Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bakkali vindt zaakwaarnemer en zet tóch in op verlenging bij PSV

Laatste update:

Mogelijk komt het spoedig van een doorbraak rond probleemgeval Zakaria Bakkali. De talentvolle aanvaller van PSV, die zijn contract in Eindhoven niet wil verlengen en daardoor overhoop ligt met de clubleiding, brak onlangs met zaakwaarnemer Didier Frenay. Inmiddels heeft hij in SEG (van onder anderen Kees Ploegsma) een nieuwe vertegenwoordiger gevonden. Opmerkelijk genoeg is een nieuw contract bij PSV de insteek.

/

Dat meldt PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International. Het is nu aan PSV om te bepalen of er nog plek is voor Bakkali. De club had het Belgische talent een aanbieding gedaan, maar door het twijfelen van de aanvaller is die aanbiedingen ingetrokken. PSV-manager Marcel Brands gaat komende week om tafel met Ploegsma en dan moet duidelijk worden of er nog ruimte is voor Bakkali.

Volgens Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad is het geen uitgemaakte zaak dat Bakkali een nieuw contract krijgt. “Hij zal zijn plek moeten verdienen”, zei Brands. Bakkali werd de voorbije weken in verband gebracht met Atlético Madrid, maar zelf zou hij een verhuizing naar de Spaanse hoofdstad niet zien zitten.

PSV moet Zakaria Bakkali een nieuw contract geven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een andere zaakwaarnemer, dat zou de situatie goed kunnen doen. De eerste verstandige zet van Bakkali.

8 augustus 2014 om 10:05

Denk dat zulke jonge spelers sowieso makkelijk te beinvloeden zijn door zaakwaarnemers.
Pleit Bakkali niet vrij, maar denk wel dat hij ook makkelijk te beinvloeden was.

Grote worst (zak geld) doet rare dingen met mensen.

8 augustus 2014 om 10:33

Afgelopen seizoen had ie ook al een nieuwe zaakwaarnemer omdat ie de oude ontslagen had.

8 augustus 2014 om 10:59

Denk niet dat de zaakwaarnemer veel invloed had. Die jongen weet prima wat hij wil want hij wil spelen. Hij gaat
Bijvoorbeeld al niet naar Atletico ofzo.

8 augustus 2014 om 11:14

ja omdat Atletico hem wilde verhuren aan Elche CF, en hij vond dat te minderwaardig.

bleek overigens dat Atletico hem 1 jaar wilde verhuren zodat hij kon wennen aan het Spaanse voetbal.

daar vond hij zichzelf te goed voor en blies de deal af.

9 augustus 2014 om 09:46

Daarvoor had hij geen zaakwaarnemer... hij heeft er pas 1 ontslagen...

Ik lees vele meningen over Bakali, maar ik vraag me af hoe dat mogelijk is. Hij heeft zich nog nooit geuit in de media en toch weet iedereen hoe hij in elkaar steekt.

Hij zou een amok maker zijn? Wanneer heeft hij dan amok gemaakt? Hij is niet degene die de fout is ingegaan. Dat is Psv. Hij wordt verplicht om een nieuw contract te tekenen, anders speelt hij niet meer in het eerste. Beetje raar vind ik dat. Als je contract afloopt ben je handelswaar en als je een nieuw contract tekent, dan ben je opeens weer een speler en een mens.

PSV is niet goed omgegaan met deze jongen. Wat is het nut geweest om naar buiten te brengen hoe lang je al bezig bent en dat de maat nu vol is?

Voorbeeld stellen wordt er geroepen en die jongen gewoon wegsturen. Wat voor voorbeeld is dat naar andere jonge spelers? Die zullen nu wel goed nadenken voordat ze zich aan de PSV opleiding binden.

Er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal...

Ik hoop dat hij bijtekent en dat we in de Eredivisie nog heel veel plezier aan deze jongen kunnen beleven...



8 augustus 2014 om 11:10

Een goeie zet..... Een ander poppetje voor je neerzetten, waardoor je je gehele galgedrag kan afschuiven op de persoon die je net aan de kant hebt gezet.... Volgens mij is ie zelf verantwoordelijk voor zijn daden.....

8 augustus 2014 om 11:27

Ik zou juist als ik PSV was zo snel mogelijk van deze onruststoker afscheid nemen

8 augustus 2014 om 11:47

Dat vind ik ook. PSV scoort hiermee veel goodwill wanneer ze afscheid van Bakali nemen. Ook zal het een les zijn voor de vele opkomende jeugdspelers. Je kunt als club dan altijd zeggen "of wil je soms dat het net als Bakali afloopt" dit zal een afschrikwekkend effect hebben en je wordt als club serieus genomen

8 augustus 2014 om 15:55

Vind ik niet. Mensen moeten gewoon leren toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en daarvan leren, in dit geval dus zowel PSV als bakkali. Want hoe je het ook wendt of keert het is voor zowel PSV als bakkali het beste.

8 augustus 2014 om 16:41

Wat een gelul, je hebt de hele nederlandse media al over je heen. Het is werkelijk allemaal Ajax wat de klok slaat, en zo creeer je Calimero gedrag in de provincie. Psv moet lak hebben aan de hele nederlandse pers en gaan voor de sterkste selectie en het is Brands en de zijne die dat bepalen en niet Rene van de Gijp of de redactie van de Telegraaf.
Goodwill....pffff of we daar op zitten te wachten....wat een onzin

Hahahaha wanneer dit waar is maakt PSV zich écht onmogelijk belachelijk!

Iemand met zo'n houding en persoonlijkheid moet je niet willen joh. Neem je verlies en doe hem desnoods gratis de deur uit.

Als dit werkelijk het geval is hebben ze zwakke knieën en geen ruggengraat daar in Eindhoven.

8 augustus 2014 om 10:06

Ja gooi jij een potentiële tien miljoen weg alleen vanwege je zogenaamde principes? Maar goed dat je niet bij een club werkt dan.

8 augustus 2014 om 10:09

10 mln?? Op basis van wat? Het enige dat hij heeft bewezen is dat hij niet geschikt is voor betaald voetbal! Bovendien kon hij zich niet eens onderscheiden in de JP bij Jong Psv.

8 augustus 2014 om 10:14

Op basis van het talent dat hij al jaren krijgt toegeschreven. Hij is 18 jaar man... Als hij de komende jaren gewoon doorbreekt dan is ie dat bedrag zo waard. En gezien zijn talent is die kans aanwezig.

8 augustus 2014 om 10:21

Ja ja. Er zijn meer spelers die met 17 of 18 jaar een leuke wedstrijd hebben gespeeld. Hij heeft het in de voorbereiding afgelopen jaar goed gedaan en daarna in twee of drie wedstrijden. Verder heeft hij toch nog niets laten zien. Of wel?

8 augustus 2014 om 10:30

Toen was ie toch ook maar 17 of niet? Compleet onrealistisch om daarop iemand af te schrijven... Talent groeit lang niet altijd lineair...

8 augustus 2014 om 10:30

Mooi gesproken

8 augustus 2014 om 10:45

Ik denk dat Ajax miljoenen heeft weg gegooid door El Hamdaoui aan de kant te schuiven, maar zich onbetaalbaar veel ellende (en uiteindelijk ook geld) bespaard heeft door eens en voor altijd een keihard voorbeeld te stellen. Daarna is tenslotte nooit meer een onvertogen woord gevallen, zelfs niet bij tribuneklanten, moet je eens zien wat zo'n duur voorbeeld kan betekenen voor het besef dat er door iedereen geknokt moet worden voor hun kansen.

Ik denk ook, dat als PSV de ballen had gehad om het voorbeeld destijds al met Toivonen te stellen, dat Maher, Willems, Bakkali en alle andere druktemakers hun club wel wat serieuzer hadden genomen en zich niet zoveel met randzaken bezig hadden gehouden. Topsport is keihard, spelers moeten dat voelen, als ze een dik contract op zak hebben begint het pas echt, teveel spelers denken dat de rest dan vanzelf gaat en krijgen kapsones. Dat verneukt de hele mentaliteit van zo'n groep.

8 augustus 2014 om 10:51

Tot nu toe speelt hij een zeer goede.voorbereiding. mocht hii opeens willen verlengen kan PSV daar best over nadenken natuurlijk.

8 augustus 2014 om 10:52

Fachten wat ben je toch een Joke. Hij heeft helemaal geen wedstrijden in de Jupiler league gespeeld vorig seizoen..

8 augustus 2014 om 10:58

Bakkali heeft wel degelijk in de Jupiler League gespeeld. 1 hele wedstrijd welteverstaan.

8 augustus 2014 om 11:00

Wel waar . Hij heeft sowieso tegen Dordrecht meegespeeld en tegen FC Den Bosch.

8 augustus 2014 om 11:14

@fachten

Klopt wel, maar er zijn ook meer spelers van 17/18 die makkelijk te beïnvloeden zijn. Als ik PSV was zou ik dat ook een kans geven, 90% van de berichten over bakalli waren uitspraken van zijn zaakwaarnemer... Dat zegt wel iets natuurlijk.

8 augustus 2014 om 11:49

Het zal PSV meer kosten wanneer Bakkali blijft. Jeugdspelers gaan hogere eisen stellen omdat ze het verhaal Bakkali kennen. Dus afscheid nemen is op termijn beter voor de club.

8 augustus 2014 om 13:44

JP ? Volgens mij kon Bakkali midden in het seizoen al niet meer meedoen met Jong Psv. Dan mag jij mij eens vertellen hoeveel wedstrijden Bakkali in de Jupiler League heeft gespeeld.

8 augustus 2014 om 13:51

Kunnen onderscheiden bij jong psv??? Volgens mij heeft hij maar 2 of 3 wedstrijden gespeeld bij jong psv en daarna niks meer omdat hij meer als 15 wedstrijden het 1e had meegedaan.
Get your facts.

Ontopic: ik blijf erbij dat als hij en psv hier goed over praten en het verleden achter zich laten hij echt nog wel in de nabije toekomst belangrijk kan worden voor psv

8 augustus 2014 om 10:08

Daar ben ik het niet mee eens.
Er zijn talloze sporters die negatief beïnvloed zijn door zaakwaarnemers.

Als uit gesprekken met Ploegsma en Bakalli blijkt dat er een basis is om door te gaan dan moeten ze dat gewoon doen. Vastleggen en nog een kans geven.

Hij heeft wel een dermate status als talent dat je hem altijd nog kan verpatsen als blijkt dat je echt niet met hem kan werken. Dan spekt het in ieder geval de clubkas nog een beetje.

8 augustus 2014 om 10:12

Definieer Belachelijk,

De enige die we hebben gehoord is Psv. De kant van Bakkali hebben we nog niet gehoord.
Denk dat we wel tientallen berichten hebben gehoord vanuit PSV kant.
Persoonlijk denk ik dat Bakkali er goed aan doet om te blijven en dit zou mooi zijn voor zowel PSV als Bakkali.

8 augustus 2014 om 10:22

Dus PSV liegt?

8 augustus 2014 om 10:36

Weet ik niet, er zijn altijd 2 verhalen en PSV valt Bakkali wel af in de media.
Deze jongen is nog steeds maar 18 en PSV heeft weinig gedaan om hem in bescherming te nemen.

8 augustus 2014 om 10:52

PSV, de club PSV, heeft Bakkali nooit afgevallen in de media. Er is gezegd dat hij niet wilde verlengen. En dat is 3x gezegd. Verder is er nooit een beledigend woord gevallen. Of jij moet andere bewijzen hebben...

8 augustus 2014 om 11:03

Dus jij beweert dat PSV in de persoon van Brandts nooit heeft gezegd dat Bakkali zijn contract moet verlengen en dat hij anders niet in de plannen van het eerste elftal voorkomt? Dat PSV hetzelfde beleid hierin als Ajax wilde hanteren?
Kom op man. Houd jezelf niet voor de gek.

Brandts heeft daarna meerdere keren aangegeven dat de maat vol was.

8 augustus 2014 om 13:37

Maar waar ontleen jij dat aan dat ik dat beweer? Ik weet dat PSV dat vaker heeft aangegeven. Maar in dit hele verhaal hebben wij alleen maar PSV gehoord en niets van Bakkali.

8 augustus 2014 om 14:09

PSV-ADO zegt letterlijk "psv, de club Psv, heeft Bakkali nooit afgevallen in de media." Daar reageer ik op.

8 augustus 2014 om 10:31

Valt wel mee. Als Bakkali verlengt heeft PSV zijn zin gekregen, aangezien het nieuwe contract sowieso niet aan Bakkali's oude eisen gaat voldoen. Sterker nog, het nieuwe contract gaat eerder nog slechter worden dan het oude voorstel van Psv.

8 augustus 2014 om 11:10

@ Baloog

En jij denkt dat Bakkali die het oude voorstel heeft gezien met vele minder genoeg gaat nemen? Dan ben je ook wel een beetje naief natuurlijk. Zowiezo vind ik het een rare stap als PSV hem alsnog een contract geeft.

Die jongen heeft PSV lopen piepelen (andersom ook) en er is al zeker een half jaar sprake van een situatie die niet goed is voor beiden. Door de supporters ishij al voor alles uitgemaakt en nu moet hij opeens bijtekenen.

8 augustus 2014 om 11:35

PSV heeft altijd al gewild dat hij zou bijtekenen, vandaar het contract dat klaar lag. Dat contract is ingetrokken en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat PSV hem een verbeterde aanbieding gaat doen na deze hele soap. PSV heeft dus wat het wilt en waarschijnlijk voor minder (zeker niet meer) dan wat ze ervoor wilden geven.

Ik heb er zeker ook een dubbel gevoel bij, het liefst verkoop ik hem deze zomer. Ik snap PSV echter wel, die hebben oog voor de toekomst en verwachten dat deze jongen geld op gaat leveren.

8 augustus 2014 om 10:48

@fachten

Jij bent vast niet werkzaam in een commerciele functie.

Dit is precies wat psv wil op dit moment.
Bakkali die voor een jaar of 3-4 bijtekend en dus een"volwassen " contractuele speler wordt.

PSV is dan "in controle" en kan het aan Bakkali zelf laten of hij zich vanuit het tweede omhoog kan en wil werken.
Zo ja is het simpelweg een prima zaak want mocht hij het wel oppikken praat je niet meer over 2 miljoen.

8 augustus 2014 om 11:23

Jawel hoor, ben ik wel. Maar commercieel handelen en je ziel verkopen zijn twee compleet verschillende dingen.

Daarbij is het juíst commercieel om door middel van een duur statement uiteindelijk geld te maken.

Ajax gaf het voorbeeld door direct geld te verliezen op El Hamdaoui, maar hiermee indirect geld te verdienen.

8 augustus 2014 om 11:27

In de zakenwereld en zeker in de voetballerij wordt dagelijks niks anders gedaan dan zieltjes verkocht.
Het is een naar wereldje en daarom moet je je zeker niet roomser als de paus voor willen doen.
Als PSV er op deze manier veel meer geld uit kan slepen moeten ze dat zeker niet na laten.

8 augustus 2014 om 14:10

Dat moeten ze zeker zelf weten.
Ik denk alleen dat je op een andere manier meer er aan over kunt houden.

8 augustus 2014 om 11:02

Elk mens maakt fouten... De jongen is nog slechts 18 jaar. Daarnaast moet men wel beseffen dat elke willekeurige Psver Atlectico of City niet had afgewezen.

Ik geloof nog steeds in het talent Bakkali.

Als hij zijn plek moet verdienen geef je hem dus de kans zich terug te knokken, dus zal hij een verlening krijgen. Mogelijk dat brands een prestatie eis erin zet waarmee bakali zijn eigen contract kan updaten door goed te presteren en gedragen?

Ben benieuwd hoe dit af loopt...

Gewoon uitpraten en dat contract verlengen. Is voor beide partijen gewoon de beste uitkomst.

8 augustus 2014 om 10:05

Je maakt je compleet belachelijk. De hele achterban kotst die jongen zo hard uit. Die jongen denkt dat hij zo goed is, met zijn 3 doelpunten en 14 wedstrijden ondermaats. Maar hij wou zo graag en nu wilt ie verlengen. Zeer vreemd echt waar. Ook was hij zo motiverend in een oefenwedstrijd. Lekker slapjes en zo houding van who cares aannemen. Toen had die assistent trainer van Cocu hem direct gewisseld. Volgens mij is ook iedereen klaar met zo snotjoch.

8 augustus 2014 om 10:08

Als ze dat uitpraten dan begin je gewoon op nul. Iedereen maakt fouten. PSV zou erg dom zijn om een misschien toekomstige topper voor een fooi weg te doen omdat ze principes hebben, waar je er later misschien tien miljoen meer voor kan pakken. Voetbal is ook business.

8 augustus 2014 om 10:12

@lovrefc

We moeten ook niet doen of het een wereldtalent is. Hij kan leuk dribbelen en rent zo hard naar voren en zo en dan passeert ie wat. Maar mentaal gezien hoort hij niet bij de top. Hij moet eens een voorbeeld aan Depay nemen. Iemand die wel alles geeft en niet zeurt.

Voetbal is ook business. Maar PSV is een topclub en niet een middenmoter die het geld zo ontzettend nodig heeft om bijvoorbeeld rond te komen.

8 augustus 2014 om 10:16

De achterban kotst hem helemaal niet uit. Een deel van de achterban dat er klakkeloos vanuit gaat dat Bakkali alleen maar voor het geld wil gaan, die kotsen hem uit. Deze zet van Bakkali is gewoon een teken dat het zo simpel dus niet lag. Kiezen voor Ploegsma is kiezen voor je toekomst, niet voor snel cashen.

Ik roep al maanden dat Bakkali gewoon moet verlengen en moet aandringen op verhuur. Ik hoop dat dat nu gaat gebeuren.

8 augustus 2014 om 10:17

Hij is pas 18 jaar oud he... Iedereen doet doet net alsof ie 22 is ofzo. Hij wordt al van in de jeugd als groot talent gezien en door grote clubs gevolgd.

8 augustus 2014 om 10:20

@hoppa

Jij als Psver weet toch ook als geen ander. Dat PSV zich nu wel heel makkelijk laat inpakken. Hij ging gewoon elke keer op zoek naar een andere club. Dacht je nou daadwerkelijk dat hij een PSV hart heeft of gevoelens? Ik vind het wel apart dat PSV als dit doorgaat zich wel makkelijk laat kennen.

8 augustus 2014 om 11:31

Ik zal eens even uitleggen wat het verschil is met el hamdoui. Ten eerste heeft bakkali nog nooit negatief in de media gedaan, het is nog een kind, hij doet het niet voor het geld of de roem. Hij wil speeltijd (of dat nou terecht is of niet). In de voorbereiding speelt hij erg goed en gedreven, het is gewoon een enorm talent. Verder is het ook geen probleemgeval in de groep, het is een rustige bescheiden jongen. En als hij verlengt is psv weer in controle. Dan moet hij zich gewoon weer bewijzen. Iedereen maakt wel eens fouten op die leeftijd met de verkeerde invloeden, en hij dacht/denkt dat hij recht op speeltijd had.

Als PSV die Bakkali laat verlengen. Dan kan je wel zeggen dat PSV een zwakke club is. Hoe durf je het nog om zo jongen te willen verlengen. Zeer autistisch en moeilijk communiceren. Zijn Tante moest er bij maar sprak geen Nederlands. Nee hij wou weg en dit dat was volgens hem niet goed. En nu denkt hij verlengen is wel een betere optie. Aangezien ik nog jong ben en de kans bij PSV is groter als ik doorbreek.

Ik zal hem helemaal niet meer willen. Wilt hij wel zo graag bij PSV spelen of is dit enkel uit eigen belang? Ik vind dat je op zo jonge leeftijd altijd voor PSV moet en wil spelen. Ongeacht salaris of eisen of is dat zo vreemd?

8 augustus 2014 om 10:05

Tsja, je kunt het wel zwak noemen, maar als hij verlengt vang je er als club tenminste nog wat voor als hij volgend jaar vertrekt he? Anders gaat hij nu een jaar klooien en loopt hij gratis de deur uit. Dat moet je als club ook niet willen.

8 augustus 2014 om 10:06

En als hij straks weer op de bank komt. Wat gewoon een hele grote kans is. Want zo jongen gaat niet eens 34 wedstrijden spelen. Talenten gaan vaak door de ondergrens. Dat is heel normaal maar bij Bakkali die voelt het direct persoonlijk aan.

Weer zo typische El Hamdoui, er hoeft maar wat te gebeuren en alles draait om hem. En de hele selectie moet het weten en voelen ook.

8 augustus 2014 om 10:07

Zoals ik hieronder zal zei: hij moet het "licht" zien en zich gaan gedragen. Wie weet beseft hij dat nu eindelijk.

8 augustus 2014 om 10:08

Ach wat. Soms win je, soms verlies je. Maar dan wel verliezen met een rechte rug!
Niet als topclub je oren laten hangen naar de grillen van een 18 jarig jongetje. Kom op man. Het is PSV Eindhoven! En ze laten zich ringeloren door een snotneus! Al bijna een jaar lang.

8 augustus 2014 om 10:14

Welke 18-jarige speler speelt wel 34 wedstrijden dan?

Het is een beetje makkelijk om van alles te roepen op basis van eenzijdige berichten op Voetbalzone of andere voetbalgerelateerde sites.

Feit is dat niemand de exacte waarheid weet achter deze soap. Ik zie niet in waarom je hem geen nieuwe kans zou geven als blijkt dat het met Ploegsma als zaakwaarnemer toch helder werken is.

Blijkt het uiteindelijk dat het alsnog niet werkbaar is dan verkoop je hem. Hou je er dankzij de contractverlenging in ieder geval nog wat serieuze knaken aan over.

8 augustus 2014 om 10:16

@sammerens

Hij zou zeker een nieuwe kans mogen hebben. Maar hij moet zich wel mentaal helemaal op orde krijgen. En het moet niet over 1 gesprek gaan. Maar het wel zeker bewust worden.

8 augustus 2014 om 10:17

Eenzijdige berichten? Ik heb het bestuur van PSV meerdere malen horen roepen dat hij nog een week de tijd krijgt om te verlengen. Keer op keer werd dit weer met een week verlengt. Al een jaar lang. Dát is de waarheid. PSV laat met zich sollen.

Dat kun je inderdaad omwille van geld accepteren. Maar dan vind ik je een zwakkeling. Begrijp heus wel dat PSV geld wil vangen voor deze jongen. Maar ik zie je dan als soort van hoertje. Je wordt misbruikt voor geld.

8 augustus 2014 om 10:23

@Sammerens dat zijn er genoeg Wijnaldum bij Feyenoord,Vilhena bij Feyenoord die spelen 34 wedstrijden als 18 jarige.

8 augustus 2014 om 10:27

En kijk eens in de JL. Daar spelen genoeg jongens van 18 jaar 34 wedstrijden. En die deden niets onder voor Bakkali in de wedstrijden tegen Jong-PSV!

8 augustus 2014 om 10:39

@ Feyroferr,

Laten we realistisch blijven. Die gasten werden uit financiële nood voor de leeuwen gegooid. Ook Vilhena heeft vorig seizoen (hij is nu 19) nog geen 30 wedstrijden gespeeld. Het zijn er simpelweg niet genoeg. Onder normale omstandigheden breken de meesten hier pas door vanaf 19-20 jaar.

Grotere talenten vaak wat eerder maar die worden gemiddeld genomen ook gewoon langzaam gebracht. Depay is 20 en die speelde 2 jaar geleden toen hij 18 was ook 'maar' 8 Eredivisiewedstrijden. Vorig jaar 20 en werd dit seizoen pas echt volledig basisspeler.

8 augustus 2014 om 10:39

@ Feyroferr,

Laten we realistisch blijven. Die gasten werden uit financiële nood voor de leeuwen gegooid. Ook Vilhena heeft vorig seizoen (hij is nu 19) nog geen 30 wedstrijden gespeeld. Het zijn er simpelweg niet genoeg. Onder normale omstandigheden breken de meesten hier pas door vanaf 19-20 jaar.

Grotere talenten vaak wat eerder maar die worden gemiddeld genomen ook gewoon langzaam gebracht. Depay is 20 en die speelde 2 jaar geleden toen hij 18 was ook 'maar' 8 Eredivisiewedstrijden. Vorig jaar 20 en werd dit seizoen pas echt volledig basisspeler.

8 augustus 2014 om 11:12

@Sammerens Vilhena speelde 37 wedstrijden 32 competitie 3 beker en 2 el maar jij zegt dat er geen speler 34 wedstrijden speelt,ik gaf alleen al 2 snelle voorbeelden dat er genoeg zijn,maw het klopt niet wat je zegt als je goed genoeg bent speel je gewoon.

8 augustus 2014 om 11:18

Heb jij PSV horen roepen? Of dat ene bericht wat later vervijtienvoudigd is door Voetbalzone...

8 augustus 2014 om 12:21

@ Fachten
De meeste hoeren, of beter gezegd prostituees, worden niet misbruikt hoor maar beoefenen gewoon bewust een beroep. Het oudste beroep ter wereld word wel eens gezegd.

Bakkali heeft zich bijna onmogelijk gemaakt maar hij is pas 18 jaar, er moet ruimte zijn om fouten te maken en jezelf te verbeteren. Mogelijk dat dit het geval is en dat hij daar een kans voor krijgt. Dit betekend niet dat hij meteen bij de selectie zit. Laat hem maar een tijdje zien wat zijn bedoelingen zijn en hoe hij zich gedraagt.

8 augustus 2014 om 14:13

Toss Jij weet toch ook wel dat de meeste prostituees een pooier hebben die 90% van het geld ontvangen en de hoeren zelf afschepen met een schijntje?

Daarbij zijn er maar bar weinig vrouwen die uit vrije wil als prostitué gaan werken hoor. De meest worden gedwongen of kunnen niet anders.

8 augustus 2014 om 10:07

Vind ik juist niet.

Verlengen is voor beide partijen beter, en als PSV en Bakkali het uitspreekt en Bakkali er volledig voor gaat en zich in gaat zetten, en geen omhooggevallen gedrag vertoont is er niets aan de hand. Het kan dus zomaar dat hij nu het "licht" gezien heeft. (eindelijk)

Maar we zullen zien wat hier van waar is.

8 augustus 2014 om 10:10

Het licht had ie moeten zien. Hij speelt namelijk in Eindhoven. Ik zou er klaar mee wezen als club zijnde. Zo jongen heeft PSV ook flink voor schut gezet. Met zijn arrogante irritante gedrag.

8 augustus 2014 om 10:24

Ahjacied,

Je hebt je punt gemaakt. Jij "zou er klaar mee wezen". Ben het totaal niet met je eens. Het is de "grote mensen wereld" he? We hebben het niet over een vriendje dat niet meer mee mag doen met tikkertje.

On: prima uitgangs positie voor PSV nu. Hij hoeft nu niet met extreme salaris eisen te komen. Op nul beginnen, en laat hem zichzelf maar weet bewijzen zodat hij over 1-1.5 jaar een goede contract upgrade kan krijgen.

8 augustus 2014 om 10:39

Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Aan de ene kant hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zien. Iemand die zich bijna een jaar lang zo gedraagt, lijkt me niet te gaan veranderen. Zo'n omhooggevallen blagen moet je ook niet meer willen.
Aan de andere kant heeft Psv, als die gebeurt, wel wat het wilt. Sterker nog, het nieuwe contract wordt waarschijnlijk slechter dan het oude voorstel. Het blijft een groot talent die dan voor een lager bedrag op de loonlijst staat.

Als PSV zit je toch niet meer te wachten op iemand die dit gedrag heeft vertoond? Daar gaat een nieuwe zaakwaarnemer niets aan veranderen, dat gedrag zit gewoon in Bakkali zelf.

8 augustus 2014 om 10:08

Precies en dat blijft zo. Die jongen voelt zich te goed voor Psv. Als een andere club zich had gemeld bijvoorbeeld Anderlecht. En hij kon daar veel minuten maken dan was hij weg.

8 augustus 2014 om 11:02

Nou moet ik wel zeggen dat Kees Ploegsma, en Kees Ploegsma junior, min of meer de 'huis' zaakwaarnemers van PSV zijn, maar ik hoef hem inderdaad ook niet meer bij PSV te zien. Ben nu wel klaar met dit soort mannetjes. PSV heeft Vloet en Boljevic dit seizoen overgezet van Jong PSV naar PSV 1, zaten gisteren op de bank te lachen met zijn tweeën en te klooien. Boljevic heeft niet het talent wat Bakkali heeft, maar is zeker geen slechte speler en gewoon een aardige jongen die niet moeilijk doet. Liever Boljevic dan Bakkali

8 augustus 2014 om 11:47

Over welke gedrag heb je het eigenlijk. Hij heeft nooit iets negatiefs gezegd over psv of over wie dan ook. Volgen de trainer van jong psv doet hij goed mee . Het enige waar hij aan twijfelde was. Doet hij er wel goed aan om te verlengen bij psv. Hij is nog maar net 18 geworden. Dus hij heeft lang moeten nadenken. En brands heeft zelf gezegd dat hij dat mag doen bij jong psv. En uiteindelijk heeft bakkali nu een beslissing genomen. Heel normaal naar mij weten. Dat de media het nu allemaal groter maakt dan het is. Dat is niets nieuws. Van een mug een olifant maken. Want bij ajax is er een vergelijkbare situatie. Ene denswil twijfelt ook om te verlengen, maar omdat de media er daar niet boven op zit. Heeft niemand het daar over.

8 augustus 2014 om 11:53

Over het gedrag van iemand van 18 die in een jaar tijd 4 zaakwaarnemers gehad heeft, constant maar spelletjes speelt met wel of niet verlengen, aan zijn gehele gedrag laat merken dat hij zichzelf eigenlijk te goed voelt voor psv, garantie op speeltijd wil (dat krijgt niemand) en vooral naar anderen wijst ipv kritisch naar zichzelf te kijken.

Het wordt gekker en gekker deze soap. Ik vind het niet erg als hij vertrekt, maar hij mag blijven ook mits hij zich volledig inzet en niet zeurt.

Ik denk dat zijn vorige zaakwaarnemer zijn hoofd op hol had gebracht en dat Bakkali nu misschien weer bij zinnen is gekomen. Verstandig als hij verlengt. De eredivisie is de ideale competitie voor talent.

Tja, wat moet je er nog van zeggen? PSV kan er beter aan doen hem een prestatie-contract te geven. Verder focussen op Mohamed Rayhi.

Natuurlijk is er ruimte voor Bakkali, hij doet het goed bij Jong PSV en is vooralsnog een buitengewoon exceptioneel talent. Hij zal echter moeten werken op het veld en zijn gedrag verbeteren buiten het veld, want dat zijn nog steeds de twee redenen waarom hij geen kans heeft gekregen en waarom PSV moet schakelen naar Ruiz.

Als Bakkali zich zelf opraapt heeft ie binnen no-time een basisplek gezien het spel van Narsingh.

8 augustus 2014 om 10:34

Een back-up voor Depay is ook niet heel verkeerd om er bij te hebben. Zeker als er eventueel nog een megabod komt voor hem.

8 augustus 2014 om 10:51

Stel Bakkali tekent bij, dan heb je vier buitenspelers: Depay, Narsingh, Josefzoon en Bakkali. Die kunnen, op Narsingh na, op beide flanken uit de voeten. Dus enkel als Depay vertrekt zou er inderdaad een vervanger moeten komen, maar ik denk dat Bakkali de beoogde opvolger van Depay zal zijn.

PSV bekeek als Rotariu, iemand waar ik wel enthousiast van wordt.

8 augustus 2014 om 10:59

Ik had het niet helemaal duidelijk neergezet maar ik bedoelde ook dat het wel fijn is als Bakkali bijtekent. Dan zijn namelijk de vleugels dubbel bezet en hebben we iemand die ook links uit de voeten kan (ik vind Jozefzoon op links toch minder).
Rotariu ken ik niet zo goed, heb alleen gehoord dat het wel ene talentvolle buitenspeler is.

8 augustus 2014 om 11:09

Je vergeet Boljevic

8 augustus 2014 om 11:31

@baloog,

Ik heb je inderdaad verkeerd begrepen, helemaal mee eens natuurlijk.

@psvmister,

Boljevic is vooralsnog speler van Jong Psv.

8 augustus 2014 om 11:38

Ik denk inderdaad niet dat Boljevic dit jaar (in ieder geval niet vanaf het begin van het seizoen) ver genoeg is om een goede vervanger te zijn. Talent heeft hij zeker, maar hij mag van mij wel eerst wat wedstrijden in de Jupiler League spelen. Volgens mij denkt de technische staf bij PSV hetzelfde daarover.

Als PSV zijnde zou ik niet al te blij zijn met deze ontwikkeling, Brandts zal ongetwijfeld weer dollar tekens in zijn ogen hebben (groot gelijk heeft ie) maar zo'n jongen heeft zich in een heel rap tempo onmogelijk gemaakt bij de club.
Het heeft er wel alle schijn van dat zijn zaakwaarnemers de schuldige zijn. Eerst was het een familie lid en nu Didier Frenay.
Mochten ze het overwegen is mijn advies om met een laag salaris in te schieten (niveau top talent en niet als basis speler) mocht het weer mis gaan en je moet het 2-3 jaar met hem uitzingen, drukt hij ook niet zo zwaar op het salarishuis.
Maar goed als hij 1 seizoen kan vlammen in Eindhoven en ze kunnen hem dan voor 10 miljoen verkopen dan heeft dit alles wel nut gehad.

Bakkali en de nieuwe zaakwaarnemer. Episode 212. Elke dag op uw VZ scherm en dit een hele zomer lang.

Ben eens benieuwd of de PSV supporters hem überhaupt nog gaan willen verdragen. Dat kan wel lukken, zeker als ie een paar keer scoort tegen de aartsvijanden.

Aan de ene kant denk ik uitpraten en verder gaan, maar als je zo "groot" bent als psv zeg je toch donder maar lekker op.. dit jochie komt er niet, gevalletje drenthe denk ik.

Bakalli heeft nu een zaakwaarnemer gekozen die zeer goed bekend staat bij Psv. Zijn vader zat volgens mij zelfs in het bestuur bij Psv. Echter vind ik dat als Bakalli terug komt hij volledige overgave moet tonen. Gewoon volluit op trainingen gaan en wedstrijden. Ik sluit niet uit dat Depay een goed gesprek met Bakalli heeft gehad en hem ff op aarde heeft gezet.

Het zou zo zonde zijn om deze jongen naar welke club ook te laten gaan, helemaal als Narsingh zo zit te klooien. Bakalli is namelijk misschien wel 2 keer zo getallenteerd als Depay, als hij er nu ook nog achter zou komen dat hij er met talent alleen niet komt dan komt het misschien wel goed met deze jongen.

Het zoveelste verhaal. Maar veel mensen die reageren kijken niet vanuit de ogen van Bakkali. Hij heeft toch het recht om zelf te beslissen of hij verlengt of niet? En ook wanneer hij dit doet. Hij tekent een contract tot de zomer van 2015, waarom moet hij nu al beslissen. PSV heeft het vorig jaar mijn inziens niet slim gedaan door Ruiz te huren en doordat hij te veel wedstrijden had gespeeld kon hij niet meer spelen. Ik vind het niet heel gek dat hij twijfelde aan de doorstroom bij Psv. Stel Depay gaat voor 20 miljoen weg, ik zie PSV er voor aan dat ze voor 7 miljoen Kostic kopen. Dan is hij waarschijnlijk weer 2e keus achter een dure aankoop.

8 augustus 2014 om 10:17

Is het zo slecht om als 2e keus te fungeren bij een topclub als je 18 jaar bent? Bakkali heeft meer wedstrijden gespeeld dan Depay op zijn leeftijd.

Wat dat betreft ligt er een uitstekend voorbeeld recht voor zijn neus.
Geleidelijk je wedstrijden spelen en binnen 2 jaar uitgroeien tot de onbetwiste nr 1 voor jouw positie.

Dit schept bovendien een precedent voor andere spelers. Wat doet PSV wanneer het volgende 'talent' eenzelfde houding aanneemt? Of een iets minder getalenteerde speler? Staan ze dan wel op hun strepen?

Als bestuur moet je een streep trekken. Tot hier en niet verder. Wij zijn de baas. En die regels moeten voor iedereen gelden. Anders heb je stront aan de knikker.

8 augustus 2014 om 10:22

Het is niet omdat een club de 'baas' is, dat ze spelers kans afpersen met verwijzing naar de B-kern, met als doel dat deze zou bijtekenen.

Sterker zelfs, PSV kan geen enkele speler verplichten om bij te tekenen, op gelijk welke manier.

Misschien werkt u niet, maar als u ooit gaat werken, dan zal u vast wel merken, dat ook u, als ondergeschikte, ook van wettelijk bepaalde rechten geniet.

Maar goed, mijn club, mooie club, doet nooit fout club. En dan mag je met spelers de vloer aanvegen wanneer de belangen van de club geraakt worden.

8 augustus 2014 om 10:31

O, nou is het de club die een speler afperst?

Volgens mij staat de speler onder contract bij de club. Niet andersom! En ik werk zeker ja! En wanneer mijn baas zegt dat ik iets moet doen. Dan doe ik dat!

De baas van Bakkali zegt dat hij iets moet doen en hij weigert simpelweg. Voor werkweigering kunnen ze iemands contract nietig verklaren meneer. Wanneer PSV vindt dat Bakkali nog niet goed genoeg is voor het eerste elftal, dan is dat zo. Dat kan de speler accepteren of niet. Doet hij dat niet dan kan hij vertrekken.

8 augustus 2014 om 10:39

Bakkali weigert toch niet te werken?

Integendeel het is zijn werkgever die hem belet te werken in de A kern. Dat is immers een verworven recht ondertussen, hij heeft er te lang gespeeld om te kunnen zeggen "nou dit is nog een jeugd spelertje".

Het bestuur van PSV heeft zélf verklaard dat hij naar PSV Jeugd is gevlogen, niet omwille van een gebrek aan voetbalkwaliteiten, wél omdat hij niet wil bijtekenen.

En dat mag dus niet.

Ik citeer:

""het gaat er niet om hoe hij speelt", maakt algemeen directeur Toon Gerbrands van PSV duidelijk aan het Algemeen Dagblad. "het is bijtekenen of vertrekken."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220505

8 augustus 2014 om 10:55

iedereen
beste vriend
als je bakkali het afgelopen jaar bezig hebt gezien leek het anders verdacht veel op werkweigering.

8 augustus 2014 om 11:05

stratumseind,

Als dat dan zou zijn, dan moet je vooral zo'n speler met alle mogelijke middelen aan je proberen te binden.

Klinkt toch zo zeer logisch, toch?

Bovendien spreekt je eigen bestuur je gewoon tegen.

8 augustus 2014 om 12:00

iedereen komt

Hij spreekt inderdaad het bestuur tegen omdat jij blijkbaar te dom bent om te begrijpen dat een verklaring in de media altijd met een bepaald achterliggenmde gedachte wordt geuit.

Aangezien de kans toen en nu nog steeds aanwezig is dat Bakkali getransfereerd wordt is de directie van PSV zo verstandig geweest om niet de werkelijke redenen naar buiten te brengen omdat dit een negatieve impact zou hebben op de transferwaarde van Bakkali.
Stratumseind snapt dat, maar die is dan ook een stuk slimmer en bovendien meer "involved"in het Betaald Voetbal wereldje dan jij hebt laten blijken in al jouw onbeduidende postjes die herhaaldelijk gerectificeerd zijn met feiten door reageerders.

8 augustus 2014 om 12:11

devolta,

Als jij me nog één keer dom noemt, dan rapporteer ik je. Laat dat duidelijk zijn. Ik ben wel een beetje klaar met je gescheld en pedant gedrag. Heb je er nu al tig keer vriendelijk over aangesproken en ben niet van plan dit te blijven doen.

Verder schijn je maar niet te beseffen dat wanneer een club verklaard "we zetten hem bij de jeugd, heeft niks met zijn kwaliteiten te maken, maar wel omdat ie niet wil bijtekenen" nét niet slim is.

Als Bakkali straks naar een rechtbank zou stappen, dan kan PSV niet zeggen "het was maar om te lachen, edelachtbare".

"wij van WC-Eend, bevelen Stratimseind aan". Dat zal dan wel omdat hij jou naar de mond praat.

Mijn postjes zullen dan wel onbeduidend zijn, dat zijn ze ook, maar blijkbaar belangrijk genoeg voor jou om er op te reageren. En neen, die zijn niet herhaaldelijk gerectificeerd door reageerders. Als je dingen ziet die er niet zijn, dan lijkt mij dat niet gezond.

8 augustus 2014 om 12:36

Och daar heb je hem weer met z'n rechtszaak.

Bakkali heeft al twee keer ( in januari en maart, in bijzijn van getuigen) mondeling toegezegd het contractvoorstel te tekenen en tot viermaal toe een deadline laten verlopen voor een officiele reactie op datzelfde voorstel.
En dit is in een reactie op jopuw postjes al meer dan een keer gezegd.
Dus dat maakt hem inj elke rechtszaak volkomen kansloos.

P.s.
Moet ik nu geimponeerd raken met jopuw "rapportage"?
Die kwalificatie roep je met al jouw postjes over jezelf af.

8 augustus 2014 om 12:48

devolta,

Toezeggen en nadien van idee veranderen mag. Zolang niks getekend is, kan je blijven verder klooien.

Iemand 'degraderen' om die onder druk te zetten om te tekenen mag niet. Er is geen twijfel over dat ze dit hebben gedaan, aangezien ze dit zelf zeggen.

En nu ga jij weer zeggen dat PSV Jeugd geen degradatie is. Natuurlijk niet. Er komt daar even veel volk kijken, media coverage is hetzelfde, de kwaliteit van de collega's en tegenspelers is het zelfde.
Wat een sterke jeugd heeft PSV toch zeg. Die zijn even goed als het A-team. Een mens begrijpt maar niet waarom het al 7 seizoen geleden is dat PSV kampioen heeft gespeeld. Echt wonderbaarlijk met een Jeugd die dezelfde kwaliteit heeft als het A-team.

U moet niet geïmponeerd zijn, maar ik zou het toch niet meer proberen. Je kan ook op een normale manier met iemand omgaan. Ook jij kan dat.

8 augustus 2014 om 13:05

Wederom laat je blijken juridisch totaal niet onderlegd te zijn (en dat is helaas niet het enige gebied).

Modeling accoord verklaren (tot tweemaal toe) in het bijziijn van getuigen heeft evenveel juridische waarde als schriftelijk tekenen.

PSV zou dus in een rechtszaak volkomen in het gelijk gesteld worden wanneer ze er een zouden beginnen over contractverlenging.

Overigens heeft Brands al beweerd dat een nieuw contract geen uitgemaakte zaak is en dat hij dit opnieuw zal moeten verdienen.
Dit alleen al houdt in dat Bakkali niet gedegradeerd is maar daar geplaatst is waar hij met zijn gedrag als werknemer op dit moment thuishoort.
Weer boven je pet?

P.s.
Je krijgt van mij de kwalificaties die je verdient.
Gisteren, nu en in de toekomst.
Dus bereid je maar op het nodige voor en ga vervolgens maar "jankend" rapporteren.
"i couldn't care less", mijn waarde.

8 augustus 2014 om 13:28

devolta

En u bent uiteraard wel juridisch onderlegd. In die mate zelfs dat je denkt dat het dik in orde is dat je mensen degradeert om ze iets te laten tekenen dat ze niet willen.

Weet u wat er eigenlijk mondeling akkoord is besproken?

En los er van...

Een mondeling akkoord heeft zeker een waarde, maar is zo moeilijk te bewijzen. Zelfs met schriftelijke verklaringen van getuigen verwerpt de rechtbank ze alsnog meestal. En die worden gegarandeerd verworpen wanneer die getuigen een familiale, vriendschappelijke of professionele band hebben met één van de betrokkenen.

De kans dat deze getuigen op één of andere manier, schriftelijk of mondeling, worden gehoord is te herleiden tot nul.

Straf dat iemand die suggereert zelf juridisch onderlegd te zijn, dit niet weet.

Maar da's echt jouw huisstijl. Anderen maar wat afzeiken en hopen dat het indruk maakt.

Brands heeft toch niet gezegd dat ie bij de Jeugd zal blijven. Hij heeft gezegd dat hij een vaste plek moet verdienen. Dan kan dus ook vanuit de A-kern.

Dat je nog maar stelt dat dit het 'bewijs' is, dat PSV Jeugd geen degradatie is. Ongelooflijk.

PSV jeugd is niet hetzelfde als de A kern. Gaan we hier nu echt over discussiëren?

Ik vind het wel schattig dat je je clubje in weer en wind zit te verdedigen, maar om nu voortdurend recht te gaan praten wat krom is...

8 augustus 2014 om 14:17

Jammer dat je jouw juridische onkunde zo duidelijk demonstreert in de eerste helft van jouw post.
Allemaal speculatief gezever en van A tot Z complete nonsense.
Te onbeduidend om daar op in te gaan.

Brands heeft helemaal niet gezegd dat hij zijn "vaste" plek moet verdienen.
Typisch een verzinsel van iemand die leesvaardigheid niet machtig is.
Hij moet zijn plek (niet "vast" verdienen om in aanmerking te komen voor een nieuw contractvoorstel zoals het gros van Jong PSV zodat hij naar de A-kern gepromoveerd kan worden.
Bakkali heeft op dit moment een jeugdcontract dus Jong PSV is in overeenstemming met zijn contract status en geen degradatie.

Helemaal lachwekkend is het feit dat je laat blijken niet te weten hoeveel spelers tot de A kern behoren en hoeveel spelers met die status hun wedstrijden spelen in Jong Psv.
Jong PSV heeft geen "jeugd" status en spelen zelfs niet in een belofte competitie maar in een gelicentieerde profcompetitie.

Ik vind het schattig dat je blijkbaar wel over de nodige creativiteit beschikt om zoveel onzin op VZ te kwakken.

8 augustus 2014 om 16:32

iedereen komt

bottem line:

het is een fijn kereltje die bakkali met een warme persoonlijkheid , duidelijk naar zijn werkgever en fans .
Heerlijk om zo n joch in je team te hebben...............................................

Groetjes de directie van WC eend

8 augustus 2014 om 16:51

devolta,

Als u in dienst wordt genomen als poetsvrouw en het blijkt dat u blijkbaar beter fungeert als sales en ook als zodanig wordt ingezet, dan mag uw werkgever na een halfjaar of een jaar u niet zomaar terug zetten naar de positie van 'poetsvrouw'. Ook al is het contract nog niet gewijzigd.

Dat noemen ze een verworven recht.

Idem telt voor Bakkali, hij mag dan al een jeugdcontract hebben, hij heeft te lang bij de A-kern gespeeld, om zomaar terug naar de PSV jeugd te vliegen.

Mocht ie er trouwens nog wel wedstrijden afwerken? Die vraag heb ik eens eerder gesteld aan je, maar je wou er niet op antwoorden. Zal wel komen, omdat het antwoord je niet goed uit kwam.

Bovendien, gaat het hier niet eens om een disciplinaire maatregel wegens fout gedrag of onvoldoende talent of inzet. In dat geval mag het, maar enkel en alleen tijdelijk. Geen maanden aan een stuk.

Neen, uw bestuur heeft doodleuk gezegd: "hij zit daar, omdat wij willen dat hij dat contract verlengd".

En dat mag niet. Dik fout is dat. Op alle vlakken. Juridisch, ethisch, psychologisch en noem maar op.

Ik zou niet weten waar ik heb gezegd hoeveel spelers tot de A-kern horen of net niet. Begrijp dan ook niet wat er lachwekkend is aan uw voorstelling dat ik het niet weet. Zal wel te ingewikkelde humor voor me zijn. Ben dan ook maar Belg. Je kan ook gewoon geen gevoel voor humor hebben. Dat kan ook.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je blijft volhouden dat de A-kern gelijkwaardig is aan de selectie van de jeugd. Zelfs een dommerik begrijpt dat er een wereld van verschil tussen ligt.

8 augustus 2014 om 18:56

Mijn beste toch... weer een lap gezever.

Elke werkgever heeft het recht tot demotie van een werknemer, meestal gepaard gaande met salarisverlaging.
Alleen in jouw verwrongen geest is blijkbaar iedere verworvenheid een verworven recht.
Er zijn talloze voorbeelden waarin een rechter de demotie heeft gefiatteerd maar in een enkel geval een voorbehoud heeft gemaakt voor een potentiele, onmiddellijke salarisverlaging omdat die over een periode uitgesmeerd dient te worden.

Bakkali daarentegen geniet gewoon hetzelfde salaris ook al is hij nu ingedeeld bij Jong Psv.
Hij heeft gewoon gedisfunctioneerd op allerlei vlakken, sportief, sociaal en het moedwillig saboteren van gemaakte afspraken en toezeggingen op een contractvoorstel dat overeenkomt met de status van lid van de A-kern.
Brands stelt dan ook - terecht - dat hij zijn plek weer moet verdienen om uberhaupt nog voor een nieuw contract in aanmerking te komen .

Ik heb overigens nergens gesteld dat het eerste van PSV gelijkwaardig is aan Jong PSV (geen jeugd, maar dat heb ik je al meerdere keren uitgelegd maar gaat kennelijk jouw begripsvermogen te boven).

Zelfs een dommerik begrijpt dat. Je bent inderdaad een Belg en je doet hardnekkige pogingen om de abjecte uitdrukking "domme Belg" weer nieuw leven in te blazen.

Mede vanwege die constatering laat ik jouw volgende lap voor wat het is.

9 augustus 2014 om 06:30

devolta,

Maar ventje toch. Weet je eigenlijk wel wat demotie is? Voor te beginnen is dat bijna altijd op aanvraag van de werknemer. Bovendien moet die altijd zich akkoord verklaren met de demotie.

Het wordt veelal gebruikt bij mensen die hun pensioen naderen. Denk niet dat Bakkali hier aan voldoet.

Er zijn een paar strikt omschreven situaties waar ook de werkgever het initiatief mag nemen.. Als tuchtmaatregel, maar dan mag het maar tijdelijk zijn. Dat is wat ik al eerder heb gezegd. Ook mag de werkgever het gebruiken wanneer de firma in zwaar weer zit. Ha, daar voldoet PSV misschien wel aan.
Soms mag je het ook gebruiken wanneer blijkt dat iemand totaal niet geschikt is voor een functie. Maar dan moet dit wel snel aan het licht komen. Je kan niet na maanden of jaren een bepaalde functie uitoefenen, waarna de werkgever op een dag zegt: u bent hier niet geschikt voor.
Trouwens, het lijkt me wel dat Bakkali geschikt is als voetballer.

Demotie is niet iemand degraderen om hem te dwingen bij te tekenen. Daar bestaat een ander woord voor: afpersing.

Bovendien mocht dit demotie zijn, dan kan Bakkali zijn contract opzeggen, zonder dat hij enige verbrekingsvergoeding moet betalen. En als er geen contract meer is, dan vervallen ook de transferrechten. Laat dat nu net zijn wat PSV niet wil.

Sterker zelfs, in veel gevallen kent de rechter de werknemer nog een ferme schadevergoeding toe. Dat zou bij Bakkali gegarandeerd ook gebeuren. Iemand degraderen om hem te dwingen te tekenen, ja daar gaan rechters mee akkoord. Volgens devolta toch. lol

En ja u stelt dat de Jong PSV gelijkwaardig is aan de A-kern. U heeft immers diverse keren geblaft dat het geen degradatie is. Als het geen degradatie is, dan is het gelijkwaardig.

8 augustus 2014 om 10:38

Dat is wat PSV tot op heden ook heeft gedaan. De club gaat nu een afwachtende houding aannemen en eens aanhoren wat Bakkali wil en hoe hij zijn gedrag van de afgelopen maanden verklaart.
Mogelijk dat er dan alsnog een basis voor verdere samenwerking gecreëerd kan worden met contractverlenging.

Hopelijk is deze soap dan ook snel, maar dan ook heel snel ten einde. Geef hem maar een nieuwe verbintenis, maar hij moet zijn plek terugverdienen door zich eerst maar is een maand of twee te bewijzen bij Jong Psv. Schuif je Rayhi of Boljevic door naar het eerste als back-up. Van mij mag hij een nieuw contract, een nieuwe kans dat is nog even afwachten.

Dan is dat dus de derde of vierde zaakwaarnemer in korte tijd. Als hij inderdaad nu weer het juiste spoor weet te vinden dan moet je als PSV zijnde wel gestoord zijn om niet met deze jongen verder te willen. Ik kan me voorstellen dat je hem contract verlenging geeft maar wel onder bepaalde voorwaarden (presteren en je gedragen). Mensen die hier roepen dat PSV niet met deze jongen verder zou moeten gaan, zouden zich beter met hun eigen club bemoeien.

Ik kan me namelijk nog een club herinneren die via een arbitrage twee spelers (een tweeling) kwijtraakte aan Barcelona. Tijdens die arbitrage werden bepaald niet vriendelijke uitspraken over de club gedaan waar die tweeling onder contract stond. En kijk een aantal jaar later maakt één van die tweeling de club vier keer achter elkaar kampioen. Met dit voorbeeld wil ik zeggen dat het niet altijd slim is om de deur zo maar dicht te smijten. Stel (als voorbeeld) dat Bakkali verlengt en PSV aan het eind van het seizoen kampioen maakt, dan is alles weer vergeten en vergeven.

8 augustus 2014 om 10:26

Oh dus mensen die voor een andere club zijn mogen hier geen mening over hebben? Wat een onzin zeg! Je kunt iemand die al maanden dit gedrag aan het vertonen is niet belonen met een nieuw contract. Heeft niets met zijn kwaliteiten te maken maar alles met zijn mentaliteit en daarover moet je als club zeggen, dit accepteren we van niemand.

Iedereen vergeet voor het gemak dat hij eigenlijk een linksbuiten is. De kans is aanwezig dat Depay vertrekt, indien Bakkali nu verlengt heb je met hem de opvolger al in huis.

Zucht... en morgen is het eer totaal anders...

Dat is nog eens een game changer! Het zou een hele goede zaak zijn als hij mentaal de knop om kan zetten en zich weer "gewoon" voor 100% in kan gaan zetten voor Psv. Het talent is er zeker bij die jongen. Hij heeft alleen goede (mentale) begeleiding nodig.

Als Bakkali zijn contract daadwerkelijk verlengd mag hij wat mij betreft weer aansluiten bij het eerste. Hij beschikt onmiskenbaar over veel talent maar is blijkbaar wat lastig in de omgang. Als je hem langer onder contract hebt kun je sowieso meer dan de 2,6 mlj van Atlético voor hem vangen. Bovendien is een goede Bakkali een aanwinst voor elke club in Nederland.

Gewoon verlengen dat contract. PSV moet zo'n talentvolle speler behouden. En dan nu vooral ook geen vleugspeler meer halen zoals ze dat met Ruiz deden. Toen was het voor Bakkali helemaal afgelopen. Met Depay, Narsing, Jozefzoon, Bakkali, De Jong en Locadia heb je nu meer dan genoeg opties voorin.. Enorm talentvolle voorhoede!

Dit is beter als gtst.

8 augustus 2014 om 10:55

De vraag is: wie heeft er een kapotte parachute, Bakalli of Brandts?

8 augustus 2014 om 11:11

Ik denk Bakkali, die is er achter gekomen dat de clubs niet voor hem in de rij staan.en als het zo is dan wordt hij meteen weer verhuurd.
Misschien is het anders maar zo komt deze hele soap nu over op mij.

Je moet natuurlijk niet vergeten dat het nog een hele jonge jongen is die logischerwijs nog een erg goed te beinvloeden is. Op zijn leeftijd maak je nu eenmaal geen rationele beslissingen, en handel je meteen uit emotie. Als je een zaakwaarnemer (en omgeving) hebt die roepen dat je veel te goed bent voor Psv, dan ga je dat geloven.

Ik hoop dat die nieuwe zaakwaarnemer wat verstand in die jongen kan praten. PSV moet niet al te hard optreden, want je hebt gewoon te maken met (min of meer) kinderen. Die moet je (persoonlijke) fouten laten maken. Hier kan Bakkali zelf ook alleen maar beter van worden. Het moet alleen geen herhaling van zetten worden als hij straks de eerste 5 wedstrijden niet speelt (al zou hij toch wel boven Jozefzoon staan neem ik aan).

8 augustus 2014 om 10:29

Of hij niet door PSV op de grond wordt gezet. Heeft zo jongen dan totaal geen enkele benul van respect en down to earth mentaliteit. Kom eens op zeg, beetje respect naar je eerste echte profclub mag wel toch.

8 augustus 2014 om 11:07

Het is (voor ons) natuurlijk lastig om je in te leven in die situatie. Je moet je voorstellen dat heel Nederland EN Belgie hem de hemel in zijn gaan prijzen. Dat geeft voor de jonge jongen ook een gevoel van onoverwinnelijkheid. Vervolgens is hij na zijn blessure (terrecht volgens mij, want Depay deed het gewoon beter) beperkt tot invalbeurten.

Als je dan vervolgens een zaakwaarnemer hebt die heel de tijd in je oor fluistert dat je te goed bent voor PSV en dat je van het niveau Barcalona bent, dan ga je dat geloven. Toen ik die leeftijd had, dacht ik ook dat ik het allemaal wel (beter) wist. Je bent met 17/ 18 jaar natuurlijk harstikke wispelturig en makkelijk te overtuigen. Dan moet daar een goeie 'mentor' op zitten om ze een beetje de goede kant op te sturen. Met alle respect natuurlijk, veel voetballers hebben er nou ook niet echt een bijster hoge opleiding naast gedaan....

Hoop dat hij nog iig een jaar in de eredivisie blijft.
Leuk talent nu echt laten zien tijdens zijn invalbeurten dat hij het ook echt kan.

Niks mis mee om achter Depay te staan.
Ben benieuwd of ze tot een akkoord komen.
Hoop het wel!!!

Nou als ze gaan praten zal het contract dat hij nu krijgt aangeboden misschien wel minder zijn dan het vorige aangeboden contract. Natuurlijk doet PSV er wel goed aan om hem een contract verlenging te geven. Is toch een speler die je uiteindelijk voor meer dan 5-10 miljoen kun verkopen.

Benieuwd waarom hij er nu wel over denkt ^^.
Terug op aarde beland? of zou hij Narsingh hebben zien spelen en gedacht hebben er is kans op een basis plaats :D

8 augustus 2014 om 10:47

Of hij weet al dat Depay gaat vertrekken misschien?

8 augustus 2014 om 10:57

Dan staat hij aan de verkeerde kant ^^.
Daar wordt hij niet blij van!!

Denk niet dat Depay weg gaat. Alleen bij een bod van 20miljoen+ Zal hij waarschijnlijk vertrekken. Want dat zie ik hem eind dit jaar wel waard zijn.

8 augustus 2014 om 11:25

Bakkali is van origine een linksbuiten en de bedoeling was dan ook dat hij achter Depay zou komen.

Dit ruikt mij naar het feit dat hij geen andere passende club heeft kunnen vinden en met hangende pootjes terugkomt. Terugnemen met een minder contract dan eerst werd aangeboden. Laat deze overhypte speler eerst maar eens wat zien.

8 augustus 2014 om 10:59

Ja ziet er na uit dat Barca, Real en Bayern toch geen interesse hadden hahaha. Weer met beide pootje op de grond om een verstandige keuze te maken.

8 augustus 2014 om 12:25

Inderdaad, dit geeft PSV natuurlijk wel een mooie positie. Ik zou een bak loon eraf halen en iets met prestatie variabelen opnemen. Laat hem eerst maar eens wat zien.

Lastige, geweldig talent natuurlijk maar geen enkele garantie dat het er ook uit komt gezien zijn bewezen verknipte mentaliteit. Met de juiste begeleiding kan je hem vast een end op het rechte pad krijgen, maar het blijft een risico.

Daarbij denk ik dat het soms heel waardevol kan zijn om eens een serieus voorbeeld te stellen, zoals bij Ajax destijds met El Hamdaoui gebeurde. Dure grap van 5 miljoen maar sindsdien wist iedereen waaraan hij toe was en is er nooit meer een onvertogen woord gevallen. In topsport is er tenslotte maar 1 volgorde en dat is:

Presteren Eisen stellen - en zeker niet andersom.

Niet doen Psv. Nu laat je dalijk weer zien dat zo'n kutventje zich weer boven de club zet.

8 augustus 2014 om 11:36

Tsja. Als je wil werken met veel jonge jongens, dan moet je ook met de grillen die horen bij die leeftijd om kunnen gaan. Een puber van 17 heeft een hele andere aanpak nodig dan een routinier van 30.

9 augustus 2014 om 06:37

Dat klopt. Maar deze jongen maakt het net iets te bond vind ik. Zolang mogelijk volhouden geen contract te tekenen. Nou oké, word hij op transferlijst gezet, krijgt hij aanbiedingen van mooie grote clubs. Meneer wilt ook dat niet en nu wil hij weer terug naar Psv. Volgende week wil hij weer iets anders. Enorm talent, als hij zijn koppie er bij houdt.

Redelijk talent, maar mentaal niet sterker dan een zak hooi

PSV moet deze profiteur laten gaan

8 augustus 2014 om 11:55

U kent hem persoonlijk en heeft er al samen met gevoetbald?

Of verzint u zomaar wat?

8 augustus 2014 om 12:03

Jij kent hem wel persoonlijk en hebt samen met hem gevoetbald om het beweerde van Israeli-Amir als een verzinsel te bestempelen?

8 augustus 2014 om 12:39

devolta,

Lezen is blijkbaar toch een probleem voor je. Tip: laat het voorlezen!

Ik beweer nergens het tegenovergestelde.

Ik heb geen absolute mening over Bakkali zijn karakter, als ik er al iets over zeg, dan is het allemaal voorwaardelijk. Net omdat ik die mens niet persoonlijk ken.

8 augustus 2014 om 12:57

Iedereen komt

Het wordt tijd dat je jouw eigen aanmatigende voorstellen eens ter harte neemt ( de balk en het splinter verhaal...)

Waat heb ik gezegd dat jij het tegenovergestelde beweert?
Alleen de vraagstelling van een verzinsel impliceert een complete veroordeling van wat die poster in zijn bericht geschreven heeft.

Maar kennelijk had je dat nog niet door.

8 augustus 2014 om 13:14

devolta,

Klopt, omdat de kans onnoemelijk klein is dat hij Bakkali persoonlijk kent of er al samen mee gevoetbald heeft.

Daarom mogen we er voorzichtig vanuit gaan dat het verzonnen is. Dat wordt niet eens expliciet zomaar gesteld. Het wordt gevraagd of het verzonnen is.

In deze context kan je perfect over tegenovergestelde praten. Maar dat is net jouw ding eh? Zaken uit zijn context halen, hard roepen en dan maar hopen op een lintje of zo.

8 augustus 2014 om 13:20

Ik roep niet hard maar zet je gewoon even op je plaats.
En omdat dit telkens zo gemakkelijk gaat hoef ik geen lintje.
Dan is het namelijk helemaal geen verdienste.

8 augustus 2014 om 13:58

devolta,

Ben je daar weer met je zelfverklaarde realisaties en hoe makkelijk die wel zijn?

Jij zet me helemaal niet op mijn plaats. Hooguit zet je jezelf op je plekje. Mensen die zichzelf tot keizer kronen, worden zelden aanvaard als keizer.

Wanneer ga je nog eens over voetbal praten? Want dat zie ik je zelden doen.

8 augustus 2014 om 14:27

Met iemand die zelf niet weet in welke context hij zijn berichten plaatst (of gewoon niet begrijpt wat context in feite is), wordt het erg moeilijk, zo niet onmogelijk een discussie te voeren.
Dus, mijn beste, wordt je door mij op je plaats gezet.

En ach, als je zo vaak op je plaats gezet wordt dan begrijp ik jouw frustratie om dat maar te blijven ontkennen.

Het merendeel van mijn berichten is voetbal gerelateerd.
Alleen is over dit onderwerp met jou, die prestaties puur laat afhangen van de geluksfactor vanwege gebrek aan inhoudelijk taktisch-technische kennis, geen discussie te voeren.
Dus je hoeft daarvoor niet bang te zijn.

P.s.
Mijn laatste reactie want ik volg nu je advies op (ja, werkelijk) om op onbeduidende postjes niet meer te reageren.

Iedereen heeft het over zijn slechte mentaliteit, maar ik zie er helemaal niets op duiden dat hij er met de pet naar gooit, hij zegt ook geen vreemde dingen in media. Hij blijft ook niet weg en is altijd aanwezig op de training. Als hij echt weg wilde dan had hij allang weg kunnen zijn, en zou hij een geldwolf zijn geweest dat zat hij allang bij liverpool, atletico of man city. Ik weet niet wat er allemaal speelt maar het zijn geen financiële beweegredenen. Opmerkelijk is dat ik als sinds 1986 naar de open dagen ga van psv, en dat Bakkali de eerste voetballer is in al die jaren die de moeite nam om naast met de fan op de foto te gaan ook serieus in gesprek ging met de supporter, mij dus. Het gesprek ging over van alles en nog wat en duurde langer dan een kwartier. Ik hoop voor hem dat hij een goede zaakwaarnemer treft en deze hem correct zal begeleiden. Ik vind het hele gebeuren om hem vreemd, maar het gesprek met hem heeft me verre van anti Bakkali gemaakt, hij is best sympathiek.

Je spreekt hier wel over het grootste talent van de laatste jaren, hij was vresselijk goed in de jeugd en de eerste wedstrijden bij Psv1.

Daarna was het niet zoveel soeps meer maar dat deze jongen kan ballen ziet iedereen.

Top, nieuw contract is nieuwe rondes nieuwe kansen

Ik heb in het nieuwe seizoen Bakkali twee keer onder Kalezic zien trainen en dat was bijna compleet het tegenovergestelde met vorig seizoen.
Aan inzet en motivatie viel niet veel op aan te merken.

Nog frappanter was dat Kalezic op beide trainingen Bakkali apart nam.
Het zou mij dan ook niet verwonderen dat met name de invloed van Kalezic bepalend is voor deze onverwachte ommekeer en het aantrekken van een gerenommeerde zaakwaarnemer als Ploegsma.

Overigens snap ik nog steeds niet dat Kalezic niet als zelfstandig coach in de eredivisie werkzaam is.
Niet alleen een prima coach (zoals bij Jong PSV gebleken is en ikzelf bij een aantal wedstrijden heb kunnen constateren), maar ook iemand die respect en disciplinair gedrag afdwingt.
Persoonlijk ben ik dus van mening dat de beste Betaald Voetbal coach van PSV niet bij het vaandelteam werkzaam is.

Veel mensen schrijven Bakkali al af op zijn 18e. Natuurlijk vertoont hij typisch 'probleemjongerengedrag', maar dat past ook wel een beetje bij zijn leeftijd. Hij durft in tegenstelling tot veel jonge spelers wel een standpunt in te nemen en heeft mij voetballend echt wel overtuigd van zijn talent. Hij kon naar grotere clubs overstappen, maar heeft zich zelf ook wel gerealiseerd dat dat niet verstandig was. Ik vind dat PSV hem best een tweede kans mag geven, zeker gezien zijn kwaliteiten en het feit dat hij nog zo jong is. Hij zal toch hopelijk wel geleerd hebben dat er alleen maar verliezers uit deze situatie ontstaan zijn.

Eens te meer duidelijk hoe belangrijk het is dat zo'n jonge jongen goed begeleid wordt, waarbij een goede uitstippeling van de carriere van groter belang is dan de portemonnee van hem zelf en vooral van alle profiteurs die om die gozer heen hangen en allemaal een graantje en liefst meer willen meepikken.
Je kan hem nu dan wel afschrijven maar ook een frisse start maken waarbij duidelijke grenzen worden aangegeven wat wel mag en vooral wat niet mag.

ik sta er niet raar van te kijken als hij volgend jaar bij Ajax of Feyenoord speelt!

omdat hij echt wel weet dat hij nog verder moet groeien en misschien dat twente zich ook nog wel mengt in deze soap!

Weinig mensen met echte principes hier zie ik aan de poll.
Nu is een grote meerderheid voor een nieuw contract bij psv. ;

Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken. psv laat weer een keer met zich sollen als ze er intrappen!

Het is niet helemaal netjes hoe alles gegaan is. Maar komop dit is gewoon een groot talent, als deze jonge weer gaat balle zoals op het begin van het seizoen, is hij gewoon een potentiële goudmijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren