Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barcelona doet opmerkelijk hoog salarisvoorstel aan belangrijkste doelwit’

Laatste update:

De geruchten over de interesse van Barcelona in Lautaro Martínez sluimeren al maanden, maar de Spaanse tak van Goal meldt donderdag dat de Catalanen nu vaart zetten achter de komst van de aanvaller van Internazionale. Barça wil Martínez binnenhengelen met een contract ter waarde van tien miljoen euro per jaar, zo melden 'bronnen dichtbij het vuur' aan Goal.

Barcelona wil de aanvalslinie komende transferperiode hoe dan ook van een kwaliteitsimpuls voorzien. Hoewel de Spaanse grootmacht ook hoopt op de terugkeer van Paris Saint-Germain-ster Neymar, wordt Martínez naar verluidt als belangrijkste transferdoelwit beschouwd. De 22-jarige Argentijn kan in het Camp Nou dus een salaris van tien miljoen euro gaan verdienen. Het nieuws over het hoge salarisvoorstel voor Martínez is saillant, zeker nu de spelers van Barcelona door de coronacrisis tot zeventig procent van hun loon hebben moeten inleveren.

Martínez is door een clausule in zijn contract bij Internazionale tot 15 juli voor een gelimiteerd bedrag van 111 miljoen euro over te nemen. De Zuid-Amerikaan kan ook bijtekenen in Milaan, maar Inter wil naar verluidt niet verdergaan dan een salaris van vier miljoen euro per jaar. Ook Chelsea zit al tijden op het vinkentouw voor Martínez, maar volgens Goal zetten de Londenaren alles op de komst van Jadon Sancho van Borussia Dortmund.

Daarmee lijkt Barcelona de beste papieren te hebben voor het inlijven van Martínez, die dit seizoen imponeerde met 16 goals in 31 officiële wedstrijden. Zaakwaarnemer Beto Yaque hield donderdag in de Spaanse pers de deur naar aartsrivaal Real Madrid, dat eveneens aan zijn cliënt wordt gelinkt, nog wel op een kier. "Lautaro heeft nooit gezegd dat hij niet naar Madrid wil", benadrukte Yaque in Mundo Deportivo.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is die martinez dan wel zo goed om meteen zo een goed salaris aan te geven. Barca moet toch even kijken om nieuwe spelers iets minder salaris te bieden. Inter wil niet verder dan 4 gaan en barca komt doodleuk met 2,5 keer meer aan.

9 april 2020 om 18:52

Vind sws dat Barça moet kappen om spelers te trekken met veel geld. Bedoel waarom krijgt zo'n couthin, frenkie en dembele zp veel salaris? Hebben niks laten zien in het shirt van Barça. Maar goed barca lijkt alleen met veel geld spelers te kunnen halen. Vroeger wilde de spelers gewoon echt voor e club spelen

9 april 2020 om 19:00

Kijk als je een echte bewezen speler binnenhaalt dan begrijp ik een hoog salaris. Maar inderdaad, frenkie, coutinho en dembele? Die gozers verdienen dat echt niet. En ik hoop dat ze diezelfde fout niet met martinez gaan maken maar ik betwijfel het

9 april 2020 om 19:03

Ja, de hele Europese top zat achter Frenkie en ousmane aan dan moet je gewoon met een hoog salaris komen anders tekenen die gasten ergens anders. Of t achteraf slim is geweest is een 2e.

9 april 2020 om 19:08

Ik vrees dat dat niet meer zal lukken. Waarom zou Lautaro een veel lager loon dan Frenkie en Dembele accepteren?

9 april 2020 om 19:13

@godenzondn Achteraf gezien had dembele maar niet getekend

9 april 2020 om 19:14

Maar wil je als club dan 111 miljoen betalen voor een speler die het niet echt bewezen zou hebben? Als je er vertrouwen in hebt en zo'n bedrag biedt kost dat ook veel salaris.

9 april 2020 om 19:15

Het kan zeker wel. Inter biedt niet meer dan 4 miljoen. Tenzij een andere topclub meer biedt heeft lautaro weinig te willen en op real madrid na zijn andere denk ik niet geinterreseerd. Zijn salaris gaat vooruit in ieder geval.

9 april 2020 om 20:30

In Italië hebben ze het wel altijd over netto bedragen. Geen idee wat de belasting is daar, maar dan zal je al snel richting de 8 mil gaan.

10 april 2020 om 02:04

In Italie betalen ze minder belasting als in Spanje. Waarschijnlijk is die 10m waar over wordt geschreven netto. Maar zoals ik al vaker heb gezegd, het is allemaal leuk en aardig 111 miljoen + dit monster salaris hebben zij niet. En dan moet Neymar ook nog komen nou Ik ben benieuwd.

9 april 2020 om 19:11

Bij een transfersom van 111 miljoen hoort nu eenmaal een hoog salaris. Als je zo'n bedrag aan een club wil betalen is het vreemd als je de speler daarna afscheept met 5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen wel passend is bij zo'n investering. Een Frenkie ontvangt ongeveer hetzelfde. Had die zoveel meer laten zien dat Martinez een veel lagere aanbieding zou moeten ontvangen?

9 april 2020 om 19:23

Je roept origineel van hieronder gewoon na. Het is geen verplichting om meteen 10miljoen per jaar te geven omdat ze 111miljoen hebben betaald. Dat jij dat erbij vind horen prima. Maar als barca hem nu al 2x meer betaald is het al beter dan hij bij inter heeft. Weet niet wat zijn huidige salaris is

9 april 2020 om 19:24

Bij de meeste grote transfers kom je qua salaris aardig in de buurt als je 10% á 15% van de transfersom neemt. Dus deze 10 miljoen is niet zo heel vreemd als je dit naast de transfersom zet.

9 april 2020 om 19:35

We hebben allemaal massaal de laatste tijd zitten roepen dat barcas salaris huis een gekkenhuis is maar bij de eerste beste volgende transfer vind iedereen het normaal dat een speler zo veel krijgt??? Apart al deze reacties. Verander niet van stand steeds mensen

9 april 2020 om 20:10

Geen wereld is zo opportunistisch als de voetbalwereld..

9 april 2020 om 20:40

Roep nergens dat het normaal is volgens mij?maar bij de transfersom kun je verwachten dat hier ook een hoog salaris bij uitgedeeld zal worden.kijk ook maar naar andere grote transfers (zonder aflopende contracten), want ook daar zul je zien dat 10% van de transfersom aardig dicht bij het basissalaris zal komen.

9 april 2020 om 21:28

Ook niet specifiek naar jou bedoeld ik zet het wel onder jou reactie omdat jij als laatste erop reageerde. Valt mij gewoon op dat best veel hier van de ene naar de andere artikel van standpunt veranderen. Excuus als het zo over kwam

Ik snap het niet helemaal. Ik hoor her en der dat Barca in de hele coronacrisis een van de clubs is die er het slechtste voor staat door de risico's die ze hebben genomen de afgelopen jaren. Maar toch is het de club waarvan ik, terwijl Spanje op apen gapen ligt, dagelijks tamelijk dure transfer geruchten hoor. Is dat niet gek?

9 april 2020 om 18:37

Ach ik zie hier soms van sommige Barcelonafans lijstjes voorbij komen van spelers die geen deuk in een pakje boter hebben geschoten, maar wel voor de hoofdprijs verkocht gaan worden. Als het bestuur ook zo denkt, dan snap ik wel dat het bestuur zich rijk rekent en denkt de portemonnee weer te kunnen trekken.

9 april 2020 om 18:40

Die zijn er wel weinig dan. Ik neem aan dat je coutinho en dembele bedoeld? Ben al blij als barc 65miljoen voor coutinho krijgt.

9 april 2020 om 18:58

Dat is niet gek als je bedenkt dat je via voetbalzone dagelijks de wilde geruchten leest die Catalaanse kranten als Mundo Deportivo of Sport op hun voorpagina gooien. Dan kan ik me voorstellen dat je daar vreemd van op kijkt. De realiteit ligt hoogstwaarschijnlijk een heel stuk soberder.

10 april 2020 om 10:51

Geruchten kosten niks hoor.

Ten eerste is 10 miljoen per jaar bij Barcelona helemaal niet zo opmerkelijk hoog. Ten tweede hebben de spelers helemaal geen 70% moeten afstaan, hier zijn ze zelf mee akkoord gegaan. Bij een transfer van dik 100 miljoen hoort nou eenmaal een vet salaris.

9 april 2020 om 18:36

Ik vind dat barca nieuwe spelers wat minder moet bieden dan ze nu doen. Laat ze maar eerst voor de club bewijzen voor je ze rijkelijk gaat belonen.

9 april 2020 om 18:40

Eens. Ik kan wel een boek vullen met zaken die ik allemaal niet snap van het Barcelona bestuur. Zo doodzonde dat zo'n prachtige club die ooit voor zoveel stond zo de afgrond ingestuurd word door onbenullen die volgens mij alleen maar uit zijn op eigen gewin. Hopelijk komt er weer een Cruijff adept aan de macht straks. Kunnen ze in ieder geval weer terug naar hun roots.

9 april 2020 om 18:40

Daar zeg je net een van de grotere problemen. Bij Barca is dat inderdaad niet zo hoog, maar bij 99% van de clubs ben je dan gewoon de grootverdiener. Je hebt natuurlijk gelijk dat bij een transfer van meer dan 100 miljoen een bijpassend salaris hoort maar toch. Als Ter Stegen een vergelijkbaar salaris vraagt is er blijkbaar veel minder mogelijk en dat alles kan wel eens voor scheven gezichten zorgen.

9 april 2020 om 18:45

Ja er is ook geen peil op te trekken op dat beleid daar. Zoals je terecht opmerkt zou je beter een bewezen topper zoals Ter Stegen rijkelijk belonen in plaats van een aankoop die nog alles te bewijzen heeft. Over dat hele salarishuis: Dat lijkt me een enorm lastig probleem om even snel op te lossen. Zo'n beetje iedere speler die gekocht word of een verlenging tekent zal een bedrag willen dat overeenkomt met vergelijkbare spelers in het team. Denk dat ze het beste zoals Real even wat jongere grote talenten kopen die genoegen nemen met minder en straks al die vedette's die op leeftijd zijn uitzwaaien. Misschien dat je dan een gezonder salarishuis kunt opzetten.

9 april 2020 om 18:49

Ze komen daar inderdaad gewoon in een vicieuze cirkel terecht. Nieuwe spelers willen evenveel als jongens die er al zijn en jongens die er al langer zitten (en dus voor de gekte met de lonen aangekocht werden) willen evenveel verdienen als al de rest (die vaak minder voor de club betekent hebben). De sterspelers zien dan weer dat waterdragers heel veel verdienen en willen op hun beurt ook meer. Zeer benieuwd hoe ze dat gaan oplossen want veel ruimte is er niet meer in dat salarishuis (ervan uitgaande dat Coutinho en Griezmann niet verkocht geraken).

9 april 2020 om 19:34

En dat laatste wat je benoemt is dan ook weer gevolg van die zelfde vicieuze cirkel. Spelers als je ze koopt zo belachelijk veel betalen dat je ze wanneer ze niet voldoen soms aan de straatstenen niet kwijt raakt. Beste is volgens mij gewoon op papier een salarishuis uitdenken wat bij je financiële huishouding past en vanaf dat moment alleen nog maar contracten verlengen en aankopen doen die daarbinnen passen. Gevolg is wel dat je het risico loopt meerdere spelers op termijn kwijt te raken. Maar ik denk zelf dat er op termijn veel meer voordelen dan nadelen aan zitten. Volgens mij is dit ook hoe Ajax destijds het puinruimen is begonnen na de glorieuze jaren onder toppers als v d Boog en Jol etc.

9 april 2020 om 23:05

@orgineelde spelers hebben een akkoord bereikt om hun Salaris met 70% te verlagen en het vaste personeel tegen 100% door te betalen gedurende de crisis. Waar haal jij het nieuws vandaan dat dit helemaal niet zo is??

9 april 2020 om 23:26

In het artikel staat dat ze het moeten afgeven, ik stel enkel dat ze dit niet moesten maar op vrijwillige basis doen.

Goede spits, lijkt ook qua speelstijl aardig op Suarez. Is bij Racing ook doorgebroken als kapstok nummer 9 in een 433. Zou een goede opvolger voor Suarez zijn. Al vind ik 111 miljoen wel heel veel geld, aangezien dit eigenlijk zijn doorbraak seizoen is. Ook zou ik Neymar eigenlijk boven Lautaro zetten qua prioriteit.

Ik hoop dat de Spaanse overheid toch ook eens zijn blik op het voetbal richt. Nu wordt er weer gebedeld bij de EU terwijl de clubs daar kapitalen uitgeven aan het voetbal...dit soort berichten komt nu zeer onsympathiek over...

9 april 2020 om 18:53

De voetbalclubs staan toch volledig los van de Spaanse overheid? Voor zover ik weet betaalt de overheid niets aan Barcelona momenteel. Daarnaast zit Spanje in een gezondheidscrisis, het woord “gebedel” is dus niet echt op zijn plek.

9 april 2020 om 19:23

Tuurlijk. ALs ze dan toch bezig zijn meteen bij alle grote bedrijven langsgaan. Voor je het weet wil geen bedrijf meer aan de slag in Spanje, kunnen voetbalclubs in Spanje niet meer mee met de top omdat ze teveel moeten afgeven, vallen er een hoop belastingsinkomsten weg en stijgt de werkloosheid met 10% omdat al die clubs en bedrijven geen jobs meer genereren. Dat ze jou geen minister van financiën maken in Spanje is me een wonder

Aldus een sportmedium met de journalistieke waarde van een natte tosti. Wilde het vergelijken met een rol toiletpapier, maar in deze tijden overschat je dan de geloofwaardigheid van Goal. Mochten we al geloven dat Barcelona aankomende zomer financieel in staat is om zowel Neymar als Lautaro Martínez aan te trekken, dan zou ik toch eerder kijken om de 111 miljoen euro (plus salaris) die de Argentijn zou kosten te investeren in andere posities. Denk bijvoorbeeld aan de terugkeer van Alejandro Grimaldo of Thiago. Of probeer Joshua Kimmich los te weken bij Bayern München. Maar als je dan toch per sé een spits wil aantrekken, dan staat Lautaro Martínez natuurlijk helemaal bovenaan de verlanglijst.

9 april 2020 om 19:25

Ik vind goal geloofwaardiger dan jou hoor kerel. Jij zegt te verstandige dingen voor dit bestuur. Als ze 300 miljoen te spenderen hebben kletsen ze dat gewoon tegen martinez en ney aan.

9 april 2020 om 20:11

Blijkbaar zeg ik 'te verstandige dingen voor dit bestuur' en ben daardoor ongeloofwaardig. Klinkt logisch.

9 april 2020 om 20:23

Is goal waar jij je informatie vandaan haalde van het potje van 150 miljoen van real madrid?

9 april 2020 om 22:37

Je snqpt het niet he? Ik maak half een grapje Gua. Jij noemt Goal ongeloofwaardig, wat ze zeker zijn, en geeft dan een veel beter en verstandiger alternatief. Ik bedoelde dat het huidige bestuur zulke idiote dingen doet waardoor de onzin van Goal haast geloofwaardig wordt. Geloofwaardiger dan wat jij verkondigd omdat wat jij zegt te verstandig is voor dit bestuur om daadwerkelijk uit te voeren. Het gaat om wat jij zegt vs Goal over wat Barca van plan is. Wat Goal zegt is idioot en wat jij zegt verstandig. Nou aangezien het bestuur van Barca geleidt wordt door een achterlijke clown die miskoop na miskoop doet en veruit het grootste salarishuis in het professionele voetbal creeert dan denk ik eerder dat de idiote beweringen van Goal geloofwaardig zijn. Een lolletje met een kern van waarheid

9 april 2020 om 22:38

Is de grap er nou zo moeilijk uit te halen? Om antwoord te geven, nee dat werd door Madrileense media geschreven. Ik lees Goal niet.

9 april 2020 om 22:49

Haha, de grap was er inderdaad moeilijk uit te halen. Sarcasme is soms lastig te herkennen als iemand met de naam real8madrid heeft probeert.

10 april 2020 om 02:14

300 miljoen?? Barca heeft Martin Braitwaith gehaald voor 18miljoen omdat zij voor andere spelers minstens 30m moesten betalen, wat barca niet kon

9 april 2020 om 20:05

Ik ben het grotendeels met jou eens maar snap niet zo goed waar jou liefde voor Grimaldo vandaan komt? Te pas en te onpas haal je Grimaldo aan terwijl we Alba hebben en daarachter Firpo, Miranda en deels Cucurella. Lijkt mij niet de positie die het meest dringend toe is aan vervanging. Kimmich zou ik een topaankoop en klappend toejuichen. De posities waar Barca echt versterking nodig heeft is de 1. Aanvallende middenvelder (positie Iniesta) 2. Linksbuiten en 3. Spits.

9 april 2020 om 20:19

Ben het met je eens dat de linksbackpositie niet prioriteit nummer één zou hoeven zijn, maar we zijn het toch wel met elkaar eens dat Junior Firpo duidelijk niet het niveau van Barcelona heeft? Als we volgend seizoen zijn vertrek kunnen opvangen met Juan Miranda en Marc Cucurella hoor je mij ook niet klagen hoor. Alejandro Grimaldo is één van de meest veelbelovende linksbacks ter wereld en kent de club al door en door, dat zou toch een geweldige toevoeging aan de selectie zijn? Wat betreft de andere posities... Denk niet dat de club het vermogen heeft om vier posities tegelijkertijd te versterken met een speler die ons direct beter maakt. Daarin zal je moeten kiezen. Dan kies ik liever voor een seizoen lang met Aleñá en Puig bij de selectie op het middenveld bijvoorbeeld. Investeer maar in een linksbuiten. En mocht je dan nog geld over hebben (wat me erg twijfelachtig lijkt), dan zou je kunnen kijken naar een aanvallende middenvelder. Al is het ook een interessante afweging om Philippe Coutinho als laatste redmiddel te proberen in zo'n rol, misschien dat je dan nog iets meer van zijn investering terug kan verdienen. Weet dat hij geen middenvelder is, maar misschien dat Sétien nog een wonder kan verrichten en hem wat minder balverlies kan laten lijden.

9 april 2020 om 20:29

Ik zou alles op alles zetten om Neymar terug te halen. Verder opteer ik voor het vertrek van Griezmann indien ze graag de komst van Lautaro willen realiseren. Barcelona moet gewoon keuzes gaan maken. Ze kunnen heus wel Neymar en Lautaro betalen, alleen moeten er dan jongens vertrekken. Met Coutinho, Rakitic, Dembele en Griezmann heb je echt nog wel wat euro's in spelers zitten. Het is nu of nooit om flink door te selecteren en de selectie te verjongen. Real Madrid is hier een geweldig voorbeeld van en dat zeg ik met pijn in het hart. Er is weinig jeugd klaar om er te staan. Jongens als Fati, Puig en Alena moeten kansen krijgen maar moeten rustig gebracht worden. Real heeft met Valverde, Rodrygo, Vinicius, Mendy, Militao... echt schitterend werk geleverd om de selectie enerzijds kwaliteitsvol te versterken en anderzijds te verjongen. Die zijn klaar voor de komende jaren.

9 april 2020 om 20:34

Een nieuwe snelle jonge centrale verdediger (Upamecano) is ook echt nodig, zou ook Todibo terughalen. Omdat Schalke vanwege de coronacrisis niet in staat is om hem over te nemen. De verdediging van Barcelona was vaak niet stabiel dit seizoen en dat komt door een oude Pique en Umtiti die eigenlijk niet meer in staat is om wekelijks op topniveau te presteren vanwege zijn knie.

9 april 2020 om 21:28

Ben het met @rodeduivels eens dat Real Madrid een beter voorbeeld is van passend transferbeleid bij een club die door moet selecteren. Helaas staat er wel iemand bij hen voor de groep die wanhopig vast blijft houden aan de 'oudjes'. Maar om alles op alles te zetten om Neymar terug te halen gaat me veel te ver. Geweldige speler, maar door de manier waarop hij is vertrokken bij de club en zijn professionele werkhouding zou ik toch kiezen voor andere spelers. Geloof dat @el_guaje7 terecht aangeeft dat er een centrale verdediger bij moet komen en daar de naam van Todibo volledig terecht bij noemt. Hoop echt dat Schalke 04 hem niet direct overneemt, hij is echt een enorm getalenteerde verdediger. Denk dat Barcelona echt meer middelen in huis heeft dan we denken. Spelers als Cucurella, Todibo, Aleñá en Puig zouden zonder problemen spelers kunnen zijn die de selectie breed houden (en misschien wel meer).

10 april 2020 om 00:09

Grimaldo doet het uitstekend in Portugal en zou een perfecte aanvulling en concurrent voor Alba zijn. Echter is hij nu vrij prijzig en zit Barca achter goedkopere opties aan als Kurzawa. Vind ik een goede linksback die ook nog eens gratis op te halen is. Mijn verwachting is dat Barca achter Neymar en Lautaro gaat en kapitaal zal gebruiken dat momenteel op het veld loopt. Spelersruil zal worden toegepast met her en der geld erbij.

10 april 2020 om 09:54

@guaporta ik vind het ook niet mooi hoe Neymar is vertrokken bij Barca. Staarde zich blind op wat hij kon verdienen en de bijkomende waanzinnige 'voordelen' die hij in Parijs voorgeschoteld kreeg. Zou daar bijna als koning kunnen leven. Het is absoluut niet netjes en eigenlijk niet goed te praten, maar ergens begrijp ik wel dat het voor zo een jongen verleidelijk is om toe te zeggen. Ik denk dat Neymar ook inziet dat hij de foute keuze heeft gemaakt. En fouten maken is wat mij betreft menselijk. Zeker in de voetballerij waar ze je koppie langs alle kanten gek proberen maken. Er is in mijn ogen ook gewoon geen flankspeler die zo goed op die linkerflank uit de voeten kan als Neymar. En al helemaal niet in het systeem van Barca. Hij heeft zich bewezen in misschien wel het beste aanvalstrio sinds heel lang en kan nog wel enkele jaren mee. Mits excuses aan de fans in een open brief of bij de presentatie, ben ik echt bereid om hem weer in de armen te sluiten. Al heb ik hier niets over te zeggen natuurlijk.

Inter wil niet verder gaan dan 4 das echt niks gezien Lautaro zijn potentie. Geen wonder Argentijnse spitsen als hem en Icardi daar weg willen met zulke relatief lage salarissen voor top voetbal.....

111 is veel geld. Leuke speler maar toch niet dat bedrag waard. Is natuurlijk nog wel jong maar je wilt neymar voor 160 miljoen halen en je hebt Griezmann Suarez braithwaite en Ansu fati Messi als een half aanvallende middenvelder en dembele mocht hij niet verkocht worden voor het juiste bedrag. Beetje te veel van het goede. Ik zou vol voor neymar gaan en die 111 miljoen en 10 miljoen salaris bewaren of investeren in andere posities

Laten we even de balans opmaken.griezmann was zijn geld niet waard.dembele was zijn geld niet waard.coutinho was zijn geld niet waard.braithwaite was gewoon even een paar miljoenen verbranden want dat gaat niks worden.aan het einde van de rit weet je dat Neymar er minimaal 15 inschiet in een seizoen. In een goed seizoen 30+. Iets wat deze 4 bij elkaar amper doen.maar Barcelona kennende gaan ze weer van die spelers aantrekken voor veel geld, waar de kans groot dat ze niet gaan presteren en dan hebben ze weer niet genoeg geld om Neymar te halen, zoals vorig jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren