren: halve finales (2 jaar op rij) met lekker ertussen de classicos tegen Barcelona op leven en dood. Gevolg: Real eruit. Barcelona eruit. Bayern wint, Chelsea wint.
De treble zoals met Porto en Inter, dat zijn uitzondelijke prestaties. Maar dan moet alles meezitten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren