Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Coutinho weigert nog voor Liverpool te spelen om transfer te forceren’

Laatste update:

Liverpool is geenszins van plan om Philippe Coutinho naar Barcelona te laten vertrekken, maar de Braziliaan is van plan om het the Reds heel moeilijk te maken. Volgens Mundo Deportivo heeft Coutinho manager Jürgen Klopp verteld dat hij zijn laatste wedstrijd voor Liverpool gespeeld heeft.

De Braziliaanse middenvelder is namelijk niet bereid om voor Liverpool te spelen zolang ze hem niet naar Barcelona laten vertrekken. Coutinho wil zelfs zijn plek in de Braziliaanse selectie voor het WK 2018 riskeren. Eerder probeerde hij met een transferverzoek een vertrek bij Liverpool te realiseren, maar dat verzoek werd door Liverpool afgewezen.

The Reds veegden tot dusver twee aanbiedingen van Barcelona van tafel. De Catalanen boden eerst 79 miljoen euro, daarna 99 miljoen euro en zullen binnenkort terugkomen met een bod van 110 miljoen euro. Klopp zei echter eerder al dat Liverpool het geld niet nodig heeft en dat de club vastberaden is om Coutinho binnenboord te houden.

“We hoeven geen geld, we willen het beste team hebben. Het maakt niet uit wat Barcelona biedt, wij hoeven het niet”, liet Klopp weten. De Duitse manager kon in de afgelopen twee wedstrijden echter geen beroep doen op Coutinho. De Braziliaan ontbrak tegen Watford (3-3) en TSG 1899 Hoffenheim (1-2) in de wedstrijdselectie, omdat hij zou kampen met een rugblessure.

Moet Liverpool Philippe Coutinho in huis houden als hij dit gedrag vertoont?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gadverdamme, dit soort acties kan ik echt niet waarderen. Erg jammer dat het zo moet.

Weet ook niet zo goed wat Liverpool nu nog kan doen. Je kan wel heel hard spelen en hem een jaar laten tribunezitten, maar dan gooi je wel een heel enorm kapitaal weg.

16 augustus 2017 om 12:06

Ik vraag me idd af wat een club hieraan kan doen. Normaal kan je bij werkweigering het contract ontbinden, maar dat is bij een voetbalclub ook geen optie natuurlijk. Zou Liverpool nu bijvoorbeeld zijn salaris mogen inhouden zolang hij weigert te spelen?

16 augustus 2017 om 12:10

Bij werkweigering hoef je toch niet te betalen? Dan zou ik niet moeilijk doen en een dergelijke speler op de tribune laten wegroesten. Spelers moeten weer opnieuw opgevoed worden.

16 augustus 2017 om 12:11

Als hij weigert te spelen is dat inderdaad werkweigering dit kan er voor zorgen dat zijn salaris wordt ingehouden en/of een fikse boete ontvangt.

16 augustus 2017 om 12:18

dat gebeurd niet , in dergelijke geval wordt hij naar het tweede selectie gestuurd

16 augustus 2017 om 12:24

De Fifa zou moeten optreden. Indien een speler weigert te werken zou het contract geschorst moeten worden en een speelverbod voor onbepaalde tijd moeten worden opgelegd.
Tot of de gewenste transfersom is betaald of tot de werkweigeraar weer traint en speelt.

16 augustus 2017 om 12:44

Allemaal staan we aan de kant van de clubs he, zoals we onze eigen club blind verdedigen...

Mmoet de Fifa dmook ingrijpen als een speler weggepest wordt zoals Schweinsteiger? Clubs behandelen overbodige spelers net zo goed als oud vuil maar dan knijpen we een oogje toe.

Echter zijn de ambitieuze Coutinho, Dembã©lã© en van Dijk onmensen. Stuur ze naar de gevangenis!

16 augustus 2017 om 12:53

Valt wel mee denk ik. Als je niet goed genoeg ben of past niet in het spelconcept wordt als je gewoon traint ( dus werkt) gewoon betaald. Clubs zijn verplicht een speler te laten trainen. Zie Bogarde die heeft ze bij Chelsea zo verdiend.

16 augustus 2017 om 12:57

Dan knijpen we helemaal geen oogje toe, wat een onzin. Moest je is kijken hoe mensen los gingen toen Schweinsteiger weggepest werd. Mourinho werd helemaal afgemaakt. En vinden heel veel mensen Bogarde geen held om wat hij bij Chelsea deed? Mensen zijn dan net zo goed verontwaardigd.

16 augustus 2017 om 13:08

@tornado72, maar het gebeurd ook gewoon vaak genoeg andersom, dat de speler in zijn laatste contract jaar wil spelen maar de club het niet toelaat omdat hij toch al transfervrij gaat.
Dan moeten ze ook daar tegen optreden.

ON: dit had ik niet verwacht van Countinho, als ik hem dan gewoon tot einde van het contract op de tribune zetten(2022), als hij dan toch werk weigerd hoef je ook niet te betalen)

16 augustus 2017 om 13:09

@Bon Jovi
Hij heeft met zijn volle verstand bijgetekend voor 5 jaar, en krijgt veel speeltijd. Niet echt wegpesten dus, Coutinho is hier dan inderdaad niet netjes bezig en de club wel.

Echter geloof ik niks van dit bericht, het is wachten op een betrouwbaardere bron!

16 augustus 2017 om 12:07

Ja, het is gewoon triest! En het valt me op dat spelers regelmatig zo handelen wanneer FC Barcalona zich meldt. Kan niet anders dan dat zij spelers beïnvloeden om een transfer te forceren (wanneer zij merken dat ze er met de andere club niet uitkomen)

16 augustus 2017 om 12:13

Zoals Liverpool en hun oudspelers bij Van Dijk hebben gedaan deze zomer.

16 augustus 2017 om 12:13

Klopt, van Dijk wil ook graag naar Barcelona, Arnoutovic wilde graag naar Barca en Neymar wilde ook van Barcelona naar Barcelona..
Liverpool zat ook een keer aan de andere kant, toen Benteke bij Villa een transferverzoek indiende. Toen deden ze ook niet moeilijk om hem aan te trekken..
Reinste onzin natuurlijk wat je nu roept en als je iets zoekt (in dit geval negativiteit over Barcelona en haar transfers) zal je het ook vinden.

De waarheid is echter dat het de laatste tijd vaker gebeurd, de ene keer omdat PSG zich meldt, de andere keer Chelsea en weer een andere keer Barcelona.
Dat heeft niks met het handelen van de club te maken, maar meer met de speler die een droom heeft of een toekomst uitgestippeld en toevallig is Barcelona momenteel een grotere en succesvollere club dan Liverpool.

Denk je nou echt dat als Newcastle zich zou melden, hij dit ook zou doen? Nee, dat komt omdat hij het maximale wil bereiken in zijn carriere.

16 augustus 2017 om 12:27

Altijd van die verontwaardigde berichten. Hou daar toch eens mee op. Er is toch geen woord aan gelogen? Kijk dan bij Fabregas, Coutinho, Dembele en zo kan ik er nog wel een aantal noemen. Dit gebeurt gewoon vaak bij spelers waar barca geã¯nteresseerd in is

16 augustus 2017 om 12:42

ahja, de spelers weigeren te spelen omdat ze naar hun droomclub kunnen, en vervolgens heeft de club het gedaan, typisch Barca bashers.of nog steeds boos over de fabregas transfer? die idd niet zo netjes was maar om nu elke x als een speler een transfer forceert dat er weer bij te halen word wel heel vermoeiend, van dijk weigert te spelen, walgelijke club zeg dat liverpool... o wacht dan ligt het ineens wel aan de speler. het is helaas de trend aan het worden tegenwoordig om niet meer te spelen als een andere club interesse heeft

16 augustus 2017 om 12:43

Isco doe normaal.
Der is niks vies bij neymar gebeurt ten opzichte van barca
Hoogste transfer ooit zijn.
clausule is betaald.
Is het raar gegaan? Ja maar wat maakt het uit waar het geld vandaan komt als barca zijnde..
Barca zelf moet nadenken want ze halen nu 2 spelers die dit willen doen en dus als ze weg willen bij barca ook

16 augustus 2017 om 12:46

Afcaajax,
Dat is bij mij wel het moment ja dat ik de symphatie voor die club ben verloren. Dat was super vies en respectloos toen

16 augustus 2017 om 12:49

Muithol

Dan lees je niet goed. Ik zeg nergens dat het vies is gegaan, maar neymar diende wel een transferverzoek in. Of lieg ik nu?

16 augustus 2017 om 12:56

Jij reageert op forceren met als voorbeeld neymar dat vind ik onterecht.

16 augustus 2017 om 12:58

xigerawr

Noem er nog maar een aantal dan. Ben wel benieuwd.
Ik vind het geen probleem om negatieve berichten over Barcelona te lezen, maar ze moeten niet hypocriet of onjuist zijn en dat zijn ze in dit geval wel.

Hij schrijft namelijk: "kan niet anders dan dat Barcelona spelers beïnvloedt"

Nou, dan ben je wat mij betreft op RTL-boulevard-achtige wijze leugens in het luchtledige aan het roepen.
Fabregas' liefde voor Barcelona heeft hij nooit onder stoelen of banken geschoven, daarnaast heeft Cesc zelf betaald om bij Barca te komen voetballen.

Mbappe heeft ook een transferverzoek ingediend bij Monaco, van Dijk bij Southampton, Arnoutovic bij Stoke en Neymar bij Barcelona.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het overal gebeurd, maar men doet nu net alsof het alleen bij Barcelona gebeurd en daar word ik een beetje moe van. Dan ben je hypocriet, zeker als je ziet hoe Liverpool handelde bij van Dijk. Dat is nog erger, omdat de club daar openlijk op onjuiste wijze heeft gehandeld. De club Barcelona doet hierin niks verkeerd, enkel Coutinho geeft zijn droom aan.

16 augustus 2017 om 12:59

muithol

Want een transferverzoek indienen is niet forceren? Wat is dat dan?

16 augustus 2017 om 12:59

Want daar heeft soccer het namelijk over.

16 augustus 2017 om 12:59

SoccerinoFCU bij welke spelers heeft barca dat nog meer gedaan dan? Deze 2 natuurlijk niet meegerekend.

16 augustus 2017 om 13:01

Isco het gaat om spelers die weigeren te spelen of te trainen zoals dembele in nu coutinho.
Een transfer verzoek is zoals het heet een verzoek..
Andere is werkweigeren

16 augustus 2017 om 13:03

Oo de vraag aan xigerwa.
De boertjes is het ook bij gebeurt

16 augustus 2017 om 13:09

@isco24 niet vergeten Sam larsson wou ook naar barcelona!

Toch slechte zaak dat speler zich zo opstellen, ben echt benieuwd wat liverpool gaat doen, laten ze hem gaan, of houden ze hem. en als ze hem houden hoe zou coutinho dan reageren?

16 augustus 2017 om 13:13

@ Muithol; "isco het gaat om spelers die weigeren te spelen of te trainen zoals dembele in nu coutinho." --- En wat kan Barcelona hier precies aan doen?

En de broertjes de Boer? Zij wilden graag naar Barcelona (met een heel ander bestuur, maar dat terzijde) en de Knvb liet dat niet toe.
Wat zeiden de broertjes vervolgens: "we zullen ons voor 300 procent inzetten voor Ajax. Onze transfer naar Barcelona is gewoon een jaar uitgesteld..."

Dus wat Barcelona hier mee te maken heeft, is mij een raadsel.. Ze hebben geen moment gezegd zich niet meer in te zetten voor Ajax.
Nogmaals, als je negatieve dingen over een club zoekt, ga je die ook vinden. Maar ga niet doen alsof dit alleen bij Barca gebeurd.

16 augustus 2017 om 13:15

Mark

Shit, hoe kon ik die vergeten!

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad wat Liverpool uiteindelijk gaat doen. Persoonlijk denk ik niet dat Coutinho op de tribune gaat zitten als Liverpool hem niet laat gaan. Hij houdt te veel van het spelletje en je zit bij Liverpool echt niet heel verkeerd hoor. Daarnaast kan hij in januari dan de overstap maken.

16 augustus 2017 om 13:46

Haha je kiest je eigen verhaal gewoon. De knvb heeft hun ontbinding aanvraag tegen gehouden.. ze wilden onder hun contract uit zodat ze naar barca konden gaan

16 augustus 2017 om 13:52

Klopt, ze wilden naar Barcelona. Is dat tegenwoordig de schuld van de club?
Ik kies niet mijn verhaal? Ik ga mee in jouw verhaal, alleen vertel wat er gebeurd is.
Nogmaals, je kan over elke club wel iets vinden als je zoekt. Maar aan feiten kan je niks veranderen. Jammer he?

16 augustus 2017 om 14:01

Jaja, best hypocriet ben jij. Iets beweren om je vervolgens lekker schuil te houden. Je kan niet eens 5 spelers opnoemen, waarschijnlijk probeer je het nu allemaal te googlen. Veel succes je gaat het toch niet vinden!

16 augustus 2017 om 12:10

Geef je hem zijn zin kan dit in de toekomst negatieve gevolgen hebben op andere spelers die weg willen. Ik meen dat Mane ook in het verleden een transfer heeft geprobeerd te forceren en dat zou na Coutinho de duurste en beste speler van Liverpool zijn. Zowel clubs als spelers moeten hier iets op verzinnen want als het zo doorgaat zullen veel transfers lelijk verlopen.

16 augustus 2017 om 12:26

essentie is dat een speler ondanks hun contract moeten kunnen kiezen waar ze willen spelen , daar gaat het om , ze zijn geen product of dienst , het zijn levende wezens met dromen verwachtingen en voorkeuren

er kunnen van alles verzint worden om zowel club als speler hun belangen te vrijwaren

transferclausules zoals in spanje
een verbrekingsvergoeding indien zoals in deze geval club en speler niet tot akkoord komen
vastgelegde transferbedragen naargelang de verdiensten van de speler

vrije kapitalistisch markteconomie in een sport brengt enkel oneerlijkheid naar voren
zowel kleine middelgrote en grote clubs en spelers moeten even eerlijk handelen en behandeld worden

maar ja er si blijkbaar geneog geld dat gedrukt kan worden dus ....

16 augustus 2017 om 12:33

Als een speler vrijheid wil dan moet hij elk jaar maar een jaarcontract tekenen. Dat willen spelers ook niet want dan lopen zij een groot risico bij blessures ed. Ik vind dat er hard opgetreden moet worden tegen spelers die eigenlijk gewoon werk weigeren.

16 augustus 2017 om 12:53

Op die manier als dat jij zegt wordt het helemaal makkelijk om een winnend team te kopen... dat kan alleen als je er een salarycap bij doet anders is voetbal echt meteen dood

16 augustus 2017 om 14:14

hahaha werk weigeren , het is niet dat ze niet willen werken het is gewoon dat ze niet bij een bepaalde werkgever willen werken , jij hebt toch ook een contract van onbepaalde duur , zullen we u ook een jaarcontract geven hahahaha of moet je als je gevolgd wordt door een headhunter ook maar verplicht bij uw huidige werkgever blijven terwijl je een aanbieding hebt van een concurrent met betere positie en salaris

16 augustus 2017 om 14:17

ik zeg het u zowel clubs als spelers hebben regels nodig

een club moet kopen naargelang haar resultaat van het jaar en spelers moeten vrij kunnen kiezen waar ze spelen mits verbrekingsvergoeding en clausule

natuurlijk heb je een salarycap en een puntensysteem nodig dat komt zowel de clubs als fans ten goede want dan houdt de club geld over waarmee ze de fans kunnen verwennen

16 augustus 2017 om 14:21

Toch ben ik het wel eens met mkvali. Als jij bij je werkgever niet op je plek zit of ontevreden bent en je hebt nog een aantal jaren je contract dan is dat ook niet goed. Door de hoge transfersommen kunnen spelers niet zomaar van club wijzigen dus ik zou ook het liefst zien dat er in elk land transferclausules zijn van bijv max 100 miljoen. Dat betekend niet meteen dat je makkelijk spelers kan kopen want spelers moeten ook willen verkassen. Spelers kunnen vaak geen kortlopende contracten tekenen als er zo'n grote bedragen mee gemoeid zijn maar ik vind dat als een speler niet kan aarden of graag naar een ander team wil, dit moet kunnen. Het zijn mensen en ondanks dat ze goed betaald worden betekent dat niet dat het een soort slavenhandel moet worden.

16 augustus 2017 om 12:11

Liverpool kan niks doen, mits ze maling hebben aan kapitaalvernietiging, als ze slim zijn verkopen ze em gewoon. Vergeet niet dat met Van Dijk bij Southampton precies hetzelfde aan het gebeuren is maar dan aan de inkoopzijde. Zo heilig zijn die clubs echt niet.

16 augustus 2017 om 12:32

Kapitaalvernietiging? Coutinho en Liverpool weten allebei dat er volgend jaar een WK is waar Brazilië zeker hoge ogen kan gooien en Coutinho daar maar wat graag naartoe wil. Als hij dus niet verkocht wordt, dan kan hij kiezen. Of hij blijft mokken op de tribune en weet zeker dat hij nooit bij Barcelona gaat voetballen en ook niet naar het WK gaat of hij zet zich eroverheen, blinkt uit bij Liverpool, gaat naar het WK en Liverpool gunt hem, net als toen Suarez nog een seizoen extra bleef zijn gedroomde overstap naar Barcelona.

16 augustus 2017 om 12:42

Liverpool moet dit gewoon hard spelen. Kapitaal vernietiging voor Liverpool, en Carriére vernietiging voor Coutinho kijken wat belangrijker is. Hij ligt nog 5 jaar vast dus dat zijn 5 jaar van zijn carriere. Als hij dat wilt weggooien moet hij dat zelf weten.
Als hij nu moeilijk doet is het echt niet zo dat Liverpool hem volgende zomer opeens voor 40 miljoen laat gaan. Coutinho snijd zichzelf hier zo hard mee in de vingers.

16 augustus 2017 om 13:16

@gerard Dat is ongeveer 150 miljoen verlies voor Liverpool. Geen +100m transfersom en een miljoen of 10 per jaar salaris 5 jaar lang .. Vraag me af wie zich dan precies in de vingers snijdt ..

16 augustus 2017 om 13:20

Ja, ervan uitgaande dat hij vijf jaar op de tribune blijft zitten en hij geen minuut meer voor Liverpool wil spelen als hij na 1 september nog op Anfield onder contract staat. Iedereen snapt ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Coutinho vertrekt voor 150 miljoen of hij blijft, zet zich eroverheen en gaat volgende zomer alsnog naar Barcelona en dat zal dan nog voor minstens 90 miljoen zijn. Liverpool zal echt geen centje pijn lijden door hem nog een jaar aan zijn contract te houden. Zeker gezien de luxepositie die men heeft doordat er volgend jaar een WK is waar Coutinho maar wat graag wil spelen.

16 augustus 2017 om 13:34

@lfc,

Dus je denkt werkelijk waar dat Brazilie een toekomstig speler van Barcelona van 100+ miljoen thuislaat omdat hij niet speelt? Lijkt me erg sterk, bovendien staat het ook letterlijk in de bovenstaande tekst; "coutinho wil zelfs zijn plek in de Braziliaanse selectie voor het WK 2018 riskeren." Hij heeft er maling aan en waarschijnlijk al lang met de Braziliaanse bond gesproken....

16 augustus 2017 om 14:02

Als hij 0.0 minuten speelt bij Liverpool vergroot dat zijn kansen in ieder geval niet. Ja, leuk dat dat in een artikel van El Mundo Deportivo staat, maar betwijfel of Coutinho dat daadwerkelijk wil riskeren.

16 augustus 2017 om 12:36

Deze acties zijn vies maar ja als coutinho weg wilt dan denk ik dat liverpool er weinig aan kan doen want stel als het niet gebeurd dan is hij boos en ontevreden en dat wil liverpool niet en eigenlijk geen een club

16 augustus 2017 om 12:37

Dit is koekje van eigen deeg voor de clubs. Jaren lang hebben spelers op de tribune gezegeten omdat zij hun contract niet wilde verlengen. Nu is het een keer andersom en wordt er geroepen ' hij heeft met goed verstand zijn contract verlengt', maar wanneer een club hem een contract verlenging geeft en hij speelt als een natte krant 3 jaar, dan gaat de club der natuurlijk alles aan doen om hem te verkopen, maar dan is het natuurlijk gewoon normaal.

Het is toch ook te begrijpen dat hij naar Barca wilt, hoe kan je daar als club een stokje voor steken. Het is alsof Ajax morgen Paul Gladon wilt kopen van Heracles en Heracles hem niet wilt laten gaan, denk Gladon er dan ook alles aan gaat doen om zijn transfer te realisere

16 augustus 2017 om 13:19

Volledig doorbetaald op de tribune gezeten .. Dat is het grote verschil tussen de 2 situaties die iedereen maar naast elkaar blijft leggen. Bovendien snap ik niet dat een situatie tussen een speler en club (club die een speler de deur uit probeert te werken) als smoes gebruikt kan worden voor een andere situatie tussen een andere speler en een andere club (spelers die moeilijk doen om een transfer te forceren). Het ene heeft werkelijk niets met het andere te maken.

16 augustus 2017 om 12:45

Ach, ze hebben hem voor 15mio ghaald en als hij niet speelt wordt ie niet betaald, dat valt dus hartstikke mee. Wat zijn ze anders met die 100mio als ze toch geen enkel van hun transferdoelwitten lijken te halen?

Daarnaast is dit pure bluf van Coutinho. Die jongen heeft nog een contract voor 4 jaar dus Liverpool kan zijn profcarriere hier en nu beeindigen als ze zo koppig willen zijn. Zodra het 1 september is en hij nog in Liverpool staat komt ie met hangende pootjes terug bij de club, al helemaal aangezien het wk over 10 maanden begint

16 augustus 2017 om 13:32

En wat als hij wel speelt maar geen 100 % meer geeft, dat lijkt mij niet te controleren en moet Liverpool hem wel betalen, natuurlijk kunnen ze hem terugzetten naar het 2e maar denk dat als Coutinho het dan tijdens de komende wintertransferperiode er een arbitrage zaak van maakt de kans zeer groot is dat hij die gaat winnen. En dan beurt Liverpool geen 100 miljoen meer.
Let wel dit is hypothetisch en kan niet in het hoofd van Coutinho kijken, maar dit scenario lijkt mij ook een mogelijkheid.

16 augustus 2017 om 13:10

mooiste zou zijn hele contract laten uit laten banken.
Ze tekeneneen contract voor GROF geld.
Hij speelt altijd, en nu dit gedrag voor 2000 in de maand voorstelbaar voor 2 miljoen in de maand niet.
Als clubs hier aan toe geven is het einde zoek.

Waarom teken je in januari dan bij tot 2022 ????? snap je toch niks van

16 augustus 2017 om 12:03

Het lijk wel een trend geworden, deze jongens zijn zo ver van de gewone wereld verwijderd dat ze niet meer begrijpen wat een verbintenis betekend. Loonsverhoging is enige wat telt.

16 augustus 2017 om 12:18

Bij alle clubs ter wereld zijn er fans die met moeite het geld voor een seizoenskaart van hun club kunnen kopen vanwege hun geringe financiën. En die clubs hebben spelers die ruim een ton per week verdienen en niet willen spelen. Als club zou ik weigeren om hun salaris te betalen en met dat geld kaarten voor mensen te kopen die minder hebben en leuke activiteiten organiseren voor jongeren in de omgeving. (Vooral steden als Liverpool waar veel mensen weinig hebben).

16 augustus 2017 om 13:11

mooiste zou zijn coutinho gewoon geen salaris betalen indien hij weigerd te spelen.
Maar hem wel lekker tot 2022 aan zijn contract houden.
Dan komt de bereidheid vanzelf.

16 augustus 2017 om 12:15

Toen was er geen interesse van barcelona? Of tenminste niet zo veel als nu.

16 augustus 2017 om 12:17

omdat hij een akkoord had om bij een bod van een topclub met gezamenlijke onderhandeling de club te verlaten ondanks zijn nieuw contract , natuurlijk wisten ze niet dat barca zo vroeg ging langskomen , maar omwille van neymar transfer en iniesta leeftijd zijn

nu is Klopp niet meer te vinden voor die regeling omdat hij per se wil bewijzen dat spelers niet zomaar weg mogen , coutinho wou het eerst vriendelijk afhandelen , zodra Klopp terugkwam op zijn woorden heeft Coutinho transfer aanvraag ingediend

nu staan ze voor voldongen feiten , liverpool gaat er van uit dat ze coutinho niet verkopen en dat hij op termijn na transferperidoe niet meer boos zou blijven omwille van zijn gemiste transfer en terug komt spelen maar ik betwijfel het

Barca heeft zijn interesse getoond in de speler en gevraagd of hij geinteresseerd zou zijn in een transfer, de rest ligt nu tussen coutinho en liverpool ondanks alle riooljournalisten en hun verhalen

16 augustus 2017 om 12:28

Knap dat jij weet dat bij het nieuwe contract hij mocht vertrekken bij een bod van een topclub, terwijl dat helemaal niet bekend is. Allemaal loze aannames. Je kan zo aan de slag bij de pulpblaadjes in Engeland en Spanje die alles doen om maar te verkopen.

16 augustus 2017 om 13:06

Barca heeft het aan hun eigen te danken dat ze dankzij hun langdurig succes op de hoogste niveau als droombestemming gezien wordt door vele spelers

dat zij dit uitspelen is hun volste recht voor zover het legaal blijft , coutinho voor 100 is al reeds belachelijk voor woorden , een speler voor 15 miljoen halen en dan willen verkopen voor 150 terwijl hij geen enkel titel heeft gewonnen

dit toont de zieligheid van liverpool , met of zonder coutinho zal liverpool alweer niets winnen maar alsnog blijven ze doen alsof coutinho de verschilmaker is

bij barca heeft coutinho tenminste een redelijke kans

ik zou het geld nemen en een centrale verdediger , een verdedigende middenvelder en een spelmaker kopen daar zal de club meer baat bij hebben dan wat coutinho nu brengt bij liverpool

16 augustus 2017 om 13:13

zieligheid liverpool?
Coutinho tekenend een contract tot 2022 voor weet ik hoeveel miljoen per jaar.
Als je club je daar dan aan houd en je piet is er maar 1 zielig coutinho

16 augustus 2017 om 13:13

"dit toont de zieligheid van liverpool , met of zonder coutinho zal liverpool alweer niets winnen maar alsnog blijven ze doen alsof coutinho de verschilmaker is"

Oh, dus alleen clubs die regelmatig wat winnen, hebben recht op topspelers? Verder natuurlijk onzin. Liverpool heeft inderdaad een kleinere kans om prijzen te winnen dan Barcelona, maar die kans is nog veel kleiner als Liverpool Coutinho verkoopt. Verder kan Liverpool qua budget die cv, cvm en spelmaker al halen zonder Coutinho te verkopen.

16 augustus 2017 om 12:35

Ja en als hij niet bijtekent wordt hij misschien gebankt. Is al bij veel spelers gebeurd. Clubs zijn echt niet altijd de weldoeners in dit verhaal. Je weet niet wat er beloofd wordt aan de onderhandelingstafel.

16 augustus 2017 om 13:21

Omdat hij op dat moment zo veel mogelijk geld wilde pakken!

Tjaa ik snap Coutinho wel. Is het niveau van Liverpool ontstegen en als Barcelona dan aanklopt. Denk dat Coutinho perfect in het spel van Barcelona past. En met alle respect voor Liverpool, dat blijft toch subtop van Europa en daar ga je geen prijzen winnen.

16 augustus 2017 om 12:03

Dan moet hij ook niet een half jaar geleden zijn contract verlengen.

16 augustus 2017 om 12:28

Als je meer kan gaan verdienen en jezelf zo goed als verzekerd van 5 jaar extra bij een grote club dan doe je dat toch of niet? Je weet namelijk nooit zeker of Real of Barca komt aankloppen.Of ga je verbeterde contracten afslaan want wie weet kan ik wel naar Barca ooit.Een voetballer heeft een korte loopbaan en wilt logischerwijs het maximale er uit halen zowel sportief en financieel maar vooral financieel.Nu kan die nog een stap hoger en wil die kans grijpen begrijpelijk.

16 augustus 2017 om 13:15

Wel de lusten niet de lasten.
Je zegt hier dus letterlijk ja hij tekent bij voor salaris verhoging.
Mooi.
Liverpool geeft dat voor een langer contract.
De salarisverhoging is er maar ineens heeft Coutinho schijt aan het langere contract zo werkt het natuurlijk niet.
En dan had Coutinho maar een real barca clausule in het contract moeten zetten als dat zijn droomwens is.

16 augustus 2017 om 12:13

Het is ook niet dat je bij Barcelona nou zo'n grote kans op prijzen hebt op dit moment. Hij heeft zijn contract verlengd en hoort zich daar aan te houden. Alleen onderling overleg bepaald wanneer je weg mag.

16 augustus 2017 om 12:19

En toch acht ik de kans groter in Barcelona dan in Liverpool. Daarnaast spreken de prijzen van de afgelopen jaren voor zich.
Dat met Neymar nu een geweldenaar is vertrokken, klopt maar de aantrekkingskracht van Barcelona onderschat je denk ik.

16 augustus 2017 om 12:38

Barcelona moet op gaan letten dat ze die kracht niet gaan verliezen. Kijk het blijft altijd een grote club maar op dit moment ga je de laatste periode in bij sommige spelers en het is nou niet dat er echt heel veel jonge spelers in de selectie zitten waar je nou echt van verwacht dat ze ooit in een team van het jaar terechtkomen bijvoorbeeld.

16 augustus 2017 om 12:47

Welke aantrekkingskracht, ze hebben paulinho kunnen halen zozo. Barca tijdperk is voorbij. De club heeft zichzelf deze zomer in een slecht daglicht gezet en er is onrust binnen de selectie. Iedereen ziet dat dit niet meer het Barca is dat opermachtig was. Wedstrijd tegen Real was hier een goed voorbeeld van, waar Real de 2 beste spelers miste en ook nog even met 10 man hebben gespeeld

16 augustus 2017 om 13:11

als barca een jaar geen titel pakt is het drama , wanneer heeft liverpool voor het laatst een premier league gewonnen aja seizoen 1989/90 i rest my case

16 augustus 2017 om 13:33

Serieus? Welke aantrekkingskracht?
Is Real Madrid momenteel verder dan Barcelona? Ja.
Maar je vergeet dat Real momenteel verder is dan elke club ter wereld. Dus elke andere club heeft geen aantrekkingskracht meer?
Korzichtige wereld leef jij

Het wordt steeds erger met deze mannetjes. Het arrogante gedrag van een aantal van deze spelers begint me de keel uit te hangen. Ze zullen en moeten DIRECT krijgen wat ze willen, anders zullen ze club wel eens een poepje laten ruiken. Nou, ik heb nieuws: je bent dan misschien een goede speler, maar iedereen is vervangbaar, en je stelt uiteindelijk minder voor dan je denkt. Het is tijd dat clubs eens een eind maken aan dit soort arrogant wangedrag.

16 augustus 2017 om 12:08

Tsja, vaak passeert die trein maar 1x, behalve voor een supertalent als Dembélé dan. Geen idee wat ik er van moet geloven want de bron is Mundo Deportivo die er meer naast dan op zit, maar ik kan zijn vertrekwens wel begrijpen.

Zou natuurlijk nogal hypocriet zijn om eerst enkele maanden geleden je contract te verlengen en daarbij te verkondigen dat je liever een legende van Liverpool bent dan een speler van barcelona, maar goed, zo veel voetballers doen zulke uitspraken om een wit voetje te halen bij de supporters. Dybala hetzelfde.

Barcelona en Real zeg je niet zomaar neen tegen. Als die trein langs komt, spring je er op.

enerzijds willik wel dat hij komt, we hebben hem zo zwaar nodig. anderzijds zou het in de kaarten spelen van bartomeu. Die moet weg en met deze transfert zou hij de fans en de socios kunnen "bedaren".

Nou daar gaan we weer. De volgende die weigert te spelen voor de club die hem alle kansen heeft geboden en hem vorstelijk beloond. Jammer dat dit de nieuwe tendens lijkt te worden.

Eigenlijk moeten alle clubs in de wereld en niet alleen in Spanje. Een reeel transferafkoopsom opnemen in het contract. Bijv. het brutojaarsalaris x 25. Met een max van 250 miljoen euro en een minimum van 50 miljoen euro. Anders ben je voor je jonge pareltjes die nog lang niet zoveel verdienen hen heel snel al kwijt. Dat is ook niet de bedoeling.

Je moet gewoon als club ook kunnen accepteren dat je niet iemand tegen zijn wil kan houden. Ik heb net ook een nieuw contract getekend maar wie weet waar ik over een half jaar werk. Ik zou het absoluut niet leuk vinden en minder functioneren als mijn werkgever mij aan mijn contract houdt.

16 augustus 2017 om 12:15

Maar waarom zouden de spelers alles te vertellen hebben? Je tekent beiden het contract dus je hebt beiden rechten en plichten.

16 augustus 2017 om 13:13

Blijkbaar werkt dat gewoon niet in de praktijk. In Spanje heb je dit soort gezeik veel minder. Daar is het namelijk verplicht. Niemand zeurt.

Je moet in mijn optiek gewoon een gulden middenweg vinden. Zo sta ik zelf in het leven. Maar grijs als jij zwart denkt en iemand anders wit.

In zo'n geval zou het toch mogelijk moeten zijn om gewoon alle geldstromen van liverpool naar die jongen stop te zetten. Jij niet willen spelen, wij niet betalen.

Als dit waar is zou het heel resprectloos zijn, zeker aangezien hij nog een lang contract heeft. Spelers moeten zich niet op dag 1 voor lange tijd bij een club vastleggen om vervolgens op dag 2 te gaan lopen staken. Natuurlijk kan er naar verloop van tijd verandering in de voorkeur van een speler komen maar respecteer dan je club en probeer er samen uit te komen in plaats van (zoals ook Dembele en Van Dijk doen) te gaan staken en jezelf onmogelijk te maken. Dat heeft de club, die in jou geloofde en jou de kans bood en je altijd een goed salaris betaalde, en de fans niet verdiend!

Werkweigering, boete + salaris niet meer uitkeren. Uiteindelijk moet je hem alleen alsnog verkopen

16 augustus 2017 om 12:26

Coutinho kan natuurlijk geen ontslag nemen zoals de rest van ons.

Werkweigering is zo ongeveer het enige wat je kunt doen als voetballer, als er niet naar je wensen geluisterd wordt. Als je alles moet doen wat je werkgever wilt, kunnen we het net zo goed slavernij noemen (goedbetaald, daar niet van).

Deze realiteit heeft het voetbal zelf gecreã«erd met bindende contracten.

16 augustus 2017 om 12:48

Dan verkoop je hem maar na het WK, hij naait Liverpool nu dan naait hij zichzelf ook door geen WK te spelen

16 augustus 2017 om 13:18

Zo is dat gerard13
gewoon banken tot het wk even kijken wat deze muiter dan nog klaar krijgt.
Waarschijnlijk heeft barca na een jaar geen wedstrijdritme ook geen interesse meer.

De krant zegt het al, want deze krant is al zo vaak bezig geweest om het vuurtje op te stoken en de opinies te beïnvloeden, dat je gewoon weet dat dit niet waar is. Altijd beetje flauw, want zo zorgen de mediaschapen er zo nog voor dat hij het gaat zien als geen-weg-meer-terug.

16 augustus 2017 om 13:05

Precies, iedereen wordt lekker gek gemaakt. Maar zolang ik het niet lees op het doorgaans goed geïnformeerde liverpoolecho geloof ik er niks van. Een aantal kranten mag van mij wel een verbod krijgen om transfernieuws te publiceren.

Dat is nou karma Liverpool, Van Dijk gek maken zonder toestemming van Southampton. Ik kan dit wel waarderen. De actie van Coutinho vind ik echter niet kunnen. Natuurlijk kan je weg willen, maar je moet wel gewoon je werk blijven doen.

Zie nergens soortgelijke berichten bij de Engelse media dus vraag me af of dit uit de persoonlijke koker van dit Spaanse krantje komt.

Niet meer dan begrijpelijk van Coutinho. Ik geloof wel dat hij het eerst op een andere manier zal hebben geprobeerd maar Liverpool weigert mee te werken. Ik zie het al gebeuren dat ik van baan zou willen wisselen en mijn werkgever zegt dat ik niet weg zou mogen, dat zou belachelijk zijn.

Coutinho heeft vijf jaar bij Liverpool gespeeld, kan nu een stap omhoog maken en dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. Liverpool op hun beurt moet ook niet doen als Coutinho de meest onvervangbare speler ter wereld is.

De macht van de clubs is terug naar de spelers gegaan. Vroeger was dit niet mogelijk, contract uitdoen of geen verkoop. Een contract is tegenwoordig niets meer waar.

Als dit waar is moet Liverpool hem lekker aan zn contract houden tot 2022. Kijken welke club hem dan nog wil hebben tegen die tijd.

16 augustus 2017 om 12:40

Ach als Liverpool hem niet laat gaan dan speelt hij gewoon weer in September. Dit is zo'n onzin bericht die jongen weet heus wel dat elk jaar telt voor je ontwikkeling en daarnaast wil hij echt geen wk missen.

16 augustus 2017 om 13:19

mee eens stel eens een keihard voorbeeld voor zulke salarissen moet je ook klaar staan voor je contract

Liverpool heeft geld genoeg en moet zich niet laten chanteren. Zet zo'n werkweigeraar maar een seizoen op de tribune. Dit is het moment voor Liverpool om op te treden en te zorgen dat spelers in de toekomst twee keer nadenken voor ze besluiten om werk te weigeren.
Eigenlijk moet Barcelona dit ook niet willen en Coutinho links laten liggen en doorschakelen naar optie twee.

Tjah als je betere job krijgt, dan wil je toch ook vertrekken. Waarom ben je dan als speler arrogant, als je wilt vertrekken? Een contract verleng je omdat je niet in de toekomst kan kijken!

16 augustus 2017 om 12:43

Precies dit dus. Ik vind al die gepikeerde reacties ook onbegrijpelijk. Ik gaf zelf ook al het voorbeeld, sstel je wil van werk veranderen en je werkgever zegt, nee sorry, hier staan wij dat niet toe. Als je hier werkt blijf je hier werken en mag je niet meer ergens anders werken. Misschien over een jaar of vijf bekijken we de situatie nog eens. Dat zou compleet belachelijk zijn. Uiteraard heb je met een opzegtermijn te maken, maar in veel gevallen niet meer. In het voetbal heb je transfersommen, en het is een beetje bizar als clubs niet meer willen meewerken aan een transfer. Ik zou het nog kunnen begrijpen als je een enorm grote club bent die elk jaar om de prijzen meedoet. Maar in het geval van Liverpool is dit, ondanks de roemrijke geschiedenis, toch niet het geval.

16 augustus 2017 om 13:20

hij krijgt er een dikke salarisverhoging voor daar wil liverpool natuurlijk iets voor terug contract verlenging.
Zou de heer coutinho zijn verhoging dan ook even helemaal terug betalen omdat dit gewoon stank voor dank is?
dacht het niet

Heel erg jammer, helaas iets wat steeds vaker zal gebeuren. Veel voetballers zijn al vermogend genoeg om zich dusdanige werkweigering te kunnen permitteren. Boetes en het niet uitbetalen van salaris doet hen niks. Zie het geval Costa (zelfde principe, amdere situatie) en bijv. Van Dijk. Elk jaar zijn het er meer. Perverse ontwikkelingen, maar er is niks aan te doen.

Naar mijn idee zou het heel goed zijn als clubs dit soort dingen blijven doen. Zelfde als bij Diego Costa, leer maar een paar heel goede spelers dat zij niet kunnen doen wat/wanneer ze willen als er een contract is.

Jammer dat spelers tegenwoordig altijd maar weg willen, Weigeren te spelen etc. Die clubs geven je alles je speelt er jaren, En toch willen ze altijd weg. Liverpool is een fantastische club die de weg omhoog weer heeft gevonden, Maar goed zo ben ik dan. Loyaliteit is helaas ver te zoeken tegenwoordig

16 augustus 2017 om 13:00

Voor Liverpool spelen is gewoon prachtig, heeft een mooie historie en de fans zijn echt geweldig, en dan zo'n actie van een spelee die zogenaamd een legende wilde worden bij Liverpool..
Hij moet zich schamen.

Lekker laten weigeren, aanklagen voor werkweigering. Tijd dat deze verwende gasten worden aangepakt. Notabene zelf zo'n contract getekend.

Maar dit is toch gewoon pure werk weigering?

Geen idee of dit waar is maar het is in ieder geval een scenario waar Liverpool rekening mee zal moeten houden. Barcelona is niet vies van zulke praktijken en de onderhandelingen vlotten niet echt met Dembele. De speler zich het meest onmogelijk maakt en dus het goedkoopste wordt, zal deze zomer aangetrokken worden. De ander wordt in de winter of komende zomer opgepikt voor een prikje. Als Liverpool is daar weinig tegen te beginnen. Accepteer 125 miljoen en ga verder met je leven. Er zijn meer spelers in de wereld. Geef desnoods dat 18-jarig ventje de kans. Paar goeie wedstrijden en Coutinho is alweer vergeten.

"ik word liever een legende bij Liverpool dan een van de spelers bij Barca"

Nou als je zo'n achterbaks leugenaartje in je team wil hebben moet je er vooral om blijven vechten jongens...

Erg smerig wat hij doet natuurlijk maar de clubs zelf zijn geen haar beter, dus geen reden om verontwaardigd te reageren.

Ik denk zelf overigens dat dit een wanhopige poging tot bluffen is. Hij ligt nog tot 2022 vast geloof ik dus als Liverpool echt heel koppig en gemeen is is zijn profcarriere voorbij. Daarnaast is het volgende zomer wk en zal hij dus echt wel weer voor Liverpool willen spelen mocht de transfer naar Barca er echt niet van komen.

Ik zou gewoon 100mio plus 20-30 aan bonussen vragen en Coutinho heel snel op het vliegtuig zetten

Iedereen vind dit wagelijk als ik zo de comments lees omdat hij net als van dijk ze contract verlengden in januari. Maar als van dijk het doet is het oke omdat hij nederlands is...

Oke, als ik Liverpool was zou ik

1. hem laten wegrotten in de reserves.
of
2. Barça 150 mil laten betalen.

Paar weken geleden wilde hij een legende worden bij Liverpool en "niet één van de velen die bij barça speelden"

Nou lekker dan.

Hoeveel van jullie die hier couthino uitkafferen hebben zelf een vaste job?
Het is toch de meest normale zaak ter wereld dat je in de hedendaagse samenleving zelf beslist als je van werkgever wil veranderen. Iedereen van ons verwacht een contract van onbepaalde duur, wil dit zeggen dat we nooit meer weg kunnen?
Het is zo dat in de voetbal er zoveel geld om gaat en omwille van afkoopsommen iemand niet zomaar weg kan. Laat in ieder contract een afkoopclausule opnemen zoals verplicht in Spanje en het probleem is opgelost. Op het moment dat je een contract bij je werkgever stem je in overleg in met welke som er betaalt moet worden ( tenzij anders overeen wordt gekomen) om het contract af te kopen. Maar een speler verplichten te blijven zonder instemming van de persoon is niets meer of niets minder dan mensenhandel

16 augustus 2017 om 13:24

Deze vergelijking gaat niet op kun ne bijvoorbeeld van mac donalds zeg maar 1700 naar een vertegenwoordigersbaan 2800 dan is dat verschil heel groot.
van 10 naar 13 miljoen niet je hebt geld geld geld genoeg en ze krijgen dus astronomische salarisen voor het tekenen van een contract dus staat de club ook vrij hun daar aan te houden.

16 augustus 2017 om 13:44

Ga je het over de ethische boeg gooien? Wel erg overdreven allemaal, want lees deze 3 punten even, wat feiten zijn.

1. eerst eens onthouden dat 9/10 berichten omtrent Coutinho niet waar zijn.
2. dan naar de volgende uitspraak van Coutinho kijkt: "ik word liever een legende bij Liverpool dan een van de spelers bij Barca" gezegd in mei net na het nieuwe contract.
3. Neymar werd begin Augustus verkocht en de Coutinho transfer komt dus op gang in de laatste maand van de transfer window, waardoor de verkopende club voor een onmogelijke opgave staat om een vervanger te zoeken.

Snap je nu een beetje waarom Liverpool hoe dan ook het onderste uit de kan haalt? Allereerst in de hoop dat hij nog wil blijven en anders qua geld lijkt mij en dat is niet meer dan logisch. Als hij dus echt niet wil blijven, wat voor alle media gissen is op dit moment, mag hij van elke Liverpool fan weg, maar dan wel voor de hoofdprijs en zonder de eer die Suarez of een Xabi Alonso wel kreeg. Waarom? Omdat hij in mei nog die uitspraak deed.

Denk dus dat Liverpool en zijn fans een rechtvaardig en ethisch verantwoord standpunt in hebben genomen en dat is totaal niet het beeld wat jij hier zo overdreven extreem schetst (daarom reageer ik op jou reactie).

Gewoon aan zijn contract houden. Tot einde contract. Laat de spierballen van een club maar eens Zien. Als de kippen erbij zijn om een miljoenencontract te tekenen om vervolgens te weigeren om te spelen. Schandalige actie. Ik zal wel weten hoe ik dit ventje moet knippen en scheren.

16 augustus 2017 om 13:26

Hij was als ik directeur was door dit muitgedrag sowieso het komende jaar tribunewarmer geweest en dat had ik hem ook per direct even laten weten in een persoonlijk gesprek met als afsluitertje kijken we volgend jaar wel even wie nog interesse in je heeft.

16 augustus 2017 om 14:13

Idd zo moet je zulke gasten aanpakken. Gewoon een voorbeeld stellen. Wellicht dat andere clubs hun voorbeeld volgen.

Ik snap niet waarom mensen nu Coutinho afkraken en belachelijk maken op zijn gedrag? Oké, hij heeft misschien destijds zijn contract verlengd maar vergeet niet dat er toen nog geen interesse van Barca was! Coutinho wilt naar Barca ( zou volgens verschillende Spaanse & Engelse media al persoonlijk rond zijn met Barca ) en ik zie geen reden om deze transfer dwars te bomen, Barca zou bereid zijn om 100 miljoen te betalen, accepteer deze bod en accepteer de keuze van Coutinho tevens heb je toch niets aan spelers die niet willen blijven en niet 100% gemotiveerd zijn! Ik ben van mening dat wanneer er een "goed" bod binnen komt & de speler zelf weg wilt, dat je hem gewoon moet laten gaan!!

16 augustus 2017 om 13:27

denk je er ook zo over bij Sanchez? Ajax moet hem maar laten gaan voor 40 omdat Sanchez dat zo graag wil zo werkt het niet vriend ze moeten lappen wat liverpool wil en anders gaat het feest niet door simple as that

16 augustus 2017 om 13:32

Alsof de interesse van Barcelona iets uitmaakt als er een contract ligt. Een voetbalcontract is bindend volgens de wet bij zowel het gerechtshof als bij de Uefa. De interesse van Barcelona is dat niet.

16 augustus 2017 om 13:50

*wil niet wilt
*dit bod en niet deze bod

Een goed bod is niet het maximale bod en zo laat in de transferwindow verdient een club, die geen geschikte vervanger meer in huis kan halen in dit korte tijdsbestek het maximale bedrag wat er te halen valt als Coutinho dus doorzet voor een transfer.

Suarez was ook al rond met Arsenal alleen Gerrard haalde hem last-minute over om nog een jaar te blijven en toen ging hij een jaar later naar Barca.

16 augustus 2017 om 14:21

Wacht ff.... ' toen was er nog geen interesse van Barca ' je wilt zeggen dat het een vrij brief is om zulks gedrag te vertonen ?
Weetje wat voor bedragen er gemoeid zijn, zaakwaarnemer en speler commissie wanneer zo'n contract ondertekend wordt? Wat betekend dan een contractduur van vijf jaar? Dat tekent hij toch met zijn volle verstand ? Als hij nu zijn kniebanden afscheurd en 12 tot 16 maanden in de lappenmand ligt wie betaald dan zijn salaris , Barca ?
Heb je wel eens afgevraagd waarom een club een speler met zo'n lang en duur contract aanzich bindt ? Dan moet hij niet zijn hakken in het zand zetten als Liverpool zulke bedragen weigert. Daar is geld genoeg om nee te zeggen. Liverpool is een club met ambitie dus hij had het kunnen weten. Dan had hij geen contract moeten tekenen of zijn zaakwaarnemer een claussule moeten laten opnemen dat wanneer Barca aanklopt en een bepaald bedrag neer wilt leggen hij kan gaan.

Dan maar even een aantal wedstrijden op de tribune plaatsnemen.

laat hem maar 1 seizoen op de bank zitten zonder salaris. Piept hij wel anders. Hij mist dan WK en interesse is weg. Liverpool heeft tijd genoeg met zo'n contract tot 2022

Als dit waar is vind ik dat wel heel smerig van Coutinho, je hebt gewoon een contract en je dient gewoon je best te doen voor de club zolang je er een speler van bent. Als ik Liverpool was zou ik nu gewoon 110 miljoen vangen en kijken of je nog een goede vervanger kan halen maar wel heel jammer dat het nu zo moet.

De zoveelste soap rondom contracten en wel of niet willen spelen.

Misschien moeten de cubs meer respect voor elkaar hebben en eerst keurig binnenskamers vragen of een speler te koop is voordat de speler en zijn geldbeluste zaakwaarnemer gek gemaakt worden en een rel gaan veroorzaken!

Zo is er voor geen enkele club meer fatsoenlijk beleid te maken want als je je elftal om je beste speler(s) heen bouwt, kan hij het zomaar op zijn heupen krijgen en werk weigeren.

Ik snap heel goed dat alle spelers graag bij de top willen spelen maar wanneer je al een paar jaar bij je huidige werkgever een vorstelijk salaris hebt ontvangen, kan je er ook voor zorgen dat je door de voordeur naar buiten gaat. Club liefde is inmiddels een achterhaald fenomeen maar zo weinig respect voor je club is wel het 180 graden de andere kant op

Verdient in mijn opzicht geen transfer naar een topclub gezien zijn gedrag. Daarnaast is hij ook niet constant genoeg geweest raakte geblesseerd en is soms zelfs onzichtbaar. Meer dan 70M voor Coutinho is te veel. Als ik Barca was zou ik liever A. Sanchez halen voor minder en Dembele dan zijn de vleugels al goed bezet.

Als dit waar is is het een grote klo...ak. Je verdient miljoenen per jaar.... Laat hem dan aub wegrotten op de bank de rest van zijn gehele contractduur. Excusesen achteraf niet accepteren.

Als hij weigert te spelen, moet liverpool weigeren salaris etc te betalen..
Je word betaald voor je arbeid...
Moet jij is kijken hoe snel deze jonge weer aan het voetballen is..

Die rugblessure, hoeveel artsen etc hebben ze lopen daaro?
Hebben die dit bepaald of de speler zelf?

Als ik zeg dat ik griep heb eist mijn werkgever ook dat ik na 2 dagen na de dokter ga en me laat onderzoeken, waarom nu niet?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren