Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer moet El Ghazi noodgedwongen vervangen door hattrickheld

Laatste update:
/

Anwar El Ghazi kan zondag niet in actie komen voor Ajax. De club uit Amsterdam meldt zondag via de officiële kanalen dat de aanvaller ziek is en niet met de selectie van Frank de Boer is meegereisd naar Arnhem.

De Boer heeft Sam Hendriks opgeroepen als zijn vervanger in de selectie voor het duel in Arnhem, vanaf 14.30 uur. Hendriks maakte vrijdag nog een hattrick voor Jong Ajax in de Jupiler League, in het thuisduel met Fortuna Sittard (3-0). De aanvaller mag in een eenzelfde ronde voor twee teams uitkomen, omdat het nu de hoofdmacht betreft. Eerst voor de hoofdmacht spelen en later in eenzelfde ronde bij Jong Ajax is niet toegestaan.

De afwezigheid van El Ghazi is een hard gelag voor De Boer, die vanwege blessureleed niet over Arek Milik en Yaya Sanogo kan beschikken. El Ghazi was bovendien goed voor acht doelpunten in de eerste negen competitieduels van dit seizoen. De verwachting is dat Davy Klaassen in de spits zal beginnen en De Boer het middenveld gaat wijzigen.

Wat doet Ajax in Arnhem?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Competitievervalsing dit, vrijdag in de JL nu eredivisie. Zou niet moeten kunnen dit

25 oktober 2015 om 11:48

Zolang Hendriks nog JL-niveau is zie ik het probleem niet...

25 oktober 2015 om 11:58

@FR12

Nee daar heb je inderdaad gelijk in. Waarvoor die is aangeklaagd door de openbare aanklager, het slaan van Van der Pavert, is inderdaad terecht geseponeerd. Neemt niet weg dat het een rode kaart is, alleen is ie aangeklaagd voor het verkeerde.

25 oktober 2015 om 13:00

Bij de amateurs mag dit ook, in hogere teams mag je altijd uitkomen, bij lagere niet

25 oktober 2015 om 11:50

Haha ja, Ajax gaat er nu zo erg op vooruit.. Een gigantisch voordeel, competitievervalsing!

25 oktober 2015 om 11:55

Echt he @de toekomst. Net of we Messi lenen. Het is Sam Hendriks die voor alles te kort komt voor Ajax 1. Denk dat iedereen met een Ajax hart El Ghazi er liever bij heeft

25 oktober 2015 om 12:34

Als je werknemer op maandag op de debiteuren-administratie heeft gewerkt, mag dat op dinsdag zeker niet op de crediteuren-administratie. Logisch toch! Zeur lekker door!!!!!

25 oktober 2015 om 13:38

Maar als koffiejuffrouw werken mag dan weer niet. Beetje rare vergelijking, maar ik zie het probleem ook niet.

25 oktober 2015 om 12:07

Wat een gelul. Zo werkt dat nu eenmaal. Dat ze minuten in jong Ajax maken.

25 oktober 2015 om 12:10

@paardewortel Precies! Het zou competitievervalsing zijn als Bazoer en El Ghazi vrijdag mee doet in de JL en zondag in de ED. Niet andersom.

25 oktober 2015 om 13:07

En welke competitie wordt er dan vervalst, de eerste divisie of de eredivisie?

25 oktober 2015 om 13:10

Maar natuurlijk. De enige die hier mag klagen is Ajax zelf hoor vriend.

25 oktober 2015 om 14:19

Onzin. Als je in het amateurvoetbal in het tweede speelt mag je daarna ook met het eerste mee; kan natuurlijk nooit competitievervalsing zijn. De beste valt uit en een mindere speler neemt zijn plek in...

Zit Cerny bij de selectie? Anders had ik hem of Muric er eerder bijgehaald. Leuk dat Hendriks een hattrick scoorde en in vorm is, maar dat is bij lange na geen speler voor Ajax.

25 oktober 2015 om 11:53

El Ghazi zou in de spits spelen. Dan lijken Cerny en Muric geen logische vervangers.

25 oktober 2015 om 11:59

Liever een talentvolle jonge aanvaller dan een spits die het niveau sowieso niet aan kan.

25 oktober 2015 om 12:42

Liever een speler (echte spits) die echt in vorm is (8 duels, 7 goals) dan een flankspeler die het echt moet hebben van de vorm van de dag.

25 oktober 2015 om 14:24

Nou als iemand nu in vorm is dan is het logischer dat je die meeneemt omdat je daar meer aan hebt.

25 oktober 2015 om 11:53

Cerny is geblesseerd... Liever een echte spits dan Muric die ook een buitenspeler is.

25 oktober 2015 om 12:02

Dan nog liever een jonge, getalenteerde aanvaller dan een spits die het niveau sowieso niet aan kan. Ik denk dat Muric eerder iets klaarspeelt dan Hendriks.

25 oktober 2015 om 12:27

Jongens maak je niet druk. Deze jongen krijgt vandaag geen minuut.

25 oktober 2015 om 12:50

Zeg dat niet te snel.. we hebben het hier wel over De Boer. Die zou Boer nog in de spits kunnen zetten.

25 oktober 2015 om 14:16

Ik denk dat Boer met zijn ervaring zeker een goede keus kan zijn. Met zijn sprongkracht kan hij ook de kopduels goed aan.

25 oktober 2015 om 16:54

Laten we nog eens naar je opmerking kijken de Toekomst, vandaag een assist en goed ingevallen. Zoveel mensen zijn veel te vroeg in hun oordeel.

25 oktober 2015 om 12:29

Liever cerny of muric erbij dan Hendriks lijkt mij. Deze jongens verdienen ook hun kans!

Ik ben benieuwd naar de opstelling.

Frank zal misschien wel weer voor Sinkgraven gaan kiezen nu of is Younes nu eindelijk fit? Niettemin denk ik dat Ajax bij Vitesse punten gaat verspelen. In een rustige week was die kans al groot geweest, maar nu ze ook nog donderdags gespeeld hebben heb ik er weinig vertrouwen in. In geen enkele wedstrijd tegen een ietwat betere tegenstander heeft Ajax tot nog toe gepresteerd. Of dat nu tegen Rapid Wien was, Celtic, Molde, Psv, Fenerbahce.

Wat een vreselijke site heeft Ajax trouwens gekregen, zo onoverzichtelijk!

25 oktober 2015 om 11:52

Waarschijnlijk Sinkgraven rechtsbuiten en Fischer linksbuiten en allebei maar lekker naar binnen trekken. Oftewel het wordt weer kluitjesvoetbal bij Ajax. ...

25 oktober 2015 om 11:57

Want jij wil dat er via de flanken wordt aangevallen? Lekker voorzetten geven terwijl je niet met een spits speelt, goed idee!

25 oktober 2015 om 11:58

Younes erbij en gaan.

25 oktober 2015 om 12:04

@ Fcbogarde

Die kans zit er inderdaad in. Niettemin vind ik het niet eens zo'n probleem als je hun op de zijkanten hebt staan, maar dan heb je een stabiele/sterke spits nodig die balvast is. Die staat er vandaag niet en hebben we ook niet in de selectie.

25 oktober 2015 om 12:12

@ Hennie; zoals bekend hou ik niet van die voorspelbare vleugels onder De Boer. Buitenspelers moeten variëren; binnendoor glippen, buitenom passeren en achterlijn halen. Met Klaassen heb je een speler, die spits kan spelen. Anders zou ik het wel een keer aandurven met Vd Hoorn in de spits

25 oktober 2015 om 12:27

@ Fcbogarde

Vd Hoorn? Alsjeblieft zeg. Leuk voor een kwartier forceer-voetbal, maar toch geen oplossing voor een hele wedstrijd. Klaassen hoort op het middenveld in mijn ogen. Dat naar binnen trekken vind ik niet zo'n probleem, als je maar goed genoeg bent en overzicht bewaart. Je ziet ze bijna nergens meer echt buitenom gaan. Dat gebeurt ook met een reden. Bij Ajax is daar trouwens een hele goede reden voor. Wie moet voorzetten gaan inkoppen?

25 oktober 2015 om 12:30

Zet Sinkgraven weer eens op het middenveld, Frank. Met een creatief gehandicapt middenveld ga je het heel moeilijk krijgen tegen een soepel spelend Vitesse, zeker als je Gudelj hebt die het tempo uit elke aanval haalt.

25 oktober 2015 om 14:13

Ik hoop zo erg dat vd Hoorn in de spits komt en een hattrick maakt. Dat zou echt de nummer 1 carriere twist zijn. Hoeven wij niet meer verder te zoeken naar een spits

25 oktober 2015 om 15:24

@Hennie; zie je het vleugelspel van de 1e helft ? Sinkgraven kan daar niets uitvoeren, alleen balletje terug. Younes trekt ook naar binnen zonder gevaar. 1x gaat hij buitenom en zie daar de enige kans van Bazoer....

25 oktober 2015 om 11:58

Klopt, Ajax presteert niet tegen de betere teams en Vitesse behoort tot die groep. Sowieso ligt Vitesse ons niet echt de laatste jaren. Het wordt een interessant duel. Verdedigend staat Ajax goed, maar aanvallend is het nog zoeken naar een goede, stabiele bezetting. El Ghazi, Sinkgraven, Milik, Schone, Younes, Klaassen, Fischer en dan ook nog Cerny en Sanogo.. Er wordt veel geschoven en dat zal vandaag niet anders zijn. Vandaar denk ook dat Sisto in de wandelgangen weer aan onze club gelinkt werd. Hopelijk klopt dat. Vandaag hebben we echter niets aan dat gerucht. Zelf hoop ik op Younes, Fischer en Sinkgraven. Lekker veel bewegelijke spelers die op intuitie spelen.

25 oktober 2015 om 12:02

@ De Toekomst

Ik zit eigenlijk niet op Sisto te wachten. Ajax heeft een spits nodig. Ik ben totaal geen fan van Milik, want die kan niet meevoetballen en scoort ook nog eens te weinig. Voor op de buitenposities zie ik niet zo veel problemen, we lopen niet over van kwaliteit maar keuze genoeg. El Ghazi, Fischer, Younes en wellicht Cerny of Muric die daar nog bij kunnen komen. Zelfs Sinkgraven en Schone kunnen daar spelen. Keuze genoeg daar dus, het probleem zit in de spits.

25 oktober 2015 om 12:12

Natuurlijk, liever een spits als Cardozo, dat heeft ook zeker mijn voorkeur. Een gelouterde, ervaren spits die weet hoe het moet. Pizarro, Olic.. Ik hoor de laatste tijd steeds meer goede, transfervrije spitsen voorbij komen die aan die criteria voldoen. Volgens mij voetbalt Berbatov ook ergens waar hij niet thuis hoort... Gewoon een nieuwe Pantelic. Echter vind ik het ook beter dat Sinkgraven zich op het middenveld kan richten en Schone niet speelt. Ik zie liever bijvoorbeeld Younes, El Ghazi, Fischer en Sisto voor de flanken en Milik en een andere spits voor de spitspositie. Gewoon, goed dubbel bezet met spelers die daar echt horen te spelen en geen middenvelders (Schone, Sinkgraven, Klaassen) in de voorhoede. Cerny er dan bij en gaan.

25 oktober 2015 om 12:29

@ De Toekomst

Met drie buitenspelers heb je er genoeg, zeker als je daar ook nog Cerny aan hebt komen en je bij nood nog Schone en Sinkgraven daar kunt opstellen. Ik zou dat weggegooid geld vinden om Sisto te halen.

25 oktober 2015 om 14:21

Ik zou het daarmee eens zijn als het om drie spelers ging waarop je kon bouwen: haast nooit geblesseerd, stabiele en goede prestaties en geen rare mentaliteit. Qua mentaliteit zit het goed, maar voor de rest.. Je kan er niet op bouwen. Daarom zou ik er graag nog een speler van goed niveau bij willen.

Cerny is ook een twijfelgeval. Groot talent, dat staat buiten kijf, maar als een van de vier (sisto) over anderhalf jaar weggaat is het ook goed.. In Nederland zijn wij gewend dat spelers op hun 18e al dicht tegen het eerste aan zitten, maar dat is niet normaal. Dat is een van de redenen dat wij in Europa zo magertjes presteren. Wij denken dat het normaal is om zulke jonge spelers zo veel speeltijd al te geven, dat is niet zo.

25 oktober 2015 om 11:58

Tsja, persoonlijk had ik nu voor Fischer in de spits, Schone vanaf rechts en Younes vanaf links gekozen. Maar als hier alweer wordt beweerd dat Klaassen spits is, dan zal Sinkgraven wel achter klaassen worden neergezet en Fischer vanaf links.

25 oktober 2015 om 12:07

@ Inkemontana

Ik ben het met je eens dat Younes-Fischer-Schone op dit moment de beste oplossing zou zijn, maar ik betwijfel al of Younes meer dan een helft kan spelen. Een spits hebben we niet, zelfs niet als Milik fit is want dat vind ik ook helemaal niks. Ik begrijp dus wel dat De Boer vanalles aan het proberen is. Hopelijk zitten de scouts niet stil, want een echte goede oplossing is er niet op dit moment.

Lekker dan, de drie beste opties voor de spits allemaal niet in staat om te spelen. Die Hendriks vind ik ondanks z'n hattrick veel te kort komen voor Ajax.

Zou hem in de basis zetten, altijd met een echte spits spelen. De Boer houdt er echter van om met middenvelders of buitenspelers in de spits te spelen.

25 oktober 2015 om 11:59

Zo zou het moeten, de spits van het 2e valt in bij het eerste. Echter niet bij FdB. En daarbij komt Hendriks voor die rol nog te kort. Wellicht Vd Hoorn maar in de basis zetten als spits !!

25 oktober 2015 om 12:04

VD Hoorn doet dat meestal wel goed. Maar ik denk dat De Boer dat te gek vindt ofzo, toch zou ik er niet helemaal ontevreden mee zijn als hij hem in de spits zet. Wie anders..

25 oktober 2015 om 12:17

Klaassen en Fischer hebben het in het verleden enkele keren goed ingevuld. Vitesse is een aanvallende ploeg. Ik zou Klaassen daarom op het middenveld zetten, zodat die daar tegenstand kan bieden en Fischer met wat meer snelheid voorin. In de omschakeling kunnen we Vitesse dan wellicht wat pijn doen.

25 oktober 2015 om 12:29

Maar waarschijnlijk gaan we allemaal lange ballen spelen als plan B en dan staat daar weer zo'n kleine 'spits'. Dan kan je meer aan voetballen toekomen met VD Hoorn denk ik, die is ook nog extra gevaarlijk bij vrije trappen en corners.

Gewoon over ajax heen walsen vandaag.

Dit betekent dus dat het middenveld aangepast gaat worden, zoals ook in het bericht staat. Dan heb je dus Klaassen in de spits en gaat Sinkgraven dan op het middenveld? Neem ik aan van wel tenminste.

Opstelling wat ik hoop:

Cillesen

Tete Veltman Riedewald Dijks

Bazoer Gudelj Sinkgraven

Schone Klaassen Younes

Toch nog een spits in de selectie bij Ajax. Alleen Hendriks is met alle respect nog niet toe aan Ajax 1. Aanvallend hadden we al een probleem, nu des te meer. Daar we geen spits hebben en continu naar binnen trekkende buitenspelers. Zullen we 4-4-2 moeten spelen, nood breekt wet !

25 oktober 2015 om 12:24

De Boer stapt sowieso niet af van 4-3-3. Nu komt Hendriks inderdaad te kort, maar bij Ajax wisten ze dondersgoed dat ze dit seizoen problemen gingen krijgen op die positie. Of denk jij dat ze oprecht 100% vertrouwen hadden in Milik en Sanogo? Haha.. Milik heeft zeker potentie, maar daar had een goede spits bij gemoeten. Of zo'n goede spits dat Milik als tweede spits rustig gebracht kan worden en zich op voetballend vlak kan ontwikkelen of een ervaren spits erachter waardoor Ajax ook op iemand anders terug kon vallen..

25 oktober 2015 om 14:16

Die 4-3-3 van De Boer is in de praktijk veel meer een 4-4-2 of 4-4-1-1, punt naar achter of naar voren maakt niet heel veel uit bij hem. Op het veld ziet het er toch hetzelfde uit. Middenveld staat veel te ver naar voren en is niet aanspeelbaar en dan krijg je al die lange ballen...

25 oktober 2015 om 14:30

Ik heb de laatste twee wedstrijden van Ajax niet kunnen zien, maar daarvoor vond ik dit wel meevallen. Ik zie vooral Gudelj en Bazoer zich vaak genoeg aanbieden. Dat de verdedigers die niet in kunnen of durven spelen is weer een ander verhaal.

Ik vind trouwens het voetbal van Ajax gewoon goed. Het zijn te jonge speler, aanvallend zit het niet mee (maar dat komt ook door Ajax zelf: wanneer Sigi, Menig, Zivkovic en Kishna vertrekken en men haalt daar eigenlijk alleen Younes en Sanogo (op papier twee twijfelgevallen) voor terug en rekent daarmee dus eigenlijk direct op Fischer (lang geblesseerd geweest), Milik (nooit bewezen in het spel te passen) en El Ghazi (ook nog maar een talent) dan weet je dat je als club zijnde een groot risico neemt).

Ik zou Klaassen in de spits zetten, Younes van links laten komen en Fischer vanaf rechts en dan op 10 Sinkgraven met Gudelj en Bazoer daar achter

Dit is pech, maar betekent ook dat Haller gehaald moet worden in de winterstop.

25 oktober 2015 om 12:23

Ga weg met je Haller man, overschatte speler die veel te veel geld kost. Gewoon pech voor Ajax dat de 1e 2 mensen voor de spitspositie geblesseerd zijn. Daarnaast komt volgend jaar Zivkovich ook nog terug dus dan heb je 3 spitsen die allemaal te goed zijn voor de bank. Kapitaal vernieling heet zoiets

Het is niet normaal dat we van el gazi afhankelijk moeten zijn en geen normale vervangende spits hebben, achter milik (en sanogo ?).

25 oktober 2015 om 12:36

Er is niet veel talent voor de spits althans niet goed genoeg blijkbaar. Je zou zeggen dat bij Ajax nadat je eerste en tweede keus uitvallen er altijd een goede jeugdspeler klaarstaat. Maar noet dus

Pff de enige speler waar dan nog de nodige doelpunten van komen..dat zal dus ook betekenen dat Juffrouw Sinkgraven zal gaan spelen. Ik hoop dat ik er totaal naast zit maar heb zelden zo weinig vertrouwen in een wedstrijd van Ajax gehad. Ook met El Ghazi erbij overigens. Angstgegner, donderdag een zware uitwedstrijd gehad.. naja met lage verwachtingen kan alles alleen maar meevallen

We verliezen toch, met of zonder El Ghazi. Vitesse speelt veel beter dan Ajax. Potjes tegen de veteranen winnen ze nog met moeite met dit oersaaie voetbal. Ik ben het zo verschrikkelijk zat dat er nooit eens geinvesteerd wordt in kwalitatief goede spelers mét wat ervaring. Een wedstrijd Ajax kijken is gewoon een lijdensweg op dit moment, en dat is het al best wel een tijd trouwens.

Maar gelukkig dat het spel al steeds beter gaat en het attractieve volgens De Boer nog wel gaat komen. Zucht zucht zucht .....................................................

Oei oei de beste voetballer uit de eredivisie missen is een probleem.
Hetzelfde als dat PSV vorig jaar Depay moest missen.
Heb er nu weinig vertrouwen meer in;

25 oktober 2015 om 12:32

De beste speler in de Eredivisie . Verder alles goed op deze zondagmiddag? Begrijp dat het een aderlating is voor ajax. Maar el Ghazi is toch zeker niet de beste speler in de eredivisie. Topscorer zijn staat daar niet gelijk aan.

Vitesse zal met veel mensen voor de bal spelen, iets waarvan ajax wellicht gebruik kan maken als ze compact staan. Ze maken in de eredivisie een hele degelijke indruk, ze krijgen maar weinig goals tegen en weten zelf vaak 2 goals te maken. Vitesse behoort wel tot een andere categorie tegenstander dan waar tegen ajax vooralsnog heeft gespeeld op Twente en PSV na dan. Uit bij Heracles vond ik trouwens ook een knappe overwinning, gezien de flow van laatstgenoemde. Vitesse steekt in topvorm gezien de recente wedstrijden. Thuis hebben ze dit seizoen enkel met klinkende cijfers gewonnen, overigens is ajax voor hun ook de echte eerste graadmeter. Ik ben benieuwd en schat de kansen op 50% Vitesse, 30% winst ajax en 20% gelijkspel.

25 oktober 2015 om 12:44

Ik kan alleen bij Ajax al twee spelers opnoemen die ik beter vind dan El Ghazi: Cillessen en Bazoer. Verder in de Eredivisie zijn er trouwens ook nog een aantal: Guardado, De Jong, Willems, Ziyech, Elia, Van Beek, etc.

Verder wel die enige aanvaller van Ajax waar Vitesse iets voor te vrezen had, dus ik snap je angst.

Wat een lachwekkende selectie qua aanvallers. Hendriks, Fischer en Younes als enige echte aanvallers. Dan kun je het gewoon schudden vandaag. Armoedig dat je als Ajax met zo'n aanval naar een wedstrijd moet gaan. Echt fantastisch ingekocht dit. Je mist 3 aanvallers met Sanogo, Milik en El Ghazi en je hebt meteen geen enkel niveau meer over.

25 oktober 2015 om 13:31

Ja hallo, wat wil je dan? Er zijn 3 (eigenlijk 4 want ik reken Cerny ook mee) ongelukkig blessures tegelijk...
Wat wil je? dat je 3 spitsen in de selectie hebt waarvan er maar 1 kan spelen? Had je dan gewild dat er een 3e spits was? Wat doe je dan met Zivkovic op lange termijn? En Milik? en die 3e spits? (sanogo keert terug naar Arsenal uiteraard)
Wat spitsen betreft, treft Ajax weinig blaam behalve dat ze een betere spits hadden moeten huren.
Vleugelspelers hetzelfde verhaal eigenlijk, wil je echt op lange termijn dat spelers als Cerny, Muric etc. niet aan de bak komen???

Ik vind dit populistisch gelul over het aankoopbeleid altijd nogal makkelijk zonder enige visie over de lange termijn....

25 oktober 2015 om 14:20

Klopt. Ajax heeft het zo slecht nog niet met aanvallers. Alleen Sanogo is echt no-go en op rechtsbuiten is het twijfelachtig omdat er niemand achter El Ghazi staat. Het probleem is dat Frank de poppetjes niet op een manier neerzet die de aanvallers bevordert. Het staat zo statisch allemaal, geen wonder dat het nauwelijks loopt.

Heb al geen best gevoel voor een goed resultaat vandaag, maar zonder onze topscorer ( niet dat hij ons elke wedstrijd op sleeptouw neemt) ziet het er helemaal grijs uit.
Spitsen hebben we niet, al zouden Milik en Sanogo fit genoeg zijn.
Zet dan maar een Klaassen of Schoene in de spits maar geen Fischer.

Wat heb ik zin in de wedstrijd, zo naar het stadion. Laten we nu niet denken dat ajax niks voorstelt, het is togg de koploper. Maar heb absoluut veel vertrouwen in een goed resultaat met ons prima spel de afgelopen weken. Forza Vites!

Ik dacht dat er een regel was dat je niet in 1 weekend in zowel de JL en de Eredivisie mocht spelen, of geldt dit alleen als je eerst al in de Eredivisie gespeeld hebt?
Verder maakt dit voor Vitesse niet zoveel uit dat deze jongen meegaat, hooguit een voordeel dat El Ghazi niet meedoet.

Staat boer nog onder de lat of is cillessen terug

25 oktober 2015 om 12:47

Cillessen normaal gesproken.

25 oktober 2015 om 12:54

Cillessen heeft donderdag ook al gekeept.

Gewoon lekker 4-4-2 spelen....zit nx anders op

Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Younes, Fischer, Sinkgraven

Opstelling is gewoon bekend

Pfff, je topscoorder afwezig, spits van JL niveau, een gemankeerde rechtsbuiten en een Europese uitwedstrijd in de benen. Vitesse wrijft in zijn handen...

25 oktober 2015 om 16:55

Toch niet Hendriks assist! Ohja we waren Klaassen ook nog kwijt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren